Toon posts:

Media Markt BTW-actie 2018 NL (Afgelopen) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 185.823 views

Onderwerpen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Precies.
"Deze staafmixer heeft maar 10% korting in plaats van de 21% die ze beloofden!"

:')
En waarvan we de prijs eerst met 9,99% hebben verhoogd, maar dat noemen wij dagprijzen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fid-Oo
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-05 21:18
DirtyBird schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Misschien kun je beter aan de deur weigeren, scheelt je gedoe en gezeul.
MarcoL1978 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:00:
Als je pech hebt kan je heen niet weigeren, onze wasdroger wordt morgen per brievenbus post geleverd... 8)7

Ik heb ze maar even een bericht gezonden
Bij mij belde gisteren PostNL om hem te leveren, ik heb toen uitgelegd dat ie gelijk weer retour mocht, toen was de dame het met me eens dat het beter was om hem gelijk terug te geven aan de mediamarkt. Gelukkig waren alle mensen erg vriendelijk aan de telefoon dus daar valt gewoon niks over te zeggen.

@ Alle die het raar vinden dat mensen lopen te klagen. In mijn geval valt het gewoon niet te achterhalen via bv die mooie site die een Tweaker opgezet had. Mediamarkt heeft gewoon letterlijk het hele type wasmachine van de site gehaald. Hierdoor komt hij in geen enkele vergelijk meer naar voren. Sorry maar het het is gewoon opvallend dat het type exact van woensdag t/m iig zondag niet te vinden was op de site, en daarvoor en daarna gewoon wel op 1 dag leverbaar staat.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Juist door die dagprijzen moet je gewoon blijven vergelijken en niet als een blinde vink je overgeven aan het 'kopen, kopen, kopen!' gevoel. Lang niet elk item is een even goede deal tijdens de BTW dagen. Er zijn er genoeg spullen uitgezonderd, er zijn genoeg kort daarvoor in de aanbieding geweest die afloopt. Maar de doorsnee Nederlander wil niet meer nadenken, kijkt niet verder dan zijn neus lang is.

Ik heb nu een wasmachine staan die voor en na de actie €600-700 moest kosten kunnen kopen voor €389. Een vaatwasser die anders voor en na €349 nu €288 kostte maar ik in de Outlet zonder verpakking en meer niet voor €230 kon kopen. Dan loont zo'n actie wel de moeite. En juist doordat de Mediamarkt concurrenten zoals BCC en co triggert om mee te gaan doen zit je niet eens vast aan de Mediamarkt. Dus wat wil je nog meer? Klagen kennelijk dat het niet goed is :?

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 09:18

ScreamGT

joejoe

Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Precies.
"Deze staafmixer heeft maar 10% korting in plaats van de 21% die ze beloofden!"

:')
En het is niet eens 21% die je krijgt. Dit staat op ALLE pagina`s van de MM vermeld. Maar toch heb je mensen die werkelijk te dom zijn om dit te begrijpen.

Ik heb zelfs ondernemers, zelfstandige aan de telefoon gehad die bij zakelijk tijdens de BTW dagen een bestelling willen plaatsen, en vroegen of ze dan geen BTW hoeven af te dragen.......

Dit laat wel een beetje het niveau zien van het volk. Ze hebben iig nu hun zin, heen BTW-weg ermee acties meer. Nu wachten op de volgende acties waar ze weer over kunnen huilen.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:13
Afgelopen zondag in de laatste uren van de actie in de winkel in Duiven een was/droog combinatie en koelkast besteld. Had ze al op het oog voor mijn nieuwe woning en toevallig kwam de BTW actie ineens voorbij. Met behulp van deal-break.com/btw oude prijzen met de actieprijzen vergeleken. In beide gevallen netjes 17,4% korting toegepast. Oude prijs was gelijk aan andere winkels zoals Coolblue, niks verhoogd dus. Scheelde in totaal ongeveer 250 euro. Vergelijken duurde welgeteld 2 minuten, prima actie. :)

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een trucje voor de volgende keer dat je wat wilt hebben: Bestel vóór de btw dagen via de webshop en laat het in de winkel bezorgen met de optie om te betalen in de winkel.

Ga tijdens btw dagen naar winkel en annuleer de bestelling en vraag het voor de BTW prijs te kopen.
Alternatief kun je gewoon afrekenen in de winkel en vervolgens laagste prijs belofte vragen.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
defusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
Een trucje voor de volgende keer dat je wat wilt hebben: Bestel vóór de btw dagen via de webshop en laat het in de winkel bezorgen met de optie om te betalen in de winkel.

Ga tijdens btw dagen naar winkel en annuleer de bestelling en vraag het voor de BTW prijs te kopen.
Alternatief kun je gewoon afrekenen in de winkel en vervolgens laagste prijs belofte vragen.
Dat kon schijnbaar niet dit jaar (ik heb het zelf niet getest)
Schizo007nl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Pay-at-store schakelen ze uit tijdens de actie. Dus woensdag tm zondag kan je ook niets bestellen en afhalen in de winkel. Enige keus die je hebt is online betalen en thuis laten bezorgen.

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-05 23:27

Ik heb het ook op deze manier gedaan. Aan de kassa alleen even vermelden dat de BTW korting er nog af moet. Deden ze totaal niet moeilijk over. Blij dat ik het zo heb gedaan, want wat ik besteld had, was niet meer leverbaar.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:34

Dat werkt volgens mij vaak niet, want ze zeggen dan dat ze het pakket terug moeten sturen en je mag het in de winkel pakken (waar het dan al niet meer in het schap staat of niet meer meedoet).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Cheesy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:27:
[...]

Dat kon schijnbaar niet dit jaar (ik heb het zelf niet getest)

[...]

Jumpman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:21:

[...]

Dat werkt volgens mij vaak niet, want ze zeggen dan dat ze het pakket terug moeten sturen en je mag het in de winkel pakken (waar het dan al niet meer in het schap staat of niet meer meedoet).
Je moet inderdaad vóór de actie bestellen. Tijdens kun je niet in de winkel laten bezorgen.

Terugsturen doen ze overigens niet, als iemand het annuleert gaat het terug de winkel in (wellicht wel pas na de BTW dagen). Maar naar mijn ervaring doen ze niet moeilijk om gewoon voor de BTW prijs te kopen.

Wellicht dat e.e.a. wel per vestiging kan verschillen. De meeste zijn in principe zelfstandig.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:39
defusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:49:
[...]

[...]

Je moet inderdaad vóór de actie bestellen. Tijdens kun je niet in de winkel laten bezorgen.

Terugsturen doen ze overigens niet, als iemand het annuleert gaat het terug de winkel in (wellicht wel pas na de BTW dagen). Maar naar mijn ervaring doen ze niet moeilijk om gewoon voor de BTW prijs te kopen.

Wellicht dat e.e.a. wel per vestiging kan verschillen. De meeste zijn in principe zelfstandig.
En toch stond dit op de site genoemd als niet mogelijk dit is echt meermaals naar voren gekomen in het begin van het topic.
Dat het in sommige filialen dan toch werd toegestaan is mazzel gehad maar overal werd dit genoemd als niet mogelijk.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 23:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

B-Real schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:28:
Maar nee, Nederlanders voelen zich per definitie bedonderd zelfs als ze van de Mediamarkt geld toe zouden krijgen. |:(
This ^^^^

Echt te triest voor woorden gewoon hoe raar mensen zijn tegenwoordig :r

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 17:32

dommerick

is domm

Zijn er meer mensen waarbij de S8 i.c.m. een Tele 2 abonnement is gecanceld?

Vanwege het uitblijven van een status update vanochtend geïnformeerd naar de bestelling. Net opeens een annulering van de order ontvangen. Hier wil als consument uiteraard niet mee akkoord gaan, want nu een S8 buitenom de actie kopen is vele malen duurder. Wat zijn hierin mijn opties?

Heeft geen signature.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
[...] Wat zijn hierin mijn opties?
Lees je even in op consuwijzer en hier op GoT. Is al vaker besproken. In principe kan MM dat niet zomaar annuleren, als je een overeenkomst had. Maar dat is hier off-topic en er is genoeg over te vinden.
Zijn er meer mensen waarbij de S8 i.c.m. een Tele 2 abonnement is gecanceld? [...]
Dit is uiteraard wel interessant om te weten. Is dit een uitzondering of doet MM dit bij meerdere klanten?
Stond er ook een reden bij waarom het geannuleerd is?

[Voor 65% gewijzigd door Room42 op 06-02-2018 15:31. Reden: Quote aangepast, omdat enkel de eerste regel van belang is voor dit topic ;)]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-06 19:29

ITsEZ

parttime all-rounder

Vanwege het uitblijven van een status update vanochtend geïnformeerd naar de bestelling. Net opeens een annulering van de order ontvangen. Hier wil als consument uiteraard niet mee akkoord gaan, want nu een S8 buitenom de actie kopen is vele malen duurder. Wat zijn hierin mijn opties?
Inmiddels overigens weer in de aanbieding https://telefoonabonnemen...ment?articles=368+403+479

What you see is always what you get.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:39

Ik vermoed dat men inzag dat er veel (alle) klanten na 1 maand gingen opzeggen en dat was iets wat niet geheel de bedoeling was.
Misschien wel kleine lettertje wat zelf niet mogelijk had kunnen zijn waardoor het geannuleerd gaat worden?
Enkel 2 jaar en niet meer maandelijks opzegbaar ;)
(zover ik zie)

[Voor 18% gewijzigd door Roos79 op 06-02-2018 16:04]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 23:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Vergeet Samsung en alle andere merken die je hier kan kopen en ga lekker direkt in China shoppen via de vele webshops : Xiaomi Mi Mix/Mi Mix 2 FTW!!! :)

Zelf heb ik een ZUK Z2 Pro die echt belachelijk goedkoop is en mijn oude Note II alle hoeken van de kamer laat zien in elk opzicht!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Die van mij komt morgen :)

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 17:32

dommerick

is domm

Richh schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:59:
[...]

Die van mij komt morgen :)
Thanks, dan ga ik voorlopig uit van een misverstand bij de administratie van de mediamarkt. Het betreft hier zelfs een twee jarig abbonement van tele 2, dus verbazend was het wel.

Heeft geen signature.

• Maari27
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-01 22:05
Is de BTW vrije actie maar 1 keer per jaar of vaker ?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 11:41

Kiswum

Gadget reviewer

Maari27 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:54:
Is de BTW vrije actie maar 1 keer per jaar of vaker ?
Sinds een jaar of 5 is het slechts 1 keer per jaar (daarvoor was het 2x per jaar) en door de commotie die is ontstaan, was dit jaar misschien wel de laatste keer. MM doet overigens ook mee met bijvoorbeeld Black Friday, waarbij je eind november ook heel veel korting kan krijgen op geselecteerde producten.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:34
Kiswum schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Sinds een jaar of 5 is het slechts 1 keer per jaar (daarvoor was het 2x per jaar) en door de commotie die is ontstaan, was dit jaar misschien wel de laatste keer. MM doet overigens ook mee met bijvoorbeeld Black Friday, waarbij je eind november ook heel veel korting kan krijgen op geselecteerde producten.
De 'tweede' BTW-actie is sinds enkele jaren omgevormd naar de vakantiegeld actie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> [/html]

[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee