• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 21:43
Remcom00 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:01:
Soms zit er ook totaal geen logica in deze game, net de volgende goal gemist:
[afbeelding]
:/.
Doe je goed dan XD

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28

Satom

Verzamel ervaringen

[afbeelding]
Een flinke poeier tegen de bal gegeven? Dan wil het wel :9

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Het lijkt er op dat hij met rechts gaat schieten, terwijl Autret links is. Dat wil ook nog wel verschil maken.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-03-2022
met slechte teams (anderhalf ster, spitsen met 57 overall etc :) ) heb ik dergelijke situaties wel vaker gehad, mooie controller-gooi momentjes :)

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 23:03

Koppensneller

winterrrrrr

Vaak genoeg gehad, zeker toen ik net begon met manual :P

• Cerberi
Ik moet daar toch eens aan, manual. heb nu ZO vaak dat een pass naar de verkeerde man gaat, en een prachige kans aan mijn neus voorbij.. Kostte het je veel moeite manual aan te leren?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 23:03

Koppensneller

winterrrrrr

Ja, het is wel een flinke uitdaging. Maar op het moment dat je je eerste one-touch-only aanval opbouwt geeft het wel een enorm lekker gevoel. Net als het scoren van bijzondere goals trouwens :)

• llovesoccerx7
Ik heb manual is gedaan maar alles gaat mis xD

Iemand nog club voor mij @ ps3?

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:47

CeesKees

I rest my Kees

[afbeelding]
Zo te zien komt de bal achter de man.
Is niet zo'n heel makkelijke hoor!
Helemaal gezien de speler die eigenlijk linksbenig is..

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-04 09:49

Remcom00

hij is gek

Koppensneller schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:36:
Ja, het is wel een flinke uitdaging. Maar op het moment dat je je eerste one-touch-only aanval opbouwt geeft het wel een enorm lekker gevoel. Net als het scoren van bijzondere goals trouwens :)
Net passen op manual gezet en ik speel gelijk een stuk beter, heerlijk :D.
Kan dat alleen offline of ook online?
CeesKees schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:34:
[...]

Zo te zien komt de bal achter de man.
Is niet zo'n heel makkelijke hoor!
Helemaal gezien de speler die eigenlijk linksbenig is..
Zou best kunnen, heb alleen geen filmpje opgeslagen :+.

Dit is trouwens een andere Autret (deze is wel rechtsbenig), speler uit m'n jeugd (17 inmiddels), score van 71.
Eigenschappen zijn bijna allemaal in de 60-70, een paar lager maar niks hoger.
Weet niet wat ik van m moet vinden, ene keer speelt ie geweldig maar als ik m een keer een mooie voorzet geef verneukt ie het altijd, terwijl ie altijd wel heel goed meeloopt en goed aanspeelbaar is :(.

Speel trouwens met MK Dons (carriere), inmiddels al eens gepromoveerd en nu in seizoen 2, weer aan het vechten voor promotie (financiële overname gedaan).
Tof om een club zo omhoog te werken, aantal jonge spelers gekocht en flinkt wat geld in scouts gekocht.

hoidoei

• llovesoccerx7
Ik staat met blauw bolletje en knippert groen blauw maar hij doet verder niets kan niet praten?

me ps3 headset

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoe kan DIT een penalty zijn???

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aN1CtCA9Z-8]

• dannbla
  • Laatst online: 17-05 23:37
och ja.. wij falen ook wel eens ;-D

[Voor 90% gewijzigd door dannbla op 21-06-2013 13:11]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Cerberi
de keeper glijdt m toch gewoon ondersteboven? ;-)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Inderdaad, het is toch geen rugby? Dus penalty. :+

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cerberi schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:11:
[...]

de keeper glijdt m toch gewoon ondersteboven? ;-)
Heb hem nu 20x bekeken, de keeper pakt de bal vanuit de lucht, dit is gewoon een impact engine fail, misschien bleef die haken aan de verdediger.. Had hem moeten opnemen via mijn capture device.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:19
EA servers weer eens een keer plat. Ik had net tijdens een potje Seasons ook al weer dikke lag, zwaar irritant als je al 3-0 achter staat.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Voor de liefhebbers, hier mijn fifa 14 cover. :)

links zitten erbij.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=99l6ZfiX22w]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:53
Hmmm, ik krijg geen EA XP meer na wedstrijden sinds een paar dagen, hebben jullie hier ook last van? Ik speel de PS3 versie.

[Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 30-06-2013 23:05]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-05 23:53
Jep, exact hetzelfde. Achievement en MOTM XP krijg ik wel. Krijg sporadisch een keer XP van een wedstrijd, maar dat aantal is te verwaarlozen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voila sie, fifa13 uninstalled.

meer en meer bugs..
* krijg nu opeens een heel irritante sound loop wanneer ik fifa quit (zowel op de normale manier als alt F4) en kan die loop enkel stoppen door pc te herstarten..
* krijg geen xp meer, net wanneer ik voor een bepaald lvl wou gaan om iets te unlocken
* zoveel black / load screens bij Seasons zodat ik fifa moet herstarten.. (wat nu dus heel m'n pc herstarten is)
* net de meest bullshit match ever gehad.
> eerste helft zo'n 4 ballen tegen de paal, dan nog een paar die de er anders altijd in zouden gaan en de tegenstander had 0 schoten..
> tweede helft, hij krijg 1 kans vanop een positie waar je nooit scoort, krijgt mijn keeper opeens slappe handen en gaat die er gewoon in.. dan is er opeens een massive gat in m'n defensie voor geen enkele reden en bam scoort hij weer..

[Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2013 14:01]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 14:02
Ik heb echt nergens last van op de PC(behalve dat mijn seizoen 1x niet wilde doorstarten) dit had ik opgelost door de Default Squad's weer te laden vanaf het hoofdmenu.
SmokingCrop schreef op maandag 01 juli 2013 @ 03:21:
Voila sie, fifa13 uninstalled.

meer en meer bugs..
* krijg nu opeens een heel irritante sound loop wanneer ik fifa quit (zowel op de normale manier als alt F4) en kan die loop enkel stoppen door pc te herstarten..
* krijg geen xp meer, net wanneer ik voor een bepaald lvl wou gaan om iets te unlocken
* zoveel black / load screens bij Seasons zodat ik fifa moet herstarten.. (wat nu dus heel m'n pc herstarten is)
* net de meest bullshit match ever gehad.
> eerste helft zo'n 4 ballen tegen de paal, dan nog een paar die de er anders altijd in zouden gaan en de tegenstander had 0 schoten..
> tweede helft, hij krijg 1 kans vanop een positie waar je nooit scoort, krijgt mijn keeper opeens slappe handen en gaat die er gewoon in.. dan is er opeens een massive gat in m'n defensie voor geen enkele reden en bam scoort hij weer..

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
xenonNn schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:02:
Ik heb echt nergens last van op de PC(behalve dat mijn seizoen 1x niet wilde doorstarten) dit had ik opgelost door de Default Squad's weer te laden vanaf het hoofdmenu.
speel je op W7 of W8?
Dit is overigens het enige spel waarbij ik zo'n problemen heb..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

SmokingCrop schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:40:
[...]

speel je op W7 of W8?
Zowel op Windows 7 (Professional x64) als Windows 8 (Professional x64) geen van deze kwaaltjes tegen mogen komen.. Behalve het verdedigingsverhaal, maar daar moet ik mezelf op aankijken :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 14:02
Ik heb toevallig sinds een week of 2 Windows 8, hiervoor ruim een jaar gedraaid op windows 7 (32bit) nu draai ik 64bit versie van Windows 8.
SmokingCrop schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:40:
[...]

speel je op W7 of W8?

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 12-05 22:28
Ik draai Fifa 13 op Windows 7 en heb er geen problemen mee gehad. Alleen de laatste tijd lijkt de lag toe te nemen en vaak genoeg ook geen xp gekregen voor gewonnnen wedstrijden. Friends en clubleden zeggen dat ze ook vaker last hebben van lag.

Zou EA nu al bezig zijn om iedereen voorzichtig naar Fifa 14 te pushen? XD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

ninc schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:14:
Ik draai Fifa 13 op Windows 7 en heb er geen problemen mee gehad. Alleen de laatste tijd lijkt de lag toe te nemen en vaak genoeg ook geen xp gekregen voor gewonnnen wedstrijden. Friends en clubleden zeggen dat ze ook vaker last hebben van lag.

Zou EA nu al bezig zijn om iedereen voorzichtig naar Fifa 14 te pushen? XD
Naar mijn mening wel gevaarlijk. Als je nu de situatie creëert dat het niet allemaal lekker loopt, dan gaan er zeker mensen niet direct over naar FIFA14, lijkt mij.. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Mja, ik ga fifa 14 wss toch wel weer kopen voor de pc.. na een maand ofzo kan je die al voor minder dan 25 euro vinden op een legit keyshop.. zo had ik ook fifa 13 voor 21,5 euro gekocht.

Op zich niet veel voor een bekend EA spel.

[Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 02-07-2013 13:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-10-2021
Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel (rage) quits met Seasons en dat vervolgens de hele wedstrijd niet geregistreerd wordt? [PS3] Op verschillende tijden in de wedstrijd, soms na 10 minuten, soms na 60 of soms zelfs vlak voor of vlak na het laatste fluitsignaal, quit mijn tegenstander en als ik terug kom in mijn seizoen is de wedstrijd niet gespeeld. Het is me nooit eerder opgevallen en gebeurd pas de laatste paar weken.

Ik word er gek van... het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik promoveer als ik die wedstrijd win, vervolgens niet geteld wordt en de volgende wedstrijd verlies waardoor de promotie aan m'n neus voorbij gaat. Je moet ook wel heel veel geduld hebben met die bagger van EA Online.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jumpman
Hier liep mijn broer ook al over te klagen. 10 - 0 en de andere kant quite, vervolgens geen overwinning.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SnapCase schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:17:
Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel (rage) quits met Seasons en dat vervolgens de hele wedstrijd niet geregistreerd wordt? [PS3] Op verschillende tijden in de wedstrijd, soms na 10 minuten, soms na 60 of soms zelfs vlak voor of vlak na het laatste fluitsignaal, quit mijn tegenstander en als ik terug kom in mijn seizoen is de wedstrijd niet gespeeld. Het is me nooit eerder opgevallen en gebeurd pas de laatste paar weken.

Ik word er gek van... het is nu al een paar keer voorgekomen dat ik promoveer en die wedstrijd win, vervolgens niet geteld wordt en de volgende wedstrijd verlies waardoor de promotie aan m'n neus voorbij gaat. Je moet ook wel heel veel geduld hebben met die bagger van EA Online.
Heb ik weleens meegemaakt ja zoiets.

Ik wil gewoon online niveaus terug van <FIFA 11. seizoenen is veels te competitief, is niet eens leuk meer na divisie 2, en vooral met 5* ploegen, standaard 4-2-3-1 formatie met bayern / Real madrid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

SmokingCrop schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:08:
Mja, ik ga fifa 14 wss toch wel weer kopen voor de pc.. na een maand ofzo kan je die al voor minder dan 25 euro vinden op een legit keyshop.. zo had ik ook fifa 13 voor 21,5 euro gekocht.

Op zich niet veel voor een bekend EA spel.
Is zeker niet duur, heb het zelf ook zo gedaan met FIFA13.. ik gooi het dit jaar over een andere boeg, PS4 + FIFA 14 _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-04 09:49

Remcom00

hij is gek

Net 3 wedstrijden van elk 20 minuten per helft tegen een vriend van me achter de rug, te episch :D.

Eerst wedstrijd Feyenoord - Chelsea, 6-6 gelijk, tweede Real Madrid - Napoli, 6-4 verloren, derde wedstrijd Portugal - FC Porto, stond rond de 60ste minuut 4-8 voor en toch nog 8-8 geworden, wat een spanning _O_

hoidoei

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu heb ik FIFA op beide consoles, PS3 en Xbox, die laatste nu sinds een paar weken, maar iets valt me op.

De Xbox lijkt het spelen een bizar stuk 'fijner' te gaan, slidings lijken beter te kloppen en je ventje staat bijna direct weer op, maar belangrijker, die voorzetten vanuit de buitenkant richting doel komen veel beter aan en diepte passes gaan veel beter.

Ik speel veel 1sv1 online met vriend (1 als gast), op de PS3 verliezen we meer dan we winnen, veelal gebruiken ze de bekende 'foutjes' van FIFA om simpel te scoren en de 'selecteer en stop met sprinten bug' (freaking irritant), maar aan de andere kant lukt het ons amper om te scoren. PS3 werd online gewoon 1 groot irritatie festijn.

Daarna begonnen op de Xbox, 3 wins achter elkaar, de ene perfecte voorzet naar de andere. Ik geef altijd een L2+vierkantje / LT+kruisje voorzet, bij PS3 komt die bijna nooit aan of gaat meters over, maar op de Xbox altijd strak door het midden, niet te hoog, niet te laag en zeker 50/50 kans op een doelpunt.

De settings qua controllers en instellingen zijn gelijk op beide consoles, voor m'n gevoel speelt de Xbox toch een stukje anders/fijner dan de PS3 variant. Iemand anders ervaring met FIFA op beide consoles?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:03

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Remcom00 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:49:
Net 3 wedstrijden van elk 20 minuten per helft tegen een vriend van me achter de rug, te episch :D.

Eerst wedstrijd Feyenoord - Chelsea, 6-6 gelijk, tweede Real Madrid - Napoli, 6-4 verloren, derde wedstrijd Portugal - FC Porto, stond rond de 60ste minuut 4-8 voor en toch nog 8-8 geworden, wat een spanning _O_
...
Jullie verdediging kan euh beter ;-), had gister online een potje waar hij in de 84e minuut de 3-2 maakte en ik in de laatste minuut 3-3, dat zijn toch wel leuke potjes (ondanks dat het wel heul veel gebeurd in FIFA).
Viel mij wel op dat ik de gemiddelde Xboxer versla ( ik kom zelf nu niet verder dan niveau 2 seasons op de PS3) dus misschien gaat het inderdaad makkelijker op de Xbox ?

Die mensen tegen wie ik speel spelen het spel (zeer) regelmatig en zouden op zich wel gelijkwaardig aan mij moeten zijn.

[Voor 57% gewijzigd door Afvalzak op 09-07-2013 13:29]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
afvalzak schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:26:
Jullie verdediging kan euh beter ;-), had gister online een potje waar hij in de 84e minuut de 3-2 maakte en ik in de laatste minuut 3-3, dat zijn toch wel leuke potjes (ondanks dat het wel heul veel gebeurd in FIFA).
Ook 20 minuten per helft? :+
Of was het 3-3 met maar 6 minuten per helft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06 16:02

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik word echt gestoord van die kindjes die met bepaalde teams + setups spelen waardoor het voetbal echt verneukt word. Ik pak gewoon ff Ajax, en dan moet ik tegen veel betere teams in verhouding.
Daarnet tegen Anzhi Makhachkala gespeelt, in feite is dit gewoon een team vol negers die je eruit rennen. Eto 'o met 91 PAC om maar een voorbeeld te noemen.
Uiteindelijk ben ik lekker aan het spelen, maar het enige wat hij hoeft te doen is 1 lange pass en het is in feite een instant goal. Maakt ook niet uit of ik ultra-def. speel of wat dan ook.

Anoniem: 337891

SinergyX schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:27:

De settings qua controllers en instellingen zijn gelijk op beide consoles, voor m'n gevoel speelt de Xbox toch een stukje anders/fijner dan de PS3 variant. Iemand anders ervaring met FIFA op beide consoles?
Heb het op beide. Ben bepaald geen pro. Speel meestal op de Xbox en dan in divisie 4 in seasons. Kan op zich wel aanvallen maar verdedigen lukt me totaal niet. :)

Voor mijn gevoel zijn de pookjes op PS3 preciezer waardoor ik minder verkeerd pass. Niet echt een issue op de Xbox maar het viel me wel op. Wat me vooral opvalt is dat een vriend van mij die alleen PS3 heeft me volledig inmaakt met PS3 Fifa maar ik hem weer totaal sloop op de Xbox. Als we omstebeurt op de verschillende systemen spelen gebeurt het ook dus het niet alsof het aan vorm oid ligtr.

• dannbla
douweegbertje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:55:
Ik word echt gestoord van die kindjes die met bepaalde teams + setups spelen waardoor het voetbal echt verneukt word. Ik pak gewoon ff Ajax, en dan moet ik tegen veel betere teams in verhouding.
Daarnet tegen Anzhi Makhachkala gespeelt, in feite is dit gewoon een team vol negers die je eruit rennen. Eto 'o met 91 PAC om maar een voorbeeld te noemen.
Uiteindelijk ben ik lekker aan het spelen, maar het enige wat hij hoeft te doen is 1 lange pass en het is in feite een instant goal. Maakt ook niet uit of ik ultra-def. speel of wat dan ook.
FIFA = Pace, moet je ultimate team voor de grap eens proberen ;)

btw check ook even onze pro clubs filmpjes!

YouTube: MiHFIFA

[Voor 7% gewijzigd door dannbla op 17-07-2013 17:28]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

SmokingCrop schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:01:
[...]

Ook 20 minuten per helft? :+
Of was het 3-3 met maar 6 minuten per helft?
6 min. inderdaad, nooit gezegd dat mijn verdediging geweldig is;)

*O* :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F *O*
Zit nu op Seizoen 1 (2e seizoen alweer) :) Zeer tevreden mee, en van "valsspelers" tot nu toe weinig last, maar ik speel altijd met Feyenoord, dus sowieso geen last van Real etc. die heel makkelijk kunnen counteren.

[Voor 34% gewijzigd door Afvalzak op 17-07-2013 19:37]

Last.fm | Code Talks

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik dacht maar eens eventjes lekker met Cavani te gaan spelen met PSG in FIFA 13 seizoenen, hij zit er niet in terwijl hij er in FUT 13 wel in zit? Oke dat geeft niet, Ik kijk in City, waar is Navas en Fernandinho? Waar is Falcao(plus moutinho en etc.) heen in AS Monaco? Heb ik al mijn profiel en online update saves gewist op mijn PS3 want ik dacht dat mijn save files niet meer goed waren en. Ik keek eventjes op de EA Forums en ik krijg dit te zien :

Serieus EA? Are You FU*KING KIDDING ME? EA heeft gewoon transfers teruggedraaid in seizoenen! http://forum.ea.com/uk/posts/list/2524891.page

d:)b EA Goed gedaan! Lekker Cashen met FUT zomer transfers! Hele goede zet!!! :F

Absurd gewoon. serieus, echt een vieze kut actie van EA.

Zijn ze bang geworden dat als ze doorgaan met zomer transfers dat niemand 14 gaat kopen? :/

[Voor 60% gewijzigd door iPodKiller op 19-07-2013 18:17]

Ja daar zijn ze bang voor. En logisch toch? Een grote reden om de nieuwe FIFA te halen is de weer up-to-date squads. (Naast natuurlijk: met je vrienden spelen en de kleine verandering qua gameplay en graphics). In FIFA 12 zitten toch ook niet de huidige squads?

Overigens ben ik het er niet mee eens hoor. Vind het redelijke uitmelkerij maar goed ik snap de vrienden van EA wel.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee maar je stopt ze erin, en haalt ze vervolgens eruit. Stop er dan maar een beperkt aantal transfers in en niet meer. Ín FUT 13 wordt alles lekker bijgehouden, Cavani zat na 1 dag al in FUT als een PSG kaartje, puur om te cashen. Slaat toch nergens op.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:43

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Iemand die nog als Pro online speelt? Wat een achterlijke AI heeft je team als je maar met een drietal mensen speelt :( Dat slaat helemaal nergens op!

Ze kunnen met moeite verdedigen, schieten de bal gewoon buiten en passen lukt bijna nooit. Om nog maar te zwijgen van de keeper... Hoe frustrerend zeg. Regelmatig komen we in de eerste minuten al achter gewoon omdat de AI extreem veel ruimte weggeeft -O-

We hebben echt het gevoel dat we iets over het hoofd zien, want wij worden wel perfect verdedigd, en hebben echt moeite om acties te maken.

[Voor 23% gewijzigd door ETzPliskin op 20-07-2013 17:18]

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moet je of met een any gaan spelen of je timmert de verdediging dicht met 5 verdedigers als je van anti-voetbal houdt.

Overigens kan de aanvoerder gewoon druk zetten met de AI verdediging en al je teamgenoten kunnen gewoon een pass requesten.
Verder kan de aanvoerder een tactiek kiezen tijdens de wedstrijd, meer druk b.v., instellen of de AI aanvallend dan wel verdedigend moet spelen etc. Eigenlijk net zoals je dat kunt doen wanneer je in je eentje speelt. Het enige wat niet kan is met de ai lopen tenzij iemand de any positie kiest.

Only fools are enslaved by time and space.

• Vlassie1980
Gebruiken jullie weleens de Quick Tactics functie? Dus tijdens de wedstrijd op pijltje naar boven of naar beneden en dan met de vierpuntdruktoets 1 van de 4 tactics pakken?

Vraag het me gewoon even af aangezien ik net met Seasons ook in het menu de tactic Counter Attack had ingesteld maar tijdens de wedstrijd kon ik die helemaal niet kiezen?

HUH?

• Vlassie1980
Ik speel nu weer geregeld Seasons maar merk dat ik moeite heb met de volgende punten:

- Na het uittrappen met de doelman ben ik vervolgens de bal veel te vaak kwijt
a) Wanneer ik hem uittrap met vierkantje en een driekwart volle balk en vervolgens probeer te koppen met kruisje dan is het echt 9 van de 10 keer dat mijn tegenstander door kopt op zijn spits en deze al bijna vrije doorgang heeft naar mijn doel
b) Je kunt de bal ook kort spelen, maar dat durf ik ook nooit omdat de tegenstander altijd doorjaagt om de bal tussen mijn keeper en de verdediger af te pakken. Soms lijkt het safe om de bal naar een verdediger te spelen maar dan schiet hij er dus opeens tussenin.

- Bij het aanvallen lijkt het wel of de tegenstander veel meer druk op me zet dan ik op hem. Ik kan niet lekker de bal rondtikken zonder dat er een verdediger op me zit. Ik probeer ook met veel pressie te verdedigen maar bij mij werkt het niet, ik loop volgens mij veel te veel met R2 hard erachter aan waardoor ze me uit kunnen kappen of gewoon om me heen lopen. Maar als ik er niet achteraan ren dan rennen ze zo door.

Graag advies want het lijkt wel of het alleen maar erger wordt en ik frustreer me steeds meer :X
Eerder had ik nog aardig succesvolle wedstrijden en 6 wins op rij maar nu is het echt bagger en hang ik alweer in divisie 4 terwijl ik ook we eens in divisie 2 heb gezeten.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:30
Ik doe vaak kort. Meeste mensen trappen ver uit en dat zorgt ervoor dat je tegenstander het niet verwacht. Natuurlijk niet in de buurt van zijn spitsen of vleugels spelen, maar naar de hoeken. Anders kan je ook met X (xbox) een halflange trap doen. Dan kunnen jouw verdedigers vooruit lopen en die bal oppikken.

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Vlassie1980 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:04:
Ik speel nu weer geregeld Seasons maar merk dat ik moeite heb met de volgende punten:

- Na het uittrappen met de doelman ben ik vervolgens de bal veel te vaak kwijt
a) Wanneer ik hem uittrap met vierkantje en een driekwart volle balk en vervolgens probeer te koppen met kruisje dan is het echt 9 van de 10 keer dat mijn tegenstander door kopt op zijn spits en deze al bijna vrije doorgang heeft naar mijn doel
Als je een kopduel na een hoge trap van achteren hebt moet je zorgen dat je achter je tegenstander staat. Verdediger wint bijna altijd van aanvaller in die situatie. Ook de richting waarop je probeert te koppen beinvloed je winst kans. Als je precies naar achter gaat koppen win je minder vaak dan als je terugkopt in de richting van je keeper.
b) Je kunt de bal ook kort spelen, maar dat durf ik ook nooit omdat de tegenstander altijd doorjaagt om de bal tussen mijn keeper en de verdediger af te pakken. Soms lijkt het safe om de bal naar een verdediger te spelen maar dan schiet hij er dus opeens tussenin.
Is ook linke soep. Afwisseling is het devies. Ik speel graag naar de backs via grondpasses en naar mijn vleugelspelers via hoge ballen. Dat laatste alleen bij teams waarbij die dan vrijstaan.

Bij twijfel flink hard richting zijn backs knallen en niet door het midden. Bij tegenstanders met 1 centrale aanvaller loopt hij inderdaad
- Bij het aanvallen lijkt het wel of de tegenstander veel meer druk op me zet dan ik op hem. Ik kan niet lekker de bal rondtikken zonder dat er een verdediger op me zit. Ik probeer ook met veel pressie te verdedigen maar bij mij werkt het niet, ik loop volgens mij veel te veel met R2 hard erachter aan waardoor ze me uit kunnen kappen of gewoon om me heen lopen. Maar als ik er niet achteraan ren dan rennen ze zo door.
Hier heb ik geen advies over omdat het bij mij precies hetzelfde is. :)
Graag advies want het lijkt wel of het alleen maar erger wordt en ik frustreer me steeds meer :X
Eerder had ik nog aardig succesvolle wedstrijden en 6 wins op rij maar nu is het echt bagger en hang ik alweer in divisie 4 terwijl ik ook we eens in divisie 2 heb gezeten.
Ken je patrick HD gaming op youtube? Gozer heeft best goed Engels- en Duitstalige tutorials. Ze gaan niet helpen met beter verdedigen om in de hogere divisies te overleven maar wel met het verfijnen van basistechnieken als afmaken en op maat passen.

Heb overigens dezelfde pad als jij bewandeld. Zat vorig weekend in div 2 maar nu alweer in 4. :P

• Jumpman
iPodKiller schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:08:
Ik dacht maar eens eventjes lekker met Cavani te gaan spelen met PSG in FIFA 13 seizoenen, hij zit er niet in terwijl hij er in FUT 13 wel in zit? Oke dat geeft niet, Ik kijk in City, waar is Navas en Fernandinho? Waar is Falcao(plus moutinho en etc.) heen in AS Monaco? Heb ik al mijn profiel en online update saves gewist op mijn PS3 want ik dacht dat mijn save files niet meer goed waren en. Ik keek eventjes op de EA Forums en ik krijg dit te zien :

Serieus EA? Are You FU*KING KIDDING ME? EA heeft gewoon transfers teruggedraaid in seizoenen! http://forum.ea.com/uk/posts/list/2524891.page

d:)b EA Goed gedaan! Lekker Cashen met FUT zomer transfers! Hele goede zet!!! :F

Absurd gewoon. serieus, echt een vieze kut actie van EA.

Zijn ze bang geworden dat als ze doorgaan met zomer transfers dat niemand 14 gaat kopen? :/
Dit begreep ik ook niet helemaal, eerst voer je de nieuwe transfers wel door, later weer niet.

Ik begrijp best dat ze het helemaal niets doen, om FIFA 14 te verkopen. Maar, doe dan ook echt niets! Dus niet een paar spelers en deze dan weer terug wisselen, en bij FUT wel zo snel mogelijk nieuwe cards i.v.m. verkopen. Trek gewoon één duidelijke lijn voor een editie (winter transfers wel, zomer transfers niet).

Overigens aan de echte bugs werken ze niet zichtbaar: PS3 Slim microfreezes in FIFA 11 en FIFA 12, pas opgelost in FIFA 13. Experience Points probleem in 2013, al een half jaar niets aan gedaan, terwijl de EA forums vol staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jumpman schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:42:
[...]

Dit begreep ik ook niet helemaal, eerst voer je de nieuwe transfers wel door, later weer niet.

Ik begrijp best dat ze het helemaal niets doen, om FIFA 14 te verkopen. Maar, doe dan ook echt niets! Dus niet een paar spelers en deze dan weer terug wisselen, en bij FUT wel zo snel mogelijk nieuwe cards i.v.m. verkopen. Trek gewoon één duidelijke lijn voor een editie (winter transfers wel, zomer transfers niet).

Overigens aan de echte bugs werken ze niet zichtbaar: PS3 Slim microfreezes in FIFA 11 en FIFA 12, pas opgelost in FIFA 13. Experience Points probleem in 2013, al een half jaar niets aan gedaan, terwijl de EA forums vol staan.
Mijn FIFA 13 wil nog steeds weleens vastlopen hoor in de menu's!

EA moet gewoon sneller fixes uitbrengen. Ook is het helemaal niet erg als ze om de paar maanden major patches uitbrengen wat bijv. de impact engine stabieler maakt, dit soort dingen laten zien dat je echt support krijgt van EA en dat ze niet alleen puur aan cash denken, want ik krijg het gevoel dat ze niet om de gamers geven daar. Gelijk door met de nieuwe FIFA en FUT zo hard mogelijk uitmelken met allerlei speciale kaarten! Alleen dit al schrikt me af.. ''FIFA 13 digital net revenue topped $70 million* in the quarter, a 92% increase versus FIFA 12 in Q1 FY 2013.''.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valt toch wel mee? Zijn ruim 15miljoen exemplaren verkocht, dat is dus nog geen 5 dollar per game extra uitgegeven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 271622

Is er eigenlijk een trading topic, ik heb nog wel wat leuke spelers te koop zoals TOTSGER gomez, maar ik kan het tradingtopic niet vinden

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 20:12

ettie1990

PSN:ettiesick

wat ook iriterend is, is dat als je met ajax online seizoenen doet of ieder ander team van 4 sterren, dat veel tegenstanders bijv. Saint Etienne pakken, waar ze snelle spelers hebben, bijv. max gradel, die is niet bij te houden....das echt saai

• Vlassie1980
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:25:
[...]

Als je een kopduel na een hoge trap van achteren hebt moet je zorgen dat je achter je tegenstander staat. Verdediger wint bijna altijd van aanvaller in die situatie. Ook de richting waarop je probeert te koppen beinvloed je winst kans. Als je precies naar achter gaat koppen win je minder vaak dan als je terugkopt in de richting van je keeper.

[...]

Is ook linke soep. Afwisseling is het devies. Ik speel graag naar de backs via grondpasses en naar mijn vleugelspelers via hoge ballen. Dat laatste alleen bij teams waarbij die dan vrijstaan.

Bij twijfel flink hard richting zijn backs knallen en niet door het midden. Bij tegenstanders met 1 centrale aanvaller loopt hij inderdaad

[...]

Hier heb ik geen advies over omdat het bij mij precies hetzelfde is. :)

[...]

Ken je patrick HD gaming op youtube? Gozer heeft best goed Engels- en Duitstalige tutorials. Ze gaan niet helpen met beter verdedigen om in de hogere divisies te overleven maar wel met het verfijnen van basistechnieken als afmaken en op maat passen.

Heb overigens dezelfde pad als jij bewandeld. Zat vorig weekend in div 2 maar nu alweer in 4. :P
Gisteren mijn Spurs formatie aangepast van de standaard opstelling naar een 4-3-3 met AMF en dat speelde opeens 10x beter, misschien komt het ook wel doordat ik gedegradeerd was :+

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11
Kan iemand mij vertellen of de zomertransfers doorgevoerd worden in FIFA 13 seasons? bv thiago en gotze naar bayern?

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

jakz schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:56:
Kan iemand mij vertellen of de zomertransfers doorgevoerd worden in FIFA 13 seasons? bv thiago en gotze naar bayern?
Lijkt me niet, daar moet je 14 maar voor kopen :X

Last.fm | Code Talks

• Cerberi
Zijn er nog mensen die met career mode bezig zijn en met een laag geklasseerd team begonnen zijn?

Mijn Accrington Stanley 2014/2015 team(nu in championship):

--------------------------------Cragno(67)-----------------------------
Winnard(68) -- Murphy(73) -- Eckersley(74)--Liddle(70)
---Fraser(68) ---------------------------------Clark(71)-----------
---------------------------H. Martinez(70)--------------------------
-----Duplan(69)----Iker Hernandez(71)------Castillejo(70)-

op de bank nog Adili(68) zitten.

heel de verdediging is nog zoals Accrington begint, waar ik bij de volgende transfer periode eens de bezem door moet halen, de rek zal er inmiddels toch wel een keer uit moeten zijn. Eckersley is echter een beest van een verdediger.. sterk, komt van 60 ofzo.

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 20:12

ettie1990

PSN:ettiesick

Cerberi schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:11:
Zijn er nog mensen die met career mode bezig zijn en met een laag geklasseerd team begonnen zijn?

heel de verdediging is nog zoals Accrington begint, waar ik bij de volgende transfer periode eens de bezem door moet halen, de rek zal er inmiddels toch wel een keer uit moeten zijn. Eckersley is echter een beest van een verdediger.. sterk, komt van 60 ofzo.
Nice, ben een paar maanden geleden ook met zon club gestart op laagste niveau engeland, moet het toch maar eens oppakken.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik ben met Sheffield bezig, zit momenteel in de BPL nu. Ik post mijn squad straks wel.

• Cerberi
ettie1990 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:16:
[...]

Nice, ben een paar maanden geleden ook met zon club gestart op laagste niveau engeland, moet het toch maar eens oppakken.
Cool, welke? vind het toch de leukste manier van career mode, omdat je echt met shit aan budget en spelers begint.
iPodKiller schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:26:
[...]

Ik ben met Sheffield bezig, zit momenteel in de BPL nu. Ik post mijn squad straks wel.
Ben benieuwd.

iPodKiller schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:26:
[...]

Wednesday of United? Lijkt wel de NOS waar ze het standaard over Manchester hadden totdat City met een grote bak geld middelmatige toppers kocht. :P

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Het is sheff united, hier is mijn video, hou hem niet te lang op mijn account, ik zie nu al dat de muziek onderschept is door copyright.. Had nog Yassine benzia, maar die wou weg uit sheffield.. Wat een speler..

Hopen dat Rau ook niet gaat vertrekken, wat een beest van een gescoute speler is dat _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sKTrf0zscPw]

[Voor 30% gewijzigd door iPodKiller op 31-07-2013 17:49]

• Cerberi
Mooi team! leuk om veel nederlandse talenten erin te zien.
2015 zie ik, dus begin 4e seizoen? Heb je die billionaire takeover (oid) gedaan? want met accrington duurde het toch echt een flinke tijd voor ik meer te besteden had in een transferperiode dan +- 200k en 4k aan salaris...

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Thanks,dit is puur zelf gemaakte geld, ook de competitie winnen geeft wat geld. Maar zelf talentjes oppakken en ze voor miljoenen winst verkopen is een perfecte geldbron. Ja het was op het begin een lastige klus, had veel spelers gekocht maar benzia was toen nog niet zo duur :) Een andere speler die best fijn is, is Kozlov, zijn potentie is dan wel niet hoog, maar hij is echt fijn voor lower league teams, heeft ook een erg fijn schot. Zoals je ook ziet zijn veel talenten nog niet erg ver gegroeid, vilhena heb ik pas gehaald bijvoorbeeld.

Ook zou ik kijken naar spelers van wie hun contract aflopen in dit geval in 2013, met spelers onder 22 van +80 potentie die kun je dan voor een prikkie ophalen, Grenier heeft maar 5M!! gekost omdat zijn contract afliep, niet in 2013 maar 1 seizoen geleden o.i.d.! Nu is die na 1 goede seizoen +15m waard. _/-\o_

En nog 1 tip, kijk aan het begin van de transfers altijd naar free agents, daar kunnen gouden talentjes inzitten, die perez madrid enzo zonder gezicht waren allemaal gratis, heb niks hoeven betalen, :D

[Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 01-08-2013 11:19]

• Cerberi
Zie dat het wel scheelt om in de Npower 1 te beginnen wbt materiaal :)

Sheffield Utd

Accrington

Betekent waarschijnlijk vooral dat ik een seizoentje langer bezig ben om dezelfde financiele mogelijkheden te krijgen, helaas zijn talenten als Ake etc alweer te duur omdat ze zich al ver ontwikkeld hebben. Verder had ik sommige talentjes op moeten pikken bij het begin, zoals Fraser, toen hij nog eind 50 ofzo was..

• Tweaker682
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-12-2022
Ik heb een vraagje.

Ik vraag me af hoe je in FIFA een bal er in kunt schieten buiten het strafschopgebied?
Het is me wel eens gelukt om een halve meter buiten de 16 te scoren, maar verder weg lukt echt niet.

Op youtube zie je regelmatig filmpjes voorbijkomen dat ze van grote afstand de bal er in knallen.

Wat ik beprobeerd het is door rechter trigger in te drukken en dan op de schietknop.
En geplaatst schot dat is rechter knop en dan schieten.

Hoe hebben ze dat nou?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jij kijkt waarschijnlijk naar FUT, in FUT zijn schoten overpowered as f.. Ze kopen een schiet kaart wat +15 boost geeft, dan schiet iedereen hem vanaf de zijlijn erin, geen skill nodig daar.

Maar in de normale modus is het ook wel te doen, alleen je hebt tijd/ruimte nodig om uit te halen. Ik schiet altijd met R2 ingedrukt en ong. 3 bar power. Wel met het sterke been uiteraard.

Tip : Veel oefenen in de arena (oefenwedstrijd in de arena, kun je lekker oefenen.) Daar scherp ik ook mijn skills aan.

Hier een flimpje die dat toelicht.

• Tweaker682
iPodKiller schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:30:
Jij kijkt waarschijnlijk naar FUT, in FUT zijn schoten overpowered as f.. Ze kopen een schiet kaart wat +15 boost geeft, dan schiet iedereen hem vanaf de zijlijn erin, geen skill nodig daar.

Maar in de normale modus is het ook wel te doen, alleen je hebt tijd/ruimte nodig om uit te halen. Ik schiet altijd met R2 ingedrukt en ong. 3 bar power. Wel met het sterke been uiteraard.

Tip : Veel oefenen in de arena (oefenwedstrijd in de arena, kun je lekker oefenen.) Daar scherp ik ook mijn skills aan.

Hier een flimpje die dat toelicht.

[video]
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb het nog even geprobeert met rechter trigger en dan de schietknop en 3 bar power.
Inderdaad het werkt alleen ik kon de bal er niet in krijgen.
Mischien moet ik even een goede speler hier voor hebben die hier goed in is.
Op de goal lukte wel.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Probeer het met , Inler, Gerrard, Lampard, hulk, Ibrahimovic, podolski, en andere, hier zijn alle spelers met de afstandsschoten trait : http://sofifa.com/en/fifa...?sc%5B%5D=distanceshooter

Ik weet niet of dit meer lukt, maar als je de bal 1x doorknokt en dan de bar al indrukken voordat het je voeten weer bereikt, zo kon ik in FIFA <12 lekker van veraf scoren.

• Tweaker682
iPodKiller schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:50:
Probeer het met , Inler, Gerrard, Lampard, hulk, Ibrahimovic, podolski, en andere, hier zijn alle spelers met de afstandsschoten trait : http://sofifa.com/en/fifa...?sc%5B%5D=distanceshooter

Ik weet niet of dit meer lukt, maar als je de bal 1x doorknokt en dan de bar al indrukken voordat het je voeten weer bereikt, zo kon ik in FIFA <12 lekker van veraf scoren.
Het is al gelukt! ik heb een gewone offline wedstrijd opgezet met Real Madrid met Christiano Ranaldo.
Ronaldo schoot hem inderdaad van afstand er in met rechter trigger en dan schietknop met 3 bar power.
Als je de hele bar vol doet schiet hij hem ver over.

Edit: ik heb even een offline wedstrijdje opgestart met real madrid tegen Heracles om mijn afstandsschoten te oefenen. Ik schoot er inderdaad 1 in buiten de cirkel van het strafschopgebied.
Rechter trigger + 3 bar shot power. Als je de hele bar vol doet schiet je hem echt ver over en naast.

[Voor 16% gewijzigd door Tweaker682 op 07-08-2013 03:57]

• llovesoccerx7
Weet iemand wat voor probleem ik heb?

Alle 2 de controllers zijn op Traditioneel. en zelf instellingen.

Maar als ik wil sprinten R2 doet hij niet gaat hij andere beweginen doen en rondje is niet meer schieten?
Terwijl alles zelfde is qua instellingen zo ver ik weet?

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:36

Vuvuzela

My spire is forming

Om die afstandsschoten te oefenen.. ga ik altijd naar oefenarena en dan "selectknop" en oefenwedstrijd en dan alleen keeper verdedigend tegen 3/4/5 aanvallers.. dan kan je rustig de tijd nemen om je te positioneren etc. En je hebt de normale kijkhoek als in wedstrijden. (3rd person vind ik te veel verschillen om mee te oefenen.)

Schieten als de bal ver van je af is werkt beter.. Renknop/R2/RT En 3bars kracht is imo ook een magisch punt. 2,7 en hij haalt t doel niet en 3.3 en hij vliegt t stadion uit ;)

Met Ronaldo kan je best bizarre dingen doen.. rainbow flicks en dan volley'en oid :+ die vliegen er van 40/50meter nog wel in.

Ik wil/moet zelf nog beter leren schieten vanaf de helft van je goeie voet in de verre hoek.

I served in a company of heroes.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik speel Fifa weer eens, nadat ik de game een tijd in de kast heb laten liggen.
Echter, ik heb een probleem: mijn commentaar doet het niet...
De wedstrijden zijn toch wel een stuk saaier zo.
Meer mensen die dat problem herkennen?

Nu leer ik van google dat Fifa geen 5.1 en 7.1 geluid ondersteund, dus die zal ik morgen eens uitschakelen in het XMB menu, kijken of dat helpt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46

Morenoo91

Flexible Mexican

Is er ook een pro club van tweakers of gewoon met nederlands voor PS3?
ik zou graag willen joinen ! ervaring en stats genoeg :)

PSN: MGFlexican.

• llovesoccerx7
Weet iemand wat voor probleem ik heb?

Alle 2 de controllers zijn op Traditioneel. en zelf instellingen.

Maar als ik wil sprinten R2 doet hij niet gaat hij andere beweginen doen en rondje is niet meer schieten?
Terwijl alles zelfde is qua instellingen zo ver ik weet???

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geweldig!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 22:02
Misschien een rare vraag maar heb al een tijdje mijn ps3 niet aangedaan.. Toen ik het laatst weer wilde spelen kon ik mijn favoriete online mode niet meer spelen. Daarmee doel ik op de mode waar elk team in het spel 4 sterren heeft en je begint in groep 5 en rustig op kan werken omhoog.. Is die uit het spel gehaald?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:53
Uhm, bedoel je Seizoenen of begrijp ik je nu niet goed?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 22:02
Sleehond schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:19:
Uhm, bedoel je Seizoenen of begrijp ik je nu niet goed?
Je had zo'n soort van toernooi vorm waarmee je een maand bezig was. Het voordeel was dat Roda JC 4 sterren had maar Barca ook hierdoor kon je online tegen andere mensen spelen met je eigen team naar keuze zonder alleen maar tegen Barca en Real te spelen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09-2018
hmr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:21:
[...]

Je had zo'n soort van toernooi vorm waarmee je een maand bezig was. Het voordeel was dat Roda JC 4 sterren had maar Barca ook hierdoor kon je online tegen andere mensen spelen met je eigen team naar keuze zonder alleen maar tegen Barca en Real te spelen.
Seizoenen of Seasons inderdaad ;)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Cerberi

Inmiddels flink veranderd, anderhalf seizoen ofzo denk ik verder(promotie naar BPL misgelopen):

--------------------------------Cragno(74)-----------------------------
Hewitt(76) -- Fofana*(78) -- Eckersley(77)--Shaw(75)
---Fraser(75) ---------------------------------Pizarro*(78)-----------
---------------------------H. Martinez*(79)--------------------------
-----Andersen(79)----Yesil(79)------Duplan*(74)-

Sterretjes zijn free agents.
Yesil is echt een beregoeie spits zeg.

• cypher21
  • Laatst online: 06-06 16:28
dvdkiwi schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:25:
Ik speel Fifa weer eens, nadat ik de game een tijd in de kast heb laten liggen.
Echter, ik heb een probleem: mijn commentaar doet het niet...
De wedstrijden zijn toch wel een stuk saaier zo.
Meer mensen die dat problem herkennen?

Nu leer ik van google dat Fifa geen 5.1 en 7.1 geluid ondersteund, dus die zal ik morgen eens uitschakelen in het XMB menu, kijken of dat helpt.
Dat mag niets te maken hebben met het commentaar...
zeker niet op een spelcomputer

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Sleehond
  • Laatst online: 21:53
Ik stop momenteel even met FIFA 13...

Echt wat heb ik er een schijt hekel aan als je niet normaal online kan spelen. Ik heb al WEKEN lang inmiddels (voor mijn gevoel) dat elke wedstrijd enorme lag vertoond. Om de 2-3 passes hangt het spel weer even. Er is zo niet normaal te spelen en kan geen fatsoenlijke aanval opzetten of normaal verdedigen. De playstation (paar maanden oud slechts) maakt veel lawaai en het lijkt wel alsof hij continue wat van de disk moet aflezen terwijl het spel gewoon geïnstalleerd is. Mijn wifi router staat pal naast de playstation, ik heb een normale 20mbit abbo van ziggo welke het verder perfect doet maar FIFA 13 en de PS3 op internet is geen gelukkige combinatie geloof ik.

Echt helemaal klaar mee en ga het niet meer proberen online, elke wedstrijd lag zorgt er echt voor dat ik FIFA niet meer speel momenteel en daar baal ik van :( !!

[Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 03-09-2013 20:41]

• Jumpman
Jumpman schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:08:
[...]

De makkelijkste tip was om die uitdagingen te doen (~ 500 t/m 1000 ervaringspunten die je bovenop je dagelijkste ervaringspunten kon verdienen). Echter de uitdagingen zijn er nog wel, maar je krijgt 0 ervaringspunten en een X aantal FIFA Coins. Deze bug is er al vanaf november en er wordt niets aan gedaan.
Dit probleem (YouTube: FIFA 13 - No XP for EAS FC Challenge) is sinds ongeveer twee weken opgelost door EA. Ongelooflijk na een goede acht maanden, net voor de release van FIFA 14 wordt het opgelost.

[Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 03-09-2013 21:33]

• Ruudox
  • Laatst online: 23:30
Sleehond schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:40:
Ik stop momenteel even met FIFA 13...

Echt wat heb ik er een schijt hekel aan als je niet normaal online kan spelen. Ik heb al WEKEN lang inmiddels (voor mijn gevoel) dat elke wedstrijd enorme lag vertoond. Om de 2-3 passes hangt het spel weer even. Er is zo niet normaal te spelen en kan geen fatsoenlijke aanval opzetten of normaal verdedigen. De playstation (paar maanden oud slechts) maakt veel lawaai en het lijkt wel alsof hij continue wat van de disk moet aflezen terwijl het spel gewoon geïnstalleerd is. Mijn wifi router staat pal naast de playstation, ik heb een normale 20mbit abbo van ziggo welke het verder perfect doet maar FIFA 13 en de PS3 op internet is geen gelukkige combinatie geloof ik.

Echt helemaal klaar mee en ga het niet meer proberen online, elke wedstrijd lag zorgt er echt voor dat ik FIFA niet meer speel momenteel en daar baal ik van :( !!
Ja daar heb ik ook veel last van op de playstation. wordt er ook helemaal gek van.
Op de pc had ik dit niet, maar daarop heb ik al een hele tijd niet meer online gedaan.
Mischien komt het omdat de ps3 fat die ik nog heb een oude wifi kaart heeft.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57
Niet alleen op de PS3 is dat een probleem. Ik ondervind hetzelfde op de XBOX, 7 van de 10 potjes word gespeeld met lag.

• dannbla
http://www.twitch.tv/klapvoorjekop

Livestream pro clubs op de pc, humor alom :) (en nog mooi voetbal ook)

[Voor 13% gewijzigd door dannbla op 04-09-2013 21:36]

• psvjw
  • Laatst online: 17-04 21:19
Ik heb de laatste avonden weer wat 1 vs 1 seizoenen, maar ik heb nu al 3 keer gehad dat ik met 3-0 / 4-1 voor kom, rond de 30e-45e minuut. Tegenstander quit. Ik krijg geen overwinning. 1 keer werd een gelijkspel toegekend, 2 keer gebeurde er helemaal niets met mijn puntenaantal en aantal gespeelde wedstrijden :-S

Best frustrerend. Iemand nog een idee waar dat aan kan liggen?

• llovesoccerx7
Wat voor manieren heb je om te pasen of een voorzet geven?

-Het knopje zelf
-Met L1 dacht ik uit me hoofd

En wat is vooral handig?

• ninc
  • Laatst online: 12-05 22:28
psvjw schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:04:
Ik heb de laatste avonden weer wat 1 vs 1 seizoenen, maar ik heb nu al 3 keer gehad dat ik met 3-0 / 4-1 voor kom, rond de 30e-45e minuut. Tegenstander quit. Ik krijg geen overwinning. 1 keer werd een gelijkspel toegekend, 2 keer gebeurde er helemaal niets met mijn puntenaantal en aantal gespeelde wedstrijden :-S

Best frustrerend. Iemand nog een idee waar dat aan kan liggen?
Heb ik ook al vaker gehad. In het ergste geval krijg je dus geen winst, maar wordt de wedstrijd wel als gespeeld beschouwd en ben je dus dubbel genaaid.

Kan liggen aan de manier waarop sommige disconnecten. Sommige tegenstanders beginnen precies na de 5e minuut spontaan te laggen/haperingen/rare dingen gebeuren.
Of het kan i.c.m. de EA servers ook gewoon brak gaan. Die servers hebben wel vaker kuren, zeker voor een simpel voetbalspelletje waar maar wat simpel data verbruik is.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:07:
Wat voor manieren heb je om te pasen of een voorzet geven?

-Het knopje zelf
-Met L1 dacht ik uit me hoofd

En wat is vooral handig?
3 keer snel drukken voor een lage voorzet. https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 ;)

Last.fm | Code Talks

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-06 10:19
Hoi allemaal. Ik speel Fifa 13 al sinds de release, ontzettend verslavend maar ook ergerlijk. Ik speel eigenlijk alleen maar 'Seasons' Nu vroeg ik me af of andere mensen dezelfde problemen hebben als ik. Een aantal dingen:
- Tijd rekken is te makkelijk. De verdediging is te goed qua voetbal en wat EA eigenlijk had moeten maken is dat als je druk zet op een verdediger dat zijn skills, zoals passen, slechter is.
- Het spel is te gescript. Als een bal richting de paal of lat gaat heeft de keeper de bal nooit. Waarschijnlijk is dit gedaan zodat het spel wat spectaculairder is.
- Keepers zijn te ongebalanceerd. Ze houden vaak kei harde pegels richting de kruising (waarschijnlijk als compensatie omdat het relatief makkelijk is om ballen vol richting de kruising te trappen), terwijl als ze ook maar één centimeter uit positie staan ze de meest simpele ballen niet houden (komt dat gescripte weer terug).
- Iedereen in Seasons heeft zijn eigen belangen. Soms kom ik tegen een tegenstander die genoegen neemt met een gelijkspel en dus al gaat tijdrekken in de 60e minuut bij een gelijke stand.
- Als goede spelers schieten reageren de keepers slechter op een bal als een slechtere speler hetzelfde schot zou afleveren.
- Leaven binnen 5 minuten zonder consequenties is raar. Ik merk bij mezelf een soort terughoudendheid om mijn eigen spel te spelen in de 1ste 5 minuten, zodat de tegenstander niet leavet.
- Sommige spelers kunnen een "error has occured, out of sync" error afdwingen, waardoor de wedstrijd niet meetelt.
- Als een goed koppende aanvaller een luchtduel aangaat, is die verdediger opeens een josti die niet meer richting de bal kan koppen. Dus dan staan beide spelers tegen elkaar en de verdediger dichterbij de bal dan de aanvaller. Komt er een voorzet en dan kan de verdediger niet bij de bal terwijl de aanvaller de bal met amper te springen richting de grond kan koppen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Fifa is zo'n raar spel. Kan me er kapot aan ergeren, maar blijf het maar spelen :>.
Reden dat ik dit moment kies om dit even te melden is dat ik net in een wedstrijd de 2-0 maak in de 75ste minuut en ik een 'out of sync' error krijg. Wedstrijd telt dus niet mee. Als ik die wedstrijd zou winnen zou ik in divisie 1 blijven. De volgende wedstrijd verloor ik met 0-3 en degradeer ik dus, terwijl dit dus eigenlijk niet terecht is.

• johan d
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-01-2021
Kan je FIFA ook spelen dat alles zowet min of mer 'automatisch' verloopt? Zonder al de truukjes ed die speler kunnen en behendigheid met de controllers.
Gewoon om een 5 jarige tegen een 7 jarige te laten spelen op de WII?
Dan naargelang ze het beter beginnen te kennen meer controle toelaten?

[Voor 18% gewijzigd door johan d op 07-10-2013 08:24]

• 418O2
  • Laatst online: 23-05 12:27
johan d schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:23:
Kan je FIFA ook spelen dat alles zowet min of mer 'automatisch' verloopt? Zonder al de truukjes ed die speler kunnen en behendigheid met de controllers.
Gewoon om een 5 jarige tegen een 7 jarige te laten spelen op de WII?
Dan naargelang ze het beter beginnen te kennen meer controle toelaten?
Je kan een tweeknops control instellen. Dan kan je verder weinig

• johan d
418O2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:57:
[...]
Je kan een tweeknops control instellen. Dan kan je verder weinig
Dan kan je verder weinig, buiten...?
lopen, passen geven en scoren? Pas komt dan altijd mooi in de voeten van de ontvanger? ik zou dat spel gewoon willen aankopen daar ze zot zijn van voetbal, maar nog niet al te moeilijke controller bewegingen onder de knie krijgen. ik zie dat bvb met het skylander game.

thx

• johan d
.

[Voor 100% gewijzigd door johan d op 11-10-2013 23:13]

• johan d
Kan je je eigen ploeg maken met spelesnamen uit de familie en vriendenkring en daarmee spelen tegen andere ploegen?

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
Meer mensen problemen met career mode dat je na 3 jaar ineens crasht naar desktop ? Met manager mode wel te verstaan :'(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik kan het niet vinden, maar kan je je pro wel aanpassen naar een andere positie? Ik sta in de spits, maar wil eigenlijk als CAM spelen. In de career modus gaat het niet en je hebt ook geen andere opties. Ik heb geen live op mijn Xbox, dus ik speel gewoon singleplayer. Of zou er een update zijn, die geïnstalleerd wordt op het moment dat ik de machine aan het netwerk hang?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee