Your Friendly Neighborhood Moderator

Ik heb van het weekend de 718+ gekocht, die hebben ze wel, dus als daar 20% van af gaat stuur ik hem retourakaash00 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:01:
Ik vind het jammer dat tussen de NASsen van MM de Synology DS918+ niet verkocht wordt. Wel andere Synology NASsen. Dus ik hoop dat Coolblue denkt dat MM die ook verkoopt en er ook 20% korting op zal geven. Dan koop ik hem onmiddelijk!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik heb vanmiddag een Siemens wasdroger (WT7YH7E3NL) in de winkel besteld/gereserveerd en deze was niet leverbaar via de website of in de winkel. Toch heb ik deze kunnen bestellen met de 20% korting. Dus blijkbaar kan het (soms) wel?• Op alle producten geldt OP=OP. Indien een deelnemend product is uitverkocht kan er GEEN reservering gedaan worden.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dat klinkt interessant, welk filiaal was het? Had eigenlijk een Siemens (WM16W672NL) wasmachine op het oog, maar is staat niet op de site vermeld. Dus misschien dat ik mijn geluk ook kan beproevenHekkeySE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:04:
[...]
Ik heb vanmiddag een Siemens wasdroger (WT7YH7E3NL) in de winkel besteld/gereserveerd en deze was niet leverbaar via de website of in de winkel. Toch heb ik deze kunnen bestellen met de 20% korting. Dus blijkbaar kan het (soms) wel?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik zou het proberen! Vestiging Zaandam trouwens.Yellowneck schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:18:
[...]
Dat klinkt interessant, welk filiaal was het? Had eigenlijk een Siemens (WM16W672NL) wasmachine op het oog, maar is staat niet op de site vermeld. Dus misschien dat ik mijn geluk ook kan beproeven
Mijn type komt trouwens af en toe op de site. Vaker niet dan wel trouwens maar de korting wordt nooit berekend. Altijd adviesprijs.
[ Voor 15% gewijzigd door HekkeySE op 22-01-2019 21:49 ]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Doet zeker mee! Net als de Bose QC35 2Blord schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:40:
Hopelijk doet de Sony 1000xm3 mee. Er wordt veel gevraagd naar deze headphone als ik Vraag en Aanbod zo zie.Ik heb speciaal erop gewacht met de BTW 20% actie. Om 00:00 weten we meer.
Stonden er bij MM Tilburg nog heel wat vanavond.Geert1976 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:02:
de LG C8 (55inch) is inmiddels helemaal uitverkocht in de online shop van MM
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Overigens stond ie gisteren al om 23:45 voor de verlaagde prijs op de site, net als andere TV's. Dus als je iets op het oog hebt kan het zijn dat je niet precies tot middernacht hoeft te wachten
Had daar de philips 49PUS8303 zien staan voor €575 (geopende doos), in de winkel was deze €719.
Nog naar de winkel geweest, maar daar konden ze ook niks betekenen.
Om maar niet voor niks door de sneeuw te zijn gegaan, maar naar huis gegaan met een 50PUS7303
Jammer dat de bonnen niet in te wisselen zijn in de outlet, was graag voor de 8303 gegaan, maar had de vrouw al overtuigd dat 50" niet te groot was (kom van 40, vond ze eigenlijk al groot genoeg
Ach goede reden om over een paar jaar weer te upgraden
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
hij staat er nu op voor 303, maar als je hem in je mandje doet is het weer 379. Wellicht na 12h?Blord schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:40:
Hopelijk doet de Sony 1000xm3 mee. Er wordt veel gevraagd naar deze headphone als ik Vraag en Aanbod zo zie.Ik heb speciaal erop gewacht met de BTW 20% actie. Om 00:00 weten we meer.
Ah, toch gelukt ff cookies verwijderen, anders blijft blijkbaar de oude prijs in de winkelmand staan...Revaes schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:51:
[...]
hij staat er nu op voor 303, maar als je hem in je mandje doet is het weer 379. Wellicht na 12h?
Waardeloos deze actie.. Had de WH-1000XM3 al in m'n winkelwagen en bij verzendwijze selecteren was het artikel ineens uitverkocht...Revaes schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 23:59:
[...]
Ah, toch gelukt ff cookies verwijderen, anders blijft blijkbaar de oude prijs in de winkelmand staan...
Was gisteren 189 en nu .... Ook 189 maar staat er een 'van'. 215 bij met dus zogenaamd 26 euro korting.
Precies dat had ik ook, echt smerig.PetersNL schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:10:
[...]
Waardeloos deze actie.. Had de WH-1000XM3 al in m'n winkelwagen en bij verzendwijze selecteren was het artikel ineens uitverkocht...
Ik had precies hetfzelfde. 00:00 gekeken via mijn telefoon. Alleen een witte pagina. Vervolgens mijn laptop gepakt. Is hij op voorraad maar hij kan niet in mijn winkelwagen worden geplaatstPetersNL schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:10:
[...]
Waardeloos deze actie.. Had de WH-1000XM3 al in m'n winkelwagen en bij verzendwijze selecteren was het artikel ineens uitverkocht...

[ Voor 17% gewijzigd door Blord op 23-01-2019 00:23 ]

Baal wel ontzettend, zet dan duidelijk op de site dat online om een beperkte oplage gaat omdat de actie anders teveel geld kost

Anoniem: 1165950
Veel modellen nog veel goedkoper dan elke vorige BTW Weg Ermee actie van afgelopen jaren
Playbar, Sub, set Play:1 als ook de Play:5 zijn écht bizar goed geprijsd
PetersNL schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:10:
[...]
Er is geen oneindige voorraad van producten, maar houd de website in de gaten want veel producten komen later weer beschikbaar. Had ik gisteren ook met de 55XF9005 die was op en vijf uur later weer voorradig. Daarnaast heeft MM ook nog de winkels waar die wellicht wel gewoon op voorraad is, die gaan pas om 10.00u open.
Blu-ray spelers doen pas vanaf vrijdag mee met de actie.sambalbaj schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 00:10:
Tuurlijk, had de SONY UBP-X700 op het oog.
Was gisteren 189 en nu .... Ook 189 maar staat er een 'van'. 215 bij met dus zogenaamd 26 euro korting.
https://www.mediamarkt.nl...fier-r1280db-1505721.html
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Kijk ik om 07:15 op de site is 'ie al uitverkocht...............
Belachelijk gewoon.
[ Voor 62% gewijzigd door Jantienus123 op 23-01-2019 07:36 ]
Die snap ik natuurlijk ook wel, maar hier lijkt het wel alsof de voorraad wel aan de erg minimale kant was.. Maar we gaan het zien of hij later vandaag toch weer online te koop zal zijn. (Krijg hier een beetje ING.nl spaarpunt gevoel bijSchizo007nl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 06:32:
[...]
[...]
Er is geen oneindige voorraad van producten, maar houd de website in de gaten want veel producten komen later weer beschikbaar. Had ik gisteren ook met de 55XF9005 die was op en vijf uur later weer voorradig. Daarnaast heeft MM ook nog de winkels waar die wellicht wel gewoon op voorraad is, die gaan pas om 10.00u open.
Ja, ze zijn alleen allemaal "uitverkocht".Geert1976 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 02:29:
Wow! de prijzen nu voor de diverse Sonos speaker modellen zijn écht zeer scherp geprijsd nu.
Veel modellen nog veel goedkoper dan elke vorige BTW Weg Ermee actie van afgelopen jaren
Playbar, Sub, set Play:1 als ook de Play:5 zijn écht bizar goed geprijsd![]()

Tsja...das dan wel weer typisch MediamarktTommiiee schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:19:
[...]
Ja, ze zijn alleen allemaal "uitverkocht".
Gisteren was ook een aantal uur achter elkaar de LG C8 uitverkocht en in de middag was deze weer op voorraad.
Wellicht zo ook met de Sonos speakers later vandaag!?
Ik zal het eens in de gaten houden. ThanksGeert1976 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:21:
[...]
Tsja...das dan wel weer typisch Mediamarkt
Gisteren was ook een aantal uur achter elkaar de LG C8 uitverkocht en in de middag was deze weer op voorraad.
Je kan wel een enkele Play 1 bestellen en selecteer je in je winkelwagen 2 = setTommiiee schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:19:
[...]
Dat zou kunnen, maar die zoek ik helaas niet.Marc3l schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:30:
[...]
Je kan wel een enkele Play 1 bestellen en selecteer je in je winkelwagen 2 = set
Herkenbaar, was ik ook naar aan het kijken. Net voor dezelfde prijs toch bij Bol besteld, hint hint.
12x400WP West Fronius
Bedankt voor je tip! Ik heb 'm ook gelijk besteld.Jansen90 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:42:
[...]
Herkenbaar, was ik ook naar aan het kijken. Net voor dezelfde prijs toch bij Bol besteld, hint hint.
Grote kans dat ze het wel fysiek in de winkel hebben liggen, zo doe ik het meestal bij goede MediaMarkt aanbiedingen die op internet razendsnel zijn uitverkocht.Tommiiee schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:19:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Blij dat ik maandag gebeld heb en weet dat er voldoende voorraad is in de winkel
Ook heb ik een screenshot van de juiste prijs, dit word vanmiddag even flink herrie schoppen in de winkel

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hier ook de Sony headset bij Bol besteld en vanavond al in huis 😊twilightschild schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:47:
[...]
Bedankt voor je tip! Ik heb 'm ook gelijk besteld.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Nou was ie net opeens beschikbaar, dus ik het bestelproces in. Allerlaatste knop om te betalen.. Bezorging niet meer beschikbaarGeert1976 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:21:
[...]
Tsja...das dan wel weer typisch Mediamarkt
Wat een aanfluiting.
Is prijzen verhogen of verlagen niet het recht van een ondernemer? of is dat voorbehouden aan de klant? Ik dacht dat de macht van de klant is om het dan elders te halen.G_Dragon schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:54:
Haha wat zijn ze weer sneu bezig bij de mediamarkt, de actie van de soundbars gaat in en opeens is de bose 500 bass module niet meer op voorraad en 10 euro duurder.
Blij dat ik maandag gebeld heb en weet dat er voldoende voorraad is in de winkel
Ook heb ik een screenshot van de juiste prijs, dit word vanmiddag even flink herrie schoppen in de winkel
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 1165950 op 23-01-2019 09:22 ]
ja, ik ken weinig webshops waar de actuele voorraadinformatie zo bedroevend is. Heb in het verleden ook al een paar keer zo'n ervaring als de jouwe meegemaakt.Tommiiee schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:19:
[...]
Nou was ie net opeens beschikbaar, dus ik het bestelproces in. Allerlaatste knop om te betalen.. Bezorging niet meer beschikbaar
Wat een aanfluiting.
Zelfs een bevestiging van de bestelling (dus ook al betaald!) en dan een uurtje of 2 later gewoon leuk het bericht dat het artikel uitverkocht was.
Vervolgens dagenlang wachten totdat het geld weer mijn kant op kwam.
Ik koop bij MediaMarkt puur en alleen tijdens dit soort acties als nu (en Black Friday), verder blijf ik altijd heeeeel ver weg van MediaMarkt
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 23-01-2019 09:44 ]
Voor tv’s zou ik er ook erbij wegblijvenGeert1976 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:43:
[...]
ja, ik ken weinig webshops waar de actuele voorraadinformatie zo bedroevend is. Heb in het verleden ook al een paar keer zo'n ervaring als de jouwe meegemaakt.
Zelfs een bevestiging van de bestelling (dus ook al betaald!) en dan een uurtje of 2 later gewoon leuk het bericht dat het artikel uitverkocht was.
Ik koop bij MediaMarkt puur en alleen tijdens dit soort acties als nu (en Black Friday), verder blijf ik altijd heeeeel ver weg van MediaMarkt
Bij bol.com voor de zelfde prijsJantienus123 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:30:
Ik zat ook te wachten op de WH-1000XM3.
Belachelijk gewoon.
Je zou 't bijna niet geloven, maar het is eindelijk geluktGeert1976 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:43:
[...]
ja, ik ken weinig webshops waar de actuele voorraadinformatie zo bedroevend is. Heb in het verleden ook al een paar keer zo'n ervaring als de jouwe meegemaakt.
Bedankt !
Is nog niet verwerkt in de Tweakers Pricewatch overigens.
Behalve de SubGeert1976 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:57:
bijna alle Sonos speakers weer op voorraad!

*insert signature here
Als je de Mediamarkt kunt vermijden doen, service is slecht als er wat aan je product mankeert. Levertijd blijkt ook veel langer te duren tijdens dit soort acties.Tjark schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:09:
Net iig 2 play:1 besteld. Maar er zijn er meer die meegaan in de huidige prijs: pricewatch: Sonos Play:1 Wit
Jantienus123 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:30:
Ik zat ook te wachten op de WH-1000XM3.
Belachelijk gewoon.
Xiaomi 13T Pro
Heb je hier ervaring mee? Ik denk (hoop) dat dat wel meevalt. De voorwaarden geven aan dat je het product 30 dagen mag proberen of het bevalt en anders zonder opgave van reden retour mag sturen (in geval van aanschaf op afstand vanuit de webshop)... Dit is voor mij een reden om in de webshop te bestellen ipv in de winkel op te halen.Anoniem: 1165950 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:00:
[...]
Voor tv’s zou ik er ook erbij wegblijven. Stel je hebt een toestel ontvangen welke last heeft van banding of pixeldefecten, nou dan kun je er nu al vanuitgaan dat de service slecht zal zijn.
Probleem is, aan omruilen doen ze bijna niet aan. Je kunt het inderdaad retourneren maar daarna is de actie dus al voorbij en kun je geen nieuwe televisie bestellen tegen dezelfde gunstige voorwaarden. Of te wel je moet maar hopen dat je ontvangen exemplaar geen gebreken heeft.daanNL schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:48:
[...]
Heb je hier ervaring mee? Ik denk (hoop) dat dat wel meevalt. De voorwaarden geven aan dat je het product 30 dagen mag proberen of het bevalt en anders zonder opgave van reden retour mag sturen (in geval van aanschaf op afstand vanuit de webshop)... Dit is voor mij een reden om in de webshop te bestellen ipv in de winkel op te halen.
Betekend dit dat philips hue lampen hier ook onder vallen?MaD_co schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:03:
[...]
Nee juist niet, deze doen wel mee
Op de volgende productcategorieën geldt tijdens deze Actie geen korting:
• Alle accessoire groepen m.u.v.: Storage, Netwerk, PC Gaming headsets, Multiplatform headsets en
Verlichting Deco Mood
Dus verwacht dat ze gewoon meedoen, als er voorraad is
Bedankt man! Zit al zo lang op deze koptelefoon te azen. Heb al bevestiging gekregen dat hij morgen wordt bezorgdJansen90 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:42:
[...]
Vrijdag maar eens kijken in Groningen of ik ze goedkoper kan aanschaffen.
Whatever.
In Zwolle lagen er een stuk of 20, dat is er nu wel eentje minderseapip schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:02:
Bij de MediaMarkt in Eindhoven centrum is de Sony 1000XM3 nog gewoon op voorraad (50+, beide kleuren).
Hij heeft aan: wel meer bestellingen, maar normaal bevoorraden we de winkels ook maar dat hoeven we deze week niet te doen...
Ik wilde in overleg met de klantenservice van MM Alexandrium morgen naar de winkel gaan, om een betere deal te bespreken, maar vandaag is de toestelprijs-bij-abonnement weer hoger. Ik zou graag een screenshot, of offerte zien van de lagere prijs die je kreeg bij een T-Mobile abonnement.
Ik snap het dat je het verschil terug gaat vragen als je onlangs iets hebt gekocht, dat nu goedkoper is. Immers dat zal in de algemene voorwaarden van MM staan. Maar waar in de algemene voorwaarden staat dat je het verschil kan claimen als iets duurder is geworden?Jorgen schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:45:
Iemand die toevallig nog een screenshot heeft van de Huawei Mate 20 Pro prijzen-bij-abonnement?
Ik wilde in overleg met de klantenservice van MM Alexandrium morgen naar de winkel gaan, om een betere deal te bespreken, maar vandaag is de toestelprijs-bij-abonnement weer hoger. Ik zou graag een screenshot, of offerte zien van de lagere prijs die je kreeg bij een T-Mobile abonnement.
Kunnen we nu dan ook naar de benzinepomp gaan en het verschil terugclaimen nav een prijsverhoging?
Of zitten jullie op de stoel van de ondernemer?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
https://www.mediamarkt.nl...?ga_query=edifier+r1280db
MediaMarkt reageert niet op mijn vragen via de bekende sociale media-kanalen.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Edifier doet niet mee met de 20% actie. Bepaalde merken stemmen in mee te doen in een actie die de MM organiseert. Zij hebben er dus voor gekozen niet mee te doen. Simpel as that.THE_BASE schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:18:
Niemand die weet waarom dit audio-artikel niet mee doet (nog)?
Daarom wordt er ook geadverteerd met ‘bijna alles’.
Nee hoor, je begrijpt me niet goed, denk ik. MediaMarkt had nogal uiteenlopende prijzen voor dezelfde telefoon. Het kon per provider € 100 schelen - puur aan wat de telefoon bij het abonnement kost. Ik heb daar bij de klantenservice van MM Alexandrium naar gevraagd (aangezien ik graag verleng bij Tele2) en daar gaven ze aan dat ik bij de telefoonafdeling om een deal kon vragen. Alleen telefonisch mocht de mevrouw dat niet doen. Omdat na dit gesprek de prijzen weer omhoog zijn gegaan, hoop ik dat iemand toevallig een screenshotje of een orderbevestiging heeft met de oude prijs die MM vroeg bij het T-Mobile abonnement.kevinl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:58:
[...]
Ik snap het dat je het verschil terug gaat vragen als je onlangs iets hebt gekocht, dat nu goedkoper is. Immers dat zal in de algemene voorwaarden van MM staan. Maar waar in de algemene voorwaarden staat dat je het verschil kan claimen als iets duurder is geworden?
Kunnen we nu dan ook naar de benzinepomp gaan en het verschil terugclaimen nav een prijsverhoging?
Of zitten jullie op de stoel van de ondernemer?

En waar staat dan dat Edifier niet mee doet of is het een gokje van je dat het merk bij die categorie hoort?ScreamGT schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:20:
[...]
Edifier doet niet mee met de 20% actie. Bepaalde merken stemmen in mee te doen in een actie die de MM organiseert. Zij hebben er dus voor gekozen niet mee te doen. Simpel as that.
Daarom wordt er ook geadverteerd met ‘bijna alles’.
Alle PC speakers zijn vandaag namelijk zonder korting. Dus de vraag is of ze er dan vrijdag bij horen of dat deze in de categorie 'Accessoires' vallen.
Anders wacht ik namelijk op een andere spetterende actie, schijnbaar komen deze vaak genoeg langs op iBood en Amazon.
[ Voor 21% gewijzigd door THE_BASE op 23-01-2019 17:01 ]
Oink
Er staat nergens vermeld wie wel en wie niet mee doet, dit zie je in de winkel of online. Ook bij de vraag of pc speakers meedoen zal je dit moeten bekijken aanstaande vrijdag.THE_BASE schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:59:
[...]
En waar staat dan dat Edifier niet mee doet of is het een gokje van je dat het merk bij die categorie hoort?
Alle PC speakers zijn vandaag namelijk zonder korting. Dus de vraag is of ze er dan vrijdag bij horen of dat deze in de categorie 'Accessoires' vallen.
Anders wacht ik namelijk op een andere spetterende actie, schijnbaar komen deze vaak genoeg langs op iBood en Amazon.
@goku Daar gaan ze niet in mee. Het product moet in het assortiment zitten.
Heb even voor je gekeken. Valt bij MM onder Computer luidsprekers. Vandaag is Hifi, Portable/Personal Audio en Multiroom 20%THE_BASE schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:18:
In ieder geval beter dan de BTW-vrije dagen!
Sonos zit qua prijs gewoon nog lager dan de beste Black Friday actie zie ik toentertijd kon vinden.
Voor hoeveel?Jelmer93 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:42:
Airpods deden ook mee in het filiaal in Zoetermeer!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik zie het niet echt als een huishoudelijk apparaat, dus ik gok op het laatste.Jdome schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 20:48:
Iemand enig idee of de Nest Learning thermostaat (https://www.mediamarkt.nl...3e-generatie-1416261.html) onder klein huishoudelijk zou vallen of onder overig?
Dank voor de moeite. Maar is dit dan een artikel wat vanaf vrijdag mee doet of is het sowieso uitgesloten als accessoire. Al vind ik dit niet bepaald een accessoire.Schizo007nl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:33:
[...]
Heb even voor je gekeken. Valt bij MM onder Computer luidsprekers. Vandaag is Hifi, Portable/Personal Audio en Multiroom 20%
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wie goed tegen kou kan heeft lang zomer!
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Dit topic gaat duidelijk langzamer, ik hoor niks op tv over dat de mediamarkt de prijzen verhoogd net voor de kortingsactie.peter13579 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:28:
Zojuist een bezorger op de stoep. Gevraagd of het niet extreem druk was met het weer en de hoge kortingen bij de MediaMarkt.
Hij heeft aan: wel meer bestellingen, maar normaal bevoorraden we de winkels ook maar dat hoeven we deze week niet te doen...
Hoe zou het komen?
Edit: in het winkelwagentje wordt de korting toegepast.

[ Voor 17% gewijzigd door MartijnMartijn op 24-01-2019 07:00 ]

Deze categorieën zijn uitgesloten in 2019:
• Alle accessoire groepen m.u.v.: Storage, Netwerk,
Met uitzondering van? Dus het is WEL mogelijk een switch of router te scoren met 20% korting?
Je kan altijd nog in de winkel zelf kijken, die hebben allemaal een aparte/eigen voorraad.Zondagskindje schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 06:07:
Ja hoor, CrockPot express is “tijdelijk niet op voorraad” Beetje jammer, mediamarkt
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
zo las ik het idd wel, en eerder hebben mensen in dit topic dat ook al gezegd.Freshnub schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:29:
Even een lesje begrijpend lezen voor mij:
Deze categorieën zijn uitgesloten in 2019:
• Alle accessoire groepen m.u.v.: Storage, Netwerk,
Met uitzondering van? Dus het is WEL mogelijk een switch of router te scoren met 20% korting?
Eergisteren was het een aantal minuten voor klokslag 12 (00:00) al aangepast.Mr Magic schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:46:
Heeft iemand toevallig gisterenavond gezien of de nieuwe prijzen al voor twaalf uur actief werden? Of was het precies klokslag 12 uur?
Wel alleen op de pagina van het product zelf, nog niet in het overzicht waar meer producten staan (als je zoekt of via menu categorie)
Was ook een paar minuten voor 12 dus al te bestellen voor prijs met 20% korting.
[ Voor 8% gewijzigd door dannx1986 op 24-01-2019 10:02 ]
Ik heb geen idee maar de airfryer xxl die ik wilde bestellen was vanmorgen vroeg al uitverkocht online. Helaas geen mediamarkt dicht in mijn omgeving.Mr Magic schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:46:
Heeft iemand toevallig gisterenavond gezien of de nieuwe prijzen al voor twaalf uur actief werden? Of was het precies klokslag 12 uur?
Media Markt bevestigd dat Edifier niet mee doet aan de actie. Goh, wil ik ook weer eens wat leuks kopen.THE_BASE schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:18:
Hier staat gewoon "Bestel nu", levertijd 5-7 werkdagen.Zondagskindje schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 06:07:
Ja hoor, CrockPot express is “tijdelijk niet op voorraad” Beetje jammer, mediamarkt
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wij zijn gisteren naar de Mediamarkt gegaan om de Bose 500 bass module op te halen, inderdaad de prijs was hoger dan dinsdag. Heb hier met bewijs van een screenshot een probleem van gemaakt, ze wouden eerst niet toegeven maar doordat ik volhield hebben ze hem toch voor de oude prijs meegegeven.kevinl schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:20:
[...]
Is prijzen verhogen of verlagen niet het recht van een ondernemer? of is dat voorbehouden aan de klant? Ik dacht dat de macht van de klant is om het dan elders te halen.
Zijn ook beste streken om de dag van de actie de prijzen te verhogen, vind dat je daar niet zomaar akkoord mee hoeft gaan als klant.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ook besteldmartijnmartijn schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 06:58:
Hmmm ik was aan het kijken naar een Dyson V8. Maar ik zie dat niets van Dyson is afgeprijsd? Erg vreemd. In de actievoorwaarden staat hier niets over.
In Hengelo OV is hij uitverkocht
In Enschede heb ik de laatste uit de winkel, misschien dat ze nog in het magazijn hebben.
Als mensen niet direct 1 hoeven te hebben zou ik gewoon online bestellen
Ter land, ter zee en in de kroeg
En nu weer uitverkocht.Señor Sjon schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:43:
[...]
Hier staat gewoon "Bestel nu", levertijd 5-7 werkdagen.
Best balen als je niet continu op de site kan kijken i.v.m. werk
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ctrl + F5, is hier gewoon bestelbaar.Zondagskindje schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:37:
[...]
En nu weer uitverkocht.
Best balen als je niet continu op de site kan kijken i.v.m. werk
Zojuist besteldFreakster86 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:50:
[...]
Ctrl + F5, is hier gewoon bestelbaar.
Bedankt voor de tip! Ik zat al een tijd te azen op de V10 Absolute. vannacht teleurgesteld naar de prijs gekeken, niet goedkoper geworden. Nu las ik je berichtje, en inderdaad, in het winkelmandje wordt de 20% wel verrekend!martijnmartijn schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 06:58:
Hmmm ik was aan het kijken naar een Dyson V8. Maar ik zie dat niets van Dyson is afgeprijsd? Erg vreemd. In de actievoorwaarden staat hier niets over.
Dus mocht je product toch niet goedkoper zijn (terwijl het wel in de kortingsrubriek zit), gooi het in het winkelmandje en kijk dan naar de prijs!
[EDIT] Het staat er ook gewoon bij

Ik ben kennelijk zo goed in het negeren van banners, dat ik hier gewoon overheen kijk.
Wel raar dat ze dit op deze manier doen, ze willen zeker niet dat het overal in de prijsvergelijkingssites aangepast wordt. Ze willen het eigenlijk niet voor die prijs verkopen haha.
[ Voor 22% gewijzigd door satoer op 24-01-2019 13:13 ]
Het werd wel aangepast, maar voor bijv. de Dyson die ik wilde werd de korting pas zichtbaar zodra het artikel in de winkelmand werd gedaan. Dus hou daar even rekening mee als je om 00:01 gaat bestellen.dannx1986 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:00:
[...]
Eergisteren was het een aantal minuten voor klokslag 12 (00:00) al aangepast.
Wel alleen op de pagina van het product zelf, nog niet in het overzicht waar meer producten staan (als je zoekt of via menu categorie)
Was ook een paar minuten voor 12 dus al te bestellen voor prijs met 20% korting.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 24-01-2019 15:01 ]
Online helaas overal uitverkocht, ook bol.
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>De verjaardagsactie start maandag 21 januari, met als eindklapper 20% korting op bijna alles van 25 t/m 27 januari. </h2> ~[/html]
~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen / voorraden. Deze discussie is al meermaals langsgekomen (afgelopen jaren) en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar sites van derden (o.a. Pepper.com), deze worden verwijderd.
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
* slowchat