De T-62A heeft betere DPM dankzij zijn hoge RoF. In alle andere aspecten wordt hij momenteel voorbij gestreefd door de M48A1. De E-50M weet ik nog niks van. Ken niet zo heel veel mensen die duitse mediums spelen.BramSd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:47:
Heeft de M48 betere accuracy on the move? Ik dacht dat juist dat een voordeel van de T-62A zou worden. Bummer.
Ik kijk niet enkel naar stats. Dat is een groot deel van mijn redenering, maar ook praktijk. En daar heb ik ook geen grote problemen gehad met een batchat.Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Ik zeg niet dat ik ze niet kan killen. Jij blijft vasthouden aan statistieken op papier. En daarom vind jij de Batchat niet OP. Ik beredeneer enkel uit praktijksituaties waar je als receiving end enkel geconfronteerd wordt met een Batchat die zijn clip leegt en daarna vertrokken is.
Verder roep je over jezelf nu wederom maar even af: wij van WC eend. Want wat Wontcatchme speelt is nooooooit overpowered.
Sure. Geloof dat lekker. Net zoals de vorige keer is praten met jouw alsof je praat tegen een deur. Ik geef het op.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Want jij bent zelf zo voor reden vatbaar hewontcachme schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
Net zoals de vorige keer is praten met jouw alsof je praat tegen een deur.
Kan dit mischien op een wat minder vijandige manier? Desnoods via private messages ofzo?
Ik zie nergens vijandelijkheid. Enkel 2 totaal tegenoverstaande meningen. Dat hebben hij en ik altijd gehad.dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:59:
Kan dit mischien op een wat minder vijandige manier? Desnoods via private messages ofzo?

and there are no tanks in Bagdad either

edit: ik vond em wel toepasselijk omdat het nu toch even over tanks gaat in dit forum en niet welles-nietes getrek is
[ Voor 29% gewijzigd door Joindry op 02-08-2012 15:19 ]
Prima als je hier een discussie voert maar dit is meer welles nietes gezeur dan een discussie.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Sorry, maar in je vorige post zeg je dat je weinig merkt van de nieuwe tanks. Goh wat raar, je zit bijna nooit in een echte tier 10 battle, dus kom je ze ook bijna niet tegen...dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:16:
Ja ik vond de nieuwe MM ook veel beter, heel zeldzaam dat ik in tier 10 potjes zit nu, gebeurt wel met IS3, maar minder. Veel meer tegen eigen tier vechten of 1 hoger.
Ook met mijn Tier 5 tanks had ik veel betere fights en het gevoel dat je nutteloos ben valt dan ook weg
Beetje scheve redenatie.
Speed limits are like herpes.
Met echte bedoel je ... 10+ Tier X? Nee dat niet. Enkelen per battle ja dat soms wel, en dan in aantallen van 1 t/m 3.
Degenen die ik zag vond had ik niet het idee dat ze zo zwaar overpowered waren. Ik kon ze gewoon raken en ze schoten niet bovenmatig hard op mij dat ik echt het idee had dat ze sterker waren dan dat ze moesten zijn.
Ook in de platoons gisteravond heb ik er een aantal gezien, en verder niemand over OP Tier X horen klagen.
Mischien is de mening anders als je zelf alleen tier X speelt, hier weet ik nog niets van en kan ik geen mening over geven.
Dus zo scheef vond ik dit niet.
Degenen die ik zag vond had ik niet het idee dat ze zo zwaar overpowered waren. Ik kon ze gewoon raken en ze schoten niet bovenmatig hard op mij dat ik echt het idee had dat ze sterker waren dan dat ze moesten zijn.
Ook in de platoons gisteravond heb ik er een aantal gezien, en verder niemand over OP Tier X horen klagen.
Mischien is de mening anders als je zelf alleen tier X speelt, hier weet ik nog niets van en kan ik geen mening over geven.
Dus zo scheef vond ik dit niet.
[ Voor 93% gewijzigd door dynosu op 02-08-2012 16:02 . Reden: Duidelijkere text. ]
de M48 is leuk spelen, maar de T62 die ik ben tegengekomen zijn zeker niet zwak. De e50m is heeel erg snel , maar het enigste hekel punt wat ik aan de M48 heb is dat capje op de turret , die is TE GROOT
...
Hoe bedoel je? Dat het een weakspot is? Met 178 armor is de hele turret te penetraten door tier 7 en hoger. Die weakspot is dus overbodig.
[ Voor 23% gewijzigd door BramSd op 02-08-2012 16:08 ]
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Tier 10 tanks hebben de volgende matchmaking: 8, 9, 10, 11 en 12.Plato112 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:25:
[...]
Sorry, maar in je vorige post zeg je dat je weinig merkt van de nieuwe tanks. Goh wat raar, je zit bijna nooit in een echte tier 10 battle, dus kom je ze ook bijna niet tegen...
Beetje scheve redenatie.
Tier 8 tanks hebben deze matchmaking: 6, 7, 8, 9, 10.
Een tier 10 matchmaking is (over het algemeen) 1 of 2 tier 10, 4 of 5 tier negen en dan de rest tier 8.
Met een tier 8 kom je dus sowieso nooit in een tier 11 of 12 matchmaking.
EDIT: Ik kan niet rekenen.
De tumor is vergelijkbaar met de T110, echter omdat je zo'n zwakke hull hebt op de Patton hebben mensen nog weinig rede om voor je koepel te gaan. Wanneer je vanuit hull-down schiet gewoon goed blijven moven, dan komt alles goedAwesomE schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:29:
de M48 is leuk spelen, maar de T62 die ik ben tegengekomen zijn zeker niet zwak. De e50m is heeel erg snel , maar het enigste hekel punt wat ik aan de M48 heb is dat capje op de turret , die is TE GROOT
[ Voor 22% gewijzigd door Appel op 02-08-2012 16:13 ]
Uhm, volgens wotdb.info is voor de T-62A de DPM 9.09 x 320 = 2908,8.
Dat is iets heel anders dan jouw 1948,8
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Heb mijn tekst wat verduidelijkt. Maar ik gaf mening uit eigen beperkte tier 8 ervaring.
De ervaring van tier 10 kan heel anders zijn en kan ik niet over oordelen.
De ervaring van tier 10 kan heel anders zijn en kan ik niet over oordelen.
Correct, heb het deel er uit geedit. Was nutteloos vanwege mijn reken-fail.BramSd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 16:11:
Uhm, volgens wotdb.info is voor de T-62A de DPM 9.09 x 320 = 2908,8.
Haha nice one Appel
Moet zeggen dat de ECL AMX een heerlijk tankje is, maar wel snel critical hits krijgt.. gisteren 4 hits in totaal en 3 ervan waren criticals. Volgens mij 2 keer engine en 1 keer in de fik..
Maar het is wel een beetje wennen om ermee te spelen.. maar man man man die 170mm penetration is wel lekker.
Maar het is wel een beetje wennen om ermee te spelen.. maar man man man die 170mm penetration is wel lekker.
Last updated - 2nd August 2012
The next World of Tanks update will be Version 8.0.
Amongst other things, this update will contain:
The new Soviet tank destroyers:
SU-100M-1 (tier 6)
Uralmash-1 (tier 7)
SU-122-44 (tier 8 )
SU-122-54 (tier 9)
Object 263 (tier 10)
The first tier 5 British Premium tank
Matilda Black Prince
Reworking of Maps
A significant change to the lighting of all maps. In addition, there will be small visual improvements to all of the game maps. The following maps will be significantly improved in the upcoming update (game graphics will continue to improve from one update to the next):
Himmelsdorf
Mines
Lakeville
Sand River
Cliffs
Fjords
Mountain Pass
Arctic Region
Westfield
Please note, all these features are still undergoing development and are subject to change! Watch the news for more information as it is released.
http://worldoftanks.eu/en/development
The next World of Tanks update will be Version 8.0.
Amongst other things, this update will contain:
The new Soviet tank destroyers:
SU-100M-1 (tier 6)
Uralmash-1 (tier 7)
SU-122-44 (tier 8 )
SU-122-54 (tier 9)
Object 263 (tier 10)
The first tier 5 British Premium tank
Matilda Black Prince
Reworking of Maps
A significant change to the lighting of all maps. In addition, there will be small visual improvements to all of the game maps. The following maps will be significantly improved in the upcoming update (game graphics will continue to improve from one update to the next):
Himmelsdorf
Mines
Lakeville
Sand River
Cliffs
Fjords
Mountain Pass
Arctic Region
Westfield
Please note, all these features are still undergoing development and are subject to change! Watch the news for more information as it is released.
http://worldoftanks.eu/en/development
Zo die M48 is een heerlijke tank
, heb inmiddels wederom een tier 10 er bij.. en dat is de E-50M geworden.. nu weer credits grinden om mijn IS-4 terug te zetten.
Application op GoT2 te joinen is ingediend. Hopelijk kan ik wat van jullie leren, want van de randoms word ik melig...
Dat zal wel goedkomen. Vooral als je op TS komt en platoont kun je snel veel leren volgens mij, als dat nodig is tenminste
pfffff. Ik heb het gehad voor vandaag. Elk potje vandaag 3000+dmg en nog maar een victory rate van 38% in 26 battles
. Team bestaan uit 90% complete hersendoden weer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zo ik heb de uitnodiging van wargaming binnen. Effe Victor zijn rekening opschroeven eind van de avond/nacht.
Genoeg gedoneerd via mijn tankies ! its payback
Op naar Keulen !
Genoeg gedoneerd via mijn tankies ! its payback
[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 02-08-2012 19:26 ]
Zeg! Waarom wordt ik hier beschuldigt van WC-eenden? Het enige wat ik op het forum gezet heb zijn de winrates van de eerste 5 dagen van RU, plus een analyse van winrates across servers waaruit bleek dat tanks van een bepaald land het slechter doen op de server van dat land. Daar is toch geen WC-eenden aan? Ik heb geloof ik geen oordeel geveld over de relatieve sterkte van de nieuwe tier 10s.[b][message=38685185,noline]
[...]
Zie eerdere reactie, dan pas papegaaien
Babs out!
Anoniem: 405017
Zojuist een zalig spelletje gehad in mijn kv-1s. 7 kills gemaakt, waarvan enkelen 2 tiers hoger. Eindresultaat: 2k credits netto...

Dat betekent dat je dus alleen de finishing touch gedaan hebt. Kills zeggen niet zoveel.Anoniem: 405017 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:15:
Zojuist een zalig spelletje gehad in mijn kv-1s. 7 kills gemaakt, waarvan enkelen 2 tiers hoger. Eindresultaat: 2k credits netto...
[afbeelding]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ging weer niet best vandaag... 7 wins, 8 losses, waarvan 4 losses met de ELC AMX... Had een potje met 1137xp in dat ding.. en toch een loss aan mijn broek.. 4 arties in ons team die niets deden ondanks dat ze een goede positie hadden. Top tiers die makkelijk dood gingen.. TDs die slechte posities innamen en niet bepaald arty-safe stonden...
achja..
achja..
Toevallig tegen iemand op gereden (of iemand tegen jou opgereden)?Anoniem: 405017 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:15:
[afbeelding]
Credits is altijd hoger dan exp als je geen teamdamage hebt. Dan heb ik het wel over credits gekregen hè, niet over winst...
Voordat er hier weer een eindeloze discussie ontstaat...
Anoniem: 467948
Zag de discussie over de nieuwe "mediums" wil deze niet opnieuw doen oplaaien maar..
Heb de T-54 ingeruild voor de T-62A en het is behalve de snelheid in ieder geval een betere tank dan de T-54, die was ik namelijk helemaal zat!! Wel belangrijk dat je niet denkt dat het een echte heavy is anders kost het je teveel punten...bleh
Heb de T-54 ingeruild voor de T-62A en het is behalve de snelheid in ieder geval een betere tank dan de T-54, die was ik namelijk helemaal zat!! Wel belangrijk dat je niet denkt dat het een echte heavy is anders kost het je teveel punten...bleh
Neen, niets bepaald voorgehad. Misschien een hidden change van 7.5? Normaal heb ik tegen de 28k à 30k met de KV-1S, zeker bij matches zoals deze die heel goed gaan.

Anoniem: 420503
Hij heeft 'gewoon' 18K credits.
Dus hij heeft 16k aan ammo verknalt (knap met een KV1) of idd een BOTS of zelf iemand geraakt.
Opgelost.
Dus hij heeft 16k aan ammo verknalt (knap met een KV1) of idd een BOTS of zelf iemand geraakt.
Opgelost.
Die 14k aan ammo is normaal (14 shells aan 1025cr/stuk), maar de ontvangen credits zijn precies een heel stuk minder dan wat ik ervan verwacht had.
KV-1S. Die schiet 122mm shells met de topgun en die kosten 1025 credits per stuk.Anoniem: 420503 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:48:
Hij heeft 'gewoon' 18K credits.
Opgelost.
Als hij iemand geraakt had dan was dit te zien in zijn battle results, 'compensation / fine for damaging ally' ofzo.
Heb vandaag niet met mijn KV-1S gespeeld dus weet niet wat ik ermee verdien.
Anoniem: 448327
Poort map....zit er eentje onder de brug, en niemand kon die gast killen.
Speel ff op m'n werk laptop...kijk ook eens naar de fps
Speel ff op m'n werk laptop...kijk ook eens naar de fps

Dat is bij mij normaal met 3GB intern geheugen en 2.4 dualcore 
Volgens mij is WoT zo'n beetje qua grafische kaart aansturing het slechtste spel ooit gemaakt
Alleen al dat het 3Gb install is. LOL.
Volgens mij is WoT zo'n beetje qua grafische kaart aansturing het slechtste spel ooit gemaakt
Single threaded game FTW!Anoniem: 420503 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:15:
De game leunt juist zwaar op processor power en is daarnaast zoals crizyz ook al zegt singlethreadedAnoniem: 420503 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:15:
Bottleneck zit hem voor geen meter in je FPU (dat is van vroeger). Sterker nog, zijn allerlei tweaks waarbij je de 2e core handmatig uitschakelt van je CPU. Probleem zit hem in de GPU. Er is geen spel waarbij temps zo oplopen.
Inderdaad, hier het zelfde.. zijn alleen maar complete noobs..wontcachme schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:01:
pfffff. Ik heb het gehad voor vandaag. Elk potje vandaag 3000+dmg en nog maar een victory rate van 38% in 26 battles![]()
. Team bestaan uit 90% complete hersendoden weer.
Bovendien vind ik deze patch 7.5 een beetje 'meh-gehalte', de tier 10 Tank Destroyers hadden van mij niet gehoeven.. daarnaast is het ook totale bullshit dat er meer tier 10s aan 1 kant ter recht kunnen komen en dan maar op te houden over de arty matches:

Door dit soort gezeik heb ik mijn nieuwe tier 10s amper kunnen testen.. en ik zeg nog steeds.. Arty = OP en de Franse tanks zijn voor noobs die aan 1 shell niet genoeg hebben. /rant out.
[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 03-08-2012 00:12 ]
Probleem Psycho is het volgende:
WoT adresseert classes op je grafische kaart. Deze heeft standaard 'routines' met adress codes. Die kun je aanspreken. Dit zijn stukken code. Dit gebeurt niet efficient, Hitte in je GPU op welke kaart dan ook loopt veel hoger op dan welk spel of 3D render pakket of FCP dan ook.
WoT is idd single threaded, alleen dat is GEEN enkel probleem.
Vista en zeker Windows 7 verwacht als het single threaded is, een afscherming, een routine om de 2e 'vrij' te geven. Omdat dit niet gebeurt zit Windows in Jip en Janneke taal, continu met zijn handen in het haar en draait op bijna elke computer op een kwart van wat de processor single threaded aan zou kunnen. Nl - aansturing Wot -> Windows -> hardware. De 2e zit hem vooral in de weg.
In Jip en Janneke taal: WoT is programmeertechnisch een opgestapelde zooi.
Lees mijn originele bericht nog ff terug
Nog 2 van vanavond die geen master waren:
Victory!
Battle: Mountain Pass donderdag 2 augustus 2012 21:16:11
Vehicle: T34
Experience received: 1.771
Credits received: 101.418
Battle Achievements: Sniper
Victory!
Battle: Port donderdag 2 augustus 2012 19:48:41
Vehicle: PzKpfw VIB Tiger II
Experience received: 1.786
Credits received: 47.028
Battle Achievements: Defender
MUF.
WoT adresseert classes op je grafische kaart. Deze heeft standaard 'routines' met adress codes. Die kun je aanspreken. Dit zijn stukken code. Dit gebeurt niet efficient, Hitte in je GPU op welke kaart dan ook loopt veel hoger op dan welk spel of 3D render pakket of FCP dan ook.
WoT is idd single threaded, alleen dat is GEEN enkel probleem.
Vista en zeker Windows 7 verwacht als het single threaded is, een afscherming, een routine om de 2e 'vrij' te geven. Omdat dit niet gebeurt zit Windows in Jip en Janneke taal, continu met zijn handen in het haar en draait op bijna elke computer op een kwart van wat de processor single threaded aan zou kunnen. Nl - aansturing Wot -> Windows -> hardware. De 2e zit hem vooral in de weg.
In Jip en Janneke taal: WoT is programmeertechnisch een opgestapelde zooi.
Lees mijn originele bericht nog ff terug
Nog 2 van vanavond die geen master waren:
Victory!
Battle: Mountain Pass donderdag 2 augustus 2012 21:16:11
Vehicle: T34
Experience received: 1.771
Credits received: 101.418
Battle Achievements: Sniper
Victory!
Battle: Port donderdag 2 augustus 2012 19:48:41
Vehicle: PzKpfw VIB Tiger II
Experience received: 1.786
Credits received: 47.028
Battle Achievements: Defender
MUF.
De arty is eigenlijk niet de schuld van de mm. Het is de schuld van de nieuwe TD'sNemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:12:
[...]
Inderdaad, hier het zelfde.. zijn alleen maar complete noobs..
Bovendien vind ik deze patch 7.5 een beetje 'meh-gehalte', de tier 10 Tank Destroyers hadden van mij niet gehoeven.. daarnaast is het ook totale bullshit dat er meer tier 10s aan 1 kant ter recht kunnen komen en dan maar op te houden over de arty matches:
[afbeelding]
Door dit soort gezeik heb ik mijn nieuwe tier 10s amper kunnen testen.. en ik zeg nog steeds.. Arty = OP en de Franse tanks zijn voor noobs die aan 1 shell niet genoeg hebben. /rant out.
Het grote aantal aan TD's betekend dat meer mensen arty pakken om deze apparaten te counteren
Dat er meer arty is heb ik ook gemerkt ja. De nieuwe td's zijn da vaak zo goed als nutteloos. Aan de andere kant, mijn batchat scheert zich nu door de linies terwijl iedereen doodsbang zit te schuilen voor die nieuwe td's. Gisteren op mijn uppie een maus en een E-100 ingeblikt. Niemand van het enemy team had de ballen te komen helpen want ergens in de buurt zat een jgdpz e-100.
Victory ratio: 61.76%
Battles: 34
Experience gained: 25751
Damage per battle: 1147
Average experience: 757.38
Gisteravond heel veel maffe potjes gehad. 1 potje, enemy zit in onze base en ik en lekkerbezig zijn nog bezig met een kv5 en type59 slopen. We slopen die 2 tanks, rijden op onze basis af, slopen er nog 2. Allebei minder dan 100hp over en er stond nog een m12 en een t28prot, beide full health. Ik rij op de t28prot af, 1 shot de arty die achter em staat (wtf deed ie daar?
) en verwachtend dat ik afgeknald word, rij ik gewoon vol in op die t28prot en parkeer mijn voorkant in zijn voorkant. Ik krijg een schietkans, en schiet er wat health vanaf, en nog een keer en nog een keer. Hij blijft maar bouncen. stuk of 10 tot 15 keer. Daarna negeert die t28prot mij compleet en gaat op een is6 die achter mij staat te schieten. Die is6 was ook nog niet slim genoeg om de t28prot te flanken, maar bleef achter mij staan waar hij niet zelf kon schieten maar de t28prot wel. Uiteindelijk krijgt die t28prot geen enkele schot op mijn is3 en we winnen het potje.
Was compleet maf en ik en lekkerbezig barste ook in lachen uit op ts3 ... Hij had nog een replay, maak ik nog wel een filmpje van.
Hele avond van die maffe potjes gehad waarin tanks de meest vreemde dingen deden.
Mijn IS-3 is nu volledig geupgrade en dus klaar voor Champion TC
en nu op weg naar de IS8.
Battles: 34
Experience gained: 25751
Damage per battle: 1147
Average experience: 757.38
Gisteravond heel veel maffe potjes gehad. 1 potje, enemy zit in onze base en ik en lekkerbezig zijn nog bezig met een kv5 en type59 slopen. We slopen die 2 tanks, rijden op onze basis af, slopen er nog 2. Allebei minder dan 100hp over en er stond nog een m12 en een t28prot, beide full health. Ik rij op de t28prot af, 1 shot de arty die achter em staat (wtf deed ie daar?
Was compleet maf en ik en lekkerbezig barste ook in lachen uit op ts3 ... Hij had nog een replay, maak ik nog wel een filmpje van.
Hele avond van die maffe potjes gehad waarin tanks de meest vreemde dingen deden.
Mijn IS-3 is nu volledig geupgrade en dus klaar voor Champion TC
[ Voor 9% gewijzigd door dynosu op 03-08-2012 09:30 ]
Je spreekt jezelf nogal tegen in de laatste reactie. Je zegt eerst dat arty overpowered is (omdat ze dus tanks kunnen one-shotten.) Vervolgens zeg je dat (franse) tanks die niet kunnen one-shotten voor noobs zijn.Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:12:
[...]
Ergo: iedereen die niet aan 1 shell genoeg heeft is een noob, alle mensen die l44t zijn rijden dus in een arty.
Maar het grappige is juist, ik vind de franse arty's beter gebalanceerd. Ze kunnen snel een aantal kleine shells afschieten, maar het zijn niet van die monsters die in 1 klap tanks kunnen decimeren. Zo zie ik eigenlijk liever de arty's, je krijgt een klap(je) van ze, blijf je dan staan dan krijg je er meer. Dat vind ik beter dan je neus te laten zien en gelijk afgeschoten te worden door een barrage aan zware arty shells. Misschien een leukere change voor alle arty's. Minder damage, meer accuracy, pen en ROF.
Volgens mij krijg je dan meer matches waarbij de langzame tanks beter tot hun recht komen en niet iedeeen achter een huis of steen hoeft te campen. Te vaak tier 10 mathes gezien die 13 minuten op slot zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door defiler1974 op 03-08-2012 10:05 ]
Hier begon het slecht maar pakte daarna goed terug.Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:12:
[...]
Inderdaad, hier het zelfde.. zijn alleen maar complete noobs..
Wel een aantal battles (enkel platoons) gehad dat ik vrij snel eraan was en ik geen (fatsoenlijke) damage heb kunnen doen:
Zo kwam ik op de Serene Coast (?) map (een van de 2 die ik nog niet eerder heb gezien) en ik crosste met mijn E50 blijkbaar iets te ver. Kwam een rots voorbij met een t110 (heavy) erachter en kunnen damagen, toen een batchat van Hard die ik wist te ontwijken en vervolgens een Maus en wedereom de batchat.. Wel gewonnen maar voelde me wel compleet noobVictory ratio: 71.43%
Battles: 21
Experience gained: 19619
Damage per battle: 1694
Average experience: 934.24
Vergis je niet die batchat arty kan echt onwijs vervelend zijn, vaak zal al gehad dat ik van cover naar cover wilt rijden en gespot wordt. Dan is het eerste schot op mijn tracks, als ik repair kit nog heb gebruik ik die maar als ik weg wilt rijden weer een arty shell op mijn tracks. Andere schoten vol op de tank en je hebt niet veel meer over..defiler1974 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:58:
[...]
Maar het grappige is juist, ik vind de franse arty's beter gebalanceerd. Ze kunnen snel een aantal kleine shells afschieten, maar het zijn niet van die monsters die in 1 klap tanks kunnen decimeren. Zo zie ik eigenlijk liever de arty's, je krijgt een klap(je) van ze, blijf je dan staan dan krijg je er meer. Dat vind ik beter dan je neus te laten zien en gelijk afgeschoten te worden door een barrage aan zware arty shells. Misschien een leukere change voor alle arty's. Minder damage, meer accuracy, pen en ROF.
Om even op de arty/TD discussie in te haken. Was gister mijn GW Tiger aan het dubbelen op die nieuwe, grote open map. Halverwege de battle laad ik AP omdat ik op een JPE100 aan het mikken was.
Ik mik, schiet en raak hem vol in de flank. 1500dmg ofzo. Ik kon het niet laten om het volgende in de chat te spugen:
"I was using this gun before it was cool"
De nieuwe open map is leuk in arty, in een tank heb ik deze nog niet gehad. Highway en de andere heb ik al wel in tanks gespeeld. Ik vind dat WG deze keer goed zijn best heeft gedaan qua nieuwe maps, ze zijn leuk!
En gister voor het eerst sinds TIJDEN weer Komarin gespeeld, in TC. M48 crew is nu ook 100%, lekker verder met de E75/GW Tiger en T54 grind.
Ik mik, schiet en raak hem vol in de flank. 1500dmg ofzo. Ik kon het niet laten om het volgende in de chat te spugen:
"I was using this gun before it was cool"
De nieuwe open map is leuk in arty, in een tank heb ik deze nog niet gehad. Highway en de andere heb ik al wel in tanks gespeeld. Ik vind dat WG deze keer goed zijn best heeft gedaan qua nieuwe maps, ze zijn leuk!
En gister voor het eerst sinds TIJDEN weer Komarin gespeeld, in TC. M48 crew is nu ook 100%, lekker verder met de E75/GW Tiger en T54 grind.
Dat zou wel even gefixed moeten worden dan, lagere kans op detracks door arty. Dan zou een normale tank je moeten detracken en de arty het af maken, dat vind ik leukere teamplay dan een arty die een andere tank kansloos afmaakt.psychoclown schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:07:
[...]
Vergis je niet die batchat arty kan echt onwijs vervelend zijn, vaak zal al gehad dat ik van cover naar cover wilt rijden en gespot wordt. Dan is het eerste schot op mijn tracks, als ik repair kit nog heb gebruik ik die maar als ik weg wilt rijden weer een arty shell op mijn tracks. Andere schoten vol op de tank en je hebt niet veel meer over..
Ik vind de batchat arty een leuke toevoeging maar als steeds meer spelers dat truukje kennen dan is die batchat arty eenzelfde ordinaire oneshotter (in meerdere stappen
).
Wat een heerlijke t-44 "grind". Halverwege de benodigde 160K exp om de T-54 te unlocken
. Wat een heerlijk tankje. De crew ook nu de eerste skill op 100%
Ik mag dit weekend iets van 150k xp grinden voor de IS8 en dan nog ergens de 1.5 miljoen credits vinden die ik nog nodig heb
gemengde gevoelens over de t-44, aan de ene kant een zeer beweeglijk tank. Aan de andere kant zijn alle stats op de tank lager als andere tier8 tanks. Firepower, armor, HP is allemaal inferieur aan de andere tier 8. Daarnaast zijn er genoeg medium tier 8 die hem bijhouden.Ramasha schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:42:
Wat een heerlijke t-44 "grind". Halverwege de benodigde 160K exp om de T-54 te unlocken. Wat een heerlijk tankje. De crew ook nu de eerste skill op 100%
Maar als je hem goed speelt kan je er wel wat uithalen, ik speel hem voornamelijk erg voorzichtig en zeer tactisch, beetje net zoals de (oude) lorraine. Alleen dan zonder de firepower.
Je hebt 100% gelijk; maar eerlijk gezegd is een medium vs medium nooit de bedoeling. Ik zoek altijd de confrontatie op met heavies. Tegen mediums zorg ik vaak dat we met het platoon gezamelijk aanvallen.defiler1974 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:32:
[...]
gemengde gevoelens over de t-44, aan de ene kant een zeer beweeglijk tank. Aan de andere kant zijn alle stats op de tank lager als andere tier8 tanks. Firepower, armor, HP is allemaal inferieur aan de andere tier 8. Daarnaast zijn er genoeg medium tier 8 die hem bijhouden.
Maar als je hem goed speelt kan je er wel wat uithalen, ik speel hem voornamelijk erg voorzichtig en zeer tactisch, beetje net zoals de (oude) lorraine. Alleen dan zonder de firepower.
Zoveel minder firepower doet die t-44 niet tegen opzichte van andere t8 meds.
Mediums alleen vind ik niet heel gevaarlijk als heavy. Maar als het 2 of meer zijn, ga ik liever de andere kant op
. Vaak probeer ik het dan niet eens en zoek eerst zelf meer gezelschap op.
Ligt eraan of je koepel de rotatie heeft voor een t-44. 1 op 1 draai ik heel wat tanks dol in het open veld zonder support en schiet ik ze langzaam kapot. TD's zijn al helemaal de sjaak.dynosu schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:37:
Mediums alleen vind ik niet heel gevaarlijk als heavy. Maar als het 2 of meer zijn, ga ik liever de andere kant op. Vaak probeer ik het dan niet eens en zoek eerst zelf meer gezelschap op.
Mja het ligt er dan ook aan wie de 1e shot krijgt. Op een IS-3 probeer ik sowieso nooit alleen te zijn, op mijn volgende tank zal dit niet veranderen.
Maar als ik First Shot kan krijgen, dan durf ik het wel aan alleen. Vooral als ik die in zijn tracks kan planten of de rand van turret.
Maar als ik First Shot kan krijgen, dan durf ik het wel aan alleen. Vooral als ik die in zijn tracks kan planten of de rand van turret.
En zelfs dan durf ik in me t-44 je nog te pakken. Tijd zat om me crew te laten repareren en te positioneren van de tank ten opzichte van je loop =)dynosu schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:42:
Mja het ligt er dan ook aan wie de 1e shot krijgt. Op een IS-3 probeer ik sowieso nooit alleen te zijn, op mijn volgende tank zal dit niet veranderen.
Oh ik zou niet durven zeggen dat ik altijd zou winnen. Maar whats life without a few risks? 
Als je het niet probeert win je zeker niet
QFTdynosu schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:48:
Oh ik zou niet durven zeggen dat ik altijd zou winnen. Maar whats life without a few risks?
De t44 is voor mij een geweldige tank!defiler1974 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:32:
[...]
gemengde gevoelens over de t-44, aan de ene kant een zeer beweeglijk tank. Aan de andere kant zijn alle stats op de tank lager als andere tier8 tanks. Firepower, armor, HP is allemaal inferieur aan de andere tier 8. Daarnaast zijn er genoeg medium tier 8 die hem bijhouden.
Ook de panther 2 geprobeerd, maar die vond ik toch minder. Dat heeft voornamelijk te maken met zijn grotere profiel.
ik ga de uitdaging aan met de t44 met mijn t59 hoor
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Aye, T59's zijn een bitch in de T-44. Op alle factoren winnen ze wel. (behalve als je een ammorack weet te critten). De t59 schiet gewoon een stuk harder door je heen. Ook duitse tanks verlies ik vaak 1 op 1.Bean77 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:26:
ik ga de uitdaging aan met de t44 met mijn t59 hoor
Amerikaanse, russische en duitse heavy's zijn de sjaak als ik dichtbij ben en ze me niet konden permatracken.
Franse tanks is een dubbeltje op zijn kant, als ik de turret/gun weet te disabelen dan lukt het wel. Als je maar niet de volle drum te pakken krijgt. (want bij schot nr 3 ben je dood)
TD's zijn ook makkelijk, lekker knuffelen aan de zijkant, behalve als het een turret td is, dan ga je eromheen dansen. Zaak is niet een permatrack te krijgen en de alpha damage te overleven.
Had net trouwens een vreemde mental picture. Als we straks physics krijgen, zou je dan met een light tank op een t95 kunnen rijden? Net zoals die filmpjes op dumpert waarbij je zo'n berggeitje op een dik zwijn ziet springen.
[ Voor 21% gewijzigd door defiler1974 op 03-08-2012 13:16 ]
Mja als je een russische heavy alleen vind, dan weet ik uberhaupt niet wat die aan het doen is. Is geen russische heavy die echt goed alleen werkt. Dus die verdient het dan om afgeknald te worden
En daarom is de t-44 zo leuk in publics (met platoon hoor overigens) om al die ****s af te makendynosu schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:16:
Mja als je een russische heavy alleen vind, dan weet ik uberhaupt niet wat die aan het doen is. Is geen russische heavy die echt goed alleen werkt. Dus die verdient het dan om afgeknald te worden
Ja gisteren dik feest gehad samen met lekkerbezig en andah. Had jij met je t44 mooi bijgepast.
Zoveel idiote potjes ... echt waar zijn sommigen mee bezig... Ik ben niet de beste speler van de wereld, maar sommigen .. echt he ...
Zoveel idiote potjes ... echt waar zijn sommigen mee bezig... Ik ben niet de beste speler van de wereld, maar sommigen .. echt he ...
[ Voor 8% gewijzigd door dynosu op 03-08-2012 13:19 ]
Hij had fun met mij en mijn t59
in een platoon
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Die uitdaging m.b.t USA heavies wil ik wel aangaan hoordefiler1974 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:11:
[...]
Aye, T59's zijn een bitch in de T-44. Op alle factoren winnen ze wel. (behalve als je een ammorack weet te critten). De t59 schiet gewoon een stuk harder door je heen. Ook duitse tanks verlies ik vaak 1 op 1.
Amerikaanse, russische en duitse heavy's zijn de sjaak als ik dichtbij ben en ze me niet konden permatracken.
Franse tanks is een dubbeltje op zijn kant, als ik de turret/gun weet te disabelen dan lukt het wel. Als je maar niet de volle drum te pakken krijgt. (want bij schot nr 3 ben je dood)
TD's zijn ook makkelijk, lekker knuffelen aan de zijkant, behalve als het een turret td is, dan ga je eromheen dansen. Zaak is niet een permatrack te krijgen en de alpha damage te overleven.
Had net trouwens een vreemde mental picture. Als we straks physics krijgen, zou je dan met een light tank op een t95 kunnen rijden? Net zoals die filmpjes op dumpert waarbij je zo'n berggeitje op een dik zwijn ziet springen.
Eindelijk de tier 10 meds en TD's om te researchen. Matige is dat ik m'n Jagdtiger op crew accel had gezet, dus moet nu vanaf 0 exp naar 210k. 
Meevaller is m'n AMX 13 75, deze is nu 1 tier verhoogd naar T7.

Meevaller is m'n AMX 13 75, deze is nu 1 tier verhoogd naar T7.
De arty matches zouden volgens WarGaming gefixed zijn, helaas merk ik er zeer weinig van en dat is gewoon jammer. Natuurlijk zijn er veel TDs maar dat moeten ze gewoon balancen, zoveel TDs tegen zoveel, net als hoe arty gebalanced moet worden. Is het gezeik gewoon over. Minimaal 1 arty in een match, max 2. End of story.Appel schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 07:16:
[...]
De arty is eigenlijk niet de schuld van de mm. Het is de schuld van de nieuwe TD's![]()
Het grote aantal aan TD's betekend dat meer mensen arty pakken om deze apparaten te counteren
Ik praat mezelf niet tegen, want je gaat nu 2 tanks vergelijken die ik niet aan het vergelijken ben.defiler1974 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:58:
[...]
Je spreekt jezelf nogal tegen in de laatste reactie. Je zegt eerst dat arty overpowered is (omdat ze dus tanks kunnen one-shotten.) Vervolgens zeg je dat (franse) tanks die niet kunnen one-shotten voor noobs zijn.
Ergo: iedereen die niet aan 1 shell genoeg heeft is een noob, alle mensen die l44t zijn rijden dus in een arty.
geintje hoor.
Arty hoort gewoon niet in World of Tanks thuis, bovendien is Arty veelste effectief in de huidige matches. De damage is gewoon te hoog. Je gaat mij niet vertellen dat een oneshot (geen ammorack) op een IS-7 of IS-4 gewoon normaal is. Arty is en blijft OP, en balancen kunnen ze het niet.
Kijk maar naar de aan komende World of Battleships, onderzeeërs zullen er niet komen, waarom niet? Omdat ze het zelfde verhaal krijgen als in World of Tanks, dat iedere speler in een hoekje gaat campen om vervolgens een schot te vuren en weer weg te wezen, en het leuke is nog.. ze verwachten dat er alleen maar spelers in onderzeeërs zullen zijn als deze er in hadden gezeten.
En wat betreft de Franse tanks.. ach die revolver hadden ze er nooit in moeten doen, brengt het spel gewoon uit zijn balans.. en sommige mensen willen dit gewoon niet inzien. Want tsja een AMXje/BatChattje speelt zo leuk.

Je vind de arty van de Franse goed gebalanced? Een arty met revolver is helemaal krankzinnig.. dat ding schiet alles in no-time kapot.. en dan maar op te houden over zijn turret traverse.. nee mij ga je niet vertellen dat die goed gebalanced zijn.defiler1974 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:58:
Volgens mij krijg je dan meer matches waarbij de langzame tanks beter tot hun recht komen en niet iedeeen achter een huis of steen hoeft te campen. Te vaak tier 10 mathes gezien die 13 minuten op slot zitten.

Zie dit niet als een aanval overigens, maar meer als een rant dat WG stomme beslissingen neemt.
Ik heb mijn artillerie (M41) maar weer eens afgestoft. Begin het inmiddels beter onder de knie te krijgen. Alleen schijnt de M41 erg inaccuraat te zijn ten opzichte van de andere Tier 5 SPGs. Als ik op een tank schiet, is het bijna altijd mis. En word helemaal gek van de "That was close!" meldingen. Of als ik raak doet het niet zoveel schade, terwijl de gun 940 schade doet..
Counter-battery daarentegen vind ik helemaal geweldig. Hoop dan ook altijd dat ik in een battle kom met veel artillery. De vijandelijke arty heeft blijkbaar nog nooit van counter-battery gehoord, want ze schieten vaak alleen op onze tanks. Terwijl ik gewoon rustig wacht tot ze schieten, en dan knal ik ze één voor één af. Prachtig! Vooral franse arties zijn een leuk doelwit voor counter-battery, en vaak zo kappot (snel schieten, is veel tracers).
Counter-battery daarentegen vind ik helemaal geweldig. Hoop dan ook altijd dat ik in een battle kom met veel artillery. De vijandelijke arty heeft blijkbaar nog nooit van counter-battery gehoord, want ze schieten vaak alleen op onze tanks. Terwijl ik gewoon rustig wacht tot ze schieten, en dan knal ik ze één voor één af. Prachtig! Vooral franse arties zijn een leuk doelwit voor counter-battery, en vaak zo kappot (snel schieten, is veel tracers).
Vergeet niet dat alles en iedereen de franse tanks kunnen penetreren. sterker nog, ze krijgen meer schade per schot dan welke tank dan ook. Bedoel een e50 kan gerust 500 schade doen bij een bat chat 
Zelfde als bij alle tanks. Learn to play
En het is inderdaad schijt irritant als je ge oneshot wordt door arty. Dat vind ik ook overdreven. Liever had ik gezien dat ze minder aim hebben.
En het is inderdaad schijt irritant als je ge oneshot wordt door arty. Dat vind ik ook overdreven. Liever had ik gezien dat ze minder aim hebben.
Waarom hoor ik dan veel mensen klagen over de bounces op de rear of de turret van een Franse tanks?oosterhofjf schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:11:
Vergeet niet dat alles en iedereen de franse tanks kunnen penetreren. sterker nog, ze krijgen meer schade per schot dan welke tank dan ook. Bedoel een e50 kan gerust 500 schade doen bij een bat chat
Learn to play is gewoon een afgezaagde reactie (no offense), het gaat er om dat tanks niet gebalanced zijn.. en dit gaat ze ook nooooooooit fixen WarGaming kennende.
Sorry voor de domme reactie:Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Waarom hoor ik dan veel mensen klagen over de bounces op de rear of de turret van een Franse tanks?![]()
Learn to play is gewoon een afgezaagde reactie (no offense), het gaat er om dat tanks niet gebalanced zijn.. en dit gaat ze ook nooooooooit fixen WarGaming kennende.
Balancen is gewoon een afgezaagde reactie (no offense), dit gaan ze ook noooooooit fixen wargaming kennende

"Beetje" domme reactie inderdaad, aangezien hij al aangeeft dat ze het nooit gaan fixen?Ramasha schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:20:
[...]
Sorry voor de domme reactie:
Balancen is gewoon een afgezaagde reactie (no offense), dit gaan ze ook noooooooit fixen wargaming kennende![]()
Als we dan toch gaan trollen.
[ Voor 4% gewijzigd door Plato112 op 03-08-2012 14:27 ]
En dat is inderdaad een domme reactie.Ramasha schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:20:
[...]
Sorry voor de domme reactie:
Balancen is gewoon een afgezaagde reactie (no offense), dit gaan ze ook noooooooit fixen wargaming kennende![]()
Of je snapt mijn bericht gewoon niet, of je negeert het gewoon.
Gentlemen ... come on 
make war not love ... euh ... tis toch een oorlogsspel
make war not love ... euh ... tis toch een oorlogsspel
Taal niet op Engels staan, jah daar ga je hè. Dat wordt meteen afgestraftAnoniem: 405017 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:29:
Niet van mij, maar wel van iemand anders op het WoT forum.
MM working as intended![]()
[afbeelding]
Ik had graag in die batchat gezeten trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Plato112 op 03-08-2012 14:30 ]
Heel veel arty in de queue en dan krijg je ....Anoniem: 405017 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:29:
[afbeelding]

[ Voor 36% gewijzigd door Ramasha op 03-08-2012 14:34 ]
Yes! Meer van dat! Laat al die arties maar lekker tegen elkaar knokkenAnoniem: 405017 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:29:
[afbeelding]
Ik zou er ook van balen in mijn arty.
Omdat veel mensen niet mikken? Ik bounce ook wel eens de achterkant van een Batchat oid, maar dan schiet ik gewoon uit de losse pols.Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Waarom hoor ik dan veel mensen klagen over de bounces op de rear of de turret van een Franse tanks?![]()
Learn to play is wellicht een botte omschrijving, maar ik vind hem wel redelijk accuraat. Ik zou het "Toon tactisch inzicht" noemen.
Tegen 8 arties ga je niet in het open staan, tegen een wolfpack mediums ga je niet in je eentje rondrijden. Zulke simpele dingen moeten mensen zich gewoon realiseren. En mensen moeten gewoon aan de nieuwe tanks gaan wennen. Het is nu sowieso extreem omdat het patch-day tanks zijn, deze zijn altijd (iets) OP.
Het is een team-spel, hoe goed de E75 (bijvoorbeeld) ook is, je kunt niet het hele andere team als rambo aanpakken.
Wat mij het mooiste lijkt voor om arty in balans te brengen is een HE nerf welke het kapotgaan van interne modules tegenhoud. M.u.z penetrating HE natuurlijk.
Learn 2 play klinkt meer als een troll reactie dan een normale reactie.Appel schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:37:
[...]
Omdat veel mensen niet mikken? Ik bounce ook wel eens de achterkant van een Batchat oid, maar dan schiet ik gewoon uit de losse pols.
Learn to play is wellicht een botte omschrijving, maar ik vind hem wel redelijk accuraat. Ik zou het "Toon tactisch inzicht" noemen.
Tegen 8 arties ga je niet in het open staan, tegen een wolfpack mediums ga je niet in je eentje rondrijden. Zulke simpele dingen moeten mensen zich gewoon realiseren. En mensen moeten gewoon aan de nieuwe tanks gaan wennen. Het is nu sowieso extreem omdat het patch-day tanks zijn, deze zijn altijd (iets) OP.
Het is een team-spel, hoe goed de E75 (bijvoorbeeld) ook is, je kunt niet het hele andere team als rambo aanpakken.
Wat mij het mooiste lijkt voor om arty in balans te brengen is een HE nerf welke het kapotgaan van interne modules tegenhoud. M.u.z penetrating HE natuurlijk.
Dit spel heeft altijd nog last gehad van de zo genoemde "0 damage crits en random bounces", het is gewoon onzin.. zelfde geldt voor een Franse tank, ik maak ze met gemak af, dat is totaal niet mijn probleem.. ik vind gewoon dat een revolver gelijk staat aan lame. En dat heeft niets met L2P te maken, het is gewoon een afgezaagde reactie.
Maar laten we deze discussie maar stoppen, want iedereen verschilt toch van mening.. en WarGaming trollt toch wel lekker door.. want het aantal noobs stijgt met de dag..
[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 03-08-2012 14:47 ]
Weet iemand eigenlijk hoe die deadeye skill werkt? Ik heb die als derde skill op mijn jgpdz E100 gezet, kwestie van de boem nog wat groter te maken.
Ik dacht ergens op de fora gelezen te hebben dat je met AP nu ook 3% HE damage doet, wanneer je schot penetrate. Maar ik weet niet of dit effectief bevestigd is
Indien dit zo inderdaad zou zijn, hebbik normaalgezien 30 damage meer per schot. Wat toch wel al kans maakt om iets te beschadigen. Ik dacht, wat extra schade op de nu al zwaarste gun, what could go wrong
Ik dacht ergens op de fora gelezen te hebben dat je met AP nu ook 3% HE damage doet, wanneer je schot penetrate. Maar ik weet niet of dit effectief bevestigd is
Indien dit zo inderdaad zou zijn, hebbik normaalgezien 30 damage meer per schot. Wat toch wel al kans maakt om iets te beschadigen. Ik dacht, wat extra schade op de nu al zwaarste gun, what could go wrong
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 03-08-2012 14:46 ]
Deadeye zorgt er voor dat je vaker een module/crew member beschadigd. Deadeye werkt niet met HE shells. Als je iemand penetreert heb je dus een grotere kans dat je ook zijn gun/whatever meeneemt. Ik denk alleen dat je zo dan ook meer last hebt van de "we hit them hard" en 0 schade doen (dan wel een module kappot, maar schijnt ook niet altijd zo te zijn -- is getest door mensen).Joindry schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:45:
Weet iemand eigenlijk hoe die deadeye skill werkt? Ik heb die als derde skill op mijn jgpdz E100 gezet, kwestie van de boem nog wat groter te maken.
Wat is die KV-4 toch een bagger tank. Met een hoop pijn en moeite en vele verliezen later eindelijk de topgun geresearched en gekocht en wat denk je, nog steeds bagger! Heeft zelfs moeite met tier 7 tanks te penetraten.... Ben erg geneigd om hem weer te verkopen en lekker de IS tak te gaan volgen, me KV-1S speelt namelijk heerlijk.
Welke gun gebruik je nu op de kv4?
maat van mij met de 107 doet het juist prima. Wel op weakspots schieten. Het ding is nl. heerlijk accuraat
maat van mij met de 107 doet het juist prima. Wel op weakspots schieten. Het ding is nl. heerlijk accuraat
[ Voor 61% gewijzigd door dynosu op 03-08-2012 14:59 ]
0 damage crit voorbeeld: Iemands tracks er af schieten, of een module/crewmember beschadigen.Nemean schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Learn 2 play klinkt meer als een troll reactie dan een normale reactie.
Dit spel heeft altijd nog last gehad van de zo genoemde "0 damage crits en random bounces", het is gewoon onzin.. zelfde geldt voor een Franse tank, ik maak ze met gemak af, dat is totaal niet mijn probleem.. ik vind gewoon dat een revolver gelijk staat aan lame. En dat heeft niets met L2P te maken, het is gewoon een afgezaagde reactie.
Maar laten we deze discussie maar stoppen, want iedereen verschilt toch van mening.. en WarGaming trollt toch wel lekker door.. want het aantal noobs stijgt met de dag..
Dit kun jij ook uitbuiten, door middel van bijvoorbeeld track-tanken. Je doet wel damage, alleen niet in hitpoints. Probeer de volgende keer een ander plekje.
Random bounces: Geef ik je gelijk in. Je penetration roll kan -25% of +25% average penetration zijn. Dit is (alu-hoedje theorie) om er voor te zorgen dat de noobs niet constant geowned worden. Heeft te maken met WG verdienmodel. Echter kan je dit wel minimaliseren door goed te mikken op weakspots. Spaced armour heeft vooral veel van deze random bounce zones op de IS-7 toegevoegd.
Je hebt ook nog damage rolls welke goed of slecht uit kunnen pakken, basis welke een bepaald voordeel kan geven en een dronken spotting systeem.
En zonder de auto-loader hebben franse tanks helemaal niks speciaals. Ik ben het hier met je eens dat het kut is, sommige dingen kan je in je eigen voordeel uitbuiten maar andere dingen liggen gewoon compleet in de handen van WG.
Plus die revolver betekend wel dat ze een giga reload hebben.
Yep. de 107 tier IX gun. Het blijft iedere ronde toch weer geld bij leggen. Speelt je maat met premium?dynosu schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:58:
Welke gun gebruik je nu op de kv4?
Ja dat wel, zonder premium is het sowieso lastig geld verdienen op tier 8.all killer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:08:
[...]
Yep. de 107 tier IX gun. Het blijft iedere ronde toch weer geld bij leggen. Speelt je maat met premium?
Als je geld wil verdienen zou ik of een premium tank kopen of een goede tier 6 gebruiken voor money grinden.
Maar je bounced toch niet zo heel veel met die gun?
Ik had nochtans gelezen dat de kans kans op 0 crits niet zou vergroten. Omdat de +3% HE schade enkel maar komt wanneer je pentrate. Dus het was al een 0 crit, of het is er geen.ThomasG schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:54:
[...]
Deadeye zorgt er voor dat je vaker een module/crew member beschadigd. Deadeye werkt niet met HE shells. Als je iemand penetreert heb je dus een grotere kans dat je ook zijn gun/whatever meeneemt. Ik denk alleen dat je zo dan ook meer last hebt van de "we hit them hard" en 0 schade doen (dan wel een module kappot, maar schijnt ook niet altijd zo te zijn -- is getest door mensen).
Bij 0 crit helpt de skill wss niet, want 1050 hp heeft een module sowieso nooit.
Bij een normaal schot doe je ook 3% X 1050 HP damage op een nabij gelegen module.
Als je daar veel mee bouncet aim je gewoon niet goed, klinkt bot maar het is gewoon zo.all killer schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:57:
Wat is die KV-4 toch een bagger tank. Met een hoop pijn en moeite en vele verliezen later eindelijk de topgun geresearched en gekocht en wat denk je, nog steeds bagger! Heeft zelfs moeite met tier 7 tanks te penetraten.... Ben erg geneigd om hem weer te verkopen en lekker de IS tak te gaan volgen, me KV-1S speelt namelijk heerlijk.
Heeft het zin om meer dan 1 premium tank te hebben? Je niet tegelijkertijd met twee spelen, maar als er nog 1 in battle zit... Heb nu de KV-5, maar de SuperPersing spreekt mij ook wel aan - of de T34. Jammer dat er niet een lekker tier 8 medium meer beschikbaar is. Past best bij mijn speelstijl.
Als je niet heel vaak snel dood bent heeft het weinig zin lijkt me. Daarnaast wil je ook nog wel eens in een andere tank spelen. Die SuperPershing is het toch ook niet helemaal volgens mij, tot nu toe iig weinig problemen mee gehad om die kapot te krijgen.Doler schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:32:
Heeft het zin om meer dan 1 premium tank te hebben? Je niet tegelijkertijd met twee spelen, maar als er nog 1 in battle zit... Heb nu de KV-5, maar de SuperPersing spreekt mij ook wel aan - of de T34. Jammer dat er niet een lekker tier 8 medium meer beschikbaar is. Past best bij mijn speelstijl.
Ik speel nu al tijdje met de panther 2 maar vraag me toch af welke gun jullie leuker/beter vinden? De lange 75mm of de kortere 88m?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
De lange 88 bedoel je he? hands down de lange 88. Ik heb de L100 nooit leuk gevonden vanwege zijn veel te lage alfa.
Die lange 88 heeft een insane hoge dpm vind ik. De reload bij mijn panther II staat op 6.32 seconden als ik mij niet vergis. (vents, rammer en BiA)
Die lange 88 heeft een insane hoge dpm vind ik. De reload bij mijn panther II staat op 6.32 seconden als ik mij niet vergis. (vents, rammer en BiA)
Ja bedoel ik ook bedoel korter dan de l100Joindry schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 16:13:
De lange 88 bedoel je he? hands down de lange 88. Ik heb de L100 nooit leuk gevonden vanwege zijn veel te lage alfa.
[ Voor 6% gewijzigd door Xenomorphh op 03-08-2012 16:15 ]
Als cashcow, niet heel erg volgens mij.Doler schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 15:32:
Wat wel voordeel kan hebben, is als je de crew van een andere tank in je premium kan zetten. T110E5 crew in T34 rond laten rijden dus bijvoorbeeld (als kun je dan 2 crew leden niet telkens mee laten rijden volgens mij).
Ikzelf heb flink wat premium tanks, maar ik denk dat die tier 8 heavies zonde van je geld zijn als je er meer dan één koopt.
Kijk ook wat je veel wilt spelen. Ik heb nu bijvoorbeeld een Dicker Max, die kan ik gaan gebruiken voor Duitse TD crew harder te laten trainen.
Edit: Ik zie nu trouwens dat www.wotdb.info aardig verneukt is.
Russische tekst bij nieuwe tanks, tanks die missen (Dicker Max, Jagpanther II o.a.) en het allerleukte, dat je volgens het overzicht met de GW Tiger de Panzerjäger I vrij kan spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door crizyz op 03-08-2012 16:20 ]
Dit topic is gesloten.