Nu al twee keer last gehad van een error waarbij Windows 10 mijn Oculus Headset niet meer herkent. Alle kabels opnieuw koppelen was geen oplossing toen maar besloten dat het misschien aan de grafische drivers kan liggen, dus heb even een schone installatie gedaan van de Nvidia-drivers en heb sindsdien geen last meer van de error.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:26:
touch controllers van dag ontvangen, maar na twee uur (heel veel plezier) en een pauze liep alles vast. computer herstart (er was tevens een windows 10 updated) werden sensors en headset hdmi niet meer gezien. alle kabels los gemaakt. herconected en oculus setup gedraaid. hdmi van headset wordt nu weer gezien. maar beide sensors worden niet meer gezien. oculus-drivers.exe gedraaid. maar no go! support ticket naar oculus verstuurd.
iemand anders die problemen ondervind na de windows 10 update van vandaag?
Mocht hij nu toch terugkomen, dan ga ik het in de usb 3.0-drivers zoeken, maar helaas zijn er voor mijn mobo (Asus Ranger VII) geen usb-drivers voor Windows 10. Ben daarvoor aangewezen op Microsoft.
Vriendin speelt, as we speak, 'Mission ISS' en ze voelt zich een beetje lichtjes in haar benen en hoofd nu.