Precies, daar maak ik mij meer zorgen om. Vooralsnog lijken de meeste review het echter te hebben om de lawaaimaker dus ik vermoed da thet wel mee valt.jurriewaal schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:44:
[...]
Als het om het speakertje gaat vind ik het niet zo erg, die heb ik nooit zo goed begrepen. Zoals gezegd in het OV, buiten of op het werk is het eigenlijk alleen maar irritant. Alleen thuis is het niet storend en dan heb ik andere apparatuur die veel beter geluid geeft dan welke telefoon dan ook. Ik gebruik hem dan ook bijna nooit. Maar dat is wellicht anders voor anderen.
Wel ben ik benieuwd naar de kwaliteit bij het bellen (doe je toch ook nog af en toe weleens met je telefoon), heb hier en daar gelezen dat dit te wensen overlaat op de Z. Zou ik toch jammer vinden.
Anoniem: 57485
Zo ik heb hem ook binnengekregen. Eerste indruk: wauw! Hele verbetering ten opzichte van mn iphone 4. Ik ga verder spelen...
wat denk je qua scherm vs iphone 4. mijn vrouw heeft een iphone 4s dus dat scherm ken ik een beetje.Anoniem: 57485 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:50:
Zo ik heb hem ook binnengekregen. Eerste indruk: wauw! Hele verbetering ten opzichte van mn iphone 4. Ik ga verder spelen...
Veel speel plezier (moet nog weekje wachten, coolblue)
[ Voor 7% gewijzigd door Nafets op 22-02-2013 14:51 ]
Laat straks maar weten hoe de eerste indrukken zijn! Wellicht een beknopte user-review?Anoniem: 57485 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:50:
Ben benieuwd, mijn 4 moet ook het veld gaan ruimen voor de ZAnoniem: 57485 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:50:
Hier nog 1, al ga ik mijn 4s vervangenB-Art schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:11:
[...]
Ben benieuwd, mijn 4 moet ook het veld gaan ruimen voor de Z
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Mijn niet-professionele, alledaagse, subjectieve kijk op dit filmpje;FrankGuthrie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:35:
In deze shootout moet ik tot mijn verbazing concluderen dat de iPhone gewoon een super camera (Sony go figure) heeft:
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT - Which is Best?
The Z heeft net iets betere kleuren, maar de iPhone heeft meer scherpte. Ook de front facing camera die is bij de iPhone 720p en bij de sony 1080p, maar de iPhone is superior qua scherpte zeg. Ga de reviews over de camers zo langzaam aan een beetje geloven. Exmore RS lijkt alleen marketingspraat te zijn...
Stabiliteit van de Iphone is wel impressive, Z lijkt soms overbelicht en minder scherp, maar de kleuren zijn mooier. Audio opname is wel véél beter. Iphone 10 XZ 9. Jammer om achter de Iphone te komen, maar nog steeds geen reden om een Iphone te kopen
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Ja, heb zelf 3 iphones gehad, en ben zeker niet ontevreden over apple. Vind de iphone5 alleen een belachelijke prijs hebben. Ik heb bijvoorbeeld altijd 32gb gehad, en nu moet ik opeens nog 160,- gaan bijleggen bij een abbo voor een 16gb, vind dat echt belachelijk.vwat schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:15:
Zo te zien stappen er veel Apple gebruikers over. Mijn 5 mag ook plaats maken voor de Xperia Z!
En wil ook wel eens de vergelijking iOS vs Android eens kunnen doen
Ohww, maar dat zal ik niet snel doen. Vind de prijzen van iPhones belachelijk, alhoewel Android nu precies hetzelfde doet...laarom schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:23:
[...]
Mijn niet-professionele, alledaagse, subjectieve kijk op dit filmpje;
Stabiliteit van de Iphone is wel impressive, Z lijkt soms overbelicht en minder scherp, maar de kleuren zijn mooier. Audio opname is wel véél beter. Iphone 10 XZ 9. Jammer om achter de Iphone te komen, maar nog steeds geen reden om een Iphone te kopen
De prijs, de beperkte OS en Itunes zijn voor mij redenen om geen iPhone te kopen. Ben een happy android gebruiker, maar blijf wel objectief. En objectief gezien heeft de iPhone 5 gewoon een gruwelijke goeie camera.
Had dus van de Nieuwe andriod device meer gewacht. Van wat ik zie kan die iPhone goed mee komen. Dat doet me vrezen voor de 5s. Want met een zelfde Exmor RS modules zal die 5s de Xperia uit het water blazen heb ik het vermoeden. De optimalisatie van die camera module is bij Apple gewoon veel beter heb ik het idee. Samsung weet er ook meer uit te halen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hier nog een flinke review, zie:
http://www.nu-actueel.com...dated--Sony-Xperia-Z.html
Laat ons vooral je bevindingen weten. Ik stap ook over van een iPhone 4Anoniem: 57485 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:50:
ThanksGokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:37:
Hmm ik heb vreemde wifi problemen. De xperia z kan mijn beide routers niet vinden. Als ik ze restart vindt hij ze voor een paar seconden maar dan verdwijnen ze weer.
Hij ziet de netwerken van de buren etc wel.
Ik heb al factory reset gedaan, routers gerestart, niks werkt. Nu bezig om via pc companion volledige nieuwe restore te doen.
Ik heb al factory reset gedaan, routers gerestart, niks werkt. Nu bezig om via pc companion volledige nieuwe restore te doen.
Het ding is een beetje dat de Z een paar punten heeft die heel erg goed/tof zijn (als je ze van waarde vindt): Design, water- en stofdichtheid en software.smitterz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:59:
[...]
ThanksOp het werk uitgeprint... straks 2 grote engelse reviews eens doorlezen en dan mijn definitieve keuze maken of ik mijn pre-order annuleer of niet...
Op alle andere vlakken is hij net wat minder dan anderen. Dat gaat er waarschijnlijk ook voor zorgen dat de Z wat minder populair wordt. Vooral omdat Sony verkopers niet zo hard beloond als Samsung.
Nou zeg het maar mede tweakers. Enkel de digitale beeldstabilisatie van de XZ is in de war (in de lift bijv.)
maar exposure/contrast is echt veel natuurlijker en detail is overall ook beter dan iPhone 5.
Dat in de war zijn van de beelstabilisatie kan ook nog wel n's het idee hebben gegeven bij eerdere reviews dat de autofocus niet heel erg goed is. Lijkt me dus nu dat de beeldstabilisatie hier een rol in speelt.
dead grip
trauma ?
Ben benieuwd.
maar exposure/contrast is echt veel natuurlijker en detail is overall ook beter dan iPhone 5.
Dat in de war zijn van de beelstabilisatie kan ook nog wel n's het idee hebben gegeven bij eerdere reviews dat de autofocus niet heel erg goed is. Lijkt me dus nu dat de beeldstabilisatie hier een rol in speelt.
Ojee, brengt me direkt op een andere vraag die hier nog niet is gesteld meen ik. How aboutexploitz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:10:
Hmm ik heb vreemde wifi problemen. De xperia z kan mijn beide routers niet vinden. Als ik ze restart vindt hij ze voor een paar seconden maar dan verdwijnen ze weer.
dead grip

Ben benieuwd.
[ Voor 36% gewijzigd door johnhere op 22-02-2013 16:21 ]
Volgende keer graag je post aanpassen ipv 2 x achter elkaar posten
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 22-02-2013 16:17 ]
andere is in dit geval de HTC One. Scherm van de One X schijnt wat beter te zijn, maar er zijn vele die het scherm van de XZ weer beter vinden dan S3 en Note 2. verder is ie een stuk sneller dan de One x en de Samsungs. en qua camera is het maar net waar voor je gaat en wie de foto's maakt. ik heb vergelijking gezien waar bij de XZ het in sommige gevallen beter en in andere gevallen slechter doet dan de Nokia 920. Beste camera is denk ik de iphone 5 om dat die redelijk stabiel is in kwaliteit dwz dat hij redelijk voorspelbaar is en niet de een keer heel goed en de andere keer het een stuk minder doet.418O2 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:13:
[...]
Het ding is een beetje dat de Z een paar punten heeft die heel erg goed/tof zijn (als je ze van waarde vindt): Design, water- en stofdichtheid en software.
Op alle andere vlakken is hij net wat minder dan anderen. Dat gaat er waarschijnlijk ook voor zorgen dat de Z wat minder populair wordt. Vooral omdat Sony verkopers niet zo hard beloond als Samsung.
Anoniem: 57485
Mijn eerste bevindingen in het kort (ik kom van een iPhone 4):
- het design van het apparaat is erg mooi en strak. Voor mijn gevoel is hij ook lichter dan mijn iPhone, terwijl ik weet dat dat niet zo is
- Scherm is prachtig. Vergeleken met mn iPhone vind ik de kleuren en wittinten helderder
- Het geluid uit de speaker valt tegen!
- Meteen uitgeprobeerd met m'n Bose soundlink via Bluetooth en dat gaat prima
- Wi-Fi werkt meteen, geen problemen mee ondervonden
- de camera maakt haarscherpe foto's en is erg leuk om mee te spelen, vooral de live effect layers
- Android vind ik erg wennen, het komt allemaal wat druk over en minder overzichtelijk dan ios, is een kwestie van tijd
Ik heb m'n simkaart er nog niet ingestopt dus heb er nog niet mee gebeld. Wordt vervolgd...
- het design van het apparaat is erg mooi en strak. Voor mijn gevoel is hij ook lichter dan mijn iPhone, terwijl ik weet dat dat niet zo is
- Scherm is prachtig. Vergeleken met mn iPhone vind ik de kleuren en wittinten helderder
- de camera maakt haarscherpe foto's en is erg leuk om mee te spelen, vooral de live effect layers
- Android vind ik erg wennen, het komt allemaal wat druk over en minder overzichtelijk dan ios, is een kwestie van tijd
Ik heb m'n simkaart er nog niet ingestopt dus heb er nog niet mee gebeld. Wordt vervolgd...
Bedankt voor de eerste bevindingen!Anoniem: 57485 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:24:
Wat valt je vooral tegen aan de speaker? Wat merk je op aan de geluidskwaliteit?
Denk wat dit betreft dat we ook wel verwend zijn met onze iphones. Ik heb eigenlijk maar 1 avond speakergeluid aan, en met mijn 4s klink het echt wel lekker. Opzich wel jammer dat het geluid minder is met de XZ, maar daar kan ik meeleven.Anoniem: 57485 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:24:
Dank voor de update!, krijg er steeds meer zin in!
Volledige via pc ge restored, werkt nog steeds niet ;s
ligt t niet aan je wifi? andere frequenties of kanalen geprobeerd?exploitz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:52:
Ik ga er vanuit dat de concurrentie de HTC One en de S4 is en niet de OneX+ en de S3.Nafets schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:21:
[...]
andere is in dit geval de HTC One. Scherm van de One X schijnt wat beter te zijn, maar er zijn vele die het scherm van de XZ weer beter vinden dan S3 en Note 2. verder is ie een stuk sneller dan de One x en de Samsungs. en qua camera is het maar net waar voor je gaat en wie de foto's maakt. ik heb vergelijking gezien waar bij de XZ het in sommige gevallen beter en in andere gevallen slechter doet dan de Nokia 920. Beste camera is denk ik de iphone 5 om dat die redelijk stabiel is in kwaliteit dwz dat hij redelijk voorspelbaar is en niet de een keer heel goed en de andere keer het een stuk minder doet.
Tegen die 2 legt de XZ het qua rauwe snelheid en scherm vast af.
Weet niet of dit nu ook nog het geval is. Maar heb onlangs bij de mobiel van m'n vriendin (Xperia Arc) ook problemen gehad met WiFi. Wat bleek, de Encryptie AES op WPA2, ondersteunde die op 1 of andere manier niet? (Android 2.3.4). Toen de encryptie op TKIP gezet, en toen wou connecten met het WiFi Netwerk probleemloos.exploitz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:52:
Denk wel dat het niet het probleem is van de Xperia Z though. Omdat deze sowieso al nieuwe en betere hardware en software heeft.
Maar is te proberen
[ Voor 3% gewijzigd door ZiXXiV op 22-02-2013 17:00 ]
zeker en dan half jaar later word er weer een nieuwe XZ of wat anders gepresenteerd , endless loop418O2 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:57:
[...]
Ik ga er vanuit dat de concurrentie de HTC One en de S4 is en niet de OneX+ en de S3.
Tegen die 2 legt de XZ het qua rauwe snelheid en scherm vast af.
Een vraagje aan de mensen die het toestel in huis hebben: kunnen jullie je vinden in de review van tweakers? Mijn oom heeft al jaren een oud toestel en wilde eens het nieuwste van de nieuwste hebben. Ik heb hem de Xperia Z aangeraden en die heeft hij ook besteld. Ik voel mij toch wel schuldig dat ik dat heb gedaan als ik naar de HTC One kijk..
De Xperia Z is momenteel het nieuwste van het nieuwste, de HTC One is namelijk nog niet verkrijgbaarHollovVpo1nt schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:04:
Een vraagje aan de mensen die het toestel in huis hebben: kunnen jullie je vinden in de review van tweakers? Mijn oom heeft al jaren een oud toestel en wilde eens het nieuwste van de nieuwste hebben. Ik heb hem de Xperia Z aangeraden en die heeft hij ook besteld. Ik voel mij toch wel schuldig dat ik dat heb gedaan als ik naar de HTC One kijk..
Met c.a. twee weken verschil tussen de releases van de twee toestellen vind ik dat ze redelijk gelijk zijn wat release betreft.Crim schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:10:
[...]
De Xperia Z is momenteel het nieuwste van het nieuwste, de HTC One is namelijk nog niet verkrijgbaar
Hij kan het toch nog annuleren als je het idee hebt dat je een fout hebt gemaakt. Dan kan hij meteen ff wachten tot dat de S4 is gepresenteerd.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:12:
[...]
Met c.a. twee weken verschil tussen de releases van de twee toestellen vind ik dat ze redelijk gelijk zijn wat release betreft.
Ja en zo kun je bezig blijven. De Z is nu de nieuwste telefoon en heeft zo te zien voor en nadelen ten opzichte van de One, maar niet zo erg volgens mij dat hij aan alle kanten wordt ingehaald. Tot de S4 kan je oom gerust zijn met één van de krachtigste telefoons op dit moment.Nafets schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:15:
[...]
Hij kan het toch nog annuleren als je het idee hebt dat je een fout hebt gemaakt. Dan kan hij meteen ff wachten tot dat de S4 is gepresenteerd.
Ik kom hem vanavond tegen, ik zal de opties wel kenbaar maken. Begrijp mij overigens niet verkeerd ik vind de Xperia Z nog steeds een super toestel en ik zou zelf voor de Xperia Z gaan omdat ik een zwak voor Sony heb, maar ik vind dat ik m'n oom volledig moet informeren naar de stand van zaken.Nafets schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:15:
[...]
Hij kan het toch nog annuleren als je het idee hebt dat je een fout hebt gemaakt. Dan kan hij meteen ff wachten tot dat de S4 is gepresenteerd.
S4 is wel een stukje verderop nog. Tussen Xperia Z en HTC One sitten maar twee weekjes.jurriewaal schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:19:
[...]
Ja en zo kun je bezig blijven. De Z is nu de nieuwste telefoon en heeft zo te zien voor en nadelen ten opzichte van de One, maar niet zo erg volgens mij dat hij aan alle kanten wordt ingehaald. Tot de S4 kan je oom gerust zijn met één van de krachtigste telefoons op dit moment.
[ Voor 30% gewijzigd door HollovVpo1nt op 22-02-2013 17:20 ]
Ik vind de tegenvallende reviews wel jammer, maar ik kan toch geen kant op. HTC en Samsung zijn voor mij op dit moment allebij geen optie. HTC de knoppen, en bij samsung weet ik dat het softwarematig weer niks gaat worden. Ik ben mijn huidige telefoon dusdanig zat dat ik sowieso niet op de s4 kan wachten nu.
Ik stel over het algemeen iets andere eisen dan het 'grote publiek', en er zijn maar weinig fabrikanten die daar nu aan voldoen. Gelukkig kan ik het bij mezelf goedpraten dat ik geen 100% perfect scherm hoef te hebben als daar goede software (of custom roms) tegenover staat
. Daarnaast gebruik ik mijn telefoon gedurende de dag amper, en zit ik niet met lange reistijden, dus ik maak me niet zoveel zorgen over de accuduur.
Ik stel over het algemeen iets andere eisen dan het 'grote publiek', en er zijn maar weinig fabrikanten die daar nu aan voldoen. Gelukkig kan ik het bij mezelf goedpraten dat ik geen 100% perfect scherm hoef te hebben als daar goede software (of custom roms) tegenover staat
Als ik de router restart ziet hij hem voor een paar seconden, en dan verdwijnt die gewoon. Alle andere android telefoons laptops en tablets werken wel gewoon met dit netwerk.418O2 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:56:
[...]
ligt t niet aan je wifi? andere frequenties of kanalen geprobeerd?
Een ding kun je heel zeker over zijn bij de Xperia Z,
Dit ding is echt super solide gebouwd...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PNF14T5o-8E]
<--- Flexibel met veel kracht, dit ding kan dus tegen een harde val en stoot. Is inderdaad behoorlijk shatterproof..
Dit ding is echt super solide gebouwd...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PNF14T5o-8E]
<--- Flexibel met veel kracht, dit ding kan dus tegen een harde val en stoot. Is inderdaad behoorlijk shatterproof..
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Mijn vrouw heeft een dergelijk probleem met haar MacBook Pro en onze AirPort Extreem/Airport Express, zelfde verhaal nog niet kunnen vinden wat het probleem is. Mijn Ubuntu Laptop heeft geen problemen en als ze boot in Windows 8 ook geen probleem.exploitz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:48:
[...]
Als ik de router restart ziet hij hem voor een paar seconden, en dan verdwijnt die gewoon. Alle andere android telefoons laptops en tablets werken wel gewoon met dit netwerk.
Nu ik dit zo op heb geschreven besef ik dat je hier niks aan hebt.
bedenk me ineens iets:
Misschien cash weg gooien van de netwerk location app
Wel klein vraagje heeft de XZ 5ghz?
[ Voor 5% gewijzigd door Nafets op 22-02-2013 18:05 ]
Positieve review!GokuSsj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:37:
Nu.nl is lachwekkend slecht qua reviews. Ik vind de gsmarena en tweakers review de best omschreven reviews van de Z.
Ik ben zeer benieuwd na jullie bevindingen, na een aantal reviews.
@ hieronder dat vraag ik me dus ook af of je er een dag meedoor komt maar dat lijkt er dus wel op!
@ hieronder dat vraag ik me dus ook af of je er een dag meedoor komt maar dat lijkt er dus wel op!
[ Voor 91% gewijzigd door patrick1988 op 22-02-2013 18:49 ]
In het kort mijn eerste bevinden na een uur of 10 er mee te hebben gespeeld.
Mijn verwachtingen m.b.t. de speaker voor voice waren niet zo positief. Dit blijkt achteraf niet nodig te zijn geweest, produceert meer dan genoeg dB. Het volume hoeft niet helemaal open om iemand fatsoenlijk te kunnen verstaan.
De 1080p resolutie is super! Had er van te voren niet veel extra's van verwacht, maar tijdens whatsapp en in de browser past er gewoon veel meer tekst op je venster. Het scherm op zich is gewoon goed. Kijkhoeken interesseren me niet.
De batterij valt me niks tegen (stamina mode uit). Ik denk dat de goede standby tijd met het scherm uit, de drain tijdens gebruik goed compenseert. Ik ga er waarschijnlijk met gemak een dag mee doen.
Verder werkt de interface en het opstarten van apps, multitasken etc. echt heel snel en vloeiend. Ook heb ik net tijdens het douchen staan whatsappen en facebooken, hoe cool is dat
.
*knip*
Mijn verwachtingen m.b.t. de speaker voor voice waren niet zo positief. Dit blijkt achteraf niet nodig te zijn geweest, produceert meer dan genoeg dB. Het volume hoeft niet helemaal open om iemand fatsoenlijk te kunnen verstaan.
De 1080p resolutie is super! Had er van te voren niet veel extra's van verwacht, maar tijdens whatsapp en in de browser past er gewoon veel meer tekst op je venster. Het scherm op zich is gewoon goed. Kijkhoeken interesseren me niet.
De batterij valt me niks tegen (stamina mode uit). Ik denk dat de goede standby tijd met het scherm uit, de drain tijdens gebruik goed compenseert. Ik ga er waarschijnlijk met gemak een dag mee doen.
Verder werkt de interface en het opstarten van apps, multitasken etc. echt heel snel en vloeiend. Ook heb ik net tijdens het douchen staan whatsappen en facebooken, hoe cool is dat
*knip*
[ Voor 5% gewijzigd door chevchelios op 22-02-2013 18:57 ]
Kun je (wanneer tijd) nog wat meer review meningen ontkrachten? iig bedankt voor je eerste look and feel bevindingen ! superzz P.s dead grip al getest met WiFi ?chevchelios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:47:
In het kort mijn eerste bevinden na een uur of 10 er mee te hebben gespeeld.
Mijn verwachtingen m.b.t. de speaker voor voice waren niet zo positief. Dit blijkt achteraf niet nodig te zijn geweest, want de speaker werkt gewoon prima. Het volume hoeft niet helemaal open om iemand fatsoenlijk te kunnen verstaan.
Verder werkt de interface en het opstarten van apps, multitasken etc. echt heel snel en vloeiend. Ook heb ik net tijdens het douchen staan whatsappen en facebooken, hoe cool is dat.
*knip*
Wat zou de dead grip moeten zijn? Het wifi bereik is prima, hetzelfde aantal streepjes als met mijn oude xperia S. Verbinden met een netwerk ging ook zoals het hoort. Binnenshuis heb ik overigens na ongeveer 30 seconden 10+ satellieten gevonden.
Het enige wat ik eigenlijk mis, is een hardware camera button.
Voor meer eventuele ontkrachtingen/confirmations, shoot!
Voor meer eventuele ontkrachtingen/confirmations, shoot!
[ Voor 8% gewijzigd door chevchelios op 22-02-2013 19:03 ]
Het ding is bloedjesnel, goed gebouwd, simpele skin...HollovVpo1nt schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:04:
Denk jij dat je oom wat geeft om een bad-ass kijkhoek of opeens 15 uur per dag gaat WhatsAppen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is ook geen review van nu.nl maar van techradar. Die site verwijst alleen naar de techradar review:alwaysleft schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:43:
[...]
Nu.nl is lachwekkend slecht qua reviews. Ik vind de gsmarena en tweakers review de best omschreven reviews van de Z.
http://www.techradar.com/...7/review?src=rss&attr=all
Wat in die review wel genoemd wordt is dat het geen wi-fi op 5Ghz ondersteund, wat ook wel jammer is als dat klopt.
Het blijven meningen he. En de mening van een hyper persoon die net het toestel heeft is meestal niet overdreven betrouwbaar.johnhere schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:57:
[...]
Kun je (wanneer tijd) nog wat meer review meningen ontkrachten? iig bedankt voor je eerste look and feel bevindingen ! superzz P.s dead grip al getest met WiFi ?
Klopt niet, ik kan perfect surfen over 5Ghz. Afhankelijk van de landcode van de SIM (of wanneer er geen SIM geplaatst is) kan het wel zijn dat 5Ghz uitgeschakeld is omwille van wettelijke redenen, maar in België en Nederland zou dat geen probleem mogen zijn.Robin64 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:04:
[...]
Dat is ook geen review van nu.nl maar van techradar. Die site verwijst alleen naar de techradar review:
http://www.techradar.com/...7/review?src=rss&attr=all
Wat in die review wel genoemd wordt is dat het geen wi-fi op 5Ghz ondersteund, wat ook wel jammer is als dat klopt.
Dead grip is als je met je hand ergens op de body de WiFi attenne bedekt en dan zie je de signaalsterkte (aantal streepjes) minder worden. De vraag is waar zit de attennechevchelios schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:01:
Wat zou de dead grip moeten zijn? Het wifi bereik is prima, hetzelfde aantal streepjes als met mijn oude xperia S. Verbinden met een netwerk ging ook zoals het hoort. Binnenshuis heb ik overigens na ongeveer 30 seconden 10+ satellieten gevonden.
Ga ik volgendeweek wel testen. Belangrijkste is dat je het niet hebt als je de XZ op de logische manier vasthoud.
Thanks, misschien dat hij ook geen 5ghz doet als er geen sim in zit danAmbroosV schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:07:
[...]
Klopt niet, ik kan perfect surfen over 5Ghz. Afhankelijk van de landcode van de SIM (of wanneer er geen SIM geplaatst is) kan het wel zijn dat 5Ghz uitgeschakeld is omwille van wettelijke redenen, maar in België en Nederland zou dat geen probleem mogen zijn.
Grappig dat 5Ghz WiFi dan eerst een lookup doet via 2-3G dan? voor je landcode of zoiets... pffNafets schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:33:
[...]
Thanks, misschien dat hij ook geen 5ghz doet als er geen sim in zit dan

zit in de sim neem ik aanjohnhere schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:38:
[...]
Grappig dat 5Ghz WiFi dan eerst een lookup doet via 2-3G dan? voor je landcode of zoiets... pff
Nee dat bedoelt hij niet, je mag niet overal 5ghz stralen en daarom kijkt de Z naar de Landcode van de Sim. Zit je dus in een land waar 5ghz niet mag en de Z ziet dat aan de code wordt het waarschijnlijk uitgeschakeld.johnhere schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:38:
[...]
Grappig dat 5Ghz WiFi dan eerst een lookup doet via 2-3G dan? voor je landcode of zoiets... pff
johnhere schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:57:
[...]
Kun je (wanneer tijd) nog wat meer review meningen ontkrachten?
Ooh ja want Gebruiker reviews van mensen die hun pre-order vandaag hebben ontvangen zeggen echt iets over het toestel. Iedereen is dan enthousiast, merken ze het mindere scherm niet of schepen ze het af en de batterij zal dan ook vast wel goed zijn.
Als je een eerlijke mening wilt kun je beter reviews lezen van de tech sites of een maandje wachten en het hier dan nog eens vragen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Of gewoon zelf een oordeel vellen.
Volgens alle socalled experts is t scherm van mijn s3 ook niet al te best, maar ik vind t prima. Je moet gewoon je eigen mening vormen
Volgens alle socalled experts is t scherm van mijn s3 ook niet al te best, maar ik vind t prima. Je moet gewoon je eigen mening vormen
Ik heb mijn exemplaar nu twee weken en kan me best wel aansluiten bij de review van Tweakers. Kijk je er recht op dan is het een prachtig scherm, ook al zijn de metingen niet perfect. De kijkhoeken zijn niet geweldig maar daar heb ik persoonlijk weinig last van.
Een telefoon met full HD scherm vreet helaas meer stroom...W84 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:26:
Ik sla deze toch maar over en blijf voorlopig bij m'n Xperia S, de reden... de batterij. Helaas!
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Jup, ik weet het en merk het ook op m'n Xperia S als het scherm een tijdje aanstaat (zelfs op lage helderheid). Maar ik erger me daar al soms aan, dus dit gaat 'm niet worden denk ik...Monkeydancer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:04:
[...]
Een telefoon met full HD scherm vreet helaas meer stroom...
Anoniem: 500566
Weet iemand welke winkel(s) al een Xperia Z hebben liggen of een demo?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 500566 op 22-02-2013 21:59 ]
levertijd topic..Anoniem: 500566 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:58:
Weet iemand welke winkel(s) al een Xperia Z hebben liggen of een demo?
Heeft iemand zijn XZ al geroot? Volgens mij kan het alleen nog maar als je je bootloader unlocked. Ik wil daar eigenlijk nog even mee wachten.
Hier iemand die hem al geroot heeft maar staat niks bij over hoe.
ik vind het vrij stil hier,
Zeker al een hoop aantal mensen die het mooie apparaatje niet meer los kunnen laten.
Als ik niet zo merk gebonden zou zijn, zou ik door de reviews en de gebruikservaringen van de weinige gebruikers tot nu wel gaan twijfelen. Maar ik blijf bij Sony, andere keuzes qua merken zijn er niet voor mij.
Vanaf de eerste walkman van SE, de eerste android van SE en de eerste onder de naam SONY, kan ik niet anders zeggen dan dat ik trouw blijf bij SONY. De Xperia Z zal voor mij de ultieme telefoon zijn.
Als ik kijk naar het verschil van de X10 naar de S, was dat zeer groot. Van de T naar de S is niet zo heel groot, maar merk wel dat alles op de T een stuk soepeler verloopt dan op de S.
De Z zal hoe dan ook sneller en beter zijn dan de T. Met andere woorden ik kan er alleen maar op vooruit.
Door de reviews ben ik wel aan het denken gezet, maar niet zodanig dat ik begin te twijfelen.
De markt gaat zo snel en de concurrentie zal zeker "beter" zijn, maar hoe dan ook is de Z voor mij de mooiste qua design en qua UI.
De pre order die ik heb staan zal ik dan ook niet cancelen.
Zeker al een hoop aantal mensen die het mooie apparaatje niet meer los kunnen laten.
Als ik niet zo merk gebonden zou zijn, zou ik door de reviews en de gebruikservaringen van de weinige gebruikers tot nu wel gaan twijfelen. Maar ik blijf bij Sony, andere keuzes qua merken zijn er niet voor mij.
Vanaf de eerste walkman van SE, de eerste android van SE en de eerste onder de naam SONY, kan ik niet anders zeggen dan dat ik trouw blijf bij SONY. De Xperia Z zal voor mij de ultieme telefoon zijn.
Als ik kijk naar het verschil van de X10 naar de S, was dat zeer groot. Van de T naar de S is niet zo heel groot, maar merk wel dat alles op de T een stuk soepeler verloopt dan op de S.
De Z zal hoe dan ook sneller en beter zijn dan de T. Met andere woorden ik kan er alleen maar op vooruit.
Door de reviews ben ik wel aan het denken gezet, maar niet zodanig dat ik begin te twijfelen.
De markt gaat zo snel en de concurrentie zal zeker "beter" zijn, maar hoe dan ook is de Z voor mij de mooiste qua design en qua UI.
Haha, jij gaat van de X10 naar de S naar de T naar de Z.. Ik (als ik hem koop) van de X10 naar de Zsolidjustus schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:51:

Anoniem: 219403
geen sony fan originally, maar ik deel voor de rest volledig je meningsolidjustus schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:51:
ik vind het vrij stil hier,
Iemand al de bootloader unlocked? En zo ja welke functionaliteiten ben je dan kwijt?
[ Voor 134% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-02-2013 07:35 ]
Ik krijg hem vandaag tussen 12 en 2.. ik zal dan tijdens het ontdekken van de phone mijn bevindingen hier delen. Ik zal o.a het geluid van de hoofdtelefoon testen (als deze word meegeleverd ipv een voucher), de waterdichtheid (al weten we allemaal dat het wel goed zit daarmee), het scherm en de snelheid. Ik heb een HTC One X om mee te vergelijken.
Dit komt van de Bootlooder thread op XDAarnoutzw schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 07:29:
Iemand al de bootloader unlocked? En zo ja welke functionaliteiten ben je dan kwijt?
Source: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2153261Warning!
This procedure will wipe the /data partition of your phone, so you will loose all ur stored data, settings. SDCARD will BE WIPED!!!
Quote:
For Xperia™ devices released 2013 or later (for example Xperia™ Z and Xperia™ ZL), the SD card of your device will be formatted and you will lose all content (for example photos, music, videos) when you unlock the boot loader.
DRM keys WILL be lost forever
Quote:
Originally Posted by schaggo
I'd add what losing DRM keys means, e.g. no more Music ID/Gracenote within the Walkman app plus probably most importantly, as asked all the time and all over the place in the T/mint forums: loss of Bravia Engine.
older Xperia devices sometimes got issues after unlock of bootloader (BRICK after FOTA update) - you have been warned
Voor de mensen die de XZ al hebben wat zijn de bevindingen en conclusies. na en dag bne ik vooral geïnteresseerd inde batterij.
Weten hoe goed de battery is, moet je denk ik uit de reviews van de tech site halen. De mensen die nu een XZ hebben ontvangen, zullen hem erg veel gebruiken om alles te testen en in te stellen. Het scherm en andere functies worden dus bovengemiddeld gebruikt, waardoor de batterij duur flink omlaag gaat.
Om echter gebruikers ervaringen van gebruikers te horen, moet je ze vragen na een paar weken van gebruik....
Ik wacht dus nog even. Hoef mijn abbo pas over een paar maanden te verlengen en wil waarschijnlijk naar een andere provider, omdat ik in mijn huis met de huidige vrijwel geen bereik heb. Ben ook teleurgesteld in de kijkhoek van het scherm. Misschien dat ik dus wacht op de SG4 of de nieuwe LG.
(behalve de kijkhoek, ben ik verder wel erg gechameerd van deze telefoon, maar ik kan gelukkig nog even wachten om te zien wat Samsung en LG gaan leveren
)
Om echter gebruikers ervaringen van gebruikers te horen, moet je ze vragen na een paar weken van gebruik....
Ik wacht dus nog even. Hoef mijn abbo pas over een paar maanden te verlengen en wil waarschijnlijk naar een andere provider, omdat ik in mijn huis met de huidige vrijwel geen bereik heb. Ben ook teleurgesteld in de kijkhoek van het scherm. Misschien dat ik dus wacht op de SG4 of de nieuwe LG.
(behalve de kijkhoek, ben ik verder wel erg gechameerd van deze telefoon, maar ik kan gelukkig nog even wachten om te zien wat Samsung en LG gaan leveren
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
Ben ook wel benieuwd naar de meningen over de gratis headset? Is deze de moeite waard?
Kan iemand mij iets vertellen over de luidspreker van de Z? In een aantal reviews kwam deze er iets minder uit, in anderen dan weer beter dan de s3.
Nu we toch allemaal massaal vragen aan het stellen zijn:
Hoe is de kwaliteit van de luidspreker/microfoon nadat de telefoon onderwater is geweest?
Een vriend van mij heeft een waterproof Samsung smartphone gehad, en hij moest zijn telefoon gewoon rustig één of twee dagen laten drogen omdat de microfoon en earpiece anders nauwelijks bruikbaar waren.
Is dit bij de XZ ook zo, of kan je het water er gewoon uitblazen en weer normale telefoongesprekken voeren?
Ik wil deze telefoon komende zomer veel (zakelijk) op/in het water gaan gebruiken, dan is het natuurlijk niet handig wanneer ik een dag niet kan bellen als ik in het water gevallen ben.
Hoe is de kwaliteit van de luidspreker/microfoon nadat de telefoon onderwater is geweest?
Een vriend van mij heeft een waterproof Samsung smartphone gehad, en hij moest zijn telefoon gewoon rustig één of twee dagen laten drogen omdat de microfoon en earpiece anders nauwelijks bruikbaar waren.
Is dit bij de XZ ook zo, of kan je het water er gewoon uitblazen en weer normale telefoongesprekken voeren?
Ik wil deze telefoon komende zomer veel (zakelijk) op/in het water gaan gebruiken, dan is het natuurlijk niet handig wanneer ik een dag niet kan bellen als ik in het water gevallen ben.
Mijn Wi-Fi problemen waren allemaal weg toen ik er een geactiveerde simkaart in stopte!:)
Verder wou ik nog zeggen, ook al stop T-Mobile er aardig wat bloatware toch is het toestel simlockvrij en is de bootloader unlockable!
Gister 14uur met batterij gedaan, 4:15uur screen on time.
Verder wou ik nog zeggen, ook al stop T-Mobile er aardig wat bloatware toch is het toestel simlockvrij en is de bootloader unlockable!
Gister 14uur met batterij gedaan, 4:15uur screen on time.
Staat er ook een T-Mobile logo op het toestel zelf of is de branding alleen in de software?
(Edit: soortgelijke vraag geldt voor de mensen met een Hi toestel)
[ Voor 29% gewijzigd door Myedvyed op 23-02-2013 12:41 ]
Anoniem: 502400
Iemand anders problemen met 3G/4G?
Heb wel wi-fi :-/
Heb verlengt bij hi
Heb sms gehad met instellingen maar heb nog steeds geen internet
Heb wel wi-fi :-/
Heb verlengt bij hi
Heb sms gehad met instellingen maar heb nog steeds geen internet
Anoniem: 114616
Geen logo's op het toestel.Myedvyed schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:39:
Staat er ook een T-Mobile logo op het toestel zelf of is de branding alleen in de software?
Nee alleen in de software, toestel zelf is clean.Myedvyed schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:39:
Whew, dat is goed om te horen!exploitz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:52:
[...]
Nee alleen in de software, toestel zelf is clean.
[ Voor 28% gewijzigd door Myedvyed op 23-02-2013 12:52 ]
Anoniem: 502004
Mensen die hebben gepre-orderd bij T-Mobile; hebben jullie de headset er meteen bij gekregen?
lijkt me wel ,ik heb nog nooit een toestel gehad waar vodafone op staat.Myedvyed schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:52:
[...]
[...]
Whew, dat is goed om te horen!Hopelijk bij Vodafone hetzelfde!
Ja kreeg ik er gelijk bij.Anoniem: 502004 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:53:
Mensen die hebben gepre-orderd bij T-Mobile; hebben jullie de headset er meteen bij gekregen?
Heb hier een pre-android samsung telefoon liggen met "vodafone" op de voorkant...roflexx schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:53:
[...]
lijkt me wel ,ik heb nog nooit een toestel gehad waar vodafone op staat.

Anoniem: 407340
Ik heb mijn nieuwe sony xperia z incl headset nog niet mogen ontvangen. Heb hem 6 Februari besteld via gsmeasy.
Dat doe ik dus ook nooit meer aangezien best veel mensen later hebben besteld maar al wel hebben.
Dat doe ik dus ook nooit meer aangezien best veel mensen later hebben besteld maar al wel hebben.
Je weet dat alleen de versies van T-Mobile en KPN/Hi zijn uitgeleverd. Bij alle andere bedrijven staat de leverdatum rond 27 februari. Gewoon nog even geduld dus.Anoniem: 407340 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:12:
Ik heb mijn nieuwe sony xperia z incl headset nog niet mogen ontvangen. Heb hem 6 Februari besteld via gsmeasy.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Heeft iemand die de telefoon al heeft al lopen experimenteren met water?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Jep, al volledig onder de kraan gehouden, werkt uiteraard nog perfect.Ienni1983 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:18:
Ja vroeger waren die toestellen ook echt werkelijk branded, heb je nu veel minder.Vlemert schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:09:
[...]
Heb hier een pre-android samsung telefoon liggen met "vodafone" op de voorkant...Maargoed die telefoon was destijds ook exclusive bij vodafone, andere providers konden hem niet eens leveren.
Door jou vraag ik mij nu af of iemand al heeft gedoucht en zitten appen/tweeten/fb/oid.Ienni1983 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:18:
[ Voor 25% gewijzigd door karimmm op 23-02-2013 13:24 ]
GSMeasy etc leveren unbranded toestellen uit, die zijn dit jaar wat later dan de branded toestellen van de providers zelf.Anoniem: 407340 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:12:
Ik ben benieuwd wat Vodafone gaat doen. Aangezien ik via de webchat met 2 verschillende medewerkers gesproken heb, die mij beiden konden verzekeren dat de Xperia Z door Vodafone unbranded geleverd zal worden!
Ik heb uiteraard deze chats bewaard als bewijs. Mja, aan de andere kant om daarvoor het toestel terug te sturen als hij wel branded blijkt te zijn...?
Ik heb uiteraard deze chats bewaard als bewijs. Mja, aan de andere kant om daarvoor het toestel terug te sturen als hij wel branded blijkt te zijn...?
Signature
Ze zullen vast geen logo's op de telefoon plakken en een Sony telefoon unbranden is echt extreem simpel (kwestie van een unbranded firmware filetje in een programmaatje gooien). Ik ga er vanuit dat dat met de Z nog steeds kan (kijkt Ambroos aan)DjRik schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:28:
Ik ben benieuwd wat Vodafone gaat doen. Aangezien ik via de webchat met 2 verschillende medewerkers gesproken heb, die mij beiden konden verzekeren dat de Xperia Z door Vodafone unbranded geleverd zal worden!
belsimpel blijft ook acher met de levering.
Volgende keer maar op zoek bij iemand die wel direct levert.
T-mobile is misschien wat duurder dan tele 2 maar ze zijn wel snel met leveren
oeps verkeerde topic
1000 maal excuus
oeps verkeerde topic
1000 maal excuus
[ Voor 10% gewijzigd door diver99 op 23-02-2013 13:39 ]
Na een hoop reviews te hebben gelezen zijn er altijd 2 nadelen die ze vermelden, het display en de camera.
Veel gebruikers vermelden dat de zwartwaardes niet geweldig zijn, vooral bij high brightness. Maar de kleuren zijn wel enorm mooi. Dat wordt hier vermeld vanaf 3:07. YouTube: Sony Xperia Z set up. Daar kan ik mee leven.
Maar dan zijn er enorm veel biased review sites die van mening zijn dat de camera slecht is en dat de galaxy S3 en iphone 5 betere foto's nemen. En daarbovenop testen ze meestal de low light performance niet of onvoldoende terwijl Exmor RS net op dat vlak verbetering bied.
Check deze 2 video's :
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT 2, Stills - Which is Best?
Daaruit kan wel uit besloten worden dat de camera zowiezo niet moet onderdoen in daglicht en bij nacht veel beter presteert dan de iphone 5. Alleen de autofocus van de xperia z is een beetje te gevoelig. Dat kan met een software update verholpen worden.
Weeral een bevestiging dat veel reviews vol bs staan.
En check dit clipje YouTube: 香港Sony Xperia Z體驗會------柔韌度實測
De xperia z is redelijk buigbaar waardoor het nog beter tegen schokken kan.
Veel gebruikers vermelden dat de zwartwaardes niet geweldig zijn, vooral bij high brightness. Maar de kleuren zijn wel enorm mooi. Dat wordt hier vermeld vanaf 3:07. YouTube: Sony Xperia Z set up. Daar kan ik mee leven.
Maar dan zijn er enorm veel biased review sites die van mening zijn dat de camera slecht is en dat de galaxy S3 en iphone 5 betere foto's nemen. En daarbovenop testen ze meestal de low light performance niet of onvoldoende terwijl Exmor RS net op dat vlak verbetering bied.
Check deze 2 video's :
Daaruit kan wel uit besloten worden dat de camera zowiezo niet moet onderdoen in daglicht en bij nacht veel beter presteert dan de iphone 5. Alleen de autofocus van de xperia z is een beetje te gevoelig. Dat kan met een software update verholpen worden.
Heb net in dit topic op Androidworld mijn eerste indrukken gepost: http://www.androidworld.n...prijzen-3.html#post384466
Wat betreft de gratis koptelefoon die je erbij krijgt, dat is echt een fantastisch ding
Sowieso kan je daar al nauwelijks over klagen, heeft een winkelwaarde van ruim 200 euro.
Wat betreft de gratis koptelefoon die je erbij krijgt, dat is echt een fantastisch ding

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
*zwoele blik terug*Cyleo schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:34:
[...]
Ze zullen vast geen logo's op de telefoon plakken en een Sony telefoon unbranden is echt extreem simpel (kwestie van een unbranded firmware filetje in een programmaatje gooien). Ik ga er vanuit dat dat met de Z nog steeds kan (kijkt Ambroos aan)
Dat kan inderdaad erg simpel. Een nieuwe versie van Flashtool met ondersteuning voor de Xperia Z komt er binnenkort aan!
Heb net een paar berichten terug dit geschreven:diver99 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:39:
belsimpel blijft ook acher met de levering.
oeps verkeerde topic
1000 maal excuus
Yorin schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:16:
[...]
Je weet dat alleen de versies van T-Mobile en KPN/Hi zijn uitgeleverd. Bij alle andere bedrijven staat de leverdatum rond 27 februari. Gewoon nog even geduld dus.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hmm.. op m'n Galaxy Nexus dit filmpje bekeken en niet onder de indruk.. echter nu ik 't filmpje op m'n fijne laptop bekijk moet ik zeggen dat het een nek-aan-nekrace lijkt. De XZ ziet er wat mij betreft in low-light condities véél beter uit.. echter is het enorm verschillend in daglicht condities..Infinity88 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:45:
Na een hoop reviews te hebben gelezen zijn er altijd 2 nadelen die ze vermelden, het display en de camera.
Check deze 2 video's :
Het beeld van dat bekende gebouw in sydny + boot wint Z het voor mij (1:38), de i5 lijkt zeer blauw te zijn. Het beeld erna (1:47) lijkt de i5 het weer te winnen wat mij betreft.. de XZ komt heel donker over. Het nachtfilmpje op 5:28 lijkt mij dan weer sterk overbelicht met de XZ...Daarintegen lijkt scene 1:58 de XZ weer de betere camera te hebben.
Mensen met een vergelijkbare mening wat dit filmpje betreft, of heb ik er gewoon 0 verstand van?
Het nieuwe topic staat online, voor ervaringen en discussie. Met de release van het toestel is het een goed idee om clean te beginnen.
Hou het nieuwe topic vrij van discussie ivm levertijden, operators, accessoires en rooten/custom roms!
Hou het nieuwe topic vrij van discussie ivm levertijden, operators, accessoires en rooten/custom roms!
Xperia Z discussie en ervaringen deel 2:
[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 23-02-2013 17:16 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alles over winkels, prijzen, levertijden en andere niet-technische dingen mogen in DIT topic.
Alles over accessoires voor de Xperia Z hoort in Accessoires voor de Sony Xperia Z.
Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.
Alles over winkels, prijzen, levertijden en andere niet-technische dingen mogen in DIT topic.
Alles over accessoires voor de Xperia Z hoort in Accessoires voor de Sony Xperia Z.
Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.