Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 22 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 23.953 views

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
vanmiddag de t95 gehaald, maar die kut suspension grinden is echt idioot voordat ik de eerste t10 gun erop kan zetten. 27 games 7 kills ...

...

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Sjonge jonge zeg, ik ga voortaan alleen nog maar doordeweeks spelen in het weekend ga ik wel wat anders doen. Ik heb er geen woorden voor om te beschrijven hoe slecht sommige mensen spelen en dan gaan roepen hoe slecht de rest van het team wel niet is... ik moet me dan zo hard inhouden om niks terug te typen he. Op patchday 83% winrate nu kom ik nauwelijks boven de 50% uit met beetje geluk.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:40

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

TweakJerommeke schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 17:25:
Sjonge jonge zeg, ik ga voortaan alleen nog maar doordeweeks spelen in het weekend ga ik wel wat anders doen.
Het is vrijdag...

"Oooh Jeroen!"

Yep.

Maar voor mij is het al een maand lang klote... weekend of niet ik kom bijna niet boven de 50% winrate uit per dag... Vaak genoeg met platoons gespeeld dat we zoiets hadden van 'wat doen wij hier überhaupt?', sta je daar met je platoontje als enige over tegen 10 vijanden...
En dat gebeurde dan niet een enkele keer, maar echt vaak. Veel mensen die weten gewoon niet wat ze moeten doen of denken dat ieder schot wel zal penetreren en dat ze de tanks one-shotten...

Maarja ik kan erover bezig blijven en het begint irritant te worden, I know :p.
Jullie hebben vanaf dit weekend dan ook 2 weekjes rust aangezien ik naar Bulgarije ga :p.

[Voor 5% gewijzigd door wsLy op 03-08-2012 18:09]

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Victory!
Battle: Airfield vrijdag 3 augustus 2012 18:55:22
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Experience received: 4.092 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 110.364
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

6 kills en 7990 Damage O-) O-)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-04 13:01
Hoelang duurt het voor GoT2 je toelaat in de clan, trouwens? Eergisteren ingediend, maar nog niet geaccpteerd :(

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Volgensmij is etenstijd weer voorbij :p... de scheldwoorden vliegen weer om mijn oren.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Xenomorphh schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:51:
Ik speel nu al tijdje met de panther 2 maar vraag me toch af welke gun jullie leuker/beter vinden? De lange 75mm of de kortere 88m?
IMO:

8,8cm/l56 < 7,5cm/l100 < 8,8cm/l71.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Is een leuk filmpje, vooral de physics. Erg grappig hoe de Maus een tank van de brug gaat afduwen.

Nu een paar dagen kunnen spelen met mijn nieuwe tier 10s (M48,bat en jpe100). Bat blijft grappig, M48 speelt bijna als een Patton en ik ben er nog steeds niet goed in. De JPE-100 is wel erg langzaam en de reload is laaaaaaaaaaaaaaaaaang, maar als je dan wat raakt is het erg lekker. Alleen doordat je zo langzaam bent en dat de reload lang is, is het erg moeilijk om goede xp te maken. Denk dat ik de M48 niet zoveel ga spelen, bat een beetje en de JPE-100 wat meer:)

Even rustig aangedaan en nu maar eens met de russische en duitse medium lijnen begonnen.

Shuttle st20g5

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• AwesomE
wat een maf potje at mines op mijn t95 will de hill op (geen arties) wordt ik opeens geblocked door een is en kv1s in platoon . weet op een gegeven moment vrij te komen. Sommige hadden het gezien dus ik schiet die 2 dood. zij huilen , maar ik kreeg geen fine ? :)

...

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:35
From Saturday, August 4th at 08:00 CEST (06:00 GMT) until Tuesday, August 7th at 08:00 CEST (06:00 GMT), you can enjoy the following

Experience bonus for the first victory x3 ;

This is the favourite bonus of commanders who are looking to research higher tiers. No explanation needed.

200% of usual credits with the following tanks :
German tier V medium tank PzKpfw IV
French tier VI light tank AMX 12t
American tier V tank destroyer M10 Wolverine
Soviet tier V heavy tank KV-1

Earn twice the usual amount of credits with these vehicles!

50% discount on the following tanks :
German tier VII heavy tank PzKpfw VI Tiger
French tier VII heavy tank AMX M4 (1945)
American tier VII medium tank T20
Soviet tier VII heavy tank IS
Oh kijk nou en ik heb net begin deze week, na maanden en maanden grinden, de amx m4 unlocked om hem te kopen zodra er 50% korting zou zijn.

erutangiS

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
De lang verwachte Italiaanse Tier 10 med?
Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

De arty matches zouden volgens WarGaming gefixed zijn, helaas merk ik er zeer weinig van en dat is gewoon jammer. Natuurlijk zijn er veel TDs maar dat moeten ze gewoon balancen, zoveel TDs tegen zoveel, net als hoe arty gebalanced moet worden. Is het gezeik gewoon over. Minimaal 1 arty in een match, max 2. End of story.
We hebben nu hele andere omstandigheden en dit hadden ze inderdaad moeten en kunnen adressen op de testserver maar je weet hoe het daar aan toe gaat qua matches.
Ze zullen de matchmaking ietwat moeten tweaken zodat je dezelfde omstandigheden als voor de patch krijgt en dus een normaal aantal arty per match zult tegenkomen :)
ThomasG schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:07:
Ik heb mijn artillerie (M41) maar weer eens afgestoft. Begin het inmiddels beter onder de knie te krijgen. Alleen schijnt de M41 erg inaccuraat te zijn ten opzichte van de andere Tier 5 SPGs. Als ik op een tank schiet, is het bijna altijd mis. En word helemaal gek van de "That was close!" meldingen. Of als ik raak doet het niet zoveel schade, terwijl de gun 940 schade doet..
De penetration is heel laag en inderdaad de gun wilt wel redelijk wat missen maar als je er een goed aantal battles in gespeeld hebt dan is het een leuke arty. Doe, nu ik hem beter onder de knie heb, vaker shots met 700+ en raak ik vaker.
Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:14:
[...]

Waarom hoor ik dan veel mensen klagen over de bounces op de rear of de turret van een Franse tanks? :?
Ja dat vind ik ook erg vreemd maar op zich wel te verklaren want de turret is klein en dus zitten er veel angles op een klein gebied. Vervelend maar zoals wapper al zei als je wel goed raakt doe je ook erg lekkere damage.

Ze worden wel vervelend als er 6 in één team zitten zoals ik gisteren helaas een keer tegenover me zag.
seriouzz schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:29:
Niet van mij, maar wel van iemand anders op het WoT forum.

MM working as intended :D

[afbeelding]
Iemand was van de oude dagen aan het genieten :P
Appel schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:37:
[...]

Omdat veel mensen niet mikken? Ik bounce ook wel eens de achterkant van een Batchat oid, maar dan schiet ik gewoon uit de losse pols.

Learn to play is wellicht een botte omschrijving, maar ik vind hem wel redelijk accuraat. Ik zou het "Toon tactisch inzicht" noemen.

Tegen 8 arties ga je niet in het open staan, tegen een wolfpack mediums ga je niet in je eentje rondrijden. Zulke simpele dingen moeten mensen zich gewoon realiseren. En mensen moeten gewoon aan de nieuwe tanks gaan wennen. Het is nu sowieso extreem omdat het patch-day tanks zijn, deze zijn altijd (iets) OP.

Het is een team-spel, hoe goed de E75 (bijvoorbeeld) ook is, je kunt niet het hele andere team als rambo aanpakken.

Wat mij het mooiste lijkt voor om arty in balans te brengen is een HE nerf welke het kapotgaan van interne modules tegenhoud. M.u.z penetrating HE natuurlijk.
Mooi gezegd, met het laatste ben ik het ook eens dat zou een goede balance brengen :)
Wow ziet er echt heel erg sweet uit zeg! Misschien maar eens over na denken om hiervoor mijn videokaart een upgrade te geven (eerst kijken hoe mijn huidige kaart gaat presteren met de nieuwe renders).
Doler schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:49:
De lang verwachte Italiaanse Tier 10 med?
Geen armor, 25s reload, 2k dmg schoon aan de haak, 100km/u, 9 traverse :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Anoniem: 448327

Dubbel post 8)7

[Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 448327 op 04-08-2012 14:28]

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
M41 is een beest van een arty. Een maxi Su-26 is dat. Ding schiet accuraat en SNEL.
Wat mij betreft veruit de meeste lol in zijn tier.

Ik snap hier nix van...

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 19:35

Xenomorphh

Soep met Ballen

Wat bedoel je?:p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Niet online
M12 en GwPanther zie ik niet zoveel verschil in.

Deed alle lijnen dailys, 212 ben je het snelst via S51 (KV1-toen), erna de M40/43 pas erna de GwTiger qua exp.

Laatste 2 ontloopt elkaar niet veel. Zit 5k exp verschil in nu in favour van de M12 t.o.v. de GwPanther.
M12 lijkt wat accurater. M41 = te gek.

de aanwijzing op de foto is duidelijk...ik heb deze kleur text nog niet gezien, en is van een speler die niet in battle is.

• Niet online
Victory!
Battle: Port vrijdag 3 augustus 2012 21:18:19
Vehicle: M12
Experience received: 2.544 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 32.676
Battle Achievements: Expert: U.S.S.R.

Eerste weer binnen: die Foch, en Amerikanen T110-3/4 wordt nog een lucky.
Gek genoeg zie je juist die M48 het minst.

Die E50M is een 65 km/u kanon, en die T62 zie je ook zat.

• Knowuse
Na een avondje spelen met de JPE-100 wordt deze toch maar geparkeerd, maakt te veel verlies.

Shuttle st20g5

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04
Anoniem: 448327 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:18:
de aanwijzing op de foto is duidelijk...ik heb deze kleur text nog niet gezien, en is van een speler die niet in battle is.
= anti spam algoritme.

Oftewel: je hebt te snel achter elkaar op de "t" gedrukt (hetgeen ook blijkt uit je screenie)

edit:
alternatieve verklaring = je gaf opdracht aan je platoon om jouw target aan te vallen, terwijl je niet in een platoon zat / platoon leader was.

[Voor 17% gewijzigd door Seraphin op 04-08-2012 01:54]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Niet online
Die 'Super Pershing' is ook een verhaal zeg.

Dat ding is van boter, en als je dat tegenkomt scoort dat op jouw team nooit een kill.
Heb jij een M26 wordt het helemaal grappig. 2 schoten en de 'super pershing' ligt op de schroothoop.

Hilarisch. :P Die dicker max is ook zo'n one shot tank. Ik vind dat een goede zaak.

Weg met KV5s en T59s :P

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 18:58
Anoniem: 448327 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:18:
Je hebt twee keer achter elkaar op T gedrukt ipv 1. Het tweede commando wordt door de server herkent als SPAM en daarvoor krijg je een waarschuwing.

Babs out!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 04:03:
Hilarisch. :P Die dicker max is ook zo'n one shot tank. Ik vind dat een goede zaak.

Weg met KV5s en T59s :P
En waarom vind jij dat een goede zaak dan? Je bent zon free-2-play hippie ofzo?

[Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-08-2012 10:42]

"Oooh Jeroen!"

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 10:15
Ik weet niet wat het is met de patton maar dat ding is echt een stuk schroot op het moment. Je moet gewoon echt niet geraakt worden of je bent de lul in dat ding. Heb sinds woensdag nog geen battle gehad dat ik geen gebroken gun of gebroken ammorack had. Elk eerste schot (maakt niet uit van welke tank, zelfs een tier 5) neemt een module mee of crewmember.

Heb ook maar besloten om hem verder niet te upgraden en gelijk voor de m48 te gaan. Vind de patton echt een baggertank, het enige goeie aan dat ding is de gun, en zelfs die hebben ze generft.

• rgras
  • Niet online
Eerste potje van de dag.. meteen na 5 seconden in de fik geschoten door een friendly. Ik beantwoord dit uiteraard met drie shells.. resultaat? Een blauw kleurtje. :/

Dat soort mensen mogen van mij wel uninstallen

Edit: WTF. Zelfs in het menu ben ik nu blauw!?! Ik kan mij niet herinneren dat ik de afgelopen weken/maanden ook maar één friendly gedamaged heb.

Niet nodig om het zo hard te omschrijven :)

[Voor 51% gewijzigd door psychoclown op 05-08-2012 09:41]

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:35
Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 04:03:

Dat ding is van boter, en als je dat tegenkomt scoort dat op jouw team nooit een kill.
Heb jij een M26 wordt het helemaal grappig. 2 schoten en de 'super pershing' ligt op de schroothoop.

Dat ding is een groot stuk staal, als je daar in rijdt, bounce je ongekende hoeveelheden voor een amerikaanse medium terwijl je zelf constant damage uitdeelt.
Kom je een M26 tegen, geen probleem, hitpoints en de gun zijn ongeveer gelijk voor beide, grote kans dat je het wint met een paar lucky bounces met je betere armour.

erutangiS

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

rgras schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:10:
Eerste potje van de dag.. meteen na 5 seconden in de fik geschoten door een friendly. Ik beantwoord dit uiteraard met drie shells.. resultaat? Een blauw kleurtje. :/

Dat soort mensen mogen van mij wel even een trein uninstallen

Edit: WTF. Zelfs in het menu ben ik nu blauw!?! Ik kan mij niet herinneren dat ik de afgelopen weken/maanden ook maar één friendly gedamaged heb.
Je hebt gewoon geteamkilled. Of het terecht of onterecht is doet er niet toe. Jij hebt jezelf schuldig gemaakt aan teamkillen. En daar wordt je voor gestraft.

[Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 05-08-2012 09:41]

"Oooh Jeroen!"

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Ik geef het weer op voor vandaag na 4 potjes. Wat een complete idioten zijn online in hun top tiers. Net bv een 50B die op steppes recht door het midden reed............

Zaterdag+nieuwe patch = onmogelijke teams

Overigens spotting is nog steeds kut. Net geoneshot door een jpzE100 die in een open veld stond, zonder bosjes en ik reed er op 300m langs met coated optics en ik spotte hem niet.....

[Voor 30% gewijzigd door wontcachme op 04-08-2012 13:33]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Net 15-0 gewonnen lol. Mijn 1e keer.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 10:15
wontcachme schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:32:
Ik geef het weer op voor vandaag na 4 potjes. Wat een complete idioten zijn online in hun top tiers. Net bv een 50B die op steppes recht door het midden reed............

Zaterdag+nieuwe patch = onmogelijke teams

Overigens spotting is nog steeds kut. Net geoneshot door een jpzE100 die in een open veld stond, zonder bosjes en ik reed er op 300m langs met coated optics en ik spotte hem niet.....
We hadden net een team dat ik gewoon exit battle heb gedaan zo slecht. 5% winkans en dat bleek na 1 minuut.

• Knowuse
Speel nu de KV-1 voor de 200% credits en had deze eigenlijk sinds de vorige patch niet meer gespeeld. De nieuwe mm en de 85 mm gun maken de kv bijna net zo leuk als toen ie de derp gun nog had.

Shuttle st20g5

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En gister een bot tegen gekomen, en jawel als top tier.. en wat deed ie elke keer:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O0aoJ-MK7nI&feature=youtu.be]

• rgras
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:17:
[...]

Je hebt gewoon geteamkilled. Of het terecht of onterecht is doet er niet toe. Jij hebt jezelf schuldig gemaakt aan teamkillen. En daar wordt je voor gestraft.
Met die drie shells deed ik minder damage dan hij deed met 1 shell. Uiteraard 'tellen' drie kleine shells in korte tijd sterker dan 1 grote.. maar het blijft fucked up.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-04 15:21
rgras schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:40:
[...]

Met die drie shells deed ik minder damage dan hij deed met 1 shell. Uiteraard 'tellen' drie kleine shells in korte tijd sterker dan 1 grote.. maar het blijft fucked up.
Is het niet handiger om je dood te laten gaan als je in brand staat? Krijgt hij de TK en jij credits compensatie.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Annihilism schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:53:
[...]

We hadden net een team dat ik gewoon exit battle heb gedaan zo slecht. 5% winkans en dat bleek na 1 minuut.
Rage quitten is zo 2011. Ik persoonlijk vind rage quitten echt not done.
Nemean schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:32:
En gister een bot tegen gekomen, en jawel als top tier.. en wat deed ie elke keer:

[video]
Ik noem geen namen *kuch* Todeslust.

Ff een vraagje hoe zetten jullie die replays om in videobestanden? Heb een paar verschillende methodes gevonden maar geen van allen werkte echt goed.

[Voor 10% gewijzigd door Plato112 op 04-08-2012 16:48]

Speed limits are like herpes.

• rgras
  • Niet online
Rody schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:26:
[...]

Is het niet handiger om je dood te laten gaan als je in brand staat? Krijgt hij de TK en jij credits compensatie.
Ik heb het ook niet geblust, mijn hp bleef ongeveer op 50% staan.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 16:43:
Ik noem geen namen *kuch* Todeslust.

Ff een vraagje hoe zetten jullie die replays om in videobestanden? Heb een paar verschillende methodes gevonden maar geen van allen werkte echt goed.
Haha xD.

Ik gebruik Fraps er voor en dan convert ik ze naar .avi met een MPEG4 codec via After Effects.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nemean schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

Haha xD.

Ik gebruik Fraps er voor en dan convert ik ze naar .avi met een MPEG4 codec via After Effects.
Was al bang dat het niet 1x klikken was.

Speed limits are like herpes.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Het kan ook met WIndows Live Moviemaker converten heb je alleen kwaliteitsverlies het gaat wel sneller en het bestand is kleiner.

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 17:15
God, net ook wel bijzonder, platoon van 3 drago debielen, een van die lui snijd me af in z'n m26 en raakt mijn foch en krijgt damage, dus naja niet zoveel aan de hand voor een random, dus kar lekker door. 30 seconden later komt ie weer terug en begint me te schieten, na 3e keer maak ik hem af in 2 schoten, natuurlijk komt nr 2 drago ook met zijn m26, was ondertussen herladen, en ook hij begint te schieten, dus nog een TK. Vervolgens komt nr3 met 13/90 en nog een debiel van TAC me afmaken. Mgoed in ieder geval 2 van die retards kunnen afmaken :) Wacht wel weer tot vanavond, dat is het wellicht weer te pruimen.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:52
rgras schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:10:

Dat soort mensen mogen van mij wel even een trein koppen.

En wat heb je dan? Juist, niet 1, maar 2 mensen die in 1x waardeloos zijn, good job.

Zijn er overigens nog fanatiekelingen voor de UralSteel? Heb even alles doorgespit vanaf de 17e juli, maar zag zover niets betreffende het onderwerp.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kojoottii schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:28:
en nog een debiel van TAC me afmaken
Heel die clan bestaat uit debielen, en de grootste mongol van allemaal staat daar aan de leiding :+

Bijna dan, De 3 Kannoniers zijn nog veel sneuer :')

"Oooh Jeroen!"

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Paprika schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:53:
Zijn er overigens nog fanatiekelingen voor de UralSteel? Heb even alles doorgespit vanaf de 17e juli, maar zag zover niets betreffende het onderwerp.
Hier niet volgens mij. Een aantal uit onze clan doen wel mee in een gemixed team (5 AXers, 1 UNICA, 1PTSer en nog wat losse)

Hihi

Victory!
Battle: Malinovka zaterdag 4 augustus 2012 18:22:51
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Experience received: 6.465 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 103.170
Battle Achievements: Fadin's Medal, Confederate

Stonden ver achter op een gegeven moment en ik en 2 arty's hebben de andere kant compleet geraped :P

[Voor 31% gewijzigd door wontcachme op 04-08-2012 19:18]

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:52
Ik ken geen EU clans (op PTS na dan gezien ik daar "vroeger" nog voor speelde), maar niemand die er echt voor gaat dus? Balen. Wij behoren het toch wel te halen eigenlijk met ons team... maar een beetje RNG (ammorack) kan wel een grote verschil maken, sadly.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Seraphin schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 01:52:
[...]

= anti spam algoritme.

Oftewel: je hebt te snel achter elkaar op de "t" gedrukt (hetgeen ook blijkt uit je screenie)

edit:
alternatieve verklaring = je gaf opdracht aan je platoon om jouw target aan te vallen, terwijl je niet in een platoon zat / platoon leader was.
Is dat mogelijk dan? :?

Crizyz op Steam

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:04
Je kan tegenwoordig met TAB ook in je eigen platoon communiceren, ik gooide er even een blinde aanname overheen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Nemean schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 14:32:

[video]
Lol zo doen sommige van de idioten die ik tegenkom ook :+
Paprika schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:53:
[...]

En wat heb je dan? Juist, niet 1, maar 2 mensen die in 1x waardeloos zijn, good job.

Had al een aantal mensen die vroegen of ik een team ging starten maar dat is precies in een periode dat ik niet kan :)

Gisteren ging het mwah, ook niet zo heel veel gespeeld:
Victory ratio: 63.64%
Battles: 11
Experience gained: 10797
Damage per battle: 2610
Average experience: 981.55
De E50M had wel meteen een zieke battle :D

• rgras
  • Niet online
Je zou haast hopen dat een deel van de WoT-spelers niet in staat is om zichzelf te reproduceren.. :/

• Niet online
Trouwens net ook zo'n potje met 212.

10 Arties aan beide kanten. En een verdwaalde IS4 en E50M erbij.

Geniaal.

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
Paprika schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 19:24:
Ik ken geen EU clans (op PTS na dan gezien ik daar "vroeger" nog voor speelde), maar niemand die er echt voor gaat dus? Balen. Wij behoren het toch wel te halen eigenlijk met ons team... maar een beetje RNG (ammorack) kan wel een grote verschil maken, sadly.
Ik zit nog in de race voor een ticket naar Moscow :)

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Appel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 00:20:
[...]

* wontcachme gaat bidden dat het een enkeltje is.....

:+ :+ :+

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:56

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wontcachme schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

* wontcachme gaat bidden dat het een enkeltje is.....

:+ :+ :+
heel lief hoor :)

ergens denk ik dat ie zelfs nog blij zou zijn met een enkeltje....

• Appel
Als je naar de Russische vrouw/man ratio kijkt... Dan zou ik daar heel blij mee zijn! :P

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Appel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:16:
Als je naar de Russische vrouw/man ratio kijkt... Dan zou ik daar heel blij mee zijn! :P
Net als in ww2 hoge getalen lage kwaliteit :>

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:48
Xenomorphh schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:26:
[...]

Net als in ww2 hoge getalen lage kwaliteit :>
Ik zat ook al te brainstormen over dit feit :p ;).

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

• AwesomE
Victory!
Battle: Siegfried Line 05 August, 2012 15:16:22
Vehicle: T95
Experience received: 2,115
Credits received: 64,050
Battle Achievements: Bölter's Medal, Steel Wall, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

gelukkig weer een opsteker , was vanochtend echt bedroevend af en toe ...
random: defend all pls
eikel: i am not your slave

:P

...

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 18:58
Het is inderdaad weer bedroevend vandaag. Heb nog een company geprobeerd en ook dat ging niet lekker.

En ik heb de AMX 50 100 gekocht maar dat mocht niet baten. Het is natuurlijk even wennen, maar met een support tank moet je niet aankomen als de rest van het team er niks van bakt. Dan valt er niks te supporten!

Andere dag weer proberen.

Babs out!
filipy23 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:08:
Het is inderdaad weer bedroevend vandaag. Heb nog een company geprobeerd en ook dat ging niet lekker.

En ik heb de AMX 50 100 gekocht maar dat mocht niet baten. Het is natuurlijk even wennen, maar met een support tank moet je niet aankomen als de rest van het team er niks van bakt. Dan valt er niks te supporten!

Andere dag weer proberen.

Babs out!
Publics waren weer aardig gaar en we hadden een lastige start in de company maar uiteindelijk 6 van de 9 potjes in TC gewonnen :)

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23
Hebben meer mensen er last van dat het WoT forum eruit ligt en dat ze niet kunnen connecten? Sinds een kwartiertje reageren beide niet meer. De website is overigens ook tergend langzaam...

Toch jammer wanneer je wilt schieten. :+

• Rody
freggel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 18:21:
Hebben meer mensen er last van dat het WoT forum eruit ligt en dat ze niet kunnen connecten? Sinds een kwartiertje reageren beide niet meer. De website is overigens ook tergend langzaam...

Toch jammer wanneer je wilt schieten. :+
Yup, heb ik ook.

Vanmiddag heel even disconnect, maar nu langere tijd. }:|

dus zit ik maar in dit topic wat te lezen. Iemand nog een spannend verhaal? :P

[Voor 8% gewijzigd door Rody op 05-08-2012 18:26]

• freggel
  • Laatst online: 31-05 16:23
Het lijkt erop dat we de enige 2 zijn die er last van hebben EN op het forum kijken. :P

Ik heb helaas geen spannende verhalen, anders dan dat het vandaag met de Ferdi niet zo lekker wil, en dat ik nog 30k moet voor de gun...

edit:

Net op Twitter bericht dat het zooitje down is en dat ze er mee bezig zijn. Oh, en dat het ze spijt. :P

[Voor 21% gewijzigd door freggel op 05-08-2012 18:38]

• Rody
WG is weer online.

Ik moet de laatste tijd veel credits farmen, doe ik maar met m'ntype 59. Beetje veel uitgegeven en sommige tanks vreten credits. Ik kan nu geen IS3 kopen terwijl de research was al gedaan is. Kwam 1500k te kort, nu moet ik nog 700k credits.

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-04-2022

OxTox

Woop woop!

Ik zoek nog mensen om mee te spelen, iemand interesse? Spelernaam is Churn, speel voornamelijk met mijn Tier 8 Pershing of Tier 8 Löwe.

• Appel
Appel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 00:20:
[...]

Aaaaaaaand it's gone :P

1:1 gelijk gespeeld tegen Hami's Eleven.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo, na even lekker te lopen grinden kan ik een tier 10 toevoegen aan mijn lijstje:

En nu terug grinden voor de IS-4 (Jaa jaaa Kaap hij komt terug. :+ ).

Mijn Ferdi crew was verder dan mijn JagdTiger crew dus die zit nu in mijn JagdPanzer E-100. De crew van mijn JagdTiger in mijn Maus gezet vandaar de lage crew percentage. :P

[Voor 28% gewijzigd door Nemean op 06-08-2012 02:54]

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Domme vraag, crew hertraining, verliezen ze alleen hun basic crew skill? En bijv. evt. 100% repair e.a. skills blijven wel 100% als je ze bijv. voor xx credits voor 75% training van ene tank over zet naar andere tank - van uitraad zelfde nation?

En hoe speed je credit wise je crew het meest efficient up van een normale tank m.b.v. een premium tank? Laat je je crew van je normale tank zonder her-training in je premium tank rijden om snel xp te accumuleren met als set-back dat je premium tank wel wat langzamer bijv. is met reloaden?

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Victory ratio: 78.57%
Battles: 14
Experience gained: 13120
Damage per battle: 1757
Average experience: 937.14
Weinig potjes gedaan, maar ze gingen wel lekker. Ik begin steeds meer te genieten van mijn BatChat en de T-50-2.

Overigens: ik zag (na een geniaal potje in de T20) dat de oude Wittmans medal, die later Boelters medal ging heten, nu Bölters medal heet? Waarom?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Appel
Doler schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:03:
Domme vraag, crew hertraining, verliezen ze alleen hun basic crew skill? En bijv. evt. 100% repair e.a. skills blijven wel 100% als je ze bijv. voor xx credits voor 75% training van ene tank over zet naar andere tank - van uitraad zelfde nation?

En hoe speed je credit wise je crew het meest efficient up van een normale tank m.b.v. een premium tank? Laat je je crew van je normale tank zonder her-training in je premium tank rijden om snel xp te accumuleren met als set-back dat je premium tank wel wat langzamer bijv. is met reloaden?
Er gebeurt niks met je skills tot dat je met "Drop skills and perks" gaat spelen. Bij het hertrainen van een crew naar een nieuwe tank heeft het alleen effect op je basis skill.

Het schuiven met crew in/uit premium tanks doe ik sporadisch. Nu met mijn Lowe omdat ik met de german heavies bezig ben :)
BramSd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:32:
[...]

Weinig potjes gedaan, maar ze gingen wel lekker. Ik begin steeds meer te genieten van mijn BatChat en de T-50-2.

Overigens: ik zag (na een geniaal potje in de T20) dat de oude Wittmans medal, die later Boelters medal ging heten, nu Bölters medal heet? Waarom?
TL;DR: Omdat Wittman een Duitser was.

[Voor 18% gewijzigd door Appel op 06-08-2012 08:42]

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:32:
[...]

Because, Chuck Testa.
Doler schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:03:

Je kan je crew van een gewone tank gewoon in een premiumtank van dezelfde klasse en natie steken. Dan blijf je spelen met een 100% crew. No need to retrain.
Je hebt dit niet wanneer je een duitse mediumcrew en een Lowe steekt, omdat andere klasse.
Je hebt dit niet wanneer je een IS-4 crew in je lowe steekt, andere natie.
Je hebt dit niet wanneer je je Lowecrew in een german heavy steekt. (werkt enkel omgekeerd)

Wanneer je van tank wisselt en je retrained je crew raak je (met silver) 10% basic skill kwijt, wat ongeveer 44k XP is.
Wanneer je drop skills doet (met silver) raak je 10% van AL je crew XP kwijt.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Man man man wat zijn x3 weekend toch vervelend. Randoms zijn dan bedroevend ... Met platoons nog wel enigzins doorheen te komen, maar zonder compleet hopeloos. Paar hele goede platoons gehad dit weekend.

Gisteravond echter gebeurde er iets waarvan ik dacht .. MEH.

Zit in platoon met 2 mede gotters. Word 1 van de 2 afgeknald direct aan het begin door een teamgenoot. Hij vond dat de tank niet thuis hoorde in die tier. Het was ietwat laag mischien, maar de tank was prima bruikbaar als scout waarvoor hij ook gebruikt zou worden. Ik en de overgebleven GOT-er gaan achter die IS-4 aan. Hij plant wat rounds in de IS-4 en ik ook. Vervolgens blaast de IS-4 ons ook op en word hij blauw. _O-

Zelfs al vind je dat een tank niet in dat gevecht thuishoort .. ik zie geen reden om die tank dan af te knallen.

Maar verder, goed op weg naar de IS-8. Zonder free xp te gebruiken nog iets van 80K te gaan. Heb daarna nog 40K free xp staan ongeveer die gebruikt kan worden voor upgrades en dergelijke. Dus ik verwacht dinsdag of woensdag wel een IS-8 in mijn garage.

• rgras
  • Niet online
dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:09:
Man man man wat zijn x3 weekend toch vervelend. Randoms zijn dan bedroevend ... Met platoons nog wel enigzins doorheen te komen, maar zonder compleet hopeloos. Paar hele goede platoons gehad dit weekend.

Gisteravond echter gebeurde er iets waarvan ik dacht .. MEH.

Zit in platoon met 2 mede gotters. Word 1 van de 2 afgeknald direct aan het begin door een teamgenoot. Hij vond dat de tank niet thuis hoorde in die tier. Het was ietwat laag mischien, maar de tank was prima bruikbaar als scout waarvoor hij ook gebruikt zou worden. Ik en de overgebleven GOT-er gaan achter die IS-4 aan. Hij plant wat rounds in de IS-4 en ik ook. Vervolgens blaast de IS-4 ons ook op en word hij blauw. _O-

Zelfs al vind je dat een tank niet in dat gevecht thuishoort .. ik zie geen reden om die tank dan af te knallen.

Maar verder, goed op weg naar de IS-8. Zonder free xp te gebruiken nog iets van 80K te gaan. Heb daarna nog 40K free xp staan ongeveer die gebruikt kan worden voor upgrades en dergelijke. Dus ik verwacht dinsdag of woensdag wel een IS-8 in mijn garage.
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_037.jpg
Een tier I heeft daar niets te zoeken, zelfs niet als scout. Zoals je kan zien wordt dit geeneens fatsoenlijk gecompenseerd in de MM. De enige manier om te voorkomen dat dit vaker gebeurt is door ze meteen bij het begin van de ronde af te schieten. Dan zullen ze het in de toekomst wel nalaten om dit soort kunstjes te flikken.
Teamkillen om wat voor reden dan ook is gewoon dom. Zelfs al vind je een bepaalde tier niet thuis in de match.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Nee, dit was geen tier 1, als dat zo was hadden we echt niet zo gereageerd. En tier 1 is niet bruikbaar als scout ....

En zo dom zijn we niet.

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:32:
Teamkillen om wat voor reden dan ook is gewoon dom. Zelfs al vind je een bepaalde tier niet thuis in de match.
Iedereen weet dat je winkans hierdoor omlaag schiet omdat de MM dit soort streken niet weet te compenseren. Ik zal dit dan ook blijven doen.

• Lector
  • Laatst online: 21-06-2018
Nee, omdat Wittmann een SS-er was.

• Lector
  • Laatst online: 21-06-2018
rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:28:
Een tier I heeft daar niets te zoeken, zelfs niet als scout.
Wat een onzin. Het gebeurt slechts af en toe. Zo kan een potentieel nieuwe speler een kijkje krijgen in zijn/haar toekomst als hij/zij blijft spelen.

Ik krijg jeuk van spelers die het eigenbelang boven het gemeenschappelijke belang plaatsen. Lees maar eens terug hoeveel mensen hier winstpotjes aan zichzelf toeschrijven en de schuld van verliespotjes bij het team (noobs, lemmingtrains, etcetc) leggen. Jammer en vooral onvolwassen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nieuw record volgens mij: 25 arty

"Oooh Jeroen!"

• dynosu

dynosu

Orly ?

rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:35:
[...]

Iedereen weet dat je winkans hierdoor omlaag schiet omdat de MM dit soort streken niet weet te compenseren. Ik zal dit dan ook blijven doen.
Ik negeer zelf de lowtiers ... grappig genoeg zie je vaak dat andere spelers out of their way gaan om die low tier af te knallen. En ik maak hier dan gebruik van. Je kan de low tier haat ook misbruiken you know.

Daarvoor was dit overigens niet ... maar als ik zelf low tiers in mijn team zie ga ik niet de moeite en credits verspillen om hem af te knallen, maar maak gebruik van de situatie omdat high tiers het grappig vinden om low tiers te 1 shotten.

Turn Disadvantages Into Advantages!

p.s. Sommigen lezen niet .. het ging hier niet om een Tier I ....

En @Kaap ... wtf .. MM is echt raar aan het doen met arty sinds 7.5 ...

[Voor 14% gewijzigd door dynosu op 06-08-2012 09:47]

• rgras
  • Niet online
Lector schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:39:
[...]

Wat een onzin. Het gebeurt slechts af en toe. Zo kan een potentieel nieuwe speler een kijkje krijgen in zijn/haar toekomst als hij/zij blijft spelen.
Dan vraag je een vriend of je een paar potjes op zijn account mag spelen. Heb je geen vrienden met hoge tiers? Youtube FTW.
[...]
Ik krijg jeuk van spelers die het eigenbelang boven het gemeenschappelijke belang plaatsen..
Dat is dus hetgeen zij doen. Door als tier I een tier IX battle te joinen benadeel je teammates.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

In top tier matches is het belachelijk geworden. Bijna elk potje wel 4+ arty aan beide kanten. En als ze ook een keer zouden matchen, nee hoor. Rustig 4x tier 8 tegen 4x tier 7.

Voor top tier zouden ze nu echt een max moeten gaan instellen van 2 of 3 per match. Sinds 7.5 is het aantal van deze matches echt gigantisch omhoog gegaan....

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

wontcachme schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:44:
[...]

In top tier matches is het belachelijk geworden. Bijna elk potje wel 4+ arty aan beide kanten. En als ze ook een keer zouden matchen, nee hoor. Rustig 4x tier 8 tegen 4x tier 7.
Klopt, dat matchen moet ook voor klasse. Heavy, Medium enzo. Soms zo vreemd...
wontcachme schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:44:
[...]
Voor top tier zouden ze nu echt een max moeten gaan instellen van 2 of 3 per match. Sinds 7.5 is het aantal van deze matches echt gigantisch omhoog gegaan....
Max 3 artillery per zijde per match. En naar mijn mening mag hetzelfde wel ingesteld worden voor tier 10 TD's.

"Oooh Jeroen!"

• Joindry

Joindry

rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:28:
[...]

http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_037.jpg
Een tier I heeft daar niets te zoeken, zelfs niet als scout. Zoals je kan zien wordt dit geeneens fatsoenlijk gecompenseerd in de MM. De enige manier om te voorkomen dat dit vaker gebeurt is door ze meteen bij het begin van de ronde af te schieten. Dan zullen ze het in de toekomst wel nalaten om dit soort kunstjes te flikken.
Der zou gewoon een platoonlimiet op moeten komen. Op basis van de nieuwe MM lijst. De MM zou op zijn minst moeten overlappen. Een tier 8 kan in platoon met tier 6 heavy, niet meer met tier 5 heavy.

http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/html/showimage.html?http%3A//img51.imageshack.us/img51/350/21882230.jpg

Wat bertreft artylimiet agreed.
Zelfs TD limiet, ik speel zelf doodgraag TD's maar besef dat teveel td's in een game de boel teveel vertragen en een campfest maken.

• rgras
  • Niet online
Joindry schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Der zou gewoon een platoonlimiet op moeten komen. Op basis van de nieuwe MM lijst. De MM zou op zijn minst moeten overlappen. Een tier 8 kan in platoon met tier 6 heavy, niet meer met tier 5 heavy.
Puik plan!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Idd, hier zou ik mij volledig in kunnen vinden. Voor alle spelers betere oplossing.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:06
ik ben al even in dubio wat mijn volgende upgrade gaat worden.
Ik heb reeds een is4, is7 en t92 voor CW en heb daar het liefst nog een tank bij. Natuurlijk is de Amerikaanse heavy een binnenkopper, maar deze lijn heb ik nog niks in gedaan qua research.

Mijn voorkeur zou zijn om een van de nieuwe tier 10's te unlocken.
Mijn opties zijn:
Jgdpzr e-100 (nu JT)
M62a (nu T54)
E100 (nu E-75)
T110E4 (nu T95)

Het zou een tank kunnen zijn welke in bijv. defens matches gebruikt zou kunnen worden. E-100 voegt op dit moment niks toe tov is4 en is7 naar mijn mening. M62a lijkt mij te kwetsbaar en T54 rijdt ook nog steeds lekker.
Twijfel tussen jgdpz e100 en T110E4.
Ik heb een lichte voorkeur voor de T110E4, temeer je deze nog niet echt vaak ziet rijden. Ik vond de T95 altijd een ubertank, behalve de snelheid, deze is nu wel wat verbetert. Bovendien heeft die nog steeds een heerlijke front armour. Dus mogelijk interessant in defensive CW battles.
Jgdpz e100 is wat bekender. Is een echte arty magneet.

Wat vinden jullie? Welke keuze zou ik moeten maken en waarom?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
[...]
Een tier 1 heeft niets te zoeken in een hogere tier battle. Het kunnen zien van hun toekomst is wel de grootste onzin die er is. Als je in de toekomst wilt kijken dan speel je een keer op het account van je platoon maat.
Ik krijg jeuk van spelers die het eigenbelang boven het gemeenschappelijke belang plaatsen. Lees maar eens terug hoeveel mensen hier winstpotjes aan zichzelf toeschrijven en de schuld van verliespotjes bij het team (noobs, lemmingtrains, etcetc) leggen. Jammer en vooral onvolwassen.
De enige die hun eigen belang boven dat van de groep plaatsen zijn de tier 1 speler en zijn platoon maten. Ze zetten bewust hun eigen team op achterstand en dit doen ze alleen maar om xp te kunnen leechen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had iedereen dit weekend ook last van vreselijke randoms btw?

x3 weekenden zie je altijd de idioten onder hun steen vandaan komen ... :/

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Bean77 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:04:
Twijfel tussen jgdpz e100 en T110E4.

Dus mogelijk interessant in defensive CW battles.

Ook na de patch zullen TD's nog steeds zeer zelden gebruikt gaan worden in clan wars. Er wordt teveel flexibiliteit ingeruild voor slechts meer alpha damage. Inderdaad defensive op maps waar de TD ook veilig is. Denk hierbij aan Himmelsdorf en Ruinberg. Dat is gewoon heel situational. Dan nog, 1, 2, hoogstens 3 TD's want de rest is dan Maus en E-100.

Jij zei dat de E-100 niet veel waard is, dat klopt, daarom heeft Overlord inmiddels al aangekondigd dat Wargaming niet tevreden is met E-100 en Maus performance, dus we kunnen een buff verwachten.

Ik denk dat je je clan veel meer zal helpen door een heavy te unlocken in de vorm van een T110 of E-100.

"Oooh Jeroen!"

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 07:37
Ryack schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:13:
[...]

Een tier 1 heeft niets te zoeken in een hogere tier battle. Het kunnen zien van hun toekomst is wel de grootste onzin die er is. Als je in de toekomst wilt kijken dan speel je een keer op het account van je platoon maat.

[...]

De enige die hun eigen belang boven dat van de groep plaatsen zijn de tier 1 speler en zijn platoon maten. Ze zetten bewust hun eigen team op achterstand en dit doen ze alleen maar om xp te kunnen leechen.
Alleen het afschieten van de tier 1 heeft niet zoveel effect. Jij krijgt een teamkill, moet ook de shellkosten, damage en xp ervoor betalen. De tier 1 krijgt dit erbij. Ik zie alleen voordelen hierin om dit te herhalen voor de Tier 1.

Maak gewoon je opmerking en laat ze leven, dan worden ze vanzelf kansloos afgeschoten door het andere team, betere oplossing.

• dynosu

dynosu

Orly ?

defiler1974 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:23:
[...]

Alleen het afschieten van de tier 1 heeft niet zoveel effect. Jij krijgt een teamkill, moet ook de shellkosten, damage en xp ervoor betalen. De tier 1 krijgt dit erbij. Ik zie alleen voordelen hierin om dit te herhalen voor de Tier 1.

Maak gewoon je opmerking en laat ze leven, dan worden ze vanzelf kansloos afgeschoten door het andere team, betere oplossing.
Of zoals ik het meestal doe. gebruik de low tier haat en laat de andere team out of their way gaan om em af te knallen... Doen ze meestal wel en dan kan jij mooi wat schoten erin krijgen.
dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:34:
Nee, dit was geen tier 1, als dat zo was hadden we echt niet zo gereageerd. En tier 1 is niet bruikbaar als scout ....

En zo dom zijn we niet.
Als je mijn post nog eens leest zie je dat ik het over teamkillers hebt.
rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:35:
[...]

En dan verbaasd zijn op een gegeven moment blauw te worden..
Bean77 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:04:
ik ben al even in dubio wat mijn volgende upgrade gaat worden.
Ik heb reeds een is4, is7 en t92 voor CW en heb daar het liefst nog een tank bij. Natuurlijk is de Amerikaanse heavy een binnenkopper, maar deze lijn heb ik nog niks in gedaan

Het zou een tank kunnen zijn welke in bijv. defens matches gebruikt zou kunnen worden. E-100 voegt op dit moment niks toe tov is4 en is7 naar mijn mening. M62a lijkt mij te kwetsbaar en T54 rijdt ook nog steeds lekker.

De TDs kunnen nuttig zijn in CWs maar ze zijn te specialistisch en het hangt heel erg van de match en map af.
De T62 is de meest nuttige van de 4 die je opnoemde. De E100 is niet obsolete maar wordt met mate gebruikt.

• dynosu

dynosu

Orly ?

psychoclown schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Als je mijn post nog eens leest zie je dat ik het over teamkillers hebt.
Was ook geen reactie op jouw post .. ik moet leren meer te quoten. Dan worden misverstanden vermeden :)

Excuus!

Anoniem: 467485

Rood: "Error: This vehicle is locked."
Waarom? Ik kan wel gewoon spelen....

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:06
@Kaap
Je hebt gelijk. Ik probeer (en wil) echter kiezen tussen de huidige opties. Ik zal nu wel gaan starten met de amerikaanse heavy tree, maar wil daarnaast nog het nodige unlocken.
Ik blijf gecharmeerd van de t110E4, ben er meer aan het lezen.E100 kan later ook geunlocked worden als hij interessanter wordt.

@Psychoclown
De T62a staat eigenlijk onderaan mijn lijst. Tenzij in CW hier niet expliciet om gevraagd gaat worden (ik zie liever een batchat rijden dan een t62a) laat ik hem nog als optie staan.

Overigens zie ik het als een luxe dat ik wat te kiezen heb. Thanks voor jullie reacties. En uiteraard sta ik open voor invalshoeken en ideeen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee