Maakt niet uit toch? Hij staat nu op de juiste score. Zie ook de topicwaarschuwing.Gunirus schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:43:
lowlow in 'nieuws: Google schroeft snelheid Chrome iets op'
Wie heeft dat in godsnaam een spotlight gegeven?
Overigens zie je dit soort mismods wel vaker en gezien het maar 1x +3 is was het ook een onervaren modder.tweaker2010 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:09:
[...]
Maakt niet uit toch? Hij staat nu op de juiste score. Zie ook de topicwaarschuwing.
Maar terug naar waar dit topic voor is deze hoort echt niet op +2 en heeft nog maar een klein zetje nodig.
stewie in 'video: EA toont next-gen FIFA 14 en nieuwe engine'
[ Voor 14% gewijzigd door qlum op 22-05-2013 12:33 ]
Welke reactie doel je op?qlum schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:14:
[...]
Maar terug naar waar dit topic voor is deze hoort echt niet op +2 en heeft nog maar een klein zetje nodig.
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Op het moment van posten nog niet.tweaker2010 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:09:
[...]
Maakt niet uit toch? Hij staat nu op de juiste score. Zie ook de topicwaarschuwing.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunirus op 22-05-2013 14:12 ]
Jammer dat ie daarna verzandt in trollen richting MS en Win8. dat maakt het echt wel een -1!_Peter2_ schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:43:
[...]
Dat is m.i. niet het uitbenen van een reactie, maar een reactie op een deel van een reactie.
Een -1 vind ik dan net te laag.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Gewoon ongewenst en daar staat ie nu ook op!
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Deze reactie (ondanks dat ik de gedachtegang wel begrijp) krijgt een +2, lijkt me gezien het bericht en mijn bericht toch echt een offtopic: Noxious in 'nieuws: Atari verkoopt rechten op Rollercoaster Tycoon, Test Drive en Total Annihilation'
Wat wil je daar precies mee? Het zou schelen als je je post van wat meer informatie voorziet.
Mij ook niet. Na wat plussen en minnen uiteindelijk uitgekomen bij een +1.
Offtopic it isCptChaos schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:46:
Deze reactie (ondanks dat ik de gedachtegang wel begrijp) krijgt een +2, lijkt me gezien het bericht en mijn bericht toch echt een offtopic: Noxious in 'nieuws: Atari verkoopt rechten op Rollercoaster Tycoon, Test Drive en Total Annihilation'
Hij staat al een tijdje op de juiste score. De reactie moest op 1 staan ipv 3.RoD schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:51:
[...]
Wat wil je daar precies mee? Het zou schelen als je je post van wat meer informatie voorziet.
Edit, @PowerMods:
Dorus12 in 'nieuws: Duitsers behalen draadloze overdracht van 40Gbit/s'
Leuk dat hij er kaas van heeft gegeten, maar zonder die kaas te delen kan je natuurlijk geen +2 krijgen.
Edit: Deze mag naar beneden: Verwijderd in 'nieuws: Google schroeft snelheid Chrome iets op'
[ Voor 44% gewijzigd door witeken op 23-05-2013 19:40 ]
Tweakblog van de maand
Deze reactie lijkt me niet ongewenst,kan prima op 0. Volgens mij vallen de 2 x titan een beetje verkeerd
timpie81 in 'nieuws: Nvidia introduceert de GTX 780-videokaart'
timpie81 in 'nieuws: Nvidia introduceert de GTX 780-videokaart'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Iemand die mijn post van een waardering kan voorzien
? dank alvast!
pino85 in 'video: Infinity Ward toont grafische verbeteringen CoD-engine'
[ Voor 51% gewijzigd door pino85 op 24-05-2013 16:28 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
-1 voor ontopic post op nieuws: Nederlandse tak Free Record Shop is failliet
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse tak Free Record Shop is failliet'
Net nogal domme reactie op mijn reactie
Net nogal domme reactie op mijn reactie
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 16:51 ]
Ik heb hem met een +1 beoordeeldpino85 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:28:
Iemand die mijn post van een waardering kan voorzien? dank alvast!
Verwijderd in 'nieuws: 'Mobiel internet in Nederland is relatief duur' - update'
De PowerModsTM moeten hun krachten nog eens gebruiken
.
En deze misschien ook: MarcoC in 'nieuws: 'Mobiel internet in Nederland is relatief duur' - update'
en Technomania in 'nieuws: 'Mobiel internet in Nederland is relatief duur' - update'
+3? RobinMM in 'nieuws: Overheid wil gokken op internet vanaf 2015 legaliseren'
Kan ook wat lager, PMs: lezzmeister in 'nieuws: Qualcomm toont Mirasol-display met 577 ppi'
en Lisadr in 'nieuws: Qualcomm toont Mirasol-display met 577 ppi'
en Verwijderd in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud' naar 1
en Pmf1971 in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud' ook naar 1
en Verwijderd in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud' ook naar 1
Afhankelijk van hoe je de grap opvat kan deze ook naar beneden: Eloy in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud'
De PowerModsTM moeten hun krachten nog eens gebruiken
En deze misschien ook: MarcoC in 'nieuws: 'Mobiel internet in Nederland is relatief duur' - update'
en Technomania in 'nieuws: 'Mobiel internet in Nederland is relatief duur' - update'
+3? RobinMM in 'nieuws: Overheid wil gokken op internet vanaf 2015 legaliseren'
Kan ook wat lager, PMs: lezzmeister in 'nieuws: Qualcomm toont Mirasol-display met 577 ppi'
en Lisadr in 'nieuws: Qualcomm toont Mirasol-display met 577 ppi'
en Verwijderd in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud' naar 1
en Pmf1971 in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud' ook naar 1
en Verwijderd in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud' ook naar 1
Afhankelijk van hoe je de grap opvat kan deze ook naar beneden: Eloy in 'nieuws: Concept voor ethernet is veertig jaar oud'
[ Voor 96% gewijzigd door witeken op 24-05-2013 19:57 ]
Tweakblog van de maand
Andros in 'nieuws: Nederlandse tak Free Record Shop is failliet'
Hier is iemand met +3 aan het strooien. Zoiezo veel hoge (mening)mods in dat topic.
Hier is iemand met +3 aan het strooien. Zoiezo veel hoge (mening)mods in dat topic.
+3 is wat te hoog: themac1983 in 'nieuws: Klant krijgt recht op vergoeding bij lange internet- of telefoniestoring'
Powermods: Verwijderd in 'nieuws: Klant krijgt recht op vergoeding bij lange internet- of telefoniestoring' naar 1
Nog voor de powermods: ro8in in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie' geen +2
en MAD100007 in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie' geen +2
en SmokingCrop in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie' geen +2
en unfor in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie'
Deze mag naar 1: deTuinman in 'reviews: Xbox One: een voor allen?'
Powermods: Verwijderd in 'nieuws: Klant krijgt recht op vergoeding bij lange internet- of telefoniestoring' naar 1
Nog voor de powermods: ro8in in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie' geen +2
en MAD100007 in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie' geen +2
en SmokingCrop in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie' geen +2
en unfor in 'reviews: Call of Duty: Ghosts - een nieuwe generatie'
Deze mag naar 1: deTuinman in 'reviews: Xbox One: een voor allen?'
[ Voor 85% gewijzigd door witeken op 24-05-2013 21:31 ]
Tweakblog van de maand
Inderdaad, en dank voor je inzicht, wel een warning gekregen dus ben ik wel een beetje gefrustreerdSoldaatje schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:55:
[...]
Over dat laatste, het eerste stuk is een quote van ibanez zelf waarvan de reactie op de FP verwijderd is, het tweede stuk is een reactie daarop.
Aan de andere kant kan ik me niet herinneren zoveel pageviews in een week te hebben gehad op m,n
profielpagina wat me dan weer een beetje opmontert

Maar eigenlijk is het natuurlijk van de gekke dat mensen "mongool" e,d worden genoemd.
En inderdaad had ik dat beter hier kunnen melden, dan dat ik hem persoonlijk benaderde d,m,v wie
kaatst kan de bal verwachten, maar ja, emoties

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Bij twijfel onder invloed van emoties, beter niet reageren danRev-anche schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:50:
[...]
Inderdaad, en dank voor je inzicht, wel een warning gekregen dus ben ik wel een beetje gefrustreerd![]()
Aan de andere kant kan ik me niet herinneren zoveel pageviews in een week te hebben gehad op m,n
profielpagina wat me dan weer een beetje opmontert![]()
Maar eigenlijk is het natuurlijk van de gekke dat mensen "mongool" e,d worden genoemd.
En inderdaad had ik dat beter hier kunnen melden, dan dat ik hem persoonlijk benaderde d,m,v wie
kaatst kan de bal verwachten, maar ja, emoties
Wat wel handig is als je tekst citeert uit een post om de
[quote] en [/quote]
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
@witteken: zijn er weer een hoop die goed staan nu!
Jermaine in 'nieuws: 'Google wil met blimps mobiele netwerken in ontwikkelingslanden uitrollen''
+3? Ik vind een +1 wel voldoende?
+3? Ik vind een +1 wel voldoende?
Virussen? Scan ze hier!
Tweakblog van de maand
+2 en hoger? lijkt me alles behalve juist, je kan je afvragen of gezien onderstaande een +1 nog wel juist is.
Zingo in 'reviews: Metro: Last Light - gemaakt met beperkt budget'
Vind het nogal wat om dit als uitspraak te doen richting tweakers.
Avioto in 'reviews: Metro: Last Light - gemaakt met beperkt budget'
+2 en hoger? ook dat lijkt mij niet:
Verwijderd in 'reviews: Metro: Last Light - gemaakt met beperkt budget'
Ook hier lijkt mij de +2/+3 beoordelingen te hoog:
Essox Lucius in 'reviews: Metro: Last Light - gemaakt met beperkt budget'
Dit is helemaal bizar, 39x+3.Of geeft de uitgever geen extra geld toe?
[ Voor 49% gewijzigd door pino85 op 25-05-2013 18:57 ]
Liefhebber van Tweakers
Powermods: Zen!th in 'nieuws: Atari verkoopt rechten op Rollercoaster Tycoon, Test Drive en Total Annihilation' naar 1 of 0
Tweakblog van de maand
Natuurlijk heb je gelijk dat deze veel te hoog beoordeelt zijn. Maar op een gegeven moment zijn de Tweakers het ook zat.pino85 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:52:
+2 en hoger? lijkt me alles behalve juist, je kan je afvragen of gezien onderstaande een +1 nog wel juist is.
[...]
Dit is helemaal bizar, 39x+3.
De reviews zijn merendeels zeer doorgestoken kaart.
Iedereen weet al dat de volgende CoD weer een 9+ krijgt, waarom?
En orginele spellen zoals deze worden keihard in de rug gestoken.
Omdat een spel nu eenmaal uit meer bestaat dan graphics.sjaak88 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:07:
*knip*
[ Voor 26% gewijzigd door Dirk op 25-05-2013 20:46 ]
Tweakblog van de maand
Bedenk wel dat de gebruiker die de betreffende reactie heeft geplaatst de programmeur van megaupload en MEGA is. Vanuit dat oogpunt is het niet zo vreemd om zijn reactie een puntje hoger te zetten dan de rest van de on-topic reacties. De mod faq noemt het expertise niveau van de gebruiker als een belangrijk criterium voor +2/+3 reacties. Bovendien gaat het hier volgens mij om een punt waar eerder nog al wat onduidelijkheid over bestond.
I now I nowdrq1 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:01:
[...]
Bij twijfel onder invloed van emoties, beter niet reageren dan.
Wat wel handig is als je tekst citeert uit een post om detags te gebruiken. Aan het einde van de spreekwoordelijke dag ziet het er uit alsof de hele tekst van jou is en niet dat je op iemand anders z'n uitspraken reageert.[quote] en [/quote]

maar beter eerlijk dan schijnheilig denk/hoop ik dan maar
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Als je een probleem hebt met de reviews dan kan dat in Geachte Redactie aangekaart worden. De Frontpage, of dit topic, is niet de juiste plaats.sjaak88 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:07:
[...]
Natuurlijk heb je gelijk dat deze veel te hoog beoordeelt zijn. Maar op een gegeven moment zijn de Tweakers het ook zat.
De reviews zijn merendeels zeer doorgestoken kaart.
En orginele spellen zoals deze worden keihard in de rug gestoken.
Dat gezegd hebbende, zou je sommige van de reacties wel een punt hoger kunnen beoordelen als ze eigen ervaring met de betreffende game posten. Eigen ervaring is iets wat wel beloond kan worden in dit soort situaties. Dat valt bij de gemelde reacties wel wat tegen, dus een +1 is voldoende, maar het is wel iets om rekening mee te houden
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
HenkEisDS in 'nieuws: Mercedes-Benz gaat auto's met qr-codes voor hulpverleners uitrusten' heeft 6 Offtopic/Irrelevant 0 scores en 3 Ongewenst -1.
Is mijn reactie nou zo irrelevant en ongewenst?
Verder lijkt mij de reactie sieem in 'nieuws: Mercedes-Benz gaat auto's met qr-codes voor hulpverleners uitrusten' een betere kandidaat voor Offtopic/Irrelevant dan een +2 Informatief. Incoherent en irrelevant verhaal of IPv4...
Is mijn reactie nou zo irrelevant en ongewenst?
Verder lijkt mij de reactie sieem in 'nieuws: Mercedes-Benz gaat auto's met qr-codes voor hulpverleners uitrusten' een betere kandidaat voor Offtopic/Irrelevant dan een +2 Informatief. Incoherent en irrelevant verhaal of IPv4...
[ Voor 35% gewijzigd door HenkEisDS op 26-05-2013 16:07 ]
Je opmerking dat het op een andere manier kán is op zich redelijk irrelevant: Mercedes heeft voor déze manier gekozen. Dan helpt een linkje naar een nogal sterk anti-QR-code georiënteerde site ook niet echt in je voordeel (daar zou je een soort van ongewenste opmerking in kúnnen zien).
Verder vind ik het moeilijk je reactie te beoordelen, je zet er steeds nieuwe dingen bij die de waarde van je post kunnen beinvloeden. Het lijkt erop dat je initiële post vrij weinig om het lijf had, naast je statement dat QR niet geschikt zou zijn (dat is bovendien nog eens een niet heel daverend onderbouwde mening). Ik kan me een nulletje wel voorstellen, al met al.
Verder vind ik het moeilijk je reactie te beoordelen, je zet er steeds nieuwe dingen bij die de waarde van je post kunnen beinvloeden. Het lijkt erop dat je initiële post vrij weinig om het lijf had, naast je statement dat QR niet geschikt zou zijn (dat is bovendien nog eens een niet heel daverend onderbouwde mening). Ik kan me een nulletje wel voorstellen, al met al.
Ff spammen : mveijden in 'nieuws: Rotterdams bedrijf kondigt onderwater-mmog met vr-headset-ondersteuning aan'
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Zetje erbij
Liefhebber van Tweakers
Dank u. Ik vond de 0 wel wat jammer zo.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Verwijderd
Dat is ook de reden dat ik desbetreffende post een +3 boost had gegeven. Jammer is alleen dat we in dit geval niet zeker weten of het echt de Bram van der Kolk van MEGA/Megaupload betreft. [Verwijderde gebruiker] is vrij recent aangemaakt en de foto die wordt gebruikt is de 1e foto die bij Google Afbeeldingen te vinden is.Tribits schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 22:57:
[...]
Bedenk wel dat de gebruiker die de betreffende reactie heeft geplaatst de programmeur van megaupload en MEGA is. Vanuit dat oogpunt is het niet zo vreemd om zijn reactie een puntje hoger te zetten dan de rest van de on-topic reacties. De mod faq noemt het expertise niveau van de gebruiker als een belangrijk criterium voor +2/+3 reacties. Bovendien gaat het hier volgens mij om een punt waar eerder nog al wat onduidelijkheid over bestond.
Is het misschien een idee bekende personen te verifiëren en dan te markeren (zoals Twitter)? Zou sowieso wel willen weten of dit echt v/d Kolk is.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2013 22:36 ]
Powermods: Folke in 'nieuws: KPN gaat 'eerlijke smartphone' FairPhone leveren' naar 0 of 1
Tweakblog van de maand
In eerste instantie had ik er ook mijn twijfels over maar aangezien het e-mail adres wat in zijn profiel vermeld staat een adres is van mega.co.nz ga ik er wel van uit dat het echt is. Voor zover ik weet moet je namelijk op dat adres je mail kunnen ontvangen om je profiel te activeren. Die foto is dezelfde als die van zijn twitter account dus is het op zich ook wel aannemelijk dat hij die ook voor andere accounts gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:34:
[...]
[...]
Dat is ook de reden dat ik desbetreffende post een +3 boost had gegeven. Jammer is alleen dat we in dit geval niet zeker weten of het echt de Bram van der Kolk van MEGA/Megaupload betreft. [Verwijderde gebruiker] is vrij recent aangemaakt en de foto die wordt gebruikt is de 1e foto die bij Google Afbeeldingen te vinden is.
Is het misschien een idee bekende personen te verifiëren en dan te markeren (zoals Twitter)? Zou sowieso wel willen weten of dit echt v/d Kolk is.
Powermods: nieck1992 in 'video: Electronic Arts kondigt Need for Speed Rivals aan'
en Batiatus in 'video: Electronic Arts kondigt Need for Speed Rivals aan'
en eventueel Batiatus in 'video: Electronic Arts kondigt Need for Speed Rivals aan'
(ik zit een paar daagjes achter met de nieuwsberichten
)
en Batiatus in 'video: Electronic Arts kondigt Need for Speed Rivals aan'
en eventueel Batiatus in 'video: Electronic Arts kondigt Need for Speed Rivals aan'
(ik zit een paar daagjes achter met de nieuwsberichten
[ Voor 41% gewijzigd door witeken op 27-05-2013 00:49 ]
Tweakblog van de maand
In de poll zijn best een aantal reacties nog niet gemod zie ik net...
Mensjes aanwezig die hier even naar willen kijken? Maak ik alvast een voorzetje
poll: PS4 versus Xbox One
edit: ook een aantal niet-gemodde reacties die ouder dan 48u zijn. Hier kan niets meer aan gedaan worden begreep ik?
Mensjes aanwezig die hier even naar willen kijken? Maak ik alvast een voorzetje
poll: PS4 versus Xbox One
edit: ook een aantal niet-gemodde reacties die ouder dan 48u zijn. Hier kan niets meer aan gedaan worden begreep ik?
[ Voor 18% gewijzigd door Waterbeesje op 27-05-2013 09:59 ]
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Gewone/pro mods kunnen na 48 uur de reactie niet meer recht trekken mocht dat nodig zijn.
Power mods kunnen dit wel.
Power mods kunnen dit wel.
Liefhebber van Tweakers
jprommen in 'nieuws: 'EU neemt concurrentiepraktijken Apple onder de loep'' Ook al is het de eerste post, ik zie niet waarom dit met een -1 gewaardeerd moet worden.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben de reacties op de review van de 'Star Trek' game in het algemeen aan het lezen (reviews: Star Trek - waren alle bugs maar ruimtewezens), maar er zitten heel erg veel discussies over Star Trek in het algemeen bij (de 'oude' series vs de nieuwe films en dergelijke). In veel van deze reacties wordt geen woord gerept over het spel (waar de review over gaat). Wat mij betreft zijn dat direct gewoon offtopic reacties (0). Echter, er zitten veel reacties bij die inhoudelijk in orde zijn en op +2 en zelfs +3 staan. Ik vind het gewoon een 0. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
chaoscontrol in 'reviews: Star Trek - waren alle bugs maar ruimtewezens' geeft in zijn post direct al toe te meningmodden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb hem op -1 gezet. Deze reactie is trouwens geen +2 waard:Bor de Wollef schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:53:
chaoscontrol in 'reviews: Star Trek - waren alle bugs maar ruimtewezens' geeft in zijn post direct al toe te meningmodden.
dwilmer in 'reviews: Star Trek - waren alle bugs maar ruimtewezens'
Hoe verdient het verspreiden van dit soort FUD een +2?
coretx in 'nieuws: Amerikaans comité: zet pc op slot bij stelen intellectuele eigendom'
coretx in 'nieuws: Amerikaans comité: zet pc op slot bij stelen intellectuele eigendom'
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd in 'nieuws: Fujitsu brengt nieuwe E-serie Lifebooks met Ivy Bridge-cpu uit'
Zijn dit soort kansloze reacties tegenwoordig ook al +1 waard?
En er dan ook nog trots op zijn dat ie een FiPo maakt.tweaker2010 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:16:
Verwijderd in 'nieuws: Fujitsu brengt nieuwe E-serie Lifebooks met Ivy Bridge-cpu uit'

In dit artikel is dit geen FUD, het staat immers letterlijk zo in het rapport dat gelinked is in het artikel. Hij heeft dit rapport dus hoogstwaarschijnlijk gelezen, en op pagina 81 (89 in de pdf) dit stukje tekst gevonden. Dat stukje tekst geeft inderdaad te denken over de X-Box die 24/7 aan internet gekoppeld is en een camera nodig heeft voor gebruik. Wat mij betreft een zeer nuttige toevoeging.Stoney3K schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:10:
Hoe verdient het verspreiden van dit soort FUD een +2?
When you only live once, try not to die?
Maar hij voegt er zelf niks aan toe, copypasta't het gewoon en roeptoetert er iets omheen van de nieuwe Xbox One. (Want die kun je natuurlijk prima gebruiken voor het stelen van 'intellectueel eigendom'.Arne schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:18:
[...]
In dit artikel is dit geen FUD, het staat immers letterlijk zo in het rapport dat gelinked is in het artikel. Hij heeft dit rapport dus hoogstwaarschijnlijk gelezen, en op pagina 81 (89 in de pdf) dit stukje tekst gevonden. Dat stukje tekst geeft inderdaad te denken over de X-Box die 24/7 aan internet gekoppeld is en een camera nodig heeft voor gebruik. Wat mij betreft een zeer nuttige toevoeging.

Ik zeg terecht een paar posts lager dat die Xbox daar niet uniek in is, een beetje tablet of laptop zit tegenwoordig ook 24/7 aan internet en heeft een camera.
IMO dus niet veel meer dan een 0.
[ Voor 5% gewijzigd door Stoney3K op 27-05-2013 13:22 ]
Mee eens. Ik heb hem ook een 0 gegeven.
Ik had niet opgemerkt dat hij ook de auteur van de FP was, en ging er vanuit dat hij zijn punt enkel onderbouwde. Dat maakt hier wat mij betreft zeker een verschil; het verschil tussen wijzen op een kwalijke zaak aan de hand van een bestaande discussie of een enkel product zelf aanvallen.Stoney3K schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:22:
[...]
Maar hij voegt er zelf niks aan toe, copypasta't het gewoon en roeptoetert er iets omheen van de nieuwe Xbox One. (Want die kun je natuurlijk prima gebruiken voor het stelen van 'intellectueel eigendom'.) Alleen maar populistisch dus met weinig inhoud.
Ik zeg terecht een paar posts lager dat die Xbox daar niet uniek in is, een beetje tablet of laptop zit tegenwoordig ook 24/7 aan internet en heeft een camera.
IMO dus niet veel meer dan een 0.
Powermods? ATS in 'nieuws: Google Chrome krijgt 'notification center''
Edit: nog meer PowerModvoer: Verwijderd in 'poll: PS4 versus Xbox One'
en nog voor PowerMods: Gertjuhjan in 'nieuws: 'Mogelijk opnieuw onderzoek naar concurrentiepraktijken Google''
en watercoolertje in 'nieuws: Xbox 360 schendt geen Motorola-patenten'
en TunefulDJ_Mike in 'nieuws: Kaartendienst Nokia krijgt ondersteuning Nederlands openbaar vervoer'
en Rdam in 'nieuws: Ubuntu toont nieuwe visuele effecten Ubuntu Mobile' (er zijn nog mismods in dat artikel)
en cc12 in 'nieuws: Nederlandse tak Free Record Shop is failliet'
en ZpAz in 'nieuws: Gerucht: iOS 7 krijgt 'zwart, wit en plat' ontwerp'
Misschien kan deze wel op +2, maar persoonlijk vind ik die anti-Google acties belachelijk. Ik heb nog niet eens 1 linkje gekregen waar wordt bewezen dat Google hun gegevens aan anderen verkoopt. Kijk zelf maar wat je ermee doet
. Ireyon in 'nieuws: Google werkt samen met Microsoft aan YouTube-app voor Windows Phone'
Edit: nog meer PowerModvoer: Verwijderd in 'poll: PS4 versus Xbox One'
en nog voor PowerMods: Gertjuhjan in 'nieuws: 'Mogelijk opnieuw onderzoek naar concurrentiepraktijken Google''
en watercoolertje in 'nieuws: Xbox 360 schendt geen Motorola-patenten'
en TunefulDJ_Mike in 'nieuws: Kaartendienst Nokia krijgt ondersteuning Nederlands openbaar vervoer'
en Rdam in 'nieuws: Ubuntu toont nieuwe visuele effecten Ubuntu Mobile' (er zijn nog mismods in dat artikel)
en cc12 in 'nieuws: Nederlandse tak Free Record Shop is failliet'
en ZpAz in 'nieuws: Gerucht: iOS 7 krijgt 'zwart, wit en plat' ontwerp'
Misschien kan deze wel op +2, maar persoonlijk vind ik die anti-Google acties belachelijk. Ik heb nog niet eens 1 linkje gekregen waar wordt bewezen dat Google hun gegevens aan anderen verkoopt. Kijk zelf maar wat je ermee doet
[ Voor 144% gewijzigd door witeken op 28-05-2013 00:06 ]
Tweakblog van de maand
Idem dito, die +2/+3 gevers zijn hun rechten in mijn ogen aan het misbruiken.
Liefhebber van Tweakers
Buggle in 'nieuws: Duitse spoorwegmaatschappij wil drones inzetten tegen graffitispuiters'
Dit lijkt me geen +2 waard.
Dit lijkt me geen +2 waard.
+2 hiervoor? Lijkt mij niet...
watercoolertje in 'nieuws: 'Nederlandse' variant Galaxy S4 zou langere accuduur hebben dan octacore-versie'
watercoolertje in 'nieuws: 'Nederlandse' variant Galaxy S4 zou langere accuduur hebben dan octacore-versie'
Kan me wel voorstellen dat mensen dit een informatieve link vinden, maar +3 is het zeker niet.
Hij brengt het echter niet als een informatieve link, maar als een "goh, wat zijn jullie weer laat".
Dat klopt en zo lees ik het ook. Maar kan me wel voorstellen dat mensen zijn link op zich wel +2 vinden.Arne schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:38:
Hij brengt het echter niet als een informatieve link, maar als een "goh, wat zijn jullie weer laat".
Ik vind ook dat tweakers laat is, ik heb die link al een keer gepost geloof 2 weken terug, zowel naar de tracker gestuurd als onder een artikel in een reactie genoemd...
+10 als jullie de mensen die mij op -1 hebben gezet (en vrijwel elke post daar heeft die gehad) ook is een waarschuwing of tijdelijk ban verkopen.
Mooi verhaal waar jullie misschien is over na mogen/kunnen denken:
Ooit had ik nog mod-rechten, alles ging prima, ik modereer itt tot vele andere niet gebaseerd op mijn mening maar op toevoeging aan het artiekl of de discussie. Tot op een dag iemand met een prima ontopic post (net asl ik zo vaak) onterecht een -1 kreeg, ik dus als Robin hood een +3 gegeven zodat hij in 1 klap weer mooi op +1 zit. BAM meteen mijn rechten kwijt als mod...
Maar ik wordt al jaren vaak onterecht op -1 gezet (en zeg niet dat het niet zo is, als een psot binnen 3 minuten na het plaatsen op -1 staat en een uur later gewoon op +2 was die -1 toch overduidlijk fout?), en waarom blijft dat steeds gebeuren?
PS ik zeg trouwens niet dat alle -1 onterecht zijn, ik lok ook vaak genoeg wat dingen uit (meestal uit frustratie maargoed dat is niet zo relevant), en praat ook vaak genoeg offtopic, niks mis mee om dat te bestraffen met de juiste rating natuurlijk! Het probleem is gewoon dat ik hier vijanden heb gemaakt en die zullen me nooit eerlijk beoordelen, maarja als dat elke keer ongestraft blijft is het wel erg jammer dat ik voor mijn 1 foutje (wat goed bedoelt was) in 1 keer een mod-ban aan me broek heb hangen. Je moet is weten hoe vaak ik er aan denk om maar een nieuw account aan te maken zodat ik niet beoordeeld wordt op mijn eerdere posts die toevallig een paar mensen niet aanstonden omdat ze een andere mening hebben. Hoop dat jullie je voor kunnen stellen hoeveel frustratie dit met zich mee kan brengen
+10 als jullie de mensen die mij op -1 hebben gezet (en vrijwel elke post daar heeft die gehad) ook is een waarschuwing of tijdelijk ban verkopen.
Ooit had ik nog mod-rechten, alles ging prima, ik modereer itt tot vele andere niet gebaseerd op mijn mening maar op toevoeging aan het artiekl of de discussie. Tot op een dag iemand met een prima ontopic post (net asl ik zo vaak) onterecht een -1 kreeg, ik dus als Robin hood een +3 gegeven zodat hij in 1 klap weer mooi op +1 zit. BAM meteen mijn rechten kwijt als mod...
Maar ik wordt al jaren vaak onterecht op -1 gezet (en zeg niet dat het niet zo is, als een psot binnen 3 minuten na het plaatsen op -1 staat en een uur later gewoon op +2 was die -1 toch overduidlijk fout?), en waarom blijft dat steeds gebeuren?
PS ik zeg trouwens niet dat alle -1 onterecht zijn, ik lok ook vaak genoeg wat dingen uit (meestal uit frustratie maargoed dat is niet zo relevant), en praat ook vaak genoeg offtopic, niks mis mee om dat te bestraffen met de juiste rating natuurlijk! Het probleem is gewoon dat ik hier vijanden heb gemaakt en die zullen me nooit eerlijk beoordelen, maarja als dat elke keer ongestraft blijft is het wel erg jammer dat ik voor mijn 1 foutje (wat goed bedoelt was) in 1 keer een mod-ban aan me broek heb hangen. Je moet is weten hoe vaak ik er aan denk om maar een nieuw account aan te maken zodat ik niet beoordeeld wordt op mijn eerdere posts die toevallig een paar mensen niet aanstonden omdat ze een andere mening hebben. Hoop dat jullie je voor kunnen stellen hoeveel frustratie dit met zich mee kan brengen
[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 28-05-2013 13:57 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Commentaar dat een nieuwsbericht te laat is mag prima op -1, daar bestaat de geachte redactie voor, voor de lezer voegt het namelijk niets toe
. In dit geval als je iets verder kijkt compenseert de inhoud van het gelinkte artikel behoorlijk en is het wat mij betreft een 0 of +1. Een -1 vind ik echter geen mismod (in het geval van deze post, en daar hebben we het even over toch?).
Verder werkt men aan de hand van een FAQ, dat staat keurig geschreven in de algemene Tweakers FAQ. In deze FAQ staat overduidelijk dat compensatiemodden (een hogere/lagere score geven dan een reactie waard is om de algemene score omhoog/omlaag te halen) uitdrukkelijk niet is toegestaan. Het is de bedoeling dat je de score toekent die de reactie volgens jou, aan de hand van de FAQ, waard is. Daar je hier duidelijk tegenin bent gegaan en compensatiemodde, gezien je reactie vast niet de eerste keer, ben je dan je rechten even kwijt. Dan kan je een powermod lastig vallen via het topic dat daarvoor bedoelt is, dan kan hij je uitleggen dat dit niet de bedoeling is en of je de FAQ nog even door wil lezen, en kan je weer modden.
Verder werkt men aan de hand van een FAQ, dat staat keurig geschreven in de algemene Tweakers FAQ. In deze FAQ staat overduidelijk dat compensatiemodden (een hogere/lagere score geven dan een reactie waard is om de algemene score omhoog/omlaag te halen) uitdrukkelijk niet is toegestaan. Het is de bedoeling dat je de score toekent die de reactie volgens jou, aan de hand van de FAQ, waard is. Daar je hier duidelijk tegenin bent gegaan en compensatiemodde, gezien je reactie vast niet de eerste keer, ben je dan je rechten even kwijt. Dan kan je een powermod lastig vallen via het topic dat daarvoor bedoelt is, dan kan hij je uitleggen dat dit niet de bedoeling is en of je de FAQ nog even door wil lezen, en kan je weer modden.
[ Voor 6% gewijzigd door Arne op 28-05-2013 14:17 ]
Tengri in 'nieuws: Duitse politie pakt uploader van 120.000 films op'
CrimInalA in 'nieuws: 'Chinese spionnen stalen ontwerpen van wapens Nederlandse leger''
Beiden lijken me redelijk kandidaten voor de -2? Vind ze persoonlijk wel erg ver gaan....
Tengri in 'nieuws: 'Chinese spionnen stalen ontwerpen van wapens Nederlandse leger''
Idem... 'chinks' is gewoon racistische slur...
CrimInalA in 'nieuws: 'Chinese spionnen stalen ontwerpen van wapens Nederlandse leger''
Beiden lijken me redelijk kandidaten voor de -2? Vind ze persoonlijk wel erg ver gaan....
Tengri in 'nieuws: 'Chinese spionnen stalen ontwerpen van wapens Nederlandse leger''
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 28-05-2013 14:35 ]
Virussen? Scan ze hier!
Tengri
Alle reacties van hem? Waar te beginnen.. Misschien moet er wat aan gedaan worden
1.) Het is een 0 waard. Sorry, maar die opmerking hoort daar niet thuis maar in geachte redactie oid.
2.) Je hebt vijanden gemaakt. Misschien dan een keer kijken naar de manier waarop je reageert? Je geeft zelf al aan dat je soms uit frustratie dingen gaat uitlokken.
3.) -1 bij begin? Daar ben je echt niet uniek in, dat gebeurt bij heel veel berichten. Dit zal je altijd houden. Tweakers heeft gewoon een zooi 11-12 jarig niveau mensen die dat geweldig vinden om te doen.
Alle reacties van hem? Waar te beginnen.. Misschien moet er wat aan gedaan worden
Heel leuk verhaaltje.. Maar slaat nergens op:watercoolertje schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:54:
Ik vind ook dat tweakers laat is, ik heb die link al een keer gepost geloof 2 weken terug, zowel naar de tracker gestuurd als onder een artikel in een reactie genoemd...
1.) Het is een 0 waard. Sorry, maar die opmerking hoort daar niet thuis maar in geachte redactie oid.
2.) Je hebt vijanden gemaakt. Misschien dan een keer kijken naar de manier waarop je reageert? Je geeft zelf al aan dat je soms uit frustratie dingen gaat uitlokken.
3.) -1 bij begin? Daar ben je echt niet uniek in, dat gebeurt bij heel veel berichten. Dit zal je altijd houden. Tweakers heeft gewoon een zooi 11-12 jarig niveau mensen die dat geweldig vinden om te doen.
[ Voor 91% gewijzigd door corset op 28-05-2013 14:45 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat er ook even naar de +3 in die eerste reactie gekeken wordt... Ja, ondanks de topic warning, dit gaat wel heel verwildhagen schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:34:

Klopt, walgelijke reacties. Heel dat draadje mag van mij wel verwijderd worden.wildhagen schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:34:
Edit: Amanoo in 'nieuws: Duitse politie pakt uploader van 120.000 films op' dit is geen +3
[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 28-05-2013 14:59 ]
Powermods: B64 in 'nieuws: Site toont afbeeldingen Samsungs GT-i8800-smartphone met Tizen'
Verwijderd in 'nieuws: 'Google wil met blimps mobiele netwerken in ontwikkelingslanden uitrollen''
Pindamann in 'nieuws: Deezer heeft 4 miljoen betalende klanten'
Schway in 'nieuws: Rotterdams bedrijf kondigt onderwater-mmog met vr-headset-ondersteuning aan'
Arokh in 'nieuws: Werkende Apple I brengt op veiling ruim half miljoen euro op'
jvdmeer in 'nieuws: Werkende Apple I brengt op veiling ruim half miljoen euro op'
Eloy in 'nieuws: Google: gebruik xmpp-chatprotocol gestopt vanwege gebrek aan interesse'
MacGrumpy in 'nieuws: Google: gebruik xmpp-chatprotocol gestopt vanwege gebrek aan interesse'
bbob in 'nieuws: Minister: in 2017 alleen digitaal overheidscontact met burgers en bedrijven'
Met wat bold je mening, zonder goede onderbouwing, als feit poneren lijkt me geen +2 waard: RoestVrijStaal in 'nieuws: Minister: in 2017 alleen digitaal overheidscontact met burgers en bedrijven'
Amanoo in 'nieuws: Minister: in 2017 alleen digitaal overheidscontact met burgers en bedrijven'
Verwijderd in 'nieuws: 'Google wil met blimps mobiele netwerken in ontwikkelingslanden uitrollen''
Pindamann in 'nieuws: Deezer heeft 4 miljoen betalende klanten'
Schway in 'nieuws: Rotterdams bedrijf kondigt onderwater-mmog met vr-headset-ondersteuning aan'
Arokh in 'nieuws: Werkende Apple I brengt op veiling ruim half miljoen euro op'
jvdmeer in 'nieuws: Werkende Apple I brengt op veiling ruim half miljoen euro op'
Eloy in 'nieuws: Google: gebruik xmpp-chatprotocol gestopt vanwege gebrek aan interesse'
MacGrumpy in 'nieuws: Google: gebruik xmpp-chatprotocol gestopt vanwege gebrek aan interesse'
bbob in 'nieuws: Minister: in 2017 alleen digitaal overheidscontact met burgers en bedrijven'
Met wat bold je mening, zonder goede onderbouwing, als feit poneren lijkt me geen +2 waard: RoestVrijStaal in 'nieuws: Minister: in 2017 alleen digitaal overheidscontact met burgers en bedrijven'
Amanoo in 'nieuws: Minister: in 2017 alleen digitaal overheidscontact met burgers en bedrijven'
[ Voor 116% gewijzigd door witeken op 28-05-2013 21:36 ]
Tweakblog van de maand
Nee, wat mij betreft niet. Al moest ik wel eerst het artikel lezen en je reactie 3 keer voordat ik hem doorhad, maar dat doet niets af aan de score
. Erg veel voegt het niet toe, maar ongewenst ook niet, 0 it is 
offtopic:
Lijkt er als je enkel de reactie leest op alsof "ook mobiele telefoon" de tijd op de één of andere manier 12 uur maakt in plaats van 4.
Lijkt er als je enkel de reactie leest op alsof "ook mobiele telefoon" de tijd op de één of andere manier 12 uur maakt in plaats van 4.
nieuws: Apple gaat iOS verder openstellen voor ontwikkelaars
Gaat weer goed daar, ik geef aan dat het toch verrassend is, en verklaar mijn opmerking. Een 0.
Iemand valt apple aan, krijgt +2 en +3 (zelfs 5x +3) (staat wel op -1 gelukkig)
Soms zit ik me echt af te vragen of het niet handiger is om bij android/windows/ios dingen geen reacties toe te laten.
Gaat weer goed daar, ik geef aan dat het toch verrassend is, en verklaar mijn opmerking. Een 0.
Soms zit ik me echt af te vragen of het niet handiger is om bij android/windows/ios dingen geen reacties toe te laten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kan iemand me uitleggen waarom deze worden "beloond met -1" , kan iemand het uitleggen bij deze twee:
Xanaroth in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan' dit lijkt me geen -1
Clogg in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan' => Dit lijkt me een 0
Zo zijn er wel meer in nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan die (in mijn ogen) onterrecht -1 schijnen te krijgen. (Daarmee bedoel ik dat +2 posts ook vrolijk -1 krijgen )
Der zijn er een paar beetje flauw bezig lijkt het.
EDIT:
Vanwaar dat deze op +2 staat flabber in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan' (En zelfs +3 krijgt)
Xanaroth in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan' dit lijkt me geen -1
Clogg in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan' => Dit lijkt me een 0
Zo zijn er wel meer in nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan die (in mijn ogen) onterrecht -1 schijnen te krijgen. (Daarmee bedoel ik dat +2 posts ook vrolijk -1 krijgen )
Der zijn er een paar beetje flauw bezig lijkt het.
EDIT:
Vanwaar dat deze op +2 staat flabber in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan' (En zelfs +3 krijgt)
Zal je altijd houden he. Men gunt elkaars plezier niet.lanerios schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:55:
nieuws: Apple gaat iOS verder openstellen voor ontwikkelaars
[ Voor 39% gewijzigd door Oxidda op 29-05-2013 11:38 ]
Mensen,
watercoolertje in 'nieuws: Nederlandse overheid mag providers mogelijk niet langer op vingers tikken'
vind ik prima on-topic... maar een +2 vind ik wat ver gaan. Mer meningen hierover?
watercoolertje in 'nieuws: Nederlandse overheid mag providers mogelijk niet langer op vingers tikken'
vind ik prima on-topic... maar een +2 vind ik wat ver gaan. Mer meningen hierover?
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Uh, waarom verdient mijn reactie een -1?
exorbitex in 'nieuws: Apple gaat iOS verder openstellen voor ontwikkelaars'
exorbitex in 'nieuws: Apple gaat iOS verder openstellen voor ontwikkelaars'
Krijgt van mij een +1, zie de -1 er zeker niet in.
Ik had nu net een comment gepost bij iemand die zat te miepen over de moderaties. Waarin ik doorverwijs naar dit topic.
Oxidda in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan'
Dat staat dan vrolijk op -1. Waarom?
Oxidda in 'nieuws: Blizzard snijdt in team mmog Titan'
Dat staat dan vrolijk op -1. Waarom?
Danku lanerios. Ik heb mijn reactie een beetje gewijzigd, her en der had ik apps geplaatst wat het voor een strikte tweaker wellicht wat off topic maakt. Echter de essentie van het verhaal blijft staan en daar heb ik redelijk mijn best op gedaan.
Staat nog steeds op -1
sdk1985 in 'nieuws: Valve laat Counter-Strike: GO-community zelf valsspelers beoordelen'
Nooit bedoeld als +2/+3 maar je -1 is overdreven. Best wel een goede tip voor de gebruikers die er last van hebben...
sdk1985 in 'nieuws: Valve laat Counter-Strike: GO-community zelf valsspelers beoordelen'
Nooit bedoeld als +2/+3 maar je -1 is overdreven. Best wel een goede tip voor de gebruikers die er last van hebben...
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 29-05-2013 13:46 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
SWINX in 'nieuws: Eenvoudiger interface Firefox komt in oktober'
Dit is geen +2 waard lijkt mij.
Edit: nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed
Opvallend veel (nu al >20) reacties op +2 in dit topic, lijkt op meningmodden. Een paar voorbeelden:
Dirk144 in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
volgeplakt love in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
Verwijderd in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
Madrox in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
Dit is geen +2 waard lijkt mij.
Edit: nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed
Opvallend veel (nu al >20) reacties op +2 in dit topic, lijkt op meningmodden. Een paar voorbeelden:
Dirk144 in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
volgeplakt love in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
Verwijderd in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
Madrox in 'nieuws: Kamp wil nog geen maatregelen nemen voor langer behoud beltegoed'
[ Voor 87% gewijzigd door tweaker2010 op 29-05-2013 14:36 ]
Ehm... +3? mij ontgaat het aan logica....
Verwijderd in 'nieuws: Synology voorziet DS1813+ en DS1513+ van uitbreidbaar geheugen'
Verwijderd in 'nieuws: Synology voorziet DS1813+ en DS1513+ van uitbreidbaar geheugen'
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Als het artikel nu had gezegd dat het uniek was zou een +2 of +3 kunnen maar dit staat er niet dus imho +1Beesje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:14:
Ehm... +3? mij ontgaat het aan logica....
Snap echt niet waarom ik hier naar -1 wordt gemod. Merk echt de laatste tijd dat sommige mensen modden omdat ze ergens totaal niet mee eens zijn.
vali in München rondt Linux-migratie na tien jaar af. Krijg echt 12 ongewenste op mijn bericht
vali in München rondt Linux-migratie na tien jaar af. Krijg echt 12 ongewenste op mijn bericht
Geen -1, maar het moderatiegezeur levert wel een puntje aftrek op, net als het nogal onvriendelijke taalgebruik ("fanaat"), verder dan een 0 kom ik nu eigenlijk niet.
Virussen? Scan ze hier!
In mijn optiek is het het afvragen waarom bij je een normaal bericht in paar seconde tijd naar -12 wordt geen zeuren. Tevens spoor ik geen onvriendelijke taalgebruik, het woord fanaat is niks anders dan een fanatiekelingen.wildhagen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:53:
Geen -1, maar het moderatiegezeur levert wel een puntje aftrek op, net als het nogal onvriendelijke taalgebruik ("fanaat"), verder dan een 0 kom ik nu eigenlijk niet.
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 29-05-2013 15:59 ]
Weer gezeur over OpenOffice waar het artikel niet over gaat.
modgezeur.
weer het irritante "de belastingbetaler".
0 met punt aftrek voor mod gezeur (dat hoort daar niet thuis)
modgezeur.
weer het irritante "de belastingbetaler".
0 met punt aftrek voor mod gezeur (dat hoort daar niet thuis)
Als je nu gewoon dat regeltje onder je edit weghaalt is er niets aan de hand. Klagen kan hier en niet op de FP.vali schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]
In mijn optiek is het het afvragen waarom bij je een normaal bericht in paar seconde tijd naar -12 wordt geen zeuren. Tevens spoor ik geen onvriendelijke taalgebruik, het woord fanaat is niks anders dan een fanatiekelingen.
Kan best, maar volgens de Mod-FAQ is het dat wel, en valide reden voor een punt aftrek.vali schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:
[...]
In mijn optiek is het het afvragen waarom bij je een normaal bericht in paar seconde tijd naar -12 wordt geen zeuren.
Fijn, maar in het algemeen beschaafd dagelijks verkeer wordt dat wel als onvriendelijke beschouwd.Tevens spoor ik geen onvriendelijke taalgebruik, het woord fanaat is niks anders dan een fanatiekelingen.
Virussen? Scan ze hier!
Bij deze ook gedaantweaker2010 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:04:
[...]
Als je nu gewoon dat regeltje onder je edit weghaalt is er niets aan de hand. Klagen kan hier en niet op de FP.
Tsurany in 'nieuws: PvdA wil betere bescherming ethische hackers'
WTF -1 en 0 terwijl het gewoon ontopic is? Laten we even negatief modden als we het ergens niet mee eens zijn...
WTF -1 en 0 terwijl het gewoon ontopic is? Laten we even negatief modden als we het ergens niet mee eens zijn...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit is toch echt geen +2 waard: Loller1 in 'nieuws: 'Startknop in WIndows 8.1 biedt ook toegang tot nieuwe All Apps-view''
De poster heeft ongelijk, want Glass/Aero is gewoon weg pleite in Windows 8. De reactie daaronder bekrachtigd het ook. Aangezien het wel nuttig is voor de discussie, lijkt een +1 mij voldoende.
De poster heeft ongelijk, want Glass/Aero is gewoon weg pleite in Windows 8. De reactie daaronder bekrachtigd het ook. Aangezien het wel nuttig is voor de discussie, lijkt een +1 mij voldoende.
[ Voor 17% gewijzigd door __1337__ op 29-05-2013 19:03 ]
Klopt, idd geen +2 waard.
Edit:
Inhoudelijk zwakke reactie, enkel hoge beoordeling omdat mensen het er mee eens zijn: firest0rm in 'nieuws: FBI hield kinderpornoforum in de lucht om bezoekers te volgen'
Zie je op meer plekken in het nieuwsbericht.
David Mulder in 'nieuws: PvdA wil betere bescherming ethische hackers'
Laatste statement is gewoon onjuist, dat is geen +2 waard.
Edit:
Inhoudelijk zwakke reactie, enkel hoge beoordeling omdat mensen het er mee eens zijn: firest0rm in 'nieuws: FBI hield kinderpornoforum in de lucht om bezoekers te volgen'
Zie je op meer plekken in het nieuwsbericht.
David Mulder in 'nieuws: PvdA wil betere bescherming ethische hackers'
Laatste statement is gewoon onjuist, dat is geen +2 waard.
[ Voor 109% gewijzigd door Tsurany op 29-05-2013 19:50 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
OpenOffice wordt toch echt meerdere keren genoemd in het artikel. Zo absurd streng wordt er in andere gevallen ook niet geoordeeld op off-topic.lanerios schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:58:
Weer gezeur over OpenOffice waar het artikel niet over gaat.
Na verwijderen van die mod klacht een krappe +1 wat mij betreft, hoewel het wel zo prettig was geweest als er een bron gegeven zou worden voor die opmerking over Linux fanaten. Ik kan me er wel iets bij indenken dat sommige gebruikers er aanstoot aan nemen op de manier zoals het er nu staat.
Ben ik weer omdat ik nog steeds het moderaten behoorlijk ondoorzichtig vind.
In eerste instantie werd deze reactie van mij met +2 gemodereerd. Voorts is deze teruggebracht naar +1.
Op basis van welk criterium is die post +1?
In eerste instantie werd deze reactie van mij met +2 gemodereerd. Voorts is deze teruggebracht naar +1.
Op welk criterium is deze post meer dan +1?SniperEye schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:40:
Ben ik weer omdat ik nog steeds het moderaten behoorlijk ondoorzichtig vind.
Inderdaad, is gewoon een +1, niet meer, niet minder.
Geen enkele moeite mee, maar ben dan consequent (kijkende naar praktisch dezelfde en vergelijkbare reacties).lanerios schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:01:
Inderdaad, is gewoon een +1, niet meer, niet minder.
Wordt er ook opgetreden tegen mensen die puur een -1 geven omdat ze het ergens niet mee eens zijn? Ik zie zo vaak dat een post normaal op +2 zou moeten staan maar dat hij, omdat de mening niet populair is, op +1 staat dankzij een paar -1 en 0 stemmers die niet eens durven te discussiëren maar enkel mening modden.
Nu is het niveau op Tweakers frontpage meestal niet van een hoog niveau maar dit zorgt er natuurlijk ook voor dat mensen niet graag inhoudelijk reageren omdat je toch zulke trieste lui langs krijgt.
Nu is het niveau op Tweakers frontpage meestal niet van een hoog niveau maar dit zorgt er natuurlijk ook voor dat mensen niet graag inhoudelijk reageren omdat je toch zulke trieste lui langs krijgt.
het niveau is de laatste tijd qua moderaties heel erg gedaald inderdaad, de -1 mening modders hebben de overhand gekregen op de mensen die serieus modden heb ik soms het gevoel. Echter is dat hier niet de plek om dit te bespreken, en lijkt me hander om in het Revisie moderatie topic te bespreken.
Ah dat topic niet gezien, ga daar even lezen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht