Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Wolf schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:29:
Die uitzonderingen zijn op één hand te tellen imho.

1. Blackthorne's medal.
2. Ouroboros
3. De set van twee ringen waarvan ik de naam vergeten ben.
4. Skull grasp
5. Helm of command

Wel een aardige is eternal Union maar er zijn vaak betere ringen te vinden.
Zijn er wel meer wel aardig. Het ligt aan je roll. Ik heb bv die http://us.battle.net/d3/en/item/bulkathoss-wedding-band met als 2 random properties een socket en CHC%. Stormshield is ook best goed.

En de natalya's set is goed voor de set bonussen, vooral die +2 discipline regen. Maar ook al de 2 set +7% CHC is goed. Als je dat bv op je helm meepakt, dan heb je indirect meer CHC op je helm dan elke andere helm kan geven. Als je dan nog +130 dex op je boots meepakt zijn die ook best redelijk.

Maar goed, er zijn inderdaad betere random items dan legendaries/set, maar die moet je ook maar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
_Peter2_ schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:37:
Gisteravond op hell een champion pack tegengekomen die extreem dodelijk was voor mijn Wizard:
Jailer, Fire Chains Linked Health (op mobs die van zichzelf al heel snel waren).

Zodra ik in jail kwam was ik ook zo dood.

Wizard heeft nog net Zultan Kulle omgelegd op Hell (is nu level 57) alleen Belial nog en Act 2 hell is klaar.
Ik merk dat het qua (solo spel) scheelt dat ik van extreem glass canon naar een build met meer survival ben gegaan.

(Oude build: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRljS!YfX!cbbZaZ)
(Nieuwe build: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRlOS!afX!cbbZYZ)
Klopt dat is het niveau waarop je geen keuze meer hebt (tenzij je uber gear kan veroorloven). Je build is dan ook (een van) de cookie-cutter build(s). Als je last hebt met jailor/fast/... kan ik je teleport aanraden ipv blizzard, met temporal flux kan je alsnog voldoende slowen om te kiten. HP omhoog krikken dan kan je weer switchen naar glass cannon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
JohnnyV76 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 07:56:
[...]

Zo te zien is de tactiek om WotB zo lang mogelijk actief te hebben. Volgens mij met een fury generation build en de rune dat bij elke 25 (uit mijn hoofd) fury generated de duration verlengd wordt van WoTB is dat heel lang vol te houden mits je maar mobs tegen komt. Op zich nog wel even interessant om te precieze build en must haves te weten ja.
Ja ik ben ook nieuwsgierig naar de build ... Want als je de rune voor verlenging kiest voor ieder 25 rage die je verdient, verlies je de rune van 100% damage voor WotB, wat de damage increase stukken minder maakt. En aangezien hij een video post van een 60k+ build ... en hoe bruikbaar is dit dan in act 3 en 4 bijvoorbeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:03:
[...]
Dat volhouden is niet zo'n probleem want ik kreeg deze week een achievement voor 5 minuten met volle fury aangesloten te vechten.
Heb zelf WotB nog niet geprobeerd maar kan het weleens gaan proberen als vervanging van Earthquake, hoewel dat ook behoorlijk wat damage doet. Nadeel is wel dat als je beweeglijke elites hebt de damage op de mobs ook zo weer verdwenen is.
Let wel.. het gaat niet om het vast houden van fury, t gaat om te genereren van fury. Voor elke 25 fury verleng je het met 1 seconde dus simpel gezegd moet je 25 fury per seconde genereren.

Ik gebruik WotB in combinatie met Earthquake omdat de maniac rune van WotB een leuke bonus op je earthquake geeft. Het gebeurt maar heel zelden dat een champ pack deze burst overleeft. Op een of andere manier staan ze allemaal te dringen om me een koppie kleiner te maken. Met champs is het ook vaak zo dat als je er eenmaal 1 of 2 neer hebt de laatste een makkie is.

Vanochtend voor mn werk nog even de AH gechecked en zag een leuke axe met 770 DPS, 870 LOH en +58% CHD. Buyout 2,5M met 1D11 dus niet zo lang erop. Via mijn ringen en amulet heb ik nu ongeveer 800 LOH dus met het wapen totaal 1600 dus ik denk haast dat ik act 2 weer kan gaan dual wielden ipv sword 'n board. 16,5K DPS met shield en 25k DPS dual wield door de offhander met 100+ % CHD. Door de redelijk goedkope axe heb ik nu 2M over dus nog wat over voor een andere upgrade.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middnight schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:00:
[...]

Ja ik ben ook nieuwsgierig naar de build ... Want als je de rune voor verlenging kiest voor ieder 25 rage die je verdient, verlies je de rune van 100% damage voor WotB, wat de damage increase stukken minder maakt. En aangezien hij een video post van een 60k+ build ... en hoe bruikbaar is dit dan in act 3 en 4 bijvoorbeeld ...
Klopt, damage increase is een stuk minder zonder insanity, maar het gaat erom dat je continu in berserker mode zit, als je het goed en snel doet. In de video zie je ook hoe ik act3 inferno rush, zonder moeite te hebben met geen enkele pack. 60K+ DPS komt door brawler, zodra je omsingeld bent doe je dus 30% meer damage ook, en dat in combinatie met Berserker geeft je heel veel DPS. Die 60K dps is trouwens misleidend, dat wordt berekend door single hits van char. Bij deze build heb je ook nog tornado van het rennen, in de video zie je dus continu hack & slash door groepen heen terwijl tornados achter worden gelaten. DPS is dus ontzettend hoog bij deze build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:20:
[...]

Klopt, damage increase is een stuk minder zonder insanity, maar het gaat erom dat je continu in berserker mode zit, als je het goed en snel doet. In de video zie je ook hoe ik act3 inferno rush, zonder moeite te hebben met geen enkele pack. 60K+ DPS komt door brawler, zodra je omsingeld bent doe je dus 30% meer damage ook, en dat in combinatie met Berserker geeft je heel veel DPS. Die 60K dps is trouwens misleidend, dat wordt berekend door single hits van char. Bij deze build heb je ook nog tornado van het rennen, in de video zie je dus continu hack & slash door groepen heen terwijl tornados achter worden gelaten. DPS is dus ontzettend hoog bij deze build :D
Ik ben heel nieuwsgierig en zal het zeker vanavond eens uitproberen.
Kan je me even vermelden welke 6 skills je dan gebruikt ?
Bash - sprint - WoTB - Warcry - Battlerage - Rush (met heal rune) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Gisteren Act 1 hell op HC bijna compleet solo gespeeld. Alleen vanaf warden kwam een maat van mij erbij en zijn we samen verder gegaan. Ik ben lvl 56, 8k dps, 30k hp, 4k armor, en hij lvl 52 10k dps, 20k hp, 2k armor.

Ging allemaal wel lekker tot ik een rare pack in de warden dungeon tegen kwam. Het was een pack van die dikzakken waar van die aaltjes uitkomen als je ze killed. Deze pack deed froze + fire chain + shield. Ik raakte perongeluk frozen maar dankzij mijn hoge armor kon ik wel wat klappen hebben echter raakte ik daarna meteen weer frozen en bleven ze maar beuken tot mijn health op 20% stond. Toen deed ik even snel freeze en nam wat afstand om mijn hp weer een beetje op gang te krijgen en begon ze maar even te kiten. Uiteindelijk heb ik er 2 neergekregen en m'n maat de andere. Phew...

Goed toen zijn we door lvl 3 gegaan en kwamen bij de butcher terecht. Dit ging opzich wel allemaal lekker. Ik als tank mage de klappen opvangen terwijl mijn maat op afstand mee knalt alleen op een bepaald moment deed de butcher zo een pull attack naar m'n maat waardoor hij in het vuur stond en nog een klap kreeg waardoor zijn hp meteen op 10% stond. Ik meteen mijn uiterste best doen om de aandacht naar mij te krijgen zodat hij snel naar de life well kon rennen. Toen ff snel dat laatste stukje van de butcher zijn hp weggeharkt en tadaaa.... act 1 compleet!! :)

Echter was mijn maat pas aan het begin van act 1 dus zijn we daarna nogmaals even samen door de act gegaan zodat hij deze ook compleet heeft. Daarna was ik wel moe omdat ik de laatste paar daagjes te weinig geslapen had en ben ik maar gaan slapen. Vandaag maar ff proberen lekker exp te farmen.

Vraagje:
Wat is voor een lvl 56 HC wiz met mijn hierboven genoemde stats een handige plek om exp te farmen? Ik heb nu dus hell act 1 afgerond en heb toegang tot pony lvl in normal en nightmare. Vanaf lvl 60 kan je namelijk dan eindelijk tot gear kopen. Opzich kom ik wel aan de 60 maar wil graag dit gewoon wat versnellen dus als iemand een tip heeft hoor ik het graag :)

Het beste wat ik tot nu toe gevonden heb is Wortham hell welke mij momenteel 3% van mijn next level aan exp geeft per run welke iets van 3 minuten duurt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-07-2012 09:34 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren mijn eerste near-death-experience gehad op mijn HC monk. Was na het behalen van lvl53 gaan shoppen om act3 Hell vlotter aan te kunnen, geupgraded naar +200 resistance (lightning met OwE) met 20kHP/3k armor/3.6k dmg voor een budget van 150k.

Dacht even uit te testen wat 200 resist oplevert tov 0 dus ik ga vrolijk een van de cemetary crypts binnen op zoek naar een elite pack. Echter mijn spirit zit ongeveer op 0, buiten had ik m'n buffs eens gedaan om mijn stats te bekijken... komt door de eerste zij-ingang een blue pack met arcane, extra health en nog iets. Ideaal, ik blijf even staan en wacht op een laser spawn.

Ineens zie ik mijn HP dalen aan een leuk tempo, pakweg 2k HP per second. Ok dat weten we dan ook weer, ik wil teruglopen maar dan merk ik dat ik compleet vast zit in de deur-doorgang met rondom mij de mobs en lasers. Insta-potion, wil mijn sanctuary / heal doen maar merk dan dat ik quasi 0 spirit heb. Sanctuary kost 30spirit, breath of heaven 25 dus beide zijn grayed-out. Paniek. Leven dropt tot onder 10% en scherm flasht rood. Dankzij divine protection op mijn Mantra of Evasion overleef ik deze total-freeze-of-the-brain-fase waarbij ik vruchteloos probeer te ontsnappen.

Heb op ESC geduwd en even de situatie geëvalueerd - gelukkig was ik niet meer aan het teamen :P Serenity kost slechts 10spirit dus ik un-ESC, spam mijn attack button en serenity op hetzelfde moment - leven terug naar 20% en ik kan eindelijk ontsnappen langs de unexplored kant van de deur, niet wetende waar ik inloop... gelukkig geen elites tegengekomen en kunnen portallen :+

Adrenaline stoot overtreft die van een rollercoaster ride 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

YES! Zojuist Ghom solo (was zelfs de templar vergeten mee te nemen) :) verslagen... wat een nare gast is dat zeg...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat is beter??
1500armor shield
1200armor shield met 8% block erbij

Block amount is ongeveer 4k vs 3k maar de rest van de stats zijn redelijk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Huh?! Ik krijg een e-mail van Blizzard is gelockt wegens 'suspicious activity'. Ik heb net gecontroleerd en inderdaad ik ben gelockt :? Uiteraard heb ik niet de links in de e-mail gebruikt gewoon via eu.battle.net
Ik ben vanmorgen even ingelogd geweest om AH te bekijken maar verder niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 23:55

ResuCigam

BOFH

Loev schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:47:
Huh?! Ik krijg een e-mail van Blizzard is gelockt wegens 'suspicious activity'. Ik heb net gecontroleerd en inderdaad ik ben gelockt :? Uiteraard heb ik niet de links in de e-mail gebruikt gewoon via eu.battle.com
Ik ben vanmorgen even ingelogd geweest om AH te bekijken maar verder niks gedaan.
het juiste adres is eu.battle.NET

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
ResuCigam schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:49:
[...]

het juiste adres is eu.battle.NET
Dat bedoel ik :P Ik ben naar de site gegaan via Google dus dat zit wel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Loev op 12-07-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middnight schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:29:
[...]

Ik ben heel nieuwsgierig en zal het zeker vanavond eens uitproberen.
Kan je me even vermelden welke 6 skills je dan gebruikt ?
Bash - sprint - WoTB - Warcry - Battlerage - Rush (met heal rune) ?
In de video description van youtube staat een link naar de build en gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:51:
[...]

In de video description van youtube staat een link naar de build en gear :)
Ja dacht ik wel, maar youtube en meeste sites zijn geblokkeerd hier op mijn werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middnight schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:57:
[...]

Ja dacht ik wel, maar youtube en meeste sites zijn geblokkeerd hier op mijn werk :'(
Frenzy - sidearm
Overpower - crushing advance

1 - sprint - run like the wind
2 - WotB - thrive on chaos
3 - battle rage - into the fray
4 - war cry - impunity

ruthless, nerves of steel, brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Bosmonster schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:00:
[...]

Eh? Dat kunnen ze helemaal niet blokkeren :P

Als jij bijvoorbeeld je computer thuis instelt als proxy kunnen ze daar niet zo heel veel aan doen..
Waarom zouden ze proxy websites niet kunnen blokkeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Middnight schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:04:
[...]

Waarom zouden ze proxy websites niet kunnen blokkeren ?
Omdat er geen lijst bestaat van proxies? En je ook eenvoudig zelf een proxy kunt opzetten?

Proxies zijn er over het algemeen juist om dit soort blokkades te omzeilen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
(dit lijkt me niet echt een onderwerp binnen een topic over d3 :P)

Vanavond maar weer eens act 3 door gaan ploeteren :)
Had letterlijk al mijn gold gespendeerd aan een nieuw wapen en amulet, maar de 1200 extra LoH maakt veel goed!

Had alleen geen gold meer voor repairs, dus heb even gewacht tot ik 1 van mijn 10 items verkocht had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Waar het hier werkelijk om gaat, proxies of niet is dat je als je werkgever dit soort zaken blokkeert, je wel degelijk op zeer glad ijs bezig bent als je manieren gaat verzinnen toch verbinding te maken.

Tja, als je baan je niiks waard is of je in een bedrijf werkt waar ze het niet zo nauw nemen... vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Bosmonster schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:05:
[...]

Omdat er geen lijst bestaat van proxies? En je ook eenvoudig zelf een proxy kunt opzetten?

Proxies zijn er over het algemeen juist om dit soort blokkades te omzeilen :)
Als het bedrijf met een whitelist werkt, gaat dat ook niet helpen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarLite schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Als het bedrijf met een whitelist werkt, gaat dat ook niet helpen :)
Als ze met een whitelist werken is het tijd voor een nieuwe werkgever :P

WTF.. Dit is Nederland, niet Noord-Korea..

Maar goed.. maar weer even on topic :+

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 12-07-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:29:
Die uitzonderingen zijn op één hand te tellen imho.

1. Blackthorne's medal.
2. Ouroboros
3. De set van twee ringen waarvan ik de naam vergeten ben.
4. Skull grasp
5. Helm of command

Wel een aardige is eternal Union maar er zijn vaak betere ringen te vinden.
Woah, load of bullcrap spotted! :+

Er zijn nog flink wat legendaries die wél goed zijn. Alle wapens zijn crap, maar veel armor stukken zijn echt wel goed en bruikbaar. Stormshield, Blackthorne's set, Immortal King set items, Natalya's, Inna's etc. Je moet dan wel een goede roll hebben, maar ze zijn echt wel nice, vooral omdat de 2 set bonussen vaak al heel nice zijn.

Zo gebruik ik op mijn Barb bijvoorbeeld Blackthorne's Breeches met 200+ vitality en Blackhtorne's Jacket met 50+ res en dikke vitality roll. Daar komt nog eens 100 vit van de 2 set bonus bij, en dan zit ik met 2 items op meer dan 450 vitality. Tel daarbij de +4% life, control effects -10% en 4% ranged damage reduction bij op en je hebt echt wel nice items. Plus de strength die er ook nog eens op zit natuurlijk.

Ook Immortal King's set is gedeeltelijk wel nice. Ik gebruik nu de belt en boots van die set. De belt heeft dikke strength, life% en resists, en de boots hebben movement speed, vit, str en weer control effects -10%. 60 res all set bonus erbij, en je hebt een lekkere combinatie, zeker als je een +frenzy damage % of +revenge crit% roll hebt.

En dan heb je dus nog alle andere class specific sets die allemaal wel minimaal 2 goed bruikbare items bevatten. Verder zijn er nog veel meer legendaries die echt wel nuttig kunnen zijn (Bracers, Belts, Shields, Helms)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/haha.jpg

Koopje! Niet dat ik het wapen zo tof vind, maar die gem is 180k waard. Haha, wat een aap. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:18:
[afbeelding]

Koopje! Niet dat ik het wapen zo tof vind, maar die gem is 180k waard. Haha, wat een aap. ;)
Ik heb mijn huidige armor incl 3 van die gems gekocht voor totaal 150k >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:23
Heb voor mezelf ook een leuke challenge op poten gezet, mijn allereerste (hardcore) karakter ga ik proberen te levelen naar 60, nu is dat op zich niet zo speciaal, maar ga het wel op de Diablo 2 manier doen , dus zonder gebruik te maken van het AH. alleen maar craften en drops dus, ben benieuwd hoe dat gaat.

Hij is nu level 23, en krijg regelmatig blauwe upgrades die beter zijn dan wat ik heb, wat feitelijk het spel dan ook weer een stuk leuker maakt. ook voelt het nu meer Diablo 2 achtig aan, iets waar ik toch naar op zoek was.

Ben benieuwd hoever ik ga komen. ben nu in ieder geval voor Kulle, en tot nu toe gaat het prima.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Visgek82 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:54:
Heb voor mezelf ook een leuke challenge op poten gezet, mijn allereerste (hardcore) karakter ga ik proberen te levelen naar 60, nu is dat op zich niet zo speciaal, maar ga het wel op de Diablo 2 manier doen , dus zonder gebruik te maken van het AH. alleen maar craften en drops dus, ben benieuwd hoe dat gaat.

Hij is nu level 23, en krijg regelmatig blauwe upgrades die beter zijn dan wat ik heb, wat feitelijk het spel dan ook weer een stuk leuker maakt. ook voelt het nu meer Diablo 2 achtig aan, iets waar ik toch naar op zoek was.

Ben benieuwd hoever ik ga komen. ben nu in ieder geval voor Kulle, en tot nu toe gaat het prima.
Respect als je het haalt.
Misschien wat te hoog gegrepen though... Tenzij je echt tot 2015 de tijd hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58

Ik verwacht niet dat je tot aan Hell enige problemen zal ondervinden. Ik heb namelijk mijn Monk ook tot aan Hell geleveled zonder gebruik te maken van AH en het was mijn eerste HC char, dus ook geen bewaarde gear.

Waarschijnlijk kon ik Hell ook wel doen zonder AH gear, maar het hele "ik heb nu al zoveel uur in dit char zitten, laat ik maar zeker zijn dat ik niet dood ga" heeft ervoor gezorgd dat ik toch maar wat dingen van de AH heb gehaald.

Inferno daarentegen zal een ander verhaal zijn. Of je moet veel geduld hebben en act 1 willen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:59:
[...]

Respect als je het haalt.
Misschien wat te hoog gegrepen though... Tenzij je echt tot 2015 de tijd hebt. ;)
Mwah, moet wel lukken, mijn eerste HC character had ik ook tot 51 gekregen op die manier. En ik ben een beetje een klungel wat HC betreft, dus als je wat rustiger aan doet kan het best. Denk dat de latere levels wel wat lastiger zijn.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ja, we zullen zien wat er komen gaat, en hoever ik kom.. het is in ieder geval wel leuker op deze manier. niet alleen omdat het HC is , maar zonder Auction House gaat het allemaal toch net ff anders, en je krijgt ook vaker drops waar je echt wat aan hebt (gister nog een blauw amulet gevonden met 22 dex , da's toch een hele fijne).

Butcher gepakt met 48 dps en 740 health , ging nog verassend soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk mensen die met hun BS op bv lvl 60 craften? Of alleen als er goede plans gedropped zijn? Ik weet nog steeds niet of het de moeite waard is in vergelijking met bv het AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik merk de laatste tijd dat mijn wizard toch net iets te squishy is voornamelijk als ik reflect damage mobs tegen het lijf loop in mijn farm gear. Op hoeveel loh/regen spelen de meeste wizards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb mijn barb op HC nu op level 49, zit in act4 nightmare. Gaat gemakkelijk, maar ik heb wel aardig wat geld verbrast in de AH. Tot nightmare heb ik de AH vermeden, daarna toch maar overstag gegaan.

Nu op level 49 merk ik dat het toch wat spannender begint te worden. Af en toe groepje mobs om me heen die hard genoeg slaan om m'n health te halveren in een 5-10 seconden. En dat met AH gear. Nou heb ik tot nu toe eigenlijk wel redelijk doorgerushed om tot hier te komen, net zoals in SC.

Zonder AH gear zal het toch aardig wat slomer gaan, wat in HC natuurlijk wel lastig is als je karakter opeens sterft. Al die tijd kwijt! Ik denk dat ik na diablo@nightmare doodgemept te hebben maar eens wat goldfarming ga doen, en dan een tweede HC-karakter (demonhunter) opbouwen.

Zou wel fijn zijn als je in HC een veel grotere stash had, zodat je gear voor meerdere levels en meerdere karakters kon bewaren. Heb nu al 2 tabs vol met alleen barb gear.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Delph schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:10:
Ik merk de laatste tijd dat mijn wizard toch net iets te squishy is voornamelijk als ik reflect damage mobs tegen het lijf loop in mijn farm gear. Op hoeveel loh/regen spelen de meeste wizards?
Ik persoonlijk vind LoH niet zo belangrijk voor een wizard. Ik heb zelf ook wat LoH maar aangzien dit bijna niet (of helemaal niet) procc'd bij hydra en Blizzard is het niet veel waard voor mij.

Ik heb wel rond de 700 regen (met galvanizing ward) en dit is meer als genoeg om 4 elites in blizard en hydra poison te laten staan (als ze reflect dmg hebben natuurlijk hé)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
CobyBE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:28:
[...]

Ik heb wel rond de 700 regen (met galvanizing ward) en dit is meer als genoeg om 4 elites in blizard en hydra poison te laten staan (als ze reflect dmg hebben natuurlijk hé)
Dat ik mijn eigen hydras uitheal is eigenlijks het meest belangrijk, volgens mij moet het er heel suf uitzien op dit moment bij reflect dmg mobs:

"Let niet op type elite, kite, nuke, kite, nuke, kite, weinig hp, wtf moment, zie reflect damage, emergency mode, cast nieuwe hydra vanwege automatisme, ineens heel weinig hp, bigger emergency mode, cast nieuwe hydra randje screen, ren snel de andere kant op..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
Beetje vervelende mobs met fast, vamperic en reflect dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:08:
Zijn er eigenlijk mensen die met hun BS op bv lvl 60 craften? Of alleen als er goede plans gedropped zijn? Ik weet nog steeds niet of het de moeite waard is in vergelijking met bv het AH.
IMO niet de moeite. Heb paar plans, BS op 10, en paar mil tegen crafting aangegooid, maar het resultaat was dikke crap. Te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Ook zonder je build aan te passen? ;) GL.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Diabolica schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:01:
Beetje vervelende mobs met fast, vamperic en reflect dmg
Wat dacht je van de health-/firelink molten vamparic jailer/waller invulnerable minions mobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mierenfokker schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:07:
[...]

Wat dacht je van de health-/firelink molten vamparic jailer/waller invulnerable minions mobs :P
Dat kan niet >:)
Strong CC (Limit 1):

Knockback
Nightmarish
Vortex

Defensive (Limit 1):

Avenger
Extra Health
Health Link
Horde
Illusionist
Missile Dampening
Invulnerable Minions
Shielding
Vampiric

Aggressive (No Limit):

ArcaneEnchanted
Desecrator
Electrified
Fast
Fire Chains
Frozen
Jailer
Molten
Mortar
Plagued
Reflects Damage
Teleporter
Waller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
Damn, iemand postte net deze link op het hardcore eu forum.

http://fr.twitch.tv/arigaaa/b/324575823 (op 4h02) gaat hij dood door een rubberband. Erg vies :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Ik vond het wel een leuke combi wat ik zo uit mijn hoofd wist, maar je begrijpt wat ik bedoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

bstard schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:01:
[...]

IMO niet de moeite. Heb paar plans, BS op 10, en paar mil tegen crafting aangegooid, maar het resultaat was dikke crap. Te duur voor wat je ervoor terugkrijgt.
Het gaat prima, maar je moet wel even wat research erin steken. Ik denk dat ik pak hem beet nu zon 20 miljoen heb verdiend met craften.

Ik heb op een gegeven moment het plan gekocht voor een level 50 legendary (koste 400k). Op level 50 maakt dat hele ilvl60/61/62/63 verhaal nog niet zo veel uit, en er zijn genoeg mensen die ergens rond de level 50 zitten en wat geld te besteden hebben.

Ik heb een paar honderd van de gecrafte items verkocht, en nog NOOIT een met verlies. Als ik echt een hele slechte craft heb, dan pak ik met een armzalige 10-20k winst prijs nog steeds verkopen binnen het uur. Betere crafts leveren zon 20-50k winst op, en perfecte crafts lopen van 50k tot over een miljoen op. Maar heb je vanzelfsprekend wat minder vaak.

Het fijne is, dat wanneer je 'handeltje' eenmaal draait, je slechts enkele minuten kwijt bent om even snel een stuk of 30/40 items te craften, deze vervolgens scherp gesprijst op de AH zetten, en af en toe terugkomen om de lijst weer aan te vullen. Dit is erg handig wanneer je doordeweeks niet zoveel tijd hebt om te gamen. Het is wat dat betreft efficiënter als uren lang naar koopjes zoeken.

Het punt is uiteindelijk om te zorgen dat je dit doet met een recipe wat hiervoor geschikt is. Daarnaast leer je door het veel te doen ook welke stats goed verkopen en welke prijzen ervoor zorgen dat de items niet 1.5 dag je lijst staan te vervuilen. Ook zijn er bepaalde tactieken die soms goed werken. Wat overigens ook geniaal is, is dat je je eigen markt kan creëren als je veel dezelfde items verkoopt (je kan je eigen items beter 'uit' laten komen door gelijkwaardige items anders te prijzen).

Welk recipe is dat dan vraag je misschien af. Dat is natuurlijk het geheim van de smid, en met een paar uur en een pen en papier kun je heel goed zelf afleiden welke recipes hiervoor zinvol zijn :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Staff of Herding materiaal verzamelen is echt saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Creqaw schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:19:
Staff of Herding materiaal verzamelen is echt saai...
You know it ... en het ergste is dat ik het verzameld heb in inferno ipv normal omdat ik niet wist dat je het kon verzamelen op normal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:12:
Damn, iemand postte net deze link op het hardcore eu forum.

http://fr.twitch.tv/arigaaa/b/324575823 (op 4h02) gaat hij dood door een rubberband. Erg vies :x
Heb soms drie keer achter elkaar last van dat rubberbanding, rete irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRG schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:15:
[...]

Het gaat prima, maar je moet wel even wat research erin steken. Ik denk dat ik pak hem beet nu zon 20 miljoen heb verdiend met craften.

Ik heb op een gegeven moment het plan gekocht voor een level 50 legendary (koste 400k). Op level 50 maakt dat hele ilvl60/61/62/63 verhaal nog niet zo veel uit, en er zijn genoeg mensen die ergens rond de level 50 zitten en wat geld te besteden hebben.

Ik heb een paar honderd van de gecrafte items verkocht, en nog NOOIT een met verlies. Als ik echt een hele slechte craft heb, dan pak ik met een armzalige 10-20k winst prijs nog steeds verkopen binnen het uur. Betere crafts leveren zon 20-50k winst op, en perfecte crafts lopen van 50k tot over een miljoen op. Maar heb je vanzelfsprekend wat minder vaak.

Het fijne is, dat wanneer je 'handeltje' eenmaal draait, je slechts enkele minuten kwijt bent om even snel een stuk of 30/40 items te craften, deze vervolgens scherp gesprijst op de AH zetten, en af en toe terugkomen om de lijst weer aan te vullen. Dit is erg handig wanneer je doordeweeks niet zoveel tijd hebt om te gamen. Het is wat dat betreft efficiënter als uren lang naar koopjes zoeken.

Het punt is uiteindelijk om te zorgen dat je dit doet met een recipe wat hiervoor geschikt is. Daarnaast leer je door het veel te doen ook welke stats goed verkopen en welke prijzen ervoor zorgen dat de items niet 1.5 dag je lijst staan te vervuilen. Ook zijn er bepaalde tactieken die soms goed werken. Wat overigens ook geniaal is, is dat je je eigen markt kan creëren als je veel dezelfde items verkoopt (je kan je eigen items beter 'uit' laten komen door gelijkwaardige items anders te prijzen).

Welk recipe is dat dan vraag je misschien af. Dat is natuurlijk het geheim van de smid, en met een paar uur en een pen en papier kun je heel goed zelf afleiden welke recipes hiervoor zinvol zijn :)
Ik geloof er niks van dat je met zo'n recipe nu nog winst maakt. Items worden cheaper en cheaper en het craften is nog steeds achterlijk duur. 50k per item (tis maar een vb) waarvan je 90% direct kan vendoren, 9% voor 5k op de AH kwijt kan en 1% MISSCHIEN met veel winst kunt verkopen.

Alleen interessant als je er ineens 30 craft en een klein beetje mazzel hebt zodat je iets voor een paar M kan verkopen. Anders kost het je een paar M en levert het met veel mazzel 100k op :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Middnight schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:23:
[...]

You know it ... en het ergste is dat ik het verzameld heb in inferno ipv normal omdat ik niet wist dat je het kon verzamelen op normal ...
Haha, wel goed dat het je gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Creqaw schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Haha, wel goed dat het je gelukt is.
Hey Creqaw ben je al voorbij act 3 ondertussen? Ik was gisteren pas rond half 8 online maar heb je niet meer gezien :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
CobyBE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:26:
[...]

Hey Creqaw ben je al voorbij act 3 ondertussen? Ik was gisteren pas rond half 8 online maar heb je niet meer gezien :)
Oh, ik moest toen plotseling werken dus kon ik niet online zijn. Ik ben uiteindelijk zelf naar level 60 gegaan zonder boosten, duurde alleen eeuwen. Samen met Ormagon gelijk ook maar Diablo op Inferno gedaan wat wel grappig was aangezien die stunlocked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
porn* schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:23:
[...]

Ik geloof er niks van dat je met zo'n recipe nu nog winst maakt. Items worden cheaper en cheaper en het craften is nog steeds achterlijk duur.
Merk daar nog niet zoveel van, maar misschien komt het omdat ik zoek op de hele goede items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:13:
[...]
Woah, load of bullcrap spotted! :+

Er zijn nog flink wat legendaries die wél goed zijn. Alle wapens zijn crap, maar veel armor stukken zijn echt wel goed en bruikbaar. Stormshield, Blackthorne's set, Immortal King set items, Natalya's, Inna's etc. Je moet dan wel een goede roll hebben, maar ze zijn echt wel nice, vooral omdat de 2 set bonussen vaak al heel nice zijn.

Zo gebruik ik op mijn Barb bijvoorbeeld Blackthorne's Breeches met 200+ vitality en Blackhtorne's Jacket met 50+ res en dikke vitality roll. Daar komt nog eens 100 vit van de 2 set bonus bij, en dan zit ik met 2 items op meer dan 450 vitality. Tel daarbij de +4% life, control effects -10% en 4% ranged damage reduction bij op en je hebt echt wel nice items. Plus de strength die er ook nog eens op zit natuurlijk.

Ook Immortal King's set is gedeeltelijk wel nice. Ik gebruik nu de belt en boots van die set. De belt heeft dikke strength, life% en resists, en de boots hebben movement speed, vit, str en weer control effects -10%. 60 res all set bonus erbij, en je hebt een lekkere combinatie, zeker als je een +frenzy damage % of +revenge crit% roll hebt.

En dan heb je dus nog alle andere class specific sets die allemaal wel minimaal 2 goed bruikbare items bevatten. Verder zijn er nog veel meer legendaries die echt wel nuttig kunnen zijn (Bracers, Belts, Shields, Helms)
Ik heb al 17 unique's gevonden sinds ik Inferno farm

3 ervan verkocht voor 2-3m
2 dervan verkocht voor 350k & 500k
De rest was echt helemaal niks waard

Zelf al dropt er een unique dan nog moet je hopen op een vette roll wil je het verkopen voor een deftig bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Wat ik me afvraag. Is er nou in Act 3 en 4 van inferno meer kans op hogere recipy drops bijvoorbeeld ?

Ik heb al wel 150 uur in act 1 inferno zitten, maar er droppen steeds de zelfde recipies. Sovereign helm en pallium en zo. Of is dit dus gewoon een gevalletje pech ?

Een recipy voor mijn jeweler heb ik nog helemaal nooit gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door ActualFantasy op 12-07-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

porn* schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:23:
[...]

Ik geloof er niks van dat je met zo'n recipe nu nog winst maakt. Items worden cheaper en cheaper en het craften is nog steeds achterlijk duur. 50k per item (tis maar een vb) waarvan je 90% direct kan vendoren, 9% voor 5k op de AH kwijt kan en 1% MISSCHIEN met veel winst kunt verkopen.

Alleen interessant als je er ineens 30 craft en een klein beetje mazzel hebt zodat je iets voor een paar M kan verkopen. Anders kost het je een paar M en levert het met veel mazzel 100k op :P
Om eerlijk te zijn, nadat de prijzen omlaag gingen na die ene patch, had ik verwacht dat het volledig afgelopen zou zijn met mijn handel. De craftprijs ging van ~75k naar ~15k ofzo. Maar toch, met de goede prijzen blijven ze eruit vliegen.

Het is voor mij enkel gunstig dat mensen denken dat het geen zin heeft, want de echte bedreiging is natuurlijk een verzadigde craftersmarkt.

Let wel: dit werkt bij lange na niet voor elk recipe, en je moet zoiezo de ongeschreven regel in acht nemen dat het craften van wapens de laagste terugverdienkans heeft..

EDIT: en nogmaals, ik heb van mijn recipe nog NOOIT een item moeten salvagen, er heeft ALTIJD een winst opgezeten (ook al was die klein soms). Ik denk dat jij de aantrekkelijkheid van legendaries onderschat en jezelf een buil hebt gelopen aan een rare recipe of iets wat gewoon niet werkte. Begrijp me niet verkeerd, ik heb in het begin ook een paar ton verkloot aan zaken die niet werkte :)

[ Voor 14% gewijzigd door TRG op 12-07-2012 12:34 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:30:
[...]

Ik heb al 17 unique's gevonden sinds ik Inferno farm

3 ervan verkocht voor 2-3m
2 dervan verkocht voor 350k & 500k
De rest was echt helemaal niks waard

Zelf al dropt er een unique dan nog moet je hopen op een vette roll wil je het verkopen voor een deftig bedrag.
Is dus niet veel anders dan rares, daar zit ook maar af en toe wat leuks tussen. ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

Elp

ActualFantasy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:31:
Wat ik me afvraag. Is er nou in Act 3 en 4 van inferno meer kans op hogere recipy drops bijvoorbeeld ?

Ik heb al wel 150 uur in act 1 inferno zitten, maar er droppen steeds de zelfde recipies. Sovereign helm en pallium en zo. Of is dit dus gewoon een gevalletje pech ?

Een recipy voor mijn jeweler heb ik nog helemaal nooit gezien.
Ik denk dat het inderdaad zo werkt. In Act I heb ik ook alleen maar dezelfde plans gevonden. Die jij noemt en nog.. 'exalted mail' geloof ik. Die dingen zijn op de AH ook maar een paar honderd gold waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Elp schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat het inderdaad zo werkt. In Act I heb ik ook alleen maar dezelfde plans gevonden. Die jij noemt en nog.. 'exalted mail' geloof ik. Die dingen zijn op de AH ook maar een paar honderd gold waard.
Exalted Dread Shield!!! :)
Inmiddels al 3x gedropt... al dit soort meuk in act 1 ja, in act 2 heb ik nog geen plan gevonden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh? Want in D2 kon je ook niet traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:33:
[...]
Is dus niet veel anders dan rares, daar zit ook maar af en toe wat leuks tussen. ;)
Volgens mij vind je ook enkel maar poep unique's op de ACT 1 loot tables. Kan het niet anders verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bosmonster schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:42:
[...]

Huh? Want in D2 kon je ook niet traden?
Que? waar heeft u het over? traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
JohnnyV76 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:36:
[...]

Exalted Dread Shield!!! :)
Inmiddels al 3x gedropt... al dit soort meuk in act 1 ja, in act 2 heb ik nog geen plan gevonden.
ja, een stuk of 4 of 5 plans droppen met regelmaat. Van de shield of helm heb ik er nu al 5.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Ik heb volgens mij al alle plans van act 1 gehad :P Shields, armor helm en bracers volgens mij (allemaal exalted). Heb ze zelfs al 3 keer dus als er iemand eentje wil laat maar wat weten, je kan ze gratis en voor niets hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
Mijn DPS is eer een stukje hoger 40k dps unbuffed nu. Ik heb 3 dagen, 4 uur, 10 runs ACT 2 inferno gedaan en 0 van de 300 items had maar iets van waarde. Maarja it's all in the game he :)

Ik heb deze drie dagen Wizard tank gespeeld met 600 All res, 6k armor, 30k HP en dan crits bouwen. Het gaat snel door elke keer archon op te bouwen, maar wat is het saai.

Dus vanaf vandaag maar weer lekker crits bouwen met andere skills. Ik vind die twister ook niet heel fijn spelen. Zou blizzard een optie zijn? Of heeft iemand nog een idee?

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Laatst online: 28-08 23:04
xV0rtexx schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:
Mijn DPS is eer een stukje hoger 40k dps unbuffed nu. Ik heb 3 dagen, 4 uur, 10 runs ACT 2 inferno gedaan en 0 van de 300 items had maar iets van waarde. Maarja it's all in the game he :)

Ik heb deze drie dagen Wizard tank gespeeld met 600 All res, 6k armor, 30k HP en dan crits bouwen. Het gaat snel door elke keer archon op te bouwen, maar wat is het saai.

Dus vanaf vandaag maar weer lekker crits bouwen met andere skills. Ik vind die twister ook niet heel fijn spelen. Zou blizzard een optie zijn? Of heeft iemand nog een idee?
Ik zit er ook aan te denken om tank gaan spelen met me wizzard, maar voor welke stats moet ik gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

KneoK schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:11:
[...]

M'n AS is op het moment vrij laag, 1.55. Op het moment heb ik dus een base crit van 33% wat vanavond 40,5% wordt.
Ik heb alleen data voor 1.54 en 1.56 AS.

AS = 1.54, crit = 33%: Sharpshooter bonus = 5.24%
AS = 1.54, crit = 41%: Sharpshooter bonus = 4.49%

Bijbehorende plaatjes...

Bij 41% crit:
Afbeeldingslocatie: http://www.wormeester.nl/ss_as.png

Bij 1.54 AS:
Afbeeldingslocatie: http://www.wormeester.nl/ss_crit.png

Alle resultaten zijn behaald voor het langdurig schieten van dingen die 1 hit per schot doen. Dingen als Elemental Arrow raken de vijand(en) mogelijk meerdere keren per schot. Hoe meer hits per schot, hoe lager de effectiviteit van SS is. Alle simulaties beginnen met 100% crit (SS maximaal) en draaien voor vele uren gesimuleerde tijd. In korte gevechten zal SS in effectiviteit toenemen omdat het openingssalvo zwaarder meeweegt. Let verder op dat SS altijd 3% crit geeft: Direct na het resetten van de stack heb je meteen de eerste stack van 3% terug.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Laatst online: 29-06 00:29
unwolf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om tank gaan spelen met me wizzard, maar voor welke stats moet ik gaan zoeken
Crit hit damage en All res. Dit doe ik dan met twister/frost nova/diamond skin. Daar zijn tientallen filmpjes van te vind op youtube.

Edit: T/m ACT 2 inferno, daarna wordt het schijnbaar erg lastig. ACT 3 kan ik zelf nog zeker niet hebben op deze manier.

[ Voor 14% gewijzigd door xV0rtexx op 12-07-2012 13:30 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Al anderhalf uur bezig en nog steeds geen rainbow gevonden >_>
//edit lol, post dit en gelijk gevonden.

[ Voor 25% gewijzigd door Xufuja op 12-07-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Laatst online: 28-08 23:04
Creqaw schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:32:
Ben er 5 dagen mee bezig geweest voordat ik hem vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Dan ben je halverwege de tijd die ik erover gedaan heb. Punt is ook dat het mannetje op 2 plekken kan staan he... Weet niet of je beide plekken checkt maar anders halveer je de kansen ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik checkte beidde kanten maar voelde zo goed toen ik hem eindelijk kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Ik heb alleen data voor 1.54 en 1.56 AS.

AS = 1.54, crit = 33%: Sharpshooter bonus = 5.24%
AS = 1.54, crit = 41%: Sharpshooter bonus = 4.49%

Bijbehorende plaatjes...

Bij 41% crit:
[afbeelding]

Bij 1.54 AS:
[afbeelding]

Alle resultaten zijn behaald voor het langdurig schieten van dingen die 1 hit per schot doen. Dingen als Elemental Arrow raken de vijand(en) mogelijk meerdere keren per schot. Hoe meer hits per schot, hoe lager de effectiviteit van SS is. Alle simulaties beginnen met 100% crit (SS maximaal) en draaien voor vele uren gesimuleerde tijd. In korte gevechten zal SS in effectiviteit toenemen omdat het openingssalvo zwaarder meeweegt. Let verder op dat SS altijd 3% crit geeft: Direct na het resetten van de stack heb je meteen de eerste stack van 3% terug.
Hm dat je die eerste meteen kreeg wist ik niet, dan kan het wellicht nog wel interessant zijn. Hoe moet ik die SS bonus nu zien? Gemiddeld geeft ie 4-5% extra crit? Of zoveel extra dmg bij 100% bonus?

Nog steeds lijkt het me sterk dat ie Archery/eh die 20% dmg passive voorbij gaat.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
//edit lol, post dit en gelijk gevonden.
En wat leer je hiervan?......

Klagen helpt, dus volgende keer eerder posten >:)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

CobyBE schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:19:
Ik heb volgens mij al alle plans van act 1 gehad :P Shields, armor helm en bracers volgens mij (allemaal exalted). Heb ze zelfs al 3 keer dus als er iemand eentje wil laat maar wat weten, je kan ze gratis en voor niets hebben :P
Hmm, dat klinkt wel interessant volgens mij :) Zou je er 1 voor me willen reserveren (weet alleen nog niet welke het beste is voor een Barb, dus nog ff uitzoeken..

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Die Gibbering Gemstone vinden is vervelend om een andere reden, Icefall Caves spawned altijd ipv Caverns of Frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Wat is er zo speciaal aan dat pony level dan?

[ Voor 4% gewijzigd door mierenfokker op 12-07-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Creqaw schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:46:
Die Gibbering Gemstone vinden is vervelend om een andere reden, Icefall Caves spawned altijd ipv Caverns of Frost.
Maakt geen zak uit, gewoon die grot in en Chiltara zoeken :P

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
YaaD schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Maakt geen zak uit, gewoon die grot in en Chiltara zoeken :P
This cave can either be called Icefall Caves or the Caverns of Frost. You are looking for Caverns of Frost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

mierenfokker schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:46:
Wat mij betreft omdat de mobs heel rechttoe rechtaan zijn (geen vervelende oppressors of hulking phasebeast) en dicht op elkaar zitten. Veel potjes en plekjes waar goud uit komt en je kunt hem lekker achter een warden/butcher run aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Sparhawk schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Hmm, dat klinkt wel interessant volgens mij :) Zou je er 1 voor me willen reserveren (weet alleen nog niet welke het beste is voor een Barb, dus nog ff uitzoeken..
Ok gereserveerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
mierenfokker schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:46:
Afwisseling in kleurtjes, een vrij vrolijk level. :P
Daarnaast kun je er goed goldfarmen... zonder GF haal ik op nightmare, en in 10 a 15min, 20k uit.
Tevens kun je, als je MF gebruikt, er ook nog leuke items uithalen.
Pas wel op, het is een level voor pas NA act4, want ze zijn soms best pittig en rammen hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik zit weer vast. :) Heb nu net met heel veel pijn en moeite Ghom doodgeknuppeld op Inferno. Dan kom je op die Bridge of Korsikk waar ik het echt niet lang overleef.

Buffed (blazing wrath en healing mantra met resist buff) ziet mijn monk er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/ennu.jpg

Waar moet ik op gaan letten bij upgrades? (ervan uitgaande dat ik niet 10000 miljoen gold heb) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:54:
Ok, ik zit weer vast. :) Heb nu net met heel veel pijn en moeite Ghom doodgeknuppeld op Inferno. Dan kom je op die Bridge of Korsikk waar ik het echt niet lang overleef.

Buffed (blazing wrath en healing mantra met resist buff) ziet mijn monk er zo uit:

[afbeelding]

Waar moet ik op gaan letten bij upgrades? (ervan uitgaande dat ik niet 10000 miljoen gold heb) :P
Dat ziet er supermooi uit op zich, maar als je dual wield mis je wat armor en dat moet gecompenseerd worden. Als je resistance naar 800/850 weet te tillen (unbuffed) en je LoH naar 1500 zou het moeten lukken. Dan kun je met mantra of evasion spelen met een armor buff waardoor je ook nog een betere verhouding armor/resistance hebt (uitgaande van de 10:1 verhouding).

[ Voor 10% gewijzigd door ormagon op 12-07-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Die staff of herding items farmen kan je het best met een groepje doen, zodra iemand iets vindt invite die de rest, gaat stukken sneller. De rainbow thingy bijvoorbeeld kan je mensen inviten zodra je Mysterious Chest ziet, als die dan wordt geopend krijgt iedereen zo'n ding.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

porn* schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:35:
[...]

Hm dat je die eerste meteen kreeg wist ik niet, dan kan het wellicht nog wel interessant zijn. Hoe moet ik die SS bonus nu zien? Gemiddeld geeft ie 4-5% extra crit? Of zoveel extra dmg bij 100% bonus?

Nog steeds lijkt het me sterk dat ie Archery/eh die 20% dmg passive voorbij gaat.
De grafiekjes laten zien hoeveel extra crit je gemiddeld krijg van SS. Deze waarde valt af van ~11% naar ~4% als je van 5% naar 50% base-crit gaat (bij 1.54 AS). Hieruit is dus duidelijk te zien dat bij lage base crit SS veel sterker is dan bij hoge base crit. Hoe SS zich verhoudt tot andere passives hangt daarnaast ook nog heel erg af van de hoeveelheid crit-dmg die je hebt. Hoe meer crit-dmg, hoe sterker SS is.

Er zijn een aantal beperkingen aan het simulatie-model, waardoor de waardes in de realiteit wat anders zullen liggen. Zie mijn eerdere post voor details.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ormagon schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Dat ziet er supermooi uit op zich, maar als je dual wield mis je wat armor en dat moet gecompenseerd worden. Als je resistance naar 800/850 weet te tillen (unbuffed) en je LoH naar 1500 zou het moeten lukken. Dan kun je met mantra of evasion spelen met een armor buff waardoor je ook nog een betere verhouding armor/resistance hebt (uitgaande van de 10:1 verhouding).
Ok. Thanks. Als ik zo op AH rondkijk gaat me dat wel een miljoen of 100 kosten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw op tweakers, maar na de posts gelezen te hebben lijken veel mensen vast te zitten op act 1/2.

Zelf speel ik een barbarian, act 3 gecleared op moment, act is nog niet echt een pretje.
De meeste mensen lijken full mainstat: int, str of dex te gaan.
Het is echter handiger om na 1800/1900 mainstat voor meer critical hit chance en critical hit damage te gaan aangezien dit veel meer oplevert.

Zelf zit ik op 1800 strenght ongeveer, met 30% critical hit chance en 250%+ critical hit damage waardoor mijn damage rond de 40.000 zit met een all resist van ongeveer 950, wanneer gebuffed met warcry - impunity.
Dit met een shield en een redelijke 1hand.

Mochten mensen hulp nodig hebben, of wat advies, feel free, stuur ern PM of iets dergelijks.
Vind het namelijk wel een leuke bezigheid een beetje te theorycraften.

Morgause#2608
Voeg maar toe als je hulp nodig hebt, rond een uur of 10 vanavond wel online.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
NegativeFreal schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:54:
[...]

Afwisseling in kleurtjes, een vrij vrolijk level. :P
Daarnaast kun je er goed goldfarmen... zonder GF haal ik op nightmare, en in 10 a 15min, 20k uit.
Tevens kun je, als je MF gebruikt, er ook nog leuke items uithalen.
Pas wel op, het is een level voor pas NA act4, want ze zijn soms best pittig en rammen hard.
Ik heb hem zelf ook al gedaan natuurlijk, maar vond het niet zo heel leuk. Wel al die kleurtjes natuurlijk, maar na 1 keer had ik het wel gezien. Goldfarmen, tsja daar vind ik geen zak aan en doe ik dus ook niet ;) Ik vond nog wel op het laatst van het level de legandary hamburger, daar moest ik dan wel weer om lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Ok. Thanks. Als ik zo op AH rondkijk gaat me dat wel een miljoen of 100 kosten... :|
Nee hoor, dat hoeft absoluut niet, ik heb max 10 mil per item betaald (op 1 wapen van 18.5 miljoen na, maar mijn LoH zit dan ook op 2.7k, resistance 950). Wees niet bang om wat dexterity te verliezen, dat is namelijk echt enorm hoog, zit nu zelf op 1750 dus je mag best een 200/300 dex inleveren voor 150 resistance.

Voeg me anders even toe Ormagon#2941, kunnen we er even rustig naar kijken voor zo min mogelijk goud.

[ Voor 9% gewijzigd door ormagon op 12-07-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rannasha schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:58:
[...]

De grafiekjes laten zien hoeveel extra crit je gemiddeld krijg van SS. Deze waarde valt af van ~11% naar ~4% als je van 5% naar 50% base-crit gaat (bij 1.54 AS). Hieruit is dus duidelijk te zien dat bij lage base crit SS veel sterker is dan bij hoge base crit. Hoe SS zich verhoudt tot andere passives hangt daarnaast ook nog heel erg af van de hoeveelheid crit-dmg die je hebt. Hoe meer crit-dmg, hoe sterker SS is.

Er zijn een aantal beperkingen aan het simulatie-model, waardoor de waardes in de realiteit wat anders zullen liggen. Zie mijn eerdere post voor details.
Ah ok het is %kans op crit dat wilde ik ff weten :)

Daarnaast is speelstijl ook nog belangrijk! Als je minder stutterstept en meer iemand bent van schiet schiet schiet kite kite kite (ipv schiet kite schiet kite) dan kan het extra interessant zijn.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ormagon schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:11:
[...]

Nee hoor, dat hoeft absoluut niet, ik heb max 10 mil per item betaald (op 1 wapen van 18.5 miljoen na, maar mijn LoH zit dan ook op 2.7k, resistance 950). Wees niet bang om wat dexterity te verliezen, dat is namelijk echt enorm hoog, zit nu zelf op 1750 dus je mag best een 200/300 dex inleveren voor 150 resistance.

Voeg me anders even toe Ormagon#2941, kunnen we er even rustig naar kijken voor zo min mogelijk goud.
Ok, thanks. Ik kom nog bij je terug vanavond (als je dan online bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
mierenfokker schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:10:
[...]
Ik heb hem zelf ook al gedaan natuurlijk, maar vond het niet zo heel leuk. Wel al die kleurtjes natuurlijk, maar na 1 keer had ik het wel gezien. Goldfarmen, tsja daar vind ik geen zak aan en doe ik dus ook niet ;) Ik vond nog wel op het laatst van het level de legandary hamburger, daar moest ik dan wel weer om lachen :P
Het is ook wel een level die je vrij snel gezien hebt maar ik denk dat als je deze gaat doen met een leuke MF/GF dat je er nog wel wat uit kunt halen. Ik doe het level meestal ook als laatste tijdens wat runs. Gaaf dat je die hamburger gevonden hebt, dacht eerst dat het een grapje was toen ik um in wat filmpjes tegen kwam. Het word tijd dat ik eens een legendary ga vinden, heb er tot nu eentje gekocht voor weinig op de AH voor mijn monk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Wat voor items zoek je dan?
Je kan opzich voor 200k - 1m per stuk items halen met resist all, x resist en een dex / vit combo
Ik denk dat je niet veel IAS, CHC en CHD gebruikt? Als je dat er ook nog op wil hebben wordt het inderdaad duur.

Wat is de dps op je wapens? ik vind namelijk voor de hoeveelheid dex die je hebt je damage niet enorm hoog.
Ik heb buffed met blazing wrath vergelijkbare damage en dan heb ik wel een shield. Kan het als ik thuis ben wel ff screenshotten.

edit: vergeten te zeggen dat ik 1800 dex heb, en 875 res all

[ Voor 4% gewijzigd door tdjager op 12-07-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

tdjager schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:18:
[...]

Wat voor items zoek je dan?
Je kan opzich voor 200k - 1m per stuk items halen met resist all, x resist en een dex / vit combo
Ik denk dat je niet veel IAS, CHC en CHD gebruikt? Als je dat er ook nog op wil hebben wordt het inderdaad duur.

Wat is de dps op je wapens? ik vind namelijk voor de hoeveelheid dex die je hebt je damage niet enorm hoog.
Ik heb buffed met blazing wrath vergelijkbare damage en dan heb ik wel een shield. Kan het als ik thuis ben wel ff screenshotten.
Van dual wielden wordt je dps natuurlijk ook niet echt hoger, je mist dan namelijk wat stats en gained enkel 15% attack speed, zoveel is dat niet. Als je dual wield moet je het echt doen voor of de LoH of de CHC/CHD.

[ Voor 15% gewijzigd door ormagon op 12-07-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nu deze 2 wapens:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/w1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/w2.jpg

Heb (wellicht onterecht) :-) voor zo snel mogelijke wapens gekozen omdat ik het grotendeels moet hebben van life on hit.

Maar... je raadt dus een schild erbij aan in plaats van een zwaard?

[ Voor 11% gewijzigd door spaceboy op 12-07-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

spaceboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:54:

[afbeelding]

Misschien handig om te weten wat je voor build gebruikt.. want ik zou als je dual wield voor Deadly Reach + Keen Eye gaan. En vergeet niet dat dodge godsgruwelijk veel doet. Daarom verkies ik altijd die dodge mantra + 20% armor boven de Mantra of Healing + 20% resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
En heb de Gibbering Gemstone, ging een stuk sneller dan de Liquid Rainbow maar het lag vast aan het feit dat ik iets van 10x achterelkaar de juiste cave kreeg.
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging