MediaMarkt 20 jaar | 20% korting | vanaf 25 januari 2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 60.471 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dIbuugi2Kp4Lrpy59lynNH1J/full.png

MediaMarkt verjaardagsactie 2019

Wat is de MediaMarkt verjaardagsactie?
Tijdens de MediaMarkt verjaardagsactie krijg je van MediaMarkt 3 dagen lang 20% korting op bijna alles.

De website van de MediaMarkt verjaardagsactie is https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/20-jaar-mediamarkt.html, waar alle recente informatie op staat.

Wanneer is de verjaardagsactie dit jaar?
De verjaardagsactie is dit jaar vanaf vrijdag 25 januari. Dit is, middels meerdere teasers, bekend gemaakt via verschillende social-kanalen.

Op https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/20-jaar-mediamarkt.html is meer informatie te vinden.

Hoeveel korting krijg ik tijdens de verjaardagsactie?
De kortingsactie dit jaar zit net iets anders in elkaar dan voorgaande jaren. De korting verschilt namelijk per dag. Waarbij in het weekend van 25 t/m 27 januari bijna alles 20% korting heeft. De rest van de kortingen staan in onderstaande lijst vermeld.
• Vanaf maandag 21 januari t/m 24 januari 20% korting op alle witgoed
• Vanaf dinsdag 22 januari t/m 24 januari 20% korting op alle TV’s
• Vanaf woensdag 23 januari t/m 24 januari 20% korting op alle audio
• Vanaf donderdag 24 januari 20% korting op alle kleinhuishoudelijke apparatuur
• Vanaf vrijdag 25 januari t/m zondag 27 januari 20% korting op bijna alles!
Wat doet er mee tijdens de verjaardagsactie?
Welke producten en merken er precies meedoen wordt altijd vlak voor de actie bekend gemaakt. Dus wie weet misschien ook jouw nieuwe vaatwasser, stofzuiger of e-reader! Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop. Voor 2019 zijn onderstaande categorieën uitgesloten van de actie.

Deze categorieën zijn uitgesloten in 2019:

• Alle accessoire groepen m.u.v.: Storage, Netwerk, PC Gaming headsets, Multiplatform headsets en
Verlichting Deco Mood
• Services & Diensten
• TV Receiving
• Apple producten (zie artikel 7 van de Actievoorwaarden)
• Gaming, films & muziek
• E-bikes
• Eet- & drinkwaren
• Software pakketten
• Dyson haardroger (Art. Nr.: 1485676)

Overige voorwaarden
• Alle deelnemende producten in de MediaMarkt winkels zijn (tijdens de actieperiode) geprijsd inclusief verjaardagsvoordeel.
• Op alle producten geldt OP=OP. Indien een deelnemend product is uitverkocht kan er GEEN reservering gedaan worden.
• De actievoorwaarden zijn te vinden via https://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-1508185508/. De veelgestelde vragen via https://www.mediamarkt.nl...-veelgestelde-vragen.html.

Gaan andere winkels ook mee met de prijs?
Overige winkels
Van de overige winkels is nog NIET bekend of ze meegaan met de prijzen tijdens de verjaardagsactie van de MediaMarkt.

[ Voor 49% gewijzigd door Yorinn op 19-01-2019 10:43 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Topicstart wordt nog bijgewerkt met de laatste info als er meer bekend is. Voor nu, zie de topicwaarschuwing voor wat wel en niet de bedoeling is bij het posten over de komende MediaMarkt viert feest! actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd of het ook geld op Dyson stofzuigers, heb net vanochtend bij FonQ wat besteld. Maar met 20% korting bij de MM zal het een stuk voordeliger zijn.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1. Maandag 20% op alle witgoed
2. Dinsdag 20% op alle witgoed en TV’s
3. Woensdag 20% op alle witgoed, TV’s en alle audio
4. Donderdag 20% op alle witgoed, tv’s, Audio en klein huishoudelijk
5. Vrijdag-zondag 20% op bijna alles.

Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Interessant, was net op zoek naar een nieuwe versterker en wellicht wat Philips Hue lampen of een nieuwe TV :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb ook gewacht met aankopen doen (helaas stofzuiger aan vervanging toe), totdat er een eventuele actie bij de MediaMarkt zou komen. De teller is inmiddels afgelopen, maar er staat nog niks :P

Edit: de site staat live:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iB8gnXu.png

Zie: https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/20-jaar-mediamarkt.html

[ Voor 80% gewijzigd door Jorgen op 19-01-2019 00:12 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Fijn dat ze dit jaar wel duidelijk zijn over de korting op NAS'sen en andere (externe) harde schijven;
Alle accessoire groepen m.u.v.: Storage, Netwerk, PC Gaming headsets, Multiplatform headsets en
Verlichting Deco Mood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben ook wel benieuwd naar de mogelijke kortingen op telefoonabonnementen. "Tot 26%". Dat is mooi meegenomen op de lange duur van je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:21
Uit de FAQ:
Doen producten in de MediaMarkt Outlet ook mee?
Nee, de outlet van MediaMarkt doet niet mee.

[ Voor 165% gewijzigd door peter13579 op 19-01-2019 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 13:43

Reinier

\o/

Interessant!

In de TS staat nog iets over de BTW-actie, dat is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:07
Reinier schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 08:05:
Interessant!

In de TS staat nog iets over de BTW-actie, dat is het niet ;)
Een medewerker riep dat ze daar mee gestopt zijn, omdat veel merken niet meer mee willen doen, de prijzen met online al erg klein zijn en veel mensen er wat vinden (terecht) dat er in aanloop vaak prijswijzigingen zijn. Of het eerste waar is gaan we meemaken en of de uitleg waar is...geen idee.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-04 15:22
Er wordt wel erg veel uitgesloten van de actie zeg.
Nas, headsets, gaming en veel meer. Zouden monitoren ook onder gaming vallen? Ben nog op zoek naar een ander scherm maar hoef zo te zien niet te wachten op deze actie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

nldls schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:01:
Er wordt wel erg veel uitgesloten van de actie zeg.
Nas, headsets, gaming en veel meer. Zouden monitoren ook onder gaming vallen? Ben nog op zoek naar een ander scherm maar hoef zo te zien niet te wachten op deze actie.
Die zijn juist niet uitgesloten. Het gaat om uitsluitingen, met uitzondering van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-04 15:22
Ik zie het, verkeerd gelezen. Overigens staat gaming verderop alsnog benoemt in de uitsluitingen. Accessoires muv nas idd. Wellicht de huidige WD vervangen voor een synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:43
Zou mooi zijn als de label writers ook in de aanbieding komen :D
Moet een vervangende hebben voor mijn huidige en met die 20% korting (En zover ik kon lezen en begreep van in de 1e post) moet hij ook gewoon de 20% korting krijgen :)

Gelijk maar even verder kijken wat voor moois we weer extra kunnen scoren met 20% korting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

nldls schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:09:
Ik zie het, verkeerd gelezen. Overigens staat gaming verderop alsnog benoemt in de uitsluitingen. Accessoires muv nas idd. Wellicht de huidige WD vervangen voor een synology.
Ja let wel op dat je het goed interpreteert. Eerst hebben ze het alleen over PC-gamingheadsets. Wat fout gespeld is waardoor het over gaming lijkt te gaan. Die zijn dus niet uitgelsoten.
Gaming (o.a.a games dus, lijkt me) is uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
*knip* Feedback op moderaties mogen per DM naar de betreffende mod toe (, zoals je ook gedaan hebt,) dat hoeft niet nogmaals in het topic zelf.

Ik zit naar de Alecto DVP 200 en 550 te kijken. De eerste is nog op hetzelfde prijsnivo als andere winkels. De 550 is hoger, zelfs met korting.

[ Voor 43% gewijzigd door Yorinn op 19-01-2019 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 19:39
kokkie20 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 09:23:
Zou mooi zijn als de label writers ook in de aanbieding komen :D
Moet een vervangende hebben voor mijn huidige en met die 20% korting (En zover ik kon lezen en begreep van in de 1e post) moet hij ook gewoon de 20% korting krijgen :)

Gelijk maar even verder kijken wat voor moois we weer extra kunnen scoren met 20% korting _/-\o_
grote kans dat ze die zien als printer, en dus als accessoire....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:49

OMX2000

By any means necessary...

Bob-B190 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 08:25:
[...]

Een medewerker riep dat ze daar mee gestopt zijn, omdat veel merken niet meer mee willen doen, de prijzen met online al erg klein zijn en veel mensen er wat vinden (terecht) dat er in aanloop vaak prijswijzigingen zijn. Of het eerste waar is gaan we meemaken en of de uitleg waar is...geen idee.
3. We hebben afscheid genomen van de BTW-dagen. Daarvoor in de plaats hebben we deze spectaculaire actie: 20% korting op bijna alles!
Uit de “5 dingen die je moet weten”.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 18:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

[...]

Beetje lege pr praat dat. Merken hebben, met uitzondering van een enkeling die zichzelf toch al buitensloot bij deze btw acties, weinig tot geen invloed op wat een winkel doet met de oude voorraad. Want dat is het gewoon, een moment om de oude voorraad na de aankondigingen bij de CES over de nieuwe modellen weg te doen. Maar goed ze moeten toch wat verzinnen als de klant vragen stelt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Typisch dat Apple eens meedoet dit jaar (of nja, als "nieuwe actie"). Ze geven aan niet zulke hoge kortingen te geven, maar ben toch zeker wel benieuwd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pddMrCIzKPKAKsektkYQCkw9/full.jpg

Overigens hier nog 130 euro aan bonnen liggen. Eens kijken wat ik wil halen :).

