Zit je in een platoon? Zo ja, je mede-platooners ook op ready laten klikken.Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
Rood: "Error: This vehicle is locked."
Waarom? Ik kan wel gewoon spelen....
"Oooh Jeroen!"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zit je in een platoon? Zo ja, je mede-platooners ook op ready laten klikken.Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
"Oooh Jeroen!"
Anoniem: 467485
Nee, geen platoon. Gewoon "Random Idiot".Kaap schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:41:
[...]
Zit je in een platoon? Zo ja, je mede-platooners ook op ready laten klikken.
Dan istie ook niet locked toch.Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
Crizyz op Steam
Kan je er eens een screenie van maken? Heb die melding nog nooit gezien.Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:42:
[...]
Nee, geen platoon. Gewoon "Random Idiot".
Speed limits are like herpes.
[Voor 8% gewijzigd door Sneezzer op 06-08-2012 12:34]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
De vraag is, waar wil je heen? Als je naar de Tiger wilt dan is de VK3601 degene die je moet nemen. En dan kan je gelijk eraan wennen wat het is om een heavy te rijden, het is er namelijk bijna 1.Sneezzer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:32:
Even een vraagje:
- Ik heb op dit moment een Pz.IV en sta op het punt om een tier 6 te kopen, nu kan ik kiezen tussen de VK3001 of de VK3601.
Op papier is de VK3001 sneller maar de VK3601 betere armor en gun. Wat is wijsheid, kunnen ze beide een tier 7 heavy damagen of blijf ik "you did not even scratch him" houden, zoals ik nu bij mijn medium tankje vaak heb tegen hogere tier heavy's?
Is er een duidelijke voorkeur voor 1 van de 2? Of is het vooral playstyle en hebben ze beide hun plek in het veld?
ps. volgens mij worden ze ingame beide als medium aangemerkt, of heb ik liggen slapen?
[Voor 1% gewijzigd door freggel op 06-08-2012 12:38. Reden: Niet goed gelezen. :+]
Ligt eraan waar je heen wil. VK3001 gaat naar tiger p, en de vk3601 gaat naar Tiger (H).Sneezzer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:32:
Even een vraagje:
- Ik heb op dit moment een Pz.IV en sta op het punt om een tier 6 te kopen, nu kan ik kiezen tussen de VK3001 of de VK3601.
Op papier is de VK3001 sneller maar de VK3601 betere armor en gun. Wat is wijsheid, kunnen ze beide een tier 7 heavy damagen of blijf ik "you did not even scratch him" houden, zoals ik nu bij mijn medium tankje vaak heb tegen hogere tier heavy's?
Is er een duidelijke voorkeur voor 1 van de 2? Of is het vooral playstyle en hebben ze beide hun plek in het veld?
ps. volgens mij worden ze ingame beide als medium aangemerkt, of heb ik liggen slapen?
[Voor 32% gewijzigd door dynosu op 06-08-2012 12:42]
Is ook de enige keer dat ik TK, als een lagere tier er alleen maar op uit is om of mij te slopen of te blocken. Ik laat niet mijn hogere tier tank uit de battle helpen door een lagere tier die toch al niks nuttigs doet.freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:34:
Over dat TK'en, ik keur het niet goed alleen ik had van 't weekend wel een gevalletje bewust en opzettelijk TK.
't Was een tier 8/9 battle waar ik met m'n KV-5 reed. Er zat een T50 in het team die blijkbaar geen zin had en maar teammates ging etteren. De hele tijd blokken, vastrijden en rammen zodat hij damage kreeg. En maar doorgaan. Ik was het zo zat dat ik voor het eerst in 5K battles 'm voor z'n donder heb geschoten.. Niet goed, maar het luchtte wel op.
En je hebt altijd mensen die net voor je langs rijden als je in snipermode zit en afdrukt. Altijd leuk, zo achterin een turret schieten..
[Voor 62% gewijzigd door Plato112 op 06-08-2012 12:39]
Nou, niets nuttigs doen is nog tot daar aantoe. Maar ga idd niet lopen etteren bij je eigen team.Plato112 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Is ook de enige keer dat ik TK, als een lagere tier er alleen maar op uit is om of mij te slopen of te blocken. Ik laat niet mijn hogere tier tank uit de battle helpen door een lagere tier die toch al niks nuttigs doet.
Zie vaak zat mensen spelen in t-50 en t-50-2 en dan klagen over de MM. Je speelt een scout ... veel damage zal je nooit doen. Verwacht je dan van zon klein ding dat je Tier 8/9 op kan blazen met 1 schot?freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:47:
[...]
Nou, niets nuttigs doen is nog tot daar aantoe. Maar ga idd niet lopen etteren bij je eigen team.
Met dat fine systeem waarin je dus compensatie krijgt lijkt het alsof mensen denken dat dat meer oplevert dan damage doen.. Heel jammer is dat.
Tja, als je als light vol tegen een tank aan sjeest kan dat idd wel eens voorkomen. Is voor mij ook geen reden om me eraan te irriteren. Is iets anders als arty je al lang had gezien als je er vlak achter staat ofzo.Sneezzer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:52:
Over TK gesproken.
Afgelopen weekend mijn eerste TK gemaakt met mijn Grille.. doel staat mooi stil, arty goed ingezoemd, komt er een ELC-AMX aan, beukt op de tank, net op het moment dat ik vuur, crew had een kleine afwijking, vol op de ELC z'n neus... Boem... meteen sorry getikt, en daarna kreeg ik een NP met smiley. Begrip hebben voor de situatie en hoffelijkheid helpt vaak.
Crizyz op Steam
Ze hebben toch tactical nukes?dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:49:
[...]
Zie vaak zat mensen spelen in t-50 en t-50-2 en dan klagen over de MM. Je speelt een scout ... veel damage zal je nooit doen. Verwacht je dan van zon klein ding dat je Tier 8/9 op kan blazen met 1 schot?
Heb dit irriteren wat ze doen nog nooit gezien of ervaren. Hoop ook dat dit zo blijft...
Ow dat weet ik ook heb zelf ook tijdje arty gespeeld dus weet dat one shots voor kunnen komen. Alleen heb je daar normaal veel geluk voor nodig.dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:15:
En ge1shot worden door arty is ons allemaal weleens gebeurt .... is vervelend, maar als jij hun vind gebeurt het vaak ook. Dus ook zij kennen het gevoel.
Ik heb de S-51 maar weer eens uit het stof gehaald om juist die reden, het "one-shotten". Ik had die in 6.x een keer met mijn vaste WoT maatje vrijgespeeld (wat een hel was dat zeg..) maar toen niet genoeg doorzettingsvermogen om de 2e gun vrij te spelen. Nadat ik weer een paar keer een aanvaring had gehad met de 203mm HE-shells die het ding uitspuugt deze toch maar weer eens gekocht.itsleon schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:12:
[...]
Ow dat weet ik ook heb zelf ook tijdje arty gespeeld dus weet dat one shots voor kunnen komen. Alleen heb je daar normaal veel geluk voor nodig.
De dickermax is alleen een open tank met weinig armor dus elke HE shell penetreert. Ook als ze naast je vallen doen ze aardig veel damage. Waar ik normaal nooit bang was voor een grill bijv ben ik dat nu wel aangezien ik weet dat als hij mij raak schiet ik dood of zo goed als dood ben.
Ik probeer natuurlijk wel altijd op een plek te staan waar je save bent voor altijd maar die is er niet altijd. En je merk gewoon dat je als premium td ook premium target ben.
En ondertussen hebben jouw tanks drie arty shells op hun dak gehad.... Arty counteren is alleen nuttig wanneer er geen vijandelijke tanks beschikbaar zijn, anders raak je gewoon je team kwijt.freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:24:
[...]
Ik heb de S-51 maar weer eens uit het stof gehaald om juist die reden, het "one-shotten". Ik had die in 6.x een keer met mijn vaste WoT maatje vrijgespeeld (wat een hel was dat zeg..) maar toen niet genoeg doorzettingsvermogen om de 2e gun vrij te spelen. Nadat ik weer een paar keer een aanvaring had gehad met de 203mm HE-shells die het ding uitspuugt deze toch maar weer eens gekocht.
Wat een feest met die nieuwe gun.Zeker nu ik het counter-arty festijn een beetje snap is het echt humor. Je weet als arty natuurlijk wel waar ze meestal staan, dus kan je trailspotten. Het is helemaal mooi als je mist en er vervolgens weer een trail van exact dezelfde plek komt. En dat je gunners dan nog een keer missen, en je NOG een keer mag proberen. Zelf relocate ik wel natuurlijk, maar dat mag ook wel met een reload van 40 seconden.
Als ik dan de vijandelijke arty uitschakel voel ik me toch wel een baas hoor.
Druk bezig credits te verzamelen zodat ik na de s-51 de object 212 kan kopen, ben benieuwd in hoeverre dit een verbetering is.dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:49:
[...]
Zie vaak zat mensen spelen in t-50 en t-50-2 en dan klagen over de MM. Je speelt een scout ... veel damage zal je nooit doen. Verwacht je dan van zon klein ding dat je Tier 8/9 op kan blazen met 1 schot?
Heb dit irriteren wat ze doen nog nooit gezien of ervaren. Hoop ook dat dit zo blijft...
Shuttle st20g5
Nja, je kan ook stellen dat ze ipv 10 shells er maar 3 hoeven op te vangen.Appel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:42:
[...]
En ondertussen hebben jouw tanks drie arty shells op hun dak gehad.... Arty counteren is alleen nuttig wanneer er geen vijandelijke tanks beschikbaar zijn, anders raak je gewoon je team kwijt.
Maar het is zoooo leuk om die arties op te blazen
Wat ik lees is wordt het voornamelijk meer ammo, iets accurater en een iets hogere RoF. Wellicht is de uitslag van de gun ook wat groter = minder vaak aimen.Knowuse schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:58:
[...]
Druk bezig credits te verzamelen zodat ik na de s-51 de object 212 kan kopen, ben benieuwd in hoeverre dit een verbetering is.
Wij zijn er nog wel even... Vandaag moet nog wel gewoon gaan, alleen morgen maak ik me zorgen over. We hebben wel het beste team, maar de buffer is niet al te groot en met onze kwaliteit tankers hadden we liever eerst open maps gespeeld en daarna city maps, ipv city maps en daarna open maps, bleh. Hoofd erbij houden en we halen de rest ook wel met 2-0, maar het laatste team is een subteam van een team waar we normaal altijd mee trainen, die weten dus wel ongeveer wat ze kunnen verwachten...Appel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:12:
[...]
Aaaaaaaand it's gone
1:1 gelijk gespeeld tegen Hami's Eleven.
[Voor 3% gewijzigd door Paprika op 06-08-2012 15:46]
Ik ken het gevoel, maar het wordt minder. Het gebeurt steeds vaker dat ik met mijn SU-26 als laatste overblijf......dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:15:
En ge1shot worden door arty is ons allemaal weleens gebeurt .... is vervelend, maar als jij hun vind gebeurt het vaak ook. Dus ook zij kennen het gevoel.
Tsja, ik heb de Dicker Max ook.itsleon schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:12:
[...]
Ow dat weet ik ook heb zelf ook tijdje arty gespeeld dus weet dat one shots voor kunnen komen. Alleen heb je daar normaal veel geluk voor nodig.
De dickermax is alleen een open tank met weinig armor dus elke HE shell penetreert. Ook als ze naast je vallen doen ze aardig veel damage. Waar ik normaal nooit bang was voor een grill bijv ben ik dat nu wel aangezien ik weet dat als hij mij raak schiet ik dood of zo goed als dood ben.
Ik probeer natuurlijk wel altijd op een plek te staan waar je save bent voor altijd maar die is er niet altijd. En je merk gewoon dat je als premium td ook premium target ben.
[Voor 6% gewijzigd door crizyz op 06-08-2012 17:29]
Crizyz op Steam
Anoniem: 448327
Ja, das echt schijt. Artillery zou niet mogen kunnen schieten buiten birdseye view.oosterhofjf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:09:
Schiet... Raak! maar niet doodEn dan ben jij in een schot weg ...
"Oooh Jeroen!"
Met alle respect, 963 is helemaal niet zo goed.Anoniem: 420503 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:52:
Eh, ik als arty schiet bijna altijd in birdseyeview, zo rij ik ook rond.
Je aimcirkel knalt er vaak overheen nl.
Lukt me vrij vaak zelf maar de scout af te knallen, en dat gaat altijd op shift.
En de master op de T34 komt maar niet:
Defeat
Battle: Malinovka maandag 6 augustus 2012 21:33:50
Vehicle: T34
Experience received: 963
Credits received: 114.322
Battle Achievements: Sniper
Dat had hem kunnen wezen.
Als hij zonder premium speelt wel...rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:17:
[...]
Met alle respect, 963 is helemaal niet zo goed.
"Oooh Jeroen!"
[Voor 15% gewijzigd door Paprika op 06-08-2012 22:46]
Crizyz op Steam
Wel losses gehad ruim over de 100k credits met de T34. Geen screenshots van gemaakt want dan ben ik dermate over de zeik dat ik daar op dat moment niet aan denkAnoniem: 420503 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:55:
Je zit met zo'n pot met dan 170K credits en zoveel damage done.
Jij wel eens 115K gehad met een loss ? Ik niet.
Als je team ook meewerkt. Zit je dik over de 2000 exp.
Mijn record tot nu toe was 1936 non premium als max exp met 11 kills met de Klimov.
Reken dat maar eens uit premium qua exp. Zit je op 2904.![]()
Maar het heeft niet zo mogen zijn.
[Voor 12% gewijzigd door Plato112 op 06-08-2012 23:08]
[Voor 8% gewijzigd door Appie Heijn op 07-08-2012 00:20]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Wacht maar tot je de E-50 krijgt: met 60KM/h je 60 ton als stormram hanteren.Appie Heijn schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:14:
Goh ik ben best tevreden met de meest recente aanschaf, een Panther II. Ding speelt full options heerlijkTerughoudend spelen, snipen en als het een win wordt lekker beuken! KV13 van 30% naar nul door er bij omhoog te beuken
Win strike van volgens mij +10 games al...
Verder blijft ik stiekem toch de JPE-100 spelen, speel hem nu iets verder naar voren en het gaat iets beter omdat je dan nog wat raakt.freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:05:
[...]
Wat ik lees is wordt het voornamelijk meer ammo, iets accurater en een iets hogere RoF. Wellicht is de uitslag van de gun ook wat groter = minder vaak aimen.
Al met al niet echt een heel grote stap voorwaarts.
[Voor 8% gewijzigd door Knowuse op 07-08-2012 09:40]
Shuttle st20g5
Stats van gisteren. Ging heel behoorlijk.Victory ratio: 60.38%
Battles: 53
Experience gained: 43571
Damage per battle: 1751
Average experience: 822.09
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
1 potje weten te verliezen. Ook weer lekker Cyprus verdedigd met 15-0Name Value
Victory ratio: 94.12%
Battles: 17
Experience gained: 18063
Capture points gained: 17
Defense points gained: 0
Damage per battle: 2275
Average experience: 1062.53
Capture per battle: 1
Defense per battle: 0
[Voor 12% gewijzigd door rgras op 07-08-2012 10:23]
E75 is inderdaad dope! Ik heb er nu een met alle Tiger II meuk + turret er op. Moet alleen nog de tracks, dikke gun en de motor.rgras schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:16:
E-75![]()
Zojuist even een hele flank dicht gehouden versus een E-75, type59, Ferdi, ISU-152, T-20 en KV5.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Zodra je de goede motor hebt, is de traagheid ook grotendeels verdwenen. Mijn herinneringen aan de E-75 zijn dan ook zeer goed. Toch nog maar eens terugkopen...Appel schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:24:
[...]
E75 is inderdaad dope! Ik heb er nu een met alle Tiger II meuk + turret er op. Moet alleen nog de tracks, dikke gun en de motor.
Traag als stront, maar zodra je in positie staat is het lachen! Gister een M103, E75, 704 en een Lowe gesloopt op Ensk. Leuk tankje
Laat maar. Die melding komt niet meer zo vaak en ik heb er geen last van, vond het alleen opmerkelijk.dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Kan je er eens een screenie van maken? Heb die melding nog nooit gezien.
VK3601 is de betere tank, zonder enige twijfel. Genoeg armor om een heleboel te bouncen, redelijke snelheid, goede gun. 't Is de tank in-game die de Tiger in werkelijkheid was.Sneezzer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:32:
nu kan ik kiezen tussen de VK3001 of de VK3601. Op papier is de VK3001 sneller maar de VK3601 betere armor en gun. Wat is wijsheid, kunnen ze beide een tier 7 heavy damagen of blijf ik "you did not even scratch him" houden, zoals ik nu bij mijn medium tankje vaak heb tegen hogere tier heavy's?
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Alleen wat vaker een kapotte engine, meer niet. Voor mijn gevoel ben ik wel bijna altijd top tier in dit ding.Bean77 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:59:
Is de E75 beter geworden met de nieuwe patch?
Ik ken de VK3001 totaal niet, dus kan hem niet vergelijken met de 3601. Moet zeggen dat ik zelf wel een tijdje heb moeten wennen aan de VK3601(H).... na de eerdere duitse tanks die ik had (PzIIIa, PzIII, PZIII/IV) was dit "opeens" een log ding.MSalters schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:56:
[...]
VK3601 is de betere tank, zonder enige twijfel. Genoeg armor om een heleboel te bouncen, redelijke snelheid, goede gun. 't Is de tank in-game die de Tiger in werkelijkheid was.
[Voor 21% gewijzigd door Seraphin op 07-08-2012 12:13]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
In het begin is de vk3601 wat log inderdaad. Maar na alle engine en andere upgrades is dit al een heel stuk beter en ben je voor je tier een prima brawler en kan zelfs een klein beetje snipen. Maar de logheid word goed verholpen door upgrades en een 100% crew.Seraphin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:08:
[...]
Ik ken de VK3001 totaal niet, dus kan hem niet vergelijken met de 3601. Moet zeggen dat ik zelf wel een tijdje heb moeten wennen aan de VK3601(H).... na de eerdere duitse tanks die ik had (PzIIIa, PzIII, PZIII/IV) was dit "opeens" een log ding.
Dat gezegd hebbende; zodra je bent gewend is de VK3601(H) een prima ding.
MAAR; ik denk dat het belangrjik is om ook verder te kijken in de tree en waar je naar toe wil. Ik ben na de 3601 doorgegaan met de VK3002(DB) en dát is écht een hemelse tank. Ook niet onbelangrijk: de xp kost om van de vk3002(DB) naar de tiger over te stappen is vele malen lager dan vanuit de 3601... Als je dan ook nog "minder" xp nodig hebt voor de 3001 (weet ik niet uit mn hoofd), dan heb je door de lijn heen misschien wel een groot voordeel.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Please be aware that there is no longer a reward for defending the vehicle. However, whilst the enemy team is busy hunting the tank, there could be an ideal opening to go out and capture the base or take down your enemy!
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Kill it, kill it with fire!!Xenomorphh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:34:
Kom ik zon figuur van hunt us down tegen zit hij op ons team >.>
Veel goede punten gezien voor de VK3601, niemand die de VK3001 verkiest boven de 3601?MSalters schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:56:
[...]
VK3601 is de betere tank, zonder enige twijfel. Genoeg armor om een heleboel te bouncen, redelijke snelheid, goede gun. 't Is de tank in-game die de Tiger in werkelijkheid was.
Crizyz op Steam
Pros:Very fast once upgraded
Has access to some good guns
Can use Additional Grousers (equipment)
Cons:Armor is too weak to stop any weapon at this tier
Performance
This tank should be played either as a flanker or as a sniper. It's very similar to the PzKpfw III/IV. If you try to go toe-to-toe with enemies you will die right away and waste this tank's potential. For toe-to-toe combat, the VK 3601 (H) will serve you better. However, if you think shooting someone head-on with an 88mm is nice, imagine shooting them in the rear with the same gun.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
[Voor 30% gewijzigd door Sneezzer op 07-08-2012 15:09]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Nice!
Met welk programma haal je deze info?Appel schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:14:
Was een lekker dagje gister![]()
[...]
1 potje weten te verliezen. Ook weer lekker Cyprus verdedigd met 15-0
M48A1
Onlangs nog weer de 3601 teruggekocht sinds een dik jaar en het is zeker met 100% en equipment een erg leuk tankjeZertaxka schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:26:
VK3601 als je het mij vraagt. Stock en met 75% crew is het een log ding ja. Maar totaal researched en met 100% crew echt een beest. Vond het zelfs een betere tank dan de Tiger. Kan een stootje hebben, met de 88mm guns lekker uitdelen en bounced/absorbed soms echt als een dikke heavy. Heb er echt veel plezier aan beleefd en is dan ook een tank die ooit nog een keer terug komt in mijn garage.
Ik gok FORGE van de USA server
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[Voor 9% gewijzigd door Bundin op 07-08-2012 19:04]
Klopt, het is een beetje een mix van vanalles. Van "de 7 man" zaten er 3 voor een lange periode in FORGE, 3 in NDP en ik speelde helemaal niet. FORGE en NDP zijn in clanwars altijd wel binnen de top 5 (top 3 eigenlijk) van de map geweest. Bij toernooien zijn er 4 teams die het altijd heel goed doen (waarvan je er dus minstens 1 in een finale verwacht) en waar het vaak stuivertje wisselen is, al zijn het meestal de mensen van SIMP (een clan dat geheel georiënteerd is op tournaments) die de finales wonnen, met FORGE vlak daarachter en daarna -G-/NDP. Voor dit toernooi (en mede door commitment binnen beide clans) zijn de beste 3 van NDP naar FORGE gegaan. Door mijn betrokkenheid binnen DayZ kwam ik in contact met de 3 NDP heren waarna al snel de vraag kwam of ik (na een jaar) er iets voor voelde flink te trainen en voor ze als SPG speler in te stappen. Mede doordat ik de meesten van het team al kende, en van de overige veel gehoord had, wist ik wel dat we ver zouden moeten (kunnen) komen en dus kwam er een "yes, but I will need to start... playing again, badly".
[Voor 5% gewijzigd door Paprika op 07-08-2012 19:08]
Dat is toch erg netjes gedaan! Zou leuk zijn als je naar Moskou mag gaanPaprika schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:05:
[...]
Klopt, het is een beetje een mix van vanalles. Van "de 7 man" zaten er 3 voor een lange periode in FORGE, 3 in NDP en ik speelde helemaal niet. FORGE en NDP zijn in clanwars altijd wel binnen de top 5 (top 3 eigenlijk) van de map geweest. Bij toernooien zijn er 4 teams die het altijd heel goed doen (waarvan je er dus minstens 1 in een finale verwacht) en waar het vaak stuivertje wisselen is, al zijn het meestal de mensen van SIMP (een clan dat geheel georiënteerd is op tournaments) die de finales wonnen, met FORGE vlak daarachter en daarna -G-/NDP. Voor dit toernooi (en mede door commitment binnen beide clans) zijn de beste 3 van NDP naar FORGE gegaan. Door mijn betrokkenheid binnen DayZ kwam ik in contact met de 3 NDP heren waarna al snel de vraag kwam of ik (na een jaar) er iets voor voelde flink te trainen en voor ze als SPG speler in te stappen. Mede doordat ik de meesten van het team al kende, en van de overige veel gehoord had, wist ik wel dat we ver zouden moeten (kunnen) komen en dus kwam er een "yes, but I will need to start... playing again, badly".
Weliswaar behoorlijk wat tijd van de zomer moeten inleveren de afgelopen ~2 weken (of althans de avonden/nachten aan trainen), maar onze trainingssessies tegen SIMP gingen dusver perfect en we leren veel van elkaar. Gedurende het hele toernooi zijn we dan ook maar 2 tanks kwijt geraakt, 2 scouts.
Het verschil in kwaliteit tussen de EU/RU/US zal iig een stuk kleiner zijn dan vorig jaar. Of een teams zoals "The RED" te verslaan is, *shrug*, maar we zullen zeker niet gewalst worden. Vergelijk het maar met PTS.
Ben ook wel benieuwdoosterhofjf schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:47:
[...]
Dat is toch erg netjes gedaan! Zou leuk zijn als je naar Moskou mag gaanhou ons op de hoogte
Je komt over als een speler die verstand heeft van world of tanks global. Kan je jouw mening geven over de verschillen tussen RU, USA en EU server? Op de testserver zijn over het algemeen de spelers om te janken en ik krijg vaak te horen dat de spelers van de RU server nogal ruk zijn. De grote clans zullen wel goeie spelers hebben waarschijnlijk.
Als vanavond lukt (ik geef ons toch wel een 80% kans), dan lijkt het me misschien wel een leuk idee om een klein tal vragen op een rijtje te zetten vanuit tweakers? @psychoclown, wat denk jij?oosterhofjf schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:47:
[...]
Dat is toch erg netjes gedaan! Zou leuk zijn als je naar Moskou mag gaanhou ons op de hoogte
De Russen hebben natuurlijk wel wat meer man heoosterhofjf schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:47:
[...]
Je komt over als een speler die verstand heeft van world of tanks global. Kan je jouw mening geven over de verschillen tussen RU, USA en EU server? Op de testserver zijn over het algemeen de spelers om te janken en ik krijg vaak te horen dat de spelers van de RU server nogal ruk zijn. De grote clans zullen wel goeie spelers hebben waarschijnlijk.
[Voor 18% gewijzigd door Paprika op 07-08-2012 20:20]
Ik heb alleen de lange 88 en lange 105 gebruikt op de Tiger II. De middelste 105 heeft voor mij geen echte meerwaarde, zeker niet vanwege de hoge ROF van de lange 88.[b][message=38710769,noline]Zelf nu mijn weg naar de E-75 aan het grinden in de Tiger II. Als er genoeg credits zijn ook de Tiger P er nog bij kopen. Maar wat is de Tiger II stock een ruk tank. Torsion er maar op gezet om zo snel mogelijk 10.5 en turret erop te zetten en dan is het al veel beter gelukkig.
[Voor 43% gewijzigd door Paprika op 08-08-2012 05:16]
MMO = Massive Multiplayer OnlineBundin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:03:
Ze blijven het MMO noemen... op die manier zijn CoD/BF3 ook een mmo... Ik vind het toch echt een 3rd person (tank)shooter. Maar hopelijk levert het kortere devcycles en een beter produkt op over een tijdje (als ze niet te hard willen integreren, de helft buitengooien en het kind met het badwater weggooien).
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Snap niet helemaal wat je bedoelt volgens mij.Paprika schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:13:
[...]
Als vanavond lukt (ik geef ons toch wel een 80% kans), dan lijkt het me misschien wel een leuk idee om een klein tal vragen op een rijtje te zetten vanuit tweakers? @psychoclown, wat denk jij?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is een hidden stat van USA tanks. Deze kunnen shells eten met de tracks. Ook wil de gun mantlet van de M26 Pershing nog wel flink wat shells opetenSeraphin schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:32:
Gisteren toch wel de grootste WTF ooit meegemaakt.
Potje Assault - Defense in Sand River. Ik in mijn VK3200(DB) en nog wat tanks gaan naar de noordelijke crossing om daar te blokken.
Na een paar minuten zie ik dat een enemy medium (een pershing dacht ik, maar weet het niet meer zeker) en een heavy van ons (KV maar welke type precies weet ik niet meer) tegenover staan op de crossin en een beetje stilstaand shells op elkaar schieten.....
Goed... niet hoe ik het zou doen, maar het leek er op dat er weinig / geen andere enemy tanks bij waren, dus ik positioneer mezelf schuin achter onze KV zodat ik op die enemy kan schieten, maar zelf gedekt wordt door de hull van de KV.
Na tig keer heen een weer schieten (2 vs 1 dus), wordt eerst onze KV vernietigd, ik maak me uit de voeten maar wordt uiteindelijk ook vernietigd.
Aan het einde van het potje: shots fired: 12, shots on target: 11.
Dit is dus alle 11 hits op dezelfde enemy tank, 0 bounces voor zover ik kan herinneren 0 criticals. Hoeveel HP ik van die enemy heb afgeschoten? 0%
Na 11 hits stond de teller van die enemy onveranderd op 67%......
Module damage lijkt me ook sterk omdat ik a) geen criticals hoorde van de crew, en b) ik zeker de helft van mijn schoten op z'n tracks gooide, en ik heb hem geen enkele keer detracked gezien....
echt, WTF.
Hmmmm dat verklaart in ieder geval de situatie, omdat ik inderdaad bijna al mijn shells op de tracks en de gun mantlet mikte. Desalniettemin; 11(!!!) schoten te plaatsen, groene pointer in je crosshair, netjes de feedback met "enemy hit" enz. en gewoon géén damage.Appel schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:41:
[...]
Dat is een hidden stat van USA tanks. Deze kunnen shells eten met de tracks. Ook wil de gun mantlet van de M26 Pershing nog wel flink wat shells opeten
Weet je; ik kan er zélfs nog mee leven dat je af en toe gekke bounces hebt. B.v. die nieuwe ELC AMX heeft 15mm armor (minder dan een willekeurige Tier 2!) maar die heb ik ook wel eens zien bouncen tegen tier 6-7-8(?) tanks. Goed, you win some, you lose some, volgende keer ben jij degene die een onmogelijke situatie toch overleefd.oosterhofjf schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:41:
Dat blijft inderdaad erg vaag. Soms gebeuren die onverklaarbare dingen gewoon. Dat mogen ze zeker wel fixen!
Voorbeeldje van mijn kant: bat chat 100% vs t32 3%. totaal 4 shoten op zijn achter- en zijkanten geschoten allemaal raak, maar geen schade ... gelukkig het laatste schot wel![]()
Zelfde verhaal als die onverklaarbare bounces. Vooral TD's kennen dit wel. Komt er een snelle franse tank je flanken. Jij schiet waardoor de andere tank dood zou zijn en dam zero damage... Laatst ook ergens een replay gezien dat een JP e100 schoot op een 13 90 en zonder schadeDie kogel is ondertussen groter dan die hele tank en dan nog geen schade XD
[Voor 39% gewijzigd door Seraphin op 08-08-2012 10:01]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details