Toon posts:

Media Markt BTW-actie 2018 NL (Afgelopen) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 185.822 views

Onderwerpen

• draggie8
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-06-2021
Is het niet vreemd dat MM de actie nog steeds niet officieel heeft aangekondigd? Of gebeurt dit ieder jaar pas in een heel laat stadium? Wanneer is dit voorgaande jaren bijvoorbeeld gedaan?

Ikzelf ga dit jaar hopelijk een espressomachine aanschaffen en misschien een Wake-Up light van Philips. Beide zijn nog niet in prijs verhoogd. Vorig jaar voor mijn vader een tablet gekocht, ook deze was niet in prijs verhoogd en dus kunnen profiteren van een mooie korting. In mijn optiek is het toeval als de prijs stijgt voor de actie, wegens de altijd veranderende prijzen bij Mediamarkt. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ze expres de prijzen omhoog gooien van te voren en ben blij met de btw-actie!

Wordt wel een mooie korting. Omdat mediamarkt mij vorige week een espressomachine "verkocht" voor €0,95 mag ik ook nog gebruik maken van een korting van 10% bovenop de actieprijs *O* d:)b

[Voor 3% gewijzigd door draggie8 op 16-01-2018 10:03]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:40

greatgonzo

schit-te-rend!

draggie8 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:00:

Wordt wel een mooie korting. Omdat mediamarkt mij vorige week een espressomachine "verkocht" voor €0,95 mag ik ook nog gebruik maken van een korting van 10% bovenop de actieptijs *O* d:)b _/-\o_
Hoe werkt dat? Of was dat een individuele tegoed actie?

• SinergyX
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zegt alleen weinig, het is een gemiddelde van een gemiddelde, waar 20 euro op correctie van de BTW actie zo goed als niet zichtbaar is (~9000 producten).

De Melitta in de tijd van de kruitvat actie ging MM nog mee naar 249, week erop 279 en staat nu weer 299. Omdat er in de PW nog 5 andere zijn die ver over de 300 zitten, houden ze die 3% makkelijk vast, maar ze hebben al lang de prijs weer opnieuw niveau gezet om opnieuw te 'stunten'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• draggie8
greatgonzo schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Hoe werkt dat? Of was dat een individuele tegoed actie?
Ze hadden per ongeluk meerdere producten aangeboden voor €0,95 voor een paar uur. Degenen die die artikelen besteld hebben, hebben ze ten compensatie een persoonlijke kortingscode van 10% gegeven en hun bestelling geannuleerd.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
*knip* We reageren hier op de discussie, niet op de man.

[Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 16-01-2018 11:55]

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:06

CeesKees

I rest my Kees

misschien een Wake-Up light van Philips
Wat misschien een betere optie is dan de wake up light is een set HUE lampen.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
CeesKees schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Wat misschien een betere optie is dan de wake up light is een set HUE lampen.
Verlichting deed vorig jaar niet mee.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 515653 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:44:
[...]

Als je de tekst van de prijsbelofte goed leest, en dan in het bijzonder spelregel 2, dan staat daar gewoon het antwoord..... klip en klaar!
‘Het product moet OP DE DAG VAN JOUW AANKOOP aantoonbaar goedkoper en op voorraad zijn geweest bij één van de retailers waar wij onze prjzen mee vergelijken’.
Vervolgens heb je 14 dagen om dit te claimen.

Zoals enkelen hiervoor al hebben aangegeven heb je daarnaast het recht om een artikel binnen 14 dagen te retourneren. Maar ja, dan ben je ‘t wél kwijt en moet je maar hopen dat ‘t zelfde artikel in de winkel nog op voorraad is.
Kortom: wil je met de BTW-korting kopen dan kan dat uitsluitend in de betreffende periode.
Wat dan een optie is, is om het product dan gewoon bij een concurrent die wel die 14 dagen hanteert (BCC bijvoorbeeld) te kopen en dan tijdens de BTW-actie weer bij BCC langs te gaan. Op die manier zou het dus ook kunnen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Walkman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Wat dan een optie is, is om het product dan gewoon bij een concurrent die wel die 14 dagen hanteert (BCC bijvoorbeeld) te kopen en dan tijdens de BTW-actie weer bij BCC langs te gaan. Op die manier zou het dus ook kunnen.
Mits de MM het product dan nog op voorraad heeft. ;)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Yorinn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Mits de MM het product dan nog op voorraad heeft. ;)
Inderdaad, dus gewoon vroeg bij de BCC zijn!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Walkman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Inderdaad, dus gewoon vroeg bij de BCC zijn!
En hopen dat de Media Markt het product ook nog op voorraad heeft. Kan natuurlijk zijn dat de BCC niet meegaat in de prijs als de MM het niet op voorraad heeft.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:43
dan is dit weer zo'n twijfel geval.
Monitor, bij MM 118 euro, rest van de markt 140+. MM geeft niet aan dat het een tijdelijke actie is, staat volgnes prcewatch al lang op die prijs. Maar ja, schiet die dan omhoog bij de verkoop, zou ik 17% korting kunnen scoren, is het ding helemaal uit de verkoop?
Leuk dilemma

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-02 17:07
Nou, ze hebben in ieder geval al wat lopen aanpassen met de prijzen zag ik. Vorige week was pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart nog rond de 799 en nu ineens 869.. Wat een laffe bedoening is het eigenlijk ook.

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 14:02
N00bi3 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 17:13:
Dag allen,

Zit te kijken naar Pricewatch: Sony Cyber shot RX-100 III . Prijen verschillen van 529 tot 569(o.a. MM en BCC) euro.

[afbeelding]

Maar als de berekening hier op de forum vermeld klopt gaat ie dus tijdens de btw dagen 569*(100/121)=470,25 euro kosten. Dan is het zeker waard om naar te gaan kijken ja.

BTW volgens de onderstaande links dot BCC door de prijsgarantie feitelijk ook mee aan de actie. [mbr]*knip* Het vragen naar ervaringen van Media Markt, BCC en/of andere winkels is niet de bedoeling. Hier hebben we Shopreview.Tweakers.net voor.[/mbr]

http://www.btw-dagen.nl/
https://www.festipedia.nl/bcc-btw-actie
Ik heb deze vorig jaar bij de Mediamarkt gekocht tijdens de BTW dagen + 50 euro cashback van Sony waardoor ik netto op 521.- euro uitkwam, daarvoor kocht je eigenlijk een M2 dus een "gratis" upgrade. Ik heb hem 1 keer moeten opsturen voor een technisch probleem maar dat is door de MM (Roermond) en Sony verder prima afgehandeld. Super camera!

Dit jaar is er ook weer een Sony cashback actie, in ieder geval op de A7 Serie waarnaar ik nu aan het kijken ben. Ik weet nog niet of ik het ga doen maar de A7 kit set kost normaal 1099 euro, dat wordt dan met BTW korting 908,26 en met 100 euro cashback eraf (t/m 28 januari!) nog maar 808,26 euro. Dat is best een aardige korting!

(Ze adverteren nu 999,- maar dat is al inclusief de cashback.)

• Schizo007nl
  • Laatst online: 01-06 10:56
Is het niet vreemd dat MM de actie nog steeds niet officieel heeft aangekondigd? Of gebeurt dit ieder jaar pas in een heel laat stadium? Wanneer is dit voorgaande jaren bijvoorbeeld gedaan?

Ikzelf ga dit jaar hopelijk een espressomachine aanschaffen en misschien een Wake-Up light van Philips. Beide zijn nog niet in prijs verhoogd. Vorig jaar voor mijn vader een tablet gekocht, ook deze was niet in prijs verhoogd en dus kunnen profiteren van een mooie korting. In mijn optiek is het toeval als de prijs stijgt voor de actie, wegens de altijd veranderende prijzen bij Mediamarkt. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ze expres de prijzen omhoog gooien van te voren en ben blij met de btw-actie!

Wordt wel een mooie korting. Omdat mediamarkt mij vorige week een espressomachine "verkocht" voor €0,95 mag ik ook nog gebruik maken van een korting van 10% bovenop de actieprijs *O* d:)b
Aankondiging komt altijd pas in het weekend voor de actie.. meestal op zondag..
Vorig jaar kreeg ik op zondag 22-01 rond 17.00u een Media Markt Club mail uitnodiging voor de Pre-Sale avond op woensdag 25-01-17 vanaf 18.00u en in 2016 kreeg ik die mail op zondag 24-01-16, in 2015 op maandag 26-01-2015.. anyway.. ALS het gaat gebeuren weet zondagavond heel Nederland het ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:34
The.Sticky schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:56:
Nou, ze hebben in ieder geval al wat lopen aanpassen met de prijzen zag ik. Vorige week was pricewatch: Asus ROG Swift PG279Q Zwart nog rond de 799 en nu ineens 869.. Wat een laffe bedoening is het eigenlijk ook.
Zal wel een prijsafspraak op zitten met de fabrikant, dat hij niet voor minder dan bedrag X verkocht mag worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:22
Jumpman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:36:
[...]

Zal wel een prijsafspraak op zitten met de fabrikant, dat hij niet voor minder dan bedrag X verkocht mag worden.
In de pricewatch is ook geen andere winkel te vinden waarmee de MediaMarkt zijn prijzen vergelijkt.

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 22:15
Schizo007nl schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:32:
[...]

Vorig jaar kreeg ik op zondag 22-01 rond 17.00u een Media Markt Club mail uitnodiging voor de Pre-Sale avond op woensdag 25-01-17 vanaf 18.00u en in 2016 kreeg ik die mail op zondag 24-01-16, in 2015 op maandag 26-01-2015.. anyway.. ALS het gaat gebeuren weet zondagavond heel Nederland het ;)
Goede tip!
Heb vandaag wat proberen te regelen, maar helaas.
Nu ingeschreven voor de mediamarkt club.

Met een beetje kan ik dan ook gebruikmaken van een presale.

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 15:12

Tokus

www.metalfan.nl

Is het niet vreemd dat MM de actie nog steeds niet officieel heeft aangekondigd?
als ze dat nu aankondigen voor over 10 dagen, dan verkopen ze de komende week dus helemaal niets meer.

http://www.metalfan.nl

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tokus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:30:
[...]

als ze dat nu aankondigen voor over 10 dagen, dan verkopen ze de komende week dus helemaal niets meer.
Dat dus :) Aan de andere kant, het gaat al jaren op dezelfde manier en in ongeveer dezelfde week. Toch zie je deze en volgende week nog steeds massa's mensen dingen kopen. Ik zou dat zelf niet zo snel doen, maar ieder z'n keus :)

Website

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 15:44
djeejdjeej schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:40:
[...]

Ik heb deze vorig jaar bij de Mediamarkt gekocht tijdens de BTW dagen + 50 euro cashback van Sony waardoor ik netto op 521.- euro uitkwam, daarvoor kocht je eigenlijk een M2 dus een "gratis" upgrade. Ik heb hem 1 keer moeten opsturen voor een technisch probleem maar dat is door de MM (Roermond) en Sony verder prima afgehandeld. Super camera!

Dit jaar is er ook weer een Sony cashback actie, in ieder geval op de A7 Serie waarnaar ik nu aan het kijken ben. Ik weet nog niet of ik het ga doen maar de A7 kit set kost normaal 1099 euro, dat wordt dan met BTW korting 908,26 en met 100 euro cashback eraf (t/m 28 januari!) nog maar 808,26 euro. Dat is best een aardige korting!

(Ze adverteren nu 999,- maar dat is al inclusief de cashback.)
De cashback is idd alleen voor de A7 serie helaas. Ik wil een compacte die makkelijk in mijn broekzak past.

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-06 14:27

Squats

Wereldreizende tweaker

Even tegen de geruchten over de prijsverhoging, kortingsacties verdwijnen allemaal voordat de btw dagen beginnen. Cashbackacties/gratis cadeaus gaan dan ook weg. Er zijn dus een aantal producten die nog goedkoper kunnen zijn geweest in de aanbieding of via acties, dan tijdens de btw dagen, hou dit in de gaten.

Huidige voorbeelden: Sony soundbar cashback is tot 25 jan, LG oled korting van €500 tot 21 jan, samsung gratis achterspeakers bij aankoop van soundbar 23jan(dacht ik), samsung qled €500 cashback of galaxy s8 tot 23 jan. En zo meer acties bij andere afdelingen als witgoed, computer en dergelijke. Dus veel producten kunnen inderdaad uiteindelijk minder goedkoop uitvallen dan verwacht, vaak zijn ze wel wat goedkoper gelukkig.

Bericht ontvangen uit China

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-06 01:26
The.Sticky schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:56:
mediamarkt gaat ook akkoord met alternate.nl tenminste arena wel, misschien kan je het daar even proberen ;)

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:49
Tjonge, jonge, wat een ophef. Mediamarkt wil alleen van wat oude troep af. Vandaar al die uitsluitingen en beperkingen die bij deze actie altijd gepaard gaat.

Soms ben ik bijna gelukkig

• draggie8
Schizo007nl schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:32:
[...]

Thanks! Handig om te weten. En inderdaad wel logisch dat ze het niet eerder officieel bekend maken.

Hoe zit het eigenlijk met die pre-sale? Ik ben zelf clublid dus kan er gebruik van maken. Maar de pre-sale geldt alleen in de fysieke winkels neem ik aan? Dit heeft geen enorme voordelen toch t.o.v. wachten tot donderdag en direct bestellen om 00:00 via de webshop? Als het goed is moet alles dan nog wel op voorraad zijn lijkt me.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
JukeboxBill schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:51:
Tjonge, jonge, wat een ophef. Mediamarkt wil alleen van wat oude troep af. Vandaar al die uitsluitingen en beperkingen die bij deze actie altijd gepaard gaat.
Heb vorig jaar eigenlijk van alles kunnen scoren. Frituur pan, HP monitor (1 via de webshop, 2 via de winkel nabesteld), dect telefoon en een Huawei p9 lite.

Dit jaar interesse in een laptop en een galaxy s7 (maar er is nu 50 euro retour die tegen die tijd afloopt).

[Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 17-01-2018 00:26]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:49
sdk1985 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:25:
[...]

Heb vorig jaar eigenlijk van alles kunnen scoren. Frituur pan, HP monitor (1 via de webshop, 2 via de winkel nabesteld), dect telefoon en een Huawei p9 lite.

Dit jaar interesse in een laptop en een galaxy s7 (maar er is nu 50 euro retour die tegen die tijd afloopt).
De vraag is alleen: was je nou echt goedkoper uit dan gewoon op de uitverkoop wachten die over het algemeen volgt na de stunt van MM?

Soms ben ik bijna gelukkig

• sdk1985
  • Nu online
JukeboxBill schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:34:
[...]

De vraag is alleen: was je nou echt goedkoper uit dan gewoon op de uitverkoop wachten die over het algemeen volgt na de stunt van MM?
De monitoren waren zeker voordelig. Iets van 147,50 euro betaald voor de 27 inch full hd ips modellen inclusief speaker. Goedkoopste is nu 199 en zonder speaker. Bovendien waren ze een half jaar slecht leverbaar en voor mij werden er een maand later twee apart gezet.

De p9 lite haalde pas in juli het prijsniveau dat ik heb betaald.

De frituurpan is nog altijd even duur (Fritel), dus ook daar was ik goedkoper uit.

De gigaset moest ik nakijken, 48.76 betaald en die is nu 49,95. Meteen ook de EASYGLISS 30 tegengekomen voor 28,10 die is nu 33,99.

Ik ben er dus prima over te spreken.

• Batauwer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-11-2018
sdk1985 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:45:
[...]

De monitoren waren zeker voordelig. Iets van 147,50 euro betaald voor de 27 inch full hd ips modellen inclusief speaker. Goedkoopste is nu 199 en zonder speaker. Bovendien waren ze een half jaar slecht leverbaar en voor mij werden er een maand later twee apart gezet.

De p9 lite haalde pas in juli het prijsniveau dat ik heb betaald.

De frituurpan is nog altijd even duur (Fritel), dus ook daar was ik goedkoper uit.

De gigaset moest ik nakijken, 48.76 betaald en die is nu 49,95. Meteen ook de EASYGLISS 30 tegengekomen voor 28,10 die is nu 33,99.

Ik ben er dus prima over te spreken.
Mogelijk als je de juiste koopjes er tussen uit vist. Ben zelf voor een TV aan het kijken, maar de prijzen van mediamarkt zijn zodanig veel hoger dat die 18% korting weinig uithaalt.

• Schizo007nl
draggie8 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:23:
[...]

Thanks! Handig om te weten. En inderdaad wel logisch dat ze het niet eerder officieel bekend maken.

Hoe zit het eigenlijk met die pre-sale? Ik ben zelf clublid dus kan er gebruik van maken. Maar de pre-sale geldt alleen in de fysieke winkels neem ik aan? Dit heeft geen enorme voordelen toch t.o.v. wachten tot donderdag en direct bestellen om 00:00 via de webshop? Als het goed is moet alles dan nog wel op voorraad zijn lijkt me.
Het voordeel is dat je het product meteen hebt en niet de kans loopt dat het uitverkocht is, daarnaast duurt de verzending rond dit soort actiedagen bij MM langer.

Anoniem: 515653

Schizo007nl schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:14:
[...]

Het voordeel is dat je het product meteen hebt en niet de kans loopt dat het uitverkocht is, daarnaast duurt de verzending rond dit soort actiedagen bij MM langer.
Het nadeel is wel dat je de deur uit moet en waarschijnlijk bij MM in de rij mag gaan staan. Vanuit je luie stoel bestellen is dan misschien toch lekkerder ;)

• Schizo007nl
Anoniem: 515653 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 07:18:
[...]

Het nadeel is wel dat je de deur uit moet en waarschijnlijk bij MM in de rij mag gaan staan. Vanuit je luie stoel bestellen is dan misschien toch lekkerder ;)
Vind ik persoonlijk niet zo erg. Vind het ook wel mooi om te zien wat mensen allemaal kopen. Als ik online bestel moet ik ook thuis zijn op het moment dat de postbode langskomt.. Wel handig om te weten is dat betalen en afhalen in de winkel waarschijnlijk niet kan, althans dat was vorig jaar zo. Dat gold ook voor voorraad van de winkel online inzien en apart laten zetten.. Normaal kan je op de website zien of er een bepaald product op voorraad is in de winkel maar de afgelopen jaren stond dat altijd uit, ook wel begrijpelijk..

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:59
Squats schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:44:
Even tegen de geruchten over de prijsverhoging, kortingsacties verdwijnen allemaal voordat de btw dagen beginnen. Cashbackacties/gratis cadeaus gaan dan ook weg. Er zijn dus een aantal producten die nog goedkoper kunnen zijn geweest in de aanbieding of via acties, dan tijdens de btw dagen, hou dit in de gaten.

Huidige voorbeelden: Sony soundbar cashback is tot 25 jan, LG oled korting van €500 tot 21 jan, samsung gratis achterspeakers bij aankoop van soundbar 23jan(dacht ik), samsung qled €500 cashback of galaxy s8 tot 23 jan.
De S8-actie duurt tot 4 februari. Die gaat dus heel goedkoop worden, of Mediamarkt moet de prijzen nog aanpassen.

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Kijk eens aan! Er is hier een topic voor.
Zelf heb ik ook al enige tijd een koptelefoon op het oog. Ik ben benieuwd of ze vroegtijdig de prijs nog omhoog gaan krikken of dat ze de huidige aanhouden. :)
Als ze zouden price matchen Amazon zou het helemaal lachen zijn. :P

[Voor 30% gewijzigd door Sveninho op 17-01-2018 09:17]

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:44
JukeboxBill schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:51:
De BTW korting wordt door de leverancier betaald, niet door MM. De leveranciers bepalen dus welke producten wel of niet mee doen. Vandaar dat Apple ook uitgesloten is omdat Apple niet voor minder wil verkopen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Angermanagement
Nu maar hopen dat ze inderdaad niet alleen oude modellen in de actie gooien.
Dus de Nikon D5300 bijv wel en de D5600 niet (evt. vanwege geen voorraad).
Valt mij op dat die D5600 de afgelopen dagen bij heel veel sellers uit de schappen is gegaan.

Verder:
Squats schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:44:

Huidige voorbeelden: Sony soundbar cashback is tot 25 jan, LG oled korting van €500 tot 21 jan, samsung gratis achterspeakers bij aankoop van soundbar 23jan(dacht ik), samsung qled €500 cashback of galaxy s8 tot 23 jan. En zo meer acties bij andere afdelingen als witgoed, computer en dergelijke. Dus veel producten kunnen inderdaad uiteindelijk minder goedkoop uitvallen dan verwacht, vaak zijn ze wel wat goedkoper gelukkig.
Dit viel mij ook op inderdaad, dat al die acties ong. dezelfde datum hebben meegekregen en de BTW dagen erna starten. Feitelijk wordt het dus gokken om een paar tientjes (op sommige producten).

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Als mensen een product willen hebben en zien dat de prijs nu enorm laag is (vergelijk de prijs ook met vergelijkingssites zoals Tweakers of Hardware.info), koop het product dan nu of in ieder geval nog voor a.s. maandag. Als er inderdaad op 25 januari een BTW actie is, dan koop je het product op dat moment nog een keer voor een lager bedrag en dan retourneer je het artikel in ongeopende verpakking met de originele bon. Je kunt ook vragen of ze het verschil willen terug betalen, zodat zij minder administratieve handelingen moeten verrichten om het artikel weer in te nemen. Je kunt het product eventueel ook met PayPal afrekenen en later af laten schrijven, als je het product niet tijdelijk 2x kan aanschaffen.

Aangezien je nu niet weet wat de prijzen zijn en prijzen het gehele jaar al veel rommelen, kun je er nu alvast voor kiezen om het artikel te kopen. Net als voorgaande jaren, verwacht ik dat veel producten bij de MM goedkoper zullen zijn en hetzelfde zal dan ook gelden voor de concurrent BCC. Echter is het vooral belangrijk om te weten wat het product de laatste weken heeft gekost om er zeker van te zijn dat je een aanbieding te pakken hebt.

Meer info over retourneren kun je hier terug vinden:
https://klantenservice.me...jn-product-retourneren%3F
Voor aankopen gedaan door Clubleden in de MediaMarkt vestigingen en de webshop geldt bovendien het volgende:
Een van de exclusieve voordelen van je clublidmaatschap is de dubbele bedenktijd. Dit houdt in dat een aankoop niet binnen 14 dagen, maar binnen 28 dagen geretourneerd kan worden. Daarbij gelden dezelfde voorwaarden als voor de standaard retourmogelijkheid (winkels) / bedenktijd (webshop).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Angermanagement
Kiswum schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:03:
Als mensen een product willen hebben en zien dat de prijs nu enorm laag is (vergelijk de prijs ook met vergelijkingssites zoals Tweakers of Hardware.info), koop het product dan nu of in ieder geval nog voor a.s. maandag. Als er inderdaad op 25 januari een BTW actie is, dan koop je het product op dat moment nog een keer voor een lager bedrag en dan retourneer je het artikel in ongeopende verpakking met de originele bon. Je kunt ook vragen of ze het verschil willen terug betalen, zodat zij minder administratieve handelingen moeten verrichten om het artikel weer in te nemen. Je kunt het product eventueel ook met PayPal afrekenen en later af laten schrijven, als je het product niet tijdelijk 2x kan aanschaffen.

Aangezien je nu niet weet wat de prijzen zijn en prijzen het gehele jaar al veel rommelen, kun je er nu alvast voor kiezen om het artikel te kopen. Net als voorgaande jaren, verwacht ik dat veel producten bij de MM goedkoper zullen zijn en hetzelfde zal dan ook gelden voor de concurrent BCC. Echter is het vooral belangrijk om te weten wat het product de laatste weken heeft gekost om er zeker van te zijn dat je een aanbieding te pakken hebt.

Meer info over retourneren kun je hier terug vinden:
https://klantenservice.me...jn-product-retourneren%3F

[...]
Dit gaat niet op voor cashback producten die je vaak moet registreren.
Daarnaast is het dus de vraag of Mediamarkt het product wat jij op dat moment (opnieuw) wil gaan aanschaffen nog op voorraad heeft.

• hippopenguin
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-05 23:34
Sveninho schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:15:
Kijk eens aan! Er is hier een topic voor.
Zelf heb ik ook al enige tijd een koptelefoon op het oog. Ik ben benieuwd of ze vroegtijdig de prijs nog omhoog gaan krikken of dat ze de huidige aanhouden. :)
Als ze zouden price matchen Amazon zou het helemaal lachen zijn. :P
Ja, hier zit ik ook met smart op te wachten. Kan me echter niet herinneren dat Bose mee deed vorig jaar. Ben ook bang dat Bose niet z'n brand new (ok, facelift) topmodel in de uitverkoop wil doen. Prijzen zijn extreem constant overal, dus ze zullen wel een flinke vinger in de pap hebben. Anders komt wellicht deze nog wel aan bod: pricewatch: Bose QuietComfort 35 (Zwart)

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
hippopenguin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:42:
[...]

Ja, hier zit ik ook met smart op te wachten. Kan me echter niet herinneren dat Bose mee deed vorig jaar. Ben ook bang dat Bose niet z'n brand new (ok, facelift) topmodel in de uitverkoop wil doen. Prijzen zijn extreem constant overal, dus ze zullen wel een flinke vinger in de pap hebben. Anders komt wellicht deze nog wel aan bod: pricewatch: Bose QuietComfort 35 (Zwart)
Net zo een Apple gevalletje dus? Jammer.
Het 'oudere' model zal ongetwijfeld niet onder doen, maar het verschil in bedrag zou ik toch uitwijken naar de V2. Ik hou het in de gaten. :)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Angermanagement schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Dit gaat niet op voor cashback producten die je vaak moet registreren.
Daarnaast is het dus de vraag of Mediamarkt het product wat jij op dat moment (opnieuw) wil gaan aanschaffen nog op voorraad heeft.
Als er een cashback actie is, dan wordt die vaak via de fabrikant verstrekt. MM maakt vaak wel reclame voor (prijs incl. cashback), als je de prijs vergelijkt bij de concurrent, dan is de kans groot dat het uiteindelijk hetzelfde is incl. de cashback korting. Tevens hoef je de korting niet direct te claimen, check hiervoor de voorwaarden, vaak kun je die binnen 1 maand claimen.

Als je het product nu koopt, dan heb je hem direct.
Als je wacht totdat het product in de aanbieding is, maar MM die niet in de actieperiode kan leveren (op=op), dan kun je het op pas kopen als er voorraad is. Dan bestaat de kans dat je dan niet meer gebruik kan maken van de BTW-actie.
Als het artikel wel op voorraad is en je het vooraf hebt gekocht, dan geldt mijn verhaal nog steeds.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-04 13:36
hippopenguin schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:42:
[...]

2 jaar terug deden ze tot mijn verrassing wel mee. Heb toen de Quietcomfort goedkoper kunnen scoren, maar vorig jaar niet dacht ik.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Acid_Burn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:45:
[...]

De BTW korting wordt door de leverancier betaald, niet door MM. De leveranciers bepalen dus welke producten wel of niet mee doen. Vandaar dat Apple ook uitgesloten is omdat Apple niet voor minder wil verkopen.
Onzin.
Tot nu toe hebben ze elk jaar meegedaan met diverse actieproducten.

[Voor 9% gewijzigd door Wootism op 17-01-2018 12:21]

• Richh
Acid_Burn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Dit klopt niet. Mediamarkt verkoopt tijdens de BTW-dagen regelmatig producten met een negatieve marge. Dit als promotiestunt (en dit is ook de reden waarom verkopers je er altijd accessoires bij willen verkopen, en waarom je bij de uitgang van een fysieke winkel tussen allerlei <20 euro meuk door moet slingeren).

Apple doet ook ieder jaar mee, echter niet met 21% (17,36%) korting, maar met een vast bepaalde korting.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:44
Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:03:
[...]

Dit klopt niet. Mediamarkt verkoopt tijdens de BTW-dagen regelmatig producten met een negatieve marge. Dit als promotiestunt (en dit is ook de reden waarom verkopers je er altijd accessoires bij willen verkopen, en waarom je bij de uitgang van een fysieke winkel tussen allerlei <20 euro meuk door moet slingeren).

Apple doet ook ieder jaar mee, echter niet met 21% (17,36%) korting, maar met een vast bepaalde korting.
Ik werk aan het service systeem van MM en heb zodoende ook te maken met mensen die er meer verstand van hebben. Die hebben mij dit zo uitgelegd De rekening voor de BTW actie gaat gewoon naar de leveranciers.. De accessoires staan er altijd, niet alleen tijdens de BTW dagen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Richh
Acid_Burn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Ik werk aan het service systeem van MM en heb zodoende ook te maken met mensen die er meer verstand van hebben. Die hebben mij dit zo uitgelegd De rekening voor de BTW actie gaat gewoon naar de leveranciers.. De accessoires staan er altijd, niet alleen tijdens de BTW dagen.
Buiten de negatieve marge kopen fabrikanten zichzelf wel in bij de Mediamarkt (de reden waarom er tijdens de BTW-dagen meer 'HP/Acer/Samsung specialisten' rondlopen. Dit compenseert deze marge wel.

Fabrikanten zullen op die manier de rekening inderdaad compenseren (en daardoor ook een beperkte stock leveren).

• KuuleBru
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 15:13
Dus als ik nu bij BCC iets zou kopen wat bij mediamarkt/bcc in de btw vrije dagen komt kan ik het verschil terugkrijgen?

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

KuuleBru schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:14:
Dus als ik nu bij BCC iets zou kopen wat bij mediamarkt/bcc in de btw vrije dagen komt kan ik het verschil terugkrijgen?
Als het binnen de algemene omruilgarantie valt, dan kun je het product ongeopend terugsturen/inleveren, zodat je het complete bedrag terugkrijgt. Als de winkel slim is, dan geven ze gewoon het verschil terug als je vooraf de situatie uitlegt.

Tip: Neem je apparaat mee in de auto (uit het zicht). Ga naar binnen en kijk of er voldoende voorraad is, als er genoeg voorraad is. Ga naar de informatiebalie en geef dan samen met je factuur aan dat je het artikel wil terugbrengen omdat de prijs nu lager is. Je kunt hen ook de optie geven om het verschil retour te geven, waardoor je het proces voor iedereen eenvoudig wil houden.

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:53
Kiswum schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Als het binnen de algemene omruilgarantie valt, dan kun je het product ongeopend terugsturen/inleveren, zodat je het complete bedrag terugkrijgt. Als de winkel slim is, dan geven ze gewoon het verschil terug als je vooraf de situatie uitlegt.

Tip: Neem je apparaat mee in de auto (uit het zicht). Ga naar binnen en kijk of er voldoende voorraad is, als er genoeg voorraad is. Ga naar de informatiebalie en geef dan samen met je factuur aan dat je het artikel wil terugbrengen omdat de prijs nu lager is. Je kunt hen ook de optie geven om het verschil retour te geven, waardoor je het proces voor iedereen eenvoudig wil houden.
Ligt eraamnhoeveel het verschil is, voor 2 tientjes rij ik niet naar de MM of BCC, parkeren, vrije tijd opofferen, prijs en voorraadcheck, discussie, laat maar.

• sdk1985
  • Nu online
Batauwer schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 05:18:
[...]

Mogelijk als je de juiste koopjes er tussen uit vist. Ben zelf voor een TV aan het kijken, maar de prijzen van mediamarkt zijn zodanig veel hoger dat die 18% korting weinig uithaalt.
Een Tv vereist uberhaupt heel wat speurwerk (Hz, jidder, judder, enz) dus dat is een kwestie van weten welk model je wilt en dan kijken of hij een keer in de aanbieding komt (black Friday, btw dagen, cash back). Dat is te complex voor een impuls aankoop, tenminste als je een kat in de zak wil voorkomen.

• londemanmp
  • Laatst online: 05:35
Als clublid mag je dus na 18 uur er gebruik van maken ?

of is dat voor iedereen toegankelijk ?

Ik wil graag wat Sonos producten gaan scoren, hopelijk doen ze mee dit jaar.

• Anoniem: 1014241
  • Registratie: December 2017
  • Niet online
*knip* Vragen of product x of merk y meedoen is niet de bedoeling. Wij hebben deze informatie ook niet.

[Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 17-01-2018 17:28]

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 16:56

twinkey

Support Specialist

Lastige keuzes... Ik ben in de markt voor een Canon EOS 80D, maar nu zie ik dat de MM deze sneaky verhoogd heeft naar 1019 euro. Terwijl deze onlangs nog op 989,- stond.

Die verhoging haal je er met de korting wel weer af maar dan nog....

Nu kom je inclusief cashback op 752,- uit (anders 727), met garantie. Via eglobal is deze nu € 697,99 (zonder garantie). Toch maar 50 euro extra voor de garantie denk ik... O-)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

twinkey schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:59:
Lastige keuzes... Ik ben in de markt voor een Canon EOS 80D, maar nu zie ik dat de MM deze sneaky verhoogd heeft naar 1019 euro. Terwijl deze onlangs nog op 989,- stond.

Nu kom je inclusief cashback op 752,- uit (anders 727), met garantie. Via eglobal is deze nu € 697,99 (zonder garantie). Toch maar 50 euro extra voor de garantie denk ik... O-)
Sorry, maar dan zou ik de camera kopen wanneer de BTW weg ermee actie voorbij is (wanneer de cashback actie nog loopt van Canon) of bij een andere shop kijken die een vergelijkbare deal heeft.

Je kan het eventueel anders via BCC proberen, die hebben ook laagste prijs garantie en zal dan vast wel met MediaMarkt meegaan?

[Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2018 17:03]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kiswum schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 14:29:
[...]

Kan je nu al vertellen dat een BCC dat niet doet, het verschil terug geven. Je zal dan echt het product moeten retourneren en vervolgens bij MM opnieuw kopen. Eventueel bij BCC als ze met de actie van BTW weg ermee van MM mee gaan. Dat is voor hun administratief gezien veel makkelijker dan een nieuwe factuur te geven waarin je een restitutie krijgt.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

CH4OS schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:07:
[...]
Kan je nu al vertellen dat een BCC dat niet doet, het verschil terug geven. Je zal dan echt het product moeten retourneren en vervolgens bij MM opnieuw kopen. Eventueel bij BCC als ze met de actie van BTW weg ermee van MM mee gaan. Dat is voor hun administratief gezien veel makkelijker dan een nieuwe factuur te geven waarin je een restitutie krijgt.
Het gaat uiteraard om de afhandeling bij de winkel waar je het hebt gekocht en weer zou kopen, in dit geval een bestelling van de MM. Ik heb het niet over de laagste-prijs-garantie van een concurrent binnen een straal van enkele kilometers (bijvoorbeeld Son & Breugel waar de MM en BCC dicht bij elkaar zitten).

Heb je het hier over: https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/canon-winteractie.html
Die actie geldt voor meer websites/winkels dan slechts MM.
Maar dan via deze website: https://www.canon.nl/winterpromo/
Helaas waren deze acties nog tot en met 15 januari 2018 actief.

De prijs is van 989 naar 1019 en 1029 gegaan. Een prijs die overeenkomt met een aantal concurrenten pricewatch: Canon EOS 80D body Zwart.

Hij is dus niet meer de goedkoopste van de Pricewatch, maar een middenmoter geworden. Je zou hem dus bij de concurrent kunnen halen of je kan wachten op de actie, met de kans dat de prijs nog iets verder gaat stijgen.

Zoals eerder aangegeven, zijn sommige cashback acties al verlopen voordat de BTW actie start, maar in combinatie met een lens kun je alsnog korting krijgen: https://www.canon.nl/lens-promo/

[Voor 48% gewijzigd door Kiswum op 17-01-2018 17:33]

• twinkey

twinkey

Support Specialist

[...]

Heb je het hier over: https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/canon-winteractie.html
Die actie geldt voor meer websites/winkels dan slechts MM.
Maar dan via deze website: https://www.canon.nl/winterpromo/
Helaas waren deze acties nog tot en met 15 januari 2018 actief.

De prijs is van 989 naar 1019 en 1029 gegaan. Een prijs die overeenkomt met een aantal concurrenten pricewatch: Canon EOS 80D body Zwart.

Hij is dus niet meer de goedkoopste van de Pricewatch, maar een middenmoter geworden. Je zou hem dus bij de concurrent kunnen halen of je kan wachten op de actie, met de kans dat de prijs nog iets verder gaat stijgen.

Zoals eerder aangegeven, zijn sommige cashback acties al verlopen voordat de BTW actie start, maar in combinatie met een lens kun je alsnog korting krijgen: https://www.canon.nl/lens-promo/
[/quote]

Ik had het over de winteractie inderdaad. Das wel mooi zuur dat die actie dan al afgelopen is... :'(
Maar goed, met 850 euro is t'ie straks nog steeds ruim goedkoper dan nu 989 - 90 cashback.

• Gigagiel
  • Laatst online: 28-05 22:10
Bij Lunenburg zijn de 'BTW-dagen' al begonnen op geselecteerde audio apparatuur en TV's.

• Schizo007nl
Acid_Burn schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Dan ben je niet goed op de hoogte want zowel MM als de leveranciers betalen de rekening voor de korting die wij als consument krijgen.

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-06 14:27

Squats

Wereldreizende tweaker

Het kopen en ongeopend laten is idd mogelijk, echter is het verschil terugkrijgen in de meeste gevallen niet mogelijk dit jaar.

Bericht ontvangen uit China

• midlevelcrisis
  • Laatst online: 05-05-2020
Ik was aan het wachten met de aankoop van een Sony KD-55XE9005 TV, vorige week 1399,- (dit was in de winkel, geen aanbieding of actie voor zover ik weet), nu zie ik online1599 8)7 . Klantenservice vd online winkel kon het verschil niet verklaren, behalve eventueel dagprijzen. Ik ga de komende dagen nog eens langs de winkel om te kijken of de prijs daar nog het zelfde is.

[Voor 68% gewijzigd door midlevelcrisis op 17-01-2018 22:26. Reden: ging om online en winkelprijsverschil]

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Buiten de negatieve marge kopen fabrikanten zichzelf wel in bij de Mediamarkt (de reden waarom er tijdens de BTW-dagen meer 'HP/Acer/Samsung specialisten' rondlopen. Dit compenseert deze marge wel.

Fabrikanten zullen op die manier de rekening inderdaad compenseren (en daardoor ook een beperkte stock leveren).
Er is bij geen enkel product dat ze verkopen zoiets als 'negatieve' marge.
londemanmp schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:01:

Is voor iedereen toegankelijk.
En anders kan je te plekke een clubkaart aanvragen, is 5 minuutjes werk.

[Voor 28% gewijzigd door Wootism op 17-01-2018 22:18]

• Richh
Wootism schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:15:
[...]

Er is bij geen enkel product dat ze verkopen zoiets als 'negatieve' marge.
Zeker wel. Dit staat letterlijk zo in het verkoopsysteem.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Zeker wel. Dit staat letterlijk zo in het verkoopsysteem.
Dat staat er inderdaad zo in. Alleen klopt dat niet.
Dat % getal heeft niks te maken met de uiteindelijke marges die onder aan de streep overblijven.

Er zijn merken die permanent in het systeem staan met min-marge. Maar denk je nou serieus dat ze die producten zouden blijven verkopen als er geld achteraan zou gaan vanuit Media Markt? :P
Dan kunnen ze deuren snel sluiten.

[Voor 42% gewijzigd door Wootism op 17-01-2018 22:21]

• Richh
Wootism schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Dat staat er inderdaad zo in. Alleen klopt dat niet.
Dat % getal heeft niks te maken met de uiteindelijke marges die onder aan de streep overblijven.

Er zijn merken die permanent in het systeem staan met min-marge. Maar denk je nou serieus dat ze die producten zouden blijven verkopen als er geld achteraan zou gaan vanuit Media Markt? :P
Dan kunnen ze deuren snel sluiten.
Zoals ik eerder al zei houden die marges geen rekening met eventuele deals die Mediamarkt maakt. Zo zijn er tijdens dit soort dagen altijd extra mensen aanwezig die een merk promoten, Mediamarkt 'verhuurt' ruimte aan deze merken. Daarnaast draait Mediamarkt veel winst op accessoires en kleine meuk die mensen meenemen.

Tijdens de BTW-dagen zijn er enkele producten die Mediamarkt zeer beperkt met een klein verlies verkoopt. Dat denk ik serieus omdat ik weet dat het zo is :P

Ibood hoeft zijn deuren ook niet te sluiten ondanks dat de boxen an sich niet winstgevend zijn.

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 22:55
londemanmp schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:01:

Dan kun je nu dus al bij Lunenburg terecht. Want ik neem niet aan dat de SONOS prijzen tussen nu en de MM BTW actie nog zullen veranderen.

• AppleTech
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-01-2022

Dit is niet de Mediamarkt die deze prijs omhoog heeft gebracht...
Als je goed had opgelet dan liep er een Canon cashback actie tot/met 14 januari. Die cashback was 40,-.
Dus 1019 - 40 = 989,- Cashback is 14 januari verlopen dus.
Werk zelf al 4 jaar op de foto afdeling bij de Mediamarkt en Canon's cashback valt altijd ongelukkig met de. BTW dagen.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Richh schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:25:
[...]

Zoals ik eerder al zei houden die marges geen rekening met eventuele deals die Mediamarkt maakt. Zo zijn er tijdens dit soort dagen altijd extra mensen aanwezig die een merk promoten, Mediamarkt 'verhuurt' ruimte aan deze merken. Daarnaast draait Mediamarkt veel winst op accessoires en kleine meuk die mensen meenemen.

Tijdens de BTW-dagen zijn er enkele producten die Mediamarkt zeer beperkt met een klein verlies verkoopt. Dat denk ik serieus omdat ik weet dat het zo is :P

Ibood hoeft zijn deuren ook niet te sluiten ondanks dat de boxen an sich niet winstgevend zijn.
Media Markt draait op lokaal niveau vooral op de 100% marges die ze hebben op hun eigen in-store diensten. En samenwerkingen met Essent, Ziggo, KPN etc...

Maar het klopt wat je zegt, alleen zit het achter de schermen nog iets complexer in mekaar.
Media Markt is niet voor niks eigenaar van iBood en kwart eigenaar van BCC. Hier zitten hele mooie genuanceerde systeempjes achter.

• twinkey

twinkey

Support Specialist

AppleTech schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:36:
[...]

Dit is niet de Mediamarkt die deze prijs omhoog heeft gebracht...
Als je goed had opgelet dan liep er een Canon cashback actie tot/met 14 januari. Die cashback was 40,-.
Dus 1019 - 40 = 989,- Cashback is 14 januari verlopen dus.
Werk zelf al 4 jaar op de foto afdeling bij de Mediamarkt en Canon's cashback valt altijd ongelukkig met de. BTW dagen.
OK, en ik maar denken dat de cashback er nog afging.... Maar dat was dus al in de prijs verwerkt.
Overigens was het met de winteractie 90 euro cashback, en geen 40... Dat is dan wel vreemd.

Overigens zie ik nu dat de actie is verlengt t/m 31 Januari...:

Link: https://store.canon.nl/winter-cashback-acties/#80off

• AppleTech
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-01-2022
twinkey schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:00:
[...]

OK, en ik maar denken dat de cashback er nog afging.... Maar dat was dus al in de prijs verwerkt.
Overigens was het met de winteractie 90 euro cashback, en geen 40... Dat is dan wel vreemd.

Overigens zie ik nu dat de actie is verlengt t/m 31 Januari...:

Link: https://store.canon.nl/winter-cashback-acties/#80off
Heb net even gekeken bij Canon,
De actie is helaas verlopen de aankoop moest gedaan zijn voor 15 januari alleen de actie in hun eigen store is inderdaad tot 31 januari. Maar niet meer via retailers.
Ja ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf ook schijtziek wordt van de dagprijzen. Het gaat het hele jaar omhoog en omlaag.
GoPro Hero 6 is een goed voorbeeld, kwam bij mij in de winkel voor 599,- staat nu in de winkel voor 399,-

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 17:38
De actie is begonnen en er zijn weer tientallen reacties dat Media Markt de prijzen vlak voor de actie sneaky verhoogd. Threadvervuiling en hoogst vermoeiend.

Media Markt hanteert standaard de adviesprijs op alle producten. Alleen wanneer concurrenten in de buurt en bepaalde websites die Media Markt opgeeft goedkoper zijn, match Media Markt de prijs. Dit betekent dat elk filiaal eigen prijzen hanteert. Media Markt Heerlen hanteert andere prijzen dan Media Markt Arena, Rotterdam of Groningen en de website hanteert ook eigen prijzen.

Overigens zijn sommige Media Markten niet van Media Markt zelf, maar een franchise(zoals MM Arena)

Kortom, ze doen het niet om jullie te fucken dus hou een keer op met dit gezeur.

Wat wel gebeurt is dat sommige producten opeens uit het assortiment verdwenen zijn tijdens de actie.

Hoe dan ook, ik kom hier om te kijken wanneer de actie weer begint en vervolgens welke mooie deals er zijn, niet om dat eeuwige gezeik te lezen.... Elk jaar weer diezelfde onderbuikgevoelens, zo storend.

[Voor 9% gewijzigd door ABD op 17-01-2018 23:52]

• Schizo007nl
ABD schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:46:
[...]

De actie is begonnen en er zijn weer tientallen reacties dat Media Markt de prijzen vlak voor de actie sneaky verhoogd. Threadvervuiling en hoogst vermoeiend.

Media Markt hanteert standaard de adviesprijs op alle producten. Alleen wanneer concurrenten in de buurt en bepaalde websites die Media Markt opgeeft goedkoper zijn, match Media Markt de prijs. Dit betekent dat elk filiaal eigen prijzen hanteert. Media Markt Heerlen hanteert andere prijzen dan Media Markt Arena, Rotterdam of Groningen en de website hanteert ook eigen prijzen.

Overigens zijn sommige Media Markten niet van Media Markt zelf, maar een franchise(zoals MM Arena)

Kortom, ze doen het niet om jullie te fucken dus hou een keer op met dit gezeur.

Wat wel gebeurt is dat sommige producten opeens uit het assortiment verdwenen zijn tijdens de actie.

Hoe dan ook, ik kom hier om te kijken wanneer de actie weer begint en vervolgens welke mooie deals er zijn, niet om dat eeuwige gezeik te lezen.... Elk jaar weer diezelfde onderbuikgevoelens, zo storend.
Bijna goed, MM hanteert een transparante prijsvoering waarbij ze op lokaal niveau prijzen factuurmatig aanpassen in geval van lokale aanbiedingen bij de concurrent.. De prijsbelofte op de website legt alles nog eens uit.. Dankzij die digitale prijskaarten kan MM dus ook snel schakelen met prijswijzigingen zowel omhoog als omlaag

MM Nederland is voor minimaal 90% eigenaar van elke vestiging, de vestiging directeur kan daarnaast dus deels eigenaar zijn middels een eigen investeringen.. Soort van franchise dus..

Verdwijnende producten zijn ook vaak Out of Stocks, blijft moeilijk voorspellen wat miljoenen Nederlanders nou exact willen en soms spelen er ook externe factoren mee vanuit de leverancierkant

• kevnizzle
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-05-2018
Ikzelf ga volgende week de Sony KD55A1 OLED tv kopen. Nu denk ik, omdat dit een tv Is aan het 'hogere' segment ( wat betreft prijs) dat deze vrij makkelijk nog Is te kopen in de winkel ( ben van plan om dit bij de BCC te kopen)

Ik heb zo een idee dat, vooral de midrange tv's tussen de 1000 en 1500 euro, de modellen zijn die snel uit de winkel zullen verdwijnen en waar je echt snel bij moet zijn.

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:39
midlevelcrisis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:08:
Ik was aan het wachten met de aankoop van een Sony KD-55XE9005 TV, vorige week 1399,- (dit was in de winkel, geen aanbieding of actie voor zover ik weet), nu zie ik online1599 8)7 . Klantenservice vd online winkel kon het verschil niet verklaren, behalve eventueel dagprijzen. Ik ga de komende dagen nog eens langs de winkel om te kijken of de prijs daar nog het zelfde is.
Maandag stond hij bij de MM Amersfoort ook voor 1399 en online ook. Geen bordje van actie erbij ofzo. Ze zijn dus blijkbaar de prijs aan het omhoog gooien om zo niet teveel marge in te leveren tijdens de BTW dagen. Jammer voor de MM, nu ga ik me geld maar ergens anders besteden.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:22
AWitteveen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:59:
[...]

Maandag stond hij bij de MM Amersfoort ook voor 1399 en online ook. Geen bordje van actie erbij ofzo. Ze zijn dus blijkbaar de prijs aan het omhoog gooien om zo niet teveel marge in te leveren tijdens de BTW dagen. Jammer voor de MM, nu ga ik me geld maar ergens anders besteden.
Waarschijnlijk was de televisie bij een andere aanbieder in de aanbieding, de MediaMarkt gaat in dat geval automatisch mee (en na de aanbieding gaat de prijs weer omhoog).

[Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 18-01-2018 11:29]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AWitteveen schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 07:59:
[...]

Wie zegt dat Mediamarkt dat doet? Als zij duurder moeten inkopen bij bijvoorbeeld de importeur, dan moeten ze volgens jou maar gewoon de marges verlagen om dezelfde prijs te houden of zelfs geld toe te geven? Lijkt mij niet..

Website

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:18

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Mensen er staat duidelijk dat we hier discussies willen zien over aanbiedingen. Dat zie ik nu al even niet meer gebeuren helaas. A.u.b. weer even terug ontopic.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 19:19
midlevelcrisis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:08:
Ik was (heb hem twee weken geleden gekocht) in de race voor dezelfde en vreesde deze actie van Mediamarkt. Ik heb het toen helemaal doorberekend en zou via MM btw actie rond de EUR 1130 uitkomen (mits MM de prijs tussentijds niet zou verhogen, dit lijkt toch nu te gebeuren).

In dit topic LG OLED 55C7V VS Sony KD-55XE9305 heb ik aangegeven dat je de TV nu kan afhalen voor EUR 1.120,-. Ik heb hem voor EUR 1.199,- bij plattetv.

Ps. Ben tevreden over de aankoop

• midlevelcrisis
  • Laatst online: 05-05-2020
Cai schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Ik was (heb hem twee weken geleden gekocht) in de race voor dezelfde en vreesde deze actie van Mediamarkt. Ik heb het toen helemaal doorberekend en zou via MM btw actie rond de EUR 1130 uitkomen (mits MM de prijs tussentijds niet zou verhogen, dit lijkt toch nu te gebeuren).

In dit topic LG OLED 55C7V VS Sony KD-55XE9305 heb ik aangegeven dat je de TV nu kan afhalen voor EUR 1.120,-. Ik heb hem voor EUR 1.199,- bij plattetv.

Ps. Ben tevreden over de aankoop
Bedankt voor je tip, mijn vorige ervaring met die winkel was erg slecht, maar ze zitten erg dicht bij mijn huis, dus misschien dat ik t daar ook weer probeer, gun het ze op t moment meer dan MM.

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 17:38
Schizo007nl schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:21:
[...]

Bijna goed, MM hanteert een transparante prijsvoering waarbij ze op lokaal niveau prijzen factuurmatig aanpassen in geval van lokale aanbiedingen bij de concurrent.. De prijsbelofte op de website legt alles nog eens uit.. Dankzij die digitale prijskaarten kan MM dus ook snel schakelen met prijswijzigingen zowel omhoog als omlaag
Het gaat mij er meer om dat de MM in grote lijnen het hele jaar door het hoogst mogelijke prijskaartje aan hun producten hangt, en alleen lager gaat zitten als een concurrent lager zit. Dus dat MM echt niet omdat die actie eraan komt de prijzen met opzet verhoogt, zoals elk jaar honderden keren wordt beweerd door allerlei reaguurders, want dat doet MM het hele jaar door.

Elk jaar hetzelfde gejengel dat men zich benadeeld voelt vervuild het draadje imo. Ik hoop dat modjes hier eens tegen gaan optreden.

Edit: Overigens vervuil ik de draad nu zelf ook, die ironie ontgaat mij niet.

Ik ben in de markt voor een AVR, ik denk aan de SONY STR-DN1080 (of de 1070 die eol is; wie weet duikt er ergens een partijtje op). De prijs van de DN1080 bij MM is momenteel alleen te hoog(734,23) om na korting onder de laagste prijs van de pricewatch te komen(599), maar ik wacht deze week nog wel evenaf.

[Voor 16% gewijzigd door ABD op 18-01-2018 18:27]

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:52
ABD schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Het gaat mij er meer om dat de MM in grote lijnen het hele jaar door het hoogst mogelijke prijskaartje aan hun producten hangt, en alleen lager gaat zitten als een concurrent lager zit. Dus dat MM echt niet omdat die actie eraan komt de prijzen met opzet verhoogt, zoals elk jaar honderden keren wordt beweerd door allerlei reaguurders, want dat doet MM het hele jaar door.

Elk jaar hetzelfde gejengel dat men zich benadeeld voelt vervuild het draadje imo. Ik hoop dat modjes hier eens tegen gaan optreden.
Inderdaad ook bij de MM moet de schoorsteen roken, laten we het eens omdraaien en ipv janken over prijsverhogingen van specifieke artikelen juist hier de potentiële écht goede deals vermelden. Veel interessanter :)

• Angermanagement
B-Real schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:29:
[...]

Inderdaad ook bij de MM moet de schoorsteen roken, laten we het eens omdraaien en ipv janken over prijsverhogingen van specifieke artikelen juist hier de potentiële écht goede deals vermelden. Veel interessanter :)
Eens.

Wat ik zelf ook wel interessant vind: Artikels die voorheen op voorraad waren en nu niet meer online te verkrijgen zijn (maar nog wel in sommige winkels).

Het valt mij op dat dit bij een aantal producten het geval is (waaronder fotocamera's).

Zouden dan bepaalde producten uit de voorraad gehouden worden en/of niet meedoen met de actie? Dus het merk Canon of Nikon wel, maar binnen dat merk weer bepaalde producten die niet meedoen?

• Roodtomaatje
  • Laatst online: 31-03-2022
Angermanagement schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:41:
[...]

Eens.

Wat ik zelf ook wel interessant vind: Artikels die voorheen op voorraad waren en nu niet meer online te verkrijgen zijn (maar nog wel in sommige winkels).

Het valt mij op dat dit bij een aantal producten het geval is (waaronder fotocamera's).

Zouden dan bepaalde producten uit de voorraad gehouden worden en/of niet meedoen met de actie? Dus het merk Canon of Nikon wel, maar binnen dat merk weer bepaalde producten die niet meedoen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! Ik wil een Panasonic Lumix DMC-G7 met 14-140mm lens aanschaffen en die is 2 dagen geleden offline gehaald. Wellicht uitverkocht, want hij is nog wel als losse body en met andere objectieven beschikbaar. Nu voor de zekerheid maar alvast via Amazon besteld...

[Voor 5% gewijzigd door Roodtomaatje op 18-01-2018 16:50]

• feiyucka
  • Laatst online: 13-06-2019
*knip* Zullen we geen fraude in de hand werken door dit soort constructies te bedenken?

[Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 18-01-2018 17:29]

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:57
Angermanagement schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:41:
[...]
Dat idee heb ik soms ook, alhoewel het (nog) niet te bewijzen is. Laat ik voorop stellen dat het hun goed recht is.
Zie hier een voorbeeld: http://www.mediamarkt.nl/...-18-105mm-vr-1510935.html (Product tijdelijk niet op voorraad)

Aan de andere kant zou je je afvragen: waarom een product offline halen terwijl je daar nu nog aan kan verdienen? Ik ben er nog niet helemaal over uit ;)

De volgende screenshot is van 12 januari:
https://i290.photobucket.com/albums/ll256/Kees_B/th_IMG_7581_zpsdgqeyfoy.png

Noot: ondertussen heb ik mijn D7500 (body) elders besteld om er zeker van te zijn dat ik van de Nikon cashback actie gebruik kan maken. Ik denk een verstandige keus, gezien de body helemaal niet beschikbaar is bij MM.

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• Angermanagement
Cheesy schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Dat idee heb ik soms ook, alhoewel het (nog) niet te bewijzen is. Laat ik voorop stellen dat het hun goed recht is.

Aan de andere kant zou je je afvragen: waarom een product offline halen terwijl je daar nu nog aan kan verdienen? Ik ben er nog niet helemaal over uit ;)
Dat vraag ik mij dus ook af.

Coolblue heeft hem ook niet (meer) op voorraad (volgens mij gelijkertijd met de MM) en BCC ook niet.
Screenshot BCC ontbreekt, Screenshot Coolblue hieronder:

Zowel Coolblue als MM kunnen niet aangeven wanneer hij weer op voorraad is.
Ik vind het in elk geval wel typisch :)

De voorganger de D5500 is (ook) niet meer op voorraad bij de mediamarkt:

De oudste van de drie wel:

Toeval?

Persoonlijk vind ik die prijsschommelingen trouwens minder erg dan doelbewust producten buiten de aanbieding te houden (binnen een bepaald merk). Het is logisch dat je gedurende het jaar de prijzen afstemt op de concurrent (even los van het feit of er sprake is van kartelvorming). Het "snel" dingen uit voorraad halen, daar ben ik persoonlijk minder van gediend.

Maar goed, dan zou het van belang zijn om na de actie te kijken of er producten weer plotseling terug in voorraad zijn die op dit moment niet meer in voorraad zijn (los van het feit dat ook dit toeval kan zijn).

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:11
Vergeet niet dat voor die korting ook de fabrikant een deel betaald. Daar zal een deel van het niet beschikbaar zijn vandaan komen.

• B-Real
  • Laatst online: 11:52
Ook voor het uit de schappen halen van artikelen voel ik wel wat. Zoals gezegd, bij de Mediamarkt moet de schoorsteen ook roken. Als ze dan artikelen hebben welke met de actie tegen een veel te lage prijs verkocht gaan worden dan is het toch logisch dat ze liever "nee" verkopen? Immers, als ze de prijs verhogen dan staat iedereen ook weer op zijn achterste benen en als de winkel vol ligt met allerlei artikelen waarvoor een uitzondering op de actie geld komt het ook niet goed.

Nogmaals, ga lekker opzoek naar de echt goede koopjes want die zijn er echt wel. Verder denk ik, zonder het te onderzoeken, dat de BTW actie leuk is maar dat er gedurende het jaar ook bij andere leveranciers genoeg goede individuele acties zijn die op nagenoeg hetzelfde prijsniveau zitten.

• Rudi Vader
  • Laatst online: 11:00
In die zin missen ze nu Saturn. Bij Media Markt waren de artikelen 'uitverkocht' een week voor de actie terwijl ze wel te koop waren bij Saturn. En dat kwam uit hetzelfde magazijn.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• greatgonzo
  • Laatst online: 13:40

greatgonzo

schit-te-rend!

Black Friday drukt winst van moederbedrijf MediaMarkt http://nu.nl/economie/509...erbedrijf-mediamarkt.html (via @NUnl)

Off topic :P maar goed.. Maar zal wel wat aan gaan passen met dit soort dagen.. Iedereen weet dat het komt, dus koopt men niets meer in de periode tussen door..

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 19:19
midlevelcrisis schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:19:
[...]

Bedankt voor je tip, mijn vorige ervaring met die winkel was erg slecht, maar ze zitten erg dicht bij mijn huis, dus misschien dat ik t daar ook weer probeer, gun het ze op t moment meer dan MM.
Ga chatten met plattetv.nl. Ik heb gevraagd of ze wilden duiken omdat ik zelf ook niet met die Belgische shop in zee wilde gaan. In combinatie met een Sonos playbar ben ik zeer tevreden over de prijs en service.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:18

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Vorig jaar waren 'opeens' alle Nikkor objectieven niet leverbaar en die kwamen maandag vrolijk weer als 'op voorraad' online. Alleen voorraad van de winkels wordt dan wel verkocht, online niks.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Mcboogerballs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-03 21:15
Ik ben van plan om een laptop aan te schaffen die 1499 kost incl. btw.
Als deze meedoet met de actie, kost deze dan tijdens de actie 1238,84 incl btw?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:43
Mcboogerballs schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:02:
Ik ben van plan om een laptop aan te schaffen die 1499 kost incl. btw.
Als deze meedoet met de actie, kost deze dan tijdens de actie 1238,84 incl btw?
rekenvoorbeeld in de TS gevolgd?

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-07-2022
Prijzen wisselen vandaag best veel. Vanochtend alles flink goedkoper wat ik wou kopen dan voorheen. Nu weer op normale prijs. Ook tijdje ietsje duurder geweest. Best apart eigenlijk... Ben benieuwd of ik het voor mooie prijzen kan krijgen volgende week. Vorig jaar goede prijzen gekregen, waarvan alles goedkoper 100 euro goedkoper was dan de 2e hands op marktplaats. Verwacht dat dat dit jaar ook gaat lukken :)

Vorig jaar de 70-200 Canon lens gehaald voor een prijs waar hij dit hele jaar 400 euro hoger dan aankoopprijs heeft gezeten.

[Voor 13% gewijzigd door Sneakyman op 19-01-2018 15:53]

• Angermanagement
Sneakyman schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:45:
Prijzen wisselen vandaag best veel. Vanochtend alles flink goedkoper wat ik wou kopen dan voorheen. Nu weer op normale prijs. Ook tijdje ietsje duurder geweest. Best apart eigenlijk... Ben benieuwd of ik het voor mooie prijzen kan krijgen volgende week. Vorig jaar goede prijzen gekregen, waarvan alles goedkoper 100 euro goedkoper was dan de 2e hands op marktplaats. Verwacht dat dat dit jaar ook gaat lukken :)
In het kader van dit topic:

Zijn er nog specifieke dingen waar je naar opzoek bent en waarvan jij vindt dat het goede prijzen zullen zijn?

• johrans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:28

johrans

#*#=##

Mijn product is al een geruime tijd dezelfde. Ik hoop dat de Acer laptop mee doet.

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 22:49
Ik zit te azen op een fitbit ionic.
Was vandaag op de site van MM eerst €299 daarna foetsie, toen €349 om daarna weer op €299 te staan :')

Ben benieuwd waar ie uiteindelijk op eindigd

Edit:
En weer op €349 _O- .....

[Voor 8% gewijzigd door Bastie-88 op 19-01-2018 22:17]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
En de BTW-actie is bevestigd; https://www.folderz.nl/be...a-markt-folder-90046.html

Edit: de TS is ook geüpdatet met de laatste info.

[Voor 20% gewijzigd door Yorinn op 20-01-2018 00:51]

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> [/html]

[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee