[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 25.285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Lucky bastard, dit zijn mijn stats (en dat is zelfs deels in een platoon):
Victory ratio: 44.44%
Battles: 36
Experience gained: 22327
Damage per battle: 1317
Average experience: 620.19
Capture per battle: 0.94
Defense per battle: 0.33
Ik wilde gisteren overigens meedoen met Clan Wars, maar mijn computer besloot 10 minuten van te voren om ermee op te houden. Inmiddels werkt het weer, maar ik probeer nog uit te zoeken wat er fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Experience gained: 52790

Leuk dagje gehad gisteren :)

Ben sinds zaterdag bezig met de IS om naar de IS-3 te gaan. Was in het begin even wennen, kom van Tiger en KT af, die spelen toch heel anders. Dus speelde hem eerst als een tiger, maar daar is de gun niet goed genoeg voor qua accuracy. Toen ik het eenmaal doorhad dat je gewoon wat meer risico moet nemen en er voor moet gaan ging het al beter. Regelmatig potjes tussen de 1000 en 1700 points met 50k credits. Vanavond de IS3 kopen en dan de IS weer verkopen. Nog iets van 23k xp to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:13:
Clan Wars: Gambia, landing, battle with owner
Complete: zondag 29 juli 2012 23:12:49
[M-I] Mercenary Inc. vs. [GOT] Gathering of Tanks
Victory!

GOT gaat Afrika onveilig maken :P
Gefeliciteerd ;)
Appel schreef op maandag 30 juli 2012 @ 07:12:
Tjah, op zich vond ik het gister wel lekker gaan. Maar dit had ik ook niet verwacht...

[...]
Die één/twee keer dat Pirates een keer verliest in company zal wel meehelpen ;)

Bij mij ging het ook lang niet slecht, mede door die company die ik gestart had:
Victory ratio: 83.33%
Battles: 30
Experience gained: 32644
Damage per battle: 2028
Average experience: 1088.13
Capture per battle: 2.33
Defense per battle: 2.2

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Had gisteren een win rate van iets van 48%, maar heb wel al mijn doelstellingen voordat de patch live ging gehaald:
*Hele franse medium lijn geresearched
*Xp op de Patton en Ferdie voor de Tier 10's
*De IS-7 unlocked
*De object 212 vanaf de S-51 unlocked
en 95k free xp.

Nu ga ik verder met de russische medium lijn en als de britse lijn te lang duurt misschien nog de duitse medium lijn.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Heb inmiddels 250K EXP klaarstaan voor komende patch. Of ik de tier X RU medium ga unlocken, ik ben nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
Heeft het een speciaal voordeel dat je al zoveel exp hebt klaar staan voor de volgende patch?

Geen test gespeeld, maar ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe tier X mediums het gaan doen. Zeker in de wetenschap dat een TD je in 2 schoten dood heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
oosterhofjf schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:39:
Heeft het een speciaal voordeel dat je al zoveel exp hebt klaar staan voor de volgende patch?

Geen test gespeeld, maar ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe tier X mediums het gaan doen. Zeker in de wetenschap dat een TD je in 2 schoten dood heeft :/
Er zijn zat tanks die de T10 meds niet binnen 2 schoten om zeep kunnen helpen. Daarnaast zullen TD's niet altijd raak schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
psychoclown schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:21:
[...]

Gefeliciteerd ;)

[...]

Die één/twee keer dat Pirates een keer verliest in company zal wel meehelpen ;)

Bij mij ging het ook lang niet slecht, mede door die company die ik gestart had:

[...]
Losses waren alleen maar in randoms ;) Companies heb ik 10/10 gewonnen in mijn T110 :P

Je kan de tier 10 meds direct researchen. De tier 9' meds (m.u.z T-54 en Batchat) worden generfed. T-54 krijgt een (nodige) buff en de Bchat gaat naar tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Kaap schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:36:
Heb inmiddels 250K EXP klaarstaan voor komende patch. Of ik de tier X RU medium ga unlocken, ik ben nog niet overtuigd.
Goddammn, hoe doen jullie dit toch. Ik moet soms prullen en prutsen om 12k experience bij elkaar te krijgen.
Ik speel dan ook wel uitsluitend randoms.

De kwaliteit gaat er in het weekend op achteruit in randoms. Klojo's in mijn team die loeihard in mijn tracks rijden, bij de start, gevolgd worden in mijn T-50 door andere light tanks die zich vervelen en at random beginnen te schieten en bijgvolg onze positie weggeven, heavies die denken TD's te zijn en mediums die denken heavies te zijn, met een heavy rondtuffen en een flank aanvallen en géén support krijgen, vloekende kindertjes...

Brr.
Zal toch maar eens clan verband moeten proberen, al voel ik me daar veel te noobish voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
In zoverre gewoon dat ik direct een nieuwe tank kan unlocken.
MonoKid schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:57:
[...]

Goddammn, hoe doen jullie dit toch. Ik moet soms prullen en prutsen om 12k experience bij elkaar te krijgen.
Valt wel mee, ik speel als er geen CW of TC is, enkel mijn dubbels. Ik heb ook sinds patch 7.4 t/m vorige week niet gespeeld. Dus enkele weken geen experience gegenereerd. Uiteraard wel experience omzetten naar free experience. Tevens premium spelen.

Zijn wel gasten die veel sneller veel meer experience dan mij kunnen ophopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
MonoKid schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:57:
[...]

De kwaliteit gaat er in het weekend op achteruit in randoms. Klojo's in mijn team die loeihard in mijn tracks rijden, bij de start, gevolgd worden in mijn T-50 door andere light tanks die zich vervelen en at random beginnen te schieten en bijgvolg onze positie weggeven, heavies die denken TD's te zijn en mediums die denken heavies te zijn, met een heavy rondtuffen en een flank aanvallen en géén support krijgen, vloekende kindertjes...

Brr.
Zal toch maar eens clan verband moeten proberen, al voel ik me daar veel te noobish voor :(
Je krijgt de meeste exp door damage te doen. Op hogere tiers hebben tanks meer HP, dus meer potentie om damage te doen. Daarnaast premium, dan krijg je gewoon meer exp per battle.

En experience van elite tanks omzetten naar free exp met gold.

Ik heb een aantal mensen bij mij in de clan zitten die tijdens launch een lading gold en een premium tank hebben gekocht, daarmee hebben ze gewoon bijna alles tot aan tier 8 met free exp gedaan.

Duur op de portefeuille, maar wel makkelijk en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb dat ook een tijdje gedaan. Is wel erg duur. Gebruik nu premium tanks vooral voor crew training en credit grinding.

Vinkje aan voor extra crew xp en gaan. Helpt om snel crews te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
dynosu schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:14:
Ik heb dat ook een tijdje gedaan. Is wel erg duur. Gebruik nu premium tanks vooral voor crew training en credit grinding.

Vinkje aan voor extra crew xp en gaan. Helpt om snel crews te trainen.
Precies! Dat is ook echt super makkelijk. Ik heb nu net de E75 kunnen researchen, lekker de crew omtrainen en mijn Lowe in. Ik heb hem nog niet gekocht omdat ik de T10 meds belangrijker vind. Maar zit wel naar het apparaat uit te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Vanochtend nog even genoten van de 1miljoen korting op de E50. Effe depot leeggegooid en twee potten gespeeld en toen stond ie in mijn garage. Nu nog effe credits sparen voor de eerste upgrades die ik al unlocked heb. Wilde een beetje free exp inzetten voor de tracks, want die lijken me wel een musthave, de 88 l71 is nog wel te doen op die tiers.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Roken, drinken, stappen, bioscoop etc ook...

Ik accepteer gewoon dat games voor mij een vorm van entertainment is. Ik vermaak mezelf prima met games, dus vind ik het geen probleem om daar geld aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Oh ik heb zelf ook premium en gebruik ook gold voor crew transfers enzo. Dus vind het niet erg om geld uit te geven aan games.

Maar als je zoiets wil doen, het is wel een prijzige optie. Wel een hele goede als je echt een hekel aan een tank heb en die over wil slaan (Ik heb dit bv gedaan voor de amx40, wat een ***ding is dat). Maar probeer dit wel minder te doen juist omdat ik niet overboard wil gaan voor uitgaven.

Maar ik zeg niet dat het geen goede optie is als je het geld er aan uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik geef alleen goud uit voor premium en af en toe modules om te zetten naar een andere tank, maar dat is ook te doen voor 10 goud.

Gisteren tijdens de landing twee fantastische games tussendoor gespeeld, met een Panzer IV ace tanker gehaald en met de type 59 gewoon 117K credits gehaald in 1 game. Moet toch vaker zo rustig en beheerst (ja ik kan het echt) spelen en er niet altijd vooraan rijden.

Kyozu's saturday night dirty tankcompany was inderdaad erg gezellig: Kyuzo's dirty dozen is misschien wel een leuke naam.

[ Voor 13% gewijzigd door Quantor op 30-07-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik drink niet, rook niet, ga niet echt uit dus besteed ik wat meer geld soms aan deze game. In elk geval elke maand premium en meestal om de maand wat extra gold om tanks te kunnen overslaan/full upgraden. Vind het een leuk spel, dus waarom niet.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Iemand zin om vanavond (behalve tijdens de defense battle) te platoonen met T-54's en tier IX TD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Wie heeft zich trouwens ingeschreven voor dat feestje in Keulen? Ik wel, afwachten op de loterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:10

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb al 70 euro uitgegeven aan dit spel (Lowe +premium) en heb volgens de tracker al 4 weken playtime gehad. Dus een dure hobby kan je dit niet noemen. Zelfs iedere maand premium vind ik eigenlijk nog kunnen. Maar ik doe het niet. Ik heb leren rustiger spelen en levellen hoeft eigenlijk niet echt meer. Lowe voor cashtekort en levellen doen we op het gemak. Ik speel liefst tier 7- 8. Tier 9 doe ik om tot tier 10 te raken. En met mijn tier 10 tanks speel ik zelden, die happen gewoon stof. Doen zelfs geen dailies. Nu en dan eens meespelen met GOT als ze volk tekortkomen, maar anders blijven de tX op stal.

!! Congrats trouwens aan diegenen die geland zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Dank je Joindry, we zullen jouw tier 10's kunnen gebruiken met de tank freeze, mijn IS-7 is helaas al gelockt, geen rekening mee gehouden tijdens de owners battle, had achteraf gemakkelijk wat achter kunnen blijven. Vond het al vreemd dat de owner een IS-8 en Tiger II mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zodra ik zelf 1 of 2 Tier 10's heb zal ik ook eens de overstap van GOT2 naar GOT moeten maken. Dan zou ik ook mee kunnen helpen.

Heb nu 2x Tier 8 en dat is nog niet heel erg nuttig voor GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:23:
Ik heb al 70 euro uitgegeven aan dit spel (Lowe +premium) en heb volgens de tracker al 4 weken playtime gehad. Dus een dure hobby kan je dit niet noemen.
WoT pre-order: 80,- meen ik.
Lowe: 7500G toen
Sindsdien elke maand wel 50,- aan gold, heb sinds launch zon 5 maanden niet gespeeld vanwege breaks.

Dus reken maar uit...

Maar goed, ik verdien goed en kan het te makkelijk missen. Het boeit me dus ook geen ene reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Van gisteren. Zou eigenlijk 30% winrate zijn geweest als ik niet een platoon had gestart op het einde. Wilde eigenlijk niet meer spelen maar een vroeg om ff een platoon te doen.

Stats for date 2012-07-29

NameValue
Victory ratio:45.95%
Battles:37
Experience gained:24227
Damage per battle:1066
Average experience:654.78
Capture per battle:4.54
Defense per battle:1.68

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Kaap schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:33:
[...]

WoT pre-order: 80,- meen ik.
Lowe: 7500G toen
Sindsdien elke maand wel 50,- aan gold, heb sinds launch zon 5 maanden niet gespeeld vanwege breaks.

Dus reken maar uit...

Maar goed, ik verdien goed en kan het te makkelijk missen. Het boeit me dus ook geen ene reet.
Zet het af tegen de uren dat je WOT speelt. Ik geef meestal 20 euro per maand uit, en speel ook minimaal wel 20 uur per maand = 1 euro per uur, koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

defiler1974 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:44:
[...]

Zet het af tegen de uren dat je WOT speelt. Ik geef meestal 20 euro per maand uit, en speel ook minimaal wel 20 uur per maand = 1 euro per uur, koopje!
70 euro over 4 weken playtime : 10,4cent/uur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik geef er zelf premium aan uit en soms wat gold. Zal neerkomen op 20 tot 30 euro per maand.

Valt wel hoor, zeker gezien het aantal uren dat ik er op het moment instop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Joindry schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:53:
[...]

70 euro over 4 weken playtime : 10,4cent/uur :X
Ach, WOT moet ergens aan verdienen, zodat al die arme studentjes het gratis kunnen blijven spelen en de premium tanks kunnen afzeiken.

Altijd leuke discussie in battles als er weer zo'n mannetje aan het ranten is dat er gold buyers tussen zitten. Kan het nooit laten dan wel even te melden dat alle "freeloaders" in dat potje daar alleen kunnen spelen vanwege de mensen die gold en premiums kopen.

Een spel zoals WOT zou niet deze kwaliteit kunnen halen door ingame reclame te gebruiken denk ik zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Vind de mensen die niet betalen ansich geen freeloaders. Zij dragen toch ook bij aan de community en aan het spel. Populariteit is ook nodig.

Ik zie vaak het omgekeerde in games:

Wallet warriors, premium ***** etc.

Ben zelf ook premium speler en schaam me daar echt niet voor ofzo. Spel is het voor mij waard om er wat geld aan uit te geven. En ingame reclame zou in dit spel niet werken nee. Vind het payment model op dit moment wel prima. Zouden wel wat prijzen omlaag kunnen van de premium tanks, maar verder werkt het prima. Denk dat ze met lagere prijzen van de premium tanks er nog wel meer kunnen verkopen en er uiteindelijk ook meer aan kunnen verdienen.

Maar WG moet ook geld verdienen, anders is het spelletje zo voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
dynosu schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:57:
Vind de mensen die niet betalen ansich geen freeloaders. Zij dragen toch ook bij aan de community en aan het spel. Populariteit is ook nodig.

Ben zelf ook premium speler en schaam me daar echt niet voor ofzo. Spel is het voor mij waard om er wat geld aan uit te geven. En ingame reclame zou in dit spel niet werken nee. Vind het payment model op dit moment wel prima. Zouden wel wat prijzen omlaag kunnen van de premium tanks, maar verder werkt het prima. Denk dat ze met lagere prijzen van de premium tanks er nog wel meer kunnen verkopen en er uiteindelijk ook meer aan kunnen verdienen.

Ik noem iemand alleen maar freeloader als hij denigrerend is t.o.v. de goldbuyers.

Denk dat dit soort abbo/spelvormen wel de toekomst zijn. Gratis bij de instap, geen enorm verschil tussen premium en free players. Alleen zullen goldbuyers sneller kunnen levellen. (enigste verschill bij Wot zit in de gold ammo en consumables).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dynosu schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:57:

ingame reclame, grote reclameborden van vote obama ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Joindry schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Voordat de battle begint een 10 seconden lang laad scherm met tandpasta reclame.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Breng ze niet op een idee, hoewel als je premium hebt dan geen reclame, zou te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:17
Bijelkaar zo'n +480 euro.

Bij het uitkomen van de retail versie direkt 2 pakketten aangeschaft,

2de met de PzKpfw V-IV inkl gold en credits
en het derde paket met de M6A2E1 inkl gold en credits

Ik heb nog nooit gold shells gebruikt of gekocht,ik kom er toch wel doorheen en nee ik gebruik geen noobskin pack. ;-)

Prachtig spel en is het geld in mijn ogen dubbel en dwars waard.

Ik hoop binnenkort Victor wat geld terug te laten geven doormiddel van de uitnodiging naar Keulen. ;-)
Overloon was een mooie ervaring met de heren van wargaming en met een beetje geluk hoop ik er in Keulen ook weer bij te zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Quantor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:53:
Kyozu's saturday night dirty tankcompany was inderdaad erg gezellig: Kyuzo's dirty dozen is misschien wel een leuke naam.
Haha ik wil niet mensen afschrikken he :+
Quantor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:05:
Breng ze niet op een idee, hoewel als je premium hebt dan geen reclame, zou te doen zijn.
Sommige andere spellen die ik ken hebben het. Vind de manier van WoT prima zo maar reclame tijdens het laden etc kan juist perfect :)

Zelf zal ik ergens tegen de 275 aanzitten maar ik speel het spel dan ook al bijna 2 jaar (inclusief closed en open beta). De laatste 4-5 maanden maak ik per avond wel wat gold winst door CW's (en dan speel ik niet eens elke avond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zondag was een goede dag.

Stats for date 2012-07-29
Name Value
Victory ratio: 62.75%
Battles: 51
Experience gained: 37179
Damage per battle: 1237
Average experience: 729
Capture per battle: 1.51
Defense per battle: 2.04

Krijg alleen die average xp niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Joindry schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Erg handig, met maar één NA server... :P

Maar dat zou trouwens tegen hun eigen voorwaarden ingaan volgens mij.

Politieke standpunten mag je niet uitdragen in WoT toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:05
Knowuse schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:59:
[...]

Voordat de battle begint een 10 seconden lang laad scherm met tandpasta reclame.
10 seconden? We hebben een 30 seconden timer voordat de game begint!

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Heerlijk een trolling war tussen AreaX en TAC. Alleen jammer dat DrunkenSaylor weer mijn beeld over hem bevestigd.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:27
haha wat zijn ze allemaal daar aan het doen dan? DrunkenSaylor is wel een relaxte gast hoor. Hij flipt alleen totaal als het fout gaat :P Topfavoriet voor het goud met creatief schelden met f*ck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:20:
haha wat zijn ze allemaal daar aan het doen dan? DrunkenSaylor is wel een relaxte gast hoor. Hij flipt alleen totaal als het fout gaat :P Topfavoriet voor het goud met creatief schelden met f*ck :)
Naja, elke keer als ik hem op het forum tegenkom en tegen hem in ga krijg ik namen naar mijn hoofd............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarstraks een leuk potje gehad op Redshire in mijn VK3601H. Ik begon op Base 1 en besloot om het riviertje over te steken en de hill op te kruipen. Vijanden werden links en rechts gespot en ik had een lekkere plaats om vandaan te kunnen schieten. Totaal 7 kills gemaakt dat potje.

Voor de geïnteresseerden
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/4e5313586a9ff2c5f5d32f69bd8b14a6.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
8.0 komt ook met statistics update.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jQ4bi.jpg

De tank in bovenstaand plaatje is waarschijnlijk de britse Tier 10 medium...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4JOv2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jcHe4.jpg

En ik heb net ook een nieuwe HUD gespot in een russische filmpje. Zie deze:

YouTube: World of Tanks. ПТ-САУ 10 уровня. Обзор

Weet niet of dit een mod is of dit ook in 8.0 zit.

[ Voor 66% gewijzigd door filipy23 op 30-07-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Wanneer komt de patch nu? Morgen toevallig?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Xenomorphh schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:23:
Wanneer komt de patch nu? Morgen toevallig?
Gezien de tier 9 sale tot morgen duurt denk ik dat 7.5 Donderdag ochtend zal komen. Dus precies een week later dan op de RU server. En op de EU server is het volgens mij bijna altijd op donderdag ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

wontcachme schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:31:
[...]

Gezien de tier 9 sale tot morgen duurt denk ik dat 7.5 Donderdag ochtend zal komen. Dus precies een week later dan op de RU server. En op de EU server is het volgens mij bijna altijd op donderdag ochtend
Ah oke, bedankt!

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 19:55
Heb me aangemeld bij got2 en op het forum, nu wachten op toegang.
Ondertussen heb ik lekker gegrind en meteen maar premium aangeschaft om de grind wat korter tehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
filipy23 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:50:
8.0 komt ook met statistics update.

[afbeelding]

De tank in bovenstaand plaatje is waarschijnlijk de britse Tier 10 medium...

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik heb net ook een nieuwe HUD gespot in een russische filmpje. Zie deze:

YouTube: World of Tanks. ПТ-САУ 10 уровня. Обзор

Weet niet of dit een mod is of dit ook in 8.0 zit.
Lijkt mij een mod. Er zijn soortgelijke damage panels / HUDs te vinden.
Maar kan net zo goed zijn dat ze deze er standaard in plaatsen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wsLy schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:23:
[...]

Lijkt mij een mod. Er zijn soortgelijke damage panels / HUDs te vinden.
Maar kan net zo goed zijn dat ze deze er standaard in plaatsen.
Die komt in 8.0 erin vermoedelijk. Geen mod. Ook een nieuw chat systeem met een HUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:09
Kan iemand mij advies geven m.b.t. tot aankoop nieuwe tank?
E75 unlocked
T25-2 unlocked
AMX50-100 unlocked

Panther II(14k te gaan)
T44(17k te gaan) T43 vond ik een drama
GW Tiger (16k te gaan)

Ik wil eigenlijk de tank die het meeste aan credits oplevert, de KT beviel mij niet top qua financiën ammo was aan de prijs!
Ik heb ongeveer 800k silver en heb dus een kleine kredietcrisis als ik kijk naar bovenstaande tanks welke unlocked of bijna unlocked zijn.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Appie Heijn schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:03:
Kan iemand mij advies geven m.b.t. tot aankoop nieuwe tank?
E75 unlocked
T25-2 unlocked
AMX50-100 unlocked

Panther II(14k te gaan)
T44(17k te gaan) T43 vond ik een drama
GW Tiger (16k te gaan)

Ik wil eigenlijk de tank die het meeste aan credits oplevert, de KT beviel mij niet top qua financiën ammo was aan de prijs!
Ik heb ongeveer 800k silver en heb dus een kleine kredietcrisis als ik kijk naar bovenstaande tanks welke unlocked of bijna unlocked zijn.
Als je credits nodig hebt raad ik je een tier 5 tank aan, deze genereren gewoon enorm veel credits. Mijn favoriet is de tier 4 td van France samen met de t-34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Xenomorphh schreef op maandag 30 juli 2012 @ 23:43:
[...]

Als je credits nodig hebt raad ik je een tier 5 tank aan, deze genereren gewoon enorm veel credits. Mijn favoriet is de tier 4 td van France samen met de t-34
Bedoel je dat samua apparaat? Die heb ik maar heb er een enorme hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gebruikte meestal tier 6's, easy 8 en de M18 hellcat voor credits, maar van deze wordt het inkomen generft. Misschien ga ik toch maar de Ferdi gebruiken voor credits, geeft me aan het einde van de dag altijd winst.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Anders ga je voor een T20 als je dat kan, die verdient ook lekkere credits moet ik zeggen. En misschien van de easy 8 overstappen naar de jumbo, maar ik weet niet hoe die met de verhouding kosten en inkomsten zit. Is in ieder geval iets waar ik aan heb zitten denken.

Andere credit maker kan ook nog de KV2 of KV1 zijn. Helemaal als de MM wordt aangepast in de nieuwe patch, zullen deze tanks meer en meer van hun eigen tier tegenkomen en het dus nog beter gaan doen. En daar het Russische tanks zijn, zal je niet echt bang hoeven te zijn voor een nerf anytime soon >:) .

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Weet er iemand of GOT nu gisteren blijven staan is op de map? Na de vrije training heb ik moeten afloggen. Ik zou het graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
wontcachme schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:31:
[...]

Die komt in 8.0 erin vermoedelijk. Geen mod. Ook een nieuw chat systeem met een HUD
Ik heb weer opgevangen dat het chatsysteem pas later dan 8.0 kwam. Ze willen o.a. een soort van after battle chat maken. Lijkt me wel geinig.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Joindry schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:46:
Weet er iemand of GOT nu gisteren blijven staan is op de map? Na de vrije training heb ik moeten afloggen. Ik zou het graag weten.
The clan does not own provinces on the Global Map.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Nope, gisteren zijn we van de kaart geveegd.

Los van de Clan War battles ging het wel aardig:
Victory ratio: 62.5%
Battles: 16
Experience gained: 13751
Damage per battle: 2030
Average experience: 859.44
Capture per battle: 1.63
Defense per battle: 0.56
Dit zijn dus de stats inclusief CW, waarbij mijn laatste battle in een IS-7 was waarbij ik geen schot heb gelost en meteen dood was. Dat leverde een volle 97xp op.

[ Voor 82% gewijzigd door BramSd op 31-07-2012 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren weer een goede battle gehad in mijn T32. Eindig ik met 4000 xp(1333 single) dankzij 5 kills en een steel wall. Ik kon op een heuvel staan terwijl alleen mijn turret geraakt werd. geen van de 4/5 tanks die eraan dacht om zijlangs te gaan om mijn hull te pakken. Zulke mensen bevallen mij wel als tegenstander :+

Met andere tanks ging het maar matig. meerdere battles met T30 gespeeld, maar helaas waren de teams niet al te best waardoor ik onderspit moest delven. daardoor was mijn triple niet al te best jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
filipy23 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:49:
[...]

Ik heb weer opgevangen dat het chatsysteem pas later dan 8.0 kwam. Ze willen o.a. een soort van after battle chat maken. Lijkt me wel geinig.

Babs out!
Dat lijkt me ook wel handig, vaak zit je nog met een paar opmerkingen/scheldpartijen/complimenten aan het einde. Meestal wil ik wel uitleggen waarom ik een bepaalde keuze maak of vragen waarom iemand dat zelf deed. Maak het spel wel wat socialer denk ik, hoewel het ook wel wat extra ranting zal veroorzaken.

Ben benieuwd hoe de nieuwe TD's het speelveld gaan veranderen, zie al momenten dat er een tier 10 TD aan het einde van de straat verschijnt dat iedereen ervandoor gaat. Ik zie een hoop posts op de fora dat ze gruwelijk sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Had meer dan 400 games met de easy 8, daarna de Jumbo geprobeerd, maar die lag mij een stuk minder, inkomsten is voor beide tanks ongeveer gelijk. Gebruik verder voornamelijk de M18, soms de KV-1 en idd de nieuwe MM kan de KV-1 erg leuk maken.
Gizzy schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 07:45:
Anders ga je voor een T20 als je dat kan, die verdient ook lekkere credits moet ik zeggen. En misschien van de easy 8 overstappen naar de jumbo, maar ik weet niet hoe die met de verhouding kosten en inkomsten zit. Is in ieder geval iets waar ik aan heb zitten denken.

Andere credit maker kan ook nog de KV2 of KV1 zijn. Helemaal als de MM wordt aangepast in de nieuwe patch, zullen deze tanks meer en meer van hun eigen tier tegenkomen en het dus nog beter gaan doen. En daar het Russische tanks zijn, zal je niet echt bang hoeven te zijn voor een nerf anytime soon >:) .
After battle chat kan waardevol zijn (al was het alleen maar om iemand nog even te kunnen rapporteren), maar aan de andere kant als je ziet hoe mensen nu al te keer gaan in die eerste 30 seconden wachten. Ben ik wel een beetje bang dat after battle chat een bashing/whine fest gaat worden.

Gisteren voornamelijk bezig geweest met de triples en de T43 en dat beide ging erg lekker. Had aan het einde van de avond een win rate van 68% met de T43, de 6 games met de Patton eindigde in 33%. Vind de Patton een leuk tank en heb af en toe echt goede potjes, alleen ben ik er nog lang geen master in.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren mijn is-3 unlocked en gekocht! Gelijk ook de IS eruit gesmeten na wat equipment/crew transfers.

Heb al wat upgrades meegenomen vanaf de IS, dus helemaal stock is ie niet. Research zit ik te twijfelen ... eerst turret of eerst bl9

[ Voor 19% gewijzigd door dynosu op 31-07-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Appie Heijn schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:13:
[...]

Bedoel je dat samua apparaat? Die heb ik maar heb er een enorme hekel aan.
Nee die erna :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:02:
Nope, gisteren zijn we van de kaart geveegd.

[...]
Aaagh, jammer, Was het een kansloze loss? Foutje in strategie? Foutje in uitvoering? Ik vraag me trouwens af wat de cooldown period gaat worden van tier 10 meds en TD's. Zo een stug E-100 als sniper op el haluf kan nog wel eens wat verschil maken. Twee schoten slopen in principe een is-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:21:
[...]

Aaagh, jammer, Was het een kansloze loss? Foutje in strategie? Foutje in uitvoering? Ik vraag me trouwens af wat de cooldown period gaat worden van tier 10 meds en TD's. Zo een stug E-100 als sniper op el haluf kan nog wel eens wat verschil maken. Twee schoten slopen in principe een is-7.
Zijn tier 10 dus zal wel even lange cooldown zijn.

Verder, TD's, die kom je echt nooit tegen in CW. Te kwetsbaar, traag en inmobiel. Alpha-damage weegt gewoon niet op tegen de snelheid van clan wars en de flexibiliteit van tier 10 heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Kaap schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Zijn tier 10 dus zal wel even lange cooldown zijn.

Verder, TD's, die kom je echt nooit tegen in CW. Te kwetsbaar, traag en inmobiel. Alpha-damage weegt gewoon niet op tegen de snelheid van clan wars en de flexibiliteit van tier 10 heavies.
Mss net wel op el haluf voor defense. In het algemeen hebje gewoon 100% gelijk. Maar defense mode op el haluf moet nu niet echt mobiel of snel zijn.

Mocht het kunnen vind ik dat we trouwens meer inner clan wedstrijdjes moeten houden. 15-15 field commander vs commander. Kunnen we allemaal maar beter en flexibeler uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Joindry schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Mss net wel op el haluf voor defense. In het algemeen hebje gewoon 100% gelijk. Maar defense mode op el haluf moet nu niet echt mobiel of snel zijn.

Mocht het kunnen vind ik dat we trouwens meer inner clan wedstrijdjes moeten houden. 15-15 field commander vs commander. Kunnen we allemaal maar beter en flexibeler uitkomen.
In publics kan je er nog wel mee wegkomen om te campen. Maar tijdens companies/CW campen op El Halluf = loss.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat de nieuwe tier 10 meds en TD's gaan brengen in Clan Wars. Denk wel dat er meer medium rushes gaan komen om eerlijk te zijn, maar voor de rest weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Knowuse schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 01:23:
Gebruikte meestal tier 6's, easy 8 en de M18 hellcat voor credits, maar van deze wordt het inkomen generft. Misschien ga ik toch maar de Ferdi gebruiken voor credits, geeft me aan het einde van de dag altijd winst.
Ferdi heb ik al maar nog geen topgun en eerste engine nog maar. Hellcat houdt ik omdat ik er goed mee overweg kan, T25/2 wat?
Ik moet om de T20 te kunnen spelen de M7 voltooien, en daar heb ik enorm de schurft aan(laatste keer 2 maanden terug gespeeld denk ik) is dat ding nog recent aangepast?
Kon het me al niet voorstellen ;)
Ben benieuwd. Moet nog 10k voor volgende Tier French TD

Ik zocht een moneymaker >:) 2x kill in TD mode omdat ik niet gecoverd werd, direct in begin een counter arty gegeven :) 1x gold shell had ik toevallig bij me nog omdat ik eens wou testen, kennelijk met auto-resupply weer aangekocht. Veegde een T29 van 75% naar 0%, was wel beslissend waarschijnlijk. 2x light die niet samenwerkten en myself tegen een T29. 6 kills :) en 4x damage

Victory!
Battle: Prokhorovka dinsdag 31 juli 2012 13:19:16
Vehicle: GW Panther
Experience received: 3.074 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 41.764
Battle Achievements: Top Gun

-Repairs:
Vehicle GW Panther repaired successfully. You have spent credits: 391

-Purchased:
The ammunition on vehicle GW Panther resupplied successfully. You have spent credits: 14.560, gold: 13

[ Voor 36% gewijzigd door Appie Heijn op 31-07-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

dynosu schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:31:
Gisteren mijn is-3 unlocked en gekocht! Gelijk ook de IS eruit gesmeten na wat equipment/crew transfers.

Heb al wat upgrades meegenomen vanaf de IS, dus helemaal stock is ie niet. Research zit ik te twijfelen ... eerst turret of eerst bl9
BL-9...

Heb zelf sinds kort de BL-9 en de turret, maar verschil in de gun merk je een stuk meer dan de turret.

Plus dat als je meer damage kan doen=meer xp=sneller de volgende upgrade (turret in dit geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Laatst online: 02-08 20:37
tot nu toe heb ik deze aanbieding nog niet zien passeren in dit topic zodoende ..

Blijkbaar is er een nieuwe actie bezig voor mensen die met World of Tanks willen beginnen en een nVidia kaart hebben.
Spijtig genoeg dus enkel voor nieuwe accounts :'(

http://www.geforce.co.uk/landing-page/world-of-tanks

Geldig tot 9 augustus. (Premium, gold en een premium tankje)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

lightdestroyer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:45:
tot nu toe heb ik deze aanbieding nog niet zien passeren in dit topic zodoende ..

Blijkbaar is er een nieuwe actie bezig voor mensen die met World of Tanks willen beginnen en een nVidia kaart hebben.
Spijtig genoeg dus enkel voor nieuwe accounts :'(

http://www.geforce.co.uk/landing-page/world-of-tanks

Geldig tot 9 augustus. (Premium, gold en een premium tankje)
GEAR UP FOR BATTLE
>T2 Light Tank and Free Slot
>3-Day Premium Account
>500 Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Die actie is al een tijdje terug voorbij gekomen, helaas alleen voor nieuwe accounts ja.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
7.5 update komt zeer waarschijnlijk morgen of overmorgen.

Ectar (EU moderator) liet los dat het "very soon" is en niet vrijdag. Dus wo of do lijkt me.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

filipy23 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:50:

Ectar (EU moderator) liet los dat het "very soon" is en niet vrijdag. Dus wo of do lijkt me.

Babs out!
Zal wel Do zijn. Tot morgenvroeg duurt de Tier 9 actie + eerder patches waren donderdag + er is nog steeds geen aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
filipy23 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:50:

Babs out!
We gaan het meemaken, ik ben wel erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:11:
[...]

We gaan het meemaken, ik ben wel erg benieuwd :)
Morgen al!

http://worldoftanks.eu/news/3257-version-75-ready-deploy/

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nice! Morgenavond eens zien of we de nieuwe mappen kunnen verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hebben ze wel heel *** geplanned met de Mangled Metall Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hopelijk krijgen we de beloofde dag premium erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eens kijken of ik alsnog een positieve winratio kan neerzetten vandaag -,- sta momenteel alweer 6 wins, 10 losses,1 draw... Gemiddeld 1400+ damage per potje...

Edit// 2 Wins erbij.. gelukkig :p

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 31-07-2012 20:41 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joindry schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Vertel dat aan je team dat gisteravond moest defenden :+

Wat doe jij met je TD als er vanaf het bergpad op rechts 3 batchats omhoog komen? Ga je meedraaien met ze :+

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-07-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Eee, dat wordt weer een nachtje op 4u slaap ofzo. Nog 12k en ik heb de batchat. De korting erop is net gedaan zeker? Anyway, als ik dit klaarspeel zou het wel epic zijn. Dan toch de beiden gedaan gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
06:00 GMT eindigt de discount actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. toch nog 11 wins, 11 losses en 1 draw als eindresultaat... Gemiddelde damage per potje ~1700.

Benieuwd naar 7.5 morgen :) Een van WG die ik tegenkwam ingame zei dat in 7.5 de matchmaking ook aangepakt was? Maar hier heb ik niks over gelezen tot dusver..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 7.5 gaat het uitzonderlijk zijn om tanks van meer dan 2 tiers hoger tegen te komen (buiten uiteraard voor arty en scouts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:34:
Vanaf 7.5 gaat het uitzonderlijk zijn om tanks van meer dan 2 tiers hoger tegen te komen (buiten uiteraard voor arty en scouts).
Bron s.v.p. want ik geloof er geen reet van dat je als tier 7 geen tier 10 meer tegen zal gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reworked Match-Making for the majority of vehicles. Now players won't normally see vehicles of more than two tiers difference to the tier of their own vehicle

http://worldoftanks.eu/en/release-notes-75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://worldoftanks.eu/news/3058-public-test-version-75/
Reworked Match-Making for the majority of vehicles. Now players won't normally see vehicles of more than two tiers difference to the tier of his/her own vehicle.
Onverwachte plek om info over de patch te vinden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:47:
Reworked Match-Making for the majority of vehicles. Now players won't normally see vehicles of more than two tiers difference to the tier of their own vehicle

http://worldoftanks.eu/en/release-notes-75
En hier is de chart

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/350/21882230.jpg

Ook mooi dat de matchmaking van Mediums, heavies en TDs op dezelfde tier nu precies gelijk is.

De eerste aanpassing is trouwens ook alweer binnen. Tier 7 arty wordt uit Battlelevel12 gehaald omdat er anders teveel arties in Battlelevel 12 matches kwamen.

Babs out!

[ Voor 14% gewijzigd door filipy23 op 31-07-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Kaap schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:38:
[...]

Bron s.v.p. want ik geloof er geen reet van dat je als tier 7 geen tier 10 meer tegen zal gaan komen.
Ow. En dan heb je ook de allertreurigste post van deze type 59 driver gemist? Deze meneer/mevrouw loopt te klagen dat de type 59 generfed wordt omdat die door de aangepaste matchmaking niet meer tegen tier 5's mag vechten. Ik verzin het niet!
Stomme idioot op het WoT forum
I just played the public test server and the type 59 will be nerfed because of the Matchmaking. again.
Now as you all might know type 59 is treated as a normal tier 8.
Now you will only face tier 10, 9, 8, 7 and 6.
you don't face tier 5 anymore which basically means you earn less money.

I mean if its done because of fairness, fine. But the only purpuse of prems is to farm money. I think prems should get compensation for that like more profit each round.
Zie ook: http://forum.worldoftanks...-again-due-to-matchmaking

Babs out!

[ Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 31-07-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

en waar staat de lowe op die lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Joindry schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:19:
en waar staat de lowe op die lijst?
Als ie niet speciaal op de lijst staat betekent het dat de Lowe de gewone Tier 8 heavy matchmaking gebruikt. Je komt dus of in Tier 6-8, 7-9, of 8-10 potjes. En je komt daarbij nooit Tier 8 arties tegen. Volgens mij is dat niet heel anders dan dat het nu is.

Babs out!

[ Voor 7% gewijzigd door filipy23 op 31-07-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Het afscheipotje was het waardig :)
Victory!
Battle: Steppes Tuesday, July 31, 2012 22:33:38
Vehicle: M46 Patton
Experience received: 1,825
Credits received: 56,959
Alle gold shells zijn op, de crew krijgt de rest van de avond vrij!

Om af te sluiten een 65% win ratio en een average exp van 999 over ruim 500 battles :) Had hem nog graag even over de 1000 heen getild maar ik vind dit ook een heel mooi nummer.

M46 Patton, bedankt! Moge u na de nerf in vrede rusten.
Slightly changed the influence of movement on both suspensions.
Increased the reload time of the 105mm Gun T5E1M2 from 8.9 to 9.3 seconds
Increased the 105mm Gun T5E1M2 shooting dispersion during movement by 50%
Increased the price from 2980000 to 3450000 credits.
Die price-increase is wel leuk, is de inruilwaarde wat hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Appel schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:43:

Om af te sluiten een 65% win ratio en een average exp van 999 over ruim 500 battles :) Had hem nog graag even over de 1000 heen getild maar ik vind dit ook een heel mooi nummer.
Ik kom 30 battles te kort voor 1000 battles in de Patton :(. Dus ik zal hem niet gelijk verkopen nog denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Purchased:
'Bat Chatillon 25 t' purchased successfully. You have spent credits: 3.100.000.

klein dansje!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:33
wat vinden jullie eigenlijk van de T-15 german premium tank?

Ik als ''noob'' dacht dat het een mooi snel tankje was om arty's mee te pesten, maar het blijkt een traag accelererende tank te zijn met een proppenschieter aan boord...

Zal ik hem houden omdat het toch niet zo'n slechte tank is, of verpatsen en er de 180.000 silver mee verdienen?
die ik dan waarschijnlijk gebruik voor een KV-2 of een T-150, ik wil graag van de KV-2 naar de arty's en dan weer naar de T-150, zou die weg handig zijn?

Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb hem net ook nog ff binnen getikt, die batchat! :D

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

ik ben helaas niet verder gekomen als de lor. 40t... bat zat er niet meer in qua tijd :( maar heb wel genoeg gegrind voor de jgdpzE100!!

vriendin is vanvond werken *check* dus vanavond eens kijken wat nu de uiteindelijke "boom" van zo'n tier 10 TD shell is

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Le download van de patch! Nu is ie nog vlot :)

cdn1.worldoftanks.com/patches/auto/WoT_0.7.5_eu_patch.exe
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.