Ik denk dat je zelf de perfecte oplossing biedikweetniks schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:21:
ikweetniks in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
ikweetniks in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Deze verdient eigenlijk een +2 wat vinden jullie?
ikweetniks - donderdag 18 oktober 2012 22:09
- Wegwezen hiero

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Over het topic meuk: 7+ Taskbar Tweaker 4.0.10 Daar heb ik alles wat over de website tweakers te maken heeft op een -1 gemod. Dat die reacties niet op -1 staan allemaal hoeft voor mij niets uit te maken. Toen ik daar modde was er nog geen enkele reactie die over de app zelf ging van daar dat ik zei dat ik ze allemaal op -1 gemod had.
De reden waarom ik die reacties op -1 zet is omdat iedereen goed genoeg weet dat daar niet de plaats is om commentaar te geven op de site. Daar staat het artikel al helemaal vol van. Het is inderdaad off-topic maar het is zo bewust off-topic dat het voor mij gewoon -1 wordt.
Fipo en later gewijzigd. 0 of -1?
Heeft na mijn zetje denk nog 1 a 2 zetjes nodig.Ghost Dog schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:01:
KoalaBear84 in 'nieuws: Mozilla opent Android-winkel voor webapps'
Mag wel naar -1.
Overigens heeft hij ook 1x +3 te pakken.
Dat ligt aan jou zelf, de ene mod die wijzigt zijn score niet nadat iemand een aanpassing deed aan een post die bv eerst een fipo was, de ander doet dit wel.Wolfos schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:17:
moreasy in 'nieuws: Fransman steelt half miljoen euro via smartphone-app'
Fipo en later gewijzigd. 0 of -1?
Hier is imo niet echt 1 richtlijn voor.
Ik zie de post nu voor de eerste keer en weet niet wat er stond , zoals hij er nu staat is hij gewoon ontopic en +1.
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 19-10-2012 14:22 ]
Liefhebber van Tweakers
Liefhebber van Tweakers
Maar door wat nieuwe modmisbruikers is hij inmiddels weer op 0 gekomen...
Virussen? Scan ze hier!
Deze staat op 0 omdat hij niet onvoorwaardelijke positief is over de Wii U en er een terechte opmerking bij plaatst over de prijs van een extra gamepad plus vechtende kinderen (onbekend gebied voor tweakers
knirfie244 in 'reviews: FIFA 13 en Mass Effect 3 gespeeld op de Wii U' En dan krijgt deze reactie +2 omdat hij onvoorwaardelijk positief is. Beetje vreemd.En deelt nog verkapt een steek aan de gebruiker uit. Echt maximaal plus 1 maar eigenlijk 0. Verder alleen maar speculatie. Ik denk de enige reden dat hij op +2 staat zijn de Wii fanboys.
Eigelijk nu ik alle reacties heb gelezen, komt dat hele topic neer op: Ben je gewoon zonder reden positief (hoeft geen onderbouwing) dan is het minimaal plus 1 of 2. Alles wat mogelijk als kritiek op de Wii U wordt aangewerkt (terecht of niet) is 0. Beetje vreemd.
[ Voor 14% gewijzigd door Postius op 19-10-2012 16:29 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
+3 en +2 lijkt me toch wat te hoog voor dit soort reacties:
Firefly III in 'plan: Een dag met Tweakers 7'
[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 19-10-2012 18:23 ]
Liefhebber van Tweakers
Alles wat hier boven een 0 uit komt is zuiver mismodden. Ik vind zijn reactie dusdanig storend dat ie van mij een verdiende -1 krijg
Kevinp in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Deze is daarna ook -1
jacket13 in 'meuk: 7+ Taskbar Tweaker 4.0.10'
Astennu in 'meuk: 7+ Taskbar Tweaker 4.0.10'
Toet3r in 'meuk: 7+ Taskbar Tweaker 4.0.10'
Deze 3 duidelijk een -1
KoalaBear84 in 'meuk: 7+ Taskbar Tweaker 4.0.10'
Twijfel tussen 0 en -1
[ Voor 61% gewijzigd door SRich op 20-10-2012 02:01 ]
De meeste van de reacties die jij aankaart zijn dat totaal niet.
Het zijn posts die terechte kritiekpunten hebben op de nieuwe stijl. Wat ze niet hebben is een behoorlijke onderbouwing van die punten. (maar die onderbouwing hebben we al in 3000 andere reacties gezien)
-1 is wat mij betreft een mismod.
Voor de meesten zou 0 een goede score zijn.
Het ontaarde in een totale offtopic discussie over de layout van de fp,die discussie horen ze daar niet te voeren.mjtdevries schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:13:
-1 is voor flamebait of trolls etc.
De meeste van de reacties die jij aankaart zijn dat totaal niet.
Het zijn posts die terechte kritiekpunten hebben op de nieuwe stijl. Wat ze niet hebben is een behoorlijke onderbouwing van die punten. (maar die onderbouwing hebben we al in 3000 andere reacties gezien)
-1 is wat mij betreft een mismod.
Voor de meesten zou 0 een goede score zijn.
Er zijn talloze plaatsen waar dit kan op het forum en ook op de fp zelf, een -1 in dit geval zie ik absoluut niet als mismod, het is streng dat wel maar meer dan dat zie ik er niet in.
Wat mij betreft kan een 0 ook daar niet van, maar zo kijk ik er zelf tegen aan.
[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 20-10-2012 12:35 ]
Liefhebber van Tweakers
2 van die reacties zijn moderatiegezeur dus -1. Zeker als het de helft van de reactie is. Dan mag het nog zo mooi uitgeschreven zijn als je wilt. Zo staat het in de modFAQ en daar moeten we ons nog altijd aan houden.
Ik vind ook dat ze dat moderatie-systeem wel eens mogen afschaffen.
Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//
Virussen? Scan ze hier!
Hoezo is dat een troll?!wildhagen schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:17:
Tsja, dat komt denk ik omdat je reacties kwalitatief nogal beroerd zijn.... TehJokur in 'nieuws: 'MacBook Pro 13" Retina gaat 1700 dollar kosten'' is bijvoorbeeld een keiharde troll, en -1 is dus het goede niveau ervoor.
Ik leg die gast gewoon wat voor, en hij zegt maar "aah je bent een facking hipster met je Apple bende" dus dat niet dan?!
Ik leg hem even wat uit en ik word gedownmod door die zak, wat is dit voor beleid man?!
Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//
Idem voor termen als "kindjes", "janken" etc.
Deze reactie kent maar één juist niveau, de -1. En daar staat-ie nu ook netjes op.
Virussen? Scan ze hier!
Oke weet ik dat ook, en waarom staat hij dan met z'n "hipster" reactie op +1 ??wildhagen schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:24:
"Stijve koppen" is nogal een troll, dat kan ook op een wat volwassenere manier gebracht worden.
Idem voor termen als "kindjes", "janken" etc.
Deze reactie kent maar één juist niveau, de -1. En daar staat-ie nu ook netjes op.
Dat lijkt me ook meer dan genoeg reden om op -1 te zetten of niet?!
Liefhebber van Tweakers
Scientia potentia est
Liefhebber van Tweakers
Inmiddels weer op 0. Heb hem naar -1 gekicktpino85 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:52:
Staat na mijn zetje op -1
Wie geeft hem opnieuw een zetje naar -1?
Virussen? Scan ze hier!
Die +3s lijken me niet op z'n plaats?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Virussen? Scan ze hier!
Wat is hier informatief aan? Vind een +1 toch wel het maximale
Uniciteit in 'nieuws: Japan Display ontwikkelt 7"-tabletscherm met 2560x1600 pixels'
Deze kan wel op +3
Edit: South_Styler in 'nieuws: Japan Display ontwikkelt 7"-tabletscherm met 2560x1600 pixels'
Deze krijgt -1, maar hoort volgens mij op +2
[ Voor 22% gewijzigd door tweaker2010 op 21-10-2012 13:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Mag deze naar -2?
Zijn reactie geschiedenis is daarnaast in het geheel nogal negatief, een nogal groot deel net zo negatief als de gelinkte reactie.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Virussen? Scan ze hier!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Mee eens. De reactie is inmiddels verwijderdbotoo schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:45:
Verwijderen, dus -2, lijkt mij toch ook wel het beste. Sterker nog, dergelijke trieste figuren zie ik liever zonder mogelijkheid om te posten.
net zoals deze nieuws: Gerucht: Android 4.2 ondersteunt meer dan één gebruikersaccount die ook gewoon op +1 mag in plaats van +2. Of zien we die screenshot ook al als +2 waardig materiaal?
[ Voor 44% gewijzigd door PietrKempy op 22-10-2012 14:52 ]
Liefhebber van Tweakers
Liefhebber van Tweakers
Bezoekers xenofoob noemen. Zeker omdat iedereen zo tegen het vele wit isEn ook dan betekend het nog zeer zeker niet dat devs direct zullen luisteren naar wat bezoekers te zeggen hebben, gezien die input vaak een hoog xenofoob karakter kent.
Met dit soort uitspraken hoor je toch geen +2 te krijgen?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door pino85 op 22-10-2012 23:25 ]
Liefhebber van Tweakers
+2 lijkt me beetje hoog? Een +1 is wel voldoende?
Virussen? Scan ze hier!
+2 (en ook de +3 die deze post kreeg) is inderdaad wat hoog. Ik heb 6x +1 bij gedrukt.wildhagen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:49:
Verwijderd in 'plan: Tweakers 7: de puntjes op de i'
+2 lijkt me beetje hoog? Een +1 is wel voldoende?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Deze mag wel op 0 ipv +2.
Niels007007 in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf: malware voor Android neemt sterk toe'
Deze is ook niet informatief.
[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 23-10-2012 10:13 ]
Staat op dit moment op een (mijns inziens onterechte) -1. Post is geen flamebait of trolling. Wat is jullie mening?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Is het geen dubbelpost? Ik lees als afsluiter namelijk: "Overigens dit verhaal had ik hierboven ook al een keer verteld."_Peter2_ schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:22:
drakiesoft in 'plan: Tweakers 7: de puntjes op de i'
Staat op dit moment op een (mijns inziens onterechte) -1. Post is geen flamebait of trolling. Wat is jullie mening?
Edit; het is inderdaad min of meer een complete dubbelpost (en daardoor imho -1).
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 23-10-2012 10:27 ]
Ah ja, ik had daar overheen gelezen.Bor de Wollef schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:26:
[...]
Is het geen dubbelpost? Ik lees als afsluiter namelijk: "Overigens dit verhaal had ik hierboven ook al een keer verteld."
Edit; het is inderdaad min of meer een complete dubbelpost (en daardoor imho -1).
Moderatie aangepast naar de terechte -1
Verwijderd
off topic?
gaat over het onderwerp, is relevant. Lijkt me dus +1
Dit is geen +2 of +3 waard imo, hij haalt niets van 1 winkel af maar pakt overal de goedkoopste prijzen, vergeet de losse videokaart,de assamblage kosten, de windows licentie en verzend kosten.
djunicron in 'nieuws: Medion voorziet nieuwe 'Aldi-computer' van AMD-quadcore'
6x+3?

Verwijderd in 'reviews: AMD FX-8350: hoop aan de horizon?'
[ Voor 73% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 14:19 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
vind het een +1 max, meer een 0. Hij vergeet:
Garantie bij 1 plek (en goede, heb er nooit issues mee gehad)
geen assemblage problemen (mogelijke)
windows
verzend kosten
etc
etc
etc
Weer een "kijk ik kan met 30% van de info een goedkopere pc maken"
CH4OS in 'plan: Tweakers 7: de puntjes op de i'
Liefhebber van Tweakers
AlexFL in 'nieuws: Hackers publiceren lv0-sleutels PlayStation 3'
Hmm kan weer niet modden, nog even geduld hebben dan maar
pino85 in "[BUG] Moderen FP"
@ hier onder,
Scherp, was me niet opgevallen, al kon ik dat toenstraks ook niet.
[ Voor 136% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 18:20 ]
Liefhebber van Tweakers
Bugje neem ik aan.
Virussen? Scan ze hier!
Misschien dan alleen promods, want mij lukt het niet, ik merkte het probleem vanmiddag al op toen ik een paar reacties wilde modden, maar ik dacht dat ik mijn css had verprutst en het daarom niet lukte. Maar het lukt mij nu nog steeds niet om reacties te modden, in het artikel zelf niet en via de links hier niet, het menutje komt niet tevoorschijn.wildhagen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:18:
Modden werkt wel, maar niet bij reacties die direct uit dit topic worden gelinked. Ga je naar het artikel zelf, en zoek je de reactie in kwestie op, dan werkt het weer wel....
Bugje neem ik aan.
En ja, mijn modstatus staat op actief.
edit:
@Hieronder, idd een goed plan. Kan iemand deze reactie naar dat topic verplaatsen?
[ Voor 6% gewijzigd door Zartok op 23-10-2012 18:37 ]
[BUG] Moderen FP
[ Voor 37% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 18:37 ]
Liefhebber van Tweakers
Hier reageer ik samen met anderen toch gewoon ontopic op het artikel ? Alleen worden we dus offtopic gemod ?
Is gewoon een +1 post inderdaad, die -1s zijn mismods.
[ Voor 83% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 19:13 ]
Liefhebber van Tweakers
Almostpino85 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:12:
Fixed
Is gewoon een +1 post inderdaad, die -1s zijn mismods.

speedhaste in 'nieuws: Motorola brengt professionele head-mounted computer uit' -> lijkt me toch wel +1 gaat toch echt over het onderwerp
En thanks!
Heb hem op +1 gezet.Perkouw schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:17:
[...]
Almost![]()
speedhaste in 'nieuws: Motorola brengt professionele head-mounted computer uit' -> lijkt me toch wel +1 gaat toch echt over het onderwerp
En thanks!
Ik zal me mond weer houden.
Liefhebber van Tweakers
Dit is echt geen +2/+3 waardig.
Relief2009 in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm'
De +3 gever op deze post snapt het mod systeem ook nog niet helemaal, is gewoon duidelijke -1
Verwijderd in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm'
Waarom worden hier zo veel +2's en zelfs +3 aan uit gegeven? beetje stating the obvious imo.
Blokker_1999 in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm'
[ Voor 123% gewijzigd door pino85 op 23-10-2012 21:40 ]
Liefhebber van Tweakers
Zie:Wolfos schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:43:
Hoezo kan ik ineens niet meer modden? Hele knop doet niets
[BUG] Moderen FP
Liefhebber van Tweakers
Ik denk dat je deze reactie bedoelt? MTDjassen in 'video: Trailer toont functies iPad mini'Twylight schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 00:17:
Er wordt wel heel enthousiast gemod hier: video: Trailer toont functies iPad mini
Deze krijgt inderdaad +2 en +3 terwijl +1 mij voldoende lijkt.
Edit: Blokker_1999 in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm' deze krijgt ook te hoge scores
[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 24-10-2012 11:25 ]
Iemand boost deze reactie net met +2(6x) dit lijkt me toch geen +2 post?
Ramoncito in 'nieuws: Rechter Den Haag: Samsung maakt geen inbreuk op Apples touch-patent'
[ Voor 48% gewijzigd door pino85 op 24-10-2012 12:08 ]
Liefhebber van Tweakers
Een ongezouten mening lijkt mij imho geen +2
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Deze kan wat extra -1 mods gebruiken. Helaas kan ik de +3 gever vanop mijn werk niet verder bekijken maar als er wat extra -1's naar toe gaan moet dat wel goed komen.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Staat na mijn zetje op +1LocalJoost schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:18:
dasiro in 'nieuws: Europees Parlement wil export van censuurtechnologie aan banden leggen'
Een ongezouten mening lijkt mij imho geen +2
[ Voor 85% gewijzigd door pino85 op 24-10-2012 13:11 ]
Liefhebber van Tweakers
"Dat stel apen".... dat noem ik een troll. Misschien niet zwaar genoeg voor een -1, maar meer dan een 0 maak ik er op deze manier ook niet meer van, de rest van de reactie is ook al niet veel soeps...
Krijgt wel massaal +2 en zelfs +3.... meningmodders weer op weg?
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Dit soort gooien met ziektes lijkt me wel -2 waardig. Walgelijk.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 16% gewijzigd door pino85 op 24-10-2012 15:29 ]
Liefhebber van Tweakers
Die mag zeker verwijderd worden...wildhagen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:18:
Anoniem: 392131 in 'nieuws: Brein wint rechtszaak van hoster Xsnetworks'
Dit soort gooien met ziektes lijkt me wel -2 waardig. Walgelijk.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Virussen? Scan ze hier!
HKS-Skyline in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm'
Bij deze toch nog even de crosspost...
==========================================
Kan iemand dit soort taalgebruik even een halt toeroepen?
Boos zijn en bot reageren is prima, maar zo'n reactie past hier niet....
Anoniem: 392131 in 'nieuws: Brein wint rechtszaak van hoster Xsnetworks'
edit: Ik kom hier al jaren, maar hoort je dit hier te melden trouwens??
edit 2: Nog als spotlight door iemand gemod ook. bah....onbegrijpelijk
==========================================
Hij is weg...mooizo
@hieronder Ik las het inderdaad. Alleen te laat
[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 24-10-2012 15:48 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
o.a. ja, maar voordat jij daar langs bent geweest was het iemand anders ook al opgevallen want eerst stonden ook bijna alle replies op die post op +2tweaker2010 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:06:
[...]
Ik denk dat je deze reactie bedoelt? MTDjassen in 'video: Trailer toont functies iPad mini'
Deze krijgt inderdaad +2 en +3 terwijl +1 mij voldoende lijkt.
Edit: Blokker_1999 in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm' deze krijgt ook te hoge scores
De +2's en +3's zijn inderdaad te hoog, verder kan wmb de post of op +1 of op een nul staan.SidewalkSuper schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:40:
Deze onzin krijgt flink wat +3's en +2's, hoort niet hoger dan een 0 te staan.
HKS-Skyline in 'nieuws: Apple introduceert iPad mini met 7,9"-scherm'
Liefhebber van Tweakers
Staat erg stevig op +2 maar termen als copyrightmaffia, copyrightnazis e.d. vind ik het een troll (en dus -1)
Liefhebber van Tweakers
alexbl69 in 'nieuws: Aldi komt met dualsim Android 4.0-smartphone'
[ Voor 131% gewijzigd door pino85 op 25-10-2012 12:59 ]
Liefhebber van Tweakers
Met:
+1?Dat is een mooie redenering, maar gelukkig bezitten de mensen die de uitspraken daadwerkelijk doen over meer diepgang in hun denkproces. Dat komt ook omdat ze hun mening vormen op meer tijd dan jij, en met hoogstwaarschijnlijk veel meer achtergrondkennis van zulke zaken.
[en vooral]
Het is je goed recht om daarover die mening te hebben. Maar laat ik even mijn mening uiteenzetten: dat jij tijdens het lezen van dit nieuwsbericht net in een zure pruim hebt gebeten en tevens je gebrek aan kennis en nuance poogt bloot te leggen voor ieder die hier de lezerscommentaren afschuimt.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Klopt, deze mag ook wel op 0: .oisyn in 'nieuws: Wiskundig coded tcp-protocol zou wifi en lte flink versnellen'PietrKempy schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:05:
elmuerte in 'nieuws: Wiskundig coded tcp-protocol zou wifi en lte flink versnellen' heel dat draadje lijkt mij nogal off=topic en mag dan ook gewoon op 0 voor mij, het is hier nederlandsetaal site.
Edit: Powergrim in 'nieuws: Thuiskopieheffing wordt 5 euro voor pc's en laptops in 2013' deze lijkt me max +1 waard.
[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 25-10-2012 11:17 ]
Heb ik ook een +1 gegeven. Echter krijgen dergelijke populistische uitspraken altijd veel te hoge scores..Edit: Powergrim in 'nieuws: Thuiskopieheffing wordt 5 euro voor pc's en laptops in 2013' deze lijkt me max +1 waard.
(Mijn postje van dinsdag heeft nog geen moderaties ontvangen Lambo LP670 SV in 'nieuws: Medion voorziet nieuwe 'Aldi-computer' van AMD-quadcore en Windows 8 - update' )
En 0 lijkt mij zelf ook al meer dan voldoende voor dat soort reacties
Ook een +1 is te hoog. Het is een populistische kreet, wat geen reden voor een positieve score is, daarbij is het ook een onjuiste opmerking.Lambo LP670 SV schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:49:
Echter krijgen dergelijke populistische uitspraken altijd veel te hoge scores..
Dom geblaat en een 0 dekt de lading beter.
[edit]
De ruime hoeveelheid +3 en +2 gevers hebben blijkbaar geen benul waar het moderatiesysteem voor dient.
[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 25-10-2012 13:27 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
@camacha: die tweede die jij noemt voegt ook niet echt iets toe. een 0 is daar voldoende voor wmb!
[ Voor 30% gewijzigd door TheCapK op 25-10-2012 21:48 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Deze lijkt me geen +2 waard. Heb hem een 0 gegeven.
Verwijderd
https://tweakers.net/reac...=Posting&ParentID=5885348Wat een in en in triest figuur ben jij, jij denkt waarschijnlijk echt dat je geweldig bent maar door dit soort lozer gedrag krijg je van die DRM meuk en allerlei ongewenste acties. En dan weer zeiken dat het weer DRM heeft en dat je daarom illegaal installeerd.
Echt, een enorm triest mannetje ben je.
Krijg ik niet weg met een boost, omdat deze reactie ook een +2 en een berg +1's heeft gekregen.
danieljohannes in 'nieuws: Amerikaanse overheid legaliseert jailbreak iPad niet'
[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 26-10-2012 14:02 ]
Liefhebber van Tweakers
Wellicht een kandidaad voor de -2 dit? Chadi in 'nieuws: Buma/Stemra en Thuiskopie vinden nieuwe thuiskopieheffingen te laag'
Edit: krijgt 1x informatief

[ Voor 6% gewijzigd door MineTurtle op 26-10-2012 16:50 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Kom ik maanden op het strafbankje? Of is het wel redelijk om de opmerking "krom, dom ach amerikaans" als ongewenst te betitelen? Benieuwd naar wat anderen vinden. Ik laat me in zo'n flutreactie niet dom noemen. Net als ik het ongepast (en ongewenst) vind om andere volken dom te noemen.
Het gaat om het artikel:
nieuws: Amerikaanse overheid legaliseert jailbreak iPad niet
en om de reactie:
bbob in 'nieuws: Amerikaanse overheid legaliseert jailbreak iPad niet'
[ Voor 0% gewijzigd door Edddd op 26-10-2012 17:33 . Reden: Woordje vergeten (t.b.v. leesbaarheid) ]
Dit topic is gesloten.
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht