Excuus dat ik niet het hele topic gelezen heb, maar is er iemand die ervaringen heeft met de Oculus en lenzen op recept die erin te klikken zijn op je brilsterkte zegmaar?
Ik kwam laatst zo een site tegen waar ze die verkochten. Werkt dat een beetje goed?
Ik overweeg om een Rift of Vive te kopen, gewoon omdat tof natuurlijk, maar nog meer eigenlijk om mijn ogen te trainen zodat ik samen met 2 ogen kijk. Onlangs een operatie gehad aan beide ogen en merk dat ik lang niet altijd samen met allebei de ogen kijk. Niet dat dat op zichzelf een probleem is, maar misschien is zo een device dan wel een goeie manier om dit te oefenen.
Aankomende week moet ik terug naar het ziekenhuis en daar zal ik dit ook eens voorleggen wat de geleerden er van vinden. Misschien zegt ie wel moet je absoluut niet aan beginnen, want dat is juist slecht voor je ogen.
Aan de andere kant, met zo een Rift op je knarretje dan wordt je wel gedwongen om met 2 ogen tegelijk te kijken, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het slecht zou zijn.
Beetje lastig uit te leggen, maargoed, of dus iemand ervaring heeft met van die lenzen die je erin kan klikken om je bril te vervangen en of dat goed werkt
=edit=
Voor de duidelijkheid, ik moet dus een beeetje moeite doen om 3D te kunnen kijken. Voor die operatie heb ik nooit diepte kunnen zien, ook niet als ik met beide ogen recht naar voren keek. En dat kan ik nu wel en ik vind het wel tof moet ik zeggen. Vandaar dat ik een Rift of Vive overweeg om mijn ogen te oefenen om meer samen te werken. Uiteraard raadpleeg ik eerst m's arts hierover, maar ik zie eigenlijk geen beren op de weg, maar alleen maar positieve punten. Dus dit is vooralsnog een beetje op de zaken vooruit lopen, maar aangezien ik dus een bril heb en VR lens lab tegen kwam dacht ik, ik vraag het eens aan de kenners hier of iemand er ervaring mee heeft met die lenzen en of dat prima werkt
[
Voor 22% gewijzigd door
vosss op 26-08-2017 20:54
]