[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 25.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Vivaladen schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:14:
Jagdtiger gebuffed ofzo? lees allemaal zeer positieve berichten hier de laatste paar dagen, ik vond altijd de Ferdi een stuk fijner haha maar misschien dat er iets veranderd is?ben de laatste anderhalve week niet echt aan spelen toegekomen helaas..

en....? Zijn er nog mensen die naar Gamescom gaan dit jaar?? ikke ga waarschijnlijk donderdag de 16e
Vipeax geloof ik, voor de Day-Z mod van Arma II ofzo...

Heb hem volgen mij ook wel eens hier in het WoT forum voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
BramSd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:55:
[...]

Dat ging gisteren dus erg goed. Mijn Jagdtiger doet nu het tegenovergestelde van mijn T30 toen ik die net had: hij wint alles. In de T30 heb ik de eerste 10 potjes verloren; zelfs zonder slecht te spelen. Nog altijd heb ik daarop geen normale winratio.
Ik ben blij dat ik de Jagdtiger gekocht heb, want sinds ik de laatste paar dagen zoveel pech heb gehad met de matchmaking in mijn Ferdinand, ben ik daar helemaal klaar mee.

Ik hou de Ferdi nu nog even om de dubbels te halen voor de volgende patch, maar daarna doe ik hem misschien wel weg voor de Jagdpanther II.
Mijn Jagdtiger deed vandaag het tegenovergestelde van wat hij normaal doet. Kostte me over de hele dag toch 4% winrate, was echt niet grappig. Elke keer dikke damage doen en dan van die lemmings die het keer op keer verprutsen echt niet normaal. Bleeghh. Gelukkig ging het met de meds beter.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Whow. Wat een noob ben ik. Ik haal de 50% win niet eens. Vind het wel leuk. Speel het liefst met een VK3002DB

[ Voor 18% gewijzigd door Kirpeknots op 23-07-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:54
Kirpeknots schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:15:
Whow. Wat een noob ben ik. Ik haal de 50% win niet eens. Vind het wel leuk.
Winrate is voor een groot gedeelte ook afhankelijk van het team waarin je terecht komt. Je kan bijvoorbeeld even goed zijn als Kyozu (Psychoclown) en je team bijvoorbeeld slecht, dan maak je ook geen schijn van kans als zij afgeslacht worden. 1 tegen 5 (als ze niet samenwerken) is te doen.. maar als er nog meer vijanden in leven zijn wordt het toch moeilijker... en er hoeven er maar 2 samen te werken en het is al gedaan met je. Jij kunt je maar op één tank focussen, als de ander dan naar jouw zijkant of achterkant rijdt dan heb je niks meer in te brengen in principe..

Had daarstraks een spelers van Pirates bij mij in het team zitten, lekkere efficiency en winratio :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T4HcE.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Appel schreef op maandag 23 juli 2012 @ 08:39:

Eerste company battle direct tegen HARDS, met Marvin en Shock. Ik speelde als een dweil, maar gelukkig wel gewonnen :D
Helaas speelde ons hele team als een dweil vandaar dat je had gewonnen..... ;)

Later nog 2 potjes direct achter elkaar tegen [HARD] 1ste verloren 2e konden ze ons niet vinden...en ja waar laat je 15 tanks en arty's zonder gespot te worden......
Daar kwamen ze achter toen ze volledig in the open op onze cap stonden.. >:)

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 19:24
@wsly: emu87 staat volgens mij in de top 10 van WoT. Die is echt ongelofelijk goed.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Whow. Wat een noob ben ik. Ik haal de 50% win niet eens. Vind het wel leuk. Speel het liefst met een VK3002DB
Ik voel me regelmatig ook wel een noob en ik ben zeker dat ik zo soms zelfs speel :)
maar volgens mijn stats speel ik beter dan het gemiddelde. Daaruit besluit ik dat de gemiddelde speler écht wel slecht moet zijn. Mijn grootste weakness is geduld, als ik speel om Xp te grinden neem ik regelmatig te veel risico waardoor het potje eigenlijk sneller gedaan is dan wanneer ik speel voor de fun.
Waardoor het eigenlijk uitdraait dat mijn grindpotjes minder XP opleveren... Ik probeer ook niet te spelen als ik voel dat ik niet rustig ben. Maarja, grinden tegen de tijd past niet in die regel... Dus de kwaliteit gaat omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Ik ook niet; en dat terwijl ik nog niet eens zo slecht speel. Vaak loss games met 400-1000 exp.
Winrates zijn echt heel afhankelijk van het random team. Mensen die veel in platoons/compagnies spelen hebben daar wat minder last van.

Zit tegenwoordig weer in GoT en probeer het weerk een beetje op te pakken, al blijft het voor mij een fun-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
wsLy schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:19:
[...]

Winrate is voor een groot gedeelte ook afhankelijk van het team waarin je terecht komt. Je kan bijvoorbeeld even goed zijn als Kyozu (Psychoclown) en je team bijvoorbeeld slecht, dan maak je ook geen schijn van kans als zij afgeslacht worden. 1 tegen 5 (als ze niet samenwerken) is te doen.. maar als er nog meer vijanden in leven zijn wordt het toch moeilijker... en er hoeven er maar 2 samen te werken en het is al gedaan met je. Jij kunt je maar op één tank focussen, als de ander dan naar jouw zijkant of achterkant rijdt dan heb je niks meer in te brengen in principe..

Had daarstraks een spelers van Pirates bij mij in het team zitten, lekkere efficiency en winratio :p
[afbeelding]
Hij kan wel spelen ja! Het is wel een echte lone-wolf hoor, in companies/CW is hij niet beter of slechter als een ander :)
Joindry schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:56:
[...]

Ik voel me regelmatig ook wel een noob en ik ben zeker dat ik zo soms zelfs speel :)
maar volgens mijn stats speel ik beter dan het gemiddelde. Daaruit besluit ik dat de gemiddelde speler écht wel slecht moet zijn. Mijn grootste weakness is geduld, als ik speel om Xp te grinden neem ik regelmatig te veel risico waardoor het potje eigenlijk sneller gedaan is dan wanneer ik speel voor de fun.
Waardoor het eigenlijk uitdraait dat mijn grindpotjes minder XP opleveren... Ik probeer ook niet te spelen als ik voel dat ik niet rustig ben. Maarja, grinden tegen de tijd past niet in die regel... Dus de kwaliteit gaat omlaag.
Hetgeen wat mij heel veel heeft geholpen is puur het proberen te blijven leven. Ook al rijd je met 35hp rond, pas je er op aan. Het maakt je spel automatisch een stuk meer geduldig. Ga gewoon voor de 100% survive ratio, wees niet bang om achter een 100% teamgenoot te schuilen.

De rest van het team is meestal toch alleen efficiënt als meat-shield ;)

En het is ook puur een kwestie van zelfvertrouwen. Gister in companies met de T110 bezig, 8 hits opgevangen en nog steeds 2200 hp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Joindry schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:56:
[...]

Geduld is mijn probleem ook. Speel vaak met T30 en dan semi offense. Dus relatief dichtbij de tanks die vooraan staan. Spijtige is dat ik dan snel een doelwit ben door mijn papieren armor, maar ze zijn voorzichtig ivm mijn ubergun :+

Helaas gisteren dus een 1400dubbel potje met de T30, terwijl ik met de T20 fun speelde en 2500xp haal :F 8)7 overleefd met 7/1200 hp maar wel ace tanker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Appel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:31:
[...]

En het is ook puur een kwestie van zelfvertrouwen. Gister in companies met de T110 bezig, 8 hits opgevangen en nog steeds 2200 hp :P
Och man die USA tanks kunnen zo lekker hits vangen met hun tracks echt geweldig. Vanochtend nog even lekker gecruised in mijn T32. Een keer een topgun en steel wall (mensen lijken niet te snappen dat je die turret niet kan penne) en in een andere pot met wat hulp van een JT een E50 en 704 aangepakt. In een ander potje helaas een loss, maar een T28 USA TD en een KT in mijn eentje afgeknalt met nog 900 hp over. T28 hele tijd op de koepels geraakt.

De Gun depression is zo heerlijk. Lekker hull down op die map met die tracks dwars in het midden (oakpark oid). Een is6 een T34, Is3 en T32 het leven zuur gemaakt. Moet zeggen denk niet dat ik de T32 ooit nog wel doe, heerlijk apparaat. Imho beter dan de Is3 als je ermee kan omgaan. Beter de KT weet ik nog niet. Accuracy is goed te pruimen alleen de penne is wat laag, maar ja dan zou ie imho OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 14:14
Voor wie nog Premiumboxes wil kopen:

Bol heeft voor €10,-:

1. PzKpfw 38H735 (f) + garageslot
2. 2000 gold (+750 als je de PzKpfw 38H735 (f) al in je garage hebt (dus nooit verkopen!))
3. 1 week premium (telt gewoon op bij je huidige premium)
4. 50.000 silver

G2play heeft voor €11.-:

1. T2 light tank + garageslot
2. 2000 gold (+750 als je de T2 light tank al in je garage hebt (dus nooit verkopen!))
4. 50.000 silver

Het verschil zit dus in de Premiumtank die je krijgt. Persoonlijk heb ik liever de T2 LT vanwege de hogere funfactor. Lekker racen en etteren met het snelvuurkanon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
freggel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:55:
Voor wie nog Premiumboxes wil kopen:

Bol heeft voor €10,-:

1. PzKpfw 38H735 (f) + garageslot
2. 2000 gold (+750 als je de PzKpfw 38H735 (f) al in je garage hebt (dus nooit verkopen!))
4. 50.000 silver

G2play heeft voor €11.-:

1. T2 light tank + garageslot
2. 2000 gold (+750 als je de T2 light tank al in je garage hebt (dus nooit verkopen!))
4. 50.000 silver

Het verschil zit dus in de Premiumtank die je krijgt. Persoonlijk heb ik liever de T2 LT vanwege de hogere funfactor. Lekker racen en etteren met het snelvuurkanon. :+
premium boxes werken toch maar 1 keer op een account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
defiler1974 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:51:
[...]

premium boxes werken toch maar 1 keer op een account?
Nee zo vaak je wilt. Alleen de invite code werkt maar 1 keer en dan volgens mij ook alleen bij een relatief nieuwe account. Invite code werkt alleen bij nieuwe registraties. Premium box is trouwens voor 9,99 bij een bepaalde webshop te koop. inclusief verzendkosten en elke box die je koopt is weer wat goedkoper, wel in dezelfde bestelling dan. Check pricewatch even. Heeft dus alleen zin als je er meerdere koopt, anders kan je net zo goed voor 1 naar bol.com gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Gizzy op 24-07-2012 16:02 . Reden: I stand corrected, bedankt voor de info. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Gizzy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Nee zo vaak je wilt. Alleen de invite code werkt maar 1 keer en dan volgens mij ook alleen bij een relatief nieuwe account. Premium box is trouwens voor 9,99 bij een bepaalde webshop te koop. inclusief verzendkosten en elke box die je koopt is weer wat goedkoper, wel in dezelfde bestelling dan. Check pricewatch even. Heeft dus alleen zin als je er meerdere koopt, anders kan je net zo goed voor 1 naar bol.com gaan.
Klopt, Cosmox is dat. Maar die zijn op z'n vroegst pas de 29ste leverbaar, net als bij de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Gizzy schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:01:
Alleen de invite code werkt maar 1 keer en dan volgens mij ook alleen bij een relatief nieuwe account.
Maak daar maar van: compleet nieuwe account.

Invitecode moet je tijdens het registratieproces invullen. Heb je dus al geregistreerd, kun je geen invitecode meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 21:53

Seraphin

Meep?

Ik heb het idee dat bij mijn nu de leercurve begint aan te slaan.

Inmiddels heb ik al véél (te veel) T5ish tanks; ik ben nogal chaotisch in verschillende trees tegelijk bezig i.p.v. echt doelgericht naar één Tier X toe te werken. Het voordeel is wel dat ik een beetje ervaring opdoe voor ik met de big dogs mee ren.

Zodoende gisteren veel lol gehad met mijn Hetzer. Ik heb er de korte 105mm op zitten... eigenlijk veel te weinig pen / ROF om effectief te zijn, vooral tegen hogere tiers. Maar áls je dan in een potje komt waarin je zelf top tier bent (of max. 1 tier onder de top), dan one-shot je zo'n beetje alles wat je tegenkomt en dát kan er toe leiden dat je de tegenstander(s) soms voelt vloeken. >:)

Met de AMX12t begin ik nu ook wat bedrevener te raken; het is wel een tankje waarbij je echt het juiste moment moet bepalen om de close quarters op te zoeken.... de eerste potjes eindigden nog wel eens na <1min. in een rokend hoopje schroot omdat ik dacht "die kerel ziet / raakt met toch niet", om er vervolgens achter te komen dat "ze" toch best wel goed mijn snelheid in konden schatten.

Desalniettemin zéér bevredigend als je b.v. een Tiger(II) zo gek weet te krijgen dat hij 5-6 schoten op jou mist terwijl je teamgenoten zijn hp iedere seconde verder naar beneden krijgen. :P
(TD's trollen is natuurlijk nog veel leuker)

Ben wel benieuwd; ik heb hier eerder iets gelezen over "overlay mods" oid die het makkelijker maken om weak spots op enemy tanks te herkennen. Wellicht niet de meest sportieve manier om het gevecht aan te gaan, maar ik merk aan mezelf dat ik nog moeite heb met het zoeken van een goed mikpunt (anders dan het groene vinkje in je recticle, maar ook dat levert op onverwachte momenten bounces op, of van die #%^##%^& 0% dmg hits).

Dusch; zijn dergelijke mods (nog) beschikbaar, wordt het door wargaming zelf als toelaatbaar beschouwd? Zijn er evt. andere manieren om achter weakspots te komen? Op dit moment kom ik nog zoveel verschillende tanks / tiers tegen dat ik het (nog) niet haalbaar vind om me simpelweg op voorhand op iedere tank in te lezen :/

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Seraphin schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:20:
Ik heb het idee dat bij mijn nu de leercurve begint aan te slaan.

Inmiddels heb ik al véél (te veel) T5ish tanks; ik ben nogal chaotisch in verschillende trees tegelijk bezig i.p.v. echt doelgericht naar één Tier X toe te werken. Het voordeel is wel dat ik een beetje ervaring opdoe voor ik met de big dogs mee ren.

Zodoende gisteren veel lol gehad met mijn Hetzer. Ik heb er de korte 105mm op zitten... eigenlijk veel te weinig pen / ROF om effectief te zijn, vooral tegen hogere tiers. Maar áls je dan in een potje komt waarin je zelf top tier bent (of max. 1 tier onder de top), dan one-shot je zo'n beetje alles wat je tegenkomt en dát kan er toe leiden dat je de tegenstander(s) soms voelt vloeken. >:)

Met de AMX12t begin ik nu ook wat bedrevener te raken; het is wel een tankje waarbij je echt het juiste moment moet bepalen om de close quarters op te zoeken.... de eerste potjes eindigden nog wel eens na <1min. in een rokend hoopje schroot omdat ik dacht "die kerel ziet / raakt met toch niet", om er vervolgens achter te komen dat "ze" toch best wel goed mijn snelheid in konden schatten.

Desalniettemin zéér bevredigend als je b.v. een Tiger(II) zo gek weet te krijgen dat hij 5-6 schoten op jou mist terwijl je teamgenoten zijn hp iedere seconde verder naar beneden krijgen. :P
(TD's trollen is natuurlijk nog veel leuker)

Ben wel benieuwd; ik heb hier eerder iets gelezen over "overlay mods" oid die het makkelijker maken om weak spots op enemy tanks te herkennen. Wellicht niet de meest sportieve manier om het gevecht aan te gaan, maar ik merk aan mezelf dat ik nog moeite heb met het zoeken van een goed mikpunt (anders dan het groene vinkje in je recticle, maar ook dat levert op onverwachte momenten bounces op, of van die #%^##%^& 0% dmg hits).

Dusch; zijn dergelijke mods (nog) beschikbaar, wordt het door wargaming zelf als toelaatbaar beschouwd? Zijn er evt. andere manieren om achter weakspots te komen? Op dit moment kom ik nog zoveel verschillende tanks / tiers tegen dat ik het (nog) niet haalbaar vind om me simpelweg op voorhand op iedere tank in te lezen :/
Het is toegestaan. Ik zou gaan voor de Black and White hitzone skin. Let wel dat mikken op weakspots alleen nut heeft in close quarters. En zo gigantisch veel voordeel haal je er niet uit IMHO.

