Jij kan aardig dribbelen!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Netjes, zin om eens mee te doen met een FIFA toernooi van mij?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bedankt haha, alleen ben ik dat niet dit keer. (kan dat ook maarja) Dit is een andere youtuber waarmee ik bevriend ben. Heb alleen zijn goals geedit.
Bedankt, nee man, heb echt geen tijd voor toernooien, hoe graag ik ook het zou willen.Mars18 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 08:14:
[...]
Netjes, zin om eens mee te doen met een FIFA toernooi van mij?
Dat lijkt me een bug of zijn die schoenen gelockt? Herkent iemand dit?
Het erge is, het is niet meer zo nu en dan.... eerder andersom, zo nu en dan hebben we het niet! Echt vreselijk. Een beetje googlen leert dat er heel veel mensen er last van hebben en hun beklag ook al hebben gedaan op he EA forum. Maar een oplossing blijft uit...
Hebben hier collega-fifa-ers er ook last van of gehad en inmiddels een oplossing ervoor gevonden? Of iemand suggesties?
We spelen trouwens op de X360.
Al geprobeert:
bedraad spelen ipv op wifi
pingtest geeft voor allen een A
Wisselen van host (aanvoerder)
nieuwe club gestart
iemand anders een nieuwe club gestart
port forwarding
verschillende regio's ingesteld/uitgeprobeert
.....?
https://www.youtube.com/w...ture=youtube_gdata_player
To dare is to do
Ik speel zelf pro clubs op de PC en heb hier helemaal geen last van. Daarentegen wanneer er bekerwedstrijden zijn, dan is het onmogelijk om een potje te kunnen spelen omdat de verbinding met je tegenstander steeds wordt verbroken en vaak genoeg hangt Fifa dan vast in het shirt selectie scherm of in de arena.MadRettoR schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:59:
Sinds eind vorig jaar/begin dit jaar hebben wij zo nu en dan last van ButtonLAG tijdens het spelen van pro clubs. Dat wil zeggen, wanneer x wordt ingedrukt, duurt het een halve tot een hele seconde voordat je speler de pass inzet. Hoogstens irritant en spelen is gewoon niet te doen. Ook bij het bijvoorbeeld draaien van je speler hetzelfde.
...
Pakken we dan gewoon competitiewedstrijden in pro clubs, dan werkt alles als een tierelier en speel je het ene na het andere potje zonder problemen. EA heeft echt teveel bugs in pro clubs zitten, hopenlijk komen daar oplossingen voor in Fifa 14.
En nu we het toch over pro clubs hebben: ik had laatst als CVM een invalwedstrijdje gespeeld met nog 1 andere speler die spits was. Het combineren ging aardig waarbij ik een steekpass op die speler gaf, ik ook mee diep ging en hij uiteindelijk de bal op mij afspeelde i.p.v. eigen succes te gaan en ik scoorde. 9/10 keer wanneer je met andere gasten speelt, zijn het van die pure egoisten die alles met de bal zelf willen doen.
Is het mogelijk om spelers waarmee je hebt gespeeld te kunnen opzoeken? Ingame kan je een totaal andere naam hebben dan je origin naam, dus dan kan ik niet zomaar opzoeken. Misschien is die functie er wel, maar ik kan alleen tegenstanders vinden van H2H seasons en niet spelers van pro clubs. Is wel leuk om misschien wat nieuwe clubleden of clubs te vinden waarin men als team samenspeelt.
Speel je eens samen met spelers die gelijk zijn aan je eigen speelstijl, kan je nog niet met ze chatten/uitnodigen etc

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GkcF-vfx3jw]
Ik beleef toch veel plezier in het spel, vooral met het combinatie spel dat ik voor elkaar krijg
Geloof me, dat plezier gedeelte gaat weg nadat je divisie 1-2 nadert. Gewoon lekker onder divisie 4 blijven wil je nog plezier hebben in FIFA 13, de top 100 ranglijsten haal je toch nauwelijks meerSatom schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:26:
Ik beleef toch veel plezier in het spel, vooral met het combinatie spel dat ik voor elkaar krijg(Ben pas in divisie 6)..!!
Klopt. Maar niets is heerlijker dan het volgende scenario: 0-1 achter komen door stomme penalty. Begin 2e helft zoals gewoonlijk een counter van het counterploegje Christiano Ronaldo United, 0-2. Om daarna terug te komen tot 2-2 door goed combinatiespel.iPodKiller schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:38:
[...]
Geloof me, dat plezier gedeelte gaat weg nadat je divisie 1-2 nadert. Gewoon lekker onder divisie 4 blijven wil je nog plezier hebben in FIFA 13, de top 100 ranglijsten haal je toch nauwelijks meerIn divisie 1-2 doen ze er echt alles aan om te winnen, echt alles, dus ook vies spelen.
Om dan toe te happen wanneer de tegenstander gefrustreerd gaat rushen/truuken en de 3-2 te maken en uiteindelijk de 4-2 waarna een rage-quit volgde. Geweldig
Geniet van de reis naar boven, want het eindpunt zal niet zo prettig zijn om lang in te blijven spelen.
Maar ik doe altijd als ik de eerste goal maak, de celebration+herhaling skippen. Als het een tegenstander is die wel sportief wil spelen, doet hij dat ook, en dat zijn meteen de leukste potjes om te spelen. Doet een tegenstander bij een tegengoal alles laten zien, dan krijgt hij van hetzelfde laken een pak terug
Had eergisteren een gastje, ik ben voor een aflevering aan het opnemen, ik focus op 1 speler, ik dol die kerel een paar keer met trucjes(of een beetje dribbelen, zo slecht was hij met zijn sliders), hij gelijk berichtjes met scheldwoorden erin.
Daarna probeert hij achterin te tikken, in de hoop mij te irriteren, maar daarna maakte ik 1-0, na wat ongelukkige missers van mij( omdat ik zo weinig de bal had) kwam hij toch op 1-1(een kut goal zonder skill), hij gaat gelijk achterin tikken en de tijd verkloten. Ik zeg, are you scared? Hij zegt : You can't do tricks blablbala, you aint nothing without your tricks en ga zo door.
Zulke mensen verpesten het spel volledig. Speel hoe je wilt spelen, maar ga geen tijd doden als het gelijk staat of achter staat en zet je gewoon volledig in voor winst.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als ze online co-op niet verbeteren, vraag ik me af of ik uberhaubt nog Fifa 14 ga halen.iPodKiller schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:44:
Mijn nieuwe video over de irritante dingen in 13 wat ze in 14 moeten verbeteren :
Dat buiten hele 'verdedigers lopen niet mee' en 'hoge ballen worden 1 op 1 gescript', blijft het co-op online zo enorm slecht uitgewerkt dat je standaard al zwakker bent dan je tegenstander (complete onlogica van spelerselectie, stop-sprint moment bij verdedigen, vrije trappen, corners, werkt allemaal erg erg matig).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor de top 100 ga ik niet meer! Dat red ik sowieso nietiPodKiller schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:38:
[...]
Geloof me, dat plezier gedeelte gaat weg nadat je divisie 1-2 nadert. Gewoon lekker onder divisie 4 blijven wil je nog plezier hebben in FIFA 13, de top 100 ranglijsten haal je toch nauwelijks meerIn divisie 1-2 doen ze er echt alles aan om te winnen, echt alles, dus ook vies spelen.

Anoniem: 411427
pffff, gevonden... en nu dus seizoenen geworden...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 411427 op 20-05-2013 10:44 . Reden: vroeg opgestaan... ]
Anoniem: 337891
Scheidsrechtersfouten heb ik niet veel last van, wel dat ze soms dezelfde shirts aan hebben als de tegenpartij waardoor ze slecht te onderscheiden zijn. (vooral in seasons... )iPodKiller schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:44:
Mijn nieuwe video over de irritante dingen in 13 wat ze in 14 moeten verbeteren :
[video]
Ook het in de laatste minuten 3 doelpunten tegenkrijgen, maar dat heb ik vooral offline, in seasons ligt dat meer aan jezelf lijkt mij, ik ging vaak te rustig spelen als ik voor stond waardoor de tegenpartij meer en meer kansen kreeg.
Speel nu een Carrière met Heracles, lekker team heb ik al na een seizoen
Eerste seizoen 5de geworden en de beker gewonnen.
Transferperiode loopt nu aan z'n eind, krijg opeens 19 (heb geteld
Wou m eerst helemaal niet weg doen maar ik wil veel jonge speler met een hoog potentieel dus ik heb m maar de deur uit gedaan voor 2,5mil aan ADO.
Had er misschien nog meer voor kunnen krijgen want er kwamen al clubs die bijna net zo veel boden
Ook Overtoom voor 5mil aan QPR weggedaan en Everton voor 1.2mil.
Kan voor Sterling nu ook al 8 miljoen krijgen na een seizoen terwijl ik m voor iets van 2 miljoen heb gekocht, maar die gaat de deur mooi niet uit
Heb ook een talentje uit m'n jeugdteam, middenvelder van 16 en nu al 70 gemiddeld
Dit is nu m'n team:

hoidoei
Anoniem: 517955
altijd die onmogelijke goals bij fifa, beter is dat weg bij deel 14
Waarom post je je dit filmpje dubbel? Hij staat ook al in het FIFA 14 topic...Anoniem: 517955 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:34:
[video]
altijd die onmogelijke goals bij fifa, beter is dat weg bij deel 14
Heb ervan langs gekregen met 4,5 sterrenteams in divisie 1, nu gedegradeerd naar divisie 2. Na een tip ben ik eens begonnen met 4 sterrenteams te voetballen, en de ene na de andere winst rolt binnen.Anoniem: 337891 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:09:
Ben net naar drie gepromoveerd in seasons en heb er helemaal geen puf meer voor. Iedereen speelt zo vervelend/tactisch verantwoord. Of met countervoetbal of als ze 1-0 voorkomen met rondtikken achterin. Ik snap niet hoe je er op die manier lol in kan hebben.
Alsof de trucjes-spelers/pace-spelers/counter spelertjes met de 4,5 / 5 sterrenteams spelen en de normalere spelers met de 4 sterrenteams.
Is ook weer eens leuk om tegen andere teams te spelen dan alleen maar Dortmund/Real.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1XYcpG2XqkE]
Anoniem: 337891
1 voordeel van tegen Real spelen is dat je weet waar 90% van de steekballen heen gaan.ninc schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:06:
[...]
Heb ervan langs gekregen met 4,5 sterrenteams in divisie 1, nu gedegradeerd naar divisie 2. Na een tip ben ik eens begonnen met 4 sterrenteams te voetballen, en de ene na de andere winst rolt binnen.
Alsof de trucjes-spelers/pace-spelers/counter spelertjes met de 4,5 / 5 sterrenteams spelen en de normalere spelers met de 4 sterrenteams.
Is ook weer eens leuk om tegen andere teams te spelen dan alleen maar Dortmund/Real.
Op welke console is dit eigenlijk?
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Toen zat ik al op 22 punten en had ik de titel binnen, maar besloot Fifa dat ik toch de laatste wedstrijd moest spelen terwijl ik het maximale aantal punten al had, wat resulteerde in een puntenbalk die over de lijnen heen schoot. (love the bugs)
Heerlijke laatste wedstrijd in divisie 2 trouwens: kom door mijn specialiteit, luchtduels, op een 0-1 achterstand. De tegenstander laat alle filmpjes zien, begint trucjes te doen, bal irritant rond te spelen etc. Ik probeer in balbezit tot het doel van de tegenstander te komen, maar mis veel kansen. Om in de 80ste minuut de gelijkmaker te maken en in de 84ste minuut de 2-1 te maken. Ik had zijn gezicht en frustratie wel eens willen zien, heerlijk om zo een gast terug te pakken:D
Ik had exact hetzelfde eergisteren!ninc schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:51:
Na degradatie uit divisie 1, met een afwisseling tussen Ajax en Psv de volgende reeks neergezet: 7-1-1 waarvan de laatste 6 wedstrijden gewonnen aan een stuk.
Toen zat ik al op 22 punten en had ik de titel binnen, maar besloot Fifa dat ik toch de laatste wedstrijd moest spelen terwijl ik het maximale aantal punten al had, wat resulteerde in een puntenbalk die over de lijnen heen schoot. (love the bugs)
(waarschijnlijk ligt mijn skill dusdanig laag dat elke potje 10-0 achterstand gaat wordenVerdedigen: alleen tactisch verdedigen toegestaan
[ Voor 57% gewijzigd door Ultraman op 23-05-2013 18:45 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weinig loser, dat is gewoon Fifa AIAnoniem: 517955 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:36:
YouTube: Impossible goal on fifa13 freekick
kijk voor deze zieke vrijetrap dan op fifa 13 FUT.. hahah die keeper is echt een loser..
Ja, de standaard regel op toernooien418O2 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:28:
Dat je niet de "oude" manier van verdedigen mag aanzetten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 458535
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VDeuCUZcnlw]Anoniem: 458535 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:15:
Ik wil graag een jeugdteam opstarten in fifa 13. Alleen is het probleem dat ik geen flauw idee heb hoe ik dat doe. Ik heb al een scouting netwerk opgezet maar verder kom ik er niet uit.
Ik heb een UBEE EVW 3200 wifi/modem met een TP-Link router WDR4300 (met uiteraard de laatste firmware. Ik heb de routerfunctie een aantal maanden geleden uit laten schakelen door te bellen met ziggo.
Een open NAT status kan je verkrijgen door het forwarden van poorten in de router of door de dmz functie in te schakelen. Ik weet hoe ik dit beide moet doen. Ik heb mijn ps3 een vast ip-adres geveven.
Toch lukt het mij niet om een open NAT status te krijgen. Op mijn PS3 zit ook de optie UPNP. Ik heb deze functie ook ingeschakeld in mijn router. Toch geeft mijn ps3 dan aan dat de UPNP functie niet beschikbaar is.
Zou dit misschien kunnen komen doordat er nog iets van een firewall is ingeschakeld op mijn modem? In m'n router heb ik deze uitgeschakeld. Of kan het te maken hebben met de vaste ip-instellingen op mijn ps3? Ik gebruik ip adres 192.168.0.115 (heb ook 192.168.0.2 gebruikt om buiten de dhcp range te blijven).
Default gateway: 192.168.0.1
Subnetmask:255.255.255.0
Pimary DNS: 192.168.0.1
Secondary DNS: 192.168.0.1
Bedankt alvast
automation fanboy
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Nee, ik denk niet dat dat mijn reactie zal zijn.L1nt schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:14:
Als ik zeg dat het mogelijk is om de Jupiler League in FIFA 13 te krijgen en ook nog eens een carriere kunt doen waarbij je kunt promoveren/degraderen naar/van de Eredivisie zeggen jullie dan allemaal "DUH!! kom je er nu pas achter?" of "OK!! VERTEL ONS DIRECT HOE!!" ?
maareh.. alleen op de PC zeker?
Speel zelf op de xbox
OK!! VERTEL ONS DIRECT HOE!!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
op www.easportsfootball.com/cc zoek je onder tournaments naar de Jupiler League. De meest recenten hebben maar 16 clubs ivm faillissement Veendam en AGOVV. Ik heb dus Katwijk en Achilles '29 erbij gezocht.
Bookmark deze 3.
Ga nu naar je game en open daar creation centre. Je bookmarks zijn nu beschikbaar om te downloaden.
Als dit klaar is ga je een nieuwe carrière beginnen.
Bij de vraag of er competities moeten worden toegevoegd uit de Creation centre kies je "geen".
Wat ik vervolgens heb gedaan is het volgende. Ik heb de Eredivisie clubs verwisseld met de clubs uit de Bundesliga. Vervolgens de 2e Bundesliga verwisseld met clubs uit de Jupiler League + katwijk en Achilles (bij landen zoeken naar creation centre).
Waarom Bundesliga? Beide hebben 18 clubs. Volgens mij heeft Italie 18 in hoogste en 20 in 2e divisie dus je zou ook die kunnen pakken en kijken of Jong Twente en Jong Ajax (of andere gewenste clubs) beschikbaar zijn.
Kies nu je club en veel plezier met de 2 Nederlandse divisies.
Nadelen
Omdat je de Duitse divisies verwisseld verlies je sowieso de clubs uit de 2e Bundesliga. Ook speel je zelf opeens in de (2e) Bundesliga ipv Eredivisie of Jupiler League.
Nederlandse clubs hebben opeens 4 CL plekken en 2 EL plekken terwijl de Duitse clubs maar 2x CL hebben.
Je speelt voor de Deutche Pokal.
2 clubs promoveren/degraderen direct ipv 1. Nr 16 speelt playoff tegen 3 ipv echte Jupiler League opstelling.
Als ik als speler wil spelen kan ik alleen bestaande spelers kiezen, niet mn eigen Be a Pro helaas.
Maar je kunt wel je favo Jupiler League club opbouwen
[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 30-05-2013 09:45 ]
Ook maar eens proberen
Laat staan dat ik uberhaupt een team binnen kan halen in FIFA13.. Ik bookmark van alles in de Creation Centre website, maar in het spel kan ie niets vindenAnoniem: 458535 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:26:
Nooit geweten dat dat mogelijk was, wel een leuke toevoeging.
Maar is het niet zo dat je FIFA 13 met email A gebruikt en op de site inlogt met email B ? Domme vraag waarschijnlijk maar moet je niet persoonlijk opvatten

Does Creation Centre cost money to use?L1nt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:41:
Je moet toch echt betalen om het te kunnen gebruiken in de game. Zeker voor Career.
Maar is het niet zo dat je FIFA 13 met email A gebruikt en op de site inlogt met email B ? Domme vraag waarschijnlijk maar moet je niet persoonlijk opvatten
The Creation Centre website is now 100% free to use! You can, however, purchase EA SPORTS Season Ticket or Creation Centre from the FIFA 13 Store to expand your Creation Centre experience on console and PC, allowing you to download even more content, and bring that content into FIFA 13's improved Career Mode!
Het is wel gratis voor een groot deel.
L1nt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:41:
Je moet toch echt betalen om het te kunnen gebruiken in de game. Zeker voor Career.
[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 31-05-2013 17:34 ]
Kan alleen niet vinden wat deze update precies is?
Patch moet FIFA 13 meer stabiel maken, nou ik betwijfel dat..
Creation centre werkt hier nu ook ineens, of dat nou door de patch komt, of omdat ik geduld had. Joost mag het weten!
Verder hebben alle spelers van alle clubs mega ratings (89-99) maar qua leeftijd zijn ze dik 40.
Jammer. Erg jammer.
Nu ben ik begonnen met Cagliari en die spelen standaard 4-3-1-2, lekker compact in de verdediging en middenveld alleen mis afentoe wat in de breedte dus moet mijn spel daar op aanpassen.
Waar spelen jullie altijd mee? Of wat is het beste?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Zo heb ik voorin en op het middenveld veel breedte.
Ik zet 'm vaak op (ultra) aanvallend; vleugels de diepte in sturen met een steekpass en gaan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verschilt per team natuurlijk.OneUp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 07:49:
Wat is jullie favoriete of meest gebruikte opstelling? Ik speel momenteel in divisie 4, voorheen 4-2-3-1 en daarna 4-3-3 met PSV.
Nu ben ik begonnen met Cagliari en die spelen standaard 4-3-1-2, lekker compact in de verdediging en middenveld alleen mis afentoe wat in de breedte dus moet mijn spel daar op aanpassen.
Ik zou eens met Lazio spelen met 4 -2 -3 -1, je zult er geen spijt van krijgen, o wat een team.
Pace is niet altijd goed, ik zou 1 pacey verdediger nemen en 1 slome maar technische verdediger bijv. een Barzagli / Chiellini duo.tweaker2010 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:50:
Ik speel ook altijd 4-3-3, met 1 verdedigende middenvelder en 2 aanvallende spelers om het veld breed te houden. Snelheid vind ik een van de meest cruciale eigenschappen, trage verdedigers heb je weinig aan.
Ik vind 4-3-3 fijn als je lekker gaat tikken, zo had ik in FIFA 12 alleen maar matches gewonnen met Real madrid door alleen spelers met 78+ passing op te stellen, nuri sahin - alonso - ozil en etc. had niet eens pace nodig
Ga het vandaag ook weer eens proberen met Arsenal. Arteta - rosicky - cazorla.
Ik had met Ultimate Team ook een tijdje Maduro achterin als CB staan. Man wat een slak is dat! Elke steekbal door het midden was voor de tegenstander een 100% kans omdat Maduro door iedereen eruit werd gelopen.tweaker2010 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:50:
Ik speel ook altijd 4-3-3, met 1 verdedigende middenvelder en 2 aanvallende spelers om het veld breed te houden. Snelheid vind ik een van de meest cruciale eigenschappen, trage verdedigers heb je weinig aan.
Dus die heb ik gelijk maar weer verpatst

Ik vind wel dat in FIFA 13 snelheid echt te zwaar weegt. Ik kom FUT maar al te vaak teams tegen die alleen maar uit pacers bestaan. Dus dan ga ik wat meer defensief spelen zodat ik niet in het mes loop.
[ Voor 15% gewijzigd door Vlassie1980 op 10-06-2013 11:08 ]
Ben ik de enige die dat heeft, penals tijdens online matches zijn sowieso een stuk moeilijker volgens mij, maar de tegenstander schoot ze er wel allemaal in. Ik heb een 100 Mb glasvezel verbinding en nooit lag, dus ik neem aan dat het aan de tegenstander zijn verbinding heeft gelegen.
Hou van snel en counteren.
+ Hoe doe je een goede corner en vrije trap?
Ik ken je probleem en je bent geheid zeker niet de enigsteafvalzak schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:13:
Gisteren de finale van de Premier Cup verloren omdat er opeens een giga lag was vanaf de 2e helft (elke 3 sec. even een wacht dingetje in beeld) , waardoor ik tijdens de verlenging geen penal fatsoenlijk kon raken. Balkje bleef heel de tijd hangen etc.
Ben ik de enige die dat heeft, penals tijdens online matches zijn sowieso een stuk moeilijker volgens mij, maar de tegenstander schoot ze er wel allemaal in. Ik heb een 100 Mb glasvezel verbinding en nooit lag, dus ik neem aan dat het aan de tegenstander zijn verbinding heeft gelegen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Google es?llovesoccerx7 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:00:
Wat is een super geile opstelling voor Bayern?
Hou van snel en counteren.
+ Hoe doe je een goede corner en vrije trap?
Vanavond nog gehad. Hele wedstrijd speelt het zonder problemen, ik kom op 2-3 voorsprong rond de 80ste minuut en ineens begint Fifa te laggen als een gek. Dan krijg ik de melding dat het spel niet meer synchroon loopt en sta ik naar het menu scherm te staren zonder punten.Satom schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:51:
[...]
Ik ken je probleem en je bent geheid zeker niet de enigsteLaatst was ik nog één miezerig puntje nodig om te promoveren! Spel je een wedstrijd met alleen maar lag zoals jij beschrijft en op één of andere manier heeft mijn tegenstander daar vaker last van, want hij wist de bal er in 89ste minuut in het doel te leggen!
Om daarna van Udinese te verliezen door 2 counters met hun uberspitsen en om daarna door Bayern met 2 counters geveld te worden. Gek word ik hier van. Of het kan zijn dat het vandaag weer scripted night fifa was, want zo voelt het vaak wel: je combineert als een malle, creeert kansen (op de paal etc) en dan komen ze met de counter 1 op 1 te staan en is het gedaan.
Oh, wat heb ik zin om in Fifa 14 weer onderaan te beginnen. Tenminste weer eens fatsoenlijke normale potjes zonder die wankers.
dat zijn toch speciale toernooien?hmr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:57:
Misschien een domme vraag.. maar waarom kan ik niet meer die online mode spelen waarin alle teams een skill hebben van 85 ?! (Ps3)
Was dat niet FIWC? ( FIFA Interactive World Cup )hmr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:57:
Misschien een domme vraag.. maar waarom kan ik niet meer die online mode spelen waarin alle teams een skill hebben van 85 ?! (Ps3)
Ik vond daar nooit een bal aan omdat je telkens in dat donkere FIWC stadion speelde en iedereen vet overrated was
Ik speel altijd met een ruit op het middenveld, dus 4-1-2-1-2.OneUp schreef op maandag 10 juni 2013 @ 07:49:
Wat is jullie favoriete of meest gebruikte opstelling? Ik speel momenteel in divisie 4, voorheen 4-2-3-1 en daarna 4-3-3 met PSV.
Is voor mij een goede balans tussen aanvallen en verdedigen. Als ik te aanvallend speel met 4-3-3 loopt iedereen vaak door mijn verdediging heen en als ik bijvoorbeeld 5-2-2-1 zou spelen dan krijg ik zelf geen kansen
Had laatst met FUT iemand die een compleet bronze team had en 5-2-2-1 speelde terwijl ik allemaal gouden spelers had in een 4-1-2-1-2 en gewoon verliezen omdat je niet door die verdediging van hem heen komt

Erg jammer dan ook dat het roster na afloop aangaf dat ondanks mijn 6-0 winst Everton naar de halve finale ging......

Ik durf er geld op in te zetten dat Fifa online soms scripted is. Zo had ik laatst in FUT een wetstrijd waar ik echt 10 pogingen meer dan de tegenstander op doel schoot. Ongeveer de helft van al mijn schoten belande tegen de paal of lat (denk ongeveer 10 schoten:s) de tegenstander ramt bij zijn 2e doelpoging de bal gewoon vanaf 20 meter erinninc schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:23:
[...]
Vanavond nog gehad. Hele wedstrijd speelt het zonder problemen, ik kom op 2-3 voorsprong rond de 80ste minuut en ineens begint Fifa te laggen als een gek. Dan krijg ik de melding dat het spel niet meer synchroon loopt en sta ik naar het menu scherm te staren zonder punten.
Om daarna van Udinese te verliezen door 2 counters met hun uberspitsen en om daarna door Bayern met 2 counters geveld te worden. Gek word ik hier van. Of het kan zijn dat het vandaag weer scripted night fifa was, want zo voelt het vaak wel: je combineert als een malle, creeert kansen (op de paal etc) en dan komen ze met de counter 1 op 1 te staan en is het gedaan.
Oh, wat heb ik zin om in Fifa 14 weer onderaan te beginnen. Tenminste weer eens fatsoenlijke normale potjes zonder die wankers.
Dat heet form met de f van frustratie en is idd scripted. Grappig genoeg merkt het gros het niet eens als ze form mee hebben t.o.v. de tegenstander. Zelfs online in seasons en clubs is het veel te sterk aanwezig. Ineens reageren poppetjes trager, passen ze 45 graden de andere kant op dan je mikt en alle klutsen verliezen. Een paar potjes later merk je dat je tegenstander sterker is maar dat hij toch niet gaat scoren omdat je keeper ineens onverslaanbaar is, je alle klutsen mee hebt, dan pak ik ook meestal even koffie om in de [vaak scripted] 90e minuut maar eens op doel te schieten en zo met 1-0 win. De neutrale potjes zijn dan ook het leukste om te spelen zonder dat je merkbaar geholpen of tegen gewerkt wordt.giganielsie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:16:
[...]
Ik durf er geld op in te zetten dat Fifa online soms scripted is.
Dat dat in carrière zit snap ik nog enigszins maar in online modus?
Ga het maar eens bijhouden hoe vaak een online wedstrijd wordt beslist in de 90e minuut, vind EA leuk nml want dat is drama en hoort bij de sport en EA slaat nogal graag door in dat soort dingen.
Only fools are enslaved by time and space.
Wat voro soort voorzetten kan je geven over de flank?
Hoe doe je scoop turn op ps3 ? Heb al YT gekeken maar lukt niet ..
Voor de scoop turn hoef je L2 niet in te drukkeniPodKiller schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:29:
Scoop turn? L2 + O + X en linker joystick naar achteren
Hier een video dan maar, je kunt het ook doen met cirkel ipv vierkantje, jij wetenllovesoccerx7 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:58:
Achter onder?
Scoop turn zonder L2?pachacuti schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:12:
[...]
Voor de scoop turn hoef je L2 niet in te drukken

Voorzover ik weet kun je trucjes op de fake shot na niet doen zonder L2 in de houden..
Quote uit bovenstaande video:iPodKiller schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:17:
Scoop turn zonder L2?![]()
Voorzover ik weet kun je trucjes op de fake shot na niet doen zonder L2 in de houden..
The scoop turn is one of those skill moves which can be done without holding L2
Anoniem: 391302
Vraag:
Is het normaal dat er geen muis functie is als je online gaat spelen?
Ik begon mijn eerste potje tegen Manchester City, 2-1 gewonnen, ik dacht chill dit gaat goed!
Volgende potje een wedstrijd voor de beker tegen een ploeg uit de 2e divisie van Engeland, verloor ik met 2-0. Die gasten renden me er allemaal uit, deden trucjes, waren niet van de bal te krijgen.. Leken wel allemaal de skills van C. Ronaldo en Messi te hebben opeens.. Kwam er met Hazard en Mata niet eens los van.
Is deze stap zo groot van semi-pro naar professioneel? Of ben ik gewoon zo slecht haha?
Het kwaliteits verschil tussen spelers van Chelsea en Huddington hoort toch, zelfs op professioneel, nog groot te zijn?

hoidoei
Doe je goed dan XDRemcom00 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:01:
Soms zit er ook totaal geen logica in deze game, net de volgende goal gemist:
[afbeelding]
.
Een flinke poeier tegen de bal gegeven? Dan wil het welRemcom00 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:01:
[afbeelding]
.
Iemand nog club voor mij @ ps3?
Zo te zien komt de bal achter de man.Remcom00 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:01:
[afbeelding]
.
Is niet zo'n heel makkelijke hoor!
Helemaal gezien de speler die eigenlijk linksbenig is..
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Net passen op manual gezet en ik speel gelijk een stuk beter, heerlijkKoppensneller schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:36:
Ja, het is wel een flinke uitdaging. Maar op het moment dat je je eerste one-touch-only aanval opbouwt geeft het wel een enorm lekker gevoel. Net als het scoren van bijzondere goals trouwens
Kan dat alleen offline of ook online?
Zou best kunnen, heb alleen geen filmpje opgeslagenCeesKees schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:34:
[...]
Zo te zien komt de bal achter de man.
Is niet zo'n heel makkelijke hoor!
Helemaal gezien de speler die eigenlijk linksbenig is..
Dit is trouwens een andere Autret (deze is wel rechtsbenig), speler uit m'n jeugd (17 inmiddels), score van 71.
Eigenschappen zijn bijna allemaal in de 60-70, een paar lager maar niks hoger.
Weet niet wat ik van m moet vinden, ene keer speelt ie geweldig maar als ik m een keer een mooie voorzet geef verneukt ie het altijd, terwijl ie altijd wel heel goed meeloopt en goed aanspeelbaar is
Speel trouwens met MK Dons (carriere), inmiddels al eens gepromoveerd en nu in seizoen 2, weer aan het vechten voor promotie (financiële overname gedaan).
Tof om een club zo omhoog te werken, aantal jonge spelers gekocht en flinkt wat geld in scouts gekocht.
hoidoei
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)