D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Meestal heeft dat bewaren geen zin, en werkt dat pas bij de rings die droppen NA zo'n dergelijke upgradeMarcM88 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:34:
[...]
Nu je het toch hebt over hellfire ringen salvagen..
Sinds kort spaar ik die dingen en salvage ik ze later. Er zijn al veel suggesties geweest op het forum waarin mensen vragen om die ringen te salvagen in iets nuttigers. Wie weet doen ze er wel iets mee in 1.06 *heeft hoop*.
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
En hij doet de rol op die stats voor je
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 13:30
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
| Wie doet er mee met powerlevelen van lvl 0 tot 60? Dankzij Monster Power kan het levelen veel sneller gaan, en met behulp van de AH zit je binnen een paar uur op lvl 50. Het lijkt mij leuk om met een clubje GoTters dit op zaterdag samen te doen, want het is leuker om met meer mensen te doen dan dat je uren alleen zit te gamen | |
| Eisen: | |
| Hellfire Ring: | Je moet minimaal een Hellfire Ring beschikbaar hebben (desnoods leen je hem van een main char). Stats maken niet uit, het gaat puur om de XP en de Fireball (voor normal/nightmare een gigantische DPS buff) |
| AH Budget: | Zorg dat je ongeveer 1.000.000 gold hebt voor AH aankopen om de X-aantal levels, zodat je overgeared kunt zijn. |
| Info: | |
| Tijdstip: | Zaterdag of zondag overdag of in de avond. Minimaal 5 uur achter elkaar. |
| TeamSpeak: | Het zou heel erg handig zijn indien je een headset+mic hebt, zodat we op de TS-server kunnen chatten, altijd gezellig. |
| Zaterdag 24/11/12 Wie/wat? | Angeloonie (Angeloonie#2758) - HF Ring MicScott (Moos#2298) - HF Ring DHeidstra (wreck#2366) - HF Ring Vandread (vuurzee#2115) - Dark Angel (Darkangelnl#2829) - HF Ring [Standby] Thompson (Thompson#2265) - HF Ring |
| Zondag 25/11/12 Wie/wat? | Angeloonie (Angeloonie#2758) - Barbarian |
| Meedoen? | Reply of DM me jouw BattleTag |
Qua tijd denk ik dat het zaterdag vanaf 14:00 gaat worden, vanuit de reacties/DM's zie ik die tijd vaak naar voren komen.
Mocht ik iemand gemist hebben: mijn excuus, stuur even een DM
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 15:47 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
in Center parcs
Eten drinken Spelen slapen
Lachen, maar waarom in center parcs...Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:55:
Hadden laats een Diablo 3 weekeind van vrijdag avond tot zondag avond gespeeld.
in Center parcs![]()
Eten drinken Spelen slapenEn dat heel het weekeind
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Anders heeft het niet echt nut om even naar Lvl 60 te gaan.Loev schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:53:
Wil graag meedoen maar 5 uur achter elkaar Diablo III is wat veel van het goede.
Dat is juist het leuke even in 1 dag lvl 60 aan tikken.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
hoe hete die andere XP ring ook al weer misschien de moeite waard om te gebruiken.Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:41:
Leuk dat er mensen enthousiast zijn.Lijst wordt al voller, misschien kunnen er 2 parties gaan starten morgen!
Powerlevelen 24/11/2012! + 25/11/2012!
Wie doet er mee met powerlevelen van lvl 0 tot 60? Dankzij Monster Power kan het levelen veel sneller gaan, en met behulp van de AH zit je binnen een paar uur op lvl 50. Het lijkt mij leuk om met een clubje GoTters dit op zaterdag samen te doen, want het is leuker om met meer mensen te doen dan dat je uren alleen zit te gamen Eisen: Hellfire Ring: Je moet minimaal een Hellfire Ring beschikbaar hebben (desnoods leen je hem van een main char). Stats maken niet uit, het gaat puur om de XP en de Fireball (voor normal/nightmare een gigantische DPS buff) AH Budget: Zorg dat je ongeveer 1.000.000 gold hebt voor AH aankopen om de X-aantal levels, zodat je overgeared kunt zijn. Info: Tijdstip: Zaterdag of zondag overdag of in de avond. Minimaal 5 uur achter elkaar. TeamSpeak: Het zou heel erg handig zijn indien je een headset+mic hebt, zodat we op de TS-server kunnen chatten, altijd gezellig. Zaterdag 24/11/12 Wie/wat? Angeloonie (Angeloonie#2758) - HF Ring
MicScott (Moos#2298) - HF Ring
DHeidstra (wreck#2366) - HF Ring
Vandread (vuurzee#2115) -
Dark Angel (Darkangelnl#2829) - HF Ring
[Standby] Thompson (Thompson#2265) - HF Ring
Zondag 25/11/12 Wie/wat? Angeloonie (Angeloonie#2758) - Barbarian Meedoen? Reply of DM me jouw BattleTag
Qua tijd denk ik dat het zaterdag vanaf 14:00 gaat worden, vanuit de reacties/DM's zie ik die tijd vaak naar voren komen.
Mocht ik iemand gemist hebben: mijn excuus, stuur even een DM
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2012 16:03 ]
Verder:
- Zorg dat je OP +exp gem hebt voor head
- Ook een high level ruby voor wapen. Zeker in het begin verdubbelt dat je DPS (20dps wapen, stop er een +17gem in oid die zijn prima te betalen / craften).
- Berg class specific main stat gems.
- cains set
[ Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 23-11-2012 16:20 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
..maar die is wel te lenen van iemand misschien?Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:03:
Die mag je aan doen, maar is veels te duur om even hiervoor te kopenDus mooi meegenomen als je hem hebt
Aangezien ik kennelijk vooral wizard legendaries drop momenteel gisteren ter afwisseling van het XP grinden dan ook maar een wizard gestart. (lvl 12 ofzo, maar kan ook overnieuw beginnen event.) Morgen kan ik niet, maar lijkt me leuk zondag mee te doen die naar 60 brengen.
deegeeooh#2270
edit: mocht ik zaterdag toch kunnen kan ik altijd nog kijken of ik in een party kan aansluiten.. voorwaarden check
[ Voor 9% gewijzigd door Deegeeooh op 23-11-2012 16:28 ]
The Fist of Az'Turrasq, dus als iemand interesse heeft voeg met even toe dan kan het gratis opgehaald worden.
michael#2678
[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 23-11-2012 17:05 ]
Movies: letterboxd
Kan je ze niet kopen op AH ?
Deegeeooh schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:24:
Even iets anders.. heeft iemand ooit wel eens een legendary blacksmith plan gedropt? Ik dus nog nooit..
Jazeker, onder recepiesRaoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:31:
Ja een vriend heeft een in een spel gehad om een soort legendary ietems te kunnen maken.
Kan je ze niet kopen op AH ?
[...]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik vraag het me ook af of je hier een beetje geld mee kan verdienen aangezien de meeste statts van een legendary wel vast liggen. Zelfs matige rolls kan je nog wel voor wat geld verkopen. Helemaal nu de brimstones geen drol meer kosten.Deegeeooh schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:24:
Even iets anders.. heeft iemand ooit wel eens een legendary blacksmith plan gedropt? Ik dus nog nooit..
Yup, ikke 2 keer zelfs. De eerste keer was het een Wonderous Deflect Plan die voor 7M verkocht werd. De andere was minder, maar werd toch voor 1M verkocht. Daarentegen heb ik nog nooit een set item gevonden...Deegeeooh schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:24:
Tja sommige bieden hun diensten aan voor geld.
Maar niets is gegarandeerd.
je kan een creapy rol krijgen of een goede roll.
Ach
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Niet dat ik het heel erg vind, want 90% van die plans zijn nutteloos. Alleen de Seven Sins en Sage set zijn volgens mij interessant.
is een creapy roll een roll waar je bang van wordt?Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:42:
is er geld te verdienen in het craften van legendary .
Tja sommige bieden hun diensten aan voor geld.
Maar niets is gegarandeerd.
je kan een creapy rol krijgen of een goede roll.
Ach
Ik heb mensen via livestreams hun crafting aan zien bieden, en vragen hier belachelijk veel geld voor. Als crafter valt hier dus wel redelijk veel geld in te verdienen, maar je moet wel weten hoe je de livestream aan moet pakken.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
gaaf. Tweakers first denk ik dan ?Darker schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:38:
Ik ga vanavond paragon 100 aantikken met m'n barbIn al die speeltijd en farmingrondes heb ik in ieder geval nog NOOIT een legendaryplan gevonden.. wel talloze normal plans en jewelplans.....
Dat wordt afkikken
Nee ik dus ook niet.. als enige niet.. maar het kan dus wel zoals ik hierboven lees .. bij MooiNietDus.. De kans om nog nooit een set item te hebben zien droppen is een stuk kleiner in ieder geval
@MooiNietDus: sinds de laatste patches vallen die ook wel regelmatig.. ?
Nog 3 'vakjes' te gaan!
met sommige wel.. seven sins bijvoorbeeld werd ontzettend veel mee gecraft voor geld.Wooldoor schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:37:
[...]
Ik vraag het me ook af of je hier een beetje geld mee kan verdienen aangezien de meeste statts van een legendary wel vast liggen. Zelfs matige rolls kan je nog wel voor wat geld verkopen. Helemaal nu de brimstones geen drol meer kosten.
Brimstone stonden de laatste dagen na de bluepost over een crafting weer aantrekkelijk maken ineens door speculatie weer in de lift naar zo'n 70-80 k (en daarmee de min. prijs van alle 60- lvl legendaries) maar inmiddels alweer gehalveerd
Das balen zeg!desjaak909 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:28:
Zo mijn HC Monk is dood... Ben wel weer even klaar met HC, is uiteindelijk toch een beetje het zelfde als SC, behalve dat je altijd wat beter moet opletten. Wat ik net dus even niet deed (had zelfs mijn serenity nog over, maar was te laat tussen al de arcane lasers). Heb nog wat leuke spullen in mijn stash zitten, zoals een INT wailing host met avg DMG en INT fire walkers en 1000+DPS
The Fist of Az'Turrasq, dus als iemand interesse heeft voeg met even toe dan kan het gratis opgehaald worden.
michael#2678
Er is een bekende serentiy bug die me sc ook wel eens nekt.
Als je hem indrukt gaat ie pas aan nadat de huidige animatie afgelopen is.. En soms is dat net te laat...
Ik kan me voorstellen dat Koen wel interesse heeft in wat HC gear voor als wij bij leven 60 aankomen..
Als er nog een plekje vrij is vanavond heb ik ook nog wel interesse om de HF ring te maken. Ik heb wel tijd om za of zo een sessie te doen als ik mijn ring bijelkaar heb.Angeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:53:
[...]
Zet je op de lijst als standby.Mocht er te weinig animo zijn dan kun je mee, anders krijgt iemand die langer kan de voorkeur
Ik rooster zondag 25/11 ook gewoon in! Ik wil wel keyruns/portals gaan doen met mensen die nog geen ring hebben! Dan kunnen we zondag misschien nog wel een sessie doen!
Powerlevelen 24/11/2012! + 25/11/2012!
Wie doet er mee met powerlevelen van lvl 0 tot 60? Dankzij Monster Power kan het levelen veel sneller gaan, en met behulp van de AH zit je binnen een paar uur op lvl 50. Het lijkt mij leuk om met een clubje GoTters dit op zaterdag samen te doen, want het is leuker om met meer mensen te doen dan dat je uren alleen zit te gamen Eisen: Hellfire Ring: Je moet minimaal een Hellfire Ring beschikbaar hebben (desnoos leen je hem van een main char). Stats maken niet uit, het gaat puur om de XP en de Fireball (voor normal/nightmare een gigantische DPS buff) AH Budget: Zorg dat je ongeveer 1.000.000 gold hebt voor AH aankopen om de X-aantal levels, zodat je overgeared kunt zijn. Info: Tijdstip: Zaterdag of zondag overdag of in de avond. Minimaal 5 uur achter elkaar. TeamSpeak: Het zou heel erg handig zijn indien je een headset+mic hebt, zodat we op de TS-server kunnen chatten, altijd gezellig. Zaterdag 24/11/12 Wie/wat? Angeloonie (Angeloonie#2758) - Monk
MicScott (Moos#2298)
[Standby] Thompson (Thompson#2265) - Demon HunterZondag 25/11/12 Wie/wat? Angeloonie (Angeloonie#2758) - Barbarian Meedoen? Reply of DM me jouw BattleTag
W.b.t. Hellfire Rings: ik heb nog 3 portals liggen, en daarnaast nog wat keys.
Ik ga vanavond de hele avond keyfarmen, dus als je mee wilt doen, maar geen Hellfire Ring hebt, voeg me vanavond dan toe om mee te farmen, dan gaan we gewoon proberen een ring te maken vanavond.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Als je over een half uurtje start kan ik mee. Ga nu naar huis, snel eten maken en dan kan ikMofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:20:
nog mensen in voor 1 of 2 uberrun games? zoeken nog twee voor MP7
Tja, dat zou kunnen dat dat het was, zat er wel op te drukken maar was dus te laat en mijn near dead experiense kon ook niet meer helpen, je wordt op HC op een gegeven moment ook wat minder oplettend omdat het daarvoor een tijd goed gaat, maarja nu maar even een tijdje geen diablo meer, was wel een beetje klaar met de eindeloze alkaizer runs. Hopelijk komt er snel een nieuwe patch of uitbreidingMarcvz schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:10:
[...]
Das balen zeg!
Er is een bekende serentiy bug die me sc ook wel eens nekt.
Als je hem indrukt gaat ie pas aan nadat de huidige animatie afgelopen is.. En soms is dat net te laat...
Ik kan me voorstellen dat Koen wel interesse heeft in wat HC gear voor als wij bij leven 60 aankomen..
Als hij me add dan kan hij kijken of er wat tussen zit
add maar straks neooen#2211, wie weetAngeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:21:
[...]
Als je over een half uurtje start kan ik mee. Ga nu naar huis, snel eten maken en dan kan ik
Ik ga daarom als ik 100 ben(ik denk ergens volgende week) drie maanden op vakantie!Darker schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:51:
Inderdaad afkicken.. ik ga na het behalen van 100 nog een paar uberrruns doen en dan vind ik het voorlopig wel even mooi geweest met Diablo tot een volgende patch ofzo
Nog 3 'vakjes' te gaan!(32 mil exp per vakje)
Afkicken dus xD
Up
Verwijderd
Zal mijn build wel wat moeten aanpassen want dat is echt niet geschikt voor ubers. deed laatst een testje en had siege breaker en die wizzard op mp5, maar was behoolijk de sjaak solo
Je moet ze ook niet alleen doen, vind ik zonde. Gewoon met 3 man minimaal, ieder dan een portalVerwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:46:
Ik ben ook flink wat keys aan het farmen voor wat machines.. heb nu 11 machines, 26 act1 keys, 4 act 2 keys en 1 act3 key. Mijn plan is om die act2- 3 keys op gelijke hoogste te bregen met act1 act1 en dan flink wat uber runs te doen. Als er hier mensen mee willen dan graag.. mp 4-5 ofzo
Zal mijn build wel wat moeten aanpassen want dat is echt niet geschikt voor ubers. deed laatst een testje en had siege breaker en die wizzard op mp5, maar was behoolijk de sjaak solo
Verwijderd
maar np cool.. dan meld ik mij wel als de keys gefarmt zijn.. payback time then
Laat me raden, op normalMicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:18:
Een paar dagen geleden postten mensen hun dope killstreaks, maar wie doet dit me na?
[afbeelding]
Geen new record, ik had er meer, maar daar kon ik niet op tijd een screenshot van maken
Nee, Inferno MP2. Alle beestjes spawnen helaas niet tegelijkJulio-K schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:23:
[...]
Laat me raden, op normaleerst wachten tot alle beestjes zijn gespawned
OkMicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:24:
[...]
Nee, Inferno MP2. Alle beestjes spawnen helaas niet tegelijkEn op normal 1 shot je die baas, denk ik.
Dat vind ik geen sport meerJulio-K schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:26:
[...]
Ok, maar dan wacht je toch en laat je je slaan, door die damage ga je toch niet dood? Geen zin om zelf uit te proberen
maar wel een idee?
Klopt, daarom hecht ik (en blizzard) ook niet veel waarde aan die combo's, omdat er altijd wel een weg is om het te manipuleren
Verwijderd
helemaal met je eens, een uurtje, misschien twee kan wel. maar 5 uur lang....Loev schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:53:
Wil graag meedoen maar 5 uur achter elkaar Diablo III is wat veel van het goede.
ps: zaterdag is mijn sportdag dus ben van 12:00 tot 20:00 meestal weer niet online, laten de meeste mensen rond 14:00 een quest, gezamenlijke hunt of toernooitje willen houden.......
Het doel is toch een speedrun van lvl 1 naar 60? Dat lukt helaas niet in 1uur..Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:32:
[...]
helemaal met je eens, een uurtje, misschien twee kan wel. maar 5 uur lang....
ps: zaterdag is mijn sportdag dus ben van 12:00 tot 20:00 meestal weer niet online, laten de meeste mensen rond 14:00 een quest, gezamenlijke hunt of toernooitje willen houden.......
Ik zit te twijfelen of het een gear probleem is of een verkeerde setup van talents?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/broken-2630/hero/8691846
P.s. Nog tips om wat te upgraden met 2kk?
01101000 01100101 01101100 01110000
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
erm.. de boots zijn relatief zwak.Broken schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:25:
Eindelijk met een beperkt budget mij barb geupdate, ik ren nu met gemak alles door op MP0 (jaja, ik ben nog niet zo hoog als jullie). Alleen ik krijg het niet voor elkaar om mijn WoTB en WW aan te houden.
Ik zit te twijfelen of het een gear probleem is of een verkeerde setup van talents?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/broken-2630/hero/8691846
P.s. Nog tips om wat te upgraden met 2kk?
marruh, je zult eigenlijk geen problemen hebben met fury hoor. misschien vallen de mobs te snel, dan krijg je te weinig terug van de tornado's. Je kunt misschien mp2/3 proberen....
WoTB aanhouden is wat moeilijker geworden in 105, maar met WW moet je eigenljk geen problemen hebben.
Ajajaj, vet balen... ik zie dat je 60(13) wasdesjaak909 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:28:
Zo mijn HC Monk is dood... Ben wel weer even klaar met HC, is uiteindelijk toch een beetje het zelfde als SC, behalve dat je altijd wat beter moet opletten. Wat ik net dus even niet deed (had zelfs mijn serenity nog over, maar was te laat tussen al de arcane lasers). Heb nog wat leuke spullen in mijn stash zitten, zoals een INT wailing host met avg DMG en INT fire walkers en 1000+DPS
michael#2678
Ik heb een hc monk 60(9), kan aardig op MP0 mee, maar MP1 is uitdaging
[ Voor 14% gewijzigd door bakbakbak op 23-11-2012 20:52 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
mocht je straks bij de ubers nog iemand nodig hebt, laat mij maar wetenAngeloonie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:43:
Ik ga nu beginnen met farmen op MP6 voor keys. Iedereen die morgen mee wil powerlevelen maar nog geen hellfire ring heeft: Angeloonie#2758.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik vergeet constant je battletag (doe eens als ondertitel of in sigMofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:45:
[...]
mocht je straks bij de ubers nog iemand nodig hebt, laat mij maar weten
Thanks,Mofkees schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:44:
[...]
erm.. de boots zijn relatief zwak.
marruh, je zult eigenlijk geen problemen hebben met fury hoor. misschien vallen de mobs te snel, dan krijg je te weinig terug van de tornado's. Je kunt misschien mp2/3 proberen....
WoTB aanhouden is wat moeilijker geworden in 105, maar met WW moet je eigenljk geen problemen hebben.
Misschien heb je een goed punt dat mobs te snel neer vallen, ik zal eens kijken naar een hogere monster power.
Qua boots vind ik het last, het is of in dezelfde prijs klasse even crap of gelijk epic duur.
01101000 01100101 01101100 01110000
Next up: Inna's met vit zodat ik weer wat hoger dan 24k life kom, nieuwe amulet met ongeveer gelijke stats als m'n oude maar met 8+ attack speed en dan weer proberen stapje voor stapje damage en allres verhogen.
Was een dagje vrij en was inmiddels lvl15, maar had al teveel alkaizer runs achtter elkaar gedaan en lette niet goed meer op en ging dus dood door (ACT3 mp1) in areat crater lvl 2 door van die dikke koeien.bakbakbak schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:45:
[...]
Ajajaj, vet balen... ik zie dat je 60(13) waswaar ben je dood gegaan? act 3 en mp0 of 1 ofzo?
Ik heb een hc monk 60(9), kan aardig op MP0 mee, maar MP1 is uitdagingoverigens mijn enige char dus hoop niet dat die doodgaat. Ben vooral op zoek naar wat extra ehp en eventueel dmg. dus heb ook wel interesse of wil wel even kijken naar je items. kan ook wel wat terug bieden evt. ik add je wel even. Als je je ooit weer bedenkt, krijg je ze wmb ook weer terug, als ik niet doodga me ze
De Monk items zijn inmiddels al weg
... was al blij dat ik net m'n eerste HF ringen had gemaakt
Vanavond met Angeloonie, Kogel en .... een barb van wie ik de naam even kwijt ben Ubers gedaan, waren m'n 2e en 3e rondje ubers, 1 van de rondjes gingen mis, dus we hebben 7 ubers gedaan, en daaruit kon ik 2 ringen maken
1e rondje ubers had ik niks
[ Voor 72% gewijzigd door Vandread op 24-11-2012 02:09 ]
Heb m ook niet lang terug even geprobeerd, voor mij werkt het nog niet echt lekker maar dat is denk ik vooral gewenning. HOTA is sowieso een gave skill.KneoK schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:02:
Op aanraden van Marc eens de nieuwe build van Kingkongor geprobeerd. Survivability is op het moment nog dramatisch, reflect is vrijwel altijd one-shot, maar de damage output en snelheid is echt ontzettend hoog. Het is ook nog eens een hele leuke afwisseling op ww'en.
Next up: Inna's met vit zodat ik weer wat hoger dan 24k life kom, nieuwe amulet met ongeveer gelijke stats als m'n oude maar met 8+ attack speed en dan weer proberen stapje voor stapje damage en allres verhogen.
[video]
Beeromaniac
Gratz!Darker schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:17:
BAM Jonge!
[afbeelding]
Nu eerst een .. Grolsch
Ik volgende week ^.^ !
Up
Nice, gzDarker schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:17:
BAM Jonge!
[afbeelding]
Nu eerst een .. Grolsch
Gisteravond helaas niet meer on gekomen voor ubers, hoofd wilde niet echt meer
Ik heb 1 miljoen gold voor upgrades. Probleem is voornamelijk survivability op het moment.
http://eu.battle.net/d3/e...Steffer-2830/hero/8172187
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Klote Ghom die geen Fang dropte tot 3x toeVandread schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:53:
Props & Congrats!
Vanavond met Angeloonie, Kogel en .... een barb van wie ik de naam even kwijt ben Ubers gedaan, waren m'n 2e en 3e rondje ubers, 1 van de rondjes gingen mis, dus we hebben 7 ubers gedaan, en daaruit kon ik 2 ringen makengeen briljante ringen maar mooi voor levelen.
Ik denk dat je je ringen redelijk goedkoop kan verbeteren door te zoeken naar str, all res en misschien atk speed of crit chance erop. Met all res gaat je survivability gelijk een stuk omhoog. Waarschijnlijk kan je ook wel goedkoop een IK belt aanschaffen met goede str, hier zit altijd goede all res op.Stefanhendrik schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:19:
Iemand tips voor upgrades?
Ik heb 1 miljoen gold voor upgrades. Probleem is voornamelijk survivability op het moment.
http://eu.battle.net/d3/e...Steffer-2830/hero/8172187
Denk dat je dan een eind komt
Verwijderd
Ik had wel veel geluk voor mijn eerste keer UbersAngeloonie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:22:
[...]
Klote Ghom die geen Fang dropte tot 3x toe
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Vond vorige week een heerlijke bracer, was mijn eerste self-found upgrade! Nu wel helemaal blut, maar ga toch weer rustig aan sparen. Moet zeggen dat de Blackthornes set mij wel bevalt, ik denk dan ook dat ik niet naar Inna's switch maar lekker bij Blackthornes blijf.
Upgrade die ik nog kan doen is switchen van helm, want een enkele Inna set schiet toch niet op. Zal wel sparen worden voor Mempo, maar die zijn érg duur met CHC en IAS.
Op mijn hero-profiel sta ik zelfs door de 100k unbuffed heen, maar ingame is dit maar 90k.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 24-11-2012 11:14 ]
Had gister 2x uberruns gedaan met 4 man. Mp5 en Mp 7, met 0 organen als resultaat. Dat is pas gelukAngeloonie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:22:
[...]
Klote Ghom die geen Fang dropte tot 3x toe
Thanks!Baroshir schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:49:
[...]
Ik denk dat je je ringen redelijk goedkoop kan verbeteren door te zoeken naar str, all res en misschien atk speed of crit chance erop. Met all res gaat je survivability gelijk een stuk omhoog. Waarschijnlijk kan je ook wel goedkoop een IK belt aanschaffen met goede str, hier zit altijd goede all res op.
Denk dat je dan een eind komt
Ga meteen even shoppen... (Lijk wel een vrouw ;-) )
gefeliciteerd en geniet van je vrije tijd
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
| Wie doet er mee met powerlevelen van lvl 0 tot 60? Dankzij Monster Power kan het levelen veel sneller gaan, en met behulp van de AH zit je binnen een paar uur op lvl 50. | |
| Eisen: | |
| Hellfire Ring: | Je moet minimaal een Hellfire Ring beschikbaar hebben (desnoods leen je hem van een main char). Stats maken niet uit, het gaat puur om de XP en de Fireball (voor normal/nightmare een gigantische DPS buff) |
| AH Budget: | Zorg dat je ongeveer 1.000.000 gold hebt voor AH aankopen om de X-aantal levels, zodat je overgeared kunt zijn. |
| Info: | |
| Tijdstip: | Zaterdag en zondag vanaf 14:00. Minimaal 5 uur achter elkaar. |
| TeamSpeak: | Kom op de TS server voor GoT: ts3.jovianlegacy.net |
| Zaterdag 24/11/12 14:00 Wie/wat? | Angeloonie (Angeloonie#2758) - HF Ring MicScott (Moos#2298) - HF Ring Vandread (vuurzee#2115) - Dark Angel (Darkangelnl#2829) - HF Ring [Standby] Thompson (Thompson#2265) - HF Ring |
| Zondag 25/11/12 Wie/wat? | Angeloonie (Angeloonie#2758) - Barbarian |
| Meedoen? | Reply of DM me jouw BattleTag |
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2012 14:26 ]
Vanmiddag kan ik niet, maar morgen wel hoogstwaarschijnlijkAngeloonie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:14:
Als er meer mensen zijn die lvl 0-60 willen doen vanaf 14:00, meld je dan even op TeamSpeak straks, dan hebben we misschien genoeg mensen voor 2 parties
..
Dat was ikVandread schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:53:
Props & Congrats!
Vanavond met Angeloonie, Kogel en .... een barb van wie ik de naam even kwijt ben Ubers gedaan, waren m'n 2e en 3e rondje ubers, 1 van de rondjes gingen mis, dus we hebben 7 ubers gedaan, en daaruit kon ik 2 ringen makengeen briljante ringen maar mooi voor levelen.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
[ Voor 123% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2012 14:26 ]
Ok, act3 mp1 waag ik me nog niet aan ;p jammer dat de items weg zijn, maar ongetwijfeld naar iemand die ze ook goed kan gebruiken. Als je toch weer hc begint, let me know en ik help je weer even op weg als je wildesjaak909 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:32:
[...]
Was een dagje vrij en was inmiddels lvl15, maar had al teveel alkaizer runs achtter elkaar gedaan en lette niet goed meer op en ging dus dood door (ACT3 mp1) in areat crater lvl 2 door van die dikke koeien.
De Monk items zijn inmiddels al weg
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Hoe bevalt ie?
Ik vind die goblin affix wel interessant, maar ik ben wel benieuwd hoe dat ingame werkt.
Quis custodiet custodes?
Ik vraag mij ook af hoe dat in zijn werk gaat danDasherman schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:00:
Gebruikt iemand hier een puzzelring?
Hoe bevalt ie?
Ik vind die goblin affix wel interessant, maar ik ben wel benieuwd hoe dat ingame werkt.
Dus of het echt de moeite waard is betwijfel ik.
Voor gold farming zou het misschien wel de moeite waard zijn.
Vooral als je multiboxed met 4 characters.
Ik zit zelf een beetje te twijfelen om leoric signet of puzzlerring te gaan gebruiken omdat mijn mf nu op max staat
Add me maar! MP5/6. 160k dmg.
Mij naam is Chaossie#2122 als je wilt helpen =)
vergeet je de benodigdheden niet te rekenen ?Cthulhu schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:51:
Die Star Ruby's leveren ook wel cash op, net 1 verlocht voor 600k, heeft me denk ik 120k gekost om te maken
En de benodigdheden had ik al
[ Voor 48% gewijzigd door Cthulhu op 24-11-2012 19:02 ]
Radiant Star is 22miljoen op hc, Amethyst versie 30 miljoen
[ Voor 29% gewijzigd door Cthulhu op 24-11-2012 19:33 ]

Volgende week P100 en dan ben ik voorlopig klaar met D3
Up
Mooi zo, heb ik tenminste rustig de tijd om je in te halenMikromanic schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:50:
Zo over de 200k DPS Unbuffed. !
[afbeelding]
Volgende week P100 en dan ben ik voorlopig klaar met D3
Zit nu op 166k unbuffed, plekje 285 van Europa.
Verwijderd
Ik moet toch wel zeggen dat ik jalours begin te worden op jullie barbs. Bijna werkelijkwaar al de barbs in mijn fl zitten al tegen paragorn 90 aan , en ik zit nog steeds in dubio
- Hersenloos alcaizer runs doen volledig exp equiped....rince & repeat
- Key´s/drops farmen (wat over het algemeeen mij maar weinig exp geeft)
De eerste optie is voor een adhd´r met een short attention span zoals ik niet echt plezierig. Ik mag niet klagen qua drops tot nu toe (volgens D3 item tracker zit ik nu op 499 legendary´s sinds 1.05) daar mijn monk precies op de MF cap zit, maar het wordt nu wel eens tijd dat ik meer damage ga doen en dat betekend dat ik toch echt paragorn moet levvelen.
Eindelijk een build gevonden waar ik degelijk en efficient mee exp kan grinden (+-45/50 mil per uur) , helaas is het tijdelijk over met de legendary's voor mij daar ik exp grind op MP0
Verwijderd
ja, ik wil maar ik heb maar redelijke def (barb 65k en met wotb 80k)Bert2000 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:30:
is hier nog iemand met een machine en een redelijke hoevelheid dps die zin heeft in ubers? add me PnCcC#2835
ge-add, maar alweer te laatBert2000 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:30:
is hier nog iemand met een machine en een redelijke hoevelheid dps die zin heeft in ubers? add me PnCcC#2835
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
definieer redelijke dpsBert2000 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:30:
heb 3 machines en een cm wiz met 70k dps
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Om precies te zijn, MP6-8Bokkie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:48:
[...]
definieer redelijke dps
heb 3 machines en een cm wiz met 70k dps
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ja hebben we hebben tot eind hell op MP10 gespeeldCthulhu schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:28:
Nice, mp10?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.