Weakspots kunnen namelijk ook gewoon bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Appel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:44:
[...]

Het is toegestaan. Ik zou gaan voor de Black and White hitzone skin. Let wel dat mikken op weakspots alleen nut heeft in close quarters. En zo gigantisch veel voordeel haal je er niet uit IMHO.

Weakspots kunnen namelijk ook gewoon bouncen.
Ben ik niet met je eens. Goede weakspots bouncen nauwelijks aangezien ze zeer dun qua armor zijn.
In close quarters tegen een zware armor tank is het cruciaal dat je de weakspots kent. Probeer maar eens te winnen van een maus die je staat te facehuggen. Of de mooie sweetspot van een is4 die tegen je aan staat.

Weakspots kennen werkt namelijk ook goed voor je verdediging. Als je de spots niet kent van je eigen tank en de andere tank weet wel wat zijn eigen en jouw weakspots zijn dan kan je verliezen van lower tiers tanks.

Meest extreem kom ik dat tegen in een type 59. Als je je zijkant draait naar je tegenstander heb je dik kans op een ammorack crit. Aan de voorkant en hull down is hij een stuk moeilijker te pennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Nou ja, grotendeels komt jouw post natuurlijk wel overeen met het eerder gestelde: dat weakspots dus erg nuttig zijn in close quarters.

Wellicht dan de opmerking "weakspots zijn alleen nuttig in close quarters", aanpassen naar "weakspots zijn extra nuttig in close quarters"? :P

Dank voor de tips anyway, zal voor mij wel moeten helpen in patroonherkenning.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
wsLy schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:19:
[...]

Winrate is voor een groot gedeelte ook afhankelijk van het team waarin je terecht komt. Je kan bijvoorbeeld even goed zijn als Kyozu (Psychoclown) en je team bijvoorbeeld slecht, dan maak je ook geen schijn van kans als zij afgeslacht worden.
Of je een potje wint of verliest ligt inderdaad voor een groot gedeelte aan je team. Als je honderden/duizenden battles hebt gespeeld zit je echter gemiddeld in net zoveel goede als slechte teams en ben je zelf de enige constante factor. Je winrate is dan ook niet afhankelijk van het team waarin je terecht komt, maar vooral van hoe goed je zelf speelt, welke tanks je het meeste speelt (sommige tanks zijn nu eenmaal net wat beter als andere), of je vaak in platoons/company battes/CW speelt etc.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
defiler1974 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:13:
[...]

Ben ik niet met je eens. Goede weakspots bouncen nauwelijks aangezien ze zeer dun qua armor zijn.
In close quarters tegen een zware armor tank is het cruciaal dat je de weakspots kent. Probeer maar eens te winnen van een maus die je staat te facehuggen. Of de mooie sweetspot van een is4 die tegen je aan staat.

Weakspots kennen werkt namelijk ook goed voor je verdediging. Als je de spots niet kent van je eigen tank en de andere tank weet wel wat zijn eigen en jouw weakspots zijn dan kan je verliezen van lower tiers tanks.

Meest extreem kom ik dat tegen in een type 59. Als je je zijkant draait naar je tegenstander heb je dik kans op een ammorack crit. Aan de voorkant en hull down is hij een stuk moeilijker te pennen.
Je kan het met mij eens zijn of niet. Maar de koepel van een T110 kan bouncen (ik speel er op) de onderplaat van een IS-7 kan bouncen (speel ik ook op) en de drivers hatch van een IS-4 is ook heel onbetrouwbaar.

En het huggen van een Maus? Prima, ik schiet gewoon dwars door zijn turret heen. MITS deze onder de juiste hoek zit (weer een onbetrouwbare weakspot). Met een T-54 ga ik er zelfs voor om hem vanaf de zijkant te huggen. Ik kan hem prima hebben vanaf de zij, echter kost het hem extreem veel moeite om mij te raken op mijn copula(s). T32 vind het ook wel leuk om een Maus frontaal te huggen, beetje het verhaal van de kikker en de reiger.

De koepel van de T110 is niet betrouwbaar, vooral wanneer deze bewogen wordt, dan is het kiezen tussen zijkant turret of toch de koepel. Een IS-7 is ook lastig wanneer deze de wiggle doet, dan moet je kiezen of je voor de onderplaat of voor de koplampen gaat.

Ik vind het een belangrijkere skill om de hoeken te kennen, hoe dichter bij de 90 graden hoe minder kans je hebt om te bouncen. Nu ken je direct alle weakspots :)

Weakspots kennen is leuk voor je verdediging, maar jij denkt een stap te laat.

Stap 1: Zorg dat je niet geraakt kan worden.
Stap 2: Verberg je weakspots als 1 niet mogelijk is. Het angelen van een tank om te bouncen is leuk, maar zorgen dat je niet geraakt wordt is veel efficienter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Appel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:26:
[...]

Je kan het met mij eens zijn of niet. Maar de koepel van een T110 kan bouncen (ik speel er op) de onderplaat van een IS-7 kan bouncen (speel ik ook op) en de drivers hatch van een IS-4 is ook heel onbetrouwbaar.

En het huggen van een Maus? Prima, ik schiet gewoon dwars door zijn turret heen. MITS deze onder de juiste hoek zit (weer een onbetrouwbare weakspot). Met een T-54 ga ik er zelfs voor om hem vanaf de zijkant te huggen. Ik kan hem prima hebben vanaf de zij, echter kost het hem extreem veel moeite om mij te raken op mijn copula(s). T32 vind het ook wel leuk om een Maus frontaal te huggen, beetje het verhaal van de kikker en de reiger.

De koepel van de T110 is niet betrouwbaar, vooral wanneer deze bewogen wordt, dan is het kiezen tussen zijkant turret of toch de koepel. Een IS-7 is ook lastig wanneer deze de wiggle doet, dan moet je kiezen of je voor de onderplaat of voor de koplampen gaat.

Ik vind het een belangrijkere skill om de hoeken te kennen, hoe dichter bij de 90 graden hoe minder kans je hebt om te bouncen. Nu ken je direct alle weakspots :)

Weakspots kennen is leuk voor je verdediging, maar jij denkt een stap te laat.

Stap 1: Zorg dat je niet geraakt kan worden.
Stap 2: Verberg je weakspots als 1 niet mogelijk is. Het angelen van een tank om te bouncen is leuk, maar zorgen dat je niet geraakt wordt is veel efficienter.
Alles ligt natuurlijk ook aan de capaciteiten van je eigen tank. Ben je sterk mobiel, dan ontloop je beter de damage. Ben je traag maar heb je zware armor, dan moet je beter draaien en je weakspots verbergen.

@Seraphim, goeie manier om te kijken waar weakspots zijn: Bij andere tanks kan je de armor penetratie avn je gun aan de gun cursor aflezen. Wordt hij groen in het midden zit je goed, wordt hij rood zit je fout.
Als je zelf geraakt wordt kijk ik zelf altijd even snel aan de buitenkant waar hij mij geraakt heeft en waar kogels bouncen, het laat namelijk duidelijke sporen achter op je tank. Een witte streep voor een bounce, witte streep met zwart gat voor een penetratie.

En zoals Appel hierboven schrijft, even belangrijk is het draaien van je tank op het schot van je tegenstander. Maar let op, voor elke tank verschilt dat. De Maus kan je goed op 90 graden zetten, een IS-7 juist weer niet. Dan heeft alles met de hoeken van je tank te maken. Zie het maar zo: Als ik iemand een klap op zijn bek wil geven doe ik dat liever recht op zijn gezicht dan langs zijn wangen te schrapen.

[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 24-07-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
defiler1974 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:41:
[...]

Alles ligt natuurlijk ook aan de capaciteiten van je eigen tank. Ben je sterk mobiel, dan ontloop je beter de damage. Ben je traag maar heb je zware armor, dan moet je beter draaien en je weakspots verbergen.
Een Maus of T95 kan zich ook prima achter een huisje verstoppen hoor, is niks mis mee :P De enige manier waarop je kan garanderen om geen damage te krijgen is door niet geraakt te kunnen worden. En ik gebruik nog zelfs een aantal extra truukjes om shells te vreten voordat ik uberhaupt mijn armour ga gebruiken. Shells eten met mijn tracks, een schijnbeweging zodat de tegenstander mis schiet. Daarna komt pas armour in het spel.

Echter dat vermijd ik liever omdat je dan ook vaak (niet altijd) in het arty open staat. En arty discrimineert niet qua armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

defiler1974 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:41:
[...]

