Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Sony Xperia Z] Discussie en Ervaringen (deel 1 pre-release) OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste
Acties:
  • 137.007 views

• Benotti
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 26-04 19:05
Ben ook wel benieuwd naar de meningen over de gratis headset? Is deze de moeite waard?

• sam57
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 06-09-2019
Kan iemand mij iets vertellen over de luidspreker van de Z? In een aantal reviews kwam deze er iets minder uit, in anderen dan weer beter dan de s3.

• Sander-B
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08-05 21:11
Nu we toch allemaal massaal vragen aan het stellen zijn:

Hoe is de kwaliteit van de luidspreker/microfoon nadat de telefoon onderwater is geweest?

Een vriend van mij heeft een waterproof Samsung smartphone gehad, en hij moest zijn telefoon gewoon rustig één of twee dagen laten drogen omdat de microfoon en earpiece anders nauwelijks bruikbaar waren.

Is dit bij de XZ ook zo, of kan je het water er gewoon uitblazen en weer normale telefoongesprekken voeren?

Ik wil deze telefoon komende zomer veel (zakelijk) op/in het water gaan gebruiken, dan is het natuurlijk niet handig wanneer ik een dag niet kan bellen als ik in het water gevallen ben.

• exploitz
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 18:57
Mijn Wi-Fi problemen waren allemaal weg toen ik er een geactiveerde simkaart in stopte!:)

Verder wou ik nog zeggen, ook al stop T-Mobile er aardig wat bloatware toch is het toestel simlockvrij en is de bootloader unlockable!

Gister 14uur met batterij gedaan, 4:15uur screen on time.

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08-05 22:23
Staat er ook een T-Mobile logo op het toestel zelf of is de branding alleen in de software?

(Edit: soortgelijke vraag geldt voor de mensen met een Hi toestel)

[Voor 29% gewijzigd door Myedvyed op 23-02-2013 12:41]

• Sunshine2
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 03-03-2013
Iemand anders problemen met 3G/4G?
Heb wel wi-fi :-/

Heb verlengt bij hi

Heb sms gehad met instellingen maar heb nog steeds geen internet :@

• antraxbomb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-04-2013
Myedvyed schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:39:
Staat er ook een T-Mobile logo op het toestel zelf of is de branding alleen in de software?

Geen logo's op het toestel.

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

• exploitz
Myedvyed schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:39:

Nee alleen in de software, toestel zelf is clean.

• Myedvyed
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 08-05 22:23
exploitz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:52:
[...]

Nee alleen in de software, toestel zelf is clean.
Whew, dat is goed om te horen! :*) Hopelijk bij Vodafone hetzelfde!

[Voor 28% gewijzigd door Myedvyed op 23-02-2013 12:52]

• Zennn
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 29-04-2013
Mensen die hebben gepre-orderd bij T-Mobile; hebben jullie de headset er meteen bij gekregen?

• roflexx
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:17
Myedvyed schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:52:
[...]

[...]

Whew, dat is goed om te horen! :*) Hopelijk bij Vodafone hetzelfde!
lijkt me wel ,ik heb nog nooit een toestel gehad waar vodafone op staat.

• exploitz
Zennn schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:53:
Mensen die hebben gepre-orderd bij T-Mobile; hebben jullie de headset er meteen bij gekregen?
Ja kreeg ik er gelijk bij.

• Vlemert
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08-05 20:25
roflexx schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:53:
[...]

lijkt me wel ,ik heb nog nooit een toestel gehad waar vodafone op staat.
Heb hier een pre-android samsung telefoon liggen met "vodafone" op de voorkant... 8)7 Maargoed die telefoon was destijds ook exclusive bij vodafone, andere providers konden hem niet eens leveren.

• Batazido
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 28-02-2013
Ik heb mijn nieuwe sony xperia z incl headset nog niet mogen ontvangen. Heb hem 6 Februari besteld via gsmeasy.

Dat doe ik dus ook nooit meer aangezien best veel mensen later hebben besteld maar al wel hebben.

:-(

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Batazido schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:12:
Ik heb mijn nieuwe sony xperia z incl headset nog niet mogen ontvangen. Heb hem 6 Februari besteld via gsmeasy.

Dat doe ik dus ook nooit meer aangezien best veel mensen later hebben besteld maar al wel hebben.

Je weet dat alleen de versies van T-Mobile en KPN/Hi zijn uitgeleverd. Bij alle andere bedrijven staat de leverdatum rond 27 februari. Gewoon nog even geduld dus.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

• Ienni1983
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-05 16:24
Heeft iemand die de telefoon al heeft al lopen experimenteren met water?

http://tinyurl.com/5sdar8p

• exploitz
Ienni1983 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:18:
Jep, al volledig onder de kraan gehouden, werkt uiteraard nog perfect.

• karimmm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 10:06
Vlemert schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:09:
[...]

Heb hier een pre-android samsung telefoon liggen met "vodafone" op de voorkant... 8)7 Maargoed die telefoon was destijds ook exclusive bij vodafone, andere providers konden hem niet eens leveren.
Ja vroeger waren die toestellen ook echt werkelijk branded, heb je nu veel minder.
Ienni1983 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:18:
Door jou vraag ik mij nu af of iemand al heeft gedoucht en zitten appen/tweeten/fb/oid.

[Voor 25% gewijzigd door karimmm op 23-02-2013 13:24]

Batazido schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:12:

GSMeasy etc leveren unbranded toestellen uit, die zijn dit jaar wat later dan de branded toestellen van de providers zelf.

• Repsect
  • Laatst online: 21:00
Ik ben benieuwd wat Vodafone gaat doen. Aangezien ik via de webchat met 2 verschillende medewerkers gesproken heb, die mij beiden konden verzekeren dat de Xperia Z door Vodafone unbranded geleverd zal worden!

Ik heb uiteraard deze chats bewaard als bewijs. Mja, aan de andere kant om daarvoor het toestel terug te sturen als hij wel branded blijkt te zijn...?

Signature

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08-05 18:13
DjRik schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:28:
Ik ben benieuwd wat Vodafone gaat doen. Aangezien ik via de webchat met 2 verschillende medewerkers gesproken heb, die mij beiden konden verzekeren dat de Xperia Z door Vodafone unbranded geleverd zal worden!

Ik heb uiteraard deze chats bewaard als bewijs. Mja, aan de andere kant om daarvoor het toestel terug te sturen als hij wel branded blijkt te zijn...?
Ze zullen vast geen logo's op de telefoon plakken en een Sony telefoon unbranden is echt extreem simpel (kwestie van een unbranded firmware filetje in een programmaatje gooien). Ik ga er vanuit dat dat met de Z nog steeds kan (kijkt Ambroos aan)

• diver99
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-04 00:40
belsimpel blijft ook acher met de levering.
Volgende keer maar op zoek bij iemand die wel direct levert.
T-mobile is misschien wat duurder dan tele 2 maar ze zijn wel snel met leveren

oeps verkeerde topic
1000 maal excuus

[Voor 10% gewijzigd door diver99 op 23-02-2013 13:39]

• Infinity88
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-03 13:52
Na een hoop reviews te hebben gelezen zijn er altijd 2 nadelen die ze vermelden, het display en de camera.

Veel gebruikers vermelden dat de zwartwaardes niet geweldig zijn, vooral bij high brightness. Maar de kleuren zijn wel enorm mooi. Dat wordt hier vermeld vanaf 3:07. YouTube: Sony Xperia Z set up. Daar kan ik mee leven.

Maar dan zijn er enorm veel biased review sites die van mening zijn dat de camera slecht is en dat de galaxy S3 en iphone 5 betere foto's nemen. En daarbovenop testen ze meestal de low light performance niet of onvoldoende terwijl Exmor RS net op dat vlak verbetering bied.
Check deze 2 video's :
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT - Which is Best?
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT 2, Stills - Which is Best?
Daaruit kan wel uit besloten worden dat de camera zowiezo niet moet onderdoen in daglicht en bij nacht veel beter presteert dan de iphone 5. Alleen de autofocus van de xperia z is een beetje te gevoelig. Dat kan met een software update verholpen worden.

Weeral een bevestiging dat veel reviews vol bs staan.

En check dit clipje YouTube: 香港Sony Xperia Z體驗會------柔韌度實測
De xperia z is redelijk buigbaar waardoor het nog beter tegen schokken kan.

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:27

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Heb net in dit topic op Androidworld mijn eerste indrukken gepost: http://www.androidworld.n...prijzen-3.html#post384466

Wat betreft de gratis koptelefoon die je erbij krijgt, dat is echt een fantastisch ding :Y Sowieso kan je daar al nauwelijks over klagen, heeft een winkelwaarde van ruim 200 euro.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Cyleo schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Ze zullen vast geen logo's op de telefoon plakken en een Sony telefoon unbranden is echt extreem simpel (kwestie van een unbranded firmware filetje in een programmaatje gooien). Ik ga er vanuit dat dat met de Z nog steeds kan (kijkt Ambroos aan)
*zwoele blik terug*

Dat kan inderdaad erg simpel. Een nieuwe versie van Flashtool met ondersteuning voor de Xperia Z komt er binnenkort aan!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
diver99 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:39:
belsimpel blijft ook acher met de levering.
Volgende keer maar op zoek bij iemand die wel direct levert.
T-mobile is misschien wat duurder dan tele 2 maar ze zijn wel snel met leveren

oeps verkeerde topic
1000 maal excuus
Heb net een paar berichten terug dit geschreven:
Yorin schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:16:
[...]

Je weet dat alleen de versies van T-Mobile en KPN/Hi zijn uitgeleverd. Bij alle andere bedrijven staat de leverdatum rond 27 februari. Gewoon nog even geduld dus.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

• nubcaek
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 11:00
Infinity88 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:45:
Na een hoop reviews te hebben gelezen zijn er altijd 2 nadelen die ze vermelden, het display en de camera.

Veel gebruikers vermelden dat de zwartwaardes niet geweldig zijn, vooral bij high brightness. Maar de kleuren zijn wel enorm mooi. Dat wordt hier vermeld vanaf 3:07. YouTube: Sony Xperia Z set up. Daar kan ik mee leven.

Maar dan zijn er enorm veel biased review sites die van mening zijn dat de camera slecht is en dat de galaxy S3 en iphone 5 betere foto's nemen. En daarbovenop testen ze meestal de low light performance niet of onvoldoende terwijl Exmor RS net op dat vlak verbetering bied.
Check deze 2 video's :
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT - Which is Best?
YouTube: Xperia Z Vs iPhone 5 - SHOOTOUT 2, Stills - Which is Best?
Daaruit kan wel uit besloten worden dat de camera zowiezo niet moet onderdoen in daglicht en bij nacht veel beter presteert dan de iphone 5. Alleen de autofocus van de xperia z is een beetje te gevoelig. Dat kan met een software update verholpen worden.

Weeral een bevestiging dat veel reviews vol bs staan.

En check dit clipje YouTube: 香港Sony Xperia Z體驗會------柔韌度實測
De xperia z is redelijk buigbaar waardoor het nog beter tegen schokken kan.
Hmm.. op m'n Galaxy Nexus dit filmpje bekeken en niet onder de indruk.. echter nu ik 't filmpje op m'n fijne laptop bekijk moet ik zeggen dat het een nek-aan-nekrace lijkt. De XZ ziet er wat mij betreft in low-light condities véél beter uit.. echter is het enorm verschillend in daglicht condities..
Het beeld van dat bekende gebouw in sydny + boot wint Z het voor mij (1:38), de i5 lijkt zeer blauw te zijn. Het beeld erna (1:47) lijkt de i5 het weer te winnen wat mij betreft.. de XZ komt heel donker over. Het nachtfilmpje op 5:28 lijkt mij dan weer sterk overbelicht met de XZ...Daarintegen lijkt scene 1:58 de XZ weer de betere camera te hebben.

Mensen met een vergelijkbare mening wat dit filmpje betreft, of heb ik er gewoon 0 verstand van?
Het nieuwe topic staat online, voor ervaringen en discussie. Met de release van het toestel is het een goed idee om clean te beginnen.

Hou het nieuwe topic vrij van discussie ivm levertijden, operators, accessoires en rooten/custom roms!

Xperia Z discussie en ervaringen deel 2:

[Sony Xperia Z] Ervaringen en discussie

[Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 23-02-2013 17:16]

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alles over winkels, prijzen, levertijden en andere niet-technische dingen mogen in DIT topic.

Alles over accessoires voor de Xperia Z hoort in Accessoires voor de Sony Xperia Z.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True