Klopt, de Xbox controller is immers de standaard controller voor de Rift. De motion controllers zijn extra.
Dit itt tot de Vive waar de wands de standaard controllers zijn, en - voor een kleine hoeveelheid games die geen support hebben voor de wands zoals Elite Dangerous - nog een extra input device erbij moet kopen.
Update
Alhoewel...
It looks like the Xbox controller and remote have been removed from the deal in the last day or so, which is a pretty disappointing move from Oculus.
Dat zou inderdaad niet zo heel erg cool zijn van Oculus. Voornamelijk omdat de Xbox One controller nodig is om Elite Dangerous te kunnen spelen in VR.
RifatSahin schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 12:09:
Ik zit zo erg te twijfelen om deze te nemen!! Hij is echt goed afgeprijsd. Ik ben alleen bang dat het een enorm teleurstelling gaat worden. De games die ik sowieso speel zijn racing games, battlefield en fifa.
Wat zouden jullie mij adviseren. Mijn PC is sowieso meer dan VR ready...
Doen. Ik was eerst ook nogal achterdochtig, maar heb op aandringen van een vriend een Vive gekocht tijdens de Steam Sale. In een paart uurtjes op een zaterdag geinstalleerd, in eerste instantie voor staande/zittende interactie, en toen ik de bril voor het eerst ophad viel alle achterdocht weg. Het is
echt enorm cool. Inmiddels heb ik al behoorlijk wat game uurtjes, en nu ook in room scale erop zitten
Wat betreft je favoriete games, juist met die games moet je het doen. Voetballen wordt een beetje lastig, maar car sims in VR bieden echt een unieke ervaring omdat je echt om je heen in de auto kunt kijken. Project Cars (en ook de aankomende Project Cars 2), iRacing, Assetto Corsa, Dirt Rally en RaceRoom Racing Experience ondersteunen allemaal VR.
Daarnaast is er geen gebrek aan schietspellen. Aangezien je Battlefield leuk vind denk ik dat je vooral milsims wel leuk vinden om te spelen. Dan zou je eens moeten kijken naar bijvoorbeeld
Onward waar het tactische aspect heel belangrijk is.
Voetballen wordt echter wel lastig
[
Voor 64% gewijzigd door
mindcrash op 15-07-2017 14:15
]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)