Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 51 Laatste
Acties:
  • 84.967 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Je kan een punt aftrek geven door het modderatie gezeur aangezien dat ongewenst gedrag is en als hij het er niet mee eens is dat hier kan voorleggen, echter wat mij betreft kan een nul of +1 beiden.

Een 0 voor deze reactie lijkt me een juiste score, een +1 wellicht nog als max maar alles daarboven is zware mismodding.
Verwijderd in 'reviews: Laptop Best Buy Guide: februari 2013'

[ Voor 86% gewijzigd door pino85 op 02-02-2013 02:09 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Mee eens Pino. Staat nu op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-04-2020

drq1

Thinkcraft

pino85 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:42:
Je kan een punt aftrek geven door het modderatie gezeur aangezien dat ongewenst gedrag is en als hij het er niet mee eens is dat hier kan voorleggen, echter wat mij betreft kan een nul of +1 beiden.

Een +1 voor deze reactie lijkt me een juiste score, de +2's en de +3 lijkt me wat te veel van het goede of is hij wel +2 waardig?
Bij de eerste had ik al de +1 bijgedrukt voordat dat modcommentaar er stond. Ik laat 'm zo.

Wat de tweede reactie betreft; hij heeft inhoudelijk een punt, alleen is de post te beknopt voor meer dan een +1 naar mijn mening.

Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
pino85 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:42:

Een +1 voor deze reactie lijkt me een juiste score, de +2's en de +3 lijkt me wat te veel van het goede.
Het woord k*t, voluit geschreven zeker, is naar mijn mening een duidelijke -1. Elke andere score is een mismod en onbegrijpelijk. (Betreffende reactie door Darkstone.)

[ Voor 2% gewijzigd door Edddd op 02-02-2013 00:46 . Reden: Aanvulling tussen haakjes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 09:38
Edddd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:44:
[...]

Het woord k*t, voluit geschreven zeker, is naar mijn mening een duidelijke -1. Elke andere score is een mismod en onbegrijpelijk. (Betreffende reactie door Darkstone.)
met de toonzetting en het gebrek aan toegevoegde waarde heb ik hem een 0 gegeven, het gebruik van het woord kut zie ik niet echt als een probleem, we zijn hier in nederland en niet in de VS, hier is over het algemeen minder problemen met het gebruik van dit soort krachttermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 15:33
watercoolertje in 'nieuws: Verkoop iPhones in Nederland stijgt met bijna de helft'
Helaas krijgt hij hiervoor 6x +3, 18x +2, mag m.i. wel op -1.

*edit*

TheGhostInc in 'nieuws: Verkoop iPhones in Nederland stijgt met bijna de helft'
"Dit vind ik persoonlijk echt de meest stomme uitspraak van alle Fanboy uitspraken."
Staat lekker (maar mager) op +1, met zelfs een +3 :'(

[ Voor 54% gewijzigd door julby op 02-02-2013 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Hoewel die post van watercoolertje een -1 waard was ben ik het er niet mee eens dat al zijn posts die over Apple gaan standaard een -1 verdienen, ik heb ook betere Apple gerelateerde posts gezien van hem. Overigens is het punt wat hij maakt ook niet zo verkeerd, misschien de verkeerde plek en zeker verkeerd gepresenteerd
TheGhostInc in 'nieuws: Verkoop iPhones in Nederland stijgt met bijna de helft'
"Dit vind ik persoonlijk echt de meest stomme uitspraak van alle Fanboy uitspraken."
Staat lekker (maar mager) op +1, met zelfs een +3 :'(
deze vind ik zeker wel een 0 waard waar hij nu ook op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
qlum schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:50:
[...]

met de toonzetting en het gebrek aan toegevoegde waarde heb ik hem een 0 gegeven, het gebruik van het woord kut zie ik niet echt als een probleem, we zijn hier in nederland en niet in de VS, hier is over het algemeen minder problemen met het gebruik van dit soort krachttermen.
Naar mijn idee is het mondiaal, dergelijke terminologie (ordinaire schuttingtaal, geen reden om dit een krachtterm te noemen, daarmee geef je degene die jou beledigt een aai over de bol (inderdaad, we zitten in Nederland...)) getuigt van taalarmoede, maar bovenal groot disrespect voor de lezer en geadresseerde. Dan is een flaim vaak nog netjes. En die is al goed voor een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Edddd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:44:
[...]

Mwah enkel door 1 woordje vind ik het geen -1, dat is toch wat te streng als je het mij vraagt gezien de rest van zijn reactie die wel ontopic is als er nu meer van dit soort taal/woorden in stond zou het anders liggen maar dat is niet het geval.
Al ben ik het eens dat het minder netjes is dan wat hij doorgaans post, je kan dan ook zeker 1 punt aftrek geven dat lijkt me op zijn plaats.
De nul lijkt mij persoonlijk de juiste beoordeling voor zijn post.

Ik zie dat ik zelf aangaf dat het wmb een +1 was maar dat was een typo, zal dat ook even aanpassen in de post, moest een 0 zijn( zelf trek ik dus wel een punt er voor af)

Hij heeft feitelijk wel gelijk met wat hij wil aan geven al overdrijft hij wellicht lichtelijk maar zo ken ik hem wel als het over schermen gaat.. hij is nogal gepassioneerd op dit vlak en ik denk dat dit woord er uitfloepte in tekst omdat hij baalt dat er geen goede alternatieven zouden zijn, wil niet zeggen dat ik het netjes vind want dat is niet zo.
Hij had andere bewoordingen kunnen gebruiken ipv het 3 letter woord dat ben ik zeer met je eens. :)
offtopic:
damn zie dat het al erg laat is en wellicht is mijn reactie wat slordig nu mijn excuses dan, ben erg moe maar wilde het toch even plaatsen

De +3 en 6x+2 is een ernstige vorm van mismodding.

[ Voor 145% gewijzigd door pino85 op 02-02-2013 14:24 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In: Nederlandse hacker krijgt in VS 12 jaar cel voor creditcardfraude
Goed zo, en eigenlijk moeten ze ook zijn handen afhakken zodat hij nooit meer een computer kan bedienen en dus ook nooit meer dit soort praktijken kan uitvoeren.

Ik ben helemaal klaar met dit soort stumperts...
https://tweakers.net/reac...=Posting&ParentID=6056303

Met een -1 boost nog niet in het rood gekregen omdat er 2 mensen zijn die hem +3 Spotlight en +2 Informatief hebben gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edddd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 01:52:
[...]

Naar mijn idee is het mondiaal, dergelijke terminologie (ordinaire schuttingtaal, geen reden om dit een krachtterm te noemen, daarmee geef je degene die jou beledigt een aai over de bol (inderdaad, we zitten in Nederland...)) getuigt van taalarmoede, maar bovenal groot disrespect voor de lezer en geadresseerde. Dan is een flaim vaak nog netjes. En die is al goed voor een -1.
Eigenlijk maakt niemand een probleem van dat soort woorden tenminste als deze niet op een andere Tweaker slaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:42:
In: Nederlandse hacker krijgt in VS 12 jaar cel voor creditcardfraude

[...]

https://tweakers.net/reac...=Posting&ParentID=6056303

Met een -1 boost nog niet in het rood gekregen omdat er 2 mensen zijn die hem +3 Spotlight en +2 Informatief hebben gegeven...
Staat na mijn zetje op -1, ongelofelijk dat deze post ook weer hoge scores krijgt.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
pino85 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:25:
[...]

Staat na mijn zetje op -1, ongelofelijk dat deze post ook weer hoge scores krijgt.
Inderdaad, ook -1 gegeven, overigens is zijn latere reactie hier op wel een stuk beter en staat deze ook terecht op +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Laatst online: 05-08-2021
Jullie oordeel (als dit echt een -1 waard is volgens jullie (7x ondertussen al) dan geef ik echt oprecht op op de tweakers.net community... maar daar overweeg ik toch al serieus toe de laatste tijd na een paar andere moderaties...):
David Mulder in 'nieuws: Call of Duty Championship met 1 miljoen dollar aan prijzengeld aangekondigd'

[rant]Ik wil trouwens echt niet claimen dat ik gelijk heb, want ik zou me volledig kunnen vergissen (verschil in marktaandeel is groter dan ik dacht mbt PC vs xbox nu ik verder heb gezocht)... maar als die reactie niet een volle +1 word dan begin ik echt schijt te krijgen aan dit hele moderatie systeem... het ene moment krijg ik een +3 omdat ik uiting geef aan iets waar veel tweakers het erg mee eens zijn (2x in 2 weken nu) en daarna krijg je weer een -1 omdat mensen zich op hun teentjes voelen getrapt... tenminste dat vermoed ik... vroeger had ik nog het gevoel dat het hele moderatie systeem tenminste een beetje werkte... maar nu iedereen willekeurig aan het modden is naar gelang van hoe een comment hem bevalt... lijkt het er met de dag slechter op te worden... [/rant]

Sorry, dat moest er echt even uit... serieus, het moderatie systeem is echt toe aan een rework ("agree"/"disagree" en los daarvan "low/high quality comment" / "flame/troll" / "insulting")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die -1 beoordelingen en de +3 die gegeven is zijn in mijn ogen erge mening mods.
+1 vind ik wel een normale score, trouwens als je het vaker tegen komt dat er vreemde scores worden gegeven en een post niet op de juiste score staat meld het dan hier zodat we er naar kunnen kijken en waar nodig deze kunnen proberen recht te zetten.
Je hebt tevens een punt dat het systeem niet vlekkenloos werkt maar geen enkel systeem doet dat, er zijn helaas mensen die modden op de manier ik ben het eens dus +3 of ik ben het oneens dus -1, zo is het systeem dus niet bedoelt maar gelukkig hebben we dan nog power mods die de mensen die vaker aan ernstige vormen van mismodding/meningmodding doen er tussen uit kunnen halen.

Overigens denk ik niet dat het gros van de modders op de manier mod die ik hier boven aan gaf maar het is denk ik een in verhouding gezien tot het aantal modderators kleinere groep, echter omdat er veel mensen modden zal die groep in aantal ook niet erg klein zijn en glippen de kleinere vissen er wel eens door heen omdat ze niet zo veel modderaties doen maar samen wel een stempel drukken op de posts in bepaalde situaties.
Het helemaal uitroeien zal nooit lukken maar hopelijk als het mod systeem op de schop word genomen dat er positieve veranderingen te zien zullen zijn.
Hier verder debatteren over wat anders zou moeten etc is niet de bedoeling, dit kan in onderstaand topic.
Wat ik heb vernomen is dat men na de invoering van t7( de nieuwe layout) echt werk gaat maken van het modderatie systeem dus hopelijk dat we snel veranderingen mogen gaan verwachten.

Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Voor nu moeten we roeien met de riemen die we hebben :)

[ Voor 115% gewijzigd door pino85 op 03-02-2013 01:45 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
David Mulder schreef op zondag 03 februari 2013 @ 00:44:
Jullie oordeel (als dit echt een -1 waard is volgens jullie (7x ondertussen al) dan geef ik echt oprecht op op de tweakers.net community... maar daar overweeg ik toch al serieus toe de laatste tijd na een paar andere moderaties...):
David Mulder in 'nieuws: Call of Duty Championship met 1 miljoen dollar aan prijzengeld aangekondigd'

[rant]Ik wil trouwens echt niet claimen dat ik gelijk heb, want ik zou me volledig kunnen vergissen (verschil in marktaandeel is groter dan ik dacht mbt PC vs xbox nu ik verder heb gezocht)... maar als die reactie niet een volle +1 word dan begin ik echt schijt te krijgen aan dit hele moderatie systeem... het ene moment krijg ik een +3 omdat ik uiting geef aan iets waar veel tweakers het erg mee eens zijn (2x in 2 weken nu) en daarna krijg je weer een -1 omdat mensen zich op hun teentjes voelen getrapt... tenminste dat vermoed ik... vroeger had ik nog het gevoel dat het hele moderatie systeem tenminste een beetje werkte... maar nu iedereen willekeurig aan het modden is naar gelang van hoe een comment hem bevalt... lijkt het er met de dag slechter op te worden... [/rant]

Sorry, dat moest er echt even uit... serieus, het moderatie systeem is echt toe aan een rework ("agree"/"disagree" en los daarvan "low/high quality comment" / "flame/troll" / "insulting")
Soms wordt hier ook behoorlijk verkeerd gemod zoals hierboven al vermeld maar goed we hebben dit topic hier voor, over het algemeen zijn de ratings hier een stuk beter dan de likes of likes/dislikes die op veel andere sites staan. Hier worden inhoudelijk goede toevoegingen meer beloond, in plaats van one liners waar ieder een het mee eens. Natuurlijk gaat het wel eens fout maar gelukkig hebben we hier dit forum voor.

Ik heb je post overigens een +1 gegeven en een lange reactie die hopelijk niet te veel door mijn moeheid beïnvloed is.

[ Voor 3% gewijzigd door qlum op 03-02-2013 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Tinoz in "Iran toont F313 'stealth fighter'" bedoelt zijn post vast grappig, maar imo is het een racistisch op te vatten troll die op -1 zou moeten staan.
W. Coumans in "Iran toont F313 'stealth fighter'" heeft commentaar op een spelfout in het artikel. Ook -1 imo.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De laatste stond al op -1 de eerste post staat na mijn zetje op -1.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Spheroid schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:35:
Tinoz in "Iran toont F313 'stealth fighter'" bedoelt zijn post vast grappig, maar imo is het een racistisch op te vatten troll die op -1 zou moeten staan.
Dus als je een dictator vermeldt in een grap, is het racistisch?!? Nogal discutabel om een dergelijk woord te misbruiken (en daarmee, taalkundig, de betekenis te degraderen). En vervolgens je moderatie daarop te baseren...

Gewoon een niet al te beste grap, 0 lijkt mij. Een -1 kan, aangezien het wellicht wenselijk is, maar niet heel humoristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Edddd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:19:
[...]

Dus als je een dictator vermeldt in een grap, is het racistisch?!? Nogal discutabel om een dergelijk woord te misbruiken (en daarmee, taalkundig, de betekenis te degraderen). En vervolgens je moderatie daarop te baseren...

Gewoon een niet al te beste grap, 0 lijkt mij. Een -1 kan, aangezien het wellicht wenselijk is, maar niet heel humoristisch.
Vergeet ook niet dat er altijd nog een -2 is voor opmerkingen die daadwerkelijk voor kwetsen en beledigen gaan (uiteraard zijn er ook andere redenen waarom een post -2 zou kunnen krijgen).

[ Voor 4% gewijzigd door qlum op 04-02-2013 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Shamalamadindon in 'nieuws: Iran toont F313 'stealth fighter''
Dan mag deze van mij ook wel op -1. Die van Tinoz is gewoon een fipo en mislukte grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:01

Tribits

Onkruid vergaat niet

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
qlum schreef op maandag 04 februari 2013 @ 00:17:
[...]

Vergeet ook niet dat er altijd nog een -2 is voor opmerkingen die daadwerkelijk voor kwetsen en beledigen gaan (uiteraard zijn er ook andere redenen waarom een post -2 zou kunnen krijgen).
Jawel, maar dat is hier al helemaal niet aan de orde.

Onderstaand bericht is daarentegen wel beledigend:
devil-strike in 'nieuws: Iran toont F313 'stealth fighter''
Als dat geen -1 is..... Toch zitten er een paar zware mismods bij, waardoor hij nog niet op -1 staat.

[ Voor 29% gewijzigd door Edddd op 04-02-2013 08:51 . Reden: Mismod toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadRespawn in 'nieuws: Iran toont F313 'stealth fighter''

Reactie die met voorbeelden komt om te laten zien dat de maatschappij in Amerika ook nogal slecht en evil is. Dat leidt natuurlijk tot een hele zut aan +2 en +3 moderaties, maar wat heeft dit met het onderwerp "Iraanse stealth fighter" te maken? Off-topic is meer gepast.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik zie ook niet direct waarom dit zo veel hoge beoordelingen zou moeten krijgen, zelf heb ik ook een nul gegeven, leuke stof maar absoluut niet ontopic.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarschijnlijk veel mensen die een paar linkjes gelijk een +2 geven. Heb hem ook een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie het eens met deze -1. Voor mij wel een -1.:
CyBeR in 'nieuws: NS-app laat realtime drukte in treinen zien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
eens, wel erg op de man. :-(

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
De reactie is on-topic (mbt het hoofdonderwerp en in de draad). Wellicht een punt aftrek voor de zin " Per stel zou ook nogal kansloos zijn imo", aangezien het niet wordt onderbouwd? Het nut van een indicatie op wagonniveau wordt wel onderbouwd in de post waarop hij reageert.

In het Nederlands wordt 'je' vaak gebruikt voor 'men'. Zo lees ik het ook, dus niet op de man.

Qua bewoordingen lijkt me nog een punt aftrek op z'n plaats. Al vinden sommigen dat schuttingwoorden geen probleem zijn en dan valt dit nog mee.

0 of -1 kan beiden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Edddd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:25:
[...]

De reactie is on-topic (mbt het hoofdonderwerp en in de draad). Wellicht een punt aftrek voor de zin " Per stel zou ook nogal kansloos zijn imo", aangezien het niet wordt onderbouwd? Het nut van een indicatie op wagonniveau wordt wel onderbouwd in de post waarop hij reageert.

In het Nederlands wordt 'je' vaak gebruikt voor 'men'. Zo lees ik het ook, dus niet op de man.

Qua bewoordingen lijkt me nog een punt aftrek op z'n plaats. Al vinden sommigen dat schuttingwoorden geen probleem zijn en dan valt dit nog mee.

0 of -1 kan beiden imho.
Dit is de parent dus ik lees hem wel op de man.

CyberDonky in 'nieuws: NS-app laat realtime drukte in treinen zien'

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Lijkt wel op de man inderdaad op het eerste oog maar ik denk dat hij het meer in het algemeen bedoelt.
Gezien de inhoud van de reactie kan deze op de -1 of de nul, net hoe zwaar je het taalgebruik laat mee wegen.
Zelf vind ik de reactie niets toevoegen aan de discussie.

[ Voor 93% gewijzigd door pino85 op 04-02-2013 14:53 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Nee, dit is de parent:
griphus in 'nieuws: NS-app laat realtime drukte in treinen zien'

In zijn repliek beschouwt @griphus, poster van de parent, het ook niet als op de man. Kennelijk komt het bij verschillende mensen anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ook een zetje mee gegeven.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Me too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Die hoort inderdaad niet op -1 te staan,zetje gegeven maar kan er nog wat gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door pino85 op 04-02-2013 17:00 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd in 'meuk: Oracle Java 7 update 13'

heeft 7x +3.
Vind dit echt geen +3 hooguit een +2. Heb zelf een +1 gegeven.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Toet3r schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:17:
Verwijderd in 'meuk: Oracle Java 7 update 13'

heeft 7x +3.
Vind dit echt geen +3 hooguit een +2. Heb zelf een +1 gegeven.
+2 gegeven gezien het wel degelijk iets belangrijks is om te weten als je denkt dat hij het allemaal wel zelf doet met de updater. Ik ben hierdoor ook zelf handmatig de x64 versie gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dit lijkt me inderdaad wel handige informatie,+2 gegeven.

Deze post kan wel een zetje gebruiken, de 12x-1 lijken me mening mods.
Fermion in 'nieuws: HP kondigt eerste Chromebook officieel aan'

[ Voor 65% gewijzigd door pino85 op 04-02-2013 19:06 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
pino85 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:58:

Heeft nog een lange weg te gaan maar heeft van mij +1 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Prima on topic. +1 met boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Laatst online: 19-09 12:03

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De -2 is enkel een middel wat de power mods inzetten bij echte extreme gevallen, ook al is deze post niet netjes is een -1 imo voldoende en daar staat hij stevig op maar zo kijk ik er tegen aan.

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 04-02-2013 20:43 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
pino85 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:41:
De -2 is enkel een middel wat de power mods inzetten bij echte extreme gevallen, ook al is deze post niet netjes is een -1 imo voldoende en daar staat hij stevig op maar zo kijk ik er tegen aan.
Eensch!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

pino85 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:58:

Heb 'm persoonlijk naar +1 geduwd :)
Een seksistische grap is geen -2 waard. Alhoewel: als het een racistische grap was zou het waarschijnlijk wél -2 krijgen. Iets om over na te denken...

Hoe dan ook, van diegenen die dat iets anders dan 0 of -1 gaven (+3, WTF) mogen hun modrechten wel eens onder de loep genomen worden.

[ Voor 27% gewijzigd door YellowOnline op 04-02-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Hij speelde mij te veel op de man - ik heb hem dus wel verwijderd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
GamerPaps87 in 'nieuws: GameInformer onthult Witcher 3: Wild Hunt' staat (door een boost +3) nu op +1, dit is voglens mij maximaal een 0 waard.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
_Peter2_ schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:43:
GamerPaps87 in 'nieuws: GameInformer onthult Witcher 3: Wild Hunt' staat (door een boost +3) nu op +1, dit is voglens mij maximaal een 0 waard.
Wel voor de manier waarop hij het brengt, als het er in een normale zin had gestaan zonder al die emoticons was het nog wel een +1 geweest voor mij.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

_Peter2_ schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:43:
Mee eens, heb hem ook een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zethiel schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:51:
[...]

Wel voor de manier waarop hij het brengt, als het er in een normale zin had gestaan zonder al die emoticons was het nog wel een +1 geweest voor mij.
Die emoticons gaven mij een -1 reflex, later heb ik de -1 bijgesteld naar een 0 gezien de inhoud van de post. (+1 met een punt aftrek voor de emoticon overload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Heb ook een nul gegeven :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Had ik al een 0 gegeven voor dat ik dit las, staat nu dik op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Een beetje ijdelheid, want dit is er eentje van mijzelf, maar waarom heb ik hier 2x -1 aan verdiend?

Bio in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
johann3s schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:38:
Een beetje ijdelheid, want dit is er eentje van mijzelf, maar waarom heb ik hier 2x -1 aan verdiend?

Bio in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'
Staat nu op 1 en ik snap die -1 ook niet, het is gewoon een vraag, niet iets waar iemand -1 op kan meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat stevig op +1 na mijn zetje, jammer van die -1's inderdaad.
offtopic:
Ik zie trouwens dat je post nog geen 3 uur oud is, probeer wel even af te wachten wat er gebeurd, 9 van de 10x staat een post binnen een halve dag wel weer op de juiste score.

[ Voor 59% gewijzigd door pino85 op 05-02-2013 15:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Een aantal reacties van mijzelf en anderen krijgen onterecht een 0 of -1.

Het bespreken van softwaregerelateerde beperkingen van de foveon-sensor in de Sigma DP2 Merrill is relevant, aangezien dezelfde/soortgelijke sensor mogelijk in de nieuwe HTC-smartphone M7 steekt en het artikel op Tweakers.net geen gewag maakt van een verbeterde beeldkwaliteit bij gebruik van de combinatie Foveon/ JPEG. En dat laatste is logisch: het betreft hier een gerucht.

AMD1800 in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'

AMD1800 in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'

John Stopman in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'

Hobbit13 in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'

MathijsR in 'nieuws: Gerucht: HTC-smartphone M7 krijgt 'ultrapixel'-camera met Foveon-sensor'

BVD :)

[ Voor 48% gewijzigd door John Stopman op 05-02-2013 17:23 . Reden: Xtra links toegevoegd ]

Wust um yn 'e moele ha? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

B0MBACI in 'nieuws: Wii U-controller werkt ook bij pc-games'

eerste keer dat ik hierover "klaag" maar volgens mij is mijn post wel relevant en voegt het wat toe.. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
nieuws: Gimps-project vindt 48ste Mersenne-priemgetal

Moeten we nou echt 84x "lol wat is het nut" posts hebben? >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

B0MBACI schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:22:
B0MBACI in 'nieuws: Wii U-controller werkt ook bij pc-games'

eerste keer dat ik hierover "klaag" maar volgens mij is mijn post wel relevant en voegt het wat toe.. Wat denken jullie?
Staat nu steviger op +1.
Je zou het inderdaad denken dat iemand -1's aan het uitdelen is, of dit dezelfde persoon is kan enkel een power mod nakijken dus of men dat doet weet ik niet,daar ga ik verder niet over ;)

Tevens deze post is imho echt geen +1 of hoger waard, commentaar op het nieuws bericht en de manier waarop tweakers dit heeft gepost kan gemeld worden in het GR topic evenals dat typ foutjes gemeld kunnen worden in het daar voor bestemde spelfouten topic, dit hoeft niet in de post onder het nieuwsbericht.

bertp1 in 'nieuws: 'Nvidia Titan-videokaart krijgt 6GB geheugen''

[ Voor 76% gewijzigd door pino85 op 05-02-2013 20:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
Ik zie niet in waarom deze post nu -1 krijgt
Rixter223 in 'nieuws: Gimps-project vindt 48ste Mersenne-priemgetal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Waarom zou deze een hogere waardering moeten krijgen voor de woorden:

Erg leuk als je dat vind (smilie)

Wat voegt in jou ogen deze post toe? zelf vind ik het een fipo maar ik begrijp waarom je hem aanhaalt omdat hij gewoon zegt leuk dat die persoon hem heeft gevonden dat is toch ontopic denk je wellicht?, dit is voor mij echt max een nul vanwege de inhoud want daar kijk ik ook nog naar, alles daarboven vind ik toch niet terecht voor deze post en dus begrijp ik de -1's( zelf heb ik deze ook een -1 gegeven)
Zoals Bor ook aangeeft totaal oninteressante one liner en daar geef je geen +1 voor.

edit:

Zie ook de faQ en dan de dikgedrukte stukken

reviews: Tweakers.net moderatie faq

Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn. In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers.net-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.

Daarom is een -1 imo zeker te rechtvaardigen.

[ Voor 190% gewijzigd door pino85 op 05-02-2013 20:50 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het is een totaal nutteloze en oninteressante onliner.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Staat in de reactie niets waar de lezer wat aan heeft,dus blijft het 'belonen' van de poster over. Het is de eerste reactie,dus wordt er altijd wat kritischer naar gekeken,lijkt me daarom niks mis met het geven van een -1. Daarmee geef je direct een signaal af dat ie toch wat beter zijn best moet doen om de eerste stek in te nemen.
Maar een 0 geven is ook geen mismodden hoor. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
pcgek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:53:
[...]

Staat in de reactie niets waar de lezer wat aan heeft,dus blijft het 'belonen' van de poster over. Het is de eerste reactie,dus wordt er altijd wat kritischer naar gekeken,lijkt me daarom niks mis met het geven van een -1. Daarmee geef je direct een signaal af dat ie toch wat beter zijn best moet doen om de eerste stek in te nemen.
Maar een 0 geven is ook geen mismodden hoor. :)
blijkbaar heb ik naar de verkeerde reactie gelinkt, deze hoort inderdaad op 0, kan overigens de andere niet meer vinden, waarschijnlijk is die al op 0 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

qlum schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:26:
[...]

blijkbaar heb ik naar de verkeerde reactie gelinkt, deze hoort inderdaad op 0, kan overigens de andere niet meer vinden, waarschijnlijk is die al op 0 8)7
Neem aan dat je het zo bedoeld? ;)

''blijkbaar heb ik naar de verkeerde reactie gelinkt, deze hoort inderdaad op -1 , kan overigens de andere niet meer vinden, waarschijnlijk is die al op 0''

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
pcgek schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:38:
[...]

Neem aan dat je het zo bedoeld? ;)

''blijkbaar heb ik naar de verkeerde reactie gelinkt, deze hoort inderdaad op -1 , kan overigens de andere niet meer vinden, waarschijnlijk is die al op 0''
Oeps, gaat lekker vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik las net twee reacties:

Venator in 'nieuws: 'AMD's HD8000-serie kan mogelijk dynamisch overklokken'' momenteel +1 (parent)
freaq in 'nieuws: 'AMD's HD8000-serie kan mogelijk dynamisch overklokken'' momenteel +2 (reactie op bovenstaande)

Naar mijn idee zegt de latere reactie van freaq hetzelfde als Venator alleen dan met wat meer woorden. Dus wat mij betreft zou de reactie van Venator (ook) een +2 moeten krijgen en misschien de reactie van freaq wel een +1 gezien de herhaling. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:59
Regeneration schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:54:
Ik las net twee reacties:

Venator in 'nieuws: 'AMD's HD8000-serie kan mogelijk dynamisch overklokken'' momenteel +1 (parent)
freaq in 'nieuws: 'AMD's HD8000-serie kan mogelijk dynamisch overklokken'' momenteel +2 (reactie op bovenstaande)

Naar mijn idee zegt de latere reactie van freaq hetzelfde als Venator alleen dan met wat meer woorden. Dus wat mij betreft zou de reactie van Venator (ook) een +2 moeten krijgen en misschien de reactie van freaq wel een +1 gezien de herhaling. Wat denken jullie?
Ik denk dat die wel goed staan. De tweede reactie is een stuk duidelijker en vollediger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Daar sluit ik me bij aan, de scores staan gewoon goed zoals ze staan imo.

[ Voor 51% gewijzigd door pino85 op 06-02-2013 17:24 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ok, dan ligt het wel aan mij, toch laat ik mijn +2 voor Venator staan. Bij freaq krijg ik eigenlijk een beetje "plagiaat/herhaling" gevoel bij. Een +2 vind ik niet heel erg, die gegeven +3's wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 06-02-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 15:50
Duidelijke -2.
markwiering in 'nieuws: Apple verkoopt 25 miljardste liedje via iTunes'

Alleen hopen dat niemand erop reageert.

[ Voor 11% gewijzigd door Wolfos op 06-02-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
chowmonkey in 'reviews: Dead Space 3: ijzig goed vervolg'

-1, en +1/+2? laat me raden, fipo, dus moet of +2 of -1 krijgen? Vind het gewoon een 0, net zoals de discussie die eronderuit vloeit.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
-2 is niet nodig. de link is ge-edit dus zal deze zeker niet meer boven het -1 niveau komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gejank over fps/graphics? -1 standaard voor mij.

helaas werken de regels zo niet, maar het hele bericht is gewoon -1. Compleet nutteloos

[ Voor 48% gewijzigd door corset op 06-02-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
lanerios schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:50:
gejank over fps/graphics? -1 standaard voor mij.
Enige criterium is of het on-topic is, niet jouw mening ("gejank") over fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Persoonlijk vind ik de post niet enorm veel toevoegen, leuk dat hij bezig is en dat hij moeite met bepaalde dikzakken heeft maar veel voegt dat niet toe.
Puntje daar onder vind ik meer ontopic.
Nul of +1 kan imo.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Graag nog een paar torpedos op deze reactie :P

i-chat in 'nieuws: Gimps-project vindt 48ste Mersenne-priemgetal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Hit the taget ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
De post is immidels gezonken tot een 0 -1
Overigens staat de reactie waar dit modgezeik op gericht was nu weer op +2, volgens mij is +1 meer op zijn plaats al is +2 nu ook niet echt verkeerd.
Upquark in 'nieuws: Gimps-project vindt 48ste Mersenne-priemgetal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Staat op +1

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Inmiddels al op -1 en vaster op -1.

Dacht na "Hit the target" even dat er een Spotlight op moest... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:01

Tribits

Onkruid vergaat niet

himlims_ in 'nieuws: Gerucht: Microsoft overweegt Office-versie voor Linux'

Mooie lijst met games voor Linux maar helaas wel behoorlijk off-topic, dus geen +2/+3 dacht ik zo.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
WhatsappHack in 'Britse rechter: auteursrechtschending is anders dan diefstal' natuurlijk een populaire mening, maar de formulering is imo nogal trollerig; de inhoud is ook niet revolutionair. Al met al dus geen +1 waard.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze krijgt 0 (en van sommige mensen zelfs -1) echter vind ik het een normale +1 reactie. Het selling point van de raspberry pi is immers niet de kracht van het apparaat maar vooral de prijs.

CMG in 'nieuws: Makers van Raspberry Pi kondigen cameramodule aan'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Bor de Wollef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:26:
Deze krijgt 0 (en van sommige mensen zelfs -1) echter vind ik het een normale +1 reactie. Het selling point van de raspberry pi is immers niet de kracht van het apparaat maar vooral de prijs.

Zit wat in, maar dat had hij ook kunnen zeggen als onderbouwing. Mensen kunnen ook denken: Hoezo jammer? Je hoeft deze module niet te nemen. Verder is de cameramodule best betaalbaar, overeenkomstig het hele concept.
Op het nippertje een +1, maar een 0 zie ik niet als mismod. Een -1 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een 0 of +1 kan wat mij betreft prima. Onderstaande reactie vind ik wel wat aanvallend voor een +2:
audiogek11 in 'nieuws: Makers van Raspberry Pi kondigen cameramodule aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
En sowieso al niet bijster informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:07

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd in 'reviews: Dead Space 3: ijzig goed vervolg'
Poster geeft zelf al aan dat het offtopic is maar mag toch op een score aan +3's en +1's rekenen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Tribits schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 07:07:

Mooie lijst met games voor Linux maar helaas wel behoorlijk off-topic, dus geen +2/+3 dacht ik zo.
Inderdaad, maar door de +3's en +2's krijgen we deze niet meer op de nul helaas.
Spheroid schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:29:
WhatsappHack in 'Britse rechter: auteursrechtschending is anders dan diefstal' natuurlijk een populaire mening, maar de formulering is imo nogal trollerig; de inhoud is ook niet revolutionair. Al met al dus geen +1 waard.
Eens, ik heb hem ook een nul gegeven.
Bor de Wollef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:26:

Heb hem ook een +1 gegeven.
tweaker2010 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:35:
Een 0 of +1 kan wat mij betreft prima. Onderstaande reactie vind ik wel wat aanvallend voor een +2:
audiogek11 in 'nieuws: Makers van Raspberry Pi kondigen cameramodule aan'
De hoge waarderingen zijn idd niet juist, een nul zou ook prima kunnen evenals de +1.
botoo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:38:
Verwijderd in 'reviews: Dead Space 3: ijzig goed vervolg'
Poster geeft zelf al aan dat het offtopic is maar mag toch op een score aan +3's en +1's rekenen.
Staat stevig op de nul.

[ Voor 66% gewijzigd door pino85 op 07-02-2013 18:08 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat deze wel een +2 mag vanwege informatief. De man geeft informatie die relevant is, niet in het artikel staat, quote netjes en geeft een bron.

Verwijderd in 'nieuws: Ouya wil elk jaar een nieuwe console uitbrengen'

Ik heb zelf al een +2 met boost gegeven, maar hij blijft net op 1.5 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:42:
Ik vind dat deze wel een +2 mag vanwege informatief. De man geeft informatie die relevant is, niet in het artikel staat, quote netjes en geeft een bron.

Verwijderd in 'nieuws: Ouya wil elk jaar een nieuwe console uitbrengen'

Ik heb zelf al een +2 met boost gegeven, maar hij blijft net op 1.5 hangen.
Is een nette reactie maar als hij nou een link er bij gaf waar hij dat brondocument vandaan heeft zou een +2 waarschijnlijk zonder problemen gegeven worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Tribits schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 07:07:

Off-topic op het nieuwsbericht, maar wel on-topic op de (-1) reactie waarop hij reageert. Een +1 is in mijn ogen dan ook wel verdedigbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: Aldi gaat dualsim-Android-smartphone met 4,5"-ips-lcd verkopen'
Geen idee wat de link precies was, maar nu verwijst ie door naar disney. Nutteloos en kan dus wel op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Was spam, ik heb hem maar gewoon gefixeerd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1 ... 29 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht