• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Bah.

Mijn HC wiz heeft gisteren op level 40 het loodje gelegd. Locatie: Act 2 nightmare, Dahlgur Oasis. Boosdoener: Sokahr the Keywarden.

Er stond een pack naast met mortar (dat heeft de KW dus ook) dus toen ik aan kwam lopen kreeg ik gelijk een gigantisch salvo over me heen. Ik liep op de smalle stukje waar ik net die zeikerds had bevrijd (lees smal paadje) dus op tijd weglopen was er niet bij. Zelfs diamond skin mocht niet meer baten, ik werd ge-instahit.

RIP

Ik snap niet waarom die keywardens zo moeilijk zijn op lagere difficulties. Ik had ook al moeite met de Act4 KW op normal. Hier mogen ze imho best wat aan doen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 12:41
Toch maar eens in de AH lopen kijken voor wat goedkope upgrades, wat geef je ongemerkt dan toch ineens nog een hoop geld uit zeg...

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:02:
[...]

Ik vind het écht een leuk idee, alleen was ik m'n barb op lvl 35 alweer zat dus ga het niet nog een keer doen :P
Maar wel super tof bedacht en verbaast me dat er zo weinig aanmeldingen zijn :o

Timeless, als je dit leest, ik heb Vengeance even tegenover Nightstalker geprobeerd, en qua discipline regen is Nightstalker echt veeeeeeeel beter dan Vengeance! Tenzij het je ook om de hatred gaat, maar ik heb niet zoveel last van hatred tekort ;)
Ik heb juist geen discipline tekort. Het gaat mij ook om de hatred. En ik speel vaak in een party met een WD en dan is het qua healthglobes een feest (pickup radius van 31).

[ Voor 7% gewijzigd door Klitse op 03-12-2012 08:35 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

700-nogwat dps wkl met socket (14%) gebruiken of niet >_< damnit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Blaat
Bokkie schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:40:
700-nogwat dps wkl met socket (14%) gebruiken of niet >_< damnit
Gewoon dps calculator op loslaten. Maar die 14% is niet te onderschatten. Ik heb er zelf een met 911 dps, socket en lifesteal en mijn effectieve dps ligt daarmee rond de 190k.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:10:
[...]

Gewoon dps calculator op loslaten. Maar die 14% is niet te onderschatten. Ik heb er zelf een met 911 dps, socket en lifesteal en mijn effectieve dps ligt daarmee rond de 190k.
Mja punt is dat het mijn offhand met 3% lifsteal zou vervangen en dat is nu mijn enige bron van healing.
Toch maar weer terug naar die 900 loh neck dan maar en even testen morgen.

• Blaat
Bokkie schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:14:
[...]

Mja punt is dat het mijn offhand met 3% lifsteal zou vervangen en dat is nu mijn enige bron van healing.
Toch maar weer terug naar die 900 loh neck dan maar en even testen morgen.
Lijkt mij ook de betere optie als ik naar je dps kijk. Je doet nog niet genoeg dps om die 3% ls beter te laten zijn dan 900loh dus het is het waard om te proberen.

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:25:
[...]

Lijkt mij ook de betere optie als ik naar je dps kijk. Je doet nog niet genoeg dps om die 3% ls beter te laten zijn dan 900loh dus het is het waard om te proberen.
Mjah, hangt ook erg van je build af? Of werkt dat bij andere classes niet zo?

WD heeft maar 1 skill waar LoH enigszins op werkt :P

• Blaat
Bosmonster schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:32:
[...]

Mjah, hangt ook erg van je build af? Of werkt dat bij andere classes niet zo?

WD heeft maar 1 skill waar LoH enigszins op werkt :P
Zo te zien gebruikt hij de cookie cutter build. FoT heeft een 125% (oid) procrate dus loh werkt daar als een beest op.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:33:
[...]

Zo te zien gebruikt hij de cookie cutter build. FoT heeft een 125% (oid) procrate dus loh werkt daar als een beest op.
Jup fot/cyclone, en mp1 gaat prima, ook met 3% lifeleech, reden was dat ik de res nodig had en de crit wel nice was ivm het vervangen van mijn pants, had hiervoor pants met 60 allres en 46 poison res
Dus dat moest gecompenseerd worden. Anders maar eens kijken naar wat andere ringen en neck, met wat res, crit en vit

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
KneoK schreef op zondag 02 december 2012 @ 22:40:
[afbeelding]

Nog maar eens een aankondiging voor mijn WW set give away. In de volgende post staan alle details om mee te doen: KneoK in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"

Op het moment heb ik 1 deelnemer, dat kan beter :) Laat je helpen door vrienden, laat iemand anders op je account om te levellen, koop een boost, by any means neccesary :D In plaats van een item ben ik van plan iedere deelnemer die verliest 500k troostprijsgold te geven dus het is altijd de moeite waard om mee te doen. Je moet uiteraard wel serieus aan je barb hebben gewerkt, iemand met een level 3 barb die even z'n handje komt ophouden is niet de bedoeling.
Ik heb nog een sunkeeper voor bij je setje toe te voegen die perfect kan zijn voor farmen dankzij de mf toevoeging

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-01 20:53
Gister 3 upgrades gescoord (broek/amu en shoulders), waarmee me EHP een stuk omhoog gegaan is en me damage ook een klein beetje.
In principe vind ik het nu wel leuk geweest, heb een goede survivability en doe ook lekker veel damage.
Extra upgrades kosten echt TEveel, waardoor het leuke er voor mij af is (ik hoop ooit nog een wapen te vinden, want een upgrade is).
Denk dat ik nu me Monk maar weer is ga aankleden, en met die gear ook de Demon Hunter een serieuze kans ga geven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/protax-2556/hero/8200781

[ Voor 24% gewijzigd door Protax op 03-12-2012 09:54 ]

• Blaat
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:49:
Gister 3 upgrades gescoord (broek/amu en shoulders), waarmee me EHP een stuk omhoog gegaan is en me damage ook een klein beetje.
In principe vind ik het nu wel leuk geweest, heb een goede survivability en doe ook lekker veel damage.
Extra upgrades kosten echt TEveel, waardoor het leuke er voor mij af is (ik hoop ooit nog een wapen te vinden, want een upgrade is).
Denk dat ik nu me Monk maar weer is ga aankleden, en met die gear ook de Demon Hunter een serieuze kans ga geven.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/protax-2556/hero/8200781
Ik ruik boots die beter kunnen. :P

Maar serieus. Ik heb nu hetzelfde met mijn monk. Dingen die marginaal beter zijn kosten meer dan dat ik in mijn monk heb gestopt aan gold.

Ik ben daarom nu mijn barbje aan het gearen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 03-12-2012 10:06 ]

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:04:
[...]

Ik ruik boots die beter kunnen. :P

Maar serieus. Ik heb nu hetzelfde met mijn monk. Dingen die marginaal beter zijn kosten meer dan dat ik in mijn monk heb gestopt aan gold.

Ik ben daarom nu mijn barbje aan het gearen. :+
Ja, met STR/VIT/MS maar dat kost serieus 500/600m :S
Heb nog mooie Vile Wards en een Amu (tristat + str) voor je barb ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 03-12-2012 10:08 ]

• Blaat
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:07:
[...]

Ja, met STR/VIT/MS maar dat kost serieus 500/600m :S
Ah joh, dat schudt je toch ff uit je mouw? :P
[...]

Heb nog mooie Vile Wards en een Amu (tristat + str) voor je barb ;-)
Kostda?

[ Voor 52% gewijzigd door Blaat op 03-12-2012 10:10 ]

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:08:
[...]

Ah joh, dat schudt je toch ff uit je mouw? :P

[...]

Kostda?
Lol, nou dat zijn dus upgrades die ik het niet waard vind (hopelijk wordt het ooit nog eens goedkoper).
Shoulder en Amu allebei over de 200m :)

• Blaat
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:11:
[...]

Lol, nou dat zijn dus upgrades die ik het niet waard vind (hopelijk wordt het ooit nog eens goedkoper).
Shoulder en Amu allebei over de 200m :)
Haha, het duurt wel ff een maandje voordat ik zo'n hoeveelheid gold bij elkaar heb dus plemp ze maar op de ah.

Ik vind het farmen in D3 nu zo saai dat ik het nauwelijks nog doe. 10 maten die League of Legends spelen helpt ook niet.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Thompson schreef op maandag 03 december 2012 @ 01:16:
[...]

Netjes :)
Ik heb je Ignore Pain denk ik 2x zien gebruiken en beide keren had je het wellicht ook overleeft zonder. Als je het dus nog een keer sneller wilt proberen zou je ipv IP kunnen kijken voor Overpower met Killing Spree. Heb je overigens bij je Frenzy er niet ook baat bij als je Maniac gebruikt? Je fury zal misschien net iets minder snel binnen komen maar met Overpower - KS heb je weer iets meer crits dus iets meer fury. en de extra dmg tikt wel lekker aan met HotA denk ik.
Zal het deze week nog wel een x proberen. Zat zelf ook al te denken om Killing spree te gebruiken, door de extra crit is het ook meteen meer LL, gebruikte al frenzy/maniac alleen met HotA lijkt hij nooit meer aan te slaan (iig geen icoontje), terwijl er vast wel af en toe 2 slagen frenzy achter elkaar tussen moeten zijn. Zag ook dat ik mijn follower nog in XP mode had zitten, dus misschien met wat all res ringen overleeft die het nog wat langer voor wat extra freeze.

Movies: letterboxd

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:13:
[...]

Haha, het duurt wel ff een maandje voordat ik zo'n hoeveelheid gold bij elkaar heb dus plemp ze maar op de ah.

Ik vind het farmen in D3 nu zo saai dat ik het nauwelijks nog doe. 10 maten die League of Legends spelen helpt ook niet.
Ja, hopelijk maakt de volgende patch het weer wat interessanter om te farmen.
Enige waar ik nu mee bezig ben is me paragon level omhoog te krijgen (met name voor de MF).
Echter vraag ik me steeds meer af of het uberhaupt nut heeft, afgelopen weekend met een WD gespeeld die amper paragon level heeft en die had uiteindelijk meer legendaries dan mij, en daar zat oa ook een dikke Witching Hour bij.
MF maakt wel degelijk veel uit, maar je kunt altijd mazzel hebben natuurlijk.

Ik ben ook op de XP-toer momenteel tot ik weer aan de MF cap zit. En ach.. het maakt het farmen ook wat leuker vind ik persoonlijk, want ik farm voor XP, maar vind ook genoeg legs als bijvondst. Maar zo hoef ik me ook niet druk te maken als ik een keer een avond niks vind.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 09:38

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:13:
[...]

Nou toch nog bedankt voor het key farmen dan ;)

• Protax
Bosmonster schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:27:
MF maakt wel degelijk veel uit, maar je kunt altijd mazzel hebben natuurlijk.

Ik ben ook op de XP-toer momenteel tot ik weer aan de MF cap zit. En ach.. het maakt het farmen ook wat leuker vind ik persoonlijk, want ik farm voor XP, maar vind ook genoeg legs als bijvondst. Maar zo hoef ik me ook niet druk te maken als ik een keer een avond niks vind.
Ik klaag ook niet, dit weekend een Witching Hour gevonden.
Ding was een upgrade voor mijzelf, ongeveer 220/250m waard.
Daarnaast nog een dikke Echoing Fury, en wat andere meuk (heeft weer genoeg gold in het laatje gebracht, is alleen alweer op).
Baal alleen dat ik nu pas op de helft zit (Paragon 78) O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 03-12-2012 10:40 ]

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Mijn barb

Mijn test build is eindelijk klaar: blackthorn set -belt, 3 set IK (gloves, belt en helm), SoJ & untity ringen, lacuni en vile ward.

De items van mijn barb kon ik eindelijk zien in d3up.com, en het is zo dat ik met deze items 600k EHP heb en 800k EHP vs elites.

De dmg lijkt vrij laag maar met alle extra modifiers heb ik een mob binnen 1 minuut dood op MP5.
Al deze items waren <2 millioen per stuk en met buyout gekocht, volgens mijn schatting is als ik 10 -15 millioen per item uitgeef dat mijn barb in dmg tripled van 50k (90k met frenzy etc) naar 150k (250-300k met frezny etc).

Fouten die ik heb gemaakt zijn dat ik teveel armor heb, +-120 all ressist te weinig (voor meest cost-efficient EHP ) en te weinig crit dmg. Ook zou de IK belt met %frenzy dmg mij heel goed doen.

• Protax
Baristo schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:46:
Mijn barb

Mijn test build is eindelijk klaar: blackthorn set -belt, 3 set IK (gloves, belt en helm), SoJ & untity ringen, lacuni en vile ward.

De items van mijn barb kon ik eindelijk zien in d3up.com, en het is zo dat ik met deze items 600k EHP heb en 800k EHP vs elites.

De dmg lijkt vrij laag maar met alle extra modifiers heb ik een mob binnen 1 minuut dood op MP5.
Al deze items waren <2 millioen per stuk en met buyout gekocht, volgens mijn schatting is als ik 10 -15 millioen per item uitgeef dat mijn barb in dmg tripled van 50k (90k met frenzy etc) naar 150k (250-300k met frezny etc).

Fouten die ik heb gemaakt zijn dat ik teveel armor heb, +-120 all ressist te weinig (voor meest cost-efficient EHP ) en te weinig crit dmg. Ook zou de IK belt met %frenzy dmg mij heel goed doen.
Keurige basis lijkt me, nu werken aan je damage en all res.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Baristo schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:46:
Mijn barb

Heb nog een IK belt met +10% frenzy liggen die je wel mag hebben.

edit: @Baristo, ik voeg je vanavond wel even toe, is volgens mij een IK belt met 175+STR en +10% Frenzy

[ Voor 9% gewijzigd door desjaak909 op 03-12-2012 11:13 ]

Movies: letterboxd

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
desjaak909 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:55:
[...]

Heb nog een IK belt met +10% frenzy liggen die je wel mag hebben.
ECHT !!

dat zou nice zijn

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Ik had weer (of eindelijk) stinkende mazzel onlangs, en vond een zga max inna's expanse met res all erop, zie: http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426

Maar wat zal ik nou doen?

Ik heb nog een prima dual resist Blackthorn's Surcoat liggen waar ik maar iets minder hard van sla, maar een stuk meer tank ben, en die kost een fractie van wat deze Inna's zou opleveren. Als ik hem verkoop kan ik waarschijnlijk een aantal upgrades aanschaffen waar ik veel meer van vooruit ga. Bv Natalya's boots & ring, en mss eindelijk eens een main hand upgrade.

Aan de andere kant heb ik ook een goedkope favor op de kop getikt, en die gratis Sweeping Wind speelt ook wel weer fijn :\ ... keuzes, argh!

Qua rol ben ik meestal de tank, ik lever dus niet graag ehp in voor dps. Iemand goeie tips?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Clay schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:18:
Ik had weer (of eindelijk) stinkende mazzel onlangs, en vond een zga max inna's expanse met res all erop, zie: http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426

Maar wat zal ik nou doen?

Ik heb nog een prima dual resist Blackthorn's Surcoat liggen waar ik maar iets minder hard van sla, maar een stuk meer tank ben, en die kost een fractie van wat deze Inna's zou opleveren. Als ik hem verkoop kan ik waarschijnlijk een aantal upgrades aanschaffen waar ik veel meer van vooruit ga. Bv Natalya's boots & ring, en mss eindelijk eens een main hand upgrade.

Aan de andere kant heb ik ook een goedkope favor op de kop getikt, en die gratis Sweeping Wind speelt ook wel weer fijn :\ ... keuzes, argh!

Qua rol ben ik meestal de tank, ik lever dus niet graag ehp in voor dps. Iemand goeie tips?
keuzes waar ik nog niet mee te maken heb, mijn gear is nog lang niet zover.
Ik mag nog de keuze maken (4mil upgrade doen of niet :))

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik heb gisteravond mijn drop van het jaar gevonden :*)

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/5248/naamloosbq.png

Ik ging er met gem 19k dps op vooruit, leverde alleen wel weer berg EHP in dus dat wordt de volgende upgrade. Wel een beetje jammer van de res want ik stack als monk zijnde zelf fire res.

Toch altijd leuk om zo'n drop voor jezelf te vinden :9

• Blaat
nyX1989 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:22:

[afbeelding]

Ik ging er met gem 19k dps op vooruit, leverde alleen wel weer berg EHP in dus dat wordt de volgende upgrade. Wel een beetje jammer van de res want ik stack als monk zijnde zelf fire res.

Heb je een link naar je profiel? Misschiend dat ik wat upgrades voor je heb liggen. Ik stack zelf ook fire res namelijk.

nyX1989 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:22:

[afbeelding]

Stoppie er toch een 58 vit gem in? ;)

Is mooi amu'tje!

Zag trouwens alweer een mooiere Jordan op AH en die ook maar gekocht:

6/30/11 darts

Mn andere mag weg mocht iemand die willen (6/29/10 darts)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2012 11:26 ]

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-12-2025
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:24:
[...]

Heb je een link naar je profiel? Misschiend dat ik wat upgrades voor je heb liggen. Ik stack zelf ook fire res namelijk.
Mijn monk

Ik kan ook altijd mooi de oude gear van Marc overnemen :9, hiervoor ook nog mijn dank :)

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:24:
[...]

Heb je niks voor mijn monk? ;-)
Ga vanavond beginnen met het bouwen...

• Blaat
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:27:
[...]

Ik zie dat ik Nyx niet echt kan helpen dus als je fire res wilt heb ik een Inna's helm, een goede cindercoat (sockets, 160 res, 110 vit en 110 dex) en een lekkere ring voor je.

Ik hoef er niks voor. Verkopen doet het toch niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 03-12-2012 11:31 ]

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:27:
[...]

Ga je nou een DH of een Monk bouwen?

• Protax
Timeless schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:30:
[...]

Ga je nou een DH of een Monk bouwen?
Monk zodat ik die items ook kan testen met een DH.
Hoef ik alleen een boog en een quiver te kopen :)

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:29:
[...]

Ik zie dat ik Nyx niet echt kan helpen dus als je fire res wilt heb ik een Inna's helm, een goede cindercoat (sockets, 160 res, 110 vit en 110 dex) en een lekkere ring voor je.

Zou top zijn! :) Heb zelf al fire walkers, waarmee ik kan starten.

Verwijderd

Timeless schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:31:
[...]

Ik heb juist geen discipline tekort. Het gaat mij ook om de hatred. En ik speel vaak in een party met een WD en dan is het qua healthglobes een feest (pickup radius van 31).
Ahh oke :P jij speelt natuurlijk met cluster arrow ^^ Key farms op act 2 is echt geniaal met Ball Lightning, je spamt je hele hatred leeg in die missile dampening bulb, en dood is ie :D

Edit: voor farm runs gebruik ik nu ook Vault + Tactical Advantage,waardoor m'n disc erg hard gaat ;p
En heb voor 4.5m natalya's boots gescoord met pickup radius! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 11:46 ]

• Blaat
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:35:
[...]

Monk zodat ik die items ook kan testen met een DH.
Hoef ik alleen een boog en een quiver te kopen :)
Doe ik ook hoor. Als ik zin heb DH te spelen gooi ik gewoon mijn monk gear erop.

Had alleen maar een helm, quiver en bow nodig. Doet toch mooi 170k dps mijn dh. :>

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:36:
[...]

Doe ik ook hoor. Als ik zin heb DH te spelen gooi ik gewoon mijn monk gear erop.

Had alleen maar een helm, quiver en bow nodig. Doet toch mooi 170k dps mijn dh. :>
Heb voor mijn barb altijd met een monk gespeeld, maar ben toen geswitched.
Voorheen heb ik daarom al een DH gelevelled, maar ik wil die class ook zeker nog eens serieuze kans geven.
Heb echter nog maar 40m, daarvoor moet ik wel een aantal items kunnen scoren.

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 03-12-2012 11:40 ]

• Blaat
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:38:
[...]

Heb voor mijn barb altijd met een monk gespeeld, maar ben toen geswitched.
Voorheen heb ik daarom al een DH gelevelled, maar ik wil die class ook zeker nog eens serieuze kans geven.
Heb echter nog maar 40m, daarvoor moet ik wel een aantal items kunnen scoren.
Moet geen probleem zijn.

Ik zou daar alleen wel de helft van reserveren voor de wapens. Zonder fatsoenlijke wapens kom je nergens.

Ik moest trouwens stiekem wel lachen om je huidige DH gear. Was net alsof ik naar een lappendeken met gaten en een kruisboog aan het kijken was. :+

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 09:38

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo ik ben lekker bezig geweest met mijn barb en kan nu prima MP5 spelen als ik solo ben. Enkel met TP met een maat dan is het nog wel eens wat te lastig met een Reflect pack maar met wat kiten en slim spelen komt dit wel goed. Enige wat ik niet weet is wat ik nu moet upgraden denk aan mijn ringen of een EF met een socket. Heb 20m budget om te spelen voor een upgrade of zou ik nog even door moeten sparen? Iemand nog een idee?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274

• Protax
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:43:
[...]

Moet geen probleem zijn.

Ik zou daar alleen wel de helft van reserveren voor de wapens. Zonder fatsoenlijke wapens kom je nergens.

Ik moest trouwens stiekem wel lachen om je huidige DH gear. Was net alsof ik naar een lappendeken met gaten en een kruisboog aan het kijken was. :+
Mooi heh :P Gooi alle legendaries die ik niet kan verkopen op die gasten :)

• DHeidstra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:29:
[...]

Ik geloof dat ik nog ergens een cindercoat met 110 fireres en 65all res, 2 sockets heb liggen.

• Blaat
DHeidstra schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:49:
[...]

Ik geloof dat ik nog ergens een cindercoat met 110 fireres en 65all res, 2 sockets heb liggen.
En de rest van de stats? :>

Zonder dex/vit kom je er niet denk ik.

• DHeidstra
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:51:
[...]

En de rest van de stats? :>

Zonder dex/vit kom je er niet denk ik.
Zal straks eens kijken :) Zit dex en vit op als ik het goed heb, deze zullen niet super hoog zijn maar die res maakt dat wel weer goed.

[ Voor 8% gewijzigd door DHeidstra op 03-12-2012 12:02 ]

• DHeidstra
Heb gisteren trouwens een Lacuni gevonden met:
6% crit
9% atkspeed
70 all res
84 int

Hoeveel zou deze ongeveer waard zijn denken jullie?

• Blaat
DHeidstra schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:01:
6% crit
9% atkspeed
70 all res
84 int

2000 miljoen. Misschien meer.

En dan maak ik niet eens een grap...

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 03-12-2012 12:02 ]

• DHeidstra
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:01:
[...]

2000 miljoen. Misschien meer.

En dan maak ik niet eens een grap...
Dan zijn alle kerstcadeaus betaald als ik die krijg verkocht. Zou mooi zijn :)

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:48:
[...]

Dat doe ik ook :D ziet er grappig uit.
6% crit
9% atkspeed
70 all res
84 int

Je kunt er een huis in Amerika van kopen.

D3 account

• DHeidstra
MarcM88 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:04:
[...]

Dat doe ik ook :D ziet er grappig uit.

[...]

Je kunt er een huis in Amerika van kopen.
Of in amerika een auto van kopen!:O
Denk niet dat iemand zo gek is als die duitser die voor 7500€ een echoing fury kocht

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 06:40
Van het weekend nog even op HC met de monk rondgelopen in A2 op Mp10, dit ging toch redelijk makkelijk in normal tot ik de Fire dmg mobs tegen kwam. Dus daarna maar lekker op Mp0 doorgegaan, inmiddels ergens in A3 beland: http://eu.battle.net/d3/e...atrick-1287/hero/19045131

Ook nog een sword erbij op HC (oude was identiek, maar zonder str mod): http://eu.battle.net/d3/e...atrick-1287/hero/16849942 (50k+ dmg)
Van de legendary drops die ik op HC gehad heb, is 80% nog niet voor mij in SC gevallen.
Zoals Stormshield, Windforce en Wizard offhand (gister nog IK belt, maar wel op SC gedropt)

Gister ook nog wat runs op SC gedaan (voor de afwisseling en dood gaan ;p) en daar dropte in 1 run 3 legends en daarvoor had ik nog Tal Amulet (zie mijn sorcje..)

Overal dus geweldig :)

https://d4armory.io/Player/803500

• MarcM88
DHeidstra schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:06:
[...]

Of in amerika een auto van kopen!:O
Denk niet dat iemand zo gek is als die duitser die voor 7500€ een echoing fury kocht
Oh wow... 7500 euro gaat wel erg ver. Dat is pas echt een jackpot item :9
Edit: hier een replay van zijn stream: http://nl.twitch.tv/hieven/b/344754326
Ik had toch wel een iets groter huis verwacht.

[ Voor 16% gewijzigd door MarcM88 op 03-12-2012 12:23 ]

D3 account

• DHeidstra
MarcM88 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:10:
[...]

Oh wow... 7500 euro gaat wel erg ver. Dat is pas echt een jackpot item :9
Echt te ziek item, 1300 dps, 100crit, socket, str! Maar zou het er nooit voor over hebben...

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=385802

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Enige real money (tm) dat ik aan D3 uitgegeven heb is aan het spel zelf :P Wat mij betreft is iedereen die zgn BiS items koopt voor zulke idiote bedragen gewoon knettergek; 1 patch en de hele economy verwisselt weer van pool. En dan zit je daar met je ineens waardeloze items 8)7

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Clay schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:23:
Enige real money (tm) dat ik aan D3 uitgegeven heb is aan het spel zelf :P Wat mij betreft is iedereen die zgn BiS items koopt voor zulke idiote bedragen gewoon knettergek; 1 patch en de hele economy verwisselt weer van pool. En dan zit je daar met je ineens waardeloze items 8)7
Zelf kan ik wel geloven dat je een item voor 2-5 euro kan kopen of verkopen, en hierdoor wat kan sparen voor een 50 euro item, maar die bedragen die hier genoemd zijn is natuurlijk helemaal te zotte.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
mag iedereen toch zelf weten wat ie met ze geld doet

• DHeidstra
barrel schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:27:
mag iedereen toch zelf weten wat ie met ze geld doet
Iedereen mag zelf weten wat die met zijn hardverdiende kneten doet. Misschien niet goed dat we zeggen dat die knetter is maar je kunt niet ontkennen dat er betere opties te verzinnen zijn om je geld uit te geven.

• Blaat
DHeidstra schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:35:
[...]

Iedereen mag zelf weten wat die met zijn hardverdiende kneten doet. Misschien niet goed dat we zeggen dat die knetter is maar je kunt niet ontkennen dat er betere opties te verzinnen zijn om je geld uit te geven.
Ik heb de rmah gebruikt maar ik doe dat al een tijd niet meer. Sinds patch 1.04 ben ik daarvan teruggekomen.

Het is namelijk heel frustrerend om te zien dat door de explosieve markt je items plotseling niks meer waard zijn. Je ziet in feite je "zuurverdiende centen" voor je neus verdampen.

Ik doe het niet meer, het is het niet waard.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Hoeveel mensen hebben er niet een hobby, waar ze mischien in onze ogen (te)veel geld aan uitgeven, mensen die graag racen/driften die in een weekend 500 euro aan benzine en banden "verdampen" Uiteindelijk is het gewoon vermaak, en iedereen kan en mag zelf bepalen wat hij daarvoor over heeft.

Die bracers zijn wel heeel erg gaaf, benieuwd wat je ervoor gaat krijgen, godly item vinden is 1 ding, maar hem dan nog voor een goede prijs van de hand doen is ook nog een opgave opzich.

• Blaat
barrel schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:51:
Hoeveel mensen hebben er niet een hobby, waar ze mischien in onze ogen (te)veel geld aan uitgeven, mensen die graag racen/driften die in een weekend 500 euro aan benzine en banden "verdampen" Uiteindelijk is het gewoon vermaak, en iedereen kan en mag zelf bepalen wat hij daarvoor over heeft.

Die bracers zijn wel heeel erg gaaf, benieuwd wat je ervoor gaat krijgen, godly item vinden is 1 ding, maar hem dan nog voor een goede prijs van de hand doen is ook nog een opgave opzich.
Ik vind dat je het in deze context moet zien. Je moet er hetzelfde over nadenken als wanneer je een biertje koopt bij de bar. Het geeft je even plezier en je ziet je geld niet meer terug. Als je met die mindset en die hoeveelheden de rmah gebruikt is het hardstikke leuk. Wat zou jij aan een andere hobby uitgeven? Een diablo items ipv een biertje. Als je echter verwacht dat het een goede investering is? Vergeet het maar.

Verwijderd

6% crit
9% atkspeed
70 all res
84 int

eerst voor een belachelijk bedrag 2-3x eropzetten, en als het verkoopt, top. daarna afentoe in trade linken. daarna zeggen dat je hem wil verkopen en eventueel zonder AH door de 15% fee.... scheelt toch wel een mega aantal miljoennen :).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 12:55 ]

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Gisteravond een nieuw wapen gekocht voor mijn barb. Blade of the Warlord :)
Was de fear van m'n echoing fury echt beu en deze levert me met een 70% crit dmg gem 600 DPS extra op, met 100% gem wordt dan bijna 7k extra DPS :) En dankzij de 19 life per fury spent heb ik ook nog een heal in plaats van de lifesteal. (Ik gok dat in vol gevecht je toch 20+ fury per seconde verbruikt dus dat gaat toch richting de 400+ life per seconde) En hij ziet er gaaf uit :9

Jammer genoeg nog niet geupdate in m'n armory.

Beeromaniac

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
Van het weekend weer een aantal runs kunnen doen en zelfs op Mp5 de eerste key kunnen halen, maar duurde eigenlijk te lang. Uiteindelijk 3 kwartier bezig geweest om NV5 te halen en de uiteindelijke key warden, en dan met hulp van een Barb. Wel weer een legendary drop.

Mp5 is dus te hoog gegrepen. Wel een mooie bracer kunnen scoren voor 60.000 gold.
Nu nog de Nat boots scoren voor de 130 dex bonus. Inna parts begin ik maar niet aan, dat is buiten mijn bereik en gaat ten koste van teveel all-res.

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062

• MarcM88
45min voor 1 keyrun is wel erg sloom ja.

Overigens ben ik gister maar weer verder gegaan met mijn wd (lvlen) van 31 naar 58. Ondertussen toch zo een 4m uitgegeven aan level reduce zooi. Kon het niet laten :P

D3 account

• Blaat
Henkje.doc schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
Van het weekend weer een aantal runs kunnen doen en zelfs op Mp5 de eerste key kunnen halen, maar duurde eigenlijk te lang. Uiteindelijk 3 kwartier bezig geweest om NV5 te halen en de uiteindelijke key warden, en dan met hulp van een Barb. Wel weer een legendary drop.

Mp5 is dus te hoog gegrepen. Wel een mooie bracer kunnen scoren voor 60.000 gold.
Nu nog de Nat boots scoren voor de 130 dex bonus. Inna parts begin ik maar niet aan, dat is buiten mijn bereik en gaat ten koste van teveel all-res.

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/13551062
300 allres is meer dan genoeg voor een DH. Dus als je het uiteindelijk kan betalen zou ik zeker voor inna's gaan.

Verwijderd

eerm ik zou die prowlers niet op de AH zetten maar voor 3,5 bil op de d3 site want dat zijn ze zo ongeveer waard, zo niet dan gok ik dat mensen wel 500 euro willen neerleggen.

oh well, dit weekend ff me gems verkocht (gekocht voor 7m each verkocht voor 25m each.... free 100m aangezien ik er 6 had) en een barb. gemaakt, is wel grappig en eens wat anders maar ik moet zeggen dat voor die 80m (ik had nog 20m over) hij overdreven OP is. de helm op mijn dh was 40m en op middel mp doen ze het beide evengoed (3/4) maar op lage / hoge mp's 1/2/7/8/9/10 doet mijn dh het wel degelijk beter.

daarnaast nog de dh alkaizer runs uitgevonden en gister in 5 uurtjes ff van level 60-63 gegaan :D nu snel focussen en naar level 89 komen (socket in helm = 300 mf).

iemand echter een idee wat ik voor minder dan 10m goed kan verbeteren op mijn barb. (niet shoulders ik heb de mf / pickup nodig)

http://eu.battle.net/d3/e...beer149-1364/hero/2644623

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:36:
[...]

300 allres is meer dan genoeg voor een DH. Dus als je het uiteindelijk kan betalen zou ik zeker voor inna's gaan.
Niet als je MP5+ wilt doen hoor. Dan raad ik je toch echt 350 aan.

• Blaat
Timeless schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:38:
[...]

Niet als je MP5+ wilt doen hoor. Dan raad ik je toch echt 350 aan.
Dan nog. Ook daar komt hij niet onder als hij de allres op zijn belt en pants dropt.

• MarcM88

D3 account

Verwijderd

Clay schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:23:
Wat mij betreft is iedereen die zgn BiS items koopt voor zulke idiote bedragen gewoon knettergek;
/me voelt zich aangevallen, temeer omdat hij op de RMAH uitsluitend verkoopt - nooit inkoopt.
Wie BiS items op de RMAH koopt is dus veel, maar niet mij.

:+

• Blaat
Lefuq?

1300 allres, 17k leven, melee weapon en ranged build?

Verwijderd

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:45:
[...]
Lefuq?

Wil eerste zijn in World Demon Hunter AllRes overzicht zeker. Zo zijn er ook chars met niets dan +crit% gear.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:45:
[...]

Lefuq?

successful troll is successful :P

ugh baal dat ik moet overwerken, nu kan ik vanavond niet die wkl testen.
Monk vind ik denk ik leuker dan de baba,

Enige irritante aan de monk vind ik dat de spirit regen wel erg langzaam gaat, in vergelijking tot de fury en arcane power

• Blaat
Bokkie schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:48:
[...]

Enige irritante aan de monk vind ik dat de spirit regen wel erg langzaam gaat, in vergelijking tot de fury en arcane power
Daarmee is iedereen het eens en bliz heeft gezegd daar wat aan te willen doen.

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:47:
[...]

Wil eerste zijn in World Demon Hunter AllRes overzicht zeker. Zo zijn er ook chars met niets dan +crit% gear.
Daar stond ik ook eens in de top 50. Inmiddels helaas een paar % ingeleverd ten faveure van dmg. Nog 7k tot 200k unbuffed. Vanavond komen de eerste paar k's erbij als ik mijn boots ga upgraden.

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 10:36

Phreak

KTM SuperDuke

Dit weekend begonnen aan een WD op HC :P

Begon echt met een naar gevoel in m'n buik bij elke elite pack die ik tegen kwam, maar dat gaat snel over.
Komt waarschijnlijk wel weer terug in Hell difficulty, zit nu in Nightmare act2 op lvl40.
Met 8k hp en life regen van bijna 200 per sec is het goed uit te houden.

Wat echt super naar is is dat als je een boss fight begint je weet dat je moet winnen omdat je niet kan wegrennen of kan stoppen :+
Kreeg het bij de Butcher op nightmare toch even warm omdat ik te weinig dps deed.
De kamer begon toch wel aardig in de fik te vliegen :X

Blyatifull

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Ik zet mijn HC character weer even in de koelkast. Alleen levelen is echt geen lol aan, sowieso is Diablo III alleen niet echt leuk.

[ Voor 20% gewijzigd door Loev op 03-12-2012 14:03 ]

Verwijderd

Phreak schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:53:
Dit weekend begonnen aan een WD op HC :P

Begon echt met een naar gevoel in m'n buik bij elke elite pack die ik tegen kwam, maar dat gaat snel over.
Komt waarschijnlijk wel weer terug in Hell difficulty, zit nu in Nightmare act2 op lvl40.
Met 8k hp en life regen van bijna 200 per sec is het goed uit te houden.

Wat echt super naar is is dat als je een boss fight begint je weet dat je moet winnen omdat je niet kan wegrennen of kan stoppen :+
Kreeg het bij de Butcher op nightmare toch even warm omdat ik te weinig dps deed.
De kamer begon toch wel aardig in de fik te vliegen :X
dit heb ik ook, als je bossen, ubers ga doen kan je de kamer niet uit. het is dus heel moeilijk om te bepalen of je het echt kan doen. maarja dat is wel HC, je mag niet dood gaan. ben nu ook bezig met een HC-demonhunter, maarja dat gaat niet zo hard want ik moet eerst even een race aangaan op SC voor die barb gear :). als ik ergens aan mij doe wil ik winnen :)....

• Blaat
Loev schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:02:
Ik zet mijn HC character weer even in de koelkast. Alleen levelen is echt geen lol aan.
Pft. Die van mij is gisteren doodgegaan (klotekeywarden) en had ff geen zin om een verse te maken.

dx5314 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:48:
[...]

Doe mij die SoJ dan :P
TiMMieJ schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:47:
Zo ik ben lekker bezig geweest met mijn barb en kan nu prima MP5 spelen als ik solo ben. Enkel met TP met een maat dan is het nog wel eens wat te lastig met een Reflect pack maar met wat kiten en slim spelen komt dit wel goed. Enige wat ik niet weet is wat ik nu moet upgraden denk aan mijn ringen of een EF met een socket. Heb 20m budget om te spelen voor een upgrade of zou ik nog even door moeten sparen? Iemand nog een idee?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274
Meer vit... is wel erg karig, je bent gewoon erg squishy.
http://www.diabloprogress...mmi3j-2230/Barbie/3063274
Je chest en boots eens pimpen met wat meer vit (chest kan max 250vit op zitten, dus 200+ met str zijn goed te vinden.

Daarnaast zal je je main hand moeten gaan vervangen voor iets met chd+socket als je echt een DPS boost wil hebben, met name met CHD kan je echt veel gaan winnen op dit punt.

Verwijderd

Weet niet welk lvl die van jullie allemaal is maar we kunnen wel een keer samen lopen, zoals ik hierboven zij nog wel een weekje gedult wil winnen bij Koen :).... en de set op twitch tv krijgen...

• Loev
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:03:
[...]

Pft. Die van mij is gisteren doodgegaan (klotekeywarden) en had ff geen zin om een verse te maken.
I mourn your loss :'(

Ow en hoeslakens vouw je op door de punten inelkaar te leggen zeg maar. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Loev op 03-12-2012 14:07 ]

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
mensen die samen willen farmen? voeg me toe madxcat#1754

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:03:
[...]

Oef.. dat is echt zuur, ben benieuwd hoe lang mijn char het kan volhouden.
Kwam op normal al een bruikbare legendary helm tegen, zou zuur zijn als je zo'n item direct weer kwijt raakt.

Oh nog ff een vraagje.
De upgrades van je Stash/Jeweler/Blacksmith blijven toch wel bewaard als je char het loodje legt?

[ Voor 13% gewijzigd door Phreak op 03-12-2012 14:10 ]

Blyatifull

• MarcM88
300 is ook mogelijk.

D3 account

• pstalman
Phreak schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:09:
[...]

Oef.. dat is echt zuur, ben benieuwd hoe lang mijn char het kan volhouden.
Kwam op normal al een bruikbare legendary helm tegen, zou zuur zijn als je zo'n item direct weer kwijt raakt.

Oh nog ff een vraagje.
De upgrades van je Stash/Jeweler/Blacksmith blijven toch wel bewaard als je char het loodje legt?
probeer zo snel mogelijk je gems te upgraden als het kan, handig voor je volgende chars als je gelijk +34 vita in al je open socks kan doen en een ruby in je wapen.
Ik loop (het kan nog beter) op lvl 27 met 4k+ HP en 300dps.
Die depth 2 suiciders doen bijv iets van 414 dmg op mij, en ze zijn nooit met 10 dus ik loop er met de ogen dicht in O-)

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 03-12-2012 14:13 ]

• Loev
pstalman schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:12:
[...]

probeer zo snel mogelijk je gems te upgraden als het kan, handig voor je volgende chars als je gelijk +34 vita in al je open socks kan doen en een ruby in je wapen.
Klopt, ik begin helemaal vers met HC en ik mis mijn gems heel erg van SC. Zelfde geld voor mijn max level BS in SC.

• pstalman
Loev schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:13:
[...]

Klopt, ik begin helemaal vers met HC en ik mis mijn gems heel erg van SC. Zelfde geld voor mijn max level BS in SC.
1 voordeel, upgraden is nu een stuk goedkoper dan toen ik op HC begon.

Ik bedoel maar :) nog beter.
Timmiej heeft veel % life, dus iedere vit stat telt practisch 50% meer mee.
35k+ hp lijkt me een stuk gezonder ^^

Ik heb belachelijk veel hp omdat het ook op m'n wapens zit, als dat eraf gaat zit ik nog steeds op de 38k hp :)
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:26:
Bah.

Mijn HC wiz heeft gisteren op level 40 het loodje gelegd. Locatie: Act 2 nightmare, Dahlgur Oasis. Boosdoener: Sokahr the Keywarden.

Er stond een pack naast met mortar (dat heeft de KW dus ook) dus toen ik aan kwam lopen kreeg ik gelijk een gigantisch salvo over me heen. Ik liep op de smalle stukje waar ik net die zeikerds had bevrijd (lees smal paadje) dus op tijd weglopen was er niet bij. Zelfs diamond skin mocht niet meer baten, ik werd ge-instahit.

RIP

Ik snap niet waarom die keywardens zo moeilijk zijn op lagere difficulties. Ik had ook al moeite met de Act4 KW op normal. Hier mogen ze imho best wat aan doen.
Ja viel mij ook al op dat die krengen flink veel dmg doen, veel meer dan 2x wat "normale" elites in de buurt doen. Als ik me niet helemaal veilig voel qua content en op 't punt sta te repeaten, en zie zo'n keywarden, I'll run like a scared little girl! :P Gecondoleerd met je wiz tho :(

Mijn HC monkje is inmiddels 28 en level ga op m'n gemakje verder. Heb aardige gear bij elkaar weten te schrapen, merk dat verkopen op de HC AH veel gemakkelijk is (lees: items zijn nog wat waard). Heb nu 1 bank tab, 200k gold en een aardige bijna full in rares decked out mannetje, 250 dps en ik meen 6k hp, lvl 28 dus. Niet slecht, dacht ik, moet maar eens aan nightmare beginnen.

Weet iemand een soort leidraad van waar het "veilig" is om bepaalde bosses te pakken? Ik was wat bang voor Ghom maar die heb ik letterlijk kunnen facetanken zonder ook maar enigsinds een HP te verliezen, had eerder door gekund dus :( (of hogere MP maar ben een wussy).

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 03-12-2012 14:19 ]

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Loev schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:13:
[...]

zelfde hier, maar van mijn 1e 1k gold toch een op wapen gekocht voor dat lvl

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

pstalman schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:12:
[...]

Die depth 2 suiciders doen bijv iets van 414 dmg op mij, en ze zijn nooit met 10 dus ik loop er met de ogen dicht in O-)
Haha grappig, ik zat in act 2 ook te klooien, die poison vliegjes deden altijd super dmg.
Dit was nog voor patch 1.0.3, nu kreeg ik iets van 200dmg op me, met een hp regen van 150 per sec voelde ik er niks van.
Liep daar ook op m'n dooie gemak rond.
Heb sinds het begin van D3 nog niet weer een WD geleveld, voelt nu wel gemakkelijk aan.

Blyatifull

• pstalman
Phreak schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:19:
[...]

Haha grappig, ik zat in act 2 ook te klooien, die poison vliegjes deden altijd super dmg.
Dit was nog voor patch 1.0.3, nu kreeg ik iets van 200dmg op me, met een hp regen van 150 per sec voelde ik er niks van.
Liep daar ook op m'n dooie gemak rond.
Heb sinds het begin van D3 nog niet weer een WD geleveld, voelt nu wel gemakkelijk aan.
Inderdaad helpt life regen op een laag lvll heel erg veel. Ik heb helaas veel pech met de WD.
Voor mijn barb was ik ook bezig om veel Life regen bij elkaar te krijgen op items, maar ja keuzes keuzes :>
Toch maar weer voor een armor gegaan zonder Life regen, anders zat ik nu op ronde 1000 denk ik.
Rend eigenlijk hetzelfde, alleen nog meer HP erbij

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 03-12-2012 14:24 ]

• Blaat
Had iemand dit trouwens al gelezen op de twitter van Jay?
There is no specific PVP gear, only gear good for PVP depending on your build.
Geen specifieke pvp gear dus.

Jammer, geen dota gametype in D3 dus. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Blaat op 03-12-2012 14:36 ]

Verwijderd

Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:35:

[...]

Jammer, erg jammer.
Wolf schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:35:

[...]

En andere spelers vallen in de groep "elites" (nu althans nog volgens de site), dus denk dat Jordan's nog wel populair gaan worden dan :P Zou eigenlijk goede rolls in moeten gaan slaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2012 14:40 ]

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Niet echt jammer, maar gewoon terecht. Er zullen wel verschillende classes ofzo moeten komen voor pvp.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• MarcM88
Ik hoopte ook op pvp gear, in wow spendeer ik daar veel tijd aan.. vechten voor gear heerlijk :D. Al had Jay in 2010 al verteld dat er geen pvp gear zou komen.

D3 account

• Blaat
Wooldoor schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:39:
Niet echt jammer, maar gewoon terecht. Er zullen wel verschillende classes ofzo moeten komen voor pvp.
Meende ook ergens gelezen te hebben dat ze van plan zijn een SC2 achtige matchmaking in te bouwen, zodat je altijd 50/50 win/loss hebt. Weet alleen niet meer waar.

Pagina: 1 ... 131 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.