Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nee, want CoolBlue is goedkoper: https://www.coolblue.nl/p...strix-gl503vm-fy140t.htmlD_Jeff schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:53:
Hard aan het twijfelen over deze rakker:
pricewatch: Asus ROG Strix GL503VM-FY140T
Specs kloppen niet helemaal: Het is de 3GB versie van de GTX1060.
Is het een mooie 'bang for bucks' of niet?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Mooie aanbieding idd. Verschil is wel wat lager echter: zo'n 5% goedkoper in de Media Markt nu dan normaal: 849,- bij Amazon.de. Maar idd nette prijs van de MM.Cheesy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:32:
Veel over 'slechte' aanbiedingen.
Wat op dit moment wel een mooie aanbieding is: de Nikon D7200 voor €817. De eerstvolgende in de Pricewatch vraagt €975
pricewatch: Nikon D7200 Zwart
Die "oude prijs zonder btw er af" van 989,- bij MM slaat dus nergens op.
[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 26-01-2018 17:11 ]
Meh... Doe mij deze maar : http://www.mediamarkt.nl/...r-7rex-849nl-1541971.htmlD_Jeff schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:53:
Hard aan het twijfelen over deze rakker:
pricewatch: Asus ROG Strix GL503VM-FY140T
Specs kloppen niet helemaal: Het is de 3GB versie van de GTX1060.
Is het een mooie 'bang for bucks' of niet?
Heb hem besteld voor een LANparty en daarna ga ik deze weer verkopen voor hetzelfde bedrag - € 50
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik raad ook iedereen aan om bij amazon te gaan kijken, en dan alle domeinen .de, co.uk. it. es, fr en eventueel zelfs .com en .ca, hoewel je hierbij in het btw mes kan lopen, worden artikelen besteld in Noord-Amerika soms alsnog vanuit Europa verstuurd. Bij amazon zijn de prijzen soms alsnog lager als bij deze actie en ook per domein verschillen de prijzen daar.CyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:08:
[...]
Mooie aanbieding idd. Verschil is wel wat lager echter: zo'n 5% goedkoper in de Media Markt nu dan normaal: 849,- bij Amazon.de. Maar idd nette prijs van de MM.
Persoonlijk neem ik Amazon niet mee in een vergelijking gezien dit een buitenlandse (web)shop is. Dan zou je alle fysieke en online shops uit het buitenland mee kunnen rekenen. Alhoewel die grens tegenwoordig vager wordt.CyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:08:
[...]
Mooie aanbieding idd. Verschil is wel wat lager echter: zo'n 5% goedkoper in de Media Markt nu dan normaal: 849,- bij Amazon.de. Maar idd nette prijs van de MM.
Ik denk dat ze dit model willen opruimen want de opvolger D7500 is niet verkrijgbaar.
Bestellen bij Amazon.de werkt tegenwoordig net zo eenvoudig als bestellen bij Bol.com of Coolblue etc (iDeal, gratis verzending, enorm goeie service etc). Daarom reken ik 'm altijd wel mee!Cheesy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:58:
[...]
Persoonlijk neem ik Amazon niet mee in een vergelijking gezien dit een buitenlandse (web)shop is. Dan zou je alle fysieke en online shops uit het buitenland mee kunnen rekenen. Alhoewel die grens tegenwoordig vager wordt.
Ik denk dat ze dit model willen opruimen want de opvolger D7500 is niet verkrijgbaar.
Maar goed weer back on topic
Laat ik gister een inbouw vaatwasser besteld hebbenJouw bestelling
Je bestelling wordt verzonden via PostNL brievenbuspost en zal worden bezorgd op de eerstvolgende dag, uitgezonderd zijn zondag, maandag en nationale feestdagen.
Dan hoop ik maar dat je een hele grote brievenbus hebtknakworst schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:22:
[...]
Laat ik gister een inbouw vaatwasser besteld hebben

Dikke deal! Super zegFiXeR.nl schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:11:
[...]
Gisteren in MM Ekkersrijt inderdaad gebruik gemaakt van de volgende acties:
'Overstappen' (nieuwe woning per maart, dus kwam goed uit) naar Ziggo, alleen internet zonder uitgebreide TV, 400/40, daar kreeg ik een €300 cadeaukaart bij. Bij 200/20 kreeg je €200. Maar na 1 maand kun je automatisch naar beneden bijstellen. Dus vandaar dat ik heb gekozen voor de €300 kaart.
Bij vodafone voor 2 jaar een sim-only RED abonnement afgesloten, onbeperkt SMS & Bellen, 20GB data voor €20,- per maand gedurende de gehele looptijd.
Ik kom nu van een KPN Compleet situatie af en op mijn nieuwe adres hebben ze geen KPN, dus het kwam prima uit zo.
Mag je ook naar zzp daarmee?FiXeR.nl schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:11:
[...]
'Overstappen' (nieuwe woning per maart, dus kwam goed uit) naar Ziggo, alleen internet zonder uitgebreide TV, 400/40, daar kreeg ik een €300 cadeaukaart bij. Bij 200/20 kreeg je €200. Maar na 1 maand kun je automatisch naar beneden bijstellen. Dus vandaar dat ik heb gekozen voor de €300 kaart.
Bij vodafone voor 2 jaar een sim-only RED abonnement afgesloten, onbeperkt SMS & Bellen, 20GB data voor €20,- per maand gedurende de gehele looptijd.
Ik kom nu van een KPN Compleet situatie af en op mijn nieuwe adres hebben ze geen KPN, dus het kwam prima uit zo.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Hoe krijg je die Vodafone actie? Zie alleen 10GB staan voor 20 euro op de Mediamarkt website.FiXeR.nl schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:11:
[...]
Dubbele data als je Vodafone met Ziggo combineert.alwaysleft schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:17:
[...]
Hoe krijg je die Vodafone actie? Zie alleen 10GB staan voor 20 euro op de Mediamarkt website.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Op moment dat je een korting krijgt bij Ziggo of het nu in de prijs van het abonnement is of een cashbackFiXeR.nl schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:11:
[...]
dan ga je een pakket aan met de looptijd van 1 jaar. je kan dus niet downgraden binnen contract.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Anyway ze gingen blijkbaar erg hard. Vond nog een geopende voor 599. Daar mocht alleen geen btw korting van af. Beetje raar want outlet op de site staat vol met apparaten waar bijv de doos van geopend is en die dien gewoon mee met de actie. Heb ze uiteindelijk maar succes gewenst met verkopen van dat ding
https://radar.avrotros.nl...nten-voelen-zich-misleid/?
Overigens, wel erg makkelijk scoren door te bellen met de klantenservice ipv persvoorlichting.
[ Voor 34% gewijzigd door CyberMania op 26-01-2018 21:37 ]
Homey is al sinds december slecht leverbaar-yep- schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:13:
In EHV alleen lege homeydoosjes
€247,.. voor Homey is dit een nette prijs, helaas hebben ze er 0 staan!
Om 24:00 toen de webshop weer open ging stond Homey er niet meer in.
Intussen is deze toegevoegd onder het motto, ‘momenteel niet meer verkrijgbaar’.
Toch weer ‘mooi weer’ spelen zo.
Waarom staan er opeens wel allemaal lege Homeydoosjes in de winkel? Worden ze achtergehouden voor na de actie?
Hue is wel netjes wat goedkoper nu en goed op voorraad. Hier zit uiteraard ook nogal wat marge op
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Uiteindelijk bij hoofddorp deze gekocht:
pricewatch: Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K5G1
Leuk prijsje voor de specs. Was wel een "kant en klaar" model die normaal 29 euro extra kost. Medewerker gesproken en mocht hem meenemen omdat er geen "niet klaargezette" laptops meer waren. Voor de mensen die daar dus ook tegenaan lopen: gewoon even navragen!
Wat een mooi apparaat en dat voor €743.
Kan hem iedereen aanbevelen.
Helaas al 2 dagen uitverkocht... Ik had deze ook op mijn lijstje. Maar helaas...den85 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:14:
Vandaag de gisteren bestelde Laptop "HP Envy 13 ad112nd" binnen gehad.
Wat een mooi apparaat en dat voor €743.
Kan hem iedereen aanbevelen.
Dat had ik eerst ook twijfelde te lang. Maar opeens verscheen die bestel knop weer. Toen besteld en dag later in huis. Misschien heb jij ook nog geluk? Of anders ff bij een vestiging kijken.Razer schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:42:
[...]
Helaas al 2 dagen uitverkocht... Ik had deze ook op mijn lijstje. Maar helaas...
walgelijke vent, dan koop je hem lekker ergens anders, vreselijk zegCyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:22:
Het TV Programma RADAR bemoeit zich er dit jaar ook weer mee:
[video]
Overigens, wel erg makkelijk scoren door te bellen met de klantenservice ipv persvoorlichting.
Razer schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:42:
[...]
Helaas al 2 dagen uitverkocht... Ik had deze ook op mijn lijstje. Maar helaas...
Anoniem: 712338
Ze 'bemoeien' zich er niet mee maar stellen misstanden juist aan de kaak. Zou je moeten toejuichen.CyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:22:
[video]
Zet dan ook even het filmpje en tekst erbij waar blijkt dat de persvoorlichter geen zin lijkt te hebben.CyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:22:
[video]
Radar belt met de MediaMarkt voor opheldering over dit wonderlijke prijsbeleid. De persvoorlichter drukt onze telefoontjes consequent weg
Idem, gisteren via MM Zwolle ook overgestapt per eind maart. (Dan zou mijn NLE contract aflopen en van €29,95 €39,95 worden) Gekozen voor het Max pakket, €300 bon krijg ik er echter opgestuurd zeiden zeFiXeR.nl schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:11:
[...]
Eerder in dit topic is dit al voorbij gekomen en o.a. aangegeven dat de Mediamarkt dit bewust doet om mensen naar hun winkels te trekken.silmaril8 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:38:
Weet iemand hoe de voorraadstatus van MediaMarkt werkt? Ik liep gisteren door de MediaMarkt Tilburg en zag dat daar 20+ dozen van grill apparaat Tefal GC3060 lagen (57 euro). Uurtje later was ik thuis en wilde ik deze bestellen via de website en toen stond er op de site dat deze uitverkocht was. 's-Avonds weer terug naar de MM en daar lagen nog steeds 20+ dozen. Op de website wordt dus blijkbaar geen rekening gehouden met de voorraadstatus in de winkels. Is dat alleen zo tijdens de BTW dagen?
Zou ook niet weten waarom online het totaal van de winkels zou moeten bevatten daar de winkels zelf niet verzenden. En als je iets online naar een winkel laat versturen wordt het ook daadwerkelijk verstuurd en niet vanuit de voorraad van de winkel gepakt.
We webshop heeft hun eigen magazijn. Je zou het kunnen zien als een extra vestiging die geen bezoekadres heeft. Ze kijken dan ook niet of er ergens in een andere vestiging in het land nog wel jouw product op voorraad is. Het kan maar zo zijn dat net iemand dat product in z'n mandje heeft gedaan en naar de kassa loopt.silmaril8 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:38:
Weet iemand hoe de voorraadstatus van MediaMarkt werkt? Ik liep gisteren door de MediaMarkt Tilburg en zag dat daar 20+ dozen van grill apparaat Tefal GC3060 lagen (57 euro). Uurtje later was ik thuis en wilde ik deze bestellen via de website en toen stond er op de site dat deze uitverkocht was. 's-Avonds weer terug naar de MM en daar lagen nog steeds 20+ dozen. Op de website wordt dus blijkbaar geen rekening gehouden met de voorraadstatus in de winkels. Is dat alleen zo tijdens de BTW dagen?
Misschien, maar de online winkel is gewoon een 'zelfstandige' winkel. En je kan bij MM Rotterdam ook geen bestelling doen voor MM Zoetermeer.Angermanagement schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:41:
[...]
Eerder in dit topic is dit al voorbij gekomen en o.a. aangegeven dat de Mediamarkt dit bewust doet om mensen naar hun winkels te trekken.
Daarmee 'ontneem' je de fysieke winkel dus omzet/winst door daar wel te kijken, maar elders te kopen . Al is dat wel logisch daar je online te maken hebt met de wet koop op afstand
Bij andere (electronica) zaken is dat vaak wel het geval; dan zie je de winkelvoorraadstatus van een bepaald product.Arunia schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:43:
@silmaril8 dat klopt. Online staat los van de winkels. Volgens mij kun je op de site wel kijken naar wat er ongeveer in de winkel ligt.
Zou ook niet weten waarom online het totaal van de winkels zou moeten bevatten daar de winkels zelf niet verzenden. En als je iets online naar een winkel laat versturen wordt het ook daadwerkelijk verstuurd en niet vanuit de voorraad van de winkel gepakt.
Maar het zal inderdaad wel zo zijn dat MM hiermee probeert mensen te lokken naar hun winkels zoals Angermanagement schreef. Alhoewel het misschien mij ook slim lijkt om een soort van plusminus winkelvoorraadstatus neer te zetten, juist om mensen dan te lokken naar de winkel.
Staat los van elkaarsilmaril8 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:38:
Het komt doordat MediaMarkt een franchise is waarbij de franchisenemer zelf de prijzen mogen bepalen (producten uit de folder daargelaten). Andere (electronica) franchises werken vaak met een prijs die opgelegd wordt door de franchisegever.silmaril8 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:48:
[...]
Bij andere (electronica) zaken is dat vaak wel het geval; dan zie je de winkelvoorraadstatus van een bepaald product.
Maar het zal inderdaad wel zo zijn dat MM hiermee probeert mensen te lokken naar hun winkels zoals Angermanagement schreef. Alhoewel het misschien mij ook slim lijkt om een soort van plusminus winkelvoorraadstatus neer te zetten, juist om mensen dan te lokken naar de winkel.
De MediaMarkt website is een losstaand 'filiaal', die eigen prijzen hanteert. Een voorraad kunnen checken op de site is dus niet wenselijk, want de prijs van het product kan verschillen. Dat zou dus alleen maar meer frustratie opleveren bij klanten.
Hoe het normaal zit met iets wat op de webshop is utverkocht maar wel nog in de winkel ligt zou ik dan ook niet weten (denk dat je dan ook gewoon uitverkocht ziet). Ook heb je idd wel eens andere produkten in de winkel die niet op de site staan (zelf ook iets gehaald wat ik de afgelopen weken niet op de site gezien heb).
[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 27-01-2018 13:02 ]
Echtet heeft mediamarkt met mijn bestelling technische problemen waardoor ze het niet kunnen doorzetten van het 1ste systeem naar het onder systeem (waarbij het van de status ontvangen naar verwerkt gaat en er aan de levering gewerkt gaat worden).
Ik heb er echter op dit na maar 1 mailtje gehad te hebben weinig vertrouwen meer in dat het goed komt. En in de huidige status kan ik dus nog niet annuleren. Wat kan ik doen? Mediamarkt lijkt er niet bepaald haast achter te zetten.
Hoezo? Klant belt toch ook niet naar de Persvoorlichting?CyberMania schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:22:
[video]

I'm not bothered by those who think they are right.
Top dat je die even ook gepost hebt idd. Die video stond eerst nog niet online.mrwolf schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 09:12:
[...]
Zet dan ook even het filmpje en tekst erbij waar blijkt dat de persvoorlichter geen zin lijkt te hebben.
[...]
[video]
linkje
De mediamarkt heeft die niet leverbaar maar nou beweren ze dat voor mm amsterdam er een laptop is gemaakt met dezelfde specs maar ander type nummer: UX3400UA - GV451T. Die kan ik alleen nergens online terugvinden.
Specs lijken identitiek, wil alleen zeker weten dat die laptop dus ook echt dezelfde is.... prijs dus nu voor die 3400UA €743,48
Mijn vragen:
1) waar kan ik ze vergelijken?
2) gebeurt het vaker dat een mm filiaal eigen type nummers krijgt?
3) vragen over accessoires moet ik in welk subforum stellen?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dit is een Media Markt only model welke in meerdere vestigingen liggen!Lord_T schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:51:
even een vraagje: Ik zit te kijken naar de asus: UX430UA-GV259T
linkje
De mediamarkt heeft die niet leverbaar maar nou beweren ze dat voor mm amsterdam er een laptop is gemaakt met dezelfde specs maar ander type nummer: UX3400UA - GV451T. Die kan ik alleen nergens online terugvinden.
Specs lijken identitiek, wil alleen zeker weten dat die laptop dus ook echt dezelfde is.... prijs dus nu voor die 3400UA €743,48
Mijn vragen:
1) waar kan ik ze vergelijken?
2) gebeurt het vaker dat een mm filiaal eigen type nummers krijgt?
3) vragen over accessoires moet ik in welk subforum stellen?
8e Gen i5, 8gb en 256gb.
Of jij, de mijne kan terug.. 1 groot BLB en IPS Glow festijn
Balen zeg, ben benieuwd met mijn XB271HU. Ik ga er maar vanuit dat ik die ook terug moet sturen, dan kan 't in iedergeval nooit tegenvallen.ExiZTeNcE schreef op zondag 28 januari 2018 @ 07:56:
[...]
XboxLive: Dave 130R
Anoniem: 1031655
Ja, de D500 staat niet op de site, wel in de MM waar ik ben wezen kijken.Tokus schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:10:
[...]
Toch lijken de camera's zelf wel onder de actie te vallen. Zo heb ik jaren terug ook eens een D600 gekocht.
http://www.mediamarkt.nl/...armony-elite-1408720.html
Overigens heb ik hem inmiddels al bij de blauwe shop besteld

I'm not bothered by those who think they are right.
Wat een farce...jip_86 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:29:
Maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement bij de Galaxy S8 is er ook weer.
Twee jaar geleden had ik een laptop (die was opeens erg goedkoop met de BTW actie) met een kapot scherm of GPU geheugen (constant groene strepen er doorheen). Ik kon toen kiezen om hem voor reparatie op te laten sturen of terug sturen en geld terug krijgen. Ik ben toen naar een filiaal gegaan en heb net zo lang bij de balie gestaan, totdat er een goede oplossing kwam. En die was de laptop terugsturen en dan zou er na controle en ontvangst een nieuwe opgestuurd worden zonder verdere kosten.ExiZTeNcE schreef op zondag 28 januari 2018 @ 07:56:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Toeval bestaat.Gearjunkie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:22:
Puur toeval, LOGITECH Harmony Elite is weer leverbaar!![]()
http://www.mediamarkt.nl/...armony-elite-1408720.html
Overigens heb ik hem inmiddels al bij de blauwe shop besteld
Ach, ik heb afgelopen jaren 2 goede deals gescoort (Nexus 5 en Galaxy S7) waren beide eentje uit het boekje, prijs niet verhoogd, en netjes de korting er over heen. Mij hoor je niet klagen. Maar de MM kan ook aardig vervelend doen als ik zo hier en daar lees.
Vooral doen!

Dankzij de MediaMarkt BTW dagen heb ik onder andere een uitgebreide dSLR collectie opgebouwd met zoveel korting dat als ik alles weer zou verkopen het me bijna geen geld kost
* nero355 is dat geklaag elk jaar echt serieus zat...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Anoniem: 1031655
Jij rijdt naar een winkel met assortiment die niet op de website staat maar waar je aldaar wel de BTW korting krijgt? Want de laatste jaren toen telkens de dure lenzen enzo niet mee volgens mij.nero355 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:54:
[...]
Vooral doen!Blijft er meer voorraad over voor de rest die niet ELK JAAR hetzelfde geklaag posten, omdat ze zelf te lui zijn om eerst te checken of het om ECHTE korting gaat...
Dankzij de MediaMarkt BTW dagen heb ik onder andere een uitgebreide dSLR collectie opgebouwd met zoveel korting dat als ik alles weer zou verkopen het me bijna geen geld kost
Overigens heb ik zelf 2/3e van de Nikon trinity uit België laten komen met gestapelde korting en cashback, dus ik zit inderdaad ook nog aardig in de positie dat ik kan verkopen voor hetzelfde. Naja... bodies verliezen wel waarde.
Ik heb het geluk gehad een jaar of 7 lang in de buurt van de MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium te werken dus ja ik ging daar gewoon heenAnoniem: 1031655 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:28:
Jij rijdt naar een winkel met assortiment die niet op de website staat maar waar je aldaar wel de BTW korting krijgt? Want de laatste jaren toen telkens de dure lenzen enzo niet mee volgens mij.
Maar ook een keer naar die in het Centrum moeten rijden voor een lens dus het zat ook weleens tegen!
Uiteraard, maar desondanks profiteer je wel uiteindelijk!Overigens heb ik zelf 2/3e van de Nikon trinity uit België laten komen met gestapelde korting en cashback, dus ik zit inderdaad ook nog aardig in de positie dat ik kan verkopen voor hetzelfde. Naja... bodies verliezen wel waarde.
Wij waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe wasmachine. We kwam uit op de AEG L7FE86EW (1600 toeren). Omdat ik wist dat de BTW actie aangekondigd was via de nieuwsbrief besloten te wachten tot de actie begon (clublid dus om woensdag 18:00). Ik heb de dagen ervoor (zondag, maandag en dinsdag) gekeken of er prijsveranderingen zouden optreden. (zie dit topic) Op Dinsdag was de wasmachine gewoon te vinden en leverbaar voor 569,-. Woensdag rond 17:30 was de hele wasmachine niet meer te vinden bij Mediamarkt. (ik kreeg gewoon geen resultaat! En ook in de pricewatch van tweakers kwam mediamarkt niet meer voor.), zijn broertje L7FE84EW (1400 toeren) was wel leverbaar.
(van 563,- voor 466,-). Met dat voordeel toch besloten voor de 1400 toeren te gaan. En dus om 18:30 besteld. Dezelfde avond kreeg ik een berichtje van postnl @'home dat ze de volgende dag zouden komen. Ik kan je verklappen dat ze vandaag nog steeds niet zijn geweest. Ik besloot voor de gein eens te kijken of de 1600 toeren versie nu wel weer te vinden was. En ja hoor.. gewoon leverbaar..
Uiteindelijk dankzij die pricewatch van Tweakers (Top jongens!) zag ik dat de 1600 toeren vrijdag bij coolblue voor 499,- leverbaar was, dus besteld en zaterdagmiddag stond deze gewoon te draaien. Retourlabel voor de MediaMarkt ligt al uitgeprint te wachten nog voordat de machine geleverd is.!
Helaas heb ik geen screenshots gemaakt dus kan niks bewijzen.
Uiteindelijk zag ik de pricewatch: Bauknecht WA ECO 8385 KONN voor €389,24 te koop staan in de online shop. Min €7 cashback via shopkorting en ik heb als nog voor om en nabij de €382 een A+++-50% 8kg wasmachine te pakken. Terwijl ie bij anderen op €799 staat

Morgen komt de vaatwasser, de wasmachine had een levertijd van 1 tot 7 werkdagen. Eindelijk verlost van met de hand afwassen, en zolang mijn Indesit wasmachine het nog een week of twee uithoudt vind ik het na 8 jaar wel tijd voor een nieuwe. Het ding is notoir gehorig, onzuinig, ik kom de laatste tijd met gemak aan de max van 5kg. Plus sinds drie jaar doen de aparte wasprogramma's voor 30, 40, 60 en 90 graden was het niet meer. Reparatie vond ik onnodig, dan maar op het voorprogramma was verder.
Mooi voor jounero355 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:54:
[...]
Vooral doen!Blijft er meer voorraad over voor de rest die niet ELK JAAR hetzelfde geklaag posten, omdat ze zelf te lui zijn om eerst te checken of het om ECHTE korting gaat...
*knip* Wat minder op de man reageren mag ook wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 31-01-2018 10:29 ]
Voordat de actie begon hadden we de X-T10+18-55 op het oog en die was 899. De X-T20 met diezelfde lens was 1199 en toen ineens 1149. We hadden al besloten toen om toch voor de X-T20 te gaan vanwege verbeterde autofocus e.d. Toen hebben ze in de dagen voor de actie de prijs verhoogd naar 969 om vervolgens op 800 uit te komen tijdens de actie.
En kijk nu: http://www.mediamarkt.nl/...lver-18-55mm-1498786.html
1099 euro dus.
Dezelfde camera bij coolblue, maar dan de zwarte, nu 969 euro.
Zondagavond, de laatste dag van de btw actie, was de X-T20 met lens voor 1149 euro te krijgen, 50 euro goedkoper dan 2 weken geleden.
We hebben gisteravond, dus de eerste dag ná de actie, opnieuw gecheckt en ineens was de X-T20 + 18-55/2.8-4 nóg eens 50 euro goedkoper geworden. Dus niet 1149 maar 1099. Toen gelijk besteld bij fotodevakman voor 1099 euro. Ze hadden daar een actie dat je de originele Fuji batterij voor 57 euro kon meebestellen ipv 68 euro plus je krijgt 6 jaar garantie zonder dat je reviews moet maken e.d. (zoals bij FOKA, K-E en CameraTools het geval is. Daar moet je eerst een review schrijven en dan pas krijg je 5 jaar garantie).
Dus tja, de btw actie is ook uiteindelijk voor mij benificial geweest
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Jup, ik ben affiliate van de MediaMarkt en woensdag/donderdag waren verreweg het drukst. Daarna zakt het echt enorm in (meer dan 50%).Señor Sjon schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:19:
Het is lulig als het jouw artikel dat je wil hebben is, maar ik heb er toch wel goed kunnen scoren. In mijn geval werd de laptop op woensdag nog 69 euro goedkoper en 's avonds ging de volledige BTW eraf. Dus van 899 voor 680 in een dag. Mwoah, kan slechter.Ik had wel het idee dat donderdag veruit het drukste was online en daarna kabbelde het voort.
Omdat in voorgaande jaren populaire producten gelijk op waren of gaten gedicht zijn zoals de Tele2 actie. Ook reageren andere winkels erop die minder levertijd issues hebben (hoewel het me dit keer niet tegenviel). Laptop woensdag besteld, vrijdag binnen en strijkijzer vrijdag besteld en komt eigenlijk vandaag binnen (zelf via PostNL gemoved naar woensdag).NotSoSteady schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Jup, ik ben affiliate van de MediaMarkt en woensdag/donderdag waren verreweg het drukst. Daarna zakt het echt enorm in (meer dan 50%).
Ik ben in dit geval de mazzelaar; minimale BLBExiZTeNcE schreef op zondag 28 januari 2018 @ 07:56:
[...]
De monitor is ook nog eens mooier dan gedacht, zo is de voet vrij stevig en niet helemaal van plastic.
Mazzelaar inderdaad :-)Farrell schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:55:
[...]
Ik ben in dit geval de mazzelaar; minimale BLB
De monitor is ook nog eens mooier dan gedacht, zo is de voet vrij stevig en niet helemaal van plastic.
Ik ben er klaar mee, geld terug gekregen van de MM, de Pg278QR was zondag inmiddels ook uitverkocht.. dus diezelfde bij Azerty besteld, dik tevreden mee!
Echter staat er bij mijn orderstatus(vandaag) dat ik nog 2 werkdagen moet wachten. Terwijl eergisteren de telefoon al op voorraad was op de website... Ik ga er niet teveel achterdenken, maar het is mijn inziens toch vreemd...
Misschien kun je beter aan de deur weigeren, scheelt je gedoe en gezeul.Fid-Oo schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:15:
Nou mijn ervaring is ook weer dat ze de boel bedonderen,
Wij waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe wasmachine. We kwam uit op de AEG L7FE86EW (1600 toeren). Omdat ik wist dat de BTW actie aangekondigd was via de nieuwsbrief besloten te wachten tot de actie begon (clublid dus om woensdag 18:00). Ik heb de dagen ervoor (zondag, maandag en dinsdag) gekeken of er prijsveranderingen zouden optreden. (zie dit topic) Op Dinsdag was de wasmachine gewoon te vinden en leverbaar voor 569,-. Woensdag rond 17:30 was de hele wasmachine niet meer te vinden bij Mediamarkt. (ik kreeg gewoon geen resultaat! En ook in de pricewatch van tweakers kwam mediamarkt niet meer voor.), zijn broertje L7FE84EW (1400 toeren) was wel leverbaar.
(van 563,- voor 466,-). Met dat voordeel toch besloten voor de 1400 toeren te gaan. En dus om 18:30 besteld. Dezelfde avond kreeg ik een berichtje van postnl @'home dat ze de volgende dag zouden komen. Ik kan je verklappen dat ze vandaag nog steeds niet zijn geweest. Ik besloot voor de gein eens te kijken of de 1600 toeren versie nu wel weer te vinden was. En ja hoor.. gewoon leverbaar..
Uiteindelijk dankzij die pricewatch van Tweakers (Top jongens!) zag ik dat de 1600 toeren vrijdag bij coolblue voor 499,- leverbaar was, dus besteld en zaterdagmiddag stond deze gewoon te draaien. Retourlabel voor de MediaMarkt ligt al uitgeprint te wachten nog voordat de machine geleverd is.!
Helaas heb ik geen screenshots gemaakt dus kan niks bewijzen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Ik heb ze maar even een bericht gezonden
En bedankt, stelletje zeikerds dat te lui is om zelf eventjes wat te zoeken.

yup de mensen die klagen worden beloond lijkt het.Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:53:
https://nl.hardware.info/...w-weg-ermee-lijken-geteld
En bedankt, stelletje zeikerds dat te lui is om zelf eventjes wat te zoeken.
en dat betekend dat dus ook de bcc coolblue en welke andere winkel dan ook niet meer mee hoeft te doen aan de btw actie omdat die deden nu mee omdat laagste prijs garantie als als mediamarkt niet verlaagd hoeven hun dus ook niet
Dat ga je gewoon 2 maanden eerder inkopen rond de blackfriday en kerstdagen. Pak je de paasacties mee, vervolgens de zomersales, ze kunnen genoeg van zulke 'acties' bedenken onder een andere naam.hjvg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:07:
[...]
yup de mensen die klagen worden beloond lijkt het.
en dat betekend dat dus ook de bcc coolblue en welke andere winkel dan ook niet meer mee hoeft te doen aan de btw actie omdat die deden nu mee omdat laagste prijs garantie als als mediamarkt niet verlaagd hoeven hun dus ook niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mensen klagen omdat ze zo gefocust zijn op wat ze willen en dus vol op de prijs zitten.
Mijn constatering was hetzelfde. MM kan het wel mooi wegschuiven als zijnde we passen constant de prijzen aan, maar voor mijzelf 2 dagen voor de actie waren zij degenen die de prijs omhoog gooiden waardoor andere winkels precies dit deden. De grap was ook nog eens, dat het ging om de kleur die ook wilde hebben waarbij de andere tijdens de actie weer naar de oude prijs ging.
Nu is het zeker zo dat leveranciers ook een deel van de kortingen betalen, maar als ze daar nu eens duidelijk in zouden zijn. Dan scheelt dat een hoop "shit".
Uiteindelijk heb ik hem wel voor die prijs gekocht, maar niet bij de MM vanwege betere garantievoorwaarden van een andere winkel die die prijs hanteerde na aanvraag.
Kan me zeker wel voorstellen dat mensen er over klagen hoor.
om eerlijk te zijn blackfriday is leuk maar echt goede acties heb ik afgelopen 2 jaar niet echt gezien in nederland.SinergyX schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:12:
[...]
Dat ga je gewoon 2 maanden eerder inkopen rond de blackfriday en kerstdagen. Pak je de paasacties mee, vervolgens de zomersales, ze kunnen genoeg van zulke 'acties' bedenken onder een andere naam.
het mooie van de btw dagen is/was dat juist alle artikelen die in de categorieën vielen korting kregen en niet 1 door hun uit gezocht model.
zo heb ik de afgelopen paar jaar meerdere keren mooie laptops kunnen scoren bij de mediamarkt die echt niet in prijs zijn verhoogd in de periode daarvoor en dus echt de korting hebben gekregen. en de prijs van deze laptops zijn nu ook weer terug op hun oude prijs.
zag gisteren op tweakers onder het nieuwsbericht ook wel een mooie reactie van iemand die het wel goed vond dat ze er mee stopten want de actie sloeg nergens op want er was geen korting bleek die gene een apple product te hebben gekocht ja dan lees en doe je dus zelf ook echt geen onderzoek
[ Voor 0% gewijzigd door hjvg op 02-02-2018 09:24 . Reden: perongelijk 2x blackfriday genoemt ]
Je introduceert jaren terug een prima actie, enorm veel media aandacht ervoor, prima actie in de basis en door een aantal klagers op de sociale media wordt het weer eens om zeep geholpen omdat ze vinden dat ze genaaid zijn maar ondertussen zelf verzuimen om prijzen te vergelijken.
Zonde, in de basis is het echt wel een goede actie namelijk en zoals hiervoor gezegd sluiten ontzettend veel winkels zich er bij aan dus heb je de artikelen/prijzen voor het uitkiezen.
Maar nee, Nederlanders voelen zich per definitie bedonderd zelfs als ze van de Mediamarkt geld toe zouden krijgen.

Precies.B-Real schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:28:
Je wordt hier als ondernemer toch knap beroerd van?
Je introduceert jaren terug een prima actie, enorm veel media aandacht ervoor, prima actie in de basis en door een aantal klagers op de sociale media wordt het weer eens om zeep geholpen omdat ze vinden dat ze genaaid zijn maar ondertussen zelf verzuimen om prijzen te vergelijken.
"Deze staafmixer heeft maar 10% korting in plaats van de 21% die ze beloofden!"
En waarvan we de prijs eerst met 9,99% hebben verhoogd, maar dat noemen wij dagprijzenRichh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Precies.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
DirtyBird schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:37:
[...]
Misschien kun je beter aan de deur weigeren, scheelt je gedoe en gezeul.
Bij mij belde gisteren PostNL om hem te leveren, ik heb toen uitgelegd dat ie gelijk weer retour mocht, toen was de dame het met me eens dat het beter was om hem gelijk terug te geven aan de mediamarkt. Gelukkig waren alle mensen erg vriendelijk aan de telefoon dus daar valt gewoon niks over te zeggen.MarcoL1978 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:00:
Als je pech hebt kan je heen niet weigeren, onze wasdroger wordt morgen per brievenbus post geleverd...![]()
Ik heb ze maar even een bericht gezonden
@ Alle die het raar vinden dat mensen lopen te klagen. In mijn geval valt het gewoon niet te achterhalen via bv die mooie site die een Tweaker opgezet had. Mediamarkt heeft gewoon letterlijk het hele type wasmachine van de site gehaald. Hierdoor komt hij in geen enkele vergelijk meer naar voren. Sorry maar het het is gewoon opvallend dat het type exact van woensdag t/m iig zondag niet te vinden was op de site, en daarvoor en daarna gewoon wel op 1 dag leverbaar staat.
Ik heb nu een wasmachine staan die voor en na de actie €600-700 moest kosten kunnen kopen voor €389. Een vaatwasser die anders voor en na €349 nu €288 kostte maar ik in de Outlet zonder verpakking en meer niet voor €230 kon kopen. Dan loont zo'n actie wel de moeite. En juist doordat de Mediamarkt concurrenten zoals BCC en co triggert om mee te gaan doen zit je niet eens vast aan de Mediamarkt. Dus wat wil je nog meer? Klagen kennelijk dat het niet goed is
En het is niet eens 21% die je krijgt. Dit staat op ALLE pagina`s van de MM vermeld. Maar toch heb je mensen die werkelijk te dom zijn om dit te begrijpen.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Precies.
Ik heb zelfs ondernemers, zelfstandige aan de telefoon gehad die bij zakelijk tijdens de BTW dagen een bestelling willen plaatsen, en vroegen of ze dan geen BTW hoeven af te dragen.......
Dit laat wel een beetje het niveau zien van het volk. Ze hebben iig nu hun zin, heen BTW-weg ermee acties meer. Nu wachten op de volgende acties waar ze weer over kunnen huilen.
Ga tijdens btw dagen naar winkel en annuleer de bestelling en vraag het voor de BTW prijs te kopen.
Alternatief kun je gewoon afrekenen in de winkel en vervolgens laagste prijs belofte vragen.
Dat kon schijnbaar niet dit jaar (ik heb het zelf niet getest)defusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
Een trucje voor de volgende keer dat je wat wilt hebben: Bestel vóór de btw dagen via de webshop en laat het in de winkel bezorgen met de optie om te betalen in de winkel.
Ga tijdens btw dagen naar winkel en annuleer de bestelling en vraag het voor de BTW prijs te kopen.
Alternatief kun je gewoon afrekenen in de winkel en vervolgens laagste prijs belofte vragen.
Schizo007nl schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Pay-at-store schakelen ze uit tijdens de actie. Dus woensdag tm zondag kan je ook niets bestellen en afhalen in de winkel. Enige keus die je hebt is online betalen en thuis laten bezorgen.
Ik heb het ook op deze manier gedaan. Aan de kassa alleen even vermelden dat de BTW korting er nog af moet. Deden ze totaal niet moeilijk over. Blij dat ik het zo heb gedaan, want wat ik besteld had, was niet meer leverbaar.defusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
Een trucje voor de volgende keer dat je wat wilt hebben: Bestel vóór de btw dagen via de webshop en laat het in de winkel bezorgen met de optie om te betalen in de winkel.
Dat werkt volgens mij vaak niet, want ze zeggen dan dat ze het pakket terug moeten sturen en je mag het in de winkel pakken (waar het dan al niet meer in het schap staat of niet meer meedoet).defusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
Cheesy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:27:
[...]
Dat kon schijnbaar niet dit jaar (ik heb het zelf niet getest)
[...]
Je moet inderdaad vóór de actie bestellen. Tijdens kun je niet in de winkel laten bezorgen.
Jumpman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Dat werkt volgens mij vaak niet, want ze zeggen dan dat ze het pakket terug moeten sturen en je mag het in de winkel pakken (waar het dan al niet meer in het schap staat of niet meer meedoet).
Terugsturen doen ze overigens niet, als iemand het annuleert gaat het terug de winkel in (wellicht wel pas na de BTW dagen). Maar naar mijn ervaring doen ze niet moeilijk om gewoon voor de BTW prijs te kopen.
Wellicht dat e.e.a. wel per vestiging kan verschillen. De meeste zijn in principe zelfstandig.
En toch stond dit op de site genoemd als niet mogelijk dit is echt meermaals naar voren gekomen in het begin van het topic.defusion schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:49:
[...]
[...]
Je moet inderdaad vóór de actie bestellen. Tijdens kun je niet in de winkel laten bezorgen.
Terugsturen doen ze overigens niet, als iemand het annuleert gaat het terug de winkel in (wellicht wel pas na de BTW dagen). Maar naar mijn ervaring doen ze niet moeilijk om gewoon voor de BTW prijs te kopen.
Wellicht dat e.e.a. wel per vestiging kan verschillen. De meeste zijn in principe zelfstandig.
Dat het in sommige filialen dan toch werd toegestaan is mazzel gehad maar overal werd dit genoemd als niet mogelijk.
This ^^^^B-Real schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:28:
Maar nee, Nederlanders voelen zich per definitie bedonderd zelfs als ze van de Mediamarkt geld toe zouden krijgen.
Echt te triest voor woorden gewoon hoe raar mensen zijn tegenwoordig

Vanwege het uitblijven van een status update vanochtend geïnformeerd naar de bestelling. Net opeens een annulering van de order ontvangen. Hier wil als consument uiteraard niet mee akkoord gaan, want nu een S8 buitenom de actie kopen is vele malen duurder. Wat zijn hierin mijn opties?
Heeft geen signature.
Lees je even in op consuwijzer en hier op GoT. Is al vaker besproken. In principe kan MM dat niet zomaar annuleren, als je een overeenkomst had. Maar dat is hier off-topic en er is genoeg over te vinden.dommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
[...] Wat zijn hierin mijn opties?
Dit is uiteraard wel interessant om te weten. Is dit een uitzondering of doet MM dit bij meerdere klanten?dommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
Zijn er meer mensen waarbij de S8 i.c.m. een Tele 2 abonnement is gecanceld? [...]
Stond er ook een reden bij waarom het geannuleerd is?
[ Voor 65% gewijzigd door Room42 op 06-02-2018 15:31 . Reden: Quote aangepast, omdat enkel de eerste regel van belang is voor dit topic ;) ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Inmiddels overigens weer in de aanbieding https://telefoonabonnemen...ment?articles=368+403+479dommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
Zijn er meer mensen waarbij de S8 i.c.m. een Tele 2 abonnement is gecanceld?
Vanwege het uitblijven van een status update vanochtend geïnformeerd naar de bestelling. Net opeens een annulering van de order ontvangen. Hier wil als consument uiteraard niet mee akkoord gaan, want nu een S8 buitenom de actie kopen is vele malen duurder. Wat zijn hierin mijn opties?
What you see is always what you get.
Ik vermoed dat men inzag dat er veel (alle) klanten na 1 maand gingen opzeggen en dat was iets wat niet geheel de bedoeling was.dommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
Misschien wel kleine lettertje wat zelf niet mogelijk had kunnen zijn waardoor het geannuleerd gaat worden?
Enkel 2 jaar en niet meer maandelijks opzegbaarITsEZ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:32:
[...]
Inmiddels overigens weer in de aanbieding https://telefoonabonnemen...ment?articles=368+403+479
(zover ik zie)
[ Voor 18% gewijzigd door Roos79 op 06-02-2018 16:04 ]
Vergeet Samsung en alle andere merken die je hier kan kopen en ga lekker direkt in China shoppen via de vele webshops : Xiaomi Mi Mix/Mi Mix 2 FTW!!!dommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
Zelf heb ik een ZUK Z2 Pro die echt belachelijk goedkoop is en mijn oude Note II alle hoeken van de kamer laat zien in elk opzicht!
Die van mij komt morgendommerick schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:
Thanks, dan ga ik voorlopig uit van een misverstand bij de administratie van de mediamarkt. Het betreft hier zelfs een twee jarig abbonement van tele 2, dus verbazend was het wel.
Heeft geen signature.
Sinds een jaar of 5 is het slechts 1 keer per jaar (daarvoor was het 2x per jaar) en door de commotie die is ontstaan, was dit jaar misschien wel de laatste keer. MM doet overigens ook mee met bijvoorbeeld Black Friday, waarbij je eind november ook heel veel korting kan krijgen op geselecteerde producten.Maari27 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 19:54:
Is de BTW vrije actie maar 1 keer per jaar of vaker ?
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
De 'tweede' BTW-actie is sinds enkele jaren omgevormd naar de vakantiegeld actie.Kiswum schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 20:13:
[...]
Sinds een jaar of 5 is het slechts 1 keer per jaar (daarvoor was het 2x per jaar) en door de commotie die is ontstaan, was dit jaar misschien wel de laatste keer. MM doet overigens ook mee met bijvoorbeeld Black Friday, waarbij je eind november ook heel veel korting kan krijgen op geselecteerde producten.
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]
~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.