[ Voor 15% gewijzigd door Kecin op 19-01-2019 13:02 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:04
rockhopper schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Beetje lege pr praat dat. Merken hebben, met uitzondering van een enkeling die zichzelf toch al buitensloot bij deze btw acties, weinig tot geen invloed op wat een winkel doet met de oude voorraad. Want dat is het gewoon, een moment om de oude voorraad na de aankondigingen bij de CES over de nieuwe modellen weg te doen. Maar goed ze moeten toch wat verzinnen als de klant vragen stelt.
Nee hoor, niet helemaal. De producten die tijdens deze actieweken werden verkocht werden veelal deels betaald door de leverancier en deels door MediaMarkt zelf. MediaMarkt kreeg dan dus na de actieperiode een bepaald bedrag gecrediteerd of kon vooraf de actieperiode de producten goedkoper inkopen.

Er waren ook altijd merken die een beleid hanteerde hier nooit aan mee te werken. Althans, aan bijdragen aan de actie. Dat waren dan vaak ook merken die uitgesloten waren van de BTW-actie (tegenwoordig geven ze eigenlijk overal de korting op, bij die merken is de marge gewoon prima waardoor ze dit ook uit eigen zak kunnen betalen. De prijzen bij die merken zijn vaak erg stabiel en er wordt niet/nauwelijks mee gestunt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-04 19:52
*knip* De discussie over (mogelijke) prijsverhogingen mag ook dit jaar achterwege blijven.

Toch ff kijken naar een dyson stofzuiger, blijft toch een mooi cadeautje voor mevrouw dr verjaardag

[ Voor 41% gewijzigd door Yorinn op 19-01-2019 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:54
[...]

Voor klanten klinkt 'BTW weg ermee' of 'BTW vrije dagen' een stuk beter dan 20% korting. Tenminste, dat doet het bij mij wel. :+

Ben benieuwd of er ook korting gaat zijn op koptelefoons, zal wel onder accessoires gaan vallen. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:38

DirtyBird

Praktiserend denker

*knip* Laat dit soort onzinnige opmerkingen maar achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 19-01-2019 19:10 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:01

LankHoar

Langharig tuig

Het is me niet helemaal duidelijk wanneer computeronderdelen meedoen. Lijkt me dat deze in de laatste groep die op 25 januari start valt? Ik kan wel een grotere SSD gebruiken namelijk :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Laatst online: 13:07
rockhopper schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Niet in het model dat MM hanteert met zijn leveranciers, maar daar gaat dit topic niet over.

Memento mori

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tokus
LankHoar schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:33:
Het is me niet helemaal duidelijk wanneer computeronderdelen meedoen. Lijkt me dat deze in de laatste groep die op 25 januari start valt? Ik kan wel een grotere SSD gebruiken namelijk :)
een SSD lijkt me onder "storage" te vallen, en als je de bovenstaande lijst van artikelen die zijn uitgesloten mag geloven, valt Storage onder de accesoires die juist wel meedoen met de actie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:10
Tokus schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:45:
[...]

een SSD lijkt me onder "storage" te vallen, en als je de bovenstaande lijst van artikelen die zijn uitgesloten mag geloven, valt Storage onder de accesoires die juist wel meedoen met de actie.
Nee juist niet, deze doen wel mee

Op de volgende productcategorieën geldt tijdens deze Actie geen korting:
• Alle accessoire groepen m.u.v.: Storage, Netwerk, PC Gaming headsets, Multiplatform headsets en
Verlichting Deco Mood

Dus verwacht dat ze gewoon meedoen, als er voorraad is

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tokus
dat zeg ik ook :P
ze zijn de uitzondering, want accesoires doen normaal niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:10
Tokus schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:28:
[...]

dat zeg ik ook :P
ze zijn de uitzondering, want accesoires doen normaal niet mee.
Yep hebt gelijk, verkeerd gelezen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04 16:01

tijmeng

Panasonic 7J

(jarig!)
https://www.mediamarkt.nl...o-i5-8-128gb-1573486.html

Dit kan wel een mooie aanbieding worden. MM is soweiso de goedkoopste voor een i5 8gb surface van de vorige generatie. Straks nog 20% eraf en het is echt een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:59
tijmeng schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 22:21:
https://www.mediamarkt.nl...o-i5-8-128gb-1573486.html

Dit kan wel een mooie aanbieding worden. MM is soweiso de goedkoopste voor een i5 8gb surface van de vorige generatie. Straks nog 20% eraf en het is echt een koopje!
Of dat de prijst gaat worden als de actie begint, is ook de vraag,
maar was er ook niet een mogelijkheid om iets te kopen voor de aanbieding, en dan tijdens de actie (na aankoop, binnen een aantal dagen voordat de actie begon) het kortingsbedrag terug te kunnen vragen ?

Ik was net van plan om een Nvidia Shield aan te schaffen, een beetje korting zal wel welkom zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door absrnd op 20-01-2019 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1165950

Begint de actie trouwens middernacht en kun je dan ook meteen bestellen of pas morgenochtend, iemand die het weet?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 1165950 op 20-01-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
absrnd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 15:43:
[...]

maar was er ook niet een mogelijkheid om iets te kopen voor de aanbieding, en dan tijdens de actie (na aankoop, binnen een aantal dagen voordat de actie begon) het kortingsbedrag terug te kunnen vragen ?

Ik was net van plan om een Nvidia Shield aan te schaffen, een beetje korting zal wel welkom zijn :)
Nee dat kan al 2 jaar niet meer. Je krijgt enkel nog het verschil terug als de prijs dezelfde dag gezakt is.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

absrnd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Ze hadden een “prijsgarantie” van 14 dagen, waarbij je, als je aankoop binnen 14 dagen goedkoper wordt, het verschil kon terugvragen. Maar stel iets kost nu €900, ze maken het snel €1000, 20% eraf is €800. In dat geval kon je terug naar de MM, en kreeg je het verschil (€100) terug.
Maw, het maakt niet uit want het gaat om prijsverschil. (Nu kopen voor €900, €100 terugvragen of volgende week kopen voor €800. In beide gevallen ben je uiteindelijk kwijt: €800)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 20-01-2019 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Coolblue gaat dit jaar niet mee met de prijs.

Vorig jaar wel nog. Bron: https://twitter.com/coolb.../1087045621176037376?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-04 19:59
Zelf vandaag al de Sonos Beam aangeschaft. Woensdag terug naar de MM om de prijs te verrekenen! 436,- naar 349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Anoniem: 1036995 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:18:
Coolblue gaat dit jaar niet mee met de prijs.

Vorig jaar wel nog. Bron: https://twitter.com/coolb.../1087045621176037376?s=21
Het gevecht om de grootste “wij zijn klantgericht, niet prijsgericht” lijkt losgebarsten. MM zelf is ook afgestapt van het aanpassen op concurrenten. Bron: https://twitter.com/media.../1087039518941814784?s=21

Zelf heb ik weinig “service” nodig bij de aanschaf van een apparaat, dus ik koop komende week bij de goedkoopste aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-04 22:54
Iemand enig idee wat de korting op de Apple producten gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-04 10:59

ronaldm3

Apple Watch :)

Kecin schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:00:
Typisch dat Apple eens meedoet dit jaar (of nja, als "nieuwe actie"). Ze geven aan niet zulke hoge kortingen te geven, maar ben toch zeker wel benieuwd:

[Afbeelding]

Apple heeft wat extra salesboost nodig dus die stappen graag in ;)

Dit zal dus de btw weg ermee actie vervangen?

Power to the beat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

ronaldm3 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:51:
[...]

Apple heeft wat extra salesboost nodig dus die stappen graag in ;)

Dit zal dus de btw weg ermee actie vervangen?
Haha, ja, dit vervangt de BTW actie compleet (dit staat tenminste op hun site).
Droid schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:46:
Iemand enig idee wat de korting op de Apple producten gaat worden?
Nier meer dan 20 procent, zie onderstaande quote van pagina 1. Geselecteerde producten only.
Kecin schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 13:00:

[Afbeelding]

[ Voor 52% gewijzigd door Kecin op 20-01-2019 22:53 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:41
Wat me niet duidelijk wordt uit de actiepagina is wanneer de korting op telefoonabo's nou in gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 20:02

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

addictive_rhymz schreef op zondag 20 januari 2019 @ 23:53:
Wat me niet duidelijk wordt uit de actiepagina is wanneer de korting op telefoonabo's nou in gaat.
In mijn mailbox staat een mail van de Mediamarkt waar in staat "deze week kortingen tot wel 26% op telefoonabonnementen".

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
addictive_rhymz schreef op zondag 20 januari 2019 @ 23:53:
Vanaf nu dus. Te vinden via https://telefoonabonnementen.mediamarkt.nl/deals

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Korting is trouwens meer dan de BTW dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter13579
Ik zelf had een Liebherr op het oog, ondanks dat ik deze niet bij de uitzonderingen zie staan is er geen korting op te vinden. Ben bang dat merken als Sonos en Bose ook uitzonderingen blijken te zijn.

Heeft iemand een lijstje met uitgezonderde merken gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een nieuwe wasmachine besteld met €60 euro korting op de adviesprijs. Dat scheelt toch wat. Ben tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb die telefoondeals eens een beetje zitten te bekijken. Als voorbeeld de Huawei Mate 20 Pro. Die komt bij de MM op € 24 goedkoper uit dan bij Tele2 zelf. Leuke korting, maar nog niet heel bijzonder voor zo'n ontzettend dure telefoon. Alleen, MM adverteert ook met € 125 cashback op deze telefoon. Die kan ik echter verder nergens terugvinden. Niet op de site van MediaMarkt en ook niet op die van Huawei. Iemand die het wel ziet??

Edit: staat inmiddels op beide websites.

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 21-01-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Laatst online: 12:41
Zelf net de Galaxy S8 + AKG Bluetooth headphone voor €192 gescoord. Vind dat toch wel een hele scherpe deal. Kwam wel toevallig uit dat ik net in de verlengingsperiode zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:21
Heb minder dan 14 dagen geleden een nieuwe droger bij BCC gekocht. (Had toen dezelfde prijs als bij de Mediamarkt).

Vandaag aanspraak gemaakt op de laagste prijs garantie. Krijg nu 20% korting.
Het te veel betaalde geld wordt op mijn rekening gestort. _/-\o_ Toch weer ff 150 euro bespaard met 5 minuten werk. >:) (De laagste prijs garantie van BCC kan je via Mijn BCC indienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Outlet doet in sommige gevallen wel mee 😊

Ze geven vaak 20% tot 40% korting op de winkel prijs. Nu de winkel prijs lager ligt zijn de prijzen in de Outlet niet perse aangepast, maar wel lager door de lagere winkelprijs.

Zelf nu maar een vriezer van Beko gekocht. Winkelprijs oorspronkelijk 299, Outlet prijs, was 239,20 wordt nu 190 euro.

Bijzonder is dat dit niet voor alles geldt, maar goed om eens te kijken als een krasje geen bezwaar is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 22:03
Jorgen schreef op maandag 21 januari 2019 @ 02:04:
Ik heb die telefoondeals eens een beetje zitten te bekijken. Als voorbeeld de Huawei Mate 20 Pro. Die komt bij de MM op € 24 goedkoper uit dan bij Tele2 zelf. Leuke korting, maar nog niet heel bijzonder voor zo'n ontzettend dure telefoon. Alleen, MM adverteert ook met € 125 cashback op deze telefoon. Die kan ik echter verder nergens terugvinden. Niet op de site van MediaMarkt en ook niet op die van Huawei. Iemand die het wel ziet??
Denk dat Huawei zijn website nog moet bijwerken, cashback actie is pas vanaf vandaag. Actie staat ook bij bv Coolblue vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-04 08:52
peter13579 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 01:32:
Ik zelf had een Liebherr op het oog, ondanks dat ik deze niet bij de uitzonderingen zie staan is er geen korting op te vinden. Ben bang dat merken als Sonos en Bose ook uitzonderingen blijken te zijn.

Heeft iemand een lijstje met uitgezonderde merken gevonden?
Same here; de Liebherr prijzen zijn niet aangepast ondanks dat die nergens als 'uitgezonderd' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 06:47
Torrentus schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:12:
[...]

Same here; de Liebherr prijzen zijn niet aangepast ondanks dat die nergens als 'uitgezonderd' staan.
Stuur ze een berichtje of bel ze, dan heb je het antwoord zo. Vorig jaar maakte ik mee dat ze nog een aantal prijzen moesten voorzien van korting omdat ze iets in de systemen niet goed hadden gezet.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:44
Zullen monitoren ook meedoen aan deze actie of vallen deze onder accessoires?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-04 08:52
Schizo007nl schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:42:
[...]

Stuur ze een berichtje of bel ze, dan heb je het antwoord zo. Vorig jaar maakte ik mee dat ze nog een aantal prijzen moesten voorzien van korting omdat ze iets in de systemen niet goed hadden gezet.
@peter13579; Vannochtend nog niet, maar inmiddels wordt de korting in je winkelmandje alsnog afgetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Soundbars en subwoofers zitten er zoals ik het lees wel in toch?
Weet namelijk niet wat ze bedoelen met '' TV Receiving "
Want dat zou echt super zijn!

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 21-01-2019 15:49 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:00
G_Dragon schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:45:
Dat vroeg ik mij dus ook af, maar vanaf woensdag hebben ze korting op "audio" dus ik mag wel aannemen dat een soundbar/subwoofer daaronder valt :?

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

-LA- schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:59:
[...]

Dat vroeg ik mij dus ook af, maar vanaf woensdag hebben ze korting op "audio" dus ik mag wel aannemen dat een soundbar/subwoofer daaronder valt :?
Oh netjes! ik wou zelf vrijdag of zaterdag heen, maar als er woensdag korting op audio is :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
G_Dragon schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:45:
TV receiving zijn decoders, CI modules etc.

Audio inderdaad vanaf woensdag al. Ook Bose EN sonos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter13579
Torrentus schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:43:
[...]

@peter13579; Vannochtend nog niet, maar inmiddels wordt de korting in je winkelmandje alsnog afgetrokken :)
Blijkbaar bij sommige apparaten wel ( koelkast wel met 20% korting gezien), maar bij een vriezer die ik op het oog had nog niet gnp 1913. Maar intussen een alternatief besteld, dus deze laat ik aan me voorbij gaan. Dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Schizo007nl schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:11:
[...]

TV receiving zijn decoders, CI modules etc.

Audio inderdaad vanaf woensdag al. Ook Bose EN sonos
Thanks _/-\o_

Dat word de Sub van de Bose 500 halen *O*

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 21-01-2019 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Was de gewenste combimagnetron vanmiddag even op voorraad, heb ik natuurlijk weer te lang erover nagedacht... :P Inmiddels is hij weer uitverkocht. BCC gaat bijna vanzelfsprekend mee met de prijs, maar ook daar is hij toevallig uitverkocht. Nu maar af en toe F5'en om te zien of hij nog beschikbaar komt.

Telefoonprijzen zijn ook bijzonder. Verleng ik bij Tele2 zelf, dan kost de telefoon € 744; sluit ik dezelfde verlenging af bij de MediaMarkt dan kost hij tegen dezelfde voorwaarden € 624. Kies ik bij de MediaMarkt echter voor een nieuw abonnement van T-Mobile, dan vragen ze voor de telefoon € 528.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
pricewatch: Bosch WAW32642NL
Goeie deal, andere winkels zijn ook in de prijs meegegaan. Zat hier al een tijdje op te wachten, dus vanmiddag maar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
https://www.mediamarkt.nl...ns-cm676gbs1-1414714.html was er gisteren nog ; :/
En heel toevallig het "duurdere type" wel te koop https://www.mediamarkt.nl...5.html?ga_query=CM678G4S1 ;(

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-03 22:49
Ik wilde misschien een Sony camera en/of lens kopen, heeft het nut om deze misschien al voor het weekend te kopen zonder korting en tijdens het weekend de korting te claimen of kan dat niet?

Het zou jammer zijn als ze uitverkocht raken namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-02 01:20
Ik heb dus via Facebook chat gevraagd hoe het nou zit met korting op monitors, waar ze die bij scharen. De meneer van het webcare team kon me geen antwoord geven en zei dat ik maar de website in de gaten moest houden.

Dit post ik hier maar even omdat ik de vraag al een paar keer voorbij heb zien komen.

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Weet iemand het volgende?

Een bekende van mij heeft vorige week een maandelijks abonnement + mobiel afgesloten.

Het is een maandelijks opzegbaar abonnement en het toestel heeft wat erbij zit heeft hij helemaal zelf betaald.

Nu is dat toestel bij hetzelfde abonnement ineens 145 euro goedkoper.

In principe kan hij alles annuleren... Want het is nog maar 6 dagen geleden . En het toestel zit nog geseald.

Of heeft hij ook kans dat ze het verschil eventueel retour storten? (Als hij contact opneemt)

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05-2020
Net de Sony KD-49XF9005 besteld a €879,20. Beste prijs die ik in de afgelopen maanden tegen ben gekomen. Erg scherpe prijs voor dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-04 05:21
Aggressor schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:59:
Weet iemand het volgende?

Een bekende van mij heeft vorige week een maandelijks abonnement + mobiel afgesloten.

Het is een maandelijks opzegbaar abonnement en het toestel heeft wat erbij zit heeft hij helemaal zelf betaald.

Nu is dat toestel bij hetzelfde abonnement ineens 145 euro goedkoper.

In principe kan hij alles annuleren... Want het is nog maar 6 dagen geleden . En het toestel zit nog geseald.

Of heeft hij ook kans dat ze het verschil eventueel retour storten? (Als hij contact opneemt)

Iemand hier ervaring mee?
Bij mijn weten is toestel+abo combinatie altijd retourneren en dient dus compleet geannuleerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
gr8slayer schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:26:
Ik heb dus via Facebook chat gevraagd hoe het nou zit met korting op monitors, waar ze die bij scharen. De meneer van het webcare team kon me geen antwoord geven en zei dat ik maar de website in de gaten moest houden.

Dit post ik hier maar even omdat ik de vraag al een paar keer voorbij heb zien komen.
Monitoren doen vrijdag t/m zondag mee.
iFlames schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:50:
Ik wilde misschien een Sony camera en/of lens kopen, heeft het nut om deze misschien al voor het weekend te kopen zonder korting en tijdens het weekend de korting te claimen of kan dat niet?

Ligt aan de vestiging, in principe doen ze dat niet. Reserveren wordt doorgaans ook niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-04 22:58
Het zou fijn zijn als de topictitel wordt aangepast. Ik ben pas later gaan lezen en zag dus de 'Let op' onderaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelDozer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
OmeNile schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 00:07:
Net de Sony KD-49XF9005 besteld a €879,20. Beste prijs die ik in de afgelopen maanden tegen ben gekomen. Erg scherpe prijs voor dit model.
https://www.hifiklubben.n...tm_content=SONYKD49XF9005

Zelfde prijs of heb je hem hier besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rage Quit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-04 09:59
Ik wilde de SAMSUNG QLED QE65Q8F gaan halen en zag dat de prijs was aangepast naar 1663,20. Echter hebben ze deze tv nu van de site gehaald terwijl het gisteren nog beschikbaar was. In de winkel (Almere) is het tevens niet beschikbaar en proberen ze de SAMSUNG QLED QE65Q7F te slijten voor 1799, daar hebben ze "verassend" genoeg wel genoeg van liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Laatst online: 15:33

bonyuri

Investigator!

Rage Quit schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:54:
Ik wilde de SAMSUNG QLED QE65Q8F gaan halen en zag dat de prijs was aangepast naar 1663,20. Echter hebben ze deze tv nu van de site gehaald terwijl het gisteren nog beschikbaar was. In de winkel (Almere) is het tevens niet beschikbaar en proberen ze de SAMSUNG QLED QE65Q7F te slijten voor 1799, daar hebben ze "verassend" genoeg wel genoeg van liggen..
https://www.plattetv.nl/i...term=Samsung+QE65Q8F+2018

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Dit dus..
Ik wilde de LG 38WK95C-W (https://www.mediamarkt.nl...lg-38wk95c-w-1558017.html) die zelfs op de monitor homepage van Mediamarkt aangeprezen wordt en 'ineens' is hij deze week niet meer op voorraad ;(

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rage Quit
Bedankt voor de link! Maar ik heb een betere tip! Ga naar BCC en open de chat en geef aan welk model je wilt hebben met een screenshot van de mediamarkt site of een foto van de prijs in de winkel en ze geven het aan je voor de aangegeven prijs.

Mijn TV wordt nu aankomende vrijdag geleverd door BCC! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Laatst online: 15:33

bonyuri

Investigator!

Rage Quit schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:19:
[...]

Bedankt voor de link! Maar ik heb een betere tip! Ga naar BCC en open de chat en geef aan welk model je wilt hebben met een screenshot van de mediamarkt site of een foto van de prijs in de winkel en ze geven het aan je voor de aangegeven prijs.

Mijn TV wordt nu aankomende vrijdag geleverd door BCC! 8)
Maar op de MediaMarkt site wordt die TV niet meer weergegeven, dus dat feest gaat in dit geval niet op.
Mooi om te horen dat het iig gelukt is :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Coolblue gaat dus toch mee. Super! Zie deze tv als voorbeeld. https://www.coolblue.nl/p...2/samsung-ue55nu8000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zie al genoeg voorbeelden waar het niet voor geldt; misschien doen ze alleen Samsung?

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 22-01-2019 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
apis29 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:02:
[...]

Zie al genoeg voorbeelden waar het niet voor geldt; misschien doen ze alleen Samsung?
Nope, vanochtend vroeg heeft CoolBlue ook de LG C8 van €2299 naar nu €1399 aangepast.
Net als nog een paar andere LG modellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:09:
[...]Nope, vanochtend vroeg heeft CoolBlue ook de LG C8 van €2299 naar nu €1399 aangepast.
Zag het net idd, met Sony tv's gaan ze niet mee iig ... Philips ook niet volgens mij/ of in de ene maat niet en in een andere wel (zie bijv. de PUS7303: 43 en 55" niet maar 50" wel :+ ).

Edit: kan ook aan de beschikbaarheid liggen bij de MM. Modellen met levertijd wellicht waarmee Coolblue dan niet meegaat ...

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 22-01-2019 13:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 657756

Geert1976 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:09:
[...]

Nope, vanochtend vroeg heeft CoolBlue ook de LG C8 van €2299 naar nu €1399 aangepast.
Bij AO ook €1399 en nog €50 cashback.

https://www.ao.nl/product...-tv-zilver-57109-108.aspx

AO verkoopt ook via Bol.com en daar is de €50 cashback al af. Dus €1349.
https://www.bol.com/nl/p/...-oled-tv/9200000091127544

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 657756 op 22-01-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld met Mediamarkt helpdesk.
Bestellingen van tv’s kunnen qua levertijd oplopen tot 1 week, 1,5 week.
Dan heeft Coolblue dat toch beter voor mekaar op dat vlak. Hou er dus rekening mee met tv bestellen, de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de LG C8 (55inch) is inmiddels helemaal uitverkocht in de online shop van MM

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 22-01-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rage Quit
bonyuri schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:26:
[...]

Maar op de MediaMarkt site wordt die TV niet meer weergegeven, dus dat feest gaat in dit geval niet op.
Mooi om te horen dat het iig gelukt is :)
Als je naar de winkel gaat en het demo model bezoekt dan zul je daar de kortingsprijs vinden en kun je daar een foto van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 09:15
Ben benieuw of donderdag op vrijdagnacht de mediamarkt site het houdt, of dat een hoop populaire producten opeens uitverkocht zijn haha. We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

xxxneoxxx schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:18:
Ben benieuw of donderdag op vrijdagnacht de mediamarkt site het houdt, of dat een hoop populaire producten opeens uitverkocht zijn haha. We gaan het zien.
Je weet dat de actie nu al loopt hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-03 14:11
Jorgen schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:31:
[...]

Maar nu zijn het grote producten. Straks heb je Hue lampen en wat kleinere producten (wat mensen sneller kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 09:15
Jorgen schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:31:
[...]

Je weet dat niet iedereen zit te wachten op een wasmachine of tv? :+

Uit de OP:

M.a.w; voor al het andere mag je even wachten tot vrijdag. Ik neem aan dat de korting dan zo rond 00:00 uur in zal gaan op vrijdag op de overige producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:19
Ik ben vooral benieuwd of andere webwinkels ook gaan volgen. Ik heb zelf een hoop kadobonnen van Bol.com liggen namelijk :-)

Ik zit iig te hopen op een fotocamera met 20% korting, ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Twitter en chat loont! De combimagnetron die ik graag wilde was extreem gunstig geprijsd bij de MediaMarkt, maar in no time uitverkocht. (Ja, hij was tijdens de actie eerder wel beschikbaar.) BCC en Wehkamp hadden dezelfde deal, maar waren ook snel uitverkocht. BCC had hem enkel nog in filialen die voor mij te ver weg zijn.

Na Twitter met MediaMarkt en chat met BCC kan ik hem nu bij de BCC ophalen voor dezelfde prijs, in een winkel naar keuze. :) Plus, er zit nog € 50 extra cashback vanuit Samsung op. Dat betekent dus een premium combimagnetron voor de prijs van een normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
*knip* Deze is 2 uur geleden ook al gemeld in Anoniem: 657756 in "MediaMarkt 20 jaar | 20% korting | vanaf 25 januari 2019"

[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:07

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb mijn zinnen gezet op Crockpot Express
Nu maar hopen dat deze as donderdag ook in de actie valt.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een lulhannesen daar bij de Mediamarkt. Netjes op tijd een bestelling gisteren geplaatst welke op voorraad stond op de website, enkel met een levertijd van 5 werkdagen en nu ineens zonder medeweten en overleg de bestelling geannuleerd :(. En wat krijg je dan als compensatie een tegoed van 10 euro. Dat kan toch niet joh? Nu maar een nieuwe bestelling geplaatst voor een bijna dezelfde wasmachine dat zelfs iets duurder is (nieuwer model) maar onder de streep toch goedkoper vanwege de waardebon, maar als ze dit nog een keer doen dan maak ik er zeker werk van. Je kunt niet zomaar eenzijdig een overeenkomst gaan ontbinden zonder overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:08
Anoniem: 1165950 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:50:
Wat een lulhannesen daar bij de Mediamarkt. Netjes op tijd een bestelling gisteren geplaatst welke op voorraad stond op de website, enkel met een levertijd van 5 werkdagen en nu ineens zonder medeweten en overleg de bestelling geannuleerd :(. En wat krijg je dan als compensatie een tegoed van 10 euro. Dat kan toch niet joh? Nu maar een nieuwe bestelling geplaatst voor een bijna dezelfde wasmachine dat zelfs iets duurder is (nieuwer model) maar onder de streep toch goedkoper vanwege de waardebon, maar als ze dit nog een keer doen dan maak ik er zeker werk van. Je kunt niet zomaar eenzijdig een overeenkomst gaan ontbinden zonder overleg.
hoezo zouden ze dat niet mogen?

staat zelfs in de voorwaarden van de actie dat het alleen geld op producten op=op en dat ze dus uitverkocht kunnen worden. volgens mij is het bij de btw dagen ook altijd zo geweest dat er geen bestelling gedaan kon worden alleen producten op voorraad deden mee

11. Voor deze Actie geldt: op = op. MediaMarkt aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid voor het uitverkocht raken van deelnemende actieproducten op een bepaald moment gedurende de Actieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nee, maar als je het al besteld en betaald hebt, dan is het niet netjes als het ineens er niet meer is. Dat is wat hij bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Laatst online: 08-04 09:14
iFlames schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:50:

Ik zou nog wel een lens willen kopen, meestal zijn die ineens "uitverkocht" met een BTW actie. Ik zou het netter vinden als ze producten gewoon uitsluiten. Want dat is waarschijnlijk wat ze doen door ze tijdelijk op uitverkocht te zetten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

hjvg schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:58:
[...]

hoezo zouden ze dat niet mogen?

staat zelfs in de voorwaarden van de actie dat het alleen geld op producten op=op en dat ze dus uitverkocht kunnen worden. volgens mij is het bij de btw dagen ook altijd zo geweest dat er geen bestelling gedaan kon worden alleen producten op voorraad deden mee

11. Voor deze Actie geldt: op = op. MediaMarkt aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid voor het uitverkocht raken van deelnemende actieproducten op een bepaald moment gedurende de Actieperiode.
Als je tijdig besteld en betaald hebt, dan kan de wederpartij niet zomaar beslissen om de overeenkomst te annuleren. Er gelden nu eenmaal rechten en plichten, tijdelijk niet leverbaar is geen reden om de verplichting tot nakoming eenzijdig te beëindigen. Dan bestel je het maar na.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De verjaardagsactie start maandag 21 januari, met als eindklapper 20% korting op bijna alles van 25 t/m 27 januari. </h2> ~[/html]

~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen / voorraden. Deze discussie is al meermaals langsgekomen (afgelopen jaren) en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar sites van derden (o.a. Pepper.com), deze worden verwijderd.
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
* slowchat