Ik staat met blauw bolletje en knippert groen blauw maar hij doet verder niets kan niet praten?
me ps3 headset
me ps3 headset
There's no school like the old school and i'm the headmaster
de keeper glijdt m toch gewoon ondersteboven? ;-)
Heb hem nu 20x bekeken, de keeper pakt de bal vanuit de lucht, dit is gewoon een impact engine fail, misschien bleef die haken aan de verdediger.. Had hem moeten opnemen via mijn capture device.Cerberi schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:11:
[...]
de keeper glijdt m toch gewoon ondersteboven? ;-)
[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 30-06-2013 23:05 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2013 14:01 ]
SmokingCrop schreef op maandag 01 juli 2013 @ 03:21:
Voila sie, fifa13 uninstalled.
meer en meer bugs..
* krijg nu opeens een heel irritante sound loop wanneer ik fifa quit (zowel op de normale manier als alt F4) en kan die loop enkel stoppen door pc te herstarten..
* krijg geen xp meer, net wanneer ik voor een bepaald lvl wou gaan om iets te unlocken
* zoveel black / load screens bij Seasons zodat ik fifa moet herstarten.. (wat nu dus heel m'n pc herstarten is)
* net de meest bullshit match ever gehad.
> eerste helft zo'n 4 ballen tegen de paal, dan nog een paar die de er anders altijd in zouden gaan en de tegenstander had 0 schoten..
> tweede helft, hij krijg 1 kans vanop een positie waar je nooit scoort, krijgt mijn keeper opeens slappe handen en gaat die er gewoon in.. dan is er opeens een massive gat in m'n defensie voor geen enkele reden en bam scoort hij weer..
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
speel je op W7 of W8?xenonNn schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:02:
Ik heb echt nergens last van op de PC(behalve dat mijn seizoen 1x niet wilde doorstarten) dit had ik opgelost door de Default Squad's weer te laden vanaf het hoofdmenu.
Zowel op Windows 7 (Professional x64) als Windows 8 (Professional x64) geen van deze kwaaltjes tegen mogen komen.. Behalve het verdedigingsverhaal, maar daar moet ik mezelf op aankijkenSmokingCrop schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:40:
[...]
speel je op W7 of W8?
Dit is overigens het enige spel waarbij ik zo'n problemen heb..
SmokingCrop schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:40:
[...]
speel je op W7 of W8?
Dit is overigens het enige spel waarbij ik zo'n problemen heb..
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Naar mijn mening wel gevaarlijk. Als je nu de situatie creëert dat het niet allemaal lekker loopt, dan gaan er zeker mensen niet direct over naar FIFA14, lijkt mij..ninc schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:14:
Ik draai Fifa 13 op Windows 7 en heb er geen problemen mee gehad. Alleen de laatste tijd lijkt de lag toe te nemen en vaak genoeg ook geen xp gekregen voor gewonnnen wedstrijden. Friends en clubleden zeggen dat ze ook vaker last hebben van lag.
Zou EA nu al bezig zijn om iedereen voorzichtig naar Fifa 14 te pushen? XD
[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 02-07-2013 13:09 ]
Heb ik weleens meegemaakt ja zoiets.SnapCase schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:17:
Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel (rage) quits met Seasons en dat vervolgens de hele wedstrijd niet geregistreerd wordt? [PS3] Op verschillende tijden in de wedstrijd, soms na 10 minuten, soms na 60 of soms zelfs vlak voor of vlak na het laatste fluitsignaal, quit mijn tegenstander en als ik terug kom in mijn seizoen is de wedstrijd niet gespeeld. Het is me nooit eerder opgevallen en gebeurd pas de laatste paar weken.
Ik word er gek van... het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik promoveer en die wedstrijd win, vervolgens niet geteld wordt en de volgende wedstrijd verlies waardoor de promotie aan m'n neus voorbij gaat. Je moet ook wel heel veel geduld hebben met die bagger van EA Online.
Is zeker niet duur, heb het zelf ook zo gedaan met FIFA13.. ik gooi het dit jaar over een andere boeg, PS4 + FIFA 14SmokingCrop schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:08:
Mja, ik ga fifa 14 wss toch wel weer kopen voor de pc.. na een maand ofzo kan je die al voor minder dan 25 euro vinden op een legit keyshop.. zo had ik ook fifa 13 voor 21,5 euro gekocht.
Op zich niet veel voor een bekend EA spel.
hoidoei
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jullie verdediging kan euh beter ;-), had gister online een potje waar hij in de 84e minuut de 3-2 maakte en ik in de laatste minuut 3-3, dat zijn toch wel leuke potjes (ondanks dat het wel heul veel gebeurd in FIFA).Remcom00 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:49:
Net 3 wedstrijden van elk 20 minuten per helft tegen een vriend van me achter de rug, te episch.
Eerst wedstrijd Feyenoord - Chelsea, 6-6 gelijk, tweede Real Madrid - Napoli, 6-4 verloren, derde wedstrijd Portugal - FC Porto, stond rond de 60ste minuut 4-8 voor en toch nog 8-8 geworden, wat een spanning
...
Viel mij wel op dat ik de gemiddelde Xboxer versla ( ik kom zelf nu niet verder dan niveau 2 seasons op de PS3) dus misschien gaat het inderdaad makkelijker op de Xbox ?
[ Voor 57% gewijzigd door Afvalzak op 09-07-2013 13:29 ]
Ook 20 minuten per helft?afvalzak schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:26:
Jullie verdediging kan euh beter ;-), had gister online een potje waar hij in de 84e minuut de 3-2 maakte en ik in de laatste minuut 3-3, dat zijn toch wel leuke potjes (ondanks dat het wel heul veel gebeurd in FIFA).
Anoniem: 337891
Heb het op beide. Ben bepaald geen pro. Speel meestal op de Xbox en dan in divisie 4 in seasons. Kan op zich wel aanvallen maar verdedigen lukt me totaal niet.SinergyX schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:27:
De settings qua controllers en instellingen zijn gelijk op beide consoles, voor m'n gevoel speelt de Xbox toch een stukje anders/fijner dan de PS3 variant. Iemand anders ervaring met FIFA op beide consoles?
FIFA = Pace, moet je ultimate team voor de grap eens proberendouweegbertje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:55:
Ik word echt gestoord van die kindjes die met bepaalde teams + setups spelen waardoor het voetbal echt verneukt word. Ik pak gewoon ff Ajax, en dan moet ik tegen veel betere teams in verhouding.
Daarnet tegen Anzhi Makhachkala gespeelt, in feite is dit gewoon een team vol negers die je eruit rennen. Eto 'o met 91 PAC om maar een voorbeeld te noemen.
Uiteindelijk ben ik lekker aan het spelen, maar het enige wat hij hoeft te doen is 1 lange pass en het is in feite een instant goal. Maakt ook niet uit of ik ultra-def. speel of wat dan ook.
[ Voor 7% gewijzigd door dannbla op 17-07-2013 17:28 ]
6 min. inderdaad, nooit gezegd dat mijn verdediging geweldig is;)SmokingCrop schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:01:
[...]
Ook 20 minuten per helft?
Of was het 3-3 met maar 6 minuten per helft?
[ Voor 34% gewijzigd door Afvalzak op 17-07-2013 19:37 ]
[ Voor 60% gewijzigd door iPodKiller op 19-07-2013 18:17 ]
[ Voor 23% gewijzigd door ETzPliskin op 20-07-2013 17:18 ]
Only fools are enslaved by time and space.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Als je een kopduel na een hoge trap van achteren hebt moet je zorgen dat je achter je tegenstander staat. Verdediger wint bijna altijd van aanvaller in die situatie. Ook de richting waarop je probeert te koppen beinvloed je winst kans. Als je precies naar achter gaat koppen win je minder vaak dan als je terugkopt in de richting van je keeper.Vlassie1980 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:04:
Ik speel nu weer geregeld Seasons maar merk dat ik moeite heb met de volgende punten:
- Na het uittrappen met de doelman ben ik vervolgens de bal veel te vaak kwijt
a) Wanneer ik hem uittrap met vierkantje en een driekwart volle balk en vervolgens probeer te koppen met kruisje dan is het echt 9 van de 10 keer dat mijn tegenstander door kopt op zijn spits en deze al bijna vrije doorgang heeft naar mijn doel
Is ook linke soep. Afwisseling is het devies. Ik speel graag naar de backs via grondpasses en naar mijn vleugelspelers via hoge ballen. Dat laatste alleen bij teams waarbij die dan vrijstaan.b) Je kunt de bal ook kort spelen, maar dat durf ik ook nooit omdat de tegenstander altijd doorjaagt om de bal tussen mijn keeper en de verdediger af te pakken. Soms lijkt het safe om de bal naar een verdediger te spelen maar dan schiet hij er dus opeens tussenin.
Hier heb ik geen advies over omdat het bij mij precies hetzelfde is.- Bij het aanvallen lijkt het wel of de tegenstander veel meer druk op me zet dan ik op hem. Ik kan niet lekker de bal rondtikken zonder dat er een verdediger op me zit. Ik probeer ook met veel pressie te verdedigen maar bij mij werkt het niet, ik loop volgens mij veel te veel met R2 hard erachter aan waardoor ze me uit kunnen kappen of gewoon om me heen lopen. Maar als ik er niet achteraan ren dan rennen ze zo door.
Ken je patrick HD gaming op youtube? Gozer heeft best goed Engels- en Duitstalige tutorials. Ze gaan niet helpen met beter verdedigen om in de hogere divisies te overleven maar wel met het verfijnen van basistechnieken als afmaken en op maat passen.Graag advies want het lijkt wel of het alleen maar erger wordt en ik frustreer me steeds meer
Eerder had ik nog aardig succesvolle wedstrijden en 6 wins op rij maar nu is het echt bagger en hang ik alweer in divisie 4 terwijl ik ook we eens in divisie 2 heb gezeten.
Dit begreep ik ook niet helemaal, eerst voer je de nieuwe transfers wel door, later weer niet.iPodKiller schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:08:
Ik dacht maar eens eventjes lekker met Cavani te gaan spelen met PSG in FIFA 13 seizoenen, hij zit er niet in terwijl hij er in FUT 13 wel in zit? Oke dat geeft niet, Ik kijk in City, waar is Navas en Fernandinho? Waar is Falcao(plus moutinho en etc.) heen in AS Monaco? Heb ik al mijn profiel en online update saves gewist op mijn PS3 want ik dacht dat mijn save files niet meer goed waren en. Ik keek eventjes op de EA Forums en ik krijg dit te zien :
Serieus EA? Are You FU*KING KIDDING ME? EA heeft gewoon transfers teruggedraaid in seizoenen! http://forum.ea.com/uk/posts/list/2524891.page
EA Goed gedaan! Lekker Cashen met FUT zomer transfers! Hele goede zet!!!
Absurd gewoon. serieus, echt een vieze kut actie van EA.
Zijn ze bang geworden dat als ze doorgaan met zomer transfers dat niemand 14 gaat kopen?
Mijn FIFA 13 wil nog steeds weleens vastlopen hoor in de menu's!Jumpman schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:42:
[...]
Dit begreep ik ook niet helemaal, eerst voer je de nieuwe transfers wel door, later weer niet.
Ik begrijp best dat ze het helemaal niets doen, om FIFA 14 te verkopen. Maar, doe dan ook echt niets! Dus niet een paar spelers en deze dan weer terug wisselen, en bij FUT wel zo snel mogelijk nieuwe cards i.v.m. verkopen. Trek gewoon één duidelijke lijn voor een editie (winter transfers wel, zomer transfers niet).
Overigens aan de echte bugs werken ze niet zichtbaar: PS3 Slim microfreezes in FIFA 11 en FIFA 12, pas opgelost in FIFA 13. Experience Points probleem in 2013, al een half jaar niets aan gedaan, terwijl de EA forums vol staan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 271622
Gisteren mijn Spurs formatie aangepast van de standaard opstelling naar een 4-3-3 met AMF en dat speelde opeens 10x beter, misschien komt het ook wel doordat ik gedegradeerd wasAnoniem: 337891 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:25:
[...]
Als je een kopduel na een hoge trap van achteren hebt moet je zorgen dat je achter je tegenstander staat. Verdediger wint bijna altijd van aanvaller in die situatie. Ook de richting waarop je probeert te koppen beinvloed je winst kans. Als je precies naar achter gaat koppen win je minder vaak dan als je terugkopt in de richting van je keeper.
[...]
Is ook linke soep. Afwisseling is het devies. Ik speel graag naar de backs via grondpasses en naar mijn vleugelspelers via hoge ballen. Dat laatste alleen bij teams waarbij die dan vrijstaan.
Bij twijfel flink hard richting zijn backs knallen en niet door het midden. Bij tegenstanders met 1 centrale aanvaller loopt hij inderdaad
[...]
Hier heb ik geen advies over omdat het bij mij precies hetzelfde is.![]()
[...]
Ken je patrick HD gaming op youtube? Gozer heeft best goed Engels- en Duitstalige tutorials. Ze gaan niet helpen met beter verdedigen om in de hogere divisies te overleven maar wel met het verfijnen van basistechnieken als afmaken en op maat passen.
Heb overigens dezelfde pad als jij bewandeld. Zat vorig weekend in div 2 maar nu alweer in 4.
Lijkt me niet, daar moet je 14 maar voor kopenjakz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:56:
Kan iemand mij vertellen of de zomertransfers doorgevoerd worden in FIFA 13 seasons? bv thiago en gotze naar bayern?
Nice, ben een paar maanden geleden ook met zon club gestart op laagste niveau engeland, moet het toch maar eens oppakken.Cerberi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:11:
Zijn er nog mensen die met career mode bezig zijn en met een laag geklasseerd team begonnen zijn?
Mijn Accrington Stanley 2014/2015 team(nu in championship):
--------------------------------Cragno(67)-----------------------------
Winnard(68) -- Murphy(73) -- Eckersley(74)--Liddle(70)
---Fraser(68) ---------------------------------Clark(71)-----------
---------------------------H. Martinez(70)--------------------------
-----Duplan(69)----Iker Hernandez(71)------Castillejo(70)-
op de bank nog Adili(68) zitten.
heel de verdediging is nog zoals Accrington begint, waar ik bij de volgende transfer periode eens de bezem door moet halen, de rek zal er inmiddels toch wel een keer uit moeten zijn. Eckersley is echter een beest van een verdediger.. sterk, komt van 60 ofzo.
Ik ben met Sheffield bezig, zit momenteel in de BPL nu. Ik post mijn squad straks wel.Cerberi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:11:
Zijn er nog mensen die met career mode bezig zijn en met een laag geklasseerd team begonnen zijn?
op de bank nog Adili(68) zitten.
heel de verdediging is nog zoals Accrington begint, waar ik bij de volgende transfer periode eens de bezem door moet halen, de rek zal er inmiddels toch wel een keer uit moeten zijn. Eckersley is echter een beest van een verdediger.. sterk, komt van 60 ofzo.
Cool, welke? vind het toch de leukste manier van career mode, omdat je echt met shit aan budget en spelers begint.ettie1990 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:16:
[...]
Nice, ben een paar maanden geleden ook met zon club gestart op laagste niveau engeland, moet het toch maar eens oppakken.
Ben benieuwd.iPodKiller schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:26:
[...]
Ik ben met Sheffield bezig, zit momenteel in de BPL nu. Ik post mijn squad straks wel.
Wednesday of United? Lijkt wel de NOS waar ze het standaard over Manchester hadden totdat City met een grote bak geld middelmatige toppers kocht.iPodKiller schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:26:
[...]
Ik ben met Sheffield bezig, zit momenteel in de BPL nu. Ik post mijn squad straks wel.
[ Voor 30% gewijzigd door iPodKiller op 31-07-2013 17:49 ]
[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 01-08-2013 11:19 ]
Anoniem: 378118
Bedankt voor je antwoord.iPodKiller schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:30:
Jij kijkt waarschijnlijk naar FUT, in FUT zijn schoten overpowered as f.. Ze kopen een schiet kaart wat +15 boost geeft, dan schiet iedereen hem vanaf de zijlijn erin, geen skill nodig daar.
Maar in de normale modus is het ook wel te doen, alleen je hebt tijd/ruimte nodig om uit te halen. Ik schiet altijd met R2 ingedrukt en ong. 3 bar power. Wel met het sterke been uiteraard.
Tip : Veel oefenen in de arena (oefenwedstrijd in de arena, kun je lekker oefenen.) Daar scherp ik ook mijn skills aan.
Hier een flimpje die dat toelicht.
[video]
Het is al gelukt! ik heb een gewone offline wedstrijd opgezet met Real Madrid met Christiano Ranaldo.iPodKiller schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:50:
Probeer het met , Inler, Gerrard, Lampard, hulk, Ibrahimovic, podolski, en andere, hier zijn alle spelers met de afstandsschoten trait : http://sofifa.com/en/fifa...?sc%5B%5D=distanceshooter
Ik weet niet of dit meer lukt, maar als je de bal 1x doorknokt en dan de bar al indrukken voordat het je voeten weer bereikt, zo kon ik in FIFA <12 lekker van veraf scoren.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 07-08-2013 03:57 ]
I served in a company of heroes.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: MGFlexican.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je had zo'n soort van toernooi vorm waarmee je een maand bezig was. Het voordeel was dat Roda JC 4 sterren had maar Barca ook hierdoor kon je online tegen andere mensen spelen met je eigen team naar keuze zonder alleen maar tegen Barca en Real te spelen.Sleehond schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:19:
Uhm, bedoel je Seizoenen of begrijp ik je nu niet goed?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Seizoenen of Seasons inderdaadhmr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:21:
[...]
Je had zo'n soort van toernooi vorm waarmee je een maand bezig was. Het voordeel was dat Roda JC 4 sterren had maar Barca ook hierdoor kon je online tegen andere mensen spelen met je eigen team naar keuze zonder alleen maar tegen Barca en Real te spelen.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Inmiddels flink veranderd, anderhalf seizoen ofzo denk ik verder(promotie naar BPL misgelopen):Cerberi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:11:
Dat mag niets te maken hebben met het commentaar...dvdkiwi schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:25:
Ik speel Fifa weer eens, nadat ik de game een tijd in de kast heb laten liggen.
Echter, ik heb een probleem: mijn commentaar doet het niet...
De wedstrijden zijn toch wel een stuk saaier zo.
Meer mensen die dat problem herkennen?
Nu leer ik van google dat Fifa geen 5.1 en 7.1 geluid ondersteund, dus die zal ik morgen eens uitschakelen in het XMB menu, kijken of dat helpt.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 03-09-2013 20:41 ]
Dit probleem (YouTube: FIFA 13 - No XP for EAS FC Challenge) is sinds ongeveer twee weken opgelost door EA. Ongelooflijk na een goede acht maanden, net voor de release van FIFA 14 wordt het opgelost.Jumpman schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:08:
[...]
De makkelijkste tip was om die uitdagingen te doen (~ 500 t/m 1000 ervaringspunten die je bovenop je dagelijkste ervaringspunten kon verdienen). Echter de uitdagingen zijn er nog wel, maar je krijgt 0 ervaringspunten en een X aantal FIFA Coins. Deze bug is er al vanaf november en er wordt niets aan gedaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 03-09-2013 21:33 ]
Ja daar heb ik ook veel last van op de playstation. wordt er ook helemaal gek van.Sleehond schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:40:
Ik stop momenteel even met FIFA 13...
Echt wat heb ik er een schijt hekel aan als je niet normaal online kan spelen. Ik heb al WEKEN lang inmiddels (voor mijn gevoel) dat elke wedstrijd enorme lag vertoond. Om de 2-3 passes hangt het spel weer even. Er is zo niet normaal te spelen en kan geen fatsoenlijke aanval opzetten of normaal verdedigen. De playstation (paar maanden oud slechts) maakt veel lawaai en het lijkt wel alsof hij continue wat van de disk moet aflezen terwijl het spel gewoon geïnstalleerd is. Mijn wifi router staat pal naast de playstation, ik heb een normale 20mbit abbo van ziggo welke het verder perfect doet maar FIFA 13 en de PS3 op internet is geen gelukkige combinatie geloof ik.
Echt helemaal klaar mee en ga het niet meer proberen online, elke wedstrijd lag zorgt er echt voor dat ik FIFA niet meer speel momenteel en daar baal ik van!!
[ Voor 13% gewijzigd door dannbla op 04-09-2013 21:36 ]
Heb ik ook al vaker gehad. In het ergste geval krijg je dus geen winst, maar wordt de wedstrijd wel als gespeeld beschouwd en ben je dus dubbel genaaid.psvjw schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:04:
Ik heb de laatste avonden weer wat 1 vs 1 seizoenen, maar ik heb nu al 3 keer gehad dat ik met 3-0 / 4-1 voor kom, rond de 30e-45e minuut. Tegenstander quit. Ik krijg geen overwinning. 1 keer werd een gelijkspel toegekend, 2 keer gebeurde er helemaal niets met mijn puntenaantal en aantal gespeelde wedstrijden :-S
Best frustrerend. Iemand nog een idee waar dat aan kan liggen?
3 keer snel drukken voor een lage voorzet. https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8llovesoccerx7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:07:
Wat voor manieren heb je om te pasen of een voorzet geven?
-Het knopje zelf
-Met L1 dacht ik uit me hoofd
En wat is vooral handig?
[ Voor 18% gewijzigd door johan d op 07-10-2013 08:24 ]
Je kan een tweeknops control instellen. Dan kan je verder weinigjohan d schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:23:
Kan je FIFA ook spelen dat alles zowet min of mer 'automatisch' verloopt? Zonder al de truukjes ed die speler kunnen en behendigheid met de controllers.
Gewoon om een 5 jarige tegen een 7 jarige te laten spelen op de WII?
Dan naargelang ze het beter beginnen te kennen meer controle toelaten?
Dan kan je verder weinig, buiten...?418O2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Je kan een tweeknops control instellen. Dan kan je verder weinig
[ Voor 100% gewijzigd door johan d op 11-10-2013 23:13 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq