Media Markt BTW-actie 2018 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 188.896 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blauw_
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-07 11:03
Had een nieuwe wasdroger op het oog: Miele TKG 850 WP. Vorige week nog prima verkrijgbaar, vandaag op wonderbaarlijke wijze van de website verdwenen.

Voor de zekerheid er achteraan gebeld, en kreeg het antwoord: ja, soms zijn ze op en weten we niet wanneer hij weer op voorraad komt, dus dan gaat hij van de website. Moeilijk te geloven, aangezien er wel andere wasdrogers met "tijdelijk niet op voorraad" zonder voorraadindicatie op de website staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
Mijn bestelling van gisteren wordt vandaag al geleverd!
Helaas ben ik niet thuis, maar dat doet niets af aan het feit dat ik plezierig verrast ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:48
hifiklubben moet je via de chat vragen trouwens. Dan kijken ze meteen bij de MM voor de korting.
De zilveren Marantz is uitverkocht trouwens. Wat discussies iig een stuk moeilijker.

En ze passen hem meteen aan op de site.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 25-01-2018 10:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2021
Leuke aanbieding in de outlet:

https://outlet.mediamarkt...s/sonos-one-zwart-ID45739

van €189.25 nu voor maar €221,-! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hij lijkt toch verkocht te zijn want de pagina doet het niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 15:37
Korvaag schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:22:
[...]

Verdorie. Ik zat er net naar te kijken gisteren omdat mijn kleine vaatwasser (Etna) bijna aan vervanging toe is. Mijn gedachte was: niemand koopt zo'n klein ding dus ik hoef er niet voor in de rij te liggen (al dan niet digitaal).

*grom* ;)

In ieder geval: veel plezier ermee. Het was destijds 1 van mijn betere aanschaffen. Ik was echt nooit meer af :D
Tja outlet staan vrijwel geen kleine op, dus ze zijn snel weg x)
Ik ben er ook heel blij mee, ik heb vrij weinig tijd nu ik werk en dan heb ik echt geen zin na de sport en koken en eten nog te gaan afwassen als het al 21:00 is :9
fockarty schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:41:
mooie aanbieding http://www.mediamarkt.nl/...s-16gb-zwart-1519273.html 51 euro btw voordeel, want hij is normaal '299' zelfde tablet zonder actie eind november gekocht voor +/- 250 euro...
voor mij zit er een luchtje aan de actie...
Nee hoor, prijzen "schommelen" gewoon. Kijk het staat MM in het recht en het is aan ons de echte aanbiedingen eruit te vissen t.o.v. de schijnbare aanbiedingen die dus nauwelijks/geen aanbiedingen zijn. Daarover zeuren heeft geen nut, dat gaat toch niet verbeteren. Dus doe jezelf een lol en scoor die TV met wel €300 korting en stop met zaniken over luchtjes. Als je er in trapt moet je maar meer research doen :+

[ Voor 35% gewijzigd door Santee op 25-01-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Trezzahn schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 06:20:
Medio december in de aanbieding geweest voor €1.099. Daarna als het goed is elke keer om en nabij €1.299 geweest. Tot gisteren een uur of 1-2: toen was deze prijs €1.129. :)
Erg blij mee en gisteren direct afgehaald voor de prijs van €933.

pricewatch: Samsung UE55MU7000 Zilver, Zwart

Nog getwijfeld om deze erbij te halen voor €660: pricewatch: Bose Soundtouch 300 Soundbar
Ergens in december deze ook gezien en dacht dat we toen knoppen op de bovenkant zaten voor bijvoorbeeld Spotify en radio. Gisteren niet kunnen vinden. Deze heeft nu een afstandbediening.
Dus twijfels.. Maar gisterenavond nog even wat uitgezocht en denk wel dat ik deze vanavond "ophaal". :)
als je het kunt veroorloven , ga voor de sony ht st 5000 en heeft tot 28 januari nog 250 cashback. dus 900 dolby atmos met subwoofer.
pricewatch: Sony HT-ST5000

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
RutgervdZ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Hij lijkt toch verkocht te zijn want de pagina doet het niet meer 8)7
Hij staat nu hier. "BTW?! Erbij ermee!"

Edit Aaaand it's gone. Vreemd geval haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Tralapo op 25-01-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712338

Geen ps4 pro acties dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:02
Tralapo schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Hij staat nu hier. "BTW?! Erbij ermee!"

Edit Aaaand it's gone. Vreemd geval haha.
Weer een dode link. Lijkt erop dat mensen 'm in hun winkelmandje gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 13:46

JK

Gisteravond al gekeken voor een Panasonic LX15 compact camera met 1" sensor. Toen stond ie nog 'op voorraad' in het zoekmenu, maar op de pagina al 'tijdelijk uitverkocht'. Denk dat ze er maar weinig op voorraad hadden, want zo populair zijn compact camera's toch niet meer sinds iedereen een smartphone heeft?

Dan maar ergens anders bestellen via de Pricewatch.

edit; of zoals iemand al zei, even de winkel bezoeken. Dat dan maar doen.

[ Voor 9% gewijzigd door JK op 25-01-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 18:59
tekken4111 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Weer een dode link. Lijkt erop dat mensen 'm in hun winkelmandje gooien
Dat is waarschijnlijk ook zo, vorige keer stond er bij de outlet ook een rare prijs bij zowel een Ps4 slim als bij een PS4 pro, de aanbieding was hier nog niet verwerkt. Als je hem in je winkelmand gooit verdwijnt hij een kwartiertje van de site en in de tussentijd hopen dat de prijs gecorrigeerd wordt. Dit herhaal je natuurlijk ieder kwartier ofzo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angermanagement
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-01-2024
Even de 8 inch fotolijst gekocht, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Gisteravond de lg-34uc88-b opgehaald in de mediamarkt te Duiven. Volgens mij de enige die ze hadden staan.

Goedkoopste op internet €710, nu €610.. :-)

Bijzonder blij mee!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-06 08:12
Mojo schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:45:
Gisteravond de lg-34uc88-b opgehaald in de mediamarkt te Duiven. Volgens mij de enige die ze hadden staan.

Goedkoopste op internet €710, nu €610.. :-)

Bijzonder blij mee!
Ik heb dezelfde in hoofddorp gehaald, inderdaad een nette prijs.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Zucht, vriend wilde AOC I2490PXQU halen, net na 12 gewoon met korting online, maar hij was laat thuis en ging gelijk slapen. Guess wat, nu is die weg van de site. Krijg niet eens een "uitverkocht" status te zien, nee gewoon weg.
Nu gaat hij voor een ander scherm, maar wel jammer. Was 2 uur bezig geweest met reviews e.d. tot we op deze monitor uit kwamen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:12

MeltedForest

Lenny-t

Santee schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:58:
Zucht, vriend wilde AOC I2490PXQU halen, net na 12 gewoon met korting online, maar hij was laat thuis en ging gelijk slapen. Guess wat, nu is die weg van de site. Krijg niet eens een "uitverkocht" status te zien, nee gewoon weg.
Nu gaat hij voor een ander scherm, maar wel jammer. Was 2 uur bezig geweest met reviews e.d. tot we op deze monitor uit kwamen |:(
Hij staat nog wel op de site hoor, uitverkochte producten worden uit de zoekresultaten gehaald. Je zou nog een vestiging kunnen proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uunal
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-05-2022
Voor alle mensen die op zoek zijn naar een product dat "tijdelijk uitverkocht" is op de site. Ga met een screenshot die je eerder had gemaakt of in ieder geval met de modelnummer naar de winkel en vraag of ze die op voorraad hebben en/of ze deze kunnen bestellen. Dit heb ik gister gedaan met een koelkast van LG. Deze was plotseling op dinsdag niet meer verkrijgbaar. Ik heb erna gevraagd in de winkel en deze hadden ze gewoon op voorraad! Dus gelijk gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 15:13

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb gisteren om 21.55 nog even een Dyson V8 Absolute Pro gehaald.
De V7 en V8 hadden ze in Breda nog voldoende staan. (6 x V7 Fluffy, 6x V8 Absolute, 15x V8 Absolute Pro ongeveer)

Bij thuiskomst direct mijn iBood bestelling geannuleerd (was een V7 Fluffy), want deze stond nog niet op verzonden, maar helaas krijg ik toch een mail dat hij vandaag tussen 14.00 en 18.00 bezorgd wordt.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
Ze lezen mee :P Staat er nu voor €170,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:02
Kristian Ruiter schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Ze lezen mee :P Staat er nu voor €170,-
Zou nogsteeds niet moeten kunnen. Originele prijs 189,25/1.21=156 euro. En dan nog de Outlet korting eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-06 11:21
Arunia schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:58:
hifiklubben moet je via de chat vragen trouwens. Dan kijken ze meteen bij de MM voor de korting.
De zilveren Marantz is uitverkocht trouwens. Wat discussies iig een stuk moeilijker.

En ze passen hem meteen aan op de site.
Zag dat ze inderdaad ook uitverkoop was op de site nu. Ik heb toevallig afgelopen weekend daar nog een hele sonosset gekocht, maar hierbij hebben ze geen melding gedaan over een eventuele aankomende sale/kortingsactie.

Het staat me bij dat een bedrijf verplicht is om melding te maken van een aankomende sale. Want anders hadden we wel een weekendje gewacht (zou toch weer 250+ schelen).
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:31
artificial_sun schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:08:
Ik heb gisteren om 21.55 nog even een Dyson V8 Absolute Pro gehaald.
De V7 en V8 hadden ze in Breda nog voldoende staan. (6 x V7 Fluffy, 6x V8 Absolute, 15x V8 Absolute Pro ongeveer)

Bij thuiskomst direct mijn iBood bestelling geannuleerd (was een V7 Fluffy), want deze stond nog niet op verzonden, maar helaas krijg ik toch een mail dat hij vandaag tussen 14.00 en 18.00 bezorgd wordt.
Ik heb zojuist de V8 Absolute besteld. Ben benieuwd! Bevalt ie zover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:48
@fyr0 Tja, probleem is alleen dat ze meegaan in de laagste prijs. Dus wat dat betreft gaat het niet om een actie van hun, maar van MM.
Enige wat je kunt doen is het terug brengen (of ben je in de winkel geweest) onder WKOA.
Aan de andere kant mag je binnen zoveel dagen gewoon ruilen etc. Zou zeggen, neem contact op met de winkel (kan via chat) en vraag of ze iets voor je kunnen betekenen. Een goede winkel zou dat wel doen. Zit weinig tijd tussen, nee heb je, ja kun je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
tekken4111 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Zou nogsteeds niet moeten kunnen. Originele prijs 189,25/1.21=156 euro. En dan nog de Outlet korting eraf.
normale prijs was 229 toch?

229/1.21 = 189.25

vervolgens hebben ze er nog 19.25 aan opendooskorting gegeven in de outlet.

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 12:21
Wat kost de Harmony Hub met de BTW actie? Online 'plots' niet meer leverbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-06 11:21
Arunia schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:15:
@fyr0 Tja, probleem is alleen dat ze meegaan in de laagste prijs. Dus wat dat betreft gaat het niet om een actie van hun, maar van MM.
Enige wat je kunt doen is het terug brengen (of ben je in de winkel geweest) onder WKOA.
Aan de andere kant mag je binnen zoveel dagen gewoon ruilen etc. Zou zeggen, neem contact op met de winkel (kan via chat) en vraag of ze iets voor je kunnen betekenen. Een goede winkel zou dat wel doen. Zit weinig tijd tussen, nee heb je, ja kun je krijgen.
Heb hem inderdaad in de winkel gekocht. Misschien dat ze me een beetje tegemoet willen komen.
Bedankt voor het advies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustate
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-01-2023
Is de levertijd bij mediamarkt altijd zo onnauwkeurig of het dit nu speciaal voor de btw aktie ?
Leverbaar in 1 tot 9 werkdagen
Ik kan me herinneren dat bij vorige bestellingen er altijd 1 dag stond.

Mag niet klagen, toch mooi meer dan 150 euro bespaard _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door tinustate op 25-01-2018 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:44

robhof

Lembongan view

fyr0 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:11:
[...]

Zag dat ze inderdaad ook uitverkoop was op de site nu. Ik heb toevallig afgelopen weekend daar nog een hele sonosset gekocht, maar hierbij hebben ze geen melding gedaan over een eventuele aankomende sale/kortingsactie.

Het staat me bij dat een bedrijf verplicht is om melding te maken van een aankomende sale. Want anders hadden we wel een weekendje gewacht (zou toch weer 250+ schelen).
Iemand hier ervaring mee?
Hifiklubben heeft een prijsgarantie: als de prijzen binnen 60 dagen dalen, krijgt je het verschil in de vorm van een tegoedbon terug. Ik kreeg daar automatisch bericht van via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 12:34
Santee schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Tja outlet staan vrijwel geen kleine op, dus ze zijn snel weg x)
Ik ben er ook heel blij mee, ik heb vrij weinig tijd nu ik werk en dan heb ik echt geen zin na de sport en koken en eten nog te gaan afwassen als het al 21:00 is :9
Zelf al een tijdje opzoek naar een mini vaatwasser voor in mijn huurwoning..
Al is die 218,17 op de gewone site ook geen slechte prijs zo te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

tinustate schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:22:
Is de levertijd bij mediamarkt altijd zo onnauwkeurig of het dit nu speciaal voor de btw aktie ?

[...]

Ik kan me herinneren dat bij vorige bestellingen er altijd 1 dag stond.

Mag niet klagen, toch mooi meer dan 150 euro bespaard _/-\o_
Lees het topic nog eens goed door zou ik zeggen ;)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
TrueGamer schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Zelf al een tijdje opzoek naar een mini vaatwasser voor in mijn huurwoning..
Al is die 218,17 op de gewone site ook geen slechte prijs zo te zien?
Is prima prijs. Ik heb ook even naar de duurdere gekeken van Bosch, maar is volgens mij dezelfde machine alleen met een luxer deurtje en een display erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:16
Ik heb gister rond 20:15 een bestelling geplaatst. Ik heb al wel de ontvangst bevestiging maar nog geen verwerking bevestiging (niet gelijk aan verzending). Ben ik te ongeduldig of moet ik er even achteraan bellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1014241

Jeetje mensen, er kopen voor honderden duizenden of misschien wel een miljoen aan mensen wat bij de Mediamarkt, met max 2k personeel, dan verwacht je toch niet dat ze met deze drukte alles op tijd kunnen leveren? Wordt ook nog eens in je bevestigingmail aangegeven, geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 15:13

artificial_sun

Mazda Rx7

zokiz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Ik heb zojuist de V8 Absolute besteld. Ben benieuwd! Bevalt ie zover?
Ik vindt Dyson heel erg Plastic fantastic zeker ten opzichte van mijn Bosch Roxx. Die Bosch is gewoon een tank, maar helaas ook in gewicht. (en de stang klikt niet goed meer op de slang, dus dat rechtvaardigt een nieuwe van 400 euro wel.... :X :X )

Gister heb ik even de bank gezogen met de mini borstel en dat ging goed. Voor de rest nog geen ervaring.

Heb je de absolute of de absolute Pro besteld. Dat scheelt €0,- maar wel wat nutteloze hulpstukken en een handige tas. En de stang is Roze ipv. oranje.

Maar 412 voor de v8 en 346 voor de V7 Fluffy zijn echt wel strakke aanbiedingen.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADLAX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-07 23:31
Anoniem: 1014241 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:44:
Jeetje mensen, er kopen voor honderden duizenden of misschien wel een miljoen aan mensen wat bij de Mediamarkt, met max 2k personeel, dan verwacht je toch niet dat ze met deze drukte alles op tijd kunnen leveren? Wordt ook nog eens in je bevestigingmail aangegeven, geduld is een schone zaak.
Ja plus wachten of kiezen tussen een winkel van hun te bezoeken, is wachten altijd beter dan het gekkenhuis dat mediamarkt winkels zijn. Zeker rond deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 12:34
Santee schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Is prima prijs. Ik heb ook even naar de duurdere gekeken van Bosch, maar is volgens mij dezelfde machine alleen met een luxer deurtje en een display erin.
Top, ja is voor ons overbodige luxe. Alleen vanavond even goed kijken of hij wel makkelijk aan te sluiten is in onze keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfl
  • Laatst online: 25-06 19:38
Van te voren gecheckt of de door mij begeerde lens Panasonic Lumix G 42.5mm f/1.7 ASPH objectief Zwart in het assortiment aanwezig is. Vanochtend kwam ik er toch langs dus ben ik even op Hoog Catharijne binnengewipt om mijn korting te cashen. (Je kon er een kanon afschieten). Blijkt deze uitvoering niet in voorraad, dus geen korting. :(

Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 08:53
2 weken geleden de SAMSUNG UE55MU6220 gekocht in de reclame voor 725.
Vorige week was die 900 euro, en nu online niet leverbaar.

Ben benieuwd naar de huidige prijs,

Overigens is die in andere webshops ook rond de 725

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:00
Ik heb dit model toevallig gisteravond besteld met de kortingscode. Ik heb het van 729 voor 602,45 euro kunnen bestellen. Daarna inderdaad niet meer op voorraad.
Mars18 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:55:
2 weken geleden de SAMSUNG UE55MU6220 gekocht in de reclame voor 725.
Vorige week was die 900 euro, en nu online niet leverbaar.

Ben benieuwd naar de huidige prijs,

Overigens is die in andere webshops ook rond de 725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014241

Ik vraag me trouwens wel het volgende af. De Everglades EVUD248 wordt op de Mediamarkt.be (en eigenlijk overal) zonder logo aan de voorkant weergeven, zoals hier:
Afbeeldingslocatie: https://picscdn.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-75882249/mobile_786_587_png/EVERGLADES-Koel-vriescombinatie-A--%28EVUD428%29

Echter bij Mediamarkt.nl gebruiken ze dit plaatje (met logo):
Afbeeldingslocatie: https://picscdn.redblue.de/doi/pixelboxx-mss-76706470/mobile_786_587_png/EVERGLADES-EVUD428-COMBI-KAST-INOX---DISPENSER

Wat ik overigens lelijk vind. Maar wat is het nu? Outlet van de Mediamarkt geeft de eerste foto aan de webshop het tweede. Kan het zijn dat de webshop een verouderde foutieve afbeelding gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustate
GiLeX schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Lees het topic nog eens goed door zou ik zeggen ;)
Aha!
Media Markt BTW-actie 2018 NL (25-28 januari)
Helemaal duidelijk.

Schizo007nl in "Media Markt BTW-actie 2018 NL (25-28 januari)" :>

[ Voor 13% gewijzigd door tinustate op 25-01-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:09
DutchCrownNL schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 00:06:
Vanavond de pricewatch: Bose QuietComfort 35 (Zwart) meegenomen bij MM Amsterdam West.
Lagen er nog genoeg (beide kleuren), en kwam nu op €313,21 ipv €379.
Prijs was vooraf niet veranderd. >:)
Ook de (uitlopende) QC25 is voordeliger.
de Appple uitvoering was al gezakt naar 279 nu iets van 230.
De Android uitvoering was al gezakt naar 199, nu 165, maar nergens meer op voorraad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Madman_K schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:58:
[...]

Ook de (uitlopende) QC25 is voordeliger.
de Appple uitvoering was al gezakt naar 279 nu iets van 230.
De Android uitvoering was al gezakt naar 199, nu 165, maar nergens meer op voorraad :X
Boven de €290 zou ik de QuietComfort 35 idd niet kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

MeltedForest schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:52:
Was in de markt voor een babyfoon. De afgelopen weken de prijs in de gaten gehouden en die was ongewijzigd gebleven (€75,99). Uiteraard is ie nu opeens niet meer op voorraad... :z
DeMolT. schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 08:58:
[...]

Herkenbaar verhaal, ik zie dat de 506 wel beschikbaar is.
Ik denk dat ik die maar ga halen, heeft een mooie prijs.

Zelfde probleem met de Ubiquiti producten, spontaan verdwenen...ik heb nog een UAP-AC-PRO nodig :9
Toch maar even in de winkel geweest, en schappen vol. :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MJZya3Yrk7lxNlakI8S5yCXF/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:50
MeltedForest schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:00:
[...]

[...]

Toch maar even in de winkel geweest, en schappen vol. :>

[afbeelding]
Hier hadden ze alleen de 570 en 506, maar ik heb toch de 506 genomen; heb ook al een camera hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:50
die van mij staat al thuis.
draggie8 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:37:
[...]

Nice! Met een beetje geluk komt mijn bestelling vanavond ook nog wel op de post dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Toch maar de knoop doorgehakt, nadat mijn Pioneer receiver is overleden wilde ik voor Sonos gaan. Maar heb toch maar de Denon AVR-X3400H gegaan voor 643 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb gisteren een bestelling geplaatst en een half uur later een 'verwerkingsbericht' gekregen. kan ik deze bestelling de volgende werkdag verwachten ?

hij stond op 1-9 werkdagen en dit staat er nog steeds bij dat artikel. ik neem aan dat ze voldoende op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:49

Nibbz

Postmaster General

de Samsung 10.1 32gb is duurder geworden met deze BTW actie :(

Normaal krijg je een case (actie, op=op) bij je tab t.w.v. 46 euro.
Nu krijg je 42 euro korting, echter geen case actie :(

Hopelijk komt de case actie na de btw actie weer terug

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Nibbz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:17:

Lol :z Koop dat een andere case...
Ik zou er niet vanuit gaan dat de case actie na de BTW dagen weer verder gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 25-01-2018 13:18 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
Santee schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:59:
[...]

Boven de €290 zou ik de QuietComfort 35 idd niet kopen..
Hebben we het dan over de 35i of de 35ii?

Ik twijfel nog een beetje maar denk dat ik die extra knop op de 35ii wel handig ga vinden.

313.21 is beter dan de 379 normaal maar volgens mij is hij tijdens BF op amazon.de 290 geweest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Dat staat best wel groot op de BTW site :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Theopolis
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-05 21:17
Kristian Ruiter schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Ik twijfel nog een beetje maar denk dat ik die extra knop op de 35ii wel handig ga vinden.

313.21 is beter dan de 379 normaal maar volgens mij is hij tijdens BF op amazon.de 290 geweest toch?
Zou voor de 35ii gaan. Die knop is gewoon handig, ben je niet meer afhankelijk van de app om NC te bedienen. Tevens is de druk op je oren die NC veroorzaakt bij de ii een stuk minder _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Nibbz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:17:

Ter waarde van €46, met een kostprijs van 10% daar van. Niet mutsen, gewoon kopen. Zoek een case op Aliexpress, klaar voor weinig.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 07-07 08:53
1sectionone1 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:58:
Ik heb dit model toevallig gisteravond besteld met de kortingscode. Ik heb het van 729 voor 602,45 euro kunnen bestellen. Daarna inderdaad niet meer op voorraad.

[...]
Doe je goed.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alvani
  • Laatst online: 09:09
Kristian Ruiter schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:20:
[...]

De QC25 voor Apple is momenteel ook al voor 199 te koop bij Amac.
De QC35 versie 1 was eind vorig jaar inderdaad voor rond de 290 te koop op Amazon.
De QC35 versie 2 is nog niet eerder goedkoper dan 379 geweest. Nu dus wel i.v.m. de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 16:44

JamesB009

Sjimmeh!!

lennox-06 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:16:
ik heb gisteren een bestelling geplaatst en een half uur later een 'verwerkingsbericht' gekregen. kan ik deze bestelling de volgende werkdag verwachten ?

hij stond op 1-9 werkdagen en dit staat er nog steeds bij dat artikel. ik neem aan dat ze voldoende op voorraad hebben.
Dit kan je beter aan de Media Markt zelf vragen... wij weten niet wat ze op voorraad hebben.

Als je het topic een beetje door leest zul je hebben gezien dat ze de levertijd ruimer hebben gezet omdat het nu extreem druk is.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
alvani schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:27:
[...]

De QC35 versie 1 was eind vorig jaar inderdaad voor rond de 290 te koop op Amazon.
De QC35 versie 2 is nog niet eerder goedkoper dan 379 geweest. Nu dus wel i.v.m. de BTW-actie.
CQ35ii is al een tijdje deze prijs (336) op amazon:

https://www.amazon.de/Bos...=bose+quite+comfort+35+ii

MM is dan nu nog wel 2 tientjes goedkoper, maar ik hoop dat amazon even een keer een goede (nog betere) actie gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 09:18
Waar mijn eerdere ervaringen met de MM BTW actie wat minder waren moet ik eerlijk zeggen dat ze het deze keer in ieder geval m.b.t. Sonos netjes gedaan hebben.

Sonos Play:5 was eergisteren nog 579, gisteren stond die voor 511 en daar ging nog de korting vanaf, dus uiteindelijk 422 betaald voor de sonos play:5 Zwart. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 19:25
Ik ben aan het kijken voor een Heos 3 of 5 HS2 speaker. Als ik echter op de site kijk is de prijs nu (voor de 5) € 371,05. Kijk ik vervolgens in mijn mandje, zie ik € 64,40 aan BTW staan. Dit moet er toch af? Of is dit al de uiteindelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
Morpheus2003 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:53:
Ik ben aan het kijken voor een Heos 3 of 5 HS2 speaker. Als ik echter op de site kijk is de prijs nu (voor de 5) € 371,05. Kijk ik vervolgens in mijn mandje, zie ik € 64,40 aan BTW staan. Dit moet er toch af? Of is dit al de uiteindelijke prijs?
Net als iedere andere winkel moet ook mediamarkt gewoon BTW afdragen. Met deze actie doen ze alleen net alsof je de BTW niet hoeft te betalen door de originele prijs door 1.21 te delen. Waarschijnlijk koste hij eerst €449,-

[ Voor 3% gewijzigd door Kristian Ruiter op 25-01-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 18:59

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Net even bij de MM geweest en de LG 49UJ634V gehaald voor 536 euro. Niet zo'n heel extreem lage prijs, maar ik denk prima voor het geld. Ze hadden nog 11 stuks staan.

Zie trouwens op de doos ook wat het verschil is tussen de 634V en de 635V.. ze staan beide op de doos met een eigen kleurvlakje. De 634V is beetje chroomkleur, de 635V zwart.

De Sonos speakers vonden wel aardig aftrek volgens mij. Zag ze in ieder geval regelmatig bij iemand in de hand.

[ Voor 24% gewijzigd door hars73 op 25-01-2018 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
Morpheus2003 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:53:
Uiteraard betaal je wel gewoon BTW. Het zou wat zijn als de Media Markt geen BTW hoeft af te dragen tijdens deze dagen.

Het is gewoon een kortingsactie waarbij de Media Markt 'de BTW betaald' in de vorm van een kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 19:25
Kristian Ruiter schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:56:
[...]

Net als iedere andere winkel moet ook mediamarkt gewoon BTW afdragen. Met deze actie doen ze alleen net alsof je de BTW niet hoeft te betalen door de originele prijs door 1.21 te delen. Waarschijnlijk koste hij eerst €449,-
martijnmartijn schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:57:
[...]

Uiteraard betaal je wel gewoon BTW. Het zou wat zijn als de Media Markt geen BTW hoeft af te dragen tijdens deze dagen.

Het is gewoon een kortingsactie waarbij de Media Markt 'de BTW betaald' in de vorm van een kortingsactie.
Bedankt, ik dacht t al!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Net de 16-35mm 2.8L III besteld via de website. Scheelt toch 380 euro met de goedkoopste via de pricewatch. Het fijne is dat je ook nog eens 225 euro cashback krijgt op deze lens. :) Happy :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alvani
  • Laatst online: 09:09
Kristian Ruiter schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:36:
[...]

CQ35ii is al een tijdje deze prijs (336) op amazon:

https://www.amazon.de/Bos...=bose+quite+comfort+35+ii

MM is dan nu nog wel 2 tientjes goedkoper, maar ik hoop dat amazon even een keer een goede (nog betere) actie gaat doen.
Oh ja, das waar. Ik was even in de war met de NL shops.

Ik twijfel ook nog of ik nu voor de QC35 versie 2 ga of voor de QC35 versie 1 die nog af en toe ergens opduikt voor rond de 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

alvani schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:27:
[...]

2 weken terug nog bij de oosterburen QC35 II voor €242: *knip* Referrals richting Pepper worden niet gewaardeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2018 16:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
matk89 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Damn, ik wilde precies deze camera met lens kopen.
Om 18:40 was hij uitverkocht, om 19:00 even niet meer en in mijn winkelmandje kunnen stoppen. Tijdens het afrekenen even afgeleid waardoor de reservering geannuleerd wordt: is hij uitverkocht :'(
Hopelijk komt hij morgen weer op voorraad of volgt Coolblue de prijs...
Yes! Vandaag de hele dag was de camera niet te vinden in de zoekfunctie en met een directe link enkel 'uitverkocht'. Tot 5 minuten geleden ik toevallig (ok, niet zo toevallig O-) ) even refreshte en hij er weer bij stond voor 899 euro! Orderbevestiging is inmiddels binnen 8)

Dus pro-tip: ook als een item is uitverkocht loont het af en toe weer even te kijken of ze misschien weer nieuwe voorraad binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristian Ruiter
MeltedForest schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:26:
[...]

2 weken terug nog bij de oosterburen QC35 II voor €242: *knip*
kijk dat zijn betere prijzen! Helaas gemist...

[ Voor 18% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2018 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022
matk89 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Dus pro-tip: ook als een item is uitverkocht loont het af en toe weer even te kijken of ze misschien weer nieuwe voorraad binnen krijgen.
komt eerder doordat het product in iemand winkelmandje zat en dat die is verlopen (na een kwartier zonder activiteit volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
reinders00 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:52:
[...]

komt eerder doordat het product in iemand winkelmandje zat en dat die is verlopen (na een kwartier zonder activiteit volgens mij)
Tenzij iemand het permanent sinds gisteravond 19:00 in zijn winkelmandje heeft kunnen houden zou ik het eerder nieuwe voorraad willen noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-01 14:24
Ik ben al een tijdje aan het wachten voor een price drop van de pricewatch: Philips 32PHS5301 Zwart | pricewatch filter gebruikt.
Direct na het inloggen op tweakers kwam er een price alert van dit toestel.
De reden voor deze tv is dat het een energiezuinige tv is met een verbruik van 24W. De huidige verbruikt rond de 60W op input HDMI (tv via de IPTV Set-Top-Box). Een ouder Philips 32" model.
Maar ook omdat deze een DVB-Satelliet aansluting heeft, zodat de DVB-S Set-Top-Box geëlimineerd kan worden.
En het formaat is prima voor de locatie waar het toestel komt te staan. Waar een >=1080p panel geen noemenswaardige voordeel heeft.
Product pagina: https://www.philips.nl/c-...-led-tv-met-pixel-plus-hd

Dacht ik zet het hier neer voor geïnteresseerden, want de website is niet heel overzichtelijk (mss opzettelijk), IMO.

[ Voor 13% gewijzigd door uname -r op 25-01-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Laatst online: 28-06 08:12

Denk het niet. Je krijgt bericht indien het verzonden is.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-07 21:05

Ik denk dat het een beetje aan het product ligt of je het morgen ontvangt of later.

Ik lees berichten van mensen die gisteravond al bericht kregen dat het verzonden was. Ik heb gisteren 18:10 een bestelling geplaatst en die staat momenteel nog steeds onder de status 'verzonden naar het magazijn' en dus niet geen enkel bericht van PostNL over de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:38

IkWilbert

Het is mij!

Zojuist twee nieuwe tablets besteld voor mijn twee jongens.
Ze hebben nu nog een oude Samsung Note 10.1 uit 2013 die compleet op is en een lg pad 7.0 uit 2014 met een barst in het scherm.

Ik hoop dat ze weer even vooruit kunnen met de Lenovo tab 4 8 plus :D

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
AlxRoelofs schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Ik denk dat het een beetje aan het product ligt of je het morgen ontvangt of later.

Ik lees berichten van mensen die gisteravond al bericht kregen dat het verzonden was. Ik heb gisteren 18:10 een bestelling geplaatst en die staat momenteel nog steeds onder de status 'verzonden naar het magazijn' en dus niet geen enkel bericht van PostNL over de levering.
het is een tv die iets na 0.00 is besteld. ik lees dat ze voor tv's hun eigen bezorgdienst gebruiken. waarschijnlijk werkt dat iets anders dan postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 13:12
Heb zelf een Sony STR-DH130 stereoreceiver uit de outlet gekocht voor overgebleven Teufel Ultima 20 boxen van een surround set.

Er staat ook nog een no-nonsense 5.2 receiver voor een mooie prijs: https://outlet.mediamarkt...rs/sony-str-dh550-ID44355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sneakyman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:55:
[...]

De DJI phantom 3SE is een oud model, daarnaast heb ik die ook voor rond de 400-500 euro gezien. De mavic pro fly more was vrijdag 1214 euro, nu 1376 euro. DJI Spark kleuren zijn verschillende prijzen geworden en alles is ook duurder... Vind het niet heel erg, er zijn ook andere dingen die ik op het oog heb gedaald. Maar het is wel jammer. Denk dat de Mavic pro nu beter bij andere winkel aangeschaft kan worden...

Of wachten op de nieuwe mavic air als je de tijd ervoor hebt, die hebben wij helaas niet :-(
Ik was ook al aan het kijken voor de Mavic Pro Combo. Die was heel lang 1149 bij MM en nu opeens gestegen naar 1379... Dan maar voor 854 uit China halen. Aangezien DJI care bestaat is garantie minder van belang als je die van plan bent af te sluiten...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustate
lennox-06 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:15:
[...]

het is een tv die iets na 0.00 is besteld. ik lees dat ze voor tv's hun eigen bezorgdienst gebruiken. waarschijnlijk werkt dat iets anders dan postnl.
Aha, dat verklaart het, ik heb ook net na 0:00 een tv gekocht en heb alleen een ontvangstbevestiging gekregen.
Ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
tinustate schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Aha, dat verklaart het, ik heb ook net na 0:00 een tv gekocht en heb alleen een ontvangstbevestiging gekregen.
Ik wacht rustig af.
rond hoe laat krijg je eigenlijk een verzendbevestiging als ze het met eigen vervoerder brengen ? iemand ervaringen mee ?

in het bericht staat: voor 23.59 krijg je een bericht als het de volgende dag geleverd wordt. maar misschien weet iemand wanneer de spullen ongeveer worden geladen/verstuurd met een verzendbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-07 12:53
lennox-06 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:26:
[...]

rond hoe laat krijg je eigenlijk een verzendbevestiging als ze het met eigen vervoerder brengen ? iemand ervaringen mee ?

in het bericht staat: voor 23.59 krijg je een bericht als het de volgende dag geleverd wordt. maar misschien weet iemand wanneer de spullen ongeveer worden geladen/verstuurd met een verzendbericht.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar aangezien ik een warmtepompdroger heb besteld. Zou wel dom zijn als bovenstaand klopt, lijkt mij toch dat ze eigenlijk ruim van tevoren een afspraak horen te maken zodat je die dag thuis kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

lennox-06 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Ik kreeg die van mij een paar weken geleden gewoon via PostNL.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kuusj98 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik kreeg die van mij een paar weken geleden gewoon via PostNL.
misschien dat ze tot een bepaalde formaat met postnl versturen ? ik heb een 55inch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 14:22

Hakulaku

Meh

Ik heb helaas de verleiding ook niet kunnen weerstaan.

Philips somneo wake up light 140
Philips hue gu10 starterset 140
Philips wake up light 3520 109

Voor alles (losse bestellingen) zijn de track and trace codes sinds vanochtend binnen. Denk dat het afhankelijk is van type product en bestellingstijd.

Het valt me trouwens wel op dat producten verdwijnen van de site en spontaan terug komen en dat prijzen van hot naar her springen.

[ Voor 41% gewijzigd door Hakulaku op 25-01-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustate
lennox-06 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:02:
[...]

misschien dat ze tot een bepaalde formaat met postnl versturen ? ik heb een 55inch besteld.
Das toevallig, ik ook :+ Toch ook geen sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-07 23:42
Website tijdelijk niet bereikbaar?... en ik was nog wel net iets aan het afrekenen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:03
Ik was in de markt voor een DJI drone, wou wellicht de DJI mavic halen bij de MM, tot eergisteren was hij daar nog 1250, waarmee hij 100 euro onder de goedkoopste prijs internet zat. Echter zie ik net dat hij gisteren is verhoogd naar 1349, lekkere actie 8)7.

Er zullen best goede koopjes tussen zitten (enkele jaren geleden nog een 13 inch macbook goed op de kop getikt), maar een beetje oplichterij is het wel.

Edit:

Ah, berichten hierboven niet gezien... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 25-01-2018 17:41 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 08:23
Hakulaku schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:14:
Ik heb helaas de verleiding ook niet kunnen weerstaan.

Philips somneo wake up light 140
Philips hue gu10 starterset 140
Philips wake up light 3520 109

Voor alles (losse bestellingen) zijn de track and trace codes sinds vanochtend binnen. Denk dat het afhankelijk is van type product en bestellingstijd.

Het valt me trouwens wel op dat producten verdwijnen van de site en spontaan terug komen en dat prijzen van hot naar her springen.
waar het vanaf hangt geen idee gister rond 18:15 laptop + scherm besteld nog niet verzonden
vanmorgen printer bestel en is zo juist verzonden

en inderdaad de site is down op dit moment onderhand werkt de site weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 11:05
Ugh, dat is wel ruk... Wil een spectre x360 bestellen en daar krijg je gratis een hp fotoprinter bij. De spectre is op voorraad met een levertijd van 1-7 dagen, die printer heeft dan opeens een levertijd van meer dan 2 weken waardoor de hele bestelling op >2 weken komt?!

Dus of die printer cancellen, maar ja... das ook zonde (normaal 99, 83 in de btw-actie, euro) of lang wachten. Meh :/

[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 25-01-2018 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:38
draggie8 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 21:42:
[...]

Dit dus. Het staat daar niet in de voorwaarden dus het zou gewoon moeten kunnen _/-\o_ Welke machine heb jij gekocht Ninjai?

Voor degenen die het na willen lezen: https://acties.bsh.nl/files/104/Actievoorwaarden.pdf
De Siemens EQ9 S500. Zou vanmiddag bezorg worden maar dat heb ik vanochtend via de app van Postnl laten aanpassen naar vanavond. Handig dat het kan :)

Ik zag dat jij voor een EQ6 bent gegaan, ook een mooi ding! Ik zie je binnenkort in Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1 ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:54
Jolly_Jumper schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:57:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar aangezien ik een warmtepompdroger heb besteld. Zou wel dom zijn als bovenstaand klopt, lijkt mij toch dat ze eigenlijk ruim van tevoren een afspraak horen te maken zodat je die dag thuis kan zijn.
Mijn droger staat 23,5 uur na de bestelling gedaan te hebben, netjes op zijn plek op zolder zijn eerste proefprogramma te draaien. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n soepele bestelling én snelle en correcte levering van MM heb gehad als deze. :)

PostNL komt met een vrachtauto en twee vriendelijke meneren die zonder morren twee trappen trotseren, de boel uitpakken, installeren en het oude apparaat + alle verpakkingsmaterialen weer meenemen. Dat is standaard bij de witgoedleveringen van MM.
Hun komst werd van tevoren met meerdere SMS-en aangekondigd, de eerste gisteravond al. Vanochtend een bericht 'tussen 15 en 18 uur' en later meerdere berichtjes met steeds exactere tijdsaanduiding. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 04-07 22:53

Phntm

Tlingelingeling

Ik vind de prijzen bij sommige producten behoorlijk karig. Ben blij dat ik mijn koelkast van Bosch voor een betere bedrag kreeg dankzij de ziggo aanbieding, nieuwe woning zonder aansluiting dus dat was wel zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IVEL
  • Niet online
Keversloper schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:13:
Net de 16-35mm 2.8L III besteld via de website. Scheelt toch 380 euro met de goedkoopste via de pricewatch. Het fijne is dat je ook nog eens 225 euro cashback krijgt op deze lens. :) Happy :)
Ik ben op zich ook in de race voor deze, maar waar haal jij de cashback vandaan? Als ik hier kijk:

https://www.canon.nl/winterpromo/ zie ik staan:

Deze actie loopt van 16.10.17 tot en met 14.01.18. In deze periode kan je één of meerdere actieproducten kopen. Tot 31.01.18 heb je de mogelijkheid om je aankoop te registreren. Het Canon tegoed blijft geldig tot en met 15 april 2018.
Let op! Je hebt tot en met 15.04.18 om je tweede of vervolgaankoop te doen.
Registreer je aankoop dus uiterlijk 30.04.18.

Mis ik een cashback ergens, want dat gaat mijn keuze wel iets helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-07 12:53
nomar109 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:24:
[...]

Mijn droger staat 23,5 uur na de bestelling gedaan te hebben, netjes op zijn plek op zolder zijn eerste proefprogramma te draaien. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n soepele bestelling én snelle en correcte levering van MM heb gehad als deze. :)

PostNL komt met een vrachtauto en twee vriendelijke meneren die zonder morren twee trappen trotseren, de boel uitpakken, installeren en het oude apparaat + alle verpakkingsmaterialen weer meenemen. Dat is standaard bij de witgoedleveringen van MM.
Hun komst werd van tevoren met meerdere SMS-en aangekondigd, de eerste gisteravond al. Vanochtend een bericht 'tussen 15 en 18 uur' en later meerdere berichtjes met steeds exactere tijdsaanduiding. Helemaal top!
Hmm, dat is op zich nog redelijk netjes alhoewel ik de avond van tevoren wel redelijk kortdag vind maar in mijn geval kan ik daar waarschijnlijk wel op inspelen. Krijg je alleen per SMS een aankondiging van levering de volgende dag of ook per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024

Dit soort vragen kan je toch zelf beantwoorden door het topic te lezen?! Ervaringen zat tov vorige acties of met deze actie waar je antwoord op je vraag kan krijgen. Misschien las je ook niet dat Mediamarkt zelf al aangeeft dat het wellicht 9 werkdagen kan duren. Als je geluk hebt duurt het dus wel 1 dag maar het kan dus wel 9 werkdagen duren. Ik begrijp je enthousiasme maar je kon dit echt wel zonder dit topic uitzoeken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:54
Jolly_Jumper schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:05:
[...]

Hmm, dat is op zich nog redelijk netjes alhoewel ik de avond van tevoren wel redelijk kortdag vind maar in mijn geval kan ik daar waarschijnlijk wel op inspelen. Krijg je alleen per SMS een aankondiging van levering de volgende dag of ook per mail?
Ook per mail en op de dag zelf per sms. Tja, nog vroeger aankondigen dan gisteravond had niet gekund....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Net vandaag is de gsm van mijn vriendin gevallen (weer) maar nu het scherm echt kapot. Toch even de PW gecontroleert en Coolblue matched keurig de prijs van MM. Dus morgen in huis.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 23:59
Nvidia Shield TV deed niet mee aan de actie 8)7

Terwijl printers wel mee doen, ik snap het niet meer |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Cyclonic schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:45:
Nvidia Shield TV deed niet mee aan de actie 8)7

Terwijl printers wel mee doen, ik snap het niet meer |:(
timster82 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 09:27:
Damn de Nvidia Shield doet niet mee. Valt zogenaamd onder de afdeling accessoires?!?
Bron: timster82 in "Media Markt BTW-actie 2018 NL (25-28 januari)"
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is afgelopen. </h2> ~[/html]

~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen over de actie.