[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 25.283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Die nieuwe ECL AMX is wel even wennen ja :p Dacht dat hij een drum had, maar bleek niet zo te zijn hehe. Wel lekker snel :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Vandaag ook maar weer eens World of Tanks gedownload, lekker 'snipen' met artilery.

Het begint weer te kriebelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
patrickos85 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:19:
En jahoor...1e battle met T30, eerste vier schoten die geen dmg doen! bedankt voor 1 minuut aan reloadtijd die waardeloos is

Zojuist client crash en kan er niet meer in.
Dat heb ik ontiegelijk vaak met mijn T30 en met zo'n enorme reload is dat nogal irritant. Vaak genoeg maar 3-4 schoten damage van de 8 die goed raak waren. Als je damage doet is het leuk maar in vergelijking heb ik niet veel geluk met dat ding (als TD zijnde).
eL_Jay schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:47:
[...]

Idd 7.5 is voor mij de druppel (na de crappy nieuwe game modes)heavies stellen niets meer voor want ze zijn
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen de nieuwe gamemodes niet leuk vinden. Sommige maps mogen weliswaar gebalanced worden (met name Sand River Assault) maar ik vind ze wel een leuke twist geven aan de gameplay van normal mode :)
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Ik denk dat jou bewoording net iets anders zou moeten. In mijn optiek zijn de nieuwe mediums de MBT's zoals je die in het echte leven ook ziet. Want er is inderdaad niks meer om voor een heavy te kiezen.

Mocht je HP en een grote gun willen dan kan je net zo goed een dikke TD neer zetten. Snel en mobiel aanvallen kan met de mediums.

Was ik nu vooral mis (heb nog niet gespeeld) is dat elke klasses een speerpunt zou moeten hebben.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat uitpakken, zelf heb ik enkel de E50M op de test server wat gespeeld maar voor de rest heb ik niet veel gezien :)
filipy23 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Hij bedoelt dat op sommige maps en bij sommige tactieken de IS-4 te preferreren is over de IS-7/T110. Daarnaast is het hebben van twee Tier X bijzonder weinig voor clan wars. Ik heb geregeld gehad dat ik 6 dagen geen CW kon spelen omdat me beide tanks gelocked waren. En dat is niet handig.

En wat kaap bedoeld is dat als al je alle clanmembers slechts twee tanks hebben dat je in Europa geen stand gaat houden want dan speel je 3-4 battles per dag dus als je een slecht weekje hebt heb je al snel geen tanks meer als clan. En dan mag je van de kaart af.

Babs out!
Gaat erom dat Nemean in GoT zit en zoals je weet doet GoT enkel funlandingen dus dan maakt het geen drol uit of iemand één tier 10 (heavy) inruilt voor twee andere (Medium en TD) :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
psychoclown schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:42:
[...]Snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen de nieuwe gamemodes niet leuk vinden. Sommige maps mogen weliswaar gebalanced worden (met name Sand River Assault) maar ik vind ze wel een leuke twist geven aan de gameplay van normal mode :)
De encounter battles zijn wel leuk, maar de Assault mode is echt bagger. Totaal niet uitgwerkt. Te vaak komt het neer op wie camped het best. Prokhorovka en Malinovka assault bijvoorbeeld, jezus...wat een bagger, zowel als aanvallend als verdedigend team.

Blijft bagger en er moet nog steeds een gamemode keuze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:56:
[...]

De encounter battles zijn wel leuk, maar de Assault mode is echt bagger. Totaal niet uitgwerkt. Te vaak komt het neer op wie camped het best. Prokhorovka en Malinovka assault bijvoorbeeld, jezus...wat een bagger, zowel als aanvallend als verdedigend team.
Eensch

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:00:
De batchat zie ik wel toekomst in op CW. Eigenlijk ook andere groepjes snelle mediums. Zoals hier eerder aangegeven. Wat gold ammo erop doorsteken naar de enemy base. (waar meestal 1-2 maus achterblijven) en de verdediging word zo weggevaagd. Het is en blijft oc wat koffiedik kijken. Tanks als een IS-4 zullen volgens mij redelijk nutteloos worden in CW. De gun is meh, armor niks waard met gold ammo, snelheid nog minder en aantal hitpoints ook geen uitblinker. De meest vanilla T10 en daarom eigenlijk direct kansloos (volgens mij)
Moet je daar wel komen en dat gaat je echt niet lukken tegen een goede clan :)
Iedere tank heeft zo zijn voor- en nadelen en per map en type battle (aanval/verdediging) kan een bepaalde tank beter zijn. IS4's verkozen wij de laatste tijd juist op Swamp (verdediging) vanwege een aantal redenen zoals profiel, snelheid ten opzichte van hp etc.
Doler schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:18:
Hoe spelen de franse heavies, moeite waard om te grinden?
Voor de nerf waren ze lichtelijk OP en heel erg leuk om te spelen, na de nerf zijn ze hun manoeuvreerbaarheid verloren en zijn het enkel erg zwakke snipers en is de support rol flink afgenomen.
De 50 120 en 50B heb ik nog steeds in mijn garage maar ik vind ze stukken minder leuk/viable sinds die nerf.
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:22:
[...]

*POEF* goes the 50-B is de uitspraak van een maatje van mij. Wanneer ik deze tank als top tier in een team zie is dit meestal wat er gebeurt:

Teller gaat op 00:00
50-B stormt weg
50-B wordt gespot
50-b wordt ge-one-shot door arty.

De franse heavies zijn kapot generfed (niet mijn mening, heb de grind opgegeven.)
Die doen het dan ook wel heel verkeerd :P
Maar wat je nu moet doen is snipen vanaf de 2e linie en veel in dekking spelen. Echter als je maps zoals Sand River moet spelen dan kun je niet snipen over heuvels door de slechte (lees: bijna geheel afwezige) gun depression en erop is ook geen optie door je armor en profiel (50B is zo hoog als een Maus).
filipy23 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

De 107 mm AT is van de SU-85 gehaald en aangezien die nu helemaal nergens meer gebruikt wordt heb je de xp die je daarvoor ooit gebruikt hebt teruggekregen als free xp.

EDIT: spuit 11..
Geldt dat ook als je één van die tanks allang niet meer in je garage hebt staan?
Dat zou namelijk geniaal zijn, 20k free exp in de pocket (kan ik mooi besteden aan de top gun van de M48 ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hebben meer mensen het probleem dat WoT Logger het niet meer doet? Mijn "terminal" klapt eruit als ie verbinding wil maken met de server o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Plato112 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:06:
Hebben meer mensen het probleem dat WoT Logger het niet meer doet? Mijn "terminal" klapt eruit als ie verbinding wil maken met de server o.i.d.
Jep. Ook de engelse geupdate versie van Mirtankov klapt eruit

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:50:
[...]
Geldt dat ook als je één van die tanks allang niet meer in je garage hebt staan?
Dat zou namelijk geniaal zijn, 20k free exp in de pocket (kan ik mooi besteden aan de top gun van de M48 ;)).
Ja, ik had opeens 14.xxx XP erbij omdat ik de SU-85 (incl. OP-gun) een paar maanden terug in mijn garage had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 23:55
rgras schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

Ja, ik had opeens 14.xxx XP erbij omdat ik de SU-85 (incl. OP-gun) een paar maanden terug in mijn garage had staan.
Voor de duidelijkheid: het geld dus alleen voor de SU-85 107mm AT gun, dus niet voor de 107 mm op de KV's. En je hoeft hem inderdaad niet in je garage te hebben. Enkel geresearched.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

wsLy schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:36:
Die nieuwe ECL AMX is wel even wennen ja :p Dacht dat hij een drum had, maar bleek niet zo te zijn hehe. Wel lekker snel :)
Tja anders zou die echt te OP zijn als dat zo was. Hij is volgensmij wel even wendbaar als de T-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ja maar de aimtime op dat ding, tering hey.
Ik denk dat hij iets minder snel hoekt als een T-50, maar niks om over te klagen.

