• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Das zuur man!
Als je wat van die gear wilt die je ons geschonken hebt. Let me know!
Maar als je nog een paar mil hebt kun je vast betere low level gear kopen..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

cheiktwo schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:14:
Hoi,

ik volg hier al een tijdje passief mee, nu zit ik met een vraagje:

Kan er hier iemand eens een kijkje nemen naar de setup voor m'n wizard, 'k had er graag wat meer uitgehaald qua DPS/recht te blijven.

Profiel vind je hier

Ik krijg met een DH maat van me met meer DPS als ik zelfs niet zo makkelijk ubers neer op MP2, ook al zit ik over de 100k.

Ik heb wat budget dat ik kan missen (150mil) maar zou graag weten welke stukken echt een upgrade zouden zijn.

Alvast bedankt voor een kijkje te nemen
Ik heb vergelijkbare gear. Maar ik heb wel 10% meer crit chance, 3.0 lifesteal en een betere Triumvirate. Daarmee speel ik een Archon build. Soms speel ik met een Chantodo's setje een CM build, en daar heb ik dan 20% meer crit chance, 2.x attacks per second en 15+ arcane on crit. Met beiden heb ik geen enkel probleem op MP4.
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik graag met makkelijke cookie-cutter builds speel :Y) Maar waar ik naartoe wil is: wellicht kan je met een andere build ook meer uit je gear halen.

Ik zou in ieder geval ook resistance willen op pants en evt. boots. Daarnaast zou ik ook meer crit chance willen op de ringen, een betere Triumvirate en meer crit damage op dat wapen.

(ik zou die 150 miljoen ook wel willen :P ik ben altijd platzak)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

Cthulhu

Carpe Noctem

Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:55:
Das zuur man!
Als je wat van die gear wilt die je ons geschonken hebt. Let me know!
Maar als je nog een paar mil hebt kun je vast betere low level gear kopen..
Ik koop wel wat nieuw spul, had het d/c probleem, snapte al niet waarom het zolang duurde voordat Azmodan dood was :+ Die was normaal binnen een paar seconden dood in een party

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Ongemerkt ben ik de 200k gepasseerd.
Niets gekocht, maar paragon did the trick..
Dat was mijn doelstelling..

De volgende, terug in de top 100 komen (die gasten gaan hard!)
Wil nu even doorsparen tot ik een paar miljard heb. Dan is een amu waarschijnlijk de volgende upgrade.

Er zijn weer wat leuke items voor zeer weinig van player gewisseld vandaag op de stream.
Ook waren er wat nieuwe namen. T begint steeds gezelliger te worden.
Voor de mensen die nog niet op de stream hangen, kom eens langs! T maakt t spelletje en stuk leuker en interactiever.

En bij deze nog mijn felicitaties aan Micro. Level 100!
Congrats man! Je gaat minder speler nu (tot je vakantie, dan lig je even helemaal plat), maar hoop dat je tot die tijd nog wel gezellig op de stream langs komt. :)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

congrats :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmz heb er nu spijt van dat ik al mijn reduced lvl req spullen van mijn eerste monk verkocht heb >_<
sommige shit is best wel prijzig op dit moment

nu monk 35 en ik doe nog 2 gearsets pak voor 60, nieuwe riod de 40 en nog een rond de 50.
Wel ook net als voor mijn warrior gewoon een socketed 800dps ef gekocht voor 400k

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Gratz!!!!!!
Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:29:
[...]

Pas op! Deze tool leest waarschijnlijk direct je geheugen uit. Net als loot alert dit deed.
En daar zijn mensen voor gebanned...
Ik gebruik zelf al een hele tijd lootalert en vele streamers ook.. gebeurd niks. Sommige mensen gebruiken lootalert zelfs al maanden. Mensen die klagen dat ze door dit programma gebanned zijn.. hadden waarschijnlijk nog wel wat meer draaien.

@pepijn,
Het is voor Blizzard een stuk makkelijker om niks te zeggen over welke programma's legaal zijn en welke niet. Stel iemand wordt gebanned voor een illegaal programma dan komt die aan met het verhaal "jamaar ik gebruik lootalert.. het wordt alleen anders weergegeven" Dit maakt het werk van Blizzard iets lastiger, beter om het compleet te vermijden.

D3 account

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-01 16:45

Anno

Griefmaker#2862

Yes, PvP blog komt eraan :)

bron

Gisteren eindelijk weer wat upgrades kunnen doen. Over de 200K DPS (buffed) :). Ook armor, ar en health zijn erop vooruit gegaan. Volgende upgrade wordt Depth Diggers (170+ int met 2 sockets) of een main hand met minder attack speed maar met chc en socket.

[ Voor 54% gewijzigd door Anno op 27-11-2012 08:49 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Very soon? Over minder dan 1 jaar dus. :P

Edit: Wat een gebrek aan reacties! Ik zou toch zeggen dat dit relatief groot nieuws is, PvP hopen we al sinds de launch op!

