D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik heb vergelijkbare gear. Maar ik heb wel 10% meer crit chance, 3.0 lifesteal en een betere Triumvirate. Daarmee speel ik een Archon build. Soms speel ik met een Chantodo's setje een CM build, en daar heb ik dan 20% meer crit chance, 2.x attacks per second en 15+ arcane on crit. Met beiden heb ik geen enkel probleem op MP4.cheiktwo schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:14:
Hoi,
ik volg hier al een tijdje passief mee, nu zit ik met een vraagje:
Kan er hier iemand eens een kijkje nemen naar de setup voor m'n wizard, 'k had er graag wat meer uitgehaald qua DPS/recht te blijven.
Profiel vind je hier
Ik krijg met een DH maat van me met meer DPS als ik zelfs niet zo makkelijk ubers neer op MP2, ook al zit ik over de 100k.
Ik heb wat budget dat ik kan missen (150mil) maar zou graag weten welke stukken echt een upgrade zouden zijn.
Alvast bedankt voor een kijkje te nemen
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik graag met makkelijke cookie-cutter builds speel
Ik zou in ieder geval ook resistance willen op pants en evt. boots. Daarnaast zou ik ook meer crit chance willen op de ringen, een betere Triumvirate en meer crit damage op dat wapen.
(ik zou die 150 miljoen ook wel willen
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik koop wel wat nieuw spul, had het d/c probleem, snapte al niet waarom het zolang duurde voordat Azmodan dood wasMarcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:55:
Das zuur man!
Als je wat van die gear wilt die je ons geschonken hebt. Let me know!
Maar als je nog een paar mil hebt kun je vast betere low level gear kopen..
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Niets gekocht, maar paragon did the trick..
Dat was mijn doelstelling..
De volgende, terug in de top 100 komen (die gasten gaan hard!)
Wil nu even doorsparen tot ik een paar miljard heb. Dan is een amu waarschijnlijk de volgende upgrade.
Er zijn weer wat leuke items voor zeer weinig van player gewisseld vandaag op de stream.
Ook waren er wat nieuwe namen. T begint steeds gezelliger te worden.
Voor de mensen die nog niet op de stream hangen, kom eens langs! T maakt t spelletje en stuk leuker en interactiever.
En bij deze nog mijn felicitaties aan Micro. Level 100!
Congrats man! Je gaat minder speler nu (tot je vakantie, dan lig je even helemaal plat), maar hoop dat je tot die tijd nog wel gezellig op de stream langs komt.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
sommige shit is best wel prijzig op dit moment
nu monk 35 en ik doe nog 2 gearsets pak voor 60, nieuwe riod de 40 en nog een rond de 50.
Wel ook net als voor mijn warrior gewoon een socketed 800dps ef gekocht voor 400k
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gratz!!!!!!
Ik gebruik zelf al een hele tijd lootalert en vele streamers ook.. gebeurd niks. Sommige mensen gebruiken lootalert zelfs al maanden. Mensen die klagen dat ze door dit programma gebanned zijn.. hadden waarschijnlijk nog wel wat meer draaien.Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:29:
[...]
Pas op! Deze tool leest waarschijnlijk direct je geheugen uit. Net als loot alert dit deed.
En daar zijn mensen voor gebanned...
@pepijn,
Het is voor Blizzard een stuk makkelijker om niks te zeggen over welke programma's legaal zijn en welke niet. Stel iemand wordt gebanned voor een illegaal programma dan komt die aan met het verhaal "jamaar ik gebruik lootalert.. het wordt alleen anders weergegeven" Dit maakt het werk van Blizzard iets lastiger, beter om het compleet te vermijden.
bron
Gisteren eindelijk weer wat upgrades kunnen doen. Over de 200K DPS (buffed)
[ Voor 54% gewijzigd door Anno op 27-11-2012 08:49 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 27-01 09:01
Hardware Fanaat
Very soon? Over minder dan 1 jaar dus.
Edit: Wat een gebrek aan reacties! Ik zou toch zeggen dat dit relatief groot nieuws is, PvP hopen we al sinds de launch op!
[ Voor 19% gewijzigd door Blaat op 27-11-2012 09:14 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Ik zou eerst proberen je EHP te maximaliseren. Int, Vit, Ar, armor. En daarna focussen op dps ugrades zonder aan EHP of niet veel EHP te verliezen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:15:
Kan iemand me aan een WD build helpen die bedoeld is voor maximum survivability (is voor een HC character)? En welke stats moet ik dan proberen te verhogen (VIT of INT)?
HC builds ben ik niet bekend mee. Waarschijnlijk iets met BBV, Horrify, Acid Cloud en als passive sowieso Spirit Vessel. Maar misschien dat er hier een HC WD is die je hiermee kan helpen.
Je geeft aan specs dex vita str etc ...
Dan geef je op wat je max aan wil uitgeven.
En wat die moet doen bieden of gewoon buyout gelijk voor je doen.
Scheelt je urenlang zoeken op ah naar items.
Heb het in de mail naar Blizzard gestuurd hopelijk doen ze er wat mee.
Gaan ze dus nooit toelaten, dan zeg ik tig macro's op items met goede stats die te goedkoop erop zijn gezet...Raoul.TLS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:25:
Wat zouden jullie ervan vinden als je op AH een koop zoekopdracht als opgeven voor zeg bv een item.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik denk dat de AH dan volledig op slot klapt omdat 95% van alle items dan plotseling niet meer verkocht worden. Met name omdat iedereen een krent is of geen idee heeft wat iets waard is. Dan gaan alleen de koopjes nog maar de deur uit.Raoul.TLS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:25:
Wat zouden jullie ervan vinden als je op AH een koop zoekopdracht als opgeven voor zeg bv een item.
Bovendien is het struinen op de AH ook onderdeel van de charme.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik wil naast mijn Barb een ander karakter gaan starten, aangezien mijn WW Barb mij nu een beetje begint te vervelen.
Ik heb op dit moment een Demon Hunter/Monk en Witch Doctor op level 60, maar ik kan niet echt een keuze maken waar ik tijd en gold (max 60m) in ga steken.
Mijn gevoel zegt dat een Monk teveel op een Barb lijkt qua gameplay, Demon Hunter waarschijnlijk een dure aangelegenheid gaat worden, en de Witch Doctor mij niet heel erg kan boeien (maar misschien zit ik er naast).
Mijn nieuwe karakter moet ook goed kunnen presteren in PVP, maar welke klas zou daar nu het best geschikt voor zijn? Ander iets wat mij erg boeit is snelheid qua farmen en gameplay.
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven zodat ik de juiste keuze maak.
Grtz,
Protax
[ Voor 8% gewijzigd door Protax op 27-11-2012 09:33 ]
Gister was het nog 30M wat je er in wou steken.dx5314 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:31:
Beste Tweakers,
Ik wil naast mijn Barb een ander karakter gaan beginnen, aangezien mijn WW Barb mij nu een beetje begint te vervelen.
Ik heb op dit moment een Demon Hunter/Monk en Witch Doctor op level 60, maar ik kan niet echt een keuze maken waar ik tijd en gold (max 60m) in ga steken.
Mijn gevoel zegt dat een Monk teveel op een Barb lijkt qua gameplay, Demon Hunter waarschijnlijk een dure aangelegenheid gaat worden, en de Witch Doctor mij niet heel leuk lijkt.
Mijn nieuwe karakter moet ook goed kunnen presteren in PVP, maar welke klas zou daar nu het best geschikt voor zijn?
Grtz,
Protax
Ik denk dat je een DH gaat gearen.
Dat je opgeeft en als die succes heeft koopt die hem voor je of bied die voor je erop
Twijfel...Timeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:32:
[...]
Gister was het nog 30M wat je er in wou steken.![]()
Ik denk dat je een DH gaat gearen.
Vind AH al genoeg verpest met al die last second bids... bied je op iets en 1 seconde voor de veiling afloopt wordt er overboden... enige manier om een item te winnen zo'n beetje is ofwel direct buy-out te doen ofwel VEEL geluk hebben...Raoul.TLS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:33:
je moet het zien als een koop opdracht.
Dat je opgeeft en als die succes heeft koopt die hem voor je of bied die voor je erop
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, ik heb elke karakter in ieder geval 1x gespeeld en daarvan vond ik WD het leukst en meest origineels. De wizard vond ik het saaist vooral een CM build is dodelijk saai en een aanslag voor je vingersdx5314 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:31:
Beste Tweakers,
Ik wil naast mijn Barb een ander karakter gaan starten, aangezien mijn WW Barb mij nu een beetje begint te vervelen.
Mijn gevoel zegt dat een Monk teveel op een Barb lijkt qua gameplay, Demon Hunter waarschijnlijk een dure aangelegenheid gaat worden, en de Witch Doctor mij niet heel erg kan boeien (maar misschien zit ik er naast).
Mijn nieuwe karakter moet ook goed kunnen presteren in PVP, maar welke klas zou daar nu het best geschikt voor zijn? Ander iets wat mij erg boeit is snelheid qua farmen en gameplay.
Grtz,
Protax
Demon Hunter vond ik ook erg leuk om te spelen naast WD en barb.
- Blaat
Hardware Fanaat
Als er iets totaal anders als een baba is, is het wel een dh.
Daar moet je vooral dmg zien te ontwijken in plaats van dmg doen om niet dood te gaan. Een compleet andere speelstijl. Bovendien gaan ze best goed zijn in pvp vanwege dikke single target dmg, goede kite mogelijkheden en permastun mogelijkheden.
WD ligt dichter bij een barb dan een Dh, omdat je daar pets hebt die voor je tanken.
Ik vind bijvoorbeeld DH veruit de saaiste class in D3, maar er zullen hier vast mensen zijn met een andere mening. Overigens wou ik Wizard aanraden, maar die staat niet in je lijst ^^ dus dan zou ik voor WD kiezen. Het is gewoon leuk om te zien wat er allemaal over je scherm heen rent. Hoe ze het gaan doen in pvp is lastig te zeggen..
Hoe worden skills geschaald ect.
- Blaat
Hardware Fanaat
Niet mee eens dat DH het saaist is. In mijn ervaring hebben ze veel meer effectieve builds dan welke andere class dan ook. Je kan met turrets klooien, perma multishotten, perma stunnen met bola's en ga zo maar verder.MarcM88 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:37:
Dat is een lastige dx, want ieders smaak is verschillend he
Ik vind bijvoorbeeld DH veruit de saaiste class in D3, maar er zullen hier vast mensen zijn met een andere mening. Overigens wou ik Wizard aanraden, maar die staat niet in je lijst ^^ dus dan zou ik voor WD kiezen. Het is gewoon leuk om te zien wat er allemaal over je scherm heen rent. Hoe ze het gaan doen in pvp is lastig te zeggen..
De farmsnelheid van DH's met de multishot build ligt ook enorm hoog.
Mijn stem gaat dus naar de DH uit, dat lijkt mij voor Protax de beste keuze.
Nou toen gewoon 15 M voor iets geboden waar ik eingelijk 10 m voor wilde betalen.
had nog 4 uur te gaan was toen pas op 2 M
Nou wat denk je gewonnen op 8 M
Dat werkt dus wel.
Thalaron schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:36:
[...]
Vind AH al genoeg verpest met al die last second bids... bied je op iets en 1 seconde voor de veiling afloopt wordt er overboden... enige manier om een item te winnen zo'n beetje is ofwel direct buy-out te doen ofwel VEEL geluk hebben...
En heb de hem nu al aardig geupgrade maar. blijf beetje achter mijn mijn DPS.
Wat kan ik nu het beste upgraden om echt een boost te krijgen richting de 150+
Ik heb ongeveer 100M
Maar kom er niet achter wat mij nu het snelste meer dps geeft. Gisteren al een nieuwe helm gehaald en braces
Zodat mijn crit en AIS beetje omhoog ging.
Mijn barb
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Mijn WD, die was vrij safe om te spelen, ik zou voor vit gaan op HCVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:15:
Kan iemand me aan een WD build helpen die bedoeld is voor maximum survivability (is voor een HC character)? En welke stats moet ik dan proberen te verhogen (VIT of INT)?
En LoH is wel handig als je dat hebt, is vrij goed in combinatie met Toads en Acid Rain
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/22366297
[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2012 09:44 ]
Ik speel een gelijkaardige build, alleen durf ik hondjes of garg al eens te wisselen voor hex. Dat maakt de elite fights zoveel makkelijker. Ook een aanrader voor keyruns op hogere mp levels, die hex maakt varkentjes van de wardens. Als je dan nog afwisselt tussen spirit walk en hex kan een warden je niet meer raken.Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:44:
[...]
Mijn WD, die was vrij safe om te spelen, ik zou voor vit gaan op HCDamage krijg je wel door soul harvest
En LoH is wel handig als je dat hebt, is vrij goed in combinatie met Toads en Acid Rain
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-01 07:34
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Rain of Toads + LoH lijkt me inderdaad de beste keuze. Damage is niet top, maar je bent met genoeg LoH bijna niet dood te krijgen als je je EHP op orde hebt.Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:44:
[...]
Mijn WD, die was vrij safe om te spelen, ik zou voor vit gaan op HCDamage krijg je wel door soul harvest
Je kunt als tweede skill altijd Bears nemen voor (niet-reflect) elites om af en toe mana te dumpen. Verder natuurlijk de standaard defensive passives. Jungle Fortitude (-15% dmg), Bad Medicine (-20% dmg). Spirit Vessel is sowieso een must have op HC.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2012 09:59 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Verwijderd
Was, oei..., wat heeft je dan de nek omgedaan?Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:44:
[...]
En verder had ik een gelijkaardige build in gedachten (misschien wel Plague of Toads of Acid Cloud vervangen door Hex of Horify.
En welke stats focus je hiermee? VIT > INT > Armor?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En dat is dus een gezonde combinatie van vit/ar/armor
Verwijderd
Samen met de Inna's parts, tristat gloves en goedkope (900k) amulet heb ik nu 97k dps
Wel ben ik van 72k health naar 38k gegaan, en van 700 AR naar 330 AR...
Met een attackspeed van 2.22 att/sec en 48.5% CHC is act 3 MP1 een eitje inderdaad, ben in 2 runs 1x doodgegaan in de keep depths omdat ik even dacht een elite te facetanken maarja dat lukte niet zo goed ...
Thanks ik ga denk ik gewoon 2 gearsets gebruiken, dan doe ik voor m'n key runs nog wel even de tank build, aangezien ik met deze build wel last ga krijgen van mobs met veel health denk ik, maar dat moet ik nog proberen.
(sig staat de link naar m'n profiel) Hij is al geupdate
Monk, DH, Sorc heb ik Skeleton King mee afgeslacht, ben bezig om met een WD te gaan, maar die doe ik samen met m'n vriendin (zij is Barb).
Spel is wel leuk, echter merk ik nog wel wat vage dingen. 2H weapons met Int terwijl de wapens toch echt barb wapens zijn. Ook zie ik veel mensen met een Dread Ward oid? Shoulder item. Is dat het beste wat er te krijgen is?
http://eu.battle.net/d3/e...ueakje-2970/hero/19321997
Staat nog steeds op level 3, maar zou allang 8 moeten zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door corset op 27-11-2012 10:08 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kreeg een disconnectVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:01:
[...]
Was, oei..., wat heeft je dan de nek omgedaan?
En verder had ik een gelijkaardige build in gedachten (misschien wel Plague of Toads of Acid Cloud vervangen door Hex of Horify.
Vile Ward? dat is inderdaad het beste item voor shoulder. En items kunnen met van alles droppen, erg random.lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:03:
Starter edition geprobeerd,
Monk, DH, Sorc heb ik Skeleton King mee afgeslacht, ben bezig om met een WD te gaan, maar die doe ik samen met m'n vriendin (zij is Barb).
Spel is wel leuk, echter merk ik nog wel wat vage dingen. 2H weapons met Int terwijl de wapens toch echt barb wapens zijn. Ook zie ik veel mensen met een Dread Ward oid? Shoulder item. Is dat het beste wat er te krijgen is?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
M.a.w. leuke extra, maar niet echt iets om je gear rond op te bouwen
[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2012 10:10 ]
Ja zou voor Vit int armor gaan, zorg gewoon dat je altijd max stack soul harvest hebtVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:01:
[...]
Was, oei..., wat heeft je dan de nek omgedaan?
Ik deed rond de 22k damage em met soul harvest steeg dat naar 36/37k
Maar meestal was er ook wel een Barb in de party met een cry, helpt ook wel mee
[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2012 10:12 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/8783469
oh kloten man, daar ging mijn laatste WD ook dood aan op Hell. Die fireball kan erg dodelijk zijn, vooral als je let op die donkere rotzooi en vergeet de fireball in de gaten te houden. Maar met een disconnect is het dan wel gelijk einde oefening.Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:04:
[...]
Kreeg een disconnectGisteravond bij Azmodan. AR is ook wel belangrijk, maar met soul Harvest stijgt ook je resist, ik had standaard rond de 580AR, sommige stegen naar 800+ met soul harvest
En helemaal omdat de fireball hogere DMG doet als hij langer onder weg is
Ik zoek trouwens al een tijdje een upgrade voor mijn softcore WD, een pants en belt.
Volgens mij heb ik 1 van de betere (of beste?) pants in game, en een redelijke belt.
Blackthornes zou kunnen maar is heel duur met wat ik wil. Maar iemand anders nog een goed idee?
[ Voor 26% gewijzigd door pstalman op 27-11-2012 10:18 ]
Spirit WalkAnno schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:15:
Nadeel van Soul Harvest is dat je wel in de buurt van mobs moet staan. Dat is niet altijd handig als er elites in de buurt zijn met affixes als bijvoorbeeld chain, wall, orb. Of mobs zijn die hard hitten.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En daarom wil je ook de 1 minute rune op Soul harvest. Hoef je het minder vaak te casten.Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:17:
[...]
Spirit WalkRen je gewoon een groepje mobs in en hit Soul Harvest
Life gem in helm + wat vit gems in armor?gustaveau schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:15:
Misschien zou je toch wat meer VIT kunnen gebruiken? Ik loop rond met 45K aan health in combinatie met wat meer armor (buffed 5.5k) en merk dat ik toch niet zo vaak meer dood ga.
Op mp5 + wel, daaronder liever de rune die damage doet.Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:18:
[...]
En daarom wil je ook de 1 minute rune op Soul harvest. Hoef je het minder vaak te casten.
Je hebt een quiver met 12% bola shot dmg maar je gebruikt geen bola shot. Dus of 1 met HA dmg kopen of bola gebruiken is je volgende keuze denk ik. En je hebt ook 2 hatred generators in je build. Daar kun je ook een andere skill voor in de plaats nemen. bijvoorbeeld caltrops,spiketrap of vault. Hangt er een beetje vanaf welk MP je speelt en hoe snel de mobs neergaan.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:03:
Ik heb op aanraden van Angeloonie en Timeless even mijn gear omgegooid en een WF gekocht. Voor 4m een 1150dps met 100% CHD gekocht.
Samen met de Inna's parts, tristat gloves en goedkope (900k) amulet heb ik nu 97k dps![]()
Wel ben ik van 72k health naar 38k gegaan, en van 700 AR naar 330 AR...
....
[ Voor 16% gewijzigd door Klitse op 27-11-2012 10:26 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat hangt heel erg van je DPS af natuurlijk op welke MP de omslag is.Wooldoor schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:20:
[...]
Op mp5 + wel, daaronder liever de rune die damage doet.
Persoonlijk vind ik de dmg-rune alleen interessant als ik mobs 1-hit en dat is op MP3 met 180K dps al niet meer het geval.
Op HC met een survival build zit je op misschien 30-40K dps en dan is de dmg rune volgens mij zelfs op MP1 vrij zinloos.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2012 10:49 ]
Ok, ik heb besloten dat ik toch maar eens aan de gang ga met een Witch Doctor
Heb nog tristat int gloves liggen, en voor de rest is de gear redelijk betaalbaar.
Ben benieuwd!
Toch een WD? Die zag ik niet aankomen. Succes ermee, ik zie m vanavond wel.dx5314 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:37:
[...]
Ok, ik heb besloten dat ik toch maar eens aan de gang ga met een Witch Doctor
Heb nog tristat int gloves liggen, en voor de rest is de gear redelijk betaalbaar.
Ben benieuwd!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hmm grappig, ik zie 't ook. Echter is dit een foutje, neem ik aan.lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:39:
kan iemand mij iets uitleggen. Ik zie de "Hellfire Ring" op heel veel mensen, nu lees ik dat volgens blizzard deze geen level requirement heeft, maar bij de character profiles zie ik wel "Requires level X"
Meer info over hellfire ring en alles wat ermee te maken heeft:lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:39:
kan iemand mij iets uitleggen. Ik zie de "Hellfire Ring" op heel veel mensen, nu lees ik dat volgens blizzard deze geen level requirement heeft, maar bij de character profiles zie ik wel "Requires level X"
http://eu.battle.net/d3/e...fernal_Machine-16_10_2012
Dat is juist een van de plus punten van de hellfirering. Geen level restrcitie. Ik speel nu met mijn nieuwe monk (lvl 20) door normal en het is echt een eitje omdat de Hellfrire ring en kans op Meteor heeft die echt HEEL veel damage doet voor normal mode. The Butcher is in 1 klap doodlanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:39:
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Meest interessant qua XP, en snelheid (als ik zo eens rondkijk).Timeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:38:
[...]
Toch een WD? Die zag ik niet aankomen. Succes ermee, ik zie m vanavond wel.
Ben benieuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 27-11-2012 12:00 ]
Verwijderd
Ja dat zag ik ook opeens haha, en m'n chest heeft nog 13% grenade dmg bonus, wat ik ook niet meer gebruik met deze buildTimeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:22:
[...]
Je hebt een quiver met 12% bola shot dmg maar je gebruikt geen bola shot. Dus of 1 met HA dmg kopen of bola gebruiken is je volgende keuze denk ik. En je hebt ook 2 hatred generators in je build. Daar kun je ook een andere skill voor in de plaats nemen. bijvoorbeeld caltrops,spiketrap of vault. Hangt er een beetje vanaf welk MP je speelt en hoe snel de mobs neergaan.
Ik gebruik nu inderdaad 2 generators, en ES meer om elites te slowen, maar kan misschien beter caltrops gebruiken? Met m'n bat heb ik al zoveel hatred dat ik constant Ball Lightning kan blijven spammen
Ik gebruik wel graag Ball Lightning ipv Cluster Arrow omdat die laatste minder AoE dmg doet, en erg veel hatred kost..
Ook houd ik graag 1 slowing skill, dus in dit geval ES maar dat zou ik evt calrops kunnen maken
Ik denk dat ik deze build vooral nog op MP1 blijf gebruiken, voor key runs misschien toch nog even mn andere build aanhouden
Up
Niet dat ik weet. Ik kom alleen speculaties and wishlists tegen... ook leuk om te lezen maar helaas geen realiteit.Mikromanic schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:14:
Al iets bekend over Patch 1.0.6 ?
Morgen komt tie vandaar dat ik t vroeg :<FloydRaalte schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:26:
[...]
Niet dat ik weet. Ik kom alleen speculaties and wishlists tegen... ook leuk om te lezen maar helaas geen realiteit.
Up
En het zou leuk zijn als je public games kan joinen of openstellen voor iedereen ipv alleen op invite.
For what I'v heard today, 1.0.6 is going to be a "small" patch, mostly bug fixing. However its odd that patch note released on launcher now, and only TWO fixes.
Diablo III Patch 1.0.6 - v.1.0.6.13300
Bug Fixes
•Fixed an issue that allowed players to bypass the one-second trade timer when exchanging items via the Trade window
•Fixed an issue that caused the same item to occasionally drop for players using Threatening Shout with the Grim Harvest rune
- Blaat
Hardware Fanaat
Die is wel erg nice! worden er minder mensen gescammed.
"I'd guess that these two things are not the only changes, just that they haven't really written down all the changes yet."
Zou anders ook wel een beetje raar zijn
[ Voor 38% gewijzigd door MarcM88 op 27-11-2012 12:49 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 29-01 13:30
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Iig wat er ook in zat:
- Fix op resetten van het Monster Power vinkje in de opties
- Staff of Herding plans kunnen nu wel verkocht worden naar vendors
Verder weet ik het niet meer want deze waren voor mij de meest interessante
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bij sommige (legendary?) items is de lvl req bij de character profile op battle.net 'bugged'. Ik heb boots met een lvl req van 3 ingame, maar op mijn profile screen staat die op lvl 17... ook mijn helm, ingame lvl 15, op profile lvl 19.lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:39:
http://eu.battle.net/d3/e...darijn-2145/hero/19533782
Ik denk dat dit met name legendaries betreft die affixes hebben die normaal een aantal levels hoger liggen. Betekent dit dat er een soort van hidden reduced level req. is?
[ Voor 17% gewijzigd door bakbakbak op 27-11-2012 13:04 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

en het blijft maar een lotterij, deze man (of vrouw) is maar plvl 7 ...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Blaat
Hardware Fanaat
Lefuq..Mofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:06:
Dit zet je wel aan een paar uberruns meer te doen geloof ik
[afbeelding]
Ik zou best wel wat over hebben voor zo'n ring..
Liever met bonus average damage in plaats van een socket.Wolf schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:10:
[...]
Lefuq..
Ik zou best wel wat over hebben voor zo'n ring..
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Sweet jezus almighty!Mofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:06:
Dit zet je wel aan een paar uberruns meer te doen geloof ik
[afbeelding]
Maar inderdaad, liever dmg dan de socket.
Zoiets wil ik op mijn DH, maar dan met de dmg erbij
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 27-11-2012 13:12 ]
Die plans zuigen echt, pak ze niet eens meer op, je kan ze ook niet droppen op de grond ofzo, heb er en stuk of vier, zonde van de ruimteAngeloonie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:59:
Ik heb gisteravond nog patchnotes voorbij zien komen op de officiële website (Hotfixes November), maar zijn nu ineens weg.
Iig wat er ook in zat:
- Staff of Herding plans kunnen nu wel verkocht worden naar vendors
Verder weet ik het niet meer want deze waren voor mij de meest interessante
Nieuw char aanmaken, plans er op zetten en dan char deleten.Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:23:
[...]
Die plans zuigen echt, pak ze niet eens meer op, je kan ze ook niet droppen op de grond ofzo, heb er en stuk of vier, zonde van de ruimte
Aha dat kan dus echt niet. Wat waardeloos, ik heb ze ook in mij stash zitten weg te roesten. Hopelijk wordt het verkopen van deze plans ook daadwerkelijk doorgevoerd.Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:23:
[...]
Die plans zuigen echt, pak ze niet eens meer op, je kan ze ook niet droppen op de grond ofzo, heb er en stuk of vier, zonde van de ruimte
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat is dus het probleem dat ze opgelost hebben/gaan oplossen. Nu moet je de plans op een nieuw character plaatsen in de inventory, om vervolgens dat character te deleten om de plan weg te krijgenCthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:23:
[...]
Ik ga nu meteen 4 characters makenTimeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:24:
[...]
Nieuw char aanmaken, plans er op zetten en dan char deleten.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Kan ook in 1x he
Ja haha 1 is idd genoeg
[ Voor 28% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2012 13:28 ]
toevallig met resist all en str? zo ja kan je de stats eens posten?Bokkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:30:
heb nog iets van 6 gloves ofzo met mixed chc en chd die maar niet willen verkopen ::/ maar ik weiger ze te venoderen omdat ze best wel goed zijn vind ik
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Verwijderd
je kan die plans ook gewoon verkopen bij vendor dacht ik vraagt ie alleen of je het zeker weet en hij is maar 1 waard -.-''Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:27:
Heb gelukkig maar 2 plans zie ik net
Ja haha 1 is idd genoeg
of dat was die van ubers weet ik niet meer...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 13:36 ]
+1TrailBlazer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:28:
ik zou wel dingen vanuit de AH willen kunnen vendoren. Nogal veel meuk staan van auctions die op niks uitgelopen zijn en dus blijkbaar toch vendormeuk zijn.
die hellfire ring plan moet je idd niet verkopen
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:32:
[...]
je kan die plans ook gewoon verkopen bij vendor dacht ik vraagt ie alleen of je het zeker weet en hij is maar 1 waard -.-''
of dat was die van ubers weet ik niet meer...
[ Voor 17% gewijzigd door whoaitsdanny op 27-11-2012 13:43 ]
Gisteren heb ik een aardig grote schoonmaak gehouden (40 items gevendored). Ik had nog best veel leuke items, maar op ah gaan ze niet meer weg. En op ze dan te plaatsen voor 50-100k schiet ook niet bepaald op. O.a. ook 3 gloves weg gedaan die chc/chd hadden met 150+ mainstat. Maarja het is tegenwoordig allemaal zo goedkoop.Bokkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:30:
heb nog iets van 6 gloves ofzo met mixed chc en chd die maar niet willen verkopen ::/ maar ik weiger ze te venoderen omdat ze best wel goed zijn vind ik
Wel lekker, zo'n lege inventory
MarcM88 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:56:
[...]
Gisteren heb ik een aardig grote schoonmaak gehouden (40 items gevendored). Ik had nog best veel leuke items, maar op ah gaan ze niet meer weg. En op ze dan te plaatsen voor 50-100k schiet ook niet bepaald op. O.a. ook 3 gloves weg gedaan die chc/chd hadden met 150+ mainstat. Maarja het is tegenwoordig allemaal zo goedkoop.
geniet maar ervan, want ik geloof dat je over een week weer tegen een volle inv aankijktwhoaitsdanny schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:59:
Ja, vendor trashen heb ik ook maar gedaan. Zelfs inderdaad van die items die best voor 50-100k weg zouden kunnen voor 10k er op en dan verkopen ze nog niet. dan denk je na een tijdje ook, waar ben ik mee bezig.
Wel lekker, zo'n lege inventory
[...]
Barbarian -> speelt wel leuk, vooral met veel AOE
DH -> Voelt een beetje heel erg sorc like -> Beam of arrows -> dissapear -> repeat (2 mini crossbows zijn wel cool)
Wiz -> Beam of Ice, loot
Monk -> Speelt erg leuk
vanavond maar nog wat dingen gaan testen en uiteindelijk echt een class choice maken ><
Als ik jou was dan ging ik zo snel mogelijk aan de full version beginnen, dat beta spelen heb ik ook tot in de treuren gedaan voor de release, en dat begin is dan echt zo snel saai. Gewoon lekker het hele spel door lopen, elke class is leuk op zijn eigen manier.lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:02:
zo, skeleton king plat op alle classes behalve de Witch Doctor.
Barbarian -> speelt wel leuk, vooral met veel AOE
DH -> Voelt een beetje heel erg sorc like -> Beam of arrows -> dissapear -> repeat (2 mini crossbows zijn wel cool)
Wiz -> Beam of Ice, loot
Monk -> Speelt erg leuk
vanavond maar nog wat dingen gaan testen en uiteindelijk echt een class choice maken ><
TrueMofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:01:
[...]
geniet maar ervan, want ik geloof dat je over een week weer tegen een volle inv aankijkt
Ik weet niet wat ze bij de vendor doen, maar ik salvage ze (degene dan die ik niet voor 50k of minder geAHd krijg. deels omdat het cool is en omdat het kanTrailBlazer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:01:
kan je trouwens lvl 60 uniques beter vendoren of salvagen?
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 06-01 12:02
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Eindelijk!!!!!Angeloonie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:59:
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb je nog even de tijd om de WD uit te proberenlanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:07:
ga ik ook doen, voorlopig is cash het enige probleemkan over 2 weken weer wat betalen (k*t uitkering en geen baan kunnen vinden) dus dan komt hij in huis
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik moet de eerste nog craften met IAS, CHC of CHD (dus uberhaupt een van die statsMicScott schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:10:
[...]
Liever met bonus average damage in plaats van een socket.
Volgens niet, ze missen of een main stat of arAxewi schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:31:
[...]
toevallig met resist all en str? zo ja kan je de stats eens posten?
zal vanavond wel even kijken en posten wat de moeite waard is.
Zonder (hoge) mainstat, IAS, AR zijn die dingen al niks meer waard. Zelfs triple stats maar dan niet heel hoog gerolled zijn bijna niks meer waard.Bokkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:22:
[...]
Volgens niet, ze missen of een main stat of armaar desodnaks best nog redelijke gloves
zal vanavond wel even kijken en posten wat de moeite waard is.
Beeromaniac
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.