Baristo schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:14:
[...]
Dit is mijn mplvl2 stomp build, gebaseerd op dmg to elite en demons.
18 apoc is minimaal?
en ik zou dus eigenlijk mijn main en of-hand moetten verander voor apoc met chantodo?
ik heb nu 1.8 attack per sec is dat genoeg of moet ik:
tal rasha chest?
crit/ias rings?
inna pants?
wat zijn de minimale specs om mp5-6 en beetje lekker te farmen met stun wizzy?
Meer IAS is altijd beter mits je een breakpoint haalt zie
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5616301810 voor breakpoints
Crits zijn je voornaamste resource voor zowel arcane power als cooldown, je wicked winds blijven actief voor x seconden, hoe hoger je ias hoe meer damage ticks je wicked winds doen in die x seconden (zie breakpoints voor benodigde ias)
Met mijn stats kan ik mp4 redelijk snel farmen, maar dat doe ik alleen voor keys, ubers doe ik liefst op mp6-8 afhankelijk van wie er nog meer mee is, ik zorg iig voor utility met ias bubble en freeze.moet echt een nasty combo hebben wil ik doodgaan
Ubers 100% stunlocken is volgen smij niet mogelijk, zelfs met 3 cm/ww wizards hadden we nog de stutter met de ubers (waarschijnlijk te maken met diminishing returns)
chantodo set is de makkelijkste manier om snel ias te verhogen, aangezien je al een ef hebt zou je eerst naar de offhand kunnen kijken (wel met apoc)
edit:
Squishy valt mee, ik heb wat items die ik kan wisselen voor meer loh ben eigenlijk op zoek naar ringen met goede stats en veel loh, maar die zijn nogal duur
zoals gezegd, op mp4 blaas ik overal redelijk doorheen ondanks mijn lage dmg, ik crit redelijk veel
mijn eerste upgrades zijn een socketed chantodo wand voor critgem en dan upgrades met zoals gezegd meer vit en meer loh/chd
[
Voor 12% gewijzigd door
Bokkie op 28-11-2012 11:27
]