MediaMarkt 20 jaar | 20% korting | vanaf 25 januari 2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 60.541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-11-2024
Tsurany schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Zullen we niet tot dit niveau afzakken? Hij heeft gewoon een terecht punt, het is op technisch gebied absoluut geen uitdaging om een dergelijk systeem te ontwikkelen. Waar de uitdaging zit is aan de business kant, een dergelijk systeem heeft namelijk wel wat impact en kan er voor zorgen dat je uiteindelijk omzet mis gaat lopen doordat producten gereserveerd zijn maar nooit verkocht worden. Dus dan moet je hier weer een tijdslimiet aan koppelen om te voorkomen dat je klanten zo min mogelijk teleur stelt met onjuist uitverkochte producten.
En daarnaast is het een geld kwestie, dit ontwikkelen kost tijd en het belast je database zwaarder waardoor je mogelijk daar ook extra kosten hebt. Maar technisch absoluut haalbaar en er zijn ook webshops die dit al wel geïmplementeerd hebben.
Precies. Dat je dit vanuit je businessperspectief niet wilt, kan ik begrijpen, maar je moet je dan niet verschuilen achter dubieuze technische argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Weet je wat je dan krijgt? Uitverkocht, niet uitverkocht, op voorraad, gereserveerd, terug in voorraad, uitverkocht, toch niet uitverkocht... Dan wordt iedereen gek van de wisselingen in de voorraad en de onduidelijkheid.

Maar goed, ik snap jullie teleurstelling en ga daarin mee. Ik vind alleen dat je niks te eisen hebt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
S0epkip schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:01:
Haha wat is dit toch weer een nepactie zeg. Ineens geen enkele Oled-tv meer in het assortiment, grapjassen.
sowieso zijn momenteel veel oled TV's te krijgen (en gewoon op voorraad) bij webshops als Apollo, FOKA/Kamera Express, plattetv.nl

En ook nog (veel) interessanter; je kan bij bij merendeel van bovengenoemde webshops nog goedkoper een oled tv krijgen (onderhandelen via mail/bellen/whatsapp) dan die nep club die MediaMarkt heet.

verder; van de pak 'm beet 3000 producten die MediaMarkt heeft, zijn er misschien zo'n 100/200 écht goedkoper en ook daadwerkelijk op voorraad (ook wel handig dat laatste)....aan de klant om in de vijver te gaan vissen welke dat zijn.
Maar het liefste willen ze bij de MediaMarkt natuurlijk dat je ''even gezellig langskom in de winkel'' en je gelijk wat meeneemt wat je in 1ste instantie niet eens in de gedachte had ;)

[ Voor 27% gewijzigd door _Bailey_ op 25-01-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:01
S0epkip schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:01:
Haha wat is dit toch weer een nepactie zeg. Ineens geen enkele Oled-tv meer in het assortiment, grapjassen.
Ik zie er nog 16.. https://www.mediamarkt.nl/nl/category/_oled-tv-s-668014.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48
Ik snap het hele gezeur ook niet zo. Op de website van de MediaMarkt is duidelijk te lezen dat artikelen pas worden gereserveerd wanneer je de betaalmethode kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

NotSoSteady schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:04:
Ik snap het hele gezeur ook niet zo. Op de website van de MediaMarkt is duidelijk te lezen dat artikelen pas worden gereserveerd wanneer je de betaalmethode kiest.
Ja precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jorgen schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:55:
Weet je wat je dan krijgt? Uitverkocht, niet uitverkocht, op voorraad, gereserveerd, terug in voorraad, uitverkocht, toch niet uitverkocht... Dan wordt iedereen gek van de wisselingen in de voorraad en de onduidelijkheid.

Maar goed, ik snap jullie teleurstelling en ga daarin mee. Ik vind alleen dat je niks te eisen hebt.
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken. En waarschijnlijk komt het ook enkel tijdens deze actie voor, dan is het spijtig maar helaas.

Mijn wasdroger is zojuist geleverd, daarmee een mooie besparing gerealiseerd. We zijn nu iets duurder uit dan gepland maar hebbem wel een beter model aan kunnen schaffen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-04 11:36

Hakulaku

Meh

pwbogaart schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Dit lijkt me triviaal. Er zijn meerdere mogelijkheden:
- alle exemplaren een statuslabel geven: "in voorraad", "in winkelmandje van xxx", "besteld door yyy" etc.
- de voorraad opsplitsen per status, "xx exemplaren in vrije voorraad", "yyy in winkelmandjes" etc. Iets bestellen is dan in eerste instantie -1 voor de eerste categorie en +1 in de tweede.

Hoe moeilijk kan het zijn?
Die mogelijkheden zijn er, echter voegt dit voor het bedrijf die het verkoopt niks toe, maar lopen ze wel een vergroot risico dat klanten afhaken. Niemand (met uitzondering van de doorzetters) blijft wachten totdat een "reserveert product" weer terug in roulatie komt. Daarnaast heeft het verkopende bedrijf ook niet de zekerheid dat het destijds gereserveerd product door een andere klant gekocht. Deze manier is misschien minder klantvriendelijk voor de mensen die er net naast zitten, maar ja, dan had je misschien iets sneller moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raadjeniet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01-2022
Voor de mensen welke op zoek zijn naar een Synology DS218+ in de MM Amersfoort staat er nog 1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
kevinl schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Als jij het beter kan en het kan. Dan ben jij binnen. Dan kan je zwaar geld verdienen met dit logistieke vraagstuk. Omdat je dan op internationaal niveau kan wedijveren met de grootste organisatie op dit gebied. Want dan hoeven de bedrijven niet karrevrachten aan dure consultancy uren uit geven aan zo'n schlemiel in zijn veels te strakke maatpak en zijn modale lease autootje.

Jij bent zeker zo'n beste stuurlui op zo'n wal...
Volledig oneens.

Op het moment dat ik 'bestellen' klik en er staat 'toegevoegd aan je mandje' heb ik een reservering op dat product. Identiek aan echt winkelen.

Ik ken ook sites waar naar 'in je mandje' tevens staat 'transactie dient binnen xx minuten afgehandeld te worden'. Exact dat zelfde proces kan elke website ook uitvoeren en zeker bij acties telt dat als fatsoen richting je klant.

Los van dat alles: ik heb nog nooit een site meegemaakt waar een artikel als het fysiek is uitverkocht gelijk helemaal verdwijnt. Er staat altijd "uitverkocht".

Kortom, ik blijf er bij dat @Media Markt de kluit bewust belazert.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

NotSoSteady schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:04:
Kortom, je hebt pech omdat je zo langzaam bent met aanstalten maken van de betaling.
Je kan gaan klagen dat je je gediscrimineerd voelt omdat je trager bent dan de koopjesjager.
Kunnen ze misschien bij de MM daar rekening mee houden. Zo niet probeer dan wat medestanders te vinden bij een of andere geitenwollen sokken club.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48
TonVH schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Volledig oneens.

Op het moment dat ik 'bestellen' klik en er staat 'toegevoegd aan je mandje' heb ik een reservering op dat product. Identiek aan echt winkelen.

Ik ken ook sites waar naar 'in je mandje' tevens staat 'transactie dient binnen xx minuten afgehandeld te worden'. Exact dat zelfde proces kan elke website ook uitvoeren en zeker bij acties telt dat als fatsoen richting je klant.

Los van dat alles: ik heb nog nooit een site meegemaakt waar een artikel als het fysiek is uitverkocht gelijk helemaal verdwijnt. Er staat altijd "uitverkocht".

De artikelen verdwijnen wel vaker op de site van de MediaMarkt wanneer er geen voorraad is en geen zicht wanneer er een nieuwe levering komt. Bovendien staat het duidelijk aangegeven dat je product niet is gereserveerd wanneer je het 'in je mandje' plaatst. Mensen voelen zich vandaag de dag ook wel om het minste of geringste belazerd. Dit is gewoon een uitstekende actie met kortingen op producten die je gedurende het jaar niet ziet, ook niet tijdens Black Friday.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8KXueiv.png

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 25-01-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

NotSoSteady schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:50:
[...]

De artikelen verdwijnen wel vaker op de site van de MediaMarkt wanneer er geen voorraad is en geen zicht wanneer er een nieuwe levering komt. Bovendien staat het duidelijk aangegeven dat je product niet is gereserveerd wanneer je het 'in je mandje' plaatst. Mensen voelen zich vandaag de dag ook wel om het minste of geringste belazerd. Dit is gewoon een uitstekende actie met kortingen op producten die je gedurende het jaar niet ziet, ook niet tijdens Black Friday.

[Afbeelding]
Je vraagt bij je werkgever (landbouwbedrijf) wat het budget is van je afscheidsfeestje. Omdat het bij de overheid gebruikelijk is om iets te doen aan je afscheid. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
chrisborst schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:49:
[...]
zojuist de V8 besteld. Overal is hij nog 389 of duurder. Dus prima actie van de MM.
Die heb ik woensdag ook besteld voor € 311, wat echt een mooie prijs is, en zou dus gisteren geleverd horen te worden, maar bij "mijn bestellingen" zie ik nog steeds:
"Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending."
Ben benieuwd hoe dit afloopt.

[ Voor 4% gewijzigd door prijk op 25-01-2019 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13
prijk schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:10:
[...]

Die heb ik woensdag ook besteld voor € 311, wat echt een mooie prijs is, en zou dus gisteren geleverd horen te worden, maar bij "mijn bestellingen" zie ik nog steeds:
"Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending."
Hmm hopelijk niet door Red je Pakketje bezorgd, daarmee heb ik de vorige keer zoveel gezeur gehad.
De mijne is vandaag wel netjes binnen gekomen. Maar mocht je hem nog kunnen annuleren: CoolBlue heeft hem ook voor dezelfde prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Al de hele week een Sony 70-200 F4 en Sony NEX 20mm op het oog, verschenen ook direct in de zoekbalk tot vandaag. Nu zijn ze ineens spoorloos en schijnbaar overal uitverkocht. Ik heb het wel een beetje gehad met de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 19:29

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

TonVH schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Volledig oneens.

Hoezo belazeren? De kortingen zijn toch echt?
Ze hebben producten online en offline in de winkel.

Wat is jouw definitie van belazeren dan?

Als MM bewust bij een voorraad van 12 voor 2 producten korting geeft. En 10 anderen bewust niet te verkopen. Is dat hun eigen keus toch?
Dat is geen belazeren.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37

s3n

Jammer dat ik de voorraad niet meer kan zien op de site. Online iets uitverkocht en in de lokale vestiging ook. Wil best naar een andere rijden, maar het liefst niet voor niks. Voor de zekerheid maar regelmatig refreshen op de site en/of het weekend nog eens langsrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Anoniem: 256912 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:22:
Al de hele week een Sony 70-200 F4 en Sony NEX 20mm op het oog, verschenen ook direct in de zoekbalk tot vandaag. Nu zijn ze ineens spoorloos en schijnbaar overal uitverkocht. Ik heb het wel een beetje gehad met de Mediamarkt.
Naar de dichtstbijzijnde winkel gaan.
Of googelen op het product en dan wordt je er binnen de site weer naartoe geleid. Dan kan je zien of hij echt op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:29
Heeft ook wel nut om af en toe terug te checken op de site. Vorig jaar ook een laptop die uitverkocht was, die ze de dag erna weer ruim op voorraad leken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 10:21
Zo juist naar de Mediamarkt Eindhoven centrum geweest voor Tado radiatorknoppen. Maar totaal geen prijskaartje of verwijzing naar losse knoppen. Alleen de sets. 2 weken geleden nog genoeg op de planken.

Het advies mee gekregen om online te bestellen, maar helaas uitverkocht.

Voelt inderdaad als een nep actie op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:35

ScreamGT

joejoe

Tsurany schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:02:
[...]

Makkelijk wegwuiven maar het is gewoon een terecht punt. Ze stunten met prijzen waarbij ze een enorm kleine voorraad aanhouden en bewezen prijzen vooraf verhogen. Dat zijn toch aardig discutabele handelswijze
Heb jij enig idee wat voor een voorraad er wordt gehouden? Heb je alle prijzen gecheckt voor deze actie begon?

Graag je inhoudelijke reactie met aantoonbaar bewijs dat er ‘enorm weinig’ voorraad gehouden wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:24
Tjeerdtq schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:40:
Zo juist naar de Mediamarkt Eindhoven centrum geweest voor Tado radiatorknoppen. Maar totaal geen prijskaartje of verwijzing naar losse knoppen. Alleen de sets. 2 weken geleden nog genoeg op de planken.

Het advies mee gekregen om online te bestellen, maar helaas uitverkocht.

Voelt inderdaad als een nep actie op deze manier.
"voelt" versus "is".

Ik heb het idee dat mensen die te laat zijn, maar direct roepen "Nepactie!".

Ja online is veel uitverkocht, maar wel degelijk te koop geweest. De uitzonderingen staan duidelijk op de site (zoals accessoires en bepaalde producten). Dat MediaMarkt geen 10.000 stuks extra van *insert jouw product* inslaat snap ik heel goed. Een enorm risico voor MediaMarkt (opslag kost geld, naast dat de marges niet extreem zijn en prijzen van veel producten die ze kopen over tijd in prijs dalen door nieuwe technologische verbeteringen) dus je moet er op tijd bij zijn.

En dat is ook het idee van zo'n actie. Ze willen dat je snel beslist en snel koopt. Uitstel leidt tot afstel namelijk.

Zelf een GoPro black gekocht. Van 429 (goedkoopste online is 395 btw) naar 343 euro. Ook in de winkel was nog een DJI Osmo Pocket voor 287,20 wat een zeer goede aanbieding is aangezien dat product pas net uit is. Online ook al uitverkocht, maar is wel te koop geweest vannacht.

Het is een uitverkoop, er staat duidelijk OP=OP. Dus: You snooze, you lose. Maar om een of andere manier vinden mensen dat ze "recht hebben" op een product. En dat is pas zo als de koop gesloten is. En ja, die is pas gesloten bij het afrekenen. NIET als je iets in een winkelwagentje doet.

Gelukkig ook maar, want dan zou iedereen een scriptje schrijven om direct om 00:00 (of gewoon vóór de actie begint) alles in een winkelmandje te gooien en vervolgens rustig te kijken wat de aanbiedingen zijn. Wat alleen maar méér gedoe geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Tevreden klant hier hoor, gisteren om 00.01 de Synology DS718+ en Ubiquiti AmpliFi HD besteld, stond op levertijd 1-2 dagen, en net een mail gekregen dat het al verzonden is.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:14
DNA_Saint schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:47:
[...]

Hoezo belazeren? De kortingen zijn toch echt?
Ze hebben producten online en offline in de winkel.

Wat is jouw definitie van belazeren dan?

Als MM bewust bij een voorraad van 12 voor 2 producten korting geeft. En 10 anderen bewust niet te verkopen. Is dat hun eigen keus toch?
Dat is geen belazeren.
Niet mee eens, want ze zeggen gewoon dat het uitverkocht is, niet dat het dan tegen de normale prijs te koop is, nee uitverkocht en dat is gewoon BS. Het is op=op, dus dan mag je er vanuit gaan dat er geen voorraad meer is, niet dat het achter wordt gehouden.
Dus dat is zeker wel de boel belazeren als ze dat doen.

Anyway ik ben happy, wilde 1 ding hebben en die heb ik, tegen een prijs die lager is dan de laagste in de
PW dus prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Arjant2 op 25-01-2019 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Xentor schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:05:
[...]

Wees blij, ik ben in het oosten naar drie (Deventer, Enschede en Hengelo) mediamarkten geweest voor een zwarte Sonos sub, nergens meer te verkrijgen. Vandaag na het werk weer richting Mediamarkt in de hoop dat ze een nieuwe lading hebben gekregen en kijken of er nog philips hue plafonniere te verkrijgen is.

Maar ben er bang voor.. |:( .
Hier hetzelfde. Geen Sonos Sub in Doetinchem, Duiven en Arnhem.

Ze krijgen geen nieuwe voorraad binnen. Medewerker vertelde dat per vestiging een X aantal krijgen.
Ook in de weken erna waarschijnlijk nog geen voorraad. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 14:22

immetjes

HIER is BERN-E

Gisteren online wat dingen besteld die ik altijd al eens had willen bestellen en nu was dus een mooi moment:

SOLIS 577 Vac Smart (vacuümmachine) €60.80 (€76,-)
TEFAL XA8011 Snack Collection (Donut platen voor tosti apparaatr) €19.95 (€19.95)
TEFAL SW854D Snack Collection (Tosti apparaat) €48.79 (€60.99)
REMINGTON Keratin Protect Hair Föhn 2200 W AC8820 €39.99 (€49.99)

Toch €37.40 bespaard.

Leuke actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1165950

Ik heb zelf een zeer goede wasmachine gekocht bij een concurrent van de Mediamarkt maar ik ben alsnog tevreden over de actie. Zonder deze actie had je lekker de adviesprijs moeten betalen. Nu €100 euro korting gekregen puur vanwege de actie. Ook is het dit jaar 20% korting in plaats van de 17% met de btw dagen. Al met al een leuke actie als je er vroeg bij bent. Het is je eigen schuld als je te lang over doet met het aanschaffen van de dingen die je wilt. Komop zeg, de OLED televisies waren al sinds dinsdag te koop met korting en dan op een vrijdag gaan zeuren dat het assortiment op is? Dan vraag je er zelf om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

raadjeniet schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:17:
Voor de mensen welke op zoek zijn naar een Synology DS218+ in de MM Amersfoort staat er nog 1 ;)
Mja niet in Amersfoort maar zit ook nog te twijfelen of ik er 1 wil halen. Heb nu een 216 Play en merk dat je toch wel veel (leuke of handige) dingen moet laten. Dockerondersteuning lijkt me namelijk wel wat. Maar qua prijs vind ik de upgrade nog wel wat prijzig en verder vind ik de SynologyOS en de addons niet echt bijzonder meer. En hoewel je er dus wat meer mee kunt, weet ik niet of ik het de upgrade wel waard vind.

Het is verder ook jammer dat Mediamarkt de recente 1TB Samsung SSD's niet in assortiment heeft zitten. Overal 512 max.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 25-01-2019 14:49 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 14:16

Blord

Hello Kitty !

Inderdaad. Door deze actie gingen de concurrenten ook met kortingen strooien. Ik moet de MediaMarkt bedanken voor de 20% korting actie. De Sony 1000xm3 was toch uiteindelijk bij Bol besteld omdat MM ze niet meer in voorraad had.
Nu is de headphone binnen en kan ik eindelijk met het speeltje aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:48:
[...]

Mja niet in Amersfoort maar zit ook nog te twijfelen of ik er 1 wil halen. Heb nu een 216 Play en merk dat je toch wel veel (leuke of handige) dingen moet laten. Dockerondersteuning lijkt me namelijk wel wat. Maar qua prijs vind ik de upgrade nog wel wat prijzig en verder vind ik de SynologyOS en de addons niet echt bijzonder meer. En hoewel je er dus wat meer mee kunt, weet ik niet of ik het de upgrade wel waard vind.

Het is verder ook jammer dat Mediamarkt de recente 1TB Samsung SSD's niet in assortiment heeft zitten. Overal 512 max.
Uit de korting gehaald of ook fysiek weggehaald? Vaak kan je bij de vestigingen wel halen de SSD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Arjant2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Niet mee eens, want ze zeggen gewoon dat het uitverkocht is, niet dat het dan tegen de normale prijs te koop is, nee uitverkocht en dat is gewoon BS. Het is op=op, dus dan mag je er vanuit gaan dat er geen voorraad meer is, niet dat het achter wordt gehouden.
Dus dat is zeker wel de boel belazeren als ze dat doen.
En ook jij snapt het niet. Om het dan nog maar een keertje zo simpel mogelijk uit te leggen;

Deze acties worden mogelijk gemaakt door de merken zelf. MM zorgt ervoor dat men meegaat in deze actie en deze prijzen te realiseren zijn d.m.v. kickbacks en premies. Veel merken geven wel aan een maximum aantal producten te willen verkopen I.v.m. het budget wat hiervoor vrij is gemaakt. Er is dus een beperkt aantal producten dat verkocht mag worden onder deze actie, dus op=op. Jammer dat er gelijk geschreeuwd wordt dat ze de boel belazeren, wat dus niet zo is. Er zijn gewoon maximum aantallen om te verkopen, en dat zijn er heel wat kan ik je vertellen. We praten hier over tonnen extra condities die worden gefinancierd door de merken zelf.

Mag je je dan bedonderd of belazerd voelen omdat er iets van de actie uitverkocht is, dan zal je eerder naar het merk zelf moeten kijken en de vraag stellen waarom ze zo ‘gierig’ zijn geweest met stocken en aantallen beschikbaar stellen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjant2
ScreamGT schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:00:
[...]

En ook jij snapt het niet. Om het dan nog maar een keertje zo simpel mogelijk uit te leggen;

Deze acties worden mogelijk gemaakt door de merken zelf. MM zorgt ervoor dat men meegaat in deze actie en deze prijzen te realiseren zijn d.m.v. kickbacks en premies. Veel merken geven wel aan een maximum aantal producten te willen verkopen I.v.m. het budget wat hiervoor vrij is gemaakt. Er is dus een beperkt aantal producten dat verkocht mag worden onder deze actie, dus op=op. Jammer dat er gelijk geschreeuwd wordt dat ze de boel belazeren, wat dus niet zo is. Er zijn gewoon maximum aantallen om te verkopen, en dat zijn er heel wat kan ik je vertellen. We praten hier over tonnen extra condities die worden gefinancierd door de merken zelf.

Mag je je dan bedonderd of belazerd voelen omdat er iets van de actie uitverkocht is, dan zal je eerder naar het merk zelf moeten kijken en de vraag stellen waarom ze zo ‘gierig’ zijn geweest met stocken en aantallen beschikbaar stellen.
Snap ik het niet, of wil jij het niet snappen??

Het gaat er nog steeds om dat winkels vol liggen met artikelen en dat op t moment dat deze actie er is 80% wordt weggehaald, dus word je wel degelijk voor de gek gehouden.
Dan moet je communiceren als MM iets van 'Let op, deze prijs geldt slechts voor een paar stuks per artikel', dan ben je eerlijk als MM zijnde, nu niet. Het doet er niet toe WIE de korting betaald, MM of de leverancier, daar heeft de consument niets mee te maken, dus die argumentatie is leuk voor de info maar compleet irrelevant.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 25-01-2019 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

Zo hifiklubben gaat mee met d eprijzen van de mm.

Heb nu maar lekker bij hifiklubben mijn sonos spul gekocht :)

https://www.hifiklubben.n...8dfbc03b7ead&Claysegment=

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Arjant2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:16:
[...]

Het gaat er nog steeds om dat winkels vol liggen met artikelen en dat op t moment dat deze actie er is 80% wordt weggehaald, dus word je wel degelijk voor de gek gehouden.
Dan moet je communiceren als MM iets van 'Let op, deze prijs geldt slechts voor een paar stuks per artikel'.
Best knap dat jij kan zien dat er voor 80% weggehaald wordt. Ik zal de vestigingsdirecteur er van op de hoogte stellen, we willen natuurlijk niet teveel verkopen.

Je praat onzin en je hebt écht geen flauw idee hoe dit in elkaar steekt. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
ScreamGT schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:19:
[...]

Best knap dat jij kan zien dat er voor 80% weggehaald wordt. Ik zal de vestigingsdirecteur er van op de hoogte stellen, we willen natuurlijk niet teveel verkopen.

Je praat onzin en je hebt écht geen flauw idee hoe dit in elkaar steekt. Jammer.
Dat is jouw mening dan. De mijne is wat anders.
En jij weet niet wat ik wel of niet weet.

Maar stel jij gerust een vestigingsdirecteur op de hoogte, heel interessant.
Jij praat net zo goed poep, want het doet er niet toe wie wat financiert.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 25-01-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 18:51

TDB

*knip* Zullen we het modereren aan de moderators overlaten?

[ Voor 69% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2019 15:46 ]

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
Hij zit er niet heel veel naast iig. Ik krijg op dit moment adds 15 producten van MM, daarvan zijn er 3 nog online te krigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 10:21
Arjant2 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:16:
[...]

Dan moet je communiceren als MM iets van 'Let op, deze prijs geldt slechts voor een paar stuks per artikel', dan ben je eerlijk als MM zijnde, nu niet. Het doet er niet toe WIE de korting betaald, MM of de leverancier, daar heeft de consument niets mee te maken, dus die argumentatie is leuk voor de info maar compleet irrelevant.
Hier in Eindhoven twijfel ik daar inderdaad aan. Er is letterlijk minder schap ruimte als een maand geleden. Als of ze een etalage plank hebben weg gehaald.

Normaal knoppen genoeg, nu helemaal niets, zelfs geen prijskaartje, En ik verwacht op dit product geen stormloop gezien nog een apart product is. Ik weet niet of de Mediamarkt een prijskaartje weg haalt als een product is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-02 01:20
Rond middernacht de AOC AGON AG241QX besteld met 70 euro korting. Blij mee. Is nu wel van de site af.

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
*knip* Troll

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23
prijk schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:10:
[...]

Zelfde hier :'(
Maar het was te verwachten dat het allemaal iets langer gaat duren, hetzelfde was het geval bij blackfriday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:De discussie over voorraden (en het gebrek eraan) mag van mij wel stoppen hier, helemaal op de manier hoe die nu gaat. MM kan geen oneindige voorraad van sommige producten hebben in het magazijn. Helemaal niet met een actie als deze waarbij (bijna) alle grote producten meedoen.

Verdere reacties op deze discussie zullen zonder pardon in de Trashcan belanden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:37
Tevreden klant hier.
Vanmorgen vroeg een nvidia shield kunnen bestellen voor 159, terwijl ie bij coolblue gewoon nog 199 is; netjes de 20% korting in ieder geval.
Inmiddels is ie online niet meer te krijgen, dus gelukkig op tijd erbij geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:26
Zojuist in MM Deventer. Daar nog 3x ds218+ op voorraad. Doe er je voordeel mee...

Ik heb hem (durf het bijna niet hardop te zeggen) vannacht om 0.02 online besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:59
Was vanmiddag naar de Mediamarkt gegaan om te kijken voor een DSLR. Twijfelde nog tussen 2 modellen, beiden in de hand gehad en er kwam 1 duidelijke winnaar uit...maar helaas, die hadden ze niet meer op voorraad :/ Ik kon eventueel nog het showroom model krijgen, maar zonder doos, ding zat onder het stof en gebruikssporen en ze wilden dan niets extra's van de prijs afdoen. Oke, laat dan maar :X

Op weg naar buiten, kijkende voor een route naar een andere vestiging (waar er mogelijk wel nog 2 of 3 op voorraad waren) kwam op Google voorbij.. dezelfde camera, bij Coolblue. Die hadden schijnbaar de 20% kortin gematched van de Mediamarkt. Dus.. snel besteld, kreeg bij Coolblue ook nog een gratis cameratas erbij, en ik hoefde niet eens meer naar een andere vestiging te rijden.

Uiteindelijk wel nog een extra lens bij de Mediamarkt besteld, die was online gelukkig nog op voorraad en deze was ook wel een 20-25% goedkoper dan bij de concurrenten. Nu rustig afwachten totdat de pakketjes binnen komen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Ach ja. Ik heb een wasmachine aangeschaft, die al 20% korting had op de adviesprijs. Daarna ging er dus nog eens 20% af. En er zat ook nog 250 euro cashback op (Er zijn nu een paar die weten om welke het ging). Met nog een cashback via CashbackXL zat hij op (bijna) 50% korting. Niet slecht vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

Martinspire

Awesomeness

kevinl schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:53:
[...]

Uit de korting gehaald of ook fysiek weggehaald? Vaak kan je bij de vestigingen wel halen de SSD.
Ze zijn nooit op voorraad en volgens mij hebben ze de 970 1TB helemaal niet en de 970+ moet ook nog komen. Wel jammer dus.

Die synology is 70 euro goedkoper dus wel interessanter nu maar vind 270 voor iets wat ik op zich al heb, wel een dure aanschaf zo

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Toch wel aparte prijzen soms bij de MediaMarkt: pricewatch: Philips PerfectCare Aqua Pro GC9324

Verkoopster "wist ook niet hoe dat kon". :')

Oude voorraad die er nog staat met de prijs van twee jaar geleden vermoed ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Atomsk op 25-01-2019 18:36 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeNile
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05-2020
Het is mij opgevallen dat bepaalde artikelen nooit in de pricewatch verschijnen. Zo stond de LG OLED55E8 (TV) sinds vorige week opeens niet meer op de website van de MediaMarkt. Sinds woensdagnacht was 'ie opeens weer te krijgen. Maar MediaMarkt heeft bij dit model nooit in de pricewatch gestaan met de aanbiedingsprijs. Hij is 2 dagen op voorraad geweest.

Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de Sony XZ2 Compact. (Nu niet meer op voorraad.)

Het lijkt alsof ze bepaalde artikelen bewust uit de pricewatch (en andere prijsvergelijkers) houden. Iemand enig idee waarom? Nadeel hiervan is dat concurrenten als CoolBlue niet mee zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
OmeNile schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:56:
Het is mij opgevallen dat bepaalde artikelen nooit in de pricewatch verschijnen. Zo stond de LG OLED55E8 (TV) sinds vorige week opeens niet meer op de website van de MediaMarkt. Sinds woensdagnacht was 'ie opeens weer te krijgen. Maar MediaMarkt heeft bij dit model nooit in de pricewatch gestaan met de aanbiedingsprijs. Hij is 2 dagen op voorraad geweest.

Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor de Sony XZ2 Compact. (Nu niet meer op voorraad.)

Het lijkt alsof ze bepaalde artikelen bewust uit de pricewatch (en andere prijsvergelijkers) houden. Iemand enig idee waarom? Nadeel hiervan is dat concurrenten als CoolBlue niet mee zakken.
Dit is een vraag waar @Glaanie mogelijk een antwoord op weet. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 18:48
Ook bij de Dyson stofzuigers wordt de prijs pas verrekend in de winkelmand. Op de prijsvergelijkingssites zal die dus niet goedkoper verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 22:35
Vannacht om 00.05 had ik een Synology dS218+ en een Ubiquiti USG in mijn mandje. Bij het klikken naar de betalingspagina helaas alles weg en uitverkocht :(

Vanmiddag na werk toch maar naar MM Rotterdam gegaan. Gelukkig meteen de USG kunnen pakken (laatste), maar de DS218+ hadden ze niet. Vervolgens dus mezelf getrakteerd maar op de DS718+ :D

Conclusie. Het is dus een kwestie van geluk hebben. Wel hele goede korting uiteindelijk

[ Voor 7% gewijzigd door Djarune op 25-01-2019 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 17:12
MM Eindhoven centrum had vanavond rond 19:30 nog een Syno 218+, 718+ en een 1518+ staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@OmeNile en @Yorinn

Geen idee waarom ze dit product (of welk product dan ook) tijdelijk niet in de feed aanbieden. Het is voor ons heel simpel: we lezen een shopfeed meerdere keren per dag uit en op basis daarvan wordt een koppeling gemaakt in de Pricewatch. Je ziet wel vaker dat shops bepaalde producten niet in de feed opnemen, dus het is zeker niet ongebruikelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

mierenfokker schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:22:
Ach ja. Ik heb een wasmachine aangeschaft, die al 20% korting had op de adviesprijs. Daarna ging er dus nog eens 20% af. En er zat ook nog 250 euro cashback op (Er zijn nu een paar die weten om welke het ging). Met nog een cashback via CashbackXL zat hij op (bijna) 50% korting. Niet slecht vind ik :)
Dat is super mooi natuurlijk!. Om welke ging het?

Om maar even blij te zijn, deze week toch € 600 korting t.o.v. de concurrenten gekregen :D

[ Voor 73% gewijzigd door Jorgen op 26-01-2019 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 23:59
Nou lekker. Donderdag besteld. "Voor 23:59 besteld morgen in huis". Wordt dus maandag. Niet dat ik haast heb, maar adverteer er dan niet mee :F

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55

OMX2000

By any means necessary...

seapip schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:01:
[...]

Ja, nog steeds 30+ op voorraad. Hier in Eindhoven hebben ze een flinke voorraad van alles of verkoopt het blijkbaar wat minder :P
Thx voor de feedback. Er lagen er nog best veel vrijdag rond een uur of 14:00. Niet geteld meer. Ik zag ze eerst over het hoofd omdat ze in zo’n “aanbiedingen” mand lagen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:52
Bij de MM Arnhem ligt de blauwe Samsung S8 voor 360. Toch 20 minder dan elders. Mocht iemand op zoek zijn...

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Jorgen schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 00:50:
[...]

Dat is super mooi natuurlijk!. Om welke ging het?

Om maar even blij te zijn, deze week toch € 600 korting t.o.v. de concurrenten gekregen :D
Samsung QuickDrive wasmachine WW10M86INOA/EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:01
Net bij de MediaMarkt in Apeldoorn geweest en de DS418 en Ironwolf 8TB meegenomen. Viel me erg mee dat het er nog was! Aanbod Synology was er zeker nog wel :)

MediaMarkt

[ Voor 35% gewijzigd door Torrentus op 26-01-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Uiteindelijk de Huawei Mate 20 Pro voor € 604 mee kunnen nemen bij MM Alexandrium, bij de verlenging van mijn Tele2-abonnement. Kennelijk was de prijs van € 528 begin van de week bij een T-Mobile-abo een vergissing, want die is na woensdag niet meer terug gekomen.

De medewerker kon de de Twilight-versie eerst niet vinden, maar heeft voor mij het magazijn ondersteboven gehaald, want ze moesten wel op voorraad zijn. Zo kan het dus ook. Straks nog € 125 cashback claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-06 00:18
Torrentus schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:41:
Net bij de MediaMarkt in Apeldoorn geweest en de DS418 en Ironwolf 8TB meegenomen. Viel me erg mee dat het er nog was! Aanbod Synology was er zeker nog wel :)

[Afbeelding: MediaMarkt]
Whaaaaaaaat! :o

Ik zie daar gwn een ds918+ staan
Dus die verkopen ze wel maar stond nooit op de website. Ik ga morgen nog langs bij de dichtstbijzijnde en hoop dat er wat aangevuld is. -O- O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

akaash00 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:47:
Whaaaaaaaat! :o

Ik zie daar gwn een ds918+ staan
Dus die verkopen ze wel maar stond nooit op de website. Ik ga morgen nog langs bij de dichtstbijzijnde en hoop dat er wat aangevuld is. -O- O-)
Elke locatie van de MediaMarkt is een aparte onderneming en de webshop is niks anders dan één van die ondernemingen/locaties dus het aanbod kan gewoon overal verschillen!

Elk jaar komt weer hetzelfde gezeur hier langs... verschrikkelijk irritant! -O-
THE_BASE schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:18:
Niemand die weet waarom dit audio-artikel niet mee doet (nog)?

https://www.mediamarkt.nl...?ga_query=edifier+r1280db

MediaMarkt reageert niet op mijn vragen via de bekende sociale media-kanalen.
De variant zonder BlueTooth komt regelmatig langs bij Amazon.de voor rond de € 75 i.p.v. de normale prijs van rond de € 99 dus kijk daar eens af en toe op de website en neem ook alle andere landen mee : .it of .co.uk of .fr bijvoorbeeld :)

Ik vind zelf wel het geluid van de speakers echt ronduit slecht!
Hooguit leuk om af en toe wat op YouTube aan iemand anders te laten horen of eventueel mee te gamen, maar voor muziek zet ik wel lekker mijn Sennheiser headset op :Y)

Als je echt een beetje leuk geluid wil voor weinig geld dan zou ik eerder de Correct Koopjeskelder in duiken en daar wat leuks kiezen : Voor € 50 per speaker kan je al heel veel geluid in huis halen als je dan ook nog een leuke goedkope versterker erbij neemt zit je meteen helemaal goed! ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
nero355 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:32:
[...]
Als je echt een beetje leuk geluid wil voor weinig geld dan zou ik eerder de Correct Koopjeskelder in duiken en daar wat leuks kiezen : Voor € 50 per speaker kan je al heel veel geluid in huis halen als je dan ook nog een leuke goedkope versterker erbij neemt zit je meteen helemaal goed! ;)
Lekkere vergelijking ook, een pc speakerset voor 75-85 euro versus een audiosetup van 250 euro. Vind het niet zo verwonderlijk dat dat beter zal klinken.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

spone schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:50:
Lekkere vergelijking ook, een pc speakerset voor 75-85 euro versus een audiosetup van 250 euro. Vind het niet zo verwonderlijk dat dat beter zal klinken.
Heb je helemaal gelijk in, maar het probleem is dat als je een beetje PC speaker setje wilt kopen je dat bedrag ook al gauw kwijt bent... :/

Kan je het beter gelijk goed doen! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
Vrijdagmorgen direct een mavic pro 2 gehaald met idd 20% korting. Echt goede deal! Vandaag nog wat dingen gehaald die online allemaal uitverkocht waren. In de winkel echter nog drie exemplaren, dus het kan geen kwaad als iets online is uitverkocht toch even in de winkel te checken. Kan per vestiging ook nog flink verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:29
Tazzie79 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:43:
Sony WH-1000XM3 (Zwart) voor 303,20€ bij bol.com.
Pricewatch

Volgende prijs is 364,99€ bij amazon.de.

Edit: actie blijkbaar alweer gedaan. Nog in afwachting van mijn bestelling...
Media Markt Amsterdam Bijlmer had er van de week een hoop liggen voor 303 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Megupe schreef op zondag 27 januari 2019 @ 00:12:
[...]

Media Markt Amsterdam Bijlmer had er van de week een hoop liggen voor 303 euro.
Toevallig bij Alexandrium gisteren gekeken: daar vroegen ze er gewoon nog ca. € 370 voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nero355 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:32:
[...]

Elke locatie van de MediaMarkt is een aparte onderneming en de webshop is niks anders dan één van die ondernemingen/locaties dus het aanbod kan gewoon overal verschillen!

Elk jaar komt weer hetzelfde gezeur hier langs... verschrikkelijk irritant! -O-

[...]

De variant zonder BlueTooth komt regelmatig langs bij Amazon.de voor rond de € 75 i.p.v. de normale prijs van rond de € 99 dus kijk daar eens af en toe op de website en neem ook alle andere landen mee : .it of .co.uk of .fr bijvoorbeeld :)

Ik vind zelf wel het geluid van de speakers echt ronduit slecht!
Hooguit leuk om af en toe wat op YouTube aan iemand anders te laten horen of eventueel mee te gamen, maar voor muziek zet ik wel lekker mijn Sennheiser headset op :Y)

Speakers gehoord bij Media Markt en inderdaad: slecht.

Heb nu Bose Companion II Series 2 meen ik en die zijn beter. Bedankt voor je reactie!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-06 09:45
Jemig het leek wel gratis bij de MM in Den Bosch 8)7

Ik vind het echt prima aanbiedingen hoor, ja sommige prijzen zijn iets omhoog gegaan.
Van €899 naar €949 (adviesprijs fabrikant) maar daar 20% korting op scheelt alsnog een hoop (y)

Zodoende naar buiten gelopen met een strakke 55 inch Samsung 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 15:53
Torrentus schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:41:

[Afbeelding: MediaMarkt]
Zojuist ook nog even een DS218+ gehaald bij Mediamarkt Amsterdam-Noord voor EUR 260,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:13
Na meerdere vestigingen bezocht te hebben net toch nog tegen alle verwachtingen in een DS718+ kunnen scoren bij Utrecht The Wall. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:21
klaaas schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 10:52:
Bij de MM Arnhem ligt de blauwe Samsung S8 voor 360. Toch 20 minder dan elders. Mocht iemand op zoek zijn...
De s9 met cashback is 400. 4 tientjes meer, ik wist het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:30
De Sony a5100 lijkt mij wel een leuke deal nog. Normaal 400 euro en nu 320.

Weet iemand hoe je bij de media markt naar een postnl pakketpunt kan zenden, of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 18:41
AMARONE schreef op zondag 27 januari 2019 @ 22:13:
De Sony a5100 lijkt mij wel een leuke deal nog. Normaal 400 euro en nu 320.

Weet iemand hoe je bij de media markt naar een postnl pakketpunt kan zenden, of kan dat niet?
https://klantenservice.me...QVWhiVldoQSUyMSUyMQ%3D%3D

lijkt niet direct te kunen
Pakketpost
Je ontvangt een verzendbevestiging als het pakketje onderweg is. Met de Track & Trace kun je de zending volgen.
Ben je niet thuis op de dag van levering? Dan probeert de bezorger het de volgende dag nog eens. Producten onder de €100,- kunnen afgegeven worden bij de buren. Na 2 mislukte bezorgpogingen levert de bezorger het pakket indien mogelijk bij een PostNL-punt. Mocht het leveren van het pakket niet mogelijk zijn, komt het product retour naar ons magazijn en nemen wij contact met je op.
maar loop de afronding door zou ik zeggen en je ziet het van zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo, dat was het weer! Veel plezier met de aankopen iedereen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:29
En vandaag is voorraad sonos producten weer aangevuld. Net zo als die concurrent die ook prijsgarantie heeft, die zei dat de producten voorlopig niet te kunnen leveren.

[ Voor 4% gewijzigd door IMarks op 28-01-2019 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21
IMarks schreef op maandag 28 januari 2019 @ 07:25:
En vandaag is voorraad sonos producten weer aangevuld. Net zo als die concurrent die ook prijsgarantie heeft, die zijn de producten voorlopig niet te kunnen leveren.
Voorraad is waarschijnlijk niet op geweest. maar het aantal welke was afgesproken met Sonos was op.
Daar komt bij dat als de voorraad online op is ze je toch naar de winkel willen lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 10:56
Freestuff schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:33:
[...]

Voorraad is waarschijnlijk niet op geweest. maar het aantal welke was afgesproken met Sonos was op.
Daar komt bij dat als de voorraad online op is ze je toch naar de winkel willen lokken.
Dat zou inderdaad kunnen dat ze je hiermee naar de winkel lokken, in Zwolle lag zondagmiddag nog wel het een en ander van Sonos in ieder geval.

Zelf nog een Nvidia Shield in de winkel kunnen vinden, was ook online uitverkocht. Navraag wat deze zou kosten kwam men met de oorspronkelijke prijs. Gewezen op de prijs die de webshop had staan en kreeg hem daar ook voor mee. Ze hebben mij niet kunnen verlijden tot het doen van andere aankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Grappig hoe alles van de webshop ineens als sneeuw voor de zon verdwijnt. Hoop dat ze mijn bestelling wel nog hebben liggen ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-02 01:20
Bestelling van 25-1 zojuist binnen gekregen. Niets mis mee lijkt me.

Play every day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 18:41
AMARONE schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:58:
Grappig hoe alles van de webshop ineens als sneeuw voor de zon verdwijnt. Hoop dat ze mijn bestelling wel nog hebben liggen ergens..
je weet dat deze uitspraak niet over een komt met wat hier in dit topic vooral werd gesuggereerd dat alles vandaag in eens weer te koop zou zijn he.

maar ik zie inderdaad ook dat de laptop die ik besteld heb helemaal van de site is verdwenen terwijl deze zaterdag er wel op stond ook al kreeg ik na bestellen wel een mailtje dat levering week 8 ofzo word (stond ook al bij aankoop dat het minimaal een week ging duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-06 16:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

hjvg schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:06:
[...]

je weet dat deze uitspraak niet over een komt met wat hier in dit topic vooral werd gesuggereerd dat alles vandaag in eens weer te koop zou zijn he.

maar ik zie inderdaad ook dat de laptop die ik besteld heb helemaal van de site is verdwenen terwijl deze zaterdag er wel op stond ook al kreeg ik na bestellen wel een mailtje dat levering week 8 ofzo word (stond ook al bij aankoop dat het minimaal een week ging duren)
Tja uiteindelijk is het natuurlijk toch een grote aanslag op de voorraad van zo'n winkel. Zeker zullen ze producten tijdelijk 'uit de voorraad' hebben gezet om verliezen te minimaliseren bij bepaalde producten, maar bedenk wel dat er nog steeds tienduizenden aankopen gedaan zullen zijn.

Zelf ook wel een tevreden koper, in de fysieke winkel (Maastricht) een Canon EOS 200D setje met 2 lenzen kunnen scoren voor 564,- ipv 700,-. En een switch die toch weer 6,- goedkoper was 8)

Het enige waar ik nog echt naar op zoek ben is Ubiquiti Acces Points, die helaas niet meer te krijgen waren tijdens de actie, maar voordat de actie begon waren die ook al niet meer beschikbaar.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 09-06 23:17
IMarks schreef op maandag 28 januari 2019 @ 07:25:
En vandaag is voorraad sonos producten weer aangevuld. Net zo als die concurrent die ook prijsgarantie heeft, die zei dat de producten voorlopig niet te kunnen leveren.
Ik zie toch nog steeds geen voorraad van Playbar, Sub, One en Play 5.. Is echt uitverkocht staat in m'n beeld 😇

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:29
Schizo007nl schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:24:
[...]

Ik zie toch nog steeds geen voorraad van Playbar, Sub, One en Play 5.. Is echt uitverkocht staat in m'n beeld 😇
Je hebt gelijk, toen ik vanochtend keek was de sub er weer, die is nu blijkbaar weer uitverkocht (of ik heb verkeerd gekeken). De rest van de producten was een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:21
Ik heb afgelopen week een stofzuiger gekocht (Dyson V8 Absolute). Gisteren werd deze op Coolblue voor precies hetzelfde geld aangeboden, maar met een extra accessoirepakket. Daarom bij Coolblue ook besteld en die van deze actie mag dus terug.
Vanavond wordt het pakket van MediaMarkt aangeboden: is weigeren aan de deur een gangbare retourmanier? Ik kan dat op de website niet zo goed vinden (die hebben over de termijn van twee weken, het komt dus altijd goed) maar dit zou wel even makkelijk zijn. Bellen naar MediaMarkt heeft niet echt heel veel zin, want mijn telefoon gaat over tot in het oneindige.... Ze hebben helaas geen centrale die me kan melden hoe veel wachtenden er nog voor me zijn :/
Iemand hier de ervaring?

Edit: Ze tweeten gelukkig wel met de snelheid van het licht. Ze vinden het prima en het is zichtbaar bij je Track&Trace. Top.

[ Voor 8% gewijzigd door BobB op 28-01-2019 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

byob schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:38:
Zelf nog een Nvidia Shield in de winkel kunnen vinden, was ook online uitverkocht. Navraag wat deze zou kosten kwam men met de oorspronkelijke prijs. Gewezen op de prijs die de webshop had staan en kreeg hem daar ook voor mee.
Die kan je heel vaak bij CoolBlue en Amazon.de voor een leuk prijsje aanschaffen dus die optie heb je ook nog!
Ze hebben mij niet kunnen verlijden tot het doen van andere aankopen :)
Leuke typo i.c.m. de context! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 10:56
nero355 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:56:
[...]

Die kan je heel vaak bij CoolBlue en Amazon.de voor een leuk prijsje aanschaffen dus die optie heb je ook nog!
Ik zie zo de laagste prijs in de afgelopen periode niet terug in de pricewatch, maar € 167,03 was gisteren volgens mij een goede koop voor de versie met game controller.
[...]

Leuke typo i.c.m. de context! :+
Oeps :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
De lamp (Hue being aluminium) waar ik naar opzoek was en op heb gewacht, was voor de actie op voorraad, en tijdens de actie net na 12 uur weg. En nu is deze ineens weer op voorraad.... uhu jammer hoor mediamarkt!

[ Voor 5% gewijzigd door rikadoo op 28-01-2019 16:33 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BobB schreef op maandag 28 januari 2019 @ 13:35:
Ik heb afgelopen week een stofzuiger gekocht (Dyson V8 Absolute). Gisteren werd deze op Coolblue voor precies hetzelfde geld aangeboden, maar met een extra accessoirepakket. Daarom bij Coolblue ook besteld en die van deze actie mag dus terug.
Vanavond wordt het pakket van MediaMarkt aangeboden: is weigeren aan de deur een gangbare retourmanier? Ik kan dat op de website niet zo goed vinden (die hebben over de termijn van twee weken, het komt dus altijd goed) maar dit zou wel even makkelijk zijn. Bellen naar MediaMarkt heeft niet echt heel veel zin, want mijn telefoon gaat over tot in het oneindige.... Ze hebben helaas geen centrale die me kan melden hoe veel wachtenden er nog voor me zijn :/
Iemand hier de ervaring?

Edit: Ze tweeten gelukkig wel met de snelheid van het licht. Ze vinden het prima en het is zichtbaar bij je Track&Trace. Top.
Ik zou het liever aannemen en zelf naar PostNL brengen, maar het is feitelijk hetzelfde: je stuurt je pakket retour. Dus het kan wel. Maar je ontvangt geen bewijs van retour. Bezorger noteert alleen iets in zijn PDA 9of wat het ook is tegenwoordig).

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
Weigeren aan de deur is alleen verstandig als de besteller dat expliciet toelaat. Bol.com heeft er geen probleem mee maar veel andere postorderbedrijven willen het niet vanwege hun automatisering.

Dus even op de site van MM nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

byob schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:05:
Ik zie zo de laagste prijs in de afgelopen periode niet terug in de pricewatch, maar € 167,03 was gisteren volgens mij een goede koop voor de versie met game controller.
Dat is ook de laagste prijs voor heel 2018 geweest : € 150 bij Amazon.fr

Echter doordat onze BTW wordt toegepast en er nog verzendkosten bij zaten geloof ik was de prijs uiteindelijk ook € 167 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Grappig, maar eigenlijk treurig. Zondag een a5100 camera besteld en op een bevestiging niets meer gehoord van de media markt. Geen verzendbevestiging of iets.. Leuke korting maar het blijft een kut winkel eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-06 09:45
*knip* Reageren doen we op de discussie, niet op de man.

[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 29-01-2019 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
rikadoo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:32:
De lamp (Hue being aluminium) waar ik naar opzoek was en op heb gewacht, was voor de actie op voorraad, en tijdens de actie net na 12 uur weg. En nu is deze ineens weer op voorraad.... uhu jammer hoor mediamarkt!
De Philips Hue Play lichtbalk set (of de enkele) was in de webshop ook niet meer te vinden, maar in de winkel in Zwolle was er volop voorraad. Zondag dus even een set gekocht :) Sowieso waren er weinig lege schappen in de Hue hoek.

Heb je ook in de winkels zelf gekeken dan?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 10:20
ck2000nl schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 16:36:
[...]

De Philips Hue Play lichtbalk set (of de enkele) was in de webshop ook niet meer te vinden, maar in de winkel in Zwolle was er volop voorraad. Zondag dus even een set gekocht :) Sowieso waren er weinig lege schappen in de Hue hoek.

Hengelo ook het geval, was zat Hue op voorraad en wel kunnen halen tegen kortingstarief. Lag ook genoeg in de schappen.
Gekocht:
Hue Still , Motion sensor en play lichtbalk set.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
WouterL schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:26:
[...]

De s9 met cashback is 400. 4 tientjes meer, ik wist het dan wel.
Die S9 was echt een prima deal. Ik en mijn vriendin hebben hem allebei gekocht. MM actie + Samsung cashback + abo Vodafone verlengen: nog "maar" 265 euro voor de S9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Anoniem: 1165950 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:37:
Ik heb zelf een zeer goede wasmachine gekocht bij een concurrent van de Mediamarkt maar ik ben alsnog tevreden over de actie. Zonder deze actie had je lekker de adviesprijs moeten betalen. Nu €100 euro korting gekregen puur vanwege de actie.
Wij hebben ook een nieuwe wasmachine besteld bij een concurrent! Die was net zo duur als bij MM. Nu de actie bij MM voorbij is hebben ze de prijs ook weer omhoog geschroefd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
ck2000nl schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 16:36:
[...]

Mijn zusje heeft in arnhem en ede gekeken, zit zelf in mexico dus zelf niet kunnen kijken maar daar was ook geen voorraad meer.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De verjaardagsactie start maandag 21 januari, met als eindklapper 20% korting op bijna alles van 25 t/m 27 januari. </h2> ~[/html]

~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen / voorraden. Deze discussie is al meermaals langsgekomen (afgelopen jaren) en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar sites van derden (o.a. Pepper.com), deze worden verwijderd.
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
* slowchat