Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 27-01 09:01
Hardware Fanaat
Hell, ik betrap mij erop dat ik voor levelen tegenwoordig items heb.Henkje.doc schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:41:
[...]
De vraag is wat is een drolbedrag? Voor de een kan dit 1 miljoen zijn. Voor de ander zijn bedragen van 20-50 miljoen nog steeds drol.
Maar moet wel bekennen dat ik recentelijk al de nodige upgrades heb kunnen kopen waar ik bij het net lvl 60 hitten niet aan hoefde te denken.
- Cains setje
- pants met 2 sockets: socket met main stat
- chest - idem, 3 sockets of 2 sockets.
- Wapen @ lvl30 : 600dps
- wapen @ 43 - 1100 dps
- (hf ring)
Gewoon, zodat ik snel en OP overal doorkom.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23-01 07:34
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Mjah, das een babaBokkie schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:34:
Zelfs met legendaries als je niet de top wil hebben
Zoals ik al eerder poste, voor mijn baba heb ik 500k voor een 800dps socketed echoing fury betaald, immortal king boots was een foutje denk ik van de seller want die waren ook maar 400k denk dat daar nog een 0 bij had gemoetenvile ward voor 800k gepakt en hij runt prima mp3, denk dat 4 ook nog wel gaat lukken
Wordt stuk lastiger met een WD bijvoorbeeld.
WD is de enige class die ik nog niet gespeeld heb en ook niet zal spelen, (heb hem wel in de beta tot 10 gedaan) Heb voor de rest alle 4 de andere op 60 en nu zelfs een 2e monk bezig, maar een WD vind ik echt 3x neits.Bosmonster schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:53:
[...]
Mjah, das een baba
Voor monk is het ook wat lstiger merk ik wel. ben nu al regelmatig voor mijn 2e monk wat gear aan het zoeken, maar voor een baba is het inderdaad super easy. komt denk ik ook omdat ze het de enige str based class is, de 2 andere classes delen hun main stat.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
met een paar mil kan je wel een WD met 60k-70k dps gearen.Bosmonster schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:53:
[...]
Mjah, das een baba
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 29-01 13:30
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
(ik weet nog dat ik een wapen met 1k dps, socket en 800 loh verkocht voor 100 euro ... dat was een spear tegenwoordig nog maar zo'n 1m waard met mazzel)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 14:06 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Angeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:04:
Vergeet alleen niet iets van LoH of Lifesteal, anders zit je met een 147k dps WD zonder enige vorm van healing![]()
Hoe kun je dat nou vergeten!
400/500m, dat is mijn offhand nu al waard.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:04:
ach ik heb ooit nog zo'n 400-500m voor deze gear betaald en mag blij zijn als ik er 200m voor terugkrijg, uiteindelijk zou ik de economie zoals het nu is niet heel erg vinden, echte godlike items zijn duur (zoals zou moeten), maar toch heb je geen noobs die zeggen dat alles te duur is en je daardoor niet kan farmen dus ja goed gebalanced lijkt me het op dit moment wel... maja OP DIT MOMENT
(ik weet nog dat ik een wapen met 1k dps, socket en 800 loh verkocht voor 100 euro ... dat was een spear)
[ Voor 55% gewijzigd door Blaat op 26-11-2012 14:06 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ja 3% lifesteal op een belt voor baba's is opAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:04:
Vergeet alleen niet iets van LoH of Lifesteal, anders zit je met een 147k dps WD zonder enige vorm van healing![]()
- Blaat
Hardware Fanaat
Ja op een witching hour bijvoorbeeld!Bokkie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:06:
[...]
Ja 3% lifesteal op een belt voor baba's is opik wil dat ook op mijn wizard en monk >_<
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Blind staren op DPS getallen?
Op zich nergens last van, totdat ik een Reflect Damage pack tegenkom, dan moet ik skippen of quitten
fixed that for youAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:07:
[...]
Op zich nergens last van, totdat ik een Reflect Damage pack tegenkom, dan moet ik rage quitten
Verwijderd
grappig trouwens dat mensen daar over zeuren, 10 max. discipline op ring/quiver/chest/set (20) vind ik ook op want dan heb je perma gloom... dan geef je dus 1 skill op voor 3x zoveel life steal als een barb. (aangezien die al de damage reduction als passive hebben) ... toch aardig op lijkt me zoBokkie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:06:
[...]
Ja 3% lifesteal op een belt voor baba's is opik wil dat ook op mijn wizard en monk >_<
misschien binnenkort eens 10m aan barba gear halen, iemand hier waar ik goedkoop wat van kan overnemen?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Neuh doe niet aan ragequitten, speel gewoon de WD niet meer
Ach, mocht ik dan redelijk goede een Wizard willen, dan kan ik altijd nog wat gear overhevelen.
Ik ben overigens alle classes voor de 2e keer naar lvl 60 aan het halen, en ik ga ze dan fashion-gearen
Mijn WD heeft een rood thema en mijn Monk is goud
Zal vanavond wel screenshots posten
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2012 14:16 ]
Naast hp hebben we het ook nog eens zwaar met mana, het enige dat helpt is een 4 item set om per kill 10 mana terug te krijgen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Gloom aanzetten en facetankenAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:07:
[...]
Op zich nergens last van, totdat ik een Reflect Damage pack tegenkom, dan moet ik skippen of quitten
Het is zelfs bijna een reflex geworden om gelijk Gloom aan te zetten zodra ik elites zie
Juniper RWD
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Op een WD?
Als je ze in 3 seconden kan doden spirit walk opzetten en facetanken.
Dacht dat je het over je DH had
En mijn WD is nog geen lvl 60
Juniper RWD
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Op de MP waarop ik wil spelen (6) lukt dat nietstrekie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:22:
[...]
Als je ze in 3 seconden kan doden spirit walk opzetten en facetanken.
Haha, dat kan ik ook wel verwachten hier denk ikShiro schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:24:
[...]
Dacht dat je het over je DH hadOm 1 of ander reden denk ik altijd aan een DH bij het zien van je naam
http://www.diabloprogress.com/hero/apoc-2483/Apoc/1908338
Dus een WD is ook niet bepaald duur
Dat zou leuk zijn! juig ik absoluut toe
Nee snap ik, voor 5 miljoen kan je elk karakter wel minstens 60k dps krijgen. Een paar maanden geleden was dat nog niet mogelijk maar inmiddels is dat geen probleem meer. Over een paar maanden zal dat ook wel lukken om voor dat geld naar 100k dps te krijgen.MarcM88 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:36:
Een vriend van mij heeft een wd gemaakt met een max budget van 5mil
Dus een WD is ook niet bepaald duurdaarmee lukt mp3 ook wel.
[...]
Dan heeft hij wel een koopje gedaan met zijn zuni set.MarcM88 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:36:
Dus een WD is ook niet bepaald duurdaarmee lukt mp3 ook wel.
[...]
Verwijderd
5 miljoen... ja... per item.MarcM88 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:36:
Zou kunnen ik ken de wd prijzen niet. Overigens was het hoofd item van mij, deze dropte ikstrekie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:40:
[...]
Dan heeft hij wel een koopje gedaan met zijn zuni set.
Welk item vind je dan 5mil waard?
Ik haal met 115k DPS, 323k EHP het op mp5 net met een proc van mijn spirit vessel :d. Nu heb je spirit vessel alleen nog nodig voor reflect packs dus dat is prima zoAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:36:
[...]
Op de MP waarop ik wil spelen (6) lukt dat niet
[...]
Haha, dat kan ik ook wel verwachten hier denk ikDH is toch mijn main en enige echt goed gegearde char
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 26-11-2012 15:01 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
De bootsMarcM88 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:56:
[...]
Zou kunnen ik ken de wd prijzen niet. Overigens was het hoofd item van mij, deze dropte ikvoor de rest nog iets van 5 van die wd set items gedropt.. en voor 500k per stuk krijg ik ze niet weg.
[...]
Welk item vind je dan 5mil waard?
Die chest is ook minimaal 4.5M waard, helm heeft hoge int en vit dus daar zit zeker ook wel wat in.
Wel een vreemd gegearde WD, redelijk goede items op sommige slots terwijl voor 200k kan je zo'n knife met 100dps meer vinden..
[ Voor 21% gewijzigd door strekie op 26-11-2012 15:07 ]
Iemand tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/VmanS-2950/hero/1917867
[ Voor 9% gewijzigd door VmanS op 26-11-2012 15:10 ]
Je zou ook een goedkope 'Manajuma's Carving Knife' kunnen kopen. 1K dps met 90% CHC en 2.9LL of 3% LL, die kosten niet veel gold (circa 5 - 10M). Met socket zijn ze wel vrij duur.Flapmo schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:00:
[...]
Ik haal met 115k DPS, 323k EHP het op mp5 net met een proc van mijn spirit vessel :d. Nu heb je spirit vessel alleen nog nodig voor reflect packs dus dat is prima zo. (moet wel toegeven dat ik elke dag op een 1h zoek met vergelijkbare dmg en 2.5++ ll
)
Als ik een reflect pak tegen kom dan switch ik naar een 'Manajuma's Carving Knife'. En daarna weer terug. Nadeel is wel dat 3.0 LL niet genoeg is als je bears spamt. Meestal spam ik bears tot low health > 'Spirit Walk' + Health Potion > 'bears spammen', enz. Of als ik lui ben laat ik mijn dogs, follower en gargantuan 'tanken' terwijl ik pijltjes schiet.
Overigens op MP3 of lager heb ik elites met reflect dood voordat mijn health op is zonder LL. MP4 of hoger switch ik van weapon.
Verwijderd
whut?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:10:
Die Hellfire ring haal je ook niet als je een gear set van 5 M hebt. Een vergelijkbare ring kost meer dan 5M.
Hellfire ring maak je zelf he....
Ja want healing journey bij spirit walk healed je niet, leeching beasts bij zombie dogs ook niet en grave injustice health ook nietAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:04:
http://eu.battle.net/d3/e...ookz0r-2554/hero/20263960
[ Voor 19% gewijzigd door spookz0r op 26-11-2012 15:25 ]
Daar je weinig aan als je je bears lostlaat op een elite en 700k crits voorbij ziet vliegenspookz0r schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:24:
[...]
Ja want healing journey bij spirit walk healed je niet, leeching beasts bij zombie dogs ook niet en grave injustice health ook nietZijn geloof ik nog wat skills waar je jezelf aardig mee kan redden. Ik gebruik ook geen LoH. Ligt maar net aan je build.
Kan zijn dat ik net wat te weinig damage heb en het daardoor niet merk. Zal wel ff duren voordat ik rond de 150k damage zitWooldoor schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:27:
[...]
Daar je weinig aan als je je bears lostlaat op een elite en 700k crits voorbij ziet vliegen
Verwijderd
Uhm... Betalen voor een hellfire ring???Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:10:
Die Hellfire ring haal je ook niet als je een gear set van 5 M hebt. Een vergelijkbare ring kost meer dan 5M.
Verwijderd
En nu even íetsje verder denken dan dat...
Die Hellfire ring die heb je niet, als je een budget van max 5M hebt. Zo'n ring halen kost dagen van farmen als je geen goeie gear hebt (want mp1 is al hard zat dan, laat staan 5) dus die ring is in z'n eentje een teken dat je veel meer poen hebt dan die 5M. Als je op de AH een ring met vergelijkbare relevante stats wil vinden kan die ring in z'n eentje de 5M al overschrijden qua prijs.
Als je dus een eerlijk budget wilt maken moet je een budget zónder hellfire ring maken. Die ring is namelijk een behoorlijk goed ding en die staat er nu voor 0 gold bij terwijl dat ding al 2M kost om de Plans te kopen. De illusie dat iedereen zo'n ding wel heeft of even maakt is waanzinnig, dus heeft in een low-budget build niets te zoeken.
Dus ja ik weet dat je dat ding niet kan kopen. Ik ging er alleen van uit dat de rest van de wereld dat ook zou snappen en dús ook tot de logische conclusie zou komen dat die ring geen low budget item is.
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:47:
[...]
Uhm... Betalen voor een hellfire ring???
De leeching beasts healen in hun eigen tempo, en die kunnen tegen je berenspam niet op. Grave Injustie helpt pas nadat je een beest om hebt (en dan maar heel weinig), healing journey doet ook veel te weinig om tijdens een mobstrike wat aan te hebben. LoH en nog veel meer life steal zijn essentieel als je hoge crit damage doet en beertjes spamt op reflect mobs.spookz0r schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:24:
[...]
Ja want healing journey bij spirit walk healed je niet, leeching beasts bij zombie dogs ook niet en grave injustice health ook nietZijn geloof ik nog wat skills waar je jezelf aardig mee kan redden. Ik gebruik ook geen LoH. Ligt maar net aan je build.
Bij reflect mobs pik ik juist de white trash erbij weg en laat m'n hondjes de mob pakken, want ik wals mezelf de boom in met m'n beren anders
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 15:55 ]
In je redenatie kan ik me vinden en ik ga er ook niet eens over discussierenDus ja ik weet dat je dat ding niet kan kopen. Ik ging er alleen van uit dat de rest van de wereld dat ook zou snappen en dús ook tot de logische conclusie zou komen dat die ring geen low budget item is.
(Al is een low budget char met alleen gekregen items net zo goed mogelijk.... en zodoende vanuit jouw redenatie ook ruimte voor een ring
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Chest heeft praktisch geen vit, dus die is niet zoveel waard. De helm is bijna vendor trash zonder CHC (heb nog een betere dan dat liggen die voor 200K nog niet verkoopt).strekie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:05:
[...]
Die chest is ook minimaal 4.5M waard, helm heeft hoge int en vit dus daar zit zeker ook wel wat in.
Wel een vreemd gegearde WD, redelijk goede items op sommige slots terwijl voor 200k kan je zo'n knife met 100dps meer vinden..
Dat dit gelukt is voor 5M geloof ik graag. Maar of je met 60K MP3 lekker speelt op een WD? Het kan, maar snel zal het niet gaan
Dat is het grote verschil met het gearen van een WW-baba bijvoorbeeld. Geef die deze stats en hij loopt met 2 vingers in zn neus door MP3 te WW'en
Healing journey is waardeloos, leeching beasts healing is verwaarloosbaar en grave injustice is "life after kill", dus heb je niet zoveel aan bij elites met reflectspookz0r schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:24:
[...]
Een WD is drama tegen reflect. LoH doet praktisch niks met WD skills. Dus de enige optie is 3% life steal op je wapen en that's it. En daarmee kill je jezelf nog steeds in een seconde met bears en redelijke DPS.
Nee.. reflect en een WD is geen lekkere combinatie... Als ik MP5 speel bijvoorbeeld kosten reflect packs me enorm veel tijd, want het enige wat ik kan doen is een beetje rondrennen en wachten op mn spirit walk timer... En als ik dan een paar packs achter elkaar krijg met reflect sta ik op het punt om mn toetsenbord door mn monitor te flikkeren en Blizzard de vinger te geven...
Reflect moet echt gefixed worden, want het schaalt gewoon voor geen meter met DPS. Maar goed.. dat geldt eigenlijk voor de hele WD class. De enige reden dat WD nog een beetje viable is end-game is Bears. Variatie in builds kun je wel vergeten.
/rant
[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2012 16:16 ]
Dat geld voor alle classesBosmonster schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:01:
[...]Variatie in builds kun je wel vergeten.
/rant
Barb: WWbuild
Wiz: Permafrost icm een bv explosive
WD: Bears build of hoe die ook heet
DH: 2 soorten, sharpshooter en nog een?
Monk: meest leuke en diverse builds (heb ik zelf nog niet eens gespeeld)
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Een sharpshooter build is geen buildFloydRaalte schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:29:
[...]
Maar voor een DH geldt:
- 99% van de gevallen de passives Archery & Steady Aim
- 99% van de gevallen Shadow Power - Gloom
- 99% van de gevallen Preparation (rune wisselt wel)
- 99% van de gevallen Cluster Arrow - Loaded for Bear
En verder kan het nog wel variëren. Wat dat betreft is de DH denk ik nog wel de meest variabele class.
Main skill kan namelijk Bola of Hungering zijn, met wisselende runes. Dan nog Spike Trap, Elemental Arrow, Companion, Vault, Sentry.. Allemaal skills die met wisselende runes ongeveer gelijkwaardig zijn en aan je speelstijl aan te passen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2012 16:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 26-11-2012 16:37 ]
Je zei dat ik geen spike trap moest gebruikenAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:33:
[...]
Een sharpshooter build is geen build
Maar voor een DH geldt:
En verder kan het nog wel variëren. Wat dat betreft is de DH denk ik nog wel de meest variabele class.
Main skill kan namelijk Bola of Hungering zijn, met wisselende runes. Dan nog Spike Trap, Elemental Arrow, Companion, Vault, Sentry.. Allemaal skills die met wisselende runes ongeveer gelijkwaardig zijn en aan je speelstijl aan te passen zijn.
Tsja.. Ik ken het dilemma. Upgrades aan de Nat's set om meer dps te halen zijn erg duur in verhouding, je hebt zelfs al chc op helm en ring.VmanS schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:09:
Ik zit een beetje in de knoop met mijn upgrades. Ik weet dat er veel damage te behalen is bij het upgraden van mijn chest en boots maar ik wil niet van de legacy set af aangezien de discipline regen echt een lifesaver is en ervoor zorgt dat ik altijd gloom aan kan hebben.
Iemand tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/VmanS-2950/hero/1917867
natuurlijk kun je bijvoorbeeld je shoulders en bracers verder upgraden, daar zit nog ca 100 dex per item winst op met redelijke upgrade prijzen. Ook op dezelfde chest kun je nog zeker 100 dex winnen. schat zo'n 70 M bij elkaar ofzo?
Ik los het op door verschillende combo gear te hebben. In een party of voor ubers gebruik ik twee delen van de nats set (chest en boots) voor de 7 crit chance in combinatie met meer dps en resist op helm (mempo of andariels ) en ring. Daarnaast heb ik voor meer resist nog aparte bracers en amulet.
Hiermee kan ik varieren naar gelang wat nodig is, roughly van 200-600 allres, van 160 (met nats) tot 200K unbuffed dps.
Tot mp4 run ik met de Nat's en daarboven/in uber party's met een andere combo. En dat gaat prima.
Ik gebruik geen Steady Aim en geen Cluster arrow.Angeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:33:
[...]
Een sharpshooter build is geen build
Maar voor een DH geldt:
Ben ik t niet mee eens.FloydRaalte schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:29:
[...]
Dat geld voor alle classes![]()
Barb: WWbuild
Wiz: Permafrost icm een bv explosive
WD: Bears build of hoe die ook heet
Monk: meest leuke en diverse builds (heb ik zelf nog niet eens gespeeld)
Ik ken niet alle classes. Maar Barbs hebben sowieso WW en HOTA Build.
Monk heeft sweeping wind, tempest rush en dashing strike build.
Wiz heeft Twister/frost, archon build.
DH heeft naast de gebruikelijke build nog een WW achtige build.
Opties genoeg.. En je hebt alle vrijheid om zelf te experimenteren.
Zo loop ik sinds een week rond met een soort van tempest rush build (gebruikelijke tempest rush build past me niet omdat ik te hoge attack speed heb)
Er zijn al meerdere monks op de stream geweest die de build ook geprobeerd hebben en hem bijzonder fun vonden.
Nog een toevoeging.. Door MP is er juist meer ruimte gekomen om te experimenteren.
Als je voor puur xp per uur gaat, dan is er vaak maar 1 build de snelste.
Maar ik farm bv act 3 op MP1 met mn tempest rush achtige build.
Terwijl is op dit moment vault runs op MP5 met de gebruikelijke SW build aan t doen ben.
[ Voor 14% gewijzigd door Marcvz op 26-11-2012 16:49 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik ben dan waarschijnlijk kort door de bocht aangezien ik niet met alle builds bekend ben en sowieso ben ik een casual player dus pretendeer ik niet alles te weten, maar in jouw post tel ik maximaal zo'n 10 builds die viable zijn. Dat noem ik niet 'opties genoeg' hoor. Blizzard heeft ons anders wel lekker zitten maken met berichten als '3,4 trillion builds possible!' wat natuurlijk puur een statistisch geven is. Maar dat je daar 'maar' 10 viable builds uit kunt halen... Vindt ik niet bepaald veel.Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:47:
[...]
Ben ik t niet mee eens.
Ik ken niet alle classes. Maar Barbs hebben sowieso WW en HOTA Build.
Monk heeft sweeping wind, tempest rush en dashing strike build.
Wiz heeft Twister/frost, archon build.
DH heeft naast de gebruikelijke build nog een WW achtige build.
Opties genoeg.. En je hebt alle vrijheid om zelf te experimenteren.
Nope, je moet er speciale gear voor kopen naast je gewone gear of ter vervanging van.strekie schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:50:
Heeft iemand hier de 0sec cooldown sacrifice build van de WD al geprobeerd?
Ik heb men helm al, de rest zal ik moeten vinden als ik de prijzen zo zie.Wooldoor schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:54:
[...]
Nope, je moet er speciale gear voor kopen naast je gewone gear of ter vervanging van.
Alhoewel als je nu zo een item vindt is het interessant om het te verkopen voor de nerf.
Je bent inderdaad kort door de bocht.FloydRaalte schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:53:
[...]
Ik ben dan waarschijnlijk kort door de bocht aangezien ik niet met alle builds bekend ben en sowieso ben ik een casual player dus pretendeer ik niet alles te weten, maar in jouw post tel ik maximaal zo'n 10 builds die viable zijn. Dat noem ik niet 'opties genoeg' hoor. Blizzard heeft ons anders wel lekker zitten maken met berichten als '3,4 trillion builds possible!' wat natuurlijk puur een statistisch geven is. Maar dat je daar 'maar' 10 viable builds uit kunt halen... Vindt ik niet bepaald veel.
Ik ken namelijk niet alle builds en WD's weet ik helemaal niets van... Maar wat viable is kun je ook zelf bepalen natuurlijk.
Op HC zie je weer heel andere builds dan op SC. Meer tanky.
In de eerste weken dat D3 uit was zag je ook compleet andere builds dan nu.
Die zijn misschien achterhaald en minder efficiënt Maar je kunt ze nog steeds gebruiken.
Een post met 3 trillion builds is natuurlijk onzin. Als je daarin geloofde ben je behoorlijk naïef
Dat is gewoon een optelsom van alle mogelijk combinaties.
Maar als je bereid bent te experimenteren kun je genoeg verschillende builds maken.
Ik had tot 2 weken terug nog nooit van de HOTA build voor barbs gehoord tot ik hem bij KingKongor zag en aanraadde aan Kneok.
Zo lang is deze build nog niet bekend volgens mij, dus er komen regelmatig nieuwe, viable builds bij..
Als je niet verder kijkt dan de eerste de beste guide die de meest bekende/gebruikte build voor een class beschrijft.. Dan beperk je jezelf. Maar t is niet de game die je beperkt.
Even over jouw versie van de Tempest Rush build...Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:04:
[...]
Je bent inderdaad kort door de bocht.
Ik ken namelijk niet alle builds en WD's weet ik helemaal niets van... Maar wat viable is kun je ook zelf bepalen natuurlijk.
Op HC zie je weer heel andere builds dan op SC. Meer tanky.
In de eerste weken dat D3 uit was zag je ook compleet andere builds dan nu.
Die zijn misschien achterhaald en minder efficiënt Maar je kunt ze nog steeds gebruiken.
Een post met 3 trillion builds is natuurlijk onzin. Als je daarin geloofde ben je behoorlijk naïef
Dat is gewoon een optelsom van alle mogelijk combinaties.
Maar als je bereid bent te experimenteren kun je genoeg verschillende builds maken.
Ik had tot 2 weken terug nog nooit van de HOTA build voor barbs gehoord tot ik hem bij KingKongor zag en aanraadde aan Kneok.
Zo lang is deze build nog niet bekend volgens mij, dus er komen regelmatig nieuwe, viable builds bij..
Als je niet verder kijkt dan de eerste de beste guide die de meest bekende/gebruikte build voor een class beschrijft.. Dan beperk je jezelf. Maar t is niet de game die je beperkt.
Op welke MP kan jij blijven spelen en is hij echt efficienter dan de SW builds (en alle variaties er op) want ik zie dat je alles focussed op bij krijgen van Spirit , wat ook wel logisch is met die build
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Komt nog welTimeless schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:44:
[...]
Ik gebruik geen Steady Aim en geen Cluster arrow.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Haha, valt er nog iets te slopen dan?spookz0r schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:56:
Nerf? Welke nerf? Ze gaan toch niet mijn WD slopen?
ZeroDog is wel grappig trouwens, maar de gear is duur en de speelstijl lijkt me niet zo denderend voor solo (relatief traag).
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2012 17:17 ]
ik volg hier al een tijdje passief mee, nu zit ik met een vraagje:
Kan er hier iemand eens een kijkje nemen naar de setup voor m'n wizard, 'k had er graag wat meer uitgehaald qua DPS/recht te blijven.
Profiel vind je hier
Ik krijg met een DH maat van me met meer DPS als ik zelfs niet zo makkelijk ubers neer op MP2, ook al zit ik over de 100k.
Ik heb wat budget dat ik kan missen (150mil) maar zou graag weten welke stukken echt een upgrade zouden zijn.
Alvast bedankt voor een kijkje te nemen
Mijn FUUUUUU-moment van dit weekend: ik vind de 3e Ageless Might Belt met mijn WD!!!
(en dan alle drie zonder strength affix....zucht).
Bijna 50% van de legendary finds met mijn WD zijn mighty belts.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Deze week even wat skills omgegooid en met Soul Harvest en Gruesome Feast gaan spelen. Daarmee doe je aardig wat damage
Ik zit met een probleem mijn mijn barb en heb nog niet echt kunnen vinden hoe het komt.
Met mijn WW build gebruik ik 2 wapens. zie dat men altijd een snel wapen rechts heeft en een wat sterker wapen links. Dus loop ik daar al een poos mee rond. Gisteren kreeg ik even een ander main wapen om te testen. En toen viel mij op dat het nog al veel verschil uitmaakt waar je wel wapen plaatst. Link of rechts is toch bijna 10K verschil. Dat zou toch niet mogen want je slaat om en om en je de barb skill die ik heb geeft alleen bonus voor mace, mighty weapon en swords dat is toch onafhankelijk waar je het wapen heb zitten.
Mace gebruiken is meer crits en swords zou meer base damage zijn.
Hier wat screenshots.
De skills die ik gebruik.

Zo liep ik er weken mee rond.

Toen wisselde ik even links en rechts.

Dat is al bijna 10K verschil.
Daarna de echo gepakt om even te test mijn mijn offhand dagger

Als ik die wissel is het verschil al een stuk minder groot.

Ter info die zijn de wapens

Hoe kan dit nu en wat is er nu echt beter om mee te lopen.
Wat voor damage zie je dan niet dat bijna iedereen met een snelle offhand loopt. Klappen komen toch altijd om en om?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Zie mijn vorige post.sleepwalkerbe schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:09:
[...]
Even over jouw versie van de Tempest Rush build...
Op welke MP kan jij blijven spelen en is hij echt efficienter dan de SW builds (en alle variaties er op) want ik zie dat je alles focussed op bij krijgen van Spirit , wat ook wel logisch is met die build
Ik farm er Act 3 MP1 mee omdat dat het meest efficiënt is.
Als ik dat soort runs doe ben ik ook erg selectief in wat ik op pak. Alleen legendary's, armplates, gloves, 1 handers, ringen en amu's.
En zelfs voor rares binnen die categorie loop ik zelden terug.
50mil xp per uur is prima te doen met die runs.
Maar ik wissel het ook af met MP4/5 runs met SW build.. In act 3 of de vault.
Of MP7 vault runs met high dps party.
Ja dat dacht ik dus al. Ik denk dat ik em ook maar is ga uitproberen om afwisseling te creëren zoveel sneller is hij wel niet dan mijn SW build waarmee ik makkelijk 45 tot 50 mil xp per uur binnen haal op mp2 , xp wise zal mp1 en mp0 nog net iets meer opleveren gok ik.Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:18:
[...]
Zie mijn vorige post.
Ik farm er Act 3 MP1 mee omdat dat het meest efficiënt is.
Als ik dat soort runs doe ben ik ook erg selectief in wat ik op pak. Alleen legendary's, armplates, gloves, 1 handers, ringen en amu's.
En zelfs voor rares binnen die categorie loop ik zelden terug.
50mil xp per uur is prima te doen met die runs.
Maar ik wissel het ook af met MP4/5 runs met SW build.. In act 3 of de vault.
Of MP7 vault runs met high dps party.
Weapons master? Verschillende wapen types in je main hand geven een andere bonus. Wat er in je off-hand zit telt niet voor die passive.Hoe kan dit nu en wat is er nu echt beter om mee te lopen.
[ Voor 14% gewijzigd door Clay op 26-11-2012 17:24 ]
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Beeromaniac
Ik zei dat 50mil makkelijk te doen is.. Geloof me, het is veel sneller dan een SW build.sleepwalkerbe schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:22:
[...]
Ja dat dacht ik dus al. Ik denk dat ik em ook maar is ga uitproberen om afwisseling te creëren zoveel sneller is hij wel niet dan mijn SW build waarmee ik makkelijk 45 tot 50 mil xp per uur binnen haal op mp2 , xp wise zal mp1 en mp0 nog net iets meer opleveren gok ik.
Overigens is kills per uur nog steeds hetgeen waar het om gaat qua efficiëntie..
Hoger MP heeft (los van key runs) alleen nut (als je puur naar legendary's/xp per uur kijkt) als je snelheid niet achteruit gaat.
Gaat je snelheid met een andere build omhoog, maar je moet er een MP voor terug schakelen. Zal het nog steeds efficiënter zijn.
Nja ik reken de gewonnen MF toch wel nog mee als ik ga kijken naar MP levels.Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:28:
[...]
Ik zei dat 50mil makkelijk te doen is.. Geloof me, het is veel sneller dan een SW build.
Overigens is kills per uur nog steeds hetgeen waar het om gaat qua efficiëntie..
Hoger MP heeft (los van key runs) alleen nut (als je puur naar legendary's/xp per uur kijkt) als je snelheid niet achteruit gaat.
Gaat je snelheid met een andere build omhoog, maar je moet er een MP voor terug schakelen. Zal het nog steeds efficiënter zijn.
Als ik MP1 in 18 min doe en MP2 in 20 min , dan prefereer ik MP2 , of het klopt en met wiskundige berekeningen houd ik me niet bezig , zal wel net tikkeltje trager zijn maar ach...
Te snel wordt heel snel saai dus wissel ik liever is af naar boven toe ook al is het minder efficient
Idd, je zegt ook eerder 'ik ga nog eens die run doen' ipv ik ga nog eens 18 minuten spelen. Dus meer kans op legendary.sleepwalkerbe schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:31:
[...]
Nja ik reken de gewonnen MF toch wel nog mee als ik ga kijken naar MP levels.
Als ik MP1 in 18 min doe en MP2 in 20 min , dan prefereer ik MP2 , of het klopt en met wiskundige berekeningen houd ik me niet bezig , zal wel net tikkeltje trager zijn maar ach...
Te snel wordt heel snel saai dus wissel ik liever is af naar boven toe ook al is het minder efficient
Daarom ben ik nu ook vault runs op MP5 aan t doen.. Totaal niet efficiënt, maar had er zin in.
Maar 50% extra MF zal je kans op een legendary misschien met 0.1 % verhogen..
Terwijl dat elk monster dat je killed je een kans op een legendary drop geeft.
En haal nu eens je offhand weg als je vergelijkt
En wijzig ook die passive eens in je vergelijkingen.
Geen idee wat het geeft, maar ik heb een axe ivm CHC en ivm fury on crit.
Fury genereer ik opzich genoeg, daarom heb ik geen mighty weapon nodig.
WW doet om en om
Sprint tornado's enkel mainhand
Bash doet om en om
Verwijderd
Ah dat klinkt inderdaad wel goedAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:56:
[...]
LoH heb je niet nodig voor een DH, en Windforce heeft wel Lifesteal (tot 3%). Als DH moet je de lifesteal gewoon van je Shadow Power - Gloom halen. Dat is de meest effectieve vorm van lifesteal in het spel, en als je de juiste skills kiest kun je het bijna oneindig spammen als het nodig is.
Windforce is overigens niet langzaam, zit standaard attack speed op en heeft 1.54 of 1.55 attacks per second. Daarnaast zit er ook nog eens knockback op wat erg handig is, en heb je ook hatred regen.
Probeer op de AH te kijken voor een 1200+dps WF met 80+ CHD als random roll. Vele malen goedkoper dan een versie met een socket, terwijl je dan toch veel CHD hebt.Dit zal echt een grote DPS increase zijn, maar ook voor je skills ga je het merken, omdat die gewoon meer dmg doen ipv de lage skilldamage met een 1hander.
Tsja dan zou ik dus terug moeten gaan in MP, van 5 naar 3 ofzo. Ik ben het met je eens, alleen op MP5 hebben die mobs zoveel health dat ik met 80k dps (wat ik heb als ik m'n dps items ga dragen) bij lange na niet die monsters op tijd dood hebAls je dus die Inna's parts en die gloves pakt zit je waarschijnlijk aan een +20k dps oid. Meer DPS betekent ook dat de vijanden eerder dood zijn, en je dus minder health nodig zult hebben om te kunnen overleven. In de tijd dat een mob normaal 4 arcane sentries plaatst, hebben ze nu bijv. maar tijd voor 3.
Ik loop zelf met 39k HP rond en zo'n 200-250 res all. Ik moet ook wegrennen voor desecrator/arcane, maar dat is niet zo spannend. Als je gewoon veel DPS doet zul je merken dat je minder survivability nodig hebt, omdat je vijanden al neer hebt voor je bij je zijn.
Minimaal 100k gok ik zo.
Tsja ik doe nu MP5 met 55k dps, en ik blijf leven ;p Maar als ik full dps wil gaan moet ik dus nog zo'n beetje verdubbelenTimeless schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:59:
[...]
Dat maakt eigenlijk niet zo veel uit. Als je maar kunt blijven leven. Voor de snelheid is 100k unbuffed toch wel wenselijk.
Nats boots, hmm, nog niet naar gekekenKun jij trouwens je boots niet beter vervangen voor Nats boots? Daar zit standaard all res en dex op en je krijgt van de setbonus dan 130 dex extra. Je kunt wellicht voor 10M ook nog wel wat vit er op krijgen. Lukt dat niet, dan zou je je helm vervolgens kunnen vervangen voor een rare met chc en vit/allres zodat je EHP niet omlaag gaat (aangezien je dat niet wilt). Je krijgt dan alleen niet de 130 dex bonus maar omdat je dan CHC hebt zou je qua dmg toch omhoog moeten gaan.
En kun jij niet beter Vengeance ipv Nightstalker nemen als passive? Je CHC is volgens mij wat aan de lage kant voor Nightstalker.
En wat Angeloonie zegt. Probeer eens een Windforce. Als je het wilt proberen, ik heb er nog wel een met 1100+ dmg met een socket (zou zelfs 1200 dmg kunnen zijn). Die mag je wel uitproberen.
Ik heb nu 49% CHC ofzo, en met Nightstalker kan ik nu 100% gloom ophouden
Ik zou graag je WF eens proberen ja
Thnx beide!
Exact. Verder is een snelle off-hand ook beter voor WW Barbs omdat de tornado's die je tijdens het sprinten achterlaat tikken met je gemiddelde attack speed (afhankelijk van je laatstgebruikte wapen). Dus je wil een zo langzaam mogelijke mainhand met zoveel mogelijk weapon damage (Mace/Axe, tevens voor de CHC bonus) en een zo snel mogelijke off-hand (dus liefst een Dagger met increased attack speed).Clay schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:23:
[...]
Weapons master? Verschillende wapen types in je main hand geven een andere bonus. Wat er in je off-hand zit telt niet voor die passive.
Hierbij maakt het DPS-getal op je off-hand vrij weinig uit. De weapon damage waar je abilities gebruik van maken komt toch hoofdzakelijk van je mainhand. Veel belangrijker is, wat damage betreft, de hoeveelheid Strength en CHD erop.
Met die combinatie zullen je tornado's gemiddeld meer damage doen, vaker tikken en dus eerder critten en zodoende ook meer Fury regenereren.
[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 26-11-2012 18:04 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
1) Resistance/armor. Bij ubers zul je altijd tot op zekere hoogte iets moeten tanken (het is vrijwel onmogelijk om elke klap etc. te ontwijken, zeker bij bijvoorbeeld Ghom met zijn gigantische AOE gaswolken). Beide zijn bij jou aan de lage kant.cheiktwo schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:14:
Hoi,
Kan er hier iemand eens een kijkje nemen naar de setup voor m'n wizard, 'k had er graag wat meer uitgehaald qua DPS/recht te blijven.
Profiel vind je hier
Ik krijg met een DH maat van me met meer DPS als ik zelfs niet zo makkelijk ubers neer op MP2, ook al zit ik over de 100k.
Ik heb wat budget dat ik kan missen (150mil) maar zou graag weten welke stukken echt een upgrade zouden zijn.
2) Leven terug krijgen. Je hebt 255 LPS van je shoulders en 359 LOH van je pants/ring. Daar red je het gewoon niet mee. Ik heb zelf als WW barb bijvoorbeeld 474LPS, 1788LOH en 3% LS. Op MP6 kan ik vrolijk rondjes blijven draaien in Ghom z'n gaswolken zonder echt in de problemen te komen.
Ik zie dat je ook wat MF op sommige stukken uit je gear hebt, laat die gewoon lekker vallen. Die MF krijg je vanzelf wel weer als je in paragon levels stijgt. Je rechterring en amulet zou ik kijken voor een met een aantal van de volgende in combinatie; AvG dmg, Allres, Int, LOH, IAS, CHD, CHC. Als je een beetje leuk met de combinaties speelt kun je soms iets vinden wat zeker nuttig is (niet veel mensen zoeken bijvoorbeeld op allres op ring/amulet en die kan ook gewoon tot 80 rollen sinds 1.05) en geen 100en miljoenen hoeft te kosten.
Om wat dmg te compenseren kun je kijken voor een betere Triumvirate, die heb je echt al voor een paar mil een stuk beter. (heb er laatst een gekocht voor dacht ik nog geen 1,5mil voor mijn wizard met gelijke stats maar dan 96~363 dmg)
Als je het niet erg vind om je movement speed van de lacuni's kwijt te raken zou je deze kunnen vervangen voor gewone bracers met CHC5+, int 140+ en allres 70+. Ook makkelijk onder de 10mil te doen. Desnoods bewaar je de lacuni's alsnog voor het farmen en switch je naar je andere bracers voor de ubers
Hopelijk ben je hier wat mee op weg, met jouw budget moet je iig makkelijkgear kunnen kopen om meer te kunnen blijven staan zonder op dmg in te leveren.
Beeromaniac
Waarom niet? Afhankelijk van je resist /armor van je gearset kan LoH, in combinatie met de lifesteal van Gloom, een flink verschil maken in survivability..Angeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:56:
[...]
LoH heb je niet nodig voor een DH, en Windforce heeft wel Lifesteal (tot 3%). Als DH moet je de lifesteal gewoon van je Shadow Power - Gloom halen. Dat is de meest effectieve vorm van lifesteal in het spel, en als je de juiste skills kiest kun je het bijna oneindig spammen als het nodig is.
[...]
Wat direct opvalt is geen life steal. Zorg dat je een wapen vind met life steal. blijf je gelijk iets langer staan.cheiktwo schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:14:
Hoi,
Profiel vind je hier
Ook zou ik de XP gem in je helm vervangen voor 1tje met life zodat je gems in je gear kunt vervangen voor intel gems.
[ Voor 6% gewijzigd door SMD007 op 26-11-2012 18:29 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Gloom geeft 15% lifesteal en schaalt niet naar beneden op inferno.Deegeeooh schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:23:
[...]
Waarom niet? Afhankelijk van je resist /armor van je gearset kan LoH, in combinatie met de lifesteal van Gloom, een flink verschil maken in survivability..
dus? dat wil niet zeggen dat het useless isBokkie schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:28:
[...]
Gloom geeft 15% lifesteal en schaalt niet naar beneden op inferno.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Toch heeft hij een punt. Je health pool vul je aan met Gloom en in extreme gevallen met een health potion. Daar heb je nul komma nul LoH of LS voor nodig.Deegeeooh schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:23:
[...]
Waarom niet? Afhankelijk van je resist /armor van je gearset kan LoH, in combinatie met de lifesteal van Gloom, een flink verschil maken in survivability..
Als Demon Hunter heb je 100% health, of 0%. In beide gevallen kun je niet healen.
Maar even serieus, als je vaak doodgaat als Demon Hunter en denkt dat dit door een gebrek aan LoH/LS komt, dan heb je het mis. Dat komt eerder door een gebrek aan armor/allres of gewoon een verkeerde speelstijl. Damage die je niet oploopt hoef je ook niet te healen.
Niemand beweert dat het nutteloos is, maar veel andere stats zijn nuttiger. Als je geen LoH of LS nodig hebt kun je op zoek gaan naar stats die een grotere impact hebben op je survivability en/of kill-efficiëntie, zoals meer armor/allres, meer dps, of een combinatie. In zekere zin is LoH/LS dan een verloren stat-roll op items, want er had iets beters voor in de plaats kunnen zitten.Deegeeooh schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:32:
[...]
dus? dat wil niet zeggen dat het useless is
[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 26-11-2012 18:51 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
De stelling van Angeloonie waar ik op reageerde was "Als DH heb je geen LoH nodig"Rone schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:39:
[...]
Toch heeft hij een punt. Je health pool vul je aan met Gloom en in extreme gevallen met een health potion. Daar heb je nul komma nul LoH of LS voor nodig.
Als Demon Hunter heb je 100% health, of 0%. In beide gevallen kun je niet healen.
Maar even serieus, als je vaak doodgaat als Demon Hunter en denkt dat dit door een gebrek aan LoH/LS komt, dan heb je het mis. Dat komt eerder door een gebrek aan armor/allres of gewoon een verkeerde speelstijl. Damage die je niet oploopt hoef je ook niet te healen.
[...]
Niemand beweert dat het nutteloos is, maar veel andere stats zijn nuttiger. Als je geen LoH of LS nodig hebt kun je op zoek gaan naar stats die een grotere impact hebben op je survivability en/of kill-efficiëntie, zoals meer armor/allres, meer dps, of een combinatie. In zekere zin is LoH/LS dan een verloren stat-roll op items, want er had iets beters voor in de plaats kunnen zitten.
waarop mijn reactie was:
"Afhankelijk van je resist /armor van je gearset kan LoH, in combinatie met de lifesteal van Gloom, een flink verschil maken in survivability.."
Die staat op zich en dat doet niks ook niets af aan de geldigheid van bovenstaande punten
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ja, tuurlijk kan het een verschil maken. Maar een DH zonder LS of LoH op zijn gear zou in de praktijk geen enkel probleem moeten hebben, zelfs met maar 30k HP of 100 all res.Deegeeooh schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:56:
[...]
De stelling van Angeloonie waar ik op reageerde was "Als DH heb je geen LoH nodig"
waarop mijn reactie was:
"Afhankelijk van je resist /armor van je gearset kan LoH, in combinatie met de lifesteal van Gloom, een flink verschil maken in survivability.."
Die staat op zich en dat doet niks ook niets af aan de geldigheid van bovenstaande punten
Tuurlijk, je gaat wel eens dood (hoi Vortex+Molten+Reflect
Of je nu 70k HP hebt of 30k HP, met Gloom heb je met een paar attacks je bolletje weer helemaal volzitten.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2012 19:58 ]
Amulet 10%
2x Ring 12%
Gloves 10%
Bracers 6%
Shield 10%
_____________ +
48%
Weapon Master passive 10%
Ruthless passive 5%
Battle rage 3%
Overpower - Killing spree 10% voor 6 sec. (elke 6 seconden wel te doen in vol gevecht bij hoge CHC)
Revenge - Best served cold 10% voor 15 sec. (elke 15 sec. wel te doen in vol gevecht)
WOTB - 10%
_______________________ +
48%
Dat is totaal 96% CHC
Wat denken jullie? Kan dit interessant zijn of kom je niet aan genoeg CHD doordat je een shield gebruikt (kan natuurlijk ook zonder shield, dan heb je 10% CHC minder maar wel veel meer CHD).
Beeromaniac
Daar heb ik een keer eerder iets over gehoord maar kan het dus nergens vinden.strekie schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:48:
ik dacht dat de cap voor chc 75 was
Owja, scoundrel nog vergeten, nog eens 3% CHC. Dat betekend dus met shield zit je op 99% CHC. Dan hoef je dus maar 5 fury over te houden en je hebt altijd een crit met HOTA? xD En dan is er geloof ik nog een belt die 1% CHC geeft of je zou zelfs een nat's set 2 piece kunnen doen voor 7% set bonus
Beeromaniac
En is er niet een base 5 % crit?
Ohja helm ook nog eens 6. Dan kun je dus in principe met een barb "makkelijk" over de 100% CHC gaan...Verxx schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:58:
Je vergeet de helm volgens mij
En is er niet een base 5 % crit?
Beeromaniac

100 is behaald !
Up
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dat claim ik ook nietAngeloonie schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:57:
[...]
Ja, tuurlijk kan het een verschil maken. Maar een DH zonder LS of LoH op zijn gear zou in de praktijk geen enkel probleem moeten hebben, zelfs met maar 30k HP of 100 all res.
Tuurlijk, je gaat wel eens dood (hoi Vortex+Molten+Reflect) maar met Gloom kun je alle normale attacks wel counteren.
Of je nu 70k HP hebt of 30k HP, met Gloom heb je met een paar attacks je bolletje weer helemaal volzitten.Daar kan geen LS of LoH tegenop, die kleine beetjes helpen geen zak. Zeker LoH niet (stel je hebt 1000 LoH, denk je dat je daar Reflect of iets anders mee kan neutraliseren?)
Anyway.
Iets anders, zijn er mensen die D3 item tracker gebruiken? Gisteren na een tip van Momo eens mee gaan spelen en werkt best wel goed, alhoewel nog wat erg kaal qua features en statistics (gold/xp log bijvoorbeeld, alert bij bepaalde item categrorien)
Je krijg in ieder geval wel inzicht in je drops en kunt, als je bijvoorbeeld je D3 sound helemaal uit wilt zetten, wel alerts bij bijvoorbeeld lvl63's (voor mp0 en <) en legendaries..
Dit waren bijvoorbeeld 10 basic alkaizer runs die ik op mp0 gedaan heb:
Hopsee, grats!
Hopsee, minder
Nog nooit gebruikt, vind het ook nog steeds "gevaarlijk" om 3rd party programs te draaien voor D3 eigenlijk... Blijft toch een risico aan zitten heb ik dan het gevoel. Ziet er wel prima uit overigens, daar hoor je me niet over, maar blijf huiverigDeegeeooh schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:13:
[...]
Iets anders, zijn er mensen die D3 item tracker gebruiken?
Pas op! Deze tool leest waarschijnlijk direct je geheugen uit. Net als loot alert dit deed.Deegeeooh schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:13:
[...]
Dat claim ik ook nietLS/LoH is juist een directe versterking van Gloom..
Anyway.
Iets anders, zijn er mensen die D3 item tracker gebruiken? Gisteren na een tip van Momo eens mee gaan spelen en werkt best wel goed, alhoewel nog wat erg kaal qua features en statistics (gold/xp log bijvoorbeeld, alert bij bepaalde item categrorien)
Je krijg in ieder geval wel inzicht in je drops en kunt, als je bijvoorbeeld je D3 sound helemaal uit wilt zetten, wel alerts bij bijvoorbeeld lvl63's (voor mp0 en <) en legendaries..
Dit waren bijvoorbeeld 10 basic alkaizer runs die ik op mp0 gedaan heb:
[afbeelding]
En daar zijn mensen voor gebanned...
Moet nog even wennen maar gaat opzich op MP3 al prima en heb packs sneller neer dan met WW build, zou wel eens mega goed kunnen werken dit
Beeromaniac
Iig op je paperdoll kan je max maar 75%. Heb op me DH namelijk 83%, maar er wordt alsnog maar 75% aangegeven.Thompson schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:57:
[...]
Daar heb ik een keer eerder iets over gehoord maar kan het dus nergens vinden.
Owja, scoundrel nog vergeten, nog eens 3% CHC. Dat betekend dus met shield zit je op 99% CHC. Dan hoef je dus maar 5 fury over te houden en je hebt altijd een crit met HOTA? xD En dan is er geloof ik nog een belt die 1% CHC geeft of je zou zelfs een nat's set 2 piece kunnen doen voor 7% set bonus
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Congrats!
ja heb ik ook hoor.. Het feit dat er specifiek een bluepost over is met de mededeling dat add-ons als deze geen probleem zijn hebben me over de streep getrokken.. Heb je in ieder geval een weerwoord mocht er toch iemand gaan bannenNog nooit gebruikt, vind het ook nog steeds "gevaarlijk" om 3rd party programs te draaien voor D3 eigenlijk... Blijft toch een risico aan zitten heb ik dan het gevoel. Ziet er wel prima uit overigens, daar hoor je me niet over, maar blijf huiverig
klopt.Marcvz schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:29:
[...]
Pas op! Deze tool leest waarschijnlijk direct je geheugen uit. Net als loot alert dit deed.
En daar zijn mensen voor gebanned...
hmm ja zit 't te lezen inderdaad.. toch maar 'es wat verder uitzoeken.. thanks..
wel jammer dat er zo'n onduidelijkheid blijft over add-ons etc..
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als ze nou gewoon een API toegankelijk maken met beperkte info, dan zou dat sowieso de community een hoop goed doen (en duidelijkheid geven). Bijvoorbeeld zoals in WoW.wel jammer dat er zo'n onduidelijkheid blijft over add-ons etc..
Het lijkt me leuk te spelen met loot-tooltjes of statistieken zoals DPS-meters e.d. Zou voor mij de game weer een extra vibe geven.
[ Voor 79% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2012 22:02 ]
Ajajaj, superbalen... RIP! (En die mooie mempo weg!)
Ga je nu toch weer voor WD? Of voor iets anders?
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Beeromaniac
Ja wel zonde, ga nu voor een Monk denk ik, WD ken ik ondetussen welbakbakbak schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:08:
[...]
Ajajaj, superbalen... RIP! (En die mooie mempo weg!)
Ga je nu toch weer voor WD? Of voor iets anders?
Heb nog wel wat gear en een paar miljoen, maar moet eerst weer lvl60 worden
[ Voor 11% gewijzigd door Cthulhu op 26-11-2012 23:11 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.