[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 25.284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Tnx gelijk ff binnenhalen..3 mins :)
Hij blijft alleen wel 2 minuten hangen op de laatste seconde.. :F
dus minuutje of 5

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave op 01-08-2012 08:46 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 06:25
Ty, en geïnstalleerd

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond nog wat op mijn is-3 rondgereden, was een complete derp avond voor mij... Nog nooit zoveel verloren op 1 avond :|

/headdesk

Nou ja, vanavond maar beter :) (veel slechter kan ie niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
dynosu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:27:
Gisteravond nog wat op mijn is-3 rondgereden, was een complete derp avond voor mij... Nog nooit zoveel verloren op 1 avond :|

/headdesk

Nou ja, vanavond maar beter :) (veel slechter kan ie niet)
:Y

Dit somt mijn dag van gister op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja ben 3x 1shotted by arty in de 1e minuut ...
verder veel potjes waarin ik gewoon dom bezig was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

filipy23 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:12:
[...]

Ow. En dan heb je ook de allertreurigste post van deze type 59 driver gemist? Deze meneer/mevrouw loopt te klagen dat de type 59 generfed wordt omdat die door de aangepaste matchmaking niet meer tegen tier 5's mag vechten. Ik verzin het niet!
Zie ook: http://forum.worldoftanks...-again-due-to-matchmaking

Babs out!
Meest geniale reply op die kerel: "Tier 6 is already too old for you? Pedotanker!"

Ik denk overigens dat er gister een vloek op GoT2 rustte, want zoals ik Dynosu hier ook al heb zien schrijven; voor mij was het (ook) een drama avond. Wel op de valreep nog voldoende xp binnen getrokken om nog een AMX13 75 te kopen.

Had helemaal niet verwacht nog zover te komen in de Franse tree (ik ben er uberhaupt pas mee begonnen toen ik begreep dat de AMX12 een tier upgrade zou krijgen), dus dat was mooi meegenomen. Ben benieuwd wat de nieuwe matchmaking gaat doen, ik hoop eigenlijk dat ik daardoor weer / meer lol in mijn PzIII/IV ga beleven (vond het altijd een leuke tank om te spelen, maar je survivability was een beetje laag).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
dynosu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:39:
mja ben 3x 1shotted by arty in de 1e minuut ...
verder veel potjes waarin ik gewoon dom bezig was :|
Ik moet btw niet liegen. Ik had een assault potje op prokorovka. Defenden in mijn GW Panther.

De eerste spots komen in het midden en ik zie een Lowe rijden. Ik mik, schiet en ik zie de shell raken.

-1200!
We've torched them!

Binnen 60 seconden van 100% naar 23hp O-)

Ook de grote gun op de GW Tiger weten te halen. Eindelijk AP schieten! Ik zie de city vallen op lakeville met een T30 voorop. Ik laad AP en mik op het punt waar hij er uit zou moeten komen.

Andere arty spot hem en ik schiet. -1256 en dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Hen die de hierboven genoemde patch al hebben geinstalleerd, hebben jullie ook nu een update foutmelding wanneer je de start/update scherm van WoT opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik een leuke avond ( iets van 24 winn / 7 lose) ... Geeft de Statistics Tracker van PlanetWoT niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

komt door patch, sommige delen waren vanmorgen voor de refresh niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
dynosu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:00:
komt door patch, sommige delen waren vanmorgen voor de refresh niet online.
Bijna goed, de database is offline omdat deze gepached wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat bedoelde ik dan ook :)

planetwot werd refreshed op tijdstip dat maintenance was bij wot

[ Voor 74% gewijzigd door dynosu op 01-08-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik was net vertrokken naar mijn werk en zal moeten wachten tot 18h om de download in gang te steken. Dat zal weer 2-3u wachten worden :(

Hopelijk werken alle mods gewoon wanneer ik mijn mapje kopieer. Want daar krijg ik stilletjesaan wel genoeg van, dat prutsen met die mods. Eens het werkt is het super, maar tot dan, phoewie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik had een leuke ui in elkaar gezet, maar heb er een bende van gemaakt, denk dat ik vanavond opnieuw begin met UI opnieuw maken.

Als die klaar is plak ik wel een linkje ergens

(zodra ik mijn dedicated weer werkend heb ... ding is nu dood :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Servers zijn weer online! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mooi, hopenlijk blijven ze ook goed online, vanavond weer even stevig doorspelen om mijn bl9 te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren ook de Batchat gekocht, heb er wel al m'n free exp voor moeten gebruiken. En na 1 pot met een stock batchat, maar gelijk 800 gold omgezet om de tracks te kopen... lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar zonder de tracks kun je alleen de tier 8 gun gebruiken en dat is geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 19:55
Wie kan ik contacten voor recruitment bij got2? Had al een request gedaan via de website en bij het forum maar heb nog niks gehoord.

Gister een stuk verder gekomen met de M3 Lee, blijf het een rot ding vinden.
Tevens ook weer een stukje verder gekomen in de duitse TD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

komt vanzelf, if not, geef dan mij ingame even een berichtje vanavond dan ga ik wel even wat mensen schoppen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Quantor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:22:
Ik heb gisteren ook de Batchat gekocht, heb er wel al m'n free exp voor moeten gebruiken. En na 1 pot met een stock batchat, maar gelijk 800 gold omgezet om de tracks te kopen... lang geleden dat ik dat gedaan heb, maar zonder de tracks kun je alleen de tier 8 gun gebruiken en dat is geen doen.
Na de update naar tier 10 hoef je toch enkel nog de gun te unlocken voor 45k? de tracks hoeven niet meer geupdate te worden bij de batchat tier 10. Ik denk dat je gisteren 23k xp voor niks hebt uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Victory!
Battle: Malinovka woensdag 1 augustus 2012 11:24:19
Vehicle: T29
Experience received: 2.876 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 39.487 (compensation for damage caused by allies: 1.850)
Battle Achievements: Bölter's Medal, Top Gun, Reaper

7 kills, oh yeah! lekker begin van de dag :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik moet eigenlijk nog wat gold shells van mijn E50 verbruiken, heb ik door de slechte tier 10 potjes van het weekend nog niet kunnen doen. Ik denk dat ik voor ik de E50M haal eerst daar nog wat potjes mee doe en op een mooi rond getal probeer uit te komen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hall of Fame? :?
Hoe kan een figuur als EvilJoe in 17 maanden, vanaf 13 april 2011, nou 51.500 battles gespeeld hebben?
3029 battles per maand ?
100 battles per dag?
Dat is een groep zeker een groep, die met 1 account speelt.
Valt daar geld mee te verdienen?
Of is dat Wargaming zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Even een beginners vraagje:
Hoe wordt er bepaald op welk niveau je (solo) speelt? Ik speel met mijn lvl3 arty namelijk vaak tegen gemiddeld level 5...
En met mijn lvl 4 tank tegen 6.

Uiteraard snap ik dat als ik een platoon met een maat in een platoon zit, dat dan het hoogste level van de twee wordt gepakt, maar hij heeft een T1 HT, en krijgen we zelfs geregeld E75's tegen ons (oftwel het gemiddelde level is ver boven lvl 5).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Point70, gestart op 13 juni 2011. 31000 battles. Die gast werkt ook gewoon, dus als Evil Joe een kansloze werkloze of student is....eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sneezzer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:07:
Even een beginners vraagje:
Hoe wordt er bepaald op welk niveau je (solo) speelt? Ik speel met mijn lvl3 arty namelijk vaak tegen gemiddeld level 5...
En met mijn lvl 4 tank tegen 6.

Uiteraard snap ik dat als ik een platoon met een maat in een platoon zit, dat dan het hoogste level van de twee wordt gepakt, maar hij heeft een T1 HT, en krijgen we zelfs geregeld E75's tegen ons (oftwel het gemiddelde level is ver boven lvl 5).
Paar posts naar boven staat de matchmaker gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
En jahoor...1e battle met T30, eerste vier schoten die geen dmg doen! bedankt voor 1 minuut aan reloadtijd die waardeloos is

Zojuist client crash en kan er niet meer in.

[ Voor 18% gewijzigd door patrickos85 op 01-08-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb toch het idee dat schoten die geen damage doen, juist een crewlid / module uitschakelen. Heb wel eens in een multiklik gehad dat ik zo'n 0 damage schot had en het slachtoffer had 1 of meerdere crewleden die niet meer deden wat ze moesten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

Paar posts naar boven staat de matchmaker gepost.
Ah mooi. Verklaard ook meteen waarom ik met mijn light tank en arty zo vaak tegen (veel) hogere tiers zit te strijden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gekocht: JagdPanzer E-100 en M48 Patton.
Verkocht: IS-4, JagdTiger, Ferdinand en de M46.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Bevalt de Jagdpanzer E-100 een beetje? Of is het ook weer een papieren kannon? :P

[ Voor 36% gewijzigd door FikkieHo op 01-08-2012 12:30 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

FikkieHo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:30:
Bevalt de Jagdpanzer E-100 een beetje? Of is het ook weer een papieren kannon? :P
Nog niet getest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Haha de reden waarom ik hem verkocht heb:

Hij staat nu al sinds dat hij tier 10 is, in mijn garage te verstoffen.. en ik vind het een ruk tank. Daarnaast heb ik binnen nu en 2 weken 6 miljoen credits opgespaard en hij staat weer terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het blijft een tier 10 heavy, met andere woorden, belangrijk om te hebben voor clan wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
gaat lekker kut eerste 4 potjes op m48 patton verloren ... maar die tank voelt nu echt groot lol bijna net de T110e5

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:38:
Het blijft een tier 10 heavy, met andere woorden, belangrijk om te hebben voor clan wars.
Daar heb ik 2 andere voor, IS-7 en T110E5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nemean schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:44:
[...]

Daar heb ik 2 andere voor, IS-7 en T110E5.
Sowieso andere rollen, maar goed, als je er zo makkelijk over denkt, vrees ik dat je nooit verder dan Gambia gaat komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

Sowieso andere rollen, maar goed, als je er zo makkelijk over denkt, vrees ik dat je nooit verder dan Gambia gaat komen ;)
Ik snap het probleem niet helemaal?

Op het moment dat ik credits nodig heb trap ik een tier 10 de deur uit die ik niet gebruik, die ik binnen 2 weken wel weer binnen heb. Op dit moment wil ik de nieuwe tankjes testen, wat dat met Gambia te maken heeft, weet ik niet. Beetje aparte redenatie Kaap, had ik niet van je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Quantor schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:24:
Ik heb toch het idee dat schoten die geen damage doen, juist een crewlid / module uitschakelen. Heb wel eens in een multiklik gehad dat ik zo'n 0 damage schot had en het slachtoffer had 1 of meerdere crewleden die niet meer deden wat ze moesten doen.
Mja, zijn dat niet de befaamde "critical hits"?

Zoals ik het begrijp, kun je bij on-target shots (dus je granaat raakt de andere tank) het volgende meemaken:

- Een aangekondigde bounce
- Een normale hit, waarbij je de hp van de ander omlaag ziet gaan
- Een aangekondigde critical hit ("we hit them hard", en dergelijke audio respons) waarbij je (ook) hp omlaag ziet gaan
- Een aangekondigde critical hit waarbij je geen hp omlaag ziet gaan (--> maar waar de tank in kwestie dus wel een module / crewman kwijt is).
- Een aangekondigde normal hit, zonder hp omlaag --> er "schijnen" mensen in training rooms dit te hebben uitgeprobeerd, waarbij het slachtoffer in kwestie inderdaad geen hp / crew / module verloor, terwijl de schutter via audio wel te horen kreeg dat er penetratie was.

Ik heb zelf in ieder geval vaak genoeg meegemaakt dat ik een "normal" hit scoorde zonder hp omlaag te zien gaan. Ik hoop op zo'n moment dat er misschien eventueel hopelijk toch een module / crew geraakt is. Mijn persoonlijke (ongefundeerde / ongetestte) verklaring is dat een eerder opgelapte module / crew die voor de 2e keer wordt afgeschoten wellicht niet als critical wordt bestempeld in de audio reactie van je gunner.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Batchat in garage, M48A1 in garage en T110E4 in garage. Ik ben klaar voor randoms :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zal het weer eens installeren :) Heb wat Franse tankjes te verkopen geloof ik, verder ben ik er wel een beetje klaar mee want die randoms komen me mijn neus uit en ik ben niet genoeg online voor het serieuzere platoonwerk :) Maar voor een f2p game heeft het me uitzonderlijk lang weten te boeien (al heb ik er het afgelopen jaar wel een euro of 40 ingestopt en een hoop gratis goud gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

hoppa, 1 rondje gedaan met een jgdpz E100:

5 schoten gelost, uit de eerste 3: een miss, en 2 hits op een maus, maus had nog 4 hp over

daarna nog 1 hit op een E75 voor 1100dmg

en als laatste even moeten wennen aan de traagheid van de shell :X een ally medium geraakt die op 600 meter tussen mij en een IS4 door reed

die E100 is sterk! en zal vast wel generfd worden :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah kwa firepower waren de tier 9 TD's al gebalanced naar tier 10 heavies. Nu zijn er tier 10 TD's, alleen zijn de tier 10 heavies niet geupgrade, nee 100HP is geen buff. Klopt dus wel dat er ergens iets niet klopt als een Maus met 2 shots dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:36:
Mjah kwa firepower waren de tier 9 TD's al gebalanced naar tier 10 heavies. Nu zijn er tier 10 TD's, alleen zijn de tier 10 heavies niet geupgrade, nee 100HP is geen buff. Klopt dus wel dat er ergens iets niet klopt als een Maus met 2 shots dood is.
Idd 7.5 is voor mij de druppel (na de crappy nieuwe game modes)heavies stellen niets meer voor want ze zijn traag, irrelevante armor(alles @ tier X (muv German heavies) heeft 260mm+ penetratie), slechtste camo/profile en ze hebben kreupele guns vergeleken met meds(dps) en TD(alpha). Wat is dan nu nog een voordeel van een heavies???
Wellicht af en toe nog eens rondcrossen in een t50-2 of amx1390 maar daarmee houdt het dan ook wel op vrees ik.
Desalniettemin 1,5 jaar geboeid geweest door dit spel voor een euro of 40, alleen ben ik er wel achter gekomen dat WG een crappy developer is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja als het echt zo erg is, dan mag er wel een buff komen, want euh ... het moet wel leuk blijven voor de heavies natuurlijk.

Hopenlijk blijkt straks niet dat ik al die tijd voor niets op heavies rond heb zitten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

naja, als je 2 shells *kunt* vangen van een jgdpzE100 sta je bijna een minuut wide open dan doe je ook iets verkeerd als speler he :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als je ziet dat de nieuwe mediums net zoveel HP hebben als de main battle tanks, IS-7 en T110, en ze gelijkwaardige damage doen maar hogere DPM, sneller en wendbaarder zijn, verwacht ik inderdaad dat mediums straks mainstream tanks gaan worden in clan wars, met Maus en IS-4 als aanvuller.

Ik zie niet echt toekomst/nut van IS-7/T110 in clan wars.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-08-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:55:
Als je ziet dat de nieuwe mediums net zoveel HP hebben als de main battle tanks, IS-7 en T110, en ze gelijkwaardige damage doen mar hogere DPM, sneller en wendbaarder zijn, verwacht ik inderdaad dat mediums straks mainstream tanks gaan worden, met Maus en IS-4 als aanvuller.
Ik denk dat jou bewoording net iets anders zou moeten. In mijn optiek zijn de nieuwe mediums de MBT's zoals je die in het echte leven ook ziet. Want er is inderdaad niks meer om voor een heavy te kiezen.

Mocht je HP en een grote gun willen dan kan je net zo goed een dikke TD neer zetten. Snel en mobiel aanvallen kan met de mediums.

Was ik nu vooral mis (heb nog niet gespeeld) is dat elke klasses een speerpunt zou moeten hebben.

Mediums: Wendbaarheid
Lights: Snelheid
TD's: Guns
Heavies: Armour
Arty: Damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 23:55
Nemean schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

Ik snap het probleem niet helemaal?

Op het moment dat ik credits nodig heb trap ik een tier 10 de deur uit die ik niet gebruik, die ik binnen 2 weken wel weer binnen heb. Op dit moment wil ik de nieuwe tankjes testen, wat dat met Gambia te maken heeft, weet ik niet. Beetje aparte redenatie Kaap, had ik niet van je verwacht.
Hij bedoelt dat op sommige maps en bij sommige tactieken de IS-4 te preferreren is over de IS-7/T110. Daarnaast is het hebben van twee Tier X bijzonder weinig voor clan wars. Ik heb geregeld gehad dat ik 6 dagen geen CW kon spelen omdat me beide tanks gelocked waren. En dat is niet handig.

En wat kaap bedoeld is dat als al je alle clanmembers slechts twee tanks hebben dat je in Europa geen stand gaat houden want dan speel je 3-4 battles per dag dus als je een slecht weekje hebt heb je al snel geen tanks meer als clan. En dan mag je van de kaart af.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
rimpeldinky schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:20:
hoppa, 1 rondje gedaan met een jgdpz E100:

5 schoten gelost, uit de eerste 3: een miss, en 2 hits op een maus, maus had nog 4 hp over

daarna nog 1 hit op een E75 voor 1100dmg

en als laatste even moeten wennen aan de traagheid van de shell :X een ally medium geraakt die op 600 meter tussen mij en een IS4 door reed

die E100 is sterk! en zal vast wel generfd worden :p
Ik denk het niet. Op RU heeft hij een slechts een 49% winrate. Das een heel stuk slechter dan de T110E4 (55%)
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:36:
Lijkt me sterk. Gemiddeld schot doet 1050 damage. Maus heeft nu 3000 hp. Je hebt toch echt drie schoten nodig.

Babs out!

[ Voor 27% gewijzigd door filipy23 op 01-08-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
rimpeldinky schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:54:
naja, als je 2 shells *kunt* vangen van een jgdpzE100 sta je bijna een minuut wide open dan doe je ook iets verkeerd als speler he :)
Maus is niet echt een peek-a-boo tank, ooit was het een halfonkwetsbaar fort die op een himmelsdorf de 3/8 lijn het verschil kon maken. Wanneer je daar nu twee tier X TD's neer zet komt er letterlijk niets meer doorheen (los van flanken en arty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Is er trouwens tussen lvl 6 & 10 een tekort aan een bepaalde klasse (niet specifiek een type)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Sneezzer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:10:
Is er trouwens tussen lvl 6 & 10 een tekort aan een bepaalde klasse (niet specifiek een type)?
Tiers 7 t/m 9? :P Mediums, heavies en TD's. Arty gaat tot tier 8.

Maar ik denk dat jij in het World of Warcraft topic wilt wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:14:
[...]

Tiers 7 t/m 9? :P Mediums, heavies en TD's. Arty gaat tot tier 8.

Maar ik denk dat jij in het World of Warcraft topic wilt wezen?
Uhh nee, nog nooit WoW gespeeld hoor.

Ik bedoelde gewoon of er een tekort is aan een bepaalde soort, als in weinig TD's of arty's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Sneezzer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:17:
[...]

Ik bedoelde gewoon of er een tekort is aan een bepaalde soort, als in weinig TD's of arty's
In clanverband gaat het eigenlijk alleen maar om top tiers. In random matches is er eigenlijk geen tekort aan tiers :) Ik snapte je vraag compleet niet, daarom vroeg ik of het om WoW ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Ik denk dat jou bewoording net iets anders zou moeten. In mijn optiek zijn de nieuwe mediums de MBT's zoals je die in het echte leven ook ziet. Want er is inderdaad niks meer om voor een heavy te kiezen.
Fout. Ten eerste vergelijk je moderne tijd met de tijd setting van jaren 40/50, dat is de gamespan. Ten tweede is dit een spel, geen simulator. Wat is het nut om in eens 5 tanks af te schrijven.
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:59:
Mediums: Wendbaarheid
Lights: Snelheid
TD's: Guns
Heavies: Armour
Arty: Damage
Wat voor doel heeft armor als je met premium ammo schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

In clanverband gaat het eigenlijk alleen maar om top tiers. In random matches is er eigenlijk geen tekort aan tiers :) Ik snapte je vraag compleet niet, daarom vroeg ik of het om WoW ging :P
Ah vandaar. Ik kom ook nog maar net kijken :P , vind alles nog wel leuk om te spelen, maar dacht dat ik me vast op een bepaald soort materiaal kon gaan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
filipy23 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:00:
[...]
Lijkt me sterk. Gemiddeld schot doet 1050 damage. Maus heeft nu 3000 hp. Je hebt toch echt drie schoten nodig.

Babs out!
En je IS-7 met 2150HP? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Sneezzer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:17:
[...]

De gemiddelde opbouw van teams (high tier) is doorgaans:

5 heavy
3-4 medium
3-4 td
2 arty
1-2 light tanks

light tanks kom je het minst tegen, maar deze hebben ook een aparte rol in matches.

[ Voor 13% gewijzigd door defiler1974 op 01-08-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:19
defiler1974 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

De gemiddelde opbouw van teams is doorgaans:

5 heavy
3-4 medium
3-4 td
2 arty
1-2 scouts
In CW? Dat is afhankelijk van de map meestal 8-10 heavy's, 1-3 meds, rest arty.
In randoms kun je niet kiezen maar daar is de verdeling wel meer zoals jij schetst, uiteraard weer afhankelijk van de tier en het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

5 heavy
3-4 medium
3-4 td
2 arty
1-2 light tanks

light tanks kom je het minst tegen, maar deze hebben ook een aparte rol in matches.
Matchmaker is toch aardig afwisselend hoor. Daar zit geen bepaalde gemiddelde opbouw in. Kan ook niet anders, anders zouden heavy spelers veel langer in een queue zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-08-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:33:
[...]

Matchmaker is toch aardig afwisselend hoor. Daar zit geen bepaalde gemiddelde opbouw in. Kan ook niet anders, anders zouden heavy spelers veel langer in een queue zitten.
Dit voor random battles. Het kan inderdaad wisselen, mar ik geloof dat ik deze setup het meest zie. Maar je hebt ook volledige andere setups, maar die komen minder voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Batchat = FUN
M48A1 = verbeterde Patton, alleen net iets te langzaam
T110E4 = Leuk, maar erg inaccuraat geworden voor mij tot nu toe

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:27:
[...]

Fout. Ten eerste vergelijk je moderne tijd met de tijd setting van jaren 40/50, dat is de gamespan. Ten tweede is dit een spel, geen simulator. Wat is het nut om in eens 5 tanks af te schrijven.

[...]

Wat voor doel heeft armor als je met premium ammo schiet?
IS-7: 1943–1995
IS-4: 1943–1995
T-54: 1947–present
T-62: 1961–present
M46: 1950 to mid-to-late-1950s
M48: 1953 - 1990s (USA)
T110: Onbekend
M103: 1957 - 1974
AMX-50-B: However it was to suffer cancellation in the late 1950s due to unfavourable economic and political circumstances combined with delays in development.

Jaren 40/50 gaat niet meer op imho. Je zegt het zelf compleet goed, het is een spel en geen simulator. Een Maus zou in het echt 0 kans tegen een M103 of T-62 hebben. Daarom zijn tanks tegen elkaar gebalanced.

Qua premium ammo heb je deels gelijk. Echter is premium ammo nog geen auto-aim en insta win ammo.
Wat in mijn vergelijking een betere omschrijving zou moeten zijn: Een pool van hitpoints welke een positie kan veroveren en houden, dit met behoud van redelijke mobiliteit.

Een Maus, E100, IS-7, IS-4 en de T110 kunnen allemaal premium ammo bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

IS-7: 1943–1995
IS-4: 1943–1995
T-54: 1947–present
T-62: 1961–present
M46: 1950 to mid-to-late-1950s
M48: 1953 - 1990s (USA)
T110: Onbekend
M103: 1957 - 1974
AMX-50-B: However it was to suffer cancellation in the late 1950s due to unfavourable economic and political circumstances combined with delays in development.
IS-4 is in 1960 uitgefaseerd. IS-7 is nooit in productie geweest.
Een pool van hitpoints welke een positie kan veroveren en houden, dit met behoud van redelijke mobiliteit.
T110 heeft 2200HP, T-62A 1950HP. M48A1 zit op 2000HP. De mediums bieden echter wel hogere ROF.

Nou nou Appel, daar gaan die heavies wel mee winnen :+
Een Maus, E100, IS-7, IS-4 en de T110 kunnen allemaal premium ammo bouncen.
En de meeste mensen weten ook prima weakspots te schieten.

[ Voor 54% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-08-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Die nieuwe AMX is echt grappig, had de AMX12t en AMX ECL alleen voor de gratis slot maar ik ga de AMX ECL houden vooral als je in low tier gevechten zit met zijn geweldige pen.

De JP2 is geweldig.

En de Jagd E-100 is een mixed bag en heeft ergens een buff nodig. Het was in ieder geval niet de 6,100,000 credits waard. (Assault op Prohorovka met 5 arty.... 1 lucky shot kunnen lossen.......)

[ Voor 10% gewijzigd door TweakJerommeke op 01-08-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
de m48 valt op dit moment zwaar tegen vanwege dat grote ding op de turret :/ zelfs een blinde kan die niet missen voor een bijna guaranteed shot ... voor de rest moet ik nog 10k voor de t10 gun

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

De batchat zie ik wel toekomst in op CW. Eigenlijk ook andere groepjes snelle mediums. Zoals hier eerder aangegeven. Wat gold ammo erop doorsteken naar de enemy base. (waar meestal 1-2 maus achterblijven) en de verdediging word zo weggevaagd. Het is en blijft oc wat koffiedik kijken. Tanks als een IS-4 zullen volgens mij redelijk nutteloos worden in CW. De gun is meh, armor niks waard met gold ammo, snelheid nog minder en aantal hitpoints ook geen uitblinker. De meest vanilla T10 en daarom eigenlijk direct kansloos (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:49:
[...]

T110 heeft 2200HP, T-62A 1950HP. M48A1 zit op 2000HP. De mediums bieden echter wel hogere ROF.

Nou nou Appel, daar gaan die heavies wel mee winnen :+

[...]

En de meeste mensen weten ook prima weakspots te schieten.
Een heavy welke alleen is was ook al een leuke prooi voor een of meer tier 9 mediums.
Patton had hogere Rof als T110, T-54 heeft/had hogere RoF als IS-7, E-50 heeft hogere RoF als Maus en E100.

Tenzij jij DPM bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:02:
[...]

Een heavy welke alleen is was ook al een leuke prooi voor een of meer tier 9 mediums.
Patton had hogere Rof als T110, T-54 heeft/had hogere RoF als IS-7, E-50 heeft hogere RoF als Maus en E100.

Tenzij jij DPM bedoelt?
DPM he, wordt beinvloed door ROF natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

filipy23 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:59:
[...]

Hij bedoelt dat op sommige maps en bij sommige tactieken de IS-4 te preferreren is over de IS-7/T110. Daarnaast is het hebben van twee Tier X bijzonder weinig voor clan wars. Ik heb geregeld gehad dat ik 6 dagen geen CW kon spelen omdat me beide tanks gelocked waren. En dat is niet handig.

En wat kaap bedoeld is dat als al je alle clanmembers slechts twee tanks hebben dat je in Europa geen stand gaat houden want dan speel je 3-4 battles per dag dus als je een slecht weekje hebt heb je al snel geen tanks meer als clan. En dan mag je van de kaart af.

Babs out!
Nja, Babs van standhouden is voorlopig toch nog even geen sprake denk ik. Één keer landen maakt nog niet dat we Afrika gaan terroriseren zoals we de volgende dag zagen en weer keihard van de map werden geschopt. Dus een top tier heavy meer of minder gaat het verschil echt nog niet maken, daarnaast zijn er maar een klein aantal mensen die mee willen doen met de CW's dus we hebben sowieso tanks tekort en ik heb bijvoorbeeld het geluk dat in 3 battles alle 3 mijn top tiers (2 heavy, 1 arty) nu dus gelockt zijn. Ik ben deze week en komend weekend dus sowieso screwed.
De meesten in onze clan die CW's mee spelen hebben minder top tiers dan ik dus zegt genoeg denk ik.

Lekker, ondertussen loopt de installatie van de update vast. Dat is bij mij nog nooit in één keer goed gegaan wtf?

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

DPM he, wordt beinvloed door ROF natuurlijk.
10x10=100
1x100=100

Andere Rof gelijke DPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Hoe spelen de franse heavies, moeite waard om te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Doler schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:18:
Kartonnen dozen op hoge tiers. Zelfs eeen light tank komt door die armor heen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
[...]

5 heavy
3-4 medium
3-4 td
2 arty
1-2 light tanks

Ik vind met light tanks spelen juist het leukste dat WoT te bieden heeft. Behalve als je door één schot gesloopt word (door bijvoorbeeld tegen een steen aan te rijden of iets dergelijks).

Ik houd me bewust bezig met de lagere tiers. Daar beleef ik veel meer plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Doler schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:18:
*POEF* goes the 50-B is de uitspraak van een maatje van mij. Wanneer ik deze tank als top tier in een team zie is dit meestal wat er gebeurt:

Teller gaat op 00:00
50-B stormt weg
50-B wordt gespot
50-b wordt ge-one-shot door arty.

De franse heavies zijn kapot generfed (niet mijn mening, heb de grind opgegeven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Armor is nauwelijks meer relevant aangezien praktisch alles op tier 10 260+ pen heeft. Enkel een t95 is lastig van de voorkant de rest is als een t92 door een loltraktor, een A-bomb door een Maus en een mes door boter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik heb overigens 20k free exp gekregen maar heb echt geen idee waarvan. weet iemand hier iets van?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

10x10=100
1x100=100

Andere Rof gelijke DPM.
Welk punt probeer je nu te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Xenomorphh schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:25:
Ik heb overigens 20k free exp gekregen maar heb echt geen idee waarvan. weet iemand hier iets van?
Gold ammo dat je had staan op tier 9 tanks die nu een tier 10 gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Gold ammo dat je had staan op tier 9 tanks die nu een tier 10 gekregen hebben.
Maar ik had geen gold ammo en heb ook geen tier 9 tank :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20K komt van de USSR TD 107mm af als je die researched had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:31:
20K komt van de USSR TD 107mm af als je die researched had.
Ah, nou dan krijg je der wel veel xp voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ook voor een gun van de T-28.
Xenomorphh schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Ah, nou dan krijg je der wel veel xp voor.
Jammer dat ik vanavond laat pas tijd heb, kan niet wachten om de nieuwe tanks te proberen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

Welk punt probeer je nu te maken :?
DPM = (60/RoF)*alpha

Tank A:
Reload tijd van 30 seconden.
Alpha van 500

60/30=2 2*500= 1000.
Dus een DPM van 1000

Tank B:
Reload tijd van 15 seconden.
Alpha van 250
60/15= 4 4*250= 1000
Dus een DPM van 1000

Dus DPM is niet direct gelijk aan RoF. Je moet ook alpha meenemen.

Er is (in mijn mening) niet direct te zeggen wat handiger is om te hebben. Met een hoge RoF heb je minder voordeel bij peek-a-boo terwijl een hoge alpha een hogere reload tijd betekend waardoor je dus langer kwetsbaar bent.

TL;DR: Een hoge RoF hoeft niet direct te betekenen dat het ook beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Xenomorphh schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:25:
De 107 mm AT is van de SU-85 gehaald en aangezien die nu helemaal nergens meer gebruikt wordt heb je de xp die je daarvoor ooit gebruikt hebt teruggekregen als free xp.

EDIT: spuit 11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Dat kwam goed uit. Ik moest nog een beetje xp hebben voor de Jagdpanther 2 en die heb ik nu full ops in de garage staan.
Ik heb meteen de Lorraine, Ferdinand AMX 12t en die nieuwe tier V verkocht. Daarnaast dus de Jagdpanther 2 gekocht.

BatChat had ik al staan, dus die heb ik meteen. Op de T-54 staat 100k xp en op de Jagdtiger 150k. Op de T30 heb ik ook nog eens 50k staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
BramSd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:18:
Dat kwam goed uit. Ik moest nog een beetje xp hebben voor de Jagdpanther 2 en die heb ik nu full ops in de garage staan.
Ik heb meteen de Lorraine, Ferdinand AMX 12t en die nieuwe tier V verkocht. Daarnaast dus de Jagdpanther 2 gekocht.

BatChat had ik al staan, dus die heb ik meteen. Op de T-54 staat 100k xp en op de Jagdtiger 150k. Op de T30 heb ik ook nog eens 50k staan ofzo.
Ik heb ook al alle franse troep verkocht, patton verkocht ;w en wat crew de laan uit gestuurd.

TO DO:
M48 kopen :9
Crew omtrainen, in T-14 naar 100% gooien en dan lekker in de M48
In mijn Lowe de E-75 crew grinden + credits verdienen.
E75 kopen >:)

Daarna nog even wat crew heen en weer schuiven. Ik heb nog een Persing crew op 100% met 2 skills, T30 crew op 100%, T34 crew op 100% en ik houd de radio operator van mijn Patton over met bijna drie skills.

Reorganisatie in de barakken van Appel, de vakbond staat al briezend voor de deur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gaat bij mij ook wat franse troep uit: amx12t en die nieuwe.

Verder weinig bijzonders door de patch. Mja ... maar zien hoe het gaat met de heavies vanaf nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dynosu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:32:
Gaat bij mij ook wat franse troep uit: amx12t en die nieuwe.

Verder weinig bijzonders door de patch. Mja ... maar zien hoe het gaat met de heavies vanaf nu :)
Hoeveel brengen die twee nu samen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Appel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:58:
Dus DPM is niet direct gelijk aan RoF.
Dat weet ik, dat zei ik ook niet. Ik gaf aan dat ROF invloed heeft op DPM. Zei niet dat het hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zelf weet het nog niet. Ik heb zo goed als 300.000 free experience incl. 60K op de T-54. Ik kan de T-62A unlocken, maar ik behalve zijn hoge RoF zie ik er alleen maar nadelen aan. Als ik hem dan vergelijk met de M48A1, mist de T-62 heel wat. Ik zou die 300K ook kunnen gebruiken om naar de M48A1 te gaan. Ik heb een T110 dus t/m de Sherman heb ik al geresearched.

Ik kan ook en en doen. T-54 unlocken, en met 100K op weg gaan naar de M48A1. En andersom natuurlijk ook.

Wat vind men van de T-62A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Joindry schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:34:
[...]

Hoeveel brengen die twee nu samen op?
weet ik nog niet precies

Moet eerst nog naar huis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dynosu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:45:
[...]

weet ik nog niet precies

Moet eerst nog naar huis :p
same here :)

daarom dat ik het vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ongeveer 550-600k dacht ik. Die nieuwe franse light is trouwens wel een leuk tankje, heb ik niet verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja ik heb een 13 75 rondcrossen, vind die ook wel geinig. Dus daar ga ik wel mee door.

ken er nog nix van hoor, word altijd vrij snel afgeknald, moet het rondrijden nog wat beter leren.

[ Voor 36% gewijzigd door dynosu op 01-08-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

dynosu schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:05:
mja ik heb een 13 75 rondcrossen, vind die ook wel geinig. Dus daar ga ik wel mee door.
Het is dan ook een totaal andere tank, je moet hem meer als TD spelen(turret kan niet rond). Zeer sterk kanon en heel snel.

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 01-08-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Kaap schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:38:
Ik zelf weet het nog niet. Ik heb zo goed als 300.000 free experience incl. 60K op de T-54. Ik kan de T-62A unlocken, maar ik behalve zijn hoge RoF zie ik er alleen maar nadelen aan. Als ik hem dan vergelijk met de M48A1, mist de T-62 heel wat. Ik zou die 300K ook kunnen gebruiken om naar de M48A1 te gaan. Ik heb een T110 dus t/m de Sherman heb ik al geresearched.

Ik kan ook en en doen. T-54 unlocken, en met 100K op weg gaan naar de M48A1. En andersom natuurlijk ook.

Wat vind men van de T-62A?
De T62A heeft op RU een beduidend lagere winrate (~50.5%) dan de E-50M (~52%) en de Patton III (~55%).

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
filipy23 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:16:
[...]

De T62A heeft op RU een beduidend lagere winrate (~50.5%) dan de E-50M (~52%) en de Patton III (~55%).

Babs out!
Komt omdat het een russische tank is waarmee niet gewonnen kan worden door met het gezicht over je keyboard heen te rollen ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.