• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:17:
maar een socket 2 manti 998 dps ..die ik heb ...en nu een 1200 dps manti 1 socket..die manti 1 socket geeft me meer DPS ...dan die 2 socket..ja me chd is omlaag maar ik merk er weinig van.
aha duidelijk :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
IIsnickerII schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:15:
[...]

Dan zie je hoeveel chd je damage beïnvloed. Dan geeft deze mantichore toch een redelijke damage boost op een DH.
damage = wapen DPS* (1+chc*CHD)*..(stat enz.)

meeste gangbare manticores hebben 1200 DPS, dat is 30% in die eerste factor. Als je dus de 30% weer terug wil krijgen met CHD, op basis van 50% CHC, moet je dus b.v. van 300% CHD naar 450% CHD. als ik goed bereken :) bij lagere CHC moet je NOG meer CHD verschil maken.

anyway, Raoul will t uitproberen voor het geld dus dat is het probleem niet. (En je hebt ook nog LOH, dat moet man ook niet verwaarlozen.)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:22:
[...]

damage = wapen DPS* (1+chc*CHD)*..(stat enz.)

meeste gangbare manticores hebben 1200 DPS, dat is 30% in die eerste factor. Als je dus de 30% weer terug wil krijgen met CHD, op basis van 50% CHC, moet je dus b.v. van 300% CHD naar 450% CHD. als ik goed bereken :) bij lagere CHC moet je NOG meer CHD verschil maken.

anyway, Raoul will t uitproberen voor het geld dus dat is het probleem niet. (En je hebt ook nog LOH, dat moet man ook niet verwaarlozen.)
Die LOH is idd leuk :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Verwijderd

Ik heb 3 dagen geleden nog een manticore met 998dps en 2 socks verkocht voor 8m :o Had 'm gekocht via trade channel voor 5m, dacht wel een goeie deal.. maar als het hier zo lees heb ik dus geluk gehad :+

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

nou ja me 2 socket manti die ik heb 998 krijg ik ook nog verkocht zo is het niet...maar goed ..die hou ik zelf :) kan ik nog een beetje gear switch maken :)

Het leuke is dat zoveel stats invloed hebben op je DPS, dat je soms niet meer weet wat beter is.

Bijv. een Manticore met 1000 DPS en 180 dex is beter dan een Manticore met 1100 DPS zonder dex. En dan neem ik CHD niet eens mee. :P En afhankelijk van je CHC is de CHD effectiever, met 20% CHC zal de 200% of 300% CHD minder impact hebben dan met 50% CHC :P

Heerlijk rekenspel is het toch O+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb met 62% chc dan ook een 2sock manti met 1070 dps en 230~ dex.

• Mofkees
Timeless schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:45:
patser :)

Timeless schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:45:
Maar met een 1 sock, 1190+ dps Manticore met wat minder zou je er toch op vooruit gaan. Ook al is met maar 120 DPS vs 100% CHD.

Met mijn Manticore zou jij er bijv. 9k DPS op vooruit gaan.

Een Manticore upgraden is een van de lastigste dingen die ik heb gedaan in D3, heb echt dagenlang zitten zoeken tot een of andere prutser mijn huidige er voor een verkeerde prijs opzette. :P

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 10:55 ]

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:50:
[...]

Maar met een 1 sock manti met minder dex en meer DPS (1100+) zou je er toch meer op vooruit kunnen :P
Nee hoor, heb het uitgerekend en dan heb ik een boog met 200dex en 1250 dps nodig of zoiets.
Timeless schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:52:
[...]

Nee hoor, heb het uitgerekend en dan heb ik een boog met 200dex en 1250 dps nodig of zoiets.
Was nog aan het editen. 1100 klopte niet, maar vanaf 1190dps/190dex oid heb je een upgrade te pakken. :)

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:54:
[...]

Was nog aan het editen. 1100 klopte niet, maar vanaf 1180dps/190dex oid heb je een upgrade te pakken. :)
Nope.

Bijvoorbeeld deze: http://www.diabloprogress.com/item/11531412
Is voor mij geen upgrade. Ik ga er 300 dmg van omlaag.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:56:
[...]

Nope.

Bijvoorbeeld deze: http://www.diabloprogress.com/item/11531412
Is voor mij geen upgrade. Ik ga er 300 dmg van omlaag.
kijk eens naar mijn Manticore.. volgens mij ga je met deze wel op vooruit.

• Mofkees
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:44:
Het leuke is dat zoveel stats invloed hebben op je DPS, dat je soms niet meer weet wat beter is.

Bijv. een Manticore met 1000 DPS en 180 dex is beter dan een Manticore met 1100 DPS zonder dex. En dan neem ik CHD niet eens mee. :P En afhankelijk van je CHC is de CHD effectiever, met 20% CHC zal de 200% of 300% CHD minder impact hebben dan met 50% CHC :P

Heerlijk rekenspel is het toch O+
als je niet veel on item +dmg hebt, dan moet je gewoon (wpn DPS) * (1+chc*chd)* (1+stat/100) waarde vergelijken.

Op zich niet bijzonder complex, en je hebt excel en zelfs zoveel web dingen die je daarbij helpen :)

met veel +damage modified moet je wpn DPS in details bekijken, dan is het wat complexer, zeker ook omdat veel damage modifiers op ringen en amu's bugged zijn...

is er een makkelijke manier trouwens om de "echte" dmg modifiers op je jewels te bekijken zonder dat je hem op AH gooit? Ik had wel wat deals gemaakt bij aankoop, ennu weet ik niet meer welke rings in mijn stash hidden damage hebben, heb er ondertussen veels te veel van.

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:59:
[...]

Dan gebruik je de verkeerde calculator, aangezien er bij mij 2.5k of 3k DPS (met steady aim) uit komt ;)

Ik gebruik altijd deze, 100% correct: http://bios-gaming.de/d3dps/
Vergeet niet dat ik op dit moment (in de armory) een Magicfind Amulet gebruik. Dat is niet mijn main amulet. mijn main amulet heeft 9.5% chc en 52% chd. Zie diabloprogress voor de stats (die is nog niet geupdate).

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Wat doen jullie moeilijk. Gewoon meer van elke stat :+
Timeless schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:01:
[...]

Vergeet niet dat ik op dit moment (in de armory) een Magicfind Amulet gebruik. Dat is niet mijn main amulet. mijn main amulet heeft 9.5% chc en 60% chd. Zie diabloprogress voor de stats (die is nog niet geupdate).
Aha, dat verklaart een hoop :P

Ik zou wel serieus overwegen om over te stappen naar een 1 sock Manticore met ~1250 DPS/190dex/85%+ CHD, ook al is je paperdoll DPS niet veel hoger, je merkt met al je attacks dat het veel beter werkt.

Ik had bijv. met mijn 2 sock Manti vaak nog crits van 60K, met m'n 1 sock komt dat gewoon niet meer voor, terwijl het verschil in DPS iets van 16K was ofzo, iig niet genoeg om van 60k naar 100k+ als minimum crits te gaan. :)

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:09:
[...]

Aha, dat verklaart een hoop :P

Ik zou wel serieus overwegen om over te stappen naar een 1 sock Manticore met ~1250 DPS/190dex/85%+ CHD, ook al is je paperdoll DPS niet veel hoger, je merkt met al je attacks dat het veel beter werkt.

Ik had bijv. met mijn 2 sock Manti vaak nog crits van 60K, met m'n 1 sock komt dat gewoon niet meer voor, terwijl het verschil in DPS iets van 16K was ofzo, iig niet genoeg om van 60k naar 100k+ als minimum crits te gaan. :)
Ik zit ff te rekenen met die tool die je noemt. 1250dps met 90+chd en 200dex is inderdaad iets meer dps. Komt ook omdat ik nu maar 71% chd op mijn manti heb.

Dan komt natuurlijk de hamvraag: wat kost een 1sock 1250dps 90chd 200dex manti ten opzichte van een 1100 2 sock 200dex 80%chd manti.

Die 2 zijn voor mij waarschijnlijk gelijk qua dmg.

En ja jouw minimum crits gaan wel omhoog, maar je max crits ook naar beneden.

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 23-11-2012 11:15 ]

En dat is dus het leuke waar je de komende dagen naar kan gaan kijken :+ Vele tientallen Manticores door de calculator halen om te kijken wat de beste upgrade voor je geld is. Ik koop liever een Manti die +6k dps doet voor 30 mil dan een die +7k doet voor 60 mil. :P

Ik heb voor mijn huidige upgrade echt een stuk of 70, zo niet meer, Manticores door de calculator gehaald. Ik had een betere kunnen kopen, maar qua $$$/DPS verhouding was dit de beste, omdat hij gewoon fout geprijsd was. :P

Als je een paar dagen na elkaar alle nieuwe Manticores gaat vergelijken krijg je een goed gevoel van de prijs, en zul je koopjes snel spotten. :)

Overigens zijn mijn max crits ook omhoog gegaan hoor, was sowieso al een upgrade, maar ik had bij mijn 1e pack direct een crit van 1mil+ terwijl ik daarvoor op 800-900 bleef steken. :P -100% CHD damage maar uiteindelijk wel hogere crits (200 DPS meer * dex enzo is meer dan 100% CHD blijkbaar)

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 11:20 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 18:16
Is het dan niet zo dat je te lang blijft kijken de echte koopjes of juiste item dan al weg zijn?

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:55

Shiro

Serenity

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:16:
En dat is dus het leuke waar je de komende dagen naar kan gaan kijken :+ Vele tientallen Manticores door de calculator halen om te kijken wat de beste upgrade voor je geld is. Ik koop liever een Manti die +6k dps doet voor 30 mil dan een die +7k doet voor 60 mil. :P

Ik heb voor mijn huidige upgrade echt een stuk of 70, zo niet meer, Manticores door de calculator gehaald. Ik had een betere kunnen kopen, maar qua $$$/DPS verhouding was dit de beste, omdat hij gewoon fout geprijsd was. :P

Als je een paar dagen na elkaar alle nieuwe Manticores gaat vergelijken krijg je een goed gevoel van de prijs, en zul je koopjes snel spotten. :)

Overigens zijn mijn max crits ook omhoog gegaan hoor, was sowieso al een upgrade, maar ik had bij mijn 1e pack direct een crit van 1mil+ terwijl ik daarvoor op 800-900 bleef steken. :P -100% CHD damage maar uiteindelijk wel hogere crits (200 DPS meer * dex enzo is meer dan 100% CHD blijkbaar)
Ben ik wel benieuwd hoeveel dmg moet een manticore met 2 slot ongeveer hebben om je huidige met 1 slot te evenearen? Vanuit gaan dat er evenveel crit dmg, IAS en dex op de 1 en 2 slot manticore zit?

Ik kwam laatst een manticore met 2 slots tegen voor 15mil, ding had 1100dmg, dus ik wist niet zeker hoeveel dmg ik er uberhaupt van omhoog zal gaan, als ik er uberhaupt meer DPS van zal krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 23-11-2012 11:28 ]

Juniper RWD

Bulls schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:25:
Is het dan niet zo dat je te lang blijft kijken de echte koopjes of juiste item dan al weg zijn?
Koopjes moet je ook direct als je ze ziet halen, anders zijn ze weg. :P
In mijn geval stond dat ding er net op (1d12h) en heb ik hem door de calculator gegooid (1 minuutje werk) en buyout geklikt. Hij had in de tussentijd al weg kunnen zijn natuurlijk, maar de resultaten in de calculator lopen zover uiteen dat ik hem niet zomaar wilde kopen. :P

• Mofkees
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:16:

ow dan was mijn manticore nog de jackpot ... 1220 DPS 92CHD 1x Soc. 302 stats...

net niet geweest, want de stats waren INT :)

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:28:
[...]

In mijn geval stond dat ding er net op (1d12h) en heb ik hem door de calculator gegooid (1 minuutje werk) en buyout geklikt. Hij had in de tussentijd al weg kunnen zijn natuurlijk, maar de resultaten in de calculator lopen zover uiteen dat ik hem niet zomaar wilde kopen. :P
zo heb ik mijn huidige voor 30M gekocht.
Shiro schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:27:
[...]

Ben ik wel benieuwd hoeveel dmg moet een manticore met 2 slot ongeveer hebben om je huidige met 1 slot te evenearen? Vanuit gaan dat er evenveel crit dmg, IAS en dex op de 1 en 2 slot manticore zit?

Ik kwam laatst een manticore met 2 slots tegen voor 15mil, ding had 1100dmg, dus ik wist niet zeker hoeveel dmg ik er uberhaupt van omhoog zal gaan, als ik er uberhaupt meer DPS van zal krijgen.
In mijn geval zou een 2 sock met 1090+ DPS gelijk/beter zijn dan mijn 1 sock 1255 DPS Manticore.

Dan blijft de dex (191) en de CHD (99%) overigens wel gelijk. Gaan die waarden aan de wandel, dan is het weer totaal anders.

Als die Manticore die je zag ook nog 180+ dex was, dan had het wel een koopje kunnen zijn. Zonder dex zou ik in mijn geval er zo'n 19k DPS op achteruit gaan, puur en alleen door dex!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11-2025
Voor paragon te levelen, is de xp benefit op MP0 tot MP3 a 4 groot of is het toch beter om te levelen op MP0, snellere runs ? Ben een WD speel met de grave injustice build en mn dps is maar 91k unbuffed. Met al mn passives en haal ik gemakkelijk 160k buffed.

Verwijderd

nu toch alle DH hier aan het spammen zijn:
waar kan ik het best mijn dps increase pakken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sirian-2355/hero/12745217
dacht zelf aan mijn ring en bracers.
budget: 9M

• Mofkees
ebuzola schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:36:
Voor paragon te levelen, is de xp benefit op MP0 tot MP3 a 4 groot of is het toch beter om te levelen op MP0, snellere runs ? Ben een WD speel met de grave injustice build en mn dps is maar 91k unbuffed. Met al mn passives en haal ik gemakkelijk 160k buffed.
waar je alles one-shotten kan :)

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:38:
Bracers valt mee. Ring en shoulders zou ik zeggen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kwestie van proberen
als je op mpX nog makkelijk door alles heen beukt kan je beter mpX spelen dan mp0

trial and error

volgens mij moet je met je dps makkelijk mp2 kunnen facerollen, maar dat hangt ook nog af van je allress, armor en life utieraardm, dus gewoon proberen, elke mp omhoog is meegenomen, zolang je nog redelijk makkelijk de elite packs kan pakken is het efficient.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:38:
Ik denk gloves :P

Meer dex/CHC/CHD ipv IAS

Bracers: meer dex Strongarms (maar al snel meer dan 9m)
Amulet: dex/CHC/CHD of dex/CHC/IAS (zou niet heel duur moeten zijn IMO)
Hellfire ring vervangen: zoek een ring met +damage, dex/CHC

Je hebt veel all res op items waar je het eigenlijk niet op zou moeten hebben. Bijv. op je shoulders heb je geen all res, terwijl je daar het meeste op kunt hebben. Zoek anders een Vile Ward op met veel dex maar zonder vit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 11:43 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bokkie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:40:
[...]

Kwestie van proberen
als je op mpX nog makkelijk door alles heen beukt kan je beter mpX spelen dan mp0

trial and error

volgens mij moet je met je dps makkelijk mp2 kunnen facerollen, maar dat hangt ook nog af van je allress, armor en life utieraardm, dus gewoon proberen, elke mp omhoog is meegenomen, zolang je nog redelijk makkelijk de elite packs kan pakken is het efficient.
MP2 gaat te langzaam met 90k unbuffed als Witch Doctor met een GI build. Tuurlijk kun je het makkelijk aan, maar MP1 gaat sneller, en MP2 gaat net te langzaam om de XP-bonus te rechtvaardigen. (In mijn ervaring.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Mofkees
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:41:
[...]

Ik denk gloves :P

Meer dex/CHC/CHD ipv IAS

Bracers: meer dex Strongarms
Amulet: CHC/CHD
Hellfire ring: zoek een ring met +damage, dex/CHC

Je hebt veel all res op items waar je het eigenlijk niet op zou moeten hebben. Bijv. op je shoulders heb je geen all res, terwijl je daar het meeste op kunt hebben. Zoek anders een Vile Ward op met veel dex maar zonder vit :)
all res op schoulders en inna's belt/broek nemen. is zeker te doen binnen 9M :)

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:41:
[...]

Hellfire ring: zoek een ring met +damage, dex/CHC
Dat heb je natuurlijk niet in de hand en gaat vermoedelijk veel tijd kosten om een goeie te maken. Deze gebruiken voor xp farmen en een andere kopen voor hogere mp lvl's is wellicht ook een optie. Dan een met dmg/dex/chc/chd.
Timeless schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:42:
[...]

Dat heb je natuurlijk niet in de hand en gaat vermoedelijk veel tijd kosten om een goeie te maken. Deze gebruiken voor xp farmen en een andere kopen voor hogere mp lvl's is wellicht ook een optie. Dan een met dmg/dex/chc/chd.
Ik bedoel dat hij z'n Hellfire ring moet vervangen met een andere ring met die stats ;)

• Klitse
  • Niet online
Mofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:42:
[...]

inna's belt/broek nemen. is zeker te doen binnen 9M :)
Kun je tegenwoordig die 2 al kopen voor minder dan 9M? :?
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:43:
[...]

Ik bedoel dat hij z'n Hellfire ring moet vervangen met een andere ring met die stats ;)
Ah ok, dan denken we hetzelfde.

[ Voor 34% gewijzigd door Klitse op 23-11-2012 11:44 ]

Verwijderd

Mofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:42:
[...]

all res op schoulders en inna's belt/broek nemen. is zeker te doen binnen 9M :)
innas belt/broek gaat niet binnen 9M als je er vergelijkbare all res op wil hebben :)
en heb wat meer all res en pickup radius gear hier ivm strafe runs

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik heb het een tijd geprobeerd op MP0 maar kwa drops was het huilen, maar ik kon wel snel doorlopen met Acid rain. Daarna toch weer terug gegaan naar MP3 met bears en dat bevalt veel beter, bijna elke run wel een legendary en kwa elites gaat het eigenlijk sneller omdat bears beter werken dan acid rain kwa damage.
Gister geswitched naar MP4 en daar merk ik alleen verschil in de hp van elite's, dat duurt iets langer maar de XP lijkt wel veel sneller binnen te komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Mofkees
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:44:
[...]

innas belt/broek gaat niet binnen 9M als je er vergelijkbare all res op wil hebben :)
en heb wat meer all res en pickup radius gear hier ivm strafe runs
pickup radius en all res neem je op je schoulders.. voor strafe moet je gewoon de max MS hebben, dus Inna's temperance is wel leuk.

inna's items met all res zijn inderdaad erg duur.. maar met vit of life regen is nog wel OK.

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:55

Shiro

Serenity

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:36:
[...]

In mijn geval zou een 2 sock met 1090+ DPS gelijk/beter zijn dan mijn 1 sock 1255 DPS Manticore.

Dan blijft de dex (191) en de CHD (99%) overigens wel gelijk. Gaan die waarden aan de wandel, dan is het weer totaal anders.

Als die Manticore die je zag ook nog 180+ dex was, dan had het wel een koopje kunnen zijn. Zonder dex zou ik in mijn geval er zo'n 19k DPS op achteruit gaan, puur en alleen door dex!
Mmmm, ja het had idd evenveel dex, het had zelfs 1135 damage ofzo, maar het was bid op 15mil en nog 5min ofzo, dus geen enkele garantie dat het niet heel wat meer zou worden.

Juniper RWD

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Heel simpel uit te vinden. Doe een paar runs en meet je gemiddelde xp/uur.

Hoogstwaarschijnlijk kom je uit op MP0.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
Wooldoor schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:46:
[...]

Ik heb het een tijd geprobeerd op MP0 maar kwa drops was het huilen, maar ik kon wel snel doorlopen met Acid rain. Daarna toch weer terug gegaan naar MP3 met bears en dat bevalt veel beter, bijna elke run wel een legendary en kwa elites gaat het eigenlijk sneller omdat bears beter werken dan acid rain kwa damage.
Gister geswitched naar MP4 en daar merk ik alleen verschil in de hp van elite's, dat duurt iets langer maar de XP lijkt wel veel sneller binnen te komen.
Is er niemand die het test met een 3 tot 5 runs getimed op elk level die ze goed vinden om vervolgens conclusies te trekken dan?

Mijn build doet er 20 min gemiddeld over op ml1 om Core -> tower level 1 -> keeps 3 -> keeps 2 -> begin keeps 1 -> fields -> crater 2 -> begin tower 2 te doen

Levert me met enkel de HF ring een goede 11 a 12 mil xp op (afhankelijk density) en is na veel rekenwerk het efficientste bevonden. Legendary en xp wise , andere drops zijn niet interessant genoeg meer wegens flooden market

Edit : pepijnb doet het dus ook zo :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Klitse
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:51:
[...]

Is er niemand die het test met een 3 tot 5 runs getimed op elk level die ze goed vinden om vervolgens conclusies te trekken dan?

Mijn build doet er 20 min gemiddeld over op ml1 om Core -> tower level 1 -> keeps 3 -> keeps 2 -> begin keeps 1 -> fields -> crater 2 -> begin tower 2 te doen

Levert me met enkel de HF ring een goede 11 a 12 mil xp op (afhankelijk density) en is na veel rekenwerk het efficientste bevonden. Legendary en xp wise , andere drops zijn niet interessant genoeg meer wegens flooden market
Ik doe ongeveer 15-17 min over core-tower1-arreat2-rakkis-field-keep2-keep3 op mp2
op mp3 doe ik er een paar min langer over.

Die 2 lvls zijn voor mij het meest efficient.

• Wooldoor
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:51:
[...]

Edit : pepijnb doet het dus ook zo :)
Ik zat op een alkaizer run op MP3 rond de 20 minuten, op mp0 was dat ongeveer 15 minuten. XP wise zal mp0 misschien net wat efficienter zijn. Maar voor mij weegt dat niet op voor de boost aan MF.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Ligt het er ook niet gewoon aan welk uitgangspunt je hebt mbt framen??
- keys farmen, dan zo snel mogelijk NV5 halen en Key warden killen, dat op de drie Act's. Hogere MP geeft gewoon netto een hogere kans
- puur XP, laagst mogelijke MP level om zo snel mogelijk Alkaizer runs te doen, zo min mogelijk loot oppakken. Zorg dan minimaal ook voor hellfire ring en Ruby in je helm
- Loot, zo hoog mogelijke MF op je gear en MP level tbv MF en zorgen dat je op een MP zit waar je redelijk vlot doorheen gaat.

Dan komt mijn aanpak er nog bij, ik wil een mix van bovenstaande ;)
- Ik heb een MF gem in mijn helm, verder weinig MF gear, stap in op MP2 of MP3 met een hellfire ring en begin met Act3 Alkaizer runs die ik volledig doorloop en dan nog even naar Stonefront.
- Als ik een key heb stap ik over op Act2, anders blijf ik Act3 doen.
- Act2 vergelijkbaar, alleen dan de twee Zulle Archives en vervolgens de oasis waar de keyWarden zit (en vaak ook 3 elites).
- Als ik de Act2 key heb, ga ik over naar Act1 (Leorics Manor, Cath 3, Forest en uiteindelijk Field of misery voor de Keywarden.

Overigens pak ik haast alles op en vendor ik het haast rücksichtslos, puur om mijn hoeveelheid Gold op pijl te krijgen tbv kleine upgrades en repair acties.

In al die runs blijf ik dan hopen op dat ene set item of legendary die me 100+ Miljoen oplevert, maar helaas is dat nog een stille wens en heb ik niet meer dan een handvol crap gekregen.

Voor mij zijn dit in ieder geval afwisselende runs, level ik wat XP, vind ik wat keys en kom nog eens in haast alle Acts.

Overigens levert extra Movement speed enorm veel op in welke run dan ook...ik zit nu op 24% en dat is echt een aanrader, ondanks dat ik daardoor aardig wat STR en VIT moet inleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door ChUcKiE op 23-11-2012 12:16 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Wooldoor
Ik doe inderdaad ook een mix chuckie, puur exp is het me niet waard.
met een pickup radius van 20 komt de hoeveelheid gold per run ook op 200-300k dus dat schiet ook wel op. Met pickup radius zou het veel meer tijd kosten als je het zou willen oprapen.

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11-2025
Wooldoor schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:46:
[...]

Ik denk dat ik ook terug ga gaan naar bears op MP3, dat ging vlotter en hopen op goede drops om toch in de toekomst naar GI te kunnen gaan.
*O* Powerlevelen 24/11/2012! *O*
Wie doet er mee met powerlevelen van lvl 0 tot 60? Dankzij Monster Power kan het levelen veel sneller gaan, en met behulp van de AH zit je binnen een paar uur op lvl 50. Het lijkt mij leuk om met een clubje GoTters dit op zaterdag samen te doen, want het is leuker om met meer mensen te doen dan dat je uren alleen zit te gamen :)
Eisen:
Hellfire Ring:Je moet minimaal een Hellfire Ring beschikbaar hebben (desnoos leen je hem van een main char). Stats maken niet uit, het gaat puur om de XP en de Fireball (voor normal/nightmare een gigantische DPS buff)
AH Budget:Zorg dat je ongeveer 1.000.000 gold hebt voor AH aankopen om de X-aantal levels, zodat je overgeared kunt zijn.
Info:
Tijdstip:Zaterdag overdag of in de avond. Minimaal 5 uur achter elkaar.
TeamSpeak:Het zou heel erg handig zijn indien je een headset+mic hebt, zodat we op de TS-server kunnen chatten, altijd gezellig. :)
Wie/wat?Angeloonie (Angeloonie#2758) - Monk
MicScott (Moos#2298)
Meedoen?Reply of DM me jouw BattleTag :)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 15:22

solique

Fire is all I need

Als ik een hellfire ring zou hebben dan had het een optie geweest.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

solique schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:39:
Als ik een hellfire ring zou hebben dan had het een optie geweest.
Hoever ben je daar nu vanaf? Heb je al organs of nog helemaal niets?
Kijk, als 3 van de 4 wel een Hellfire ring hebben is het niet zo'n heel groot probleem, als zul je uiteindelijk iets achter gaan lopen qua levels.

• Klitse
  • Niet online
Een cains set koop je ook al voor minder dan 300k. Heb je weer 30% xp extra. Zo zit mijn WD al weer op lvl 27 na anderhalf uur.

• solique

solique

Fire is all I need

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:43:
[...]

Hoever ben je daar nu vanaf? Heb je al organs of nog helemaal niets?
Kijk, als 3 van de 4 wel een Hellfire ring hebben is het niet zo'n heel groot probleem, als zul je uiteindelijk iets achter gaan lopen qua levels.
Ben al een tijd aan het keyhunten maar nog geen gevonden dus gaat nog wel even duren.
Grootste probleem met main char is mijn gear voor dat soort dingen.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

solique schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:02:
[...]

Ben al een tijd aan het keyhunten maar nog geen gevonden dus gaat nog wel even duren.
Kijken of wat higher geared spelers je willen helpen met het doen van de keywardens op hogere MP's

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

[...]

ik wil je wel helpen :) doe af en toe nog eens key runs :) add me maar :)

[...]

Voeg mij maar toe, doen we wel wat keyruns. :) Kan je op MP5 wel meeslepen, als er nog meer mensen meedoen misschien MP6. :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:23:
Wie doet er mee met powerlevelen van lvl 0 tot 60? Dankzij Monster Power kan het levelen veel sneller gaan, en met behulp van de AH zit je binnen een paar uur op lvl 50. Het lijkt mij leuk om met een clubje GoTters dit op zaterdag samen te doen, want het is leuker om met meer mensen te doen dan dat je uren alleen zit te gamen :)
Eisen:
Hellfire Ring:Je moet minimaal een Hellfire Ring beschikbaar hebben (desnoos leen je hem van een main char). Stats maken niet uit, het gaat puur om de XP en de Fireball (voor normal/nightmare een gigantische DPS buff)
AH Budget:Zorg dat je ongeveer 1.000.000 gold hebt voor AH aankopen om de X-aantal levels, zodat je overgeared kunt zijn.
Info:
TeamSpeak:Het zou heel erg handig zijn indien je een headset+mic hebt, zodat we op de TS-server kunnen chatten, altijd gezellig. :)
Sign me up. Moos#2298
Ik voldoe aan alle voorwaarden :)

• solique

solique

Fire is all I need

IIsnickerII schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:04:
[...]

Kijken of wat higher geared spelers je willen helpen met het doen van de keywardens op hogere MP's
Gisteren geprobeerd maar bleek dat alleen ik en een vriend het aardig konden overleven op MP3.
cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:05:
[...]

ik wil je wel helpen :) doe af en toe nog eens key runs :) add me maar :)
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:08:
[...]

Voeg mij maar toe, doen we wel wat keyruns. :) Kan je op MP5 wel meeslepen, als er nog meer mensen meedoen misschien MP6. :)
Zal jullie vanavond adden, nu op werk gaat wat lastig.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ik kan ook nog een leg set maken voor iedereen... waar het ranken erg snel mee gaat :)

Verwijderd

Argh jammer dat ik morgen de hele dag al volzit! Als dit vaker wordt gedaan doe ik graag es mee :+ succes ^^

• ejtnaj
Deze topic gaat zo snel, ik kan het even niet bijhouden: wat is deze 'leg' waar jullie het over hebben?

• whoaitsdanny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11-2025
Supertof plan Angeloonie! Morgen kan ik (beter ;) ) niet meedoen maar ik ga dit topic weer eens bijhouden; als het een succes is doe ik de volgende keer mee als ik kan!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ejtnaj schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:28:
Deze topic gaat zo snel, ik kan het even niet bijhouden: wat is deze 'leg' waar jullie het over hebben?
zal ik vanavond ff posten

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:49

Thompson

Beeromaniac

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:23:
Eisen:
Info:
MicScott (Moos#2298)
Meh kan deze zaterdag alleen 's middags een paar (+/- 3) uurtjes. Maar eventueel wil ik wel meedoen :) Voldoe verder aan de vereisten. Thompson#2265. Ga ik toch maar eens een een demon hunter beginnen.

Beeromaniac

Op zo'n termijn krijg ik geen hellfire ring voor elkaar :/
Hoef alleen nog maar een WD gelukkig, m'n monk gisteren tm 59 gekregen in 4 avondjes.

@Angeloonie: doe ik vanavond met je mee :) heb 2 machines, al een keer de monsters op MP5 gedaan waarbij ik het hele team droeg, maar natuurlijk dropte er niets voor mij :P

[ Voor 79% gewijzigd door Vandread op 23-11-2012 13:57 ]

Thompson schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:41:
[...]

Meh kan deze zaterdag alleen 's middags een paar (+/- 3) uurtjes. Maar eventueel wil ik wel meedoen :) Voldoe verder aan de vereisten. Thompson#2265. Ga ik toch maar eens een een demon hunter beginnen.
Zet je op de lijst als standby. :) Mocht er te weinig animo zijn dan kun je mee, anders krijgt iemand die langer kan de voorkeur :)

Ik rooster zondag 25/11 ook gewoon in! Ik wil wel keyruns/portals gaan doen met mensen die nog geen ring hebben! Dan kunnen we zondag misschien nog wel een sessie doen!

