ww is super.
belangrijkste met strafe is, naast dat je de mobs snel neer moet kunnen krijgen, vooral hatred blijven generen en disc blijven houden. IAS lijkt minder interessant dan de rest inderdaad
ik gebruik deze
build nu.
geen problemen met hatred gen, gebruik primary attack nauwelijks. Je zou bijvoorbeeld grenades tinker kunnen gebruiken om tussendoor extra snel hatred gen te gebruiken.
strafe demolition doet het meeste damage heb ik gemerkt, al mis je soms. stinging steel lijkt interessant door z'n 100% extra damage bij crtical hits, maar in de praktijk valt dat tegen (met 55 CHC). Rocket storm is ook wel leuk, omdat je meer een soort ranged attack hebt.. met ballistics kun je de dmg nog verhogen.
verschil is dat ik met legacy nats speel dus geen disc regen probleem heb (nou ja, ik gebruik vault tumble ipv ToC wat eigenlijk lekkerder is maar teveel disc kost zodat ik Gloom dan soms even niet up kan brengen) dus ik gebruik geen night stalker, wat jij wellicht wel wilt.
Als je zonder Gloom kunt is ook shadow glide voor de extra speed erg lekker, of night bane voor extra hatred gen als je dat nodig hebt,
Ik gebruik chakram shuriken cloud wat nog eens 34% extra dmg doet bij contact, mocht je preparation niet meer nodig hebben.
[
Voor 6% gewijzigd door
Deegeeooh op 21-11-2012 16:24
]