Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Deze had ik ook aan een power mod door gegeven maar protocol in dit geval is dat hij al op -1 staat en verwijdering bv niet nodig zou zijn( bij deze betreffende post), zelf heb ik een andere mening, dit soort posts moeten niet getolereerd worden en imho verwijderd of naar de -2 maar goed als dit het protocol is of het niet ernstig genoeg is kwa inhoud dan is dat zo en moeten we ons daar gewoon bij neer leggen ben ik bang.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:10:
Het wordt volgens mij tijd dat alle doodsverwensingen, brandstichting, en andere volstrekt ongepaste opmerkingen aan het adres van Tim Kuik een -2 krijgen. Een DM van een powermod mag er ook wel bij. Het is zo langzamerhand volledig uit de hand gelopen, en ook met een -1 moderatie volstrekt onacceptabel om op de FP te hebben staan.
[URL="http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=6077386"]VHD in 'nieuws: Brein wil
Ik ben van mening of nee ben bang dat als we dit al min of meer gaat tolereren ondanks dat hij op -1 staat dat we langzaam aan steeds meer gaan toelaten en afzakken en die kant zou ik niet op willen gaan.
Maar ja ik ga wellicht te offtopic nu, sorry daar voor mensen maar het moest me toch echt even van het hart, is denk ik gewoon meer een principe kwestie/ gevoel van me, niet verkeerd bedoeld verder naar de power mod in kwestie maar het zit me toch wel erg dwars want dit zou niet de maat moeten zijn naar mijn mening.
De personen die zo menen te moeten reageren in hun posts moeten keihard ( op ons brabants)aangepakt worden en een -1 vind ik dan niet juist of genoeg maar goed zo kijk ik er dan tegen aan, wellicht ben ik ook niet realistisch.
Dat topic is verder wel wat uit de hand aan het lopen kwa opmerkingen maar was te verwachten bij dit onderwerp.
[ Voor 44% gewijzigd door pino85 op 15-02-2013 17:49 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
persoonlijk vind ik juist door dat dit soort reacties meer voor gaan komen het veel belangrijker word om deze stevig aan te pakken. Hierbij hoort ook dat posters die bij voorbeeld 5 duidelijke -1 posts op een rij maken daar niet zomaar mee weg moeten komen. Ik snap dan ook wel dat -2 een heel zwaar middel is en dat daar misschien niet naar gegrepen moet worden maar ik denk toch dat op zijn minst een pm voor de mensen die zich op de frontpage misdragen zeeg gewenst is. of toch net wat eerder achter de modders die duidelijk een mismod maken aan gaan.wildhagen schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:30:
Ik denk dat het juist wél gemeengoed gaat worden. Tweakers.net wil immers een breder publiek aanspreken. Daar horen dit soort reacties dus ook bij, aan de onderkant van het spectrum.
Als er niet harder word ingegrepen vrees ik het ergste.
Met mijn post wilde ik een ander onderdeel aankaarten of kwijt.. net hoe je het bekijkt.
Maar laten we weer verder gaan met het modden zelf, genoeg offtopic nu( ook van mijn kant)
[ Voor 27% gewijzigd door pino85 op 15-02-2013 18:32 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Gezien de parent zeg ik +1 al kan ik de 0 ook wel begrijpen. Hoger is niet correct...pdtech schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:15:
Wat mij betreft mag deze deze op 0, aangezien het off-topic is op het onderwerp in een off-topic draadje. Lijken een paar mensen hem +2/+3 gegeven te hebben omdat ze het gewoon heel erg met hem eens zijn.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
doltishDuke in 'nieuws: Gerucht: Vodafone komt over twee weken met nieuwe mobiele abonnementen'
Dit is ook geen 6x+2 waard maar max +1
Batiatus in 'nieuws: Gerucht: Vodafone komt over twee weken met nieuwe mobiele abonnementen'
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 15-02-2013 22:41 ]
Liefhebber van Tweakers
Beide reacties staan na mijn zetje op +1.pino85 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 22:39:
Deze post is lijkt mij absoluut geen 9x+3 en 1x+2 waard en dus effectief +2, +1 lijkt me de max
doltishDuke in 'nieuws: Gerucht: Vodafone komt over twee weken met nieuwe mobiele abonnementen'
Dit is ook geen 6x+2 waard maar max +1
Batiatus in 'nieuws: Gerucht: Vodafone komt over twee weken met nieuwe mobiele abonnementen'
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
botoo schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:18:
Zolang Fok/GS/etc kleuters kunnen reageren hoe ze willen en -als groep- ongestraft kunnen mismodden, zal het reactieniveau van T.net af blijven glijden naar Fok/GS/etc.
Ik kan me allang niet meer aan de indruk onttrekken dat het MT dat wel prima vind zo, ws is de kudde kleuters groter dan degenen die op T.net voor inhoud komen.
Mee eens. Je ziet niet alleen dat er steeds meer slechte/korte/nietszeggende/onzinnge reacties voorbij komen, maar ook dat discussies die ergens over gaan worden ondergesneeuwd door meningen en daarbijbehorende moderaties.
En toch moeten ook "kleuters" op Tweakers kunnen komen, Tweakers is geen nachtclub. Maar dan wel graag de leergierige exemplaren die wat van anderen willen opsteken. Laten we er maar aan wennen dat dit zo is.Zolang Fok/GS/etc kleuters kunnen reageren hoe ze willen en -als groep- ongestraft kunnen mismodden, zal het reactieniveau van T.net af blijven glijden naar Fok/GS/etc.
Ik kan me allang niet meer aan de indruk onttrekken dat het MT dat wel prima vind zo, ws is de kudde kleuters groter dan degenen die op T.net voor inhoud komen.
Ik denk dat we het modsysteem niet de rol van disciplinaire maatregel in de schoenen moeten schuiven. De gemodereerde vindt dan toch alleen maar dat zijn/haar reactie onheus is gemodereerd. Zeker bij nieuwe, jonge, gebruikers kan een duwtje via een DM positieve invloed hebben. Van het directe contact gaat een meer controlerende invloed uit. Misschien iets vaker de -2 moderatie toepassen, al zou ik de eigenaar voor de transparantie dan wel een DM sturen waarom
Maar ja, ik heb makkelijk praten, als stuurman aan wal, ik denk dat de Powermods al overuren draaien, het zal wel dweilen met kraan open zijn. Wel verwacht ik dat met DM's meer is te sturen aan de voorkant, en dit kan uiteindelijk relatief minder tijd kosten. Het modsysteem houdt dan verder de focus op het modereren van de reacties op zich.
Nog een klein vraagje van deze rookie: kan de Mod-faq aan de quickreply header worden toegevoegd? Dan is ie lekker dicht bij de hand.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
a makkelijker kunnen naslaan bij twijfel
b er makkelijker op gewezen kunnen worden bij mismods
Wat betreft -2 mods: hier hangt standaard een mailtje aan vast.
Wat betreft overuren maken: ook wij zijn maar gewoon vrijwilligers. We steken de tijd erin die we kunnen maar ook wij hebben gewon onze baan en onze andere bezigheden.
Wat betreft die doodsverwensing: iemand iets toewensen is minder dan iemand bedreigen. daar proberen we ongeveer de lijn te trekken. Wil niet zeggen dat we zulke mensen niet mailen oid. De boven aangedragene is op de hoogte gebracht en dat staat ook in zijn notes.
Bij misdragingen kijken we altijd eerst naar de notes van iemand: heeft ie er geen dan is het gewon een eerste waarschuwing. Heeft ie er wel dan kijken we naar de datum die er bij staat. Iemand die 5 jaar geleden zich heeft misdragen ga je niet zo streng straffen als iemand die vorige maand nog is gewaarschuwd!
[ Voor 38% gewijzigd door TheCapK op 16-02-2013 14:40 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Een wat oudere reactie, maar die hoort imho op -1, wegens schoolmeesteren. Degene die 6x +3 gaf mag denk ik wel een onderzoekje krijgen....
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
tinzarian in 'nieuws: BitTorrent komt met dienst om bestanden tot 1TB te versturen'
[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 16-02-2013 23:29 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
neeecht in 'nieuws: Al duizend meldingen binnen voor massaclaim beeldbuisfabrikanten'
Naar mijn idee mist de reactie begrip van wat er mis is met prijsafspraken tussen fabrikanten:
Verder wordt er daardoor / daarnaast Apple er bij gehaald, naar mijn idee zonder logische reden.En ja prijs afspraken zijn blijkbaar illegaal, maar je moet elkaar ook niet de grond in concurreren.
Mijn beoordeling van de reactie zou daarom een 0 zijn, maar dat wil ik graag vragen aan u/ /jullie.
Normaal gesproken zou ik een dergelijke reactie niet hier posten, omdat deze toch wel op de pootjes terecht komt qua moderatie, maar nu zijn er al zo'n 10 beoordelingen met als uitkomst een (afgeronde) +2.
edit. Zie dat de reactie inmiddels op een (afgeronde) +1 is gekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 11:15 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Staat na mijn zetje stevig op +1.
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 17-02-2013 11:15 ]
Liefhebber van Tweakers
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Dank Pino en Lanerios! Weer een ietsje wijzer geworden m.b.t. moddenpino85 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:15:
+1 kan prima inderdaad al zie ik een nul ook niet als mismod, alles daar buiten wel.
Staat na mijn zetje stevig op +1.
Eerste heb ik 0 gegeven, off-topic natuurlijk maar toch een grap die naar mijn mening binnen de perken blijft hoewel de -1 waar hij nu op staat ook best wel te verdedigen valt. De tweede is puur modgezeik en hoort niet hoger dan -1 te krijgen, voortaan hoor je mismods alleen hier aan te geven en niet in het topic zelf er over te posten.
Eerste post kan op de 0 of -1, wmb jou post is duidelijk een -1, je post gaat enkel over modderatie, als je daar problemen mee hebt kan je dat hier melden en niet in je post zelf want dat is ongewenst.
Liefhebber van Tweakers
Heb beide reacties -1 gegeven, al zou de eerste ook op 0 kunnen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Deze reactie krijgt een 0, terwijl een +2 meer op zijn plaats is.
Jeroenneman in 'video: Makers Halo tonen hun nieuwe game Destiny'
De +2's hierop snap ik ook niet echt
Batje4 in 'nieuws: Nokia Lumia 620 komt in maart naar Nederland'
Edit:
Ik had hem een -1 gegeven voor zijn reactie(oorspronkelijke) nu heeft hij hem ge-edit zie ik..
[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 18-02-2013 14:05 ]
Liefhebber van Tweakers
Dit soort reacties mogen van mij wel op -1.
Liefhebber van Tweakers
De +3's en +2's mogen wel even bekeken worden denk ik.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Freedox in 'nieuws: Pirate Bay beticht Finse copyrightwaakhond van auteursrechtschending'
Lijkt me geen 8x +3 waard, een 0 is wel voldoende?
Virussen? Scan ze hier!
Staat na mijn zetje op -1Bor de Wollef schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:20:
Verwijderd in 'meuk: Defraggler 2.13 build 670'
De +3's en +2's mogen wel even bekeken worden denk ik.
Lijkt me inderdaad gewoon een nul!wildhagen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:51:
Duidelijke -1 idd!
Freedox in 'nieuws: Pirate Bay beticht Finse copyrightwaakhond van auteursrechtschending'
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 18-02-2013 16:53 ]
Liefhebber van Tweakers
linked naar een werkende piratebay mirror.
0 it iswildhagen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:51:
Duidelijke -1 idd!
Waarom is dit +2 en +3
Voor een linkje naar twitter?
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Verwijderd in 'nieuws: Weinig mensen weigeren slimme energiemeter'
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Inmiddels van +2 naar +1.Tribits schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:45:
Deze lijkt me nog al off-topic maar staat nu op +2 ivm 6 x +3
Ik vermoed dat die +3 een enkele modder is geweest. De post staat nu stevig op +1.Tribits schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:45:
Deze lijkt me nog al off-topic maar staat nu op +2 ivm 6 x +3
Deze reactie krijgt 7x +3 maar hij lijkt me hooguit +1 waard.
Deze mag nog wel een zetje gebruiken.
Verwijderd in 'nieuws: Bill Gates: strategie Microsoft voor de mobiele markt deugde niet'
[ Voor 64% gewijzigd door pino85 op 19-02-2013 11:19 ]
Liefhebber van Tweakers
vs.
TitusV in 'nieuws: Telenet wil nog voor de zomer CI-modules gaan aanbieden'
Lijkt mij zeker bij die laatste veel te hoog...
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Anyway, foetsie!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
sdk1985 in 'nieuws: Groupon past werkwijze aan na terechtwijzing Consumentenautoriteit'
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Liefhebber van Tweakers
qlum in 'nieuws: Harmonix stopt na vijf jaar met dlc voor Rock Band'
[ Voor 15% gewijzigd door qlum op 19-02-2013 17:39 ]
Heb hem een 0 gegeven en daar staat ie nu ook stevig op.qlum schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:38:
Hoewel ik niet zal ontkennen dat dit niet echt een on-topic reactie is van mij vind ik -1 toch een beetje overdreven.
qlum in 'nieuws: Harmonix stopt na vijf jaar met dlc voor Rock Band'
Edit:
Iemand die mijn post kan beoordelen? die word anders denk ik niet meer gemod
pino85 in 'video: Makers Halo tonen hun nieuwe game Destiny'
[ Voor 78% gewijzigd door pino85 op 19-02-2013 20:01 ]
Liefhebber van Tweakers
Belerend gedrag, mog gezeur, wo2 vergelijkingen, kleineren/schelden etc.
Freedox in 'nieuws: Weinig mensen weigeren slimme energiemeter'
Freedox in 'nieuws: Weinig mensen weigeren slimme energiemeter'
en meer reacties in het zelfde topic.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Done. Hij staat nu op +1pino85 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:20:
Ook van mij een nulletje erbij!
Edit:
Iemand die mijn post kan beoordelen? die word anders denk ik niet meer gemod
pino85 in 'video: Makers Halo tonen hun nieuwe game Destiny'
Erwin537 in 'reviews: HTC One: de drang naar vernieuwing'
-Tom in 'reviews: HTC One: de drang naar vernieuwing'
Edit: gruiten in 'reviews: HTC One: de drang naar vernieuwing' dit is volgens mij geen +1 waard.
[ Voor 19% gewijzigd door tweaker2010 op 20-02-2013 09:42 ]
"Windhoos" = troll == -1? Krijgt wel +1 en zelfs +2.
Virussen? Scan ze hier!
Ja idd. Gelukkig bestaat er een mediaan en staat ie inmiddels op -1.wildhagen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:53:
angerfist-yentl in 'nieuws: Dell kampt met aanhoudend dalende vraag naar desktops en laptops'
"Windhoos" = troll == -1? Krijgt wel +1 en zelfs +2.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
(net nog wel een +3 bij gekomen trouwens, zie ik)
Virussen? Scan ze hier!
Moderatieopmerking, maar verder on topic, lijkt mij dan een 0.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Is inderdaad gewoon een constatering._Peter2_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:15:
Tielenaar in 'nieuws: Rechter: Stichting Thuiskopie hief onterecht op álle blanco schijfjes'
Schiet tussen de palen en je scoort!
Lijkt mij gewoon een +1, dat stukje over het modden ervaar ik niet als storend._Peter2_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:15:
Tielenaar in 'nieuws: Rechter: Stichting Thuiskopie hief onterecht op álle blanco schijfjes'
Liefhebber van Tweakers
zelfs nu met zoveel keer -1 zou die met het oude systeem nog steeds op 0 blijven steken.Cloud schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:09:
Dat zijn wel het type reacties waar we voordeel hebben van de mediaan
Staat weer op -1.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:56:
Deze staat opeens weer op 0:
pribo in 'meuk: Mozilla Thunderbird 17.0.3'
-1 is idd onodig, staat nu daar ook niet meer op.
[ Voor 35% gewijzigd door pino85 op 20-02-2013 19:55 ]
Liefhebber van Tweakers
Gezien de parent zelfs een +1 maar dat snappen de meesten dan weer niet ben ik bang...
pino85 in 'nieuws: Microsoft haalt Outlook.com uit bèta en gaat Hotmail-accounts overzetten'
Liefhebber van Tweakers
Staat inmiddels op +1pino85 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 06:50:
Iemand die mijn reactie kan modden, staat er op sinds de 19e
pino85 in 'nieuws: Microsoft haalt Outlook.com uit bèta en gaat Hotmail-accounts overzetten'
Edit: Er is weer iemand in onderstaand topic met +2 aan het strooien:
RaptorRVL in 'nieuws: 'Boeing heeft fix voor accuproblemen Dreamliner''
French83 in 'nieuws: 'Boeing heeft fix voor accuproblemen Dreamliner''
Goderic in 'nieuws: 'Boeing heeft fix voor accuproblemen Dreamliner''
[ Voor 41% gewijzigd door tweaker2010 op 21-02-2013 09:04 ]
Deze reactie staat m.i. te hoog:
Deem in 'reviews: Wat brengt de PlayStation 4? '
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
-1? Niet echt, is gewoon netjes en on topic. Ja de spelling is wat minder, maar dat is echt geen -1 waard.
Inderdaad, hoe kan het eigenlijk dat de mediaan niet op 0 staat?Herman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:00:
Deze reactie staat m.i. te hoog:
Deem in 'reviews: Wat brengt de PlayStation 4? '
Scorekaart
+3 Spotlight 4
+2 Informatief 7
+1 On-topic 2
0 Off-topic / Irrelevant 10
Mediaan +1
Effectief +1
[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 21-02-2013 10:19 ]
Paar keer een 0 met boost erbij prakken en dan staat ie op 0 lijkt mij.
Edit: staat nu dus wel op 0
+3 Spotlight 4
+2 Informatief 8
+1 On-topic 2
0 Off-topic / Irrelevant 16
-1 Ongewenst 2
Mediaan 0
Effectief 0
[ Voor 40% gewijzigd door mveijden op 21-02-2013 10:39 ]
Nu verwar je de mediaan met de modus, de mediaan pakt het middelste getal uit de gesorteerde reeks (hier 23 getallen, dus de +1 staat in het midden), de modus pakt simpelweg de meest voorkomende waarde.tweaker2010 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:18:
[...]
Inderdaad, hoe kan het eigenlijk dat de mediaan niet op 0 staat?![]()
[...]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: Office 2013 is wel overdraagbaar na hardwareprobleem'
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: Office 2013 is wel overdraagbaar na hardwareprobleem'
En een -1 voor deze post (net als voor de parent trouwens) is wel overdreven streng. Ik heb nota bene ook nog de juiste offtopic-tag gebruikt (ik wijs 'm nl. naar een nog steeds onbeantwoord forumtopic, aangezien hij deskundige is/wordt).
Ook om hier nou meteen -1 voor te geven, gaat ook wat ver. Het was slechts een subtiele poging om de parent-poster duidelijk te maken dat-ie m'n eerdere reactie niet letterlijk moest nemen
Eens, van mij een stel +jes
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Alle reacties staan weer op imo de juiste score.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:47:
Blijkbaar ligt kritiek op Microsoft bij sommigen erg gevoelig, zelfs als je reageert op voor jou bestemde reacties:
En een -1 voor deze post (net als voor de parent trouwens) is wel overdreven streng. Ik heb nota bene ook nog de juiste offtopic-tag gebruikt (ik wijs 'm nl. naar een nog steeds onbeantwoord forumtopic, aangezien hij deskundige is/wordt).
Ook om hier nou meteen -1 voor te geven, gaat ook wat ver. Het was slechts een subtiele poging om de parent-poster duidelijk te maken dat-ie m'n eerdere reactie niet letterlijk moest nemen
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Overigens vind ik deze terechtwijzing op een foutieve reactie niet zozeer offtopic, en deze verhouding qua moderatie wat eigenaardig, maar laat ik verder niet zeuren
Wel vind ik het sneu voor PcDealer, wiens reactie daar nu als enige op -1 staat
Kritiek op de muziekindustrie kan altijd op veel begrip rekenen maar dat maakt het nog geen +3
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Verwijderd
[/offtopic]
Liefhebber van Tweakers
Heb hem +1 gegeven. Die 13x +3 zijn waarschijnlijk "mee eens" moderaties.Tribits schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:26:
Foamy in 'nieuws: RIAA ontevreden over filtering van zoekresultaten bij Google'
Kritiek op de muziekindustrie kan altijd op veel begrip rekenen maar dat maakt het nog geen +3
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit lijkt me (ondanks de linkjes) geen +2 waard. Iets meer uitleg is wel op zijn plaats.
Liefhebber van Tweakers
Lijkt me eerder een 0. Een paar tekens (getallen) die een link in zich herbergen. Geen uitleg inderdaad, maar je weet ook volstrekt niet waar naar gelinkt wordt. Persoonlijk gezien vind ik dat vervelend, ongewenst. Qua moderatie is een off topic op z'n plaats, aangezien het een gok is, of je móet de links pakken. Voor mij echter te weinig info (niet eens een onderwerp, geen naam van de site waarnaar gelinkt wordt of zelfs maar titel van het document). Geen enkele reden om de link aan te klikken dus. En daarmee een off topic 'bijdrage'.tweaker2010 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:55:
Soldaatje in 'nieuws: Microsoft keert zich tegen vergaande hervorming softwarepatenten'
Dit lijkt me (ondanks de linkjes) geen +2 waard. Iets meer uitleg is wel op zijn plaats.
Maar kennelijk ben ik de enige die zo denkt. Slaat het werkelijk geen hout wat ik zeg?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verkapte doodsbedreiging?
Virussen? Scan ze hier!
Niet echt, wel een -1
Liefhebber van Tweakers
Lijkt me niet echt 8x +3 waard, is het wel? Een 0 lijkt me wel voldoende.... heeft nog wel enkele zetjes nodig!
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht