Dan kun je beter Entangling Shot - Justice is Served gebruiken. Genereer je 6 hatred per schot mee (2x zoveel als met Hungering Arrow).Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:30:
Hmm Combineer Strafe met Hunger arrow.
Gaat prima. gewoon Strafe Strafe Strafe en dan Hunger arrow tot ik weer genoeg heb om te kunnen Strafe .
Ik gebruik nu de volgende build voor runs: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aShVgP!bYe!ccZbYcAlleen bij Boss runs heb je weinig aan . Wil je meer focussen op singel target damage.
Strafe is ideaal voor white trash en simpele packs. Voor irritante packs en bosses gebruik ik Cluster Arrow. Heb in principe weinig problemen met Hatred, maar je zou dan evt. Hungering Arrow kunnen vervangen met ES/JiS voor dubbele hatred regen per schot.
Strafe is vooral voor snelheid. Bij Ele moet je én goed richten, en wachten tot de arrow er is. Met strafe ren je dwars door een area/kamer heen en ren je verder. Voor XP-runs ideaalHeb extra Strafe op me arm en had een Soj met 30 vs elete en 8 of 10 Strafe (voor 10 M is die wegegegaan).
Maar dat Strafe Kost zoveel als je het vergelijk met Elemental errow.
Maar schiet wel lekker snel ...
Voor tegen groepen is het echt super
JE zult het sowieso altijd merken omdat een Manticore gewoon wat trager is dan een WF (1.55 vs 1.22 APS)Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:08:
Vraagje ik heb nu een WF met sock
Stel ik stap over naar Manticore ga ik heel veel merken dat die langzaamer schiet of valt het mee ?
Aangezien jij nauwelijks IAS hebt op je gear (37% als ik het goed zie), ga je dit zeker meer merken. Met 50% IAS ofzo is het al minder. Je merkt het vooral doordat het schieten zelf langer duurt, en je dus langer stil zult staan.
Qua DPS kun je op een gegeven moment bijna niet anders dan naar een Manticore gaan, met een WF loopt je gewoon snel tegen een maximum aan. Met jouw WF, die op zich best nice is, zou ik er 104k DPS op achteruit gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2012 10:49 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie