Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 22 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 23.955 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
Rood: "Error: This vehicle is locked."
Waarom? Ik kan wel gewoon spelen....
Zit je in een platoon? Zo ja, je mede-platooners ook op ready laten klikken.

"Oooh Jeroen!"

Anoniem: 467485

Kaap schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:41:
[...]

Zit je in een platoon? Zo ja, je mede-platooners ook op ready laten klikken.
Nee, geen platoon. Gewoon "Random Idiot".

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:29:
Rood: "Error: This vehicle is locked."
Waarom? Ik kan wel gewoon spelen....
Dan istie ook niet locked toch. :)

Verder is mijn glazen bol stuk geartyd.

Crizyz op Steam

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Anoniem: 467485 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:42:
[...]

Nee, geen platoon. Gewoon "Random Idiot".
Kan je er eens een screenie van maken? Heb die melding nog nooit gezien.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 16:26
Gisteren weer wat Wot gespeeld. Speel het spel alleen niet meer om hoge tiers te gaan unlocken.
Mijn hoogste tier is tier 8 (premium tank) en dat is hoog genoeg. Hoge tier potjes vind ik persoonlijk minder aan. Meestal te veel arty die ontzettend pijn doen. Guns die mega damage doen of armor waar je niet doorheen komt.

Vanaf tier 7 en lager is het gewoon leuk. Meestal niet zoveel arty en arty doet niet mega veel damage. Je kan bijna altijd wel door elke tank heen schieten (speel vooral TD). en heb het gevoel dat je veel meer impact op de uitkomst heb.

Daarbij kan je gewoon relaxed spelen zonder dat je credits opraken (speel zonder premium). Speel nu echt puur voor de fun en niet meer om hoge tiers te unlocken (had al een E-100 en jagdTiger).

Overigens is het wel mega kut als je in je dickermax zit en je heb goede arty tegen. Meestal ben je met 1 schot al dood.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:37

Plato112

Da is toch nie normaal!

Altijd zorgen dat je arty-safe staat als het een arty-rijk potje is. Zeker in een TD ben je target nummer één.

Speed limits are like herpes.

• dynosu

dynosu

Orly ?

En ge1shot worden door arty is ons allemaal weleens gebeurt .... is vervelend, maar als jij hun vind gebeurt het vaak ook. Dus ook zij kennen het gevoel.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
Even een vraagje:
- Ik heb op dit moment een Pz.IV en sta op het punt om een tier 6 te kopen, nu kan ik kiezen tussen de VK3001 of de VK3601.

Op papier is de VK3001 sneller maar de VK3601 betere armor en gun. Wat is wijsheid, kunnen ze beide een tier 7 heavy damagen of blijf ik "you did not even scratch him" houden, zoals ik nu bij mijn medium tankje vaak heb tegen hogere tier heavy's?
Is er een duidelijke voorkeur voor 1 van de 2? Of is het vooral playstyle en hebben ze beide hun plek in het veld?

ps. volgens mij worden ze ingame beide als medium aangemerkt, of heb ik liggen slapen?

[Voor 8% gewijzigd door Sneezzer op 06-08-2012 12:34]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23
Over dat TK'en, ik keur het niet goed alleen ik had van 't weekend wel een gevalletje bewust en opzettelijk TK.

't Was een tier 8/9 battle waar ik met m'n KV-5 reed. Er zat een T50 in het team die blijkbaar geen zin had en maar teammates ging etteren. De hele tijd blokken, vastrijden en rammen zodat hij damage kreeg. En maar doorgaan. Ik was het zo zat dat ik voor het eerst in 5K battles 'm voor z'n donder heb geschoten.. Niet goed, maar het luchtte wel op. :+

En je hebt altijd mensen die net voor je langs rijden als je in snipermode zit en afdrukt. Altijd leuk, zo achterin een turret schieten.. :(

• freggel
Sneezzer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:32:
Even een vraagje:
- Ik heb op dit moment een Pz.IV en sta op het punt om een tier 6 te kopen, nu kan ik kiezen tussen de VK3001 of de VK3601.

Op papier is de VK3001 sneller maar de VK3601 betere armor en gun. Wat is wijsheid, kunnen ze beide een tier 7 heavy damagen of blijf ik "you did not even scratch him" houden, zoals ik nu bij mijn medium tankje vaak heb tegen hogere tier heavy's?
Is er een duidelijke voorkeur voor 1 van de 2? Of is het vooral playstyle en hebben ze beide hun plek in het veld?

ps. volgens mij worden ze ingame beide als medium aangemerkt, of heb ik liggen slapen?
De vraag is, waar wil je heen? Als je naar de Tiger wilt dan is de VK3601 degene die je moet nemen. En dan kan je gelijk eraan wennen wat het is om een heavy te rijden, het is er namelijk bijna 1.

Wil je naar de Panther dan moet je de VK3001 nemen.

Het is dus eigenlijk de keuze tussen de heavy lijn en de medium andere heavy lijn.

[Voor 1% gewijzigd door freggel op 06-08-2012 12:38. Reden: Niet goed gelezen. :+]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Even een vraagje:

Ligt eraan waar je heen wil. VK3001 gaat naar tiger p, en de vk3601 gaat naar Tiger (H).

VK3601 heb ik zelf gehad en vond ik een hele fijne tank. Ik zou hem absoluut aanraden. Leuke guns, goede snelheid en kan eigenlijk alles. Op afstand is ie redelijk, maar brawlen/flanken kan ie ook heel goed. Echter als je hem speelt, negeer dat konisch gun... die is alleen goed met Gold ammo.

Echter ik heb geen ervaring met de vk3001 en kan je dus helaas geen vergelijking geven.

Het zijn inderdaad allebei mediums.

[Voor 32% gewijzigd door dynosu op 06-08-2012 12:42]

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:34:
Over dat TK'en, ik keur het niet goed alleen ik had van 't weekend wel een gevalletje bewust en opzettelijk TK.

't Was een tier 8/9 battle waar ik met m'n KV-5 reed. Er zat een T50 in het team die blijkbaar geen zin had en maar teammates ging etteren. De hele tijd blokken, vastrijden en rammen zodat hij damage kreeg. En maar doorgaan. Ik was het zo zat dat ik voor het eerst in 5K battles 'm voor z'n donder heb geschoten.. Niet goed, maar het luchtte wel op. :+

En je hebt altijd mensen die net voor je langs rijden als je in snipermode zit en afdrukt. Altijd leuk, zo achterin een turret schieten.. :(
Is ook de enige keer dat ik TK, als een lagere tier er alleen maar op uit is om of mij te slopen of te blocken. Ik laat niet mijn hogere tier tank uit de battle helpen door een lagere tier die toch al niks nuttigs doet.

[Voor 62% gewijzigd door Plato112 op 06-08-2012 12:39]

• freggel
Plato112 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:38:
[...]

Is ook de enige keer dat ik TK, als een lagere tier er alleen maar op uit is om of mij te slopen of te blocken. Ik laat niet mijn hogere tier tank uit de battle helpen door een lagere tier die toch al niks nuttigs doet.
Nou, niets nuttigs doen is nog tot daar aantoe. Maar ga idd niet lopen etteren bij je eigen team.

Met dat fine systeem waarin je dus compensatie krijgt lijkt het alsof mensen denken dat dat meer oplevert dan damage doen.. Heel jammer is dat.

• dynosu

dynosu

Orly ?

freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

Nou, niets nuttigs doen is nog tot daar aantoe. Maar ga idd niet lopen etteren bij je eigen team.

Met dat fine systeem waarin je dus compensatie krijgt lijkt het alsof mensen denken dat dat meer oplevert dan damage doen.. Heel jammer is dat.
Zie vaak zat mensen spelen in t-50 en t-50-2 en dan klagen over de MM. Je speelt een scout ... veel damage zal je nooit doen. Verwacht je dan van zon klein ding dat je Tier 8/9 op kan blazen met 1 schot?

Heb dit irriteren wat ze doen nog nooit gezien of ervaren. Hoop ook dat dit zo blijft...

• Sneezzer
Over TK gesproken.
Afgelopen weekend mijn eerste TK gemaakt met mijn Grille.. doel staat mooi stil, arty goed ingezoemd, komt er een ELC-AMX aan, beukt op de tank, net op het moment dat ik vuur, crew had een kleine afwijking, vol op de ELC z'n neus... Boem... meteen sorry getikt, en daarna kreeg ik een NP met smiley. Begrip hebben voor de situatie en hoffelijkheid helpt vaak.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Sneezzer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:52:
Over TK gesproken.
Afgelopen weekend mijn eerste TK gemaakt met mijn Grille.. doel staat mooi stil, arty goed ingezoemd, komt er een ELC-AMX aan, beukt op de tank, net op het moment dat ik vuur, crew had een kleine afwijking, vol op de ELC z'n neus... Boem... meteen sorry getikt, en daarna kreeg ik een NP met smiley. Begrip hebben voor de situatie en hoffelijkheid helpt vaak.
Tja, als je als light vol tegen een tank aan sjeest kan dat idd wel eens voorkomen. Is voor mij ook geen reden om me eraan te irriteren. Is iets anders als arty je al lang had gezien als je er vlak achter staat ofzo.

Crizyz op Steam

• freggel
dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

Zie vaak zat mensen spelen in t-50 en t-50-2 en dan klagen over de MM. Je speelt een scout ... veel damage zal je nooit doen. Verwacht je dan van zon klein ding dat je Tier 8/9 op kan blazen met 1 schot?

Heb dit irriteren wat ze doen nog nooit gezien of ervaren. Hoop ook dat dit zo blijft...
Ze hebben toch tactical nukes?

Ze kunnen prima damage doen, sowieso op arty en met scouten zijn ook goed punten te verdienen. Verder moeten ze niet zeuren over MM, wat je al zegt, het zijn scouts. Ik vind het alleen voor sommige "scouts" wel eens sneu qua MM.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 16:26
dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:15:
En ge1shot worden door arty is ons allemaal weleens gebeurt .... is vervelend, maar als jij hun vind gebeurt het vaak ook. Dus ook zij kennen het gevoel.
Ow dat weet ik ook heb zelf ook tijdje arty gespeeld dus weet dat one shots voor kunnen komen. Alleen heb je daar normaal veel geluk voor nodig.

De dickermax is alleen een open tank met weinig armor dus elke HE shell penetreert. Ook als ze naast je vallen doen ze aardig veel damage. Waar ik normaal nooit bang was voor een grill bijv ben ik dat nu wel aangezien ik weet dat als hij mij raak schiet ik dood of zo goed als dood ben.

Ik probeer natuurlijk wel altijd op een plek te staan waar je save bent voor altijd maar die is er niet altijd. En je merk gewoon dat je als premium td ook premium target ben.

• freggel
itsleon schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:12:
[...]

Ow dat weet ik ook heb zelf ook tijdje arty gespeeld dus weet dat one shots voor kunnen komen. Alleen heb je daar normaal veel geluk voor nodig.

De dickermax is alleen een open tank met weinig armor dus elke HE shell penetreert. Ook als ze naast je vallen doen ze aardig veel damage. Waar ik normaal nooit bang was voor een grill bijv ben ik dat nu wel aangezien ik weet dat als hij mij raak schiet ik dood of zo goed als dood ben.

Ik probeer natuurlijk wel altijd op een plek te staan waar je save bent voor altijd maar die is er niet altijd. En je merk gewoon dat je als premium td ook premium target ben.
Ik heb de S-51 maar weer eens uit het stof gehaald om juist die reden, het "one-shotten". Ik had die in 6.x een keer met mijn vaste WoT maatje vrijgespeeld (wat een hel was dat zeg..) maar toen niet genoeg doorzettingsvermogen om de 2e gun vrij te spelen. Nadat ik weer een paar keer een aanvaring had gehad met de 203mm HE-shells die het ding uitspuugt deze toch maar weer eens gekocht.

Wat een feest met die nieuwe gun. :) Zeker nu ik het counter-arty festijn een beetje snap is het echt humor. Je weet als arty natuurlijk wel waar ze meestal staan, dus kan je trailspotten. Het is helemaal mooi als je mist en er vervolgens weer een trail van exact dezelfde plek komt. En dat je gunners dan nog een keer missen, en je NOG een keer mag proberen. Zelf relocate ik wel natuurlijk, maar dat mag ook wel met een reload van 40 seconden. :+

Als ik dan de vijandelijke arty uitschakel voel ik me toch wel een baas hoor. :)

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 19:13
freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:24:
[...]

Ik heb de S-51 maar weer eens uit het stof gehaald om juist die reden, het "one-shotten". Ik had die in 6.x een keer met mijn vaste WoT maatje vrijgespeeld (wat een hel was dat zeg..) maar toen niet genoeg doorzettingsvermogen om de 2e gun vrij te spelen. Nadat ik weer een paar keer een aanvaring had gehad met de 203mm HE-shells die het ding uitspuugt deze toch maar weer eens gekocht.

Wat een feest met die nieuwe gun. :) Zeker nu ik het counter-arty festijn een beetje snap is het echt humor. Je weet als arty natuurlijk wel waar ze meestal staan, dus kan je trailspotten. Het is helemaal mooi als je mist en er vervolgens weer een trail van exact dezelfde plek komt. En dat je gunners dan nog een keer missen, en je NOG een keer mag proberen. Zelf relocate ik wel natuurlijk, maar dat mag ook wel met een reload van 40 seconden. :+

Als ik dan de vijandelijke arty uitschakel voel ik me toch wel een baas hoor. :)
En ondertussen hebben jouw tanks drie arty shells op hun dak gehad.... Arty counteren is alleen nuttig wanneer er geen vijandelijke tanks beschikbaar zijn, anders raak je gewoon je team kwijt.

Maar het is zoooo leuk om die arties op te blazen :o

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Veel mensen weten niet eens dat ze scout zijn en dus aangepast match making hebben. Toen ik begon te spelen begonnen met een A-20 en snapt er geen hout van waarom ik tegen tier 8 tanks moest spelen. Dit zou ingame wel wat duidelijker mogen worden gemaakt van mij.
dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

Druk bezig credits te verzamelen zodat ik na de s-51 de object 212 kan kopen, ben benieuwd in hoeverre dit een verbetering is.

Shuttle st20g5

• freggel
Appel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:42:
[...]

En ondertussen hebben jouw tanks drie arty shells op hun dak gehad.... Arty counteren is alleen nuttig wanneer er geen vijandelijke tanks beschikbaar zijn, anders raak je gewoon je team kwijt.

Maar het is zoooo leuk om die arties op te blazen :o
Nja, je kan ook stellen dat ze ipv 10 shells er maar 3 hoeven op te vangen. ;)

• freggel
Knowuse schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:58:

[...]

Druk bezig credits te verzamelen zodat ik na de s-51 de object 212 kan kopen, ben benieuwd in hoeverre dit een verbetering is.
Wat ik lees is wordt het voornamelijk meer ammo, iets accurater en een iets hogere RoF. Wellicht is de uitslag van de gun ook wat groter = minder vaak aimen.

Al met al niet echt een heel grote stap voorwaarts.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:52
Appel schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:12:
[...]

Aaaaaaaand it's gone :P

1:1 gelijk gespeeld tegen Hami's Eleven.
Wij zijn er nog wel even... Vandaag moet nog wel gewoon gaan, alleen morgen maak ik me zorgen over. We hebben wel het beste team, maar de buffer is niet al te groot en met onze kwaliteit tankers hadden we liever eerst open maps gespeeld en daarna city maps, ipv city maps en daarna open maps, bleh. Hoofd erbij houden en we halen de rest ook wel met 2-0, maar het laatste team is een subteam van een team waar we normaal altijd mee trainen, die weten dus wel ongeveer wat ze kunnen verwachten...
Zou handig zijn als ze gelijk spelen natuurlijk :+.

[Voor 3% gewijzigd door Paprika op 06-08-2012 15:46]

dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:15:
Ik ken het gevoel, maar het wordt minder. Het gebeurt steeds vaker dat ik met mijn SU-26 als laatste overblijf......

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

itsleon schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:12:
[...]

Tsja, ik heb de Dicker Max ook.

Je moet ook weten dat je flink wat damage uitdeelt+behoorlijk goede penetration voor een tier 6 TD. Hij heeft inderdaad weinig armor, maar kijk ook eens naar zijn gun depression bijvoorbeeld.

Overall heb ik er een stuk meer plezier in dan dat ik in mijn Jagdpanzer IV had.

Edit: je moet dus gewoon weten waar je mee speelt. Weinig bounces, traag, geen geweldige RoF, goede damage, goede penetration, zeer goede gun depression.

[Voor 6% gewijzigd door crizyz op 06-08-2012 17:29]

Crizyz op Steam

Anoniem: 448327

New and Improved Hunt Us Down

Commanders,

Over the last few months, Hunt Us Down has been one of our most popular contests.  Hundreds of Wargaming staff vehicles have been shot down on the battlefields or heroically defended earning players gold rewards.

We are pleased to announce that we have made some improvements to this contest and from this week onwards you can enjoy a much better Hunt Us Down experience.

Rules:

First of all, Hunt Us Down will now be running throughout three whole days from August 7th at 07:30 CEST (05:30 GMT) to August 9th 23:59 CEST (21:59GMT).  That’s right; you can now meet our Wargaming tanks in battle any time throughout the day and evening.
For this first session, there are no fixed sessions for certain tiers.  Vehicles of any and all tiers can now be found at any time.
Finally, the rewards system has been fully automated.  Winners will no longer be published on the news as they will now be rewarded straight after the match by the system.  There is no need to take any screenshots.
Prizes:

A player who successfully destroys the Wargaming tank will receive 500 gold.  Team-killing is still against the rules – if you team-kill the Wargaming tank, not only will you win nothing, but you’ll get a caution and be flagged as a team killer as well! 

Please be aware that there is no longer a reward for defending the vehicle.  However, whilst the enemy team is busy hunting the tank, there could be an ideal opening to go out and capture the base or take down your enemy!

In order to help you identify the target, all Wargaming tanks will now be sporting a fashionable golden camouflage design.

As well as the gold camouflage, the Hunt Us Down vehicles will be part of the HUD1 clan and will be named 1WG_GOLD, 2WG_GOLD all the way up to 30WG_GOLD.  In addition, their names will be marked on the battlescreen and team lists with a special symbol.

That’s it for the rules!  You could meet the golden tanks at any time simply by joining a random battle.

Good luck hunting the golden tanks!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:55
Soms kan ik arty echt helemaal vervloeken. Heb met een medium tier 9 of 10 mijn weg gevochten door het vijandelijke team en kom ik eindelijk bij arty uit. Schiet... Raak! maar niet dood :/ En dan ben jij in een schot weg ... Dan is het feest compleet als teamgenoten de arty allemaal missen :P

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En ik weet weer waarom ik het niet meer installed had... random battles zijn te random.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

oosterhofjf schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:09:
Schiet... Raak! maar niet dood :/ En dan ben jij in een schot weg ...
Ja, das echt schijt. Artillery zou niet mogen kunnen schieten buiten birdseye view.

"Oooh Jeroen!"

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Eh, ik als arty schiet bijna altijd in birdseyeview, zo rij ik ook rond.
Je aimcirkel knalt er vaak overheen nl.
Lukt me vrij vaak zelf maar de scout af te knallen, en dat gaat altijd op shift.

En de master op de T34 komt maar niet:

Defeat
Battle: Malinovka maandag 6 augustus 2012 21:33:50
Vehicle: T34
Experience received: 963
Credits received: 114.322
Battle Achievements: Sniper

Dat had hem kunnen wezen.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Slogan van vandaag: "Chance to win: Global 11%, per-vehicle 5%"

:'(

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 420503 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:52:
Eh, ik als arty schiet bijna altijd in birdseyeview, zo rij ik ook rond.
Je aimcirkel knalt er vaak overheen nl.
Lukt me vrij vaak zelf maar de scout af te knallen, en dat gaat altijd op shift.

En de master op de T34 komt maar niet:

Defeat
Battle: Malinovka maandag 6 augustus 2012 21:33:50
Vehicle: T34
Experience received: 963
Credits received: 114.322
Battle Achievements: Sniper

Dat had hem kunnen wezen.
Met alle respect, 963 is helemaal niet zo goed.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

rgras schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:17:
[...]

Met alle respect, 963 is helemaal niet zo goed.
Als hij zonder premium speelt wel...

"Oooh Jeroen!"

• Niet online
Bovendien is het een defeat, en je zal zien bij een win dat het ver over de 1.5x uitgaat.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Kaap schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:18:
[...]

Als hij zonder premium speelt wel...
Dan nog is <1000 xp weinig...

• Niet online
Dat zou een 2000 exp+ kunnen zijn bij win als de rest ook wat doet. Snappie ?

• Paprika
Voor 2000 XP bij een win heb je wel wat meer nodig dan 963, je zit daar eerder tegen de 1400, met afhankelijk van einde tot 1600...

[Voor 15% gewijzigd door Paprika op 06-08-2012 22:46]

• Niet online
Je zit met zo'n pot met dan 170K credits en zoveel damage done.
Jij wel eens 115K gehad met een loss ? Ik niet.

Als je team ook meewerkt. Zit je dik over de 2000 exp.

Mijn record tot nu toe was 1936 non premium als max exp met 11 kills met de Klimov.
Reken dat maar eens uit premium qua exp. Zit je op 2904. 8)7

Maar het heeft niet zo mogen zijn.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Het probleem is alleen vaak dat je die scores vaak net neer kan zetten, doordat je team niet meewerkt, niet ondanks.

Maar goed, zonder premium is het geen slechte score voor een loss.

Crizyz op Steam

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Anoniem: 420503 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:55:
Je zit met zo'n pot met dan 170K credits en zoveel damage done.
Jij wel eens 115K gehad met een loss ? Ik niet.

Als je team ook meewerkt. Zit je dik over de 2000 exp.

Mijn record tot nu toe was 1936 non premium als max exp met 11 kills met de Klimov.
Reken dat maar eens uit premium qua exp. Zit je op 2904. 8)7

Maar het heeft niet zo mogen zijn.
Wel losses gehad ruim over de 100k credits met de T34. Geen screenshots van gemaakt want dan ben ik dermate over de zeik dat ik daar op dat moment niet aan denk :P
Ergste was volgens mij een loss van ongeveer 85k zonder premium. Dat was echt gestoord had al het halve team gesloopt plus van alles gedamaged.

@Jadiela was het nou met of zonder premium??

[Voor 12% gewijzigd door Plato112 op 06-08-2012 23:08]

• Niet online
Daar heb je ook helemaal gelijk in crizyz.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 16:18
Goh ik ben best tevreden met de meest recente aanschaf, een Panther II. Ding speelt full options heerlijk :) Terughoudend spelen, snipen en als het een win wordt lekker beuken! KV13 van 30% naar nul door er bij omhoog te beuken >:) Win strike van volgens mij +10 games al...

[Voor 8% gewijzigd door Appie Heijn op 07-08-2012 00:20]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• rgras
  • Niet online
Appie Heijn schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:14:
Goh ik ben best tevreden met de meest recente aanschaf, een Panther II. Ding speelt full options heerlijk :) Terughoudend spelen, snipen en als het een win wordt lekker beuken! KV13 van 30% naar nul door er bij omhoog te beuken >:) Win strike van volgens mij +10 games al...
Wacht maar tot je de E-50 krijgt: met 60KM/h je 60 ton als stormram hanteren. _/-\o_

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Object 212 staat in de garage, flink credits verdient met de 200% income van de KV-1 en mijn depot leeg verkocht. Alleen is het een stap achterwaards omdat ik de S-51 as-is heb verkocht en toen geen credits meer had om de modules terug te kopen (en waarschijnelijk moet ik de tracks nog researchen).
freggel schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:05:
[...]
Wat ik lees is wordt het voornamelijk meer ammo, iets accurater en een iets hogere RoF. Wellicht is de uitslag van de gun ook wat groter = minder vaak aimen.

Al met al niet echt een heel grote stap voorwaarts.
Verder blijft ik stiekem toch de JPE-100 spelen, speel hem nu iets verder naar voren en het gaat iets beter omdat je dan nog wat raakt.
edit: owww 5 potjes met de JPE-100 en allemaal verloren, maar wel goede credit inkomsten, gelukkig had de KV-1 bijna 60% van z'n 17 potjes gewonnen.

[Voor 8% gewijzigd door Knowuse op 07-08-2012 09:40]

Shuttle st20g5

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mijn panther II en ik hebben het moeilijk de laatste tijd. Ik heb op iedere andere tank waar ik mee speel sixth sense en nu speel ik wat te assertief met mijn panther II. Waardoor ik snel klappen vang... Verder heb ik nog de fout gemaakt in het begin om nog geen repair te trainen... Er zit BiA op en 80% cammo. Maar die Panther II heeft voor geen meter cammo, zelfs niet met de skill erop. Dus meestal is het game over na de eerste detrack. :S

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Victory ratio: 60.38%
Battles: 53
Experience gained: 43571
Damage per battle: 1751
Average experience: 822.09
Stats van gisteren. Ging heel behoorlijk.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Appel
Was een lekker dagje gister :P
Name Value
Victory ratio: 94.12%
Battles: 17
Experience gained: 18063
Capture points gained: 17
Defense points gained: 0
Damage per battle: 2275
Average experience: 1062.53
Capture per battle: 1
Defense per battle: 0
1 potje weten te verliezen. Ook weer lekker Cyprus verdedigd met 15-0

<3 M48A1 :P

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
meh :P

Victory ratio: 100%
Battles: 16
Experience gained: 19847
Damage per battle: 2568
Average experience: 1240.44

• dynosu

dynosu

Orly ?

Victory ratio: 66.67%
Battles: 30
Experience gained: 21177
Damage per battle: 1080
Average experience: 705.9

beter dan ik dacht ... ging echt niet best die avond.

Nog 40k te gaan voor de IS8, kan hem nu al kopen, maar wil de free xp behouden om gelijk upgrades te kopen. Hopenlijk woensdag kan ik dan de IS8 kopen. Andere crew op de is3 planten en is3 crew meenemen naar is8 en uiteindelijk is7.

• rgras
  • Niet online
E-75 _/-\o_

Zojuist even een hele flank dicht gehouden versus een E-75, type59, Ferdi, ISU-152, T-20 en KV5.

Edit: Oja, resultaat: 6-0. :P

[Voor 12% gewijzigd door rgras op 07-08-2012 10:23]

• Sneezzer
Gisteren mijn eerste TD gekocht (andere 2 tanks waren gelocked en wilde toch rond karren), eerste gevoel, de Hetzer is behoorlijk leuk om mee te vechten.
tweede indruk, het is een echte beest tegen mediums en lights, enkel KV-1 en KV-1S lijken wat lastig dood te gaan...

• Appel
rgras schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:16:
E-75 _/-\o_

Zojuist even een hele flank dicht gehouden versus een E-75, type59, Ferdi, ISU-152, T-20 en KV5.
E75 is inderdaad dope! Ik heb er nu een met alle Tiger II meuk + turret er op. Moet alleen nog de tracks, dikke gun en de motor.

Traag als stront, maar zodra je in positie staat is het lachen! Gister een M103, E75, 704 en een Lowe gesloopt op Ensk. Leuk tankje :)

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:47
Is de E75 beter geworden met de nieuwe patch?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Appel schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:24:
[...]

E75 is inderdaad dope! Ik heb er nu een met alle Tiger II meuk + turret er op. Moet alleen nog de tracks, dikke gun en de motor.

Traag als stront, maar zodra je in positie staat is het lachen! Gister een M103, E75, 704 en een Lowe gesloopt op Ensk. Leuk tankje :)
Zodra je de goede motor hebt, is de traagheid ook grotendeels verdwenen. Mijn herinneringen aan de E-75 zijn dan ook zeer goed. Toch nog maar eens terugkopen...

dynosu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:12:
[...]
Kan je er eens een screenie van maken? Heb die melding nog nooit gezien.
Laat maar. Die melding komt niet meer zo vaak en ik heb er geen last van, vond het alleen opmerkelijk.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19
nu kan ik kiezen tussen de VK3001 of de VK3601. Op papier is de VK3001 sneller maar de VK3601 betere armor en gun. Wat is wijsheid, kunnen ze beide een tier 7 heavy damagen of blijf ik "you did not even scratch him" houden, zoals ik nu bij mijn medium tankje vaak heb tegen hogere tier heavy's?
VK3601 is de betere tank, zonder enige twijfel. Genoeg armor om een heleboel te bouncen, redelijke snelheid, goede gun. 't Is de tank in-game die de Tiger in werkelijkheid was.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• rgras
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:59:
Is de E75 beter geworden met de nieuwe patch?
Alleen wat vaker een kapotte engine, meer niet. Voor mijn gevoel ben ik wel bijna altijd top tier in dit ding.

• Seraphin
  • Laatst online: 17:28
MSalters schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

VK3601 is de betere tank, zonder enige twijfel. Genoeg armor om een heleboel te bouncen, redelijke snelheid, goede gun. 't Is de tank in-game die de Tiger in werkelijkheid was.
Ik ken de VK3001 totaal niet, dus kan hem niet vergelijken met de 3601. Moet zeggen dat ik zelf wel een tijdje heb moeten wennen aan de VK3601(H).... na de eerdere duitse tanks die ik had (PzIIIa, PzIII, PZIII/IV) was dit "opeens" een log ding.

Dat gezegd hebbende; zodra je bent gewend is de VK3601(H) een prima ding.

MAAR; ik denk dat het belangrjik is om ook verder te kijken in de tree en waar je naar toe wil. Ik ben na de 3601 doorgegaan met de VK3002(DB) en dát is écht een hemelse tank. Ook niet onbelangrijk: de xp kost om van de vk3002(DB) naar de tiger over te stappen is vele malen lager dan vanuit de 3601... Als je dan ook nog "minder" xp nodig hebt voor de 3001 (weet ik niet uit mn hoofd), dan heb je door de lijn heen misschien wel een groot voordeel. (en een snellere route naar de panther als je die wil)

@dynosu hieronder: helemaal correct. De grap is... ik heb de één na beste motor in de VK3601 (top engine nog niet geresearched). Nadat ik ben overgestapt naar de VK3002(DB) heb ik de crew overgezet en een 50% crew in mijn VK3601 gepropt (gewoon om af en toe de dubbels te doen tot ik hem elite heb)... en weet je wat de grap is? Nu met een 50% crew en de middelste motor kan ik nog prima met de 3601 uit de voeten :P Toch een kwestie van wennen denk ik zo :)
Heb er overigens wel de top gun op zitten: de 88mm werkt prima tegen bijna alles wat je tegenkomt.

[Voor 21% gewijzigd door Seraphin op 07-08-2012 12:13]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Seraphin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:08:
[...]

Ik ken de VK3001 totaal niet, dus kan hem niet vergelijken met de 3601. Moet zeggen dat ik zelf wel een tijdje heb moeten wennen aan de VK3601(H).... na de eerdere duitse tanks die ik had (PzIIIa, PzIII, PZIII/IV) was dit "opeens" een log ding.

Dat gezegd hebbende; zodra je bent gewend is de VK3601(H) een prima ding.

MAAR; ik denk dat het belangrjik is om ook verder te kijken in de tree en waar je naar toe wil. Ik ben na de 3601 doorgegaan met de VK3002(DB) en dát is écht een hemelse tank. Ook niet onbelangrijk: de xp kost om van de vk3002(DB) naar de tiger over te stappen is vele malen lager dan vanuit de 3601... Als je dan ook nog "minder" xp nodig hebt voor de 3001 (weet ik niet uit mn hoofd), dan heb je door de lijn heen misschien wel een groot voordeel.
In het begin is de vk3601 wat log inderdaad. Maar na alle engine en andere upgrades is dit al een heel stuk beter en ben je voor je tier een prima brawler en kan zelfs een klein beetje snipen. Maar de logheid word goed verholpen door upgrades en een 100% crew.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 19:35

Xenomorphh

Soep met Ballen

Kom ik zon figuur van hunt us down tegen zit hij op ons team >.>

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Moet je hem verdedigen, krijg je ook poen :)

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

dynosu schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:35:
Moet je hem verdedigen, krijg je ook poen :)
Please be aware that there is no longer a reward for defending the vehicle. However, whilst the enemy team is busy hunting the tank, there could be an ideal opening to go out and capture the base or take down your enemy!

Nope :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• freggel
Xenomorphh schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:34:
Kom ik zon figuur van hunt us down tegen zit hij op ons team >.>
Kill it, kill it with fire!!

Oh nee, dan is het gelijk een TK... :+ Wel jammer dat met de nieuwe regels het niets op kan leveren voor de teammates, alleen voor de tegenstander.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Jammer :(

Was vroeger wel zo ...

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Idd. Was nummer 23 lol :p

• Sneezzer
MSalters schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:56:
[...]

Veel goede punten gezien voor de VK3601, niemand die de VK3001 verkiest boven de 3601?

• Joindry

Joindry

vk3601 ftw. Maar geen van de beiden zijn slecht. Je moet gewoon denken waar je heen wil na tier 6.

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Welke 3001 hebben we het hier over trouwens? Ik zelf heb alleen de VK3001P gehad en deze beviel ook prima, maar ik zie in battles vaak dat de VK3601H veel meer kan bouncen. De 3001P is dan weer een stuk sneller, de 3001H ook volgens mij.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Ik heb de alle drie de 3X01 gespeeld.

En ik ben blijkbaar een van de weinigen die de 3601 maar ruk vind.

3001P heeft een flink bouncy hull, turret heeft dan weer minder armor. En wat ik vooral een pluspunt vind, is dat hij minder log is.

Maar goed, ik heb de 3601 dan ook gespeeld nadat ik beide 3001's gespeeld heb. In vergelijking met die twee vond ik hem gewoon behoorlijk traag.

Crizyz op Steam

• Seraphin
Het gaat om de 3001 H versus de 3601 H.... oftewel de flanker (3001) versus de brawler (3601) :P
[edit] eeeh... is dat wel zo? nu begin ik ook te twijfelen :D [/edit]

IMO loont het wel echt de moeite om naar de cumulatieve xp cost te kijken voor de verdere tiers... ik ben zelf begonnen met de 3601H, maar ik heb een "omweg" gemaakt door éérs de VK3002(DB) te doen ipv meteen door te gaan naar de Tiger....

Vanuit de 3601H tech kost het namelijk +/- 45k xp om de tiger te unlocken... echter kost het 22k om de VK3002(DB) te unlocken en vanuit de VK3002(DB) kost het slechts 20-22k om de Tiger te researchen.... oftewel 2 tanks unlocken voor de prijs van 1 ;-)

Bonus is daarbij dat je vanuit de VK3002(DB) nog naar de panther kunt.

Als je nu dus de keus hebt tussen VK3001(H) en VK3601(H), dan zou ik dus zéker ff de verschillende xp costs meerekenen, want beide tanks zijn goed.

kwootje van wikia over de VK3001(H):
Pros:Very fast once upgraded
Has access to some good guns
Can use Additional Grousers (equipment)

Cons:Armor is too weak to stop any weapon at this tier

Performance
This tank should be played either as a flanker or as a sniper. It's very similar to the PzKpfw III/IV. If you try to go toe-to-toe with enemies you will die right away and waste this tank's potential. For toe-to-toe combat, the VK 3601 (H) will serve you better. However, if you think shooting someone head-on with an 88mm is nice, imagine shooting them in the rear with the same gun.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Sneezzer
Lol, gezien de quote (en mijn toe to toe speelstijl) zal het waarschijnlijk de VK3601 worden.

Zeker ook gezien het hierboven beschreven 2 tanks voor de prijs van 1 principe.

[Voor 30% gewijzigd door Sneezzer op 07-08-2012 15:09]

• Joindry

Joindry

de VH3001H heeft volgens mij wel betere cammoskills. (voor zover ik weet)

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
VK3601 als je het mij vraagt. Stock en met 75% crew is het een log ding ja. Maar totaal researched en met 100% crew echt een beest. Vond het zelfs een betere tank dan de Tiger. Kan een stootje hebben, met de 88mm guns lekker uitdelen en bounced/absorbed soms echt als een dikke heavy. Heb er echt veel plezier aan beleefd en is dan ook een tank die ooit nog een keer terug komt in mijn garage.

Zelf nu mijn weg naar de E-75 aan het grinden in de Tiger II. Als er genoeg credits zijn ook de Tiger P er nog bij kopen. Maar wat is de Tiger II stock een ruk tank. Torsion er maar op gezet om zo snel mogelijk 10.5 en turret erop te zetten en dan is het al veel beter gelukkig.

Kom regelmatig nog wat GOT platoons tegen. o.a. 3x T34 laatst op Prokhorovka. En ze winnen ook altijd :P

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mwoah, niet altijd :) Maar helpt vaak wel om goede teammates bij je te hebben.

Ben zelf blij in GOT te zitten :)

• Paprika
Nog 1 te gaan voor een ticket naar Moskou. *O*

• Appel
Paprika schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:47:
In welk team speel jij?

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Paprika schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:47:
Nice!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Victory!
Battle: Malinovka Tuesday, August 07, 2012 15:23:22
Vehicle: PzKpfw VI Tiger
Experience received: 3,828 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 51,804
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

En dat nog wel in een assault battle!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Appel schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:14:
Was een lekker dagje gister :P

[...]

1 potje weten te verliezen. Ook weer lekker Cyprus verdedigd met 15-0

<3 M48A1 :P
Met welk programma haal je deze info?

Anoniem: 448327

Zertaxka schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:26:
VK3601 als je het mij vraagt. Stock en met 75% crew is het een log ding ja. Maar totaal researched en met 100% crew echt een beest. Vond het zelfs een betere tank dan de Tiger. Kan een stootje hebben, met de 88mm guns lekker uitdelen en bounced/absorbed soms echt als een dikke heavy. Heb er echt veel plezier aan beleefd en is dan ook een tank die ooit nog een keer terug komt in mijn garage.
Onlangs nog weer de 3601 teruggekocht sinds een dik jaar en het is zeker met 100% en equipment een erg leuk tankje :)
Ik gok FORGE van de USA server :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 18:58
Het grootste nieuws van deze maand: Wargaming heeft het complete BigWorld bedrijf opgekocht. Dit betekent dat ze nu opdracht kunnen geven om de BigWorld engine zo te modificeren dat hij beter aansluit voor World of Tanks. Multi-core support here we come!

http://venturebeat.com/20...e-firm-for-45m-exclusive/

Babs out!

PS en ze hebben er maar liefst 45 millioen voor betaald. Toch lekker verdienen met al de premium users.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ze blijven het MMO noemen... op die manier zijn CoD/BF3 ook een mmo... Ik vind het toch echt een 3rd person (tank)shooter. Maar hopelijk levert het kortere devcycles en een beter produkt op over een tijdje (als ze niet te hard willen integreren, de helft buitengooien en het kind met het badwater weggooien).

[Voor 9% gewijzigd door Bundin op 07-08-2012 19:04]

• Paprika
Klopt, het is een beetje een mix van vanalles. Van "de 7 man" zaten er 3 voor een lange periode in FORGE, 3 in NDP en ik speelde helemaal niet. FORGE en NDP zijn in clanwars altijd wel binnen de top 5 (top 3 eigenlijk) van de map geweest. Bij toernooien zijn er 4 teams die het altijd heel goed doen (waarvan je er dus minstens 1 in een finale verwacht) en waar het vaak stuivertje wisselen is, al zijn het meestal de mensen van SIMP (een clan dat geheel georiënteerd is op tournaments) die de finales wonnen, met FORGE vlak daarachter en daarna -G-/NDP. Voor dit toernooi (en mede door commitment binnen beide clans) zijn de beste 3 van NDP naar FORGE gegaan. Door mijn betrokkenheid binnen DayZ kwam ik in contact met de 3 NDP heren waarna al snel de vraag kwam of ik (na een jaar) er iets voor voelde flink te trainen en voor ze als SPG speler in te stappen. Mede doordat ik de meesten van het team al kende, en van de overige veel gehoord had, wist ik wel dat we ver zouden moeten (kunnen) komen en dus kwam er een "yes, but I will need to start... playing again, badly".
Weliswaar behoorlijk wat tijd van de zomer moeten inleveren de afgelopen ~2 weken (of althans de avonden/nachten aan trainen), maar onze trainingssessies tegen SIMP gingen dusver perfect en we leren veel van elkaar. Gedurende het hele toernooi zijn we dan ook maar 2 tanks kwijt geraakt, 2 scouts.

Het verschil in kwaliteit tussen de EU/RU/US zal iig een stuk kleiner zijn dan vorig jaar. Of een teams zoals "The RED" te verslaan is, *shrug*, maar we zullen zeker niet gewalst worden. Vergelijk het maar met PTS.

[Voor 5% gewijzigd door Paprika op 07-08-2012 19:08]

• Joindry

Joindry

O my friggin god, 0 crits kan ik begrijpen. maar een 0 crit met mijn jgpd e100 op een 12t, das gewoon onzin.

• oosterhofjf
Paprika schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:05:
[...]

Klopt, het is een beetje een mix van vanalles. Van "de 7 man" zaten er 3 voor een lange periode in FORGE, 3 in NDP en ik speelde helemaal niet. FORGE en NDP zijn in clanwars altijd wel binnen de top 5 (top 3 eigenlijk) van de map geweest. Bij toernooien zijn er 4 teams die het altijd heel goed doen (waarvan je er dus minstens 1 in een finale verwacht) en waar het vaak stuivertje wisselen is, al zijn het meestal de mensen van SIMP (een clan dat geheel georiënteerd is op tournaments) die de finales wonnen, met FORGE vlak daarachter en daarna -G-/NDP. Voor dit toernooi (en mede door commitment binnen beide clans) zijn de beste 3 van NDP naar FORGE gegaan. Door mijn betrokkenheid binnen DayZ kwam ik in contact met de 3 NDP heren waarna al snel de vraag kwam of ik (na een jaar) er iets voor voelde flink te trainen en voor ze als SPG speler in te stappen. Mede doordat ik de meesten van het team al kende, en van de overige veel gehoord had, wist ik wel dat we ver zouden moeten (kunnen) komen en dus kwam er een "yes, but I will need to start... playing again, badly".
Weliswaar behoorlijk wat tijd van de zomer moeten inleveren de afgelopen ~2 weken (of althans de avonden/nachten aan trainen), maar onze trainingssessies tegen SIMP gingen dusver perfect en we leren veel van elkaar. Gedurende het hele toernooi zijn we dan ook maar 2 tanks kwijt geraakt, 2 scouts.

Het verschil in kwaliteit tussen de EU/RU/US zal iig een stuk kleiner zijn dan vorig jaar. Of een teams zoals "The RED" te verslaan is, *shrug*, maar we zullen zeker niet gewalst worden. Vergelijk het maar met PTS.
Dat is toch erg netjes gedaan! Zou leuk zijn als je naar Moskou mag gaan :D hou ons op de hoogte :)

Je komt over als een speler die verstand heeft van world of tanks global. Kan je jouw mening geven over de verschillen tussen RU, USA en EU server? Op de testserver zijn over het algemeen de spelers om te janken en ik krijg vaak te horen dat de spelers van de RU server nogal ruk zijn. De grote clans zullen wel goeie spelers hebben waarschijnlijk.

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

oosterhofjf schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:47:
[...]

Dat is toch erg netjes gedaan! Zou leuk zijn als je naar Moskou mag gaan :D hou ons op de hoogte :)

Je komt over als een speler die verstand heeft van world of tanks global. Kan je jouw mening geven over de verschillen tussen RU, USA en EU server? Op de testserver zijn over het algemeen de spelers om te janken en ik krijg vaak te horen dat de spelers van de RU server nogal ruk zijn. De grote clans zullen wel goeie spelers hebben waarschijnlijk.
Ben ook wel benieuwd :)

• Paprika
[...]
Als vanavond lukt (ik geef ons toch wel een 80% kans), dan lijkt het me misschien wel een leuk idee om een klein tal vragen op een rijtje te zetten vanuit tweakers? @psychoclown, wat denk jij?
[...]
De Russen hebben natuurlijk wel wat meer man he ;). Ze hebben daar zowaar dubbel het aantal spelers als de EU & US samen. Dit zegt natuurlijk nog niet alles gezien een klein land in Nederland het in bepaalde sporten gewoon heel goed (even ter voorbeeld), maar je hebt dus wel een heel groot aantal losers ertussen ;). Wat bijvoorbeeld opvalt is dat de Russen een heel passief spel spelen. Bij de Urals zul je dan ook heel vaak 1 T1, 2 T50-2s, 1 tier 7 arty, 3 13 90s. Deze tactiek is dan ook geheel gebaseerd rond mapcontrol. Je gehele team zal een deel van de map afbakenen en zorgen dat de tegenstander niet binnen je gebied komt. De uitkomst van een battle is dan ook geheel rond het uitschieten van een scout (50-2 of 13 90) die net iets te ver komt op het foute moment en dan meteen wordt geslacht door 2 of 3 13 90s. Ze schaken dus eigenlijk constant. Uiteraard kan de tier 7 arty (meestal een M40/43, maar soms de Franse tier 7) soms een uitschieter hebben, maar op dit soort snelle tanks (met mensen die weten hoe ze rijden en zo'n map dan ook 30x spelen voor ze de echte match hebben) heb je geen grote kans om te raken en als je mist heb je dus ook nog kans dat een paar 13 90s snel een tank van je killed die ze ergens vinden.

Edit:
Toevallig een perfect voorbeeld van deze Ural nog...
YouTube: Уральская Сталь 2012 TD42 Danny`s Claw vs The RED Rush

Zie bv eind 3e minuut (3:50), de 10e minuut (10:30). Dat maakt dus een gigantisch verschil in zo'n potje. Je ziet ze dan ook meteen de 13 90s push doen bij de 2e scout rond 11:30.

[Voor 18% gewijzigd door Paprika op 07-08-2012 20:20]

• rgras
  • Niet online
[b][message=38710769,noline]Zelf nu mijn weg naar de E-75 aan het grinden in de Tiger II. Als er genoeg credits zijn ook de Tiger P er nog bij kopen. Maar wat is de Tiger II stock een ruk tank. Torsion er maar op gezet om zo snel mogelijk 10.5 en turret erop te zetten en dan is het al veel beter gelukkig.
Ik heb alleen de lange 88 en lange 105 gebruikt op de Tiger II. De middelste 105 heeft voor mij geen echte meerwaarde, zeker niet vanwege de hoge ROF van de lange 88.

• Paprika
Net niet (SIMP verloor ook btw). Wij maakten fouten met onze T2 :-(. Was wel heel close. We hadden de eerste verloren, 2e dik gewonnen en de 3e was een draw terwijl ze nog 1 arty hadden (en wij 4 tanks, waarvan 2 arties).

[Voor 43% gewijzigd door Paprika op 08-08-2012 05:16]

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Bundin schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:03:
Ze blijven het MMO noemen... op die manier zijn CoD/BF3 ook een mmo... Ik vind het toch echt een 3rd person (tank)shooter. Maar hopelijk levert het kortere devcycles en een beter produkt op over een tijdje (als ze niet te hard willen integreren, de helft buitengooien en het kind met het badwater weggooien).
MMO = Massive Multiplayer Online ;)

Wot is ook bestemd alszijnde een online game als COD/BF3 zijn singleplayer games met een multiplayer gedeelte als ze bijvoorbeeld het singleplayer vevrhaal van COD weg zouden halen is het ook een MMO of nog specifieker een MMOFPS.

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:47
heerlijk, eindelijk de T110E3 binnen en wat voor een tank.
1e potje een 1 op 1 snipe gevecht met een jgpz e100. Hij bounchde elke keer op mijn front armour, terwijl ik hem steeds verder afschoot.
Op beschadigde tracks na geen enkele hp verloren. Wat een baas _/-\o_

Overigens moet je echt geen tanks van zijkant of achterkant hebben want dan kan een loltraktor je volgens mij nog afschieten, maar met de juiste taktiek en geluk (dat heb je bij elke tank nodig) is het een erg leuke tank :)

nu eens kijken welke tank we verder gaan unlocken, jgdpz e-100, e100 of t62a. Maar goed daar zal nog ruim 200k exp nodig voor zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Joindry

Joindry

Gisteren ging het me zo slecht af dat ik maar duke nukem forever ben gaan spelen.
Ik had 88k verlies geleden tegen ik mijn dailie had gedaan met mijn jgpz E-100. Ik denk toch dat deze binnenkort stof zal gaan happen. Alleen weet ik niks meer om anders te doen... denk dat ik wat uitgekeken raak op deze game.
Sinds de laatste updates vind ik de flow toch wat verdwenen. Het is teveel een schaar-steen-blad spel geworden. Terwijl je vroeger met wat skill de tafels nog makkelijker wat kon omdraaien.

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Gisteren gingen mijn dailies juist best snel en relatief goed. Met bijna alle tanks zat ik boven de 2k. Niet slecht zonder premium en pub battles. Denk dat ik geluk had met mijn teams + dat ik veel killing shots doe 8)
Paprika schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:13:
[...]

Als vanavond lukt (ik geef ons toch wel een 80% kans), dan lijkt het me misschien wel een leuk idee om een klein tal vragen op een rijtje te zetten vanuit tweakers? @psychoclown, wat denk jij?
Snap niet helemaal wat je bedoelt volgens mij.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Seraphin
Gisteren toch wel de grootste WTF ooit meegemaakt.

Potje Assault - Defense in Sand River. Ik in mijn VK3200(DB) en nog wat tanks gaan naar de noordelijke crossing om daar te blokken.

Na een paar minuten zie ik dat een enemy medium (een pershing dacht ik, maar weet het niet meer zeker) en een heavy van ons (KV maar welke type precies weet ik niet meer) tegenover staan op de crossin en een beetje stilstaand shells op elkaar schieten.....

Goed... niet hoe ik het zou doen, maar het leek er op dat er weinig / geen andere enemy tanks bij waren, dus ik positioneer mezelf schuin achter onze KV zodat ik op die enemy kan schieten, maar zelf gedekt wordt door de hull van de KV.

Na tig keer heen een weer schieten (2 vs 1 dus), wordt eerst onze KV vernietigd, ik maak me uit de voeten maar wordt uiteindelijk ook vernietigd.

Aan het einde van het potje: shots fired: 12, shots on target: 11.

Dit is dus alle 11 hits op dezelfde enemy tank, 0 bounces voor zover ik kan herinneren 0 criticals. Hoeveel HP ik van die enemy heb afgeschoten? 0%

Na 11 hits stond de teller van die enemy onveranderd op 67%......
Module damage lijkt me ook sterk omdat ik a) geen criticals hoorde van de crew, en b) ik zeker de helft van mijn schoten op z'n tracks gooide, en ik heb hem geen enkele keer detracked gezien....

echt, WTF.

• Appel
Seraphin schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:32:
Gisteren toch wel de grootste WTF ooit meegemaakt.

Potje Assault - Defense in Sand River. Ik in mijn VK3200(DB) en nog wat tanks gaan naar de noordelijke crossing om daar te blokken.

Na een paar minuten zie ik dat een enemy medium (een pershing dacht ik, maar weet het niet meer zeker) en een heavy van ons (KV maar welke type precies weet ik niet meer) tegenover staan op de crossin en een beetje stilstaand shells op elkaar schieten.....

Goed... niet hoe ik het zou doen, maar het leek er op dat er weinig / geen andere enemy tanks bij waren, dus ik positioneer mezelf schuin achter onze KV zodat ik op die enemy kan schieten, maar zelf gedekt wordt door de hull van de KV.

Na tig keer heen een weer schieten (2 vs 1 dus), wordt eerst onze KV vernietigd, ik maak me uit de voeten maar wordt uiteindelijk ook vernietigd.

Aan het einde van het potje: shots fired: 12, shots on target: 11.

Dit is dus alle 11 hits op dezelfde enemy tank, 0 bounces voor zover ik kan herinneren 0 criticals. Hoeveel HP ik van die enemy heb afgeschoten? 0%

Na 11 hits stond de teller van die enemy onveranderd op 67%......
Module damage lijkt me ook sterk omdat ik a) geen criticals hoorde van de crew, en b) ik zeker de helft van mijn schoten op z'n tracks gooide, en ik heb hem geen enkele keer detracked gezien....

echt, WTF.
Dat is een hidden stat van USA tanks. Deze kunnen shells eten met de tracks. Ook wil de gun mantlet van de M26 Pershing nog wel flink wat shells opeten :)

• oosterhofjf
Dat blijft inderdaad erg vaag. Soms gebeuren die onverklaarbare dingen gewoon. Dat mogen ze zeker wel fixen!

Voorbeeldje van mijn kant: bat chat 100% vs t32 3%. totaal 4 shoten op zijn achter- en zijkanten geschoten allemaal raak, maar geen schade ... gelukkig het laatste schot wel :P

Zelfde verhaal als die onverklaarbare bounces. Vooral TD's kennen dit wel. Komt er een snelle franse tank je flanken. Jij schiet waardoor de andere tank dood zou zijn en dam zero damage... Laatst ook ergens een replay gezien dat een JP e100 schoot op een 13 90 en zonder schade :P Die kogel is ondertussen groter dan die hele tank en dan nog geen schade XD

• Seraphin
Appel schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

Dat is een hidden stat van USA tanks. Deze kunnen shells eten met de tracks. Ook wil de gun mantlet van de M26 Pershing nog wel flink wat shells opeten :)
Hmmmm dat verklaart in ieder geval de situatie, omdat ik inderdaad bijna al mijn shells op de tracks en de gun mantlet mikte. Desalniettemin; 11(!!!) schoten te plaatsen, groene pointer in je crosshair, netjes de feedback met "enemy hit" enz. en gewoon géén damage. :(

Belangrijker; we stonden dus met z'n 2en tegen 1, en in eerste instantie geen backup voor die enemy (later kwamen er wat andere enemy tankjes achter staan). In iedere andere situatie was die enemy tank na 20sec gewoon kapot geweest, waardoor de KV voor mij het netjes had overleefd, de overige enemy tanks hem dus ook niet (meer) konden spotten etc etc. We hadden met z'n 2en die crossing potdicht kunnen houden... nu kwamen er na verloop van tijd 3 enemies doorheen.

Maar goed; zal er voortaan op letten om bij USA tanks niet zonder meer op tracks te mikken.
oosterhofjf schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:41:
Dat blijft inderdaad erg vaag. Soms gebeuren die onverklaarbare dingen gewoon. Dat mogen ze zeker wel fixen!

Voorbeeldje van mijn kant: bat chat 100% vs t32 3%. totaal 4 shoten op zijn achter- en zijkanten geschoten allemaal raak, maar geen schade ... gelukkig het laatste schot wel :P

Zelfde verhaal als die onverklaarbare bounces. Vooral TD's kennen dit wel. Komt er een snelle franse tank je flanken. Jij schiet waardoor de andere tank dood zou zijn en dam zero damage... Laatst ook ergens een replay gezien dat een JP e100 schoot op een 13 90 en zonder schade :P Die kogel is ondertussen groter dan die hele tank en dan nog geen schade XD
Weet je; ik kan er zélfs nog mee leven dat je af en toe gekke bounces hebt. B.v. die nieuwe ELC AMX heeft 15mm armor (minder dan een willekeurige Tier 2!) maar die heb ik ook wel eens zien bouncen tegen tier 6-7-8(?) tanks. Goed, you win some, you lose some, volgende keer ben jij degene die een onmogelijke situatie toch overleefd.

Maar laat in godsnaam de game feedback gewoon correct zijn... dat heeft verder niets te maken met mechanics maar puur met interface design. Laat de gunner/commander roepen "no damage" of iets dergelijks. Combat log (waarvan ik al heb begrepen dat WG het niet wil?) zou ook al enorm helpen, dan kun je tenminste zien dat je -om wat voor reden dan ook- 0 schade doet.

[Voor 39% gewijzigd door Seraphin op 08-08-2012 10:01]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee