There's no school like the old school and i'm the headmaster
Elke week 1-2x?
Ik wil overigens nog steeds een keer tegen je spelen
Hoe krijg ik het voor elkaar om op een normale manier op goal te schieten?
P.s. forgive me for using this topic
[ Voor 5% gewijzigd door dj_jari op 10-03-2013 14:47 ]
Misschien schiet je gewoon veel te hard? Dus niet de schietknop te lang indrukken?dj_jari schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:45:
Ik speel normaal nooit voetbalspellen op de xbox, gisteren zag ik echter fifa 09 in de winkel liggen voor € 3,- die kon ik niet laten liggen, en ik vind het opzich best leuk om te spelen, echter ik schiet altijd, maar dan ook altijd over.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Die zijn er wel, maar die zitten 'vol'. Dat wil zeggen, die hebben voldoende leden om lekker te kunnen spelen en daarom niet openbaar...FraxleNL schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:50:
Nu rest mij de vraag; Is er nog een Clubs afdeling van Tweakers? ( Ps3 ).
Ik heb bij FIFA 10 nog in de clubs gezeten, toen stopte het helaas. Is er een mogelijkheid dat wanneer er plek is, ik kan joinen of iemand mij kan contacteren?psvjw schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:58:
[...]
Die zijn er wel, maar die zitten 'vol'. Dat wil zeggen, die hebben voldoende leden om lekker te kunnen spelen en daarom niet openbaar...
Ik lees hierboven een initiatiefje van Ipodkiller en iChaos... Misschien kun je je daarbij aansluiten (en misschien zijn er nog wel meer gegadigden hier)FraxleNL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:00:
[...]
Ik heb bij FIFA 10 nog in de clubs gezeten, toen stopte het helaas. Is er een mogelijkheid dat wanneer er plek is, ik kan joinen of iemand mij kan contacteren?
Het heeft voor mij geen haast, maar ik ben wel op zoek naar een zéér actieve club. Vandaar dat ik liever voor de GoT club kies.psvjw schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:42:
[...]
Ik lees hierboven een initiatiefje van Ipodkiller en iChaos... Misschien kun je je daarbij aansluiten (en misschien zijn er nog wel meer gegadigden hier)
Gebeurt het ook wanneer je gewoon een tikje op de schietknop drukt?dj_jari schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:45:
Ik speel normaal nooit voetbalspellen op de xbox, gisteren zag ik echter fifa 09 in de winkel liggen voor € 3,- die kon ik niet laten liggen, en ik vind het opzich best leuk om te spelen, echter ik schiet altijd, maar dan ook altijd over.
~ Je drukt toch niet op de 'pass door de lucht' knop eh?
Zo lijkt het soms wel, inmiddels even geoefend met heel even de b knop inte drukken, volgens mij is dat de truc. Inmiddels 3x gescoord. Het lijkt net of die speler elke keer te ver achterover hangt als ik schiet.SmokingCrop schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:54:
[...]
Gebeurt het ook wanneer je gewoon een tikje op de schietknop drukt?
~ Je drukt toch niet op de 'pass door de lucht' knop eh?
FCG
Probeer eens Romarinho, wat een beest is dat.jeka schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:22:
Ik speel u seasons met Corinthians. Wat is Pato een beest zeg. Elke kans is een goal. Nu 5x op rij gewonnen.
FCG
Je hoeft idd maar erg kort te drukkendj_jari schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:59:
[...]
Zo lijkt het soms wel, inmiddels even geoefend met heel even de b knop inte drukken, volgens mij is dat de truc. Inmiddels 3x gescoord. Het lijkt net of die speler elke keer te ver achterover hangt als ik schiet.
Gewoon als SP. Opstelling moet je zelf wetenjeka schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:58:
Zal ik vanavond eens doen. In welke opstelling?
Zéér actief zijn we niet, want het is echt moeilijk om steeds tijd te vinden, is de ander vrij, kan de ander niet spelen. We proberen minstens 2x per week bijeen te komen.FraxleNL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:43:
[...]
Het heeft voor mij geen haast, maar ik ben wel op zoek naar een zéér actieve club. Vandaar dat ik liever voor de GoT club kies.
Galatasaray speelt trouwens ook wel erg lekker met Sneijder, Drogba en Burak. Heb het wel zwaar lastig en ben blij als ik een gelijkspelletje eruit sleep.
Dat is iig actiever dan de gemiddelde club. Voor alsnog ziet het er niet naar uit dat er enige mogelijkheid is om GoT te joinen.iPodKiller schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:04:
[...]
Zéér actief zijn we niet, want het is echt moeilijk om steeds tijd te vinden, is de ander vrij, kan de ander niet spelen. We proberen minstens 2x per week bijeen te komen.
Anoniem: 458535
En dan als argument gebruiken:
"iedereen speelt op zijn eigen manier".
Ja zal best maar het is echt fucking irritant om steeds tegen dezelfde 2 teams te moeten spelen.
Maar goed dat ben ik.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 458535 op 12-03-2013 14:50 ]
Ach ja, ik vind het leuker om met teams te spelen die wat minder zijn. Dan is het niet van dat ping-pong tempo en altijd 4-2-3-1 opstelling.Anoniem: 458535 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:49:
Leuk om te zien dat niet iedereen hier een barca / real fanboy is. Daar kan ik me zo mateloos aan ergeren..
Ja zal best maar het is echt fucking irritant om steeds tegen dezelfde 2 teams te moeten spelen.
Maar goed dat ben ik.
Met Galatasaray kom je bijvoorbeeld vaak teams als Liverpool, Sevilla en Schalke tegen. Die zijn net even wat minder maar dat maakt het er dus alleen maar leuker op
Behalve Real-spelers, die spelen allemaal hetzelfdeAnoniem: 458535 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:49:
Leuk om te zien dat niet iedereen hier een barca / real fanboy is. Daar kan ik me zo mateloos aan ergeren..

Precies, veel leuker spelen zoVlassie1980 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:19:
[...]
Ach ja, ik vind het leuker om met teams te spelen die wat minder zijn. Dan is het niet van dat ping-pong tempo en altijd 4-2-3-1 opstelling.
Met Galatasaray kom je bijvoorbeeld vaak teams als Liverpool, Sevilla en Schalke tegen. Die zijn net even wat minder maar dat maakt het er dus alleen maar leuker op
en natuurlijk de grote liefde FC Groningen
En dat is nou precies waar ik me nou zo aan erger haha!Koppensneller schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:36:
[...]
Behalve Real-spelers, die spelen allemaal hetzelfdeAlle ballen op Ronaldooooooo!
Met Zeeufuik en Texeira in de spits of met het Maaskant systeem? Ik durf het niet aan online met Fc Groningen.Anoniem: 458535 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Precies, veel leuker spelen zoIk kies zelf vaak foor FC Porto / of een fatsoenlijk Engels / Duits team
en natuurlijk de grote liefde FC Groningen
FCG
ik speel met een 4-3-3 systeem waar ik in het begin Bacuna / Zeefuik / Texeira in de aanval. Wel lastig scoren maar als je eenmaal went hoe ze spelen speelt het vrij lekker weg.jeka schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:57:
[...]
Met Zeeufuik en Texeira in de spits of met het Maaskant systeem? Ik durf het niet aan online met Fc Groningen.
Ondertussen heb ik Texeira verkocht en Di Vaio in de spits ondersteunend met Bacuna en Kirm, op het middenveld heb ik nog een nieuwe aanvallende middenvelder Tomas Piña met De Leeuw en Kwakman.
Moet zeggen dat dit vrij lekker werkt
En bij NBA 2K13 kun je instellen dat er geen blessures zijn, dat zou het voor mij ook leuker maken in Fifa
Maar ook blessurekans als ik het goed heb.
Platform?llovesoccerx7 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:21:
Zoeken er nog mensen een club?..Wij zoeken nog mensen
Ik wil best voor op de 360 meespelen. Xbox Live profiel zal ik even in mijn signature hieronder zetten.llovesoccerx7 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:21:
Zoeken er nog mensen een club?..Wij zoeken nog mensen
xbox live: toogjesdirk
PSN: FraxleHD.
Anoniem: 378118
Ik had het probleem met FIFA 13 voor de PC dat mijn score balk en mijn shotmeter steeds wegvielen.
Dit is erg vervelend als je midden in een online potje zit je kunt dan ook geen wisselspelers meer inbrengen omdat het menu dan ook wegevallen is.
Ik heb het opgelost om net even op CTRL+ESC te drukken waardoor FIFA geminamaliseerd word en voledig scherm afgesloten word. Als ik daarna met de muis op de startbalk klik op het FIFA Icoon dan gaat FIFA weer voledig scherm en dan zijn de menus en de scorebalk er ook weer + de schotmeter.
Weet iemand hoe dit kan?
Edit: heb net een club aangemaakt Tweakers GoT
[ Voor 35% gewijzigd door goosche op 23-03-2013 14:55 ]
Ik speel al wedstrijden maar dat duurt láng,
[ Voor 39% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-03-2013 03:06 ]
Je hebt twee pro's, een online pro en een offline pro (career mode.) Zijn dus twee verschillende dingen.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:26:
Hoe train je je poppetje bij pro clubs?
Je kunt je online pro alleen trainen door online clubs of drop-in matches te spelen.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Hoe speel je offline?donowitz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 07:28:
[...]
Je hebt twee pro's, een online pro en een offline pro (career mode.) Zijn dus twee verschillende dingen.
Je kunt je online pro alleen trainen door online clubs of drop-in matches te spelen.
Kom join de clubllovesoccerx7 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:26:
Hoe train je je poppetje bij pro clubs?
Het is sowieso handig om aan te geven op welk platform je speelt? (PS3, xbox of PC)
Succes!
Komt omdat je VP dan moe is en dan wordt hij automatisch gewisseld.Steefmeister schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:48:
Ik ben sinds afgelopen week weer eens beginnen te spelen na een sabbatical van een paar maandjes. Begonnen om weer eens aan te haken op het niveau van professional. Dat lukt aardig, al vind ik het jammer dat mijn eigen prof zo vaak gewisseld wordt in de tweede helft. Dat is normaal als hij slecht speelt, maar vaak heeft hij ook een score van ruim 9 en wordt hij weer eruit gehaald. Dat is wel irritant. Iemand die hetzelfde heeft?
Het domme aan het spel is dat je VP de volgende wedstrijd gewoon weer in de basis staat terwijl hij nog moe is van de laatste wedstrijd.
Als spits is het niet zo moeilijk, gewoon veel stil blijven staan en puur voor je momentjes gaan.
Only fools are enslaved by time and space.
Dat is juist het vreemde: in bijna alle gevallen is hij nog behoorlijk fit. En ik bestuur altijd het hele team, want met alleen mijn eigen speler vind ik het niet zo erg leuk.LoneRanger schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:02:
[...]
Komt omdat je VP dan moe is en dan wordt hij automatisch gewisseld.
Het domme aan het spel is dat je VP de volgende wedstrijd gewoon weer in de basis staat terwijl hij nog moe is van de laatste wedstrijd.
Als spits is het niet zo moeilijk, gewoon veel stil blijven staan en puur voor je momentjes gaan.
Ik speel graag dat en vaak ik ben op dit moment CAM 81 maar sta openen voor iets anders.
We spelen de PC versie. Wij zijn nu met 3 man, en al een paar overwinningen behaaldpsvjw schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:28:
[...]
Het is sowieso handig om aan te geven op welk platform je speelt? (PS3, xbox of PC)
Succes!
Wat mij wel opvalt is dat het niet veel nut heeft om te truuken/steeds te sprinten. De tegenstanders die dat deden, wonnen ook nooit.
Is er trouwens ook Voice Chat in Fifa 13 PC? Heb wel iets gezien van Voice chat bij instellingen, maar of dat nou zo super werkt, iemand ervaringen daarmee?
Werkt goed maar er is geen push talk opties.ninc schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:06:
[...]
We spelen de PC versie. Wij zijn nu met 3 man, en al een paar overwinningen behaald![]()
Wat mij wel opvalt is dat het niet veel nut heeft om te truuken/steeds te sprinten. De tegenstanders die dat deden, wonnen ook nooit.
Is er trouwens ook Voice Chat in Fifa 13 PC? Heb wel iets gezien van Voice chat bij instellingen, maar of dat nou zo super werkt, iemand ervaringen daarmee?
Heb in FIFA career een policy dat zodra spelers 30 zijn ik ze verkoop omdat ze dan toch (flink) aftakelen.
Gister was het zover. Ik kwam in de winterse transferperiode en Sulejmani was net 30 geworden.
Bod van 51 miljoen van City hehe. Prima!
De volgende die verkocht gaat worden is Alderweireld die nu nog 29 is. Gelukkig heb ik genoeg talent om het vertrek van de oudere spelers op te vangen:
Gulner - DM (80) staat al 2 seizoenen in de basis ivm vertrek Vermeer
Pique - CV (88) staat al meerdere seizoenen in de basis na vertrek Moisander
Deschacht - RB (79)
Wijnaldum - CV (83)
Verhulst - CV (81)
Berends - CV (81)
Badjeck - RM (88)
? - CVM (83)
Barazite - CM (81)
Hofmann - LM (80)
Gulner - RV (83) sinds vertrek Sulejmani in de basis
Streutker - SP (86)
Schmidt - LV (86)
Allemaal zijn ze tussen de 18 en 21 en op 2 na allemaal Nederlands. Aangezien ik ook nog bondscoach van Oranje ben ga ik een leuke tijd tegemoet
Mijn basis ziet er overigens als volgt uit:
Doel: Gulner (80)
Verdediging: van Rhijn (91) - Alderweireld (91) - Pique (88) - Boilesen (87)
Middenveld (punt naar voren): de Jong (93) - Eriksen (94) - Maher (93)
Aanval: Gulner (83) - Sigthorsson (91) - Fischer (93)
Edit: Even wat terug gelezen en ik ga het met Corinthians proberen!
[ Voor 11% gewijzigd door OneUp op 26-03-2013 10:43 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een online pas, die vereist is voor alle online functies, te registreren. Voor meer informatie kun je terecht op easports.com/onlinepass.
Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Als ik naar die site ga word ik weer verwezen naar het spel.
Ik heb de dagen hiervoor wel gewoon online kunnen spelen.
Anoniem: 337891
Dit is de toplijst. Heb vooral met Cagliari lol gehad. Die gasten zijn super als ze verdedigen, lekker compact en snel. Voorruit lukt ook aardig met sterke en snelle spitsen (mini Drogba is er bijiPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:46:
Sommige zijn 4,5 maar echt heerlijke clubs om mee te spelen.
Spartak Moskou
FC Porto
Corinthians(!)
Grêmio
Cagliari
Lazio
Torino
América - Liga MX
River plate -overig
Dit zijn echt heerlijke clubs om mee te spelen. Vooral Corinthians na de winter update, wat een spelers daar zeg!
Tot vanavond!!!
PC versie
Opnieuw inloggen wil ook nog wel eens helpen, heb dit ook regelmatig.Sebastiaan_2005 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:52:
Ik heb sinds een paar dagen Fifa 13 voor de PS3 in huis maar krijg sinds vanavond ineens de volgende melding als ik online wil spelen:
Het spijt ons, maar je hebt geen toestemming om een online pas, die vereist is voor alle online functies, te registreren. Voor meer informatie kun je terecht op easports.com/onlinepass.
Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Als ik naar die site ga word ik weer verwezen naar het spel.
Ik heb de dagen hiervoor wel gewoon online kunnen spelen.
Long time lurker hier, onlangs weer Fifa 13 opgepakt. Speel gewoon seasons (met Real Madrid, ja ik weet het.. Maar ik speel daar al sinds Fifa 10 mee). Ben al wat divisies geklommen, dus so far so good.
Anyway. Ik zit nu een beetje met die quick tactics te klooien, echter heb ik geen flauw idee wat wat doet.. Kan iemand daar misschien een stadionlamp op schijnen? Had zelf al wat gezocht, en hier zag ik een mooie tutorial: YouTube: FIFA 13 Tutorial: Custom tactics - Workrates
Echter is dat niet wat ik zocht, op bovenstaande YT link stel je het per speler in, ik vroeg me af wat de quick tactics precies doen (Possession, counter attack, high pressure, long ball etc) ik zag op volgende link (http://www.fifaencyclopedia.com/11dpadtactics.php) een beetje uitgelegd wat wat doet, maar echt uitgebreid is het niet. Het probleem waar ik mee zit is dat m'n LB en RB steeds meerennen, waardoor alles open ligt, ik zet daarom m'n team maar steeds op Defensive, waardoor dit minder gebeurd (maar nog steeds rennen ze soms mee). Probleem met Defensive spelen is dat steeds 8-10 man op mijn eigen helft staan bij een tegenaanval, wat ik ook niet wil.
Long story short, ik wil met de quick tactics instellen dat m'n team gewoon 4 verdedigers houdt, maar nog wel steeds aanvallend speelt, waarbij de RB en LB niet meerennen. In potjes online zet ik de tactics nu steeds op Possession en High Pressure en Defensive, maar echt lekker speelt dit niet.
tsjoe
Ter Stegen (89)
Van Rhijn (86), Kalas (88), Lima Gomes (87), Mbaye (86)
Maher (89), Pogba (87), Adryan (93)
El Shaaraway (91), Muriel (87), Fischer (89)
Verder heb ik nog oa de volgende spelers op de bank zitten: Eriksen (88), Andersen (87), Boilesen (86), Van Ginkel (86), Depay (86) enz.
Ik speel nu Seasons, maar dan speel ik dus ook alle wedstrijden in 1 seizoen met dezelfde ploeg. Zo leer ik na verloop van tijd het team beter kennen.Anoniem: 337891 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:44:
[...]
Dit is de toplijst. Heb vooral met Cagliari lol gehad. Die gasten zijn super als ze verdedigen, lekker compact en snel. Voorruit lukt ook aardig met sterke en snelle spitsen (mini Drogba is er bij)
Kan volledig beamen dat Corinthians heerlijk speelt, Pato scoort zo makkelijk en Danilo kan ontzettend scherp passen. Ben net weer gepromoveerd naar divisie 3
Hiervoor ook met bijvoorbeeld Atletico Madrid gespeeld, en daarmee was ik een divisie gedegradeerd
Met Schalke ging het redelijk, Galatasaray speelt ook errug lekker met Sneijder, Drogba, Burak en Amrabat die retesnel is.
Als ik de away kit pak maakt het ook geen fluit uit. Of is het gewoon random gekozen en heb je er geen invloed op?
Het is nu net de laatste dag geweest van de januari transfer periode. Eerste helft seizoen zit er op en er is behoorlijk wat gebeurt in het team.
OUT:
Eriksen (Barcelona deed bod van 50mil, verkocht voor 62.5 uiteindelijk)
Poulsen (voor 1mil geloof ik)
Delofeu (eerst gekocht aan begin van seizoen voor 5mil van Barca, verkocht na half jaar aan BVB 15 mil)
Sana (verkocht voor 1.5mil aan Heerenveen)
+ nog wat spelers uitgeleend (Sporkslede, vd Hart, Ligeon)
IN:
Maher (11mil AZ)
Nastasic (van Man City, zelfde score van 77 als Moisander maar dan 19 jaar)
Speel nu zo:
Vermeer
Rijn
Alderweireld
Nastasic
Boilsen
Bocarra
Maher
De Jong
Fisher
Siggy
Cuenca
En een leuke bank met Cilissen, Schone, Serero, Anderson, Babel etc.
In de zomer maar eens kijken hoe het team er dan voor staat en wie er out/in gaan
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 01-04-2013 11:38 ]
Vziw heeft dat meer te maken met je opstelling. Als ik bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 speel komen mijn LB en RB vaak mee op. Zet ik hem op een 4-1-2-1-2 wide formatie, dan blijven ze veel meer in hun verdedigende rol.sneeziaz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:07:
Hoi allen,
Long time lurker hier, onlangs weer Fifa 13 opgepakt. Speel gewoon seasons (met Real Madrid, ja ik weet het.. Maar ik speel daar al sinds Fifa 10 mee). Ben al wat divisies geklommen, dus so far so good.
Anyway. Ik zit nu een beetje met die quick tactics te klooien, echter heb ik geen flauw idee wat wat doet.. Kan iemand daar misschien een stadionlamp op schijnen? Had zelf al wat gezocht, en hier zag ik een mooie tutorial: YouTube: FIFA 13 Tutorial: Custom tactics - Workrates
Echter is dat niet wat ik zocht, op bovenstaande YT link stel je het per speler in, ik vroeg me af wat de quick tactics precies doen (Possession, counter attack, high pressure, long ball etc) ik zag op volgende link (http://www.fifaencyclopedia.com/11dpadtactics.php) een beetje uitgelegd wat wat doet, maar echt uitgebreid is het niet. Het probleem waar ik mee zit is dat m'n LB en RB steeds meerennen, waardoor alles open ligt, ik zet daarom m'n team maar steeds op Defensive, waardoor dit minder gebeurd (maar nog steeds rennen ze soms mee). Probleem met Defensive spelen is dat steeds 8-10 man op mijn eigen helft staan bij een tegenaanval, wat ik ook niet wil.
Long story short, ik wil met de quick tactics instellen dat m'n team gewoon 4 verdedigers houdt, maar nog wel steeds aanvallend speelt, waarbij de RB en LB niet meerennen. In potjes online zet ik de tactics nu steeds op Possession en High Pressure en Defensive, maar echt lekker speelt dit niet.
To dare is to do
Zou Eriksen in de basis zetten als ik jou was. Ik ben nu begin 2019 en hij is 94 (check mijn post een stukje hierboven).tweaker2010 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:50:
Met mijn Ajax elftal zit ik nu in 2017, de selectie is verre van realistisch maar wel erg leuk. De basiself:
Ter Stegen (89)
Van Rhijn (86), Kalas (88), Lima Gomes (87), Mbaye (86)
Maher (89), Pogba (87), Adryan (93)
El Shaaraway (91), Muriel (87), Fischer (89)
Verder heb ik nog oa de volgende spelers op de bank zitten: Eriksen (88), Andersen (87), Boilesen (86), Van Ginkel (86), Depay (86) enz.
Ik heb de eerste paar divisions met Atlético Madrid gespeeld. Heerlijk passend middenveld, sterke spits en Falcao
Heel de match gaat het dan goed, maar dan opeens komen ze er doorheen en schieten ze altijd in het net.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mijn carrière loopt nu steeds vast op het moment dat ik op "Wedstrijd spelen" druk. Het laden en de eerste dagen na het laden gaan gewoon goed (maakt geen verschil of ik kies voor 'Doorgaan' of voor 'Carrière laden').
Ik maak overigens geen gebruik van een gameface, want zag al op internet dat dat een veel voorkomend probleem is. Dus die oplossing gaat voor mij niet op. Een goede oplossing heb ik helaas ook nog niet gevonden. Iemand een idee?
Edit: ik speel op de Xbox 360
[ Voor 3% gewijzigd door senyo op 04-04-2013 22:43 ]
FIFA 13 is ronduit de meest slechte FIFA als het aankomt op stabiliteit. Geloof me ik speel al FIFA sinds 1994 en nog nooit is hij technisch zo slecht geweest (okay, ook nog nooit was hij technisch zo complexiPodKiller schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:47:
FIFA 12 en 13 zijn een van de kutste titels van deze generatie als het op stabiliteit aankomt. Vooral 12 was een grote bugfeest. FIFA 11 was de laatste stabiele FIFA, weliswaar ook niet perfect maar die impact engine verpest alles. Het is leuk en realistisch maar het werkt niet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gisteren bij seasons, 1 wedstrijd: 4 keer op de paal en 1 keer op de lat. Gelukkig was het allemaal bij de tegenstander en had ik gewonnen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Nee wat ik al eerder zei. ik kan heel de wedstrijd goed spelen tegen de AI van deze game en dan is er een moment waarbij ze gaan draaien en weet ik veel wat nog meer en scoren ze met gemak door me verdediging en aanval later kan je ze weer makkelijk vast houden.OneUp schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:05:
Ervaren jullie ook dat er buiten proportioneel veel op de paal/lat geschoten wordt? Net of de paal en lat "te dik" geprogrammeerd zijn.
Gisteren bij seasons, 1 wedstrijd: 4 keer op de paal en 1 keer op de lat. Gelukkig was het allemaal bij de tegenstander en had ik gewonnen
Ik heb dit ook getest op amateur niveau en daar precies het zelfde.
sta je 6 -0 voor en dan opeens kan je niks meer verdedigen, komen de passes precies aan en is het 6 -1
nog maar 5 matches de 0 gehouden denk ik.
Dit doet me denken aan Fifa 2003. daar kon ik in de eerste helft makkelijk op 3-0 voorsprong komen en de tweede helft was ik alleen nog maar aan het verdedigen en kwam ik niet eens meer in de buurt van de goal.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zelf ervaar ik ook regelmatig dat tegenstanders als VVV ineens spelen alsof ze Barcelona zijn, trucjes doen waar Messi jaloers op is en inderdaad niet te verdedigen zijn.
Kan elke knop indrukken, verdedigers doen gewoon niets.
Maar zo zitten er wel meer dingen in die ik vrij vaag vind. Wanneer je 1 of 2-0 achter staat als AI zijnde snap ik dat je in de laatste 10/15 minuten meer risico gaat nemen om te scoren. Echter bij een 4-0 achterstand iedereen naar voren sturen (inclusief de keeper bij corners) in de laatste 10 minuten vind ik echt achterlijk.
Op die manier loop ik vaak juist aan het eind van de wedstrijd echt heel dik uit omdat het gewoon helemaal open ligt bij de AI achterin.
Ik vermaak me op dit moment nog het meeste met FUT tegen assisted spelers, raar maar waar.
Iemand maybe tip?
Anoniem: 378118
Is het altijd zo dat als je nog maar net met FIFA online bent begonnen dat je dan vaak wedstrijden verliest? Eerst speelde ik altijd offline met 2 spelers ben nu net online begonnen met spelen en het is erg leuk.
Waar ik nu achter ben gekomen is hoe je een een tweetje opzet, je moet dan LB+A(groen) klikken.
Je geeft dan een pass en de andere speler loopt dan de diepte in, erg handig om het spel open te breken. Heb ik even op youtube opgezocht op youtube staan leuke tips voor FIFA.
Maar denk dat ik vooral meer moet oefenen om echt beter te worden om echt een aantal wedstrijden op rij te winnen, je kunt natuurlijk ook iemand uitnodigen in de Lobby van een gelijk nivo zodat je meer kans maakt om te winnen.
Weet iemand mischien nog hoe je kort op de man kunt afdekken? Ik merk dat mijn verdedigers vaak teveel ruimte weggeven. Dat noemen ze ook wel jockeying
Wat ik altijd doe is gewoon druk zetten met A, kunnen ze vaak al niet verder komen (situatie: 1v1 op rechts achter bij jou), dan RB ingedrukt houden en er komt nog een speler die de bal pakt.Anoniem: 378118 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:43:
Ik ben nu NIVO 09, maar merk dat de andere spelers vaak beter dan mij zijn.
Is het altijd zo dat als je nog maar net met FIFA online bent begonnen dat je dan vaak wedstrijden verliest? Eerst speelde ik altijd offline met 2 spelers ben nu net online begonnen met spelen en het is erg leuk.
Waar ik nu achter ben gekomen is hoe je een een tweetje opzet, je moet dan LB+A(groen) klikken.
Je geeft dan een pass en de andere speler loopt dan de diepte in, erg handig om het spel open te breken. Heb ik even op youtube opgezocht op youtube staan leuke tips voor FIFA.
Maar denk dat ik vooral meer moet oefenen om echt beter te worden om echt een aantal wedstrijden op rij te winnen, je kunt natuurlijk ook iemand uitnodigen in de Lobby van een gelijk nivo zodat je meer kans maakt om te winnen.
Weet iemand mischien nog hoe je kort op de man kunt afdekken? Ik merk dat mijn verdedigers vaak teveel ruimte weggeven. Dat noemen ze ook wel jockeying
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Maar goed, werken aan het 1v1 verdedigen dus :-)
Hoe kan dat nou? Het aantal schoten op doel moet toch minimaal gelijk zijn aan het aantal goals?donleone83 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:45:
Aan het einde van de eerste helft had ik meer goals gemaakt dan shots on goal, dat was wel heel bizar.
[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 10-04-2013 22:44 ]
Behalve als je een beetje Barcelona wenst na te bootsen en in plaats de bal in het doel schiet, je 'm erin passttweaker2010 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:44:
[...]
Hoe kan dat nou? Het aantal schoten op doel moet toch minimaal gelijk zijn aan het aantal goals?
Ik heb op het EA forum een paar keer gelezen dat kopballen regelmatig niet mee worden geteld als schot op doel.tweaker2010 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:44:
[...]
Hoe kan dat nou? Het aantal schoten op doel moet toch minimaal gelijk zijn aan het aantal goals?
Een eigen doelpunt van de tegenstander en inderdaad een bal waarbij ik zo vrij stond dat ik het laatste tikje met de pass knop gegeven hebt.tweaker2010 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:44:
[...]
Ik vind die bloom en de zoom-effecten storend, maar misschien vinden anderen dat wel leuk.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Zulke potjes heb ik ook nog wel eens.donleone83 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:45:
Gisteren een bizar potje gehad. Na 30 minuten stond het 5-3, einduitslag was 7-6. We konden blijkbaar allebei moeilijk omgaan met dribbelende spelers en speelden allebei ultra-aanvallend. Aan het einde van de eerste helft had ik meer goals gemaakt dan shots on goal, dat was wel heel bizar.
Maar goed, werken aan het 1v1 verdedigen dus :-)
Zijn juist toch de leukste, vind ik.
Aanvallen is ook veel leuker dan verdedigen
Denk zelf dat er weinig gaat veranderden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor Fifa 13 Ultimate Team kun je terecht in [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team
Vermeldt bij vragen/problemen je platform (PC/Xbox/PS3/Wii)