"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Joh dan heb jij een andere versie.....ventjes reageren altijd als je tijdig het pookje indrukt.SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:09:
[...]
Je mag het vinden, maar je kan gewoon je ventje niet bewegen, weinig kwestie aan.
Neem aan dat je op de PC speelt? Heb vorige week al aangegeven dat het gefixed is...Pykow schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:01:
is er al een datum wannneer commentaar gefix word of moeten we 2 maanden wachten zoals bij Battlefield voor een update ?
HOI.
De oplossing voor het commentaar probleem:Pykow schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:01:
is er al een datum wannneer commentaar gefix word of moeten we 2 maanden wachten zoals bij Battlefield voor een update ?
Fifa 13 opstarten en opnieuw de persoonlijke instellingen, instellen..
FIFA 13 - PC - Geen commentaar?
Vind eigenlijk wel jammer dat je niet meer zoals vroeger 1 groot leaderboard heb, ook per land.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
9 al wel 6 potjes online gespeeldMars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:39:
Welke divisie zitten jullie al?
Vind eigenlijk wel jammer dat je niet meer zoals vroeger 1 groot leaderboard heb, ook per land.

Career aan het spelen, wordt soms wat moe van online "resultaatteltalleenmaar" spelers.
FUT snap ik nog helemaal niets van , dus zou niet weten waar ik ben

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Momenteel in 7 volgens mij.Mars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:39:
Welke divisie zitten jullie al?
To dare is to do
Nummertje 6 hier. |jarno| is de gamenaam
[ Voor 6% gewijzigd door NO2 op 05-10-2012 12:21 ]
Begonnen uiteraard in divisie 10.
1 wedstrijd gespeeld met PEC Zwolle tegen Fortuna Düsseldorf 2-1 gewonnen..
Vriend van me is slechter dan ik, hij zit in divisie 3. Hij speelt wel op de pc. Ik kan nu net overleven in divisie 4 op de xbox, ik speelde laatst even bij hem op de pc, win daar makkelijk in divisie 3.
Is lastig vergelijken, maar naar mijn mening is het niveau op de pc iig een stuk lager dan op de consoles.
Verwijderd
Hoe speelt die vriend van jou dan op de PC? Met een controller of gewoon met keyboard?cypher21 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:51:
Hier in divisie 1 bij FUT, divisie 4 bij seasons. Op de xbox.
Vriend van me is slechter dan ik, hij zit in divisie 3. Hij speelt wel op de pc. Ik kan nu net overleven in divisie 4 op de xbox, ik speelde laatst even bij hem op de pc, win daar makkelijk in divisie 3.
Is lastig vergelijken, maar naar mijn mening is het niveau op de pc iig een stuk lager dan op de consoles.
Keyboard is in mijn ogen moeilijker (ik gebruik het zelf) en het komt dus voor dat je soms tegen mensen speelt die niet met het keyboard kunnen spelen.
Hij speelt met een xbox controller, voor mij dus 0,0 aanpassen als ik bij hem speelVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:01:
[...]
Hoe speelt die vriend van jou dan op de PC? Met een controller of gewoon met keyboard?
Keyboard is in mijn ogen moeilijker (ik gebruik het zelf) en het komt dus voor dat je soms tegen mensen speelt die niet met het keyboard kunnen spelen.
voor 2 tientjes heb je 2e hands een wired xboxcontroller (nieuw is 30), is echt de moeite wel hoorVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:01:
[...]
Hoe speelt die vriend van jou dan op de PC? Met een controller of gewoon met keyboard?
Bananenspin schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:38:
[...]
Neem aan dat je op de PC speelt? Heb vorige week al aangegeven dat het gefixed is...
Sorry jongens mijn fout, ik kon de post niet vinden daarom vroeg ik het maar even na.kaat17 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:00:
[...]
De oplossing voor het commentaar probleem:
Fifa 13 opstarten en opnieuw de persoonlijke instellingen, instellen..
FIFA 13 - PC - Geen commentaar?
met commentaar heb ik toch iets meer plezier met het spelen van Fifa.
want als ik nu een doelpunt maak dan gaat het publiek zo hard te keer dat het onrealistisch klinkt en met commentaar zal dat een stuk minder zijn of minder opvallen.
Heeft de xbox360/PS3 versie ook last van sound bugs ?
soms schiet je vol op de paal of kan de keeper hem net eruit halen en dan blijft heel het publiek stil echt heel raar.
tweede vraag. klopt het dat je geen juich animatie's meer hebt ? na iedere doelpunt blijft de camara op hoge afstand, maar in Fifa 12 kon je ook skippen en dan kreeg je volgens mij een random juich animatie te zien, hierdoor zag je de spelers gezichten enzo. nu blijft de camara op tele stand staan en maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit hoe iemand eruit ziet op het veld.
Het is meer een beleving en ervaring met het spel dan dat het echt stoort.
Angelo NL / Global Cargo VTC

Zoals je ziet, hij had echt veel meer kansen en schoten op doel, maar ik win wel gewoon. Daar komt ook nog eens bij dat ik in de 30 en 55e minuut een rode kaart kreeg, beide mijn centrale verdedigers eruit (later een teruggezet door middenvelder eruit.
Maar al met al, het niveau op de PC is inderdaad niet erg hoog, en zelfs als ik tegen iemand aanloop die veel beter is dan ben ik op het einde van de match zover dat ik gelijk loop of eroverheen ga xD
Leaderboard zit er nog wel in maar dan alleen vrienden of iedereen, niet meer per land. [zelfde als in 12 dus]Mars18 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:39:
Seasons->Leaderboards en dan nog een keer X [PS3] of A [XboX]
Je hebt nog diverse opties tot sorteren zoals seasonal, overall, top100.
Only fools are enslaved by time and space.
Wat is je gebruikersnaam? Kunnen we een potje tegen elkaar spelen
Lijstjes klopt trouwens niet.tweaker2010 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:11:
Voor wie benieuwd is naar de toekomstige rating van de talenten in de eredivisie:
Top 20 Eredivisie-talenten
Naam Top
Christian Eriksen 88
Viktor Fischer 87
Adam Maher 87
Lucas Andersen 85
Jetro Willems 85
Memphis Depay 85
Luc Castaignos 85
Tomáš Kalas 85
Filip Đuričić 85
Stefan de Vrij 84
Tony Vilhena 84
Kevin Strootman 84
Luciano Narsingh 84
Georginio Wijnaldum 84
Jordy Clasie 83
Leroy Fer 83
Marco van Ginkel 83
Ricardo van Rhijn 82
Kolbeinn Sigþórsson 82
Bruno Martins Indi 82
[...]
Strootman 88
Depay 87
Tyton 88
Willems 87
Kalas 87
van Ginkel 84
Daar ben ik achter gekomen, dus zullen er nog wel meer zijn
Doe het iets minder goed dan het echte twente 7 uit 3 ipv 9 uit 3.
Koop je Beckham voor 555.550 gaan de supporters klagen dat ie te duur is

Verdien je binnen paar dagen terug in shirtverkopen. Wel scoren in de eerste wedstrijd.
Kinect ook wel fijne toevoeging. Zeg "sub striker" en kiest wie voor wie en klaar. Merk soms allen kleine stugger dan.
En heb me eerste waarschuwing binnen. Luinge wou me maar geen vrije bal geven
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Groeien de spelers niet elke keer anders, afhankelijk van hoeveel speeltijd ze krijgen?tiswat schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:06:
[...]
Lijstjes klopt trouwens niet.
Strootman 88
Depay 87
Tyton 88
Willems 87
Kalas 87
van Ginkel 84
Goede vraag.. sommige spelen nauwelijks en groeien echt als kool. Depay heeft inmiddels een waarde van 80 miljoen..Lee245 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:07:
[...]
Groeien de spelers niet elke keer anders, afhankelijk van hoeveel speeltijd ze krijgen?

Hoe komen jullie aan deze lijstjes?tiswat schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:06:
[...]
Strootman 88
Depay 87
Tyton 88
Willems 87
Kalas 87
van Ginkel 84
...
Zet net de xbox uit, ik had geen problemen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Laat me raden... PS3?NickThissen schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:33:
Serieus wtf is er aan de hand met dit spel!!Een potje kunnen doen en daarna weer kwartier nodig gehad om tegenstander te vinden... Eindelijk gevonden, blijft het spel weer 10 minuten laden in de arena. EINDELIJK terug naar het menu, en zodra ik weer een tegenstander probeer te vinden hangt het spel definitief en kan ik weer opnieuw opstarten. Gaan ze nog ooit een fix uitbrengen of gaat het net als fifa 10 waar het na een jaar nog steeds niet te spelen is?
Ik speel for the time being gewoon Carriere totdat die online meuk is gefixed.
Ik hoor het graag want ik kan het nergens vinden.
Je kunt gewoon de Manager mode spelen, dan speel je ook competitie tegen de computer en kan je eventueel later ook nog switchen naar een ander team als je een leuke aanbieding krijgt. Ik ben nu begonnen met Wolverhampton Wanderers en speel in de First divisionErik-1980 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:50:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om gewoon tegen de computer een competitie te spelen. Ik speel nu altijd online maar dit vind ik eigenlijk niks. Ik heb alleen kunnen vinden dat ik een gewone oefenwedstrijd tegen de computer kan spelen........
Ik hoor het graag want ik kan het nergens vinden.
+ Veel realistischer doordat een bal niet automatisch meer perfect aangenomen wordt.
+Mijn combinatiespel komt er nu ook stukken beter uit omdat de bal veel makkelijker net niet in de voeten maar meer in de loop gegeven kan worden.
+ Het selecteren van een persoon bij een luchtduel bij een voorzet is niet meer onmogelijk als je selecteren op handmatig hebt staan.
+ Aanvallende looplijnen
+ Veel uitgebreidere FUT
+ Skill games
- Verdedigende looplijnen van je spelers
- Spelers hebben nog steeds niet in de gaten dat je bij de zijlijn of achterlijn een bal anders aan moet nemen.
- Spelers botsen nog geregeld
- BUGS! waardoor je FIFA weer moet herstarten, nu al 5x in 2 dagen
- Menustructuur FUT
- 200 doorklikmomenten in een wedstrijd
- Counter en snelheid zijn nog steeds de sterkste wapens in het spel
- Kopduels zijn totaal niet gebaseerd op positie en kopkracht
- Keepers zijn nog steeds belachelijk slecht als ze van de lijn komen
Hebben jullie ook de indruk dat de game soms er voor zorgt dat alles net niet lukt om zo een wedstrijd te simuleren waarin niks lukt?
Is in FIFA 12 ook veel over gediscusseerd. Het antwoord is dus in principe nee. Soms zit het mee en soms niet..L1nt schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:43:
Zijn er hier meer mensen die Career doen?
Hebben jullie ook de indruk dat de game soms er voor zorgt dat alles net niet lukt om zo een wedstrijd te simuleren waarin niks lukt?

WTF? Netjes een 'krantenbericht' over dat ik de finale gehaald heb en zo, maar in de kalender is de bekerfinale niet terug te vinden. Mooi is dat
Ach er zitten zoveel bugs in.. ik kreeg ook een bericht AZ is kampioen na wedstrijd 33, maar 34 won ik en ik werd kampioen met PSV.Koppensneller schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:54:
Dacht ik met Ajax de finale van de beker gehaald te hebben...
[afbeelding]
WTF? Netjes een 'krantenbericht' over dat ik de finale gehaald heb en zo, maar in de kalender is de bekerfinale niet terug te vinden. Mooi is dat
Ook vaak zat dat het spel vastloopt bij speler verkopen.

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 09-10-2012 17:06 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hij is de hele dag al aan het stuntelen.
bij mij ookkaat17 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:49:
Ligt bij jullie ook van de PC versie, de EAS eruit?
en toen straks na een FUT wedstrijdje die ik won op penalties, sloot Fifa af....
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Lame trouwens dat het NL commentaar identiek? is aan dat van 12

[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 06-10-2012 19:43 ]
I served in a company of heroes.
Vanochtend, tijdens mijn pauze, tegen 10 uur was er niets aan de hand.. maar nu.. kan FUT wel wurgen, mis een speler.. was bezig deze via het spel in mijn selectie te zetten en word ik eruit gekickt, dus nog een keer starten en kijken of ie erin, maar niet dus! Verdoriekaat17 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:49:
Ligt bij jullie ook van de PC versie, de EAS eruit?
Het zou kunnen dat je team zelf zo goed is dat je extra punten heb gekregen, maar deze score is pas na een paar seizoenen te bereiken dus ik neem aan dat je nog niet zover bent? Het lijken mij onwaarschijnlijk hoge scores voor eredivisiespelers (vergelijkbaar met de scores van Sneijder, Robben en Van Persie).tiswat schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:06:
[...]
Strootman 88
Depay 87
Tyton 88
Willems 87
Kalas 87
van Ginkel 84
Maar gehoorapparaat van Luinge uitgezet. Nu gebruik ik de Kinect alleen om te wisselen.
Daarnaast kan ik ook nog steeds niet tegen vrienden spelen, als ik iemand uitnodig in friendlies online
en mijn origin vriend accepteert dit, dan krijgt hij z'n 20 seconden 'laden' in beeld staan, en na die 20 seconden komt de melding, verbinding met tegenstander verbroken..
zelfde geld andersom, als ik op zijn uitnodiging inga.. met geen 1 origin vriend lukt dit..
meer mensen hier last van ???
mensen mogen we desnoods even toevoegen, om hem te testen: Downstar2
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
PC via origin tegen een vriend, werkt bij mij ook niet..Downstar2 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:48:
op PC is FUT enorm traag ook, word steeds uitgekickt en bij de EAS FC server is de hele dag al niet bereikbaar..
Daarnaast kan ik ook nog steeds niet tegen vrienden spelen, als ik iemand uitnodig in friendlies online
en mijn origin vriend accepteert dit, dan krijgt hij z'n 20 seconden 'laden' in beeld staan, en na die 20 seconden komt de melding, verbinding met tegenstander verbroken..
zelfde geld andersom, als ik op zijn uitnodiging inga.. met geen 1 origin vriend lukt dit..
meer mensen hier last van ???
mensen mogen we desnoods even toevoegen, om hem te testen: Downstar2
Na uitnodiging accepteren en idd 20 seconden wachten en eruit gekickt worden, wordt hopelijk snel opgelost.
I.v.m. de storing van EAS, normaliter haal je punten in je career-mode, als EAS weer up is, zouden de punten wel alsnog bijgewerkt worden?
Denk dat je die punten kunt vergeten.. Die worden (zover ik weet) niet onthouden, om bijgewerkt te worden als verbinding er weer is!kaat17 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 22:35:
[...]
I.v.m. de storing van EAS, normaliter haal je punten in je career-mode, als EAS weer up is, zouden de punten wel alsnog bijgewerkt worden?
EA kan wel claimen dat het er niet in zit maar zit er toch echt wel in hoor. Dat het soms niet mee zit, zit gewoon in de code.Lee245 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:53:
[...]
Is in FIFA 12 ook veel over gediscusseerd. Het antwoord is dus in principe nee. Soms zit het mee en soms niet..
Bal die net juist van de pal afketst? Verdediger die net op het laatste moment nog dat duwtje kan geven? Verdediger die nog snel even de voet er tegenaan krijgt en tegenstander die letterlijk 1 kans krijgt en gelijk scoort.....

Zit in 2018, alles bijna gesimuleerd. Depay is nu 90 en Kalas ook. Willems blijft nu nog steken op 89.tweaker2010 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:31:
[...]
Het zou kunnen dat je team zelf zo goed is dat je extra punten heb gekregen, maar deze score is pas na een paar seizoenen te bereiken dus ik neem aan dat je nog niet zover bent? Het lijken mij onwaarschijnlijk hoge scores voor eredivisiespelers (vergelijkbaar met de scores van Sneijder, Robben en Van Persie).
Bij mij draait FIFA meer om talenten, vind ik allemaal net wat leuker.. dus daarom simuleer ik ook echt alles.
Verwijderd
Ja idd, heb soms van die wedstrijden dat je de tegenstander helemaal weg speelt maar dat elke bal op de paal/lat komt of dat de keeper onmogelijke reddingen maakt. Komt de tegenstander met 1 counter en scoort hij meteenL1nt schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:29:
[...]
EA kan wel claimen dat het er niet in zit maar zit er toch echt wel in hoor. Dat het soms niet mee zit, zit gewoon in de code.
Bal die net juist van de pal afketst? Verdediger die net op het laatste moment nog dat duwtje kan geven? Verdediger die nog snel even de voet er tegenaan krijgt en tegenstander die letterlijk 1 kans krijgt en gelijk scoort.....
Aan de andere kant, ik heb nog maar een stuk of 8 potjes online gedaan, maar ik werd 1 keer genadeloos uitgespeeld. Dus ja..
[ Voor 10% gewijzigd door VeldKoe op 07-10-2012 06:22 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Iemand kan niet verdedigenKluutmaran schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:38:
Hmm tot nu toe valt het spel me 100% mee, al heb ik nog een waslijst aan verbeteringen!
- Verdedigende looplijnen van je spelers
- Counter en snelheid zijn nog steeds de sterkste wapens in het spel
- Kopduels zijn totaal niet gebaseerd op positie en kopkracht
- Keepers zijn nog steeds belachelijk slecht als ze van de lijn komen
Alles is perfect in balans, alleen je moet er zelf ook wat aan doen.
Een goede tactiek en opstelling hoort er ook bij. En natuurlijk nog wat vaardigheid van jezelf.
Je moet je keeper actief maken door hem te laten uitkomen en dan juist voordat iemand gaat schieten het juist los te maken, dan heeft die man minder ruimte om te schieten.
OF hem te laten uitkomen zodat je denkt dat je hem een lobje kunt geven maar toch loslaat, gebeurt zo vaak..
Koppen is ook timing en positie nemen..
waar staat dat?L1nt schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:11:
Ieder z'n ding. Ik ben juist blij dat ik nog de optie heb om legacy defending te doen
eindelijk online gewonne, 2-0
Denk dat ik na 1000+ wedstrijden FIFA 12 wel weet hoe ik moet verdedigen hoor.iPodKiller schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:10:
[...]
Iemand kan niet verdedigen
Alles is perfect in balans, alleen je moet er zelf ook wat aan doen.
Een goede tactiek en opstelling hoort er ook bij. En natuurlijk nog wat vaardigheid van jezelf.
Je moet je keeper actief maken door hem te laten uitkomen en dan juist voordat iemand gaat schieten het juist los te maken, dan heeft die man minder ruimte om te schieten.
OF hem te laten uitkomen zodat je denkt dat je hem een lobje kunt geven maar toch loslaat, gebeurt zo vaak..
Koppen is ook timing en positie nemen..
Alleen de keeper al:
- Als je de keeper uit laat komen loopt hij in 1 rechte lijn naar de bal toe, maakt niet uit waar de bal is of waar de keeper is. Dat noem ik niet bijster intelligent.
- Klutsballen in de 16 loopt de keeper vaak gewoon tegen de eigen speler aan, gaat op de grond liggen om de bal te pakken tussen een aantal benen door maar raakt heel de bal niet aan en meer van dat soort situaties.
- Hoge ballen die de keeper vangt terug in het spel brengen duurt veel te lang.
- Bij het uitgooien let de keeper totaal niet op of hij met een boog of over de grond moet gooien in verband met de mogelijke aanwezigheid van de tegenstander.
- Schoten die lang onderweg zijn reageert de keeper pas laat op zodat hij houdbare ballen ooit door laat gaan
controller settings.SuperVeloce schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:39:
[...]
waar staat dat?
eindelijk online gewonne, 2-0
Let wel, veel spelers (waaronder ik) hebben de instellingen om een tegenstander te zoeken aangepast. Ik heb bewust ingesteld spelers die legacy defending gebruiken te vermijden.
Verdedigen op die manier kan namelijk mijn zoontje van 3 ook
Ja mja.. ik word steeds ingemaakt, kom vaak wel in de buurt van de goal, buitenom acties etc.. maar steeds verliezencypher21 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
controller settings.
Let wel, veel spelers (waaronder ik) hebben de instellingen om een tegenstander te zoeken aangepast. Ik heb bewust ingesteld spelers die legacy defending gebruiken te vermijden.
Verdedigen op die manier kan namelijk mijn zoontje van 3 ookA ingedrukt houden, of B ingedrukt houden voor de CPU of allebei is te simpel
welke camera stand gebruiken jullie? welke is aan te raden? of maakt het amper uit?
ik gebruik gewoon dynamic
[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 07-10-2012 15:29 ]
Sommigen leren het nooit, natuurlijk weet je hoe je moet verdedigen na +1000 wedstrijden, maar ik krijg bijna nooit goals tegen omdat ik weet wanneer en hoe je je keeper moet laten uitkomen en perfect moet verdedigen met een perfecte tactiek.Kluutmaran schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:51:
[...]
Denk dat ik na 1000+ wedstrijden FIFA 12 wel weet hoe ik moet verdedigen hoor.
Alleen de keeper al:
- Als je de keeper uit laat komen loopt hij in 1 rechte lijn naar de bal toe, maakt niet uit waar de bal is of waar de keeper is. Dat noem ik niet bijster intelligent.
- Klutsballen in de 16 loopt de keeper vaak gewoon tegen de eigen speler aan, gaat op de grond liggen om de bal te pakken tussen een aantal benen door maar raakt heel de bal niet aan en meer van dat soort situaties.
- Hoge ballen die de keeper vangt terug in het spel brengen duurt veel te lang.
- Bij het uitgooien let de keeper totaal niet op of hij met een boog of over de grond moet gooien in verband met de mogelijke aanwezigheid van de tegenstander.
- Schoten die lang onderweg zijn reageert de keeper pas laat op zodat hij houdbare ballen ooit door laat gaan
Maar je kunt ook 3/4 van alle wedstrijden verliezen omdat je wellicht slecht bent in verdedigen, zegt helemaal niks als je begrijpt wat ik bedoel.
Er zitten wat schoonheidsfoutjes in het spel, dat geef ik gewoon toe, en die kut servers moeten aanpakt worden.
Maar hoe komt je tegenstander in de 16? Dat ligt aan jou. Als je gewoon goed verdedigt, gebeurt er niks.
Meestal liggen fouten bij jezelf, niet bij FIFA, ook al speel je al +1000 wedstrijden.
Als iemand uithaalt, moet je juist je keeper actief maken door hem iets te laten uitkomen. Dan houdt die afstandschoten juist beter.
Ik kan me zo boos maken om het feit dat er voor zo,n grote franchise geen normale servers neergezet kunnen worden
Goodbye FIFA13
Het is bedoening, niet bedoeling
Ik zeg toch nergens dat ik veel tegengoals krijg of er niet mee om kan gaan. Ik zeg alleen dat de standaard looplijnen van de verdedigers slecht zijn. Dat je het op kan lossen door je keeper op de 16 te zetten of zoals ik meestal doe door met mijn midmid rugdekking te geven neemt niet dat dat workarounds zijn die niet veel met voetbal te maken hebben. Spelers zijn gewoon niet slim genoeg om te bepalen of ze in of uit moeten stappen ivm buitenspel, of als er een tegenstander met de bal aan komt lopen of je dan je man los moet laten om de lopende man op te vangen.iPodKiller schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:37:
[...]
Sommigen leren het nooit, natuurlijk weet je hoe je moet verdedigen na +1000 wedstrijden, maar ik krijg bijna nooit goals tegen omdat ik weet wanneer en hoe je je keeper moet laten uitkomen en perfect moet verdedigen met een perfecte tactiek.
Maar je kunt ook 3/4 van alle wedstrijden verliezen omdat je wellicht slecht bent in verdedigen, zegt helemaal niks als je begrijpt wat ik bedoel.
Er zitten wat schoonheidsfoutjes in het spel, dat geef ik gewoon toe, en die kut servers moeten aanpakt worden.
Maar hoe komt je tegenstander in de 16? Dat ligt aan jou. Als je gewoon goed verdedigt, gebeurt er niks.
Meestal liggen fouten bij jezelf, niet bij FIFA, ook al speel je al +1000 wedstrijden.
Als iemand uithaalt, moet je juist je keeper actief maken door hem iets te laten uitkomen. Dan houdt die afstandschoten juist beter.
Verwijderd
Origin-ID: Rammbfm112
Heeft iemand anders dit probleem ook ?
De EAS werkt volgens mij weer
[ Voor 12% gewijzigd door Soutje op 07-10-2012 21:30 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ik heb hetzelfde, dus ben benieuwd naar het antwoord...GerbenKwakkel schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:34:
Hoe en wanneer krijg ik dat Adidas All Star team en die EAFC Credits? Heb de codes verzilverd in Origin maar ben het nog nergens tegengekomen. Dus iemand die weet hoe ik eraan kom?
Wat ik wel raar vind is dat bij een flink aantal clubs er een flink aantal goede spelers op de reservelijst zitten. En bij het Braziliaanse elftal is de beste keeper ook reserve. Hoe verzinnen ze dat toch. Het stimuleert iig wel om eerst even de opstelling goed na te kijken, voordat je gaat spelen.
Als je kiest voor de latest squad update staan de spelers in de basis die daar de laatste wedstrijd, in het echt, stonden en niet perse de sterkste[n].AMD1800 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:11:
Wat ik wel raar vind is dat bij een flink aantal clubs er een flink aantal goede spelers op de reservelijst zitten. En bij het Braziliaanse elftal is de beste keeper ook reserve. Hoe verzinnen ze dat toch. Het stimuleert iig wel om eerst even de opstelling goed na te kijken, voordat je gaat spelen.
Brazilië speelde haar laatste wedstrijd tegen Argentinië met b.v. Jefferson op doel en zo zal bij PSV b.v. Waterman op doel staan.
Online speel je volgens mij altijd met de laatste update.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik moest net weer tegen een vent die 2 lucky goals had en de rest van de wedstrijd in zijn verdediging rond aan het passen was als Barcelona (hij was Sporting Braga). Met zijn keeper lekker hooghouden (EA logic: dat telt niet als aannemen en kan elke speler met gemak). Zet ik druk ga ik erheen staat mijn speler er dicht bij hapt ie niet. Dan hap ik zelf maar en kan de keeper gewoon de bal wegschieten en begint het passen weer. Ik heb het idee dat t.o.v. Fifa 12 ook het rond spelen is aangepast. Alleen nu is het veel makkelijker.
Ik twijfel serieus om gewoon weer Fifa 12 te spelen, daar weet ik waar ik aan toe ben. Ik weet niet of er nog patches of iets komen. Ik heb al handmatig het commentaar erbij moeten zetten. Ik vind tot nu toe dat Fifa 13 een wanproduct is. Verder moet je soms heel het intro filmpje uitkijken als je tegen een knul speelt die alle tijd van de wereld heeft (kan me niet voorstellen dat niemand op de EA forum dit als verbeterpunt voor Fifa 13 t.o.v. 12 heeft gemeld). Ook is er vaker lag dan in Fifa 12 en treedt er ook vaak al vóór de wedstrijd een fout op. Het kan dan ook zo zijn dat ik soms een wedstrijd speel die in RL bijna een half uur duurt, terwijl (als alles goed gaat) ik binnen een kwartier klaar ben.
Het is niet zo dat ik hier kritisch ben op Fifa 13 omdat het niet goed gaat (al 4x promotie en 1 keer in divisie gebleven), integendeel: Fifa 12 ging het in het begin veel slechter. Alleen voelde het toen nog dat het aan mij lag. Als ik nu verlies dan is het vaak ook omdat de tegenstander diep speelt en ik die speler niet ben en dan 'speler wisselen' niet werkt of niet naar de goede speler gaat.
Verder is in Fifa 13 het commentaar slechter geworden, graphics niet beter geworden (dat is dan niet eens zo erg), Physics Engine niet vooruit gegaan, mensen kunnen nog met diepte passen op automatisch met slechte spelers wereld passes geven, valt de verdediger om als die lang een spits loopt waardoor de spits alleen op goal kan aflopen en soms komt input van de controller niet aan (in Fifa 12 met zelfde controller was dit niet).
Ook heb ik ontdekt dat elke speler de bal perfect kan aannemen als je terwijl de bal hoog aankomt de knoppen om hoog te houden één keer indrukt (dus eigenlijk één keer hooghouden). Dan ligt dan bal 100% van de keren perfect voor je...
Hebben jullie ook problemen met Fifa 13 of ben ik de enige.
[ Voor 11% gewijzigd door Fleximex op 07-10-2012 23:59 ]
Nee, je bent zeker niet de enige. Ik denk dat deze bugs wel door een patch opgelost worden.Hebben jullie ook problemen met Fifa 13 of ben ik de enige.
soms zie je goede spelers voor goedkoop, maar word ik steeds op et laatst overboden
Ik heb die code in de PSN store verzilverd. Ze stonden er gelijk bijgeschreven.Koppensneller schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:30:
Over de preorderbonus van 10.000 EAFSC credits: zijn ze bij jullie al bijgeschreven? Ik heb nog steeds alleen de 3.000 punten die ik in het begin kreeg, terwijl ik wel netjes de pre-ordercode heb verzilverd in Origin. Iemand anders ook dat probleem?
* Ik heb de Adidas pack ook nog niet. Afgelopen week de helpdesk gesproken die aangaf dat dit een bug is en dit 'snel' beschikbaar zou moeten zijn
* Vanaf wanneer gaat de Gold Pack teller lopen voor die 52(?) weken: vanaf 1 oktober of vanaf het moment dat je de code activeert? De code werkte bij mij van 29/9 t/m 2/10 namelijk niet, dus heb enkel het starterspack. Hopelijk vandaag dan de volgende.
* Speelde online FUT tegen een kerel die pas begonnen te laggen zodra de aftrap was geweest. Nu is het fijn dat je binnen 5 minuten kan quitten, maar als de tegenstander de bal heeft de eerste 5 minuten kun je niet normaal afsluiten zonder via de PS button het spel ineens af te sluiten.
* Ik word schijtziek van al die gasten die alle juichfilmpjes + introfilmpjes + wissels uitgebreid willen bekijken.
* Rondspelen achterin ook waanzin. Gisteren 2-0 achter na 20 minuten en toen begon de tegenstander met de keeper hoog te houden, en zonder je team op full attack en full pressure te zetten loop je eigenlijk alleen maar je longen uit je lijf zonder resultaat. Gelukkig scoorde ik nog mooi de 4-3 vlak voor tijd, had toen wel wat 'vleiende' woorden voor hem (speel toch zonder headset :-)).
* Ik heb een team van ongeveer 70 gemiddeld (bouw het rustig op), word ik in de online divisie geloot tegen een team met als slechtste speler een linksback van 84....., wat voor 3/4 uit Real Madrid basisspelers bestond. 8-0 verloren, voornamelijk omdat vanaf minuut 65 mijn spelers een conditie van 0 hadden en toen iedere bal er in ging.
* Ik speelde carriere met Ajax tegen Willem II (dus PS3 als tegenstander). Op het nippertje gelijk gespeeld, omdat zelfs de verdedigers van WII al vanaf de eigen zestien begonnen te soleren en met de meest fantastische truukjes mijn spelers omzeilden (die online show-offs waren er niets bij), en dat was dan op 'Professieel' niveau....
* De menu's zijn traaaaaaaaag. Vooral het wijzigen van je selectie in Career modus is waanzin, de helft van de tijd reageren de spelers niet op wijzigen van positie, of dan schakelt het scherm niet door naar de wissels maar rechtstreeks naar de reserves.
* Ik had in FUT Moisander gekocht, en prompt liep het spel vast op een zogenaamde 'duplicate' met allemaal test schermpjes in beeld en moest ik mijn PS3 een hard reset geven om eruit te komen.
* Ook leuke happening: binnen een week na het opstarten van een Career met Ajax was ik Eriksen al kwijt, omdat hij per se weg wilde bij de club. Barca bood 22, ik vroeg 42 en uiteindelijk heb ik 35 miljoen gekregen :-), maar het 'originele' Ajax was dus al verdwenen voordat ik een minuut had gespeeld. Dat is het nadeel van Career ten opzichte van de normale competitie. Alle extra opties zijn een absolute pre, maar je originele selecties blijven nooit lang staan. De normale competitie is echter zo uitgekleed dat het bijna niet leuk is om daar te veel tijd in te steken.
Daar heb je het probleem al. Je moet niet gokken op goldpacks maar gewoon sparen.SuperVeloce schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:47:
benieuwd hoe iedereen toch aan die 50k en 100k komen...ik zit steeds max 8000, maar meestal rond de 4000khopelijk morgen fijne gold pack
soms zie je goede spelers voor goedkoop, maar word ik steeds op et laatst overboden![]()
Anyway, dit hoort meer in de FUT thread.
Volgens EA is dat echt jou eigen falen en zit er niks in de game die er voor zorgt dat zoiets gebeurd. Nu heb je in het echt wedstrijden, vaak tegen kleintjes, waar alles mislukt en zij 1 goede counter hebben maar IMHO simuleert FIFA dit gewoon ondanks alle ontkenningen.M.F.H. schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:59:
Veel bekende problemen hier.
* Ik speelde carriere met Ajax tegen Willem II (dus PS3 als tegenstander). Op het nippertje gelijk gespeeld, omdat zelfs de verdedigers van WII al vanaf de eigen zestien begonnen te soleren en met de meest fantastische truukjes mijn spelers omzeilden (die online show-offs waren er niets bij), en dat was dan op 'Professieel' niveau....
Ik speelde met Twente Ajax zoek in de Arena maar kwam vervolgens niet verder tot een 1-1 tegen PEC Zwolle die letterlijk 1 schot op goal hadden......

Verwijderd
Ja dat dacht ik ook tot dat het bij carrière ook bleef hangen, blijkbaar moet er ook een update komen voor offline game.Vlassie1980 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:07:
[...]
Laat me raden... PS3?
Ik speel for the time being gewoon Carriere totdat die online meuk is gefixed.
ik speel fifa 13 op de pc, maar heb een xbox controller geschikt voor windows. dus de tactiek en mentaliteit knop is daar de D-pad.
als ik em indruk zie je iets snel oplichten, maar wanneer is een bepaalde tactiek of mentaliteit in werking?
Simpelweg 1x een richting op de D-pad indrukken is genoeg of..?
duurt dat alleen een bepaald moment of is die tactiek die je selecteert langer doorheen het potje?
1x naar boven of beneden (voor verschillende tactieken!) indrukken om het menu te openen en daarna met één van de vier richtingen een tactiek kiezen. Die blijft in werking tot je op dezelfde manier de tactiek '<teamnaam> default' selecteert.VeldKoe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:00:
weet iemand hoe de tactiek/mentaliteit optie precies werkt?
ik speel fifa 13 op de pc, maar heb een xbox controller geschikt voor windows. dus de tactiek en mentaliteit knop is daar de D-pad.
als ik em indruk zie je iets snel oplichten, maar wanneer is een bepaalde tactiek of mentaliteit in werking?
Simpelweg 1x een richting op de D-pad indrukken is genoeg of..?
duurt dat alleen een bepaald moment of is die tactiek die je selecteert langer doorheen het potje?
Tja, dat kun je onmogelijk een foutje noemen. Dat is juist hartstikke realistisch, want zo gaat dat in het echt ook.M.F.H. schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:59:
Veel bekende problemen hier.
[...]
* Ook leuke happening: binnen een week na het opstarten van een Career met Ajax was ik Eriksen al kwijt, omdat hij per se weg wilde bij de club. Barca bood 22, ik vroeg 42 en uiteindelijk heb ik 35 miljoen gekregen :-), maar het 'originele' Ajax was dus al verdwenen voordat ik een minuut had gespeeld. Dat is het nadeel van Career ten opzichte van de normale competitie. Alle extra opties zijn een absolute pre, maar je originele selecties blijven nooit lang staan. De normale competitie is echter zo uitgekleed dat het bijna niet leuk is om daar te veel tijd in te steken.
Ik vind het vooral irritant dat je bij de carriere moet kiezen tussen zelfgemaakte of geupdate spelers en niet beide.
dank je wel!Koppensneller schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:07:
[...]
1x naar boven of beneden (voor verschillende tactieken!) indrukken om het menu te openen en daarna met één van de vier richtingen een tactiek kiezen. Die blijft in werking tot je op dezelfde manier de tactiek '<teamnaam> default' selecteert.
wat me wel stoort tot nu toe: ik heb heel wat potjes verloren, maar als ik bijvoorbeeld al 0-2 achtersta en ik heb de indruk dat ik zowiezo niet meer kan winnen dan ga ik dus niet - zoals mijn tegenstanders vaak doen als ik wél win - huilend het potje verlaten..
beetje jammer
Tevens problemen om aan (online seizoenen) wedstrijd te starten, eens op het oefenpotje met uw keeper, blijft die maar 'trainen'... enkel het spel afsluiten helpt dan...
Klopt, ik had dit inderdaad beter niet onder 'foutjes' kunnen zetten. Ik las verder nog iemand hier die af en toe het idee heeft dat zijn controller niet reageert. Dat heb ik ook, hoewel ik er bij FIFA12 en elk ander spel geen last van heb. Soms lijkt het wel of de computer een aantal seconden z'n eigen gang gaat in plaats van dat ik zelf m'n speler bestuur, waardoor je nergens op tijd komt.tweaker2010 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
Tja, dat kun je onmogelijk een foutje noemen. Dat is juist hartstikke realistisch, want zo gaat dat in het echt ook.
Ik vind het vooral irritant dat je bij de carriere moet kiezen tussen zelfgemaakte of geupdate spelers en niet beide.
EDIT: Overigens heb ik net mijn Gold Pack van deze week ontvangen. Helaas maar 2 spelers (CB van 81, CAM van 76), maar mooi meegenomen.
[ Voor 8% gewijzigd door M.F.H. op 08-10-2012 20:00 ]
Ben het ook met je eens dat je sneller verliest door counters.. tenzij je er zelf meer counters in het net weet te krijgen. Dat doe ik dus. Heb ik mijn cup mee gewonnen. Eigenlijk puur counteren. En ik had juist verwacht dat dat niet meer zou werken in FIFA 13.
Ik heb de FIFA 13 map in 'mijn documenten' een andere naam gegeven zodat Fifa bij het opstarten een nieuwe map aanmaakt. Vervolgens vervangt de 'cloud' van origen je gegevens en ik kon weer online spelen. Al heb ik nu wel een weer een keer gehad dat ik in het ' trainen' bleef hangen. Eruit gegaan en vervolgens kon ik weer spelen. Blij dat ik nu weer online wat kan doen ipv dat ik na het kiezen van een team meteen naar me desktop gegooid wordt.
klopt.. het countering is te sterk. en dat komt gedeeltelijk inderdaad omdat het wel lijkt alsof bepaalde verdedigers aan de grond genageld staan op sommige momenten en de looplijnen van de verdedigers niet goed zijnAMD1800 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:46:
Ben het ook met je eens dat je sneller verliest door counters.. tenzij je er zelf meer counters in het net weet te krijgen. Dat doe ik dus. Heb ik mijn cup mee gewonnen. Eigenlijk puur counteren. En ik had juist verwacht dat dat niet meer zou werken in FIFA 13.
[ Voor 101% gewijzigd door PWM op 09-10-2012 17:07 ]
dat valt ook wel mee. Goede, snelle, teams counteren gewoon erg snel...VeldKoe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:08:
[...]
klopt.. het countering is te sterk. en dat komt gedeeltelijk inderdaad omdat het wel lijkt alsof bepaalde verdedigers aan de grond genageld staan op sommige momenten en de looplijnen van de verdedigers niet goed zijn
Als je een keer een manual controls toernooi host doe ik denk wel mee...Mars18 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:09:
Hoe goed zijn de Tweakers? Zondag 4 november FIFA 13 toernooi in Sliedrecht. schrijf je in op www.marsgameevents.nl en win geldprijzen tot 350 euro!
Misschien een idee om even op te houden met je werving?Mars18 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:09:
Hoe goed zijn de Tweakers? Zondag 4 november FIFA 13 toernooi in Sliedrecht. schrijf je in op www.marsgameevents.nl en win geldprijzen tot 350 euro!
Uiteindelijk heb ik hem voor 6 miljoen kunnen verkopen, en met dat geld dacht ik Kalas te kunnen kopen... "speler zit net bij deze club en heeft geen zin in een transfer"
Hoe los je dat op? Nog meer bieden of gewoon wachten tot volgend seizoen?
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)