Media Markt BTW-actie 2018 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 188.644 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VyLOV3eAdaXi9aJjgQf0zrwY/full.png

Media Markt BTW-actie 2018

Wat is de Media Markt BTW-actie?
Tijdens de Media Markt BTW-actie betaalt Media Markt 4 dagen lang jouw BTW. De effectieve korting die je krijgt staat onder het kopje Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?

De website van de Media Markt BTW-actie is http://www.mediamarkt.nl/btw, waar alle recente informatie op staat.

Wanneer is de BTW-actie dit jaar?
De BTW-actie is dit jaar van donderdag 25 januari 0:00u t/m zondag 28 januari 23:59u. Dit is bekend gemaakt via de Media Markt folder.

Clubleden hebben op woensdag 24 januari tussen 18:00 en 22:00 uur als eerste toegang tot de actieprijzen. Deze korting is geldig in de winkel én online. Gebruik online, als Clublid, de kortingscode BTWKORTING

Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?
De korting die je krijgt is geen 21%, maar 17,36%. Zie ook onderstaand rekenvoorbeeld:

Rekenvoorbeeld
Een led-tv kost € 1.210 (inclusief BTW).
Om te berekenen hoeveel de led-tv zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus € 210 voordeel (=17,36% effectieve korting).

Een laptop kost €1.000 (inclusief BTW).
Om te berekenen hoeveel de laptop zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: €1.000 x (100/121)= €826,45 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus €173,55 voordeel (=17,36% effectieve korting).

Wat doet er mee tijdens de BTW-actie?
Welke producten en merken er precies meedoen wordt altijd vlak voor de actie bekend gemaakt. Dus wie weet misschien ook jouw nieuwe vaatwasser, stofzuiger of e-reader! Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop. Voor 2018 doen onderstaande categorieën mee.

Deze categorieën doen wel mee in 2018:
• TV & Audio
• Foto, video & drones
• Smartphones & smartwatches
• Desktops, laptops, tablets & e-readers
• Monitoren & printers
• Huishoudelijke apparatuur
• Keukenapparatuur
• Persoonlijke verzorging
• Smart Home

Deze categorieën zijn uitgesloten in 2018:
• Games, films & muziek
• Console hardware
• Computersoftware
• Speelgoed, boeken, spellen
• Apple-producten
• Prepaidkaarten
• Abonnementen
• Power Service & verzekeringen
• Cadeaukaarten & tegoedkaarten
• Accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)

Overige voorwaarden
• Alle deelnemende producten in de Media Markt winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.
• Op alle producten geldt OP=OP. Indien een deelnemend product is uitverkocht kan er GEEN reservering gedaan worden.
• Zoals ook in de MM Prijsbelofte staat, kan je ook dit jaar NIET meer van tevoren shoppen om daarna (binnen 14 dagen) je korting terug te vragen.
• Op de website van de Media Markt staan de meest gestelde vragen en de Bijzondere Actievoorwaarden.

Gaan andere winkels ook mee met de prijs?
PlatteTV.nl
Vanaf woensdag 24 januari 18.00 uur shopt u bij ons met BTW korting in onze winkels. Vanaf donderdag worden de prijzen op geselecteerde producten in de webshop aangepast. U vindt dan alle BTW deals hier op deze pagina!

Paradigit
Paradigit zegt samen met u NEE tegen BTW. Dit houdt in dat het BTW bedrag van 21% (17,36% effectieve korting) als korting wordt gegeven op actieproducten. In sommige gevallen krijgt u zelfs nog wat extra korting! Alleen geldig op kleine selectie van het assortiment.
De BTW korting geldt op de "van-prijs" van het actieproduct, deze staat ook bij het actieproduct vermeld. De “van-prijs” wordt gebaseerd op de adviesprijs van het product.
Stel een laptop heeft een "van-prijs" van € 605,- inclusief BTW. De actieprijs van deze laptop is dan € 605 x (100/121) = € 500. Het BTW voordeel is dus € 105, oftewel 17,36% korting op de "van-prijs".
De wettelijke thuiskopieheffing en BTW blijven gehandhaafd, dus ook op producten die gekocht worden tijdens deze actie. Het op de factuur vermelde BTW bedrag is inbegrepen in de actieprijs

Televisiewinkel / Koffiediscounter
Komende donderdag 25 januari starten onze BTW deals. Dit betekent vier dagen lang, extreem hoge kortingen op honderden producten bij Televisiewinkel en Koffiediscounter. Wacht niet te lang, want bij veel producten geldt: OP = OP!

Hi-Fi Klubben
Bij Hi-Fi Klubben zijn we nooit duurder dan de goedkoopste, wel beter!
Bij ons betaal je dezelfde lage prijzen als bij de MediaMarkt, ook tijdens hun BTW-actie! Maar alleen bij ons krijg je de ongekende Hi-Fi Klubben service. O.a. 5 jaar garantie.

Overige winkels
Van de overige winkels is nog NIET bekend of ze meegaan met de prijzen tijdens de BTW-actie van de Media Markt.

[ Voor 42% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2018 17:45 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:51

greatgonzo

schit-te-rend!

ben erg benieuwd... ga voor een espresso apparaat.

Volgens de verkoper zou het dit jaar anders verlopen, niet meer alles, exclusief bepaalde merken, maar eerder andersom. Waarschijnlijk bepaalde merken wel, maar het merendeel niet..

Nu geloof ik daar niet in (hij probeerde natuurlijk mij over te halen het apparaat meteen aan te schaffen ;)), maar toch maar even in de gaten houden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Is dit al bevestigd?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Het is nog niet officieel bevestigd, maar zoals in de topicstart ook staat, zijn er al wel verschillende (tijdelijke) vacatures verschenen; https://www.youngcapital....de-mediamarkt-in-roermond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Yorinn schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Het is nog niet officieel bevestigd, maar zoals in de topicstart ook staat, zijn er al wel verschillende (tijdelijke) vacatures verschenen; https://www.youngcapital....de-mediamarkt-in-roermond
We wachten af, gezien de vacatures lijkt het er in ieder geval wel op.
Ben benieuwd wat er allemaal mee gaat doen.
Had gelezen via Google dat de actie dit jaar waarschijnelijk anders gaat worden dan voor gaande jaren.
Edit wou de link toevoegen van waar ik het had gelezen, helaas kan ik die niet meer vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door michael3 op 02-01-2018 13:55 ]

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03

Phntm

Tlingelingeling

greatgonzo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:43:

Volgens de verkoper zou het dit jaar anders verlopen, niet meer alles, exclusief bepaalde merken, maar eerder andersom. Waarschijnlijk bepaalde merken wel, maar het merendeel niet..

Nu geloof ik daar niet in (hij probeerde natuurlijk mij over te halen het apparaat meteen aan te schaffen ;)), maar toch maar even in de gaten houden dus...
Zou wel minder zijn als het niet zoals altijd gaat. Ik moet een koelkast, oven en kookplaat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Duimen dat Synology er dit jaar wel bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-02 20:29
Zijn de actie`s van de BTW vrije dagen ook geldig in de webshop van Media Markt of alleen in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:26

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Frixel schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:25:
Zijn de actie`s van de BTW vrije dagen ook geldig in de webshop van Media Markt of alleen in de winkels?
Deze zijn inderdaad ook geldig in de webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixel
Hoe werkt dat in de webshop?
Precies om 12:00 uur is dan de site aangepast en dan gaan de actie`s in?
Dus even later opblijven dan normaal dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692591

greatgonzo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:43:

Ik ben benieuwd of je echt goedkoper uit zal zijn dan dat je het aparaat in december zou hebben gekocht.
Ze staan er namelijk wel om bekend de prijzen voor deze actie te verhogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frixel
Anoniem: 692591 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:38:
[...]
Ik ben benieuwd of je echt goedkoper uit zal zijn dan dat je het aparaat in december zou hebben gekocht.
Ik heb nu schermprintjes gemaakt met wat de prijzen nu zijn (en bij de concurrenten) dus laat me niet verrassen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[...]

Het gaat om dat moment natuurlijk. Prijzen bewegen overal continu. Verhoogd of niet, als ze op dat moment gewoon de goedkoopste zijn met product X, dan heb je er toch voordeel van.

Nergens beloven ze dat ze eind januari -18% doen op de prijzen van 3 januari bijvoorbeeld.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

[...]
Onzin. Als ze dat echt zouden doen, dan krijgen ze het aan de stok met de ACM.

MM heeft dynamische prijzen, deze zijn dus deels afhankelijk van het aanbod van concurrenten. Vaak is het zo dat deze voor de BTW dagen ook al acties hebben. MM volgt deze prijzen en wanneer die acties afgelopen zijn, of de prijzen gewoon omhoog gaan, gaat MM ook mee.

Dit kan inderdaad tot gevolg hebben dat prijzen 'ineens' omhoog gaan, maar dat komt gewoon door de marktwerking. De prijzen fluctueren het hele jaar door.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Acid_Burn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:03:
[...]

MM heeft dynamische prijzen, deze zijn dus deels afhankelijk van het aanbod van concurrenten. Vaak is het zo dat deze voor de BTW dagen ook al acties hebben. MM volgt deze prijzen en wanneer die acties afgelopen zijn, of de prijzen gewoon omhoog gaan, gaat MM ook mee.

Dit kan inderdaad tot gevolg hebben dat prijzen 'ineens' omhoog gaan, maar dat komt gewoon door de marktwerking. De prijzen fluctueren het hele jaar door.
Lees de andere topics maar eens door, dit doen ze echt. En waarom zou de acm zich hiermee bemoeien? Als een winkel zijn prijzen wil verhogen, moet ie dat toch lekker zelf weten?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berggeit44
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Acid_Burn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:03:
[...]

Ik kan uit ervaring zeggen dat ze wel vaker dit soort dingen doen net voor de btw dagen. Als ze al de laagste prijs garantie aan houden, en dan ook nog is btw dagen korting hanteren, dan blijft het concern niet lang overeind staan. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-04 07:04
Mijn ervaring is dat er altijd wel een paar producten echt interessant zijn, maar het grootste deel zal een marginaal verschil hebben t.o.v. voor of na de BTW-dagen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

EWK schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:07:
En waarom zou de acm zich hiermee bemoeien? Als een winkel zijn prijzen wil verhogen, moet ie dat toch lekker zelf weten?
Ik zit hier wat dichter bij het vuur. Iemand hier hoger in de boom heeft het hier wel eens over gehad dat de ACM dan lastig gaat doen. Waarschijnlijk iets met misleiding van de consument.
Berggeit44 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Ik kan uit ervaring zeggen dat ze wel vaker dit soort dingen doen net voor de btw dagen. Als ze al de laagste prijs garantie aan houden, en dan ook nog is btw dagen korting hanteren, dan blijft het concern niet lang overeind staan. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. :/
Tja, je gaat voor die dagen vast wat vaker naar de prijzen kijken waardoor de fluctuaties gewoon meer opvallen.

BTW korting wordt trouwens niet door de MM zelf betaald, maar door de leveranciers/fabrikanten. Dus dat kost ze geen geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 07:30
Media Markt gaat mee met de prijzen met de concurrenten. Als de concurrenten de prijzen verhogen de dagen vóór de BTW actie, gaat MM daarin gewoon mee (dat is wat ik denk). Elke BTW actie topic heb je dezelfde discussies en uiteindelijk leidt het toch nergens toe en heb toch nergens recht op.

Ik zie liever de aanbiedingen van de mensen hier of artikelen die worden gevolgd, dan lukraak ja en nee discussies. Maak een note of post het hier wat je volgt en aan de hand van de pricewatch en de daadwerkelijke prijs tijdens de BTW dagen kan je zien of het een goede deal is of niet.

En zoek voordat je vragen stelt alsjeblieft even in de vorige topic en MM voorwaarden naar een antwoord. Er zijn al zoveel vragen beantwoord, dat het zonde zou zijn als er niet naar gezocht wordt. Neemt net zoveel tijd in beslag en maakt het topic ook overzichtelijker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Bedankt voor het overnemen van de Topic Yorinn

Elk jaar houden verschillende mensen de prijzen in de gaten. Er gaan inderdaad een aantal prijzen omhoog, maar er gaan ook genoeg nog veel meer naar beneden dan die 17%. Hetgeen wat naar beneden gaat is het meerendeel hebben de meeste vorig jaar ontdekt (waaronder ikzelf ook). Dus dit verhaal dat ze bewust prijzen omhoog gooien is gewoon niet waar.

[ Voor 79% gewijzigd door Sneakyman op 03-01-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:20
Valt een chromecast onder accessoires? Ik wil er nog een hebben, maar misschien moet ik even wachten tot de BTW actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:10
Frixel schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Ik heb nu schermprintjes gemaakt met wat de prijzen nu zijn (en bij de concurrenten) dus laat me niet verrassen 8)
Het gaat er toch vooral om wat de prijzen tijdens de actie zijn, in vergelijking met de concurrenten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Er_Damn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:26:
(...)Ik zie liever de aanbiedingen van de mensen hier of artikelen die worden gevolgd, dan lukraak ja en nee discussies. Maak een note of post het hier wat je volgt en aan de hand van de pricewatch en de daadwerkelijke prijs tijdens de BTW dagen kan je zien of het een goede deal is of niet.
(...)
Mee eens, bij dezen de aifryer waar ik een oogje op heb:
Airfryer MM

Status 13-1: Prijs is nu €169,99, hopen dat ze hem voor de BTW actie weer terugzetten naar de oude prijs, want prijsverlagingen doorvoeren vlak voor de BTW-actie kan natuurlijk echt niet :+
Status 18-1, 19-1 en 20-1: Prijs nog steeds €169,99.

Ik wil ook een warmtepompdroger, Siemens WT44W562NL, of Bosch WTW84562NL, technisch identiek, en beste koop bij de consumentenbond. Die zie ik helaas niet op de site. Ik ga tegen die tijd gewoon "live" in de winkel kijken of ze die hebben, en als hij dan goedkoper is dan ergens anders (nu €609,-), dan koop ik hem direct.

EDIT:
Vandaag (05-01) zag ik via de Pricewatch de Siemens droger die ik eergisteren niet kon vinden (ik heb het exacte typenummer ingetoetst, zoals hij ook op de MM site staat, nu, en daar kreeg ik gisteren geen resultaat mee. Nu ineens wel, auto-aanvullen zorgt voor identieke invoer, zou hij vandaag toegevoegd zijn :? )
Dus bij dezen screenshot 2:
Warmtepompdroger Siemens MM

Status 13-1: "Product tijdelijk niet op voorraad" :'(
Status 18-1: Nu €649,-
Status 19-1: Terug op €629,- :P
Status 20-1: Èèèn weer €649 :'(
Emotional rollercoaster die wasdroger :+

[ Voor 51% gewijzigd door Wild Chocolate op 20-01-2018 20:35 . Reden: Aanvulling, afbeeldingen handiger formaat gemaakt. 13-1: link naar MM product aan plaatjes gekoppeld. ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 07:30
Wild Chocolate schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:30:
[...]

[afbeelding]

Ik wil ook een warmtepompdroger, Siemens WT44W562NL, of Bosch WTW84562NL, technisch identiek, en beste koop bij de consumentenbond. Die zie ik helaas niet op de site. Ik ga tegen die tijd gewoon "live" in de winkel kijken of ze die hebben, en als hij dan goedkoper is dan ergens anders (nu €609,-), dan koop ik hem direct.
Misschien interessant om de ABNAMRO & Meer ook in de gaten te houden. Ik heb de HD9643/10 3 maanden geleden gekocht voor €137,49 ( https://www.philips.nl/sh...20_nl_nl_abnamro_topdeal1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:50
[...]

Perfecte onderbouwing ook. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaaaan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-04 14:58
[...]

Niet helemaal met je eens. 2 jaar geleden heb ik het precies andersom mogen ervaren..

Sonos Playbar was toen een week voor de actie €749 ==> actie begint en de prijs is €699 (door het wekelijks veranderen van de prijzen) ==> daar over nog even de korting :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berggeit44
  • Niet online
Klopt, onderbouwing onderbreekt er aan, maar was ook niet van plan een heel discussie hierover te houden, maar alleen mijn ervaring te delen. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben voorstander van de hele actie en heb ook veel profijt van gehad. Ik wil alleen wel benadrukken dat ieder voor zichzelf even goed moet opletten voordat je een aanschaf doet. O+ Ik bedoelde het alleen maar goed, maar heb mijzelf wellicht niet goed verwoord.

Overigens, Perfect nuttige reply ook... ;)
ajaaaan schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:35:
[...]

Niet helemaal met je eens. 2 jaar geleden heb ik het precies andersom mogen ervaren..

Sonos Playbar was toen een week voor de actie €749 ==> actie begint en de prijs is €699 (door het wekelijks veranderen van de prijzen) ==> daar over nog even de korting :)
Gelukkig doen ze prijs verhoging een paar weken ervoor ook niet over het gehele assortiment. Ik heb het toen ervaren bij 2 producten op de hifi-afdeling. Een speaker en een platenspeler als ik mij goed kan herinneren. Verder ook altijd goede ervaringen gehad met de actie. (en vooral Sonos-prijzen in die actie.)

/edit: om ontopic te blijven, weet iemand al of sonos dit jaar ook mee doet? Ik hoor geruchten van wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Berggeit44 op 04-01-2018 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Berggeit44 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:23:
[...]

Klopt, onderbouwing onderbreekt er aan, maar was ook niet van plan een heel discussie hierover te houden, maar alleen mijn ervaring te delen. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben voorstander van de hele actie en heb ook veel profijt van gehad. Ik wil alleen wel benadrukken dat ieder voor zichzelf even goed moet opletten voordat je een aanschaf doet. O+ Ik bedoelde het alleen maar goed, maar heb mijzelf wellicht niet goed verwoord.

[...]

Gelukkig doen ze prijs verhoging een paar weken ervoor ook niet over het gehele assortiment. Ik heb het toen ervaren bij 2 producten op de hifi-afdeling. Een speaker en een platenspeler als ik mij goed kan herinneren. Verder ook altijd goede ervaringen gehad met de actie. (en vooral Sonos-prijzen in die actie.)

/edit: om ontopic te blijven, weet iemand al of sonos dit jaar ook mee doet? Ik hoor geruchten van wel.
Het gaat mij erom dat veel mensen het principe van de dynamische prijzen niet begrijpen. De voorbeelden die vorig jaar werden aangegeven waren namelijk eenvoudig te verklaren. In veel gevallen ging het om een product die bij de concurrentie niet langer in de aanbieding was (en daardoor weer een hogere prijs kreeg en dus ook bij de MM), een product dat niet langer bij de concurrentie was te verkrijgen of een product met een modelnummer die alleen bij de MM is te verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-04 16:13
Zelfs het weer heeft invloed op de dynamische prijzen.
Tijd geleden nog een artikel daarover gelezen.

https://nos.nl/artikel/22...dkoper-dan-s-middags.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:50

n00bs

Het is weer Zomer!

Worden Synology NAS systemen gezien als opslag? want in feite is het dat niet :P
Ik heb namelijk interesse in een goede prijs voor de 218+

[ Voor 26% gewijzigd door n00bs op 04-01-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
n00bs schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:07:
Worden Synology NAS systemen gezien als opslag? want in feite is het dat niet :P
Ik heb namelijk interesse in een goede prijs voor de 218+
Wat heb je zelf al gevonden (in vorige topics)? Dit is een vraag die al meermaals is beantwoord namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:50

n00bs

Het is weer Zomer!

*knip* En nog steeds blijft het een zoekvraag waar wij ook geen antwoord op weten.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 04-01-2018 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Berggeit44 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:23:
[...]

[...]

Al een paar producten gezien die duurder zijn dan enkele weken geleden in de winkel iig :)

En raad eens als je de korting er af haalt zitten ze nét een paar euro onder de gemiddelde laagste PW prijzen :+

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
sapphire schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 23:29:
[...]

Al een paar producten gezien die duurder zijn dan enkele weken geleden in de winkel iig :)

En raad eens als je de korting er af haalt zitten ze nét een paar euro onder de gemiddelde laagste PW prijzen :+
En zijn ze dus nog de goedkoopste. :) Er zit gewoon op heel veel elektronica erg weinig marge, het is een illusie te verwachten dat een scherp geprijsde laptop of TV nog even dik onder de laagste prijs doorgaat. Al gebeurt dit met sommige producten natuurlijk wel. Zoals met de ASUS laptop in 2015, De Dixons prijsde toen de laptop op de avond dat de BTW actie in ging de laptop van € 999,99 naar € 799,99, de Price Tracker van de Media Markt pakte deze op en maakte er € 667,00 van. Dan heb je geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Jumpman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:15:
[...]

En zijn ze dus nog de goedkoopste. :) Er zit gewoon op heel veel elektronica erg weinig marge, het is een illusie te verwachten dat een scherp geprijsde laptop of TV nog even dik onder de laagste prijs doorgaat. Al gebeurt dit met sommige producten natuurlijk wel. Zoals met de ASUS laptop in 2015, De Dixons prijsde toen de laptop op de avond dat de BTW actie in ging de laptop van € 999,99 naar € 799,99, de Price Tracker van de Media Markt pakte deze op en maakte er € 667,00 van. Dan heb je geluk.
De illusie dat MM dingen flink goedkoop weg doet heb ik al lang niet meer hoor ;) even als het feit dat klantenservice ze weinig interesseert (eigen ervaring vorige acties waarbij ze per mail, telefoon en Social media een maand lang niet te pakken kreeg).

Gaat natuurlijk gewoon om het feit dat je eerst je prijzen omhoog gooit en daarna met veel bombarie gaat roepen dat je zoveel korting geeft. Plus dat het in veel gevallen om eurootjes werk gaat, persoonlijk koop ik het product dan liever als het mij uitkomt. :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
sapphire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:27:
[...]

De illusie dat MM dingen flink goedkoop weg doet heb ik al lang niet meer hoor ;) even als het feit dat klantenservice ze weinig interesseert (eigen ervaring vorige acties waarbij ze per mail, telefoon en Social media een maand lang niet te pakken kreeg).

Gaat natuurlijk gewoon om het feit dat je eerst je prijzen omhoog gooit en daarna met veel bombarie gaat roepen dat je zoveel korting geeft. Plus dat het in veel gevallen om eurootjes werk gaat, persoonlijk koop ik het product dan liever als het mij uitkomt. :)
Daarom, het is aan jezelf of je hapt. Het is één grote marketingtruc om de slechte maan januari door te komen.

Toch is het wel slim om de prijzen in de gaten te houden, soms zitten er leuke dingen voor een veel lagere prijs tussen. Vorig jaar bijvoorbeeld de Samsung UE43KU6000 voor € 408,00 gescoord, terwijl die overal € 549,00 was (wel bij Coolblue besteld overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Jumpman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:40:
[...]

Daarom, het is aan jezelf of je hapt. Het is één grote marketingtruc om de slechte maand januari door te komen.
En het lukt MM élk jaar weer opnieuw, in mijn stad (Maastricht) in elk geval wel. Ze zitten daar qua aansluiting op het verkeer een beetje onhandig en dus staan er elk jaar opnieuw met de BTW actie weer verkeersregelaars. Die ook hard nodig zijn ivm de grote toeloop.
Dus dat "handjevol" mensen hier die wel snappen dat de prijzen slechts weinig verschil hebben met de rest, maakt voor MM weinig uit. De verkoopcijfers tikken toch wel de hogere regionen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:14
De kinderen van mijn zus hebben gister de Samsung Galaxy Tab a 10.1 gekocht voor 199 euro per stuk.
Deze zit nog dicht geseald... wat zouden jullie doen? terugbrengen en met de btw actie halen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:42
Aggressor schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:07:
De kinderen van mijn zus hebben gister de Samsung Galaxy Tab a 10.1 gekocht voor 199 euro per stuk.
Deze zit nog dicht geseald... wat zouden jullie doen? terugbrengen en met de btw actie halen?
Voor die paar euro en de kans dat het niet meedoet, in prijs verhoogd is, niet op voorraad is? Gewoon lekker zo laten en genieten van de tablet die blijkbaar 199 waard was.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Aggressor schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:07:
Voor misschien hooguit twee tientjes verschil (met geluk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692591

Jumpman schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:40:
[...]

Daarom, het is aan jezelf of je hapt. Het is één grote marketingtruc om de slechte maan januari door te komen.

Toch is het wel slim om de prijzen in de gaten te houden, soms zitten er leuke dingen voor een veel lagere prijs tussen. Vorig jaar bijvoorbeeld de Samsung UE43KU6000 voor € 408,00 gescoord, terwijl die overal € 549,00 was (wel bij Coolblue besteld overigens).
Bij Coolblue krijg je hem vaak ook wel voor die prijs. En mocht het iets duurder zijn dan zou ik nog voor de Coolblue aanbieding gaan omdat mijn ervaring met garantie/klantvriendelijkheid gewoon echt super is daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 889729

*knip* Zoals ook in de topicwaarschuwing staat is vragen of product x of categorie z ook meedoet niet de bedoeling.

[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 06-01-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:26
Enig idee of de actie ook geldt in de Duitse Mediamarkt? Dan zou het nog interessant zijn apparatuur te kopen vlak over de grens, waar de prijzen sowieso al wat lager liggen dan in NL.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:51

greatgonzo

schit-te-rend!

Sandrioni schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:33:
Enig idee of de actie ook geldt in de Duitse Mediamarkt? Dan zou het nog interessant zijn apparatuur te kopen vlak over de grens, waar de prijzen sowieso al wat lager liggen dan in NL.
in 2017 volgens mij niet

Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen)

Kijk dat even na, en in het vorige topic stond dat DLD soms al scherper was dan de BTW actie in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-07-2022
*knip* Zoals ook in de topicwaarschuwing staat is vragen of product x of categorie z ook meedoet niet de bedoeling.

[ Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 08-01-2018 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

Frixel schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:43:
[...]
Dat is wel verstandig om te doen. Ze zullen het wel niet bij elk product doen, maar er zijn altijd wel producten die opeens iets duurder zijn waardoor je uiteindelijk evenveel kwijt bent met de "BTW-korting".

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

De Topictitel klopt overigens niet.

BTW-dagen vallen op 24 t/m 28 januari.
Op de 24ste gaan ze (net zoals voorgaande jaren) om 18:00 eventjes dicht om vervolgens om 19:00h weer te openen en te starten met de actie.
Dit is dan zogenaamd enkel voor de clubleden, maar in de praktijk kan iedereen binnenlopen en het product meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10
Goed om te zien, wilde richting eind januari gaan kijken om mijn Marantz te vervangen voor de Marantz NR1608. Dat zou dan mooi uitkomen als het een stuk(je) goedkoper is geworden. Maar dan uiteraard minimaal onder de anderen in de PW, want daar staan ze in het midden ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Wootism schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:35:
De Topictitel klopt overigens niet.

BTW-dagen vallen op 24 t/m 28 januari.
Op de 24ste gaan ze (net zoals voorgaande jaren) om 18:00 eventjes dicht om vervolgens om 19:00h weer te openen en te starten met de actie.
Dit is dan zogenaamd enkel voor de clubleden, maar in de praktijk kan iedereen binnenlopen en het product meenemen.
Dit was voorgaande jaren zo, ja. Maar of dat dit jaar weer is, is nog niet bekend gemaakt. Gezien de verschillende vacatures het hebben over personeel op 25 t/m 28 januari, ben ik daar ook van uit gegaan met de topictitel.

Ik zal, als het definitief zo is, de topictitel aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Yorinn schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Dit was voorgaande jaren zo, ja. Maar of dat dit jaar weer is, is nog niet bekend gemaakt. Gezien de verschillende vacatures het hebben over personeel op 25 t/m 28 januari, ben ik daar ook van uit gegaan met de topictitel.

Dan kan je net zo goed die hele topictitel weghalen aangezien er nog helemaal niks bekend gemaakt is...
't Is in ieder geval wat ik hoor van enkele medestudenten die er werken, dus vrij betrouwbaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-03 07:38
Yorinn schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Op de woensdagen hebben de promotiebedrijven waarvan de vacatures zijn (Hamilton Bright, Racktime, etc.) geen mensen op de vloer staan over het algemeen. Vandaar is het waarschijnlijk dat de vacatures spreken over 25 t/m 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Interessant, Nikon heeft een cashback-actie lopen tot 23 januari (wisten ze van de btw-actie?). In principe valt met (duurdere) camera’s meer voordeel te halen met de actie van MediaMarkt.

Ik houd op dit moment de D7500 in de gaten, deze staat echter niet op de website van MM. Heeft iemand er ervaring mee of het assortiment in de winkel uitgebreider kan zijn dan de webshop? Voor de zekerheid ga ik zelf natuurlijk ook nog even kijken.
Anders heb je kans dat ik 2x naast de pot pies ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cheesy schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:23:
Interessant, Nikon heeft een cashback-actie lopen tot 23 januari (wisten ze van de btw-actie?). In principe valt met (duurdere) camera’s meer voordeel te halen met de actie van MediaMarkt.
Check dan wel of de cashback geldig is in combinatie met andere acties. Vaak is dat niet zo.
En het gebruikelijke: check de prijs van voor de actie ook, of het daadwerkelijk korting is, zeker bij camera's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik houd op dit moment de D7500 in de gaten, deze staat echter niet op de website van MM. Heeft iemand er ervaring mee of het assortiment in de winkel uitgebreider kan zijn dan de webshop? Voor de zekerheid ga ik zelf natuurlijk ook nog even kijken.
Ik hou precies hetzelfde in de gaten en betreur weliswaar dat de cash-back actie verlopen is. Maar ik heb een screenshot maandag gemaakt van de MM waarbij de D7500 voor 1289 (of zo) kostte. Dat wordt dan 1065 euro en is dan daadwerkelijk een goede deal.

Het viel me trouwens op dat een goed bijbehorende lens (16-80) lang geleden op de website stond maar inmiddels ook niet meer te krijgen is, maar deze slingert tussen verschillende filialen wel eens rond.

Maar eens kijken wat de D7500 doet straks, anders wordt het medio mei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

De webshop heeft geen voorraad van de D7500. Dat zou een reden kunnen zijn waarom deze er niet op staat. Ik zie trouwens dat de meeste vestigingen deze nauwelijks op voorraad hebben (0-2 items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Als er nu een cashback is, en straks bij de BTW dagen niet, zou ik nu mijn slag slaan. De BTW dagen zijn nog niet eens aangekondigd, bovendien gaan ze waarschijnlijk uit van de adviesprijs en daar halen ze de BTW af. Dan zou je rond 1215 euro uit komen voor die D7500.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 20:43
Is het overigens niet zo dat je nu al bij BCC kan bestelen en dat je dan binnen 14 dagen, als de prijs daalt bij hun, het verschil terug kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

ashraf13579 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:39:
Is het overigens niet zo dat je nu al bij BCC kan bestelen en dat je dan binnen 14 dagen, als de prijs daalt bij hun, het verschil terug kan krijgen ?
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
ashraf13579 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:39:
Geen idee of BCC dat doet. Vroeger kon dat bij de MediaMarkt ook, dan ging ik altijd de dag van te voren. Maar tegenwoordig geld dat alleen nog als het op dezelfde dag goedkoper is. Ik vermoed dat dit bij BCC niet anders zal zijn.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashraf13579
miicker schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:06:
[...]

Geen idee of BCC dat doet. Vroeger kon dat bij de MediaMarkt ook, dan ging ik altijd de dag van te voren. Maar tegenwoordig geld dat alleen nog als het op dezelfde dag goedkoper is. Ik vermoed dat dit bij BCC niet anders zal zijn.
Klopt alles ik vond dit dus op hun pagina : De BCC Prijsgarantie is na het moment van aankoop 14 dagen geldig.

https://www.bcc.nl/dit-is-bcc/de-bcc-prijsgarantie.

Vandaar de vraag eigenlijk :)

denk dat ik het maar ga proberen willen ze het verschil niet terug geven dan simpel retour en bij mediamarkt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ashraf13579
Ik heb contact opgenomen met BCC hierbij de reactie:

Hoi Ashraf, goed dat je navraag doet over de EDLP.

Je kunt binnen 14 dagen aanspraak maken op de prijsgarantie. Als hetzelfde product goedkoper is bij de Mediamarkt en het product is ook daar direct uit voorraad leverbaar, dan krijg je het prijsverschil terug. ^*knip* namen van medewerkers posten we niet hier.

Natuurlijk kan je doen wat je wilt met deze info :P

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 11-01-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:00

DirtyBird

Praktiserend denker

Is ook wel logisch toch? Je mag binnen 14 dagen teruggeven zonder reden. Het verschil teruggeven voorkomt rompslomp voor beide partijen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
DirtyBird schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:07:
Is ook wel logisch toch? Je mag binnen 14 dagen teruggeven zonder reden. Het verschil teruggeven voorkomt rompslomp voor beide partijen.
Dit geldt alleen bij online aankopen, in verband met de wet Koop op Afstand, een fysieke winkel is niet verplicht geld terug te geven, maar doet dit uit coulance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:00

DirtyBird

Praktiserend denker

Yorinn schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Dit geldt alleen bij online aankopen, in verband met de wet Koop op Afstand, een fysieke winkel is niet verplicht geld terug te geven, maar doet dit uit coulance.
Bij BCC mag dit volgens hun voorwaarden. Daar volgt min of meer automatisch de voorwaarde uit dat je binnen 14 dagen een eventueel prijsverschil kunt terugvragen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Acid_Burn schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:15:
[...]
Ik zie trouwens dat de meeste vestigingen deze nauwelijks op voorraad hebben (0-2 items).
Kan jij meer zien dan 'wij'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Cheesy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:26:
[...]

Kan jij meer zien dan 'wij'? :P
Jazeker. Ik werk aan het service systeem van MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 923369

Is er al een topic aanwezig voor de prijsstijgingen naar aanloop van de BTW-actie 2018? Ik heb namelijk op 08-01-2018 gecheckt wat de prijs was van een Marshall Monitor Bluetooth over ear koptelefoon en deze was op dat moment €162,-. Op 12-01-2018 echter is de prijs opeens €175,-.

Het zijn geen prijsstijgingen waardoor ik de komende maand gedwongen ben droog brood te eten maar toch, ik vind het niet helemaal tof. Hebben jullie vergelijkbare stijgingen gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:31
Vorig jaar was ik niets nodig en niets gekocht. Dit jaar ook niet echt iets op het oog. Mijn vader wil graag een nieuwe telefoon, dus dat ga ik maar voor hem in de gaten houden.
Zou zelf wel graag eens een Macbook (air) willen hebben, maar Apple zal traditiegetrouw wel weer niet mee doen.

Anyway, toch leuk om elk jaar te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47
Anoniem: 923369 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:26:
Is er al een topic aanwezig voor de prijsstijgingen naar aanloop van de BTW-actie 2018? Ik heb namelijk op 08-01-2018 gecheckt wat de prijs was van een Marshall Monitor Bluetooth over ear koptelefoon en deze was op dat moment €162,-. Op 12-01-2018 echter is de prijs opeens €175,-.

Het zijn geen prijsstijgingen waardoor ik de komende maand gedwongen ben droog brood te eten maar toch, ik vind het niet helemaal tof. Hebben jullie vergelijkbare stijgingen gezien?
Ik zie wel hetzelfde met een TV die ik op het oog had SAMSUNG UE55MU7000

Deze is 200eu gestegen sinds vorige week 8)7

MTB Trail Traffic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
-LA- schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Ik zie wel hetzelfde met een TV die ik op het oog had SAMSUNG UE55MU7000

Deze is 200eu gestegen sinds vorige week 8)7
Dat is mijns inziens niet met voorbedachte rade door MM gedaan in verband met de btw-actie. Waarschijnlijk is de prijs afgestemd op de concurrentie (dynamic pricing).

pricewatch: Samsung UE55MU7000 Zilver, Zwart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59

Heel veel fabrikanten passen hun prijzen per 1-1-2018 aan en leverancieracties eindigen ook vaak per 31-12 van het voorgaande jaar. Die worden in de komende weken verwerkt en daarom komt meestal uit dat prijzen stijgen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 22:42
Is er al een topic aanwezig voor de prijsstijgingen naar aanloop van de BTW-actie 2018?
Een topic voor prijsstijgingen? Het moet niet gekker worden. Laten we eerst maar eens een bevestiging krijgen dat er een BTW actie komt, en zo ja, dan zijn de prijzen tijdens die dagen gewoon de prijzen van die dagen. Hoog of laag, whatever. Op dat moment beslis je gewoon wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
@retroguy maak je niet zo druk om wat andere mensen willen doen.

Als ze de prijzen willen bijhouden vooraf aan de btw actie, dan kunnen ze dat toch doen? Misschien kijk ik wel even mee wat ze bijgehouden hebben. En mag jij “tegen die tijd beslissen wat jij doet. Hoog of laag”. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

Je kan gewoon in dit topic aangeven welk product je volgt, en wat de actuele prijs is. Helemaal mooi als je er even een screenshot bij post. Zie ook mijn eerdere post in dit topic. Dat valt m.i. onder "het bediscussiëren van aanbiedingen" waar dit topic voor bedoeld is. En laat dan tijdens de BTW actie even weten wat hij dan kost. In hoeverre je dan alle prijsveranderingen van het afgelopen halfjaar moet meetellen, tsja...

Edit, deze reactie dus, zojuist ook even de status geupdate, het moet niet gekker worden:
Wild Chocolate schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:30:
[...]

[afbeelding]

Status 13-1: Prijs is nu €169,99, hopen dat ze hem voor de BTW actie weer terugzetten naar de oude prijs, want prijsverlagingen doorvoeren vlak voor de BTW-actie kan natuurlijk echt niet :+
(...)
De wasdroger is momenteel helaas niet op voorraad.

[ Voor 24% gewijzigd door Wild Chocolate op 13-01-2018 11:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:33
Wij zijn ook in afwachting. We willen een nieuwe droger. Twee gezien DS7432RXW voor €449 en een indisit EDPE 745 A2 Eco voor 399. We waren van de week in de winkel en daar werd bevestigd dat de BTW dagen. Er aan kwamen. Aangezien de droger niet stuk is hebben we gekozen om even te wachten. Waarschijnlijk zijn beide producten straks duurder.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 23-04 10:27
Blijft toch bijzonder dat er elke keer zoveel heisa is over de veranderende prijzen. Jammer genoeg is de Pricewatch nog niet zodanig uitgerust dat je van een bepaalde winkel (in dit geval dus Media Markt) het prijsverloop per artikel kan zien.

Tweakers heeft hier al lang aandacht aan besteed en het tegendeel bewezen maar als men echt het prijsbeeld wil zien dan zou je een stuk of 40 verschillende artikelen het hele jaar door moeten volgen.

Voor mij blijft het gewoon kijken wat iets kost tijdens de actie en zijn ze dan het goedkoopst, heb ik het nodig en vind ik het een goede prijs dan koop ik het. Niemand verplicht mij om iets te kopen tijdens die periode.. Kwestie van de juiste prijs op het juiste moment voor mij.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

B-Real schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:33:
Vorig jaar was ik niets nodig en niets gekocht. Dit jaar ook niet echt iets op het oog. Mijn vader wil graag een nieuwe telefoon, dus dat ga ik maar voor hem in de gaten houden.
Zou zelf wel graag eens een Macbook (air) willen hebben, maar Apple zal traditiegetrouw wel weer niet mee doen.

Anyway, toch leuk om elk jaar te volgen :)
Apple doet inderdaad niet mee aan de BTW-actie, maar heeft tot nu toe altijd extra aanbiedingen gehad die samenlopen met de BTW-actie.
MacBook Air hoort daar bij. Dus dit jaar gewoon je slag slaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 13-01-2018 18:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
Als je vast een 'prijsverhoging' wil opschrijven, hele grote kans dat de Galaxy S8 in prijs verhoogd gaat worden. De €637 die hij nu kost zou resulteren in een BTW-prijs van zo'n €530 en de €50 cashbackactie is ook nog actief (tot 4 feb). Ik denk niet dat ze S8'jes weg gaan doen voor 480 euro.

Wel denk ik dat de prijs uitkomt rond de 520-550 euro en dat ze daarmee fors goedkoper zijn dan de nummer twee in de Pricewatch. Dat is uiteindelijk waar de BTW-actie om gaat: goede kortingen. Die 21% moet je gewoon niet teveel waarde aan hechten.
Zelf ga ik een laptop halen voor een familielid. Ik heb al wel wat modelletjes gevonden die ik in de gaten houd :)

Vorig jaar heb ik zelf een curved ultrawide monitor gekocht, die is het hele jaar (inclusief nu) nooit ook maar in de buurt gekomen bij de prijs wat ik er voor heb betaald. Dat zijn imho de interessante kortingen die je moet hebben, en die zijn er tijdens de BTW dagen genoeg. Laten we dáár aandacht aan besteden en niet aan 'oh hij is maar 50 euro goedkoper dan bij shop A'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodtomaatje
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-09-2023
Ik heb besloten deze camera aan te willen schaffen (pricewatch: Panasonic Lumix G DMC-G7 + 14-140mm f/3.5-5.6 Zwart) en overweeg te wachten tot de btw vrije dagen. Nu is hij in geen enkele mediamarkt winkel beschikbaar, alleen online in hun webshop.. Hoe realistisch denken jullie dat het is dat deze camera mee gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024

Goede vraag!

Zelf zit ik te kijken naar de Nikon D5600.
Tot gisteren was hij nog op de website verkrijgbaar voor €749 euro (helaas geen screenshot).
In de loop van de dag is hij van de website gehaald met de mededeling: "Product tijdelijk niet op voorraad".
Daarnaast was hij niet meer via Google te vinden (met een link naar de MM)

Op Amazon.de is deze camera nu €654 euro.
Amazon deal

Met de BTW actie van de MM zou hij uitkomen op 749 x (100/121) = €618 (afgerond)

De cashback actie van Nikon (voor dit model €100) heeft een aantal winkels uitgesloten van deelname, en dit betreft de winkels die gevestigd zijn/vestigingen hebben in het buitenland. Waaronder dus ook Amazon.
Dit betekent dat om in aanmerking te komen voor de actie van Nikon er aan een aantal voorwaarden voldaan moet worden, waaronder dat het product in Nederland gekocht wordt. Voor de D5600 betekent dit dan 749-100 = 649 euro.

De Nikon actie loopt af op 23 januari. Wel typisch dat dit vlak voor de (voorgenomen) BTW dagen is. Feitelijk loopt hij achter de schermen dan iets langer door, aangezien iemand eerder in dit topic aangegeven heeft dat de leveranciers het verschil betalen.
Bron (zonder bron):
Acid_Burn schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:16:
[...]
BTW korting wordt trouwens niet door de MM zelf betaald, maar door de leveranciers/fabrikanten. Dus dat kost ze geen geld ;)
Het verschil tussen 618 (BTW weg ermee) en 649 (100 euro cashback) is dan ook nog te overzien voor de fabrikanten/leveranciers.

De grote vraag is nu dus eigenlijk, wanneer is het verstandig om het product aan te schaffen? Mijn antwoord daarop zou zijn dat op een bedrag van €649 euro in principe die laatste €30 euro niet meer zou mogen uitmaken. Zelf heb ik geen haast (beschik op dit moment nog over een D3300 die straks de verkoop in gaat) en wacht ik de BTW dagen even af. Tenzij ik tussen nu en 23 januari geluiden hoor waardoor het verstandiger kan zijn om hem nu alvast te kopen. Moet het product uiteraard wel weer op voorraad zijn bij de Media Markt 8)7
Roodtomaatje schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:11:
Ik heb besloten deze camera aan te willen schaffen (pricewatch: Panasonic Lumix G DMC-G7 + 14-140mm f/3.5-5.6 Zwart) en overweeg te wachten tot de btw vrije dagen. Nu is hij in geen enkele mediamarkt winkel beschikbaar, alleen online in hun webshop.. Hoe realistisch denken jullie dat het is dat deze camera mee gaat doen?
In principe valt de Panasonic Lumix onder een bepaalde productgroep (camera's). Naar mijn weten sluiten ze alleen productgroepen uit en niet zozeer merken (m.u.v. Apple).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 18-04 10:36
Ik ga kijken of ik een Canon Powershot G7 X II op de kop kan tikken. Hij is nu 539. Met de korting gaat dat toch fors schelen.

Online is hij alleen niet op voorraad. Enkel direct afhalen in een filiaal. Hopelijk is er een zodra ik hem ga ophalen. Anders is het dikke pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 515653

Ik moet zeggen dat ik de BTW-actie tegenwoordig minder schokkend vind dan voorheen.
Zit zelf te kijken voor een nieuw navigatiesysteem. Kost nu bij MM € 279, met de actie zou je dan uitkomen op € 230,58. Dezelfde navigatie is nu op Amazon.de al voor € 235,80 te bestellen. Verzendkosten rekent Amazon Duitsland niet, dus je kunt je afvragen of je voor die € 5,22 voordeel bij MM moet wachten tot 25 januari.
En het valt mij vaak op als ik prijzen vergelijk met Amazon.de of andere Europese Amazon-sites (die helaas wel verzendkosten rekenen) de aanbiedingen in NL niet zo schokkend zijn als ze lijken..... óók niet bij de BTW-actie. Neemt niet weg dat er soms waarschijnlijk best leuke voordeeltjes te halen zullen zijn bij de actie, maar ‘t is altijd opletten geblazen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 515653 op 14-01-2018 11:14 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
Anoniem: 515653 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:09:
Ik moet zeggen dat ik de BTW-actie tegenwoordig minder schokkend vind dan voorheen.
Zit zelf te kijken voor een nieuw navigatiesysteem. Kost nu bij MM € 279, met de actie zou je dan uitkomen op € 230,58. Dezelfde navigatie is nu op Amazon.de al voor € 235,80 te bestellen. Verzendkosten rekent Amazon Duitsland niet, dus je kunt je afvragen of je voor die € 5,22 voordeel bij MM moet wachten tot 25 januari.
En het valt mij vaak op als ik prijzen vergelijk met Amazon.de of andere Europese Amazon-sites (die helaas wel verzendkosten rekenen) de aanbiedingen in NL niet zo schokkend zijn als ze lijken..... óók niet bij de BTW-actie. Neemt niet weg dat er soms waarschijnlijk best leuke voordeeltjes te halen zullen zijn bij de actie, maar ‘t is altijd opletten geblazen.
Vergeet ook de excellente klantenservice van Amazon niet.
Bij de Media Markt is de klantenservice (vanuit mijn eigen ervaring) echt ontzettend beroerd.

(Een voorbeeld: meerdere keren bellen voor een item wat ter garantie opgestuurd is die vervolgens met een missend onderdeel weer retour wordt gestuurd waarna opnieuw meerdere malen contact moet volgen)

Klantenservice van CoolBlue is wat dat betreft de beste klantenservice waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad in Nederland. Het lijkt erop alsof zij het model van Amazon hebben overgenomen. Wellicht dat CoolBlue meegaat in de prijzen van de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvcholten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:58
Anoniem: 515653 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:09:
Ik heb een vermoeden dat er een prijskartel aan de gang is in Nederland. Zie o.a. het [Prijs-discussie] OLED Televisies topic, waar blijkt dat je met 1 telefoontje zonder moeite honderden euro’s korting te krijgen is op bijvoorbeeld LG TV’s, maar bijna geen enkele TV staat onder de ‘normale’ prijs in de Pricewatch.

Ook toen Expert een ‘20% korting op Alle TV’s’ actie had, deden OLED TV’s wel mee, maar daarvoor moest je langsgaan of bellen. Op de website hielden ze de oude prijs aan.

Zou niet de eerste keer zijn trouwens:
nieuws: 'Asus en Philips legden webwinkels illegaal minimale prijs op voor pr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-04 19:48
Dag allen,

Zit te kijken naar Pricewatch: Sony Cyber shot RX-100 III . Prijen verschillen van 529 tot 569(o.a. MM en BCC) euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CLpJgim2WTTUEmYu5tJUhR0e/thumb.jpg

Maar als de berekening hier op de forum vermeld klopt gaat ie dus tijdens de btw dagen 569*(100/121)=470,25 euro kosten. Dan is het zeker waard om naar te gaan kijken ja.

BTW volgens de onderstaande links dot BCC door de prijsgarantie feitelijk ook mee aan de actie. *knip* Het vragen naar ervaringen van Media Markt, BCC en/of andere winkels is niet de bedoeling. Hier hebben we Shopreview.Tweakers.net voor.

http://www.btw-dagen.nl/
https://www.festipedia.nl/bcc-btw-actie

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 14-01-2018 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senterian
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-04 08:35
Misha schreef op zondag 14 januari 2018 @ 10:52:
Ik ga kijken of ik een Canon Powershot G7 X II op de kop kan tikken. Hij is nu 539. Met de korting gaat dat toch fors schelen.

Online is hij alleen niet op voorraad. Enkel direct afhalen in een filiaal. Hopelijk is er een zodra ik hem ga ophalen. Anders is het dikke pech :P
Nou dan moet ik opschieten, want ik ga hier ook voor :P 445€ is een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:53
De Media Markt BTW-actie kan je natuurlijk ook gebruiken om, in plaats van de BTW-korting, een ander systeem aan te schaffen. In mijn geval ben ik geintresseerd in de HP Spectre X360 13-AE010ND met 512GB SSD [standaardprijs € 1.599] maar ik overweeg dan de HP Spectre X360 13-AE015ND met 1TB SSD [standaardprijs € 1.999] aan te schaffen. Tijdens de BTW-actie zou die dan € 1.999 / 1,21 = € 1.652 moeten kosten, slechts € 53 extra voor een extra 512 GB. _/-\o_

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady

Voor de duizendste keer, de prijzen worden 24/7 aangepast, dus het heeft geen zin om ze continu te vergelijken.
Schizo007nl schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 11:42:
Blijft toch bijzonder dat er elke keer zoveel heisa is over de veranderende prijzen. Jammer genoeg is de Pricewatch nog niet zodanig uitgerust dat je van een bepaalde winkel (in dit geval dus Media Markt) het prijsverloop per artikel kan zien.

Tweakers heeft hier al lang aandacht aan besteed en het tegendeel bewezen maar als men echt het prijsbeeld wil zien dan zou je een stuk of 40 verschillende artikelen het hele jaar door moeten volgen.

Voor mij blijft het gewoon kijken wat iets kost tijdens de actie en zijn ze dan het goedkoopst, heb ik het nodig en vind ik het een goede prijs dan koop ik het. Niemand verplicht mij om iets te kopen tijdens die periode.. Kwestie van de juiste prijs op het juiste moment voor mij.
Waarom het hele jaar volgen? Het enige waar het om draait is dat ze op de dag van de actie de prijzen matchen met die van de concurrentie en over dat bedrag de korting berekenen. Dat is namelijk hun prijsbelofte.

[ Voor 43% gewijzigd door NotSoSteady op 15-01-2018 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
NotSoSteady schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Voor de duizendste keer, de prijzen worden 24/7 aangepast, dus het heeft geen zin om ze continu te vergelijken.

[...]

Waarom het hele jaar volgen? Het enige waar het om draait is dat ze op de dag van de actie de prijzen matchen met die van de concurrentie en over dat bedrag de korting berekenen. Dat is namelijk hun prijsbelofte.
Het hele jaar volgen zodat men ziet dat prijzen altijd wijzigen.. Ik begrijp het beleid van MM wel en geef ze groot gelijk.. Daarnaast is er geen enkele andere aanbieder die überhaupt dit soort acties doet over de hele breedte van het assortiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Uit de TS:
Zoals ook in de MM Prijsbelofte staat, kan je dit jaar NIET meer van tevoren shoppen om daarna (binnen 14 dagen) je korting terug te vragen.
Hoe kunnen ze zoiets hanteren? De BTW actie is (volgens mij) nog niet aangekondigd. Maar als ik nu iets koop, dan zou ik toch echt wel terug gaan als dit product in de BTW dagen, als die binnen 14 dagen start, goedkoper uit zou komen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angermanagement
zonoskar schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:06:
Uit de TS:

[...]

Hoe kunnen ze zoiets hanteren? De BTW actie is (volgens mij) nog niet aangekondigd. Maar als ik nu iets koop, dan zou ik toch echt wel terug gaan als dit product in de BTW dagen, als die binnen 14 dagen start, goedkoper uit zou komen.
Volgens mij heb je dan alleen de optie om het product in zijn geheel terug te brengen, en dan opnieuw te kopen.

In plaats van dus alleen het verschil terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-04 19:29
Is er ook bekend (wellicht van vorige jaren / edities) op welke producten het wel, of eigenlijk op welke producten het niet geldt?

Edit: ik lees net hieronder dat vragen naar merk x of product y niet mag en dat dat geen zin heeft, vroeg me vooral af welke categorieën het normaliter zijn

[ Voor 38% gewijzigd door nieksvd op 15-01-2018 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59
Als je het weet, mag je het zeggen. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
nieksvd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:43:
Is er ook bekend (wellicht van vorige jaren / edities) op welke producten het wel, of eigenlijk op welke producten het niet geldt?

Edit: ik lees net hieronder dat vragen naar merk x of product y niet mag en dat dat geen zin heeft, vroeg me vooral af welke categorieën het normaliter zijn
Ook de topicstart al gelezen? Laatste keer dat ik keek, stond het er namelijk gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-04 19:29
Yorinn schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:20:
[...]

Ook de topicstart al gelezen? Laatste keer dat ik keek, stond het er namelijk gewoon in.
Ah juist, vast overheen gelezen, dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:52
Uit de TS:

[...]

Je kan het product retourneren, maar deze wordt eerst in de magazijn gezet. Dus is niet gelijk in voorraad.(mits het de laatste is natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 515653

Uit de TS:

[...]

Als je de tekst van de prijsbelofte goed leest, en dan in het bijzonder spelregel 2, dan staat daar gewoon het antwoord..... klip en klaar!
‘Het product moet OP DE DAG VAN JOUW AANKOOP aantoonbaar goedkoper en op voorraad zijn geweest bij één van de retailers waar wij onze prjzen mee vergelijken’.
Vervolgens heb je 14 dagen om dit te claimen.

Zoals enkelen hiervoor al hebben aangegeven heb je daarnaast het recht om een artikel binnen 14 dagen te retourneren. Maar ja, dan ben je ‘t wél kwijt en moet je maar hopen dat ‘t zelfde artikel in de winkel nog op voorraad is.
Kortom: wil je met de BTW-korting kopen dan kan dat uitsluitend in de betreffende periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmie10
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-02 13:55
Voor wat betreft de S8. Die heeft vorige week al een prijsverhoging ondergaan bij de MM.
Was €599, nu €637.
Neemt niet weg dat met de cashback actie van Samsung dit wel een interessante prijs oplevert.
Richh schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:03:
Als je vast een 'prijsverhoging' wil opschrijven, hele grote kans dat de Galaxy S8 in prijs verhoogd gaat worden. De €637 die hij nu kost zou resulteren in een BTW-prijs van zo'n €530 en de €50 cashbackactie is ook nog actief (tot 4 feb). Ik denk niet dat ze S8'jes weg gaan doen voor 480 euro.

Wel denk ik dat de prijs uitkomt rond de 520-550 euro en dat ze daarmee fors goedkoper zijn dan de nummer twee in de Pricewatch. Dat is uiteindelijk waar de BTW-actie om gaat: goede kortingen. Die 21% moet je gewoon niet teveel waarde aan hechten.
Zelf ga ik een laptop halen voor een familielid. Ik heb al wel wat modelletjes gevonden die ik in de gaten houd :)

Vorig jaar heb ik zelf een curved ultrawide monitor gekocht, die is het hele jaar (inclusief nu) nooit ook maar in de buurt gekomen bij de prijs wat ik er voor heb betaald. Dat zijn imho de interessante kortingen die je moet hebben, en die zijn er tijdens de BTW dagen genoeg. Laten we dáár aandacht aan besteden en niet aan 'oh hij is maar 50 euro goedkoper dan bij shop A'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
jimmie10 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:59:
Voor wat betreft de S8. Die heeft vorige week al een prijsverhoging ondergaan bij de MM.
Was €599, nu €637.
Neemt niet weg dat met de cashback actie van Samsung dit wel een interessante prijs oplevert.

[...]
Was een folderaanbieding in de eerste week.. Vandaar die 599 toen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 19:33

Prijsindex Nederland 97,0 (3,0% onder gemiddeld)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]

~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.