[ Voor 19% gewijzigd door Blaat op 27-11-2012 09:14 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Kan iemand me aan een WD build helpen die bedoeld is voor maximum survivability (is voor een HC character)? En welke stats moet ik dan proberen te verhogen (VIT of INT)?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:15:
Kan iemand me aan een WD build helpen die bedoeld is voor maximum survivability (is voor een HC character)? En welke stats moet ik dan proberen te verhogen (VIT of INT)?
Ik zou eerst proberen je EHP te maximaliseren. Int, Vit, Ar, armor. En daarna focussen op dps ugrades zonder aan EHP of niet veel EHP te verliezen.

HC builds ben ik niet bekend mee. Waarschijnlijk iets met BBV, Horrify, Acid Cloud en als passive sowieso Spirit Vessel. Maar misschien dat er hier een HC WD is die je hiermee kan helpen.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-01 11:15
Wat zouden jullie ervan vinden als je op AH een koop zoekopdracht als opgeven voor zeg bv een item.
Je geeft aan specs dex vita str etc ...
Dan geef je op wat je max aan wil uitgeven.
En wat die moet doen bieden of gewoon buyout gelijk voor je doen.
Scheelt je urenlang zoeken op ah naar items.
Heb het in de mail naar Blizzard gestuurd hopelijk doen ze er wat mee.

<GOT>DrOPje #2516

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Raoul.TLS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:25:
Wat zouden jullie ervan vinden als je op AH een koop zoekopdracht als opgeven voor zeg bv een item.
Gaan ze dus nooit toelaten, dan zeg ik tig macro's op items met goede stats die te goedkoop erop zijn gezet...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Blaat
Raoul.TLS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:25:
Ik denk dat de AH dan volledig op slot klapt omdat 95% van alle items dan plotseling niet meer verkocht worden. Met name omdat iedereen een krent is of geen idee heeft wat iets waard is. Dan gaan alleen de koopjes nog maar de deur uit.

Bovendien is het struinen op de AH ook onderdeel van de charme.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:53
Beste Tweakers,

Ik wil naast mijn Barb een ander karakter gaan starten, aangezien mijn WW Barb mij nu een beetje begint te vervelen.
Ik heb op dit moment een Demon Hunter/Monk en Witch Doctor op level 60, maar ik kan niet echt een keuze maken waar ik tijd en gold (max 60m) in ga steken.

Mijn gevoel zegt dat een Monk teveel op een Barb lijkt qua gameplay, Demon Hunter waarschijnlijk een dure aangelegenheid gaat worden, en de Witch Doctor mij niet heel erg kan boeien (maar misschien zit ik er naast).

Mijn nieuwe karakter moet ook goed kunnen presteren in PVP, maar welke klas zou daar nu het best geschikt voor zijn? Ander iets wat mij erg boeit is snelheid qua farmen en gameplay.

Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven zodat ik de juiste keuze maak.

Grtz,
Protax

[ Voor 8% gewijzigd door Protax op 27-11-2012 09:33 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dx5314 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:31:
Beste Tweakers,

Ik wil naast mijn Barb een ander karakter gaan beginnen, aangezien mijn WW Barb mij nu een beetje begint te vervelen.
Ik heb op dit moment een Demon Hunter/Monk en Witch Doctor op level 60, maar ik kan niet echt een keuze maken waar ik tijd en gold (max 60m) in ga steken.

Mijn gevoel zegt dat een Monk teveel op een Barb lijkt qua gameplay, Demon Hunter waarschijnlijk een dure aangelegenheid gaat worden, en de Witch Doctor mij niet heel leuk lijkt.

Mijn nieuwe karakter moet ook goed kunnen presteren in PVP, maar welke klas zou daar nu het best geschikt voor zijn?

Grtz,
Protax
Gister was het nog 30M wat je er in wou steken. :P
Ik denk dat je een DH gaat gearen.

• Raoul.TLS
je moet het zien als een koop opdracht.
Dat je opgeeft en als die succes heeft koopt die hem voor je of bied die voor je erop

<GOT>DrOPje #2516

• Protax
Timeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:32:
[...]

Gister was het nog 30M wat je er in wou steken. :P
Ik denk dat je een DH gaat gearen.
Twijfel... ;(

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:55
Raoul.TLS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:33:
je moet het zien als een koop opdracht.
Dat je opgeeft en als die succes heeft koopt die hem voor je of bied die voor je erop
Vind AH al genoeg verpest met al die last second bids... bied je op iets en 1 seconde voor de veiling afloopt wordt er overboden... enige manier om een item te winnen zo'n beetje is ofwel direct buy-out te doen ofwel VEEL geluk hebben...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Wooldoor
dx5314 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:31:
Beste Tweakers,

Ik wil naast mijn Barb een ander karakter gaan starten, aangezien mijn WW Barb mij nu een beetje begint te vervelen.

Mijn gevoel zegt dat een Monk teveel op een Barb lijkt qua gameplay, Demon Hunter waarschijnlijk een dure aangelegenheid gaat worden, en de Witch Doctor mij niet heel erg kan boeien (maar misschien zit ik er naast).

Mijn nieuwe karakter moet ook goed kunnen presteren in PVP, maar welke klas zou daar nu het best geschikt voor zijn? Ander iets wat mij erg boeit is snelheid qua farmen en gameplay.

Grtz,
Protax
Dat is natuurlijk voor iedereen verschillend, ik heb elke karakter in ieder geval 1x gespeeld en daarvan vond ik WD het leukst en meest origineels. De wizard vond ik het saaist vooral een CM build is dodelijk saai en een aanslag voor je vingers :P
Demon Hunter vond ik ook erg leuk om te spelen naast WD en barb.

• Klitse
  • Niet online
Je bent trouwens de optie: wizard vergeten.

• Blaat
Als er iets totaal anders als een baba is, is het wel een dh.

Daar moet je vooral dmg zien te ontwijken in plaats van dmg doen om niet dood te gaan. Een compleet andere speelstijl. Bovendien gaan ze best goed zijn in pvp vanwege dikke single target dmg, goede kite mogelijkheden en permastun mogelijkheden.

WD ligt dichter bij een barb dan een Dh, omdat je daar pets hebt die voor je tanken.

• MarcM88
Dat is een lastige dx, want ieders smaak is verschillend he :P
Ik vind bijvoorbeeld DH veruit de saaiste class in D3, maar er zullen hier vast mensen zijn met een andere mening. Overigens wou ik Wizard aanraden, maar die staat niet in je lijst ^^ dus dan zou ik voor WD kiezen. Het is gewoon leuk om te zien wat er allemaal over je scherm heen rent. Hoe ze het gaan doen in pvp is lastig te zeggen..

D3 account

• Wooldoor
Sowieso is er over pvp nog niets duidelijk. Kongor geloofd 100% dat je PVE gear gewoon beschikbaar zou zijn in PvP. Andere denken dat je speciale PVP gear moet kopen.
Hoe worden skills geschaald ect.

• Blaat
MarcM88 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:37:
Dat is een lastige dx, want ieders smaak is verschillend he :P
Ik vind bijvoorbeeld DH veruit de saaiste class in D3, maar er zullen hier vast mensen zijn met een andere mening. Overigens wou ik Wizard aanraden, maar die staat niet in je lijst ^^ dus dan zou ik voor WD kiezen. Het is gewoon leuk om te zien wat er allemaal over je scherm heen rent. Hoe ze het gaan doen in pvp is lastig te zeggen..
Niet mee eens dat DH het saaist is. In mijn ervaring hebben ze veel meer effectieve builds dan welke andere class dan ook. Je kan met turrets klooien, perma multishotten, perma stunnen met bola's en ga zo maar verder.

De farmsnelheid van DH's met de multishot build ligt ook enorm hoog.

Mijn stem gaat dus naar de DH uit, dat lijkt mij voor Protax de beste keuze.

• Raoul.TLS
Gister ook 2 keer op laatste min of 10 sec outbid
Nou toen gewoon 15 M voor iets geboden waar ik eingelijk 10 m voor wilde betalen.
had nog 4 uur te gaan was toen pas op 2 M
Nou wat denk je gewonnen op 8 M
Dat werkt dus wel.
Thalaron schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:36:
[...]

Vind AH al genoeg verpest met al die last second bids... bied je op iets en 1 seconde voor de veiling afloopt wordt er overboden... enige manier om een item te winnen zo'n beetje is ofwel direct buy-out te doen ofwel VEEL geluk hebben...

<GOT>DrOPje #2516

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-01 14:46

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik speel nu al een paar weken met mijn barb.
En heb de hem nu al aardig geupgrade maar. blijf beetje achter mijn mijn DPS.
Wat kan ik nu het beste upgraden om echt een boost te krijgen richting de 150+
Ik heb ongeveer 100M
Maar kom er niet achter wat mij nu het snelste meer dps geeft. Gisteren al een nieuwe helm gehaald en braces
Zodat mijn crit en AIS beetje omhoog ging.

Mijn barb

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:15:
Mijn WD, die was vrij safe om te spelen, ik zou voor vit gaan op HC :P Damage krijg je wel door soul harvest
En LoH is wel handig als je dat hebt, is vrij goed in combinatie met Toads en Acid Rain
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/22366297

[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2012 09:44 ]

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:44:
[...]

Mijn WD, die was vrij safe om te spelen, ik zou voor vit gaan op HC :P Damage krijg je wel door soul harvest
En LoH is wel handig als je dat hebt, is vrij goed in combinatie met Toads en Acid Rain
Ik speel een gelijkaardige build, alleen durf ik hondjes of garg al eens te wisselen voor hex. Dat maakt de elite fights zoveel makkelijker. Ook een aanrader voor keyruns op hogere mp levels, die hex maakt varkentjes van de wardens. Als je dan nog afwisselt tussen spirit walk en hex kan een warden je niet meer raken.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hex is idd wel handig, die heb ik alleen in Act4 Inferno gebruikt

[...]

Rain of Toads + LoH lijkt me inderdaad de beste keuze. Damage is niet top, maar je bent met genoeg LoH bijna niet dood te krijgen als je je EHP op orde hebt.

Je kunt als tweede skill altijd Bears nemen voor (niet-reflect) elites om af en toe mana te dumpen. Verder natuurlijk de standaard defensive passives. Jungle Fortitude (-15% dmg), Bad Medicine (-20% dmg). Spirit Vessel is sowieso een must have op HC.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2012 09:59 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik had maar iets van 500LoH, maar een paar Toads op een mob en je pool is weer vol :P Dat merk je echt wel

Verwijderd

[...]

Was, oei..., wat heeft je dan de nek omgedaan?

En verder had ik een gelijkaardige build in gedachten (misschien wel Plague of Toads of Acid Cloud vervangen door Hex of Horify.

En welke stats focus je hiermee? VIT > INT > Armor?

Verwijderd

Ik heb op aanraden van Angeloonie en Timeless even mijn gear omgegooid en een WF gekocht. Voor 4m een 1150dps met 100% CHD gekocht.
Samen met de Inna's parts, tristat gloves en goedkope (900k) amulet heb ik nu 97k dps :P
Wel ben ik van 72k health naar 38k gegaan, en van 700 AR naar 330 AR...

Met een attackspeed van 2.22 att/sec en 48.5% CHC is act 3 MP1 een eitje inderdaad, ben in 2 runs 1x doodgegaan in de keep depths omdat ik even dacht een elite te facetanken maarja dat lukte niet zo goed ... :P

Thanks ik ga denk ik gewoon 2 gearsets gebruiken, dan doe ik voor m'n key runs nog wel even de tank build, aangezien ik met deze build wel last ga krijgen van mobs met veel health denk ik, maar dat moet ik nog proberen.

(sig staat de link naar m'n profiel) Hij is al geupdate :+ (ik zie wel dat ik nog met m'n oude passives speel, dus weet niet wat m'n AR is zonder Perfectionist, en Night Stalker heb ik misschien ook niet meer nodig, zal ik nog even naar moeten kijken :P)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Starter edition geprobeerd,

Monk, DH, Sorc heb ik Skeleton King mee afgeslacht, ben bezig om met een WD te gaan, maar die doe ik samen met m'n vriendin (zij is Barb).

Spel is wel leuk, echter merk ik nog wel wat vage dingen. 2H weapons met Int terwijl de wapens toch echt barb wapens zijn. Ook zie ik veel mensen met een Dread Ward oid? Shoulder item. Is dat het beste wat er te krijgen is?

http://eu.battle.net/d3/e...ueakje-2970/hero/19321997

Staat nog steeds op level 3, maar zou allang 8 moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 27-11-2012 10:08 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:01:
[...]

En verder had ik een gelijkaardige build in gedachten (misschien wel Plague of Toads of Acid Cloud vervangen door Hex of Horify.

Kreeg een disconnect ;) Gisteravond bij Azmodan. AR is ook wel belangrijk, maar met soul Harvest stijgt ook je resist, ik had standaard rond de 580AR, sommige stegen naar 800+ met soul harvest

• MarcM88
lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:03:
Starter edition geprobeerd,

Monk, DH, Sorc heb ik Skeleton King mee afgeslacht, ben bezig om met een WD te gaan, maar die doe ik samen met m'n vriendin (zij is Barb).

Spel is wel leuk, echter merk ik nog wel wat vage dingen. 2H weapons met Int terwijl de wapens toch echt barb wapens zijn. Ook zie ik veel mensen met een Dread Ward oid? Shoulder item. Is dat het beste wat er te krijgen is?
Vile Ward? dat is inderdaad het beste item voor shoulder. En items kunnen met van alles droppen, erg random.

D3 account

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:01:
[...]

Ja zou voor Vit int armor gaan, zorg gewoon dat je altijd max stack soul harvest hebt ;) Stijgt je damage en je resist
Ik deed rond de 22k damage em met soul harvest steeg dat naar 36/37k
Maar meestal was er ook wel een Barb in de party met een cry, helpt ook wel mee ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2012 10:12 ]

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 10:23
Heeft iemand tips voor mijn Wizard? DPS is nu opzich wel aardig, maar ik blijf heel snel dood gaan, waardoor ik nog steeds op MP 1 of 2 hobbel. Ik doe kennelijk echt iets verkeerd (of speel als een n00b:P), maar wat?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/8783469

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:28
Misschien zou je toch wat meer VIT kunnen gebruiken? Ik loop rond met 45K aan health in combinatie met wat meer armor (buffed 5.5k) en merk dat ik toch niet zo vaak meer dood ga.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 06:40
Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:04:
[...]

Kreeg een disconnect ;) Gisteravond bij Azmodan. AR is ook wel belangrijk, maar met soul Harvest stijgt ook je resist, ik had standaard rond de 580AR, sommige stegen naar 800+ met soul harvest
oh kloten man, daar ging mijn laatste WD ook dood aan op Hell. Die fireball kan erg dodelijk zijn, vooral als je let op die donkere rotzooi en vergeet de fireball in de gaten te houden. Maar met een disconnect is het dan wel gelijk einde oefening.
En helemaal omdat de fireball hogere DMG doet als hij langer onder weg is :(

Ik zoek trouwens al een tijdje een upgrade voor mijn softcore WD, een pants en belt.
Volgens mij heb ik 1 van de betere (of beste?) pants in game, en een redelijke belt.
Blackthornes zou kunnen maar is heel duur met wat ik wil. Maar iemand anders nog een goed idee?

[ Voor 26% gewijzigd door pstalman op 27-11-2012 10:18 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Nadeel van Soul Harvest is dat je wel in de buurt van mobs moet staan. Dat is niet altijd handig als er elites in de buurt zijn met affixes als bijvoorbeeld chain, wall, orb. Of mobs zijn die hard hitten.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anno schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:15:
Nadeel van Soul Harvest is dat je wel in de buurt van mobs moet staan. Dat is niet altijd handig als er elites in de buurt zijn met affixes als bijvoorbeeld chain, wall, orb. Of mobs zijn die hard hitten.
Spirit Walk :P Ren je gewoon een groepje mobs in en hit Soul Harvest

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-01 10:23
gustaveau schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:15:
Misschien zou je toch wat meer VIT kunnen gebruiken? Ik loop rond met 45K aan health in combinatie met wat meer armor (buffed 5.5k) en merk dat ik toch niet zo vaak meer dood ga.
Life gem in helm + wat vit gems in armor?

• Wooldoor
Bosmonster schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:18:
[...]

En daarom wil je ook de 1 minute rune op Soul harvest. Hoef je het minder vaak te casten.
Op mp5 + wel, daaronder liever de rune die damage doet.

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:03:
Ik heb op aanraden van Angeloonie en Timeless even mijn gear omgegooid en een WF gekocht. Voor 4m een 1150dps met 100% CHD gekocht.
Samen met de Inna's parts, tristat gloves en goedkope (900k) amulet heb ik nu 97k dps :P
Wel ben ik van 72k health naar 38k gegaan, en van 700 AR naar 330 AR...

....
Je hebt een quiver met 12% bola shot dmg maar je gebruikt geen bola shot. Dus of 1 met HA dmg kopen of bola gebruiken is je volgende keuze denk ik. En je hebt ook 2 hatred generators in je build. Daar kun je ook een andere skill voor in de plaats nemen. bijvoorbeeld caltrops,spiketrap of vault. Hangt er een beetje vanaf welk MP je speelt en hoe snel de mobs neergaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Klitse op 27-11-2012 10:26 ]

Wooldoor schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:20:
[...]

Op mp5 + wel, daaronder liever de rune die damage doet.
Dat hangt heel erg van je DPS af natuurlijk op welke MP de omslag is.

Persoonlijk vind ik de dmg-rune alleen interessant als ik mobs 1-hit en dat is op MP3 met 180K dps al niet meer het geval.

Op HC met een survival build zit je op misschien 30-40K dps en dan is de dmg rune volgens mij zelfs op MP1 vrij zinloos.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2012 10:49 ]

• Protax
Ok, ik heb besloten dat ik toch maar eens aan de gang ga met een Witch Doctor :)
Heb nog tristat int gloves liggen, en voor de rest is de gear redelijk betaalbaar.
Ben benieuwd! :)

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:37:
[...]

Ok, ik heb besloten dat ik toch maar eens aan de gang ga met een Witch Doctor :)
Heb nog tristat int gloves liggen, en voor de rest is de gear redelijk betaalbaar.
Ben benieuwd! :)
Toch een WD? Die zag ik niet aankomen. Succes ermee, ik zie m vanavond wel.

• corset
kan iemand mij iets uitleggen. Ik zie de "Hellfire Ring" op heel veel mensen, nu lees ik dat volgens blizzard deze geen level requirement heeft, maar bij de character profiles zie ik wel "Requires level X"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:39:
kan iemand mij iets uitleggen. Ik zie de "Hellfire Ring" op heel veel mensen, nu lees ik dat volgens blizzard deze geen level requirement heeft, maar bij de character profiles zie ik wel "Requires level X"
Hmm grappig, ik zie 't ook. Echter is dit een foutje, neem ik aan.

• strekie
Meer info over hellfire ring en alles wat ermee te maken heeft:
http://eu.battle.net/d3/e...fernal_Machine-16_10_2012

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-01 08:46

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Dat is juist een van de plus punten van de hellfirering. Geen level restrcitie. Ik speel nu met mijn nieuwe monk (lvl 20) door normal en het is echt een eitje omdat de Hellfrire ring en kans op Meteor heeft die echt HEEL veel damage doet voor normal mode. The Butcher is in 1 klap dood :) Je kunt dus perfect powerlevelen met die ring. Hij is wel account bound dus je kunt hem niet verkopen op de AH of wegegeven aan een vriend. Je kunt hem wel in je stash stoppen zodat een nieuwe char op level 0 deze kan oppakken. Verder heeft de ring +35% XP wat ook het powerlevelen ondersteund.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Protax
Timeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:38:
[...]

Toch een WD? Die zag ik niet aankomen. Succes ermee, ik zie m vanavond wel.
Meest interessant qua XP, en snelheid (als ik zo eens rondkijk).
Ben benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 27-11-2012 12:00 ]

Verwijderd

Timeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:22:
[...]

Je hebt een quiver met 12% bola shot dmg maar je gebruikt geen bola shot. Dus of 1 met HA dmg kopen of bola gebruiken is je volgende keuze denk ik. En je hebt ook 2 hatred generators in je build. Daar kun je ook een andere skill voor in de plaats nemen. bijvoorbeeld caltrops,spiketrap of vault. Hangt er een beetje vanaf welk MP je speelt en hoe snel de mobs neergaan.
Ja dat zag ik ook opeens haha, en m'n chest heeft nog 13% grenade dmg bonus, wat ik ook niet meer gebruik met deze build :P

Ik gebruik nu inderdaad 2 generators, en ES meer om elites te slowen, maar kan misschien beter caltrops gebruiken? Met m'n bat heb ik al zoveel hatred dat ik constant Ball Lightning kan blijven spammen :P
Ik gebruik wel graag Ball Lightning ipv Cluster Arrow omdat die laatste minder AoE dmg doet, en erg veel hatred kost..
Ook houd ik graag 1 slowing skill, dus in dit geval ES maar dat zou ik evt calrops kunnen maken :P

Ik denk dat ik deze build vooral nog op MP1 blijf gebruiken, voor key runs misschien toch nog even mn andere build aanhouden :)

_/-\o_

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Al iets bekend over Patch 1.0.6 ?

Up

• FloydRaalte

FloydRaalte

Niet dat ik weet. Ik kom alleen speculaties and wishlists tegen... ook leuk om te lezen maar helaas geen realiteit.

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

FloydRaalte schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:26:
[...]

Niet dat ik weet. Ik kom alleen speculaties and wishlists tegen... ook leuk om te lezen maar helaas geen realiteit.
Morgen komt tie vandaar dat ik t vroeg :<

Up

• Wooldoor
Ik hoop dat ze in ieder geval dat monster power level optie fixen. Ik wordt er gek van om dat elke keer aan te moeten zetten.
En het zou leuk zijn als je public games kan joinen of openstellen voor iedereen ipv alleen op invite.

• Klitse
  • Niet online
Ik kon alleen dit vinden:
For what I'v heard today, 1.0.6 is going to be a "small" patch, mostly bug fixing. However its odd that patch note released on launcher now, and only TWO fixes.

Diablo III Patch 1.0.6 - v.1.0.6.13300

Bug Fixes

•Fixed an issue that allowed players to bypass the one-second trade timer when exchanging items via the Trade window
•Fixed an issue that caused the same item to occasionally drop for players using Threatening Shout with the Grim Harvest rune

• Blaat
Het zou mij niets verbazen als er een paar hidden fixes zijn, of dat het een voorbereidende patch voor 1.1 is oid.

• MarcM88
•Fixed an issue that allowed players to bypass the one-second trade timer when exchanging items via the Trade window
Die is wel erg nice! worden er minder mensen gescammed.

"I'd guess that these two things are not the only changes, just that they haven't really written down all the changes yet."
Zou anders ook wel een beetje raar zijn :P over het algemeen zijn blizzard patches best groot.

[ Voor 38% gewijzigd door MarcM88 op 27-11-2012 12:49 ]

D3 account

Ik heb gisteravond nog patchnotes voorbij zien komen op de officiële website (Hotfixes November), maar zijn nu ineens weg. :o

Iig wat er ook in zat:
- Fix op resetten van het Monster Power vinkje in de opties
- Staff of Herding plans kunnen nu wel verkocht worden naar vendors

Verder weet ik het niet meer want deze waren voor mij de meest interessante :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Bij sommige (legendary?) items is de lvl req bij de character profile op battle.net 'bugged'. Ik heb boots met een lvl req van 3 ingame, maar op mijn profile screen staat die op lvl 17... ook mijn helm, ingame lvl 15, op profile lvl 19.

http://eu.battle.net/d3/e...darijn-2145/hero/19533782

Ik denk dat dit met name legendaries betreft die affixes hebben die normaal een aantal levels hoger liggen. Betekent dit dat er een soort van hidden reduced level req. is?

[ Voor 17% gewijzigd door bakbakbak op 27-11-2012 13:04 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Dit zet je wel aan een paar uberruns meer te doen geloof ik :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Q44l.jpg

en het blijft maar een lotterij, deze man (of vrouw) is maar plvl 7 ...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Blaat
Mofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:06:

[afbeelding]

Lefuq..

Ik zou best wel wat over hebben voor zo'n ring..

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:10:
[...]

Lefuq..

Ik zou best wel wat over hebben voor zo'n ring..
Liever met bonus average damage in plaats van een socket.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Mofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:06:

[afbeelding]

Sweet jezus almighty! :D
Maar inderdaad, liever dmg dan de socket. :P

Zoiets wil ik op mijn DH, maar dan met de dmg erbij O+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 27-11-2012 13:12 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Angeloonie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:59:
Ik heb gisteravond nog patchnotes voorbij zien komen op de officiële website (Hotfixes November), maar zijn nu ineens weg. :o

Iig wat er ook in zat:
- Fix op resetten van het Monster Power vinkje in de opties
- Staff of Herding plans kunnen nu wel verkocht worden naar vendors

Verder weet ik het niet meer want deze waren voor mij de meest interessante :P
Die plans zuigen echt, pak ze niet eens meer op, je kan ze ook niet droppen op de grond ofzo, heb er en stuk of vier, zonde van de ruimte

• Klitse
  • Niet online
Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:23:
[...]

Die plans zuigen echt, pak ze niet eens meer op, je kan ze ook niet droppen op de grond ofzo, heb er en stuk of vier, zonde van de ruimte
Nieuw char aanmaken, plans er op zetten en dan char deleten. 8)

• FloydRaalte

FloydRaalte

[...]

Aha dat kan dus echt niet. Wat waardeloos, ik heb ze ook in mij stash zitten weg te roesten. Hopelijk wordt het verkopen van deze plans ook daadwerkelijk doorgevoerd.

[...]

Dat is dus het probleem dat ze opgelost hebben/gaan oplossen. Nu moet je de plans op een nieuw character plaatsen in de inventory, om vervolgens dat character te deleten om de plan weg te krijgen 8)7

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Timeless schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:24:
[...]

Nieuw char aanmaken, plans er op zetten en dan char deleten. 8)
Ik ga nu meteen 4 characters maken 8)

• Klitse
  • Niet online
Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:26:
[...]

Ik ga nu meteen 4 characters maken 8)
1 lijkt me toch genoeg?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb gelukkig maar 2 plans zie ik net
Ja haha 1 is idd genoeg 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Cthulhu op 27-11-2012 13:28 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik zou wel dingen vanuit de AH willen kunnen vendoren. Nogal veel meuk staan van auctions die op niks uitgelopen zijn en dus blijkbaar toch vendormeuk zijn.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb nog iets van 6 gloves ofzo met mixed chc en chd die maar niet willen verkopen ::/ maar ik weiger ze te venoderen omdat ze best wel goed zijn vind ik :P

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 16:06
Bokkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:30:
heb nog iets van 6 gloves ofzo met mixed chc en chd die maar niet willen verkopen ::/ maar ik weiger ze te venoderen omdat ze best wel goed zijn vind ik :P
toevallig met resist all en str? zo ja kan je de stats eens posten?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:27:
Heb gelukkig maar 2 plans zie ik net
Ja haha 1 is idd genoeg 8)
je kan die plans ook gewoon verkopen bij vendor dacht ik vraagt ie alleen of je het zeker weet en hij is maar 1 waard -.-''

of dat was die van ubers weet ik niet meer...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 13:36 ]

• Mofkees
TrailBlazer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:28:
ik zou wel dingen vanuit de AH willen kunnen vendoren. Nogal veel meuk staan van auctions die op niks uitgelopen zijn en dus blijkbaar toch vendormeuk zijn.
+1

• whoaitsdanny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11-2025
Ja precies, hij bedoelt staff of herding (die kan je dus NIET kwijt)
die hellfire ring plan moet je idd niet verkopen :P maar die raap je ook niet, die koop je zelf.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:32:
[...]

je kan die plans ook gewoon verkopen bij vendor dacht ik vraagt ie alleen of je het zeker weet en hij is maar 1 waard -.-''

of dat was die van ubers weet ik niet meer...

[ Voor 17% gewijzigd door whoaitsdanny op 27-11-2012 13:43 ]

• MarcM88
Bokkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:30:
Gisteren heb ik een aardig grote schoonmaak gehouden (40 items gevendored). Ik had nog best veel leuke items, maar op ah gaan ze niet meer weg. En op ze dan te plaatsen voor 50-100k schiet ook niet bepaald op. O.a. ook 3 gloves weg gedaan die chc/chd hadden met 150+ mainstat. Maarja het is tegenwoordig allemaal zo goedkoop.

D3 account

• whoaitsdanny
Ja, vendor trashen heb ik ook maar gedaan. Zelfs inderdaad van die items die best voor 50-100k weg zouden kunnen voor 10k er op en dan verkopen ze nog niet. dan denk je na een tijdje ook, waar ben ik mee bezig.

Wel lekker, zo'n lege inventory :)
MarcM88 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:56:
[...]

Gisteren heb ik een aardig grote schoonmaak gehouden (40 items gevendored). Ik had nog best veel leuke items, maar op ah gaan ze niet meer weg. En op ze dan te plaatsen voor 50-100k schiet ook niet bepaald op. O.a. ook 3 gloves weg gedaan die chc/chd hadden met 150+ mainstat. Maarja het is tegenwoordig allemaal zo goedkoop.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

kan je trouwens lvl 60 uniques beter vendoren of salvagen?

• Mofkees
whoaitsdanny schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:59:
Ja, vendor trashen heb ik ook maar gedaan. Zelfs inderdaad van die items die best voor 50-100k weg zouden kunnen voor 10k er op en dan verkopen ze nog niet. dan denk je na een tijdje ook, waar ben ik mee bezig.

Wel lekker, zo'n lege inventory :)

[...]
geniet maar ervan, want ik geloof dat je over een week weer tegen een volle inv aankijkt :)

• corset
zo, skeleton king plat op alle classes behalve de Witch Doctor.

Barbarian -> speelt wel leuk, vooral met veel AOE
DH -> Voelt een beetje heel erg sorc like -> Beam of arrows -> dissapear -> repeat (2 mini crossbows zijn wel cool)
Wiz -> Beam of Ice, loot
Monk -> Speelt erg leuk

vanavond maar nog wat dingen gaan testen en uiteindelijk echt een class choice maken ><

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 18:16
lanerios schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:02:
zo, skeleton king plat op alle classes behalve de Witch Doctor.

Barbarian -> speelt wel leuk, vooral met veel AOE
DH -> Voelt een beetje heel erg sorc like -> Beam of arrows -> dissapear -> repeat (2 mini crossbows zijn wel cool)
Wiz -> Beam of Ice, loot
Monk -> Speelt erg leuk

vanavond maar nog wat dingen gaan testen en uiteindelijk echt een class choice maken ><
Als ik jou was dan ging ik zo snel mogelijk aan de full version beginnen, dat beta spelen heb ik ook tot in de treuren gedaan voor de release, en dat begin is dan echt zo snel saai. Gewoon lekker het hele spel door lopen, elke class is leuk op zijn eigen manier.

• corset
ga ik ook doen, voorlopig is cash het enige probleem :p kan over 2 weken weer wat betalen (k*t uitkering en geen baan kunnen vinden) dus dan komt hij in huis

• whoaitsdanny
Mofkees schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:01:
[...]
geniet maar ervan, want ik geloof dat je over een week weer tegen een volle inv aankijkt :)
True 8)
TrailBlazer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:01:
kan je trouwens lvl 60 uniques beter vendoren of salvagen?
Ik weet niet wat ze bij de vendor doen, maar ik salvage ze (degene dan die ik niet voor 50k of minder geAHd krijg. deels omdat het cool is en omdat het kan 8), en omdat mijn "beleggersinstinct" *kuch* *ahem* zegt dat brimstones een goede asset zijn (maar dat is PUUR op gevoel).

• strekie
Ik ben van plan eens een char meer naar level 60 te brengen. Heb een level 40 barb, iemand zin om dezeavond mee te levelen?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Axewi schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:31:
[...]

toevallig met resist all en str? zo ja kan je de stats eens posten?
Volgens niet, ze missen of een main stat of ar :P maar desodnaks best nog redelijke gloves
zal vanavond wel even kijken en posten wat de moeite waard is.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:15

Thompson

Beeromaniac

Bokkie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:22:
[...]

Volgens niet, ze missen of een main stat of ar :P maar desodnaks best nog redelijke gloves
zal vanavond wel even kijken en posten wat de moeite waard is.
Zonder (hoge) mainstat, IAS, AR zijn die dingen al niks meer waard. Zelfs triple stats maar dan niet heel hoog gerolled zijn bijna niks meer waard.

Beeromaniac

Pagina: 1 ... 125 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.