Wat een grap dat zoiets onder accessoires valt.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Welke versie zoek je? Is dat deze?Cyclonic schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:45:
Nvidia Shield TV deed niet mee aan de actie![]()
Terwijl printers wel mee doen, ik snap het niet meer
Ik had hetzelde. Maar zonder printer besteld, stuur achteraf wel een mailtje. Kan prima zonder printer leven.m0ridin schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:11:
Ugh, dat is wel ruk... Wil een spectre x360 bestellen en daar krijg je gratis een hp fotoprinter bij. De spectre is op voorraad met een levertijd van 1-7 dagen, die printer heeft dan opeens een levertijd van meer dan 2 weken waardoor de hele bestelling op >2 weken komt?!
Dus of die printer cancellen, maar ja... das ook zonde (normaal 99, 83 in de btw-actie, euro) of lang wachten. Meh
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
MM geeft liever aan dat het wat langer kan duren dan dat ze je vertellen dat je het morgen binnen hebt. Dat is namelijk een slechte klantervaring. Klanten willen liever weten waar ze aan toe zijn dan nep bezorg momenten. Uitzonderingen daar gelaten.Erkel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:12:
[...]
Ik had hetzelde. Maar zonder printer besteld, stuur achteraf wel een mailtje. Kan prima zonder printer leven.
Uitgesloten categorieënCyclonic schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:54:
Wat een grap dat zoiets onder accessoires valt.
De printer was al niet op voorraad voor de btw actie. De laptop wel, er van uitgaande dat we het over dezelfde hebben.hmartino schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:16:
[...]
MM geeft liever aan dat het wat langer kan duren dan dat ze je vertellen dat je het morgen binnen hebt. Dat is namelijk een slechte klantervaring. Klanten willen liever weten waar ze aan toe zijn dan nep bezorg momenten. Uitzonderingen daar gelaten.
Ik denk zelf dat je een en ander sneller binnen hebt, nl binnen een paar dagen. Mitst op voorraad.
IVEL schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:58:
[...]
Ik ben op zich ook in de race voor deze, maar waar haal jij de cashback vandaan? Als ik hier kijk:
https://www.canon.nl/winterpromo/ zie ik staan:
Deze actie loopt van 16.10.17 tot en met 14.01.18. In deze periode kan je één of meerdere actieproducten kopen. Tot 31.01.18 heb je de mogelijkheid om je aankoop te registreren. Het Canon tegoed blijft geldig tot en met 15 april 2018.
Let op! Je hebt tot en met 15.04.18 om je tweede of vervolgaankoop te doen.
Registreer je aankoop dus uiterlijk 30.04.18.
Mis ik een cashback ergens, want dat gaat mijn keuze wel iets helpen
Printer is gewoon echt niet op voorraad... gaat dus gewoon echt langer duren lijkt het.hmartino schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:16:
[...]
MM geeft liever aan dat het wat langer kan duren dan dat ze je vertellen dat je het morgen binnen hebt. Dat is namelijk een slechte klantervaring. Klanten willen liever weten waar ze aan toe zijn dan nep bezorg momenten. Uitzonderingen daar gelaten.
Ik denk zelf dat je een en ander sneller binnen hebt, nl binnen een paar dagen. Mitst op voorraad.
Njah, zag hem toevallig voor nog eens 50e goedkoper bij coolblue dus daar maar besteld (kan ook prima zonder de printer, was dan evt voor iemand anders geweest... ging meer om het principeErkel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:12:
[...]
Ik had hetzelde. Maar zonder printer besteld, stuur achteraf wel een mailtje. Kan prima zonder printer leven.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
MM is niet goed in het oplossen van problemen.Keversloper schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:27:
Benieuwd hoe zit dit gaan oplossen.
Als ik het zo lees hebben ze het opgelost maar iets te laat?thethe2010 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:37:
[...]
MM is niet goed in het oplossen van problemen.
Met de Samsung S8 actie hebben ze tien dagen gezegd"Je moet bij Samsung zijn"
en een dag voor sluiting registratie werd het opeens "Sorry ! Foutje ! Je moet toch bij ons zijn"
Ik hoop dat ze dit beter oplossen voor je.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Is geen consoleapis29 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:20:
[...]
Uitgesloten categorieën
Games, films & muziek
Console Hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Alle Apple-producten
Prepaidkaarten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Cadeaukaarten en tegoedkaarten
Accessoires
[ Voor 4% gewijzigd door Cyclonic op 25-01-2018 21:02 ]
Tja... het is een mediaspeler die speciaal geschikt is om ook mee te gamen. Dus kunnen ze hem plaatsen waar ze willenCyclonic schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:01:
[...]
Is geen consoleen al helemaal niet zonder controller.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Als je wat had gelezen van afgelopen pagina's had je meegekregen dat mensen vandaag al artikelen ontvangen. Terwijl er stond levertijd 1-9 dagen.geerttttt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:47:
Ik heb vanmorgen een paar artikelen besteld die op voorraad waren...
Momenteel kent alles bij Mediamarkt 1 tot 8 werkdagen levertijd... Dat is dus een model wat op 'voorraad' is. Heeft iemand enig idee of ervaring hoe dit in zijn werk gaat?
Dat heeft werkelijk niks met naaien te maken, maar alles met dagprijzen. Ik raad je aan om de algemene voorwaarden van de MM rondom deze actie nog eens te lezen. En zelfs al is een andere winkel nú op dit moment goedkoper; dan koop je het toch daar?Morpheus2003 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:56:
Handige site om te controleren of je niet genaaid wordt; https://deal-break.com/btw/
Vanwege de drukte halen ze gewoon de levertijden niet.geerttttt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:47:
Ik heb vanmorgen een paar artikelen besteld die op voorraad waren...
Momenteel kent alles bij Mediamarkt 1 tot 8 werkdagen levertijd... Dat is dus een model wat op 'voorraad' is. Heeft iemand enig idee of ervaring hoe dit in zijn werk gaat?
Moet ik denken aan dat het waarschijnlijk morgen/overmorgen geleverd wordt en dat die 8 dagen een soort manier zijn om ze in te dekken vanwege drukte? Of is het momenteel echt gewoon erg lang wachten voordat iets geleverd wordt.
Tsja een Xbox is ook maar een bluray speler waar je zonder controller ook niet mee kunt gamen. Je kan er zelfs kabeltv op aansluitenCyclonic schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:01:
[...]
Is geen consoleen al helemaal niet zonder controller.
[ Voor 106% gewijzigd door apis29 op 26-01-2018 00:10 ]
Bron: http://www.vandale.nl/gra...enis/console#.Wmo7WKjiaUkBetekenis 'console'
con·sole (de; v(m); meervoud: consoles)
1
bedieningspaneel
2
spelcomputer
[ Voor 5% gewijzigd door hmartino op 25-01-2018 21:21 ]
Heel kort; ik ben bekend met de dagprijzen en vind t echt naaien. Voorbeelden genoeg. Maar goed, on-topic, doe je voordeel met de site zou ik zeggenJorgen schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:08:
[...]
Dat heeft werkelijk niks met naaien te maken, maar alles met dagprijzen. Ik raad je aan om de algemene voorwaarden van de MM rondom deze actie nog eens te lezen. En zelfs al is een andere winkel nú op dit moment goedkoper; dan koop je het toch daar?
MM is gewoon de duurste zaak van Nederland, maar als je dat niet snapt, is zo'n actie pijnlijk en voel je je bekocht.Morpheus2003 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:32:
[...]
Heel kort; ik ben bekend met de dagprijzen en vind t echt naaien. Voorbeelden genoeg. Maar goed, on-topic, doe je voordeel met de site zou ik zeggen
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen voor € 329,77? Ik zie dat hij er nu nog gewoon voor € 399,99 op staat.kwiebus schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:32:
[...]
Hier hetzelfde verhaal, gisteren waren beide varianten op voorraad, nu lijkt de grijze zelfs helemaal niet meer vindbaar op de site. Blijkbaar is er plotseling veel vraag naar dit product.
Niet bij mediamarkt verkrijgbaar, maar zojuist wel bij COOLBLUE besteld voor € 329,77.
precies. 2 montiors. IPS, 24 inch, perfect voor wat ik zoek. 98 euro. Eerstvolgende ; 143 euro. Mwagh, leuk verschil.ABD schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:49:
[...]
Mensen met een beetje inhoud kiezen de kersen uit de taart, en herkennen en pakken de echte deals.
Hij stond gisteren als aanbieding op de site, nu inderdaad weer voor de normale prijs.Frituurpanda schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:53:
[...]
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen voor € 329,77? Ik zie dat hij er nu nog gewoon voor € 399,99 op staat.
Als je nog wil, kost nu € 412,37 bij CoolBlue.iamzero456 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:11:
[...]
Helaas, al sinds vannacht heel toevallig niet meer te krijgen. Nog wel bij PlatteTV, maar ik krijg het nog niet voor elkaar om de 21% BTW er af te krijgen
Update: Chatlog van PlatteTV.nl:
Helaas is dit model uitgesloten voor de BTW actie, dit model staat al dusdanig laag geprijsd dat er verder geen actie mogelijk is. Indien u toch besluit deze bij ons te bestellen dan zullen wij u als dank hiervoor een goede HDMI kabel of LED TV reiniger kado doen!
Indien u hiervan gebruik wenst te maken kunt u uw bestelling plaatsen via de website en mij daarna uw ordernummer doorgeven!
Hij heeft gelijk toch? Of mis ik iets?Angermanagement schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:44:
https://www.telegraaf.nl/...n-vlak-voor-kortingsactie
weer iemand die het niet snapt.
Aangezien je dat verhaal over de dagprijzen probeert te verdedigen ga ik er vanuit dat jij bij de MM werkt?Jorgen schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:51:
En dan ook nog eens praten over de beloofde 21% korting...
Mensen moeten lezen.
[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2018 22:59 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dank voor het melden, had vlak na mijn poost het tweedekans model (alleen doos open geweest) besteld voor 379, met cashback komt uit op 369 euro ongeveer. Ben benieuwdHi-Sintar schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Als je nog wil, kost nu € 412,37 bij CoolBlue.
IVEL schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:58:
[...]
Ik ben op zich ook in de race voor deze, maar waar haal jij de cashback vandaan? Als ik hier kijk:
https://www.canon.nl/winterpromo/ zie ik staan:
Deze actie loopt van 16.10.17 tot en met 14.01.18. In deze periode kan je één of meerdere actieproducten kopen. Tot 31.01.18 heb je de mogelijkheid om je aankoop te registreren. Het Canon tegoed blijft geldig tot en met 15 april 2018.
Let op! Je hebt tot en met 15.04.18 om je tweede of vervolgaankoop te doen.
Registreer je aankoop dus uiterlijk 30.04.18.
Mis ik een cashback ergens, want dat gaat mijn keuze wel iets helpen
Maar ik wil toch echt wel kijken hoe goed het scherm is van de laptop die ik heb besteld. Dat kan alleen door hem in te schakelen...Voor producten die zijn gekocht in de MediaMarkt Webshop geldt een bedenktermijn van 14 dagen en kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Tijdens de bedenktijd dient de klant zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. De klant dient het product slechts in die mate uit te pakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of de klant het product wenst te behouden. De klant mag het product niet gebruiken. Indien de klant van zijn bedenktermijn gebruik maakt, dient de klant het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan MediaMarkt(online) te retourneren.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Je mag hem aanzetten. Maar niks installeren of zoiets.sdk1985 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:23:
Hoe zit dat met de bedenktijd bij Mediamarkt?
Op de website las ik:
[...]
Maar ik wil toch echt wel kijken hoe goed het scherm is van de laptop die ik heb besteld. Dat kan alleen door hem in te schakelen...
Je kan ook een willekeurige MM binnenlopen en daar even kijken.sdk1985 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:23:
Hoe zit dat met de bedenktijd bij Mediamarkt?
Op de website las ik:
[...]
Maar ik wil toch echt wel kijken hoe goed het scherm is van de laptop die ik heb besteld. Dat kan alleen door hem in te schakelen...
Niet elk model staat in de winkel en binnen de serie kan het heel erg verschillen, aldus mijn vooronderzoek in de winkel.Marco schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:37:
[...]
Je kan ook een willekeurige MM binnenlopen en daar even kijken.
Ik heb voor de jaarwisseling 2 keer een asus laptop gekocht, welke ik beide kon retourneren vanwege backlight bleeding (MM Cruquius). Werd totaal niet moeilijk over gedaan, sowieso als je binnen de 2 weken bent.sdk1985 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:43:
[...]
Niet elk model staat in de winkel en binnen de serie kan het heel erg verschillen, aldus mijn vooronderzoek in de winkel.
Hmm ze hebben ook prijzen verlaagt, maar daar hoor je niemand over..Angermanagement schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:44:
https://www.telegraaf.nl/...n-vlak-voor-kortingsactie
weer iemand die het niet snapt.
Ze hebben hem dus eerst verhoogd naar 579, vervolgens de btw-korting eraf gehaald. Daar vallen de meeste mensen over.Blefke schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Hmm ze hebben ook prijzen verlaagt, maar daar hoor je niemand over..
Deze aanbieding was een week eerder
[afbeelding]
Deze aanbieding is nu
[afbeelding]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ze mogen toch wel een aanbieding doen voor de btw dagen? Apparaat met dezelfde specs had ik eerder op het oog, was toen nog 629 bij coolblue. Vervolgens 579 bij mediamarkt en toen werd het een folderaanbieding voor 499. Het was uberhaupt 1 van de eerste betaalbare laptops met een i5 8250U.Blefke schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Hmm ze hebben ook prijzen verlaagt, maar daar hoor je niemand over..
Deze aanbieding was een week eerder
[afbeelding]
Deze aanbieding is nu
[afbeelding]
Thanks.Erkel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:53:
[...]
Ik heb voor de jaarwisseling 2 keer een asus laptop gekocht, welke ik beide kon retourneren vanwege backlight bleeding (MM Cruquius). Werd totaal niet moeilijk over gedaan, sowieso als je binnen de 2 weken bent.
[ Voor 36% gewijzigd door sdk1985 op 26-01-2018 00:39 ]
[ Voor 33% gewijzigd door goldmemberf1 op 26-01-2018 00:53 ]
Ooh, kon dat op de sitegoldmemberf1 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:44:
De Galaxy S8 met maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement is eraf gehaald. Helaas..
Die cashback gold tot de 21e. Dus helaas....Richh schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:06:
De Galaxy S8 zit nog steeds op €637 en de €50 cashback blijft geldig tijdens de BTW dagen. Die zal uitkomen rond de 475 euro.
De Gear S3 (en Sport) krijgen nu ook 50 euro cashback. De Gear Sport zou dan rond de 200 euro uitkomen.
Tenzij de prijzen veranderen
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Helaas is de cashback inderdaad verlopen, maar de huidige prijs is ook nog prima. Overigens leuk om te zien dat Coolblue ook inhaakt op de BTW actie van de MM en van een aantal producten de prijs gewoon gelijk heeft getrokken aan die van MM. Zo ook voor de Gear S3. Gisteren toch de knoop doorgehakt en besteld, maar dan wel bij Coolblue: zij hebben 'm gisteren netjes verzonden, dus vandaag zou die binnen moeten komenAW_Bos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 01:17:
[...]
Die cashback gold tot de 21e. Dus helaas....
Maar die €288,67 is het alsnog wel waard om te kopen. Ik heb hem vanmiddag gekocht, en nu maar afwachten waneer hij wordt geleverd. Mediamarkt waarschuwde al in een mail dat er vertraging in het verzendproces zou zitten vanwege de drukte, en dat lijkt te blijken. Ik heb nog geen verzendingsmail gekregen.
Met de kanttekening dat in de fysieke winkels je een kans hebt dat het alsnog goedkoper wordt, zoals ik heb gemerkt. Ik wou bijna bij CoolBlue langs, omdat ze de prijs van de website hebben gematched. Maar in de MM-winkel zelf was het zelfs nog goedkoper. Dus als er een MM in de buurt is, zou ik toch maar eerst even checken.phpn3rd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:06:
[...]
Helaas is de cashback inderdaad verlopen, maar de huidige prijs is ook nog prima. Overigens leuk om te zien dat Coolblue ook inhaakt op de BTW actie van de MM en van een aantal producten de prijs gewoon gelijk heeft getrokken aan die van MM. Zo ook voor de Gear S3. Gisteren toch de knoop doorgehakt en besteld, maar dan wel bij Coolblue: zij hebben 'm gisteren netjes verzonden, dus vandaag zou die binnen moeten komen
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Morpheus2003 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:32:
[...]
Heel kort; ik ben bekend met de dagprijzen en vind t echt naaien. Voorbeelden genoeg. Maar goed, on-topic, doe je voordeel met de site zou ik zeggen
Snap niet dat mensen daarover kunnen vallen...Hi-Sintar schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:04:
[...]
Ze hebben hem dus eerst verhoogd naar 579, vervolgens de btw-korting eraf gehaald. Daar vallen de meeste mensen over.
Zelf een espressomachine gekocht van Siemens voor 579, elders goedkoopste prijs 699. Gaat nog 40 euro cashback via Siemens af. Dat zijn leuke deals.
Snikkwiebus schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:25:
[...]
Hij stond gisteren als aanbieding op de site, nu inderdaad weer voor de normale prijs.
Gefeliciteerd. Welke heb je gekocht en voor hoeveel?joppe113 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:33:
ik ben ook bekend met de dagprijzen, en heb een denon versterker gekocht 90 euro onder de goedkoopste nederlandse prijs....heerlijk zo genaaid te worden
[...]
Uiteraard gewoon, en supersnel!, goedgekeurddraggie8 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:42:
[...]
Dit dus. Het staat daar niet in de voorwaarden dus het zou gewoon moeten kunnenWelke machine heb jij gekocht Ninjai?
Voor degenen die het na willen lezen: https://acties.bsh.nl/files/104/Actievoorwaarden.pdf
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 26-01-2018 09:15 ]
Nickname does not reflect reality
Morpheus2003 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:01:
[...]
Gefeliciteerd. Welke heb je gekocht en voor hoeveel?
Ik kijk ook al een tijdje naar deze laptop en wachtte op een mooie aanbieding. Het verbaasde me dat ze de prijs niet aangepast hebben naar de adviesprijs, want met de btw eraf is het echt geen geld voor zo'n laptop! Dus ik heb hem gisteren ook besteld en vandaag inderdaad al een mailtje dat hij verstuurd is; keurig!Meubelmaker schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:24:
Gisterenavond nog een mooie HP Spectre X360 gekocht en vannacht de mededeling dat deze naar mij is verstuurd. Ben echter zeer benieuwd of er ook nog de gratis HP Envy printer bij wordt geleverd.
Was trouwens blij verrast dat de BTW korting werd verrekend van de al verlaagde prijs in plaats van de HP adviesprijs van 1.599 euro.
https://www.mediamarkt.nl...0-13-ae010nd-1540443.html
Gamertag for Xbox: R0SSI
Inderdaad! Wij keken naar dezelfde. Ik had de avond ervoor nog gekeken. Toen waren zowel de wasmachine als de droger die we wilden nog beschikbaar. De volgende ochtend was de wasdroger er ineens niet meerBlauw_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:44:
Had een nieuwe wasdroger op het oog: Miele TKG 850 WP. Vorige week nog prima verkrijgbaar, vandaag op wonderbaarlijke wijze van de website verdwenen.
Voor de zekerheid er achteraan gebeld, en kreeg het antwoord: ja, soms zijn ze op en weten we niet wanneer hij weer op voorraad komt, dus dan gaat hij van de website. Moeilijk te geloven, aangezien er wel andere wasdrogers met "tijdelijk niet op voorraad" zonder voorraadindicatie op de website staan.
Mijn Spectre zou vandaag bezorgd moeten worden, waar ik ook vanuit ga. Tijdens het bestelproces kon ik de printer er bij bestellen maar......met een meerprijs. Heb ik dus niet gedaan. Ik ga ervan uit dat enkel door de mededeling dat er een gratis printer wordt geleverd bij aankoop boven de € 1.000 ik al mijn rechten heb behouden en ik deze alsnog kan claimen. Ga ik ook zeker doen.R0SSI schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:32:
[...]
Ik kijk ook al een tijdje naar deze laptop en wachtte op een mooie aanbieding. Het verbaasde me dat ze de prijs niet aangepast hebben naar de adviesprijs, want met de btw eraf is het echt geen geld voor zo'n laptop! Dus ik heb hem gisteren ook besteld en vandaag inderdaad al een mailtje dat hij verstuurd is; keurig!
Adviesprijs is 1599, bij MM normaal voor 1515 en nu zonder btw 1252.
Alleen de printer actie heb ik er niet bij gedaan, ik had geen zin om langer dan 2 weken te wachten.. Denk dat ik een mailtje stuur zodra ik de laptop binnen heb, dat ik over die actie heen gezien heb..
Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5
De One ligt bijna nergens in de winkel, omdat Alexa (nog) geen Nederlands kan. Ik heb hem ook bij Bol besteld trouwens.Walkman schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:39:
Ben gisteren nog langsgeweest voor een Sonos One. Ze hadden echter alleen de Sonos 1 staan, het nieuwe model zou pas waarschijnlijk in de loop van volgende maand in de winkel liggen. Wel te bestellen via de website, dus uiteindelijk maar via Bol.com gedaan, die bood het voor dezelfde prijs aan. Dus als je die specifieke versie wil, hoef je er niet voor naar de winkel.
Moet deze rant toch even corrigeren. Zag gisteren bij de mediamarkt dat de playbar en playbase netjes van €699 afgeprijsd waren naar €579.Pepper92 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:15:
Toch bijzonder dat de Sonos Playbar bij de mediamarkt vandaag opeens €799 kost en opeens bij bol.com zelf niet meer verkrijgbaar is; heeft toch sinds december op €699 gestaan. Idem overigens voor de Denon Bar die tot vorige week overal voor €799 te krijgen was, en nu €999 kost. Achja ik ben inmiddels voor losse speakers + versterker gegaan, maar het viel me toch op.
Heb gelukkig nog 1 kunnen scoren. Kon toch mn abbo verlengen bij tele 2goldmemberf1 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:44:
De Galaxy S8 met maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement is eraf gehaald. Helaas..
EDIT: de maandelijks opzegbare abonnementen lijken er nu helemaal afgehaald.
Ik heb dan toch maar de ACER Predator XB271HUB besteld. Reviews gelezen, en is gelijkwaardig, alleen wat andere looks.Vegetto schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:12:
[...]
Ik helaas ook zat in winkelmand toen ff iets tussendoor en weg
Ik had woensdag om 6 uur een tv besteld, die wordt vandaag bezorgd.dnifan schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:52:
Gisterochtend rond 09:00 een TV besteld, maar helaas staat er nog altijd "Bestelling verzonden naar magazijn". Is dit normaal voor de BTW-actie? Dit is mijn eerste keer namelijk
Er is wel nieuwe BIOS-update beschikbaar van 15 januari, maar volgens mij kun je beter nog even wachten aangezien Intel nog wat bugs gevonden in de nieuwste microcode.Meubelmaker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:52:
[...]
Mijn Spectre zou vandaag bezorgd moeten worden, waar ik ook vanuit ga. Tijdens het bestelproces kon ik de printer er bij bestellen maar......met een meerprijs. Heb ik dus niet gedaan. Ik ga ervan uit dat enkel door de mededeling dat er een gratis printer wordt geleverd bij aankoop boven de € 1.000 ik al mijn rechten heb behouden en ik deze alsnog kan claimen. Ga ik ook zeker doen.
Succes met je Spectre, alleen de vraag of deze tegen Spectre[en Meltdown] is beveiligd].
https://tweakers.net/revi...tre-drie-weken-later.html
Gamertag for Xbox: R0SSI
Dat is toch niet zo vreemd? Als ik vandaag iets koop en een paar dagen later wordt het goedkoper, tsja... Zie ook de voorwaarden.WahWah schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:26:
Mocht iemand deze koekast besteld hebben bij MM voor 507 euro, net als ik pricewatch: Samsung RB37J5018SA
Hij staat vandaag bij de bol.com (een van de "concurrenten" in de prijsbelofte lijst) voor 495.
Ik ging klanten service bellen voor de prijsbelofte en krijg de opmerking: "nee geldt alleen voor de prijs op de dag dat je betaald hebt". Mijn bestelling was dus 2 dagen terug. Dus moet me bestelling annuleren en opnieuw bestellen...nee ze kunnen niet gewoon het verschil teruggeven.....regels...kunnen ze niet gewoon meedenken met je...
ik kon m achteraf rond 23:25 wel bestellen na een refresh van de pagina, acer heeft wel zelfde paneel bijna ja maar de afwerking vooral de plastic bezel enzo laat wat te wensen over, filmpjes gezien waarbij er hele ruimtes tussen paneel en bezel zitten, voelt allemaal wat " cheaper " aan dan de asus blijkbaarFarrell schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:46:
[...]
Ik heb dan toch maar de ACER Predator XB271HUB besteld. Reviews gelezen, en is gelijkwaardig, alleen wat andere looks.
joppe113 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:16:
Denon AVR-X2400H, die normaliter als goedkoopste stond voor 549 ( voor de btw actie) nu voor 453 nogwat.
Dus ik ben tevreden. ( en ja,ik zie nu ook dat hij nog een paar euro goedkoper kan, maar had hem al in de planning voor dat ik wist van de btw dagen dus ik vind het fijn)
[...]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik heb zitten refreshen als een malle, maar helaas. Mocht het schem niet bevallen, dan gaat ie gewoon terug natuurlijk. We moeten iig hopen op een goed exemplaar met niet teveel BLB.Vegetto schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:44:
[...]
ik kon m achteraf rond 23:25 wel bestellen na een refresh van de pagina, acer heeft wel zelfde paneel bijna ja maar de afwerking vooral de plastic bezel enzo laat wat te wensen over, filmpjes gezien waarbij er hele ruimtes tussen paneel en bezel zitten, voelt allemaal wat " cheaper " aan dan de asus blijkbaar
mja blb is wel een eigenschap van een IPS, je moet je afvragen hoevaak je zelf in het pikke donker zit naar een zwart scherm te staren? dus ik denk dat dat allemaal wel meevalt.Farrell schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:54:
[...]
Ik heb zitten refreshen als een malle, maar helaas. Mocht het schem niet bevallen, dan gaat ie gewoon terug natuurlijk. We moeten iig hopen op een goed exemplaar met niet teveel BLB.
Voor 50 euro zou ik zeker annuleren! Daarnaast vind ik de service van Bol.com stukken beter.hostje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:44:
Bij Bol.com nu ook 453,- en dan gaat er nog eens 50 euro kassakorting van af. Dus 403,- euro. Mocht je je bestelling nog kunnen annuleren, dan zou ik dat voor die 50 euro extra korting wel proberen te doen.
[...]
hostje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:44:
Bij Bol.com nu ook 453,- en dan gaat er nog eens 50 euro kassakorting van af. Dus 403,- euro. Mocht je je bestelling nog kunnen annuleren, dan zou ik dat voor die 50 euro extra korting wel proberen te doen.
[...]
Waarom zou je jezelf in de vingers snijden ten voordelen van zo'n mega maatschappij die vaak zat geld aan 'ons' de consument verdient?Deathchant schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:50:
@WahWah Meen je dat nou echt dat je voor 12 euro verschil de boel just gaat cancelen en bij bol die koelkast gaat bestellen
Dit is gewoon heel vreemd, dat je volgens wet "kopen op afstand en eigen voorwaarden" weet dat klant product kan retouneren, wat je als organisatie dan weer geld kost. En een geïrriteerde klant kan opleveren die je mogelijkerwijs verliest. En dit alles simpel te voorkomen door administratieve handeling. Ik zeg top bezig!Bloederig schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Dat is toch niet zo vreemd? Als ik vandaag iets koop en een paar dagen later wordt het goedkoper, tsja... Zie ook de voorwaarden.
De werkwijze die jij nu hanteert is buiten de regels om, vandaar dat ze daar niet mee akkoord kunnen gaan. En door dit soort grappen worden deze regels uiteindelijk weer afgeschaft
I'm not bothered by those who think they are right.
Als je 12 euro niet kan missen moet je geen koelkast van Samsung kopen maar een Beko o.i.d.AlxRoelofs schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:20:
[...]
Waarom zou je jezelf in de vingers snijden ten voordelen van zo'n mega maatschappij die vaak zat geld aan 'ons' de consument verdient?
Je kan bij niemand in de portemonnee kijken. €12 is voor de een wisselgeld maar kan voor een ander veel geld zijn. Ik vind jou reactie dus een beetje kort door de bocht.
[ Voor 7% gewijzigd door IkWilbert op 26-01-2018 13:09 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Richh schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:38:
Jullie denken allemaal dat die Galaxy S8 goedkoop is, €637 met BTW korting en 50 euro cashback = €475.
Maar het kan goedkoper
Bestel de Galaxy S8 in combinatie met een maandelijks opzegbaar Tele2 abonnement:
https://telefoonabonnemen...ent?articles=499+505+2965
Wil je enkel het toestel, ga dan voor een maandelijks opzegbaar abonnement en zeg dit direct op. Je moet dan het volgende betalen:
Eenmalig: €428 toestelkosten + 30 euro aansluitkosten + 1x 12 euro abonnementskosten = €470. Later krijg je via Samsung nog €50 cashback terug, waardoor je uitkomt op €420.
Zoek je toevallig ook nog een nieuw abonnement voor 2 jaar vast, dan is het helemaal goedkoop:
Bijvoorbeeld: 10gb + 100 minuten bij Tele2 kost €16 per maand (+ 30 euro aansluitkosten).
Voor het toestel betaal je dan maar €336 bij. Later krijg je via Samsung nog €50 terug waardoor je netto €286 moet betalen.
Xiaomi 13T Pro
Ze hebben maandelijks opzegbaar al verwijderd, waarschijnlijk werd het te veel gedaan.Btje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:13:
Hoe geef je hier aan dat het maandelijks opzegbaar moet?
[...]
Dat kon tot vanochtend. Mediamarkt is wakker geworden, het kan nu alleen bij 2 jarige abo's.Btje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:13:
Hoe geef je hier aan dat het maandelijks opzegbaar moet?
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 26-01-2018 13:19 ]
Die regels zijn wetten. En zullen niet snel afgeschaft worden. Wij moeten regelmatig een handtekening ophalen bij de klant omdat hij de wasmachine of koelkast direct retour gaat.Bloederig schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Dat is toch niet zo vreemd? Als ik vandaag iets koop en een paar dagen later wordt het goedkoper, tsja... Zie ook de voorwaarden.
De werkwijze die jij nu hanteert is buiten de regels om, vandaar dat ze daar niet mee akkoord kunnen gaan. En door dit soort grappen worden deze regels uiteindelijk weer afgeschaft
Kan ik 12 euro missen? Ja me leven zal er niet drastisch door veranderen. Wil ik 12 euro zomaar weggeven? Nee. Jij wel?Bloederig schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Als je 12 euro niet kan missen moet je geen koelkast van Samsung kopen maar een Beko o.i.d.
Bedankt voor de tip, ik kan mijn MM bestelling niet meer annuleren, hij komt morgen, maar ik breng hem gewoon terug, 50 eu is snel verdiend.hostje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:44:
[...]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
True, ik kan niemand in de beurs kijken idd. We hebben het over 12 euro op 500 euro.AlxRoelofs schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:20:
[...]
Waarom zou je jezelf in de vingers snijden ten voordelen van zo'n mega maatschappij die vaak zat geld aan 'ons' de consument verdient?
Je kan bij niemand in de portemonnee kijken. €12 is voor de een wisselgeld maar kan voor een ander veel geld zijn. Ik vind jou reactie dus een beetje kort door de bocht.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
En de co2 als hij al wél in het bezorgproces zit? Mij niet!Deathchant schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:00:
[...]
True, ik kan niemand in de beurs kijken idd. We hebben het over 12 euro op 500 euro.
Als je echt hoog zit qua geld, zijn er genoeg andere koelkasten te vinden zelfs onder de 200 euro. Maar goed, daar gaat 't niet echt om. Mij zou het zich meer erom gaan om het proces; 1) je moet je order cancelen, 2) wachten op je geld, 3) nieuwe bestellen, 4) wachten (andere levertijd misschien?)
Is die 12 euro de stress waard, dat had ik eigenlijk moeten vragen.
Bedankt voor de tip. De SONY DN1080 die ik wilde, is niet te koop tijdens de BTW dagen, dus ik ben voor deze gegaan. Voor die prijs kan ik het niet laten, vooral omdat Denon ook een 10% cashback heeft en je nog 40,30 extra korting krijgt, waardoor je effectief 362,70 betaalt. Dat ik nog een bol cadeaubon had, was extra meegenomen. Superaanbieding met dank aan de btw dagen!hostje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:44:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door ABD op 26-01-2018 15:20 ]
Had CashbackXL.nl gebruikt en het verschil was verwaarloosbaar.WahWah schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:26:
Mocht iemand deze koekast besteld hebben bij MM voor 507 euro, net als ik pricewatch: Samsung RB37J5018SA
Hij staat vandaag bij de bol.com (een van de "concurrenten" in de prijsbelofte lijst) voor 495.
Ik ging klanten service bellen voor de prijsbelofte en krijg de opmerking: "nee geldt alleen voor de prijs op de dag dat je betaald hebt". Mijn bestelling was dus 2 dagen terug. Dus moet me bestelling annuleren en opnieuw bestellen...nee ze kunnen niet gewoon het verschil teruggeven.....regels...kunnen ze niet gewoon meedenken met je...
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
De stress was het zeker niet waard, achteraf wel een gedoe ja, maarja done is doneDeathchant schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:00:
[...]
True, ik kan niemand in de beurs kijken idd. We hebben het over 12 euro op 500 euro.
Als je echt hoog zit qua geld, zijn er genoeg andere koelkasten te vinden zelfs onder de 200 euro. Maar goed, daar gaat 't niet echt om. Mij zou het zich meer erom gaan om het proces; 1) je moet je order cancelen, 2) wachten op je geld, 3) nieuwe bestellen, 4) wachten (andere levertijd misschien?)
Is die 12 euro de stress waard, dat had ik eigenlijk moeten vragen.
Inderdaad CashbackXL geeft gewoon 2,5% en niet 2% zoals in 2017.THE_BASE schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:12:
[...]
Had CashbackXL.nl gebruikt en het verschil was verwaarloosbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Koning Willy op 26-01-2018 14:24 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq