MediaMarkt 20 jaar | 20% korting | vanaf 25 januari 2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 60.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stofbal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:59:
Is er ergens omgeving Utrecht de SONY WH-1000XM3 nog op voorraad?
Online helaas overal uitverkocht, ook bol.
Beschikbaar bij BCC Hellevoetsluis, maar als je met ze chat/mailt, willen ze hem misschien voor je bij een dichterbij gelegen filiaal bestellen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-11-2024
Bol heeft de zilveren nog...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:02

ScreamGT

joejoe

cupra4 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:44:
Altijd hetzelfde met MediaMarkt en hun acties. Sneaky vooraf de prijzen verhogen of het is al uitverkocht. Een paar jaar geleden kwam ik voor een game en die was natuurlijk al uitverkocht want superprijs. Dus teleurgesteld rondgekeken of er ergens nog wat lag. Trekt mijn zoon een doos van een Xbox console uit het rek en wat lag daar achter? Juist, de hele voorraad games die uitverkocht waren. Ben maar zo vriendelijk geweest om ze weer in het rek te leggen O-) Werd niet echt gewaardeerd... Bij MediaMarkt hoef je nergens medelijden mee te hebben.

Nu maar hopen dat ze morgen de Nest ook in de aanbieding doen. Heb er nog eentje nodig.
Ik begrijp dit niet helemaal.

Prijzen worden DAGELIJKS aangepast. Ik werk 24/7 met deze prijzen. De ene dag verkoop ik aan een zakelijke klant 200 iPads en drie dagen later zijn deze een tientje duurder per stuk. Wat verwacht je nu, dat ik 200x dat tientje tegemoet kom? Dus jij koopt een Polo bij de vw dealer en 1 week later krijg je een gratis optie pakket bij je polo als je hem NU besteld. Dit is marketing en marktwerking. Dat toevallig het product in prijs verhoogd wordt dat JIJ graag wilt bestellen... is pure pech?

Ik hoor namelijk niemand over de prijzen van de SONOS of andere super scherpe aanbiedingen van witgoed of tv. Dat gezeur en oude koeien uit de sloot halen om vervolgens net zo hard weer terug te lopen naar de MediaMarkt voor een Nest product. Really?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:20
ScreamGT schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:14:
[...]

Prijzen worden DAGELIJKS aangepast. Ik werk 24/7 met deze prijzen. De ene dag verkoop ik aan een zakelijke klant 200 iPads en drie dagen later zijn deze een tientje duurder per stuk. Wat verwacht je nu, dat ik 200x dat tientje tegemoet kom? Dus jij koopt een Polo bij de vw dealer en 1 week later krijg je een gratis optie pakket bij je polo als je hem NU besteld. Dit is marketing en marktwerking. Dat toevallig het product in prijs verhoogd wordt dat JIJ graag wilt bestellen... is pure pech?

Ik hoor namelijk niemand over de prijzen van de SONOS of andere super scherpe aanbiedingen van witgoed of tv. Dat gezeur en oude koeien uit de sloot halen om vervolgens net zo hard weer terug te lopen naar de MediaMarkt voor een Nest product. Really?
Ik heb zojuist 84,- terug gekregen voor mijn Sonos Beam die ik vorige week gekocht hebt. Wordt gewoon teruggestort! Nu voor 348 in t zakkie! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 17:34
ScreamGT schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:14:
[...]

<blaat>
Goed gelezen meneer de verkoper! Het gaat mij erom dat men keihard roept dat het uitverkocht is en dat er vervolgens 50 games verstopt liggen omdat ze die niet tegen een lage prijs willen verkopen. Dat is gewoon flauw en misleidend en dan kom jij aan met een flutverhaal over iPads en Polo's, doen we helemaal niks mee. Volgende keer iets langzamer lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:53
Ik had wel interesse in de Sony A7 III met 20% korting. Begin van de week was ie nog €2299,- net als in alle andere winkels, maar sinds vandaag €2499,-. Nog steeds effectief een korting van 13% maar toch... :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
Jezus wat een gezeik allemaal weer. Ik vind het een prima actie. De dyson V10 voor een mooi prijsje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:02

ScreamGT

joejoe

cupra4 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:23:
[...]

Goed gelezen meneer de verkoper! Het gaat mij erom dat men keihard roept dat het uitverkocht is en dat er vervolgens 50 games verstopt liggen omdat ze die niet tegen een lage prijs willen verkopen. Dat is gewoon flauw en misleidend en dan kom jij aan met een flutverhaal over iPads en Polo's, doen we helemaal niks mee. Volgende keer iets langzamer lezen?
Man man man. Denk je serieus dat die prijzen waarvoor ze worden aangeboden uit de zak van MediaMarkt komt? Dat de games die voor een extreem lage prijs worden aangeboden hun zorgen baat voor welke prijs ze over de toonbank gaan? Hier zitten cashbacks op, achteraf condities. Wat jij verkondigd is dus ‘blaat’.

En wat ik met een ander product probeer aan te geven is jouw gejammer over prijsverhogingen vlak voor een actieperiode. Alsof MediaMarkt hier alleen verantwoordelijk voor is :,) Maar laat maar, blijkbaar is het iets te ingewikkeld voor je wanneer er een gelijkwaardige situatie bij gehaald wordt. No hard feelings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Thy... schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:33:
Ik had wel interesse in de Sony A7 III met 20% korting. Begin van de week was ie nog €2299,- net als in alle andere winkels, maar sinds vandaag €2499,-. Nog steeds effectief een korting van 13% maar toch... :/
Van 2299 naar 2499 is 13% korting, oke 8)7

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
Unidentified schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Wel als er morgen van die €2499,- 20% af gaat. Dan kom je op €2000,- uit wat op basis van €2299 een korting is van 13%. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 15:03

Blord

Hello Kitty !

Unidentified schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Over de 2499 euro gaat nog 20% korting ervan af. Ik heb de Sony 1000xm3 trouwens bij Bol gehaald. Bij MM was het toch uitverkocht en ik had geen zin om door het sneeuw te rijden voor de fysieke winkel MM.

[ Voor 25% gewijzigd door Blord op 24-01-2019 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:57
Mc55 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:38:
Jezus wat een gezeik allemaal weer. Ik vind het een prima actie. De dyson V10 voor een mooi prijsje besteld.
Helemaal mee eens, zojuist de V8 besteld. Overal is hij nog 389 of duurder. Dus prima actie van de MM. Maar het kan zeker geen kwaad om de prijzen goed in de gaten te houden.
Laatst een Sony TV gekocht. Met blackfriday korting voor 988 maar een week later overal weer voor 1499. Nu is hij weer 1099. Logisch dat ze de prijzen dynamisch maken want dat is erg makkelijk met een goede software.
En wij koopjesjagers kunnen er mooi van profiteren omdat er genoeg mensen zijn die het niet bijhouden en vrolijk de volle mep betalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn bestelde en betaalde stofzuiger is ineens uitverkocht, maar ik kreeg een nette e-mail dat ze hem gewoon gaan leveren; alleen een paar dagen later. Even afwachten dus.

V.w.b de prijzen: de combimagnetron die ik graag wil hebben was de afgelopen weken steeds tussen de € 300 en € 400 bij andere winkels en dat heb ik er niet voor over. Alleen MediaMarkt had hem al voor € 276 staan. Van die prijs is de 20% afgegaan + Samsung geeft nog € 50 cashback. Nu heb ik dus (bij BCC, want MM snel uitverkocht) dezelfde prijs + cashback kunnen krijgen. En daarmee dus een heel duur apparaat, voor een erg leuke prijs.

[ Voor 56% gewijzigd door Jorgen op 24-01-2019 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Thy... schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:48:
[...]

Wel als er morgen van die €2499,- 20% af gaat. Dan kom je op €2000,- uit wat op basis van €2299 een korting is van 13%. :>
Dan koop ik hem toch nog liever bij CameraNu met 5 jaar garantie i.p.v. 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 13:55

Sturmovik177

Vroem

Coolblue heeft de zilveren nog voor €303,20.

Oink

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
chrisborst schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:49:
[...]

Helemaal mee eens, zojuist de V8 besteld. Overal is hij nog 389 of duurder. Dus prima actie van de MM. Maar het kan zeker geen kwaad om de prijzen goed in de gaten te houden.
Laatst een Sony TV gekocht. Met blackfriday korting voor 988 maar een week later overal weer voor 1499. Nu is hij weer 1099. Logisch dat ze de prijzen dynamisch maken want dat is erg makkelijk met een goede software.
En wij koopjesjagers kunnen er mooi van profiteren omdat er genoeg mensen zijn die het niet bijhouden en vrolijk de volle mep betalen >:)
Precies. Zo had ik met Black friday een espressomachine gehaald voor 200, dezelfde machine kost nu 250.

Het is een luxe probleem. Als je iets nodig hebt dan koop je het. Als je iets wilt dan hou je de prijzen in de gaten wacht je op een leuke actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03
Mijn miele vaatwasser (vrijstaand) was overal iets duurder. Toen de actie van 20% inging, was de miele vaatwasser de gewone prijs (zonder verhoging) - die 20%. Dus niet bij alle producten gooien ze prijs omhoog.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 647618

Thy... schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:33:
Ik volg zelf deze camera al een tijdje. Begin deze week hadden ze de 2 versies.
De body alleen en de Body met kitlens.
Het is die laatste die nu nog enkel te koop staat. Ruim op voorraad en sinds deze middag is de voorraad op...
Zal wel toeval zijn zeker :)

Als Belg kan ik niet online bestellen. Een lange rit naar MM Nederland zie ik enkel zitten als ik zeker weet dat er voorraad is. Deze mogelijkheid is ook uitgeschakeld begin deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Anoniem: 647618 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:14:
[...]

Het is die laatste die nu nog enkel te koop staat. Ruim op voorraad en sinds deze middag is de voorraad op...

Als Belg kan ik niet online bestellen. Een lange rit naar MM Nederland zie ik enkel zitten als ik zeker weet dat er voorraad is. Deze mogelijkheid is ook uitgeschakeld begin deze week.
Je kan evt. bellen naar het MediaMarkt filiaal waar je heen wilt gaan. Die zullen, hoogstwaarschijnlijk, wel kunnen melden of en hoeveel camera's ze nog hebben staan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

cupra4 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:23:
[...]

Jij kan beter de Media Markt links laten liggen denk ik.
Aan dit gemopper heeft ook niemand iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-05 17:17
Anoniem: 647618 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:14:
[...]

De 85mm GM is er helemaal afgehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm zojuist mijn bestelde Sonos Beam binnen gekregen. Alleen helaas de verkeerde kleur. Zojuist gebeld maar ze kunnen weinig voor mij betekenen. Als ik de Beam terugbreng krijg ik alleen mijn geld terug. Enige oplossing is om maar te wachten totdat er weer voorraad is :/

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Jorgen schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:50:
Mijn bestelde en betaalde stofzuiger is ineens uitverkocht, maar ik kreeg een nette e-mail dat ze hem gewoon gaan leveren; alleen een paar dagen later. Even afwachten dus.

V.w.b de prijzen: de combimagnetron die ik graag wil hebben was de afgelopen weken steeds tussen de € 300 en € 400 bij andere winkels en dat heb ik er niet voor over. Alleen MediaMarkt had hem al voor € 276 staan. Van die prijs is de 20% afgegaan + Samsung geeft nog € 50 cashback. Nu heb ik dus (bij BCC, want MM snel uitverkocht) dezelfde prijs + cashback kunnen krijgen. En daarmee dus een heel duur apparaat, voor een erg leuke prijs.
Welke combimagnetron is dit, heb zelf ook wel interesse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 13:59
Ik zie veel geklaag over prijsverhogingen, maar ik aas al een tijdje op een Qled en een nieuwe wasmachine. Stonden in mijn verlanglijstje bij Coolblue. Beide zijn niet in prijs verhoogd de laatste weken (ook niet bij MM) en prima inkopen gedaan hierdoor.

Ik word er wel hebberig van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wootism schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:54:
[...]

Jij kan beter de Media Markt links laten liggen denk ik.
Aan dit gemopper heeft ook niemand iets.
Makkelijk wegwuiven maar het is gewoon een terecht punt. Ze stunten met prijzen waarbij ze een enorm kleine voorraad aanhouden en bewezen prijzen vooraf verhogen. Dat zijn toch aardig discutabele handelswijzen.

Neemt niet weg dat morgen m'n nieuwe wasdroger komt met Dynalogic ( :r :r :r :r ) en ik nog een Philips Hue set wil bestellen. Dus ik profiteer er ook van, maar het is absoluut niet mijn favoriete winkel.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 24-01-2019 22:13 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Leuke actie en werkt psychologisch goed: je wordt er hebberig van.

Gelukkig toch even wat zitten vergelijken. Die Dyson stofzuiger waar we wel interesse naar hebben staat goedkoper op Amazon.de.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Tsurany Die bewijzen zijn er alleen niet ;)

@CyberMania Het is deze https://www.bcc.nl/product/86459
De Samsung MC35J8085CT

Ik heb gechat met BCC dat ik die graag wilde hebben, maar dat er geen filiaal in de buurt bij mij is wat hem heeft. Daarop werd mij gezegd met het betreffende filiaal te mailen en zo een bestelling te plaatsen. Nu komt ie waarschijnlijk volgende week daar, gewoon voor de aanbiedingsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

@Jorgen https://www.google.com/se...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Meer dan genoeg artikelen met allerlei voorbeelden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vooral onderbuikgevoelens die elk jaar weer terugkomen.

Toch apart dat ik dan zeker € 1500 heb kunnen besparen de afgelopen 5 jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Zoals ook in de topicwaarschuwing staat, is de discussie over (mogelijke) prijsverhogingen offtopic hier. Kan die dan ook gestopt worden? Zie ik nog wel posts over prijsverhogingen langskomen, worden die zonder pardon de Trashcan ingegooid.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 21:54
prijzen voor jullie al aangepast?

de artikelen die ik bekijk hebben nog de zelfde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
hjvg schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:03:

ik heb een banner in beeld met: "We zijn druk bezig om de laatste slingers op te hangen en voor jou de prijzen aan te passen, nog hééééééél even geduld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:36

Prijzen zijn aangepast. Refreshen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

In het winkelmandje stoppen, dan zie je de korting.

Synology DS718+ is binnen (van 439 naar 351) bijna 90,- bespaard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
nu inderdaad aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldje123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-05 13:45
Monitor besteld voor m'n vriendin. Prijs ging om 00:00 van €129 naar 'van 143,99 nu voor 129, bespaar 14,99'. Bij het toevoegen aan het winkelmandje gaat de prijs wel naar de gewenste 20% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 23:04
Paar keer (ctrl +) F5 duwen helpt.

Hoewel ze volgens de afbeelding niet mee doen, toch 2 hue spots voor 32 euro kunnen bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-05 11:51
Apple nog geen 5% korting op de XR :( valt toch tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:41
idd even flink f5 spammen, wil een gopro hebben maar ga morgenmiddag op vakantie dus moet hem in de mediamarkt zelf halen. wel even gecontroleerd dat de prijs idd flink lager is nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
soms geeft de shop de juiste prijs aan en dan de winkel wagen weer de oude prijs en soms anders om.

dus blijft even puzzelen om alle producten de goede prijs te gelijk te laten weer geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:04
Zojuist een compactcamera gekocht met een hele nette korting (260 oid). dus erg blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Refresh is de oplossing, net even gestoeid met de UBIQUITI AmpliFi HD Basisstation

Maar na 10x is die ook van 159 naar 127 gegaan, lekker zo!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:36

Case_C

[Team Carrack]

Daarjuist nog maar een bestelling geplaatst :) , zag de prijs na een keer f5 verschieten.

Nokia 8.1 op de kop getikt voor €320,- , toch een mooie prijs voor een telefoon die nog geen maand leverbaar is :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:28
Unidentified schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:52:
[...]

Ik heb van het weekend de 718+ gekocht, die hebben ze wel, dus als daar 20% van af gaat stuur ik hem retour ;)
inmiddels happened ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hahahah jazeker, met het geld wat ik nu bespaard heb ik voor vier tientjes extra een Amplifi HD gekocht:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:58
Teveel de prijs gechecked zeker afgelopen week ;w
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DU7mEzp.png
Al staat er nog wel een banner dat ze prijzen aan het aanpassen zijn, prijs was hier echter al wel verlaagd

[ Voor 37% gewijzigd door jip_86 op 25-01-2019 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:09
Het was even klikken/refreshen, maar net een Lenovo laptop besteld van 599 voor 479 en een Samsung tablet van 188 voor 151, dus so far so good :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

jip_86 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:17:
[Afbeelding]
Al staat er nog wel een banner dat ze prijzen aan het aanpassen zijn, prijs was hier echter al wel verlaagd
Zat te twijfelen om die te nemen omdat de DS718+ misschien toch een beetje overkill is voor mijn gebruik, maar ik heb hem in ieder geval niet voor je weggekaapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jip_86 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:17:
[Afbeelding]
De play versie ook.

Wel een Sony UBP-X700 voor 151,20 gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Toch een aantal Hue lampen besteld. Het gekke is dat er bij staat "uitgesloten van actie" terwijl de prijs wel 20% lager is. Gokje maar gewaagd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yow
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:49

Yow

sambalbaj schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:20:
[...]

De play versie ook.

Wel een Sony UBP-X700 voor 151,20 gescoord.
Ik ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-04 12:57
Nog maar een Samsung T5 externe SSD (500GB) gekocht voor €96. Want meer backup onderweg is meer beter. Ze gaan wel hard, de 1TB variant (was €199) is al uitverkocht.

Ook een Sony 35mm f2.8 lensje, die nu €536,80 is (€42 goedkoper dan elders), en de €80 cashback actie is nog een paar dagen geldig.

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 21:48
Opvallend dat deze actie minder teweeg lijkt te brengen dan BTW weg ermee en andere winkels ook minder acties daardoor hebben. Terwijl 20% juist hogere korting is dan BTW actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ook niet gek met die historie van dit soort acties. Kom om 5 over twaalf kijken en het is al weg. Gaat zo te zien hele week al zo als ik dit topic kijk. Ben in staat om het bij de buren voor de volle prijs te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 21:48
Nedora schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:23:
Toch een aantal Hue lampen besteld. Het gekke is dat er bij staat "uitgesloten van actie" terwijl de prijs wel 20% lager is. Gokje maar gewaagd!
Hue Ambiance 2pack E27 helaas al niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nedora schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 00:23:
Ik heb een startersset en motion sensor gekocht, keurig bevestiging ontvangen. Ik verwacht dat ze hem gewoon netjes opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zit de hele week te wachten tot de Philips Hue Being plafonlamp in de aanbieding komt. Vandaag was net zover, alle 3 de modellen (kleuren) stonden online, nu alleen de zwarte nog maar...

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
jip_86 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 01:04:
Ook niet gek met die historie van dit soort acties. Kom om 5 over twaalf kijken en het is al weg. Gaat zo te zien hele week al zo als ik dit topic kijk. Ben in staat om het bij de buren voor de volle prijs te halen :(
Als je dat weet, is het dan echt zoveel moeite om direct om 00:00 een bestelling te plaatsen?

[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 25-01-2019 03:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:04
NotSoSteady schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 03:48:
[...]

Als je dat weet, is het dan echt zoveel moeite om direct om 00:00 een bestelling te plaatsen?
Ik wilde eerst lekker naar bed gaan en vandaag in de ochtend bestellen, gelukkig toch gewacht gisteren en besteld. Product wat ik wilde is nu al niet meer online beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:59
hmm ik was nog aan het kijken naar een DJI Pocket, maar deze is al van de site weggehaald vandaag..
Kreeg nog wel netjes van Tweakers een prijsmelding, dus hij is even gezakt naar de 20 procent korting prijs, Toch jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
De nest deurbel is van de site? En een Philips hue rond wit spotje is ook van de site verdwenen. Heel apart

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:36

OMX2000

By any means necessary...

seapip schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:02:
Bij de MediaMarkt in Eindhoven centrum is de Sony 1000XM3 nog gewoon op voorraad (50+, beide kleuren).
Is er toevallig iemand gisteren langs geweest?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedora
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Tsurany schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 01:06:
[...]

Ik heb een startersset en motion sensor gekocht, keurig bevestiging ontvangen. Ik verwacht dat ze hem gewoon netjes opsturen.
Inderdaad keurig netjes een bevestiging. Hue Gu10 Ambiance besteld in duopak. Zijn nu ook niet meer te vinden op de website. Ik vermoed dat ze te snel uit de 'winkel' vlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Laatst online: 11-01-2024
Goedemorgen iedereen. Ik heb op dinsdagochtend 00.15u een Sony KD49XF9005 besteld. Ik heb echter nog steeds geen verzendbevestiging binnen en maak mij lichtelijk zorgen. Kan MM na het betalen alsnog zeggen dat een product niet meer leverbaar is?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
DrWoetR schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:17:
Goedemorgen iedereen. Ik heb op dinsdagochtend 00.15u een Sony KD49XF9005 besteld. Ik heb echter nog steeds geen verzendbevestiging binnen en maak mij lichtelijk zorgen. Kan MM na het betalen alsnog zeggen dat een product niet meer leverbaar is?
Staat er niks in je bestellingoverzicht? Somige artikelen hebben een langere levertijd.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Laatst online: 11-01-2024
HekkeySE schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:22:
[...]

Staat er niks in je bestellingoverzicht? Somige artikelen hebben een langere levertijd.
De bestelstatus staat al sinds dinsdagochtend op "bestelling verzonden naar magazijn".

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
DrWoetR schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:17:
De grotere apparaten kunnen later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:25:
[...]

De grotere apparaten kunnen later komen.
Klopt! Mijn wasdroger van dinsdag komt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemekker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 16:28
martijnmartijn schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:38:
hmm ik was nog aan het kijken naar een DJI Pocket, maar deze is al van de site weggehaald vandaag..
Kreeg nog wel netjes van Tweakers een prijsmelding, dus hij is even gezakt naar de 20 procent korting prijs, Toch jammer!
Deze was na middernacht inderdaad gewoon in de aanbieding met 20% korting, dat werd een hele nette prijs! Denk dat die helaas gewoon heel snel uitverkocht is. Je zou het nog in een winkel kunnen proberen vandaag, of hopen dat die van het weekend nog een keer op voorraad komt.

Had hem overigens zelf al in mijn winkelmandje gedaan vannacht, maar te lang getwijfeld met het doorzetten van de aankoop :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Gemekker schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:31:
[...]

Deze was na middernacht inderdaad gewoon in de aanbieding met 20% korting, dat werd een hele nette prijs! Denk dat die helaas gewoon heel snel uitverkocht is. Je zou het nog in een winkel kunnen proberen vandaag, of hopen dat die van het weekend nog een keer op voorraad komt.

Had hem overigens zelf al in mijn winkelmandje gedaan vannacht, maar te lang getwijfeld met het doorzetten van de aankoop :F
Klopt! Zelf nog net op tijd een Mavic 2 Pro kunnen bestellen maar die was ook binnen 5 min uitverkocht en verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-11-2024
Lekker weer. 00:02 een Synology DS218+ met korting in m'n mandje gedaan :) ; nog even verder rondgekeken voor schijven, maar niks gevonden.

00:10 wou ik afrekenen, maar wou ik afrekenen. Was de NAS opeens uit m'n mandje verdwenen! Niet meer beschikbaar! En ook niet meer opnieuw bestelbaar. En vanmorgen sowieso van de site verdwenen.

Hier heb ik echt een hele vieze smaak van in m'n mond. De fysieke analogie is dat je in een winkel loopt, en dat het personeel je spullen uit jouw karretje jat om aan een andere klant te geven, of stiekem in het magazijn op te bergen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
HekkeySE schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:45:
[...]

Klopt! Zelf nog net op tijd een Mavic 2 Pro kunnen bestellen maar die was ook binnen 5 min uitverkocht en verdwenen.
Ik heb ook om 0:00 gekeken en net iets te lang getwijfeld. Toen stond alles er nog. Spark, Air, Mavic enz. Nu alleen nog de Mavic Pro 2 met de goggles bundle. Vanmiddag maar ff de winkel checken. Alles online wel bizar snel uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
Elke twijfel die ik had of MM niet de kluit belazerde is weggenomen.

Gisteren stonden er nog 2 pagina's met spul van Synology. En vandaag?

Niets op een luizige geheugenuitbreiding en eentje van dik over de 1100 euro.

@Media Markt Wees dan gewoon zo eerlijk en sluit producten gewoon uit en ga niet achterbaks ze uit het leveringsprogramma halen. En kom niet aan met de smoes "alles is snel verkocht" want dan staat er "uitverkocht" en is het product gewoon nog te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door TonVH op 25-01-2019 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
TonVH schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:52:

Niets opeen luizige geheugenuitbreiding en eentje van dik over de 1100 euro.

@Media Markt Wees dan gewoon zo eerlijk en sluit producten gewoon uit en ga niet achterbaks ze uit het leveringsprogramma halen.
Vannacht om 00:05 stonden ze er nog gewoon op? Anders gewoon de winkel checken.

[ Voor 3% gewijzigd door HekkeySE op 25-01-2019 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMN86
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-03-2023

Niets opeen luizige geheugenuitbreiding en eentje van dik over de 1100 euro.

@Media Markt Wees dan gewoon zo eerlijk en sluit producten gewoon uit en ga niet achterbaks ze uit het leveringsprogramma halen.
Dit viel mij ook al op ! Heb ze zojuist een bericht gestuurd via FB. Kijken wat voor reactie er op terugkomt. Verwacht er niet veel van maar ben toch benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pwbogaart schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:48:
Lekker weer. 00:02 een Synology DS218+ met korting in m'n mandje gedaan :) ; nog even verder rondgekeken voor schijven, maar niks gevonden.

00:10 wou ik afrekenen, maar wou ik afrekenen. Was de NAS opeens uit m'n mandje verdwenen! Niet meer beschikbaar! En ook niet meer opnieuw bestelbaar. En vanmorgen sowieso van de site verdwenen.

Hier heb ik echt een hele vieze smaak van in m'n mond. De fysieke analogie is dat je in een winkel loopt, en dat het personeel je spullen uit jouw karretje jat om aan een andere klant te geven, of stiekem in het magazijn op te bergen. :(
Gezien je toch geen verzendkosten betaald kan je beter zo snel mogelijk afrekenen. Die schijven kunnen dan mooi in een tweede bestelling.

Het is niet zoals het zou moeten maar helaas wel de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4

Niets op een luizige geheugenuitbreiding en eentje van dik over de 1100 euro.

@Media Markt Wees dan gewoon zo eerlijk en sluit producten gewoon uit en ga niet achterbaks ze uit het leveringsprogramma halen. En kom niet aan met de smoes "alles is snel verkocht" want dan staat er "uitverkocht" en is het product gewoon nog te zien.
Ze willen gewoon dat je naar de winkel komt en ziet dat de rest ook gewoon goedkoper is en als je er toch bent... Ik ga vanmiddag ook terug voor een Mavic pro 2 in de hoop dat ie er nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

HekkeySE schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:55:
[...]

Vannacht om 00:05 stonden ze er nog gewoon op? Anders gewoon de winkel checken.
Klopt, mijn bestelbevestiging is van 00.05. Ik was dus nog op tijd.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:07
Haha wat is dit toch weer een nepactie zeg. Ineens geen enkele Oled-tv meer in het assortiment, grapjassen.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 06:43
OMX2000 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 07:55:
[...]

Is er toevallig iemand gisteren langs geweest?
Ja, nog steeds 30+ op voorraad. Hier in Eindhoven hebben ze een flinke voorraad van alles of verkoopt het blijkbaar wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 06:43
S0epkip schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:01:
Haha wat is dit toch weer een nepactie zeg. Ineens geen enkele Oled-tv meer in het assortiment, grapjassen.
Wel in de winkels zelf als je er om vraagt, zoals eerder genoemd willen ze blijkbaar dat je naar een winkel gaat zodat je misschien nog wat meer koopt.

Goedkoopste OLED is de LG B8 voor 1179 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
S0epkip schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:01:
mischien had je een paar dagen eerder moeten zijn Vanaf dinsdag 22 januari t/m 27 januari 20% korting op alle TV’s

de actie voor tv`s loopt al langer dan vandaag.

maar goed alle maal flink klagen krijgen we misschien volgend jaar gewoon helemaal geen actie meer. bij mij waren alle prijzen zoals ik begin deze week berekend had 1 laptop was 60 cent duurder dan dat ik had berekent dus ja voor mij zat overal gewoon korting op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
seapip schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:01:
[...]

Ja, nog steeds 30+ op voorraad. Hier in Eindhoven hebben ze een flinke voorraad van alles of verkoopt het blijkbaar wat minder :P
Wees blij, ik ben in het oosten naar drie (Deventer, Enschede en Hengelo) mediamarkten geweest voor een zwarte Sonos sub, nergens meer te verkrijgen. Vandaag na het werk weer richting Mediamarkt in de hoop dat ze een nieuwe lading hebben gekregen en kijken of er nog philips hue plafonniere te verkrijgen is.

Maar ben er bang voor.. |:( .

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:07
De definitie van "bijna alles" is gewoon misleidend.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Lekker weer. 00:02 een Synology DS218+ met korting in m'n mandje gedaan :) ; ...
Niet meer beschikbaar! ...
Welkom bij de club, zat ook klaar net na 12 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:01
Ik ben wel blij met mijn Tab S4 LTE, zwart was uitverkocht zag ik, maar ik wilde toch de grijze. Nergens goedkoper te krijgen en al zeker niet met de gratis AKG headphone actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
heb bij Mediamarkt Middelburg voor een maat toch nog wat extra's kunnen regelen bovenop de aanbiedingsprijs (Gratis CI+ module bij een TV van 1200,-), wilde eerst niet toegeven, zouden er al verlies op draaien e.d, ik ben met hem de "weddenschap" aangegaan dat ik de TV bij dezelfde Mediamarkt toch goedkoper kon krijgen, hij geloofde dat niet en heb hem in de showroom laten zien hoe Cashbacks werken zoals Shopbuddies en CashbackXL, vervolgens niet de 2% korting gehad die ik bij Online bestellen en ophalen zou krijgen, maar dus wel een gratis CI+ module ;)

ons blijven Ollanders hé :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nee, dat is niet de analogie. De analogie is dat je een lijstje hebt met spullen die je wil hebben, maar nog niet betaald hebt en iemand anders wel naar de kassa is gegaan om te betalen. Winkelmandje is niet hetzelfde als reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 11-05 20:34
Xentor schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:05:
[...]

Wees blij, ik ben in het oosten naar drie (Deventer, Enschede en Hengelo) mediamarkten geweest voor een zwarte Sonos sub, nergens meer te verkrijgen. Vandaag na het werk weer richting Mediamarkt in de hoop dat ze een nieuwe lading hebben gekregen en kijken of er nog philips hue plafonniere te verkrijgen is.

Maar ben er bang voor.. |:( .
Hoelaat was je er gister dan? Ik was er gister nog even aangezien mijn vriendin weer verzorgingsproducten moest kopen en ik zag dat alle sonos producten aangevuld waren, ik heb toen ook een zwarte play 1 meegenomen. Dat was rond een uur of 16.00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Jorgen schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Nee, dat is niet de analogie. De analogie is dat je een lijstje hebt met spullen die je wil hebben, maar nog niet betaald hebt en iemand anders wel naar de kassa is gegaan om te betalen. Winkelmandje is niet hetzelfde als reserveren.
Sommige mensen weten niet hoe bedrijfsprocessen werken. Bij online shoppen is er een constante wisselwerking tussen iets in voorraad hebben en iets kunnen verkopen. Dan is het nog een hele kunst om dat actueel weer te geven online. Voor 1 artikel is dat nog te doen. Maar van 1.000 artikelen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
BlazeMuis schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:18:
[...]

Hoelaat was je er gister dan? Ik was er gister nog even aangezien mijn vriendin weer verzorgingsproducten moest kopen en ik zag dat alle sonos producten aangevuld waren, ik heb toen ook een zwarte play 1 meegenomen. Dat was rond een uur of 16.00.
Gister in Hengelo rond 17:40 en daarvoor in Deventer, alles stond er behalve en zwarte sub helaas. Blijkbaar zijn deze nogal populair ;).

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
Jorgen schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:11:
[...]

Ja, dat is wel de analogie, want als je op "bestel nu" klikt krijg je te lezen dat "xxx is toegevoegd aan je winkelwagen" en als je op het winkelwagentje-symbool rechts klikt, staat ie erin.

Het is gewoonweg onfatsoenlijk als de MM je bestellingen uit je winkelwagentje haalt. Na een dag, ok, maar niet binnen 10 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 11-05 20:34
Xentor schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:25:
[...]

Gister in Hengelo rond 17:40 en daarvoor in Deventer, alles stond er behalve en zwarte sub helaas. Blijkbaar zijn deze nogal populair ;).
Ik was in Hengelo, stonden dus rond 16.00 nog minimaal 4 dozen met de sub erin, gaan dus snel weg zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
kevinl schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:20:
[...]

Sommige mensen weten niet hoe bedrijfsprocessen werken. Bij online shoppen is er een constante wisselwerking tussen iets in voorraad hebben en iets kunnen verkopen. Dan is het nog een hele kunst om dat actueel weer te geven online. Voor 1 artikel is dat nog te doen. Maar van 1.000 artikelen?
Dit lijkt me triviaal. Er zijn meerdere mogelijkheden:
- alle exemplaren een statuslabel geven: "in voorraad", "in winkelmandje van xxx", "besteld door yyy" etc.
- de voorraad opsplitsen per status, "xx exemplaren in vrije voorraad", "yyy in winkelmandjes" etc. Iets bestellen is dan in eerste instantie -1 voor de eerste categorie en +1 in de tweede.

Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

pwbogaart schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Dit lijkt me triviaal. Er zijn meerdere mogelijkheden:
- alle exemplaren een statuslabel geven: "in voorraad", "in winkelmandje van xxx", "besteld door yyy" etc.
- de voorraad opsplitsen per status, "xx exemplaren in vrije voorraad", "yyy in winkelmandjes" etc. Iets bestellen is dan in eerste instantie -1 voor de eerste categorie en +1 in de tweede.

Hoe moeilijk kan het zijn?
Als jij het beter kan en het kan. Dan ben jij binnen. Dan kan je zwaar geld verdienen met dit logistieke vraagstuk. Omdat je dan op internationaal niveau kan wedijveren met de grootste organisatie op dit gebied. Want dan hoeven de bedrijven niet karrevrachten aan dure consultancy uren uit geven aan zo'n schlemiel in zijn veels te strakke maatpak en zijn modale lease autootje.

Jij bent zeker zo'n beste stuurlui op zo'n wal...

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

pwbogaart schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:25:
[...]

Ja, dat is wel de analogie, want als je op "bestel nu" klikt krijg je te lezen dat "xxx is toegevoegd aan je winkelwagen" en als je op het winkelwagentje-symbool rechts klikt, staat ie erin.

Het is gewoonweg onfatsoenlijk als de MM je bestellingen uit je winkelwagentje haalt. Na een dag, ok, maar niet binnen 10 minuten.
Nee, dat is het niet. Ok, je zou kunnen zeggen dat een artikel een paar minuten in je winkelwagentje mag/moet kunnen staan. Maar dat is bij geen enkele webshop "de afspraak". Want anders kan je de hele dag auto-F5'en, of een scriptje draaien om te zorgen dat jij alles reserveert. Door iets in je winkelwagen te plaatsen heb je geen afspraak dat het al van jou is.

Ik snap je teleurstelling en ik vind het ook niet leuk dat dingen zo werken, maar zo werken ze nu eenmaal wel.

Een betere analogie zou zijn dat je bij de Ikea bent, boven in de showroom de voorraad checkt en daar het magazijnnummer op je briefje schrijft. Beneden aangekomen blijkt dat er meer geïnteresseerden waren en dat zij inmiddels hun spullen bij de kassa aan het afrekenen zijn.

Door alles in je winkelwagen te plaatsen geef je weliswaar aan dat je het wil hebben, maar moet ik dan maar minuten/uren wachten totdat jij een beslissing hebt genomen? Of mag ik wel gewoon betalen?

[ Voor 20% gewijzigd door Jorgen op 25-01-2019 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

kevinl schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:35:
[...]

Als jij het beter kan en het kan. Dan ben jij binnen. Dan kan je zwaar geld verdienen met dit logistieke vraagstuk. Omdat je dan op internationaal niveau kan wedijveren met de grootste organisatie op dit gebied. Want dan hoeven de bedrijven niet karrevrachten aan dure consultancy uren uit geven aan zo'n schlemiel in zijn veels te strakke maatpak en zijn modale lease autootje.

Zullen we niet tot dit niveau afzakken? Hij heeft gewoon een terecht punt, het is op technisch gebied absoluut geen uitdaging om een dergelijk systeem te ontwikkelen. Waar de uitdaging zit is aan de business kant, een dergelijk systeem heeft namelijk wel wat impact en kan er voor zorgen dat je uiteindelijk omzet mis gaat lopen doordat producten gereserveerd zijn maar nooit verkocht worden. Dus dan moet je hier weer een tijdslimiet aan koppelen om te voorkomen dat je klanten zo min mogelijk teleur stelt met onjuist uitverkochte producten.
En daarnaast is het een geld kwestie, dit ontwikkelen kost tijd en het belast je database zwaarder waardoor je mogelijk daar ook extra kosten hebt. Maar technisch absoluut haalbaar en er zijn ook webshops die dit al wel geïmplementeerd hebben.

Maar wat je bij zo'n actie moet doen is gewoon zo snel mogelijk kopen. Kies voor achteraf betalen en maak misbruik van het gratis verzenden. Zo ben je niet direct geld kwijt, komt het zo snel mogelijk jouw kant op en loop je dus minder risico. Zo krijg ik morgen gewoon twee aparte pakketten terwijl het enkele minuten na elkaar besteld is. Kost mij niks extra's, enkel de MediaMarkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
kevinl schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:35:
[...]

ik hoor graag wat de praktische problemen dan zijn rond mijn oplossing, want conceptueel is het een eitje.

Verder draai ik op andere terreinen inderdaad op internationaal niveau mee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
Jorgen schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:36:
[...]

Nee, dat is het niet. Ok, je zou kunnen zeggen dat een artikel een paar minuten in je winkelwagentje mag/moet kunnen staan. Maar dat is bij geen enkele webshop "de afspraak". Want anders kan je de hele dag auto-F5'en, of een scriptje draaien om te zorgen dat jij alles reserveert. Door iets in je winkelwagen te plaatsen heb je geen afspraak dat het al van jou is.

Ik snap je teleurstelling en ik vind het ook niet leuk dat dingen zo werken, maar zo werken ze nu eenmaal wel.

Een betere analogie zou zijn dat je bij de Ikea bent, boven in de showroom de voorraad checkt en daar het magazijnnummer op je briefje schrijft. Beneden aangekomen blijkt dat er meer geïnteresseerden waren en dat zij inmiddels hun spullen bij de kassa aan het afrekenen zijn.

Door alles in je winkelwagen te plaatsen geef je weliswaar aan dat je het wil hebben, maar moet ik dan maar minuten/uren wachten totdat jij een beslissing hebt genomen? Of mag ik wel gewoon betalen?
Dat een winkel zo niet wil werken, ok, maar dan moet je dus afstappen van de "winkelwagentje" analogie en het gewoon "interesse zonder rechten" noemen oid.

Als je het fysieke concept "winkelwagentje" meeneemt in je webshop, horen daar niet alleen de lusten (begrijpbaarheid) bij maar ook de lasten (morele rechten voor klanten) bij.

Ik blijf erbij: dat de webshop binnen 5 min iets uit je winkelwagentje haalt is niet ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwbogaart
Tsurany schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Zullen we niet tot dit niveau afzakken? Hij heeft gewoon een terecht punt, het is op technisch gebied absoluut geen uitdaging om een dergelijk systeem te ontwikkelen. Waar de uitdaging zit is aan de business kant, een dergelijk systeem heeft namelijk wel wat impact en kan er voor zorgen dat je uiteindelijk omzet mis gaat lopen doordat producten gereserveerd zijn maar nooit verkocht worden. Dus dan moet je hier weer een tijdslimiet aan koppelen om te voorkomen dat je klanten zo min mogelijk teleur stelt met onjuist uitverkochte producten.
En daarnaast is het een geld kwestie, dit ontwikkelen kost tijd en het belast je database zwaarder waardoor je mogelijk daar ook extra kosten hebt. Maar technisch absoluut haalbaar en er zijn ook webshops die dit al wel geïmplementeerd hebben.
Precies. Dat je dit vanuit je businessperspectief niet wilt, kan ik begrijpen, maar je moet je dan niet verschuilen achter dubieuze technische argumenten.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De verjaardagsactie start maandag 21 januari, met als eindklapper 20% korting op bijna alles van 25 t/m 27 januari. </h2> ~[/html]

~[font size=14]Dit topic is WEL voor:~[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

~[font size=14]Dit topic is NIET voor:~[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen / voorraden. Deze discussie is al meermaals langsgekomen (afgelopen jaren) en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar sites van derden (o.a. Pepper.com), deze worden verwijderd.
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
* slowchat