Wooldoor schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:54:
[...]
kan je toch ook gewoon de AH gebruiken of diabloprogress? :D
AH Browsen, Diabloprogress gebruiken of lekker zelf spelen ter variatie?
JAAAAAAAAAAAAAA laat ik eindeloos iritante pagina's gaan bekijken waar geen flikker aan is :D..... waitwut?! ;)

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08-2025
nou kom maar op ww barbs :p

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/svwrwdtu3/kills.jpg

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 08:08

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:01:
Item name
Calamity

Time of transaction
21 Nov 2012 05:48 AM GMT

Sale price
EUR64.99

zo kan er weer wat biertjes meezuipen:)
leuk, Ik snap alleen serieus niet dat er mensen zijn die zoveel geld uitgeven voor zo'n spelletje. Met gold heb je nog het idee dat je het zelf gevonden hebt maar door hard cash neer te leggen zou toch een beetje voelen als cheaten.

Verwijderd

Het enige wat ik lees is fast + molton + (nightmarish), maar als je wotb gebruik heb je van die laatste geen last ;), dan moet het toch geen probleem zijn.... ik maai ze nu nog neer als me wotb niet nog op cooldown staan, anders is het iets meer kiten voor een seconde of 10-30 tot wotb weer up kan

Edit, ow 125 killstreak, nice. sorry dacht aan de elite moeilijkheid :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 15:18 ]

Verwijderd

TrailBlazer schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:14:
[...]

leuk, Ik snap alleen serieus niet dat er mensen zijn die zoveel geld uitgeven voor zo'n spelletje. Met gold heb je nog het idee dat je het zelf gevonden hebt maar door hard cash neer te leggen zou toch een beetje voelen als cheaten.
50x een item voor €3-5 verkopen is 1x goede item kopen?, hoeft je nog geen extra geld uit te geven.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 09:01
TrailBlazer schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:14:
[...]

Deze discussie is al vaker gevoerd. Het hangt namelijk van je situatie af. Als je veel werkt en dus weinig tijd hebt en geld teveel bijvoorbeeld kan ik mij voorstellen dat je geen zin hebt om eerst 100 uur te grinden voor je eerste goede drop. Dan kan je je gear net zo goed een impuls geven met wat geld, waar je maar 1 uur voor op je werk hoeft te zitten.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Pfff de hoogste dat ik zelf heb gezien is rond de 80 monsters hehe, NICE

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01 17:19

Barthak

mcl

ejtnaj schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:16:
Ik vind het jammer dat je de hoogste kill streak per karakter nergens kunt zien (of ik zie iets over het hoofd). Het wordt namelijk wel opgeslagen, want soms krijg je een "New Record".

Diablo3

Verwijderd

Archon, jar of souls act 1 en maar rondjes draaien:) Normaal rond de 110-130

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
hehe toevallig had ik laatste ook een mooie streek gehad.. zal vanavond thuis de screenshot halen.

gister ook A3 op MP1 gecleard met "WW" DH, ging echt goed!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/neooen-2211/hero/2672982

voel me nog te squishy..

Blijkbaar wil man bij strafe juist weinig IAS. ga dus eens kijken naar een IK helm en een IK boots met hoge DEX! lijkt me wat voor een DH! (meer DEX, meer CHC, meer AR, meer life) :) Ik kan de Nat's set bonus dan eens uit een ring halen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:14
doncuomo schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:23:
[...]

Bedankt :D heb nu nieuwe broek gehaald, van die inna's <3
Nice.
Heb eigenlijk nog twee upgrades op de wishlist staan:

Nat's Boots en de Dead Man Legacy Quiver.

• Deegeeooh
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:20:
[...]

Archon, jar of souls act 1 en maar rondjes draaien:) Normaal rond de 110-130
nee da's geen uitdaging k :+

mobs chainen !

• ejtnaj
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:20:
[...]Archon, jar of souls act 1 en maar rondjes draaien:) Normaal rond de 110-130
Oh gaaf dat ga ik proberen! Ik vraag me altijd af wat nou de grens is, vanaf welk moment het spel de monster kills meet. Monsters op het scherm, tijd sinds de laatste hit, tijd sinds de laatste kill...

Verwijderd

Deegeeooh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:23:
[...]

nee da's geen uitdaging k :+

mobs chainen !
je hebt helemaal gelijk, was alleen even om het voorbeeld te geven :) openingscene van act4 met al die shadowdingen werkt ook overigens. Maar goed, chainen is inderdaad de bevredigende methode

Happymoos#2738

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gewoon die eerste baas in act 4 doen. Daarmee kun je héle hoge streaks krijgen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Blaat
MicScott schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:26:
Correct. Daarmee heb ik een streak van 286 gehaald.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-12-2025
Gister, met dank aan Nyx, een hele mooie Witching Hour op de kop kunnen tikken.
Nog 600k te gaan en we hebben de volgende doelstelling gehaald. 200k unbuffed :D
En we staan ook weer in de EU monk top 100. :D

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Mofkees
MicScott schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:26:
helaas geen EXP ... ik had bij field of slaughter 200+ kills. Alleen de bonus EXP vulde al een bar vol op pLVL3x, best leuk :)

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Event met een farm in de fields of misery kan je nog hoger gaan maar vanaf een bepaald aantal krijg je geen bonus xp meer. Die groene vleermuizen blijven maar komen als je die nesten niet kapot maakt.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:27:
[...]

Correct. Daarmee heb ik een streak van 286 gehaald.
Hmm... Ben benieuwd of ik daar ok mijn x kills in one hit zou kunnen verbreken. Dat was 56 ofzo toen ik nog level 50 was. :P nooit zelfs ook weer in de buurt gekomen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Blaat
Marcvz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:28:
Gister, met dank aan Nyx, een hele mooie Witching Hour op de kop kunnen tikken.
Nog 600k te gaan en we hebben de volgende doelstelling gehaald. 200k unbuffed :D
En we staan ook weer in de EU monk top 100. :D
3667 Armor :X

• Marcvz
Euhmz.. Nee, not really.
Dat is mn speedfarm build zonder STI..
Met ga ik over de 5k. En dat is voldoende om alle MPs aan te kunnen.

Edit:
Alleen met gear heb ik 500k+ EHP.
Is niet weinig..
http://www.diabloprogress...rcvz-2548/Sophia/16661345

Edit 2:
Sterker nog, das 100k meer dan jouw monk :P

[ Voor 40% gewijzigd door Marcvz op 21-11-2012 15:35 ]

• Blaat
Marcvz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:32:
Euhmz.. Nee, not really.
Dat is mn speedfarm build zonder STI..
Met ga ik over de 5k. En dat is voldoende om alle MPs aan te kunnen.
Dan doe ik toch iets fout denk ik, ik heb bijna 800 all res 6,5k armor en 130k dps en op MP10 sterf ik enorm hard tegen reflect dmg packs.

• Marcvz
Zie mijn 2e edit.. Ik heb 100k meer EHP dan jij..

• Blaat
Diablo progress houdt geen rekening met OWE, en ik heb veel meer fire res dan all res.

Plus je hebt 7k raw hp meer. Dat helpt ook dik in ehp. Maar hogere ehp met mitigation is nuttiger tegen reflect dan raw hp.

Maar goed, om er geen epeencontest van te maken. Mijn monk staat al een tijd stil. Eigenlijk heb ik geen zak zin meer in D3. Alleen af en toe met vrienden. En daarin vind ik gewoon niet meer genoeg voor upgrades. Het feit dat je meer dan 30 paragon lvls op me voorloopt bewijst dat. :P

[ Voor 82% gewijzigd door Blaat op 21-11-2012 15:41 ]

• Mofkees
Bosmonster schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:29:
[...]

Een bar op dat level is wat? 5M XP? Een killstreak is hooguit iets van 30-40K.
geloof dat rond pLVL 30 per lvl heb je 1.x M EXP nodig. je hebt 10 of 12 bars onderaan het scherm ? halve bar dan, vinnik nog steeds veel :)

Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:38:
[...]

geloof dat rond pLVL 30 per lvl heb je 1.x M EXP nodig. je hebt 10 of 12 bars onderaan het scherm ? halve bar dan, vinnik nog steeds veel :)
als je Paragon level bedoelt (neem aan dat daar die p voor staat), waar ik vanuit ga, dan is het 40-50 miljoen als ik me niet vergis.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 21-11-2012 15:40 ]

• Marcvz
Wolf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:36:
Diablo progress houdt geen rekening met OWE, en ik heb veel meer fire res dan all res.

Plus je hebt 7k raw hp meer. Dat helpt ook dik in ehp. Maar hogere ehp met mitigation is nuttiger tegen reflect dan raw hp.

Maar goed, om er geen epeencontest van te maken. Mijn monk staat al een tijd stil. Eigenlijk heb ik geen zak zin meer in D3. Alleen af en toe met vrienden. En daarin vind ik gewoon niet meer genoeg voor upgrades.
Goed punt, volgens d3up heb je idd 30k EHP meer.
Desalniettemin, geen problemen hier. Reflect is vervelend en kan ik idd niet facetanken op MP10, maar dat is een kwestie van tactiek aanpassen. Ik pull er meestal een pack bij of lok ze mee naar een groep white mobs zodat ik genoeg life binnen krijg ter compensatie.

• Blaat
Marcvz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:42:
[...]

Goed punt, volgens d3up heb je idd 30k EHP meer.
Desalniettemin, geen problemen hier. Reflect is vervelend en kan ik idd niet facetanken op MP10, maar dat is een kwestie van tactiek aanpassen. Ik pull er meestal een pack bij of lok ze mee naar een groep white mobs zodat ik genoeg life binnen krijg ter compensatie.
Misschien moet ik het maar eens met mijn verse internet gaan proberen. Met pings van 1500+ was mp10 niet te doen. Misschien nu wel.

Als het nu nog niet lukt komt dat misschien doordat ik niet van de LoH op mijn shenlongs af wil. Iets zegt mij namelijk dat LoH veel nuttiger gaat zijn in PvP dan lifesteal.

• Mofkees
Bosmonster schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:39:
[...]

als je Paragon level bedoelt (neem aan dat daar die p voor staat), waar ik vanuit ga, dan is het 40-50 miljoen als ik me niet vergis.
U heeft gelijk en ik zit weer fout te kijken. sterker nog, bij pLVL31 is het al 50M, en bij pLVL 39 zelfs al 62M per lvl.

was inderdaad een beetje overdreven. Naar mijn gevoel helpen die massacre boni best wel in levelen. In keep2/field of slaughter/arrest 2 pak ik tegenwoordig al geen items meer op en probeer de massacre zolang mogelijk te houden. Zo kon ik gevoelsmatig even snel een plvl halen in plvl 4x als toen in 3x. mja misschien ook doordat ik minder naar de vendor hoefde, 1x in A3, ipv 2.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:45

KneoK

Not in a million lightyears

• ejtnaj

• Blaat
Dezelfde epeen contest die Marcvz bijna onbewust met me aan wilde gaan (en stiekum gewonnen heeft). :+

• Deegeeooh
lol now we're talking :) waar is dat? keep 2?

• Mofkees
Wolf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:53:
[...]

Dezelfde epeen contest die Marcvz bijna onbewust met me aan wilde gaan (en stiekum gewonnen heeft). :+
ga eerst wat lvl'en weer man :)

• Blaat
Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:55:
[...]

ga eerst wat lvl'en weer man :)
Ik kan je vertellen dat ik daar echt geen zak zin meer in heb...

Klinkt misschien raar.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:45

KneoK

Not in a million lightyears

Deegeeooh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:55:
[...]

lol now we're talking :) waar is dat? keep 2?
Ja, Keeps 2 inderdaad. Is al een poos geleden overigens, vaak kom ik ook maar tot maximaal de helft.

• Deegeeooh
KneoK schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:58:
[...]

Ja, Keeps 2 inderdaad. Is al een poos geleden overigens, vaak kom ik ook maar tot maximaal de helft.
je moet ook een beetje mazzel hebben met de layout van een paar van die open plaatsen die je aan elkaar kunt chainen...

maar dit is wel een pittige highscore die ga ik voorlopig niet inhalen _/-\o_ zo ja, dan hoor je 't :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deegeeooh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:01:
[...]

je moet ook een beetje mazzel hebben met de layout van een paar van die open plaatsen die je aan elkaar kunt chainen...

maar dit is wel een pittige highscore die ga ik voorlopig niet inhalen _/-\o_ zo ja, dan hoor je 't :P
Probeer Act1 Iskatu 1e boss,
Zodra event start loop je naar linksonderin in de hoek en daar kill je al die zwarte shadowcreatures die blijven spawnen zolang iskatu leeft :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Deegeeooh
Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:22:
[...]

hehe toevallig had ik laatste ook een mooie streek gehad.. zal vanavond thuis de screenshot halen.

gister ook A3 op MP1 gecleard met "WW" DH, ging echt goed!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/neooen-2211/hero/2672982

voel me nog te squishy..

Blijkbaar wil man bij strafe juist weinig IAS. ga dus eens kijken naar een IK helm en een IK boots met hoge DEX! lijkt me wat voor een DH! (meer DEX, meer CHC, meer AR, meer life) :) Ik kan de Nat's set bonus dan eens uit een ring halen.
ww is super.

belangrijkste met strafe is, naast dat je de mobs snel neer moet kunnen krijgen, vooral hatred blijven generen en disc blijven houden. IAS lijkt minder interessant dan de rest inderdaad

ik gebruik deze build nu.

geen problemen met hatred gen, gebruik primary attack nauwelijks. Je zou bijvoorbeeld grenades tinker kunnen gebruiken om tussendoor extra snel hatred gen te gebruiken.

strafe demolition doet het meeste damage heb ik gemerkt, al mis je soms. stinging steel lijkt interessant door z'n 100% extra damage bij crtical hits, maar in de praktijk valt dat tegen (met 55 CHC). Rocket storm is ook wel leuk, omdat je meer een soort ranged attack hebt.. met ballistics kun je de dmg nog verhogen.

verschil is dat ik met legacy nats speel dus geen disc regen probleem heb (nou ja, ik gebruik vault tumble ipv ToC wat eigenlijk lekkerder is maar teveel disc kost zodat ik Gloom dan soms even niet up kan brengen) dus ik gebruik geen night stalker, wat jij wellicht wel wilt.

Als je zonder Gloom kunt is ook shadow glide voor de extra speed erg lekker, of night bane voor extra hatred gen als je dat nodig hebt,

Ik gebruik chakram shuriken cloud wat nog eens 34% extra dmg doet bij contact, mocht je preparation niet meer nodig hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Deegeeooh op 21-11-2012 16:24 ]

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

lol
check eens wat ik gevonden heb vandaag 158k leven deze gast omg ..

http://eu.battle.net/d3/e...azekuso-1130/hero/3324896 8)7

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59

Thompson

Beeromaniac

MIjn massacre record heb ik gehaald in die 3e portal net voor kulle, met al die shadow stalkers :) Kun je ergens terugvinden hoe hoog dat was? Was dacht ik ook ergens in de 200.

Beeromaniac

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Een mempo farmen....ik werd wat ongeduldig, heb dus mijn eerder aangekochte voorraad radiant stars aangesproken en kapot geslagen. Heb mijn barb een redelijke (... nee geen 800 mlj+ dus :) ) mempo kado gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8069/8206588666_ec1f38e87b.jpg
mempo by

Overige items die te dyen zijn in de kleur bottled smoke, ziet er netjes uit...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Deegeeooh
Angeloonie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:33:
[...]

Ik heb gisteren ook Strafe geprobeerd, en het is echt briljant :D Op MP1/2 ga ik er zo snel doorheen, echt niet normaal _O_ Wat een coole skill is het eigenlijk O+
ja echt supertof. ik vind lvlen weer extra leuk hierdoor. Alkaizer gaat echt supersnel, met bijbehorende xp efficientie. Zo ga ik nu (kan helaas geen hele run opnemen ivm ruimte probleem :X ) + xp speed gear

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5UmWTCVjr2k]

stone of jordan met +_chc voor strafe is trouwens interessant, ben nu aan het kijken voor chest + strafe.

• Marcvz
Binnen enkele minuten live op de stream.
The hardcore adventures of Bob and Marc.. (minder weird als t klinkt ^^ )

En als het goed is runt MKB dan van t weekend gezamenlijk door hardcore :)

• Wary87
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-02-2024
Strafe is erg cool om te gebruiken maar je je krijgt wel erg veel dmg terug op hogere mp. Met cluster arrow/elemental arrow + shadow power speel je meer op safe hoewel het wel saaier is :P
Wary87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:30:
Strafe is erg cool om te gebruiken maar je je krijgt wel erg veel dmg terug op hogere mp. Met cluster arrow/elemental arrow + shadow power speel je meer op safe hoewel het wel saaier is :P
Ik gebruik ze allebei ;) Strafe voor whitepacks, Cluster Arrow voor bosspacks :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-01 14:40
Meer mensen die disconnect krijgen? en kan nu niet meer inloggen.

• Wary87
sweebee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:49:
Meer mensen die disconnect krijgen? en kan nu niet meer inloggen.
Ik kom er gewoon in zonder problemen.

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Deegeeooh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:54:
[...]

ja echt supertof. ik vind lvlen weer extra leuk hierdoor. Alkaizer gaat echt supersnel, met bijbehorende xp efficientie. Zo ga ik nu (kan helaas geen hele run opnemen ivm ruimte probleem :X ) + xp speed gear
Holy Poep! heel nice .. zie dat ik nog wel even rustig door moet gaan als het op den duur zo kan !

• Deegeeooh
heb net tijdens de dinerbreak een DH met die starcraft wings gezien op twitch; vind ze echt niet mooi... als je gloom op hebt loop je met dubbele wings rond.. Hadden ze wel es wat toffer mogen implementeren.

Lol zit even met Rocket Storm te spelen nu.. is toch ook wel erg lekker hoor.. je 'mist' de brute dmg van demolition, maar de snelheid waarmee je die rockets ranged afvuurt.. het lijkt wel zo'n zwermpot met oud en nieuw :P

[ Voor 35% gewijzigd door Deegeeooh op 21-11-2012 20:23 ]

• Wary87
Ik heb de collectors edition dus met de Angelic Wings. Als ik Shadow Power gebruik zie je ook dubbele wings. Wel een beetje jammer inderdaad dat de vleugels niet beter geimplementeerd zijn.

• Mofkees
Hoppa, 75%chc paperdoll op mijn DH en 81% Chc voor strafe! Zonder schrine natúúrlijk.

• Deegeeooh
Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:47:
Hoppa, 75%chc paperdoll op mijn DH en 81% Chc voor strafe! Zonder schrine natúúrlijk.
vet ! linkje naar je profile?

zonder shrine? wat is daar het voordeel van?
Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:47:
Da's knap, aangezien je CHC met items vziw 68% kan zijn. 76% is max, maar dan moet je dus 2x Nat's set hebben iig. :P En verder max CHC op alle items. Dus óf je hebt dikke items, of je hebt alleen heel veel CHC maar geen damage :P

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2012 20:59 ]

• Mofkees
Angeloonie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:55:
[...]

Da's knap, aangezien je CHC met items vziw 68% kan zijn. 76% is max, maar dan moet je dus 2x Nat's set hebben iig. :P En verder max CHC op alle items. Dus óf je hebt dikke items, of je hebt alleen heel veel CHC maar geen damage :P
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/2672982

maar zo snel wordt het niet geupdate :) 41k DPS paperdoll damage. moet nog een beetje meekloten, maar kan nog wel MP1 aan.. in totaal denk ik 7/8M erin gestoken maar.

er is nog 6% strafe op de cloak, en zonder follower, geen idee of schrine ook wat doet met je CHC.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nrwGw.png?1

[ Voor 9% gewijzigd door Mofkees op 21-11-2012 21:15 ]

• Deegeeooh
Mofkees schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:04:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/2672982

maar zo snel wordt het niet geupdate :)

er is nog 6% strafe op de cloak, en zonder follower, geen idee of schrine ook wat doet met je CHC.
[afbeelding]
nee dat updaten schiet echt niet op.. zeker niet als je nogal es van gearset wisselt klopt er meestal geen hout van..

ook nog 6% chc strafe op stone of Jordan :)

wel leuk zoveel crit, iedere chd + dex die je er nu bij gaat doen laat je dps echt snel ontploffen.. alleen wordt dat een hele dure grap als je max chc in stand wil houden :)

edit: rocketstorm met hoge crit is ook wel rete effectief trouwens.. bij echt heel grote packs is demolition sneller (aoe effect ?) maar bij iets minder en zeker bij een paar lijkt Rocketstorm sneller, omdat je meer trefzeker bent en ook wat verder weg kunt blijven. Al moet je er af en toe wel even doorheen om je globes/hatred te vullen.

[ Voor 18% gewijzigd door Deegeeooh op 21-11-2012 21:23 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:34
Stomem vraag, maar Emeralds staan nu op 20M each.

Is het nuttig om de plans te kopen (Hoogste heb ik gevonden, moet die andere 2 kopen), flawless emeralds sparen (Een hoop) en gaan craften? Of zijn de costs hoger dan 20M?

Kan namelijk even niet zien hoeveel de crafting costs zijn van de plans die ik nog niet bezit :)

• Mofkees
Deegeeooh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:16:
[...]

nee dat updaten schiet echt niet op.. zeker niet als je nogal es van gearset wisselt klopt er meestal geen hout van..

ook nog 6% chc strafe op stone of Jordan :)

wel leuk zoveel crit, iedere chd + dex die je er nu bij gaat doen laat je dps echt snel ontploffen.. alleen wordt dat een hele dure grap als je max chc in stand wil houden :)

edit: rocketstorm met hoge crit is ook wel rete effectief trouwens.. bij echt heel grote packs is demolition sneller (aoe effect ?) maar bij iets minder en zeker bij een paar lijkt Rocketstorm sneller, omdat je meer trefzeker bent en ook wat verder weg kunt blijven. Al moet je er af en toe wel even doorheen om je globes/hatred te vullen.
echte dure grap is een legacy nat ring of helm met CHC. en daar boven op nog een ring of helm met 6% CHC in de huidige set. en dan kan je de wapenslot vrijmaken. 65% CHC icm een vette manticore.. kun je nagaan....

• Mofkees
RedHat schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:

Is het nuttig om de plans te kopen (Hoogste heb ik gevonden, moet die andere 2 kopen), flawless emeralds sparen (Een hoop) en gaan craften? Of zijn de costs hoger dan 20M?

Kan namelijk even niet zien hoeveel de crafting costs zijn van de plans die ik nog niet bezit :)
http://www.d3rawr.com/gem

volgens mij is het geen goeie business zelf te craften.

Verwijderd

Ik heb net een bod gedaan om een tal rasha alegiance, dat zou een enorme boost zijn voor mijn wizard. http://eu.battle.net/d3/en/profile/wiked-2352/hero/13655404 :). dan zit ik buffed bijna bij de 100K

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22
Jeuuuuuuuj over de 50% CHC :D *O*

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07-2025
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:33:
Ik heb net een bod gedaan om een tal rasha alegiance, dat zou een enorme boost zijn voor mijn wizard. http://eu.battle.net/d3/en/profile/wiked-2352/hero/13655404 :). dan zit ik buffed bijna bij de 100K
Tip: kijk eens naar een Triumvirate source, die gaat je damage enorm boosten. Zelfde range als je huidige dps is al te vinden voor 2x niks, maar daar bovenop krijg je tot 18% extra dps erbij (je hebt een black weapon dus dat is dan de volle pot). Enige nadeel is dat je dan vitality elders zult moeten compenseren :)

Verwijderd

Ik heb er eentje gekocht, enkel geraak ik niet meer op het spel ^^.

• Wary87
RedHat schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:

Een week a twee weken geleden stonden de beste emeralds in de ah voor 5 mil. Ik vermoed dat er een hoop geduped werd alleen Blizzard heeft er niks officieels over vermeld tot er een hoop accounts gebanned werden. Op de diablofans forums hadden sommige users hele onderzoeken waarbij manticores met 2 sockets 1300+ dps, dex 22x voor kwam met precies die stats en alle andere vergelijkbare manticores 1 tot 2x.

Ik zou het nogal risicovol vinden om te investeren in gems want wanneer de volgende duper zijn slag zet zakt de prijs weer ontzettend in. Je moet niet vergeten dat de AH een behoorlijke cut neemt uit een sell van 20M. Ik geloof dat de gems en craft costs al rond de 18M aan liggen.

• Mofkees
erm server update?

Verwijderd

1.5a om twaalf uur zou je terug kunnen spelen.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/19339650

Zo... VLAK voor de werkzaamheden nog net op tijd nieuwe mainhand kunnen scoren! (Sure... met STR. was beter geweest... maar voor mijn voorlopig onbetaalbaar!)... Al met al (vooral door +10% CHC door Mace) een flinke upgrade!) Moet alleen weer sparen om mijn GEMS aan te vullen... moest Gold hebben voor mijn EF :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Sinds kort mijn barb op HC lvl 60 gekregen en dit is zijn profiel,
helaas weinig gold te besteden maar vroeg me af of mensen nog wat upgrade tips hadden? Zit atm in A4 inferno maar wil eigenlijk A3 MP0 gaan farmen.

http://eu.battle.net/d3/e...ivious-2150/hero/22293654

Ow de chest is zo te zien nog niet geupdatet, die is al veranderd

[ Voor 10% gewijzigd door Alwinonline op 21-11-2012 23:32 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35
Alwinonline schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:31:
Sinds kort mijn barb op HC lvl 60 gekregen en dit is zijn profiel,
helaas weinig gold te besteden maar vroeg me af of mensen nog wat upgrade tips hadden? Zit atm in A4 inferno maar wil eigenlijk A3 MP0 gaan farmen.

http://eu.battle.net/d3/e...ivious-2150/hero/22293654
Ik zou me concentreren op betere boots met faster walk... wel zo handig bij lastige packs! ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08-2025
Is er ergens bekend waarom de server offline is gegaan voor maintenance? Beetje rare tijd om het te doen, al misschien wel iets vanuit US zijn aangezien het daar nog gewoon business hours is.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59

Thompson

Beeromaniac

Zijn er behalve die CM build met frost nova/diamond skin etc. nog andere leuke wizard builds? Zoek iets leuks voor mijn paragon 6 wizardje. Zit nu rond de 80k dmg maar ben wel redelijk squishie (MP1 lukt wel, alleen reflect blijft natuurlijk lastig)

Beeromaniac

• Marcvz
De archon build! Melten die bende! :D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Marcvz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 01:20:
De archon build! Melten die bende! :D
Je hebt inderdaad archon build
verder nog de full frost (frost meteors met ray of frost en frostnova

Enige nadeel is dat op de cm build na de meeste wiz builds nogal waardeloos worden voor hogere MP levels.

Voro reflect damage moet je gewoon zorgen voor wat loh, rond de 3 a 400 op mp1 is genoeg
let wel op als je voor archon build gaat regel een wapen met lifeleech ipv loh, want in archon mode werkt loh niet maar lifeleech wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 22-11-2012 08:19 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Blaat
Ik heb gisteren ook even snel de Strafe build geprobeerd op mijn dh. Als ik zin heb om met mijn dh te spelen kwak ik altijd een gedeelte van mijn monk gear op mijn dh. Het resultaat daarvan is echter dat mijn ias veel te hoog is. :P

Mijn hatred draint als een idioot en ik kan, ondanks het oppakken van health globes en preperation/punishment, niet genoeg hatred ophouden om een pack neer te strafen op Mp0. En dat met bijna 160k dps zonder SS!

Voor deze build zal ik toch een andere gearset moeten hebben. :+

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-01 11:15
Hmm Combineer Strafe met Hunger arrow.
Gaat prima. gewoon Strafe Strafe Strafe en dan Hunger arrow tot ik weer genoeg heb om te kunnen Strafe .
Alleen bij Boss runs heb je weinig aan . Wil je meer focussen op singel target damage.
Heb extra Strafe op me arm en had een Soj met 30 vs elete en 8 of 10 Strafe (voor 10 M is die wegegegaan).
Maar dat Strafe Kost zoveel als je het vergelijk met Elemental errow.
Maar schiet wel lekker snel ...
Voor tegen groepen is het echt super

<GOT>DrOPje #2516

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 15:22

solique

Fire is all I need

Gister nog een leuke pants willen kopen alleen vond Blizzard het tijd voor de maintenance dus was net te laat met aanschaffen.
Vanavond maar weer eens op zoek naar wat leuks, moet echt vooruit in stats.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Raoul.TLS
Gister een beter WF gekocht met soc koopje 5 M en doe ermee 7 K meer damage als huidige wf.
En was goedkoop vond ik. en 1297 dps maar (das niet veel)

<GOT>DrOPje #2516

• Raoul.TLS
Strafe is leuk.
while moving at 75% of normal movement speed. Is wel vragen om gehit te worden.
Hoge repaire kost. En soms dood als gevolg ..

<GOT>DrOPje #2516

• Blaat
Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:02:
Strafe is leuk.
while moving at 75% of normal movement speed. Is wel vragen om gehit te worden.
Hoge repaire kost. En soms dood als gevolg ..
Ik zat te denken, misschien dat een windforce best een handig wapen is met een strafe build. Met name dankzij de hatred regen en de knockback.

Strafe heeft afaik een procrate van 0,25 per hit. Je hit best vaak met strafe dus dat kan heel handig zijn!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 04:47
Wolf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:06:
[...]

Ik zat te denken, misschien dat een windforce best een handig wapen is met een strafe build. Met name dankzij de hatred regen en de knockback.

Strafe heeft afaik een procrate van 0,25 per hit. Je hit best vaak met strafe dus dat kan heel handig zijn!
Als je een windforce nodig hebt om te testen whisp me maar , heb er nog enkelen in stash dacht ik

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Raoul.TLS
Vraagje ik heb nu een WF met sock
Stel ik stap over naar Manticore ga ik heel veel merken dat die langzaamer schiet of valt het mee ?

profiel

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702

meer damage doen (mee Crit damage) Maar schiet langzaamer.

is het raadzaam

<GOT>DrOPje #2516

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:02

Shiro

Serenity

Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:08:
Stel ik stap over naar Manticore ga ik heel veel merken dat die langzaamer schiet of valt het mee ?

profiel

is het raadzaam
Afhankelijk van de stats van de manticore, maar met vergelijkbare stats zou ik sowieso voor een slower weapon gaan. Per hatred zal je meer damage doen, aangezien je skills gebaseerd zijn op je weapon damage.

Ik gebruik zelf ook een Manticore en ik heb al problemen om genoeg hatred te krijgen... eigenlijk heb ik liever een hogere avg damage dan IAS...

Juniper RWD

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Loev schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:20:
Ik ben afgelopen weekend van een rommel spec naar WW spec gegaan op mijn barbarian. Wat een verschil, zo veel meer DPS :D Met dank van een aantal Tweakers :* heb ik wat mooie spulletje gekregen. Ik sta nu op het punt dat ik niet zo goed weet wat ik als eerste moet verbeteren. Ik dacht zelf mijn offhand. LOH heb ik genoeg dus ik dacht deze te laten vallen voor een mooi wapen met hoge DPS en crit chance. Of toch misschien een hogere all resist en vit? Hoor graag wat jullie vinden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/loev-2488/hero/785309
Gisteren dropte er een leuke upgrade voor mij.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V8WG6YqgGmQrPM9ZoBJfGkuC/full.png
Met dit nieuwe wapen ga ik van 36k naar 50k damage :D

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Raoul.TLS schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:08:

profiel

is het raadzaam
Ik heb een WF met socket en een manti met 2 socket...WF is erg leuk en snel om mee te spelen ...maar ik haal met me manti meer dps...het is maar wat je leuk vind moet ik zeggen...op low mp lvl neem ik de WF en hoge mp de manti ...

Loev schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:19:
[...]

Gisteren dropte er een leuke upgrade voor mij.
[afbeelding]
Met dit nieuwe wapen ga ik van 36k naar 50k damage :D
Dat is geen verkeerd wapen :) Best wat centjes waard ook!

Grats!

(je moet er wel even een betere gem in stoppen natuurlijk :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2012 09:27 ]

Verwijderd

Wel grappig, ik kocht gisteravond even een Inna's Temperence voor de movement speed en CHC omdat ik een vrij betaalbare zag met +armor. Dus ik doe nog even snel een A3 MP2 run voordat ik ga sporten en guess what... dropt de belt ook nog ff! :P met als random roll life regen.. Dus dat was wel even heerlijk! :P

En ik moet zeggen dat strafe niet echt handig voor me is, met unbuffed 2.39 att/sec :P Dus k denk inderdaad dat Manticore beter is dan WF voor strafe builds... Nu was m'n build juist gericht op LoH, grenades(later bola) waarbij dus IAS best handig was :P

Dit is mijn build nu: (was op zoek naar Lacuni Prowlers maar nu ik al +24%MS heb kan ik beter naar wat anders (strongarm ofzo) kijken denk ik... En twijfel nog of ik de Inna's set wel zo geweldig vind :)

Dit is nu m'n profiel:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cue-2960/hero/1876106

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ik vind Innas goed maar niet de belt ...broek en omhang ja maar de rest niet.

Verwijderd

strafe vind ik niks, dan nog liever TOC op lage mp's 1-hit dat ook nog dus ja.

liever ellemental arrow, je schiet bij normal mobs 3 x en alles in een rechte lijn is dood :D

en inna's is leuk maar de belt ook niet mis, 7% damage + 1 crit chance + 160 dex is niet verkeerd hoor geeft aardig wat damage :)

Verwijderd

Nee naja, ik had ervoor een belt met +170 dex, +200 vit, 76 AR, wat ik nu wel allemaal mis, maar ben toch weer langzaam terug aan 't switchen van tanky naar DPS, en deze belt gaf (zéker met de 2 set bonus van +130 dex) toch een aardige dps boost!
Mocht iemand nog een leuke Thing of the deep hebben liggen met 240+ average en int/vit/mf, vergeet deze arme tweaker niet :P

Heb maximaal 100M te besteden, maar ze staan uberhaupt te weinig op AH met deze stats..

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2012 09:54 ]

• Mofkees
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:37:
strafe vind ik niks, dan nog liever TOC op lage mp's 1-hit dat ook nog dus ja.

liever ellemental arrow, je schiet bij normal mobs 3 x en alles in een rechte lijn is dood :D

en inna's is leuk maar de belt ook niet mis, 7% damage + 1 crit chance + 160 dex is niet verkeerd hoor geeft aardig wat damage :)
Inna belt werkt beter met WF, aangezien WF black is. Manticore is grotendeels poison.

als je hatred problemen hebt, neem nightstalker passive en stack chc. Neem ook wat +dis item, op dml bv. Neem ook een langzamer dml, met 10% OAS, het bijkomende voordeel is dat zulke dml's goedkoper zijn :)

Net de bat en templar, helpt ook aan hatred regen.

Heb nu naast strafe sentry genomen met firechain, ook best grappig, zeker als de passive neemt er 3 van te kunnen maken :)

Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:14:
[...]

als je hatred problemen hebt, neem nightstalker passive en stack chc
Nightstalker doet niets voor je Hatred ;) Kun je beter Vengeance nemen. :)
. Neem ook wat +dis item, op dml bv. Neem ook een langzamer dml, met 10% OAS, het bijkomende voordeel is dat zulke dml's goedkoper zijn :)
Je levert dan wel enorm veel DPS in met zo'n trage DML, en als je een Manticore gebruikt heb je de 17+ IAS wel nodig. :)

Verwijderd

Mofkees schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:14:
[...]

Inna belt werkt beter met WF, aangezien WF black is. Manticore is grotendeels poison.

als je hatred problemen hebt, neem nightstalker passive en stack chc. Neem ook wat +dis item, op dml bv. Neem ook een langzamer dml, met 10% OAS, het bijkomende voordeel is dat zulke dml's goedkoper zijn :)

Net de bat en templar, helpt ook aan hatred regen.

Heb nu naast strafe sentry genomen met firechain, ook best grappig, zeker als de passive neemt er 3 van te kunnen maken :)
nu scheelt het dat ik geen manticore heb ;) windforce is leuk maar ik ga gemiddeld 1x dood in een game en dat is bij onmogelijke phase-beasts of 3 elites tegelijk dus ja dan is die knockback ook weinig meer in verhouding met 40k dps :D... en wat zijn hatred problemen? :D
Pagina: 1 ... 119 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.