@Seraphim, goeie manier om te kijken waar weakspots zijn: Bij andere tanks kan je de armor penetratie avn je gun aan de gun cursor aflezen. Wordt hij groen in het midden zit je goed, wordt hij rood zit je fout.
Mja, wat mij de laatste tijd heeft gefrustreerd, is dat ik ook bij een groene recticle naar mijn gevoel te veel bounces had... wellicht een gevolg van zelf uit een verkeerde hoek schieten en/of domme pech, maar ik begon me dus af te vragen of ik wel op de goede punten zat te mikken.
Als je zelf geraakt wordt kijk ik zelf altijd even snel aan de buitenkant waar hij mij geraakt heeft en waar kogels bouncen, het laat namelijk duidelijke sporen achter op je tank. Een witte streep voor een bounce, witte streep met zwart gat voor een penetratie.

En zoals Appel hierboven schrijft, even belangrijk is het draaien van je tank op het schot van je tegenstander. Maar let op, voor elke tank verschilt dat. De Maus kan je goed op 90 graden zetten, een IS-7 juist weer niet. Dan heeft alles met de hoeken van je tank te maken. Zie het maar zo: Als ik iemand een klap op zijn bek wil geven doe ik dat liever recht op zijn gezicht dan langs zijn wangen te schrapen.
Heeeele nuttige tips, ty! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Seraphin schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 16:29:
[...]
Mja, wat mij de laatste tijd heeft gefrustreerd, is dat ik ook bij een groene recticle naar mijn gevoel te veel bounces had... wellicht een gevolg van zelf uit een verkeerde hoek schieten en/of domme pech, maar ik begon me dus af te vragen of ik wel op de goede punten zat te mikken.
Bedenk wel dat je reticle alleen de armorwaardes mee neemt. Hoeken e.d. worden niet meegeteld. Dit betekent dat het best kan zijn dat je reticle groen wordt op een bepaald stuk armor maar dat je er niet doorheen kunt komen omdat de platen onder een hoek staan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46
ik zou overigens de maus niet onder een hoek van 90 graden neerzetten, 45 graden lijkt me verstandiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-07 11:19

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Damn er zijn weer veel slechte spelers online... 10 losses in een rij.

Ook al ben je top tier als jgpanther en cripple je bijna de helft van het vijandelijk team ze vinden wel een manier om te verliezen. :*)

Edit: Yup mijn winrate die ik opgebouwd had deze week is alweer weg...

[ Voor 64% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-07-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jezus ik word gek van al dat encounter en assault gedoe. Heb het helemaal gehad met die 2 gamemodes!
In een normale battle denken mensen al niet na en met deze gamemodes denken ze al helemaal niet na!

En nu... 1158xp met een loss!!!!!! Op assault. Wat een achterlijk team weer.

Defeat! Map: Erlenberg dinsdag 24 juli 2012 19:31:41
Vehicle: KV-4
Exp:: 1.158 Credits:: 49.605
Battle Achievements: Steel Wall

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 16:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Tering het is weer slecht vanavond. Alle teams zijn onderhand rood en als dieptepunt net dit:

Defeat
Battle: Widepark dinsdag 24 juli 2012 19:33:09
Vehicle: Löwe
Experience received: 1.219
Credits received: 117.438
Battle Achievements: Sniper

7 van onze tanks gingen eraan omdat ze langs één kant gingen waar 2 tanks van de andere team stonden. De rest stond bij mij en 5 andere. Gewoon belachelijk....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ben ik blij dat ik paar daagjes bij mijn vriendin ben, had er van het weekend al genoeg van toen ik met moeite 50% kon winnen..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik stop gewoon als ik al mijn dubbels heb, of bijna al mijn dubbels en nog positief sta. Ga niet weer mijn winrate naar de filistijnen laten helpen door een stel retards die niet weten hoe ze het spel moeten spelen.

Overigens gaat het echt een hel worden om de ST-1 te unlocken... Heb echt moeite om te winnen met de KV-4... dat is echt geen fijne tank om mee te spelen... Moet nog de sterkste motor en dan 166k tot de ST-1..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/0aa73b7d2ee345bafd85afce1d838751.png
het gaat echt niet in de teams met mijn ferdi vandaag. hoe kunnen we deze nog verliezen, i don't know, maar blijkbaar kan het.

5865 damage uitgedeeld...

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 24-07-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
[rantmode=on]Ow mijn ffing god. Sorry maar ik moet even wat stoom afblazen. Net 4 potten straight met de T20 verloren. In twee potten heb ik achtereenvolgens 2000 en 4000 (1,1k exp dus in een loss) damage gedaan en dan nog verliezen als team. Andere potten gingen ook wel lekker en was meestal als laatste over, maar non de knetter, ik snap niet dat dat soort spelers uberhaubt weten hoe je een spel op moet starten, ik moet zeggen dat heeft microsoft gewoon te makkelijk gemaakt! AARRRGGHH.
[/rantmode]

Ondanks de faal teams toch weer lekker xp gesprokkelijk richting de m26. Wat kijk ik daar naar uit zeg. Wat meer armor, zelfde/beter mobiliteit en meer HP. Laat maar komen! Iederen met dit soort verhalen.

Is er soms ergens een nieuw blik met totale hersenloze spelers opengerukt of is dit puur omdat oost europa oid ook vakantie heeft, dat iedereen last heeft van die ruk teams. Doet me toch een beetje goed, die gedeelde smart. Thanks guys fijn dat jullie ook dik verliezen :X O-) . Ik hoop deze week toch eens een platoontje te kunnen pakken, eens kijken of we dan nog worden gepowned.

[ Voor 25% gewijzigd door Gizzy op 24-07-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

4000 dmg met een T20 is wel erg netjes, jammer van de loss.

Oh my gawd, joindry dat is wel erg triest... dan heb je toch geen zin meer om verder te spelen..

Gelukkig heb ik nu genoeg xp bijelkaar voor de Jagd E-100 en Jagdpanther II. Alleen nog ff paar potjes met de Type59 rijden om genoeg geld binnen te harken.

[ Voor 18% gewijzigd door TweakJerommeke op 24-07-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-07 15:16
Gisteren ging het wel lekker moest wel even opgang komen met de Ferdi. Als de Ferdi in battle was met de IS-8 gaan spelen om de IS-7 te unlocken en deze te verkopen. Ik kan nog niet echt goed uit de voeten met de IS-8, gisteren een win rate van 40%.

Vraag me trouwens echt af of win ratio zoveel zegt over player skill als sommige mensen denken. Als je iedereen solo en alleen maar randoms zou spelen, zou veel meer mensen rond de 49% zitten. Uiteindelijk gaat er om hoe goed je team is en je hebt gewoon 50% kans dat je team beter is dan het andere team. Ik denk echter dat platooning veel meer impact heeft op je win ratio ("meer dan som der delen"). Zelfs een platoon van gemiddelde spelers zal door samenwerking de win kans van het hele team verhogen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Knowuse schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:02:
Gisteren ging het wel lekker moest wel even opgang komen met de Ferdi. Als de Ferdi in battle was met de IS-8 gaan spelen om de IS-7 te unlocken en deze te verkopen. Ik kan nog niet echt goed uit de voeten met de IS-8, gisteren een win rate van 40%.

Vraag me trouwens echt af of win ratio zoveel zegt over player skill als sommige mensen denken. Als je iedereen solo en alleen maar randoms zou spelen, zou veel meer mensen rond de 49% zitten. Uiteindelijk gaat er om hoe goed je team is en je hebt gewoon 50% kans dat je team beter is dan het andere team. Ik denk echter dat platooning veel meer impact heeft op je win ratio ("meer dan som der delen"). Zelfs een platoon van gemiddelde spelers zal door samenwerking de win kans van het hele team verhogen.
Winrate is inderdaad niet alles. Kijk bijvoorbeeld ook naar damage per death en damage per kill, maar damage per death is volgens mij nog wel het belangrijkste. Als je veel damage doet, is dat waardevol voor het team. Als je dan iemand uitschakelt is dat ook weer niet onbelangrijk omdat die dan weer geen damage kan doen aan het team. Als je damage per death omhoog gaat zal als gevolg imho ook je winrate omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:05:
[...]

Winrate is inderdaad niet alles. Kijk bijvoorbeeld ook naar damage per death en damage per kill, maar damage per death is volgens mij nog wel het belangrijkste. Als je veel damage doet, is dat waardevol voor het team. Als je dan iemand uitschakelt is dat ook weer niet onbelangrijk omdat die dan weer geen damage kan doen aan het team. Als je damage per death omhoog gaat zal als gevolg imho ook je winrate omhoog gaan.
Deels mee eens, maar je vergeet de scouts en hun nut in deze vergelijking.
Ze doen weinig damage maar zorgen er wel voor dat TD's en Arty veel damage kunnen doen.

Gisteren trouwens nog een epische cammo error gehad in het spel. Ik beschoot een ferdi van op 70m met mijn ferdi op A9 op malinovka. ik kon hem zien, en blijven zien, hij zag mij niet en ik ben nooit decloacked geweest. Ik heb twee keer moeten schieten voor de kill, hij heeft mij nooit gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Joindry op 25-07-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Joindry schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:13:
[...]

Deels mee eens, maar je vergeet de scouts en hun nut in deze vergelijking.
Ze doen weinig damage maar zorgen er wel voor dat TD's en Arty veel damage kunnen doen.

Gisteren trouwens nog een epische cammo error gehad in het spel. Ik beschoot een ferdi van op 70m met mijn ferdi op A9 op malinovka. ik kon hem zien, en blijven zien, hij zag mij niet en ik ben nooit decloacked geweest. Ik heb twee keer moeten schieten voor de kill, hij heeft mij nooit gezien.
Ja dat klopt, ik zeg ook niet dat scouts geen nut hebben oid. In het algemeen is het alleen zo dat als je meer damage doet dan dat je HP pool groot is, dan ben je goed bezig imho. Voor scouts en arty is het wellicht wat anders, maar even voor de "normale" tanks. Scouts kunnen goed geen/weinig damage doen en toch de win verzorgen voor het team door aandacht af te leiden, arty doelwitten te geven en arty te killen of lastig te vallen. Het een sluit het ander niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Heb mij toch verleid om een premium tank te komen, nu ik vooral high tier speel zit ik vaker zonder dan met een dikke bankrekening (allemaal modules ed kopen, hogere tiers kosten meer in aanschaf en onderhoud, ect). Ben naar lang wikken en wegen voor de KV-5 gegaan, gaat om de credits uit eindelijk en daar zit weinig verschil in als je goed speelt t.o.v. de T34 en Löwe (zullen je mss meer geven, maar ook wat duurdere shells).

Anyway, eerste potje ging direct heerlijk!

Victory!
Battle: Ruinberg woensdag 25 juli 2012 11:15:32
Vehicle: KV-5
Experience received: 2.832 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 80.775
Battle Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "II Class"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Doler schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:31:
Heb mij toch verleid om een premium tank te komen, nu ik vooral high tier speel zit ik vaker zonder dan met een dikke bankrekening (allemaal modules ed kopen, hogere tiers kosten meer in aanschaf en onderhoud, ect). Ben naar lang wikken en wegen voor de KV-5 gegaan, gaat om de credits uit eindelijk en daar zit weinig verschil in als je goed speelt t.o.v. de T34 en Löwe (zullen je mss meer geven, maar ook wat duurdere shells).

Anyway, eerste potje ging direct heerlijk!

Victory!
Battle: Ruinberg woensdag 25 juli 2012 11:15:32
Vehicle: KV-5
Experience received: 2.832 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 80.775
Battle Achievements: Steel Wall, Mastery Badge: "II Class"
Goede keuze imo! Ik vind het een heerlijk stuk staal om mee te rollen. Ik weet niet wat voor crew je erin hebt zitten, maar op 100% met 1 skill wordt het alleen maar leuker!

Ik zou als equipment er wel een toolbox in stoppen, want getracked zijn met een KV = arty-voer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:16
Bij mij ging het gisteren ook dramatisch :( Waar het eergisteren geweldig ging (8 potjes op een rij gewonnen met gemiddeld 1300-1400 exp) met de t54.

druk bezig met de panther2 en gisteren was het zo erg :( won af en toe wel wat, maar telkens weinig exp en in vrijwel elk potje afgeschoten door arty waarvan minimaal de helft one shots waren. Ik dacht bij mezelf ik ga niet slapen voordat ik een fatsoenlijke pot gewonnen heb! hup: wapper om half 1 naar bed en half 8 weer wakker :S kutspel kan het ook zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Gisteren een heel vreemd, maar uiteindelijk wel erg leuk potje Lakeville gehad.

Hetzer met de korte 105mm... ding pentetreert voor geen meter, maar als je als top-tier bent ingeschaald is het voldoende pen voor de tegenstand, met zieke dmg; 5 shots --> 5 insta-kills, 39% gecapped (cappen met een hetzer.... want daar zijn ze zo goed in), 1900ish xp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ben benieuwd hoeveel van de posts er nog overblijven op het WOT forum na onderhoud. Die zullen wel " per ongeluk" (lees censuur) gedelete zijn tijdens de maintenance. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Gizzy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:06:
Ben benieuwd hoeveel van de posts er nog overblijven op het WOT forum na onderhoud. Die zullen wel " per ongeluk" (lees censuur) gedelete zijn tijdens de maintenance. >:)
Nou, dat is dus exact wat ik dacht. Het zal mij ook benieuwen hoeveel er nog overblijft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420887

Knowuse schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:02:
Er zijn geen zuivere stats die iemands skill tonen. Damage, kills, spotten, cap points, etc... kunnen allemaal van belang zijn op het juiste moment, maar op andere momenten dan weer niet. Je kunt spelers niet beoordelen op één, of een selectie van deze stats.
Ik merk dat ik de laatste tijd (afhankelijk van de omstandigheden en de tank) steeds vaker ervoor kies om een tegenstander te tracken, zodat die door mijn teamgenoten aan puin wordt geschoten. Dat is dodelijk voor al mijn stats, op mijn win ratio na.Ook kun je door jouw gedrag teamgenoten beïnvloeden door agressief te pushen, of juist niet. Dat zie je ook in geen enkele andere stat dan je win ratio terug.

Mensen met een groot aantal battles (meer dan 2000?) die alleen randoms spelen en meer dan 50% halen zijn in mijn ogen goed bezig, bij meer dan 53% heel erg goed en met meer dan 56% briljant. Voor mensen die veel samenspelen mag je daar wat mij betreft zomaar 3% bij optellen. Dat is dan ook weer meteen het enige nadeel van win ratio. Je ziet niet of iemand alleen randoms speelt of veel samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dan zit ik met 55% winratio en 9K battles aan de goede kant en dat terwijl ik meestal erg aggressief speel en vaker niet overleef dan wel. Maar door dat XVM gebeuren lijkt het wel dat ik (met m'n groene, niet eens paarse stats) met een grote rode pijl boven de tank rondrij: "schiet hem eerst!" Gisteravond in een platoon veel matches gewonnen doordat mijn platoonmaten goed werk afleverden terwijl ik allang "return to garage" kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467485

Ik ben nieuw op dit forum en wil mij even melden, heb al sinds begin juni 2011 een WOT account, maar daar een jaar niets mee gedaan, ben pas een maand of zo serieus met WOT bezig.
Met mijn framerate van 3 - 4 fps speel ik alleen Arty op een SU-26. De rest van de tanks heb ik weggedaan, kreeg ik de zenuwen van. Heb alleen nog een Loltractor, voor als ik tussen de battles door lang moet wachten.
Stats: 24 juli 2012:
Battles: 1.523
Victories: 641 = 42.09 %
Defeats: 856 - 56%
Battles Survived 468 = 31 %
Detected: 427
Damage: 47.708 = per battle: 31.33
Total Experience: 121.977
De rest is om te huilen.
Van de Damage moet ik het dus hebben en ondanks die lage framerate win ik toch af en toe wel wat.
Wat niet bevalt is dat ik regelmatig met deze Tier III tegenover Tier 5 en 6 sta.
Als de game begint zie ik in de beginranking al hoeveel kans ik maak, maar soms valt het mee, overleef ik de game en raak ook nog wat.
Iemand schreef een keer op dit forum dat sommige Arty’s zo dom zijn om niet eerst de Heavy’s aan te pakken. Die dingen zijn vaak niet aan te pakken met een SU-26, geen doorkomen aan. 10 keer een voltreffer en dan nog geen damage.
Racen met een SU-26 (een Panzer Elite Action tick) heb ik afgeleerd, maar bij de vlag blijven en deze verdedigen ook. Te vaak ben ik afgeknald omdat ik “left for dead“ alleen gelaten ben.
Ik probeer de Mediums bij te houden en ik maak de meeste kans als er twee in gevecht zijn. Dan kan ik bij de tegenstander damage uitdelen en die soms helemaal uitschakelen. No worries, op deze manier heb ik nog nooit een Ally geraakt, wat iemand hier schreef.
Ik weet dat ik in dit tempo nooit wat bijzonders kan worden en na dit topic in 22 delen helemaal doorgelezen te hebben, dat ik niet speel om te sparen voor een betere Arty of een hogere ranking, waar jullie het steeds over hebben, maar gewoon om de lol van het spelen. Anders gaat het te veel op werken lijken en dat moet niet als je al werk hebt.
Het wordt dus duidelijk tijd voor een nieuwe laptop, maar ik weet nog niet welke, dus suggesties zijn welkom.
Ik zou zo zeggen: schiet deze noob maar lek en nodig mij maar een keer uit voor een potje, als je denkt dat ik wat kan betekenen.
Groeten,
Headache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De enigste stat die echt wat zegt in 99% van de gevallen is damage output per match.

IS7 heeft 600k damage in <300 games = Redelijk tot goed
IS7 heeft 600k damage in >300 games = Matig tot slecht

Ja, veel is afhankelijk van speelstijl, maar 4+ raken schoten per match moet toch kunnen lijkt mij :P

Voor zover ik weer zitten de meeste clans ook rond deze eisen:
Heavy = 2000+ dmg
Medium (tier 9) = 1900+ dmg
Medium (tier X) = 2200+ dmg (schat ik zo)
Arty = 2300+ dmg
TD (tier X) = 2600+ dmg (schat ik zo)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 05-07 19:44
Anoniem: 467485 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:23:
Racen met een SU-26 (een Panzer Elite Action tick) heb ik afgeleerd, maar bij de vlag blijven en deze verdedigen ook. Te vaak ben ik afgeknald omdat ik “left for dead“ alleen gelaten ben.
Ik probeer de Mediums bij te houden en ik maak de meeste kans als er twee in gevecht zijn. Dan kan ik bij de tegenstander damage uitdelen en die soms helemaal uitschakelen. No worries, op deze manier heb ik nog nooit een Ally geraakt, wat iemand hier schreef.
Ik mag toch hopen voor de dat je niet uit de losse pols gaat zitten schieten. Hoewel het er sterk op lijkt dat je het wel doet.

Druk anders voor de grap eens 'Shift' in als je in je arty rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Eens met "stats zeggen niet alles".

Er is ook een aantal keer een discussie op het WoT forum geweest over een medaille voor de MVP aan de kant van de winnaars. Danwel een vote (hallo platoons, clans, "ik heb een hele aan arty dus fuck de arty met 12 kills", enzovoort), danwel een automatische toekenning door (meestal) damage done en/of kills en/of spots mee te nemen. Dat gaat natuurlijk niet werken want wie is de MVP? De heavy die de rechterflank kiest, heel veel shells vangt en de mediums de kans geeft te flanken? De flankende mediums die veel damage doen omdat de heavy de vijand afleidt? De solo-medium op de linkerflank die in zijn eentje 4 vijanden bezig houdt en zo de rechterflank de tijd geeft om bij de vijandelijke basis te komen voor hun eigen basis gecapped is? De arty die goed counter-battery uitvoert en zijn team zo veel meer bewegingsvrijheid op de map geeft? De scout die....

Iedere battle is anders, 1 speler kan met minimale damage done een win bespoedigen en superbelangrijk zijn, zelfs een goed gepositioneerd wrak, waardoor iemand anders kan schuilen/cappen bij die 1-basis-spelmodus kan een matchwinner zijn. Shells koppen en doodgaan in je stock Tiger II zodat de bijna-kapotte T95 die wél door de Maus heenkomt een schot meer kan doen en 'm sloopt: MVP door dood te gaan.

Hetzelfde heb ik een beetje bij de stats-mod. Als je regelmatig van ellende maar naar de vergeten flank gaat zodat er tenminste iemand is, wordt afgeschoten door 5 enemies waar je amper doorheen komt omdat je in je eentje niet kan flanken en alsnog verliest omdat die 5 ongehinderd de basis binnenrollen dan heb je zowel een loss als bijna geen damage done. Kut voor je stats maar je was wel een van de weinigen die een tactisch schappelijke beslissing nam bij deployment. Met een n van hoog is er echt wel wat aan af te lezen, al is het maar of iemand een beetje raak kan schieten, maar tactisch inzicht wordt niet zuiver gemeten. En dat is imo een van de belangrijkste factoren in het spelletje.

[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 25-07-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ User "Druk anders voor de grap eens 'Shift' in als je in je arty rijdt."
De Arty kan niet rijden met de Shift toets ingedrukt.
Ennuh, Ik ben al rustiger geworden hoor.
Heeft u wel tips voor een nieuwe laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 467485 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:35:
Jawel hoor, je kunt prima rjiden in arty mode. En met arty sta je eigenlijk altijd achteraan. Het liefst ook nog helemaal in je eigen basis, maar dat is niet van toepassing wanneer je niet de hele map over kunt schieten.

Een nieuwe laptop, sowieso eentje met een scherm? Maar er is een heel subforum met BBG's en koopadvies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik moet me heel erg vergissen, maar arty kan wel gewoon rijden in overview mode. Het lijkt misschien niet zo, maar het is wel.

Toen ze het counteren er weer net in hadden zitten stond ik op campinovka in drive stand met de spatie aan. Dus na één keer schieten reed ik zo over het veld heen omdat ik dat was vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:24:
De enigste stat die echt wat zegt in 99% van de gevallen is damage output per match.
Wat mij betreft is de enige mogelijkheid om echt iets over een speler te kunnen zeggen een combinatie van factoren. Zo vind ik ook damage per battle een goede stat maar combineer dat met hitratio en de tanks die hij speelt en je kunt een aardige inschatting maken.
Anoniem: 467485 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:35:
Daarvoor kun je terecht in het CSL forum, waarschijnlijk zijn de BBG's (Best Buy Guides) wel wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Appel - “je kunt prima rijden in arty mode.”
@ wontcachme - “ arty kan wel gewoon rijden in overview mode.”
Dat ga ik dan vanavond ff uitproberen. Ik zal er niet veel aan hebben, want dan werkt mijn bino niet, dan word ik afgeknald, maar ik wil wel weten of het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 467485 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:55:
Dat ga ik dan vanavond ff uitproberen. Ik zal er niet veel aan hebben, want dan werkt mijn bino niet, dan word ik afgeknald, maar ik wil wel weten of het kan.
Waarom heb je bino op arty? Dat helpt alleen maar om mensen te spotten, iets was jouw taak niet is.

Tanks spotten vijanden en geven dat via radio door, mocht er een scout doorkomen dan ben je sowieso al screwed.

Wat ik gebruik op mijn arty: Gun Laying Drive, Rammer en een Camo net :) Een arty hoeft alleen maar te schieten, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-07 23:23
Ben nu de T-43 aan het levelen, maar wat een ruktank is dat. Hij is niet accuraat (kan dus niet snipen) en heeft geen DPM (ook niet goed in close combat).

Het enige wat je ermee kunt is een beetje meeschieten, maar daar haal ik geen goede potjes mee.

Ik had al gemerkt dat de nieuwe T-43 een stuk fijner speelde. Minder penetration, maar een stuk meer DPM.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kortom, jij laat je T-43 even staan of enkel de dubbels tot 7.5? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Was ook aan de T-43 begonnen, maar nog zoveel andere tanks te levellen dat ik hem maar parkeer tot na de volgende patch.

@wontcachme: 4 hits haal ik meestal wel, als ik teminste niet door een arti word geoneshot terwijl ik op ben naar een goede positie :( .

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik rijd ook vaker met mijn arty in overview mode, altijd handig om te zien wanneer de rode lijn eindelijk groen wordt :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
psychoclown schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 16:43:
Kortom, jij laat je T-43 even staan of enkel de dubbels tot 7.5? :P
Dat denk ik. Heb nog genoeg andere tanks te doen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448327

@ Headache.....Met mijn framerate van 3 - 4 fps speel ik alleen Arty

ik heb het zelfde met m'n oude laptop ....1 tot max 7 fps .... het spel lijkt wel een sideshow, daarom speel ik ook alleen maar arty.

Maar toch veel leuke potjes meegemaakt, zoals deze;

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FIHBCDXU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CNRGRVH.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 448327 op 25-07-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01
Gebruik dan eens WOT Tweaker; kan je alle effecten uitschakelen en hierdoor betere framerate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Een ISU-152, een A-20 en een Panzer 4 (mij) de hele onderzijde laten verdedigen op Assault (defenders zijde). Briljant plan... geen ondersteuning van heavies of andere mediums... resultaat: loss.

En heerlijk... 3 potjes gespeeld.. 2 keer assault en 1 keer encounter. Heb een hekel aan beide gamemodes in randoms.

[ Voor 23% gewijzigd door wsLy op 25-07-2012 18:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Morgen gaat blijkbaar op de RU server patch 0.7.5 live... ben benieuwd of wij dan ook voor het weekend de patch krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Hopiconjo, thnx for tip. Heb je daar een direct linkje van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
TweakJerommeke schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 19:55:
Morgen gaat blijkbaar op de RU server patch 0.7.5 live... ben benieuwd of wij dan ook voor het weekend de patch krijgen.
We krijgen in ieder geval een extra dag premium omdat we niet tussen 01u en 04u s'nachts kunnen spelen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 467485 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:55:
Bino heb je niet nodig, je bent zelf niet de spotter en als je dat wel moet zijn ben je toch dood. Daarnaast vraag ik me wel af hoe jij je arty speelt ? Gebruikelijk is om ervoor te zorgen dat je ruim buiten het gevecht staat en van afstand een shell aflevert (en met de goede aim van de SU26 al helemaal). De enige reden om verder naar voren te gaan staan is omdat je SU26 nu eenmaal niet het hele veld over kan schieten en je dus af en toe zult moeten bewegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Goh zou dat optellen:

Victory!
Battle: Siegfried Line donderdag 26 juli 2012 0:12:41
Vehicle: Bat Chatillon 25 t
Experience received: 928
Credits received: 14.822
Battle Achievements: Master Gunner

Victory!
Battle: Steppes donderdag 26 juli 2012 0:25:07
Experience received: 795
Credits received: 15.109

Defeat
Battle: Murovanka donderdag 26 juli 2012 0:32:11
Experience received: 250
Credits received: 12.099

Victory!
Battle: Siegfried Line donderdag 26 juli 2012 0:39:43
Experience received: 787
Credits received: 13.962

Wordt inmiddels zo elke ronde wel helemaal kapot gescholden waar ik wel niet zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Trouwens, ik heb via een aantal kanalen opgevangen dat de RU server vandaag de 7.5 update krijgt. Het is ook (bijna) bevestigd dat het deze week op de EU server uit zou moeten worden gerold. Dus wie weet is het onderhoud van vandaag meer als gewoon onderhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 420503 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:53:
Goh zou dat optellen:

Wordt inmiddels zo elke ronde wel helemaal kapot gescholden waar ik wel niet zou moeten zijn.
Als al die master gunners achter elkaar zijn dan ja. Net als met reaper en sharpshooter zijn dat combo's. Hoe langer de combo hoe hoger je record.
Appel schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:39:
Trouwens, ik heb via een aantal kanalen opgevangen dat de RU server vandaag de 7.5 update krijgt. Het is ook (bijna) bevestigd dat het deze week op de EU server uit zou moeten worden gerold. Dus wie weet is het onderhoud van vandaag meer als gewoon onderhoud...
Pssst, was gisteravond ook al gepost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Niet meer dan normaal onderhoud :P. Bij een patch is het altijd van 0600 tot 1300 ofzo. Ook in de russische aankondiging. Lijkt me sterk dat ze dan nu opeens al in de nacht beginnen en klaar zijn in 3 uur. Hooguit wat voorbereidingen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Victory ratio: 100%
Battles: 10
Experience gained: 12076
Damage per battle: 2216
Average experience: 1207.6
Capture per battle: 0.9
Defense per battle: 3.9
Gisteren ging het erg lekker... Maar weinig potjes kunnen spelen, maar het platoon met groet9 en Xioros (later Blackbeard) was gewoon niet te stoppen.

Eergisteren ging het minder goed, maar was het wel meer representatief:
Victory ratio: 56.25%
Battles: 48
Experience gained: 42727
Damage per battle: 2159
Average experience: 890.15

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
7.5 voor RU staat sinds gisteren al op de RU-site. Dus dat is zeker. Waar haal jij die info vandaan dat die nog voor het weekend op EU komt? Ik kan me niet voorstellen dat ze EU vrijdag gaan patchen (ik zou zelf nooit op vrijdag een patch uitrollen, want als zoiets niet goed gaat mag je in het weekend lekker overwerken)

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ze hebben vannacht de volgende patch al wel kunnen voorbereiden, dus het zou morgen kunnen. Had de patch pas na 1 augustus verwacht.

Blij dat het gisteren erg lekker ging met de Ferdi, nu hoe ik nog maar 11k xp voor de JP E-100.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:23:
[...]

Gisteren ging het erg lekker... Maar weinig potjes kunnen spelen, maar het platoon met groet9 en Xioros (later Blackbeard) was gewoon niet te stoppen.

Eergisteren ging het minder goed, maar was het wel meer representatief.
Bij mij ging het nog steeds niet super lekker, kan met moeite boven de 50% scoren aan het eind van de dag.
Nu zit ik wel in een luxe positie maar alles onder 60% dropped mijn totale victory rate van ;)
Victory ratio: 54.84%
Battles: 31
Experience gained: 30717
Damage per battle: 2202
Average experience: 990.87
Capture per battle: 0.77
Defense per battle: 2.03
Genoeg idioten gezien maar als we wonnen was het ook zo goed als elke keer 1400+++ exp :)

Meest mooie was nog wel samen met Terrordoom op defense Karelia, ik in de patton en hij in de T-54.
Onze T110 met degelijk stats ging al met erg weinig versterking naar K1 maar we zagen oa de batchat al in A0 dus wij besloten die kant op te gaan, daar een Panter en Jagdtiger helemaal kapot kunnen schieten nog voordat ze helemaal op de heuvel waren. Stond er om de hoek een E100 (van Hami's nieuwe clan 8)7 ) en een platoon genoot in Patton (eentje van DR-AC). Weet alleen niet wat die Patton gezopen had want hoewel die E100 mij constant proximity spotte kon ik toch elke keer om het hoekje peaken en de Patton een klap verkopen zonder één hit te vangen. Toen de kust enigszins veilig was samen met Terrordoom die E100 gepakt en tussendoor nog snel de Patton gekilled die mij van achter probeerde te beschieten (wat hem overigens niet eens lukte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Gister was inderdaad belachelijk slecht.
Name Value
Victory ratio: 62.5%
Battles: 16
Experience gained: 14128
Damage per battle: 2090
Average experience: 883
Capture per battle: 0
Defense per battle: 0
Vooral in een Patton platoon bezig geweest. Ruimen wij de 2 T10's op (zonder arty) valt de andere flank als nog.... Dan speel je potje na potje de sterren van de hemel en verlies je alleen maar... Kom ik in een match waar ik geen ruk uit kan voeren (direct hit arty, 20hp over) en dan winnen we. Leuk spelletje! Na 7.5 maar even een pauze inlassen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Gister ook even een klein uurtje geplatoont met groet en .... ging wel lekker. lekker met mediums racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:48:
[...]
Pssst, was gisteravond ook al gepost :+
Wel jammer, ik had gehoopt dat de test echt tot 1 augustus zou draaien omdat ik dan de lorraine misschien nog wel had kunnen halen. Iig ga ik de 13 90 wel halen zonder dat het me free exp kost. Ik moet alleen de credits nog bij elkaar halen omdat ik voor die tank niet van plan ben een andere te verkopen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie hebben gelijk, Arty kan wel rijden in overview, Arty heeft er alleen niet veel aan, behalve als Arty onder vuur ligt. Dat racen moet Arty juist afleren. Hoewel, van de week was Arty weer als enige over en 5 bij de tegenstander. Arty had bijna de flag terugveroverd en gewonnen, dat scheelde maar seconden. Arty weet niet meer hoe die map heet.
Die Duitse Bison is wel een leuk ding, zeer onhandig, maar die gun lijkt wel sterker dan van de SU-26. (Hoe kan dat nou?) En ZEER veel goedkoper met repairs. Daar kan ik mijn schade mee inhalen.
@ Appel – Die Binos heb ik er af gegooid (spotten deed ik ook hoor, als anderen het niet deden) en Gun Laying Drive en Rammer er op gedaan. Het Camo net heb ik laten zitten. Ga ik het verschil merken?
@ Hopiconjo – WOT Tweaker? Ga ik zoeken. Maar ik had veel effecten al op low of uitgezet. Gisteravond had ik zelfs even 8 fps. Woehah! Maar een extra programmaatje betekent wel opslurpen van extra geheugen. Maar ik ga het proberen.
@ Redwing …… De enige reden om verder naar voren te gaan staan is omdat je SU26 nu eenmaal niet het hele veld over kan schieten en je dus af en toe zult moeten bewegen …… - Precies. Ik sta wel op afstand, maar moet toch te vaak ingrijpen en ik blijf niet meer bij de vlag, want ik wordt te vaak in de steek gelaten door de verdediging.
Ik word wel moe van die mentaliteit van die Oost Europeanen. Hoe zou het zijn om (met een fatsoenlijke computer) op de Amerikaanse server te spelen?
Nog een vraagje aan jullie allemaal: Hoe kan ik het beste punten sprokkelen? Ik wil doorgaan met met voornamelijk SPG. Doorgaan in de USSR lijn en opklimmen in de Tier ranking? Of veel van dezelfde Tier SPG’s aanschaffen en zo punten verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn-Vince
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-08-2024
Als je experience wil hebben op een snelle manier, lijkt mij het beste dat je gewoon het voertuig gebruikt van waar je ook daadwerkelijk de opvolger wilt hebben aangezien het gold kost om andere punten over te zetten. Heel misschien dat je in de tier 9-10 range free xp spendeert, maar anders vind ik het een beetje kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Anoniem: 467485 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:44:
@ Appel – Die Binos heb ik er af gegooid (spotten deed ik ook hoor, als anderen het niet deden) en Gun Laying Drive en Rammer er op gedaan. Het Camo net heb ik laten zitten. Ga ik het verschil merken?

Nog een vraagje aan jullie allemaal: Hoe kan ik het beste punten sprokkelen? Ik wil doorgaan met met voornamelijk SPG. Doorgaan in de USSR lijn en opklimmen in de Tier ranking? Of veel van dezelfde Tier SPG’s aanschaffen en zo punten verzamelen?
Verschil merk ik wel degelijk in al mijn tanks. Het is geen dag en nacht, maar wel 20 en 25 graden zeg maar.

Het makkelijkste vind ik om 2 lijnen aan te houden. De grind lijn en de credit lijn.

Met de grind lijn ben je aan het spelen voor nieuwe tanks en met de credit lijn probeer je credits te verdienen.

Qua credits hangt het er een beetje vanaf wat je beter ligt. Meestal verdient tier 5 (medium + heavy) wel lekker. Maar zodra je in de hogere tiers qua arty komt zouden credits geen probleem meer moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoeveel last hebben jullie van vijandelijke arty? En hoeveel plezier van Allied arty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:36:
[...]

Wel jammer, ik had gehoopt dat de test echt tot 1 augustus zou draaien omdat ik dan de lorraine misschien nog wel had kunnen halen. Iig ga ik de 13 90 wel halen zonder dat het me free exp kost. Ik moet alleen de credits nog bij elkaar halen omdat ik voor die tank niet van plan ben een andere te verkopen.
Zoals eerder gezegd, de kans dat de patch deze week nog komt voor EU is nihil. Meestal rolt Wargaming de patches op Maandag of Dinsdag uit (dat is bijna 1 Augustus).
Anoniem: 467485 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:44:
@ Hopiconjo – WOT Tweaker? Ga ik zoeken. Maar ik had veel effecten al op low of uitgezet. Gisteravond had ik zelfs even 8 fps. Woehah! Maar een extra programmaatje betekent wel opslurpen van extra geheugen. Maar ik ga het proberen.
Nee hoor, je zet eenmalig de dingen uit en gaan met die banaan.

Trouwens is het misschien een idee om of soms linebreaks toe te voegen of de Quote (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/quote.gif) knop te gebruiken want met veel quotes zijn je posts nogal druk ;)
Jorn-Vince schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:50:
Als je experience wil hebben op een snelle manier, lijkt mij het beste dat je gewoon het voertuig gebruikt van waar je ook daadwerkelijk de opvolger wilt hebben aangezien het gold kost om andere punten over te zetten. Heel misschien dat je in de tier 9-10 range free xp spendeert, maar anders vind ik het een beetje kansloos.
Kansloos is het zeker niet maar als je nog de basics van WoT moet leren en je laptop trekt het minimaal dan zou ik er ook (nog) geen geld in steken.
Anoniem: 467485 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:03:
En hoeveel last hebben jullie van vijandelijke arty? En hoeveel plezier van Allied arty?
Als je goed oplet heb je niet heel veel last van enemy arty. Echter als je goed oplet en je allied arty ook dan heb je er ongelooflijk profijt van. Arties zijn voor een groot deel de damage dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Knowuse schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:52:
Ze hebben vannacht de volgende patch al wel kunnen voorbereiden, dus het zou morgen kunnen.
Ik denk dat je hier misschien wel een punt hebt. Op de USA server hebben ze gisteren ook het bericht gepubliceerd dat de 7.5 date 'soon' ge-announced wordt. Ik denk dus dat als de RU roll-out goed gaat dat ze gelijk verder gaan en als het niet goed gaat dat het volgende week wordt.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:
[...]
Trouwens is het misschien een idee om of soms linebreaks toe te voegen of de Quote ([afbeelding]) knop te gebruiken want met veel quotes zijn je posts nogal druk ;)
[...]
Gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bijna, je eigen tekst moet dan natuurlijk niet in de quote staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
psychoclown schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Zoals eerder gezegd, de kans dat de patch deze week nog komt voor EU is nihil. Meestal rolt Wargaming de patches op Maandag of Dinsdag uit (dat is bijna 1 Augustus).
Dit. Die patch rollen ze nooit zo kort voor het weekend uit. Ik gok zelf op Dinsdag.

Gister weer begonnen aan WoT. Meteen mogen aansluiten bij clan wars. Daarna lekker geplatooned met Kyozu (Psycho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405017

Er rust een zeer erge vloek op mijn amx 13 90:

Efficiency rating: 1713.1
% won: 21% 20%

:'(
Stupid 13 90
SCOUT
You should have done a harakiri
stupid scout
Van een persoon met, jawel, 590 efficiency :'(
Hij weet niet eens het verschil tussen 'een harakiri' en 'een kamikaze' _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 405017 op 26-07-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-05 16:09

Kirpeknots

Wazzup!

Aangemeld bij GoT2...... Vette pech. Nog een noob er bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
De roll-out van 7.5 op RU is klaar. Benieuwd of USA of EU of we vandaag nog een aankondiging krijgen wanneer wij aan de beurt zijn.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb geen extra 24 uur premium gekregen :p. Jammer anders had ik nog 1 dag extra credit grind-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vandaag besloten mijn 3601 terug te kopen en mijn 4502B te strippen van crew.
3601 mooi elite met de 4502B crew retrained naar 80% (had nog wat exp blijkbaar want ze werden 83%) en Vents, Rammer en GLD erop. 2 Potjes ermee gedaan en die gingen aardig lekker, crew meteen naar de 84-85% gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn....wil ik het spel kopen...is het nergens meer te verkrijgen :-(
De 6 shops bij prijsvergelijking heb ik al gecheckt...en bij Freerecordshop, Wehkamp is het ook uitverkocht.

Help -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Je kunt het ook gewoon downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt...maar het gaat me om het gold en extra garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Anoniem: 448327 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:27:
Damn....wil ik het spel kopen...is het nergens meer te verkrijgen :-(
De 6 shops bij prijsvergelijking heb ik al gecheckt...en bij Freerecordshop, Wehkamp is het ook uitverkocht.

Help -O-
Online bij bol.com en andere webwinkels nog te koop.
Tevens zie ik hem vaak nog bij de Mediamarkt staan.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook bij bol.com is hij uitverkocht....Mediamarkt ga ik nu ff checke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Misschien heb ik nog wel een invitecode voor jou denk ik (als je nog geen account hebt) dan kun je rustig wachten op de rest van de gold/etc

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.