Te absurd voor woorden weer ja. Verder dan een 0 kom ik echt niet.
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Te absurd voor woorden weer ja. Verder dan een 0 kom ik echt niet.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 4% gewijzigd door mae-t.net op 10-10-2012 02:42 ]
Mweh, bullcrap kan ik echt niet over vallen. Ik zie het als een stukje (al zelf-gecensureerde) spreektaal dat in een informele setting als t.net moet kunnen. Dan blijft het een niet onderbouwde mening en 0, maar -1 vind ik wat ver gaan. Of is de 'netjes gedragen' policy zo vergaand dat de faq hier -1 "voorschrijft" ?tweaker2010 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
Ik heb hem op +1 gezet.
Het taalgebruik in onderstaande reacties lijkt mij ongewenst:
eL_Jay in 'nieuws: Microsoft verwacht 100.000 Windows 8-apps in eerste 90 dagen'
*knip*
[ Voor 66% gewijzigd door pino85 op 10-10-2012 16:37 ]
Liefhebber van Tweakers
Sorry, maar je post is absoluut niet informatief. Ik lees een post die voornamelijk gaat over paypal die een dockconnecter niet levert, de bijbehorende betalingen en de suggestie dat Apple het tegen zou houden. Alles over de order is off-topic, dat heeft niks met het onderwerp te maken en kan eigenlijk gewoon op -1 (compleet off-topic). Voor de beschuldiging dat Apple je product tegen zou houden is totaal geen onderbouwing, behalve een soort onderbuikgevoel en bij beschuldiging wordt toch echt wat meer verwacht, dus dat kan ook hoogstens op een 0 komen.Yzord schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:37:
Yzord in 'nieuws: Authenticatiechip lightning-connector gekraakt'
Ik begin Tweakers echt flauw te vinden. 10 jaar terug vond ik het echt een technische site. Tegenwoordig wordt het modereersysteem gewoonweg misbruikt. Het is niks offtopic, het is zelfs informatief (info over de chip die erop zit en hoe de bestelprocedure wordt tegengehouden door Apple/Paypal)
[ Voor 14% gewijzigd door Zerfox op 10-10-2012 17:08 ]
Liefhebber van Tweakers
Ik vind het gewoon een +1.. sorry hoor, maar als we de volgende op +1 moddenZartok schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Sorry, maar je post is absoluut niet informatief. Ik lees een post die voornamelijk gaat over paypal die een dockconnecter niet levert, de bijbehorende betalingen en de suggestie dat Apple het tegen zou houden. Alles over de order is off-topic, dat heeft niks met het onderwerp te maken en kan eigenlijk gewoon op -1 (compleet off-topic). Voor de beschuldiging dat Apple je product tegen zou houden is totaal geen onderbouwing, behalve een soort onderbuikgevoel en bij beschuldiging wordt toch echt wat meer verwacht, dus dat kan ook hoogstens op een 0 komen.
Ook wordt er zijdelings iets over NXP chips vermeld, maar ik snap niet wat dat er nu precies mee te maken heeft en is op deze manier ook niet interresant voor de lezer. In die zin geeft dat de post dus ook geen waarde. Als ik dat alles bij elkaar neem, kan ik er (ondanks dat je volgens mee goede bedoeling hebt) echt niet meer dan een 0 van maken en met een punt aftrek voor het commentaar op de moderatie kom ik op een -1 uit.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bedoel je soms deze reactie:lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:28:
[...]
k vind het gewoon een +1.. sorry hoor, maar als we de volgende op +1 modden
"LOL Ik heb het spel al geinstalleerd!" (zie paar pagina's eerder)
en bij downtime van X
"LOL ik heb er ook last van"
JA! dat is meerdere malen door jullie hier zelf! aangegeven dat dat allemaal op +1 hoort, dan zie ik dus echt niet in wat hier -1 aan is.
Maar goed, 1 duidelijke regel is er kennelijk niet, aangezien er zeer liberaal wordt gelezen in de regels.
Helemaal mee eens, die hele thread zou gewoon getrashed moeten worden. Er zijn trouwens mensen die voor de reacties in die thread +3'en hebben uitgedeeld, duidelijke mismods...Dorus806 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:52:
Overigens zou van mij de hele Hollanders/Limburgers/Wilders discussie verwijdert mogen worden, of in ieder geval het geheel op -1, dus de 2 volgende ook:
terracide in 'nieuws: Duits bedrijf ontwikkelt e-reader van een tientje'
bbob in 'nieuws: Duits bedrijf ontwikkelt e-reader van een tientje'
[ Voor 7% gewijzigd door DarkFly op 11-10-2012 08:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
Erzijn te veel reacties, waarbij ook een aantal on-topic, waardoor de hele draad trashen geen optie is. Gewoon -1's uitdelen is voldoende.DarkFly schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:57:
[...]
Helemaal mee eens, die hele thread zou gewoon getrashed moeten worden. Er zijn trouwens mensen die voor de reacties in die thread +3'en hebben uitgedeeld, duidelijke mismods...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" aldus Einstein. Die reacties zijn haast zo stompzinnig en consistent dat ik haast het idee krijg dat hij het zelf gelooft, zulk soort spul bedenk je toch ook haast niet meer. Zijn reacties staan netjes op -1 dus volgens mij hoeft er niks nagekeken te worden, tenzij je ze onder humor wilt scharen, maar daar is imo de stijl verkeerd voor. Hij mag misschien wel nagekeken worden door een psychiater, maar ik denk dat je daarvoor hier verkeerd zit.Kapiteiniglo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:30:
gallery: Kipma
Dit aluhoedje mag ook wel even nagekeken worden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 94% gewijzigd door TheCapK op 11-10-2012 11:44 ]
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2012 11:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 43% gewijzigd door pino85 op 11-10-2012 22:14 ]
Liefhebber van Tweakers
Geniaal dat mensen gewoon stom genoeg zijn om er ook nog op in te gaan (zat reacties te lezen op zijn reacties). Haha tweakers kan je ook echt alles wijs maken en zullen ook tegen alles in gaan. Geniaal ook hoe er op die reacties wordt gereageerd. Het ligt er zo dik boven op en het dan nog niet door hebben lol. Maar ook dat is tweakers! Alles bloedserieus dus sarcasme ter grootte van het victoria-meer wordt niet herkend. Dat of de geringe sociale interactie met andere mensenKapiteiniglo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:30:
[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 12-10-2012 13:44 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 36% gewijzigd door tweaker2010 op 12-10-2012 14:54 ]
[ Voor 25% gewijzigd door SidewalkSuper op 12-10-2012 15:38 ]
Die persoon is gewoon 3x dezelfde. Die zijn we aan het verwerken! Heeft vandaag 2 clone accounts aangemaakt.SidewalkSuper schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:36:
Waarom krijg ik hier 3x -1 voor? Iemand mod het expres omlaag, terwijl ik gewoon een normale reply geef.
SidewalkSuper in 'nieuws: Samsung mag Galaxy Nexus definitief blijven verkopen in VS'
Ah ik zie dat het in dat nieuwsbericht veel vaker is gebeurd.
Die kan nog wel wat hulp gebruiken. Spotlight voor zo'n opmerking?!...Wolfos schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:45:
Gwyllion in 'nieuws: World of Warcraft krijgt eigen Fight Club'
Dit lijkt me toch een +1, maar hij heeft al 26x een +3 ontvangen!
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Liefhebber van Tweakers
Ik prefereer zelf een 0.pino85 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:33:
Staat nu effectief op de +1 score, dat is al een stuk beter dan de +3
Verwijderd
PareltjesKapiteiniglo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:30:
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2012 16:22 ]
Waar lees je dat dan, hij geeft zijn mening niet eens?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:21:
Mathieu_Hinder in 'nieuws: Dell blijft ook Windows 7 aanbieden na launch Windows 8'
Weer het UI bashen van windows 8 is informatief? Sinds wanneer.
@Xubby, een +1 vind ik het op zn meest. Het is een eigen ervaring, veel meer is het eigenlijk niet.
Windows8 + Start8 van Stardock=De oplossing!
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 13% gewijzigd door Jochem_ op 15-10-2012 09:15 ]
Verwijderd
"Ik snap niet echt wat hier nieuwswaardig aan is" dat soort opmerkingen voegen niets toe, ik begrijp wel dat iemand hier een 0 voor geeft. Die +2 is inderdaad te hoog.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:21:
Verwijderd in 'nieuws: Dell blijft ook Windows 7 aanbieden na launch Windows 8'
Allebei vind ik erg krom. +2 is te hoog, 0 is te laag.
Verwijderd
Liefhebber van Tweakers
[ Voor 65% gewijzigd door pino85 op 15-10-2012 12:20 ]
Liefhebber van Tweakers
Beide reacties staan inmiddels stevig op +1.YellowOnline schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:54:
YellowOnline in 'nieuws: Dell blijft ook Windows 7 aanbieden na launch Windows 8'
Gatygun in 'nieuws: Dell blijft ook Windows 7 aanbieden na launch Windows 8'
Elk een -1 door iemand die niet van Windows 8 houdt. Beiden zouden m.i. toch minstens op +1 moeten staan.
Ja, ik weet dat ééntje van mezelf is.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Klopt, maar die reactie erboven is ook niet meer dan -1 waard._Peter2_ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:52:
is Zer0 in 'nieuws: Overheid wil verdachten cybercrime kunnen hacken' geen schoolmeestergedrag?
Ik zag het wel zo in elk geval.
[ Voor 35% gewijzigd door tweaker2010 op 16-10-2012 10:48 ]
[ Voor 42% gewijzigd door pino85 op 16-10-2012 13:17 ]
Liefhebber van Tweakers
en ook @pino85 ;-)tweaker2010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:49:
Verwijderd in 'nieuws: 'Google moet wijzigingen privacybeleid terugdraaien''
Wat vinden jullie van deze reactie? En zo heeft hij er nog meer in dat topic.
Hierbij haak ik af. Met zo'n intro moet ik mezelf ertoe zetten om überhaupt verder te lezen. Betogen met een filosofische inslag zijn meer iets voor het forum Wetenschap en Levensbeschouwing, en dan nog in gedoseerde hoeveelheden. Niet voor de FP.Als wij ons in de openbare ruimte begeven is dat omdat wij wezens zijn die lichamen hebben. Wij zijn geen spoken of geesten. Het feit is en blijft dat wij lichamelijke entiteiten zijn. Voor ons, om ons van punt A naar B te begeven kunnen, gebruiken wij onze lichamen.
[ Voor 23% gewijzigd door drq1 op 16-10-2012 15:21 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Liefhebber van Tweakers
Saved by the buoyancy of citrus
Liefhebber van Tweakers
Inderdaad. Ik had hem al +1 gegeven.PietrKempy schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:16:
Rigs in 'nieuws: HTC introduceert 5"-smartphone met resolutie van 1920x1080 pixels' mag imo ook wel wat hoger dan 0. Ik zie niet wat er ongewenst is aan die reactie.
[ Voor 29% gewijzigd door PietrKempy op 18-10-2012 11:54 ]
Mee eens, al zou een 0 imo ook niet misstaan, er wordt eigenlijk niks gezegd wat niet al eerder vermeld is.PietrKempy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:51:
Jeroenneman in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?' is zeker geen +3 waard een +1 is imo de enige gepaste score
edit: zelfde situatie Neverwinterx in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Mee eens, beiden zijn zeer duidelijke +1's, staan ze nu ook vrij stevig op (zover dat op de momenteel zeer brakke site te zien is met alle time-outs, error 503's enzo).PietrKempy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:51:
Jeroenneman in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?' is zeker geen +3 waard een +1 is imo de enige gepaste score
edit: zelfde situatie Neverwinterx in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Klopt, veel mensen denken helaas dat het nu een like systeem is geworden. Ik vind deze reactie +1 waard.wildhagen schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:28:
ScoeS in 'video: Welkom op het nieuwe Tweakers'
Is een +3 niet een beetje véél te hoog?
Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Liefhebber van Tweakers
Om dan wat specifieke voorbeelden te geven:Fawn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:26:
Alle klaagreacties op reviews: Tweakers 7: wat is nieuw? worden bizar hoog gemeningmod, terwijl positieve reacties, felicitaties en complimenten allemaal op 0 uitkomen.
Onderbouwde kritiek voegt op zich wel iets toe, maar dit lijkt me een scheve verhouding geven.
Dat je beter op kunt houden met trollen want hier zit niemand op te wachten.ikweetniks schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:21:
ikweetniks in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Deze verdient eigenlijk een +2 wat vinden jullie?
Is dit een serieuze vraag? je toon en inhoud is zodanig dat hier maar 1 cijfer aan gegeven kan worden en dat is een -1.ikweetniks schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:21:
Deze verdient eigenlijk een +2 wat vinden jullie?
Agree, op -1 met die hap.( uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)PietrKempy schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:13:
Gewoon heel die boel op -1 gezet. Ze weten goed genoeg dat het daar niet hoort.
[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 19-10-2012 12:07 ]
Liefhebber van Tweakers
Mwah, ik vind al die -1's wel heel streng. Het is gewoon off-topic.PietrKempy schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:13:
Gewoon heel die boel op -1 gezet. Ze weten goed genoeg dat het daar niet hoort.
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 19-10-2012 12:57 ]
Liefhebber van Tweakers
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq