Media Markt BTW-actie 2018 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 189.041 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
Dacuuu schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:07:
[...]

Vorig jaar stonden ze op het clubmember moment ook formuliertje uit te delen in clubmember te worden. Dus in principe kan iedereen gewoon komen.
Vorig jaar hingen ze hier in Zwolle met armen en benen buiten de winkel op de "club"avond. Inclusief parkeerchaos en alles (want iedereen wil naast/onder de MM staan). Wachtrijen bij de kassa van hele avond etc.
Ik heb gelukkig toen gewoon online kunnen bestellen na middernacht, naar de winkel gaan is een nogo, zeker nu je als clublid gewoon kan bestellen in de avond.

@Dacuuu
In Zwolle moest ik in de buurt zijn rond half 8, even om de hoek gekeken, wat een gekkenhuis. Rijen tot achterin de winkel, vastgelopen verkeer etc.
Best bizar om te zien, misschien dit jaar er langs om foto's te maken van het gekkenhuis :+ :D

[ Voor 16% gewijzigd door Suicyder op 22-01-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11
Suicyder schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Vorig jaar hingen ze hier in Zwolle met armen en benen buiten de winkel op de "club"avond. Inclusief parkeerchaos en alles (want iedereen wil naast/onder de MM staan). Wachtrijen bij de kassa van hele avond etc.
Ik heb gelukkig toen gewoon online kunnen bestellen na middernacht, naar de winkel gaan is een nogo, zeker nu je als clublid gewoon kan bestellen in de avond.
Tilburg was geen probleem, half uurtje voor opening gegaan, product gepakt, afgerekend en weer naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:23:
naar de winkel gaan is een nogo, zeker nu je als clublid gewoon kan bestellen in de avond.
Het grote voordeel van de winkel is dat je daar andere voorraden en soms ook andere producten in de actie hebt ten opzichte van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilmar
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-12-2024
Weten jullie of de voorraad van producten in store nog op de site staan tijdens de btw dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:46
Het valt me wel op dat veel Sonos-producten ineens niet meer beschikbaar zijn in de webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Lycaon schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:14:
Het valt me wel op dat veel Sonos-producten ineens niet meer beschikbaar zijn in de webshop...
Er is sinds Black Friday al een tekort aan sommige producten van Sonos.(Play 3, 5, Playbar, subs) Ik kan me voorstellen dat ze de producten waarbij de voorraden niet toereikend genoeg zijn, online uitzetten, omdat ze anders in de problemen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
Lycaon schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:14:
Jilmar schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:03:
Weten jullie of de voorraad van producten in store nog op de site staan tijdens de btw dagen?
Even dit topic doorlezen, er zijn hier eerder opmerkingen over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
Kan iemand iets zinnigs zeggen over de waarschijnlijkheid van korting op Philips Hue?
Ik had al gezocht en iemand gaf al aan dat verlichting vorig jaar niet in aanmerking kwam. Heb hier een tas HUE producten staan, net gekocht. Zit te twijfelen om het uit te pakken of terug te brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gac
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:35

gac

Avenger84 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:48:
Kan iemand iets zinnigs zeggen over de waarschijnlijkheid van korting op Philips Hue?
Ik had al gezocht en iemand gaf al aan dat verlichting vorig jaar niet in aanmerking kwam. Heb hier een tas HUE producten staan, net gekocht. Zit te twijfelen om het uit te pakken of terug te brengen
Niets is zeker, maar er staat wel een plaatje van Hue in de folder, las ik net in topic Philips Hue aanbiedingen- & kortingscodetopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 13:01
Avenger84 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:48:
Volgens de website doet 'Smart Home' dit jaar mee. Als je op de website naar huishouden gaat, staat Philips Hue gewoon onder het kopje Smart Home.

[ Voor 6% gewijzigd door AlxRoelofs op 22-01-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
Bedankt voor je behulpzame reactie. De dame van de mediamarkt verwees ook naar de website, maar die achte de kans groot dat het onder accessoires zou vallen. Ik laat de boel voorlopig maar ingepakt en wacht donderdag even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Avenger84 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:59:
Bedankt voor je behulpzame reactie. De dame van de mediamarkt verwees ook naar de website, maar die achte de kans groot dat het onder accessoires zou vallen. Ik laat de boel voorlopig maar ingepakt en wacht donderdag even af.
Philips HUE doet mee, staat ook vermeld bij deelnemende groepen = Smart Home

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:26
Schizo007nl schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:24:
[...]

Philips HUE doet mee, staat ook vermeld bij deelnemende groepen = Smart Home
Alleen wel duurder gemaakt, beetje jammer maar dat laat maar weer zien dat de BTW dagen een wassen neus is.

21-01-2018
Afbeeldingslocatie: http://machieljansen.nl/hue2.png

22-01-2018
Afbeeldingslocatie: http://machieljansen.nl/hue1.png

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnrotterdam
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-01-2018
Ik wil al een poosje de WD Elements 4Tb harddisk aanschaffen en hoopte dat de prijs zou zakken. Die is hooguit 2 weken gestegen van 119 naar 124. Paar dagen geleden van 124 naar 132. Als ik uitreken hoeveel korting ik nu heb als ik uitga van 132 -/- de kortingsactie dan betaal ik ipv 119(enkele weken geleden) nu 109 =10 procent.
Jammer dat ze de prijs eerst geleidelijk aan in korte tijd laten stijgen, terwijl deze niet bij de concurrenten is gestegen.
Maar goed, scheelt toch weer 10 %...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:48

dread

Sluwe vlaming

Ik zou gaan voor sonos producten en the frame van samsung in 65 inch uitvoering maar geen van beide is een optie blijkt nu.
Jammer maar helaas.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:58
Denon Heos 1 HS2 is ook bijna 40 euro omhoog gegaan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Johnrotterdam schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:47:
Ik wil al een poosje de WD Elements 4Tb harddisk aanschaffen en hoopte dat de prijs zou zakken.
Waarschijnlijk doet deze niet mee met de actie aangezien ze dit wss onder 'accesoires' gaan laten vallen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Johnrotterdam schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:47:
Ik wil al een poosje de WD Elements 4Tb harddisk aanschaffen en hoopte dat de prijs zou zakken. Die is hooguit 2 weken gestegen van 119 naar 124. Paar dagen geleden van 124 naar 132. Als ik uitreken hoeveel korting ik nu heb als ik uitga van 132 -/- de kortingsactie dan betaal ik ipv 119(enkele weken geleden) nu 109 =10 procent.
Jammer dat ze de prijs eerst geleidelijk aan in korte tijd laten stijgen, terwijl deze niet bij de concurrenten is gestegen.
Maar goed, scheelt toch weer 10 %...
Bij de FAQ op de website (http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html) staat wat uitgesloten is:
Games, films & muziek, alle accessoires (bijvoorbeeld batterijen, telecom- & computeraccessoires) verlichting, kabels, inkt, opslag ( bijv. harde schijven, USB-, SSD- en (micro)SD-kaarten etc.), gaming-accessoires, alle Apple-producten, console hardware, computersoftware, speelgoed, boeken & spellen, prepaidkaarten, -pakketten en abonnementen, Power Service en verzekeringen, cadeaukaarten en tegoedkaarten.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
te snel gelezen, never mind
gielie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:45:
[...]

Alleen wel duurder gemaakt, beetje jammer maar dat laat maar weer zien dat de BTW dagen een wassen neus is.

21-01-2018
[afbeelding]

22-01-2018
[afbeelding]

[ Voor 15% gewijzigd door joppe113 op 22-01-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 22:10
ik ben benieuwd waar MM "The Corner" mee los gaat.

Ik zie deze btw dagen ook meer als opruiming van de (oudere) meuk, dan korting vinden op populair verkoopspul.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Mensen let a.u.b. even goed op de topic regels. Discussies over artikelen zijn dikke prima. Discussies of het wel/geen aanbieding is en of de prijzen vooraf mogelijk niet kunstmatig worden verhoogt of .... of ... dat mogen jullie allemaal achterwege laten in dit topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 18:45
gielie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:45:
[...]

21-01-2018
[afbeelding]

22-01-2018
[afbeelding]
Dat was speciale aanbieding vorige week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:48
*knip* Wat zei @Perkouw 2 posts hierboven nou? Lees de topicregels door voor je iets post. Vragen of een bepaald product meedoet in de BTW-actie is namelijk niet de bedoeling.

Verder hebben ze mooi stilletjes de Sonos producten in prijs verhoogt naar de adviesprijs. En PlatteTV en een aantal anderen ook. Korting valt dan straks wel tegen.

[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2018 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Richh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:06:
De Galaxy S8 zit nog steeds op €637 en de €50 cashback blijft geldig tijdens de BTW dagen. Die zal uitkomen rond de 475 euro.
En mocht de MM wat doen met de prijzen van de S8, kom je bij Tele2 met een maandabonnement, Samsung cashback en vriendenkorting ook uit op €480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:15
*knip* Deze discussie hoeft niet elke 5 posts terug te komen, zeker niet na meerdere modbreaks.

[ Voor 94% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2018 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik heb een uitnodiging van MM gehad voor een exclusieve club avond op woensdag in MM-Almere.
Weet iemand of ook gewoon naar MM-Amsterdam-Arena kan gaan, ze hebben daar meer keuze laptops :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Renard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:34:
Ik heb een uitnodiging van MM gehad voor een exclusieve club avond op woensdag in MM-Almere.
Weet iemand of ook gewoon naar MM-Amsterdam-Arena kan gaan, ze hebben daar meer keuze laptops :)
Wat heb je zelf al gevonden en wat zei de MM toen je ze dit vroeg? (Dit staat namelijk ook gewoon vermeld in de topicstart.)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06-2024
Hhehe ik heb de mail zelf ook gekregen en de "Kortingscode" is inderdaad hetzelfde :P hehe
Room42 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:47:
[...]
Dat kun je zelf testen, hè? :P

[...]
Vast wel, hoe meer gegevens leden hoe beter, schat ik zo ;)
(Note: De club is een marketingtool, meer niet).

Zie ook die twee linkjes in de mail die hij quote. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Vamp
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:57
*knip* Deze discussie hoeft niet elke 5 posts terug te komen, zeker niet met zulk taalgebruik en na meerdere modbreaks over de prijsverhogingen.

[ Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door Keversloper op 22-01-2018 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Keversloper schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:56:
Ik wil a.s. woensdag graag de

Canon 200d kit + de 10-18mm ophalen.

Prijs is nu nog 844,00

Kijken of dat zo blijft, want dat zou namelijk een erg goede deal wezen.
Ik durf juist niet te zeggen waar ik op jaag. Bang dat het uit de verkoop gaat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Voor de liefhebber... Paradigit is vast begonnen met het bieden van BTW-korting op geselecteerde producten.

Nou zijn de geselecteerde producten vooral oude 7th gen-meuk die niemand meer wil kopen waarschijnlijk... maar wie weet zit er voor iemand iets tussen? https://www.paradigit.nl/zegneetegenbtw

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:31
Zijn er nog leuke cashbacks geldig tijdens de actie?

Aantal jaar geleden net naast een ultrabook gegrepen die door hoge cashback, standaard korting en btw actie korting van 899 voor 530 was. Ik zei, 'ik neem 'm' maar de verkoper kwam helaas met lege handen terug uit het voorraad hok nadat ie zei dat ie 'm ging pakken.

Overigens dit weekend al vaatwasser in de outlet gekocht, van 850 voor 590 vanwege geopende verpakking.. Ik durfde niet te riskeren dat ie al weg zou zijn donderdag dus mogelijke extra korting niet gepakt. Terwijl ik half jaar gewacht heb op de btw actie om een vaatwasser te kopen :') haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolenID
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 20:57
*knip* Vragen of een bepaald product of categorie meedoet aan de BTW-actie is niet de bedoeling. Wij hebben deze informatie ook niet op voorhand.

[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* En wat voegt zo'n opmerking toe?

[ Voor 75% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2018 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:56
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Online bestellingen kunnen vanaf woensdag tot en met zondag niet meer worden opgehaald wat iemand anders al zei. Gaat lastig worden met die coulance dan.
Het kan wel.
Het is een vrije regel de per MM anders is, de plaatselijke MM mag zelf weten hoe ze deze hanteren.
Dus je hebt geluk of niet ligt aan de medewerker die je krijgt.

Bevestigt door MM klantenservice zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
maartend schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:04:
[...]
Ik durf juist niet te zeggen waar ik op jaag. Bang dat het uit de verkoop gaat. 8)
Dit, plus een keer of 10 per dag checken of het artikel er nog is en dezelfde prijs heeft = voel mij een loser :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:16:
[...]

Dit, plus een keer of 10 per dag checken of het artikel er nog is en dezelfde prijs heeft = voel mij een loser :)
Zo herkenbaar. Maar wel met een VPN er tussen. Je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Ik hou al een week of wat deze in de gaten via de pricewatch:

pricewatch: Philips 50PUS6162 Zwart

Zou rond 412,37 euro moeten uitkomen, minus 3,5% shopkorting cashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iBram
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-08 19:08
De televisiewinkel van Tom is ook van de partij zo te zien: https://www.televisiewinkel.nl/campagne/btw-deals

Edit: en Hifi Klubben zegt elke deal te matchen: https://www.hifiklubben.nl/kampanje/2018/01/ndddg-aktie/

[ Voor 33% gewijzigd door iBram op 23-01-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:09
iBram schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:36:
De televisiewinkel van Tom is ook van de partij zo te zien: https://www.televisiewinkel.nl/campagne/btw-deals

Edit: en Hifi Klubben zegt elke deal te matchen: https://www.hifiklubben.nl/kampanje/2018/01/ndddg-aktie/
Vorig jaar bij Tommie een Samsung TV gekocht waarbij ze de BTW er af haalden ten opzichte van Coolblue/MM terwijl daar de BTW er al af was :*)

Platte TV doet ook mee:
https://www.plattetv.nl/c...BTW&utm_content=300x250-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 22:37
BTW actie geldt ook op de outlet toch? Daar zitten best wel wat goede dingen tussen ;)
Vorige keer liep helaas de hele site vast en kon ik niks bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Is de club avond morgen landelijk 18 uur? Of verschilt dit per vestiging? (concreet: hoe laat is het in Hengelo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 18:39
heeft elk clublid nu al een persoonlijke mail gekregen? (ik nl nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
monsieurpinot schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:45:
Ik ook niet.

Wellicht omdat ik later pas clublid ben geworden.
Clubpas wel gewoon uit kunnen printen, dus die neem ik mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
monsieurpinot schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:45:
Ik niet, maar meen me te herinneren dat ik destijds zoveel mogelijk hokjes niet aangevinkt heb.
Wellicht is dat bij jou ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Angermanagement schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Ik ook niet.

Wellicht omdat ik later pas clublid ben geworden.
Clubpas wel gewoon uit kunnen printen, dus die neem ik mee.
HAd de uitnodiging ontvangen om clublid te worden om deel te kunnen maken van Woensdag. Dus dat maar gedaan en nu in de app mijn digitale club pas QR code. Morgen maar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
jammer, Denon AVR-X2400H van de website verdwenen.....was een mooie aanbieding geweest.

Alleen nog als package deal nu.....

[ Voor 18% gewijzigd door joppe113 op 23-01-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
En de canon 200d is uitverkocht + tijdelijk niet beschikbaar. Net gerefreshed. Het zal ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik zit te kijken naar een denon avr x2400, hele week gewoon op voorraad, nu online en bij 2 fysieke winkels uit verkocht.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
Keversloper schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:20:
En de canon 200d is uitverkocht + tijdelijk niet beschikbaar. Net gerefreshed. Het zal ook niet..
gielie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:34:
Ik zit te kijken naar een denon avr x2400, hele week gewoon op voorraad, nu online en bij 2 fysieke winkels uit verkocht.
joppe113 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:15:
jammer, Denon AVR-X2400H van de website verdwenen.....was een mooie aanbieding geweest.

Denk dat ze dit bewust doen, om zoveel mogelijk klanten naar de winkels te krijgen.
Want wie gaat er nu nog van alles bestellen als je weet dat deze week de BTW actie begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
we azen op de zelfde, zal wel lastig worden nu,,,
gielie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:34:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
joppe113 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:02:
we azen op de zelfde, zal wel lastig worden nu,,,

[...]
Hij is inmiddels ook 40 euro duurder geworden, 589.--> 487 wordt dat na de korting.
Nu is het verschil met bv amazon.de (495) nog maar 10 euro.

Is voor mij niet de moeite waard om de drukte op te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
jammer, maar helaas. was tot gisteren inderdaad 40 euro goedkoper. Maar goed, niet geschoten altijd mis.
gielie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Hij is inmiddels ook 40 euro duurder geworden, 589.--> 487 wordt dat na de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
kan hem trouwens nog steeds niet als los product vinden....linkje?
gielie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
joppe113 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:09:
kan hem trouwens nog steeds niet als los product vinden....linkje?

[...]
alleen in de winkel hier staan er nog een paar, bij andere 2 winkels vertelde ze mij dat hij uitverkocht was, uhuh. :O

http://www.mediamarkt.nl/...n-avr-x2400h-1512688.html

[ Voor 10% gewijzigd door gielie op 23-01-2018 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Mijn keuze staat nog wel op de website, maar is niet in de buurt te koop (wat me sowieso al opviel de afgelopen tijd). En onlangs van prijs veranderd.
Kom op dit moment uit op 20 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. Daarvoor ga ik hem niet bij de MM halen.
Was al niet van plan bij MM te kopen ondertussen sinds de Klubben link en 5 jaar standaard garantie bij hen van een paar posts terug.

Ben benieuwd hoeveel mensen specifieke hardware bij de andere winkels aan gaan schaffen die mee gaan in de btw actie?

Verder is er weinig wat ik op dit moment aan wil schaffen. Zit met een volgorde van onderdelen die aangeschaft gaan worden. :+
Versterker > HTPC > Server upgrade > eigen pc > nieuw curved scherm.

[ Voor 49% gewijzigd door Arunia op 23-01-2018 13:24 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:17
Zojuist de PlatteTV in Arnhem binnen gelopen met de vraag hoelaat de BTW actie morgen begint. Het was geen probleem om de korting nu al mee te krijgen, scheelt toch weer die drukte van de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Laatst online: 01-09 09:24
gielie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:10:
[...]

alleen in de winkel hier staan er nog een paar, bij andere 2 winkels vertelde ze mij dat hij uitverkocht was, uhuh. :O

Als ik nu kijk is hij online weer gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 22:21
gielie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:10:
[...]

X1400h ook ineens uitverkocht. Was het enige wat ik op de wensenlijst heb/had staan.
Had hem ook gewoon in december moeten kopen toen hij overal € 359,= was |:(

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
en weer 549,- Ok, dan is er weer hoop!
crazyguy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 22:21
crazyguy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:15:
[...]

Alleen te vinden via het geplaatste linkje. Met de zoekfunctie vindt hij hem niet :?

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
word spannend morgen avond....
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Alleen te vinden via het geplaatste linkje. Met de zoekfunctie vindt hij hem niet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
joppe113 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:43:
word spannend morgen avond....

[...]
Als ik hem misloop kom ik gewoon bij jou luisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is niet voor aankoopadvies.

[ Voor 84% gewijzigd door Señor Sjon op 23-01-2018 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Yorinn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:19:
[...]

[mbr]Wat heb je zelf al gevonden (in vorige topics)? Dit is een vraag die al meermaals is beantwoord namelijk.[/]
Yorinn,

Misschien is het handig om de topicstart aan te passen en expliciet NAS te vermelden. Ik verwacht dat deze vraag nog meerdere malen gesteld gaat worden.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
@Verwijderd Kijk even in de TS. Als je dat prijsvoorbeeld neemt, kom je precies op 1000 euro uit, dus alles onder dat bedrag zou dan moeten voldoen. Dan kun je gaan kijken welke tv's er zijn en welke in je smaak zitten. Denk niet dat het iets is verder voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23
Ik ben ook wat prijzen aan het volgen van een aantal producten zodat ik weet of MM voor mij een aantrekkelijke deal gaat hebben of niet.
Vraag: hoe vaak worden de prijzen in Pricewatch geactualiseerd? Gebeurt dat 1x per dag? Of vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Daar hebben we de Topic Reports voor.

[ Voor 79% gewijzigd door Yorinn op 23-01-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:22

ABD

joppe113 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:15:

Staat gewoon nog op de site voor 549. Daarnaast heb ik deze bij MM Arena van de week nog zien staan, samen met de X1400H, enkele courante Onkyo en Yamaha modellen en de Pioneer VSX 932; eigenlijk allemaal mainstreammodellen voor een mooie prijs. Helaas hebben ze niet zoveel meer als voorgaande jaren, het is allemaal SONOS e.d. wat de klok slaat tegenwoordig. Geen SONY DN1080 daar en op de site is die te duur vergeleken met amazon.

Als ik het goed heb onthouden van vorig jaar, dan worden de prijzen vanaf woensdag "gelockt"

[ Voor 19% gewijzigd door ABD op 23-01-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
nomar109 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:13:
Ik ben ook wat prijzen aan het volgen van een aantal producten zodat ik weet of MM voor mij een aantrekkelijke deal gaat hebben of niet.
Vraag: hoe vaak worden de prijzen in Pricewatch geactualiseerd? Gebeurt dat 1x per dag? Of vaker?
Dat is een vraag waar @mooijekind11, denk ik, een antwoord op heeft.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:48
Ik wil graag de GoPro Hero Black 6 kopen. Als deze überhaupt in de aanbieding komt. Hoop het!
Prijs is momenteel nog hetzelfde.

[ Voor 15% gewijzigd door Aschtra op 23-01-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
Cheesy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Ik niet, maar meen me te herinneren dat ik destijds zoveel mogelijk hokjes niet aangevinkt heb.
Wellicht is dat bij jou ook zo.
misschien heb ik dat gewoontegetrouw gedaan,
lees wel dat je als member een code krijgt waarmee je ook vanaf 18:00 wo online al korting krijgt, weet iemand hoe dat werkt? wordt die zichtbaar in je account? of per mail (die ik dus niet krijg :+ )

offtopic: strikt gezien zouden we in dit topic helemaal niets mogen typen nog, want er zijn nog helemaal geen aanbiedingen, dus daarover discussiëren is lastig >:)

[ Voor 14% gewijzigd door monsieurpinot op 23-01-2018 19:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:02
monsieurpinot schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:53:
[...]

misschien heb ik dat gewoontegetrouw gedaan,
lees wel dat je als member een code krijgt waarmee je ook vanaf 18:00 wo online al korting krijgt, weet iemand hoe dat werkt? wordt die zichtbaar in je account? of per mail (die ik dus niet krijg :+ )

offtopic: strikt gezien zouden we in dit topic helemaal niets mogen typen nog, want er zijn nog helemaal geen aanbiedingen, dus daarover discussiëren is lastig >:)
Ik heb afgelopen zondag wel een uitnodiging via de mail gehad en daar zat inderdaad een code in zodat je wonesdag al vanaf 6 uur korting hebt in de webshop

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

EDIT; staat overigens bij dat de code geldig is van 18:00 tot 22:00. Na 22:00 zal de webshop dus wel dicht gaan voor de 'officiële'' opening om 0:00

[ Voor 8% gewijzigd door Aquafreak op 23-01-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
Aquafreak schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:59:
[...]

Ik heb afgelopen zondag wel een uitnodiging via de mail gehad en daar zat inderdaad een code in zodat je wonesdag al vanaf 6 uur korting hebt in de webshop

***members only***

EDIT; staat overigens bij dat de code geldig is van 18:00 tot 22:00. Na 22:00 zal de webshop dus wel dicht gaan voor de 'officiële'' opening om 0:00
kreeg dit ook bevestigd via DM op twitter van de mediamarkt net, met die code inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:53
Aschtra schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:49:
Ik wil graag de GoPro Hero Black 6 kopen. Als deze überhaupt in de aanbieding komt. Hoop het!
Prijs is momenteel nog hetzelfde.
Ik doe met je mee, de 5 serie is ook prima.
Voorgaande jaren zaten ze er wel bij las ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:48
SmoothTweaker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Ik doe met je mee, de 5 serie is ook prima.
Voorgaande jaren zaten ze er wel bij las ik
Ik heb de 5 en 6 vergeleken en de 6 is wel exht een stuk beter. Vooral de stabilisatie, welke belangrijk voor mij gaat zijn denk ik. Ga hem vooral gebruiken voor motorrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
Aschtra schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Ik heb de 5 en 6 vergeleken en de 6 is wel exht een stuk beter. Vooral de stabilisatie, welke belangrijk voor mij gaat zijn denk ik. Ga hem vooral gebruiken voor motorrijden
Klein beetje off topic, maar wel eens naar de Git2 en/of Git3 gekeken van GitUp? Heb zelf tweemaal de Git2 met waanzinnige stabilisatie (gebruik hem ook tijdens motorrijden).

Tot zover mijn vervuiling :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angermanagement op 23-01-2018 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Yorinn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:12:
[...]

Dat is een vraag waar @mooijekind11, denk ik, een antwoord op heeft.
Normaalgesproken worden de prijzen (en de voorraadstatus) van de shops elk uur tussen 06.00 uur en 23.00 uur geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Ja hoor Mediamarkt, ik had interesse in een Sony lens voor m'n systeemcamera (Sony SEL35mmf1.8) en die was tot en met gisteren gewooon op voorraad via de website en nu 'ineens' 1 tot 7 dagen levertijd.

Als ik 'm vanavond bestel, geld dan wel de btw weg ermee actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-09 17:33
gaat bol.com ook mee in deze actie? heb namelijk nog een tegoedbon daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 09:53

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

mooijekind11 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:51:
[...]

Normaalgesproken worden de prijzen (en de voorraadstatus) van de shops elk uur tussen 06.00 uur en 23.00 uur geupdate.
Gelukkig bij de LG 49SJ810V geen prijsverrandering sinds maandag , hopelijk vanavond slagen voor een nieuwe tv.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 18:33

Ectholian

Zei ik dat ?

Zou je die clubmember-kortingscode vaker kunnen gebruiken? Om bijvoorbeeld een bestelling in twee delen te doen?

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angermanagement
D-Day today! I'm excited! Vanavond maar naar de Mediamarkt en lekker zoals alle andere mensen in de rij gaan staan. Mits ik het voor elkaar krijg om mijn gewenste product te bemachtigen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:07
Angermanagement schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:34:
D-Day today! I'm excited! Vanavond maar naar de Mediamarkt en lekker zoals alle andere mensen in de rij gaan staan. Mits ik het voor elkaar krijg om mijn gewenste product te bemachtigen :D
En goed checken of ze de prijs voor je product niet verhoogd hebben vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 18:56
Ik sta op het punt een hogedruk reiniger aan te schaffen welke ze toevallig ook bij de MM verkopen. Prijs is nu al een van de laagste in NL (zelfs al lager dan de prijs bij Praxis met 20% keuzekorting). Als ik de berekening gebruik dan zou die met de BTW actie 40 euro goedkoper zijn dan elders. Enige nadeel is dat die nergens op voorraad is en de webshop 1-9 dagen levertijd heeft. Ik ben een beetje bang dat ik dadelijk weken aan het wachten ben eer ze hem verzenden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
mawi schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:13:
Ja hoor Mediamarkt, ik had interesse in een Sony lens voor m'n systeemcamera (Sony SEL35mmf1.8) en die was tot en met gisteren gewooon op voorraad via de website en nu 'ineens' 1 tot 7 dagen levertijd.

Als ik 'm vanavond bestel, geld dan wel de btw weg ermee actie?
tuurlijk want je koopt en betaald de btw actie prijs dan. en volgens mij zijn de meeste artikelen naar lever tijd 1 tot 7 dagen gegaan inverband met de verwachte drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
hjvg schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:01:
[...]
tuurlijk want je koopt en betaald de btw actie prijs dan. en volgens mij zijn de meeste artikelen naar lever tijd 1 tot 7 dagen gegaan inverband met de verwachte drukte.
Zal vanavond eens kijken op de website, thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakie2014
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-08-2024
Galaxy tab a 10 opeens van nu besteld morgen in huis naar levertijd van 1 tot 7 dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

hjvg schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Dat klopt: gisteren stond alles op 'op voorraad' (volgende dag in huis). Gisteravond stond in het verlanglijst-overzicht ineens overal 'leverbaar in 1 tot 7 werkdagen', maar bij de productpagina's zelf nog 'op voorraad'. Nu vanochtend is het ook daar aangepast dus ze zullen inderdaad het zekere voor het onzekere nemen met oog op de te verwachten drukte.

Vanavond wel oppassen: ik denk niet dat je de btw-actieprijzen zult zien maar de normale prijzen, en je de korting pas ziet na het invoeren van de actiecode. Vergeet dus niet de actiecode in te voeren (of let er in ieder geval extra op)!

[ Voor 15% gewijzigd door Ectholian op 24-01-2018 09:18 ]

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ectholian schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:17:
[...]

Vanavond wel oppassen: ik denk niet dat je de btw-actieprijzen zult zien maar de normale prijzen, en je de korting pas ziet na het invoeren van de actiecode. Vergeet dus niet de actiecode in te voeren (of let er in ieder geval extra op)!
Heb jij (of anderen) die code al ontvangen dan? Ik ben wel Club member, maar heb nog niets in m'n mail gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Laatst online: 10:00
The.Sticky schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Heb jij (of anderen) die code al ontvangen dan? Ik ben wel Club member, maar heb nog niets in m'n mail gezien..
Ik heb hem vorige week ergens ontvangen; een mail met actiecode voor alleen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

The.Sticky schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Op 21 januari om 19:40. Ik dacht altijd dat ik clubmember was, maar kwam er een tijdje geleden achter dat dat niet zo was. Als je ingelogd bent, heb je dan wel in het 'mijn mediamarkt' menu de optie 'Mediamarkt club'? Als daar staat 'wordt lid' dan moet je nog even de boel koppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond eens 3 smarthome Philips Hue starterkits halen. Tijd om de hele huis met smartverlichting te voorzien. Nu ik er al aan aantal van heb.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ectholian schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Op 21 januari om 19:40. Ik dacht altijd dat ik clubmember was, maar kwam er een tijdje geleden achter dat dat niet zo was. Als je ingelogd bent, heb je dan wel in het 'mijn mediamarkt' menu de optie 'Mediamarkt club'? Als daar staat 'wordt lid' dan moet je nog even de boel koppelen :)
Yes ik heb ook een mailtje gehad ter bevestiging dat ik Club member ben. Nog maar sinds het weekend overigens hoor! Ik heb net even cache gecleared, opnieuw ingelogd enz. en zie nu onder het Club overzicht een banner staan waar de code ook in staat (lekker algemene code :+). Dus dan komt het wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat men nu precies onder console hardware verstaat? Ik zie namelijk dat bij de consoles wel de BTW weg ermee prijs naar voren komt. Als dat zo is dan scoor ik vanavond wel ff een PS4 Pro namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:41:
Weet iemand wat men nu precies onder console hardware verstaat? Ik zie namelijk dat bij de consoles wel de BTW weg ermee prijs naar voren komt. Als dat zo is dan scoor ik vanavond wel ff een PS4 Pro namelijk.
Waar komt die prijs naar voren? Ik had gisteravond ook op de productpagina's aan de rechter kant bij de prijs een 'BTW' menuutje zoda tik kon switchen. Maar vandaag niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consoles doen niet mee, had je kunnen weten door het topic door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ectholian schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Waar komt die prijs naar voren? Ik had gisteravond ook op de productpagina's aan de rechter kant bij de prijs een 'BTW' menuutje zoda tik kon switchen. Maar vandaag niet meer?
Ja, nog steeds bij het product. Bijvoorbeeld; http://www.mediamarkt.nl/...of-duty-wwii-1539519.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Erg vreemd. Bij mij niet meer namelijk (op drie verschillende systemen). Misschien heb je iets in je cache staan waardoor je het nog kunt zien? Ik zou er niet al te veel op vertrouwen, gisteravond was volgens mij ALLES 'btw-actie waardig' :)

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]

~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.