Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:35
Mede-auteur:
  • goosche
  • Laatst online: 11-11 02:36

goosche

Ervaar de onvoorspelbaarheid en spanning van het echte voetbal in FIFA 13. Vijf baanbrekende vernieuwingen zorgen voor revolutionaire verbeteringen in de AI, dribbelen, balcontrole en fysieke confrontaties. Het nieuwste deel uit de FIFA-reeks beschikt over de grootste en meest uitgebreide verzameling functies ooit. Deze vernieuwingen staan garant voor een nog realistischere game-ervaring. Strijd om balbezit op elk deel van het veld en geniet van de complete vrijheid en creativiteit bij de aanvallen. De levensechte emotie en onvoorspelbaarheid van het voetbal spatten van het scherm.

Bron: EA Sports

Trailer

Features

Attacking Intelligence
Medespelers zullen nu beter zijn in het het vinden van vrije tactische posities waarbij nu ook om tegenstanders heen gelopen kan worden. Bij FIFA 12 zorgde een tegenstander die recht voor de medespeler stond er voor dat de medespeler niet naar de lege ruimte achter de tegenstander kon lopen. Nu is de medespeler in staat om om de tegenstander heen te manouevreren.

Mederspelers zijn volgens het ontwikkelteam nu in staat om 2 stappen vooruit te denken waardoor er beter geanticipeerd kan worden op het spel en ze een betere ondersteuning bieden voor andere medespelers.

Tactical Free-Kicks
Tactical Free-Kicks verbetert het nemen van vrije trappen. Bij vrije trappen kunnen tot 3 spelers zich rond de bal verzamelen en de vrije trap kan vervolgens op diverse manieren genomen worden. De verdedigende partij kan ervoor vervolgens voor kiezen om één van de spelers vanuit de muur naar voren te laten sprinten.

360 degree mobility
Ook nieuw in FIFA 13 is 360 degree mobility. Hiermee kan je voetballer dribbelen terwijl hij voor zich blijft kijken. Je kan dus 360 graden dribbelen en 360 graden om je heen kijken. Dit voorkomt dat de speler tijdens het dribbelen continue achter de bal geplakt zit en zo kan er dus ook zijwaards gedribbeld worden terwijl je speler richting doel blijft kijken.

First Touch Control
Electronic Arts heeft ook het balgedrag realistischer gemaakt. Er zullen vele factoren zijn die het balgedrag zullen beïnvloeden - denk aan zwaartekracht, weersomstandigheden en hoe de bal ontvangen wordt - waardoor de bal ook realistischer zal reageren wanneer iemand de bal aan de voeten krijgt.

Player Impact Engine 2.0
In FIFA 13 is er de Player Impact Engine 2. Deze is verbeterd en getweaked zodat spelers realistischer reageren wanneer zij met elkaar in contact komen. Zo zullen spelers nu van elkaar afrollen als ze boven op elkaar vallen om te voorkomen dat ze samen opstaan in genante houdingen, of niet meer in onnatuurlijke houdingen rondrennen, zoals met gebroken armen. Spelers zullen ook niet meer gelanceerd worden of belachelijk rondgespint worden wanneer zij in een harde botsing met anderen komen.

Skill Games
De Skill Games van FIFA 13 vervangen de arena voor een wedstrijd en hebben als doel dat de gamer zijn vaardigheden kan testen en verbeteren. Onderstaande video illustreert hoe de Skill Games werken.

Release

De release van FIFA 13 zal zijn op 27 September 2012.

EA Sports introduceerde twee versies (incl adviesprijzen):
  • FIFA 13 €69,99
  • FIFA 13 UE €74,99
FIFA13 Ultimate Edition (UE) is alleen te krijgen als pre order en op de eerste verkoopdag. Gamers die voor deze versie kiezen, krijgen 24 weken lang elke week een FIFA 13 Ultimate Team 'Gold pack' gratis.

*De adviesprijzen zijn altijd hoog, en FIFA 13 zal daarom ook (veel) goedkoper te krijgen zijn vanaf de releasedag. Check ook de Pricewatch!

Screenshots

Links

HandigFifa 13 (p)review

Overige

Deze TS is nog in aanmaak, voor suggesties en tips sta ik altijd open! PM me! :)

Edzeau wijzigde deze reactie 28-09-2012 16:22 (91%)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• Edzeau
Dat is inderdaad erg vet dat ze dit er in hebben gestopt! Nu kunnen we allemaal bondscoach spelen! ;)

Ik vroeg me af hoe het zou zitten met Fifa13 die je overal kan pre-orderen. Zal dit gelijk de Ultimate Edition zijn? Ik zie namelijk nergens 2 verschillende versies van Fifa13.

• Edzeau
Misschien leuk om te lezen, Q&A sessie over Fifa13 Career

• Edzeau
Ondanks dat verschillende mensen hier meldden dat er als je Fifa13 via pre-order kocht je Ultimate Edition zou krijgen, lijkt dit toch niet zo te zijn. Of wij hebben het fout, of yourgamezone.nl heeft het fout. Deze site geeft aan dat de gewone Fifa13 49 euro is, en de variant Fifa13 UE 55 euro. Toch wel vreemd!

Verder kunnen we het lang hebben over Fifa12, welke bugs het bezit etc. Het grappige is: Dit doen we ieder jaar weer. We spelen een spel dat super populair is, klagen over alle bugs, maar blijven het spelen en ook het jaar erop weer een nieuwe kopen. We vergeten echter de meerwaarde van de opvolger, de verbeterde punten worden standaard en de bugs blijven we aan irriteren. Ik heb laatst Fifa11 maar weer eens in mijn PS3 gedaan, maar wat was dat verschrikkelijk (als ik er nu op terug kijk).

Maar ook ik kan niet wachten op de release! :)

Edzeau wijzigde deze reactie 02-08-2012 02:19 (34%)

• Edzeau
quote:
Wii4all schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:25:
Als je nu pre ordert krijg je die ultimate edition zoals dat genoemd wordt.

Waar ik hem besteld heb staat er dit bij:
Pre-order voor FIFA Ultimate Team-pakketten!
Pre-order FIFA 13 PS3 en je krijgt de FIFA Ultimate Team pakketten toegestuurd: 24 weken lang krijg je elke week een pakket met extra content, 10.000 EA SPORTS Football Club-credits en het Adidas All Star-team met 23 topspelers waaronder Messi, Nani en Benzema.
En
quote:
tweaker2010 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:32:
[...]

Klopt, iedereen die pre-ordert krijgt de Ultimate Edition:

[...]
Dus dit lijkt niet waar te zijn.

• Edzeau
Waar ik ook benieuwd naar ben, is in hoeverre je Fifa13 kan spelen met (PS) Move controller. Ik zag het op een cover staan, maar ben erg nieuwsgierig hoe ze dit willen doen. Het lijkt me niet makkelijker of beter dan het spelen met een gewone controller.

• Edzeau
Ik hoop wel dat EA wat aan de shirts keuze doet. Als je (bijvoorbeeld) met je team in het oranje speelt en de tegenstander in het rood, zie je geen verschil. Of de scheids die (bijna) dezelfde kleuren aan heeft als één van de teams. Kan erg hinderlijk zijn...

• Edzeau
quote:
Vlassie1980 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:25:
[...]

Dan ga je nog lekker snel, ik heb ook een 50mbit abbo, om half 8 aangezet en ik zit nu op 57% :')
Ik dacht: Ik maak een USA account aan. Vriend van me had daarmee de demo op PS3 in een half uur binnen kunnen halen. Bij mij mag dat alleen geen verschil maken, zo traag...

Edit: 1500 MB in dik 1000 minuten. 1,5 mb/per minuut, serieus?!

Edzeau wijzigde deze reactie 12-09-2012 23:52 (7%)

• Edzeau
quote:
Wii4all schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:47:
[...]

Goals worden op deze manier het meest gemaakt online

Schuin op randje 16 en dan om of over de keep heen krullen
ps3 L1 plus schieten (geplaatst schieten zeg maar)
xbox RB plus schieten
PS3 R1 toch?

• Edzeau
Ik heb net mijn eerste 3 potjes gedaan. Leuke nieuwe features (first touch, slimmere AI) maar verder vind ik het nog niet bijzonder anders. Ook ben ik al weer tegen een bugs aangelopen die er in Fifa 12 ook al inzaten. Het ingooien gaat weer niet altijd snel. En ik kreeg net op bijzondere wijze deze penalty tegen. :?

Youtube

Sorry van de k*t kwaliteit. :D

Edzeau wijzigde deze reactie 13-09-2012 16:06 (10%)

• Edzeau
10 x het bericht: Te veel aangemeld, probeer het later nog eens. Nu eindelijk er in. :) En al een leuk gouden elftal!
Nu maar eens bedenken welke formatie ik wil gaan spelen. Wat ervaren jullie als een fijne formatie voor FUT? :)

• Edzeau
Thanks, ik zal dat ook eens proberen! Het in- en verkoop geweld is al aardig losgebarsten dus ga gelijk de markt op!

Offtopic: Grappig om te zien dat F. de Boer met zijn Ajax filosofie (4-3-3) in FUT zit als 4-5-1. :p

• Edzeau
In de pricewatch staat dat Castle Gameshop Fifa13 Ultimate Edition voor 54,99 euro te verkrijgen is, echter staat dit niet op hun website er bij. Lijkt me dus ook niet dat dit klopt, of wel?

Verder is er helaas ook nog niks bekend over een actie bij Saturn of Media Markt. Iemand enig idee of dat komt, en wat de prijs dan ongeveer zal zijn (met oog op vorige jaren)?

@Afca020 Voor welke console?

Edzeau wijzigde deze reactie 21-09-2012 01:39 (28%)

• Edzeau
Ik wil toch wel erg graag de Ultimate Edition (PS3), maar kan het nergens meer vinden. Ook ben ik bang dat dit niet in de winkel te krijgen is (de geruchten gingen dat de releasedag dit wel het geval zou zijn). Iemand nog een webshop waar ik deze wel kan krijgen?

• Edzeau
quote:
Castle Gameshop is helemaal geen Ultimate Edition. Gamediscounter komt mij niet betrouwbaar over (edit: en ook uitverkocht). Helaas niet dus.

Edzeau wijzigde deze reactie 24-09-2012 16:18 (3%)

• Edzeau
Hoe duur zijn die 24 goldpacks die je "gratis" krijgt bij UE normaal gesproken, weet iemand dat?

• Edzeau
quote:
.oisyn schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:15:
"Gratis" aangezien je ze ook gewoon voor coins kan kopen.
Dat is zo inderdaad, maar je kan ze ook kopen. Enig idee hoe duur ze dan ongeveer zijn? Ik zit me te bedenken of ik Ultimate Edtion nu echt graag wil of niet. Scheelt wel weer 20 euro.

• Edzeau
Saturn Groningen gaat ook pas donderdag leveren. Niet eens woensdag om 00.00 uur, zoals vorig jaar. Heel jammer!

• Edzeau

• Edzeau
Lijkt me dat we er toch ook gewoon van uit kunnen gaan dat iemand eerlijk er over is? Waarom zou je hier over gaan lullen...?

• Edzeau
quote:
Slaapje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:54:
[...]

Ik zie net voorbij komen dat Saturn in Nieuwegein dit wel doet (tussen 00.01 en 01.30 uur). Voor 38 euro!

*Edit* Misschien handig om er een plaatje bij te doen.

[afbeelding]
Klopt, zag ik ook al op Facebook.

• Edzeau
Je kan hem in ieder geval weer terug brengen, lijkt me. Zolang de seal er om heen zit.

• Edzeau
Aangezien de Ultimate Edition nergens meer te verkrijgen is, maar op zoek naar in ieder geval een pre order bonus. Kan ik die nog wel ergens krijgen voor de PS3?

• Edzeau
quote:
Ibidem schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:34:
[...]

Heb 'm zelf hier besteld al weken geleden.
http://www.zavvi.com/game...ate-edition/10622211.html

Zijn ook nog coupon codes te vinden met 5 GBP korting waardoor je prijs 57 EUR wordt incl shipping. Prima deal en bestel hier vaker dus betrouwbaar.
Maar hoe lang mag ik dan wachten tot 'ie binnen is? Wil graag spelen donderdag! :)

• Edzeau
Welke Media markt?

• Edzeau
Bij de Media Markt (Groningen) hebben ze nog extra Ultimate Editions ingekocht! :) Mijn reservering ligt klaar, en als ze een telefoontje van EA kregen om eerder te verkopen zouden ze het me laten weten. Spannend! :)

• Edzeau
@MaartenFM Nu 70 euro. Maar iemand gaf hier gister aan dat de normale waarschijnlijk 50 euro gaat kosten en UE 55 euro. Ook die kerel van MM zei dat 'ie waarschijnlijk flink in prijs zal dalen. Ook met laagste prijs garantie etc. Maar ben al lang blij dat ik een Ultimate Edition kan krijgen! :)

@Mossi Afwachten! Waarschijnlijk einde vd middag/vanavond! :)

• Edzeau
Ik heb al een aanvraag bij de mods neergelegd, wou er vandaag een topic over FUT openen. :)

Edzeau wijzigde deze reactie 26-09-2012 13:06 (11%)

• Edzeau
@FraxleNL Als ik 'm open, zal ik je gelijk toevoegen als admin, right? ;) Tnx!

• Edzeau
Laten we aub niet te veel offtopic gaan met berichten als "Ik wil..." en "Ik kan nog niet..." etc. Ik denk dat iedereen in dit topic zo snel mogelijk wil spelen, toch? :)

• Edzeau
quote:
Xbox2go schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:47:
Hier kost de normale bij MM gewoon 59 hoor en de UE hebben ze nieteens, want uitverkocht.
Tja, winkels hadden hier slim op in kunnen spelen. De MM bij mij (Groningen) gaf aan naast de pre orders gewoon extra UE's in te slaan. Dus deze worden morgen ook nog aangeboden in de winkel. Gelukkig! :)

• Edzeau
quote:
welkenaamnuweer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:54:
[...]
Ben bang dat de vrachtwagen met fifa's die gisteren gestolen zijn richting Groningen gingen.....
http://www.fifabenelux.co...et-fifa-13-games-beroofd/
Nee, medewerker van MM Groningen gaf aan dat die vracht naar een andere MM ging (ik geloof Amsterdam?). Verder zouden ze wachten op een telefoontje van hoofdkantoor EA dat ze los mogen. Dit zouden ze echter doen als iedereen voorraad heeft. Intertoys Groningen had nog geen voorraad, die zaten te wachten op de post... :?

• Edzeau
quote:
Xbox2go schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:22:
Trouwens wel gek dat er op Tweakers geen illegale dingen zoals warez etc gepost mogen worden, maar er mag wel openlijk gesproken worden over het illegaal verkopen van games voor de releasedatum
Dit doen wij (bezoekers van dit forum) toch niet? Wij zijn niet strafbaar, we kopen enkel wat er aangeboden is via winkels.

• Edzeau
Serieus, kunnen we weer ontopic? Geen discussie meer over illegaal ja/nee, gewoon FIFA13!

• Edzeau
Ik heb net mijn Fifa13 UE kunnen ophalen bij de MediaMarkt Groningen!

Prijs: 60 euro voor (dus) UE, maar ook kreeg ik een steelcase er bij (en ik mocht een poster mee nemen, maar not tnx :)). Normale was maar 49 euro, leuke deals dus!

• Edzeau
quote:
Jumpman schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:43:
Het andeel van de Ultimate Edition is ook nog dat het hoesje veel lelijker is met die band. :)
Ik durf te wedden dat ik een mooier hoesje heb dan die van jou (onderste, steelcase)! ;-)

• Edzeau
quote:
Haha, auw! :'(

• Edzeau
Bij deze het topic over FUT 13! :) [Multi] Fifa 13 - Ultimate Team

• goosche
quote:
Cooleronie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:32:
Iemand problemen met Fifa 13 (PC) commentaar? Ik heb geen commentaar en bij instellingen -> geluid -> commentaar taal staat 'undefined'. Weet iemand hier meer van?
heb het zelfde probleem. Morgen komt er een update.

goosche wijzigde deze reactie 27-09-2012 18:38 (13%)

• goosche
mijn is 7187.44 mb beetje vaag allemaal.

• Edzeau
Wat ik nog mis is de optie om een elftal (opstelling) op te slaan voor de volgende online match. Hoe kun je dit doen? De opstelling van mijn team is iedere keer weer standaard, mis ik iets?

• Edzeau
Nog iets vreemds: Met een vriend van mij tegen elkaar gespeeld (online). Ongeveer 4 of 5 wedstrijden. Uiteindelijk kijken naar de score van de "competitie". Bleek dat ik al een trofee had gewonnen en hij ook, en we in ons 3e seizoen zaten. Heel vreemd. Op Fifa12 hebben we max. 2 potjes tegen elkaar gedaan, dus daar kan het niet aan liggen. :?

• Edzeau
Link (Database met alle spelers en items in Fifa13) aan topicstart toegevoegd. Iemand nog andere links die echt in de TS moeten komen? Liefst PM, thanks! :)

• goosche
Virtual pro hebben ze echt verpest vinden jullie niet?

• Edzeau
Ondertussen krijg ik ook Fifa13 steeds meer onder de knie. Helaas heb ik nog wel veelste veel missers (en geen idee hoe dat kan). Een wedstrijd tegen een vriend van me resulteerde in 1-0 voor hem, met 12 schoten op het doel van mijn kant en 2 van zijn kant. Ik ben blijkbaar nog niet erg goed in afmaken helaas...

Ook vroeg ik me nog wat af. Ik zou graag de bal zo aannemen zoals in dit filmpje bij de eerste twee goals (dus gelijk over een tegenstander heen tikken. Iemand die weet hoe dit moet?

En nog iets waar ik benieuwd naar was: Hoe doe je de gorilla move van Balotelli, als je hebt gescoord?
Edit: Balotelli move heb ik al. :)

Edzeau wijzigde deze reactie 09-10-2012 16:20 (6%)

• Edzeau
Ik heb op het moment iets heel vaags. Ik speel carrière in Fifa13 (met ManC), en ben daarnaast net bondscoach geworden van Ivoorkust. Met Drogba! :)

Wat nu het vreemde is: Drogba heeft een overall stats van maar 74... dit lijkt me niet te kloppen? Hebben anderen dit ook al eens opgemerkt? En is dit een bug of iets?

Edzeau wijzigde deze reactie 11-01-2013 00:08 (11%)

• Edzeau
quote:
SR8 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:47:
Aan de uitslag onderaan te zien, is hij aan het einde van seizoen 1 (27-06-2013).
Dat oudere spelers (te) snel (veel) slechter worden, wordt meer over geklaagd:

Players decline way too fast in CM
Rating drops too much on older players...
Why do players stats decline so fast in career mode? --> In dit topic wordt Drogba ook genoemd:
[...]
Dat zou het heel goed kunnen zijn. Wel erg bijzonder hoor... Drogba was de voornaamste reden voor mij om voor Ivoorkust te kiezen. Maar goed, gelukkig heb ik Bony nog! :9~

Verder zal ik voor mijn gewone team Sneijder en Robinho maar snel verkopen, anders zijn die straks ook niets meer waard. Thanks! :)

• goosche
Maar wie spelen er actief virtual pro op de pc? (aantal uurtjes per week) Wil misschien wel een clubje aanmaken maar dan moet er wel genoeg animo zijn. Stuur mij een direct message als je wilt joinen. Of join gewoon :*)

Edit: heb net een club aangemaakt Tweakers GoT

goosche wijzigde deze reactie 23-03-2013 14:55 (35%)

• goosche
quote:
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:26:
Hoe train je je poppetje bij pro clubs?
Ik speel al wedstrijden maar dat duurt láng,
Kom join de club :*) Tweakers GoT

• goosche
quote:
ninc schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:40:
[...]

Ik ben gejoined:D Tijd om eens te gaan knallen ;)
*O* oOo :)F

• goosche
quote:
ninc schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:06:
[...]

We spelen de PC versie. Wij zijn nu met 3 man, en al een paar overwinningen behaald ;)

Wat mij wel opvalt is dat het niet veel nut heeft om te truuken/steeds te sprinten. De tegenstanders die dat deden, wonnen ook nooit.
Is er trouwens ook Voice Chat in Fifa 13 PC? Heb wel iets gezien van Voice chat bij instellingen, maar of dat nou zo super werkt, iemand ervaringen daarmee?
Werkt goed maar er is geen push talk opties.

• goosche
Vanavond om 19:00 Fifa 13 Virtuale Pro meeting. Het Tweakers GoT Team kan nog een aantal spelers gebruiken. Hoe meer hoe beter.

Tot vanavond!!!

PC versie

• goosche
Hoi

komen jullie???
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True