Thnx! Misschien kunnen ze zo'n post in het vervolg gewoon beter verwijderen ipv die link aanpassen?Dirk schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:47:
Was spam, ik heb hem maar gewoon gefixeerd.
die 21 keer +2 is echt ongelofelijk als die link niet eerst naar iets beters verwees.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:06:
Verwijderd in 'nieuws: Aldi gaat dualsim-Android-smartphone met 4,5"-ips-lcd verkopen'
Geen idee wat de link precies was, maar nu verwijst ie door naar disney. Nutteloos en kan dus wel op -1.
Er stonden al reacties onder.tweaker2010 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:55:
[...]
Thnx! Misschien kunnen ze zo'n post in het vervolg gewoon beter verwijderen ipv die link aanpassen?
Het was best een goede review blijkbaar, maar ik kan duidelijk zien dat het toch bedoeld was als spam.qlum schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:55:
[...]
die 21 keer +2 is echt ongelofelijk als die link niet eerst naar iets beters verwees.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
joepP in 'reviews: Dead Space 3: ijzig goed vervolg'
Lijkt me geen +3, eerder een +1 of zo, meer iets voor 'Geachte redactie'
Overigens staan er tal van andere reacties die min of meer dezelfde mening verwoorden
Overigens staan er tal van andere reacties die min of meer dezelfde mening verwoorden
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Een 0 lijkt me ruim voldoende, die reactie staat idd niet op de juiste plaats.Tribits schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:52:
joepP in 'reviews: Dead Space 3: ijzig goed vervolg'
Inderdaad, nul is de juiste score imo, die 9x+3 is een ernstige vorm van meningmodding.
Hier door kan hij nog wat zetjes gebruiken.
Hier door kan hij nog wat zetjes gebruiken.
[ Voor 26% gewijzigd door pino85 op 08-02-2013 17:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Origin64 in 'nieuws: Europese uitgevers: Google moet alle Europese mediabedrijven compenseren'
Dat is geen massale hoeveelheden +2 of zelfs +3 waard, maar een krappe +1 op zijn best.
Dat is geen massale hoeveelheden +2 of zelfs +3 waard, maar een krappe +1 op zijn best.
Virussen? Scan ze hier!
Had hem al +1 met boost gegeven, scheelde een stukwildhagen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:07:
Origin64 in 'nieuws: Europese uitgevers: Google moet alle Europese mediabedrijven compenseren'
Nulletje erbij...
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
+1 er bij.
[ Voor 85% gewijzigd door pino85 op 08-02-2013 21:49 ]
Liefhebber van Tweakers
Soldaatje in 'nieuws: Vodafone UK raadt iPhone 4S-gebruikers aan niet te upgraden naar iOS 6.1'
Alleen maar moderatiegeklaag, en nog over andermans reactie ook. Krijgt +3, maar is uiteraard een regelrechte -1.
Alleen maar moderatiegeklaag, en nog over andermans reactie ook. Krijgt +3, maar is uiteraard een regelrechte -1.
Virussen? Scan ze hier!
Duidelijke -1 inderdaad!
Liefhebber van Tweakers
n00bs in 'Europese Commissie ontziet Galileo-navigatiesysteem bij schrappen budget' vind ik een duidelijke troll, dus -1. Daar staat ie ook op. Echter, hij plaatst een link die als spam opgevat zou kunnen worden en dus misschien weggeknipt zou kunnen worden. (aan de andere kant leidt hij niet naar policy-schendende content).
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Hij staat stevig op -1 en wordt dus niet weergegeven.Spheroid schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:50:
n00bs in 'Europese Commissie ontziet Galileo-navigatiesysteem bij schrappen budget' vind ik een duidelijke troll, dus -1. Daar staat ie ook op. Echter, hij plaatst een link die als spam opgevat zou kunnen worden en dus misschien weggeknipt zou kunnen worden. (aan de andere kant leidt hij niet naar policy-schendende content).
In de topic nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors' worden weer wat ongewenstjes uitgedeeld waar ze naar mijn mening onerecht zijn. De moderaties zijn trouwens al behoorlijk rechtgetrokken en de reacties zijn op zichzelf niet zo spannend of soms ronduit matig.
Wat is trouwens de policy in dit topic daaromtrend? Willen jullie alleen meldingen als de moderaties uit de klauwen lopen, of ook wanneer ongeacht het eindresultaat er vreemde moderaties tussen zitten? Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik me hierbij meer stoor aan ongewenstjes dan aan +3 mods. Om ieder na te gaan jagen met een ongewenst moderatie lijkt me trouwens dweilen met de kraan open. Ik zou zelf alleen checken of het steeds dezelfde persoon is die zo modereert.
Ik zie de ongewenstjes in de volgende reacties:
VNA9216 in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
FreezeXJ in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
jopie in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
Verwijderd in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
sorted.bits in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
computerjunky in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
BoringDay in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
Wat is trouwens de policy in dit topic daaromtrend? Willen jullie alleen meldingen als de moderaties uit de klauwen lopen, of ook wanneer ongeacht het eindresultaat er vreemde moderaties tussen zitten? Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik me hierbij meer stoor aan ongewenstjes dan aan +3 mods. Om ieder na te gaan jagen met een ongewenst moderatie lijkt me trouwens dweilen met de kraan open. Ik zou zelf alleen checken of het steeds dezelfde persoon is die zo modereert.
Ik zie de ongewenstjes in de volgende reacties:
FreezeXJ in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
jopie in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
sorted.bits in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
computerjunky in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
BoringDay in 'nieuws: 'Nederlandse pc-markt krimpt fors''
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Opvallende aantallen vreemde mods zoals je hier hebt mag je melden, maar zoals de topicwaarschuwing ook al aangeeft, het heeft weinig zin om achter een individuele foute moderatie aan te gaan.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Kan iemand mij uitleggen waarom CH4OS in 'nieuws: Ubisoft stelt Rayman Legends voor Wii U uit tot september' een -1 waard is?
Ik zie het namelijk niet en imo is het gewoon on-topic? 
EDIT:
Is weer rechtgezet.
EDIT:
Is weer rechtgezet.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 09-02-2013 23:09 ]
Alleen die moderatieopmerking, die hoort niet in de reactie (daar roept hij hooguit offtopic discussies op), maar alleen hier.
Dank, was het vergeten te verwijderen na de correctie.
Nu deze weg is heb ik hem een zetje naar de +1 gegeven
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd in 'video: Gathering of the Tweakers - Casemodder snelleeddie'
De zoveelste post over de error die je met filmpjes krijgt als je op een of andere manier de add niet af kan spelen, hoort hooguit een 0 te krijgen, staat nu nog op +2.
De zoveelste post over de error die je met filmpjes krijgt als je op een of andere manier de add niet af kan spelen, hoort hooguit een 0 te krijgen, staat nu nog op +2.
Inmiddels op +1, maar kan nog wat zetjes gebruiken na een bizarre hoeveelheid +2 en +3

Nulletje erbij maar er is inderdaad nog een weg te gaan.
Liefhebber van Tweakers
SpoekGTi in 'nieuws: Microsoft: verkoop van Surface Pro in VS boven verwachting'
Dit lijkt me geen +2 waard.
Dit lijkt me geen +2 waard.
Zetje gegeven.
Liefhebber van Tweakers
Keypunchie in 'nieuws: W. Axl Rose verliest zaak tegen Activision om Guitar Hero III'
-1.. gewoon een pseudo "grap" om een fipo te hebben.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
-1 of nul kan wmb wel, alles daar boven niet.
Liefhebber van Tweakers
tweaker2010 in 'nieuws: Nederlanders klagen Facebook aan om patentschending'
Ik krijg hier -1 voor omdat mensen het niet met me eens zijn, misschien is mijn opmerking wat scherp maar dan nog zou het een 0 zijn. De reactie eronder krijgt +2 vanwege zijn positieve insteek, niet vanwege de inhoud.
Ik krijg hier -1 voor omdat mensen het niet met me eens zijn, misschien is mijn opmerking wat scherp maar dan nog zou het een 0 zijn. De reactie eronder krijgt +2 vanwege zijn positieve insteek, niet vanwege de inhoud.
Je staat effectief op de nul,de opmerking er onder ook.
Liefhebber van Tweakers
Gezien de hele context is deze grap, al is het een first post, toch wel zeer toepasselijk en goed geslaagd! Ik kan een +1 daarop ook wel tolereren.lanerios schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:19:
Keypunchie in 'nieuws: W. Axl Rose verliest zaak tegen Activision om Guitar Hero III'
Dat hij deze als eerste heeft geplaatst maakt het geen traditionele Fipo imho.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Humor is niet objectief te beoordelen dus de 1 vind het een -1 of een nul, de ander een +1.
Dit geld ook voor het begrip fipo in dit voorbeeld, althans zo kijk ik er tegen aan.
Dit geld ook voor het begrip fipo in dit voorbeeld, althans zo kijk ik er tegen aan.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
in [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen is het scherm (en dus de protector en coating) toch wel een boeiend onderwerp, en zeker gerelateerd aan ervaringen met het toestel, en dus mss toch de moeite waard om in dit topic te behouden... deze ervaringen dragen toch bij aan de hele 'feel' van het toestel
Ik vermoed dat je in het verkeerde topic zit.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 02:48:
in [Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen is het scherm (en dus de protector en coating) toch wel een boeiend onderwerp, en zeker gerelateerd aan ervaringen met het toestel, en dus mss toch de moeite waard om in dit topic te behouden... deze ervaringen dragen toch bij aan de hele 'feel' van het toestel
Alleen is deze post wel aan het verkeerde adres.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 02:48:
Een +3 is te hoog voor deze reactie: MM99 in 'nieuws: Vertu kondigt eerste Android-smartphone aan'
Inderdaad, 22 keer ook nogtweaker2010 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:39:
Een +3 is te hoog voor deze reactie: MM99 in 'nieuws: Vertu kondigt eerste Android-smartphone aan'
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
gaat nog lang duren, overigens stond Arnoud's reactie daar op ook op +2, die heb ik wel naar 1 kunnen krijgen maar ik zie de kans redelijk hoog dat die weer terug naar +2 gaat dus ik post hem hier toch maar.Zethiel schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:49:
[...]
Inderdaad, 22 keer ook nogeen 0 of +1 is meer dan genoeg maar met z'n 2,1 kan dat nog even duren.
arnoudwokke in 'nieuws: Vertu kondigt eerste Android-smartphone aan'
Inderdaad, een +1 kan wel maar zo veel +3's niet.tweaker2010 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:39:
Staat nu steviger op +1.qlum schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:56:
[...]
gaat nog lang duren, overigens stond Arnoud's reactie daar op ook op +2, die heb ik wel naar 1 kunnen krijgen maar ik zie de kans redelijk hoog dat die weer terug naar +2 gaat dus ik post hem hier toch maar.
arnoudwokke in 'nieuws: Vertu kondigt eerste Android-smartphone aan'
[ Voor 42% gewijzigd door pino85 op 12-02-2013 14:10 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Deze gebruiker: Terry Merks zit een gezonde discussie te voeren en krijgt 2 keer een -1?
Verwijderd in 'reviews: ThinkPad Twist: convertible met Windows 8 en touchscreen'
Verwijderd in 'reviews: ThinkPad Twist: convertible met Windows 8 en touchscreen'
Meningmodders actief daar?
De eerste post kan imo wel op een nul of +1.
De 2e staat modgezeur in en dus een punt aftrek, een nul volstaat dan ook maar ik weet dat sommigen het zwaarder laten wegen en dan direct er een -1 aan hangen, de -1's op de opmerking daar boven kan ik niet plaatsen.
De 2e staat modgezeur in en dus een punt aftrek, een nul volstaat dan ook maar ik weet dat sommigen het zwaarder laten wegen en dan direct er een -1 aan hangen, de -1's op de opmerking daar boven kan ik niet plaatsen.
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 12-02-2013 14:23 ]
Liefhebber van Tweakers
Beide reacties vind ik een beetje aanvallend en max 0 waard. Een -1 voor die 2e kan ik ook begrijpen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:10:
Deze gebruiker: Terry Merks zit een gezonde discussie te voeren en krijgt 2 keer een -1?
trogdor in 'nieuws: Wetsvoorstel: politie mag automatisch vastgelegde kentekens 4 weken opslaan'
Mensen voor 'rat' uitmaken lijkt me wel ongewenst en dus -1. Mede omdat de hele reactie toch al veel weg heeft van een fipo en verder geen enkele inhoud heeft.
Mensen voor 'rat' uitmaken lijkt me wel ongewenst en dus -1. Mede omdat de hele reactie toch al veel weg heeft van een fipo en verder geen enkele inhoud heeft.
Virussen? Scan ze hier!
inderdaad, hij is er trouwens nog niet na mijn mod. Maar zoizo zou ik nooit een reactie die iemand voor rat uitmaakt hoger dan -1 willen geven.wildhagen schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:39:
trogdor in 'nieuws: Wetsvoorstel: politie mag automatisch vastgelegde kentekens 4 weken opslaan'
[ Voor 8% gewijzigd door qlum op 12-02-2013 16:44 ]
Ook een -1 van mijn kant erbij, dit soort reacties zijn in mijn ogen ongewenst.
[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 12-02-2013 17:01 ]
Liefhebber van Tweakers
Conzales in 'nieuws: Wetsvoorstel: politie mag automatisch vastgelegde kentekens 4 weken opslaan'
Beetje nergens op slaande WO2 vergelijking.
Virussen? Scan ze hier!
Neyluzz in 'video: BlackBerry Z10'
Wat is hier off-topic aan?
Was al verwijderd toen ik keek.wildhagen schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:11:
Conzales in 'nieuws: Wetsvoorstel: politie mag automatisch vastgelegde kentekens 4 weken opslaan'
Stond al op on-topic toen ik keek maar ik heb hem er nog 2x extra +1 bij gegeven.tweaker2010 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:18:
Neyluzz in 'video: BlackBerry Z10'
Doe deze troll naar -1 aub.
Verwijderd in 'nieuws: Meerderheid Tweede Kamer wil einde aan cookie-popups'
Verwijderd in 'nieuws: Meerderheid Tweede Kamer wil einde aan cookie-popups'
[ Voor 12% gewijzigd door witeken op 13-02-2013 16:48 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Vraagje:
nieuws: Gas Powered Games stopt met crowdfunding Wildman
Waarom krijg ik daar een min 1? Het eerste wat me opviel aan het artikel (naast het nieuws) was dat die regel gewoon niet echt lekker liep en voor mij na meerdere malen lezen nog steeds niet echt lekker liep en ik denk ik meld dat misschien voor de volgende keer. Vervolgens blijf ik gewoon on-topic. Lijkt me niet een -1.
nieuws: Gas Powered Games stopt met crowdfunding Wildman
Waarom krijg ik daar een min 1? Het eerste wat me opviel aan het artikel (naast het nieuws) was dat die regel gewoon niet echt lekker liep en voor mij na meerdere malen lezen nog steeds niet echt lekker liep en ik denk ik meld dat misschien voor de volgende keer. Vervolgens blijf ik gewoon on-topic. Lijkt me niet een -1.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Spel en tikfouten e.d. zijn aparte topis voor zoals Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41
Dergelijke opmerkingen bij een artikel worden automatisch beloond omdat het geen inhoudelijke reactie is.
Tevens het advies om de link naar je post te plaatsen, je linkt nu naar het artikel en dat is zoveel zoeken en scrollen nu...
Dergelijke opmerkingen bij een artikel worden automatisch beloond omdat het geen inhoudelijke reactie is.
Tevens het advies om de link naar je post te plaatsen, je linkt nu naar het artikel en dat is zoveel zoeken en scrollen nu...
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
nieuws: KNVB klaagt bij FIFA over protesterende spelers in FIFA 13
+1 lijkt mij prima, de +2 en +3 lijkt weer erg op `mee eens` modden imho
mveijden schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:58:
nieuws: KNVB klaagt bij FIFA over protesterende spelers in FIFA 13
Over welke post heb jij het nuTevens het advies om de link naar je post te plaatsen, je linkt nu naar het artikel en dat is zoveel zoeken en scrollen nu...
Liefhebber van Tweakers
Om het maar niet over z'n straat taal gebruik te hebben "Beter gaat" etc. Vind ik het niet meer dan een 0. Erg captain obvious.
(ik ga ervan uit dat: Flimovic bedoelt wordt)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
prut...
Yi-Long in 'nieuws: KNVB klaagt bij FIFA over protesterende spelers in FIFA 13'
Die komt ook niet verder dan +1 maar hangt inderdaad ook al van de +2 & +3 aan elkaar...lanerios schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:06:
Om het maar niet over z'n straat taal gebruik te hebben "Beter gaat" etc. Vind ik het niet meer dan een 0. Erg captain obvious.
[ Voor 35% gewijzigd door mveijden op 13-02-2013 19:23 ]
+3 waard, die -1 kan echt niet en dat is zelfs 6 keer gestemd...
BarôBarôZZa in 'nieuws: Minister: cookie-popups zijn wellicht niet meer nodig'
BarôBarôZZa in 'nieuws: Minister: cookie-popups zijn wellicht niet meer nodig'
Ik vind het eerste stuk wat flamerig overkomen richting de persoon waar hij het over heeft, dat kan ook anders verwoord worden.
Dat is imo dus geen +3 waard, de -1 kan dan ook weer niet dat is pure compensatie/mening moddging, daar ben ik het mee eens!
Dat is imo dus geen +3 waard, de -1 kan dan ook weer niet dat is pure compensatie/mening moddging, daar ben ik het mee eens!
[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 13-02-2013 22:36 ]
Liefhebber van Tweakers
Ramon in 'nieuws: Minister: cookie-popups zijn wellicht niet meer nodig'
Dat lijkt me toch een vrij duidelijke fipo en dus -1?

Die +2's en +3's mogen denk ik wel nagekeken worden, want dat is op geen enkele manier te verantwoorden.

Die +2's en +3's mogen denk ik wel nagekeken worden, want dat is op geen enkele manier te verantwoorden.
Virussen? Scan ze hier!
Mee eens, staat na mijn zetje nu effectief op 0.
Liefhebber van Tweakers
Die heeft idd nog wel wat zetjes naar -1 nodig.wildhagen schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 04:56:
Ramon in 'nieuws: Minister: cookie-popups zijn wellicht niet meer nodig'
Edit: 1337mhz in 'nieuws: Apple geeft MacBook Pro snellere cpu's en verlaagt prijzen' deze mag ook wel op -1.
Edit 2: SoloH in 'nieuws: Apple geeft MacBook Pro snellere cpu's en verlaagt prijzen' dit is geen +3 maar -1.
[ Voor 34% gewijzigd door tweaker2010 op 14-02-2013 09:14 ]
Deze reactie: ronaldmathies in 'nieuws: Apple gaat 'Exchange-bug' iOS 6.1 verhelpen' op de -1?
Hij chargeert enigszins maar om daar een -1 voor te geven is overdreven imho! lijkt mij een +1.
Hij chargeert enigszins maar om daar een -1 voor te geven is overdreven imho! lijkt mij een +1.
Eerste een 0 gegeven. Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Is de toon netjes? Nee, verdient hij daarom instantly -1? Ook niet. Helaas merk ik dat wel vaker, gewoon een normale vergelijking van apple producten? -1 volgens velen.tweaker2010 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:44:
[...]
Die heeft idd nog wel wat zetjes naar -1 nodig.
Edit: 1337mhz in 'nieuws: Apple geeft MacBook Pro snellere cpu's en verlaagt prijzen' deze mag ook wel op -1.
Edit 2: SoloH in 'nieuws: Apple geeft MacBook Pro snellere cpu's en verlaagt prijzen' dit is geen +3 maar -1.
Beiden lijken me idd -1's, bij deze!tweaker2010 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:44:
[...]
Die heeft idd nog wel wat zetjes naar -1 nodig.
Virussen? Scan ze hier!
@lanerios!
Sorry maar die van 1337 mhz is gewoonweg recht op de man. Daar is maar 1 niveau voor en dat is de -1. Als je daar ook nog eens het modcommentaar bij optelt dan is alles boven de -1 mismodden! Dus zeker die +1 die jij hebt gegeven ipv de 0 waar je mee schermt!
had hij de persoonlijke comments weggelaten evenals het modcommentaar dan was de +1 wel gerechtvaardigd en misschien nog wel hoger maar nue echt niet!
Sorry maar die van 1337 mhz is gewoonweg recht op de man. Daar is maar 1 niveau voor en dat is de -1. Als je daar ook nog eens het modcommentaar bij optelt dan is alles boven de -1 mismodden! Dus zeker die +1 die jij hebt gegeven ipv de 0 waar je mee schermt!
had hij de persoonlijke comments weggelaten evenals het modcommentaar dan was de +1 wel gerechtvaardigd en misschien nog wel hoger maar nue echt niet!
[ Voor 24% gewijzigd door TheCapK op 14-02-2013 10:52 ]
Kan idd wel op +1. Heb hem ook een +1 gegeven.k1n8fisher schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:39:
Deze reactie: ronaldmathies in 'nieuws: Apple gaat 'Exchange-bug' iOS 6.1 verhelpen' op de -1?
Wow.. het kan ook wat minder gerage zeg.. jezus mensen. En iemand kan een keer misklikken misschien? >_> kom op zeg, wat een niveau weer zo. Trouwens mooi dat je hem een -1 wil geven omdat hij op de man speelt, maar mij dan ook gelijk direct aanvalt. Hmm, beetje raar misschien?k1n8fisher schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:51:
@lanerios!
[ Voor 9% gewijzigd door corset op 14-02-2013 11:12 ]
Met de oude lay-out was een misklik nog makkelijk. Met de nieuwe lay-out is de tussenruimte heel wat groter. Misschien dat ik wat fel reageer, sorry daarvoor maar het bekroop me een beetje!lanerios schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:11:
[...]
Wow.. het kan ook wat minder gerage zeg.. jezus mensen. En iemand kan een keer misklikken misschien? >_> kom op zeg, wat een niveau weer zo. Trouwens mooi dat je hem een -1 wil geven omdat hij op de man speelt, maar mij dan ook gelijk direct aanvalt. Hmm, beetje raar misschien?
Mee eens, heb een 0 gegeven.lanerios schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:43:
[...]
Eerste een 0 gegeven. Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Is de toon netjes? Nee, verdient hij daarom instantly -1? Ook niet. Helaas merk ik dat wel vaker, gewoon een normale vergelijking van apple producten? -1 volgens velen.
Vind de vergelijking een ruime +1 (potentiele +2), voor de toon er wat af en voor het mod commentaar er wat af.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Ik heb die reactie 0 gegeven, hoewel de post zelf redelijk slecht geformuleerd is en hoewel die mod gezeur aan het einde heeft vind ik dit nog niet genoeg om hem van de +1 die die anders zou krijgen naar een -1 te brengen, ik vind dat voor dit soort posts een 0 volstaat. Ik kan me ook goed voorstellen dat iemand het een -1 geeft, hoger dan een 0 is daar in tegen niet echt te verdedigen. Ik zie trouwens niet in hoe deze post een persoon direct aanvalt.
[ Voor 24% gewijzigd door qlum op 14-02-2013 15:06 ]
miklas in 'meuk: Skype for Windows 6.2 build 106'
Dit is geen +3 waard.
Dit is geen +3 waard.
Als het alleen de toon was geweest had je mij niet gehoord. Toonzetting kan af en toe best wat sterker zijn (zie ook de reactie die ik iets daarvoor al aankaart), zeker als je jezelf aan degene op wie je reageert ergert. Persoonlijke aanvallen zijn gewoon wel een bijna automatische -1 zeker als daar modcommentaar bij komt.JDVB schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:27:
[...]
Mee eens, heb een 0 gegeven.
Vind de vergelijking een ruime +1 (potentiele +2), voor de toon er wat af en voor het mod commentaar er wat af.
Dit heb ik de heer zelf trouwens ook al gemaild.
Vandaar mijn: alles boven de -1 is mismodden op die reactie! (ik neem aan dat we het nog steeds over de reactie van 1337mhz hebben!)
Zou een PowerMod kunnen kijken naar de persoon die deze posts: Sssquirrel in 'nieuws: Bug in iOS maakt omzeilen lockscreen mogelijk' dier in 'nieuws: Bug in iOS maakt omzeilen lockscreen mogelijk' beiden +3 geeft? Ze zijn vlak achter elkaar geplaatst en vlak achter elkaar +3 gemod, lijkt mij dezelfde persoon die niet helemaal doorheeft waar +3 nou precies voor staat. Ik heb 'm naar +1 terug kunnen modden.
Edit: Nog eentje in hetzelfde nieuwsbericht: Peatsmoke in 'nieuws: Bug in iOS maakt omzeilen lockscreen mogelijk'
Edit: Nog eentje in hetzelfde nieuwsbericht: Peatsmoke in 'nieuws: Bug in iOS maakt omzeilen lockscreen mogelijk'
[ Voor 16% gewijzigd door Zerfox op 14-02-2013 14:49 ]
Ja idd. Er is trouwens ook +2 gegeven wat ook te hoog is.Zerfox schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:40:
Zou een PowerMod kunnen kijken naar de persoon die deze posts: Sssquirrel in 'nieuws: Bug in iOS maakt omzeilen lockscreen mogelijk' dier in 'nieuws: Bug in iOS maakt omzeilen lockscreen mogelijk' beiden +3 geeft? Ze zijn vlak achter elkaar geplaatst en vlak achter elkaar +3 gemod, lijkt mij dezelfde persoon die niet helemaal doorheeft waar +3 nou precies voor staat. Ik heb 'm naar +1 terug kunnen modden.
Die eerste twee is idd dezelfde persoon. Ga ik eens achteraan!
-1's gegeven, staan beiden nu op de -1
Liefhebber van Tweakers
Had niet door dat ik als laatste had gepost.. my bad..
Onderstaande is eerder een offtopic reactie dan 3x een +3, maar dit is weer een onderwerp waarin we denk ik aan de bak kunnen.
segascope in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Verwijderd in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Dood verwensing, mag imo wel verwijderd worden ondanks dat hij op -1 staat, is zelfs 5x+3 op gegeven...
Onderstaande is eerder een offtopic reactie dan 3x een +3, maar dit is weer een onderwerp waarin we denk ik aan de bak kunnen.
segascope in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Verwijderd in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Dood verwensing, mag imo wel verwijderd worden ondanks dat hij op -1 staat, is zelfs 5x+3 op gegeven...
[ Voor 69% gewijzigd door pino85 op 15-02-2013 06:53 ]
Liefhebber van Tweakers
Ja idd, en het zal de laatste niet zijn in dat topic, vrees ik. Die eerste had ik al een 0 gegevenpino85 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:40:
Had niet door dat ik als laatste had gepost.. my bad..
Dood verwensing, mag imo wel verwijderd worden ondanks dat hij op -1 staat, is zelfs 1x+3 op gegeven...
Respectievelijk een 0 en een -1 idd, waarbij die laatste wel weg mag.
Ledtherebelight in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Verder dan een krappe 0 kom niet, 2x +3 lijkt me toch echt erg fout.
Is een -1, maar krijgt +2 en zelfs +3....
Ledtherebelight in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Verder dan een krappe 0 kom niet, 2x +3 lijkt me toch echt erg fout.
Is een -1, maar krijgt +2 en zelfs +3....
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 14-02-2013 19:17 ]
Virussen? Scan ze hier!
Daar zijn de diverse waarschuwing opgestuurd!
Lijkt me geen +2 of +3's waard bij onderstaande posts.
Er word door bepaalde personen gemismod/gemeningmod in dit onderwerp en ik kaart even wat voorbeelden aan, kijk even niet puur naar de scores van de posts maar het valt me erg op dat er +2's/+3's aan worden gegeven en die mensen die dit doen snappen of de regels niet dus kunnen wel wat uitleg gebruiken of ze weten het wel en denken ach why not.
Heb het gevoel dat wellicht een paar mensen consequent met +3's strooien bij anti brein reacties vandaar dat ik deze posts even aankaart.
Snap dat we hier eigenlijk ons richten op de scores recht zetten van de posts en dat individuele zaken voorbehouden is aan power mods evenals eventuele sancties maar vond toch dat dit even gemeld moest worden zodat er wellicht mits nodig word geacht naar kan worden gekeken en de mensen die dit doen aangegeven kan worden dat ze op de verkeerde manier modden.
Katsunami in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Sergelwd in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
emagdnim in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
gamezfreak in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
gamezfreak in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Damic in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
ReneX in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
G_Dragon in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Er word door bepaalde personen gemismod/gemeningmod in dit onderwerp en ik kaart even wat voorbeelden aan, kijk even niet puur naar de scores van de posts maar het valt me erg op dat er +2's/+3's aan worden gegeven en die mensen die dit doen snappen of de regels niet dus kunnen wel wat uitleg gebruiken of ze weten het wel en denken ach why not.
Heb het gevoel dat wellicht een paar mensen consequent met +3's strooien bij anti brein reacties vandaar dat ik deze posts even aankaart.
Snap dat we hier eigenlijk ons richten op de scores recht zetten van de posts en dat individuele zaken voorbehouden is aan power mods evenals eventuele sancties maar vond toch dat dit even gemeld moest worden zodat er wellicht mits nodig word geacht naar kan worden gekeken en de mensen die dit doen aangegeven kan worden dat ze op de verkeerde manier modden.
Katsunami in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Sergelwd in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
emagdnim in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Damic in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
ReneX in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
G_Dragon in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 14-02-2013 22:12 ]
Liefhebber van Tweakers
Klopt, het zijn stuk voor stuk allemaal anti-Kuik en anti-Brein reacties. Sommige users blijven het vuur maar opstoken in dat topic.pino85 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:01:
Verwijderd
Je verwacht het niet
En met zo'n alinea lijkt deze post mij ook geen 2 punten meer waard
En met zo'n alinea lijkt deze post mij ook geen 2 punten meer waard
kutje Kuik en zijn buttplugjesKortom: waanzinnig nutteloze actie van een compleet overbodige en nutteloze organisatie, want kutje Kuik en zijn buttplugjes bestaan alleen maar bij de gratie van de bedrijven waardoor ze ingehuurd worden en vooral hijzelf komt alleen voor zelfverheerlijking in het nieuws. Het is een uitermate walgelijke en verachtelijke persoon en wat mij betreft inderdaad iemand die makkelijk gemist kan worden, aangezien hij helemaal niets bijdraagt aan de maatschappij of de mensheid in zijn geheel, en voor alles wat nutteloos is geldt hetzelfde...
Was al door pino85 aangedragen (terecht!) vanwege de onterechte +2's en +3's, maar imho hoort deze op -1 thuis. Wie geeft hem nog een zetje?
Was al door pino85 aangedragen (terecht!) vanwege de onterechte +2's en +3's, maar imho hoort deze op -1 thuis. Wie geeft hem nog een zetje?
[ Voor 0% gewijzigd door wildhagen op 15-02-2013 06:57 . Reden: dom foutje :P ]
Virussen? Scan ze hier!
Neem aan dat je de -1 bedoelt 
Deze mag wmb dan wel weg van de -1
WhatsappHack in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Deze mag wmb dan wel weg van de -1
WhatsappHack in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
[ Voor 148% gewijzigd door pino85 op 15-02-2013 06:50 ]
Liefhebber van Tweakers
Bedoelde idd -1. Die reactie staat nu op 0.
Verder geeft deze persoon aan een modmisbruiker te zijn, door het geven van een +3 aan bursche in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen' wat maximaal een +1 is. Misschien even nakijken?
Verder geeft deze persoon aan een modmisbruiker te zijn, door het geven van een +3 aan bursche in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen' wat maximaal een +1 is. Misschien even nakijken?
Virussen? Scan ze hier!
Levo75 in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Deze reactie vind ik geen +1 of 0 waard. Heb hem -1 gegeven.
Deze reactie vind ik geen +1 of 0 waard. Heb hem -1 gegeven.
[Remmes] in 'nieuws: De Persgroep gaat cookiemuur neerhalen'
Ik ruik meningmods alleen omdat ik eigenlijk tegen het nieuwe besluit ben, met naar mijn mening een prima argument.
Ik ruik meningmods alleen omdat ik eigenlijk tegen het nieuwe besluit ben, met naar mijn mening een prima argument.
ja, daag.
Beide zijn gewoon trolls en, in het eerste geval, moderatiegezeur.
Een -1 lijkt me in beide gevallen het correcte niveau.
Virussen? Scan ze hier!
Je was me net voor maar ja, ook gebeurd het eigenlijk nooit dat een post unaniem 20x een mismod krijgt.wildhagen schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:40:
Zeer zeker geen troll maar goed, 2de keer dat ik hier kom, en 2de keer word ik als troll neergezet, prima als het zo moetwildhagen schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:40:
ja, daag.
Je hebt het oa over troep en Tweakers blokken in beide reacties, daarnaast loop je te zeuren over meningmods.Remmes_NT schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:50:
[...]
Zeer zeker geen troll maar goed, 2de keer dat ik hier kom, en 2de keer word ik als troll neergezet, prima als het zo moet
Hoe duidelijk kan een -1 zijn?
Die troep staat standaard aan, hoe moeilijk kan het zijn om aan je gebruikers te denken en hun deze optie te geven?
[...]
Meningmods in da house woooh -1
Ja troep, ik vind Facebook en Twitter knoppen op sites troep, dat is een mening.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:58:
[...]
Je hebt het oa over troep en Tweakers blokken in beide reacties, daarnaast loop je te zeuren over meningmods.
Hoe duidelijk kan een -1 zijn?
[...]
Ik liep te zeuren over meninmods omdat mijn reacite -1 kreeg alleen omdat ik het sneu vind dat Tweakers te lui is om de social media cookies te laten weigeren. BAH *kotssmiley*
[ Voor 20% gewijzigd door [Remmes] op 15-02-2013 11:07 ]
ja, daag.
Het gaat om de toon waarop je die "mening" meent te moeten geven, naast de woordkeuze. Dat maakt het tot trolls.
Virussen? Scan ze hier!
Dan denk ik dat jullie maar eens de betekenis van het woord troll moeten controleren, maar goed
ja, daag.
Graag discussiëren op basis van inhoudelijke argumenten. Hier heeft niemand wat aan.Remmes_NT schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:24:
Dan denk ik dat jullie maar eens de betekenis van het woord troll moeten controleren, maar goed
Ik snap jouw punt niet, je geeft aan ghostery te gebruiken, dus je hele argument dat T.net je een keuze ontneemt en je daarom maar adds gaat blocken is onzin, je hebt die keuze in gohstery in een veel uitgebreidere vorm dan op welke website dan ook geboden wordt.Remmes_NT schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:24:
Ik zou van iemand die weet hoe handig die tools zijn veel eerder verwachten dat hij/zij er eerder voor zou pleiten een dergelijke tool standaard in een browser te implementeren en vervolgens alle cookie waarschuwingen op websites achterwege te laten. Uniformiteit FTW.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Verwijderd
Het wordt volgens mij tijd dat alle doodsverwensingen, brandstichting, en andere volstrekt ongepaste opmerkingen aan het adres van Tim Kuik een -2 krijgen. Een DM van een powermod mag er ook wel bij. Het is zo langzamerhand volledig uit de hand gelopen, en ook met een -1 moderatie volstrekt onacceptabel om op de FP te hebben staan.
Pineka in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
actionInvoke in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
en deze mogen ook minstens een powermod fix op -1 krijgen:
ThanosReXXX in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen' ("kutje Kuik en zijn buttplugjes" )
Verwijderd in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen' (brandstichting)
actionInvoke in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
ThanosReXXX in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen' ("kutje Kuik en zijn buttplugjes" )
Verwijderd in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen' (brandstichting)
Mee eens idd. Die laatste lijkt me ook een prima kandidaat voor de -2 overigens, door die opmerking over in de fik steken.
De FP is geen verzamelplaats voor dit soort idioten, die kunnen beter naar FOK, dat is nota ben zowat speciaal voor dit soort reacties bedoeld.
De FP is geen verzamelplaats voor dit soort idioten, die kunnen beter naar FOK, dat is nota ben zowat speciaal voor dit soort reacties bedoeld.
Virussen? Scan ze hier!
Zolang Fok/GS/etc kleuters kunnen reageren hoe ze willen en -als groep- ongestraft kunnen mismodden, zal het reactieniveau van T.net af blijven glijden naar Fok/GS/etc.
Ik kan me allang niet meer aan de indruk onttrekken dat het MT dat wel prima vind zo, ws is de kudde kleuters groter dan degenen die op T.net voor inhoud komen.
Ik kan me allang niet meer aan de indruk onttrekken dat het MT dat wel prima vind zo, ws is de kudde kleuters groter dan degenen die op T.net voor inhoud komen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nummer 5 is terug op 0 en die onderste twee staan daar ook nog steeds op, heb ze -1 gegeven maar goed ze staan dus nu nog op 0.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:10:
Het wordt volgens mij tijd dat alle doodsverwensingen, brandstichting, en andere volstrekt ongepaste opmerkingen aan het adres van Tim Kuik een -2 krijgen. Een DM van een powermod mag er ook wel bij. Het is zo langzamerhand volledig uit de hand gelopen, en ook met een -1 moderatie volstrekt onacceptabel om op de FP te hebben staan.
Directe link naar nummer 5 voor mensen die geen zin hebben om ze te tellen: actionInvoke in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Als een powermod toch bezig is zou het misschien een goed idee zijn om achter de +2's en +3's aan te gaan, ik denk dat we hier allemaal mee eens zijn dat dat toch echt misbruik van het systeem is.
Deze is heel makkelijk te vinden gezien zijn post min of meer toegeeft hoe hij het modsysteem misbruikt, hij verdiend op zijn minst een waarschuwing: markwiering in 'nieuws: Brein wil meer 'illegale' links in Google laten verwijderen'
Ook heb nog een rijtje vervelende -1 posts door een persoon achter elkaar gevonden, daar mag misschien ook wel iets aan gebeuren.
[ Voor 26% gewijzigd door qlum op 15-02-2013 15:54 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht