Waarom zou deze een hogere waardering moeten krijgen voor de woorden:
Erg leuk als je dat vind (smilie)
Wat voegt in jou ogen deze post toe? zelf vind ik het een fipo maar ik begrijp waarom je hem aanhaalt omdat hij gewoon zegt leuk dat die persoon hem heeft gevonden dat is toch ontopic denk je wellicht?, dit is voor mij echt max een nul vanwege de inhoud want daar kijk ik ook nog naar, alles daarboven vind ik toch niet terecht voor deze post en dus begrijp ik de -1's( zelf heb ik deze ook een -1 gegeven)
Zoals Bor ook aangeeft totaal oninteressante one liner en daar geef je geen +1 voor.
edit:
Zie ook de faQ en dan de dikgedrukte stukken
reviews: Tweakers.net moderatie faq
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls,
doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn. In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers.net-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.
Daarom is een -1 imo zeker te rechtvaardigen.
[
Voor 190% gewijzigd door
pino85 op 05-02-2013 20:50
]