[ Voor 49% gewijzigd door Plato112 op 01-08-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Plato112 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:06:
Nope werkt hier gewoon naar behoren :)
rgras schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

Ja merkte al, 20k free exp erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
m48 met t10 gun is lekkerder spelen xD
Victory!
Battle: Airfield 01 August, 2012 20:06:47
Vehicle: M48A1
Experience received: 1,818
Credits received: 67,477
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
psychoclown schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:44:
[...]

Nope werkt hier gewoon naar behoren :)

[...]

Ja merkte al, 20k free exp erbij :D
Is dit je logger: http://code.google.com/p/...T_Logger2_en.zip&can=2&q= ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

AwesomE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:45:
m48 met t10 gun is lekkerder spelen xD
Victory!
Battle: Airfield 01 August, 2012 20:06:47
Vehicle: M48A1
Experience received: 1,818
Credits received: 67,477
Battle Achievements: Top Gun, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Nog niet zon geweldige gehad. Veelal doe ik goede damage, maar is het team compleet retarded. Andere potjes word ik gerushed door 6 tanks en heb ik opeens geen ondersteuning meer.

Op de T110E4 net een potje met 4500dmg+. Wat krijg ik ervoor? 1100xp en 43k credits MET premium :( :( 8)7 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm raar, die gebruik ik ook en die klapt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:07
Net een SuperPershing gekocht (betere naam SchildPad), maar vond hem lekker spelen op de testserver. Altijd credits-tekort gehad en heb nu 5miljoen nodig voor m48, maar vond andere premiums niet echt fijn.

1e potje (tegen got-platoon by the way): KA-Ching

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ydfga.jpg

http://mwreplays.com/replay/G5HKFPEOE5Q1/

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Zodra je met een nieuwe tank heb gespeeld kapt de logger ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb alleen de E50M maar nog niet in de garage ;)
Had eens per ongeluk gold shells gekocht voor de E50 in plaats van de 50B dus ik wil die eerst opmaken eer ik de E50M in mijn garage zet (en de E50 verkoop).

[ Voor 62% gewijzigd door psychoclown op 01-08-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dit gaat wel wennen worden met zoveel tier X tanks opeens. Compleet anders spelen ook.

En is het iemand opgevallen dat op sommige maps de basissen zijn omgedraaid? Volgens mij op Mines en Steppes oa. Althans, dat is mij verteld.

@Hierboven
Iemand in onze clan baalt nu ook. Die heeft in totaal 7000! gold shells op zijn M46 Patton :X 8)7 8)7 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door wontcachme op 01-08-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 22:54:
Dit gaat wel wennen worden met zoveel tier X tanks opeens. Compleet anders spelen ook.

En is het iemand opgevallen dat op sommige maps de basissen zijn omgedraaid? Volgens mij op Mines en Steppes oa. Althans, dat is mij verteld.

@Hierboven
Iemand in onze clan baalt nu ook. Die heeft in totaal 7000! gold shells op zijn M46 Patton :X 8)7 8)7 8)7
Steppes maar één keer gezien op encounter maar niet op gelet. De rest nog niet tegengekomen.

Omg die gast was dan ook niet al te snugger want je kon het aan zien komen. Ik wist het maar was te zuinig met de E50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb soms ook ff raar opgekeken ..sommige waren idd omgedraaid..

Opzich wel een leuke update...alleen die ELC is wat minder voor atry players..deze lijkt veel op de T50-2 qua snelheid.
De Serene Kust Map zojuist gespeeld,...6 kills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:38:
[...]
Omg die gast was dan ook niet al te snugger want je kon het aan zien komen. Ik wist het maar was te zuinig met de E50 ;)
Geen idee wat je ook met ruim 200 euro aan shells moet 8)7

En ander leuk nieuws. Ze gaan ook Tier X arty maken. De huidige tier 8 worden de Tier X arty's. Ook zijn ze aan het experimenteren met maps van 3x3 km waar elk team bestaat uit 30 tot 45 tanks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:38
wontcachme schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:48:
En ander leuk nieuws. Ze gaan ook Tier X arty maken. De huidige tier 8 worden de Tier X arty's.
Dat is ook veel logischer. Tier X is gewoon de toptier, zoals het eerst was met tier 9 TD/med, tier 10 heavy en tier 8 arty is gewoon onlogisch :) Het spel moet gewoon gebalanced zijn per tier.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Himmelsdorf .. Base op A0 en K0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met de nieuwe T10 TD? ben op het moment niet in de gelegenheid om te spelen maar als ik het zo lees op de diverse forums en de verschillende filmpjes zie dan ben ik blij dat ik nog geen impulsaankoop heb gedaan met die JP E100...

Maareh iemand al ervaringen ermee?

Arty magneet ala vuurtoren?
sloom en armor crappy?
0% dmg hits die regelmatig voorkomen?

(Soviet counterpart heeft de zwakke punten van de JPE100 als sterke punten?+het sterke punt daarbij opgeteld? Haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Na de eerste speelsessie staat mijn winrate met de JPII op 83%... en dan al die naysayers in de chat zeggen dat hij crap is omdat die geen armor heeft -.-

Geef mij maar snelheid want ik heb ook de Jagd E-100 en daar kan je gewoon niks mee als je verkeerd staat :p maarja ik hou hem ff als funtank omdat het gewoon een heerlijk gevoel geeft om een Tier X HT 1000+ dmg te doen. Ze mogen wel de 0 hits eens fixen... 0dmg en 22sec reload is gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:43:
Iemand al ervaringen met de nieuwe T10 TD? ben op het moment niet in de gelegenheid om te spelen maar als ik het zo lees op de diverse forums en de verschillende filmpjes zie dan ben ik blij dat ik nog geen impulsaankoop heb gedaan met die JP E100...

Maareh iemand al ervaringen ermee?

Arty magneet ala vuurtoren?
sloom en armor crappy?
0% dmg hits die regelmatig voorkomen?

(Soviet counterpart heeft de zwakke punten van de JPE100 als sterke punten?+het sterke punt daarbij opgeteld? Haha)
Mijn eerste ervaringen met de jgpdz e100:

Mijn eerste schot wat ik deed bouncte op een lowe...
tweede schot nam 1100 hp weg bij een Maus. Het is de hull van een E100, wat dus wil zeggen dat ik gisteren een panther II had die met de 75l100 mij kon penetreren...
Deze tank gaat dus niet genieten van zijn status als nieuw. Iedereen weet direct je weakspots zitten.
Nog nadelen, ongelofelijk trage shells. Leaden is dus ongelofelijk giswerk, geen rekenwerk, echt giswerk. Accuratie is zozo. Mocht het een brawltank zijn is het goede acc, maar deze tank MOET het echt hebben van beyond visual sniping. En dan schiet de acc al snel tekort.

Artymagneet, jazeker, nog meer dan de maus. (praktijkervaring)

Grootste nadeel volgens mij. Met de intro van de t10mediums is het spel een stuk sneller geworden. Vloeiender als het ware. Ik heb drie potjes meegemaakt waar ik gewoon de frontlinie niet kon volgen en uiteindelijk of 1schot kan lossen en we hebben het potje gewonnen. Of één schot kan lossen en dan geswarmed werd door 5 meds omdat onze meds allemaal dood waren
Hij is gewoon te traag, ja de t95 is nog erger, maar die heeft een sterke voorkant en nog wat cammoskills

Leuke puntjes, natuurlijk. Lorraine oneshotten met HE, t110e5 2 shotten en 1700hp wegnemen bij een IS-7 in één schot (1000+700fire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:30:
[...]

Mijn eerste schot wat ik deed bouncte op een lowe...
tweede schot nam 1100 hp weg bij een Maus. Het is de hull van een E100, wat dus wil zeggen dat ik gisteren een panther II had die met de 75l100 mij kon penetreren...
Deze tank gaat dus niet genieten van zijn status als nieuw. Iedereen weet direct je weakspots zitten.
Nog nadelen, ongelofelijk trage shells. Leaden is dus ongelofelijk giswerk, geen rekenwerk, echt giswerk. Accuratie is zozo. Mocht het een brawltank zijn is het goede acc, maar deze tank MOET het echt hebben van beyond visual sniping. En dan schiet de acc al snel tekort.

Artymagneet, jazeker, nog meer dan de maus. (praktijkervaring)

Grootste nadeel volgens mij. Met de intro van de t10mediums is het spel een stuk sneller geworden. Vloeiender als het ware. Ik heb drie potjes meegemaakt waar ik gewoon de frontlinie niet kon volgen en uiteindelijk of 1schot kan lossen en we hebben het potje gewonnen. Of één schot kan lossen en dan geswarmed werd door 5 meds omdat onze meds allemaal dood waren
Hij is gewoon te traag, ja de t95 is nog erger, maar die heeft een sterke voorkant en nog wat cammoskills

Leuke puntjes, natuurlijk. Lorraine oneshotten met HE, t110e5 2 shotten en 1700hp wegnemen bij een IS-7 in één schot (1000+700fire)
Trouwens, dat potje op Fishermans bay... Dat was friendly fire :9 Leuke compensatie gekregen.
Ik heb gister mijn eerste close call met de E100 TD gehad.

Was op Fjords en ik stond alleen met mijn M48 op A9. De rest van het team was weggevallen. Komen er een 100% E100 TD en een 70% Batchat aan. Ik denk "kak... daar gaan we"

E100 heeft 2x kunnen schieten, toen was hij dood. Constant kunnen schieten op zijn lower plate, plus een keer goed in de brand kunnen steken. Batchat heeft zijn clip kunnen ontladen op mij toen de TD dood was. Daarna was het voor hem ook over en uit. Ik had nog ruim 300hp over. Echter wist arty mij te raken.

Mijn kaak lag bij mijn toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 23:55
[b]wontcachme schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:48En ander leuk nieuws. Ze gaan ook Tier X arty maken. De huidige tier 8 worden de Tier X arty's. Ook zijn ze aan het experimenteren met maps van 3x3 km waar elk team bestaat uit 30 tot 45 tanks :X
Ik ben blij met die Tier X arties. Dat maakt het matchmaken met een platoontje stukken eenvoudiger (gewoon allemaal dezelfde tier nemen). Naar wat ik gehoord hebben krijgen alle landen ook Light tanks tot en met Tier 8. Ik verwacht dan dat de light tanks matchmaking ook iets aangepast wordt. Ik vind het namelijk nog steeds erg slecht dat nieuwe spelers met hun Tier 4 light tank in Tier 8 battles worden gestouwd. Als er hogere tier lights komen, betekent dat de lagere tier lights lagere battlelevels kunnen krijgen.

Grotere maps experimenten staan toch al jaren op het programma? Of gaat er nu echt iets gebeuren? (source aub :P)
redwing schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 00:15:
[...]

Dat is ook veel logischer. Tier X is gewoon de toptier, zoals het eerst was met tier 9 TD/med, tier 10 heavy en tier 8 arty is gewoon onlogisch :) Het spel moet gewoon gebalanced zijn per tier.
En dit natuurlijk. Als alles gelijk wordt in tiers zal het gewoon veel makkelijker balancen zijn.

Babs out!

[ Voor 18% gewijzigd door filipy23 op 02-08-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Mijn ervaring met de nieuwe E100 TD is louter positief. stukje zoeken om hulldown te staan (alleen underplate is kwetsbaar) en ik had IS4s en IS7's die een hoop op me bouncen.

average zo'n 1000 tot 1100 damage per schot wat ik erg netjes vind. 21.7 sec. reload nu met rammer, vents en 100% skill.. dat komt wel op 20 sec als BIA zometeen klaar is. 3000DPM in a straight line door een 250-300mm armor heen...

zijn kwetsbaarheid is wel duidelijk, de (nieuwe) mediums. iedereen is bang als je op ze mikt dus het is een erg goede stopper. echter als ze een beetje teamplay vertonen dan flanken ze als je geen support hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 02-08-2012 08:51 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Name Value
Victory ratio: 70%
Battles: 30
Experience gained: 21130
Damage per battle: 956
Average experience: 704.33

best aardig dagje gister :)

Eindelijk de BL9 op mijn IS-3 en man wat een verschil. Kan ineens betrouwbaar door Tier X heenschieten. *O*

Vanavond nog 5K xp voor de turret erop en daarna de tracks. Gaat nog ergens op lijken met de IS-3.

Ik was gisteren eigenlijk van plan om de elc amx te verkopen, maar wat een tof ding is dat zeg. Snel, wendbaar en het kanon erop is fucking goed. Aimtime is wat groot maar moet ook wel anders zou het ding echt OP zijn. De amx12t is wel verkocht.
rimpeldinky schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:50:
zijn kwetsbaarheid is wel duidelijk, de (nieuwe) mediums. iedereen is bang als je op ze mikt dus het is een erg goede stopper. echter als ze een beetje teamplay vertonen dan flanken ze als je geen support hebt.
Ja ik was eerst bang dat de nieuwe TD/Meds de heavies compleet zouden overschaduwen. Maar dat gevoel heb ik dus niet na gisteravond. De nieuwe tanks promoten team play en het gebruiken van je sterke punten. Je zal wel minder heavies zien in de toekomst denk ik, maar ze zullen nooit compleet verdwijnen of hun functie verliezen.

Had gisteravond een paar keer de nieuwe tanks tegenover me, maar kon altijd wel een zwak punt vinden of ze compleet flanken met de IS-3.

De update bevalt tot nu toe goed, de nieuwe tanks zijn een goede toevoeging en de nieuwe franse tank is verrassend leuk.

Good job WG d:)b

[ Voor 43% gewijzigd door dynosu op 02-08-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:52:
Name Value
Victory ratio: 70%
Battles: 30
Experience gained: 21130
Damage per battle: 956
Average experience: 704.33

best aardig dagje gister :)

Eindelijk de BL9 op mijn IS-3 en man wat een verschil. Kan ineens betrouwbaar door Tier X heenschieten. *O*

Vanavond nog 5K xp voor de turret erop en daarna de tracks. Gaat nog ergens op lijken met de IS-3.

Ik was gisteren eigenlijk van plan om de elc amx te verkopen, maar wat een tof ding is dat zeg. Snel, wendbaar en het kanon erop is fucking goed. Aimtime is wat groot maar moet ook wel anders zou het ding echt OP zijn. De amx12t is wel verkocht.
Name Value
Victory ratio: 70.37%
Battles: 27
Experience gained: 25237
Damage per battle: 1947
Average experience: 934.7
Is toch veeeeel beter als dat ik verwacht had. We moesten er namelijk gigantisch hard aan trekken, veel teams vielen op de een of andere rede spontaan uit elkaar.

Maar de IS-3 is een super leuke tank! In het begin vond ik hem echt super wennen, maar zodra je hem full-ops hebt is het toch een gigantisch leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik krijg alleen maar meer 0 dmg hits dan voorheen, client crashes en mijn aim is totaal veranderd. Wat hebben ze gedaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja ik had ook geen win ratio van 70% verwacht, was af en toe knap lastig. Maar een goed platoon maakt nu meer verschil als eerst in randoms. TC's moet ik nog maar zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:39:
[...]

Trouwens, dat potje op Fishermans bay... Dat was friendly fire :9 Leuke compensatie gekregen.
Ik heb gister mijn eerste close call met de E100 TD gehad.
Dat schot was van de IS-7 voor mij. Ik had nog geen schot gelost op dat punt.
Dat potje was voor mij trouwens zo een potje waarop ik 3 schoten heb kunnen lossen in de hele game. of niks zien of te traag zijn om de linie te volgen. Maar ja, je was verbazingwekkend snel weg in dat potje.

Wel nog één leuk potje gehad waar ik samen met een t95 die voor me reed, een maus vernederd heb. Ik kon mijn lower plate wegstoppen en mits wat mikwerk schoot ik tussen de coppola's van de T-95 recht op de "versterkte" turret van de maus. Wij hadden 0 damage, maus dood. Maus mag dan gebuffed zijn, ik zie ook voor deze tank maar weinig nut meer ingame, al zeker niet in pubs.

[ Voor 24% gewijzigd door Joindry op 02-08-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:07:
[...]

Dat schot was van de IS-7 voor mij. Ik had nog geen schot gelost op dat punt.
Dat potje was voor mij trouwens zo een potje waarop ik 3 schoten heb kunnen lossen in de hele game. of niks zien of te traag zijn om de linie te volgen. Maar ja, je was verbazingwekkend snel weg in dat potje.
Ik weet niet of het de IS-7 was. Volgens mij was het een grotere gun, ik was ineens +/-1000 HP kwijt. Dat was niet alleen de Batchat. Vijandelijke arty/tanks konden het niet zijn geweest, ik stond veilig achter een heuveltje.

Hoe ervaren mensen trouwens de nieuwe matchmaking? Ik vind het echt heerlijk! Met een tier 10 zit je lekker met andere tier 10. Tier 8/9 is ook heerlijk omdat je vooral met eigen tiers zit (nu veel tier 10 in eigen potjes). Maar de verademing was vooral mijn Easy 8.

Crew de deur uit gedaan en de ex-Pershing crew er op. Lekker met 100% Repairs en bijna BiA. Gewoon lekker in mijn eigen tier kunnen spelen, daarna nog een potje in tier 8... Maar dat vind ik absoluut geen probleem.

De M46 Patton heb ik ceremonieel verkocht samen met een paar platoon maatjes :P Die nerf zag er zo fors uit dat ik hem wil herinneren zoals deze was. T-54 bevalt nu weer een stuk beter! Ik heb weer front armour!!! :)

Heb ook de eerste paar potjes in de E75 gespeeld. Hij voelt nu als een langzamere en uit de kluiten gewassen Tiger II, maar ik denk dat het nog zwaar gaat veranderen. Hij heeft een goede indruk op mij achtergelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja ik vond de nieuwe MM ook veel beter, heel zeldzaam dat ik in tier 10 potjes zit nu, gebeurt wel met IS3, maar minder. Veel meer tegen eigen tier vechten of 1 hoger.

Ook met mijn Tier 5 tanks had ik veel betere fights en het gevoel dat je nutteloos ben valt dan ook weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:13:
[...]

Ik weet niet of het de IS-7 was. Volgens mij was het een grotere gun, ik was ineens +/-1000 HP kwijt. Dat was niet alleen de Batchat. Vijandelijke arty/tanks konden het niet zijn geweest, ik stond veilig achter een heuveltje.
En toch was ik zeker dat ik het niet was :)

Ik had nog geen schot gelost toen jij al sneuvelde. Ik tufte nog richting 1 lijn.

Ik denk trouwens dat mijn jgpz e100 een tier 10 zal worden als de andere in mijn garage, stofvanger... Maarja, nu staan er toch 5 tier X tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:20:
[...]

En toch was ik zeker dat ik het niet was :)

Ik had nog geen schot gelost toen jij al sneuvelde. Ik tufte nog richting 1 lijn.

Ik denk trouwens dat mijn jgpz e100 een tier 10 zal worden als de andere in mijn garage, stofvanger... Maarja, nu staan er toch 5 tier X tanks :)
Ik denk ook niet dat jij het was! :P Kan ook onze arty zijn geweest oid. En volgens mij reed er nog een normale E100 bij ons rond. Het kan ook de IS-7 en een andere tank zijn geweest. Zou ik de replay er op na moeten kijken, echter wil ik die NOOIT meer zien :P
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:16:
Ja ik vond de nieuwe MM ook veel beter, heel zeldzaam dat ik in tier 10 potjes zit nu, gebeurt wel met IS3, maar minder. Veel meer tegen eigen tier vechten of 1 hoger.

Ook met mijn Tier 5 tanks had ik veel betere fights en het gevoel dat je nutteloos ben valt dan ook weg :)
Precies! Dat vind/vond ik dus altijd het grootste nadeel van lage tiers. De Easy 8 had matchmaking waardoor je bij tier 10 terecht zou kunnen komen. Nu is het goed, de nieuwe MM vind ik leuker als de nieuwe tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Ben al een lange tijd geleden afgestapt van de hoge tier battles. Vond er nog maar weinig aan als je een tier 8 in een tier 10 battle terecht kwam. Dus speelde met mijn maat vooral tier5-6 en af en toe tier 8 (type59).
Battles op lage tiers vind ik veel leuker aangezien deze over het algemeen veel sneller gaan en je een goed verschil kan maken in de uitkomst.
Helaas hebben ze de credits income van de shermans zeer erg verlaagd waardoor het niet meer de goede moneymakers als voorheen was.

Toen maar de dicker max gekocht als nieuwe money tank. (gebruikte hiervoor de M18, en de sherman E2).
De M18 is een heerlijke tank om mee te spelen (70% win rate) maarja ik wilde wat nieuws dus toen was er de dicker max.

Armor: is iets beter dan de M18 (is niet zo moeilijk want m18 is maar 15mm aan armor) maar 60mm aan armor is als nog heel weinig en het ding bounced echt helemaal niks.
Snelheid: ja hier wint de M18 natuurlijk maar over het algemeen is de snelheid niet verkeerd zeker niet voor een duitser.
Damage: Ja hier komt hij tot zijn recht. Als Tier 6 tank met penetratie van 169 kom je overal doorheen. Daarbij doe je per schot gemiddeld 300dmg. Wanneer ik samen met mijn maatje speelde die de tank ook heeft gehaald hadden we zoveel wtf in de chat gekregen omdat we met ze 2e ff 700dmg deden op heavy tanks.
Daarbij zijn de meeste tier4-5 td's one shot voer.
Gun depression: O my god je moet niet tijdens het rijden je gun omlaag steken want hij zou gewoon bijna in de grond blijven zitten. De gun kan zeer goed omlaag (lees zelfde als USA dan wel niet beter). Omhoog kan die niet zo heel ver maar dat is ff wennen.
Daarbij is de gun ook hoog geplaatst in de tank waardoor je dus perfect achter een heuvel kan staan en er bijna niks zichtbaar is van je tank.
Conclusie: Beste tier6 td die er is. Nu maar hopen dat WG hebben niet kapot gaat nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Volgens mij gaat er bij jou iets niet goed want ik het ook Himmelsdorf voorbij zien komen en de basis was toch echt in A4/5 en K4/5 :)
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 08:30:
[...]

Nog nadelen, ongelofelijk trage shells. Leaden is dus ongelofelijk giswerk, geen rekenwerk, echt giswerk.
Dat is natuurlijk puur gewenning, de E100 heeft ook super trage shells maar als je er een paar potjes mee gespeeld heb kun je er ook mee leaden :)
patrickos85 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:03:
Ik krijg alleen maar meer 0 dmg hits dan voorheen, client crashes en mijn aim is totaal veranderd. Wat hebben ze gedaan!!
Als je client crashes krijgt moet je een full reinstall van WoT doen.
Laatste paar patches enkel met de patch installer uit gekund maar daarvoor moest ik toch nog altijd een full reinstall doen.
Appel schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:13:
[...]

Hoe ervaren mensen trouwens de nieuwe matchmaking? Ik vind het echt heerlijk! Met een tier 10 zit je lekker met andere tier 10. Tier 8/9 is ook heerlijk omdat je vooral met eigen tiers zit (nu veel tier 10 in eigen potjes). Maar de verademing was vooral mijn Easy 8.
Je moet goed opletten wat je met je platoon speelt anders kan het niet alleen voor de laagste tier in je platoon erg lelijk uitpakken maar voor het team in het algemeen. Zo had ik een potje met 2x Tier 7 en 1x Tier 6 en we waren niet alleen unlucky maar ook was de MM zeer scheef. Het andere team had 1 tier 9 meer en 4 tier 8's meer (waar wij tier 7's hadden) en ze hadden scouts en wij niet.
Wel ben ik er zeker over te spreken, als je oplet is het echt super :)
De M46 Patton heb ik ceremonieel verkocht samen met een paar platoon maatjes :P Die nerf zag er zo fors uit dat ik hem wil herinneren zoals deze was. T-54 bevalt nu weer een stuk beter! Ik heb weer front armour!!! :)
Moet zeggen dat ik de E50 en Patton nog steeds erg lekker vind spelen. Kan er nog steeds zwaar mee winnen dus dan vind ik het helemaal prima :P

Gisteren was een leuk dagje, paar keer zwaar onnodig verloren met 1k exp maar ook vaak genoeg flink gewonnen. Tijdens de potjes in de publics was het al feest maar op het einde ook nog paar TC potjes gedaan op champion en afgezien van de slechte begin pot hebben we toch 6 matches mooi binnen getikt:
Victory ratio: 81.82%
Battles: 33
Experience gained: 33037
Damage per battle: 1642
Average experience: 1001.12
De publics brachten me officieel al op de 62% winrate maar de TC heeft mijn positie nog iets versterkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 23:48:
En ander leuk nieuws. Ze gaan ook Tier X arty maken. De huidige tier 8 worden de Tier X arty's.
Yippie _/-\o_ Alsof de damage van arties, en nieuwe td's overigens ook, al niet de spuigaten uit loopt. Krijgen we dan 6000 dmg per hit? Daar worden we gelukkig van... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Neuh, huidigen worden probably omhoog gebumped zonder echte changes. En gooi er dan wat nieuwe arty tussen und voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:27:
[...]

Volgens mij gaat er bij jou iets niet goed want ik het ook Himmelsdorf voorbij zien komen en de basis was toch echt in A4/5 en K4/5 :)
A0, K0 zijn encounter bases. Maar ook op de normale Himmelsdorf zijn de basissen omgedraaid volgens mij (basis 1 is nu in het zuiden van wat ik hoorde)
Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:35:
[...]

Yippie _/-\o_ Alsof de damage van arties, en nieuwe td's overigens ook, al niet de spuigaten uit loopt. Krijgen we dan 6000 dmg per hit? Daar worden we gelukkig van... :r
De Tier 8 van nu worden gewoon tier X. Dus de guns zouden gelijk moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Nee die damage zal wel blijven, echter de penetration zal wel tussen de 400-500 voor HE liggen en 500-600 voor AP. Kwestie van de trend van de laatste patches volgen en je ziet het meteen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
[...]

dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:36:
Neuh, huidigen worden probably omhoog gebumped zonder echte changes. En gooi er dan wat nieuwe arty tussen und voila.
Correct :) Plus de enige nerf die zal volgen voor de arty is dat deze langer gelocked wordt in Clan Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Arty met meer damage zou geen meerwaarde hebben, mischien iets snellere reload op sommigen of iets betere accuracy. Maar over het algemeen is de huidige arty prima in my opinion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:39:
Arty met meer damage zou geen meerwaarde hebben, mischien iets snellere reload op sommigen of iets betere accuracy. Maar over het algemeen is de huidige arty prima in my opinion :)
Klopt. De huidige arty is dus eigenlijk qua stats geschikt voor tier 10 en qua matchmaking worden ze nu ook apart behandeld door ze 1-2 tiers hoger te zetten.

Samen met de tier 8 lights straks heb je een MM sheet die er wat normaler uit gaan zien, waardoor bijna alle tanks gewoon in hun eigen tier kunnen spelen.

Vind het overigens ook goede zet om wat meer tier 8 lights te introduceren. Geef ze iets meer hp en firepower, mobiliteit was al goed voor alle tier 5 lights. Zo ben je niet gelijk weggeschoten in een 1vs1 situatie. Kamikaze runs blijven nog steeds mogelijk natuurlijk of een one-shot van arty/e100.Vond rondrijden met 500hp tussen tier 10 wel leuk, maar het maakt je potjes wel kort en je rol was toch beperkt.

Zou leuk zijn als je toch wat firepower krijgt als light in tier10 matches, kan me nog herinneren dat ik een minuutje of 3 op de achterkant van een t95 heb lopen schieten met een t50-2 en er 100hp vanaf haalde. (was een tijdje op zoek naar zwakke plekken, maar voor een 105 pen gun heb je er daar weinig van op een T95.)

[ Voor 19% gewijzigd door defiler1974 op 02-08-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

meer firepower hoeft niet eens, iets meer pen zodat ze beter door zij/achterkanten heenkomen.

Ze hoeven niet heel veel damage in 1 schot te doen, maar wat betrouwbaarder damage kunnen doen is wel leuk voor de lights denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:55:
meer firepower hoeft niet eens, iets meer pen zodat ze beter door zij/achterkanten heenkomen.

Ze hoeven niet heel veel damage in 1 schot te doen, maar wat betrouwbaarder damage kunnen doen is wel leuk voor de lights denk ik.
Hoeft inderdaad niet in de buurt te komen van mediums of heavy's, maar irritant genoeg om niet genegeerd te worden. Misschien een machinegun met hoge pen >:) dat zou vrij goed moeten irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dat lijkt me idd een goed plan :)

Nu hoef ik niet op een t50 te letten qua gun... schiet ze alleen kapot omdat ze fucking irritant zijn niet omdat ik ze ook maar enige dreiging vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:38:
[...]

De Tier 8 van nu worden gewoon tier X. Dus de guns zouden gelijk moeten blijven.
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:36:
psychoclown schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:38:
[...]

Nee die damage zal wel blijven, echter de penetration zal wel tussen de 400-500 voor HE liggen en 500-600 voor AP. Kwestie van de trend van de laatste patches volgen en je ziet het meteen :+
De nieuwe mediums zijn toch ook opgeschaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:05:
[...]

[...]

[...]

Die zijn toch nieuw? de huidige tier 8 arties krijgen alleen nieuwe label. Er komen dus nieuwe tier 2-6 arties vermoed ik zo.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja, daar omdat hun guns/stats niet toereikend waren. Maar vind je nou echt dat arty meer damage zou moeten doen? Tier 8 1 shot al gelijk aan hun tier, moeten ze een tier dan 2x 1shotten qua damage?

Denk niet dat ze veel damage wise hoeven te doen. betere reload/aim time mischien. Maar damage erbij zie ik niet als nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoewel mijn post vooral een ludieke insteek had en ik ook wel geloof dat ze het prima kunnen balancen door niet veel te veranderen, denk ik wel degelijk dat ze het in hun hoofd zouden kunnen halen om de penetration van die guns te verhogen. Dan neemt de damage misschien niet toe maar de kans op damage wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Xenomorphh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:06:
[...]

Die zijn toch nieuw? de huidige tier 8 arties krijgen alleen nieuwe label. Er komen dus nieuwe tier 2-6 arties vermoed ik zo.
Zou inderdaad ook corresponderen met de huidige silver kosten en XP kosten. Als het nieuwe arty's worden wil ik niet weten hoeveel XP je daarvoor moet gaan grinden, aangezien je nu al 200k XP research hebt voor de tier 8, dat zijn tier 10 hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Is de Bat Chat nieuw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
defiler1974 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:08:
[...]

Zou inderdaad ook corresponderen met de huidige silver kosten en XP kosten. Als het nieuwe arty's worden wil ik niet weten hoeveel XP je daarvoor moet gaan grinden, aangezien je nu al 200k XP research hebt voor de tier 8, dat zijn tier 10 hoeveelheden.
Als ze daadwerkelijk doorschuiven met 2 nieuwe lagere tier arties erbij of een dergelijke constructie dan zal de benodigde exp natuurlijk ook uitgesmeerd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nou woow een uitzondering van de rest.. wat is je punt nu eigenlijk?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Xenomorphh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

Nou woow een uitzondering van de rest.. wat is je punt nu eigenlijk?
Jij wou een punt maken door over mediums te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Ben je vandaag met verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Zaagt over alles en alleen maar negatief. Kom op man :)

De game is echt zo slecht nog niet :) En de update vind ik tot nu toe ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:40:
[...]

Ik weet niet maar jij begint over mediums hoor :?
Ik geef alleen aan dat die nieuw zijn. Wij hebben het erover dat tier 8 arty een nieuwe label krijgt, maar jij zit daar nogal over in lijkt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Ben je vandaag met verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Zaagt over alles en alleen maar negatief. Kom op man :)
Ah ok, kritiek hebben op een wijziging m.b.t. de grootste damage dealer heet zagen :+ Sorry vriend, maar ik vind artillery nog altijd een tikkeltje te overpowered, over de matchmaker nog maar niks te zeggen, en dus zal ik dat flink afkeuren ook.
Xenomorphh schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:43:
[...]
Ik geef alleen aan dat die nieuw zijn. Wij hebben het erover dat tier 8 arty een nieuwe label krijgt, maar jij zit daar nogal over in lijkt t.
Zie hierboven.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Even een vraagje: hoe verdienen jullie zo snel geld?

Ik wil een nieuwe tank kopen: de PzKpfw 38 NA alleen die kost 145000 credits.
Per win krijg ik ong 6k credits dus dat duurt wel ff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Meer damage doen en je krijgt meer credits, daarnaast werkt spotten terwijl je team de gespotte tanks damage doet ook. Op hogere tiers doe je sowieso per schot al meer damage dus krijg je ook meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ItWasntMe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:53:

Veel spelen, Premium hebben, Premium tanks gebruiken. En natuurlijk gewoon veel damage doen. Hoe meer damage, hoe meer credits. Kan op elke tier eigenlijk wel winst maken normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

Ah ok, kritiek hebben op een wijziging m.b.t. de grootste damage dealer heet zagen :+ Sorry vriend, maar ik vind artillery nog altijd een tikkeltje te overpowered, over de matchmaker nog maar niks te zeggen, en dus zal ik dat flink afkeuren ook.

[...]

Zie hierboven.
Ik zeg niet dat je geen kritiek moet hebben. Allerminst, tis je grondwettelijk recht :)

Maar leek vandaag dat alles negatief en kut was ... Alsof er helemaal niets positiefs was. Thats all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
ItWasntMe schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:53:

Premium account, premium tank en veel damage doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Er ook een nieuwe versie van WoT Logger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:55:
[...]

Ik zeg niet dat je geen kritiek moet hebben. Allerminst, tis je grondwettelijk recht :)

Maar leek vandaag dat alles negatief en kut was ... Alsof er helemaal niets positiefs was. Thats all :)
Aan artillery is ook ongeveer alles negatief en kut. Blijf debiel dat je in een tier 10 heavy effe voor 1500 geraakt wordt.

Het enige positieve aan artillery is een dooie arty speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hahaha, tenzij de arty speler aan jouw kant zit. Ze zijn af en toe toch heel fucking handig :)

Als ze aan de andere kant staan daarentegen, naast pests (t50/amx13) afknallen vind ik artillery ook heel fijn om af te knallen :)

En ik ben ook regelmatig 1 shotted door arty, 2 dagen geleden nog 3x in 1 uur ofzo ... toen werd ik een beetje pissig. Dus snap de frustratie heus wel. Echter ik zou niet zo 1 2 3 weten wat er dan aan veranderd moet worden. En de nieuwe e100 td doet ook 1000+ per schot, vind dat ook een beetje ... hmmm .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dynosu schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:11:
En de nieuwe e100 td doet ook 1000+ per schot, vind dat ook een beetje ... hmmm .. :)
Die td zijn accuracy ligt wel lager dan die van tier 8 arty en kan ook geen 1200m verder mikken. Ik vind tier 8arty veel meer fubar dan deze tier 10TD.

Alles wat nieuw is vinden de mensen OP, maar mijn idee over de jgpdz E-100 is niet echt OP. Hij KAN een gamemaker/breaker zijn. Waneer je team samen speelt. Wanneer je alleen komt kan iedere medium je flanken en langzaam killen.
Als de zwaarste gun in dit spel kan gepenetreerd worden frontaal met een 200 pen gun vind ik dat niet echt op. Zeker niet als die bottom plate 1/4e van het gehele voorprofiel groot is.
Past prima in het spel die duitse td. De russische vind ik lichtelijk OP, hij is veel te mobiel, snel, cammoflaged in combinatie met zijn damage output.
Then again its russia, so its "historically correct"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:57:
Er ook een nieuwe versie van WoT Logger. :)
De settings zijn nog in het russische en hoewel dat geen probleem is omdat ik weet hoe ik de settings had staan krijg ik een error als ik het op probeer te slaan of probeer te starten.
Kan de oude daarentegen ook niet meer aan de praat krijgen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Nog een noob vraagje:
Op welk moment kun je beter de AA gun gebruiken ipv. de gewone tankgun?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Sneezzer schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:21:
Nog een noob vraagje:
Op welk moment kun je beter de AA gun gebruiken ipv. de gewone tankgun?
Wutnu? AA? ik ben nog geen vliegtuig tegengekomen...

[ Voor 8% gewijzigd door Joindry op 02-08-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:21:
[...]

Wutnu? AA? ik ben nog geen vliegtuig tegengekomen...
Lolbroek, ik bedoel die gun waarbij je meerdere lichte granaten schiet.

Maar ik had al wel een 88mm gezien (wat eigenlijk een echte aa is!)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Je maakt het niet duidelijker. Ik snap nog altijd niet wat je met een AA gun bedoeld. Het zijn toch immers allemaal tankguns?

Het enige verschil dat ik kan bedenken is een keuze tussen een gun die voornamelijk HE schiet en een gun die voornamelijk AP schiet (verschil tussen 107mm en 152mm van de KV-2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:18:
[...]

Die td zijn accuracy ligt wel lager dan die van tier 8 arty en kan ook geen 1200m verder mikken. Ik vind tier 8arty veel meer fubar dan deze tier 10TD.

Alles wat nieuw is vinden de mensen OP, maar mijn idee over de jgpdz E-100 is niet echt OP. Hij KAN een gamemaker/breaker zijn. Waneer je team samen speelt. Wanneer je alleen komt kan iedere medium je flanken en langzaam killen.
Als de zwaarste gun in dit spel kan gepenetreerd worden frontaal met een 200 pen gun vind ik dat niet echt op. Zeker niet als die bottom plate 1/4e van het gehele voorprofiel groot is.
Past prima in het spel die duitse td. De russische vind ik lichtelijk OP, hij is veel te mobiel, snel, cammoflaged in combinatie met zijn damage output.
Zeg niet dat de E100 td OP is, damage is wel enorm vind ik. Maar idd met team play is dat goed op te lossen. Had het ook eerder ergens gepost. Ik vind dat de nieuwe tanks/tds team play promoten. Aangezien bv zon zware TD niets alleen kan, en alleen met teamplay makkelijk uitgeschakeld kan worden. dat aspect vind ik zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sneezzer schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Lolbroek, ik bedoel die gun waarbij je meerdere lichte granaten schiet.

Maar ik had al wel een 88mm gezien (wat eigenlijk een echte aa is!)
Als je de tank + gun noemt kunnen we je beter adviseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:18:
Waarom is de M48A1 momenteel dan de beste tier 10 medium :? Of beter gezegd, waarom is de USSR T-62A momenteel de slechtste tier 10 medium?

Weinig biased aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:35:
[...]

Waarom is de M48A1 momenteel dan de beste tier 10 medium :? Of beter gezegd, waarom is de USSR T-62A momenteel de slechtste tier 10 medium?
Als je de russische cijfers gelooft ja. Daar zijn de IS4/IS7 ook de slechtste tanks dus die cijfers kan je al niet serieus nemen

Of zoals babs eerder al zei: Tanks uit bepaalde landen worden meer gegrind uit het moederland dan andere landen. Doordat die veel meer gekocht/gespeeld worden speelt elke idioot die tank. Dan heb je de M48 die meer wordt gespeeld door mensen die er specifiek voor gaan omdat de amerikanen neit bekend stonden als OP en die wordt nu dus gespeeld door alleen goede spelers.

[ Voor 32% gewijzigd door wontcachme op 02-08-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
wontcachme schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

Als je de russische cijfers gelooft ja. Daar zijn de IS4/IS7 ook de slechtste tanks dus die cijfers kan je al niet serieus nemen
IS-4 is nu ook een echte bagger tank ;)
IS-7 lijkt wel geninja-nerfd, want ik kom daar met de e100 15cm gemakkelijk door de front heen waar ik eerst letterlijk alles dingde (muv cupola) :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:59
Ik volg dit topic al een tijdje en ik ga nu ook aan WOT beginnen, is er iemand ie mij een invite kan sturen? Of is het niet de moeite om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
noloog schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:59:
Ik volg dit topic al een tijdje en ik ga nu ook aan WOT beginnen, is er iemand ie mij een invite kan sturen? Of is het niet de moeite om dat te doen?
Wat bedoel je precies?? Invite voor de clan?
Ik weet trouwens niet of er nog promo-codes in omloop zijn voor nieuwe spelers, maar anders heb je misschien een gratis tank en gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:59
eL_Jay schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:02:
[...]

Wat bedoel je precies?? Invite voor de clan?
Ik weet trouwens niet of er nog promo-codes in omloop zijn voor nieuwe spelers, maar anders heb je misschien een gratis tank en gold
Als ik een account aan wil maken staat er: Have invite code?, maar ik dacht dat bestaande spelers die konden sturen maar dat zal ik dan wel mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat is van die setjes die je kan bestellen, is op zich niet nodig.

wel is er dit:

http://www.geforce.co.uk/landingpage/world-of-tanks

is alleen voor nieuwe accounts

ik heb wel nvidia kaart nu, maar nooit van die actie gebruik gemaakt

[ Voor 62% gewijzigd door dynosu op 02-08-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
noloog schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:03:
[...]

Als ik een account aan wil maken staat er: Have invite code?, maar ik dacht dat bestaande spelers die konden sturen maar dat zal ik dan wel mis hebben.
Mocht je een Nvidea kaart in jouw systeem hebben. http://forum.worldoftanks...136616-nvidia-bonus-code/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:35:
[...]

Weinig biased aan...
[...]

Of zoals babs eerder al zei: Tanks uit bepaalde landen worden meer gegrind uit het moederland dan andere landen. Doordat die veel meer gekocht/gespeeld worden speelt elke idioot die tank. Dan heb je de M48 die meer wordt gespeeld door mensen die er specifiek voor gaan omdat de amerikanen neit bekend stonden als OP en die wordt nu dus gespeeld door alleen goede spelers.
Zoals wontcachme en babs zeggen: "Wij bij wc eend..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:37
Man wat baal ik dat die superpershing zo langzaam is. Hij ziet er erg vet uit. Heb nog altijd geen premium tank dat was toch zeker een kanshebber. Lijkt me wel chill om ineens veel credits te verdienen :) Gelukkig niet in geldnood, zolang ik gewoon goed met mijn tier 9 speel maak ik telkens een mooie winst.

Weet iemand of er nog meer premium tanks in het verschiet liggen?

Afgelopen dagen veel gespeeld met de E50 en dat is een goddelijke tank voor publics. Zeker als je met kyozu en mab speelt :P 1 potje verloren als ik me niet vergis XD Het gemiddelde probeer ik boven de 1100 te houden/krijgen.

De tier X bat chat is ook gewoon relax. Zoek een mooie struik op een beetje afstand. 5 schoten en dan niet gespot worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Waar staat er dat ik dat uit stats gehaald heb? Heb ik namelijk niet. Ik ben sinds gister gewoon aan het inventariseren hoe de T-62A en M48A1 presteren en wat mensen er van vinden. Daarnaast zijn er zat testserver reviews.

Anderzijds, bepaal jij dan maar het tegendeel met de juiste stats ;) Jij bent tenslotte diegene die altijd de conclusies trekt op basis van theoretische gegevens. Iets met Batchat DPM enzo :+

Daarnaast is die gast die elke maand zijn onofficiele EU stats post gewoon redelijk tot goed betrouwbaar. Blijft onafhankelijk en uitgelezen. Waarom zou hij er mee sjoemelen. Jij zint zelf altijd zo op stats, ik begrijp dus niet waarom je ze nu dan verwerpt.
Joindry schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:12:
[...]

[...]

Zoals wontcachme en babs zeggen: "Wij bij wc eend..."
Zie eerdere reactie, dan pas papegaaien ;)

[ Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:18:
[...]

Waar staat er dat ik dat uit stats gehaald heb? Heb ik namelijk niet. Ik ben sinds gister gewoon aan het inventariseren hoe de T-62A en M48A1 presteren en wat mensen er van vinden. Daarnaast zijn er zat testserver reviews.

Anderzijds, bepaal jij dan maar het tegendeel met de juiste stats ;) Jij bent tenslotte diegene die altijd de conclusies trekt op basis van theoretische gegevens. Iets met Batchat DPM enzo :+

Daarnaast is die gast die elke maand zijn onofficiele EU stats post gewoon redelijk tot goed betrouwbaar. Blijft onafhankelijk en uitgelezen. Waarom zou hij er mee sjoemelen. Jij zint zelf altijd zo op stats, ik begrijp dus niet waarom je ze nu dan verwerpt.

[...]

Zie eerdere reactie, dan pas papegaaien ;)
Ik heb zelf een IS-4, IS-7, S-51, T44, t-50-2 en SU-152

Ik ondervind nou niet echt dat ik supersterk ben in een van deze tanks. Sterker nog de arty line heeft echt een paar slechte arty's er tussen zitten. De T-44 verliest gewoon van alle tanks in zijn eigen tier, tenzij de speler echt dom is. De su-152 kan klapjes uitdelen, maar is ook erg snel weg.

Bij geen van deze tanks heb ik een idee dat ik in een supertank rijd. En vooral de russische medium line heeft een hele hoop dramatisch tanks die canon-fodder zijn. Ook wordt ik inderdaad steeds meer gepentreerd op de IS-4 en IS-7. Speel wel alleen randoms zonder company, maar ik denk niet dat elke random iedereen speelt met gold ammo.

Maar dit is mijn eigen ervaring met winrate 53% en 5k battles totaal, ik speel nog maar sinds dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 02-08-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Hmm oke, naja dan maar zoveel mogelijk damage proberen te doen om zoveel mogelijk credits te sparen :)

gaat wel lang duren ben ik bang :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:18:
[...]

Ja? En nog steeds vond ik de oude batchat niet OP. Dat jij ze niet kan killen en over blijft zeuren zegt meer over jouw speelstijl dan mijne. Theoretisch is de T62 eigenlijk zelfs beter dan de M48. Dezelfde DPM, meer (turret) armor, sneller, lager profiel. Voordeel van de M48 is accuracy on the move and gun depression.. Maar door de tumor erop en de lagere snelheid kan alles je makkelijk raken.

Aangezien ik geen T62 heb kan ik niet zeggen of die zo zwak is. Maar veel in onze clan vinden de T62 tot nu toe leuker en beter spelen dan de M48.
Die verwerp ik niet. De laatste stats die ik zag waren van 5 dagen rusische server. De EU stats zijn nog niet uit dus daar kan je niks over zeggen. En als serieus de IS4 en IS7 de slechtste tanks zijn dan zijn die spelers braindead.

http://gathering.tweakers...nd/poster/128789/messages

Daar is toch duidelijk te zien dat de russen hun eigen tanks het slechts laten presteren. Dezelfde gaat op voor de andere servers. En daarom is de M48 zeker nog niet als OP te bestempelen. Pas als alle servers een tijd met 7.5 draaien kan je het zien. Nu heb je alleen de russen waar in het verleden altijd de buitenlandse tanks het beter deden dan de eigen tanks (zeker als ze niet bekend stonden als OP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Heeft de M48 betere accuracy on the move? Ik dacht dat juist dat een voordeel van de T-62A zou worden. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mijn god zeg, net een raider achievement gehaald op Malinovka assault met de .... druuuuummmmroolllll Jagd E-100. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:39:
[...]

Ja? En nog steeds vond ik de oude batchat niet OP. Dat jij ze niet kan killen en over blijft zeuren zegt meer over jouw speelstijl dan mijne.
Ik zeg niet dat ik ze niet kan killen. Jij blijft vasthouden aan statistieken op papier. En daarom vind jij de Batchat niet OP. Ik beredeneer enkel uit praktijksituaties waar je als receiving end enkel geconfronteerd wordt met een Batchat die zijn clip leegt en daarna vertrokken is.

Verder roep je over jezelf nu wederom maar even af: wij van WC eend. Want wat Wontcatchme speelt is nooooooit overpowered.
[...]Theoretisch is de T62 eigenlijk zelfs beter dan de M48. Dezelfde DPM, meer (turret) armor, sneller, lager profiel. Voordeel van de M48 is accuracy on the move and gun depression.. Maar door de tumor erop en de lagere snelheid kan alles je makkelijk raken.
Zoals ik al vaker geprobeerd heb jou uit te leggen, stats op papier zeggen niets in de praktijk. Een hogere DPM gaat alleen op als jij een minuut lang een target blijft raken. Ik zeg niet dat het een slechte tank is, maar overal is de M48A1 een geschiktere medium voor veel taken.
Aangezien ik geen T62 heb kan ik niet zeggen of die zo zwak is. Maar veel in onze clan vinden de T62 tot nu toe leuker en beter spelen dan de M48.
En ik hoor uit mijn eigen clan en wat ik al sinds de testserver lees, compleet het tegenovergestelde. Het is een "OK" tank, maar niet bepaald geweldig. Voor het gemak laat ik meningen van diverse fora maar achterwege.
[...]
Die verwerp ik niet. De laatste stats die ik zag waren van 5 dagen rusische server.
Die RU stats zijn ook helemaal niet relevant. Een beetje EU speler weet al ruim een jaar dat het niveau op de RU server ver onder onze maatstaven is. De speelstijl is ook heel anders.

Maar je beschouwt mij wel als iemand die gelooft in die stats...

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-08-2012 14:02 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.