Toon posts:

Media Markt BTW-actie 2018 NL (Afgelopen) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 185.819 views

Onderwerpen

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Yorinn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:33:
En de BTW-actie is bevestigd; https://www.folderz.nl/be...a-markt-folder-90046.html

Edit: de TS is ook geüpdatet met de laatste info.
En je mist nog steeds dat stuk over die clubleden die op de 24ste al welkom zijn na 19:00 h.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:17:
[...]

En je mist nog steeds dat stuk over die clubleden die op de 24ste al welkom zijn na 19:00 h.
Als je daar een (goede) bron van hebt, voeg ik het toe in de TS. In de folder, die ik heb aangehaald, staat dit niet vermeld namelijk.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Anoniem: 1014241
  • Registratie: December 2017
  • Niet online
Wat ik ook vaak merk is dat ze meelezen. Alles wat hier in dit topic wordt gemeld zie je ineens in prijs veranderen.

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 22:15
Yorinn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:18:
[...]

Als je daar een (goede) bron van hebt, voeg ik het toe in de TS. In de folder, die ik heb aangehaald, staat dit niet vermeld namelijk.
Heb dit gisteren nagevraagd bij iemand die zeer dicht bij het vuur zit en dit is ook aan mij bevestigd (wel vanaf 18u)

Morgen zal de mail wel komen denk ik dan.

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-05 19:18
Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:38:
Wat ik ook vaak merk is dat ze meelezen. Alles wat hier in dit topic wordt gemeld zie je ineens in prijs veranderen.
Zal wel meevallen denk ik. Gisteren zijn ook de prijzen bij bol.com, BCC en coolblue verandert. Die stonden (voor die fitbit) al eerder hoger dan bij de mm zelf

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Angermanagement
Denk dat ik de Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G ook nog even op de kop tik.

Huidige prijs:

Na BTW verrekening: €164,37

Waarom een 35mm en geen 50mm?
Aangezien de D3300 die ik nu heb, en de D5600 die ik ga aanschaffen allebei een cropped sensor hebben, zal een 50mm eerder lijken op een 80mm.

De 35mm komt daardoor dichter in de buurt van de 50mm (35*1.8)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wanneer zou het veilig zijn om op de MM site te kijken wat de prijs is waar ze de 17% vanaf halen? Want in principe kunnen de prijzen de komende dagen nog aangepast worden natuurlijk..
Ik kijk nu sowieso liever niet meer op de site, ik zou niet willen dat ze door mijn gerefresh besluiten om de prijs omhoog te doen (zoals bij vliegmaatschappijen)..
Of dicht ik mezelf nu teveel invloed toe?

• Angermanagement
Glacier schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:31:
Wanneer zou het veilig zijn om op de MM site te kijken wat de prijs is waar ze de 17% vanaf halen? Want in principe kunnen de prijzen de komende dagen nog aangepast worden natuurlijk..
Ik kijk nu sowieso liever niet meer op de site, ik zou niet willen dat ze door mijn gerefresh besluiten om de prijs omhoog te doen (zoals bij vliegmaatschappijen)..
Of dicht ik mezelf nu teveel invloed toe?
Denk zelf dat je wel heel ver gaat nu.

Als je écht twijfelt, gewoon lekker de pricewatch gebruiken ;-).

• Schizo007nl
  • Laatst online: 01-06 10:56
Dit jaar doet Smart Home voor het eerst mee en dus ook Philips HUE, Nest, Homey etcetera.. Is nog niet eerder geweest..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Niet online
Schizo007nl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:05:
Dit jaar doet Smart Home voor het eerst mee en dus ook Philips HUE, Nest, Homey etcetera.. Is nog niet eerder geweest..
Hoe weet je dat? Zou wel tof zijn.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik dacht ik kijk vast even wat de Sonos Playbar nu kost, die kan ik nu al niet vinden op de website van de Mediamarkt...

Hoe zou het in de winkels gaan, daar staat hij vast nog wel?

• Schizo007nl

• Niet online
Alleen bij heel veel winkels ineens niet op voorraad. Dus of je er aan een kunt komen is maar de vraag. Gelukkig kan ik het wel via iemand regelen.

Anoniem: 515653

Yorinn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 00:33:
En de BTW-actie is bevestigd; https://www.folderz.nl/be...a-markt-folder-90046.html

Edit: de TS is ook geüpdatet met de laatste info.
Zag afgelopen woensdag op de site van één van de filialen al de aankondiging. Ging ervan uit dat ‘t dus al bekend was (ook hier). Kan alleen die pagina nu dus niet meer vinden. Volgens die aankondiging begint ‘t inderdaad woensdagavond om 18.00 al (‘alleen voor clubleden’).
Vanavond gaat Vara’s Kassa er ook aandacht aan besteden ivm dat gez#ver over het vooraf verhogen van de prijzen. Bij Kassa laten ze zich nou éénmaal graag voor karretjes spannen :)

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 515653 op 20-01-2018 09:53]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 12:17
Je kunt je product ook alvast bestellen en afhalen kiezen in de MM.

Als je het vermoeden hebt dat jouw product in deze aktie komt zou ik dat zeker doen, scheelt een hoop goede en je mijd de drukte.

Je haalt je product dan op tijdens deze dagen en je krijgt gewoon de aktie korting.

• Niet online
ErwinJ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:11:
Je kunt je product ook alvast bestellen en afhalen kiezen in de MM.

Als je het vermoeden hebt dat jouw product in deze aktie komt zou ik dat zeker doen, scheelt een hoop goede en je mijd de drukte.

Je haalt je product dan op tijdens deze dagen en je krijgt gewoon de aktie korting.
Gaat niet werken besteldatum staat op de bon.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:29
Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Maar mag ik dan nog wel online bestellen, laten bezorgen en dan terug naar de winkel? Want dat ben ik nu even kwijt. Eigenlijk snap ik helemaal niet meer of online nu wel of niet meedoet.

• Niet online
maartend schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Maar mag ik dan nog wel online bestellen, laten bezorgen en dan terug naar de winkel? Want dat ben ik nu even kwijt. Eigenlijk snap ik helemaal niet meer of online nu wel of niet meedoet.
Als je het op de dag van de actie laat bezorgen in de winkel dan kan dat (meestal lukt dit niet). Anders niet. Tenzij je bij de MM werkt, personeel kan het al morgen apart laten leggen.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Beekforel schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:26:
Ik dacht ik kijk vast even wat de Sonos Playbar nu kost, die kan ik nu al niet vinden op de website van de Mediamarkt...

Hoe zou het in de winkels gaan, daar staat hij vast nog wel?
http://www.mediamarkt.nl/...onos-playbar-1224638.html

Ik ben inderdaad benieuwd of hij in de winkels nog wel ligt.
In vrijwel alle winkels staan de Sonos producten altijd flink opgestapeld.
Yorinn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 01:18:
[...]

Vanuit de verkoopleider van Media Markt Arena. Maar dat heb ik natuurlijk niet zwart-op-wit.
De clubleden zullen aankomende dagen wel een mailtje krijgen die dit bevestigd.

[Voor 30% gewijzigd door Wootism op 20-01-2018 11:17]

• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-10-2022
Geldt de actie online ook? Of echt alleen in de winkel...

• ErwinJ
Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Bestel datum maakt niks uit.
Het gaat om de factuur datum.

Ik heb nog geen krantje en weet nog niks van een Btw aktie toen ik de bestelling plaatste.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:29
Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Als je het op de dag van de actie laat bezorgen in de winkel dan kan dat (meestal lukt dit niet). Anders niet. Tenzij je bij de MM werkt, personeel kan het al morgen apart laten leggen.
Nee, ik heb het over thuis bezorgen en dan in combinatie met WKOA.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ErwinJ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Ik heb nog geen krantje en weet nog niks van een Btw aktie toen ik de bestelling plaatste.
Het werkt gewoon wat je wil hoor.
Gewoon een pay-at-store aanmaken voor je product en hem afhalen in de winkel op de start van de BTW-actie. Als je hem afhaalt betaal je gewoon de BTW-actieprijs.

• ErwinJ
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Gewoon een pay-at-store aanmaken voor je product en hem afhalen in de winkel op de start van de BTW-actie. Als je hem afhaalt betaal je gewoon de BTW-actieprijs.
Dat dacht ik dus ook, zou raar zijn als dit niet zou gaan

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
[...]

En als een product duurder is als je hem afhaalt betaal je ook met alle liefde die paar euro extra?

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Yorinn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:42:
[...]

En als een product duurder is als je hem afhaalt betaal je ook met alle liefde die paar euro extra?
Er werken daar mensen, geen robots :p
Je krijgt hem in dat geval natuurlijk gewoon mee voor de lagere prijs waarvoor je hem toen besteld hebt.

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 19:11
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:45:
[...]

Er werken daar mensen, geen robots :p
Je krijgt hem in dat geval natuurlijk gewoon mee voor de lagere prijs waarvoor je hem toen besteld hebt.
nou ik vraag het me af zoals hier boven is aangegeven hoef je ook niet meer te betalen maar betaal je de prijs van het moment dat je bestelde.

de 14 dagen regel is sinds vorig jaar ook niet meer te gebruiken dus het zou raar zijn dat ze dit wel toe staan.
(voor vorig jaar kon je gewoon 1 of 2 weken voor de start kopen en met de btw actie het verschil ophalen dat mag nu ook niet meer)

FS19 server info http://des-clan.nl

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

hjvg schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:16:
[...]

nou ik vraag het me af zoals hier boven is aangegeven hoef je ook niet meer te betalen maar betaal je de prijs van het moment dat je bestelde.

de 14 dagen regel is sinds vorig jaar ook niet meer te gebruiken dus het zou raar zijn dat ze dit wel toe staan.
(voor vorig jaar kon je gewoon 1 of 2 weken voor de start kopen en met de btw actie het verschil ophalen dat mag nu ook niet meer)
Dit staat compleet los van die 14 dagen prijshuppeldepup regel.
Stel je voor dat je een bestelling zou plaatsen, het product zou betalen en vervolgens op komt halen op de dag van de BTW-actie. Dan passen ze de prijs voor je aan en wordt het bedrag dat je teveel hebt betaald gewoon teruggepint.
Mocht het product duurder zijn geworden tussen de tijd van je betaling en het moment van ophalen, dan is er niks aan de hand en heb je geluk.

Wat dat betreft zijn ze weer wel coulant bij de Media Markt.

Is overigens ook best logisch; stel je voor ze gaan moeilijk doen, dan kan jij je als klant gewoon beroepen op de WKOA en afzien van de koopovereenkomst waarna je het product daarna weer direct aanschaft voor de goedkopere prijs.

[Voor 10% gewijzigd door Wootism op 20-01-2018 12:41]

• Niet online
[...]

Als je nu eens had opgelet. Sinds dit jaar zijn deze voorwaarden aangepast.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1014241 op 20-01-2018 12:34]

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Als je nu eens had opgelet. Sinds dit jaar zijn deze voorwaarden aangepast.
Als je verder kijkt dan je neus lang is had je geweten dat dit niks te maken heeft met die voorwaarden.

• Niet online
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Als je verder kijkt dan je neus lang is had je geweten dat dit niks te maken heeft met die voorwaarden.
Als jij nu eens verder kijkt dan je neus lang is dan had je geweten dat wat je zegt niet klopt. Producten kunnen niet van te voren worden bestelt om daarna mee te kunnen doen aan de BTW actie. Mocht je van de aankoop afzien worden deze bestelde producten geroutineerd naar de Mediamarkt online waar ze vandaan komen (online bestelling). In de winkel afzien van je bestelling kan maar je kan het niet meteen weer mee krijgen (ontbinding van de overeenkomst met Mediamarkt online, producten worden derhalve weer terug gestuurd).

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1014241 op 20-01-2018 12:44]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Coolblue doet niet mee met BTW dagen. Jammer.

Hi Alwaysleft, wat leuk dat je op zoek bent naar een nieuwe tv. Heb je al een mooi exemplaar op het oog? Wij doen niet mee met de BTW-dagen van de MediaMarkt. Dit is een actie van die winkel zelf en daar richten wij ons niet op. Wist je trouwens dat wij ook een aantal prachtige modellen hebben staan? Groeten Coolblue

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 19:11
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:34:
[...]

volgens mij gaat dit een welles nietes ding worden dus ik zou zeggen

als jij er vanuit gaat dat ze het de prijs naar beneden gaan bij stellen moet je het op die manier doen. maar kom later niet hier klagen dat ze het niet deden.

wat betreft wet koa als ze het niet doen kun je annuleren ja maar als er in de winkel geen voorraad is heb je pech het product wat voor jou gereserveerd was zal niet binnen 5 min weer in de winkel liggen

FS19 server info http://des-clan.nl

• Niet online
hjvg schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:38:
[...]

volgens mij gaat dit een welles nietes ding worden dus ik zou zeggen

als jij er vanuit gaat dat ze het de prijs naar beneden gaan bij stellen moet je het op die manier doen. maar kom later niet hier klagen dat ze het niet deden.

wat betreft wet koa als ze het niet doen kun je annuleren ja maar als er in de winkel geen voorraad is heb je pech het product wat voor jou gereserveerd was zal niet binnen 5 min weer in de winkel liggen
Als het van de webshop afkomt dan gaat het ook weer terug naar de webshop. Geannuleerde producten komen hoe dan ook niet meteen weer in de winkel terecht. Derhalve is het annuleren en opnieuw bestellen ter plekke onmogelijk.

• Schizo007nl
[...]

Pay-at-store schakelen ze uit tijdens de actie. Dus woensdag tm zondag kan je ook niets bestellen en afhalen in de winkel. Enige keus die je hebt is online betalen en thuis laten bezorgen.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:40:
[...]
Als het van de webshop afkomt dan gaat het ook weer terug naar de webshop. Geannuleerde producten komen hoe dan ook niet meteen weer in de winkel terecht. Derhalve is het annuleren en opnieuw bestellen ter plekke onmogelijk.
Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Als jij nu eens verder kijkt dan je neus lang is dan had je geweten dat wat je zegt niet klopt. Producten kunnen niet van te voren worden besteld om mee te kunnen doen aan de BTW actie. Mocht je van de aankoop afzien worden deze bestelde producten geroutineerd naar de Mediamarkt online waar ze vandaan komen (online bestelling). In de winkel afzien van je bestelling kan maar je kan het niet meteen weer mee krijgen (ontbinding van de overeenkomst met Mediamarkt online, producten worden derhalve weer terug gestuurd).
Heb het even nagevraagd voor je bij iemand die bij Media Markt werkt.
Zij zegt letterlijk:
"Producten die online zijn besteld en vervolgens worden geannuleerd of niet worden opgehaald, die gaan gewoon de voorraad van de vestiging waar ze binnen zijn gekomen."

Desondanks kan het best zijn dat dit op vestigingsniveau verschilt per Media Markt. Vandaar dart jij er misschien andere ervaringen mee hebt.

[Voor 5% gewijzigd door Wootism op 20-01-2018 12:46]

• Niet online
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:45:
[...]

[...]

Heb het even nagevraagd voor je bij iemand die bij Media Markt werkt.
Zij zegt letterlijk:
"Producten die online zijn besteld en vervolgens worden geannuleerd of niet worden opgehaald, die gaan gewoon de voorraad van de vestiging waar ze binnen zijn gekomen."
Je mag geloven wat je wilt geloven. Het gaat je echter niet lukken. 90% van de winkels zijn in eigendom van de MM. Die volgen gewoon wat hun is opgelegd.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1014241 op 20-01-2018 12:47]

• Niet online
ErwinJ schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:24:
[...]

Besteldatum is tevens ook je factuurdatum. Wordt automatisch aangemaakt.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:46:
[...]
Je mag geloven wat je wilt geloven. Het gaat je echter niet lukken. 90% van de winkels zijn in eigendom van de MM. Die volgen gewoon wat hun is opgelegd.
Het ging er niet om of dat het wel of niet ging lukken. Ik had het over de coulance...

• Niet online
Wootism schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:49:
[...]

Het ging er niet om of dat het wel of niet ging lukken. Ik had het over de coulance...
Online bestellingen kunnen vanaf woensdag tot en met zondag niet meer worden opgehaald wat iemand anders al zei. Gaat lastig worden met die coulance dan.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Anoniem: 1014241 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Online bestellingen kunnen vanaf woensdag tot en met zondag niet meer worden opgehaald wat iemand anders al zei. Gaat lastig worden met die coulance dan.
Ik ga het testen :P
Ik bestel een product enkele dagen vóór de start van de BTW en haal het vervolgens de 26ste op. Dan laat ik hier wel weten wat de feedback was.

[Voor 5% gewijzigd door Wootism op 20-01-2018 13:12]

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 09:32
In de folder wordt voor mij niet duidelijk of PC-hardware onder de actie valt. Toetsenborden, SSD's etc.

De folder noemt uitgesloten (o.a.): console hardware, computer software en accessoires.

Dus computer hardware wel?
Vraag me ook af wat de definitie is van accessoires voor MM. Hoe zit het bijv. met flitsers, statieven en dat soort dingen?

[Voor 21% gewijzigd door goldmemberf1 op 20-01-2018 13:49]

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:24
goldmemberf1 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:44:
In de folder wordt voor mij niet duidelijk of PC-hardware onder de actie valt. Toetsenborden, SSD's etc.

De folder noemt uitgesloten (o.a.): console hardware, computer software en accessoires.

Dus computer hardware wel?
Vraag me ook af wat de definitie is van accessoires voor MM. Hoe zit het bijv. met flitsers, statieven en dat soort dingen?
De losse pc hardware staat ook niet tussen wat wel onder de actie valt. Losse hardware is nooit onder de actie gevallen, dus ik zou ervan uitgaan dat het ook dit keer niet onder de actie valt.

Flitsers, statieven e.d. zijn in principe accessoires.

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 09:32
ABD schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 13:58:
[...]

De losse pc hardware staat ook niet tussen wat wel onder de actie valt. Losse hardware is nooit onder de actie gevallen, dus ik zou ervan uitgaan dat het ook dit keer niet onder de actie valt.

Flitsers, statieven e.d. zijn in principe accessoires.
Thanks!

• johrans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:26

johrans

#*#=##

Een 2 in 1 zoals surface pro, Acer switch etc, die doen toch gewoon mee als ik het zo zie?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Modbreak:Ik weet dat jullie enthousiast worden van alle kortingen bij de Media Markt, maar vragen of product X, merk Y of categorie Z meedoen aan de BTW-actie is niet de bedoeling. Zie ook de topicwaarschuwing hiervoor.

Alle categorieën die meedoen staan netjes vermeld in de Topicstart. Kijk daar dan ook eerst voor je een vraag stelt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:39

knakworst

Get Dilberted!

*knip* Spelfouten kan je beter via een 'Topic Report' melden dan hier. Ik heb het wel gelijk aangepast.

[Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 20-01-2018 16:03]

• wklu
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor dit soort simpele vragen. Met een simpele search had je dit kunnen vinden in dit topic, topics uit voorgaande jaren en/of via Google.

[Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 20-01-2018 16:36]

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 21:39
johrans schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:46:
Een 2 in 1 zoals surface pro, Acer switch etc, die doen toch gewoon mee als ik het zo zie?
Zover als ik kan nagaan wel, zelf hoop ik een HP Spectre X360 13-AE010ND of een 13-AE015ND aan te kunnen schaffen in deze actieperiode.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-06 08:12
Ik weet niet of dit wel mag volgens de topicwaarschuwing, maar ik waag het er op; Is er een manier om uit te vinden wat ze precies bedoelen met de categorieën, en vooral wat er in valt?

Ik ben op zoek naar een NC koptelefoon, maar valt dat nou onder TV's en Audio? Ik zie namelijk ook muziek als categorie maar dan zou ik eerder zeggen echt een muziek CD.

• Angermanagement
Wellicht deze actie ook maar gebruiken om de DJI Phantom 3Se op de kop te tikken.

• Schizo007nl
AlxRoelofs schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:38:
Ik weet niet of dit wel mag volgens de topicwaarschuwing, maar ik waag het er op; Is er een manier om uit te vinden wat ze precies bedoelen met de categorieën, en vooral wat er in valt?

Ik ben op zoek naar een NC koptelefoon, maar valt dat nou onder TV's en Audio? Ik zie namelijk ook muziek als categorie maar dan zou ik eerder zeggen echt een muziek CD.
Hoofdtelefoons doen gewoon mee.. Die vallen bij Media Markt onder Portable Audio. Gaming-headsets en pc headsets vallen echter onder accessoires en doen daardoor niet mee

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-06 08:12
Schizo007nl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Hoofdtelefoons doen gewoon mee.. Die vallen bij Media Markt onder Portable Audio. Gaming-headsets en pc headsets vallen echter onder accessoires en doen daardoor niet mee
Ah top!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 23:22
Goed om te weten. Binnenkort samenwonen in ons eigen huis dus we zijn wel aan het kijken voor een wasmachine en droger.

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:45
Helaas geen foto kunnen schieten, maar zag onderweg naar Heerlen al een reclamebord m.b.t. de BTW-dagen. Actie gaat, volgens de advertentie, vanaf woensdag 24 januari 18.00 (clubleden) van start.

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:19
Eindelijk de kans om een 27" 1440p 144Hz monitor op de kop te tikken (Asus MG279Q), is het de GPU apocalypse die deze kans vernaggeld...geen GPU meer te krijgen voor een fatsoenlijke prijs.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 17:02

Deathchant

Don't intend. Do!

In Heerlen gaat de BTW actie al in op woensdag 24 januari 18:00 voor degene die het wilt weten :) Ik was ff langs geweest.

Helaas is de Fuji X-T20 niet te krijgen in de webshop anders had ik em gekocht tijdens deze dagen.
@XFlame ik heb begin 2017 ook deze monitor gekocht tijdens BTW actie. Geen moment spijt van gehad. Zeer tevreden over deze monitor!

[Voor 23% gewijzigd door Deathchant op 20-01-2018 22:37. Reden: Iemand was me voor. Niet goed gelezen.]

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 35/2 DISTAGON | 50/2 MP | 100/2 MP | 135/2 APO SONNAR

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:22
*knip* Vragen of product X of categorie Z meedoen is niet de bedoeling, gezien wij deze informatie ook niet hebben.

[Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 21-01-2018 12:04]

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 11:33
PlatteTV.nl doet ook mee met de BTW actie. Vanochtend een mail gehad met de aankondiging en een link naar de online pagina: https://www.plattetv.nl/categorie/btw-1252.html

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:47
De Galaxy S8 zit nog steeds op €637 en de €50 cashback blijft geldig tijdens de BTW dagen. Die zal uitkomen rond de 475 euro.

De Gear S3 (en Sport) krijgen nu ook 50 euro cashback. De Gear Sport zou dan rond de 200 euro uitkomen.

Tenzij de prijzen veranderen ;)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
edwin90 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:57:
PlatteTV.nl doet ook mee met de BTW actie. Vanochtend een mail gehad met de aankondiging en een link naar de online pagina: https://www.plattetv.nl/categorie/btw-1252.html
Had hem al in de startpost bijgevoegd.

• Skaave
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-05 23:44
Bevestigd door een Vodafone medewerker die bij de Ziggo stand in de Mediamarkt gaat helpen tijdens de BTW-Vrij dagen. Bij aanschaf van een Ziggo pakket alles-in-1 pakket ontvang je € 300,- Mediamarkt shoptegoed. Zij vertelde wel dat je dan niet in aanmerking komt voor een pakketkorting. Bijvoorbeeld eerste drie maanden 40% korting o.i.d.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Angermanagement schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 07:29:
Denk dat ik de Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G ook nog even op de kop tik.

Huidige prijs:
[afbeelding]

Na BTW verrekening: €164,37

Waarom een 35mm en geen 50mm?
Aangezien de D3300 die ik nu heb, en de D5600 die ik ga aanschaffen allebei een cropped sensor hebben, zal een 50mm eerder lijken op een 80mm.

De 35mm komt daardoor dichter in de buurt van de 50mm (35*1.8)
Zo he MediaMarkt is duur 199,- . Bij Amazon.de maar 177 ( https://www.amazon.de/Nik...S+DX+Nikkor+35mm+f%2F1.8G ).

• Angermanagement
Thanks, gisteren stond hij op Amazon nog op €184.

Maar.............. €199 * 100/21 = €164

+ Nederlandse shop, garantie, service etc.

In een eerdere post heb ik dat ook al aangegeven dat Amazon vaak al goedkoper is dan MM buiten de BTW-actie.

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 17:51
Angermanagement schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:38:
[...]
Maar.............. €199 * 100/21 = €164
De 'formule' is al niet echt ingewikkeld, voor de meesten tenminste, maar hij kan nog eenvouder:

Prijs met BTW korting = A /1,21 (waarbij A de huidige prijs is, natuurlijk). Simpel as that.

199 / 1,21 = 164,46

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 17:51
Anoniem: 515653 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:27:
[...]

In een eerdere post heb ik dat ook al aangegeven dat Amazon vaak al goedkoper is dan MM buiten de BTW-actie.
Maar het is in een garantiegeval makkelijker om even de MM binnen te lopen, dan Amazon.

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Skaave schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:18:
Bevestigd door een Vodafone medewerker die bij de Ziggo stand in de Mediamarkt gaat helpen tijdens de BTW-Vrij dagen. Bij aanschaf van een Ziggo pakket alles-in-1 pakket ontvang je € 300,- Mediamarkt shoptegoed. Zij vertelde wel dat je dan niet in aanmerking komt voor een pakketkorting. Bijvoorbeeld eerste drie maanden 40% korting o.i.d.
Nice! Alle vestigingen en wat is minimale contractsduur dan?

[Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 21-01-2018 16:18]

retroguy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:04:
[...]

Maar het is in een garantiegeval makkelijker om even de MM binnen te lopen, dan Amazon.
Makkelijker binnenlopen wel, maar ik heb meer vertrouwen in de service en garantie van Amazon dan die van MM. De laatste staat nou niet bepaald hoog aangeschreven als ‘t daarover gaat.

• Skaave
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-05 23:44
alwaysleft schreef op zondag 21 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Nice! Alle vestigingen en wat is minimale contractsduur dan?
12 maanden lijkt mij. Sowieso mag het contract van een alles-in-1 pakket niet langer dan 12 maanden duren.

• draggie8
  • Laatst online: 01-06-2021
De actie is inmiddels ook op de website aangekondigd!
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

[Voor 16% gewijzigd door draggie8 op 21-01-2018 18:49]

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 11:33
Yorinn schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Had hem al in de startpost bijgevoegd.
Ah sorry, had ik niet gezien. Had nog wel gezocht in het topic, maar dan worden evt resultaten in de startpost blijkbaar niet getoond?

Op Facebook en de website staat de aankondiging inmiddels ook. Woensdagavond is weer een pre sale voor de clubleden van 18-22 uur: http://www.mediamarkt.nl/...arkt-club-informatie.html

• Angermanagement
Ik hoop echt dat ze de prijs op €749 houden voor aftrek korting, i.p.v. de adviesprijs van €1.000 :')

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-06 21:58
Ik zie dat smartwatches wel in de actie vallen. Maar kan niet terug vinden of sporthorloges met smartwatch-functionaliteit ook in de actie vallen? Ben op zoek naar een Fenix 5S, scheelt toch weer aardig wat doekoes.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Hier is de mailing die de deur uit is gegaan vanuit de MM:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Clubleden mogen vanaf woensdag profiteren van de aanbiedingen.

[Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 21-01-2018 19:36]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:47
Clubleden hebben inmiddels ook een mailtje ontvangen met een uitnodiging voor de woensdagavond. Vanaf 18:00 gaat de boel los :)

Ook online kan je als clublid op woensdagavond vanaf 18:00 al meuk kopen.

• draggie8
Richh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:34:
Ook online kan je als clublid op woensdagavond vanaf 18:00 al meuk kopen.
Dat wilde ik dus doen, maar dan kan ik mijn kortingsbon niet meer gebruiken die ik nog heb liggen (2 kortingscodes tegelijk kan niet) en dat zou zonde zijn.

Dus maar wachten tot donderdag 00:00.. Hopen dat mijn espressomachine dan nog niet uitverkocht is.. d:)b Iemand enig idee of die dingen altijd hard gaan?

[Voor 9% gewijzigd door draggie8 op 21-01-2018 20:03]

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:01
draggie8 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:01:
[...]

Dat wilde ik dus doen, maar dan kan ik mijn kortingsbon niet meer gebruiken die ik nog heb liggen (2 kortingscodes tegelijk kan niet) en dat zou zonde zijn.
Kortingscodes of cadeaubonnen? Want ik heb ook 2 cadeaubonnen klaarliggen, net geprobeerd en dat is te combineren met een kortingscode!

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

• draggie8
Tyson schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:16:
Kortingscodes of cadeaubonnen? Want ik heb ook 2 cadeaubonnen klaarliggen, net geprobeerd en dat is te combineren met een kortingscode!
Nope een 10% kortingscode. Dat zal wel niet te combineren zijn denk ik. Dus dat wordt helaas wachten tot 00:00 neem ik aan..

[Voor 7% gewijzigd door draggie8 op 21-01-2018 20:37]

• mikerijnders
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-07-2022
Kwam er ondanks dat de playstation 4 niet mee deed wel een aanbieding?

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-07-2022
De drones zijn flink in prijs gestegen vandaag zonder enige reden. Jammer , maar helaas. Rest is nog steeds hetzelfde gebleven of zelfs in prijs gedaald...

Anoniem: 1031615

Wild Chocolate schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:30:
[...]

Mee eens, bij dezen de aifryer waar ik een oogje op heb:
[afbeelding]

Status 13-1: Prijs is nu €169,99, hopen dat ze hem voor de BTW actie weer terugzetten naar de oude prijs, want prijsverlagingen doorvoeren vlak voor de BTW-actie kan natuurlijk echt niet :+
Status 18-1, 19-1 en 20-1: Prijs nog steeds €169,99.

Vandaag (05-01) zag ik via de Pricewatch de Siemens droger die ik eergisteren niet kon vinden (ik heb het exacte typenummer ingetoetst, zoals hij ook op de MM site staat, nu, en daar kreeg ik gisteren geen resultaat mee. Nu ineens wel, auto-aanvullen zorgt voor identieke invoer, zou hij vandaag toegevoegd zijn :? )
Dus bij dezen screenshot 2:
[afbeelding]

Status 13-1: "Product tijdelijk niet op voorraad" :'(
Status 18-1: Nu €649,-
Status 19-1: Terug op €629,- :P
Status 20-1: Èèèn weer €649 :'(
Emotional rollercoaster die wasdroger :+

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 1031615 op 21-01-2018 22:23]

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-06 09:17
Anoniem: 1031615 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:14:
Ik wilde ook de Bosch WTW84562NL met een leuke korting gaan scoren. Net even gekeken op de site van MM. En raad eens.....deze is nu 800 euro!
En laat deze droger nu op kieskeurig overal voor 659 te koop zijn! Dus 800 euro min die btw (17,3 %) kom je dus ongeveer ook op die prijs te zitten. Dus NIXXX korting.
Dus ga ik nu voor de Siemens WT44W562NL...........afwachten maar. :9~
Ik had de Bosch nog niet gezien bij MM, maar in de prijswatch is hij steeds duurder dan de Siemens. Aangezien ze gelijk zijn, zou ik sowieso de goedkoopste van de 2 kiezen.

EDIT: Net even gekeken, ik denk dat je in de war bent met de WTW87562, de WTW84562 zie ik nog steeds niet op de MM site.

@Jilmar Precies dat dus, mensen lid maken, e-mailadressen verzamelen om aanbiedingen te sturen. Als ik me niet vergis stonden er vorig jaar ook dames waar je je kon aanmelden, als je nog geen lid was.

[Voor 58% gewijzigd door Wild Chocolate op 21-01-2018 22:36. Reden: Aanvulling, quote gerepareerd]

iRacing Profiel

• Jilmar
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-02 19:53
Wat ik nou niet snap is dat woensdag avond alleen voor club leden is.
Je bent letterlijk zou lid.
Je zou zelfs voor de winkel je kunne aan melden.
Het lijkt me dan niet om drukte te voorkomen.
Maar meer om club leden te werven

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik kan de WTW84562NL helemaal niet vinden op de site? Volgens mij kijk je naar een ander model die voor 799,- in de webshop van MM staat.

• ahlers
  • Laatst online: 21-05 20:48
*knip* Vragen welke producten wel en niet meedoen is niet de bedoeling, gezien wij deze informatie ook niet hebben.

[Voor 62% gewijzigd door Yorinn op 21-01-2018 23:11]

• wklu
Je hebt zojuist de code voor de btw korting laten zien. Betekent dit dat ik ook die code BTWKORTING kan gebruiken zonder clublid te zijn? Kan ik me nu nog aanmelden voor clublid?
Kiswum schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:34:
Hier is de mailing die de deur uit is gegaan vanuit de MM:

***members only***

Clubleden mogen vanaf woensdag profiteren van de aanbiedingen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wklu schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:41:
Je hebt zojuist de code voor de btw korting laten zien. Betekent dit dat ik ook die code BTWKORTING kan gebruiken zonder clublid te zijn?
Dat kun je zelf testen, hè? :P
Kan ik me nu nog aanmelden voor clublid?
Vast wel, hoe meer gegevens leden hoe beter, schat ik zo ;)
(Note: De club is een marketingtool, meer niet).

Zie ook die twee linkjes in de mail die hij quote. :o

[Voor 8% gewijzigd door Room42 op 22-01-2018 00:50]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Angermanagement
Sneakyman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:00:
De drones zijn flink in prijs gestegen vandaag zonder enige reden. Jammer , maar helaas. Rest is nog steeds hetzelfde gebleven of zelfs in prijs gedaald...
De DJI Phantom 3SE is nog steeds €600 euro.

Werkelijke voorraad komt niet overeen met de online voorraad. Sommige producten liggen wel in de winkels maar zijn online niet (meer) aan te schaffen.

Vind het wel vreemd dat ik online gewoon aangemerkt sta als clublid, maar dat ik geen email ontvangen heb :(. Dan maar inloggen en aan de deur laten zien dat ik toch écht wel een clublid ben.

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:37
Hm, vreemd. Krijg wel vaak mail van media markt en heb zo'n clubpas, maar geen presale mail gehad..

Tijdens de dagen een tv op de kop tikken. Denk een 55" Samsung MU7000 ( iets in die trant).

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:15
Sneakyman schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:00:
Haha yep, mavic pro combo weer gestegen naar €1.379,-

:')

• Sneakyman
Angermanagement schreef op maandag 22 januari 2018 @ 05:41:
[...]

De DJI Phantom 3SE is nog steeds €600 euro.

Werkelijke voorraad komt niet overeen met de online voorraad. Sommige producten liggen wel in de winkels maar zijn online niet (meer) aan te schaffen.

Vind het wel vreemd dat ik online gewoon aangemerkt sta als clublid, maar dat ik geen email ontvangen heb :(. Dan maar inloggen en aan de deur laten zien dat ik toch écht wel een clublid ben.
De DJI phantom 3SE is een oud model, daarnaast heb ik die ook voor rond de 400-500 euro gezien. De mavic pro fly more was vrijdag 1214 euro, nu 1376 euro. DJI Spark kleuren zijn verschillende prijzen geworden en alles is ook duurder... Vind het niet heel erg, er zijn ook andere dingen die ik op het oog heb gedaald. Maar het is wel jammer. Denk dat de Mavic pro nu beter bij andere winkel aangeschaft kan worden...

Of wachten op de nieuwe mavic air als je de tijd ervoor hebt, die hebben wij helaas niet :-(

[Voor 8% gewijzigd door Sneakyman op 22-01-2018 07:57]

• Angermanagement
Sneakyman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:55:
[...]

De DJI phantom 3SE is een oud model, daarnaast heb ik die ook voor rond de 400-500 euro gezien. De mavic pro fly more was vrijdag 1214 euro, nu 1376 euro. DJI Spark kleuren zijn verschillende prijzen geworden en alles is ook duurder... Vind het niet heel erg, er zijn ook andere dingen die ik op het oog heb gedaald. Maar het is wel jammer. Denk dat de Mavic pro nu beter bij andere winkel aangeschaft kan worden...

Of wachten op de nieuwe mavic air als je de tijd ervoor hebt, die hebben wij helaas niet :-(
Hou er rekening mee dat Mediamarkt dagprijzen hanteert.
Morgen en tijdens de actie kan het zomaar zijn dat de prijzen weer gedaald en/gestegen zijn.

Waar heb jij de DJI Phantom 3SE voor 400-500 gezien?
Het is namelijk een model die nog niet zo lang geleden uitgebracht is (en dus geen oud model).

• Sneakyman
Probleem is alleen dat ze canon en samsung zien als concurrenten haha... Net als de rest van de concurrenten die ze hebben staan zijn dat totaal geen concurrenten van Mediamarkt. Daarnaast is Bol.com alleen wat door hun zelf aangeboden wordt, terwijl bol.com steeds meer een winkel wordt waar andere mensen hun producten aanbieden.

Geen idee waar ik het tegen kwam, maar de Phantom 5 staat voor Q2 2018 gepland, Prijzen in Amerika zijn ook flink lager/ niet meer beschikbaar.

[Voor 18% gewijzigd door Sneakyman op 22-01-2018 08:06]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Angermanagement schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:01:
[...]

Hou er rekening mee dat Mediamarkt dagprijzen hanteert.
Morgen en tijdens de actie kan het zomaar zijn dat de prijzen weer gedaald en/gestegen zijn.
240 euro duurder zijn dan de concurentie. Lekker realistisch :')

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Ondanks dat ik wel club member ben, heb ik geen mail gehad over de speciale club avond op woensdag..

Ik heb wel een pasje, is dit voldoende, of staat er in die mail nog iets van een uitnodiging die je moet printen?

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

greatgonzo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:09:
Ondanks dat ik wel club member ben, heb ik geen mail gehad over de speciale club avond op woensdag..

Ik heb wel een pasje, is dit voldoende, of staat er in die mail nog iets van een uitnodiging die je moet printen?
"Je hebt toegang tot de exclusieve BTW-Clubavond op vertoon van je Clubpas, je digitale Clubpas in de MediaMarkt-app of deze uitnodigingsmail."

1 van de 3. geen probleem dus. Heb je wel de optie aangevinkt om aanbiedingsmails te krijgen als clublid?
anders is het niet gek natuurlijk dat je geen mail krijgt.

• Angermanagement
greatgonzo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:09:

Het probleem heb ik opgelost door de clubpas te printen, en deze neem ik woensdag mee.
Even inloggen op je account, dan naar mediamarkt club gaan en dan heb je daar ergens de optie.

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-05 23:37
*knip* Vragen welke producten wel en niet meedoen is niet de bedoeling, gezien wij deze informatie ook niet hebben.

[Voor 110% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2018 09:32]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
M a r c o schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:22:
[...]

"Je hebt toegang tot de exclusieve BTW-Clubavond op vertoon van je Clubpas, je digitale Clubpas in de MediaMarkt-app of deze uitnodigingsmail."

1 van de 3. geen probleem dus. Heb je wel de optie aangevinkt om aanbiedingsmails te krijgen als clublid?
anders is het niet gek natuurlijk dat je geen mail krijgt.
Vorig jaar stonden ze op het clubmember moment ook formuliertje uit te delen in clubmember te worden. Dus in principe kan iedereen gewoon komen.
Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> [/html]

[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee