Thx voor je aanbod psycho, maar ik heb al een account.(>4500 battles)
Zo'n vermoeden had ik al 
TS geupdate met de final patchnotes voor 7.5.
TS geupdate met de final patchnotes voor 7.5.
[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2012 16:30 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Een nieuwe ASAP. Kort en niet interessant.
http://worldoftanks.eu/ne...p-video-interview-part-3/
Babs out!
http://worldoftanks.eu/ne...p-video-interview-part-3/
Babs out!
Zo heb de 275k xp voor de JPE-100 op mijn Ferdi
Nu is natuurlijk de vraag verkopen of niet. Dacht eerst van wel, maar het was plezierig spelen en is ondertussen mijn meest gespeelde tank met goede stats.Heb nu genoeg creds voor 1 tier X en als ik nog een aantal tanks verkoop kom ik misschien dicht bij een tweede tier X.
Shuttle st20g5
Hallo, 3 weken geleden begonnen, en aan het lurken hierpsychoclown schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:25:
Vandaag besloten mijn 3601 terug te kopen en mijn 4502B te strippen van crew.
3601 mooi elite met de 4502B crew retrained naar 80% (had nog wat exp blijkbaar want ze werden 83%) en Vents, Rammer en GLD erop. 2 Potjes ermee gedaan en die gingen aardig lekker, crew meteen naar de 84-85% gesprongen.
Ben nu een poos met VK3601H bezig, idd lekker tankje, ff reageren.
Je zet dus Vents / Rammer & GLD op je 3601? Had gedacht dat dit meer van toepassing zou zijn op hogere tier tanks. Zelf heb ik de Camo / Binocs / Toolbox combi.
Vents kan ik nog inkomen, maar nog nooit zelf gebruikt (weet niet hoeveel voordeel je hiervan tijdens het spelen merkt). Rammer en GLD, echt langzaam is de 3601 toch niet hierin? Je wint er een paar extra seconden mee t.o.v meer viewdistance & cover ? Gebruik je de 3601 als aggresieve scout?
Battle of Stalinggrad.
Start time: 27.07.2012 (7:00 - 7:30 CEST)
End time: 31.07.2012 (7:00 - 7:30 CEST)
Bonus:
3 x exp for the first battle
50% discount on:
MT V Matilda
HT V Churchill
200% increased credits on the following tanks:
MT IV PzKpfw III
MT V T-34
MT V M4 Sherman
Bonus:
50% discount on:
MT V Matilda
HT V Churchill
MT IV PzKpfw III
MT V T-34
MT V M4 Sherman
Ik zit op 269k en kan niet meer spelen tot dinsdagKnowuse schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:07:
Zo heb de 275k xp voor de JPE-100 op mijn FerdiNu is natuurlijk de vraag verkopen of niet. Dacht eerst van wel, maar het was plezierig spelen en is ondertussen mijn meest gespeelde tank met goede stats.Heb nu genoeg creds voor 1 tier X en als ik nog een aantal tanks verkoop kom ik misschien dicht bij een tweede tier X.
Maar gelukkig raak ik er met mijn free XP.
De batchat heb ik wel moeten opgeven. Daar eindig ik op 35k tekort.
Ik heb wel nog een half miljoen tekort aan credits dus ik twijfel ook of ik de ferdi ga verkopen. Ik ben niet direct geneigd dat te doen. Maar aan de andere kant, ik heb maar één td crew. En ik haaaaat 75% crews.
Bat staat al in mijn garage:) De crew is wel een lastig punt, heb op de Ferdi een derde skill op 75%. Zet de crew wel over op de JPE-100, als blijkt dat ie me echt niet ligt zet ik de crew wel weer terug.
Joindry schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:19:
Ik zit op 269k en kan niet meer spelen tot dinsdag
Maar gelukkig raak ik er met mijn free XP.
De batchat heb ik wel moeten opgeven. Daar eindig ik op 35k tekort.
Ik heb wel nog een half miljoen tekort aan credits dus ik twijfel ook of ik de ferdi ga verkopen. Ik ben niet direct geneigd dat te doen. Maar aan de andere kant, ik heb maar één td crew. En ik haaaaat 75% crews.
Shuttle st20g5
Batchat heb ik klaar staan, plus alle andere franse lights t/m de 13 90.Knowuse schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:55:
Bat staat al in mijn garage:) De crew is wel een lastig punt, heb op de Ferdi een derde skill op 75%. Zet de crew wel over op de JPE-100, als blijkt dat ie me echt niet ligt zet ik de crew wel weer terug.
[...]
Patton heeft 100k exp staan. Hopelijk lukt het om nog tot de 160k te komen.
T-54 heeft 40k exp staan, deze ga ik na de Patton oppakken. T-54 wordt namelijk gebuffed in 7.5, de rest krijgt een nerf. (Terecht imho)
Verder heb ik 90k free experience staan, dat is in eerste instantie bedoeld voor de gun van de Patton en de rest gooi ik er wel bij om de Patton te kopen.
Met de FRA lights, verkoop van de T-54, Patton

Nog wel even aan denken om de Gold ammo op de Patton en T-54 weg te schieten. Is ook slim om op de Batchat te doen, deze krijgt een nieuwe gun.
Heeft het dan nut om die tanks in je garage te hebben staan?Appel schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:03:
[...]
Batchat heb ik klaar staan, plus alle andere franse lights t/m de 13 90.
ze stijgen wel allemaal een tier, maar de verkoopwaarde ligt toch maar op helft. Dus zou je hier winst aan overmaken?
[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 27-07-2012 09:11 ]
Als je ze gekocht hebt met die special laatst, maak je er wel winst op.Joindry schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:10:
[...]
Heeft het dan nut om die tanks in je garage te hebben staan?
ze stijgen wel allemaal een tier, maar de verkoopwaarde ligt toch maar op helft. Dus zou je hier winst aan overmaken?
Heb hier ook de 12t tot de 13 90 + Batchat staan, gaan na 7.5 ook allemaal de deur uit om een Tier 10 te financieren. Wordt de M48, StuG E100 of de E-50M, weet nog niet echt welke.
[ Voor 20% gewijzigd door User op 27-07-2012 09:23 ]
Tijdens de special voor de helft gekocht. Dus is in principe primaJoindry schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:10:
[...]
Lieg niet User, je weet toch dat het de Patton wordt.User.tmp schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:21:
[...]
Als je ze gekocht hebt met die special laatst, maak je er wel winst op.
Heb hier ook de 12t tot de 13 90 + Batchat staan, gaan na 7.5 ook allemaal de deur uit om een Tier 10 te financieren. Wordt de M48, StuG E100 of de E-50M, weet nog niet echt welke.
Dan weet je het beter dan mij.Appel schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:33:
[...]
Lieg niet User, je weet toch dat het de Patton wordt.
Als je de 12t al niet hebt gekocht in de uitverkoop maak je alsnog winst. Je krijgt namelijk voor de 12t er nog een tank bij. Dit betekent, crew gratis en garage slot gratis. Daarnaast zal de 12t in het hogere tier ook wat meer kosten en zal je dus denk ik wat meer verkoop waarde hebben.Joindry schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:10:
[...]
flickr - WOT Profile - Game PC
Heb ook de 13 90 en Lorraine nog staan van het levellen en de 12t weer bij gekocht voor een extra plek in de garage. De12t en Lorraine gaan na de patch gelijk de deur uit en het nieuwe franse tankje ga ik eerst eens proberen.
Shuttle st20g5
Gisteren ook mijn Ace badge op de 3601 gehaald, was in een tier 8 potje waar ik samenspeelde met een tier 5 arty. Mooie 2k exp binnen gehengeld single
Het is eigenlijk van toepassing op alle tiers en enkel de setup verschilt per type tank en of je VS (Vertical Stabilizer) kunt mounten of niet. Gezien dat laatste niet mogelijk is is GLD een goede optie.Frenzy_LS schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 05:28:
[...]
Hallo, 3 weken geleden begonnen, en aan het lurken hier.
Ben nu een poos met VK3601H bezig, idd lekker tankje, ff reageren.
Je zet dus Vents / Rammer & GLD op je 3601? Had gedacht dat dit meer van toepassing zou zijn op hogere tier tanks. Zelf heb ik de Camo / Binocs / Toolbox combi.
Vents kan ik nog inkomen, maar nog nooit zelf gebruikt (weet niet hoeveel voordeel je hiervan tijdens het spelen merkt). Rammer en GLD, echt langzaam is de 3601 toch niet hierin? Je wint er een paar extra seconden mee t.o.v meer viewdistance & cover ? Gebruik je de 3601 als aggresieve scout?
Vents heeft effect op al je crew members en ook wordt de crewbonus van 100% crew nog eens verhoogd. Rammer en GLD zullen misschien maar een kleine impact hebben maar sneller schieten is sneller schieten en sneller aimen is sneller aimen. Elk voordeel ten opzichte van je tegenstander moet je benutten.
Als we nu kijken naar jou setup, Camo is interessant voor arty, TD's en soms scouts.
Je moet stilstaan om in werking te laten treden en gezien je een med-heavy bent is dat dus niet echt interessant. Voor Bino's moet je eveneens stilstaan is vooral interessant voor scouts en TD's. Dus je moet of agressief naar een scoutplek gaan en even tijd te nemen om te spotten (waar de 3601 niet echt een ster in zal zijn) of je ziet wat meer dan de rest maar je scout zelf niks, niet interessant dus. Toolbox kan handig zijn maar zodra je je crew op 100% hebt laat ze de Repair skill trainen en dan kun je Toolbox inwisselen
Leuk dat 200% credits met die t-34. 50k credits in een potje is best chill.filipy23 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 07:36:
Battle of Stalinggrad.
Bonus:
50% discount on:
MT V Matilda
HT V Churchill
MT IV PzKpfw III
MT V T-34
MT V M4 Sherman
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Argh, ging het juist weer eens lekker verlies je 3 potjes in rij omdat je in ultranoob teams beland en met 67+% alsnog keihard verliest. Eentje was verloren omdat onze chaffee enkel snipen was en niet de cap wilde spotten voor arty om de cap te verbreken. Ander potje vet veel damage gedaan op tier 10's (in T34) maar het wordt niet afgemaakt. Laatste verlies was in de Patton, beide platoonmaatjes unlucky door oneshots van arty terwijl wij opgescheept zitten met een platoon van een IS7 en GWTiger met echt ziek lage stats (42% winrate, 600 efficiency en 12k battles
).
Soms is het ook wel een tenenkrommend spelletje..

Soms is het ook wel een tenenkrommend spelletje..
"(42% winrate, 600 efficiency en 12k battles
)."
Ik snap echt niet dat mensen met zo'n stats het spel nog leuk vinden om te spelen...met zo'n efficiency ben je al slecht bezig plus nog die winrate...

Ik snap echt niet dat mensen met zo'n stats het spel nog leuk vinden om te spelen...met zo'n efficiency ben je al slecht bezig plus nog die winrate...
Ik vind het geen probleem om met zulke spelers in het team te zitten en ze zijn bij lange na niet allemaal 'idioot' maar als je sommigen, zoals die speler, ziet spelen dan vraag je je echt sterk af wat hij die 12k battles heeft geleerd. Vooral de mensen die geen tips of aanwijzingen willen horen zijn erg. Laatst vertelde ik 2 lui niet te ver door te rijden en dat ik ze zou komen helpen. Zegt de slechte van de 2 doodleuk te spelen zoals hij wil en geen advies aan te nemen, ik bleef vriendelijk maar de rest van het team viel er meteen over. Toen hij paar tellen later dood was had ik ook zoiets van, als je geen tips of advies wilt horen dan maak je het er ook zelf naar..
Meest vervelende is nog wel dat je dat soort types de laatste paar weken ontiegelijk veel in tier 9's en 10's ziet en dat kan nu net de win of loss betekenen.
Meest vervelende is nog wel dat je dat soort types de laatste paar weken ontiegelijk veel in tier 9's en 10's ziet en dat kan nu net de win of loss betekenen.
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 27-07-2012 12:25 ]
Ging helemaal top vanochtend
Denk even mijn trippels doen. Alleen mijn batchat had iets van 2.8 k de 0verige 6 tanks tussen de 5-6k per potje
Mooiste was met mn t50-2. Het was een stevig gevecht en het kon alle kanten op gaan. Ik lekker scouten en snipen en veel damage gedaan. Wordt onze toptier uitgeschakeld en zit lekker op mijn te zeuren en te schelden. Result: 4 kills 7 damaged 6 scouts
goed voor 5.5k. Prachtig dat hij me dan idioot noemt
Daarna op westfield besloot onze vk4502 (redelijk stock zo was te zien) om via de medium lijn te gaan. Hij zij: ik ga ze verassen! dat verwachten ze nooit! Natuurlijk werd hij uitgemaakt voor noob en hij heeft geen enkele tank geraakt of gezien
Vanavond de positieve lijn verder zetten hoop ik
watskeburt met alle kleurtjes op de clanwars map?
Mooiste was met mn t50-2. Het was een stevig gevecht en het kon alle kanten op gaan. Ik lekker scouten en snipen en veel damage gedaan. Wordt onze toptier uitgeschakeld en zit lekker op mijn te zeuren en te schelden. Result: 4 kills 7 damaged 6 scouts
Daarna op westfield besloot onze vk4502 (redelijk stock zo was te zien) om via de medium lijn te gaan. Hij zij: ik ga ze verassen! dat verwachten ze nooit! Natuurlijk werd hij uitgemaakt voor noob en hij heeft geen enkele tank geraakt of gezien
Vanavond de positieve lijn verder zetten hoop ik
watskeburt met alle kleurtjes op de clanwars map?
[ Voor 3% gewijzigd door oosterhofjf op 27-07-2012 13:03 ]
Lees de bovenstaande berichten quantor
Maar ik ben de slechtste niet
Battle of Stalinggrad.
Bonus:
50% discount on:
MT V Matilda
HT V Churchill
MT IV PzKpfw III
MT V T-34
MT V M4 Sherman
Battle of Stalinggrad.
Bonus:
50% discount on:
MT V Matilda
HT V Churchill
MT IV PzKpfw III
MT V T-34
MT V M4 Sherman
Ik vermoed dat zij zich beter amuseren dan de mensen die zich aan hun irriteren.TweakJerommeke schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:11:
"(42% winrate, 600 efficiency en 12k battles)."

Ik heb 0 bewijs dat op metingen en feiten rust, maar ik vermoed heel erg dat deze theorie niet zo gek kan zijn.crizyz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:15:
[...]
Ik vermoed dat zij zich beter amuseren dan de mensen die zich aan hun irriteren.
Ik merkte het gister in mijn T110, het ene potje vlogen mijn shells dwars door alle tier 10's heen. Volgende potje constant lopen bouncen op een IS-4. En de theorie heeft ook een motief vanuit Wargaming, mensen gaan niet spelen wanneer ze constant geowned worden. En hoe meer spelers, hoe meer gold er verkocht wordt.
Win
Draw
Loss
Loss
Loss
Damn gaat weer goed vandaag zeg...
Draw
Loss
Loss
Loss
Damn gaat weer goed vandaag zeg...
Oops zie het nu ook, maar bedanktoosterhofjf schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:11:
Lees de bovenstaande berichten quantor![]()

Zo had net een lekker potje in mijn panzer 3.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Of toch de 704??Lieg niet User, je weet toch dat het de Patton wordt.
Altijd leuk om mensen tegen te komen die gold ammo gebruiken in randoms... Net een JagdPanther tegenover mij.. eerste potje met mijn KT. Die gast schiet me volledig aan flarden dwars door mijn front heen... 350hp hits continu...
Zelfs ik met mijn JagdPanther met 88 en 105mm kom met moeite door de front van een KT. Tevens was het weer meerdere spelers opgevallen dat die gast onmogelijke penetration hits had...
Maarja altijd lame dat ze het ontkennen, echt een hekel aan dit soort mensen.
Maar KT is wel een lekkere tank
. Heb panzer 4 crew erop gezet haha, 80% met 1 skill volledig en de 2e op 30%.
Zelfs ik met mijn JagdPanther met 88 en 105mm kom met moeite door de front van een KT. Tevens was het weer meerdere spelers opgevallen dat die gast onmogelijke penetration hits had...
Maarja altijd lame dat ze het ontkennen, echt een hekel aan dit soort mensen.
Maar KT is wel een lekkere tank
[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 27-07-2012 15:52 ]
Anoniem: 394709
Klopt het dat iedereen nu de got clan kan joinen? en dat er ook nog andere waren als je wel of niet met clanwars mee wilt doen.
zelf heb ik:
stug III
pzkpfw IV
k1
a20
wespe
tis nie geweldig maar stug III en pzkpwf hoeven nog maar een paar potjes en dan worden ze vervangen.
zelf heb ik:
stug III
pzkpfw IV
k1
a20
wespe
tis nie geweldig maar stug III en pzkpwf hoeven nog maar een paar potjes en dan worden ze vervangen.
Ik ben een onwijze noob met 47% winrate, 808 efficiency en 1647 battles. Ik blijf het ondanks dat ik een noob ben reuze naar mijn zin hebben. Ja vaak haal ik het einde van een battle niet. Ook al schiet je geen enkele tank kappot en verlies je. Het geeft toch een goed gevoel als je de vijandelijke opmars ergens voor enige tijd tegen hebt kunnen houden.TweakJerommeke schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:11:
"(42% winrate, 600 efficiency en 12k battles)."
Uiteraard heb ik ook wel mijn irritaties.
- Idlers
- Team genoten die, zonder dat je van koers afwijkt, in je tracks rijden
- Team genoten die handig je rear blocken terwijl je peak en shoot aan het doen bent met paperthin armor. (PZIV of zo)
- Team genoten die, ondanks dat je je target netjes tagged, in je schootsveld raggen.
- Detracken op de minst handige plek van de map
- Tank rijden die niet zo bij je speelstijl had maar die je toch door moet voor de volgende tank.... Soms is het too much. KV1 was voor mij te veel ellende.
Maar overall, ondanks mijn belabberde prestaties, een leuk spel om te spelen.
Ik had ook zo'n stats in het begin maar iemand met 12k battles is geen noob meer in mijn ogen. Maarja soms zijn ze wel handig als ze een deathrush doen, dan kan ik ff herladen of snel wat targets kapot schieten. Alleen erger ik me eraan als tier 10 tanks niet weten wat ze doen.Kirpeknots schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:58:
[...]
Ik ben een onwijze noob met 47% winrate, 808 efficiency en 1647 battles. Ik blijf het ondanks dat ik een noob ben reuze naar mijn zin hebben. Ja vaak haal ik het einde van een battle niet. Ook al schiet je geen enkele tank kappot en verlies je. Het geeft toch een goed gevoel als je de vijandelijke opmars ergens voor enige tijd tegen hebt kunnen houden.
Ben wel geen council van GOT meer, maar ja je kunt GOT2 joinen zolang er plaats is, we spitten de boel eens in de zoveel tijd, dan gooien we spelers eruit die niet meer spelen (en dat niet gemeldt hebben). Als je tier 8 of hoger hebt en veel speelt kun je ook naar GOT. Spelers die heel veel spelen (en op TS zitten) kunnen dat zelfs al eerder, zolang er plaats is. Spelers die eruit gegooid zijn en weer gaan spelen mogen ook altijd weer terug in de clan, is alleen maar omdat die limiet van 100 spelers soms wel erg lastig is en we geen GOT3 willen doen.Anoniem: 394709 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:57:
Klopt het dat iedereen nu de got clan kan joinen? en dat er ook nog andere waren als je wel of niet met clanwars mee wilt doen.
zelf heb ik:
stug III
pzkpfw IV
k1
a20
wespe
(bovenstaande is onder voorbehoud)
Anoniem: 420887
Zojuist een voorbeeld van een actie waarvan je de positieve effecten alleen in win% ziet:
Op abby, in het eindspel met 4 tegen 4 (ik in een loraine 40t). Ik met een IS7en later nog een andere teamgenoot in de noordelijke capzone terwijl de tegenstanders (2x arty & 2 tier 9 heavy) op de heuvels in het westen zitten. Ik er op af (een teamgenoot riep nog "just cap") en de tegenstanders zo kunnen afleiden dat ze geen fatsoenlijk schot op de capzone hebben gelost. Ik weet vrij zeker dat we wanneer we hadden gewacht we één voor één waren opgerold. IMO een cruciale actie die je alleen in win% ziet terugkomen.
Op abby, in het eindspel met 4 tegen 4 (ik in een loraine 40t). Ik met een IS7en later nog een andere teamgenoot in de noordelijke capzone terwijl de tegenstanders (2x arty & 2 tier 9 heavy) op de heuvels in het westen zitten. Ik er op af (een teamgenoot riep nog "just cap") en de tegenstanders zo kunnen afleiden dat ze geen fatsoenlijk schot op de capzone hebben gelost. Ik weet vrij zeker dat we wanneer we hadden gewacht we één voor één waren opgerold. IMO een cruciale actie die je alleen in win% ziet terugkomen.
Fixed.wsLy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 15:51:
Maarja altijd lame die mensen die klagen over dat andere mensen wel geld uitgeven aan hun favoriete spelletje, echt een hekel aan dit soort mensen.
En in je xp en een beetje extra credits.
edit: Nou ja kijk dit dan:
From Saturday 28 of July, at 8:00 h CEST (6am GMT) to 1st of August, at 8:00 h CEST (6am GMT), you will be able to benefit from the following discounts:
Medium Tank Tier IX Т-54 2 085 000 credits
Medium Tank Tier IX Е-50 1 991 000 credits
Medium Tank Tier IX M46 Patton 2 103 000 credits
Medium Tank Tier Vlll Lorraine 40t 1 345 000 credits
Tank Destroyer Tier IX Оbject 704 2 520 000 credits
Tank Destroyer Tier IX Jagdtiger 2 570 000 credits
Tank Destroyer Tier IX T30 2 650 000 credits
Tank Destroyer Tier IX Т95 2 580 000 credits
Tank Destroyer Tier IX AMX 50 Foch 2 570 000 credits
2 boxes zijn nu onderweg van bol.com naar mij, blijft jammer dat zavvi niet over de brug kwam met hun "2 for 3" actie.Anoniem: 420887 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 17:36:
Zojuist een voorbeeld van een actie waarvan je de positieve effecten alleen in win% ziet:
edit: Nou ja kijk dit dan:
From Saturday 28 of July, at 8:00 h CEST (6am GMT) to 1st of August, at 8:00 h CEST (6am GMT), you will be able to benefit from the following discounts:
Medium Tank Tier IX Т-54 2 085 000 credits
Medium Tank Tier IX Е-50 1 991 000 credits
Medium Tank Tier IX M46 Patton 2 103 000 credits
Medium Tank Tier Vlll Lorraine 40t 1 345 000 credits
Tank Destroyer Tier IX Оbject 704 2 520 000 credits
Tank Destroyer Tier IX Jagdtiger 2 570 000 credits
Tank Destroyer Tier IX T30 2 650 000 credits
Tank Destroyer Tier IX Т95 2 580 000 credits
Tank Destroyer Tier IX AMX 50 Foch 2 570 000 credits
[ Voor 27% gewijzigd door Knowuse op 27-07-2012 18:06 ]
Shuttle st20g5
Nee. Gold gebruiken in randoms is en blijft lame.
[ Voor 15% gewijzigd door wsLy op 27-07-2012 18:14 ]
Dat vind jij. Ik vind er niks lame aan.wsLy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Ik heb hier een medium staan die op de topgun 106mm penetration heeft, en volcontinue in tier 8 en 9 potjes komt.wsLy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Denk je echt dat ik dat ding zonder goldammo ga spelen?
In clanwars kan ik het begrijpen omdat daar zowat iedereen het zal gebruiken. Maar als mensen gewoon voor de fun spelen is het in mijn ogen lame om te doen.
@user.tmp ik kom met mijn VK3601H ook continu in tier 9 potjes en toch gebruik ik geen gold ammo...
Ook maar iets van 132mm penetratie.
By the way... iemand verklaring hiervoor? Potje met 14-0 gewonnen... alle vijanden (15 stuks) dood en zij hadden geen teamkill...
En psychoclown zie hier ook een persoon van de SGG clan waar jullie van hadden verloren.

[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 27-07-2012 19:02 ]
Jij bent er vast ook zo 1 die in shooters over grenadelaunchers janktwsLy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:00:
[...]
Maar als mensen gewoon voor de fun spelen is het in mijn ogen lame om te doen.
Iemand zichzelf gekilled denk ik dan. Bv een arty die dacht te kunnen schieten en tegen een gebouw voor hem schoot en zichzelf heeft gekilled met HE damage. Heb ik regelmatig gehad bij self defense met arty en als de tegenstander mij facehugged.wsLy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:00:
By the way... iemand verklaring hiervoor? Potje met 14-0 gewonnen... alle vijanden (15 stuks) dood en zij hadden geen teamkill...
En psychoclown zie hier ook een persoon van de SGG clan waar jullie van hadden verloren.
[afbeelding]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Phoe, wat moet ik vandaag extra goed spelen om het team te helpen winnen in mijn IS als top tier... ik kap weer, veel te warm om hiermee door te gaan.
Oh we gaan op die tour.. nee helaas ben ik er niet zo een.Kaap schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:15:
[...]
Jij bent er vast ook zo 1 die in shooters over grenadelaunchers jankt
Maarja ik ben over het algemeen niet zo voor het pay-2-win. Premium account geen problemen mee aangezien dat alleen extra xp en credits oplevert maar je geen voordeel geeft qua penetratie of damage done. Maar gold ammo is iets wat ik niet zal gebruiken. In geen enkele game waar je voordeel kunt behalen door te betalen niet overigens...
Battlefield Heroes was precies hetzelfde.. standaard wapens waren generfd en echt zwaar klote geworden, maar de betaalde wapens waren veel beter.. hogere damage, accurater, sneller schieten, grotere knife range (met een bepaald mes) etc. Toen het echt pay-2-win is geworden heb ik het spel nog maar eventjes gespeeld en sindsdien heb ik het ook niet meer gespeeld.
Hmm nog niet aan gedacht inderdaad.wontcachme schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:25:
[...]
Iemand zichzelf gekilled denk ik dan. Bv een arty die dacht te kunnen schieten en tegen een gebouw voor hem schoot en zichzelf heeft gekilled met HE damage. Heb ik regelmatig gehad bij self defense met arty en als de tegenstander mij facehugged.
Ging bij mij ook eerst top (wel average wins maar top) daarna drie zwaar onnodige losses.oosterhofjf schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:53:
Ging helemaal top vanochtendDenk even mijn trippels doen. Alleen mijn batchat had iets van 2.8 k de 0verige 6 tanks tussen de 5-6k per potje
Wilden weer eens wat anders dan grijswatskeburt met alle kleurtjes op de clanwars map?
Inderdaad, die stats zijn niet heel gek hoor, zeker als je nog niet super lang speelt. Iemand met 12k battles daarentegen heeft 6x zoveel matches gespeeld en zou toch wel wat dingen opgepikt moeten hebben in al die battlesTweakJerommeke schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:19:
[...]
Ik had ook zo'n stats in het begin maar iemand met 12k battles is geen noob meer in mijn ogen. Maarja soms zijn ze wel handig als ze een deathrush doen, dan kan ik ff herladen of snel wat targets kapot schieten. Alleen erger ik me eraan als tier 10 tanks niet weten wat ze doen.
Toevallig, van die clan ik had voor die battle nog niet eerder van gehoordwsLy schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 19:00:
[...]
[afbeelding]

Lekker potje net. 6 Kills met de Hetzer. Moet wel zeggen dat ik de enerhoogste tier was in dit potje. Potje telde 3X mee voor de exp. Jummy.
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_035.jpg
Friendly van Pirates loopt in 'all' te klagen dat iemand 1 gold shell gebruikt heeft tegen hem. Wanneer je daarop zegt dat hij niet moet zeuren tracked hij je.. heel volwassen
Friendly van Pirates loopt in 'all' te klagen dat iemand 1 gold shell gebruikt heeft tegen hem. Wanneer je daarop zegt dat hij niet moet zeuren tracked hij je.. heel volwassen
Vindt het wel knap dat hij allebei je tracks erafschiet..vreemde is wel dat het veelgehoorde gerucht is dat juist Pirates met gold schiet in pubs omdat ze altijd zovel gold hebben kunnen farmen..
Maar dat is een gerucht ik weet niet de waarheid hiervan.
Inderdaad, vreemd. Misschien gebruikte hij HE op de grond (mijn tracks waren allebei al 'geel')?shockwae schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:53:
Vindt het wel knap dat hij allebei je tracks erafschiet..
Anoniem: 448327
Ik twijfel ff
In de garage hebt ik de volgende SPG's;
SU-8.... Crew 97%....Nog nodig 60K XP voor SU-14
SU-26 ..Crew 100% met 2 vaardigheden
M7Priest..Crew 73%..M41 kan ik eventueel nu kopen
AMX-13F3 AM..Crew 100%...nog 63K XP nodig voor Lorraine155 50
GW Panthet...Crew 100% met 94% vaardigheden..nog 33K XP voor GW Tiger
Grille...Crew 100% met bijna 2 vaardigheden
De SU-8 en de Priest vindt ik persoonlijk de minste.
Met welke 2 SPG Lijnen zou jij verder gaan om hogere Tier arty te grinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 448327 op 28-07-2012 09:31 ]
HE tussen beide tracks, de splash damage pakt dan gelijk beide tracks.shockwae schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:53:
Vindt het wel knap dat hij allebei je tracks erafschiet..vreemde is wel dat het veelgehoorde gerucht is dat juist Pirates met gold schiet in pubs omdat ze altijd zovel gold hebben kunnen farmen..
En ik durf het wel een 'urban myth' te noemen dat PTS altijd met gold schiet. We hebben het niet nodig, zonder gold schieten we er ook wel doorheen. Nu met de komst van tier 10 meds maken wel veel lui de gold shells op (doe ik ook), en er is natuurlijk wel altijd iemand die vergeet zijn CW setup er af te halen (gebeurt mij ook).
De meeste van ons hebben wel standaard een paar gold shells bij ons... maar we schieten niet met gold in pubs. Tenzij we door onze platoon maten uitgelachen willen worden.
Zijn best veel spelers die in pubs net een paar gold shells meenemen. Kan het verschil zijn tussen winst of verlies. Als je standaard met gold gaat schieten is dat nogal lameAppel schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 00:04:
[...]
HE tussen beide tracks, de splash damage pakt dan gelijk beide tracks.
En ik durf het wel een 'urban myth' te noemen dat PTS altijd met gold schiet. We hebben het niet nodig, zonder gold schieten we er ook wel doorheen. Nu met de komst van tier 10 meds maken wel veel lui de gold shells op (doe ik ook), en er is natuurlijk wel altijd iemand die vergeet zijn CW setup er af te halen (gebeurt mij ook).
De meeste van ons hebben wel standaard een paar gold shells bij ons... maar we schieten niet met gold in pubs. Tenzij we door onze platoon maten uitgelachen willen worden.
Vraagje aan diegene die op de testserver hebben gespeeld:
Hoe zijn de tier X mediums? Dadelijk heb ik de batchat, E50M en de t62 en ben benieuwd welke ik het fijnste vind. Over het algemeen lees ik dat de amerikaanse medium het sterkste zal worden. Verder hoor ik alleen maar zeurende mensen.
Ik heb de batchat en M48 gespeeld op de testserver en vind de M48 HEERLIJK. Awesome gun, accuraat tijdens het rijden van heb ik jouw daar en je kan nu soms iets bouncen (als iemand schiet zonder mikken bv). Snelheid en accel is iets minder dan de M46, maar de gun maakt veel goed. Ook is er 1 graad gun depression ingeleverd.oosterhofjf schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:58:
Hoe zijn de tier X mediums? Dadelijk heb ik de batchat, E50M en de t62 en ben benieuwd welke ik het fijnste vind. Over het algemeen lees ik dat de amerikaanse medium het sterkste zal worden. Verder hoor ik alleen maar zeurende mensen.
De batchat heeft best een lekkere gun, maar de minste penetratie, de beweegelijkheid is nu gelijk met die van een betonnen huis. Erg grote bochten nodig en je verliest veel snelheid daarbij. Ook veel minder HP dan de rest 1800 vs 1950 vs 2000 vs 2050.
Batchat gaat echt een tanks worden die je gebruikt om ergens snel te komen, wachten tot de tegenstander gevuurt heeft en dan knallen. Iemand eruit draaien is erg moeilijk geworden nu.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bah.. met de release was de bat chat epic! na de enorme nerf nog steeds goed genoeg. Maar nu halen ze mijn favoriete punt weg bij de bat chat
Klinkt als een A20 met een mooie gun erop
Ik vind hem erg log tenminste. Heb alleen de T9 batchat op de testserver gedaan eerder dus niet veel ervaring ermee. Ga hem toch wel kopen nog voor de patch omdat ik een 2e medium wiloosterhofjf schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:16:
Bah.. met de release was de bat chat epic! na de enorme nerf nog steeds goed genoeg. Maar nu halen ze mijn favoriete punt weg bij de bat chatKlinkt als een A20 met een mooie gun erop
Overigens is de suspension wel veranderd waardoor je nu op de plek kan draaien zoals de patton.
Wel klote dat ze de nu de lorraine prijs hebben verlaagd. Had liever de batchat gehad (alleen de tier 9 tanks dus) aangezien ik die nog moet
[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 28-07-2012 13:32 ]
Assault op Prokhorovka, ik zat op defence. Zat tevens geen arty in die pot, echte tank duels dus, zoals het spel zou moeten zijn.
Victory!
Battle: Prokhorovka zaterdag 28 juli 2012 13:48:18
Vehicle: E-100
Experience received: 5.580 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 105.181
Battle Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-07-2012 14:06 ]
Is de max van 45km/h niet hinderlijk?wontcachme schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:14:
[...]
Ik heb de batchat en M48 gespeeld op de testserver en vind de M48 HEERLIJK. Awesome gun, accuraat tijdens het rijden van heb ik jouw daar en je kan nu soms iets bouncen (als iemand schiet zonder mikken bv). Snelheid en accel is iets minder dan de M46, maar de gun maakt veel goed. Ook is er 1 graad gun depression ingeleverd.
De batchat heeft best een lekkere gun, maar de minste penetratie, de beweegelijkheid is nu gelijk met die van een betonnen huis. Erg grote bochten nodig en je verliest veel snelheid daarbij. Ook veel minder HP dan de rest 1800 vs 1950 vs 2000 vs 2050.
Batchat gaat echt een tanks worden die je gebruikt om ergens snel te komen, wachten tot de tegenstander gevuurt heeft en dan knallen. Iemand eruit draaien is erg moeilijk geworden nu.....
Valt mee. De Patton had 48km/h dus niet een heel groot verschil. Bovendien kan de M48 ook redelijk tot goed hull down, zolang je maar timed wanneer je de tumor op je turret laat zien. En als je gasoline gebruikt trek je ook sneller op dus compenseer je de topsnelheid een beetje mee
De T62-A heeft echter een veel grotere snelheid nerf gehad en kan nu nog maar 49km/h. Maar die heeft echter ook een awesome gun (minder dmg, maar hogere rpm (elke 5.5sec een schot) en dezelfde dpm als de M48
Die hoge ROF van de T62A gaat in CWs eker op prijs gesteld worden. Ik kan me voorstellen dat dat ideaal is om t-50-2's af te knallen.[b][message=38659318,noline]
De T62-A heeft echter een veel grotere snelheid nerf gehad en kan nu nog maar 49km/h. Maar die heeft echter ook een awesome gun (minder dmg, maar hogere rpm (elke 5.5sec een schot) en dezelfde dpm als de M48
Babs out!
Ik weet het niet. Damage wordt in CW's nooit veel gedaan door meds. En voor een T-50-2 heb je eigenlijk 4 eigenschappen nodig: Accuraatheid, Aimtijd, shell speed en dan pas reload. De Patton III is daar imho beter voor geschikt.filipy23 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:49:
[...]
Die hoge ROF van de T62A gaat in CWs eker op prijs gesteld worden. Ik kan me voorstellen dat dat ideaal is om t-50-2's af te knallen.
Babs out!
Al las ik wel ergens dat de T62 nu een snelle aimtijd heeft.
Wow wat is er aan de hand vandaag, 10 wins op een rij. 
15 nu, haha laatste potje maar 28% winkans maar hun beste platoon van drie TD's ging aanvallen op het moment toen ze die nodig hadden op Mines.
15 nu, haha laatste potje maar 28% winkans maar hun beste platoon van drie TD's ging aanvallen op het moment toen ze die nodig hadden op Mines.
[ Voor 56% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-07-2012 17:45 ]
T62 heeft snel aimen, is accuraat, heeft snelle shell speed (alle tier X mediums dankzij apcr rounds) en snelle reload. Grootste probleem zal zijn bij de T50-2 te komen (72 vs 49km/h) en precisie tijdens het rijdenAppel schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:56:
[...]
Ik weet het niet. Damage wordt in CW's nooit veel gedaan door meds. En voor een T-50-2 heb je eigenlijk 4 eigenschappen nodig: Accuraatheid, Aimtijd, shell speed en dan pas reload. De Patton III is daar imho beter voor geschikt.
Al las ik wel ergens dat de T62 nu een snelle aimtijd heeft.
Sick, lijkt een flink aardige middag geweest te zijnTweakJerommeke schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:05:
Wow wat is er aan de hand vandaag, 10 wins op een rij.
Gisteren ging ook wel lekker! Een deel is in mijn Champion TC waar ik ook weer samen met MrBlue en Coyotee gespeeld heb. Verder een mix van HARD en HARDS en dat ging lekker!
Wel op het eind 2x verloren wat serieuze wins hadden moeten worden. Eentje omdat iemand niet gezegd had dat zijn game gecrashed was, ik zag iedereen na de battle ervoor meteen ready staan en dacht gaan met die banaan..
Anyways ook leuke potjes gehad, oa. tegen OM-V en OM-X, tegen OM-X vrij hard gewonnen maar OM-V was erg close, ze campten te hard.Victory ratio: 70.97%
Battles: 31
Experience gained: 29970
Damage per battle: 1916
Average experience: 966.77
Capture per battle: 2.61
Defense per battle: 0
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door B-BRAIN op 29-07-2012 00:10 ]
Nice en mooie wraakactie! Ik meen me te herrineren dat OM-V ook ontiechelijk zat te kampen op Lakeville een paar dagen terug maar toen verloren we.Anyways ook leuke potjes gehad, oa. tegen OM-V en OM-X, tegen OM-X vrij hard gewonnen maar OM-V was erg close, ze campten te hard.
Treurig dat die gasten gaan campen trouwens zodra het een beetje heet onder hun voeten wordt.
Babs out!
is er ergens te zien hoe snel de shells gaan van de tanks ?
of is dat iets wat je zelf merkt met schieten ?
Ging gister echt super lekker! Echt niet normaal.... Zit nu op de 122k exp op mijn Patton, ik denk dat ik het gewoon ga halen!!!! 
Kan ik de rest mooi gebruiken voor de gun en de T-62
Kan ik de rest mooi gebruiken voor de gun en de T-62
Geen company aangeraakt.Stats for date 2012-07-28
Name Value
Victory ratio: 75%
Battles: 28
Experience gained: 26844
Damage per battle: 1903
Average experience: 958.71
Capture per battle: 0.79
Defense per battle: 0
Zat jij toen niet gewoon in mijn company?filipy23 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 09:25:
[...]
Nice en mooie wraakactie! Ik meen me te herrineren dat OM-V ook ontiechelijk zat te kampen op Lakeville een paar dagen terug maar toen verloren we.
Treurig dat die gasten gaan campen trouwens zodra het een beetje heet onder hun voeten wordt.
Babs out!
Meen me te herinneren dat jij ook meespeelde want tegen OM-V was inderdaad op Lakeville
Geen idee waar je dat tegenwoordig zou kunnen opzoeken maar je kunt het zelf merken.B-BRAIN schreef op zondag 29 juli 2012 @ 09:28:
is er ergens te zien hoe snel de shells gaan van de tanks ?
Bijv. de E100 schiet een stuk trager in vergelijking met de Maus gun.
Had je meer geluk dan ik, in publics alleen maar faalteams gezien dus toen maar een company gestart.Appel schreef op zondag 29 juli 2012 @ 10:09:
Ging gister echt super lekker! Echt niet normaal.... Zit nu op de 122k exp op mijn Patton, ik denk dat ik het gewoon ga halen!!!!
Lekker een mix van clans maar hoofdzakelijk HARDS/GOT en dat ging erg goed. 2x verloren terwijl het een keiharde win had moeten worden maar over het algemeen ging het super. We hadden ook wel mega lol trouwens
Snelheid van de shells kan je grofweg afleiden door het caliber te delen door de lengte van de gun. (in realiteit dan, wargaming foefelt natuurlijk graag wat daaraan om "de balans" te ""herstellen"")
De E-100 gun is korter en dikker dan de maus gun. Wat dan klopt met de theorie. De snelste shells zijn volgens mij die van de Panther 75/L100, aka lasergun. Gevolgd door de 88/L100 van de E-50. De traagste shells die van de KV derpgun volgens mij.
De ferdi zijn 128mm is in de 7.2, toen de rof heel ietwat omhoog ging, zijn shell flighttime verlengd. Het is iets wat je natuurlijk meest merkt wanneer je moet leaden op een rijdende tank... Gezien het aantal potjes dat ik reeds gespeeld heb met mijn Ferdi is leaden hier een nobrainer geworden. Na de 7.2 raakte ik plots geen bal meer. Het was een heel andere gun geworden.
De E-100 gun is korter en dikker dan de maus gun. Wat dan klopt met de theorie. De snelste shells zijn volgens mij die van de Panther 75/L100, aka lasergun. Gevolgd door de 88/L100 van de E-50. De traagste shells die van de KV derpgun volgens mij.
De ferdi zijn 128mm is in de 7.2, toen de rof heel ietwat omhoog ging, zijn shell flighttime verlengd. Het is iets wat je natuurlijk meest merkt wanneer je moet leaden op een rijdende tank... Gezien het aantal potjes dat ik reeds gespeeld heb met mijn Ferdi is leaden hier een nobrainer geworden. Na de 7.2 raakte ik plots geen bal meer. Het was een heel andere gun geworden.
net ff paar potjes op de test server gespeelt maar die russen kunnen niet fatsoenlijk op mini map kijken en maar als 1 lemmings trein naar overkant rijden. zou wel is willen dat de server van RU en EU 1 weekend bij elkaar gezet worden.
Heb die gedachte ook wel eens gehad maar dan is de kans op faalteams nog groter dan dat het nu al is.
Nee, ik ben wel blij met de EU noobs als ik die RU spelers zie spelen op de test server
Nee, ik ben wel blij met de EU noobs als ik die RU spelers zie spelen op de test server
net een rus met 28k en 400 eff. vraag me af of die lui wel wat leren na zoveel potjes te hebben gespeelt.
heb nu Highway als map. damn die is me groot.
heb nu Highway als map. damn die is me groot.
[ Voor 19% gewijzigd door B-BRAIN op 29-07-2012 11:52 ]
Net weer een heerlijk potje met de KV-1S gedaan, blijft een heerlijke tier 6 tank. Alleen jammer van de 15 sec reload op de top gun.
6 kills, 2200+ damage, geen schot gemist. 1807 xp
. Hoogste xp met die tank is 2220 een tijdje terug.
KV-4 heb ik nu de sterkste motor inliggen en dan kan ik eindelijk beginnen aan de lange grind naar de ST-1
166000xp..
edit//
lol... met mijn AMX 12t aan het spotten en toen bleef ik vasthangen in een rotsblok
Hoop dat dit niet meer zal gebeuren als de physics hun intrede doen..
edit2//
Tijd om team fortress 2 te spelen want het is weer dieptriest... tot dusver 2 battles gewonnen
6 kills, 2200+ damage, geen schot gemist. 1807 xp
KV-4 heb ik nu de sterkste motor inliggen en dan kan ik eindelijk beginnen aan de lange grind naar de ST-1
edit//
lol... met mijn AMX 12t aan het spotten en toen bleef ik vasthangen in een rotsblok

edit2//
Tijd om team fortress 2 te spelen want het is weer dieptriest... tot dusver 2 battles gewonnen

[ Voor 28% gewijzigd door wsLy op 29-07-2012 12:10 ]
Hallo,
Ik kom me hier ook maar even melden.
Ben langzaam aan het groeien hoogste tank is nu de M3 Lee. Tier 4.
Mijn playername is sgtskip83
http://worldoftanks.eu/co...unts/500349191-sgtskip83/
Ik zal zometeen me aanmelding voor got2 versturen. En uiteraard hier blijven lezen want ik heb nog voldoende te leren.
Ik zal zometeen me aanmelding voor got2 versturen. En uiteraard hier blijven lezen want ik heb nog voldoende te leren.
Zo, ik ga bijna met de ESL van vandaag beginnen
Voor mensen die een biertje er bij willen pakken om wat sportplezier te volgen en niet aan de trekken komen met de Olympische spelen..
Hello eSports fans!
Today we have great news. We will be streaming this Go4WoT cup.
http://de.twitch.tv/aimbulance
Next to the stream we will have a raffle if we reach around 1000 current viewers. Tune in and enjoy great fights.
Also join uns on twitter @sne91
Best regards
Your Admin Team
Tier X performance stats from RU:
Obj. 268
vehicles 4 023 battles 76 465 win ratio: 51.08%
E-100 Jgpz
vehicles 5 281 battles 96 967 win ratio: 48.74%
T110E3
vehicles 1 026 battles: 21 431 win ratio: 52.3%
T110E4
vehicles 2 556 battles: 55 833 win ratio: 55.28%
AMX Foch 155
vehicles 460 battles 13 335 win ratio 54.83%
Mediums
T-62A
vehicles 15 440 battles: 244 859 win ratio 50.87%
E50M
vehicles 4 882 battles: 65 868 win ratio 52.39%
M48
vehicles 6 231 battles 119 876 win ratio 55.98%
De amerikanen kunnen nerfs gaan verwachten
Babs out!
Obj. 268
vehicles 4 023 battles 76 465 win ratio: 51.08%
E-100 Jgpz
vehicles 5 281 battles 96 967 win ratio: 48.74%
T110E3
vehicles 1 026 battles: 21 431 win ratio: 52.3%
T110E4
vehicles 2 556 battles: 55 833 win ratio: 55.28%
AMX Foch 155
vehicles 460 battles 13 335 win ratio 54.83%
Mediums
T-62A
vehicles 15 440 battles: 244 859 win ratio 50.87%
E50M
vehicles 4 882 battles: 65 868 win ratio 52.39%
M48
vehicles 6 231 battles 119 876 win ratio 55.98%
De amerikanen kunnen nerfs gaan verwachten
Babs out!
Stats van de laatste twee weken inclusief Tier X heavies (Tier X heavy rating is dus gebaseerd p ruwweg 75% games zonder nieuwe T10 en 25% met nieuwe T10s)
M48A1 55.98 %
T110E4 55.28 %
AMX_50Fosh_155 54.83 %
T110E5 52.63 %
E50_Ausf_M 52.39 %
T110E3 52.3 %
Объект 268 51.08 %
T62A 50.87 %
Bat Chatillon 25 t 50.78 %
Maus 50.2 %
E-100 49.17 %
AMX 50B 49.15 %
JagdPz E-100 48.74 %
ИС-4 48.5 %
ИС-7 48.42 %
M48A1 55.98 %
T110E4 55.28 %
AMX_50Fosh_155 54.83 %
T110E5 52.63 %
E50_Ausf_M 52.39 %
T110E3 52.3 %
Объект 268 51.08 %
T62A 50.87 %
Bat Chatillon 25 t 50.78 %
Maus 50.2 %
E-100 49.17 %
AMX 50B 49.15 %
JagdPz E-100 48.74 %
ИС-4 48.5 %
ИС-7 48.42 %
Heeft iemand nog tips voor een leuke scout nu de T50-2 zijn snelheid gaat verliezen?
Waar heb je vandaan dat e T-50-2 zijn snelhied gaat verliezen? Zover ik weet wordt hij alleen vervangen door een ander model wat historisch die snelheid wel misschien zou kunnen halen.Gouwden schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:51:
Heeft iemand nog tips voor een leuke scout nu de T50-2 zijn snelheid gaat verliezen?
Babs out!
@filipy
Die tier X heavy tanks stat kan ik simpelweg niet geloven. De Maus en E100 die het beter doen dan IS4/IS7. Dat moet een grap zijn.....
En hoe willen ze de M48 en E4 gaan nerfen vraag ik me af. De M48 kan niet langzamer schieten, want dan is de T62 de DPM tank wat Amerikanen zijn. Enigste wat ik kan bedenken is de precisie on the move. Bewegelijkheid en snelheid zijn al hard omlaag gegaan in deze tank.
De E4 nog minder RPM zou hem compleet nutteloos maken (zoals de T30 nu is) dus dat zal wel precisie nerf, bewegelijkheid nerf, turret/track traverse nerf worden.
Maar nog, de russen spelen als hersendoden anders kunnen de IS4/IS7 niet zo laag zijn inmijn ogen.....
Die tier X heavy tanks stat kan ik simpelweg niet geloven. De Maus en E100 die het beter doen dan IS4/IS7. Dat moet een grap zijn.....
En hoe willen ze de M48 en E4 gaan nerfen vraag ik me af. De M48 kan niet langzamer schieten, want dan is de T62 de DPM tank wat Amerikanen zijn. Enigste wat ik kan bedenken is de precisie on the move. Bewegelijkheid en snelheid zijn al hard omlaag gegaan in deze tank.
De E4 nog minder RPM zou hem compleet nutteloos maken (zoals de T30 nu is) dus dat zal wel precisie nerf, bewegelijkheid nerf, turret/track traverse nerf worden.
Maar nog, de russen spelen als hersendoden anders kunnen de IS4/IS7 niet zo laag zijn inmijn ogen.....
[ Voor 33% gewijzigd door wontcachme op 29-07-2012 16:00 ]
Vanmiddag wel lekker wat kunnen spelen en het ging enigszins ook wel lekker in publics. Tank Company daarentegen ging helemaal nice, 11 van de 11 gewonnen. Alles viel ook op zijn plek, waren maar 2 potjes waarbij er fouten gemaakt werden waardoor het spannend werd maar gewoon goed opgevangen
Hier zijn de EU stats van de laatste twee weken:wontcachme schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:57:
@filipy
T110E5 52.18 %
IS-7 50.37 %
Maus 50.31 %
IS-4 49.75 %
AMX 50B 49.15 %
E-100 47.94 %
Je ziet dat de IS-4 en IS-7 het hier veel beter doen. De E-100 doet het echter een stuk slechter. Dat laatste zou verklaard kunnen worden doordat 7.5 E-100 'buff' al een invloed op de stats van de RU server.
Daarnaast zit er wat variatie in de stats over tijd. Als je de stats van de laatste vier weken bijvoorbeeld met die van de laatste twee weken vergelijkt zie je zo maar verschillen tot een 0.5%. Dat betekent dat de variatie in een periode van twee weken zomaar een hele procent kan zijn.
En hier zijn de US server stats:
T110E5 51.52 %
Maus 50.68 %
IS-7 50.34 %
IS-4 49.73 %
AMX 50B 49.09 %
E-100 48.29 %
Ook hier zie je dat de E-100 het relatief slecht doet en de IS-7/IS-4 het beter doen. Ik denk dat die laatste twee het vooral slecht doen op de russische servers omdat alle noobs ze spelen. Ik vermoed dat er een verband is tussen de potentie in skill die een speler heeft en het land dat hij speelt. Specifieker, ik denk dat minder goede spelers sneller geneigd zijn tanks van hun eigen land te spelen. Kijk maar eens hoe elke T10 het doet op de verschillende servers.
T110
RU - 52.63 %
EU - 52.18 %
US - 51.52% <- Amerikaanse tank scoort het slechts op USA Server
E-100
RU - 49.17 %
US - 48.29%
EU - 47.94% <- Duitse tank scoort het slechts op EU server
Maus
US - 50.68%
EU - 50.31%
RU - 50.2 % <- geen verklaring waarom de russen er niks van bakken met de Maus. Maar er zijn ook niet echt grote verschillen tussen RU en EU score...
IS-7
EU - 50.37 %
US - 50.34 %
RU - 48.5 % <- russische tank doet het het slechts op RU server
IS-4
US 49.75 %
EU - 49.73 %
RU - 48.24 % <- russische tank scoort slechts op RU server
AMX 50B
RU - 49.15 %
EU - 49.15 % <- (Franse tanks zijn overal even ruk. mogelijk komt dit omdat de fransen pas laat geintroduceerd zijn waardoor veel Fransen niet de mogelijkheid hadden om hun eigen land te kiezen.)
US - 49.09 %
Babs out!
[ Voor 82% gewijzigd door filipy23 op 29-07-2012 19:32 ]
Zullen we ruilen? Krijg jij van mij 10 wins en 19 losses.psychoclown schreef op zondag 29 juli 2012 @ 18:08:
Vanmiddag wel lekker wat kunnen spelen en het ging enigszins ook wel lekker in publics. Tank Company daarentegen ging helemaal nice, 11 van de 11 gewonnen. Alles viel ook op zijn plek, waren maar 2 potjes waarbij er fouten gemaakt werden waardoor het spannend werd maar gewoon goed opgevangen
Echt dramatische teams waar ik in terecht kom... continu lemmings en continu battles die naar 3-4 minuten alweer voorbij zijn. Fijn is dat. Heel fijn. Vooral als je flink wat XP nodig hebt.
edit//
Met iemand uit Finland, die ik ken van i3D, gespeeld en teruggekomen tot 17 wins, 20 losses. Iets beter dan 10-19 als eindresultaat te noteren. Nog 3k xp en dan heb ik de tracks op de KT en kan ik eindelijk voor de turret gaan en dan voor de topgun..
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 29-07-2012 20:51 ]
Anoniem: 448327 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:45:
Ik twijfel ff
Verklaar je nader waarom de Grille, hij heeft al een GW Panther welke 2 tiers hoger zit en waarom specifiek de Duitse lijn?
@ cascoverde
Ligt eraan wat je wil.
Duitse toptier arty is redelijk accuraat met een goede splash, mis je dan doe je damage schiet je raak dan is het ook echt raak (GW Tiger schijnt wel een hel te zijn met schieten als je raakt is het ook vaak 1shot maar veel gaat mis, GW-E is beter..ga zelf binnekort de stap eindelijk wagen naar de GW-T).
Russische, Zeer accuraat weinig splash op de toptier, mis je dan doe je weinig damage.
Amerikaanse, HUGE splash maar zeer inaccuraat (vandaar de hoge splashdamage).
Franse, hmmm net nieuw, snelle voertuigen snel schieten maar weinig damage.
Ben zelf buiten de duitse bezig met de franse lijn en ben ingestapt bij de AMX 13.
Speelstijl aangepast aan zijn snelheid, plekje zoeken, vuren en als het te heet wordt gewoon naar de andere kant van de map rijden.
Of als er een flank is veiliggesteld gewoon die kant oprijden en dan vanaf onverwachte plekken vijandelijke tanks achter cover bestoken.
Heb al meerdere keren gehad dat de vijand dacht veilig te staan achter een gebouw of rots waarbij ik hem onder vuur nam.
Hij kon echter geen kant op anders zou hij weer uit cover komen in het bereik van gewone tanks..
Heb hem ook al eens als TD gespeelt gewoon goed moment afwachten als een tank bezig is met een teammate snel opduiken in zijn flank en een shell erin jagen.
Eigelijk vindt ik de Franse tot nu toe het leukste...
[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 29-07-2012 22:01 . Reden: aanvulling ]
Paar van de battles waren ook in 2-3 minuten gedaan maar dan wel met positief resultaatwsLy schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:35:
[...]
Zullen we ruilen? Krijg jij van mij 10 wins en 19 losses.
Echt dramatische teams waar ik in terecht kom... continu lemmings en continu battles die naar 3-4 minuten alweer voorbij zijn. Fijn is dat. Heel fijn. Vooral als je flink wat XP nodig hebt.
edit//
Met iemand uit Finland, die ik ken van i3D, gespeeld en teruggekomen tot 17 wins, 20 losses. Iets beter dan 10-19 als eindresultaat te noteren. Nog 3k xp en dan heb ik de tracks op de KT en kan ik eindelijk voor de turret gaan en dan voor de topgun..
De KT zal je erg bevallen zodra die elite is, heerlijk tank.
Je ziet ook maar sporadisch een 50 120 ingame, nog net niet zo zeldzaam als een 4502B maar ze beginnen uit te sterven. 50B moet je eigenlijk ook niet in een random willen spelen. Met elke tank kun je ownen maar als tier 10 moet je enigszins armor hebben, iets wat de 50B juist niet heeft. Het is een geliefd target van elke tier en elk type tank, zonder enig gun depression is het op sommige maps ook lastig jezelf als sniper te positioneren.filipy23 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:09:
[...]
AMX 50B
RU - 49.15 %
EU - 49.15 % <- (Franse tanks zijn overal even ruk. mogelijk komt dit omdat de fransen pas laat geintroduceerd zijn waardoor veel Fransen niet de mogelijkheid hadden om hun eigen land te kiezen.)
US - 49.09 %
Babs out!
GOT is lekker bezig met clanwars. Alle battles makkelijk gewonnen de finale werd wat lastiger.
Hier de replay (kuch kuch goed bezig wapper
)
http://mwreplays.com/replay/CU4P6TM8I6PW/
nu de ownerbattle nog
Hier de replay (kuch kuch goed bezig wapper
http://mwreplays.com/replay/CU4P6TM8I6PW/
nu de ownerbattle nog
Veel succes ermee!
Ik heb vandaag flink wat battles weten te spelen. Veel randoms, ESL een clan war en nog een hele sloot aan companies. Morgen even zien hoe veel exp ik heb weten te scoren
Ik heb vandaag flink wat battles weten te spelen. Veel randoms, ESL een clan war en nog een hele sloot aan companies. Morgen even zien hoe veel exp ik heb weten te scoren
Clan Wars: Gambia, landing, battle with owner
Complete: zondag 29 juli 2012 23:12:49
[M-I] Mercenary Inc. vs. [GOT] Gathering of Tanks
Victory!
GOT gaat Afrika onveilig maken
Complete: zondag 29 juli 2012 23:12:49
[M-I] Mercenary Inc. vs. [GOT] Gathering of Tanks
Victory!
GOT gaat Afrika onveilig maken
Een hoop info valt al te lezen in de TS die psychoclown/kyozu aardig bijhoudt, en vooral uitgebreid houdt.R0bb3rt schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:34:
Hallo,
Ik zou sowieso het stukje van de game mechanics eens lezen op de WoT wiki, leer je ook al een hoop van.
Deze link dus.
Victory!
Battle: Airfield maandag 30 juli 2012 1:11:48
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 2.317
Credits received: 57.949
Battle Achievements: Böelter's Medal, Steel Wall, Top Gun, Sniper, Master Gunner
XVM startte op en ik zag 33% win rate. Hmm eens kijken hoe ik met mijn platoon konden winnen.
uiteindelijk 12 kills gekregen met platoon en 8 kills persoonlijk. Replay op request als iemand geïntresseerd is.
btw Gefeliciteerd GOT met de landing
Battle: Airfield maandag 30 juli 2012 1:11:48
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 2.317
Credits received: 57.949
Battle Achievements: Böelter's Medal, Steel Wall, Top Gun, Sniper, Master Gunner
XVM startte op en ik zag 33% win rate. Hmm eens kijken hoe ik met mijn platoon konden winnen.
uiteindelijk 12 kills gekregen met platoon en 8 kills persoonlijk. Replay op request als iemand geïntresseerd is.
btw Gefeliciteerd GOT met de landing
[ Voor 5% gewijzigd door Marvin- op 30-07-2012 01:36 ]
Anoniem: 448327
@ cascoverde
Ligt eraan wat je wil.
Duitse toptier arty is redelijk accuraat met een goede splash, mis je dan doe je damage schiet je raak dan is het ook echt raak (GW Tiger schijnt wel een hel te zijn met schieten als je raakt is het ook vaak 1shot maar veel gaat mis, GW-E is beter..ga zelf binnekort de stap eindelijk wagen naar de GW-T).
Russische, Zeer accuraat weinig splash op de toptier, mis je dan doe je weinig damage.
Ben zelf buiten de duitse bezig met de franse lijn en ben ingestapt bij de AMX 13.
Speelstijl aangepast aan zijn snelheid, plekje zoeken, vuren en als het te heet wordt gewoon naar de andere kant van de map rijden.
Of als er een flank is veiliggesteld gewoon die kant oprijden en dan vanaf onverwachte plekken vijandelijke tanks achter cover bestoken.
Heb al meerdere keren gehad dat de vijand dacht veilig te staan achter een gebouw of rots waarbij ik hem onder vuur nam.
Hij kon echter geen kant op anders zou hij weer uit cover komen in het bereik van gewone tanks..
Heb hem ook al eens als TD gespeelt gewoon goed moment afwachten als een tank bezig is met een teammate snel opduiken in zijn flank en een shell erin jagen.
[/quote]
Thx voor je reactie,
In de hogere Tier is snelheid belangrijk...hit en run.
De Franse en Duitse arty lijn zijn in mijn ogen redelijk goed.
De SU-8 heb ik al verkocht, deze is traag/lomp en minder treffers.
Onlangs de Priest ingeruild voor de M41....maar heb er nu al spijt van.
Mijn favo Arty is de SU26...de Bat Chatillon heeft er veel van weg...deze staat daarom hoog op m'n verlang
Ijstje.
De GW Tiger ( nog 30k xp) gaat m'n eerste T7 Arty worden.
Regards.
Ligt eraan wat je wil.
[/quote]
Thx voor je reactie,
In de hogere Tier is snelheid belangrijk...hit en run.
De Franse en Duitse arty lijn zijn in mijn ogen redelijk goed.
De SU-8 heb ik al verkocht, deze is traag/lomp en minder treffers.
Onlangs de Priest ingeruild voor de M41....maar heb er nu al spijt van.
Mijn favo Arty is de SU26...de Bat Chatillon heeft er veel van weg...deze staat daarom hoog op m'n verlang
Ijstje.
De GW Tiger ( nog 30k xp) gaat m'n eerste T7 Arty worden.
Regards.
Defeat
Battle: Prokhorovka Monday, July 30, 2012 1:42:28 AM
Vehicle: IS-8
Experience received: 859
Credits received: 43,906
Was een encounter en verdedigde het midden, waardoor ik 7-8 tanks scouted. Dit was het laatste potje in de IS-8, heb de IS-7 geresearched en heb hem nu verkocht en dat voelde goed. Deze tank was het echt niet voor mijn.
Battle: Prokhorovka Monday, July 30, 2012 1:42:28 AM
Vehicle: IS-8
Experience received: 859
Credits received: 43,906
Was een encounter en verdedigde het midden, waardoor ik 7-8 tanks scouted. Dit was het laatste potje in de IS-8, heb de IS-7 geresearched en heb hem nu verkocht en dat voelde goed. Deze tank was het echt niet voor mijn.
Shuttle st20g5
Anoniem: 420503
Su-8 is juist een van beste arties. Ding is fenomenaal. Omdat je elevatie bezopen is.
Maar die is bizar.
Alleen speel je dat nooit omdat je S-51/212 ging.
M41 is ook extreem goed. Het maxi machinegeweer. Ongenadig goede arty.
In zijn tier veruit de beste.
De franse lijn, de amx F 13 AM is niet zo leuk, zeer lange aim tijd.
Su-5 is weer niet leuk.
En de su-26 en T-57, dat zijn T2 of is het 3, machinegeweer artys op wielen.
Die zijn zo OP.
Maar die is bizar.
Alleen speel je dat nooit omdat je S-51/212 ging.
M41 is ook extreem goed. Het maxi machinegeweer. Ongenadig goede arty.
In zijn tier veruit de beste.
De franse lijn, de amx F 13 AM is niet zo leuk, zeer lange aim tijd.
Su-5 is weer niet leuk.
En de su-26 en T-57, dat zijn T2 of is het 3, machinegeweer artys op wielen.
Die zijn zo OP.
Tjah, op zich vond ik het gister wel lekker gaan. Maar dit had ik ook niet verwacht...
Victory ratio: 90.63%
Battles: 32
Experience gained: 37263
Damage per battle: 1990
Average experience: 1164.47
Capture per battle: 1.06
Defense per battle: 0.56
Dit topic is gesloten.