Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:30:
Hmm Combineer Strafe met Hunger arrow.
Gaat prima. gewoon Strafe Strafe Strafe en dan Hunger arrow tot ik weer genoeg heb om te kunnen Strafe .
Dan kun je beter Entangling Shot - Justice is Served gebruiken. Genereer je 6 hatred per schot mee (2x zoveel als met Hungering Arrow). :)
Alleen bij Boss runs heb je weinig aan . Wil je meer focussen op singel target damage.
Ik gebruik nu de volgende build voor runs: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aShVgP!bYe!ccZbYc

Strafe is ideaal voor white trash en simpele packs. Voor irritante packs en bosses gebruik ik Cluster Arrow. Heb in principe weinig problemen met Hatred, maar je zou dan evt. Hungering Arrow kunnen vervangen met ES/JiS voor dubbele hatred regen per schot.
Heb extra Strafe op me arm en had een Soj met 30 vs elete en 8 of 10 Strafe (voor 10 M is die wegegegaan).
Maar dat Strafe Kost zoveel als je het vergelijk met Elemental errow.
Maar schiet wel lekker snel ...
Voor tegen groepen is het echt super
Strafe is vooral voor snelheid. Bij Ele moet je én goed richten, en wachten tot de arrow er is. Met strafe ren je dwars door een area/kamer heen en ren je verder. Voor XP-runs ideaal :)
Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:08:
Vraagje ik heb nu een WF met sock
Stel ik stap over naar Manticore ga ik heel veel merken dat die langzaamer schiet of valt het mee ?
JE zult het sowieso altijd merken omdat een Manticore gewoon wat trager is dan een WF (1.55 vs 1.22 APS)
Aangezien jij nauwelijks IAS hebt op je gear (37% als ik het goed zie), ga je dit zeker meer merken. Met 50% IAS ofzo is het al minder. Je merkt het vooral doordat het schieten zelf langer duurt, en je dus langer stil zult staan.

Qua DPS kun je op een gegeven moment bijna niet anders dan naar een Manticore gaan, met een WF loopt je gewoon snel tegen een maximum aan. Met jouw WF, die op zich best nice is, zou ik er 104k DPS op achteruit gaan. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 10:49 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 11:47
Zijn er hier monks die farmen met tempest rush? Ik heb nog een Skorn met dex liggen en wou het een keer proberen. Online vind ik echter teveel verschillende builds hiervoor. Any tips?

Inventaris

Verwijderd

Sfinx- schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:43:
[...]

Tip: kijk eens naar een Triumvirate source, die gaat je damage enorm boosten. Zelfde range als je huidige dps is al te vinden voor 2x niks, maar daar bovenop krijg je tot 18% extra dps erbij (je hebt een black weapon dus dat is dan de volle pot). Enige nadeel is dat je dan vitality elders zult moeten compenseren :)
Ik snap niet wat je met een Black weapon bedoelt ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:08:
[...]

Ik snap niet wat je met een Black weapon bedoelt ?
das een weapon met min/max damage (dus niet elemental), het is een theorie dat % damage niet werkt daarop maar ik heb nog nergens iets van een blue post erover gelezen dus weet niet of het waar is.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:19:
[...]

das een weapon met min/max damage (dus niet elemental), het is een theorie dat % damage niet werkt daarop maar ik heb nog nergens iets van een blue post erover gelezen dus weet niet of het waar is.
Is wel bevestigd door blue's, ik kan alleen nu even geen link tevoorschijn toveren. Hierin zeggen ze ook dat ze hier duidelijker over willen gaan zijn.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-01 11:15
Black weapon bedoelen ze geen Elemental damage (wapen)

no elemental damage op ze

<GOT>DrOPje #2516

Zelfs een elemental damage wapen heeft een gedeelte black damage, alleen niet zo heel veel.

Alleen het toegevoegde deel is niet black (dus +250-750 lightning damage bijvoorbeeld).

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2012 11:29 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:16:
[...]
Nightstalker doet niets voor je Hatred ;) Kun je beter Vengeance nemen. :)
Met zoveel disp regen kan je punishment spammen, dus instant full hatred. Dan ben je niet meer afhakelijk van pots. Het neemt natuurlijk weer een skill slot.
[...]
Je levert dan wel enorm veel DPS in met zo'n trage DML, en als je een Manticore gebruikt heb je de 17+ IAS wel nodig. :)
Paperdoll wel, maar je wil met strafe juist weinig IAS. Dus tis weer of je hybrid bent met een andere damage skill of dat je 100% up time strafe hebben wil :)

Moet nog wat testen, met Manti + die 10% IAS DML kan ik wel 100% uptime strafe hebben. Ik will liever WF gebruiken voor knock back en LS, daarmee verbruik ik nog te snel hatred... gister elcheapo max CHC items gekocht ZONDER IAS, kan misschien weer kijken of met WF nu ook 100% uptime lukt. (~60% normal CHC + 68% strafe CHC)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:22:
[...]

Is wel bevestigd door blue's, ik kan alleen nu even geen link tevoorschijn toveren. Hierin zeggen ze ook dat ze hier duidelijker over willen gaan zijn.
* MicScott tovert.
The "+x% Elemental Damage" affix works by adding "x%" of your physical damage to your attack, in the form of the damage type listed.

So, really basic example:
Your physical damage is 100, and the item adds +3% Fire damage.You gain 3 extra damage to your attacks as Fire damage.

Things this takes into account:
Rings, mojos, orbs (etc) that have an "X-Y" damage affix (e.g. "1-2 Damage")The base damage range of your weapon, before any elemental damage is added from the affix +Min or +Max affixes on weapons
(Note: It doesn't benefit from "+X-Y Elemental Damage" affixes on weapons.)

We realize the current wording for this affix can be confusing, and it's something we'd like to make more clear in the future. If you have any suggestions for how this affix could be better worded, we're definitely interested in your suggestions. Just keep in mind that space is limited in item tooltips, and that whatever we use would need to be translated into all of our supported languages.
Bron

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Blaat

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:29:
[...]

Met zoveel disp regen kan je punishment spammen, dus instant full hatred. Dan ben je niet meer afhakelijk van pots. Het neemt natuurlijk weer een skill slot.
Punishment heeft een cooldown, healthglobes niet ;) En het kost je dan een heal skills (Battle Scars). Maar het is het afwegen evt wel waard.
[...]

Paperdoll wel, maar je wil met strafe juist weinig IAS. Dus tis weer of je hybrid bent met een andere damage skill of dat je 100% up time strafe hebben wil :)
Ook met Strafe is meer IAS gewoon handig. Als je Hatred op is wil je het ook weer snel kunnen terugkrijgen. Dan helpt een hoge IAS erg veel, 2 schoten met ES/JiS en je kunt weer verder (als er meteen een healthglobe valt). :)

• Mofkees
Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:12:
Punishment heeft een cooldown, healthglobes niet ;) En het kost je dan een heal skills (Battle Scars). Maar het is het afwegen evt wel waard.
Punishment is zonder CD
>:)
Punishment
Restore all Hatred for 25 Discipline. Preparation has no cooldown.

en Strafe is ook een channeling skill heb ik begrepen, dus gewoon 1x gloom opzetten en nooit health probleem.

op zich veel combinaties mogelijk, niet zoals "voorgeschreven" voor WW barb/CM Wiz, maar echt effetief is het alleen tot MP2/3 max, denk ik :) Farming doe ik liever met mijn barb.

[ Voor 27% gewijzigd door Mofkees op 22-11-2012 12:25 ]

Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:21:
[...]

Punishment is zonder CD
>:)
Punishment
Restore all Hatred for 25 Discipline. Preparation has no cooldown.
Aha, dacht dat dat wéér een aparte rune was, maar dat is dus die chance to ignore cooldown rune :P
en Strafe is ook een channeling skill heb ik begrepen, dus gewoon 1x gloom opzetten en nooit health probleem.
op zich veel combinaties mogelijk, niet zoals "voorgeschreven" voor WW barb/CM Wiz, maar echt effetief is het alleen tot MP2/3 max, denk ik :) Farming doe ik liever met mijn barb.
Als je boven MP2/3 Strafe wilt gebruiken heb je wel een Heal skill nodig, omdat je dan vaker zonder hatred zit midden in een pack ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 12:28 ]

• Mofkees

• Mofkees
Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:33:
[...]

Gratz, maarja, vind het altijd zo jammer wanneer ik die profiles openklikt, dat ik dramatische DPS-cijfers zie, dus je CHC weer nutteloos is. :P
tis alleen voor de gein natuurlijk... toch heb ik veel meer DPS dan de CHC #1/2 in de wereld. die DH is alleen op MP0 speelbaar

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
tboheeren schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:06:
Zijn er hier monks die farmen met tempest rush? Ik heb nog een Skorn met dex liggen en wou het een keer proberen. Online vind ik echter teveel verschillende builds hiervoor. Any tips?
Ik sinds een paar dagen.
Heb de gewone tempest rush build een paar keer geprobeerd, maar mijn attack speed is te hoog om spirit up te houden. ik zou moeten downgraden om dat te fixen en dat is natuurlijk geen optie.
Heb begin vd week wat zitten experimenteren met skills en daar kwam een build uitgerold die wel werkt met mijn gearset.

Als je keertje naar de stream komt kan ik de build wel toelichten mocht je er niet uitkomen. Vanavond zijn we weer live.
Maar wat kan jou t schelen wat er allemaal voor build op internet staan?
Je kunt een build maken die jij leuk vind en voor jou werkt.
En als je daarvoor iets anders moet doen dan een of andere guide zegt, so be it.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

guides vindt ik zoiezo niks, lekker zelf spelen en builds uit proberen totdat je de beste hebt, en dat is voor mij een andere dan voor jou ;)

en ja ik ben dan maar blij dat ik een "black" weapon heb hehehehe
Grote probleem met builds is dat de gear die je gebruikt vaak doorslaggevend is. Een CM Wiz met verkeerde gear is nutteloos, dus lijkt het alsof die build ook nutteloos is.

In Diablo II waren buildguides veel nuttiger, omdat de gear daar in 90% van de gevallen gelijk was. Je had óf een Chains of Honor, of een Enigma, de allerbeste gear was in D2 ook veel makkelijker te halen voor iedereen dan de beste gear in D3 :P

De meeste builds in D3 zijn echter wel zo dat je vaak wel 1, of 2 skills naar eigen keuze kunt vervangen of aanpassen met andere runes, en toch de essentie van de build kunnen behouden.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 09:57

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:09:
Grote probleem met builds is dat de gear die je gebruikt vaak doorslaggevend is. Een CM Wiz met verkeerde gear is nutteloos, dus lijkt het alsof die build ook nutteloos is.

In Diablo II waren buildguides veel nuttiger, omdat de gear daar in 90% van de gevallen gelijk was. Je had óf een Chains of Honor, of een Enigma, de allerbeste gear was in D2 ook veel makkelijker te halen voor iedereen dan de beste gear in D3 :P

De meeste builds in D3 zijn echter wel zo dat je vaak wel 1, of 2 skills naar eigen keuze kunt vervangen of aanpassen met andere runes, en toch de essentie van de build kunnen behouden.
Dit is grotendeels door de AH. Nu traden makkelijker is, is de vraag naar random gear groter. Zelfs als gear een aantal goede en een aantal nutteloze stats heeft, zijn ze nog wel eens gewild. Daarnaast kun je ook veel afwijkende prijzen geven aan dezelfde items met andere stats. hierdoor ontstaat er een gezonde economie binnen D3.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:14
Dankzij de hulp van doncuomo een mooi stapje de goede richitng in kunnen gaan. CHC nu op 25% en 35k dps. Een mooie stap naar voren.

Nu nog de keuze gaan maken om misschien te CHD ringen te vervangen naar CHC.
Nat boots zijn echter nog wel een brug te ver. Cheap Dead Man's Lagacy kan ook icm met een cheap Nat Boog. Heb ik toch de 130+ dex bonus, maar moet ff checken of dat niet teveel dps kost. Al met al een leuke puzzel.

Heb weer zin in de game en dat is het belangrijkste na de muur in ACT III inferno :)
Henkje.doc schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:20:
Nat boots zijn echter nog wel een brug te ver. Cheap Dead Man's Lagacy kan ook icm met een cheap Nat Boog. Heb ik toch de 130+ dex bonus, maar moet ff checken of dat niet teveel dps kost. Al met al een leuke puzzel.

Heb weer zin in de game en dat is het belangrijkste na de muur in ACT III inferno :)
Ik kan je nu al vertellen dat je met een Nat boog er op achteruit gaat. :P Dat ding is altijd crappy, zelfs met de allerbeste rolls.

Mooi dat altijd D2X vergeleken word met D3 (vanilla ;)) en het liefst nog vanaf 1.09/1.10 terwijl dat patches zijn die ver nadat de expansion kwamen...
Ik ben pas met de expansion patch 1.07 ofzo begonnen dus ik vergelijk zo min mogelijk met D2X :)
Zowiezo is vergelijken altijd lastig, je moet het ook binnen het tijdsbeeld zien vind ik.
Tijden veranderen, eveneens de doelen en strategien van bedrijven, maar ook mensen kijken er anders naar.
Hek ik heb via ISDN/56k6 nog Diablo1 met een maat gespeeld, had je "Friendly Fire" dus een paar keer Nova oid en je maat lag dood op de grond met al z'n gear ernaast :P

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:29:
[...]

Ik kan je nu al vertellen dat je met een Nat boog er op achteruit gaat. :P Dat ding is altijd crappy, zelfs met de allerbeste rolls.
crappy voor jou, voor een beginner misschien niet zeker als je er dano ok nog 130 dex op vooruitgaat wat aaridg wat is
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:43:
[...]

crappy voor jou, voor een beginner misschien niet zeker als je er dano ok nog 130 dex op vooruitgaat wat aaridg wat is
Nee, crappy in het algemeen. Voor het geld dat je voor een Nat's boog betaald kun je beter een #random boog met meer DPS en 130 dex zoeken. ;) Die heb je voor een paar honderd K al namelijk.
Nat's boog gaat maar tot max 853.8 DPS, ik heb op een lvl 57 DH die ik aan het levelen ben al een betere boog :P
Vandread schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:42:
Mooi dat altijd D2X vergeleken word met D3 (vanilla ;)) en het liefst nog vanaf 1.09/1.10 terwijl dat patches zijn die ver nadat de expansion kwamen...
Niet meer dan logisch, het heeft geen zin om te vergelijken met oude data, die is niet meer relevant. Kun je voor D3 ook zeggen met de IAS patch in het begin. "Vroeger was alles anders" :+

[ Voor 29% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 14:50 ]

• Mofkees
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:43:
[...]

base damge is gewoon te laag , omdat het cold is. voor dezelfde price kan je een rare kopen met 200 raw DPS meer, dat is veel meer dan de nat bonus.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
In D1 kon je pas tegen een muur aanlopen, als de monsters te moeilijk waren en je gear niet goed genoeg moest je een nieuw spel starten want die respawnden niet.
Vandread schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:42:
Ik ben pas met de expansion patch 1.07 ofzo begonnen dus ik vergelijk zo min mogelijk met D2X :)
Zowiezo is vergelijken altijd lastig, je moet het ook binnen het tijdsbeeld zien vind ik.
Tijden veranderen, eveneens de doelen en strategien van bedrijven, maar ook mensen kijken er anders naar.
Hek ik heb via ISDN/56k6 nog Diablo1 met een maat gespeeld, had je "Friendly Fire" dus een paar keer Nova oid en je maat lag dood op de grond met al z'n gear ernaast :P

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:45:
[...]

Nee, crappy in het algemeen. Voor het geld dat je voor een Nat's boog betaald kun je beter een #random boog met meer DPS en 130 dex zoeken. ;) Die heb je voor een paar honderd K al namelijk.
Nat's boog gaat maar tot max 853.8 DPS, ik heb op een lvl 57 DH die ik aan het levelen ben al een betere boog :P
... zijn die bogen duur dan, ik ging uit van 10k ofzo maar ik heb al tijdje niet echt g espeeld dus weet de prijzen niet echt ;)... maar ja 850 dps is niet veel (ik dacht dat ze tot 1,1k gingen my bad)

• Mofkees
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:50:
[...]

... zijn die bogen duur dan, ik ging uit van 10k ofzo maar ik heb al tijdje niet echt g espeeld dus weet de prijzen niet echt ;)... maar ja 850 dps is niet veel (ik dacht dat ze tot 1,1k gingen my bad)
had gister 790 DPS (met soc) gekocht voor 500k... vind ik wel duur voor de damage die je terugkrijgt.. mja ik moest voor mijn epeen een nat boog hebben :).

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:50:
[...]

Neuh bogen zijn niet echt duur, een random Nat's heb je voor 50k oid al :+
Was het maar zo'n feest dat Nat's Slayer tot 1,1k ging, zelfs dan was hij nog crappy in vergelijking met Calamity, maar had het nog een optie kunnen zijn. Sowieso mogen die full-set wapens wel een buff krijgen met een volgende patch, want er is er geen één die gebruikt wordt vziw.

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:54:
[...]

Neuh bogen zijn niet echt duur, een random Nat's heb je voor 50k oid al :+
Was het maar zo'n feest dat Nat's Slayer tot 1,1k ging, zelfs dan was hij nog crappy in vergelijking met Calamity, maar had het nog een optie kunnen zijn. Sowieso mogen die full-set wapens wel een buff krijgen met een volgende patch, want er is er geen één die gebruikt wordt vziw.
* Blaat denkt na.

Natalya's slayer.. Crap!
Inna's Reach.. Crap!
Immortal king's Boulder breaker.. Crap!
Zunimassa's string of skulls.. Zo goed als altijd crap!
Tal Rasha's Gaze.. Semi-ok-ish!

Damn. :+

Die wapens zijn eigenlijk alleen maar crap wegens gebrek aan crit... Zo zonde..

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 22-11-2012 15:10 ]

Verwijderd

Bull Kathos?... ;)

• Blaat
Dat is net als Danetta's, Shenlong's, Chantodo's en Manajuma's geen onderdeel van een complete armor set, maar een losse wapenset. Die kunnen heel goed rollen als je geluk hebt.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:14:
[...]

Dat is net als Danetta's, Shenlong's, Chantodo's en Manajuma's geen onderdeel van een complete armor set, maar een losse wapenset. Die kunnen heel goed rollen als je geluk hebt.
Zunimassa's string of skulls KAN heel goed zijn. Maar dan mis je wel die 20 yard pickup radius :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Wolf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:09:
[...]

* Angeloonie denkt na.

Natalya's slayer.. Crap!
Inna's Reach.. Crap!

Hmm eigenlijk heb je dus maar 3 wapens en 2 off-hands. Maar die off-hands kunnen heel goed zijn, maar zijn 99% van de tijd idd ook crap :P

In ieder geval moeten ze met een komende patch een keer o.a. sommige lvl 63 set items reworken (snap niet welke idioot bedacht heeft dat een 853 dps xbow wel OK zou zijn), en daarnaast 2-handers en schilden nuttiger/effectiever maken. Enige 2-hander die nu gebruikt wordt is geloof ik Skorn :P

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 15:36 ]

Verwijderd

En opa ook nog 'n beetje :P

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Woehoew ik heb ook een paars cijfertje op diabloprogress :+

Top 30 attack speed HC Monks in Europa, dit met een budget van een paar 100k. Kan ik stilaan act2 eens uittesten :)

• Mofkees
ah, CHC is capped op 75%? bij paper doll iig wel

Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:45:
Niet meer dan logisch, het heeft geen zin om te vergelijken met oude data, die is niet meer relevant. Kun je voor D3 ook zeggen met de IAS patch in het begin. "Vroeger was alles anders" :+
Kom laten we ook Windows 7 met Windows 3.11 vergelijken ;)
Ik begrijp het wel, maar het draag zo bar weinig bij, ik wil ook helemaal niet 100% hetzelfde hebben, en natuurlijk was toen alles goed... ja na tig patches en een expansion pack....

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het bitchen erover is sowieso al kansloos, het ging over items dat items in D2 ook van waarde veranderden door de tijd heen, niet over expansions.
Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:19:
[...]

Hmm eigenlijk heb je dus maar 3 wapens en 2 off-hands. Maar die off-hands kunnen heel goed zijn, maar zijn 99% van de tijd idd ook crap :P

In ieder geval moeten ze met een komende patch een keer o.a. sommige lvl 63 set items reworken (snap niet welke idioot bedacht heeft dat een 853 dps xbow wel OK zou zijn), en daarnaast 2-handers en schilden nuttiger/effectiever maken. Enige 2-hander die nu gebruikt wordt is geloof ik Skorn :P
Ook die Bul Kathos zijn niet zo geweldig, de LoH is voor veel barbs meh die hebben liever LL (of niets zodat er een dps stat bij kan :P ).

Ik heb eigenlijk sinds 1.0.5 geen enkele bow/xbow meer gezien boven de 1k dps, waarbij ik vroeger regelmatig nog wel eens een 1050, 1100 whatever dps boogje vond. Of ligt het nu aan mij? Ik heb toch echt al wel 100en bogen gevendored inmiddels, geen enkele boven de 1k dps.

Bnet pindle#2913

• Mofkees
porn* schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:10:
[...]

Ook die Bul Kathos zijn niet zo geweldig, de LoH is voor veel barbs meh die hebben liever LL (of niets zodat er een dps stat bij kan :P ).

Ik heb eigenlijk sinds 1.0.5 geen enkele bow/xbow meer gezien boven de 1k dps, waarbij ik vroeger regelmatig nog wel eens een 1050, 1100 whatever dps boogje vond. Of ligt het nu aan mij? Ik heb toch echt al wel 100en bogen gevendored inmiddels, geen enkele boven de 1k dps.
mwoah, die rollen tot 950 LOH, dat is wel wat hoor.. en met de set heb je in total bijna 500 (of zelfs meer?) str te pakken, 300 CHD (2x met socket). de goede rolls met sockets staan er niet voor niks voor 500m+ op de AH.

Vandread schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:02:
[...]

Kom laten we ook Windows 7 met Windows 3.11 vergelijken ;)
Ik begrijp het wel, maar het draag zo bar weinig bij, ik wil ook helemaal niet 100% hetzelfde hebben, en natuurlijk was toen alles goed... ja na tig patches en een expansion pack....
Dat was ook het hele punt niet, het ging er alleen over dat guides voor D3 minder nuttig zijn dan guides voor D2 waren, omdat je juist bij D3 meer variatie hebt. Er is geen Build = Win combinatie zoals bijv, de Hammerdin in D2 dat eigenlijk wel was van alle builds..
Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:38:
ah, CHC is capped op 75%? bij paper doll iig wel
76% als het goed is, +71% van je items.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 19:35 ]

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09-2025
Nog even over die strafe build.. Ik heb hem zojuist uitgeprobeerd.

Gaat wel aardig, maar niet bepaald effienter farmen. Ik had al 24ms dus die ms bonus merk je niet echt.

Ik heb nu even ballistic aangezet ipv archery, icm met de homing missle rune van strafe. Dit loopt iets langzamer maar ik doe véél meer damage.

Uiteraard ook bat companion voor extra hatred gen en vengeance en punishment.

Ik hoef vrijwel nooit grenades te gebruiken voor extra hatred. Ik heb zelf ook 48 disc. dus nog genoeg over voor gloom en punishment.

edit: ik heb wel 55% chc en maar 1.64 attackspeed

edit2: het farmt wel relaxer, heb grotendeels maar 1 hand nodig en ik hoef niet meer te mikken :9

[ Voor 11% gewijzigd door Julio-K op 22-11-2012 19:44 ]

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-02-2024
Wolf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:09:
[...]

* Wary87 denkt na.

Natalya's slayer.. Crap!
Inna's Reach.. Crap!

IK 2-hander heb ik vorige week nog verkocht voor ongeveer 5M. Niet superveel maar met een beetje goede roll is het nog best wat waard.
Zo.. Nieuwe Trails en Thing op de kop getikt en weer 7K dps erbij.

Nu 180K unbuffed paperdoll DPS, 24% MS en 232 base MF. Maar normaal draag ik een crappy Hellfire ring voor de XP, en dan zit ik op 163K, maar nog steeds prima (merk geen verschil op MP1).

Misschien de ring maar eens achterwege laten en MP2 of 3 proberen, zou beter uit moeten komen. In ieder geval tot ik een betere HF heb weten te craften (:r).

• Mofkees
hop wist niet dat de EF me zoveel dps zou geven :) kan nu waarschijnlijk een MP hoger gaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vuZ01.png?1

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:34
Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:22:
hop wist niet dat de EF me zoveel dps zou geven :) kan nu waarschijnlijk een MP hoger gaan.

[afbeelding]
Das een nette roll. Een Sock met LifeLeech was beter geweest, maar hgoe dps+90+chd is ook altijd aardig wat waard.

• floorjd
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02-2020
Ik heb een vraag:
Ik heb nu een item:
- 943,8 DPS
- 283 Intelligence
- 98% CHD

Maar ik heb nu ook een andere gevonden:
- 1102,5 DPS
- 60% CHD
- max arc power + 14
- 1 extra socket voor 90% extra CHD. (100% is te duur)

Hoe kan ik deze vergelijken? Ik heb die gem nog niet gekocht omdat ik de investering maar net kan halen. Als ik er dan een gem van 8 mil in doe wil ik zeker weten dat het een upgrade is. Zonder die +90% CHD is dat niet het geval.

Ik ben Floor#2500. http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floor-2500/hero/3093756

EDIT: THANKS!! Scheelt 10k dmg :D Toch ff kijken of ik voor 8 mil een nog beter wapen kan kopen. Maar dit scheelt enorm!

[ Voor 10% gewijzigd door floorjd op 22-11-2012 23:55 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Leuk hamertje gedropt gekregen. Iemand enig idee wat deze waard zou zijn?

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/9666/ruthlesssmash.png

Ik houd deze nu vast in mijn offhand en dit verlaagt mijn crit damage, maar de dps en de str alleen al verhogen mijn damage met zo'n 5k. Weet alleen niet of dit waard is dus ik wil hem eventueel ook te koop aanbieden mocht iemand geïnteresseerd zijn (en mocht hij uberhaupt wat waard zijn).

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Azmodan dropt gewoon een Mepho!!! 180 int maar geen chc :(

• Mofkees
RedHat schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:36:
[...]

Das een nette roll. Een Sock met LifeLeech was beter geweest, maar hgoe dps+90+chd is ook altijd aardig wat waard.
ow ik had zulk geluk niet hoor :) gewoon van AH gekocht.. overigens wel cheap, niet eens 30M had ik betaald .. en zo net dit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DEyZK.png

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:44

-ko-

Leidend Voorwerp

Level 58 inmiddels, gaat erg lekker met mijn Barb. Wellicht voor het weekend wel level 60. :)

Heb een bijltje op de AH gekocht voor 20.000. Volgens mij maakte de meneer of mevrouw die hem verkocht een tikfoutje, want volgens mij is hij veel meer waard. Aan de andere kant, wat weet ik ervan. ;-)

Enige probleem wat ik heb is dat ik op Hell echt heel snel te overlijden komt. Dit ligt aan mijn HP, denk ik zomaar. Meer vit stacken.

Linkje naar profiel en build: (aanmerkingen hoor ik graag! :+)

http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370

Wa Doede Nou

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

-ko- schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:29:
Level 58 inmiddels, gaat erg lekker met mijn Barb. Wellicht voor het weekend wel level 60. :)

Heb een bijltje op de AH gekocht voor 20.000. Volgens mij maakte de meneer of mevrouw die hem verkocht een tikfoutje, want volgens mij is hij veel meer waard. Aan de andere kant, wat weet ik ervan. ;-)

Enige probleem wat ik heb is dat ik op Hell echt heel snel te overlijden komt. Dit ligt aan mijn HP, denk ik zomaar. Meer vit stacken.

Linkje naar profiel en build: (aanmerkingen hoor ik graag! :+)

http://eu.battle.net/d3/e...sarBas-2461/hero/10545370
Nah dat bijltje is wel 20k waard. de stats zijn nice, maar er zit verder geen critical damage en sockets op. Dan wordt hij al een stuk duurder namelijk. Voor jou level is het meer dan prima, aangezien hij veel level reduction heeft. Het is namelijk een end-game wapen (min of meer). maar als je 60 hit, zijn er veel betere alternatieven.

ditch je passive tough as steel voor weapon master en probeer wat all resist op je armor te krijgen. Dan ben je een stuk tankyer en doe je VEEL meer damage. Kijk anders eens op wat goede whirlwind barbs hoe zij zich builden qua skills en gear. Je kunt de site http://www.diabloprogress.com gebruiken om goede builds van sterke barbs op te zoeken.

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:44

-ko-

Leidend Voorwerp

Bedoel je Tough as Nails of Nerves of Steel? Je gooit ze leuk door elkaar.

Verder bedankt voor de tips! Als ik 60 ding gaan we eens zoeken naar goede armor met betere resists dan ik nu heb. Gaan we ook niet zo snel dood..

Wa Doede Nou

Verwijderd

Al mijn geld is ineens weg en al mijn items op de AH , gehacked vrees ik ?

• Mofkees
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:24:
Al mijn geld is ineens weg en al mijn items op de AH , gehacked vrees ik ?
ow dat is jammer... heb je geen authenticator op je mobiel?

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

Mikromanic

Onder de titel

Net Paragon Level 95 geworden..

Nog 5 levels tot het magische 100. Ik hoop dat ik het binnen 7 dagen kan halen aangezien ik vrijdag 30 november drie maanden op vakantie ga!

Het is nog (maar) 1526 MIL XP ik doe 70mil per uur +-

Wish me luck ^.^

Up

• Marcvz
  • Laatst online: 14-12-2025
Dat gaat je lukken micro!
Stream aan, met een schuin oog naar onze HC avonturen kijken en door beuken!

Wel even die legends afgeven voor je gaat he ;)
Giveaway gaat op z'n vroegst volgende week worden (weekend) en dan ben jij al de deur uit.

Wij zijn inmiddels verenigd op hardcore.
Allemaal ongeveer t zelfde level.
Op naar de 60 met Bob en Koen.

We spelen alleen Hc met z'n 3e. Dus op de stream zijn gewoon sc act 3 farm runs, uber runs met viewers, legendarische vault runs met Bob en hardcore avonturen van Koen, Bob en ik te zien.
Los daarvan is t natuurlijk altijd gezellig, hoop geouwehoer, leuke vaste viewers die de chat bevolken.
Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde. Dus waai eens aan!

Zelf hoop ik van t weekend l90 te bereiken.. Maar ben bang dat t krap wordt met de tijd die HC kost (en dat vind ik ook wel weer erg leuk)
Ook de 200k unbuffed is in zicht. Zou leuk zijn als ik daar ook overheen ga dit weekend.

Iemand die mij 500mil kan lenen hier?
An1ma misschien?? :p

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:29
Anima heeft niet zoveel meer... Ik heb helaas ook nog maar iets van 80 :(
Marcvz schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 04:09:
Dat gaat je lukken micro!
Stream aan, met een schuin oog naar onze HC avonturen kijken en door beuken!

Wel even die legends afgeven voor je gaat he ;)
Giveaway gaat op z'n vroegst volgende week worden (weekend) en dan ben jij al de deur uit.

Wij zijn inmiddels verenigd op hardcore.
Allemaal ongeveer t zelfde level.
Op naar de 60 met Bob en Koen.

We spelen alleen Hc met z'n 3e. Dus op de stream zijn gewoon sc act 3 farm runs, uber runs met viewers, legendarische vault runs met Bob en hardcore avonturen van Koen, Bob en ik te zien.
Los daarvan is t natuurlijk altijd gezellig, hoop geouwehoer, leuke vaste viewers die de chat bevolken.
Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde. Dus waai eens aan!

Zelf hoop ik van t weekend l90 te bereiken.. Maar ben bang dat t krap wordt met de tijd die HC kost (en dat vind ik ook wel weer erg leuk)
Ook de 200k unbuffed is in zicht. Zou leuk zijn als ik daar ook overheen ga dit weekend.

Iemand die mij 500mil kan lenen hier?
An1ma misschien?? :p

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 15:22

solique

Fire is all I need

Gisteren mijn eerste set item gevonden: Tal Rasha's Brace
Helaas lage stats dus mag blij zijn als ik er 100k voor kan vangen zag ik al op de AH.

Wel eindelijk betere pants, nu nog betere shoulders en chest dan gaat het nog eens ergens op lijken.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09-2025
Gisteren leuke dropdag gehad.
1e run = 2 legs
2e run = 3 legs
3e run = 5 legs! (mijn record verbroken hiermee :D)
4e, 5e en 6e run 0 legs. Overigens waren de drops niet spannend, maar het speelt toch leuker :P
Op mp0 met follower nu iets van 280MF zonder NV.
porn* schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:10:
[...]
Ik ben wel een paar 1200-1300 bogen tegen gekomen. Dus ze bestaan nog :P
Mikromanic schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 03:15:
Net Paragon Level 95 geworden..

Nog 5 levels tot het magische 100. Ik hoop dat ik het binnen 7 dagen kan halen aangezien ik vrijdag 30 november drie maanden op vakantie ga!

Het is nog (maar) 1526 MIL XP ik doe 70mil per uur +-

Wish me luck ^.^
Wow zwaar nice! goodluck :)

D3 account

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

krijg since dagen geen key drop meer in act 1 op mp5 :/ wordt er een beetje gek van ...bahhh..

zijn er nog tips wat ik het beste kan doen ? hoger mp spelen ? meer mf ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• MarcM88
MF heeft 0,0 effect op key drops. Je kunt alleen hogere MP spelen.

D3 account

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond eindelijk ontdekt waardoor ik steeds 1 cq 2 shotted wordt door act2 keywarden... >_<
Door mijn eigen slow time bubble blijft al die elextrify onder de voeten van de boss liggen. bij een whirlwind en vortex sta ik dus middenin een shitload aan elextromeuk.... |:( 8)7

Zonder slowtime kan ik gewoon naast hem blijven staan nu en ie ie in no time down.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 15:22

solique

Fire is all I need

cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:41:
krijg since dagen geen key drop meer in act 1 op mp5 :/ wordt er een beetje gek van ...bahhh..

zijn er nog tips wat ik het beste kan doen ? hoger mp spelen ? meer mf ?
mf blijkt niet direct te helpen, gisteren met 4 man op keyhunt geweest de persoon met de minste mf ontving er 2. Ik had hoogste mf maar alleen een set gehad, de anderen niets bijzonders ontvangen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

heb 4 keys van andere acts maar act 1 wil maar niet droppen :(

• Mofkees
Angeloonie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:34:
76% als het goed is, +71% van je items.
Ja en archery geeft nog 10% op hand crossbow. Op de nutteloze DH van mij zit dus 83,5%. (strafe zelfs 89,5)

Maar je char screen geeft max 75% aan. Geen idee of de game dan ook met 75% alles berekent, of stiekhem toch de echte waarde.

Naar mijn plan kom ik straks met WF/manticore ook op ~80% strafe chc. Maar als de cap 75% is, dan hoef ik niet de dure chc ringen te halen natuurlijk:)

• Raoul.TLS
Ik heb wel 8 keys van Act 1 ander acts willen juist niet droppen.

Tip (MP9 spelen 9 van de 10 runs dropt die)

Te moeilijk wel voor mij maar misschien voor jouw niet
cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:56:
heb 4 keys van andere acts maar act 1 wil maar niet droppen :(

<GOT>DrOPje #2516

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

nou mp9 is nog te hoog voor mij. dan moet je echt een goed team hebben. met 170k dps unbuffed en beetje weinig ress all is het niet te doen. mp5-6 gaat nog wel goed.
zijn er nog mensen die en key run willen doen op mp5-6 ?

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Vanmorgen nog even ingelogd om nog even koopjes te checken en het was gelijk raak. Ik wilde een zunimassa vision waar ik minstens gelijke DPS zou houden dan mijn huidige gear en ging al uit van 80-90m.

Nu zag ik dat deze er net opgezet was voor 30.5m
http://www.diabloprogress.com/item/18708422

Veel hogere int dan mijn hogere en maar 0,5 minder crit change.

Nu alleen nog een pox om mijn set compleet te maken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Raoul.TLS
Broertje speelt aleen Mp9 met deze build

http://eu.battle.net/d3/en/profile/SwooP-2644/hero/15767326

heeft al 19 Tm

soms speel ik even mee maar te hoog voor mij ook :(
cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:08:
nou mp9 is nog te hoog voor mij. dan moet je echt een goed team hebben. met 170k dps unbuffed en beetje weinig ress all is het niet te doen. mp5-6 gaat nog wel goed.
zijn er nog mensen die en key run willen doen op mp5-6 ?

<GOT>DrOPje #2516

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-01 14:40
Iemand nog tips om mijn dps omhoog te krijgen? (behalve dan nog even een emerald in me boog).

Ik weet niet goed wat ik kan vervangen, iets dex voor crit change of dmg of juist att speed voor crit ofzo.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wiebsel-2564/hero/7500455

• Raoul.TLS
Sholders Vile Ward

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
Al je Gems een stapje hoger (is niet zo duur denk ik)

Hoef niet de hoogste maar Fauwless Star kan je zelf doen. Plans kopen en wat geld of ze op Ah kopen

Wat goedkooper is
sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:25:
Iemand nog tips om mijn dps omhoog te krijgen? (behalve dan nog even een emerald in me boog).

Ik weet niet goed wat ik kan vervangen, iets dex voor crit change of dmg of juist att speed voor crit ofzo.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wiebsel-2564/hero/7500455

<GOT>DrOPje #2516

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

IIsnickerII schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:04:
Leuk hamertje gedropt gekregen. Iemand enig idee wat deze waard zou zijn?

[afbeelding]

Ik houd deze nu vast in mijn offhand en dit verlaagt mijn crit damage, maar de dps en de str alleen al verhogen mijn damage met zo'n 5k. Weet alleen niet of dit waard is dus ik wil hem eventueel ook te koop aanbieden mocht iemand geïnteresseerd zijn (en mocht hij uberhaupt wat waard zijn).
Ik bump deze even, want ik vraag het me nog steeds af... O-)

• Mofkees
duurt t niet 50j voordat de KW dood is ? :) hij heeft wel veel amr/all-res dus doodgaan doet ie niet waarschijnlijk. DPS is echter nogal laag voor MP9?

• Raoul.TLS
Nee duurt niet lang.
Heeft niet voor niets al 19 Time machines
gaat best snel neer
Beetje gaap gaap gaap World Wind En de die doen hun werk.
Crit / Crit Change is vrij hoog.
Mofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:37:
[...]

duurt t niet 50j voordat de KW dood is ? :) hij heeft wel veel amr/all-res dus doodgaan doet ie niet waarschijnlijk. DPS is echter nogal laag voor MP9?

<GOT>DrOPje #2516

• MarcM88
IIsnickerII schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:36:
[...]

Ik bump deze even, want ik vraag het me nog steeds af... O-)
Niks denk ik. Zonder lifesteal/loh/socket val je buiten de boot wat betreft waar mensen naar zoeken.

D3 account

• sweebee
weet iemand wat deze manticore waard is? kom er maar niet vanaf.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/460s2U1c122V0D3n0T0g/Schermafbeelding%202012-11-21%20om%2021.32.49.png

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

MarcM88 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:40:
[...]

Niks denk ik. Zonder lifesteal/loh/socket val je buiten de boot wat betreft waar mensen naar zoeken.
Dat zou je denken, maar mijn items zijn momenteel ook niet al te slecht, maar toch verhoogde deze mijn damage. Ik heb gemerkt dat op mp 1-3 1 loh wapen opzig genoeg is. Dus zou het binnen de kosten moeten vallen van mensen die op dat niveau gear verzamelen. Ik vond een soortgelijk wapen (iets sterker) voor 20m bid. Maar ik denk zelf dat dat toch wel veel is. Deze zou toch wel het een en het ander waard kunnen zijn toch?

Daarnaast zit ik idd nog met de vraag of ik deze beter kan vervangen met degene die ik heb. De dps is hoger en ik krijg ook attack speed, maar mijn crit damage is een stuk lager. ik ga er 5k damage op vooruit.

• Raoul.TLS
Wil hem wel van je overnemen

wat vraag je ervoor ?
sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:43:

[afbeelding]

<GOT>DrOPje #2516

• sweebee
dacht aan 9m, maar dat is te veel? anders een goed bod mag ook wel, dan kan ik mijn dh weer een beetje upgraden :)

• Raoul.TLS
Sold ik wil hem voor 9 M van je
sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:48:
dacht aan 9m, maar dat is te veel? anders een goed bod mag ook wel, dan kan ik mijn dh weer een beetje upgraden :)

<GOT>DrOPje #2516

• sweebee
voeg me maar even toe wiebsel#2564

• Raoul.TLS
ben nu niet thuis vanavond wil voor 9 M wel een gok nemen
sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:51:

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
Werkt die niet voor jouw ..?

Wat is je build ?
sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:51:

<GOT>DrOPje #2516

Heren, traden s.v.p. via DM :)

En die Manticore is overigens weinig waard, minder dan 1000 DPS is vendortrash/brimstone over het algemeen, of hooguit een paar mil in dit geval omdat er nog wel dex op zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 10:03 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:00:
Heren, traden via DM :)

En die Manticore is overigens weinig waard, minder dan 1000 DPS is vendortrash/brimstone over het algemeen, of hooguit een paar mil in dit geval omdat er nog wel dex op zit.
de crit damage is wel godly :o

• sweebee
Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:56:
Werkt die niet voor jouw ..?

Wat is je build ?

[...]
Heb zelf ook een DH maar een manticore met 1260dps en 1 socket.

• Raoul.TLS
Zie je Dm
sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:06:
[...]

Heb zelf ook een DH maar een manticore met 1260dps en 1 socket.

<GOT>DrOPje #2516

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

sweebee schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:43:

[afbeelding]
heb er een paar met iets betere stats raak ze niet kwijt .
ben nu terug gegaan naar manti met 1 socket en 1200 dps.

Ehm, nee niet echt, gaat van 66 tot 100%, dus een lage roll ;)
cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:08:
[...]

1 socket/1200+ dps en 2 sockets/1100 dps zijn redelijk gelijkwaardig. Voordeel van de 1 socket is dat je non-crit damage altijd hoger is. Ik ben een tijd terug van een 2 socket naar 1 socket (1255 dps) geswitched, en ik vind dit stukken fijner, omdat alle skills gewoon zonder crit al beter zijn. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 10:10 ]

• Raoul.TLS
laat zien :)

Wil het een keer proberen
Of voor Boss runs gebruiken.
gems die erin moeten kosten 21 M per stuk duurder als de boog :(
cybergi schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:08:
[...]

<GOT>DrOPje #2516

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:08:
[...]

Ehm, nee niet echt, gaat van 66 tot 100%, dus een lage roll ;)
Kan oplopen tot 266% ik vind dat godly. of het nou 266% of 300% is verschilt relatief gezien toch niet zo veel.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:10:
laat zien :)

Wil het een keer proberen
Of voor Boss runs gebruiken.
gems die erin moeten kosten 21 M per stuk duurder als de boog :(

[...]
add me maar ...ben er wel vanavond...heb er 4 of zo liggen. zelfs voor 1 mill willen ze niet verkopen lol

IIsnickerII schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:10:
[...]

Kan oplopen tot 266% ik vind dat godly. of het nou 266% of 300% is verschilt relatief gezien toch niet zo veel.
De CHD is wel erg lekker natuurlijk, maar de roll op het item zelf is crappy. :P
En 266>300% kan erg veel schelen. Als ik op mijn 1 sock ipv 199% CHD 166% CHD had kost dat mij 16k DPS ;)

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:12:
[...]

De CHD is wel erg lekker natuurlijk, maar de roll op het item zelf is crappy. :P
En 266>300% kan erg veel schelen. Als ik op mijn 1 sock ipv 199% CHD 166% CHD had kost dat mij 16k DPS ;)
Dan zie je hoeveel chd je damage beïnvloed. Dan geeft deze mantichore toch een redelijke damage boost op een DH.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

maar een socket 2 manti 998 dps ..die ik heb ...en nu een 1200 dps manti 1 socket..die manti 1 socket geeft me meer DPS ...dan die 2 socket..ja me chd is omlaag maar ik merk er weinig van.

Pagina: 1 ... 120 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.