Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15:33
Mede-auteur:
  • goosche
  • Laatst online: 14-10 01:02

goosche

Ervaar de onvoorspelbaarheid en spanning van het echte voetbal in FIFA 13. Vijf baanbrekende vernieuwingen zorgen voor revolutionaire verbeteringen in de AI, dribbelen, balcontrole en fysieke confrontaties. Het nieuwste deel uit de FIFA-reeks beschikt over de grootste en meest uitgebreide verzameling functies ooit. Deze vernieuwingen staan garant voor een nog realistischere game-ervaring. Strijd om balbezit op elk deel van het veld en geniet van de complete vrijheid en creativiteit bij de aanvallen. De levensechte emotie en onvoorspelbaarheid van het voetbal spatten van het scherm.

Bron: EA Sports

Trailer

Features

Attacking Intelligence
Medespelers zullen nu beter zijn in het het vinden van vrije tactische posities waarbij nu ook om tegenstanders heen gelopen kan worden. Bij FIFA 12 zorgde een tegenstander die recht voor de medespeler stond er voor dat de medespeler niet naar de lege ruimte achter de tegenstander kon lopen. Nu is de medespeler in staat om om de tegenstander heen te manouevreren.

Mederspelers zijn volgens het ontwikkelteam nu in staat om 2 stappen vooruit te denken waardoor er beter geanticipeerd kan worden op het spel en ze een betere ondersteuning bieden voor andere medespelers.

Tactical Free-Kicks
Tactical Free-Kicks verbetert het nemen van vrije trappen. Bij vrije trappen kunnen tot 3 spelers zich rond de bal verzamelen en de vrije trap kan vervolgens op diverse manieren genomen worden. De verdedigende partij kan ervoor vervolgens voor kiezen om één van de spelers vanuit de muur naar voren te laten sprinten.

360 degree mobility
Ook nieuw in FIFA 13 is 360 degree mobility. Hiermee kan je voetballer dribbelen terwijl hij voor zich blijft kijken. Je kan dus 360 graden dribbelen en 360 graden om je heen kijken. Dit voorkomt dat de speler tijdens het dribbelen continue achter de bal geplakt zit en zo kan er dus ook zijwaards gedribbeld worden terwijl je speler richting doel blijft kijken.

First Touch Control
Electronic Arts heeft ook het balgedrag realistischer gemaakt. Er zullen vele factoren zijn die het balgedrag zullen beïnvloeden - denk aan zwaartekracht, weersomstandigheden en hoe de bal ontvangen wordt - waardoor de bal ook realistischer zal reageren wanneer iemand de bal aan de voeten krijgt.

Player Impact Engine 2.0
In FIFA 13 is er de Player Impact Engine 2. Deze is verbeterd en getweaked zodat spelers realistischer reageren wanneer zij met elkaar in contact komen. Zo zullen spelers nu van elkaar afrollen als ze boven op elkaar vallen om te voorkomen dat ze samen opstaan in genante houdingen, of niet meer in onnatuurlijke houdingen rondrennen, zoals met gebroken armen. Spelers zullen ook niet meer gelanceerd worden of belachelijk rondgespint worden wanneer zij in een harde botsing met anderen komen.

Skill Games
De Skill Games van FIFA 13 vervangen de arena voor een wedstrijd en hebben als doel dat de gamer zijn vaardigheden kan testen en verbeteren. Onderstaande video illustreert hoe de Skill Games werken.

Release

De release van FIFA 13 zal zijn op 27 September 2012.

EA Sports introduceerde twee versies (incl adviesprijzen):
  • FIFA 13 €69,99
  • FIFA 13 UE €74,99
FIFA13 Ultimate Edition (UE) is alleen te krijgen als pre order en op de eerste verkoopdag. Gamers die voor deze versie kiezen, krijgen 24 weken lang elke week een FIFA 13 Ultimate Team 'Gold pack' gratis.

*De adviesprijzen zijn altijd hoog, en FIFA 13 zal daarom ook (veel) goedkoper te krijgen zijn vanaf de releasedag. Check ook de Pricewatch!

Screenshots

Links

HandigFifa 13 (p)review

Overige

Deze TS is nog in aanmaak, voor suggesties en tips sta ik altijd open! PM me! :)

Edzeau wijzigde deze reactie 28-09-2012 16:22 (91%)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-10 20:59
Nieuwe trailer:

Ook heb ik zelf een custom Box-Art gemaakt:

FIFA Benelux Administrator

• tweaker2010
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09-10 00:12

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S8

Hier nog een paar screens van de nieuwe carriere modus:

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S8

Ik kwam net nog even FIFA 05 tegen op een oude schijf, wel grappig om te zien dat Messi toen 59 had. :D
Waarschijnlijk hadden ze bij EA nog niet helemaal door wat een talent die Messi was. Meestal kloppen de talenten namelijk wel en hoor je jaren later over spelers die je vroeger als talent al bij FIFA tegenkwam.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:47

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

quote:
Jeroen04 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 02:03:
Ondanks dat verschillende mensen hier meldden dat er als je Fifa13 via pre-order kocht je Ultimate Edition zou krijgen, lijkt dit toch niet zo te zijn. Of wij hebben het fout, of yourgamezone.nl heeft het fout.
Maar waar komt die wijsheid dan vandaan dat een pre-order gelijk staat aan de Ultimate Edition? Ik heb zoiets nog nooit eerder gehoord.

Ongerelateerd gerelateerd plaatje:

It was almost the perfect crime. But you forgot one thing: rock crushes scissors.
But scissors cuts paper... and paper covers rock...
Kif! We have a conundrum! Search them for paper! And bring me a rock.

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

quote:
SinergyX schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

Het een Xbox controller is en geen PS3 controller.. dat is toch niet zo moeilijk?

Ik gebruik deze controller op de pc. Heeft dezelfde layout als een PS3-controller, is ook draadloos en dus kan ik ook gewoon lekker op de bank voetballen. Problem?

Ratelbak - Lapflop

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:01:
Weet iemand hoe het zit met manual controls en online seasons? Ik zou graag zien dat er een aparte ranking (nou ja, divisions, zeg maar een apart seizoen) is waar alleen met manual gespeeld kan worden. Ik wil dat namelijk graag leren (komt steeds vaker voor dat de cpu-hulp de verkeerde speler probeert te bereiken, heel ergerlijk), maar ik vind alleen online spelen interessant, maar 99% speelt assisted en als beginnende manual speler kan ik daar gewoon niet tegenop (tenminste niet in mijn eigenlijke divisie), dus leer ik het nooit. Zou mooi zijn als er gewoon een aparte divisie is waar je weet dat iedereen manual moet spelen, dan kun je daar goed je eigen divisie opzoeken en het veel beter leren. Daarna kun je uiteraard gewoon in de normale rankings ook manual spelen, mocht je dat willen. Ik zie er niks op tegen eerlijk gezegd dus ik hoop dat zoiets erin komt, maar ik heb er nog niks over gehoord... Wel co-op seasons, dat lijkt me vergelijkbaar, gewoon een aparte ranking voor co-op toch, of is het dezelfde ranking als je alleen speelt?
In het menu waar je team en opstelling kiest, zet je controls op 'manual' ipv 'any' waar ie standaard op staat.

Dan zoekt ie naar iemand die controls ook op manual heeft staan in je eigen en omringende divisies. In de lagere divisies en later in de hogere divisies duurt het soms even voordat je een tegenstander vindt. In de middenmoot (zeg maar divisie 3 tot 7) vond ik altijd vrij snel een tegenstander in de avonduren (20 tot 23/24u).

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Die lijst van stadions kwam uit een preview versie van FIFA13. Blijkbaar waren ze toen nog aan het onderhandelen over een licentie en zijn ze er uiteindelijk niet uitgekomen oid.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:32
toch maar overstag gegaan...
Speel veel FUT, dus die goldpacks komen wel van pas!

Zaterdagavond met z'n 8en het eerste fifa 13 toernooi :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:32
quote:
iPodKiller schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:25:
[...]

Nee 27e moet FIFA 13 beschikbaar zijn voor iedereen, ga daar maar vanuit.
Idd:

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• mefjoew
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 16:06
Mijn Fifa wordt net bezorgd! Via MyCom gisteravond half tien besteld.

mefjoew wijzigde deze reactie 25-09-2012 12:30 (67%)

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:25
quote:
Jeroen04 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:07:
Saturn Groningen gaat ook pas donderdag leveren. Niet eens woensdag om 00.00 uur, zoals vorig jaar. Heel jammer!
Ik zie net voorbij komen dat Saturn in Nieuwegein dit wel doet (tussen 00.01 en 01.30 uur). Voor 38 euro!

*Edit* Misschien handig om er een plaatje bij te doen.

Slaapje wijzigde deze reactie 25-09-2012 13:55 (16%)

To dare is to do

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:35

Rivanov

Apple freak

Zojuist bij Gamemania in Lommel gekocht. :)
Woon tegen de grens met Lommel dus was ideaal. ;)

:)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Barrybobslee
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 13-10 19:23

Barrybobslee

Yamaha XT660X '04

Hier een foto van Fifa 13 gekocht bij de Dixons in Amstelveen

• Fuentes
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13-10 14:41
Nog steeds grijs hier, na herstarten Origin en refreshen van lijst met games.

• Fuentes
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13-10 14:41
En het gekke is, in de Origin store staat gewoon:

• Edzeau
quote:
Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:43:
Het andeel van de Ultimate Edition is ook nog dat het hoesje veel lelijker is met die band. :)
Ik durf te wedden dat ik een mooier hoesje heb dan die van jou (onderste, steelcase)! ;-)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:58
quote:
Jeroen04 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:47:
[...]

Ik durf te wedden dat ik een mooier hoesje heb dan die van jou (onderste, steelcase)! ;-)
[afbeelding]
Haha, ik heb heel veel Steelcases. :P ;w

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11-10 21:36
Om het nog verwarrender te maken:

Vanmorgen FIFA13 geïnstalleerd, en nu zie ik een 'gewone' edite geïnstalleerd staan en een Ultimate editie in pre-order :z }:O

• wouter03
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17-10-2018
quote:
Er!k schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:12:
Om het nog verwarrender te maken:

Vanmorgen FIFA13 geïnstalleerd, en nu zie ik een 'gewone' edite geïnstalleerd staan en een Ultimate editie in pre-order :z }:O

[afbeelding]
Apart. Bij mij ziet het er sowieso anders uit. Bij mij lopen er nog twee spelers naast messi ..

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S8

Ik heb Origin nu ook op een andere pc geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem: :(

• SuperVeloce
  • Laatst online: 27-09 21:50
ik gebruik de Logitech F310

merk wel dat ik nog veel moet oefenen online

• Rubeo38
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-08 11:07
quote:
SuperVeloce schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:36:
ik gebruik de Logitech F310

[afbeelding]

merk wel dat ik nog veel moet oefenen online
ik gebruik al jaaaren deze:

heerlijk ding, reageert prima.
en ook ik moet nog veel oefenen :D

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online
Ik zit me hier nu echt kapot te lachen, ik speel nu voor het eerst fifa online op de PC en ik win gelukkig redelijk veel (heb 6 verliezen waarvan 4x mijn desktop die het spel ineens afsloot, speel nu maar op laptop die trekt hem perfecT). Waar ik me vooral kapot om lach zijn het aantal kansen van de tegenstander en mijn eigen kansen. Ik heb gemiddeld 2x tot zelfs 3x minder kansen maar win wel bijna altijd.

Zoals je ziet, hij had echt veel meer kansen en schoten op doel, maar ik win wel gewoon. Daar komt ook nog eens bij dat ik in de 30 en 55e minuut een rode kaart kreeg, beide mijn centrale verdedigers eruit (later een teruggezet door middenvelder eruit.

Maar al met al, het niveau op de PC is inderdaad niet erg hoog, en zelfs als ik tegen iemand aanloop die veel beter is dan ben ik op het einde van de match zover dat ik gelijk loop of eroverheen ga xD

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Dacht ik met Ajax de finale van de beker gehaald te hebben...

WTF? Netjes een 'krantenbericht' over dat ik de finale gehaald heb en zo, maar in de kalender is de bekerfinale niet terug te vinden. Mooi is dat :|

Ratelbak - Lapflop

• Remcom00
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09-10 00:14

Remcom00

hij is gek

Heb net een contract aangeboden gekregen bij FC Twente met een salaris van 17.000, doen of niet?
Heb ook al een contract gekregen van een Portugese club met 3,5 sterren maar die heb ik afgewezen.
Ik speel nu m'n tweede seizoen bij Odense Boldklub en ben bondscoach van Nieuw-Zeeland.

Edit: Heb het toch maar niet gedaan, gelukkig maar :+

Ik ben net begonnen met seizoen 3 en m'n leencontracten die ik had op Morata (Real Madrid) en Pedersen (KV Mechelen, speelde bij FC Groningen) liepen af, dus ik raakte nogal in paniek omdat het 2 van m'n beste spelers waren.
Een "voordeel" was dat ik teveel goede aanvallers had en dat m'n middenveld en verdediging wat te zwak waren, dus ik heb nog 1 aanvallers voor 2.6 miljoen verkocht en er 2 middenvelders voor in de plaats gekocht zodat ik weer met 2 ipv 4 aanvallers speelde.

Eerste wedstrijd ging ik echt als een beest tekeer, 10-0 (ja, je leest het goed8)) gewonnen terwijl ik in de vorige 2 seizoenen nog maar 1x van ze heb gewonnen.

Iedereen gelijk dik bieden op Gíslason, heb een bieding van 6.5 miljoen gekregen terwijl die kerel maar 4.5 waard is8)
Falk Jensen is ook echt een beest, jammer dat hij op kracht en reactievermogen zo laag staat.

Hier mijn team op het moment, transfermarkt is nog open dus er komen nog wel wat verdedigers/middenvelders en een keeper bij:

Remcom00 wijzigde deze reactie 20-10-2012 22:07 (67%)

hoidoei

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Het is uiteindelijke Capoue geworden. Van mijn originele PSV is maar weinig meer over. Ik heb zelf van de Vaart voor een redelijke prijs kunnen kopen na 1 seizoen spelen.

Het is nu zo, met Maher, v Bommel, Lens, Willems, Waterman, etc op de bank.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:52
Ok, ik sta nu dus gewoon met 3-0 voor tegen een andere gozer online met Seasons. Hij is volgens mij gequit maar ik zie nog steeds het Westfalenstadion al meerdere minuten perfect in beeld. Wedstrijd was al bijna afgelopen en nu loop ik dus gewoon punten mis!

Ik ben er echt zo ongelofelijk klaar mee! Weet je wat die gasten bij EA heel de dag zitten te doen:

Juist, de Donald Duck te lezen! Het is gewoon zielig, echt waar! Wat een spijt dat ik geen PES gekocht heb, kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

• Stpan
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-09 08:09
Zijn er meer mensen die deze grafische bug hebben gehad, en overwonnen? Ik krijg er koppijn van....

De witte vlakken in Tele-camera en/of herhalingen. En als er een sneeuw of regeneffect is, dan zit het scherm vol witte vierkantjes....

Ik draai Windows 7 64bit, DirectX 11, Nvidia GeForce GTS 250 (en ook getest met Geforce 8800 GT) met de nieuwste drivers.

Nooit problemen gehad met vorige versies, maar sinds FIFA2013 (inclusief de demo, was ik maar niet zo naief geweest te denken dat het wel zou worden opgelost) is het bij tijd en wijlen echt onspeelbaar.

Zie hier voor meer gebruikers met dit probleem.

Stpan wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:40 (8%)

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:16

Eindelijk Div 1.... redelijk simpel eigenlijk wel. Div 6 t/m 3 met Bayern.. daarna met Real.

Montaner wijzigde deze reactie 08-12-2012 00:09 (5%)

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Ik speel momenteel met Vitesse, ben alleen nog opzoek naar een goede vervanger van Yasuda en Velthuizen. Verder speelt het elftal prima zo. 2 geworden in de groep voor de champions cup, dus moet nu tegen Barca. :/

Opstelling:

Heb bony goed kunnen verkopen, ik hou niet van trage spelers. Guilherme past veel beter!

v. Ginkel wil ik wel graag verkopen voor veel euro's, heb nog Kakatu en Overtoom in zijn plaats die bijna net zo lekker spelen. Met het geld wil ik Van Rhijn kopen als vervanger voor Yasuda. :) Daarnaast wordt het ook tijd om te kijken voor een vervanger van Jansen. Misschien iets leuks scouten. :)

• Edzeau
Ik heb op het moment iets heel vaags. Ik speel carrière in Fifa13 (met ManC), en ben daarnaast net bondscoach geworden van Ivoorkust. Met Drogba! :)

Wat nu het vreemde is: Drogba heeft een overall stats van maar 74... dit lijkt me niet te kloppen? Hebben anderen dit ook al eens opgemerkt? En is dit een bug of iets?

Edzeau wijzigde deze reactie 11-01-2013 00:08 (11%)

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:51
quote:
afvalzak schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:37:
Je moet toch op een knopje drukken om dat te laten gebeuren?
Ik vind het altijd maar irritant dat spelers het doen in het spel, maar dat is meer omdat ze in 2012 dan ook gewoon niet meer aan het werk te krijgen waren, nu kan je ze gewoon laten stoppen en verder spelen.
Dacht het niet hoor.

Meer dan dit is het niet toch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Zijn er hier ook mensen die veel Carrière's spelen?
Speel nu een Carrière met Heracles, lekker team heb ik al na een seizoen :).
Eerste seizoen 5de geworden en de beker gewonnen.

Transferperiode loopt nu aan z'n eind, krijg opeens 19 (heb geteld :p) clubs aan de deur die interesse hebben in Pasveer 8).
Wou m eerst helemaal niet weg doen maar ik wil veel jonge speler met een hoog potentieel dus ik heb m maar de deur uit gedaan voor 2,5mil aan ADO.
Had er misschien nog meer voor kunnen krijgen want er kwamen al clubs die bijna net zo veel boden :p.
Ook Overtoom voor 5mil aan QPR weggedaan en Everton voor 1.2mil.
Kan voor Sterling nu ook al 8 miljoen krijgen na een seizoen terwijl ik m voor iets van 2 miljoen heb gekocht, maar die gaat de deur mooi niet uit :D.
Heb ook een talentje uit m'n jeugdteam, middenvelder van 16 en nu al 70 gemiddeld :D.
Dit is nu m'n team:

hoidoei

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Soms zit er ook totaal geen logica in deze game, net de volgende goal gemist:

:/.

hoidoei

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Net 3 wedstrijden van elk 20 minuten per helft tegen een vriend van me achter de rug, te episch :D.

Eerst wedstrijd Feyenoord - Chelsea, 6-6 gelijk, tweede Real Madrid - Napoli, 6-4 verloren, derde wedstrijd Portugal - FC Porto, stond rond de 60ste minuut 4-8 voor en toch nog 8-8 geworden, wat een spanning _O_

hoidoei

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True