vanmiddag de t95 gehaald, maar die kut suspension grinden is echt idioot voordat ik de eerste t10 gun erop kan zetten. 27 games 7 kills ...
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
...
Het is vrijdag...TweakJerommeke schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:25:
Sjonge jonge zeg, ik ga voortaan alleen nog maar doordeweeks spelen in het weekend ga ik wel wat anders doen.
"Oooh Jeroen!"
Yep.
[Voor 5% gewijzigd door wsLy op 03-08-2012 18:09]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
IMO:Xenomorphh schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:51:
Ik speel nu al tijdje met de panther 2 maar vraag me toch af welke gun jullie leuker/beter vinden? De lange 75mm of de kortere 88m?
Shuttle st20g5
...
Oh kijk nou en ik heb net begin deze week, na maanden en maanden grinden, de amx m4 unlocked om hem te kopen zodra er 50% korting zou zijn.From Saturday, August 4th at 08:00 CEST (06:00 GMT) until Tuesday, August 7th at 08:00 CEST (06:00 GMT), you can enjoy the following
Experience bonus for the first victory x3 ;
This is the favourite bonus of commanders who are looking to research higher tiers. No explanation needed.
200% of usual credits with the following tanks :
German tier V medium tank PzKpfw IV
French tier VI light tank AMX 12t
American tier V tank destroyer M10 Wolverine
Soviet tier V heavy tank KV-1
Earn twice the usual amount of credits with these vehicles!
50% discount on the following tanks :
German tier VII heavy tank PzKpfw VI Tiger
French tier VII heavy tank AMX M4 (1945)
American tier VII medium tank T20
Soviet tier VII heavy tank IS
erutangiS
We hebben nu hele andere omstandigheden en dit hadden ze inderdaad moeten en kunnen adressen op de testserver maar je weet hoe het daar aan toe gaat qua matches.Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:05:
[...]
De arty matches zouden volgens WarGaming gefixed zijn, helaas merk ik er zeer weinig van en dat is gewoon jammer. Natuurlijk zijn er veel TDs maar dat moeten ze gewoon balancen, zoveel TDs tegen zoveel, net als hoe arty gebalanced moet worden. Is het gezeik gewoon over. Minimaal 1 arty in een match, max 2. End of story.
De penetration is heel laag en inderdaad de gun wilt wel redelijk wat missen maar als je er een goed aantal battles in gespeeld hebt dan is het een leuke arty. Doe, nu ik hem beter onder de knie heb, vaker shots met 700+ en raak ik vaker.ThomasG schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:07:
Ik heb mijn artillerie (M41) maar weer eens afgestoft. Begin het inmiddels beter onder de knie te krijgen. Alleen schijnt de M41 erg inaccuraat te zijn ten opzichte van de andere Tier 5 SPGs. Als ik op een tank schiet, is het bijna altijd mis. En word helemaal gek van de "That was close!" meldingen. Of als ik raak doet het niet zoveel schade, terwijl de gun 940 schade doet..
Ja dat vind ik ook erg vreemd maar op zich wel te verklaren want de turret is klein en dus zitten er veel angles op een klein gebied. Vervelend maar zoals wapper al zei als je wel goed raakt doe je ook erg lekkere damage.Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Waarom hoor ik dan veel mensen klagen over de bounces op de rear of de turret van een Franse tanks?
Iemand was van de oude dagen aan het genietenseriouzz schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:29:
Niet van mij, maar wel van iemand anders op het WoT forum.
MM working as intended![]()
[afbeelding]
Mooi gezegd, met het laatste ben ik het ook eens dat zou een goede balance brengenAppel schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:37:
[...]
Omdat veel mensen niet mikken? Ik bounce ook wel eens de achterkant van een Batchat oid, maar dan schiet ik gewoon uit de losse pols.
Learn to play is wellicht een botte omschrijving, maar ik vind hem wel redelijk accuraat. Ik zou het "Toon tactisch inzicht" noemen.
Tegen 8 arties ga je niet in het open staan, tegen een wolfpack mediums ga je niet in je eentje rondrijden. Zulke simpele dingen moeten mensen zich gewoon realiseren. En mensen moeten gewoon aan de nieuwe tanks gaan wennen. Het is nu sowieso extreem omdat het patch-day tanks zijn, deze zijn altijd (iets) OP.
Het is een team-spel, hoe goed de E75 (bijvoorbeeld) ook is, je kunt niet het hele andere team als rambo aanpakken.
Wat mij het mooiste lijkt voor om arty in balans te brengen is een HE nerf welke het kapotgaan van interne modules tegenhoud. M.u.z penetrating HE natuurlijk.
Wow ziet er echt heel erg sweet uit zeg! Misschien maar eens over na denken om hiervoor mijn videokaart een upgrade te geven (eerst kijken hoe mijn huidige kaart gaat presteren met de nieuwe renders).
Geen armor, 25s reload, 2k dmg schoon aan de haak, 100km/u, 9 traverseDoler schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:49:
De lang verwachte Italiaanse Tier 10 med?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Anoniem: 448327
Shuttle st20g5
= anti spam algoritme.Anoniem: 448327 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:18:
de aanwijzing op de foto is duidelijk...ik heb deze kleur text nog niet gezien, en is van een speler die niet in battle is.
[Voor 17% gewijzigd door Seraphin op 04-08-2012 01:54]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Je hebt twee keer achter elkaar op T gedrukt ipv 1. Het tweede commando wordt door de server herkent als SPAM en daarvoor krijg je een waarschuwing.Anoniem: 448327 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:18:
de aanwijzing op de foto is duidelijk...ik heb deze kleur text nog niet gezien, en is van een speler die niet in battle is.
En waarom vind jij dat een goede zaak dan? Je bent zon free-2-play hippie ofzo?Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 04:03:
Hilarisch.Die dicker max is ook zo'n one shot tank. Ik vind dat een goede zaak.
Weg met KV5s en T59s
[Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-08-2012 10:42]
"Oooh Jeroen!"
[Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 05-08-2012 09:41]
Die 'Super Pershing' is ook een verhaal zeg.Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 04:03:
Die 'Super Pershing' is ook een verhaal zeg.
Dat ding is van boter, en als je dat tegenkomt scoort dat op jouw team nooit een kill.
Heb jij een M26 wordt het helemaal grappig. 2 schoten en de 'super pershing' ligt op de schroothoop.
erutangiS
Je hebt gewoon geteamkilled. Of het terecht of onterecht is doet er niet toe. Jij hebt jezelf schuldig gemaakt aan teamkillen. En daar wordt je voor gestraft.rgras schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:10:
Eerste potje van de dag.. meteen na 5 seconden in de fik geschoten door een friendly. Ik beantwoord dit uiteraard met drie shells.. resultaat? Een blauw kleurtje.
Dat soort mensen mogen van mij wel even een trein uninstallen
Edit: WTF. Zelfs in het menu ben ik nu blauw!?! Ik kan mij niet herinneren dat ik de afgelopen weken/maanden ook maar één friendly gedamaged heb.
[Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 05-08-2012 09:41]
"Oooh Jeroen!"
[Voor 30% gewijzigd door wontcachme op 04-08-2012 13:33]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
We hadden net een team dat ik gewoon exit battle heb gedaan zo slecht. 5% winkans en dat bleek na 1 minuut.wontcachme schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:32:
Ik geef het weer op voor vandaag na 4 potjes. Wat een complete idioten zijn online in hun top tiers. Net bv een 50B die op steppes recht door het midden reed............
Zaterdag+nieuwe patch = onmogelijke teams
Overigens spotting is nog steeds kut. Net geoneshot door een jpzE100 die in een open veld stond, zonder bosjes en ik reed er op 300m langs met coated optics en ik spotte hem niet.....
Shuttle st20g5
Met die drie shells deed ik minder damage dan hij deed met 1 shell. Uiteraard 'tellen' drie kleine shells in korte tijd sterker dan 1 grote.. maar het blijft fucked up.Kaap schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:17:
[...]
Je hebt gewoon geteamkilled. Of het terecht of onterecht is doet er niet toe. Jij hebt jezelf schuldig gemaakt aan teamkillen. En daar wordt je voor gestraft.
Is het niet handiger om je dood te laten gaan als je in brand staat? Krijgt hij de TK en jij credits compensatie.rgras schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:40:
[...]
Met die drie shells deed ik minder damage dan hij deed met 1 shell. Uiteraard 'tellen' drie kleine shells in korte tijd sterker dan 1 grote.. maar het blijft fucked up.
Rage quitten is zo 2011. Ik persoonlijk vind rage quitten echt not done.Annihilism schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:53:
[...]
We hadden net een team dat ik gewoon exit battle heb gedaan zo slecht. 5% winkans en dat bleek na 1 minuut.
Ik noem geen namen *kuch* Todeslust.Nemean schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:32:
En gister een bot tegen gekomen, en jawel als top tier.. en wat deed ie elke keer:
[video]
[Voor 10% gewijzigd door Plato112 op 04-08-2012 16:48]
Speed limits are like herpes.
Ik heb het ook niet geblust, mijn hp bleef ongeveer op 50% staan.Rody schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:26:
[...]
Is het niet handiger om je dood te laten gaan als je in brand staat? Krijgt hij de TK en jij credits compensatie.
Haha xD.Plato112 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:43:
Ik noem geen namen *kuch* Todeslust.
Ff een vraagje hoe zetten jullie die replays om in videobestanden? Heb een paar verschillende methodes gevonden maar geen van allen werkte echt goed.
Was al bang dat het niet 1x klikken was.Nemean schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:07:
[...]
Haha xD.
Ik gebruik Fraps er voor en dan convert ik ze naar .avi met een MPEG4 codec via After Effects.
Speed limits are like herpes.
En wat heb je dan? Juist, niet 1, maar 2 mensen die in 1x waardeloos zijn, good job.rgras schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:10:
Eerste potje van de dag.. meteen na 5 seconden in de fik geschoten door een friendly. Ik beantwoord dit uiteraard met drie shells.. resultaat? Een blauw kleurtje.
Dat soort mensen mogen van mij wel even een trein koppen.
Edit: WTF. Zelfs in het menu ben ik nu blauw!?! Ik kan mij niet herinneren dat ik de afgelopen weken/maanden ook maar één friendly gedamaged heb.
Heel die clan bestaat uit debielen, en de grootste mongol van allemaal staat daar aan de leidingKojoottii schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:28:
en nog een debiel van TAC me afmaken
"Oooh Jeroen!"
Hier niet volgens mij. Een aantal uit onze clan doen wel mee in een gemixed team (5 AXers, 1 UNICA, 1PTSer en nog wat losse)Paprika schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:53:
Zijn er overigens nog fanatiekelingen voor de UralSteel? Heb even alles doorgespit vanaf de 17e juli, maar zag zover niets betreffende het onderwerp.
[Voor 31% gewijzigd door wontcachme op 04-08-2012 19:18]
Is dat mogelijk dan?Seraphin schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:52:
[...]
= anti spam algoritme.
Oftewel: je hebt te snel achter elkaar op de "t" gedrukt (hetgeen ook blijkt uit je screenie)
edit:
alternatieve verklaring = je gaf opdracht aan je platoon om jouw target aan te vallen, terwijl je niet in een platoon zat / platoon leader was.
Crizyz op Steam
Je kan tegenwoordig met TAB ook in je eigen platoon communiceren, ik gooide er even een blinde aanname overheen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Lol zo doen sommige van de idioten die ik tegenkom ookNemean schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:32:
En gister een bot tegen gekomen, en jawel als top tier.. en wat deed ie elke keer:
[video]
Had al een aantal mensen die vroegen of ik een team ging starten maar dat is precies in een periode dat ik niet kanPaprika schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:53:
[...]
En wat heb je dan? Juist, niet 1, maar 2 mensen die in 1x waardeloos zijn, good job.
Zijn er overigens nog fanatiekelingen voor de UralSteel? Heb even alles doorgespit vanaf de 17e juli, maar zag zover niets betreffende het onderwerp.
De E50M had wel meteen een zieke battleVictory ratio: 63.64%
Battles: 11
Experience gained: 10797
Damage per battle: 2610
Average experience: 981.55
Ik zit nog in de race voor een ticket naar MoscowPaprika schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:24:
Ik ken geen EU clans (op PTS na dan gezien ik daar "vroeger" nog voor speelde), maar niemand die er echt voor gaat dus? Balen. Wij behoren het toch wel te halen eigenlijk met ons team... maar een beetje RNG (ammorack) kan wel een grote verschil maken, sadly.
* wontcachme gaat bidden dat het een enkeltje is.....Appel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 00:20:
[...]
Ik zit nog in de race voor een ticket naar Moscow
heel lief hoorwontcachme schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:25:
[...]
* wontcachme gaat bidden dat het een enkeltje is.....
![]()
![]()
Net als in ww2 hoge getalen lage kwaliteitAppel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:16:
Als je naar de Russische vrouw/man ratio kijkt... Dan zou ik daar heel blij mee zijn!
Ik zat ook al te brainstormen over dit feitXenomorphh schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:26:
[...]
Net als in ww2 hoge getalen lage kwaliteit
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
...
Publics waren weer aardig gaar en we hadden een lastige start in de company maar uiteindelijk 6 van de 9 potjes in TC gewonnenfilipy23 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:08:
Het is inderdaad weer bedroevend vandaag. Heb nog een company geprobeerd en ook dat ging niet lekker.
En ik heb de AMX 50 100 gekocht maar dat mocht niet baten. Het is natuurlijk even wennen, maar met een support tank moet je niet aankomen als de rest van het team er niks van bakt. Dan valt er niks te supporten!
Andere dag weer proberen.
Babs out!
Yup, heb ik ook.freggel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 18:21:
Hebben meer mensen er last van dat het WoT forum eruit ligt en dat ze niet kunnen connecten? Sinds een kwartiertje reageren beide niet meer. De website is overigens ook tergend langzaam...
Toch jammer wanneer je wilt schieten.
[Voor 8% gewijzigd door Rody op 05-08-2012 18:26]
[Voor 21% gewijzigd door freggel op 05-08-2012 18:38]
Aaaaaaaand it's goneAppel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 00:20:
[...]
Ik zit nog in de race voor een ticket naar Moscow
[Voor 28% gewijzigd door Nemean op 06-08-2012 02:54]
Weinig potjes gedaan, maar ze gingen wel lekker. Ik begin steeds meer te genieten van mijn BatChat en de T-50-2.Victory ratio: 78.57%
Battles: 14
Experience gained: 13120
Damage per battle: 1757
Average experience: 937.14
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Er gebeurt niks met je skills tot dat je met "Drop skills and perks" gaat spelen. Bij het hertrainen van een crew naar een nieuwe tank heeft het alleen effect op je basis skill.Doler schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:03:
Domme vraag, crew hertraining, verliezen ze alleen hun basic crew skill? En bijv. evt. 100% repair e.a. skills blijven wel 100% als je ze bijv. voor xx credits voor 75% training van ene tank over zet naar andere tank - van uitraad zelfde nation?
En hoe speed je credit wise je crew het meest efficient up van een normale tank m.b.v. een premium tank? Laat je je crew van je normale tank zonder her-training in je premium tank rijden om snel xp te accumuleren met als set-back dat je premium tank wel wat langzamer bijv. is met reloaden?
TL;DR: Omdat Wittman een Duitser was.BramSd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:32:
[...]
Weinig potjes gedaan, maar ze gingen wel lekker. Ik begin steeds meer te genieten van mijn BatChat en de T-50-2.
Overigens: ik zag (na een geniaal potje in de T20) dat de oude Wittmans medal, die later Boelters medal ging heten, nu Bölters medal heet? Waarom?
[Voor 18% gewijzigd door Appel op 06-08-2012 08:42]
Because, Chuck Testa.BramSd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:32:
[...]
Overigens: ik zag (na een geniaal potje in de T20) dat de oude Wittmans medal, die later Boelters medal ging heten, nu Bölters medal heet? Waarom?
Je kan je crew van een gewone tank gewoon in een premiumtank van dezelfde klasse en natie steken. Dan blijf je spelen met een 100% crew. No need to retrain.Doler schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:03:
En hoe speed je credit wise je crew het meest efficient up van een normale tank m.b.v. een premium tank? Laat je je crew van je normale tank zonder her-training in je premium tank rijden om snel xp te accumuleren met als set-back dat je premium tank wel wat langzamer bijv. is met reloaden?
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_037.jpgdynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:09:
Man man man wat zijn x3 weekend toch vervelend. Randoms zijn dan bedroevend ... Met platoons nog wel enigzins doorheen te komen, maar zonder compleet hopeloos. Paar hele goede platoons gehad dit weekend.
Gisteravond echter gebeurde er iets waarvan ik dacht .. MEH.
Zit in platoon met 2 mede gotters. Word 1 van de 2 afgeknald direct aan het begin door een teamgenoot. Hij vond dat de tank niet thuis hoorde in die tier. Het was ietwat laag mischien, maar de tank was prima bruikbaar als scout waarvoor hij ook gebruikt zou worden. Ik en de overgebleven GOT-er gaan achter die IS-4 aan. Hij plant wat rounds in de IS-4 en ik ook. Vervolgens blaast de IS-4 ons ook op en word hij blauw.![]()
Zelfs al vind je dat een tank niet in dat gevecht thuishoort .. ik zie geen reden om die tank dan af te knallen.
Maar verder, goed op weg naar de IS-8. Zonder free xp te gebruiken nog iets van 80K te gaan. Heb daarna nog 40K free xp staan ongeveer die gebruikt kan worden voor upgrades en dergelijke. Dus ik verwacht dinsdag of woensdag wel een IS-8 in mijn garage.
Iedereen weet dat je winkans hierdoor omlaag schiet omdat de MM dit soort streken niet weet te compenseren. Ik zal dit dan ook blijven doen.psychoclown schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:32:
Teamkillen om wat voor reden dan ook is gewoon dom. Zelfs al vind je een bepaalde tier niet thuis in de match.
Nee, omdat Wittmann een SS-er was.Appel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:41:
Omdat Wittman een Duitser was.
Wat een onzin. Het gebeurt slechts af en toe. Zo kan een potentieel nieuwe speler een kijkje krijgen in zijn/haar toekomst als hij/zij blijft spelen.rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:28:
Een tier I heeft daar niets te zoeken, zelfs niet als scout.
"Oooh Jeroen!"
Ik negeer zelf de lowtiers ... grappig genoeg zie je vaak dat andere spelers out of their way gaan om die low tier af te knallen. En ik maak hier dan gebruik van. Je kan de low tier haat ook misbruiken you know.rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:35:
[...]
Iedereen weet dat je winkans hierdoor omlaag schiet omdat de MM dit soort streken niet weet te compenseren. Ik zal dit dan ook blijven doen.
[Voor 14% gewijzigd door dynosu op 06-08-2012 09:47]
Dan vraag je een vriend of je een paar potjes op zijn account mag spelen. Heb je geen vrienden met hoge tiers? Youtube FTW.Lector schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:39:
[...]
Wat een onzin. Het gebeurt slechts af en toe. Zo kan een potentieel nieuwe speler een kijkje krijgen in zijn/haar toekomst als hij/zij blijft spelen.
Dat is dus hetgeen zij doen. Door als tier I een tier IX battle te joinen benadeel je teammates.Lector schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:39:
[...]
Ik krijg jeuk van spelers die het eigenbelang boven het gemeenschappelijke belang plaatsen..
In top tier matches is het belachelijk geworden. Bijna elk potje wel 4+ arty aan beide kanten. En als ze ook een keer zouden matchen, nee hoor. Rustig 4x tier 8 tegen 4x tier 7.
Klopt, dat matchen moet ook voor klasse. Heavy, Medium enzo. Soms zo vreemd...wontcachme schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:44:
[...]
In top tier matches is het belachelijk geworden. Bijna elk potje wel 4+ arty aan beide kanten. En als ze ook een keer zouden matchen, nee hoor. Rustig 4x tier 8 tegen 4x tier 7.
Max 3 artillery per zijde per match. En naar mijn mening mag hetzelfde wel ingesteld worden voor tier 10 TD's.wontcachme schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:44:
[...]
Voor top tier zouden ze nu echt een max moeten gaan instellen van 2 of 3 per match. Sinds 7.5 is het aantal van deze matches echt gigantisch omhoog gegaan....
"Oooh Jeroen!"
Der zou gewoon een platoonlimiet op moeten komen. Op basis van de nieuwe MM lijst. De MM zou op zijn minst moeten overlappen. Een tier 8 kan in platoon met tier 6 heavy, niet meer met tier 5 heavy.rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:28:
[...]
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_037.jpg
Een tier I heeft daar niets te zoeken, zelfs niet als scout. Zoals je kan zien wordt dit geeneens fatsoenlijk gecompenseerd in de MM. De enige manier om te voorkomen dat dit vaker gebeurt is door ze meteen bij het begin van de ronde af te schieten. Dan zullen ze het in de toekomst wel nalaten om dit soort kunstjes te flikken.
Puik plan!Joindry schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:50:
[...]
Der zou gewoon een platoonlimiet op moeten komen. Op basis van de nieuwe MM lijst. De MM zou op zijn minst moeten overlappen. Een tier 8 kan in platoon met tier 6 heavy, niet meer met tier 5 heavy.
Idd, hier zou ik mij volledig in kunnen vinden. Voor alle spelers betere oplossing.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Een tier 1 heeft niets te zoeken in een hogere tier battle. Het kunnen zien van hun toekomst is wel de grootste onzin die er is. Als je in de toekomst wilt kijken dan speel je een keer op het account van je platoon maat.Lector schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:39:
[...]
Wat een onzin. Het gebeurt slechts af en toe. Zo kan een potentieel nieuwe speler een kijkje krijgen in zijn/haar toekomst als hij/zij blijft spelen.
De enige die hun eigen belang boven dat van de groep plaatsen zijn de tier 1 speler en zijn platoon maten. Ze zetten bewust hun eigen team op achterstand en dit doen ze alleen maar om xp te kunnen leechen.Ik krijg jeuk van spelers die het eigenbelang boven het gemeenschappelijke belang plaatsen. Lees maar eens terug hoeveel mensen hier winstpotjes aan zichzelf toeschrijven en de schuld van verliespotjes bij het team (noobs, lemmingtrains, etcetc) leggen. Jammer en vooral onvolwassen.
Ook na de patch zullen TD's nog steeds zeer zelden gebruikt gaan worden in clan wars. Er wordt teveel flexibiliteit ingeruild voor slechts meer alpha damage. Inderdaad defensive op maps waar de TD ook veilig is. Denk hierbij aan Himmelsdorf en Ruinberg. Dat is gewoon heel situational. Dan nog, 1, 2, hoogstens 3 TD's want de rest is dan Maus en E-100.Bean77 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:04:
Twijfel tussen jgdpz e100 en T110E4.
Dus mogelijk interessant in defensive CW battles.
Wat vinden jullie? Welke keuze zou ik moeten maken en waarom?
"Oooh Jeroen!"
Alleen het afschieten van de tier 1 heeft niet zoveel effect. Jij krijgt een teamkill, moet ook de shellkosten, damage en xp ervoor betalen. De tier 1 krijgt dit erbij. Ik zie alleen voordelen hierin om dit te herhalen voor de Tier 1.Ryack schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:13:
[...]
Een tier 1 heeft niets te zoeken in een hogere tier battle. Het kunnen zien van hun toekomst is wel de grootste onzin die er is. Als je in de toekomst wilt kijken dan speel je een keer op het account van je platoon maat.
[...]
De enige die hun eigen belang boven dat van de groep plaatsen zijn de tier 1 speler en zijn platoon maten. Ze zetten bewust hun eigen team op achterstand en dit doen ze alleen maar om xp te kunnen leechen.
Of zoals ik het meestal doe. gebruik de low tier haat en laat de andere team out of their way gaan om em af te knallen... Doen ze meestal wel en dan kan jij mooi wat schoten erin krijgen.defiler1974 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:23:
[...]
Alleen het afschieten van de tier 1 heeft niet zoveel effect. Jij krijgt een teamkill, moet ook de shellkosten, damage en xp ervoor betalen. De tier 1 krijgt dit erbij. Ik zie alleen voordelen hierin om dit te herhalen voor de Tier 1.
Maak gewoon je opmerking en laat ze leven, dan worden ze vanzelf kansloos afgeschoten door het andere team, betere oplossing.
Als je mijn post nog eens leest zie je dat ik het over teamkillers hebt.dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:34:
Nee, dit was geen tier 1, als dat zo was hadden we echt niet zo gereageerd. En tier 1 is niet bruikbaar als scout ....
En zo dom zijn we niet.
En dan verbaasd zijn op een gegeven moment blauw te worden..rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:35:
[...]
Iedereen weet dat je winkans hierdoor omlaag schiet omdat de MM dit soort streken niet weet te compenseren. Ik zal dit dan ook blijven doen.
De TDs kunnen nuttig zijn in CWs maar ze zijn te specialistisch en het hangt heel erg van de match en map af.Bean77 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:04:
ik ben al even in dubio wat mijn volgende upgrade gaat worden.
Ik heb reeds een is4, is7 en t92 voor CW en heb daar het liefst nog een tank bij. Natuurlijk is de Amerikaanse heavy een binnenkopper, maar deze lijn heb ik nog niks in gedaan
Het zou een tank kunnen zijn welke in bijv. defens matches gebruikt zou kunnen worden. E-100 voegt op dit moment niks toe tov is4 en is7 naar mijn mening. M62a lijkt mij te kwetsbaar en T54 rijdt ook nog steeds lekker.
Wat vinden jullie? Welke keuze zou ik moeten maken en waarom?
Was ook geen reactie op jouw post .. ik moet leren meer te quoten. Dan worden misverstanden vermedenpsychoclown schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:25:
[...]
Als je mijn post nog eens leest zie je dat ik het over teamkillers hebt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details