Zojuist de HT-ZF9 aangesloten en moet zeggen ben aardig verrast.
Vergeleken met de K950 is het best een zielig ding, maar past daardoor wel beter bij mijn 50" tv.
Formaat sub verschilt niet veel, de bar zelf wel aardig. Ook het gewicht is aardig, 6 vs 3 kg.
Het geluid met tv lijkt wel scheller/minder warm itt de K950, maar lijkt me ook niet geheel vreemd met 3 vs 15 drivers.
Ik merk het aangezien ik ze naast elkaar heb geluisterd.
Als ik dalijk 2 dagen verder ben, zal ik niet meer beter weten.
Ook even een stukje Transformers in Atmos naast elkaar gekeken. En ondanks ik (nog) geen rears heb, hoorde ik af en toe wel het geluid van achteren/naast mij komen. Dus dat hebben ze toch goed gedaan op 1 of andere manier.
Geluid is meer dan prima. Daar waar de K950 gewoon een bruut ruimtevuller is (En dat doet ie op standje 20 al. Stand 25 is eigenlijk onhaalbaar ivm de buren, en dan te bedenken zijn max van 100.), is de Sony is meer "sophisticated".
Ik ben positief verrast en totaal geen spijt van de aankoop/wissel.
Dalijk nog de rears erbij en het is een prima setje, zeker voor de prijs -20% +gratis rears.
En niet geheel onbelangrijk, nummer 1 reden voor deze aankoop/wissel, de soundbar wisselt goed van ingangen mbv de Harmony ongeacht huidige ingang.
Tot zover happy user.
/tot mijn zoontje de sub poort ontdekt heeft en daar speelgoed in gaat duwen, of ontdekt dat hij het rooster van de bar eraf kan halen
[
Voor 3% gewijzigd door
NeutraleTeun op 24-01-2019 19:28
]