Ik heb wel sinds ik de Oculus heb dat ik soms overdag wat duizeligheid krijg, maar er schijnt ook een griep rond te gaan dus daar gooi ik het maar op

.
Het enige issue waar ik tegen aan loop is dat ik na +-4 uur non-stop spelen gewoon "op" begin te raken.
Steeds dat bukken/knielen/hurken/liggen/staan/gebruik van je armen, is aardig vermoeiend.
Vind het al behoorlijk knap dat je het zo lang volhoudt in VR. Maar jij gaat bij Onward zelfs zo ver dat je gaat liggen? Ik had bij hurken al het probleem dat mijn sensors halverwege mijn bureau staan, en er dus voor mijn bureau een dode zone is vlak bij de grond.
'Probleem' wat ik wel zie is dat ook bij de shooters met hoeveelheid arcade die ik normaal speel (Battlefield bijvoorbeeld), je kan liggen/hurken, en los van zaken als herladen, blijf je er dan toch bij dat je op en neer moet springen. Nou ja, goede training als zulke er ooit komen in VR

.
Misschien probeer ik het later nog een keer, maar voorlopig eerst wat verder verkennen. Ook kan er nog wel wat extra uitleg bij, zoals toen ik dacht een Aug te kiezen, en ik dat ding niet kon herladen, blijkt dat sommige op een andere manier herladen worden. Realistisch ja, handig voor een beginner nee

.
Overigens ik heb ooit wat degene achter
http://www.hardlightvr.com/faqs/ geholpen, dat lijkt me eentje die ook goed bij een Onward zou passen.
Herken zelf ook wel wat van dat topic van @
Compagnon. Sowieso wist ik al af van het focussing probleem, en zou best kunnen dat dat het is wat ik soms de volgende dag nog merk. Maar zal wel verder wennen en het is niet heel ernstig momenteel.
[
Voor 8% gewijzigd door
Sissors op 17-11-2017 08:20
]