Wij waren aant hopen dat de X-T20 in het assortiment zou komen, maar helaas.
Voordat de actie begon hadden we de X-T10+18-55 op het oog en die was 899. De X-T20 met diezelfde lens was 1199 en toen ineens 1149. We hadden al besloten toen om toch voor de X-T20 te gaan vanwege verbeterde autofocus e.d. Toen hebben ze in de dagen voor de actie de prijs verhoogd naar 969 om vervolgens op 800 uit te komen tijdens de actie.
En kijk nu:
http://www.mediamarkt.nl/...lver-18-55mm-1498786.html
1099 euro dus.
Dezelfde camera bij coolblue, maar dan de zwarte, nu 969 euro.
Zondagavond, de laatste dag van de btw actie, was de X-T20 met lens voor 1149 euro te krijgen, 50 euro goedkoper dan 2 weken geleden.
We hebben gisteravond, dus de eerste dag ná de actie, opnieuw gecheckt en ineens was de X-T20 + 18-55/2.8-4 nóg eens 50 euro goedkoper geworden. Dus niet 1149 maar 1099. Toen gelijk besteld bij fotodevakman voor 1099 euro. Ze hadden daar een actie dat je de originele Fuji batterij voor 57 euro kon meebestellen ipv 68 euro plus je krijgt 6 jaar garantie zonder dat je reviews moet maken e.d. (zoals bij FOKA, K-E en CameraTools het geval is. Daar moet je eerst een review schrijven en dan pas krijg je 5 jaar garantie).
Dus tja, de btw actie is ook uiteindelijk voor mij benificial geweest

2 jaar geleden kocht ik de Asus MG279Q monitor voor een zeer gunstige prijs, alsmede een SGS6 toen voor slechts 400 nog wat euro, en nu heb ik in ieder geval gezien dat ook andere winkels zich laten beinvloeden door de btw actie en dat het zomaar kan zijn dat het product dat je echt wilt hebben ná de actie bij een andere winkel ineens goedkoper wordt.