*O* Powerlevelen 24/11/2012! + 25/11/2012! *O*
Eisen:
Info:
Tijdstip:Zaterdag of zondag overdag of in de avond. Minimaal 5 uur achter elkaar.
Zaterdag 24/11/12 Wie/wat?Angeloonie (Angeloonie#2758) - Monk
MicScott (Moos#2298)
[Standby] Thompson (Thompson#2265) - Demon Hunter
Zondag 25/11/12 Wie/wat?Angeloonie (Angeloonie#2758) - Barbarian

W.b.t. Hellfire Rings: ik heb nog 3 portals liggen, en daarnaast nog wat keys.
Ik ga vanavond de hele avond keyfarmen, dus als je mee wilt doen, maar geen Hellfire Ring hebt, voeg me vanavond dan toe om mee te farmen, dan gaan we gewoon proberen een ring te maken vanavond. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 13:57 ]

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-01 11:15
kan iemand me uitleggen wat de nut van die Helfire ring is en waarom je hem moet hebben om mee te mogen doen ?

oke geeft je extra XP (individueel)

Hoe geeft die Fireball XP ??
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:53:
[...]

Zet je op de lijst als standby. :) Mocht er te weinig animo zijn dan kun je mee, anders krijgt iemand die langer kan de voorkeur :)

Eisen:
Info:
MicScott (Moos#2298)

<GOT>DrOPje #2516

• Bulls
Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:28:
[...]

Dan zie ik liever een compare in de AH zelf, je ziet nu wel de stats vergeleken met het item die je op dat moment equiped hebt, maar niet hoeveel DPS of wat voor stat dan ook omhoog (of af) gaat, daarvoor moet je hem eerst zelf bezitten en ingame gaan. Eigenlijk vreemd dat het niet in de AH al aangegeven kan worden. Zal een boel schelen.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:58:
kan iemand me uitleggen wat de nut van die Helfire ring is en waarom je hem moet hebben om mee te mogen doen ?
[...]
Die fireball oneshot zo'n beetje alles in Normal en Nightmare. 4x mensen met hellfire ring = veel fireballs = alle monsters liggen snel plat.

• Raoul.TLS
Aha op Normal en Nightmare

ik dacht hell daar doet fireball wel wat damage maar tja valt niet echt op.
als je gem 100 K damage doet is 20 k niet zo veel .
MicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:00:
[...]

Die fireball oneshot zo'n beetje alles in Normal en Nightmare. 4x mensen met hellfire ring = veel fireballs = alle monsters liggen snel plat.

<GOT>DrOPje #2516

• DHeidstra
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Count me in voor het powerlevel op zaterdag wreck#2366.

Verwijderd

Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:01:
Aha op Normal en Nightmare

ik dacht hell daar doet fireball wel wat damage maar tja valt niet echt op.
als je gem 100 K damage doet is 20 k niet zo veel .

[...]
hell mp0-1 1shot die fireball ook nog wel whitemobs. Vooral als je er ook 1 aan je follower geeft gaat het solo xp farmen hard.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:23
Bulls schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:58:
[...]

Dan zie ik liever een compare in de AH zelf, je ziet nu wel de stats vergeleken met het item die je op dat moment equiped hebt, maar niet hoeveel DPS of wat voor stat dan ook omhoog (of af) gaat, daarvoor moet je hem eerst zelf bezitten en ingame gaan. Eigenlijk vreemd dat het niet in de AH al aangegeven kan worden. Zal een boel schelen.
+1

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bulls
Handig om te gebruiken is cain setje (3 parts) voor XP boost en uiteraard socketed helmpje met max Ruby (of zo dik mogelijk maar dat is vanzelf sprekend)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Heb wel 3 IM's liggen, maar kom zelf niet veel verder dan MP3

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Klitse
  • Niet online
Vandread schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:09:
Prijs van die Cain set items gezien lately? Heb wel eens gekeken maar ik schrok wat ze koste :P
Ik heb 3 pieces voor 270k totaal upgepikt. (zie wd in mijn profile) Kost echt niks meer.

• Mofkees
Bosmonster schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:13:
Ik heb nog 3 IM's. Als er nog mensen zijn die ubers willen doen op MP7-ish en zelf ook IM's hebben, let me know.
heb ook nog 3 IM.. vanavond?

neooen#2211

MP7 is ok.. met de EF heb ik nu op progress ook all 110k unbuffed.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
ejtnaj schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:28:
Ik bedoel er legendary mee. En volgens mij anderen ook wel :)

D3 account

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
Mikromanic schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 03:15:
Net Paragon Level 95 geworden..

Nog 5 levels tot het magische 100. Ik hoop dat ik het binnen 7 dagen kan halen aangezien ik vrijdag 30 november drie maanden op vakantie ga!

Het is nog (maar) 1526 MIL XP ik doe 70mil per uur +-

Wish me luck ^.^
hebben ze geen wifi daar :9

succes, paar nachtjes doorhalen en je bent er :)

tweakers first?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Deegeeooh schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:36:
[...]

hebben ze geen wifi daar :9

succes, paar nachtjes doorhalen en je bent er :)

tweakers first?
21 uur en 48 minuten om precies te zijn.

• Mofkees
Bosmonster schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:35:
[...]

Dacht meer aan vanmiddag. Vanavond helaas geen tijd.
nouja voeg maar toe, geen idee of ik vroeger kan...

• ejtnaj
MarcM88 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:30:
[...]
Ik bedoel er legendary mee. En volgens mij anderen ook wel :)
8)7 oh tuurlijk... dacht dat Wirts Leg wellicht een rentree maakte

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

ejtnaj schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:47:
[...]

8)7 oh tuurlijk... dacht dat Wirts Leg wellicht een rentree maakte
haha zat ik nou net ook aan te denken xD

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Mikromanic schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 03:15:
Net Paragon Level 95 geworden..

Nog 5 levels tot het magische 100. Ik hoop dat ik het binnen 7 dagen kan halen aangezien ik vrijdag 30 november drie maanden op vakantie ga!

Het is nog (maar) 1526 MIL XP ik doe 70mil per uur +-

Wish me luck ^.^
70 miljoen per uur?! Welke MP speel je? En mag ik en uurtje mee? Dan krijg ik er 3 a 4 levels bij :P

• ejtnaj
IIsnickerII schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:48:
[...]

haha zat ik nou net ook aan te denken xD
Geeft aan dat er meer en meer legendaries droppen als men het ineens over 'legs' gaat hebben hehe.

• whoaitsdanny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11-2025
Wat grappig is, wat er beginnen ook steeds meer mensen op de blizzard forums te mauwen dat "Blizzard de drop rates van legs heeft generfd" :)

Ik voor mij vind er inderdaad steeds meer, maar zal ook wel aan paragon en MP liggen natuurlijk :Y)

• Klitse
  • Niet online
whoaitsdanny schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:06:
Wat grappig is, wat er beginnen ook steeds meer mensen op de blizzard forums te mauwen dat "Blizzard de drop rates van legs heeft generfd" :)

Ik voor mij vind er inderdaad steeds meer, maar zal ook wel aan paragon en MP liggen natuurlijk :Y)
Ja dat lees ik ook constant, maar ik had gister in 7 runs toch echt 7 legendaries (waarvan 2 set items).
Gemiddeld haal ik volgens mij nog altijd 1-2 legendaries per uur en dat al een hele tijd dus droprates generfed? volgens mij niet.

Helaas zijn de meeste legendaries wel brimstone materiaal.

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-01 16:23
Bosmonster schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:13:
Ik heb nog 3 IM's. Als er nog mensen zijn die ubers willen doen op MP7-ish en zelf ook IM's hebben, let me know.
Ik wil wel ubers doen, heb hier ook 3 IM's klaar voor gebruik.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

[...]

Ik ga vanavond de hele avond keyfarmen, dus als je mee wilt doen, maar geen Hellfire Ring hebt, voeg me vanavond dan toe om mee te farmen, dan gaan we gewoon proberen een ring te maken vanavond. :)
Ik heb nog 2 portals liggen, knal vanavond wel even mee met keyruns/portal farm als er plek is voor een pLvl 29 barb met 95k dps :p (http://eu.battle.net/d3/e...aroshir-1755/hero/1680596)

Nog geen idee of ik dit weekend tijd heb, zoja dan ren ik zondag wel een paar uurtjes mee, maar dat weet ik vanavond ook wel schat ik. Heb alleen nog geen WD/Monk op 60, dus die krijgen bij mij voorrang ;)

• Daid
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2022
Ik wil ook wel ubers doen, heb 3 IM's. Ik ben Henq#2259.

Verwijderd

mingooski schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:17:
[...]

Ik wil wel ubers doen, heb hier ook 3 IM's klaar voor gebruik.
Wil ook wel ubers doen, nog geen hf ring. maarja dan heb ik het gear ook nog niet. mp5 zou ik wel in leven moeten kunnen blijven :)

battletag: Devil#2841
1x im :)

• Raoul.TLS
Je mag een van mij lenen :)

Heb een of dex mwa ok niet de beste

En een of Vita ..
Creap !!!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:23:
[...]

Wil ook wel ubers doen, nog geen hf ring. maarja dan heb ik het gear ook nog niet. mp5 zou ik wel in leven moeten kunnen blijven :)

battletag: Devil#2841
1x im :)

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
Ja grapje :)

enige manier hoe je hem kwijt raakt in caracter stoppen en deleten

of salvagen
Vandread schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:27:
Een hellfire ring lenen.... het "account bound" nog niet helemaal begrepen zeker? ;)

<GOT>DrOPje #2516

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:46

Dark Angel

Corvette LS Power

[...]

Ik rooster zondag 25/11 ook gewoon in! Ik wil wel keyruns/portals gaan doen met mensen die nog geen ring hebben! Dan kunnen we zondag misschien nog wel een sessie doen!

*O* Powerlevelen 24/11/2012! + 25/11/2012! *O*
Eisen:
Info:
Tijdstip:Zaterdag of zondag overdag of in de avond. Minimaal 5 uur achter elkaar.
Zaterdag 24/11/12 Wie/wat?Angeloonie (Angeloonie#2758) - Monk
MicScott (Moos#2298)
Zondag 25/11/12 Wie/wat?Angeloonie (Angeloonie#2758) - Barbarian

Heb je een DM gestuurd ik heb alles om mee te doen en zaterdag van 14:00 de tijd tot maandag.
Ga voor een monk of DH.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:31:
Ja grapje :)

enige manier hoe je hem kwijt raakt in caracter stoppen en deleten

of salvagen

[...]
Nu je het toch hebt over hellfire ringen salvagen..
Sinds kort spaar ik die dingen en salvage ik ze later. Er zijn al veel suggesties geweest op het forum waarin mensen vragen om die ringen te salvagen in iets nuttigers. Wie weet doen ze er wel iets mee in 1.06 *heeft hoop*.

D3 account

Pagina: 1 ... 121 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.